Verwijderd

Ik heb vanmorgen nog even gebeld met GSM wijzer en ik heb 5145**
Deze zou vandaag worden aangemeld. De man achter de telefoon gaf wel aan dat deze 1 voor 1 worden ingepakt en worden aangemaakt in het systeem, het kon dan ook even duren. Hij gaf zelfs aan dat je ook morgen ochtend nog een mail kan verwachten met daarin dat die morgen wordt verstuurd.

De hoop is voor de meeste nog niet verloren. En ik heb toch best een hoog nummer (12 mei besteld, 13 mei goedgekeurd)

:)

Verwijderd

Heb 18 mei verlengd van KPN naar Hi. Mij is toen verteld dat ik hem binnen 2-3 dagen zou krijgen. Daarom bestelling bij GSMwijzer geannuleerd. Maandag telefoon nog niet gekregen, gebeld, klacht ingediend. Vandaag wordt de telefoon thuisbezorgd, ben er alleen niet. Dus waarschijnlijk vanaf morgen spelen. Klagen heeft zin!

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2025
Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:04:
[...]
wel eens van inkoop- verkoopprijs gehoord, en marketing tactieken?
Laten we eens een extreem versimpeld rekensommetje maken:

1. Verkoop 1000 stuks goedkope orders á €500 terwijl inkoop €400
2. Verkoop 1000 stuks dure orders á €600 terwijl inkoop €300

Bij chronologische uitlevering is dus bruto winst voor
1 goedkope orders: 1000 X (500-400) = 10.000
2 dure orders: 1000 X (600-300) = 30.000
Totaal 1+2 = 40.000

Nu stel jij dat door de uitlevering om te wisselen Hi meer winst maakt dus:
1 dure orders krijgen eerste batch: 1000 X (600-400) = 20.000
2 goekope orders krijgen 2e batch: 1000 X (500-300) = 20.000
Totaal 1+2 = 40.000

Dus aan het eind van het kwartaal verdient Hi exact evenveel.

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:09
Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:46:
[...]

Oh ja maar zoals je waarschijnlijk al zegt/weet reserveren ze wel een toestel voor je met nummerbehoud. Zodra nummerbehoud rond is wordt het toestel opgestuurd.
nee toen ik vanmorgen belde heb ik gevraagd om vervroegd nummerbehoud. Werd ook specifiek verteld dat mijn toestel pas volgende week woensdag op zijn vroegst binnen zou zijn. Hoop natuurlijk stiekem dat hij binnen is en het normal nummerbehoud traject is gevolgd.

Hoop ook dat die nieuwe 1-dag overstap regel nu al verplicht is. Weet iemand of dat nu al geld of is het alleen voor mensen die vanaf gister hebben besteld?

• Ruut88
Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:46:
[...]

Oh ja maar zoals je waarschijnlijk al zegt/weet reserveren ze wel een toestel voor je met nummerbehoud. Zodra nummerbehoud rond is wordt het toestel opgestuurd.
nee toen ik vanmorgen belde heb ik gevraagd om vervroegd nummerbehoud. Werd ook specifiek verteld dat mijn toestel pas volgende week woensdag op zijn vroegst binnen zou zijn. Hoop natuurlijk stiekem dat hij binnen is en het normal nummerbehoud traject is gevolgd.

Hoop ook dat die nieuwe 1-dag overstap regel nu al verplicht is. Weet iemand of dat nu al geld of is het alleen voor mensen die vanaf gister hebben besteld?

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
_beevee_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Laten we eens een extreem versimpeld rekensommetje maken:

1. Verkoop 1000 stuks goedkope orders á €500 terwijl inkoop €400
2. Verkoop 1000 stuks dure orders á €600 terwijl inkoop €300

Bij chronologische uitlevering is dus bruto winst voor
1 goedkope orders: 1000 X (500-400) = 10.000
2 dure orders: 1000 X (600-300) = 30.000
Totaal 1+2 = 40.000

Nu stel jij dat door de uitlevering om te wisselen Hi meer winst maakt dus:
1 dure orders krijgen eerste batch: 1000 X (600-400) = 20.000
2 goekope orders krijgen 2e batch: 1000 X (500-300) = 20.000
Totaal 1+2 = 40.000

Dus aan het eind van het kwartaal verdient Hi exact evenveel.
waar heb jij leren rekenen? :+
100 x 1000 = 100.000 .. geen 10.000 ;)

anyway.. er komt ook nog meer bij kijken dan alleen zo een simpel sommetje he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Meinon op 26-05-2011 13:53 ]

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 22:05

SJR

Hmm.. zit te twijfelen of ik deze phone zal bestellen bij PDAShop, of wacht tot'ie in de MM in Rotterdam is.
Ik wil graag bij een winkel in Rotterdam kopen zodat als er wat mee is (scherm geel ed), ik gewoon naar de winkel kan gaan om 'm te retourneren.
Bij PDAShop is'ie 539 euro, en ze verwachten dat'ie 31-5 binnen is. Maar misschien is die batch nu al helemaal op aan pre-orders.
Bij de MediaMarkt hebben ze 'm momenteel niet, maar ze verwachten dat er een nieuwe zending 1 juni binnenkomt. Ze zeiden aan de telefoon wel dat daar 2 weken (!) speling op kan zitten. Bij de MM heb je het voordeel dat je korting krijgt met die vakantiegeld aanbieding. Dat geldt alleen wel maar tot 31 mei zie ik nu...

What to do...

Verwijderd

Word ik me toch door Hi opgebeld met de vraag of het klopt dat mijn bestelling is geannuleerd!!!

Het moet echt niet gekker worden! Schijnt dat er een dubbele bestelling voor mij loopt, doordat er in de eerste een fout is gemaakt is er een nieuw ordernummer toegewezen maar het oude niet vervangen. Beide orders zijn daarom geannuleerd :@:@:@

Ik heb ze verteld dat ze volgens mij niet in de gaten hebben wat een t*ringzooi (sorry) ze er van maken, en of ze op de hoogte waren van mijn klachtenmails etc. Na 20 seconden zoeken waren ze inderdaad op de hoogte en werd meteen doorgestuurd naar een afdeling die mijn annulering terug zou draaien.

