Dan zou ik dus voortaan 0800-1258 bellen, mocht je meteen een medewerker aan de lijn willen krijgeneew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:11:
[...]
Een vrouwelijke computerstem:
Wilt u de status van uw bestelling opvragen toets 1. Wilt u bla bla bla toets 2 enz.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de leveringsduur van T-mobile zelf? Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren bij belsimpel, maar ik wordt er zelf bijna simpel van. Ik wil nu gaan verlengen via T-mobile zelf als ze mij een leuke aanbieding kunnen doen. Moet toch lukken denk ik, aangezien ik al 10 jaar bij hun klant ben.
Heeft iemand nog ervaring met extra korting bij T-mobile??
Verwijderd
Vanmiddag is de S II bezorgd, eindelijk. Ga hem zo ophalen na mijn werk. 
Besteld op 14 Mei bij hi (verlenging)
Besteld op 14 Mei bij hi (verlenging)
Vandaag de lang verwachte mail van Algebeld gekregen. Mijn Galaxy is verzonden, 3 mei besteld. Uitlever datum stond op 31 mei. Toch sneller dan verwacht. Hopen dat ik hem voor het weekend binnen heb.
Verwijderd
ik heb gemaild naar hi over de bestelling en de gebrekkige informatie er over en ik krijg de meest standaard mail binnen die ze hebben, zal vast al vaak verstuurd zijn in deze dagen.
Hi ****,
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik begrijp dat dit vervelend is. Sorry voor het ongemak. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd. Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl.
Groeten van Hi,
Jacqueline
Klantenservice Hi
Weet je dat je de meest voorkomende wijzigingen zelf kunt regelen via MijnHi op www.Hi.nl
Klant Via webformulier 05/25/2011 05:48 NM
ik heb vorige week donderdag mijn nieuwe toestel besteld de samsung galaxy s 2 met ordernummer : 368****. toen werd mij aan de telefoon verteld dat ik deze waarschijnlijk morgen(dus vorige week vrijdag) zou krijgen, dit stond ook in mijn bevestigingsmail. Ik heb voor de rest een mail gekregen met een er in dat het toestel vertraagd is. ik heb af en toe op https://hi.reviva.nl/ gekeken naar mijn bestelling. maar sinds vorige week vrijdag de 19e is er niks veranderd.
dus mijn vraag is wanneer het toestel geleverd gaat worden. ik heb klachten over de manier waarop jullie klanten voorlichten, ik heb niks voor de rest gehoord terwijl de termijn waarom het toestel ontvangen zou worden op de site van 5-10 dagen veranderd is naar 10+ dagen dus er wel een verandering in leverdatum is.
Volgens de algemene voorwaarden zouden jullie die altijd aan de klant moeten melden wat niet gebeurd is. daarnaast is vind ik het mailtje erg vaag opgesteld, het toestel is vertraagd maar ik heb geen idee met hoeveel tijd. dus dit vind ik niet netjes geregeld en ik zou nu graag een concrete leverdatum te horen krijgen waar ik iets aan heb, niet over minimaal 10 dagen.
kortom een geen antwoord op mijn vraag, maar wel een standaardmail.
Hi ****,
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik begrijp dat dit vervelend is. Sorry voor het ongemak. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd. Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl.
Groeten van Hi,
Jacqueline
Klantenservice Hi
Weet je dat je de meest voorkomende wijzigingen zelf kunt regelen via MijnHi op www.Hi.nl
Klant Via webformulier 05/25/2011 05:48 NM
ik heb vorige week donderdag mijn nieuwe toestel besteld de samsung galaxy s 2 met ordernummer : 368****. toen werd mij aan de telefoon verteld dat ik deze waarschijnlijk morgen(dus vorige week vrijdag) zou krijgen, dit stond ook in mijn bevestigingsmail. Ik heb voor de rest een mail gekregen met een er in dat het toestel vertraagd is. ik heb af en toe op https://hi.reviva.nl/ gekeken naar mijn bestelling. maar sinds vorige week vrijdag de 19e is er niks veranderd.
dus mijn vraag is wanneer het toestel geleverd gaat worden. ik heb klachten over de manier waarop jullie klanten voorlichten, ik heb niks voor de rest gehoord terwijl de termijn waarom het toestel ontvangen zou worden op de site van 5-10 dagen veranderd is naar 10+ dagen dus er wel een verandering in leverdatum is.
Volgens de algemene voorwaarden zouden jullie die altijd aan de klant moeten melden wat niet gebeurd is. daarnaast is vind ik het mailtje erg vaag opgesteld, het toestel is vertraagd maar ik heb geen idee met hoeveel tijd. dus dit vind ik niet netjes geregeld en ik zou nu graag een concrete leverdatum te horen krijgen waar ik iets aan heb, niet over minimaal 10 dagen.
kortom een geen antwoord op mijn vraag, maar wel een standaardmail.
Ik begin me steeds meer af te vragen wat Hi voor beleid heeft met uitleveren van telefoons, hebben ze een random ordernumberpicker of iets dergelijks staan? Klasgenoot bestelde maandag, krijgt vandaag binnen. Zoals Casah heeft de 14e besteld krijg ook nu binnen. Ik heb de 16e besteld en zit nog te wachten, fijn beleid daar..
Haha ik ben heel blij dat 'ie er is, maar hier klopt ook niks van. Ze komen vandaag voor het eerst (natuurlijk ben ik aan het werk en toevallig is er verder niemand thuis), krijg ik net dit mailtje:
We zijn vandaag voor de tweede keer bij je langs geweest om je Hi bestelling 336**** af te leveren op het door jou opgegeven adres. Helaas is dit niet gelukt.
Je kunt je Hi bestelling af halen bij de dichtstbijzende afhaallocatie van TNT.
Groeten van Hi
P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.
