Verwijderd

ilhanko schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:02:
Wow kapot veel pagina's erbij als je even niet oplet. Anyway, ik heb maandag besteld bij Hi en hij wordt morgen bezorgd door TNT. Kreeg net een smsje :)

Status:

Laatste update: 25/05/2011

Order verzonden
wat maandag??
2 dagen geleden??

Klopt het trouwens dat mensen met verlenging voor gaan?

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-12 20:49
Studentmobiel wat een schijtbedrijf!!!
Naar aanleiding van ons telefoongesprek zou ik u nog laten weten hoe het zit met uw aanvraag. Er blijkt bij Vodafone iets mis te zijn gegaan met de aanvraag voor het nummerbehoud. Hierdoor was de aanvraag in eerste instantie ook niet te vinden. Wij hebben de aanvraag nu aangepast en verwachten hier binnen een dag of twee reactie op.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor het bellen. Wij doen onze best om alles zo snel mogelijk in orde te maken.
Vanaf 16 mei al in status nummerbehoud in behandeling en had maandag ook al gebeld om te vragen wat de status was, aangezien ze in de vodafoon winkel, toen ik daar langs liep, de aanvraag niet konden terugvinden. Die f***k van studentmobiel gaf aan dat die goed was ontvangen bij vodafoon en dat ze dat gewoon niet kunnen zien bij vodafoon winkels, dikke finger dus!
En dan bel ik nu en dan komt die met zo'n antwoord, maar effe een hele boze mail gestuurd.

Besteld op 9 mei

[ Voor 17% gewijzigd door sjors86 op 25-05-2011 16:07 ]

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:03:
[...]

wat maandag??
2 dagen geleden??

Klopt het trouwens dat mensen met verlenging voor gaan?
Ja maandag, 2 dagen geleden. Maar ik heb ook het idee dat verlengers voorrang krijgen. Mijn bestellig is iig een verlenging.

Vaste klanten ftw. :P

Verwijderd

eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:03:
[...]

Wanneer heb je bestelt, een paar pagina's geleden staat geschreven dat ze orders die de 14 geplaatst zijn zijn gaan leveren. Die van mij is van de 20ste, en ik heb nog niets gehoord. Ik ga maandag weer bellen denk ik.
heb een nieuw abo afgesloten op 21 mei j.l
ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 3 weken te wachten tbh:(

EDIT: heb trouwens wel 2 mailtjes gestuurd of ze mij een indicatie konden geven m.b.t leveren toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 16:07 ]

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 20:41
Fijn, nogsteeds geen enkele duidelijkheid. Nuttige Social Media gasten hebben ze daar zitten.
------------------
Hi_Webcare Hi Webcare
@Ted8718 Ik kan momenteel alleen zeggen dat we ons best doen om de SG S2 bij alle klanten zsm proberen af te leveren. *TT
May 25, 4:29 AM via CoTweet
In reply to…

Ted8718 Ted Vlemmings
@hi_webcare Hoe is inmiddels de leverbaarheid van de Galaxy S2? Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het maar door blijft schuiven!
May 24, 11:07 PM via web

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
ilhanko schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:05:
[...]

Ja maandag, 2 dagen geleden. Maar ik heb ook het idee dat verlengers voorrang krijgen. Mijn bestellig is iig een verlenging.

Nou sommige verlengers dan, ik heb de 17e besteld en heb nog niks

• damkoning
  • Laatst online: 23-12 22:55
zo onterecht dat Hi mensen aan levert die maandag pas hebben besteld. Niet dat ik het je niet gun hoor. Maar vindt het toch echt niet kunnen tegen over de mensen die gepre-orderd hebben...!

• ilhanko
  • Niet online
damkoning schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:07:
zo onterecht dat Hi mensen aan levert die maandag pas hebben besteld. Niet dat ik het je niet gun hoor. Maar vindt het toch echt niet kunnen tegen over de mensen die gepre-orderd hebben...!
Ik geef je helemaal gelijk. Ik had me ingesteld op 2 weken, ineens is het morgen al. En ja ik vind het ook oneerlijk, maar ik ga er niet over klagen.. ;)

• eRPeeX
  • Laatst online: 12-06-2022
--> Bestelling & betaling bij GSMwijzer.be (idem als .nl en studentmobiel.nl): 07/05
--> 25/05 @ 15.15h: Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 51263*) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail.

TNT: spoe a e beke!
:) :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door eRPeeX op 25-05-2011 16:11 ]

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:05:
[...]

heb een nieuw abo afgesloten op 21 mei j.l
ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 3 weken te wachten tbh:(
Ik ook niet, maar het punt is dat ik verlengt heb en deze meneer wel zo een stuntprijs aanbieding voor mij (Bij Bel+SMS+WEB 150 voor 110 euro) dat verder zoeken geen zin had. Punt is alleen dat de meneer mij vrijdag wist te vertellen dat ik hem maandag zou hebben, en de mevrouw maandag toch echt zeker wist dat ik hem deze week nog zou krijgen, ik ben benieuwd wat ze als ik maandag weer bel gaan zeggen.

Ik wil nog een microSD kaart :?

Maar als je hoort wat voor problemen mensen hier hebben mogen we eigenlijk niet zeuren, we wachten nog niet eens een week.

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Hier ook nog hier 33685***
lol? ik heb dus 16 mei besteld bij Hi, en ik heb 33684***
er klopt echt geen ene pepernoot van die ordernummers daar :S

Laatste update: 24/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Steam-Twitch-YouTube-X

• pvang84
  • Laatst online: 03-09 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:57:
Iemand vodafone updates? m.b.t leveringen?
Net weer is gebeld voor mijn orderstatus bij vodafone, deze keer wisten ze me te vertellen dat het toestel op 16 juni staat.

Verwijderd

eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:09:
[...]

