Een vriend van mij heeft zaterdag 21 mei verlengd en krijg gisteren de status in behandeling en vandaag kreeg hij een smsje: uw bestelling is verzonden. Het wordt dus volgens mij niet op volgorde verzonden....
Verwijderd
Waarschijnlijk op basis van hoe ze het meest kunnen verdienen... zucht Hi....hanskuiper24 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:22:
Een vriend van mij heeft zaterdag 21 mei verlengd en krijg gisteren de status in behandeling en vandaag kreeg hij een smsje: uw bestelling is verzonden. Het wordt dus volgens mij niet op volgorde verzonden....
Verwijderd
In wat voor tijd perk leeft jou vriend dan?hanskuiper24 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:22:
24 mei was niet op een zaterdag! 21 mei wel haha
Verwijderd
Precies, deze maand bij lange na al niet meer. Hi heeft zichzelf alweer ingedekt door te zeggen dat ze ook geen zekerheid hebben over 8 juni. Daarom zet ik mijn verwachte leverdatum maar op eind juni ergensVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:54:
[...]
Bij mij staat mijn status ook nog steeds op
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
We zullen zien wanneer de phone komt. maar ik verwacht hem eigenlijk niet meer deze maand om eerlijk te zijn. Als ik zie wat de Ks van Hi allemaal uitkraamt.
Ik begin nu te geloven in de complot theorie dat Hi zich vergist heeft in de introductieprijs en nu die bestelling wil lozen. Er zit wel een heel groot verschil tussen voor de 18e en nu (iets van 90 euro bij een hi 25 internet extra voor 2 jaar)
Verwijderd
Oké ik krijg net dit bericht van Hi:
"Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Groeten van Hi"
Wat houd dit precies in? Dat TNT Post mij morgen zou kunnen bellen om af te spreken wanneer ze het komen leveren? Of moet ik nu nog 10 werkdagen wachten ofzo?
Want me orderstatus is nog steeds:
"Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer."
Ik zit bij Hi, ben aan het verlengen (130 eur. Toestel, 1 jarig Hi 18,45 + 12,95 internet, 3 mnd korting) en mijn ordernummer is: 4955***-*
"Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden. Groeten van Hi"
Wat houd dit precies in? Dat TNT Post mij morgen zou kunnen bellen om af te spreken wanneer ze het komen leveren? Of moet ik nu nog 10 werkdagen wachten ofzo?
"Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer."
Ik zit bij Hi, ben aan het verlengen (130 eur. Toestel, 1 jarig Hi 18,45 + 12,95 internet, 3 mnd korting) en mijn ordernummer is: 4955***-*
Wanneer had je besteld?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:45:
TNT doet er wat langer over om de status te updaten. Kortweg krijg je morgen je telefoon aangeboden door TNT.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:45:
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Nou ja zeg!!! Ik op 17mei en nog op voor inschrijving
Verwijderd
13 mei bij Hi verlenging nog steeds op voor inschrijving.asimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:48:
[...]
Orderinfo:
Besteld: 17-05 21:XX
Soort: Nieuw, pinnen aan deur
Ordernummer: 336854X9
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra
Hi sim-kaart
Status:
Laatste update: 21/05/2011
Voor inschrijving
Net gebeld met hi klantenservice, geeft aan tussen volgend week - 3 weken te leveren.
Besteld: 17-05 21:XX
Soort: Nieuw, pinnen aan deur
Ordernummer: 336854X9
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra
Hi sim-kaart
Status:
Laatste update: 21/05/2011
Voor inschrijving
Net gebeld met hi klantenservice, geeft aan tussen volgend week - 3 weken te leveren.
PSN: TheKrish
Verwijderd
Je moet echt aandringen bij de KS. Echt doen, dat raad ik je echt aan!asimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:48:
[...]
Ik had gister gebelt naar de KS, gezegd dat het helemaal niet de afspraak was voor mensen die voor de status-change van 5-10 werkdagen naar "meer dan 10 werkdagen"; hadden verlengt of besteld. En dat het buitengewoon oneerlijk is dat er op zoeen manier contact word onderhouden met ons.
Ook even een hele klaagzang-mail gestuurd, waarop ze beantwoorden dat ze het vervelend vinden bla, bla (nutteloze mail eigelijk)
En ik was van plan om weer te bellen om 9 uur, maar toen zag ik op me telefoon dit smsje staan van; je pakket wordt aangeboden door tnt post vanaf morgen ... ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 20:54 ]
Verwijderd
Ik ben ook hele tijd al aan het klagen,,,,, heb zeker 3 mails gestuurd met klachten en stalk de twitter.... zonder succes jammer genoeg! Dus dat zal het ook niet zijn! Weet je wat ik denk? Dat het daar jaarmarkt is en dat de medewerkers voor €1,- mogen grabbelen in de grabbelton met bestelnummersVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:53:
[...]