Eenmaal aangekomen kon mijn eerste bestelling niet meer worden teruggedraaid, mijn tweede gecorrigeerde bestelling wel. Echter, die bestelling is op 19 mei nagekeken en toen pas doorgevoerd. Ik vroeg of dit betekend dat ik WEER achteraan in de rij ben gezet? Ik ben bang dat ik daar geen inzicht in heb, maar daar ga ik wel van uit. Uw nieuwe ordernummer staat in de wachtrij, en het gaat per ordernummer. Nou, vertelde ik, dat is niet helemaal waar, want ik heb mensen gehoord die hem maandag hebben besteld en nu al binnenhebben. Dat werd ontkend. Er zijn nog 622 orders die uitgegeven moeten worden, de meesten daarvan zullen vanaf 8 juni geleverd worden. Dus, hoe zit het met de belofte dat ik deze week mijn toestel zou krijgen? Meneer was bang dat dat waarschijnlijk niet mogelijk zou zijn, ik zou toch nog heel even moeten wachten.

Ik bedankte hem vriendelijk voor dit gesprek en heb er op gewezen dat ik alles heb opgenomen en er werk van ga maken. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ga zo hier de stad in om de telefoon op te halen bij de winkel. Zowel KPN, BC als telefoonkopen.nl hebben m op voorraad, dus dan maar een nieuw nummer met vodafone 275. Uiteindelijk 120 euro duurder uit, maar wel met 50 meer minuten per maand. Ben het nu wel een keer zat, dat had ik veel eerder moeten zijn.

Verwijderd

Update:

- 13 mei besteld
- 26 mei: order wordt gepickt

• Ruut88
SJR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:59:
Hmm.. zit te twijfelen of ik deze phone zal bestellen bij PDAShop, of wacht tot'ie in de MM in Rotterdam is.
Ik wil graag bij een winkel in Rotterdam kopen zodat als er wat mee is (scherm geel ed), ik gewoon naar de winkel kan gaan om 'm te retourneren.
Bij PDAShop is'ie 539 euro, en ze verwachten dat'ie 31-5 binnen is. Maar misschien is die batch nu al helemaal op aan pre-orders.
Bij de MediaMarkt hebben ze 'm momenteel niet, maar ze verwachten dat er een nieuwe zending 1 juni binnenkomt. Ze zeiden aan de telefoon wel dat daar 2 weken (!) speling op kan zitten. Bij de MM heb je het voordeel dat je korting krijgt met die vakantiegeld aanbieding. Dat geldt alleen wel maar tot 31 mei zie ik nu...

What to do...
bij belsimpel is ie 499 dacht ik. Levertijden weet ik niet maar als je geen haast hebt zou ik voor de goedkoopste gaan toch?

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2025
Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:52:
waar heb jij leren rekenen? :+
100 x 1000 = 100.000 .. geen 10.000 ;)
oeps :o ... maar je snapt nu mijn punt hoop ik ;)
er komt ook nog meer bij kijken dan alleen zo een simpel sommetje he
Waar doel je dan op? Uiteraard is de rekensom in het echie ingewikkelder, maar aan het einde van het kwartaal zal de opbrengst toch gelijk blijven, of zie je dat anders of doel je op wat anders?

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01 08:52
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:00:
Ik bedankte hem vriendelijk voor dit gesprek en heb er op gewezen dat ik alles heb opgenomen en er werk van ga maken.
Ik ben heel benieuwd hoe je hier werk van kan maken? In welk contract dat door de provider is ondertekend staat dat zij geen fouten mogen maken of dat zij een product binnen x dagen gaan leveren???

Precies, geen poot om op te staan. Niet zeuren en gewoon afwachten.

Ik zit zelf al 7 dagen te wachten tot mijn annulering van algebeld.nl door die schijtvodafone in hun systeem is doorgevoerd. Kan je niks aan doen.

• Meinon
_beevee_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:01:
[...]

oeps :o ... maar je snapt nu mijn punt hoop ik ;)

[...]

Waar doel je dan op? Uiteraard is de rekensom in het echie ingewikkelder, maar aan het einde van het kwartaal zal de opbrengst toch gelijk blijven, of zie je dat anders of doel je op wat anders?
hehe.. ja ik snap je wel...

maar ik ben zelf ook geen econoom.. maar zie bijvoorbeeld de LED tv's ...
aan het begin waren ze over de 1500 euro sommigen..
nu... bijna gehalveerd..

Een bedrijf verdient (hoort te verdienen!) het meest op de eerste orders.. van zo'n product snap je?
Daar ligt de meeste marge in.. zo moet je het bekijken... vraag maar aan je economie leraar ofzo ;) ..
een leuke vraagstuk!

Verwijderd

Ik heb order 5145** en ik heb zojuist het bericht gekregen dat deze is verzonden van gsmwijzer:D
Dat zou dus dan moeten betekenen dat als je geen mail heb gehad(dat het niet doorgaat), dat je dan je toestel krijgt, denk ik...

Kan niet wachten!

• SJR

SJR

Ruudvanelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:01:
[...]

bij belsimpel is ie 499 dacht ik. Levertijden weet ik niet maar als je geen haast hebt zou ik voor de goedkoopste gaan toch?
Ja, maar dan moet ik wel naar Groningen als ik terug wil naar de winkel, en dat ligt niet echt om de hoek

En tuurlijk heb ik wel haast, ik wil dat ding zo snel mogelijk in m'n handen hebben :). Bovendien is m'n TD2 aan het overlijden...

