Verwijderd

Ik heb 2 e-mails naar vodafone gestuurd eergister en gister 1.
En nog steeds geen reactie.... stelletje pannenkoeken daar!~

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:26:
Zojuist terug gekomen van de Vodafone winkel. Weer even kijken hoe het nummerbehoud van Ben naar Vodafone ervoor staat i.v.m. de nieuwe wet die sinds gisteren van kracht is. Nog steeds niks helaas. Zaterdag nog maar eens proberen dan maar.
Welke nieuwe wet?

Verwijderd

nummer overschrijving binnen 1 dag volgens mij.

Verwijderd

http://www.allaboutphones...k-verplicht-mogelijk.html

Die wet inderdaad. Als die wet gisteren van kracht is gegaan dan zou het theoretisch gezien vandaag nog overgezet moeten zijn. Misschien dat ik nog een belletje pleeg naar een overheidsinstantie die me daar wat meer over kan vertellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:
http://www.allaboutphones...k-verplicht-mogelijk.html

Die wet inderdaad. Als die wet gisteren van kracht is gegaan dan zou het theoretisch gezien vandaag nog overgezet moeten zijn. Misschien dat ik nog een belletje pleeg naar een overheidsinstantie die me daar wat meer over kan vertellen.
Dan ga ik zo maar eens naar de winkel. Wacht al sinds vorige week woensdag!

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 11:09
jaja mijn Sll is verzonden.
ik kan hier dus morgen of overmorgen weg, als het goed is ;)

• god-godlike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02 11:39
mijn SII is ook verzonden.
3/5 besteld, vandaag verzonden, hopelijk morgen geleverd (Belgie...)
via afgebeld

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:47
Mijn pakket is verzonden

Winkel: GSMWijzer
Datum bestelling: 10-05-2011
Datum contract ontvangen: 10-05-2011
Order nummer: 5134**
Contract: Overstap van Ben naar T-mobile i150 (dus met nummerbehoud)

Verwijderd

Ja, ook hier, eindelijk. Eigenlijk zou Typhone gisteren een levering krijgen, die was verzet naar vandaag en ja hoor: bestelling wordt vandaag verzonden. Ze gaven aan er ongeveer 100 te verwachten en ik zat bij de eersten die 'm zouden krijgen.

Verwijderd

Iceman1987 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:07:
Mijn pakket is verzonden

Winkel: GSMWijzer
Datum bestelling: 10-05-2011
Datum contract ontvangen: 10-05-2011
Order nummer: 5134**
Contract: Overstap van Ben naar T-mobile i150 (dus met nummerbehoud)
Is jouw status van nummerbehoud in behandeling direct overgegaan op Pakket verzonden? Mijn ordernummer is 5133**. Van Ben naar Vodafone.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Had studentmobiel even een DM gestuurd op twitter, dit kreeg ik als reactie terug
Contract ontvangen de 11e. Verwachte uitleverdatum: vandaag (wel onder voorbehoud) Gr. Studentmobiel.nl

Ordernummer: 5135**

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
Mijn Samsung GS2 ligt in een Hi winkel op mij te wachten. ze hebben zojuist gebelt.

Verwijderd

robertovergoor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:17:
Mijn Samsung GS2 ligt in een Hi winkel op mij te wachten. ze hebben zojuist gebelt.
Nou hard lopen! :D

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
haha was het lieft meteen naar de winkel gerend, maar ben nog druk aan het werk op het moment. maar hij is voor mij gereserveerd dus hij loopt niet weg..

Verwijderd

robertovergoor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:19:
[...]

haha was het lieft meteen naar de winkel gerend, maar ben nog druk aan het werk op het moment. maar hij is voor mij gereserveerd dus hij loopt niet weg..
Ik haal em wel ff op voor je NP! :D

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25
Nu de Hi toestellen binnendruppelen; kan iemand met Hi Extreem internet me vertellen hoe de snelheid is? Komt het een beetje in de buurt van 7.2Mbps? Ik twijfel nog tussen Hi en Vodafone...

Kan online niets vinden over ervaringen, dus mijn hoop is op jullie gevestigd! ;-)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
kesj schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:22:
Nu de Hi toestellen binnendruppelen; kan iemand met Hi Extreem internet me vertellen hoe de snelheid is? Komt het een beetje in de buurt van 7.2Mbps? Ik twijfel nog tussen Hi en Vodafone...