Verwijderd
Volgens mij wordt er ook onderscheidt gemaakt tussen verlenging en nieuwe abonnees. Las ook ergens dat de klantwaarde wellicht ook van invloed kon zijn.Ardj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:26:
Ik begin me steeds meer af te vragen wat Hi voor beleid heeft met uitleveren van telefoons, hebben ze een random ordernumberpicker of iets dergelijks staan? Klasgenoot bestelde maandag, krijgt vandaag binnen. Zoals Casah heeft de 14e besteld krijg ook nu binnen. Ik heb de 16e besteld en zit nog te wachten, fijn beleid daar..
Bij mij is het dus een verlenging, heb een abo van 40 in de maand (Hi 20 online) met 12.50 internet en 1000 sms bundel. Wat had jij dan?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:30:
[...]
Volgens mij wordt er ook onderscheidt gemaakt tussen verlenging en nieuwe abonnees. Las ook ergens dat de klantwaarde wellicht ook van invloed kon zijn.
Mijn orderstatus bij gsmwijzer.be is ook gewijzigd:
Betaald
Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.
Wel gek, want heb met bancontact betaald 23 mei..
Is toch normaal instant?
Betaald
Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.
Wel gek, want heb met bancontact betaald 23 mei..
Is toch normaal instant?
Verwijderd
Ja ik heb ook verlengd,,, ,maar hoor helemaal niks:S Nog geen eens een smsje dat hij vertraagd is!:SArdj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:31:
[...]
Bij mij is het dus een verlenging, heb een abo van 40 in de maand (Hi 20 online) met 12.50 internet en 1000 sms bundel. Wat had jij dan?
Verwijderd
Niemand hier die ervaring heeft met verlenging bij T-mobile zelf?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:
Heeft iemand ervaring met de leveringsduur van T-mobile zelf? Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren bij belsimpel, maar ik wordt er zelf bijna simpel van. Ik wil nu gaan verlengen via T-mobile zelf als ze mij een leuke aanbieding kunnen doen. Moet toch lukken denk ik, aangezien ik al 10 jaar bij hun klant ben.
Verwijderd
Heb verschillende abonnementen gehad. Ben wel al 7 jaar lid bij hi.Ardj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:31:
[...]
Bij mij is het dus een verlenging, heb een abo van 40 in de maand (Hi 20 online) met 12.50 internet en 1000 sms bundel. Wat had jij dan?
Hi 20 had ik laatste abonnement ook met internet. (geen sms bundel). Had voorheen duurdere abonnementen en nu hi 25 met internet extra.
Vraag me ook af waar die gasten op selecteren. Ik begon 10 jaar geleden met prepaid en heb pas sinds 2007 een simonly en sinds anderhalf jaar een abo met telefoon. 1 jarig abo hi 25 met i-net genomen. Maandag besteld, vandaag bezorgd.... Dus het is chaos(theorie): de schijnbare wanorde die toch exact bepaald is en geordend tot stand komt volgens een algoritme of rekenregel.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:38:
[...]
Heb verschillende abonnementen gehad. Ben wel al 7 jaar lid bij hi.
Hi 20 had ik laatste abonnement ook met internet. (geen sms bundel). Had voorheen duurdere abonnementen en nu hi 25 met internet extra.
Net contact gehad met Vodafone over mijn status (12 mei aangevraagd).
Toestel uitverkocht, men zegt dat ze net een mail hebben gehad dat er morgen weer 1200 toestellen geleverd worden aan VF.
Tja, zeg het maar. Eerst zien dan geloven denk ik momenteel. En we wachten weer, meer zit er niet op.
Toestel uitverkocht, men zegt dat ze net een mail hebben gehad dat er morgen weer 1200 toestellen geleverd worden aan VF.
Tja, zeg het maar. Eerst zien dan geloven denk ik momenteel. En we wachten weer, meer zit er niet op.
We kunnen weer een verhaal toevoegen aan zaak Vodafone, ik heb net weer gebeld. En hij zou niet op voorraad zijn en morgen weer binnenkomen.
Toen heb ik vertelt dat ik iedere keer een langere levertijd te horen kreeg. Waarom deze mevrouw mij het volgende wist te vertellen: "Ja, dat kan kloppen, ze hebben een achterstand bij die afdeling en het loopt niet helemaal lekker".
Het lijkt wel alsof iedere klant daar een persoonlijk magazijn heeft of zo. Want verhalen van mensen hier zouden suggereren dat ze vandaag binnen zijn gekomen.
Toen heb ik vertelt dat ik iedere keer een langere levertijd te horen kreeg. Waarom deze mevrouw mij het volgende wist te vertellen: "Ja, dat kan kloppen, ze hebben een achterstand bij die afdeling en het loopt niet helemaal lekker".
Het lijkt wel alsof iedere klant daar een persoonlijk magazijn heeft of zo. Want verhalen van mensen hier zouden suggereren dat ze vandaag binnen zijn gekomen.
Idem, werd mij ook net verteld aan de telefoon. Levering ergens in de loop van volgende week.zackary schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:44:
Net contact gehad met Vodafone over mijn status (12 mei aangevraagd).
Verwijderd
Ik kan je wel zeggen dat mijn status vanmiddag van niet op voorraad naar in behandeling is gegaan!eew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:46:
We kunnen weer een verhaal toevoegen aan zaak Vodafone, ik heb net weer gebeld. En hij zou niet op voorraad zijn en morgen weer binnenkomen.
Ladies en Gentlemen...
Hij is gearriveerd. De Koeriersdienst van Hi heeft hem net afgeleverd!
...
Ik ga even kloten ermee...
YOEPPIEEEE!
Besteld: 12-05 als nieuwe abonnee (Hi 25 .. 1 jaar, en 169 bijbetalen...)
26-05 afgeleverd!