Ik ook niet, maar het punt is dat ik verlengt heb en deze meneer wel zo een stuntprijs aanbieding voor mij (Bij Bel+SMS+WEB 150 voor 110 euro) dat verder zoeken geen zin had. Punt is alleen dat de meneer mij vrijdag wist te vertellen dat ik hem maandag zou hebben, en de mevrouw maandag toch echt zeker wist dat ik hem deze week nog zou krijgen, ik ben benieuwd wat ze als ik maandag weer bel gaan zeggen.

Ik wil nog een microSD kaart :?

Maar als je hoort wat voor problemen mensen hier hebben mogen we eigenlijk niet zeuren, we wachten nog niet eens een week.
haha true story, maar een week wachten is eig al te gek:S en door het hier een beetje in de gaten te houden kun je zelf wel een beetje kijken wanneer je hem kunt verwachten natuurlijk.

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
Heb Hi via twitter weer op de hoogte gesteld van hun slechte leveringen, dat er toestellen worden geleverd aan mensen die (veel) later besteld hebben.

Heb er ook bij gezegt dat ik het toestel voor het weekend eis, weet niet wat ik er mee opschiet. Maar niet geschoten is altijd mis.

• eew

eew

pvang84 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Net weer is gebeld voor mijn orderstatus bij vodafone, deze keer wisten ze me te vertellen dat het toestel op 16 juni staat.
En van wanneer is jouw bestelling, het is een beetje vreemd dat mensen de de 14e bestelt hebben deze week nog krijgen, en dat ze daarna over drie weken pas weer gaan leveren. Dan krijgen mensen die hem deze week bestellen volgend jaar pas wat ofzo :?

Verwijderd

eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:13:
[...]

En van wanneer is jouw bestelling, het is een beetje vreemd dat mensen de de 14e bestelt hebben deze week nog krijgen, en dat ze daarna over drie weken pas weer gaan leveren. Dan krijgen mensen die hem deze week bestellen volgend jaar pas wat ofzo :?
Ik denk dat we hem niet 3 weken later krijgen, omdat ze een aardig grote batch ontvangen als ik sommigen hier mag geloven en volgende week zouden ze een vrije voorraad moeten hebben. mja of dit nou echt zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen alleen heb je wel een kleine houvast haha

en die micro-sd kaart moet je bestellen via samsung! iesj vor graties

• eew

eew

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat we hem niet 3 weken later krijgen, omdat ze een aardig grote batch ontvangen als ik sommigen hier mag geloven en volgende week zouden ze een vrije voorraad moeten hebben. mja of dit nou echt zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen alleen heb je wel een kleine houvast haha

en die micro-sd kaart moet je bestellen via samsung! iesj vor graties
Ja, maar die micro-sd kan je toch pas bestellen als je je toestel hebt, en die actie eindigt 4 juni.

Verwijderd

ilhanko schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:05:
[...]

ik heb even getweet of ze verlengers voortrekken, ben benieuwd

Verwijderd

eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Ja, maar die micro-sd kan je toch pas bestellen als je je toestel hebt, en die actie eindigt 4 juni.
hmm... ik weet niet precies hoe dat zit, maar het zou wel k*t zijn als dat zo zou zijn:(

• pvang84
eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:13:
[...]

Ik had m'n toestel vorige week dinsdag retour gestuurd, en ben volgens mij gisteren of maandag weer in het systeem gezet voor een nieuwe order. Ik vind het ook nogal vaag dat er zoveel tijd daar tussen zit, 16 juni lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk, het is iedere keer een andere datum, dus hoop dat ie volgende week gewoon binnenkomt..

• robertovergoor
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:18:
[...]

hmm... ik weet niet precies hoe dat zit, maar het zou wel k*t zijn als dat zo zou zijn:(
Als dit zover komt is dit mischien wel te verhalen bij in mijn geval Hi. Hun leveren te laat. en die zullen het wel weer verhalen bij Samsung.

Verwijderd

Nou, Typhone, krijgt vandaag niks geleverd. Batch staat nu op 26 mei. Zeggen ze tenminste...

Begrijp ik goed dat andere webshops gisteren en vandaag wel een levering hebben gekregen en aan het uitleveren zijn? Vaag verhaal, maar of ik Typhone moet geloven, weet ik niet zo goed. Krijg de neiging om Samsung hier eens over te bellen...

Verwijderd

pvang84 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:19:
[...]

Ik had m'n toestel vorige week dinsdag retour gestuurd, en ben volgens mij gisteren of maandag weer in het systeem gezet voor een nieuwe order. Ik vind het ook nogal vaag dat er zoveel tijd daar tussen zit, 16 juni lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk, het is iedere keer een andere datum, dus hoop dat ie volgende week gewoon binnenkomt..
waarom heb jij hem terug gestuurd?

• thomas_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:49
Ik heb maandag een email gestuurd en vandaag antwoord gekregen op de vraag wanneer ze de toestellen binnen krijgen en gaven als antwoord dat ze hem morgen of overmorgen zouden verzenden.
Ik hoop het dat ze dat doen want dan heb heb ik hem vrijdag of zaterdag.

• robertovergoor
thomasv15 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:23:
Ik heb maandag een email gestuurd en vandaag antwoord gekregen op de vraag wanneer ze de toestellen binnen krijgen en gaven als antwoord dat ze hem morgen of overmorgen zouden verzenden.
Zet even bij om welke webshop / provider het gaat.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
thomasv15 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:23:
Winkel/provider/ordernr?