Kan online niets vinden over ervaringen, dus mijn hoop is op jullie gevestigd! ;-)
Vodafone zit op 300KB/s, vriendin met HI met extreem op 375 KB/s

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

hier nog steeds sinds 24/5 bestelling ontvangen en in behandeling.
16 mei verlengd via hi online, hi 25 2jr+inet extra.
33684***

Steam-Twitch-YouTube-X

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22
Yes, eindelijk bericht gehad van Typhone dat hij vandaag verzonden gaat worden!
Zin in morgen! :D

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:51
Yay, ook hier eindelijk bericht dat hij verzonden is. Besteld bij Phoneshop, verlenging T-mobile en geplaatst op 20 mei.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25
alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Vodafone zit op 300KB/s, vriendin met HI met extreem op 375 KB/s
Dat is dus 3Mbps tegenover 3.75Mbps?

[ Voor 14% gewijzigd door kesj op 26-05-2011 11:37 ]

• thomas_
  • Laatst online: 18-11 16:49
Heb net bericht gehad van gsmwijzer.nl dat hij is verzonden.
abonnement van vodafone en mijn ordernummer 512883

Verwijderd

Hoezo hebben jullie em allemaal bij gsmwijzer etc.. besteld.

Ik gwn direkt bij vodafone.... verschilt dit ofzo?

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12 19:58
@ sylversterrr en @Bossje:

Kleine kans. Ik heb hem bij coolblue (pdashop, gsmshop) (pas) de 16e gekocht en zat vorige week ook niet bij een eerdere lichting. Mij werd afgelopen maandag ook verteld dat het nog later dan de 31e zou worden voor mij. Als jij hem gisteren hebt besteld zou ik er dus helemaal niet op rekenen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BOEFJE_NL op 26-05-2011 12:03 ]

Verwijderd

DM van Studentmobiel, grappemakers daar.. :P

Goedemorgen! Vrij nemen is niet nodig. Indien niet aanwezig, wordt het de volgende dag (za) geleverd. Expect : vandaag versturen.

Verwijderd

Out of stock...........vanavond nog maar s kijken, morgen laatste kans voor Hi om hun beloftes waar te maken. Heb ik morgen de telefoon niet binnen, of heb ik geen bericht, staat er een hele mooie brief klaar om verzonden te worden :) Met dank aan dit forum en twitter heb ik een mooie opsomming kunnen maken waaruit blijkt hoe slecht Hi zijn zaken op orde heeft, en dat er niks klopt van de leveringen en de beloftes. Ik wacht inmiddels al bijna een maand sinds mijn voorinschrijving. Ook heb ik al mijn gesprekken met KS opgenomen en op cd gezet, die stuur ik mee. Ook de aangegeven leveringstermijnen gaan als printscreen mee. Ben samen met een kennis aan het uitzoeken welke stappen we verder zouden kunnen ondernemen, in de brief staat in ieder geval dat we er een zaak van maken en de consumentenprogramma's voor de 2e keer op de hoogte stellen, dit keer niet via het forum maar brief en mail. Ik hoop dat de consumentenprogramma's hier ook wat over kwijt willen, een kopie van de brief gaat ook naar hen. Tis nou wel een keer afgelopen...

Stiekem blijf ik geduldig, de aanbieding is nog steeds te goed om te annuleren. 2 jaar Hi 30 + gratis GSII in totaal voor 600 euro. Heb er ook te veel moeite ingestoken om dat voor elkaar te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 11:56 . Reden: verduidelijking ]

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 09:43
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:48:
Out of stock...........vanavond nog maar s kijken, morgen laatste kans voor Hi om hun beloftes waar te maken. Heb ik morgen de telefoon niet binnen, of heb ik geen bericht, staat er een hele mooie brief klaar om verzonden te worden :) Met dank aan dit forum en twitter heb ik een mooie opsomming kunnen maken waaruit blijkt hoe slecht Hi zijn zaken op orde heeft, en dat er niks klopt van de leveringen en de beloftes. Ik wacht inmiddels al bijna een maand sinds mijn voorinschrijving. Ook heb ik al mijn gesprekken met KS opgenomen en op cd gezet, die stuur ik mee. Ook de aangegeven leveringstermijnen gaan als printscreen mee. Ben samen met een kennis aan het uitzoeken welke stappen we verder zouden kunnen ondernemen, in de brief staat in ieder geval dat we er een zaak van maken en de consumentenprogramma's voor de 2e keer op de hoogte stellen, dit keer niet via het forum maar brief en mail. Ik hoop dat de consumentenprogramma's hier ook wat over kwijt willen, een kopie van de brief gaat ook naar hen. Tis nou wel een keer afgelopen...