Hoop dat jullie hem ook snel krijgen.. want DIT is een OPLUCHTING! na al die tijd "geludig" afwachten...
Tot morgen!
Hij is gearriveerd. De Koeriersdienst van Hi heeft hem net afgeleverd!
Ik ga even kloten ermee...
YOEPPIEEEE!
Besteld: 12-05 als nieuwe abonnee (Hi 25 .. 1 jaar, en 169 bijbetalen...)
26-05 afgeleverd!
Hoop dat jullie hem ook snel krijgen.. want DIT is een OPLUCHTING! na al die tijd "geludig" afwachten...
Tot morgen!
Eindelijk!
Lijkt wel alsof ze hebben gewacht tot ik mijn laatste examen had gemaakt
Heb 4 mei besteld bij GSMwijzer. Werd eens tijd dat ik m ook krijg.Beste SCARfaceE,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 510***) is per TNT Post aan u verzonden.
Lijkt wel alsof ze hebben gewacht tot ik mijn laatste examen had gemaakt
PSN ID: Beest41
Verwijderd
heeft nog iemand nieuws wannneer gsmweb gaat leveren.
blijft het bij de 31e of gaat dat ook veranderen.
blijft het bij de 31e of gaat dat ook veranderen.
Ik sta al 2 weken op de status "in behandeling",Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:47:
[...]
Ik kan je wel zeggen dat mijn status vanmiddag van niet op voorraad naar in behandeling is gegaan!
Yes heb net de laatste bij MM Eindhoven opgepikt,
voor 454,- mooi prijsje dacht ik zo
Verwijderd
hoelaat had jij hem besteld?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:39:
[...]
Ik heb hem ook op 4 mei bij belsimpel besteld. Moest nog 27 euro voor de SGS2 betalen bij verlenging van Vodafone 275 abo. Gisterochtend boze mail gestuurd en dat ze de SGS2 bij dat abo nu gratis aanbieden. Gistermiddag mail terug gekregen van belsimpel: U krijgt uw 27 euro terug. Vandaag is de status van mijn order gewijzigd naar verzonden.
Verwijderd
haha k*t voor je!zackary schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:01:
[...]
Ik sta al 2 weken op de status "in behandeling",
Verwijderd
Dat weet ik niet meer. Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik hem besteld had. Dat is al zoooooo lang geleden... Mijn order staat echter al sinds eind van de ochtend op mijn favoriete status gekomen. Als jouw order vandaag nog niet in status is gewijzigd, dan vrees ik dat je gewoon door moet gaan met waar je mee bezig bent.
Verwijderd
je kan in je mail kijken die je hebt gehad met de bevestiging daar staat in hoelaat je hem heb besteldVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:17:
[...]
Dat weet ik niet meer. Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik hem besteld had. Dat is al zoooooo lang geleden... Mijn order staat echter al sinds eind van de ochtend op mijn favoriete status gekomen. Als jouw order vandaag nog niet in status is gewijzigd, dan vrees ik dat je gewoon door moet gaan met waar je mee bezig bent.
Na 8 jaar Hi-abonnementen, 12 jaar Nokia's gaan we over naar 2 jaar Vodafone + de nieuwe Galaxy S2.
Voor de geïnteresseerden: Uiteindelijk bel+sms+web 200 geworden, scheelt over 2 jaar slechts 7 euro. (tov 150) Maar met 50min of 100sms meer. (86,- bijbetalen)
Nu nog wachten op het overzetten van het nummer.
(Mijn grootste obstakel om bij Hi weg te gaan was dat ik mijn nummer moet behouden ivm visitekaartjes etc. )
Afwachten dus.
Aan de telefoon werd me verteld vanmiddag dat er nog 55 toestellen op voorraad waren. Wanneer het geleverd werd kon ze niet zeggen. Dat moest een andere afdeling doen. Als ik het zo lees kon het nog wel eens even gaan duren
Voor de geïnteresseerden: Uiteindelijk bel+sms+web 200 geworden, scheelt over 2 jaar slechts 7 euro. (tov 150) Maar met 50min of 100sms meer. (86,- bijbetalen)
Nu nog wachten op het overzetten van het nummer.
(Mijn grootste obstakel om bij Hi weg te gaan was dat ik mijn nummer moet behouden ivm visitekaartjes etc. )
Afwachten dus.
Aan de telefoon werd me verteld vanmiddag dat er nog 55 toestellen op voorraad waren. Wanneer het geleverd werd kon ze niet zeggen. Dat moest een andere afdeling doen. Als ik het zo lees kon het nog wel eens even gaan duren
Weet iemand van jullie imsschien toevallig, of de vodafone winkel in Groningen em op voorraad heeft ? dan ga ik gelijk maar even heen haha. geen zin meer om te wachten ..
Verwijderd
Ik heb het even voor je na gekeken. Ik heb de bevestiging van de bestelling om 22.23 uur ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:19:
[...]
je kan in je mail kijken die je hebt gehad met de bevestiging daar staat in hoelaat je hem heb besteld
Verwijderd
Vandaag eindelijk bevestiging dat mijn telefoon verzonden is, ligt nu bij TNT.
30-04 besteld en order ontvangen bij algebeld.nl
02-05 contract ontvangen en goedgekeurd e.d.
26-05 uiteindelijk de telefoon verzonden.
Heeft wel lang geduurd, na vele malen een opschuiving van de verzenddatum en aantal mails heen en weer. De service echter ben ik zeer tevreden over, alleen jammer van het wachten.
Hoop hem dus morgen binnen te hebben!
30-04 besteld en order ontvangen bij algebeld.nl
02-05 contract ontvangen en goedgekeurd e.d.
26-05 uiteindelijk de telefoon verzonden.