Verwijderd

Ronduit schandalig dat iemand die heb deze week besteld heb eerder krijgt als een ander. Waar gaat het toch heen met deze wereld:S:S Het is toch logisch gewoon op volgorde te leveren. Straks staat HI te huilen dat ze niet snappen dat er mensen weggaan. NOU IK SNAP DAT ZO WEL

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:25:
Ronduit schandalig dat iemand die heb deze week besteld heb eerder krijgt als een ander. Waar gaat het toch heen met deze wereld:S:S Het is toch logisch gewoon op volgorde te leveren. Straks staat HI te huilen dat ze niet snappen dat er mensen weggaan. NOU IK SNAP DAT ZO WEL
Voorlopig hebben ze nog een weelde probleem (te veel bestellingen), en over een jaar is iedereen dit weer vergeten ;)

• pvang84
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:21:
[...]

waarom heb jij hem terug gestuurd?
Zat een soort van donkere ring linksonderin het scherm, vooral zichtbaar bij grijstinten, dus bijvoorbeeld als de notificatiebalk naar beneden zat. Het leek niet echt op de typische dead pixels of iets in die trant, leek wel op een soort van zuignapje ofzo wat een afdruk had achtergelaten.
Verder een prima toestel! Nu even hopen dat vodafone even snel een nieuwe naar me opstuurt.

• thomas_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:49
robertovergoor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:24:
[...]

Zet even bij om welke webshop / provider het gaat.
o ja sorry bij gsmwijzer.nl ordernummer 512883 en een vodafone abonnement

[ Voor 5% gewijzigd door thomas_ op 25-05-2011 16:28 ]

Verwijderd

Nu (jammer genoeg) al 315 pagina's meegelezen. Tijd voor ook mijn aandeel:

Heb de telefoon (S2) op 11 mei telefonisch besteld, vreemd genoeg heeft de KS de order er pas de 13e ingezet. Goed, ik ging ermee akkoord. Maar tot op nu nog steeds het bericht "voor inschrijving". Vervolgens heb ik eergister de Hi Winkel in Utrecht gebeld, daar een bestelling geplaatst met de beloft dat ik hem gister zou ontvangen. Maar jullie raden het al; "geen voorraad". Heel vervelend aangezien ik 4 juni op vakantie ga en dus niet aanwezig ben.

Redelijk geirriteerd omdat mensen met een latere bestelling wel al zijn geholpen heb ik uit een post enkele dagen terug de klachtmail gekopieerd, aangepast en verstuurd naar Hi.

De klachtmail:
Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik bezwaar maken tegen de manier waarop mijn bestelling wordt afgehandeld.
11-05-2011 j.l. heb ik via een verlenging telefonisch een bestelling gedaan van de Samsung Galaxy S2 in combinatie met een HI Online 25 2 jaar abonnement (Ordernummer: 33683XXX).
Tot op heden heb ik niks ontvangen. Vandaag heb ik de servicedesk gebeld en gevraagd naar de verwachte leverdatum. Aangegeven werd dat er pas weer geleverd gaat worden vanaf 8 juni maar dat niet met zekerheid te zeggen viel of mijn bestelling dan ook geleverd kan worden.

Dit is een leveringstermijn van tenminste 3 weken. Dit terwijl u op de Hi site geadverteerd heeft met o.a. de stelling dat als je hem online besteld je zeker weet dat je het toestel als eerste hebt.
Deze belofte breekt u nu en ik neem aan dat u hier een tegemoetkoming tegenover zult stellen.

Verder bevreemd het mij zeer dat u geen geen precieze informatie kunt geven over de levering van mijn bestelling. Ik verwacht dat u mij alsnog een exacte leverdatum kunt geven.

Tenslotte wil ik u mijn ontevredenheid overbrengen over de informatievoorziening over mijn bestelling. Bij overschrijding van de voorspelde levertijd met minimaal 3 weken verwacht ik tenminste een mail bericht met uitleg en verontschuldigingen.

Ik hoop van harte dat u mijn klacht in behandeling neem. Een afschrift van deze mail stuur ik door naar de volgende consumentenorganisaties/programma's:

Consumentenbond
TROS Radar
Kassa
thuiswinkel.org
Goed, die verstuurd en een reactie gehad:
Hi [naam],

Bedankt voor de e-mail..

Je geeft aan dat de levering van de Samsung Galaxy S2 vertraagd is. Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd. Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung. Zodra je toestel binnen is krijg je een sms'je ter bevestiging en kan je je bestelling volgen via hi.nl.

Ik heb je signaal doorgestuurd naar een andere afdeling om de service in de toekomst te verbeteren

Groeten van Hi,

Lotte
Klantenservice Hi

Weet je dat je de meest voorkomende wijzigingen zelf kunt regelen via MijnHi op www.Hi.nl
Nutteloos antwoord dus en ik herken de mail uit enkele eerdere posts. Ik heb zonet opnieuw gereageerd met:
Hi Lotte,

Ik begrijp van jullie kant de grote hoeveelheid orders en de beperkte binnenkomst van toestellen. Daar kunnen jullie niets aan doen en hiervoor heb ik dan ook begrip. Echter,

Het feit dat je zegt dat de bestellingen op volgorde worden uitgeleverd klopt bij lange na niet. Een vriend met een besteldatum van 16 mei heeft namelijk de telefoon wel al gekregen. Dit is erg vreemd aangezien hij een nieuwe klant is EN later heeft besteld. Dit duid er dus op dat jullie nieuwe klanten voor de al-betalende (en trouwe klanten) trekken. Dit baseer ik ook op enkele fora (waaronder Tweakers) die ik bezocht heb. Hier vind ik vele malen het verhaal met nieuwe klanten bij HI/KPN met een latere besteldatum, maar wel al een geleverde bestelling. Het gaat hierbij meestal om de nieuwe klanten, maar verlengingen heb ik ook al geleverd gezien.

Nogmaals, ik heb begrip voor de situatie van de Samsung-leveringen e.d. Dat jullie dit vervolgens niet communiceren, nieuwe klanten voor laten gaan en vervolgens zeggen dat jullie op volgorde werken, is hetgeen waar ik jullie wel op aankijk. Zoals ik in mijn klacht heb verteld, wacht ik nu al bijna een maand op een verlenging; een andere provider was sneller was geweest.