Stiekem blijf ik geduldig, de aanbieding is nog steeds te goed om te annuleren. 2 jaar Hi 30 + GSII voor 600 euro. Heb er ook te veel moeite ingestoken om dat voor elkaar te krijgen.
Een 2 jarig abbonement en 600 betalen voor de foon?
Voor 500 heb je hem al los hoor.

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:09:
[...]

Is jouw status van nummerbehoud in behandeling direct overgegaan op Pakket verzonden? Mijn ordernummer is 5133**. Van Ben naar Vodafone.
Gisterenavond stond gewoon '' Contract ontvangen'', vandaag ''pakket verzonden'' . Bij mij heb ik nergens '' nummerbehoud in behandeling'' gelezen. Heb het wel aangevraagd, en staat ook op mijn account pagina.

Verwijderd

@zackary
zie edit... zo is t wat duidelijker misschien

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 11:57 ]

Verwijderd

zackary schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Een 2 jarig abbonement en 600 betalen voor de foon?
Voor 500 heb je hem al los hoor.
Ik denk dat hij totaal uit komt op 600 euro voor de telefoon inclusief het abonnement. Scherpe deal dus, waarschijnlijk was hij al een bestaande Hi klant.

• gys89
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-12 18:57
Vodafone update,

Net gebeld met de KS, heb mijn toestel met portering van KPN naar Vodafone besteld op 17 mei, status order in behandeling sinds 20-mei. Telefonisch zeggen ze dat er nieuwe toestellen zijn binnengekomen en ze nu aan het inscannen zijn. geen enkele indicatie wanneer toestel gereserveerd was voormij, daarna nog de portering afwachten want die vragen ze pas aan nadat toestel is gereserveerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:57:
[...]

Ik denk dat hij totaal uit komt op 600 euro voor de telefoon inclusief het abonnement. Scherpe deal dus, waarschijnlijk was hij al een bestaande Hi klant.
Dat klopt :) klantwaarde B of C, maar dat maakte weinig verschil. Gewoon zeuren zeuren zeuren, en er ging steeds meer af. Tot de ellende begon met leveren, toen liep het hele schip vast...

Verwijderd

Bedankt, bij mij staat hij al sinds dinsdag op "Nummerbehoud in behandeling". Nouja ik wacht geduldig af.
Iceman1987 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Gisterenavond stond gewoon '' Contract ontvangen'', vandaag ''pakket verzonden'' . Bij mij heb ik nergens '' nummerbehoud in behandeling'' gelezen. Heb het wel aangevraagd, en staat ook op mijn account pagina.

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12 19:58
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:03:
[...]

18 mei besteld bij coolblue.
Ordernummer 4358***
GSII inmiddels vanaf afgelopen donderdag in mijn bezit.
Nieuw abo bij VF.
Hoop dat je er iets mee kan ;-)
Lijkt me niet dat je die de 18e hebt gekocht. Ik heb hem de 16 gekocht en nog niks binnen en jij hebt een lager ordernummer dan ik (4418***) dus je zult hem vast eerder hebben besteld... anders gaat Coolblue heel raar om met de afhandeling :o

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Nog even iets rechttrekken voor nieuwe klanten is het dus volgens dit mailtje van Hi mogelijk
om iemand te machtigen (!) om de SGS2 in ontvangst te kunnen nemen. Dus je hoeft er zelf niet bij te zijn
in tegenstelling tot wat hier eerder is beweerd... :)
KNIP

De bestelling mag alleen door jou persoonlijk of door een gemachtigde in ontvangst worden genomen. De gemachtigde moet een familielid zijn, meerderjarig zijn en zich kunnen legitimeren.De gemachtigde moet ook jou legitimatiebewijs kunnen overhandigen.

De kosten voor je bestelling zijn XXXX EUR.

Moet je bij aflevering kosten betalen? Doe dit via een pinbetaling aan onze chauffeur.

Zijn er voor jou geen afleveringskosten, vragen wij jou of de gemachtigde om 0,01 Euro te pinnen.

Groeten van Hi

P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.

• DoubleTweak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12 20:06
22 mei besteld bij Telfort en hij wordt vandaag verstuurd door TNT. :)

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

Verwijderd

DoubleTweak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:07:
22 mei besteld bij Telfort en hij wordt vandaag verstuurd door TNT. :)
sick.... raar allemaal

Verwijderd

Vervelend dat Hi op twitter aan geen van mijn inmiddels 20 tweets reactie heeft gegeven...