[ Voor 15% gewijzigd door SJR op 26-05-2011 14:12 ]

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe je hier werk van kan maken? In welk contract dat door de provider is ondertekend staat dat zij geen fouten mogen maken of dat zij een product binnen x dagen gaan leveren???

Precies, geen poot om op te staan. Niet zeuren en gewoon afwachten.

Ik zit zelf al 7 dagen te wachten tot mijn annulering van algebeld.nl door die schijtvodafone in hun systeem is doorgevoerd. Kan je niks aan doen.
Het schijnt dat radar al heel veel klachten heeft binnengekregen, en ik ben de beroerdste niet om daar aan mee te werken. Ik gun ze de slechte reclame. En ze maken wel degelijk fouten door valse informatie te verstrekken, waarvoor ze al eerder door de rechter op hun donder hebben gekregen. Niet dat iemand als ik voor flinke heisa kan zorgen, maar alle beetjes helpen.

Ik ga niet af zitten wachten terwijl iedereen om mij heen zijn nieuwe telefoon al heeft en later heeft besteld. Niet eens zeker of ik wel bij de batch van 8 juni zit...

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07
Weet iemand wanneer de volgende batch bij GSMwijzer binnenkomt? Ik had dan dat mailtje dat levertijd ergens voglende week is, maar geen idee of ze op maandag of donderdag bijvoorbeeld de batch krijgen.

Verwijderd

Mijn telefoon wordt onder rembours verzonden. Als ik de eerste levering (vandaag) en de tweede levering (morgen, vrijdag) mis, wat gebeurd er dan? Komen ze hem dan maandag weer brengen, of kan ik hem zaterdag ophalen op het postkantoor?

• Ruut88
Recrush schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:15:
Weet iemand wanneer de volgende batch bij GSMwijzer binnenkomt? Ik had dan dat mailtje dat levertijd ergens voglende week is, maar geen idee of ze op maandag of donderdag bijvoorbeeld de batch krijgen.
zeer waarschijnlijk woensdag eind van de middag

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-01 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:16:
Mijn telefoon wordt onder rembours verzonden. Als ik de eerste levering (vandaag) en de tweede levering (morgen, vrijdag) mis, wat gebeurd er dan? Komen ze hem dan maandag weer brengen, of kan ik hem zaterdag ophalen op het postkantoor?
Ophalen bij het postkantoor. De TNT zal dan een briefje in de brievenbus doen dat je hem daar kan ophalen.

Mijn bezorger laat altijd een 06 nummer achter dat ik terug kan bellen voor nieuwe afspraak op dezelfde dag.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

@Hi_Webcare Hoe kan het dan dat iemand die maandag besteld heeft hem morgen al krijgt?! Mogen mensen met een verlenging eerst?

Hi_Webcare
Ik kan je vertellen dat de SG S2 de meest populaire toestel is die we binnen hebben gekregen waarvan zoveel zijn besteld (1/2)
33 minutes ago

Hi Webcare
(2/2) en we er alles aan doen om deze op volgorde af te leveren bij klanten. Ik merk uit de reactie dat het een keer mis gaat. *TT

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-01 14:04

Mickroz

Mickroz#2491

hahaha, een keer?

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

hij bedoelde een keer goed

Verwijderd

@Baiko bedankt voor je antwoord! Denk je dat dit zaterdag kan, of zal dit maandag worden?

@bestellers bij Hi: telefonisch klagen helpt! Maak er een mooi verhaal van, dreig met annuleren/overstappen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:22:
@Baiko bedankt voor je antwoord! Denk je dat dit zaterdag kan, of zal dit maandag worden?

@bestellers bij Hi: telefonisch klagen helpt! Maak er een mooi verhaal van, dreig met annuleren/overstappen
Tis geen poker, met bluffen etc... haahaha

• Baiko

TNT bezorgd niet onder rembours op zaterdag. Maar als die zaterdag op het postkantoor ligt kan je dat gewoon ophalen en pinnen zelfs.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:23:
[...]

Tis geen poker, met bluffen etc... haahaha
mijn telefoon wordt vandaag bezorgd, 18 mei besteld.

Full House? of Royal Flush

@Baiko oke bedankt, dan heb ik hem hopelijk morgen of zaterdag!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 14:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:25:
[...]

mijn telefoon wordt vandaag bezorgd, 18 mei besteld.

Full House? of Royal Flush
royal flush ofcourse

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01-2025

Bij mij helpt het geen zier. Al tig keer gebeld ze doen er niks aan.

• Baiko
asimov6 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:26:
[...]

Bij mij helpt het geen zier. Al tig keer gebeld ze doen er niks aan.
Ligt ook aan de medewerker die je aan de lijn krijgt. /offtopic: zelf bij KPN gewerkt ;)

Probleem is dat de medewerkers weinig kunnen met de systemen, als je doorverbonden wordt kunnen ze vaak meer. De meeste zijn niet gemachtigd om wijzigingen door te voeren. Die hebben maar 1 knopje en doen er een leuk verhaal bij waarop ze zijn getraind.

[ Voor 31% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 14:28 ]

Verwijderd

Heb het overigens wel over de KS van KPN, die tokkies van Hi snappen er niks van

Verwijderd

ik heb gevraagd welke compensatie ik krijg.

De levertijd van 3 - 5 werkdagen en het toestel zou 18 mei uitkomen.
Nu heb ik nog steeds 0,0 van Hi gehoord.

• asimov6
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:27:
Heb het overigens wel over de KS van KPN, die tokkies van Hi snappen er niks van
Maar je bent overgestap van KPN naar Hi, wordt je dan toch nog geholpen door KPN?

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-01 14:04

Mickroz

Mickroz#2491

nou wordt ik net gewoon gebeld door hi, verkeerd id nr doorgegeven... Gelijk gevraagd hoe lang het gaat duren, afhankelijk van tnt zei die, maar waarschijnlijk heb ik hem morgen!
Overigens is mijn status nog in behandeling op dit moment.