Ik vind het toch jammer, na deze jaren trouw klant te zijn geweest, om zo behandeld te worden. Dit terwijl u op de Hi site geadverteerd heeft met o.a. de stelling dat als je hem online besteld je zeker weet dat je het toestel als eerste hebt. Telefonisch is mij toen nogmaals beloofd dat dit zo zou zijn, deze belofte breekt u nu en ik neem aan dat u hier een tegemoetkoming tegenover zult stellen.

Groeten,

[naam]
Nu maar eens kijken wat ze me vertellen, ik hou de actieve (en passieve) lezers op de hoogte.

• Marnix72
  • Laatst online: 22-12 13:37
3 mei besteld. 25 mei dit bericht:
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

JEUJ, bedankt voor de snelle service....

Studentmobiel, van T-mobile naar Vodafone

[ Voor 4% gewijzigd door Marnix72 op 25-05-2011 16:43 ]

• JanHus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-12 13:25
:D Orderstatus: Uw order is verzonden!

Studentmobiel 543***
VF -> Hi
13 mei contract ontvangen

Zie de gelukkige in het andere topic!

• Tedillac
  • Laatst online: 22-12 20:41
Ik ben ook verlenger, vanuit Vodafone naar Hi. Besteld op 14-05 in winkel, momenteel is status nogsteeds voorinschrijving. Kortom als ze verlengers voortrekken dan is het alleen "interne" verlengers!

Verwijderd

WupR schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:32:
[...]

Ik heb ze ook gisteren gemaild zal je wel op de hoogte houden als ik wat binnen krijg!
Hey WupR, heb je ook al een mail gekregen?

Ik heb net weer een mail gekregen van belsimpel.nl

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Op dit moment zijn wij in afwachting van een grote levering die wij deze week nog verwachten. Deze levering zal waarschijnlijk zo rond de honderd toestellen bevatten.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404.

Helaas is het nog steeds niet het antwoord wat ik gehoopt had. Nog steeds afwachten dan maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Op dit moment zijn wij in afwachting van een grote levering die wij deze week nog verwachten. Deze levering zal waarschijnlijk zo rond de honderd toestellen bevatten.

Helaas is het nog steeds niet het antwoord wat ik gehoopt had. Nog steeds afwachten dan maar.
Je moet vragen of die van jou er bij zit! hier heb je niks aan als die van jou er niet bij zit.

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

JanHus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:40:
:D Orderstatus: Uw order is verzonden!

Studentmobiel 543***
VF -> Hi
13 mei contract ontvangen

Zie de gelukkige in het andere topic!
Wat een homo's :X ik heb nr 5135** en contract was de 11de ontvangen

• eew

eew

Wat moet je hiermee?
eew Eline
@vodafonenl klopt het dat de webshop pas 16 juni weer Galaxy SII's krijgt? Mensen op tweakers.net krijgen dit te horen bij tel. contact.

vodafoneNL Vodafone Webcare
@eew Wij streven naar een snelle levering. Ik kan helaas geen datum garanderen. ^JS

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:43:
[...]

Je moet vragen of die van jou er bij zit! hier heb je niks aan als die van jou er niet bij zit.
Da's een hele goeie van jou, zal meteen weer ff mailen :D

Verwijderd

Daar moet je uit op maken dat ze (vodaphone/hi) het zat zijn dat alles wat een enkele onwetende callcenter medewerker verkeerd doet, tegen ze gebruikt wordt.

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-12 21:33
souljah1h schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:44:
[...]

Wat een homo's :X ik heb nr 5135** en contract was de 11de ontvangen
512828 hier en 9e ontvangen, ook nog van niks gehoord. Vind dit wel erg lomp om zo willekeurig, zo lijkt het in ieder geval, orders te verzenden.

Als GSMWijzer trouwens iets met rembours verstuurd, komt de leverancier dan mogelijk op zaterdag of leveren ze hem dan pas maandag?

• eew

eew

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:48:
Daar moet je uit op maken dat ze (vodaphone/hi) het zat zijn dat alles wat een enkele onwetende callcenter medewerker verkeerd doet, tegen ze gebruikt wordt.
Ik dacht dat die callcenter medewerkers bedoeld waren om dat soort vragen te beantwoorden. Als ze zelf te lui zijn die mensen goed op te leiden (of een fatsoenlijk computersysteem aan te leggen) dan is dat toch echt hun verantwoordelijkheid.

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
Timo12 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:50:
[...]

512828 hier en 9e ontvangen, ook nog van niks gehoord. Vind dit wel erg lomp om zo willekeurig, zo lijkt het in ieder geval, orders te verzenden.

Als GSMWijzer trouwens iets met rembours verstuurd, komt de leverancier dan mogelijk op zaterdag of leveren ze hem dan pas maandag?
Is TNT, die doet geen rembours op zaterdag. Zal dus een maandag worden. Pinnen kan ook niet, moet contant betaald worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Baiko op 25-05-2011 16:51 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Ardj
  • Laatst online: 15:43
Hier dus hetzelfde probleem:

Heb 14 mei naar Hi gebeld, daar deden ze me de (loze) belofte: 'Als wij een nieuwe populaire mobiel krijgen, kopen we deze groot in zodat we alle klanten meteen kunnen voorzien. Als je nu bestelt krijg je hem vrijdag al binnen'. En ik maar zo naïef zijn om dat te geloven.

16 mei een order geplaatst, 18 mei kwam de telefoon uit. Vrijdag nog geen mobiel ontvangen, geen status gewijzigd, dus ik maar eens KS gebeld. Hier kreeg ik het verhaal: 'Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, die belofte is nooit gedaan door X'. Maar, ik zou waarschijnlijk bij de batch van maandag zitten. Het is inmiddels woensdag, weer geen mobiel en ook geen statusverandering. Ik sta dus ook nog steeds op 'voor inschrijving'.

Fijn hoor, ben je 6 jaar klant bij Hi, verleng je je abonnement, en dan mag je er 3 weken op gaan wachten. Helemaal prettig als je nu dus voor een abonnement betaalt waar je geen gebruik van kan maken, omdat je geen fatsoenlijke mobiel hebt waar je op kunt internetten.