Je moet echt aandringen bij de KS. Echt doen, dat raad ik je echt aan!
Ik had gister gebelt naar de KS, gezegd dat het helemaal niet de afspraak was voor mensen die voor de status-change van 5-10 werkdagen naar "meer dan 10 werkdagen"; hadden verlengt of besteld. En dat het buitengewoon oneerlijk is dat er op zoeen manier contact word onderhouden met ons.
Ook even een hele klaagzang-mail gestuurd, waarop ze beantwoorden dat ze het vervelend vinden bla, bla (nutteloze mail eigelijk)
En ik was van plan om weer te bellen om 9 uur, maar toen zag ik op me telefoon dit smsje staan van; je pakket wordt aangeboden door tnt post vanaf morgen ... ofzo
Klopt, de prijs van de telefoon los is 599 op de site van Hi en ik heb m met 1jarig abbonnement besteld voor iets van 580!asimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:44:
Ik begin nu te geloven in de complot theorie dat Hi zich vergist heeft in de introductieprijs en nu die bestelling wil lozen. Er zit wel een heel groot verschil tussen voor de 18e en nu (iets van 90 euro bij een hi 25 internet extra voor 2 jaar)
Verwijderd
Dit heb ik net ook maar weer is getwitterd naar HI
@Hi_Webcare Echt Echt schandalig... het wachten maakt me niet veel uit, maar om dan wel te leveren aan degene die later hebben besteld (1/3)
@Hi_Webcare ronduit een slechte werkwijze van HI. Ik zal morgen is een mooie mail sturen naar de welbekende consumentenprogramma's (2/3)
@Hi_Webcare als het op deze manier doorgaat:S SLAAT NERGENS OP hoe jullie met de bestellingen omgaan:S Laatst besteld eerste binnen:S
@Hi_Webcare Echt Echt schandalig... het wachten maakt me niet veel uit, maar om dan wel te leveren aan degene die later hebben besteld (1/3)
@Hi_Webcare ronduit een slechte werkwijze van HI. Ik zal morgen is een mooie mail sturen naar de welbekende consumentenprogramma's (2/3)
@Hi_Webcare als het op deze manier doorgaat:S SLAAT NERGENS OP hoe jullie met de bestellingen omgaan:S Laatst besteld eerste binnen:S
Verwijderd
Als het een verlenging is (wat geloof ik in jouw geval is) wordt er niet vooraf gebeld. De TNT komt gewoon het pakje afleveren (en er moet misschien nog betaald worden). Je hoeft verder dan alleen te tekenen. De reden dat er contact opgenomen wordt door een koerier, is dat omdat het een nieuwe abonnee betreft. Die moet dus nog een contract tekenen.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:45:
Nou ik klaag me suf. Maar toch op jou advies nog maar een keer gebeld. Echt stevig van leer getrokken, maar:Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:57:
[...]
Ik ben ook hele tijd al aan het klagen,,,,, heb zeker 3 mails gestuurd met klachten en stalk de twitter.... zonder succes jammer genoeg! Dus dat zal het ook niet zijn! Weet je wat ik denk? Dat het daar jaarmarkt is en dat de medewerkers voor €1,- mogen grabbelen in de grabbelton met bestelnummers
KS: het spijt me maar ik kan er echt niks anders dan 8 juni van maken.
Ik wordt nu echt moedeloos. Misschien moet ik er maar in berusten en dit forum voorlopig even niet meer volgen.
Verwijderd
Haha dit forum is echt verslavend:P bekijk het de hele tijd! Hoopp dat ik dat volgende week niet meer hoef en mijn toestel binnen heb.asimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:09:
[...]
Nou ik klaag me suf. Maar toch op jou advies nog maar een keer gebeld. Echt stevig van leer getrokken, maar:
KS: het spijt me maar ik kan er echt niks anders dan 8 juni van maken.
Ik wordt nu echt moedeloos. Misschien moet ik er maar in berusten en dit forum voorlopig even niet meer volgen.
Misschien moeten we een overzicht maken, wie wanneer heeft bestelt bij wie en wanneer hij binnen is. Dan kunnen er op basis daarvan voorspellingen worden gedaan.
Ik zit hier met mijn konkis hoesje, en brando screenprotector zonder SGSII. Te wachten op Vodafone, in mijn tentamenweek.