[ Voor 14% gewijzigd door Mickroz op 26-05-2011 14:37 ]

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

ik bel gewoon altijd de klantenservice van KPN. Daar ben ik nog klant tot en met augustus, en die zal ik na augustus ook nog blijven bellen.

In een ver verleden ben ik al eens klant geweest bij Hi, en wat mij nog bij staat zijn de asociale, slecht Nederlands sprekende figuren die bij de KS Hi werken. Bij KPN heb ik hier nooit last van gehad en werd ik altijd keurig geholpen.

Omdat in mijn eerste bestelling een fout zat (ik had 1 jarig abo telefonisch besteld maar kreeg een bevestiging voor 2 jaar) heb ik de KS van Hi eens gebeld, maar daar "konden ze niks voor me doen". ik kon de order annuleren, dit kost 5 werkdagen, en dan kan ik volgende week weer bestellen. Ik heb voorgesteld om 1 jaar te betalen, waar ik telefonisch mee akkoord was gegaan, maar toen begon ze al op een denigrerende toon te dreigen met alle vervelende gevolgen die dit voor mij zou hebben. Gesprek maar beëindigd, KPN gebeld, order direct geannuleerd en direct een nieuwe bestelling geplaatst. Eind goed al goed

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 06:36
Studentmobiel:

Beste Y.L. Bosdriesz,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 513392) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RinkeNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:00:
Ik heb em ook op 12 mei besteld, einde van de middag. Ik ga er wel vanuit dat wij em maandag/dinsdag krijgen, aangezien mensen die em 11 mei besteld hadden al in de vorige batch zaten. We vielen weer net buiten de boot.
Ik ben net gebeld door Coolblue / Smartphoneshop en ik heb voor morgen een afleverafspraak kunnen maken. Dus, komt goed :P

I reject your reality, and substitute my own.

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Hier mensen nog nieuws van Vodafone?

• simnl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-01 19:47
Ligt het aan mij of bied Hi 'm alleen nog maar aan bij een 2-jarig abbo? Bij mij is de radiobutton weg met '1 jaar' op hun site in de shop.

Zou iemand misschien ff willen kijken of dat veranderd is of niet?

• asimov6
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:38:
ik bel gewoon altijd de klantenservice van KPN. Daar ben ik nog klant tot en met augustus, en die zal ik na augustus ook nog blijven bellen.

In een ver verleden ben ik al eens klant geweest bij Hi, en wat mij nog bij staat zijn de asociale, slecht Nederlands sprekende figuren die bij de KS Hi werken. Bij KPN heb ik hier nooit last van gehad en werd ik altijd keurig geholpen.

Omdat in mijn eerste bestelling een fout zat (ik had 1 jarig abo telefonisch besteld maar kreeg een bevestiging voor 2 jaar) heb ik de KS van Hi eens gebeld, maar daar "konden ze niks voor me doen". ik kon de order annuleren, dit kost 5 werkdagen, en dan kan ik volgende week weer bestellen. Ik heb voorgesteld om 1 jaar te betalen, waar ik telefonisch mee akkoord was gegaan, maar toen begon ze al op een denigrerende toon te dreigen met alle vervelende gevolgen die dit voor mij zou hebben. Gesprek maar beëindigd, KPN gebeld, order direct geannuleerd en direct een nieuwe bestelling geplaatst. Eind goed al goed
Ik heb ook maar even gebeld met KPN (kom daar nog standaard binnen als ik 1200 kies). Ik moest het toch echt met Hi regelen. Gedreigd dat ik zou annuleren: Geen probleem mijnheer, daar zit ik niet mee.

Ze zijn allemaal even onbeschoft bij KPN of Hi het maakt niks uit.

Verwijderd

simnl schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:45:
Ligt het aan mij of bied Hi 'm alleen nog maar aan bij een 2-jarig abbo? Bij mij is de radiobutton weg met '1 jaar' op hun site in de shop.

die is hier ook weg, alleen nog maar met een 2jarig abbo inderdaad...

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35

Ik heb net even voor je gekeken en inderdaad, ze hebben alleen nog een 2 jarig button staan. Vreemd.. :S

edit: Zie net dat Denskie ook gereageerd heeft

[ Voor 5% gewijzigd door Frml op 26-05-2011 14:48 ]

Verwijderd

eew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:45:
Hier mensen nog nieuws van Vodafone?
Ik een beetje, mijn status is van niet op voorraad naar in behandeling gegaan heb em op 21 mei besteld nieuwe abo 275 weet alleen niet wat dat verder in houdt...

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-01 15:33

Idem hier, maar ook bij andere telefoons. Misschien een bug?

En over de klantenservice, die is bij providers sowieso slecht. Als je dreigt met opzeggen maakt dat hen niet zo veel uit omdat er na jou nog 1000 anderen komen. Net of KPN falliet gaat als 100 mensen hun abonnement opzeggen ;)

• eew

eew

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:48:
[...]

Ik een beetje, mijn status is van niet op voorraad naar in behandeling gegaan heb em op 21 mei besteld nieuwe abo 275 weet alleen niet wat dat verder in houdt...
Ik dan de status van mijn order niet online opvragen omdat het bij mij om een verlenging gaat (van de 20ste), ik heb geen zin om weer te bellen en zo een onwetende klantenservice persoon aan de telefoon krijgen.

Punt is wel dat ze afgelopen woensdag mijn abonnement al hebben verlengt (waarbij ongeveer een maand aan belminuten door de WC is gespoeld).

Verwijderd

Maks schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:48:
[...]

Idem hier, maar ook bij andere telefoons. Misschien een bug?

En over de klantenservice, die is bij providers sowieso slecht. Als je dreigt met opzeggen maakt dat hen niet zo veel uit omdat er na jou nog 1000 anderen komen. Net of KPN falliet gaat als 100 mensen hun abonnement opzeggen ;)
ze doen veel meer om een klant te houden hoor.
bij ziggo heb ik dat al ervaren, toen ik dreigde met opzeggen kreeg ik de HD recorder wel voor €99,- terwijl dat normaal alleen voor nieuwe klanten is.