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:13:
Vervelend dat Hi op twitter aan geen van mijn inmiddels 20 tweets reactie heeft gegeven...
Ze hebben überhaupt vandaag nog maar 1 tweet gedaan, lijkt me dat er wel meer vragen zijn dan 1 p.d. :P. Echt een zooitje daar (niet dat ik recht van spreken heb, was laat met bestellen)

[ Voor 20% gewijzigd door sander_kok op 26-05-2011 12:15 ]

Verwijderd

Was net in de MM Alkmaar en had enorme mzzl, was net een vrachtwagen binnengekomen 2 telefoons waarvan er eentje was gereserveerd en ik kon dus de andere kopen.
De verkoper gaf aan dat hij er vanmiddag nog een paar verwachte.

Verwijderd

I know, maar ben al weken aan het tweeten... Net zo triest als de KS zelf :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:16:
Was net in de MM Alkmaar en had enorme mzzl, was net een vrachtwagen binnengekomen 2 telefoons waarvan er eentje was gereserveerd en ik kon dus de andere kopen.
De verkoper gaf aan dat hij er vanmiddag nog een paar verwachte.
How much did you pay for it?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:17:
[...]

How much did you pay for it?
Hij is daar 589 maar met 75 euro korting (actie van een paar dagen op artikelen boven de 500) was het 514,-.

• Cade
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:34
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:57:
[...]

:) hehe... kan altijd nog beter: 622,80 in totaal voor Hi 20 2 jaar en SGSII. En daar heb ik niks voor hoeven te doen :D

Maar ook mijn bestelling staat nog op voorinschrijving (17 mei besteld). Het lijkt er inderdaad verdacht veel op dat Hi aan de mensen met een té goede aanbieding expres niet uitleverd in de hoop dat zij hun order annuleren (omdat ze waarschijnlijk op deze aanbiedingen verlies draaien).

Verwijderd

Vandaag eindelijk een mail ontvangen van studentmobiel.nl dat mijn pakket is verzonden. 5145xx

hup naar de volgende forum

• Meinon
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:20:
[...]

Hij is daar 589 maar met 75 euro korting (actie van een paar dagen op artikelen boven de 500) was het 514,-.
wat een oplichters..
dat was hij altijd al tegen die prijs zelfs nog lager bij mm Utrecht (499)..
ze zetten gewoon de prijs iets omhoog, en dan stunten ze hiermee ... :(

Verwijderd

Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:24:
[...]

wat een oplichters..
dat was hij altijd al tegen die prijs zelfs nog lager bij mm Utrecht (499)..
ze zetten gewoon de prijs iets omhoog, en dan stunten ze hiermee ... :(
Volgens mij zijn het allemaal franchisers en hebben ze niet perse overal dezelfde prijs. In ieder geval, ik ben er tevreden mee, tuurlijk op internet kan het nog goedkoper maar betalen en meteen in handen vind ik ook wel leuk. Ben je ook niet afhankelijk van TNT.

• MrFX
  • Laatst online: 26-12 16:04
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:23:
Vandaag eindelijk een mail ontvangen van studentmobiel.nl dat mijn pakket is verzonden. 5145xx

zit ook in de 5145xx batch wanneer heb je hem precies besteld en hoe laat kreeg je het emailtje?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:23:

Arrr, t komt wel dichtbij zo.. 5165xx hier.
Hoop niet dat het 2000 orders verschil bijna alleen maar Galaxy's is.. :P

• Meinon
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:28:
[...]

Volgens mij zijn het allemaal franchisers en hebben ze niet perse overal dezelfde prijs. In ieder geval, ik ben er tevreden mee, tuurlijk op internet kan het nog goedkoper maar betalen en meteen in handen vind ik ook wel leuk. Ben je ook niet afhankelijk van TNT.
dat is waar.
en nu een sim-only aanschaffen nog en je bent klaar ;) ...
kom je weer op 650 ofzo .. zonder internet.. :p

het is maar net wat je wilt.