Ik zit hier met mijn konkis hoesje, en brando screenprotector zonder SGSII. Te wachten op Vodafone, in mijn tentamenweek.
Verwijderd
van degenen die bij gsmwijzer besteld hebben, heeft een van jullie vandaag bericht gehad of jullie toestel morgen of overmorgen wordt verzonden? en wat is jullie orderstatus?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 21:14 ]
Iemand anders was daar al mee bezig, had een spreadsheet gemaakteew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:12:
Misschien moeten we een overzicht maken, wie wanneer heeft bestelt bij wie en wanneer hij binnen is. Dan kunnen er op basis daarvan voorspellingen worden gedaan.
Verwijderd
bij wie van jullie staat de status op nummerbehoud in behandeling bij gsmwijzer/studentmobiel?
volgens de KS is dit bij mij het geval nu maar ik zie er zelf nog niks van: nog steeds contract ontvangen sinds de 13e!Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:15:
bij wie van jullie staat de status op nummerbehoud in behandeling bij gsmwijzer/studentmobiel?
Dit topic gaat ook over abonnementen icm de SSGS2 toch?
Wie kan mij meer vertellen over de snelheid van het Hi Extreem internet in Amsterdam? Ik twijfel tussen Hi (7.2Mbps) en Vodafone (3.2Mbps).
Dank alvast.
Wie kan mij meer vertellen over de snelheid van het Hi Extreem internet in Amsterdam? Ik twijfel tussen Hi (7.2Mbps) en Vodafone (3.2Mbps).
Dank alvast.
7.2 is extreem, en daar kom je wel redelijk bij in de buurt, wel afhankelijk van waar in a'dam
[ Voor 70% gewijzigd door Ardj op 25-05-2011 21:18 ]
Verwijderd
ik denk dat hij bedoelt of hij t gaat halen en merken.Ardj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:18:
7.2 is extreem, en daar kom je wel redelijk bij in de buurt, wel afhankelijk van waar in a'dam
Verwijderd
Ongelooflijk! Komt net een vriend binnen en heeft als "verrassing" zijn GS2 mee.
16 mei besteld (nieuw) zei hij. Bij onze grote vriend Hi.
Heeft op dezelfde dag een sms en afspraak kunnen maken. Is toch de druppel dit?! Kijk het wachten op de phone is het hele probleem niet eens. Het feit dat Hi zo "(dit woord wordt niet toegestaan op GOT)" doet tegenover de klanten EN dat nieuwe klanten (of later bestelde) voorrang krijgen boven pre-orders en verlengingen. Dat is het (weer een niet-toegestaan woord op GOT) probleem van Hi.
16 mei besteld (nieuw) zei hij. Bij onze grote vriend Hi.
Heeft op dezelfde dag een sms en afspraak kunnen maken. Is toch de druppel dit?! Kijk het wachten op de phone is het hele probleem niet eens. Het feit dat Hi zo "(dit woord wordt niet toegestaan op GOT)" doet tegenover de klanten EN dat nieuwe klanten (of later bestelde) voorrang krijgen boven pre-orders en verlengingen. Dat is het (weer een niet-toegestaan woord op GOT) probleem van Hi.
Precies. Ik wil het snelst mogelijke internet met zoveel mogelijk data. Hi biedt het Extreem abonnement met een snelheid tot 7.2Mbps en 2GB data. Dat woordje 'tot' maakt het in mijn ogen wel erg vrijblijvend... Dus ben op zoek naar ervaringen. Kan via Google helaas niets vinden. Dus daarom hier.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:18:
[...]
ik denk dat hij bedoelt of hij t gaat halen en merken.
Verwijderd
Ik begin nu echt zo'n scenario in me hoofd af te spelen dat dit bij radar komt enzo, en dat er dan zo'n Hi bobo komt en hij pittig aan de tand word gevoeld door die vrouw, ff haar naam kwijt.. en natuurlijk 10.000 excuses maken en zeggen dat het niet zijn/hun schuld is.. maar misschien wordt er nog een mooie compensatie uit gehaald ook=)Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:07:
Dit heb ik net ook maar weer is getwitterd naar HI
Nu word ik echt gek! Ik heb 4 mei besteld bij GSMwijzer en nu zie ik dat mensen die hem veel later hebben besteld vandaag een bevestiging van versturing hebben gekregen. De mensen die een e-mail van uitstel hebben gekregen, kregen jullie die mail zomaar of als reactie op een vraag? Als ik niet bij deze batch zit ga ik het sowieso annuleren. Dit kan zo niet!