Ik denk niet dat het nu iets uitmaakt, maar mensen die klagen gaan eerst.
De gedachte is simpel, als ze van jou niks horen wacht je dus. Ga je klagen en dreigen met weg gaan sturen ze je er snel eentje zodat je blijft. Zo behouden ze dus alle klanten en verliezen ze er geen :)

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-01 13:55
Nog steeds niemand wat van Belsimpel.nl gehoord?

• asimov6
Voor mijn eigen gezondheid ga ik dit topic een paar dagen met rust laten. Hi en KPN geven me de slechtste behandeling die ik ooit van een leverancier heb gehad. Ik wil eerst tot rust komen en daarna besluiten of ik deze provider voor goed links laat liggen (bestelling afzeggen dus).

succes iedereen!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10-2025
Net in Lelystad naar de BelCompany en T-Mobile geweest. Beide hebben nog toestel(len) op voorraad maar nergens zo goedkoop als bij Hi..

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 13:33
snars schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Ik ben net gebeld door Coolblue / Smartphoneshop en ik heb voor morgen een afleverafspraak kunnen maken. Dus, komt goed :P
Hoezo hebben ze je gebeld als ik mag vragen? Doen ze normaal niet 8)

Verwijderd

WupR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:54:
Ja hoor. Bij mij is vandaag de status naar verzonden gesprongen. Ik had hem 4 mei al besteld bij een verlenging van een Vodafone abbo. *O*

• PC-builder
  • Laatst online: 26-12-2025
Geachte heer

Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer 440**** zal op 28-05-2011 tussen 08:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x Samsung Galaxy S II (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00
1 x Vodafone Bel+Sms+Web 275 2 jaar
1 x Adapt Essential Kit Samsung Galaxy S II (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00
____________ +
Subtotaal: EUR 0,00
Verzendkosten: EUR 10,00
Totaal: EUR 10,00

@BOEFJE_NL ze bellen wel als je met abbonement doet omdat je jezelf moet legitimeren bij de koerier en 't contract moet ondertekenen.

• WupR
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Ja hoor. Bij mij is vandaag de status naar verzonden gesprongen. Ik had hem 4 mei al besteld bij een verlenging van een Vodafone abbo. *O*
Zo nice, ben blij te horen dat er wel wat gebeurd bij Belsimpel.nl! Heb hem 12 mei besteld....zal wel nog even moeten wachten!

Verwijderd

WupR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:54:
Hey WupR,

Helaas heb ik net een mail gekregen van belsimpel.

We hebben helaas weer minder toestellen dan besteld van de levercier ontvangen, waardoor uw toestel er nog niet bij ziet. We hopen zo spoedig mogelijk een nieuwe levering te ontvangen, maar hebben hier geen precieze indicatie van. Mocht u willen annuleren, dan heeft u binnen uiterlijk 5 werkdagen uw geld retour. In ieder geval excuses voor deze vertraging, we hadden het zelf ook liever anders gezien.

Weet nog niet wat ik ga doen :(

Verwijderd

PC-builder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:15:
Geachte heer

Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer 4406636 zal op 28-05-2011 tussen 08:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier.

OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x Samsung Galaxy S II (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00
1 x Vodafone Bel+Sms+Web 275 2 jaar
1 x Adapt Essential Kit Samsung Galaxy S II (EUR 0,00) Totaal: EUR 0,00
____________ +
Subtotaal: EUR 0,00
Verzendkosten: EUR 10,00
Totaal: EUR 10,00

@BOEFJE_NL ze bellen wel als je met abbonement doet omdat je jezelf moet legitimeren bij de koerier en 't contract moet ondertekenen.
wanneer besteld?

• WupR
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Hey WupR,

Helaas heb ik net een mail gekregen van belsimpel.

We hebben helaas weer minder toestellen dan besteld van de levercier ontvangen, waardoor uw toestel er nog niet bij ziet. We hopen zo spoedig mogelijk een nieuwe levering te ontvangen, maar hebben hier geen precieze indicatie van. Mocht u willen annuleren, dan heeft u binnen uiterlijk 5 werkdagen uw geld retour. In ieder geval excuses voor deze vertraging, we hadden het zelf ook liever anders gezien.

Weet nog niet wat ik ga doen :(
Wanneer heb je hem besteld?

• PC-builder

Verwijderd

oke, hoe lang heeft jou status op in behandeling gestaan?

Verwijderd

WupR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:17:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb hem 16 mei besteld met een i200 contract verlenging van T-mobile

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BOEFJE_NL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:06:
Hoezo hebben ze je gebeld als ik mag vragen? Doen ze normaal niet 8)
Juwel, ze doen contractafhandeling aan de deur en daarvoor spreken ze een dagdeel af. En ik ben jarig vandaag. :*)

I reject your reality, and substitute my own.

• PC-builder
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:19:
[...]

oke, hoe lang heeft jou status op in behandeling gestaan?
kan je zelf ook wel zo uitrekenen...
12 mei besteld, het is nu 26 mei..

[ Voor 7% gewijzigd door PC-builder op 26-05-2011 15:24 ]

• WupR
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Ik heb hem 16 mei besteld met een i200 contract verlenging van T-mobile
Zal dan ook nog wel even duren! Ik heb hem op 12 mei besteld en hem ook nog niet binnen :(.

Verwijderd

PC-builder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:22:
[...]

kan je zelf ook wel zo uitrekenen...
anders doe je even alsof je slim bent pannenkoek. Mijn status stond ook een paar dagen op "niet op voorraad bla bla bla"

maar is goed, ty.

• pvang84
  • Laatst online: 03-09-2025
eew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Ik dan de status van mijn order niet online opvragen omdat het bij mij om een verlenging gaat (van de 20ste), ik heb geen zin om weer te bellen en zo een onwetende klantenservice persoon aan de telefoon krijgen.