• Meinon
hahaha.. net de bel gehoord.. denk ik dat het Hi was.... (zou tussen 12 en 17 komen) ...
ik helemaal blij
is het het TNT-mannetje met een aangetekende brief .. grrrr :(

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BOEFJE_NL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:41:
@ sylversterrr en @Bossje:

Kleine kans. Ik heb hem bij coolblue (pdashop, gsmshop) (pas) de 16e gekocht en zat vorige week ook niet bij een eerdere lichting. Mij werd afgelopen maandag ook verteld dat het nog later dan de 31e zou worden voor mij. Als jij hem gisteren hebt besteld zou ik er dus helemaal niet op rekenen ;)
Ik heb 12 mei 's avonds besteld (t-mobile verlenging) bij pdashop en afgelopen dinsdag van hen telefonisch een voorzichtige toezegging gehad dat ze em volgende week maandag of dinsdag kunnen leveren. Ik zou ergens "bovenaan de lijst" staan.

Ik zie em wel verschijnen... :z :)

I reject your reality, and substitute my own.

• migeye
  • Laatst online: 22-12 15:48
Eindelijk status naar "pakket verzonden" 9 Mei besteld bij GSMwijzer, ordernummer 5132**

Hopelijk morgen binnen, vanaf Zaterdag 2 weken met vakantie, zou dus echt op de valreep zijn :)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Cade schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:23:
[...]

:) hehe... kan altijd nog beter: 622,80 in totaal voor Hi 20 2 jaar en SGSII. En daar heb ik niks voor hoeven te doen :D

Maar ook mijn bestelling staat nog op voorinschrijving (17 mei besteld). Het lijkt er inderdaad verdacht veel op dat Hi aan de mensen met een té goede aanbieding expres niet uitleverd in de hoop dat zij hun order annuleren (omdat ze waarschijnlijk op deze aanbiedingen verlies draaien).
daar gaat het steeds meer op lijken idd...

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:29:
[...]

zit ook in de 5145xx batch wanneer heb je hem precies besteld en hoe laat kreeg je het emailtje?
ik had 12/5 besteld en ik kreeg een half uurtje geleden mail ervan

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-12 11:00
Mickroz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:39:
[...]

Maar officieel levert HI toch pas vanaf 8 juni? Dat heb ik op verschillende fora gehoord maar nergens een officieel bericht gezien.

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 20:09
Maks schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:42:
[...]

Maar officieel levert HI toch pas vanaf 8 juni? Dat heb ik op verschillende fora gehoord maar nergens een officieel bericht gezien.
Ja, en 23 mei kregen ze niks binnen, maar oh, toch wel. Ga maar gewoon uit van 8 juni, alles wat eerder is is mooi meegenomen.

Verwijderd

Recrush schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Arrr, t komt wel dichtbij zo.. 5165xx hier.
Hoop niet dat het 2000 orders verschil bijna alleen maar Galaxy's is.. :P
ja daar ga je natuurlijk niet vanuit. Maar ik denk dat jij het volgende week dan ontvangt. Er hebben ook heel wat mensen hun order geannuleerd, dus dat komt nog beter uit voor je.

• Meinon
Mickroz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:39:
[...]

ik denk dat ze jullie dan naar de volgende batch (met 1200 bestelde SGS2's)
willen lokken... zodat jullie per saldo niet zo duur zijn, en de nieuwe klanten
die tegen hogere prijzen bestellen wel voor laten gaan. (200 SGS's)

Hoe meer ze inkopen hoe lager de prijs voor Hi... en dus kunnen ze jullie tegemoet komen...

Maar ja.. het blijven theorieën... :D

• MrFX
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:41:
[...]

ik had 12/5 besteld en ik kreeg een half uurtje geleden mail ervan
keeping my fingers crossed ik heb hem op dezelfde dag besteld en zit ver vooraan in de 5145xx batch

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Zo vandaag ook mailtje gehad van studentmobiel dat mijn toestel verzonden is, morgen gelukkig pas s'avonds werken dus lekker geduldig heel de dag op de postbode wachten :P

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Maks schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:42:
[...]

maar ze leveren wel aan mensen die later besteld hebben en meer hebben moeten betalen, terwijl ze hoog en laag beweren dat ze die orders op volgorde leveren...

Steam-Twitch-YouTube-X

• simnl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-12 10:57
Ligt het aan mij of bied Hi 'm alleen nog maar aan bij een 2-jarig abbo? Bij mij is de radiobutton weg met '1 jaar' op hun site in de shop

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-12 11:00
sander_kok schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:43:
[...]

Ja, en 23 mei kregen ze niks binnen, maar oh, toch wel. Ga maar gewoon uit van 8 juni, alles wat eerder is is mooi meegenomen.
Ok, bedankt. Dan is dat duidelijk, ben best ongeduldig maar dan heb ik wel iets waar ik naar toe kan leven (haha ik ben echt een geek nu ik dit zo terug lees). Tja als je alleen al kijkt naar dit topic dan zie je hoe idioot populair deze telefoon is, ik geloof best dat providers problemen hebben met leveren...