PSN ID: Beest41
Ik kreeg die e-mail gewoon zomaarSCARfaceE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:38:
Nu word ik echt gek! Ik heb 4 mei besteld bij GSMwijzer en nu zie ik dat mensen die hem veel later hebben besteld vandaag een bevestiging van versturing hebben gekregen. De mensen die een e-mail van uitstel hebben gekregen, kregen jullie die mail zomaar of als reactie op een vraag? Als ik niet bij deze batch zit ga ik het sowieso annuleren. Dit kan zo niet!
Denk dat jij in het verkeerde tijdperk zitVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:33:
[...]
In wat voor tijd perk leeft jou vriend dan?
24 mei was niet op een zaterdag! 21 mei wel haha
Niemand had het over 24 mei hoor, wel ff opletten
Even heel erg off-topic...waarom moeten beide simkaarten in Nederland zijn tijdens nummerportering? Zit er een ontvanger op de sim kaart?
Hmm, ik heb dus helemaal niks gekregen. Nog een beetje hoop op morgen. Zo niet, dan zijn ze mij gewoon helemaal vergeten en ga ik ze even boos bellen en annuleren.
Nee er zit geen ontvanger op de SIM kaart en je hoeft niet in Nederland te zijn. Ik weet niet precies of je in het buitenland gelijk kan bellen maar ik denk dat een veranderde entry automatisch in het HLR wordt opgenomen.Pyrone89 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:11:
Even heel erg off-topic...waarom moeten beide simkaarten in Nederland zijn tijdens nummerportering? Zit er een ontvanger op de sim kaart?
Edit\ OK de HLR wordt niet geupdate als je op een buitenlandse node zit. Je moet dus in Nederland blijven of anders wachten totdat je in Nederland bent. Werkt via het IMSI nummer trouwens.
[ Voor 17% gewijzigd door Maks op 25-05-2011 22:57 ]
Een paar anderen en ikzelf met ook een laag ordernummer hebben ook geen bericht gehad en wij hopen dus ook bij de levering van morgen te zitten.SCARfaceE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:17:
[...]
Hmm, ik heb dus helemaal niks gekregen. Nog een beetje hoop op morgen. Zo niet, dan zijn ze mij gewoon helemaal vergeten en ga ik ze even boos bellen en annuleren.
Hmm, oke ben ik dus niet de enige. Ze mogen de mensen die eerder besteld hebben wel eerder bedienen. Nooit gehoord van wie 't eerst komt wie 't eerst maalt zeker.Timo12 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:52:
[...]
Een paar anderen en ikzelf met ook een laag ordernummer hebben ook geen bericht gehad en wij hopen dus ook bij de levering van morgen te zitten.
16 mei laat besteld 17 mei doorgevoerd in systeem vanaf toen Voor inschrijving, weet niet wat hi met de 17e heeft volgens mij heeft nog geen 1 verlenging van dit forum. het toestel in huis
Heb op 18 mei verlengd Hi 20 + Internet Extreem en 89,95 bijbetalen op de site van Hi
order nr : 33686***
24 mei status update naar bestelling ontvangen
25 mei status update naar order wordt gepickt in magazijn en een TNT trace code
dus hoop dat ik hem morgen binnen heb
order nr : 33686***
24 mei status update naar bestelling ontvangen
25 mei status update naar order wordt gepickt in magazijn en een TNT trace code
dus hoop dat ik hem morgen binnen heb
Verwijderd
Er zijn dr wel een paar, van 12 mei bijvoorbeeld. Hi heeft niet alleen wat met de 17e maar ook met de 13e, 14e, 16e en...eigenlijk faalt Hi gewoon extreem.rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:31:
16 mei laat besteld 17 mei doorgevoerd in systeem vanaf toen Voor inschrijving, weet niet wat hi met de 17e heeft volgens mij heeft nog geen 1 verlenging van dit forum. het toestel in huis
Kleine update: Ik heb twee parallelle bestellingen lopen, 1 van 13mei en de ander is 23mei. De bestelling van 23mei heeft vandaag een update gehad, de welbekende: "order wordt gepikt" (van me weg gepikt ja). Tevens is die van 23mei een nieuwe bestelling, die van 13 mei een verlenging.
Bij die van 23mei moet ik ook een bijbetaling doen van 40 euro, welke ik ga weigeren als die eerder mocht komen dan die van 13mei.