Heeft wel lang geduurd, na vele malen een opschuiving van de verzenddatum en aantal mails heen en weer. De service echter ben ik zeer tevreden over, alleen jammer van het wachten.
Hoop hem dus morgen binnen te hebben!
^ Misschien handig om ook te vermelden waarbij je heb hebt besteld en eventueel met wat voor abonnement/verlenging). Want het is best interessant alleen heb je er niets aan als je niet weet waar hij is besteld. En dit topic gaat te snel om even terug te lezen.
Edit\ Fijn voor je btw
. Ik moet tot juni wachten denk ik.
Edit\ Fijn voor je btw
[ Voor 10% gewijzigd door Maks op 26-05-2011 17:37 ]
Verwijderd
Als dit aan mij gericht was, staat bij: besteld bij algebeld.nl. Dit met verlenging: een Vodafone BSW 450 contract 55 euro per maand. (1e jaar 50% korting)Maks schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:37:
^ Misschien handig om ook te vermelden waarbij je heb hebt besteld en eventueel met wat voor abonnement/verlenging). Want het is best interessant alleen heb je er niets aan als je niet weet waar hij is besteld. En dit topic gaat te snel om even terug te lezen.
Edit\ Fijn voor je btw. Ik moet tot juni wachten denk ik.
Verwijderd
Dinsdag in de Hi winkel geweest, order geplaatst, vandaag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen!
Ik heb 'm net opgehaald bij de MM in Rotterdam Zuid, ze hadden er nog een paar liggen. Met die vakantiekorting voor maar 464 euro. Nu hopen dat er geen defects in het scherm zitten....
Hmmm... Ik krijg de achterkant er geeneens af om de batterij erin te doen...
Hmmm... Ik krijg de achterkant er geeneens af om de batterij erin te doen...
[ Voor 17% gewijzigd door SJR op 26-05-2011 17:48 ]
Studentmobiel heeft me vandaag laten weten dat mijn mobiel naar verwachting volgende week wordt verzonden, dus met een beetje mazzel heb ik hem halverwege volgende week.
[ Voor 4% gewijzigd door themole op 26-05-2011 17:44 ]
Ik heb Hi opgegeven, dat wordt voorlopig niets.
Heb de Media Markten in de buurt gebeld:
Heerlen kost ie momenteel € 524,00 (met €75 korting) en ze hadden er nog een aantal op voorraad
Maastricht kost ie €504 (met €75 korting) ze hadden er nog 10 op voorraad ... nu nog 9 omdat ik er een meegenomen heb met wat extra korting (na verwijzing van lagere prijs in o.a. Eindhoven), ik heb dus €474 betaald. Mooie prijs dacht ik zo.
Heb de Media Markten in de buurt gebeld:
Heerlen kost ie momenteel € 524,00 (met €75 korting) en ze hadden er nog een aantal op voorraad
Maastricht kost ie €504 (met €75 korting) ze hadden er nog 10 op voorraad ... nu nog 9 omdat ik er een meegenomen heb met wat extra korting (na verwijzing van lagere prijs in o.a. Eindhoven), ik heb dus €474 betaald. Mooie prijs dacht ik zo.
Verwijderd
Ik heb hem net opgehaald!!!
Had 2 mei een los toestel besteld bij Belsimpel. Vandaag las ik in dit topic over iemand die een verzendbevestiging had gekregen en de telefoon 4 mei besteld had in combinatie met een vodafone abbo. Ik had nog steeds niets van Belsimpel gehoord, dus heb er vanmiddag achteraan gebeld. Toen werd mij verteld dat het inderdaad kon voorkomen dat iemand met een abbo het toestel eerder geleverd krijgt dan iemand die hem los besteld. Ik heb duidelijk mijn ongenoegen daarover laten blijken, met resultaat!!!! Ze hadden er nog eentje liggen en die mocht ik om half zes ophalen
. Ben net thuis en ga nu het doosje open maken en bidden dat er niets mis mee is. Doosje was nog wel verzegeld.
Had 2 mei een los toestel besteld bij Belsimpel. Vandaag las ik in dit topic over iemand die een verzendbevestiging had gekregen en de telefoon 4 mei besteld had in combinatie met een vodafone abbo. Ik had nog steeds niets van Belsimpel gehoord, dus heb er vanmiddag achteraan gebeld. Toen werd mij verteld dat het inderdaad kon voorkomen dat iemand met een abbo het toestel eerder geleverd krijgt dan iemand die hem los besteld. Ik heb duidelijk mijn ongenoegen daarover laten blijken, met resultaat!!!! Ze hadden er nog eentje liggen en die mocht ik om half zes ophalen
ik heb nu eindelijk de galaxy S2.
Net opgehaald uit de Vodafone winkel.
Ik wens iedereen heel veel succes met het zo snel mogelijk krijgen van zijn/haar telefoon.
Ik wens iedereen heel veel succes met het zo snel mogelijk krijgen van zijn/haar telefoon.
Verwijderd
Weet iemand of ze hem in de vodafone winkel in breda op voorraad hebben? Anders gai k hem daar halen en kan hi het bekijkenOner001 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:06:
ik heb nu eindelijk de galaxy S2.
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:07:
[...]
Weet iemand of ze hem in de vodafone winkel in breda op voorraad hebben? Anders gai k hem daar halen en kan hi het bekijken
Het is toch totaal onnodig om hier een post van te maken?
Zoek het telefoonnummer van de betreffende Vodafone winkel op en informeer daar zelf.
Eigen initatief, daar houden we van op Tweakers.....
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 26-05-2011 18:09 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Net KS van Hi besteld heb gevraagd waar het volgens hun aan lag dat de nieuwe bestellingen eerder aankomen dan de verlengers
Antw volgens hun: was dat de nieuwe bestellingen via een andere afdeling ging met een eigen voorraad....