Edit\ Ik heb hem trouwens voor 19 euro met een Hi + Web 20 verlenging abo, vorige week moest ik 79 euro bijbetalen maar nu was het in een keer 19 dus gisteren gelijk besteld. En nu is het weer 79 euro bij verlengen, ik snap er echt niets van. Gelukkig heb ik wel al een bevestiging enzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Maks op 26-05-2011 12:49 ]

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:
[...]

ja daar ga je natuurlijk niet vanuit. Maar ik denk dat jij het volgende week dan ontvangt. Er hebben ook heel wat mensen hun order geannuleerd, dus dat komt nog beter uit voor je.
Yeah inderdaad, heb ook een mailtje gehad m.b.t. vertraging. Kan er opzich wel mee leven. Eerste week van juni ben ik nog tevreden mee :) maar toch stiekem 10x op de dag kijken naar mn orderstatus :P

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Hoe meer ze inkopen hoe lager de prijs voor Hi... en dus kunnen ze jullie tegemoet komen...

dit klinkt wel aannemelijk eerlijk gezegd.

Steam-Twitch-YouTube-X

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Eindelijk! :D
Beste *****,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5135**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.

Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Samsung i9100 Galaxy S II
- Actua GSM verzekering (binnen 7 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung i9100 Galaxy S II
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Het bold stukje kom ik niet helemaal uit, mijn totaalbedrag is 39,95 ( Scheelt maar 5 cent van het vermelde bedrag van 40 euro.) moet ik nou wel of niet rembours kosten betalen aangezien er Automatisch incasso staat..
Producten & Accessoires
Samsung i9100 Galaxy S II Black € 33,00
Verzendkosten € 6,95
+
Totaal € 39,95

Betaalmethode Automatisch incasso

[ Voor 15% gewijzigd door souljah1h op 26-05-2011 13:05 ]

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 14:14
Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Per saldo levert dat Hi w.b. (kwartaal) omzet/winst toch niets op?
Het levert ze alleen maar extra werk op door al die extra reactie van gefrustreerde pre order klanten.

• RinkeNL
  • Laatst online: 30-11 22:12
snars schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Ik heb 12 mei 's avonds besteld (t-mobile verlenging) bij pdashop en afgelopen dinsdag van hen telefonisch een voorzichtige toezegging gehad dat ze em volgende week maandag of dinsdag kunnen leveren. Ik zou ergens "bovenaan de lijst" staan.

Ik zie em wel verschijnen... :z :)
Ik heb em ook op 12 mei besteld, einde van de middag. Ik ga er wel vanuit dat wij em maandag/dinsdag krijgen, aangezien mensen die em 11 mei besteld hadden al in de vorige batch zaten. We vielen weer net buiten de boot.

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 20:21
Hier ook een mailtje van GSMwijzer dat het pakket is verzonden met ordernummer 5138**
Morgen dus de SGSII in huis :D

@souljah1h: volgens mij gewoon 39.95 aan de postbode betalen of niet?. Ik heb exact hetzelfde abbo!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

michel3vb schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:01:
@souljah1h: volgens mij gewoon 39.95 aan de postbode betalen. Ik heb exact hetzelfde abbo!
Er staat toch Automatisch incasso, en het bedrag is lager dan 40 euro. Maar moet het wel zeker weten :p

[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 26-05-2011 13:02 ]

Verwijderd

Vodafone op 21 mei besteld! wat houdt dit precies in xD

Orderstatus:
Order in behandeling.

Laatst gewijzigd: 26-05-2011 12:34:10

Meer info:
Niet beschikbaar

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-12 20:21
souljah1h schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Er staat toch Automatisch incasso, en het bedrag is lager dan 40 euro. Maar moet het wel zeker weten :p
Ja je hebt gelijk. Lezen is soms lastig :9

• Meinon
_beevee_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:59:
[...]

Per saldo levert dat Hi w.b. (kwartaal) omzet/winst toch niets op?
Het levert ze alleen maar extra werk op door al die extra reactie van gefrustreerde pre order klanten.
wel eens van inkoop- verkoopprijs gehoord, en marketing tactieken? (al die onrust hier blijft niet onopgemerkt.. en stukje reklame he..)