Edit: Gebaseerd op de post hierboven; nieuwe/latere bestellingen die 'meer' betalen krijgen dus gewoon voorrang. Hi geeft geen moer om de trouwe klanten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 23:39 ]
begint dit falen van kpn/hi misschien Tweakers frontpage nieuws te worden? KS staat met mondvol tanden, adviezen geven dat je je bestelling kan annuleren als je er niet mee eens bent. Compensatie van hun falen weigeren. Verdwenen bestellingen, lever volgorde die kant noch wal raakt.
Dit is geen levertijden - en abonnementen topic meer, dit begint langzaam een gedupeerde praatgroep te worden.
vrees dat ik door hun fouten straks eind juni pas dat ding in mijn handen heb.
Dit is geen levertijden - en abonnementen topic meer, dit begint langzaam een gedupeerde praatgroep te worden.
vrees dat ik door hun fouten straks eind juni pas dat ding in mijn handen heb.
Verwijderd
Ik ben heel erg in de war nu.
Ik heb dus om 21:00 een sms ontvangen waarin staat:
Maar ik heb zoals meeste van jullie geen "TNT Trace code" gekregen of wat dan ook. En mijn order-status staat nog steeds gewoon op: "Er is geen pakket gevonden."
*Waarschijnlijk leveren ze het me morgen, terwijl ik op school ben dus rond 12:00 toch echt ziekmelden haha.
Maar ik heb zoals meeste van jullie geen "TNT Trace code" gekregen of wat dan ook. En mijn order-status staat nog steeds gewoon op: "Er is geen pakket gevonden."
*Waarschijnlijk leveren ze het me morgen, terwijl ik op school ben dus rond 12:00 toch echt ziekmelden haha.
Hoe we ook klagen met zijn allen, de providers zijn afhankelijk van Samsung die moeite heeft om aan de grote vraag te voldoen.
Oke, de volgorde van uitleveren slaat kant noch wal, maar dit gebeurd in de distributiecentra van de providers.
Vodafone bv heeft via de KS geen inzicht op de volgorde van uitleveren via het DC zeggen ze.
Whatever, voorlopig zitten wij al weken te wachten. Switchen naar een ander toestel ga ik ook niet doen, dan maar een poosje geduld hebben nog.
Oke, de volgorde van uitleveren slaat kant noch wal, maar dit gebeurd in de distributiecentra van de providers.
Vodafone bv heeft via de KS geen inzicht op de volgorde van uitleveren via het DC zeggen ze.
Whatever, voorlopig zitten wij al weken te wachten. Switchen naar een ander toestel ga ik ook niet doen, dan maar een poosje geduld hebben nog.
Heb je geen klasgenoten hier op Tweakers?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:07:
Ik ben heel erg in de war nu.
Ik had de Samsung Galaxy S2 bij T-Mobile besteld met een i-300, op maandag 16 mei, op vrijdag 20 mei kreeg ik de mail al binnen voor een leveringsafspraak en op 24 mei is hij keurig afgeleverd 
In eerste instantie had ik hem begin mei al besteld bij Vodafone, maar kreeg op 14 mei een mail dat het nog 4 tot 6 weken ging duren, dus heb ik de bestelling daar geannuleerd en bij T-Mobile hebben ze het toestel binnen een week geleverd.
In eerste instantie had ik hem begin mei al besteld bij Vodafone, maar kreeg op 14 mei een mail dat het nog 4 tot 6 weken ging duren, dus heb ik de bestelling daar geannuleerd en bij T-Mobile hebben ze het toestel binnen een week geleverd.
Verwijderd
Goed, lekker gewerkt vandaag
kom thuis, ff status checken: Out of stock...
Oeww, mijn vingers beginnen al te jeuken, vooringeschreven vanaf eind april...
Oeww, mijn vingers beginnen al te jeuken, vooringeschreven vanaf eind april...
Toch wel hoor. 4 mei besteld. Hi20 2jr +internet extra. Toestel gratis. 21 mei in huis. Is een verlenging.rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:31:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heuj, ik heb ook het desbetreffende mailtje gekregen van Gsmwijzer, mij mobiel wordt dus volgende week geleverd
ordernummer 5157XX
Verwijderd
Hey, ik volg al een tijdje passief.
Heb m'n S2 bij Algebeld.nl besteld op 6 mei. Originele verzend datum werd verschoven van 19 -> 31.
Staat plots deze morgend op 26 mei!
Hopelijk word dit straks bevestigd door een mail ^^
Algebeld bestellers, kijk je datum maar is na.
Heb m'n S2 bij Algebeld.nl besteld op 6 mei. Originele verzend datum werd verschoven van 19 -> 31.