Punt is wel dat ze afgelopen woensdag mijn abonnement al hebben verlengt (waarbij ongeveer een maand aan belminuten door de WC is gespoeld).
Als je belt naar 0800-1258 krijg je meteen een medewerker aan de lijn waar je meteen je orderstatus kan opvragen.

Ikzelf heb ondertussen ook al 5 verschillende verhalen gehoord wanneer ik mijn telefoon precies krijg:

1. 2de week van juni.
2. dat kunnen we nog niet zeggen, staat niet in het systeem wanneer de volgende levering plaatsvindt.
3. 16 juni.
4. Je heb je toestel retour gestuurd, daar hebben wij een aparte voorraad voor, omdat bij dit soort gevallen het abonnement al is ingegaan. De koerier brengt je toestel deze week.
5. Er is niks te vinden (over het bovenstaande verhaal) in de systemen. Na een gesprek met haar supervisor en 20 minuten aan de telefoon te hebben moeten wachten wordt ik nu maandag teruggebeld voor een "follow-up".

Al met al kan je inderdaad wel zeggen dat de klantenservice niet erg hulpzaam is en (al dan niet bewust) weinig duidelijkheid schept.

Verwijderd

Kom net uit de stad, wilde ik bestellen, konden ze niks doorvoeren omdat ik al een abbonement zou hebben bij Hi, met een GS2. Dit terwijl ze aan de telefoon vertelden dat mijn order per direct geannuleerd zou worden. Wat een vaagheid weer! Ik naar huis, had mijn telefoon laten liggen, ik bellen, kreeg eerst Hi en die zeiden, is geannuleerd. Ik gezegd dat dat onmogelijk was, en wou de klantenservice van KPN spreken. Doorgestuurd, en nee hoor, niks geannuleerd. Sterker nog, mijn telefoon is gister al "uitgeleverd aan koeriersdienst" en word vandaag of morgen aangeboden!

Ik: Hoe krijgen jullie dit in vredesnaam toch voor elkaar? Ik heb nog nooit zo veel onduidelijkheid gehad als in de afgelopen 2 weken? En waarom heb ik geen sms gekregen, ben ik niet gebeld en staat mijn status nog steeds op "out of stock"? Geen idee, die status zal moeten veranderen, maar hier staat toch echt dat je telefoon al verzonden is. Ik heb gezegd dat ik er niks meer van geloof, maar toch nog wel een dag wacht...

Nu zit ik hier weer mee :S Ben ik toch weer zo zwak om af te wachten, gadverdamme!

• PC-builder
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:25:
[...]

anders doe je even alsof je slim bent pannenkoek. Mijn status stond ook een paar dagen op "niet op voorraad bla bla bla"

maar is goed, ty.
Ok goed snap wat je bedoeld... Mijne heeft nooit op 'niet op voorraad' gestaan maar heeft 2 weken gestaan op 'je wordt gebeld voor een afspraak'. Snapte daarom niet wat je bedoelde excuses daarvoor.

Verwijderd

Ik heb 't topic redelijk goed gevolgd maar wellicht was het toch al eerder gepost maar mbt de actie van de 8GB kaart. Je kan je gewoon registreren voor 4 juni en vervolgens geldt mbt tot het kopieren en per post versturen van de aankoopbon;

'Deze gegevens dienen voor 8 juli 2011 te zijn ontvangen door Samsung. Houd er rekening mee dat deze actie alleen geldt voor toestellen die voor 1 juli 2011 zijn aangeschaft.
De 8GB microSD geheugenkaart wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd, nadat we je complete inzending hebben ontvangen.'

Aldus het mailtje van Samsung.

Verwijderd

PC-builder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Ok goed snap wat je bedoeld... Mijne heeft nooit op 'niet op voorraad' gestaan maar heeft 2 weken gestaan op 'je wordt gebeld voor een afspraak'. Snapte daarom niet wat je bedoelde excuses daarvoor.
Het kan dus ook anders...:D oke dat is wel heel raar heb je tussen door een keer gebeld dan nog?
Mijn status is vanmiddag verandert in "order In behandeling" heb hem op 21 mei besteld met nieuw abonnement 275 vodafone.

Verwijderd

ik heb hem 4 mei besteld bij belsimpel nog steeds niks gehad... alles al betaald...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:32:
ik heb hem 4 mei besteld bij belsimpel nog steeds niks gehad... alles al betaald...
achteraan gaan je bent wel heel laat!

• PC-builder
[...]

Het kan dus ook anders...:D oke dat is wel heel raar heb je tussen door een keer gebeld dan nog?
Mijn status is vanmiddag verandert in "order In behandeling" heb hem op 21 mei besteld met nieuw abonnement 275 vodafone.
Ik had 1x een mailtje gestuurd. Ik las op forums dat zendingen binnenkwamen, dus had ik 'm snel besteld (wat dan natuurlijk te laat was). Dus ik volgende dag een mailtje sturen waarop ik antwoord kreeg dat mijn bestelling 'net' buiten de eerste zending viel. En toen ook buiten de 2e zending. Tot vandaag. (Had 'm tegen 6 uur 's avonds besteld).

Verwijderd

PC-builder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Ik had 1x een mailtje gestuurd. Ik las op forums dat zendingen binnenkwamen, dus had ik 'm snel besteld (wat dan natuurlijk te laat was). Dus ik volgende dag een mailtje sturen waarop ik antwoord kreeg dat mijn bestelling 'net' buiten de eerste zending viel. En toen ook buiten de 2e zending. Tot vandaag. (Had 'm tegen 6 uur 's avonds besteld).
Oke, wel raar dat je dan ook ineens buiten de 2de zending valt:S

• PC-builder
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Oke, wel raar dat je dan ook ineens buiten de 2de zending valt:S
Standaard mailtje aan 't lijntje houden :). Geruststellen zodat mensen 'n weekje blijven hangen.