Verwijderd

eew schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:50:
[...]

Ik dacht dat die callcenter medewerkers bedoeld waren om dat soort vragen te beantwoorden. Als ze zelf te lui zijn die mensen goed op te leiden (of een fatsoenlijk computersysteem aan te leggen) dan is dat toch echt hun verantwoordelijkheid.
Weleens bij grote bedrijven gekeken? ;) Ik ga er altijd vanuit dat er bij grote bedrijven die toch op individueel niveau klanten moeten benaderen, meer fout gaat dan goed. (denk aan banken, verzekeringsfirma's, telecom).

grote bedrijven <-> grote groep klanten - werkt prima
kleine bedrijven <-> individuele consument - werkt prima
grote bedrijven <-> individuele consument - Gaat fout. :P

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
Het word steeds gekker bij studentmobiel. Net gebeld of ik erbij zit vandaag (513***) en word me verteld; ja zit er bij, uw toestel wordt nu binnnen 1 week verstuurd! :S

Mijn status is nog steeds contract ontvangen. Volgens mij durven ze gewoon niet meer te zeggen dat je er niet bij zit :(

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Ruudvanelk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:57:
Het word steeds gekker bij studentmobiel. Net gebeld of ik erbij zit vandaag (513***) en word me verteld; ja zit er bij, uw toestel wordt nu binnnen 1 week verstuurd! :S

Mijn status is nog steeds contract ontvangen. Volgens mij durven ze gewoon niet meer te zeggen dat je er niet bij zit :(
Communicatie(als je niet twittert) bij studentmobiel is idd niet zo'n succes. Vrees dat ik mijn telefoon pas volgende week kan ontvangen.

• Mickroz
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

Ardj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:54:
Hier dus hetzelfde probleem:

Heb 14 mei naar Hi gebeld, daar deden ze me de (loze) belofte: 'Als wij een nieuwe populaire mobiel krijgen, kopen we deze groot in zodat we alle klanten meteen kunnen voorzien. Als je nu bestelt krijg je hem vrijdag al binnen'. En ik maar zo naïef zijn om dat te geloven.

16 mei een order geplaatst, 18 mei kwam de telefoon uit. Vrijdag nog geen mobiel ontvangen, geen status gewijzigd, dus ik maar eens KS gebeld. Hier kreeg ik het verhaal: 'Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, die belofte is nooit gedaan door X'. Maar, ik zou waarschijnlijk bij de batch van maandag zitten. Het is inmiddels woensdag, weer geen mobiel en ook geen statusverandering. Ik sta dus ook nog steeds op 'voor inschrijving'.

Fijn hoor, ben je 6 jaar klant bij Hi, verleng je je abonnement, en dan mag je er 3 weken op gaan wachten. Helemaal prettig als je nu dus voor een abonnement betaalt waar je geen gebruik van kan maken, omdat je geen fatsoenlijke mobiel hebt waar je op kunt internetten.
ach ik ben al klant bij Hi sinds de beginne geloof ik, zeker langer dan 12 jaar, daar kijken ze echt niet naar hoor.

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

Ik heb op dus op de 13e besteld en zojuist is vandaag me voorinschrijving naar order picken gegaan en zojuist is deze gegaan naar verzonden.
Ik ben een verlenger, heb dit op dus op de 13e van mei gedaan en zit bij HI.
Ze hadden me vorige week nog gezegd dat ik bij de batch van 8 juni zat.

Hopelijk geeft dit een aantal mensen hoop en misschien zelf sommige minder hoop!

Verwijderd

Wat de heck, er is dus nog een klein beetje hoop?
Of...wie houdt ik voor de gek.

Zojuist nogmaals een sms van Hi gehad dat mijn toestel niet op voorraad is. En ook ik ben een verlenger van de 13e.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:01:

Zojuist nogmaals een sms van Hi gehad dat mijn toestel niet op voorraad is. En ook ik ben een verlenger van de 13e.
Jij krijgt tenminste nog een smsje van HI, ik heb nog geen sms gezien van hij dat hij niet op voorraad is:S Maja één ding is zeker dat ik volgende keer mooi naar een andere provider ga! Succes iedereen met het binnenhalen van de GS2:P

• Ardj
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:01:

Dat smsje kreeg ik na een paar dagen al, maar goed, dan weet je net zo goed niks. Fijn hoor zo'n KS daar, op twitter zeggen ze 5-10 dagen. KS zegt 8 juni. Hi site zegt 240 op voorraad, binnen 2 dagen geleverd?

@Mickroz: Nee dat blijkt wel..

Verwijderd

Mijn order is ook naar verzonden gegaan.. ik ben benieuwd wanneer ik het belletje krijg..! Ben nog steeds sceptisch en zou me niet verbazen als het alsnog dagen gaat duren..

Verwijderd

Ardj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:04:
[...]

Dat smsje kreeg ik na een paar dagen al, maar goed, dan weet je net zo goed niks. Fijn hoor zo'n KS daar, op twitter zeggen ze 5-10 dagen. KS zegt 8 juni. Hi site zegt 240 op voorraad, binnen 2 dagen geleverd?

@Mickroz: Nee dat blijkt wel..
Dit was het tweede smsje dat ik kreeg van Hi, identiek aan de eerste. Waarom een tweede keer is voor mij ook een raadsel. De fysieke winkel in utrecht heeft mij een klein uurtje geleden gezegd dat hun niets kunnen vinden omtrent vertragingen o.i.d. bij de voorraad.

• Ardj
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:05:
Mijn order is ook naar verzonden gegaan.. ik ben benieuwd wanneer ik het belletje krijg..! Ben nog steeds sceptisch en zou me niet verbazen als het alsnog dagen gaat duren..
Na verzonden gaat het snel, dat zie je bij iedereen in dit topic!

@ stonekirby: Oh, dat is inderdaad vreemd dan.. Maar hoe bedoel je, geen vertraging bij de voorraad?