Ik kreeg die mail zomaar. Wel netjes van GSMWijzer dat ze uit zichzelf even mailen.SCARfaceE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:38:
De mensen die een e-mail van uitstel hebben gekregen, kregen jullie die mail zomaar of als reactie op een vraag?
Status:
Laatste update: 25/05/2011
Order verzonden
Jippiee ! alleen ben nog helemaal niet gebeld, en heb ook nooit een smsje ontvange of dergelijke.
Order verzonden
Jippiee ! alleen ben nog helemaal niet gebeld, en heb ook nooit een smsje ontvange of dergelijke.
Je wordt ook niet gebeld als het een verlenging is. Dan komt de TNT Post (Pakketservice) en geen koerier. Er moet overigens wel iemand thuis zijn om te tekenen en er wordt alleen op je opgegeven adres bezorgd (dus kan niet bij de buren bijv.). Je kan bij orderstatus van Hi ook je pakketje volgen. Die van mij ligt bijna bij de chauffeur in de wagensyntesia schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:33:
Status:
Order verzonden
Edit: geen smsje is wel raar trouwens. Ach, verzonden is verzonden!
[ Voor 5% gewijzigd door ilhanko op 26-05-2011 08:44 ]
Ik wil vandaag een TNT code van GSMwijzer ontvangen! Blijf dit topic dus lekker in de gaten houden de hele dag. Wanneer ik er 1 ontvang (5145**) zal ik dat meteen laten horen. Volgens de KS zou ik er vandaag 1 moeten krijgen..
Net voor het eerst gebeld met de KS van Hi. Gevraagd naar levertermijn. Ze blijven glas hard volhouden dat 8 juni de eerste volgende levering is en ze voor die tijd niet leveren. Op Twitter e.d. blijven ze echter steeds volhouden dat iedereen die voor eind vorige week besteld heeft deze week zijn telefoon krijgt en dat er binnen 10 werkdagen geleverd wordt.
Het is dat het abonnement zo goedkoop was, anders had ik gelijk geannuleerd..
Het is dat het abonnement zo goedkoop was, anders had ik gelijk geannuleerd..
Verwijderd
@shabroek
heb jij wel al een mail gehad dat je hem zou krijgen?
Ik heb ook ordernr 5145**.. Zou hem ook voor het weekend krijgen namelijk en heb nog niets gehoord..
heb jij wel al een mail gehad dat je hem zou krijgen?
Ik heb ook ordernr 5145**.. Zou hem ook voor het weekend krijgen namelijk en heb nog niets gehoord..
Net zo als hier boven gemeld heb ik een laag bestel nummer: 5129**. Volgens de reactie in de mail en Twitter moet ik deze week mijn toestel ook binnen krijgen. Maar tot nu toe geen reactie.shabroek schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:55:
Ik wil vandaag een TNT code van GSMwijzer ontvangen! Blijf dit topic dus lekker in de gaten houden de hele dag. Wanneer ik er 1 ontvang (5145**) zal ik dat meteen laten horen. Volgens de KS zou ik er vandaag 1 moeten krijgen..
Mijn idee is dat niemand tot nu toe een code heeft gehad van hen, dus dat er nog hoop is. Volgens mij is er nog ergens voorbij gekomen dat GSMwijzer/studentmobiel vandaag alles ging verwerken.
En vaak als er 1 schaap over de dam is.. Laat dat eerste schaapje dan maar snel komen!
En vaak als er 1 schaap over de dam is.. Laat dat eerste schaapje dan maar snel komen!
Verwijderd
Gisteren had ik nog even gebeld naar gsmwijzer en zij zeiden inderdaad dat er vandaag een lading zou komen. Eerder dat ze dat hebben verwerkt..
vorige week inderdaad naar 26/5 verschoven bij mij.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 07:02:
Hey, ik volg al een tijdje passief.
nu hopen op een bevestigingsmail...
Verwijderd
8.31 bericht van GSMwijzer, kan de telefoon tussen nu en 17:00 ophalen
(#5135**)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 09:21 ]
Oke, ik hoop dat 't nu begint! Wanneer contract ontvangen? 5126**; nog niks vernomen!Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:21:
8.31 bericht van GSMwijzer, kan de telefoon tussen nu en 17:00 ophalen(#5135**)
Verwijderd
Ik heb hem besteld bij GSMwijzer. Ordernummer: 5135**. Ik heb vorige week een mailtje gekregen dat ik hem deze week zou ontvangen, maar ik heb nog steeds geen nieuwe mail gekregen. Zou ik hem (voor) dit weekend krijgen?