... denk wel dat het ze iets oplevert hoor.
en die klachten dat is een gevolg van... ;) .. geen rekening mee gehouden denk ik..
waarom denk je dat ze opeens de levertijden van "5-10dgn" opeens naar "min. 10 dgn" verzetten..
indekking ;) !

Verwijderd

Kan je je op je track and trace geval zien hoelaat hij bezorgd wordt? Want ik moet zo weg, en ik wordt gek als ik dan een briefje in de bus zie dat hun langs zijn geweest

• shabroek
  • Laatst online: 18-08-2011
En hier ook:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 51458x) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.

Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.

Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Samsung i9100 Galaxy S II
- Actua GSM verzekering (binnen 7 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung i9100 Galaxy S II
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Nu maar hopen dat ie morgen komt. 12 mei besteld en 15:39 contract ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door shabroek op 26-05-2011 13:09 ]

• migeye
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:07:
Kan je je op je track and trace geval zien hoelaat hij bezorgd wordt? Want ik moet zo weg, en ik wordt gek als ik dan een briefje in de bus zie dat hun langs zijn geweest
Helaas niet

• MrFX
zijn de ordernummers van studentmobiel en gsmwijzer gelijk aan elkaar dat iemand weet?

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:10:
zijn de ordernummers van studentmobiel en gsmwijzer gelijk aan elkaar dat iemand weet?
Uw order (Ordernummer: 51443*) is per TNT Post aan u verzonden, GSMWijzer. Volgens mij zijn de nummers wel gelijk, is tenslotte hetzelfde bedrijf.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• frye
  • Laatst online: 27-12 23:00
MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:10:
Heb besteld via gsmwijzer.be en daar vertelde ze me dat de orders hetzelfde zijn als gsmwijzer.nl dus ik ga uit van wel :)

Ik ga nog lang moeten wachten... Uw ordernummer : 5188**

[ Voor 8% gewijzigd door frye op 26-05-2011 13:15 ]

• MrFX
Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Uw order (Ordernummer: 51443*) is per TNT Post aan u verzonden, GSMWijzer. Volgens mij zijn de nummers wel gelijk, is tenslotte hetzelfde bedrijf.
Dan hoop dat mailserver vertraging heeft want op basis van mijn ordernummer zou ik al een emailtje gehad moeten hebben.

• Baiko
MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Dan hoop dat mailserver vertraging heeft want op basis van mijn ordernummer zou ik al een emailtje gehad moeten hebben.
Nouja wanneer heb je besteld? en heb je gisteren toevallig een mail gehad van studentmobiel/gsmwijzer dat het met een week vertraagd is? (check ook je spam-box). Zo niet dan zou je er eerlijk gezegd nog bij moeten zitten, maar de dag is nog niet om!

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• MrFX
Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Nouja wanneer heb je besteld? en heb je gisteren toevallig een mail gehad van studentmobiel/gsmwijzer dat het met een week vertraagd is? (check ook je spam-box). Zo niet dan zou je er eerlijk gezegd nog bij moeten zitten, maar de dag is nog niet om!
12 mei besteld (5145XX) en gisteren geen email ontvangen

Verwijderd

MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:45:
[...]

keeping my fingers crossed ik heb hem op dezelfde dag besteld en zit ver vooraan in de 5145xx batch
Wouw, ik zat ook bijna helemaal vooraan 5145. Dus ik neem aan dat jij vandaag een mail erover ontvangt

Verwijderd

Recrush schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:48:
[...]

Yeah inderdaad, heb ook een mailtje gehad m.b.t. vertraging. Kan er opzich wel mee leven. Eerste week van juni ben ik nog tevreden mee :) maar toch stiekem 10x op de dag kijken naar mn orderstatus :P
dat was dus precies hetzelfde geval bij mij. Dagelijks mail checken en naar de orderstatus kijken. Je raakt heel erg opgelucht als er opeens staat van: order verzonden

Verwijderd

bij mij staat er oder in behandeling.... komt er dan eindelijk schot in de zaak?

vodafone

• ilhanko
  • Niet online
Als je wilt weten hoe laat de pakketdienst komt, kun je kijken op https://onlineverzendservice.tntpost.nl/ontvangen (werkt nog niet voor alle postcodes).

Bij mij is ie net geweest, alleen er was niemand thuis dus morgen de volgende poging :9

• Baiko
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:
[...]

dat was dus precies hetzelfde geval bij mij. Dagelijks mail checken en naar de orderstatus kijken. Je raakt heel erg opgelucht als er opeens staat van: order verzonden
Tenzij je de verpakking openmaakt en er een grote barst in het scherm zit of dooie pixels/vage gloed over het scherm. Mag je weer 4 weken wachten op een nieuw toestel.