[ Voor 12% gewijzigd door Ardj op 25-05-2011 17:07 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:20

Oekol

waka waka hey hey

Geachte Dhr. L. Lasker,

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een GSM abonnement in combinatie met de Samsung Galaxy S II.

In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit Samsung zullen wij, tot onze spijt, deze week onvoldoende Samsung Galaxy S II ontvangen om uw order uit te leveren. De levertijd van uw order is hierdoor met 1 week vertraagd (verwachte levering volgende week (week 22)).

U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze vertraging en dat wij voor de levering van dit toestel afhankelijk zijn van Samsung.

Niettemin onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van Studentmobiel.nl
Jammer

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Ik heb dit terug gekregen:

Geachte heer Jacobsen,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Wij snappen uiteraard uw ongerustheid.

Belsimpel heeft de Samsung Galaxy S II ook uitgeleverd aan klanten die het toestel bij ons besteld hebben, dit is gebeurd volgens een chronologische volgorde.

Echter hebben wij zoveel klanten in het systeem staan die wachten op het toestel dat wij verwachten over 2 week pas alle openstaande orders bijgeleverd te hebben.

Wij doen ons uiterste best om u het toestel zo snel mogelijk te leveren, alleen kunnen wij helaas geen concrete leverdata geven.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,

Roland Krijger
Klantenservice Belsimpel.nl

Mobiel Werkt BV - Belsimpel - Metjelaptoponline

Wachten dus :(

Verwijderd

Waar haal je vandaan dat HI zegt dat er 240 op voorraad zijn? op de site staat niks!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Wanneer heb je besteld?

• Ardj
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:09:
[...]

Waar haal je vandaan dat HI zegt dat er 240 op voorraad zijn? op de site staat niks!
Ik zou toch zweren dat ik dat vanmiddag zag staan.. :?

Verwijderd

Ardj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:11:
[...]

ik zie deze hele week toch al 10 dagen levertijd staan..

• Cade
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:34
Ardj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:11:
[...]

Je moet ook niet bij de Galaxy S kijken :)

• Ardj
Cade schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Je moet ook niet bij de Galaxy S kijken :)
Ik geloof dat jij het zojuist hebt opgelost :$

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
ik kreeg net mijn hoesje vanuit HongKong! binnen .. voor mijn SGS2 van morgen :p
ook 12 mei besteld. EERDER DAN Hi...binnen! Ik zei het nog ergens in deze thread!
LOL.

Maar goed ook. Gelijk "het condoompje" om mijn nieuwe tel doen morgen....
en dan aan de slag ermee!

Verwijderd

Kreeg net een sms, morgen wordt mijn toestel afgeleverd door TNT..! :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:20

Oekol

waka waka hey hey

13e besteld en 16e 'contract ontvangen'. Ordernummer 515...

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 25-05-2011 17:40 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 09:43
Tedillac schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:40:
Ik ben ook verlenger, vanuit Vodafone naar Hi. Besteld op 14-05 in winkel, momenteel is status nogsteeds voorinschrijving. Kortom als ze verlengers voortrekken dan is het alleen "interne" verlengers!
Interne verlengers? Wat is dat nu weer? Verlengen is niet overstappen naar een ander.

Van VF naar Hi is een nieuw abbo, dus GEEN verlenging.

Verwijderd

Alright awesome heb net mijn S2 mogen ontvangen.
17e besteld bij Hi.nl (nieuw contract).
Succes iedereen!

Verwijderd

en weer een weekje erbij...

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten dat wij u met de levering die wij volgende week op voorraad zullen ontvangen van de Samsung I9100 Galaxy S II kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

ordernummer 514655

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Ik heb ook bij studentmobiel besteld, order nr 511***, kreeg mailtje dat ze verwachten dat mijn order morgen zou worden verstuurd, nu zie ik dat andere al melding hebben gekregen dat hij verstuurd zou zijn...

• Rob0860
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:17
Zo, zojuist het abbo, wat ik op 19 mei 2011 (nieuw) had afgesloten voor de S2 geanuleerd bij de KPN (Simsmart) reden, besteld op 19 mei, met in de mail de bevestiging uitlevering 20 mei. Gebeurd niets op 20 mei, KPN belt niet, dus bel ik de ene medewerkers zegt 23 mei, de ander weet ik niet kortom klantenservice van lik me vessie, maar dat wisten we al.
Wacht nu wel even totdat de S2 ruimschoots te verkrijgen is.
gr. Rob
o,ja en volgens deze medewerker komt er toch echt pas op 8 juni een zending binnen, ook voor de HI gebruikers, maar ja wie spreekt de waarheid bij KPN

[ Voor 15% gewijzigd door Rob0860 op 25-05-2011 17:53 ]

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:41:
Succes iedereen!
16e besteld (nieuw contract) -> ook vandaag binnen!

Verwijderd

Fenomeno24 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:57:
[...]

16e besteld (nieuw contract) -> ook vandaag binnen!
Hopelijk eind deze week ook binnen :O heb hem 18-05 besteld met verlenging! alleen de status is nog steeds: GEEN VOORRAAD

Verwijderd

ik heb al een mailtje naar hi gestuurd over de belachelijke inlichting naar de klanten toe. veel mensen hebben geen idee wanneer ze hem krijgen totdat de status veranderd. slechte zaak vind ik, uiteindelijk zal het wel goed komen maar ik wil vooral gewoon weten wanneer ik hem heb en niet over minimaal 10 dagen en liever ook niet pas op 8 juni

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:49:
en weer een weekje erbij...