Op GSMWijzer.nl staat op dit moment bij de SGS2 inderdaad weer "op voorraad" vermeldthijsn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Oke, ik hoop dat 't nu begint! Wanneer contract ontvangen? 5126**; nog niks vernomen!
In bestellingBamSlam_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:36:
[...]
Op GSMWijzer.nl staat op dit moment bij de SGS2 inderdaad weer "op voorraad" vermeld
Verwijderd
Contract ontvangen was bij mij 12-05. Heeft ook niks anders gestaan, niks over verlenging ofzo, ineens van contract ontvangen naar dit mailtje.thijsn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Oke, ik hoop dat 't nu begint! Wanneer contract ontvangen? 5126**; nog niks vernomen!
gister verteld door ks dat hij er zou zijn maar net via twitter: Dank voor je reactie. Je zit waarschijnlijk niet bij de levering die gister is binnengekomen.Verwachting staat voor volg. week.Ruudvanelk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:16:
[...]
volgens de KS is dit bij mij het geval nu maar ik zie er zelf nog niks van: nog steeds contract ontvangen sinds de 13e!
Ze weten zelf niet eens hoe het zit! Begin nu serieus aan annuleren te denken
Kijk even bij "toestelversie" : daar staat nu "Black - op voorraad".alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:37:
[...]
In bestellingdus niet rechtstreeks op voorraad
Nope, daar staat in bestellingBamSlam_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:39:
[...]
Kijk even bij "toestelversie" : daar staat nu "Black - op voorraad".
Bij mij staat er na cache legen e.d. nog steeds op voorraad. Maar goed, laten we dit niet laten ontaarden in welles/nietes gedoe.
Verwijderd
makkelijk op te lossen hoor een bekend spreekwoord luidt: "Screenie or it didn't happen" succes!BamSlam_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:43:
Bij mij staat er na cache legen e.d. nog steeds op voorraad. Maar goed, laten we dit niet laten ontaarden in welles/nietes gedoe.
Nog steeds niks van belsimpel, eind april besteld en 3 mei betaald... Ik had toch echt verwacht dat het deze week zou komen... en nu is mijn "oude" telefoon ook nog kapot gegaan...
Bestelling op studentmobiel geplaatst op 10 mei, status ontvangen op 11 mei. VF -> TMobile met nummerbehoud. Ordernr 5137**
Zojuist mail gekregen dat pakket verzonden is!
Laatste status was contract ontvangen.
De levering is begonnen
Zojuist mail gekregen dat pakket verzonden is!
Laatste status was contract ontvangen.
De levering is begonnen
Verwijderd
Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn toestel is verzonden door GSMWijzer.
Ordernr: 5115** besteldatum: 4 mei met nummerbehoud van Hi naar Vodafone.
VoilaVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]
makkelijk op te lossen hoor een bekend spreekwoord luidt: "Screenie or it didn't happen" succes!
wordt spannend zo, ik hoop zo dat hij vandaag verzonden wordt!!Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:55:
Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn toestel is verzonden door GSMWijzer.
Weet iemand hoe groto de levering is?
net is mij verteld dat ze alle telefoons inboeken (dus hij staat op voorraad) en vervolgens gaat uitleveren. Dus als deze status weer zou verdwijnen kunnen we weer een week wachten
Verwijderd
Ik heb nog geen mailtje helaas! Hoop dat die van mij ook wordt verzonden vandaag!
ordernummer : 5132**
zojuist via twitter bevestigd dat het volgende week wordt (5139**)Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:00:
Ik heb nog geen mailtje helaas! Hoop dat die van mij ook wordt verzonden vandaag!
Zojuist weer een mail gehad van HI:
Hi ,
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik snap dat dit vervelend is. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd.
Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl. Sorry voor het ongemak
Groeten van Hi
Fadoua
Klantenservice Hi
Hi ,
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik snap dat dit vervelend is. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd.
Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl. Sorry voor het ongemak
Groeten van Hi
Fadoua
Klantenservice Hi
Verwijderd
Ik heb nog goede hoop, gisteren onder voorbehoud op twitter DM gekregen dat ik hem vrijdag zou krijgen!Ruudvanelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:01:
[...]
zojuist via twitter bevestigd dat het volgende week wordt (5139**)
heb ik ook via de ks dus daar houden ze zich niet echt aan blijkbaarVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:
[...]
Ik heb nog goede hoop, gisteren onder voorbehoud op twitter DM gekregen dat ik hem vrijdag zou krijgen!