Antw volgens hun: was dat de nieuwe bestellingen via een andere afdeling ging met een eigen voorraad....
Ordernummer?themole schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:44:
Studentmobiel heeft me vandaag laten weten dat mijn mobiel naar verwachting volgende week wordt verzonden, dus met een beetje mazzel heb ik hem halverwege volgende week.
Ik ben vorige week in de winkel geweest, werd daar meteen aangeklampt door een zeer onaangenaam opdringerige verkoper. Toen ik vroeg wat de levertijd van de s2 was vroeg hij eerst of ik al klant was, toen ik nee antwoordde had hij er nog 2 liggenrickoa schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:15:
Net KS van Hi besteld heb gevraagd waar het volgens hun aan lag dat de nieuwe bestellingen eerder aankomen dan de verlengers
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Verwijderd
En die afdeling kan niks afstaan om aan de andere te leveren? Wat een bullshit weer van hirickoa schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:15:
Verwijderd
Samsung Galaxy S2 op het moment slecht leverbaar
Dat de Samsung Galaxy S2 een enorme verkoophit zou worden, zagen we allemaal aankomen. In eerste instantie werd al gevreesd dat er een productietekort zou ontstaan, onder andere door de ramp in Japan. Daarom heeft Samsung er voor gekozen om in sommige landen aangepaste versies van de Galaxy S2 te leveren. Zo heeft de nederlandse versie geen NFC-chip en is er ook een versie op de markt met een Super Clear LCD scherm in plaats van een Super AMOLED Plus scherm.
Toch lijkt het erop dat Samsung alsnog verrast is door de enorme vraag naar het toestel. Het bedrijf is voorlopig niet in staat is om genoeg toestellen aan te leveren. Alle grote telecomproviders van Nederland (KPN, Hi, Vodafone, Telfort en T-Mobile) hebben op het moment een levertijd van 2 weken staan voor de Galaxy S2 van Samsung. Sommige mensen die de Samsung Galaxy S2 al in een eerder stadium gepreordered hadden, wachten nog steeds op hun toestel.
Verwacht wordt dat de telecomproviders de komende ladingen aan Galaxy S2's nog nodig zullen hebben om de enorme wachtlijsten weg te werken. Hierdoor zal er pas vanaf juni een vrije voorraad ontstaan.
Dat de Samsung Galaxy S2 een enorme verkoophit zou worden, zagen we allemaal aankomen. In eerste instantie werd al gevreesd dat er een productietekort zou ontstaan, onder andere door de ramp in Japan. Daarom heeft Samsung er voor gekozen om in sommige landen aangepaste versies van de Galaxy S2 te leveren. Zo heeft de nederlandse versie geen NFC-chip en is er ook een versie op de markt met een Super Clear LCD scherm in plaats van een Super AMOLED Plus scherm.
Toch lijkt het erop dat Samsung alsnog verrast is door de enorme vraag naar het toestel. Het bedrijf is voorlopig niet in staat is om genoeg toestellen aan te leveren. Alle grote telecomproviders van Nederland (KPN, Hi, Vodafone, Telfort en T-Mobile) hebben op het moment een levertijd van 2 weken staan voor de Galaxy S2 van Samsung. Sommige mensen die de Samsung Galaxy S2 al in een eerder stadium gepreordered hadden, wachten nog steeds op hun toestel.
Verwacht wordt dat de telecomproviders de komende ladingen aan Galaxy S2's nog nodig zullen hebben om de enorme wachtlijsten weg te werken. Hierdoor zal er pas vanaf juni een vrije voorraad ontstaan.
Verwijderd
Hebben we hier in NL dan geen SUPER AMOLED PLUS SCHERM?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:20:
Samsung Galaxy S2 op het moment slecht leverbaar
Dat zegt toch niemand?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:23:
[...]
Hebben we hier in NL dan geen SUPER AMOLED PLUS SCHERM?
Verwijderd
Excuse meeeeVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:25:
[...]
uhhhh als ik dat bericht hierboven mag geloven staat er LCD ipv SUPER AMOLED
CadeCam
@Hi_Webcare Zijn jullie soms alle orders voor de SGSII die op 17 mei zijn besteld kwijt? Latere bestellers hebben hun telefoon al! 33684913
Hi Webcare
@CadeCam Het is zo dat de SG S2 een populair toestel is. Er zijn enorm veel bestellingen geplaatst en we doen ons best om alle SG S2's (1/2)
Hi Webcare
@CadeCam (2/2) zsm op volgorde af te leveren bij klanten. Het kan gebeuren dat iemand later besteld en eerder ontvangt. *TT
Hi Webcare
@CadeCam Maar dat is niet de gewoonte. Het kan niet lang meer duren. Je kan m iedere dag verwachten. *TT
--
Lekker onduidelijk weer. "Iedere dag" kan morgen zijn maar ook pas over 3 weken... *zucht*. We wachten maar gewoon af, komt uiteindelijk wel goed.
@Hi_Webcare Zijn jullie soms alle orders voor de SGSII die op 17 mei zijn besteld kwijt? Latere bestellers hebben hun telefoon al! 33684913
Hi Webcare
@CadeCam Het is zo dat de SG S2 een populair toestel is. Er zijn enorm veel bestellingen geplaatst en we doen ons best om alle SG S2's (1/2)
Hi Webcare
@CadeCam (2/2) zsm op volgorde af te leveren bij klanten. Het kan gebeuren dat iemand later besteld en eerder ontvangt. *TT
Hi Webcare
@CadeCam Maar dat is niet de gewoonte. Het kan niet lang meer duren. Je kan m iedere dag verwachten. *TT
--
Lekker onduidelijk weer. "Iedere dag" kan morgen zijn maar ook pas over 3 weken... *zucht*. We wachten maar gewoon af, komt uiteindelijk wel goed.
precies, erg vervelend dat het zolang duurt
Dit kan niet meer bij vodafoneBullet NL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:09:
[...]