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten dat wij u met de levering die wij volgende week op voorraad zullen ontvangen van de Samsung I9100 Galaxy S II kunnen voorzien van uw nieuwe telefoon. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

ordernummer 514655
Dit heb ik ook gekregen en ik heb order nummer 5157XX , contract ontvangen op 18/5 :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:03:
ik heb al een mailtje naar hi gestuurd over de belachelijke inlichting naar de klanten toe. veel mensen hebben geen idee wanneer ze hem krijgen totdat de status veranderd. slechte zaak vind ik, uiteindelijk zal het wel goed komen maar ik wil vooral gewoon weten wanneer ik hem heb en niet over minimaal 10 dagen en liever ook niet pas op 8 juni
Hou ons op de hoogte aub. Mijn eerstvolgende verlenging is per definitie niet meer bij Hi.

• Cade
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:34
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:41:
Succes iedereen!
17e besteld (waarschijnlijk als 1 van de eersten die dag om 1 uur s'nachts) en status nog steeds op voorinschrijving. Gaat om een verlenging. Snap hier helemaal niks meer van... :?

Verwijderd

Cade schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:08:
[...]

17e besteld (waarschijnlijk als 1 van de eersten die dag om 1 uur s'nachts) en status nog steeds op voorinschrijving. Gaat om een verlenging. Snap hier helemaal niks meer van... :?
Hi is me strakjes mooi kwijt als klant.... ze bekijken het maar volgende keer! Volgens mij is alle service beter dan dat van HI:S alles wordt door elkaar geleverd en krijg nog geen eens excuses, ze ontkennen gewoon alles

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Hi is me strakjes mooi kwijt als klant.... ze bekijken het maar volgende keer! Volgens mij is alle service beter dan dat van HI:S alles wordt door elkaar geleverd en krijg nog geen eens excuses, ze ontkennen gewoon alles
gelukkig hebben we het got om dit te ontdekken hierdoor staan we in ieder geval sterker, maar vooralsnog is de beste les voor hi de volgende keer gewoon ergens anders heen gaan

edit: @stonekirby ik zal meteen posten als ik mail terug heb

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 18:16 ]

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-12 21:33
Ik heb van GSMWijzer geen mailtje gekregen dat ik hem volgende week pas krijg maar ook geen verzendbevestiging. Betekent dit dat er nog een kans is dat ze hem morgen versturen?
Ordernummer 5128**

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-12 09:28
Timo12 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:18:
Ik heb van GSMWijzer geen mailtje gekregen dat ik hem volgende week pas krijg maar ook geen verzendbevestiging. Betekent dit dat er nog een kans is dat ze hem morgen versturen?
Ordernummer 5128**
Ordernummer 5144** (12 mei 13:47 contract ontvangen) en ook geen mail ontvangen. Ik volg dit topic al een tijdje en de kans is zeer groot dat het toestel deze week verstuurd gaat worden. Mocht dit op vrijdag zijn en onder rembours, dan is het alsnog volgende week maandag.

Eerlijk gezegd ga ik er nu vanuit dat hij morgen verstuurd wordt.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

Baiko schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:23:
[...]

Ordernummer 5144** (12 mei 13:47 contract ontvangen) en ook geen mail ontvangen. Ik volg dit topic al een tijdje en de kans is zeer groot dat het toestel deze week verstuurd gaat worden. Mocht dit op vrijdag zijn en onder rembours, dan is het alsnog volgende week maandag.

Eerlijk gezegd ga ik er nu vanuit dat hij morgen verstuurd wordt.
Same here, maar dan ordernummer 513***. Heb echter ook nog steeds contract op "ontvangen" staan. Nummerbehoud/contractverlenging is gisteren aangevraagd. Ik hoop dat ze er dus een achterhouden tot dat compleet is en dat ik 'm morgen kan ophalen..

Verwijderd

gangstahh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:06:
[...]

Dit heb ik ook gekregen en ik heb order nummer 5157XX , contract ontvangen op 18/5 :)
ja dan zitten wij waarschijnlijk bij de volgende lading ben ik bang, wellicht dat er morgen nog wat toestellen binnekomen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 18:37 ]

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Ook ik heb een mailtje van GSMwijzer i.v.m. vertraagde levering van de SII, opzich verwachtte ik het al gezien de verdere speculaties hier in het topic.

Levering is voor mij volgende week (zoals ik ook al via Twitter hoorde).
Mijn ordernummer is 5165**

Verwijderd

Voor alle mensen hierboven die nog geen mailtje hebben gehad van studentmobiel/gsmwijzer goede hoop, ik kreeg vandaag de volgende DM op twitter :

ff bekeken. Je nrbehoud is al goedgekeurd :) toestel heb je dus naar verwachting vrijdag in huis (altijd onder voorbehoud)

Ordernummer 5132**

11 mei contract ontvangen

24 mei : nummerbehoud in behandeling

• shabroek
  • Laatst online: 18-08-2011
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:44:
Voor alle mensen hierboven die nog geen mailtje hebben gehad van studentmobiel/gsmwijzer goede hoop, ik kreeg vandaag de volgende DM op twitter :

ff bekeken. Je nrbehoud is al goedgekeurd :) toestel heb je dus naar verwachting vrijdag in huis (altijd onder voorbehoud)

Ordernummer 5132**

11 mei contract ontvangen

24 mei : nummerbehoud in behandeling
Ik kreeg een dergelijk mailtje. Maar bij mij staat ook nog nummerbehoud in behandeling. Bij jou dus ook? Ik kreeg de omschrijving dat nummerbehoud was geaccepteerd, maar de status is niet veranderd op de site.

[ Voor 8% gewijzigd door shabroek op 25-05-2011 18:46 ]

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Heeft iemand hier de Samsung Galaxy S 2 via Belsimpel.nl al binnen gekregen?

Verwijderd

shabroek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:45:
[...]