Als jij binnen 30 dagen het toestel niet binnen heb gekregen kan je een schadevergoeding eisen bij Belsimpel.nl. Dit staat in hun voorwaarde, moet je maar eens doorlezen.gabn88 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:53:
Nog steeds niks van belsimpel, eind april besteld en 3 mei betaald... Ik had toch echt verwacht dat het deze week zou komen... en nu is mijn "oude" telefoon ook nog kapot gegaan...
Verwijderd
Je hebt zojuist mijn dag verpest!Ruudvanelk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:
[...]
heb ik ook via de ks dus daar houden ze zich niet echt aan blijkbaar
Iedereen die bij studentmobiel en of gsmwijzer heeft besteld:
Alle contracten die t/m 12 mei zijn ontvangen worden geleverd, ik zit daar dus net gvd buiten, 13 mei. Wat een *^&%*%*
Alle contracten die t/m 12 mei zijn ontvangen worden geleverd, ik zit daar dus net gvd buiten, 13 mei. Wat een *^&%*%*
Bron? Ik heb 12 mei 15:37 contract ontvangen status. Dat zou betekenen dat..thijsn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:06:
Iedereen die bij studentmobiel en of gsmwijzer heeft besteld:
Dan maar hopen dat morgen de TNT op tijd is, morgen vrij, maar om 14u een weekendje weg.. En maandag werken
Vrouw van de klantenservice haalde zo'n hoge vent erbij, die zij dat alle contracten die ontvangen waren op 12 mei werden uitgeleverd, dus niet verzonden (mijne verzonden op 7, ontvangen op 13), ik acht de kans dus groot aan dat jij hem wel krijgt!shabroek schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:09:
[...]
Bron? Ik heb 12 mei 15:37 contract ontvangen status. Dat zou betekenen dat..
Dan maar hopen dat morgen de TNT op tijd is, morgen vrij, maar om 14u een weekendje weg.. En maandag werkenDan wordt het alweer dinsdag.. Kan zolang niet meer wachten!!!
Voor mij wordt er in een Hi winkel hier in de buurt het eerste toestel wat binnen komt apart gelegt. Dit omdat er iets fout is gegaan met de voorraad status. Ze wisten me bijna zeker te kunnen zeggen dat ie vandaag weer binnen komt.
Verwijderd
Zojuist terug gekomen van de Vodafone winkel. Weer even kijken hoe het nummerbehoud van Ben naar Vodafone ervoor staat i.v.m. de nieuwe wet die sinds gisteren van kracht is. Nog steeds niks helaas. Zaterdag nog maar eens proberen dan maar.
Verwijderd
Even goed BEGRIJPEND lezen.WupR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:
[...]
Als jij binnen 30 dagen het toestel niet binnen heb gekregen kan je een schadevergoeding eisen bij Belsimpel.nl. Dit staat in hun voorwaarde, moet je maar eens doorlezen.
Ga maar eens hard maken dat je schade hebt geleden door een te late uitlevering.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

awie
Vage site
[ Voor 16% gewijzigd door Frml op 26-05-2011 10:33 ]
Goed nieuws voor mij! Pakket verzonden (mijn bestelling is 5129**, bestel datum (contract retour) is 9 Mei.
Edit:
Winkel: GSMWijzer
Datum contract retour: 09-05-2011
Order nummer: 5129**
Contract: Nieuw contract T-mobile i150
Edit:
Winkel: GSMWijzer
Datum contract retour: 09-05-2011
Order nummer: 5129**
Contract: Nieuw contract T-mobile i150
[ Voor 37% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-05-2011 10:42 ]
Hier ook een overstapper naar Vodafone.
Ben gisteren weer in de winkel geweest om te vragen of de nieuwe levering al binnen was.. Helaas was dit nog niet het geval.
Hij hoopt vandaag nog voorraad te krijgen, dan kan ik hem vandaag dus nog ophalen.
Hou julllie op de hoogte.
Ben gisteren weer in de winkel geweest om te vragen of de nieuwe levering al binnen was.. Helaas was dit nog niet het geval.
Hij hoopt vandaag nog voorraad te krijgen, dan kan ik hem vandaag dus nog ophalen.
Hou julllie op de hoogte.
Gisteren nieuw abbo'tje afgesloten bij Vodafone in Delft, gister ook meteen de telefoon opgehaald.
Mesen, mischien is het handig als mensen er neer zetten; mijn pakket is verzonden, om er meer informatie bij te zetten.
Waar je bestelt hebt, verlengt of niet abbo of los. datum van de bestelling enz.
Zal een stuk handiger zijn..
Waar je bestelt hebt, verlengt of niet abbo of los. datum van de bestelling enz.
Zal een stuk handiger zijn..
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!