[mbr]
Het is toch totaal onnodig om hier een post van te maken?
Zoek het telefoonnummer van de betreffende Vodafone winkel op en informeer daar zelf.
Eigen initatief, daar houden we van op Tweakers.....
[/]
Verwijderd
Ja ik kreeg ook een service-punt! dus ik dacht vraag het hier maar werd me niet in dank afgenomen "(begrijp ik ook wel beetje)
Verwijderd
Waarom stuurt Hi eigenlijk niet gewoon een mailtje naar iedereen die de SGS2 heeft besteld om te vermelden wat er precies aan de hand is. Dat zou voor een stuk minder verwarring zorgen bij de klanten.
Verwijderd
Wie weet of het mogelijk is om mijn abonnement relax 200 te beeindigen en dan een nieuw i200 abonnement te nemen met nummerbehoud van mijn relax 200?
Verwijderd
Kan zeer waarschijnlijk niet, wil je dit doen omdat het bij een nieuw abonnement goedkoper is dan bij een verlenging? Gewoon even t-mobile bellen lijkt mij.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:
Wie weet of het mogelijk is om mijn abonnement relax 200 te beeindigen en dan een nieuw i200 abonnement te nemen met nummerbehoud van mijn relax 200?
Ik wil ook de SGS2 hebben (heb nu een sgs1) en zit bij Hi, daar is ie bij een nieuw abonnement ook goedkoper dan bij een verlenging. Als ik de telefoon niet gratis kan hebben ga ik daar gewoon weg.
Net bericht gehad van Coolblue dat ie vanavond wordt verzonden! Besteld op16 mei
Verwijderd
Coolblue belde vanmiddag! Hij wordt morgen bij mij thuis geleverd! Heb hem besteld op 12 mei met een contract verlening via T-Mobile!
Verwijderd
Dat klopt, een nieuw abonnement met een i200 daar krijg je de s2 gratis bij. Dan zit er niets anders op dan het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement met nieuw nummer te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:59:
[...]
Kan zeer waarschijnlijk niet, wil je dit doen omdat het bij een nieuw abonnement goedkoper is dan bij een verlenging? Gewoon even t-mobile bellen lijkt mij.
Ik wil ook de SGS2 hebben (heb nu een sgs1) en zit bij Hi, daar is ie bij een nieuw abonnement ook goedkoper dan bij een verlenging. Als ik de telefoon niet gratis kan hebben ga ik daar gewoon weg.
Verwijderd
Gewoon eens t-mobile bellen? Of een winkel binnen lopen?! Lijkt me makkelijker als je hetzelfde nummer kan behouden..Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:11:
[...]
Dat klopt, een nieuw abonnement met een i200 daar krijg je de s2 gratis bij. Dan zit er niets anders op dan het abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement met nieuw nummer te nemen.
Zag net op de wehkamp site al een levertijd van meer dan 5 weken!
Of wehkamp nou zo representatief is...?zackary schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:26:
Zag net op de wehkamp site al een levertijd van meer dan 5 weken!
Verwijderd
Ja maar ik wil hem morgen gaan halen. The Phone House heeft hem nog op voorraadVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:16:
[...]
Gewoon eens t-mobile bellen? Of een winkel binnen lopen?! Lijkt me makkelijker als je hetzelfde nummer kan behouden..
En T-mobile geeft aan dat ze een levertijd van 7 dagen hebben, en ik wacht al zolang
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 20:25 ]
Ik heb net ook het laatste exemplaar bij de Mediamarkt in Arnhem gescoord, helaas wel voor 20 euro meer.lasor35 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:05:
Yes heb net de laatste bij MM Eindhoven opgepikt,
Ik was afgelopen maandagavond nog naar desbetreffende Mediamarkt gegaan, maar door file op de weg kwam ik er pas na sluitingstijd. Achteraf gezien maar goed ook, ik heb 'm nu voor een zacht prijsje kunnen meenemen.
[ Voor 20% gewijzigd door Mawlana op 26-05-2011 20:35 ]
Soms he ... heel soms loont het zich om gewoon achter je pc vandaan te komen en naar bijvoorbeeld een T-Mobile winkel bij je in de buurt te gaan shoppen 
Net een Galaxy S2 gehaald in Waalwijk bij de T-Mobile shop in de Elst. Gewoon op voorraad.
Net een Galaxy S2 gehaald in Waalwijk bij de T-Mobile shop in de Elst. Gewoon op voorraad.
Zelfde verhaal, ook 16 mei.Hurley schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:37:
16 mei besteld bij Hi, staat nog steeds op voor inschrijving.
Zijn er al mensen die de 16e besteld hebben (bij Hi) die hem al wel binnen hebben, dit zou wat duidelijkheid geven of ze alle orders van die dag nog moeten doen of dat het gewoon met een grabbelton gaat? ;p
Verwijderd
Same here..Hurley schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:37:
16 mei besteld bij Hi, staat nog steeds op voor inschrijving.
Mijn Hero begint steeds meer mankementen te tonen. Laten ze maar is opschieten daar bij Hi
Verwijderd
Was dat met of zonder abonnement en wat heb je betaald en welk abonnement als je die hebt genomen?ShockWave_Omega schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:36:
Soms he ... heel soms loont het zich om gewoon achter je pc vandaan te komen en naar bijvoorbeeld een T-Mobile winkel bij je in de buurt te gaan shoppen
Handig om daarbij dan even te vermelden of het om een verlenging gaat of nieuwe klant. Daar zit namelijk ook verschil in.Ardj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Zelfde verhaal, ook 16 mei.