Ik kreeg een dergelijk mailtje. Maar bij mij staat ook nog nummerbehoud in behandeling. Bij jou dus ook? Ik kreeg de omschrijving dat nummerbehoud was geaccepteerd, maar de status is niet veranderd op de site.
Bij mij staat er ook nog in behandeling alleen via twitter vertelde hij/zij mij dat deze al was geaccepteerd en ik dus wss de telefoon vrijdag kan ontvangen? Hope so :)

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 18:08
bij mij staat op studentmobiel de status nog altijd op "contract ontvangen", er is me eerder verteld dat nummerbehoud pas aangevraagd zou worden op het moment dat de telefoon op voorraad is, en dat ik gegarandeerd in de levering van deze week zou zitten, heb nog niks ontvangen (niks goeds, maar ook niks slechts) vandaag.

ordernr: 5133xx
contract ontvangen: 10 mei

Verwijderd

vandaag wederom contact gehad met coolblue (smartphoneshop) maar ze konden nog geen garantie geven of ik bij de levering van 31 mei zou zitten.

Besteld op woensdag 18 mei om 10:05u. Iemand een idee tot hoever coolblue is met uitleveren? Nog meer mensen die besteld hebben bij coolblue?

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:59:
vandaag wederom contact gehad met coolblue (smartphoneshop) maar ze konden nog geen garantie geven of ik bij de levering van 31 mei zou zitten.

Besteld op woensdag 18 mei om 10:05u. Iemand een idee tot hoever coolblue is met uitleveren? Nog meer mensen die besteld hebben bij coolblue?
CoolBlue is een van de weinige webshops die altijd zal proberen te doen wat ze zeggen...
Tot nu toe kan ik daar altijd van op aan...(al zo'n 5 jaar)
De enige reden waarom ze niet kunnen zeggen of je er bij zit, is denk ik dat ze niet weten hoeveel ze er precies krijgen...

• Z1Rk
  • Laatst online: 22-12 07:42
Ik had veel eerder moeten posten!
Niet veel langer na mn eerste post zie ik dit:

Ordernummer: 33683***

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

het zegt wel niets, maar toch :)
Ik had em iig besteld op 13/05
Bij mij is iig weer een sprankje hoop onstaan.
(oja ik heb verlengt bij HI-online, dat was ik eerder vergeten te vermelden).

Verwijderd

JudgeTreve schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:02:
[...]

CoolBlue is een van de weinige webshops die altijd zal proberen te doen wat ze zeggen...
De enige reden waarom ze niet kunnen zeggen of je er bij zit, is denk ik dat ze niet weten hoeveel ze er precies krijgen...
Klopt. Heb ze daarom nu ook om een verwachting gevraagd.

Klantenservice reageerd in ieder geval wel netjes. Overigens niet altijd correct, zelf 3 x achter elkaar verkeerd antwoord gekregen. Nu echter het juiste antwoord per mail van ze ontvangen. :-) Ging over korting bij Hi 24 maanden contract.... dat je die 12 maanden krijgt als je ook internet extra abo hebt besteld.

Verwijderd

Daar gaat mijn hoop van vandaag iig.

TNT net langs geweest voor me nieuwe laptoptas (yeah yeah Mac Pro i7), zat geen phone bij dus Hi heeft me voor vandaag weer eens in de maling genomen.

Dat gezegd mijn status is nog steeds:

Laatste update: 13/05/2011

Voor inschrijving

• damkoning
  • Laatst online: 23-12 22:55
12 mei besteld bij Hi is verstuurd en ligt bij TNT. Hopelijk morgen binnen!

Verwijderd

Serieus,

14e besteld bij Hi voor mooie prijs destijds maar door lange levering besloot ik naar de Hi winkel te gaan. Daar vertelden ze dat als ik hem daar ook bestelde, ik met de KS kon bellen om te proberen de internet prijs te krijgen en dus een snelle levering via de winkel, dus ik doen. Zou gewoon kunnen.

Dus ik bel de KS, meneer dat kan helemaal niet, dus ik, annuleer hem dan maar, dan wacht ik wel op die van de site die ik 14e heb bestelt. Dus KS, ja is prima.

Krijg ik net bericht, HEBBEN ZE DE VERKEERDE GEANNULEERD. Dus nu serieus een uur bellen is het nu afwachten of ze me alsnog de internet prijs kunnen geven en anders houd het gewoon op.

Het is hun fout maar er lijkt werkelijk niks geregeld te kunnen worden bij Hi, vreselijk ben er spuugzat van, wat een rot service. Gelukkig een heel vriendelijke vrouw aan de telefoon die alles eraan doet om alsnog te regelen. Hoor binnen een week van haar of het gelukt is.

......... anders ga ik naar vodafone, hebben nu heel goedkope aanbiedingen op site daar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:17:
Daar gaat mijn hoop van vandaag iig.

TNT net langs geweest voor me nieuwe laptoptas (yeah yeah Mac Pro i7), zat geen phone bij dus Hi heeft me voor vandaag weer eens in de maling genomen.

Dat gezegd mijn status is nog steeds:

Laatste update: 13/05/2011

Voor inschrijving
Bij mij staat mijn status ook nog steeds op

Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

We zullen zien wanneer de phone komt. maar ik verwacht hem eigenlijk niet meer deze maand om eerlijk te zijn. Als ik zie wat de Ks van Hi allemaal uitkraamt.

Verwijderd

JudgeTreve schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:02:
[...]

18 mei besteld bij coolblue.
Ordernummer 4358***
GSII inmiddels vanaf afgelopen donderdag in mijn bezit.
Nieuw abo bij VF.
Hoop dat je er iets mee kan ;-)

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:33
Ik heb het gisteren bij CoolBlue besteld (los toestel). Ik ben benieuwd of het toestel daadwerkelijk op 31-05 geleverd wordt.

CoolBlue is volgens mij de enige webshop die een verwachte leverdatum durft te noemen, dat is één van de redenen waarom ik de bestelling daar heb geplaatst, bovendien heb ik goede ervaring met hen. Dat is de reden dat ik bereid ben om iets meer te betalen (bij CoolBlue betaal je ~ € 40 meer dan bij enkele andere webshops).

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-12 11:00
Bij mij staat er dit;
"Status:

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)"

Besteld via Hi, ik verwacht hem pas eind juni denk ik.
Pagina: 1 ... 80 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!