Ik wacht nog heel eventjes met het verkopen van mijn oude telefoon.

• Donkoking
  • Laatst online: 24-12 15:22
Ik moet nog wel even wachten denk ik..

Ordernummer: 336881xx
Besteld op 23/05/2011 ook laatste tevens de laatste update.

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-12 18:55

Slapstick

Me, myself or I

Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Uw order (Ordernummer: 5144**) is per TNT Post aan u verzonden, GSMWijzer. Volgens mij zijn de nummers wel gelijk, is tenslotte hetzelfde bedrijf.
Nummer zijn hetzelfde, word uit dezelfde batch gehaald.

Ik zit nog steeds te wachten op 5126** :'). Wacht nu al bijna een maand :P. Over 4 dagen loopt mijn oude abbonement af en die had ik al opgezegd :')

:TweakBlog:

• Baiko
Slapstick schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:30:
[...]

Nummer zijn hetzelfde, word uit dezelfde batch gehaald.

Ik zit nog steeds te wachten op 5126** :'). Wacht nu al bijna een maand :P. Over 4 dagen loopt mijn oude abbonement af en die had ik al opgezegd :')
Hoe kan dat nou.. ik had even gebeld hoor als je voor 15:30 nog geen update hebt. Zou maar zo kunnen dat er iets in het systeem niet goed staat.

• migeye
MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Ik heb ook geen mail gekregen tot nog toe, wel online gechecked.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Voor iemand die m los wil kopen, las net dit op een ander forum:
Voor wie nog een galaxy S2 wilt kopen:

Er zijn er net 8 binnen gekomen bij de mediamarkt in eindhoven.

Met de actie korting kosten ze nu los: € 454!

Direct meenemen.

• DeJoostnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-12-2021
Mijn ordernummer begint met: 3368xxxx
Zou ik 'm dan snel kunnen verwachten?
Snap niets van die ordernummers, haha 8)7

Ik heb op 16 mei verlengd bij Hi, in de winkel :)

• MrFX
migeye schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:33:
[...]

Ik heb ook geen mail gekregen tot nog toe, wel online gechecked.
me 2. B.t.w. de actie 8 GB micro sd kaart lijkt ook verlengt te zijn tot 4 juni

• Donkoking
  • Laatst online: 24-12 15:22
DeJoostnl schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:35:
Mijn ordernummer begint met: 3368xxxx
Zou ik 'm dan snel kunnen verwachten?
Snap niets van die ordernummers, haha 8)7

Ik heb op 16 mei verlengd bij Hi, in de winkel :)
Ok nu snap ik het ook niet meer |:( heb online verlengd met 1 jaar + bij betalen

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
ik weet met 513*** zeker dat hij niet meer komt deze week dus de meeste die hoger hebben zullen ook wel pech hebben ben ik bang

• MrFX
Ruudvanelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:40:
ik weet met 513*** zeker dat hij niet meer komt deze week dus de meeste die hoger hebben zullen ook wel pech hebben ben ik bang
Dat zou een trieste bedoeling zijn. Ik wacht nog even af en mocht toch blijken dat ik hem deze week niet krijg dan annuleer ik deze hele hap

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
MrFX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:43:
[...]

Dat zou een trieste bedoeling zijn. Ik wacht nog even af en mocht toch blijken dat ik hem deze week niet krijg dan annuleer ik deze hele hap
ik weet er alles van heb deze week 4! mails gestuurd om nummerbehoud vervroegd aan te vragen en pas sinds vanmorgen is mijn status veranderd (nadat ik eerst nog 2 keer heb moeten bellen). achterlijk bedrijf dat studentmobiel/gsmwijzer

• Baiko
Ruudvanelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:44:
[...]

ik weet er alles van heb deze week 4! mails gestuurd om nummerbehoud vervroegd aan te vragen en pas sinds vanmorgen is mijn status veranderd (nadat ik eerst nog 2 keer heb moeten bellen). achterlijk bedrijf dat studentmobiel/gsmwijzer
Oh ja maar zoals je waarschijnlijk al zegt/weet reserveren ze wel een toestel voor je met nummerbehoud. Zodra nummerbehoud rond is wordt het toestel opgestuurd.

Pagina: 1 ... 82 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!