Zijn er al mensen die de 16e besteld hebben (bij Hi) die hem al wel binnen hebben, dit zou wat duidelijkheid geven of ze alle orders van die dag nog moeten doen of dat het gewoon met een grabbelton gaat? ;p
Btw. 17 mei besteld, staat ook nog op voorinschrijving. Is een verlenging.
[ Voor 7% gewijzigd door Cade op 26-05-2011 20:43 . Reden: Eigen data erbij gezet. ]
Met Abbo ( Iplan 150 ). toestel koste nog 199.95 als ik het goed heb. Overgeschakeld van Hi met nummerbehoud.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:
[...]
Was dat met of zonder abonnement en wat heb je betaald en welk abonnement als je die hebt genomen?
[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave_Omega op 26-05-2011 20:44 ]
Ik ben nieuwe klant bij Hi, nummerbehoud.Cade schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:
[...]
Handig om daarbij dan even te vermelden of het om een verlenging gaat of nieuwe klant. Daar zit namelijk ook verschil in.
[ Voor 79% gewijzigd door Hurley op 26-05-2011 20:44 ]
Verwijderd
Bij mij ging het om een online verlenging (16 mei).Cade schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:
[...]
Handig om daarbij dan even te vermelden of het om een verlenging gaat of nieuwe klant. Daar zit namelijk ook verschil in.
Vindt het raar en onhandig van Hi dat ze niet/nauwelijks met de klant communiceren over de oorzaak van de vertraging.
Gissen kunnen we allemaal, maar wat is nu de echte oorzaak ? Meer winst enz. ?
Ze laten inderdaad weinig weten, ik heb de 22e een sms gekregen dat mijn bestelling niet op voorraad was en verder niets. Zonder dit topic had ik geen idee gehad waar ik aan toe was.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:45:
[...]
Bij mij ging het om een online verlenging (16 mei).
Vindt het raar en onhandig van Hi dat ze niet/nauwelijks met de klant communiceren over de oorzaak van de vertraging.
Gissen kunnen we allemaal, maar wat is nu de echte oorzaak ? Meer winst enz. ?
Dat kan ik dus hier in het centrum ook doen, maar ik heb geen zin om 199,95 te betalen als GSMwijzer hem voor 64,- heeft.. Voor 135 euro wil ik best een weekje wachten.ShockWave_Omega schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:43:
[...]
Met Abbo ( Iplan 150 ). toestel koste nog 199.95 als ik het goed heb. Overgeschakeld van Hi met nummerbehoud.
14 mei besteld, nog steeds op voorinschrijving dus ik dacht ik bel maar even of ze mijn ordernummer uberhaupt kunnen vinden, 4 keer doorverbonden, niemand kon iets vinden (nee we moeten eerst de gegevens hebben.. huh, ik heb toch iets besteld!?)
Ze vroegen me ook om mijn tijdelijke nummer
Ja als ik die zou hebben had ik het toestel ook domme doos.
Gaat om een nieuw abo met nummerbehoud
Ze vroegen me ook om mijn tijdelijke nummer
Gaat om een nieuw abo met nummerbehoud
Ik ben vanmiddag gebeld door Hi, had het verkeerde ID nr ingevuld, hij heeft het gelijk veranderd, en ik vroeg hoe lang het zou gaan duren, hij zei dat is afhankelijk van TNT, maar denk dat je hem morgen in huis hebt.Ardj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Zelfde verhaal, ook 16 mei.
16 mei besteld online verlengen Hi 25 2jaar + internet extra, sinds 24 mei status Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling en daar staat hij nu nog steeds op, dus ik betwijfel het of ik hem morgen krijg, maar dat zien we morgen wel of dat zo is.
Als ik dit zo zie zou je zeggen dat het dus niet aan die datum ligt, en ook niet aan het verlengen..Mickroz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Ik ben vanmiddag gebeld door Hi, had het verkeerde ID nr ingevuld, hij heeft het gelijk veranderd, en ik vroeg hoe lang het zou gaan duren, hij zei dat is afhankelijk van TNT, maar denk dat je hem morgen in huis hebt.
16 mei besteld online verlengen Hi 25 2jaar + internet extra, sinds 24 mei status Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling en daar staat hij nu nog steeds op, dus ik betwijfel het of ik hem morgen krijg, maar dat zien we morgen wel of dat zo is.
Mijne staat nog steeds op voorinschrijving, geen berichtje gehad over niet voorradig zijn..
OK, mijn laatste update. Hopelijk een waarschuwing om niet met Hi in zee te gaan.
Na vele frustrerende telefoontjes met de Hi klantenserverice heb ik vanavond besloten om de bestelling te annuleren en het abonnement met Hi op te zeggen.
De meneer van de opzeglijn wist me over te halen met een tegenaanbood. Hij had met zijn leidinggevende overlegd en kon mij hetzelfde aanbod doen en me op een voorrang lijst zetten.
Ik blij en geaccepteerd. Na een uur nog steeds geen mail met bevestiging. Dus toch maar weer gebeld.
Wat blijkt? Het tegenaanbod was nooit doorgestuurd, mijn oude bestelling was nog steeds intact. Er was volgens de medewerker ook helemaal geen mogelijkheid om op een voorranglijst te komen.
Dit was voor mij de druppel. Ik heb onmiddelijk opgezegd!
Ik ben reuze blij dat ik van dat kl*t* bedrijf afben. Ik kom nooit meer terug bij Hi of KPN. De Samsung Galaxy S2 koop ik over een tijdje wel voor een schappelijke prijs.
Na vele frustrerende telefoontjes met de Hi klantenserverice heb ik vanavond besloten om de bestelling te annuleren en het abonnement met Hi op te zeggen.
De meneer van de opzeglijn wist me over te halen met een tegenaanbood. Hij had met zijn leidinggevende overlegd en kon mij hetzelfde aanbod doen en me op een voorrang lijst zetten.