Verwijderd

Ik heb hem ook op 4 mei bij belsimpel besteld. Moest nog 27 euro voor de SGS2 betalen bij verlenging van Vodafone 275 abo. Gisterochtend boze mail gestuurd en dat ze de SGS2 bij dat abo nu gratis aanbieden. Gistermiddag mail terug gekregen van belsimpel: U krijgt uw 27 euro terug. Vandaag is de status van mijn order gewijzigd naar verzonden.

Verwijderd

hi heeft de mogelijkheid voor een 1 jarig abbo weggehaald bij de galaxy s 2, verdienden ze waarschijnlijk niet genoeg aan..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:41:
hi heeft de mogelijkheid voor een 1 jarig abbo weggehaald bij de galaxy s 2, verdienden ze waarschijnlijk niet genoeg aan..
Ze kunnen de SGS2 toch al niet leveren. Maakt dus niet uit of ze dat abo nu wel of niet aanbieden ;)

• Meinon
inderdaad.. wat zit daar achter... om de 1 jarige abo helemaal weg te halen ipv te verhogen??? :s

Verwijderd

Ik volg het forum al een tijdje en heb me maar even geregistreerd om jullie te laten weten dat ik zojuist ben gebeld dat er morgen iemand van TNT langskomt met de phone:

17 mei besteld -21 mei status gewijzigd naar voorinschrijving - 24 in behandeling - vandaag 26 gebeld dat men morgen langs komt (status staat nog op in behandeling op hi.nl)
hi 2 jaar 30 - gratis toestel
kom van KPN (had opgegeven nummerbehoud maar omdat hi ook van kpn is wordt dit gezien als verlenging hoorde ik per mail, hou ook dezelfde sim.

Verwijderd

Ik heb gister een smsje gekregen dat mijn toestel vanaf vandaag zou worden aangeboden door TNT Post. Dus ik de hele tijd opgewonden,

Bel ik nog even naar de Klantenservice zegt die vrouw van niks te weten. (En op me koop-order status staat nog steeds "Er is geen pakket gevonden".. Dan herhaal ik nog dat er een smsje is verzonden naar mij toe dat ik hem morgen geleverd zou krijgen..

Zegt die vrouw: Ja het is een hele populaire telefoon (...bla..blabla.) En je krijgt hem pas op de 29e hoor!!!, Zeg ik wat raar de 29e valt op een zondag.. Zegt ze Oke dan krijg je hem maandag.

Leuk dit, Hi.

• PC-builder
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:52:
Ik heb gister een smsje gekregen dat mijn toestel vanaf vandaag zou worden aangeboden door TNT Post. Dus ik de hele tijd opgewonden,

Bel ik nog even naar de Klantenservice zegt die vrouw van niks te weten. (En op me koop-order status staat nog steeds "Er is geen pakket gevonden".. Dan herhaal ik nog dat er een smsje is verzonden naar mij toe dat ik hem morgen geleverd zou krijgen..

Zegt die vrouw: Ja het is een hele populaire telefoon (...bla..blabla.) En je krijgt hem pas op de 30e hoor!!!, Zeg ik wat raar de 30e valt op een zondag.. Zegt ze Oke dan krijg je hem maandag.

Leuk dit, Hi.
Dit is voor mij wel het meest opvallende wat er door de gehele topic naar voren komt :F , is wel duidelijk ondertussen dat 't gewoon een bende is bij Hi (KPN), en ze zelf door de bomen 't bos niet meer zien :P

[ Voor 0% gewijzigd door PC-builder op 26-05-2011 15:54 . Reden: typo ]

• Meinon
Mij is gezegd dat de Hi koerier vandaag langs zou komen tussen 12 en 16:15.. nou nog geen koe-rier
gezien... :( ...

als ik aan het lijntje wordt gehouden..dan zal Hi ervan weten!

• Ecnalubma
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03-2025
Een tip voor de mensen die hem ook 'los' willen kopen:

Heb hem zojuist bij de MM Eindhoven gekocht. Na mijn aankoop hadden ze er nog 5 op voorraad kreeg ik te horen. Bij de MM hebben ze nu een 'vakantiegeld-korting' welke ondermeer inhoud vanaf besteding van 500,- euro krijg je 75,- euro korting. Oorspronkelijke prijs: 529,- euro, maar met de korting van 75,- euro krijg je hem mee voor 454,- euro! De actie loopt volgens mij op 26 t/m 28 mei.

• PC-builder
Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:55:
Mij is gezegd dat de Hi koerier vandaag langs zou komen tussen 12 en 16:15.. nou nog geen koe-rier
gezien... :( ...

als ik aan het lijntje wordt gehouden..dan zal Hi ervan weten!
20 minuten + uitloop tot 6 uur zou ik zeggen. zou niet de eerste keer wezen dat 't bij mij voorkomt

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:46

sjirafje

No inspirational quotes here

baldbasterd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:56:

Heb hem zojuist bij de MM Eindhoven gekocht. Na mijn aankoop hadden ze er nog 5 op voorraad kreeg ik te horen. Bij de MM hebben ze nu een 'vakantiegeld-korting' welke ondermeer inhoud vanaf besteding van 500,- euro krijg je 75,- euro korting. Oorspronkelijke prijs: 529,- euro, maar met de korting van 75,- euro krijg je hem mee voor 454,- euro! De actie loopt volgens mij op 26 t/m 28 mei.
Doen ze bij de mediamarkt ook aan abonnementen verlengen?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:27:
[...]

Tenzij je de verpakking openmaakt en er een grote barst in het scherm zit of dooie pixels/vage gloed over het scherm. Mag je weer 4 weken wachten op een nieuw toestel.

Ik wacht nog heel eventjes met het verkopen van mijn oude telefoon.
Als dat gebeurt, dan wordt de grote beer in mij wakker en dan merkt studentmobiel wel waar ik allemaal in staat ben. Ik heb lang genoeg gewacht..