Ik blij en geaccepteerd. Na een uur nog steeds geen mail met bevestiging. Dus toch maar weer gebeld.
Wat blijkt? Het tegenaanbod was nooit doorgestuurd, mijn oude bestelling was nog steeds intact. Er was volgens de medewerker ook helemaal geen mogelijkheid om op een voorranglijst te komen.
Dit was voor mij de druppel. Ik heb onmiddelijk opgezegd!
Ik ben reuze blij dat ik van dat kl*t* bedrijf afben. Ik kom nooit meer terug bij Hi of KPN. De Samsung Galaxy S2 koop ik over een tijdje wel voor een schappelijke prijs.
De MM in Eindhoven heeft hem inmiddels niet meer. Ze verwachten woensdag een lading(kje).
Maar je kunt er idd je abonnement verlengen. Maar de vakantiegeld korting geldt alleen bij een los toestel.
Maar je kunt er idd je abonnement verlengen. Maar de vakantiegeld korting geldt alleen bij een los toestel.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Ik heb 3 dagen geleden trouwens mijn geld terug gekregen van Hi, voor de bestelling die ik 12 mei had geannuleerd.
Voorranglijst, geloofde je serieus dat die bestond? Als zoiets naar buiten zou komen zou iedereen daarom eisen: voorranglijst weg.
Snap inderdaad wel dat je pissig over bent, ik doe geen moeite meer, wacht het gewoon af, zie wel wanneer telefoon komt.
Snap inderdaad wel dat je pissig over bent, ik doe geen moeite meer, wacht het gewoon af, zie wel wanneer telefoon komt.
Whohooooo, morgen eindelijk m'n Samsung GS II binnen !!!
Order nummer: 5146**
12 mei besteld bij GSMwijzer,
13 mei status gewijzigd naar contract ontvangen
Orderstatus is vanmiddag gewijzigd naar Pakket verzonden.
Contract voor 2 jaar Vodafone met nummerbehoud.
Order nummer: 5146**
12 mei besteld bij GSMwijzer,
13 mei status gewijzigd naar contract ontvangen
Orderstatus is vanmiddag gewijzigd naar Pakket verzonden.
Contract voor 2 jaar Vodafone met nummerbehoud.
Heeft iemand hem al met Hi Extreem internet? Benieuwd naar de snelheid die je daarmee haalt, hoor het graag!
Toevallig noemde iemand het gisteren, gemiddeld 375kb/skesj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:41:
Heeft iemand hem al met Hi Extreem internet? Benieuwd naar de snelheid die je daarmee haalt, hoor het graag!
Tja hier een berichtje over Hi,
Bestelling op 17 mei
Laatste update: 17/05/2011
Voor inschrijving
Laatste update: 24/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Laatste update: 25/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Laatste update: 26/05/2011
Order verzonden
hi sms Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT post aangeboden. Groeten van Hi.
Ik ben zeeer tevreden over HI betreft een verlenging toestel € 0
Hi 2 jaar online 25 plus internet extra.
Complimenten aan HI
Bestelling op 17 mei
Voor inschrijving
Order verzonden
hi sms Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT post aangeboden. Groeten van Hi.
Complimenten aan HI
hoi,
ik wil de sgs2 zo graag hebben.
weet iemand een shop of wat dan ook waar ik hem kan ophalen.
ik ben zelf van belgie en hier is ie nog nergens te bespeuren
als iemand wat meer weet, omgeving eindhoven, tilburg hoor ik het graag
mvg
mvg
Verwijderd
13 mei verlenging bij Hi en helemaal niks2468abcd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:45:
Tja hier een berichtje over Hi,
Bestelling op 17 mei
Voor inschrijving
Order verzonden
Complimenten aan HI![]()
![]()
hmm mijn 3s track&trace nummer doet het nog niet.
hopen dat het wel goed gaat.
hopen dat het wel goed gaat.
Heb je (of iemand anders) al een keer gebeld naar de klantenservice? Kunnen ze bij Hi je order niet zien als je online hebt besteld? Dat maakte een medewerker me wijs, vond het maar een raar verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:49:
[...]
13 mei verlenging bij Hi en helemaal niks(Hi 20 + I-Extra + Toestel 0 euro)
edit: En heb je al een keer een update gehad op die reviva pagina? Of staat er nog steeds: 13/05 - voorinschrijving?
[ Voor 13% gewijzigd door thecompany op 26-05-2011 21:57 ]
De MM in Eindhoven verwacht er woensdag weer een paar. (zie:sjirafje in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en...")cfbarca schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:47:
hoi,
mvg
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Verwijderd
Ik dacht, ik zal ook even reageren...
16 mei besteld/verlengd bij Hi. Op zich wel eigenaardig, aangezien ik eigenlijk nog een jaar onder mijn oude contract zit.
Hi20 met internet extra, 2 jaar
1e jaar 10 euro korting op de abbo-kosten
SGS2 0,00 euro
Sinds 16 mei sta ik op voorinschrijving.
Ik hoop maar dat ik dan bij een 2e batch zit, die misschien wat minder van de problemen heeft waar mensen met vroege SGS2's last van hebben. Misschien/hopelijk is dat een voordeel van een latere levering
16 mei besteld/verlengd bij Hi. Op zich wel eigenaardig, aangezien ik eigenlijk nog een jaar onder mijn oude contract zit.
Hi20 met internet extra, 2 jaar
1e jaar 10 euro korting op de abbo-kosten
SGS2 0,00 euro
Sinds 16 mei sta ik op voorinschrijving.
Ik hoop maar dat ik dan bij een 2e batch zit, die misschien wat minder van de problemen heeft waar mensen met vroege SGS2's last van hebben. Misschien/hopelijk is dat een voordeel van een latere levering
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!