• eew

eew

pvang84 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Als je belt naar 0800-1258 krijg je meteen een medewerker aan de lijn waar je meteen je orderstatus kan opvragen.

Ikzelf heb ondertussen ook al 5 verschillende verhalen gehoord wanneer ik mijn telefoon precies krijg:

1. 2de week van juni.
2. dat kunnen we nog niet zeggen, staat niet in het systeem wanneer de volgende levering plaatsvindt.
3. 16 juni.
4. Je heb je toestel retour gestuurd, daar hebben wij een aparte voorraad voor, omdat bij dit soort gevallen het abonnement al is ingegaan. De koerier brengt je toestel deze week.
5. Er is niks te vinden (over het bovenstaande verhaal) in de systemen. Na een gesprek met haar supervisor en 20 minuten aan de telefoon te hebben moeten wachten wordt ik nu maandag teruggebeld voor een "follow-up".

Al met al kan je inderdaad wel zeggen dat de klantenservice niet erg hulpzaam is en (al dan niet bewust) weinig duidelijkheid scheppen.
Wat is er dan voor wildgroei aan nummers bij Vodafone, de gene die ik ken is 0800 0200 043? Wat is het verschil?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-01 15:09
sjirafje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:58:
[...]

ja maar niet alle providers.

• SJR

SJR

baldbasterd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:56:

Ja, ik wil 'm dus ook los kopen, maar bij de MM in Rotterdam zijn ze uitverkocht, dan kan ik dus niet gebruik maken van die korting. Tenzij ik 'm telefonisch (?) koop in Eindhoven en laat opsturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:52:

Zegt die vrouw: Ja het is een hele populaire telefoon (...bla..blabla.) En je krijgt hem pas op de 30e hoor!!!, Zeg ik wat raar de 30e valt op een zondag.. Zegt ze Oke dan krijg je hem maandag.

Leuk dit, Hi.
Maarr..... 30e is gewoon op een maandag (A)

• pvang84
  • Laatst online: 03-09-2025
eew schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Wat is er dan voor wildgroei aan nummers bij Vodafone, de gene die ik ken is 0800 0200 043? Wat is het verschil?
Meteen een medewerker aan de lijn en is de afdeling orderstatus. Maar misschien is bovenstaande inderdaad hetzelfde? Wat wordt jou verteld als de klantenservice belt?

• Ecnalubma
  • Laatst online: 08-03-2025
sjirafje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:58:
[...]

Ik heb me daar niet in verdiept, maar bij mijn weten kun je daar ook gewoon verlengen ja. Weet niet of die actie dan ook van toepassing is, het kwam voor mijzelf als verrassing toen ik hem kocht en heb er verder helaas niet meer naar gevraagd.

• Meinon
PC-builder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:56:
[...]

20 minuten + uitloop tot 6 uur zou ik zeggen. zou niet de eerste keer wezen dat 't bij mij voorkomt
tot hoelaat bezorgen ze dan?

Verwijderd

Kan iemand vertellen welke webshop op dit moment snel kan leveren?

• spyah
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 17:06
Tipje voor de mensen die dit toestel los willen kopen,

Ik heb m net een uurtje geleden bij de Mediamarkt in zoetermeer opgepikt , met 75 euries korting door een actie bij de mediamarkt de komende drie dagen. vakantie voordeel actie ofzo. Ze hadden er daar vandaag een aantal binnen gekregen.

464,- eurotjes vond ik een fijn prijsje :D

t
edit: ik lees net terug en zie dat er idd al gemeld was dat de MM nu kortingen geeft.... maaruh rennen nara die MM!!

[ Voor 15% gewijzigd door spyah op 26-05-2011 16:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:06:
Kan iemand vertellen welke webshop op dit moment snel kan leveren?
Geen... meeste kans heb je in de provider winkels zelf... of los kopen bij de bovengenoemde MM

Verwijderd

Kan iemand even vertellen hoe dat nu zit met Hi? Als je verlengt, word ie dan door TNT of Hi zelf afgeleverd?

Vind het erg vaag dat mijn bestelling bij KPN/Hi noch TNT terug te vinden is. KPN beweerd hem gister utigeleverd te hebben, maar TNT met zijn 45ct per minuut weet ook van niks. Ik heb 'm ook niet hoor... Niemand heeft 'm :S

• eew

eew

pvang84 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Meteen een medewerker aan de lijn en is de afdeling orderstatus. Maar misschien is bovenstaande inderdaad hetzelfde? Wat wordt jou verteld als de klantenservice belt?
Een vrouwelijke computerstem:
Wilt u de status van uw bestelling opvragen toets 1. Wilt u bla bla bla toets 2 enz.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Maarr..... 30e is gewoon op een maandag (A)
O nee, ze zei de 29e hahah. Even aanpassen nu xD

• ilhanko
  • Niet online
Ik kreeg net een sms van Hi dat ze mijn bestelling WEER niet af konden leveren. Dubieus, het was pas de eerste keer. Maar goed, ze smsen dat ik het pakketje op kan halen bij de dichtstbijzijnde TNT afhaallocatie... zal straks eens bellen!

• LxxFxx
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10-2025
Even wat info voor de mensen die bestelden bij TelecomTelecom (515€ + 4,5€ verzending naar BE)
(Goedkoopste wat ik vond voor Belgen. Voor jullie Nederlanders blijkbaar niet (MM melding hierboven))

Vandaag kwam daar dus blijkbaar een batch Galaxies binnen.
Mijn Bestelstatus:

17-05-2011 Openstaande order / Betaling nog niet verwerkt
17-05-2011 Betaling ontvangen / Order in behandeling
18-05-2011 Betaling ontvangen / In bestelling bij leverancier
26-05-2011 Gereed voor verzending
26-05-2011 Order verzonden
Pagina: 1 ... 83 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!