• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10-2025

Hot Pixel

King of no pants

Zojuist bij de Vodafone Delft binnen gelopen. Vandaag of morgen kregen ze 45 stuks. FYI.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 06:05
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:51:
Goed nieuws.

14/5 besteld bij hi. 24/5 update dat die in behandeling is genomen, en nu net:

Ordernummer: 3368xxxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra

Status:

Laatste update: 25/05/2011

Order wordt gepickt in magazijn

Hopen dat ik hem morgen dan heb!
Ja bij mij ook, nu zit er ineens wel veel vaart in ! :)

• rickoa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:50
Orderinfo:

Ordernummer: 3368****
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 20 2 jaar
Internet Extra

Status:

Laatste update: 17/05/2011

Voor inschrijving

Zal mij benieuwen, wanneer de status veranderd ..... (wachten duurt lang :9 )

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-01 09:53
Als het goed is kan ik de S2 vandaag of morgen ophalen bij Vodafone Almere...
Dus toch blij dat ik geannuleerd heb bij Hi.

Heb nog wel een verlenging lopen bij HI, besteld op 16-05 maar die staat nog steeds op voor inschrijving...

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01-2025
besteld: 17mei, soort abo: verlenging, status: voor inschrijving

Net een reactie gekregen van Hi op mijn klacht die ik gisteren via mail verzonden heb:
(...)
Bedankt voor je e-mail.

Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat je vraag reeds is beantwoord door mijn collega. Ik ga er van uit dat je e-mail niet meer van toepassing is. Voor toekomstige vragen staan we graag weer voor je klaar.

Groeten van Hi,
(...)

Ik heb direct teruggemails dat er feitelijk geen een van mijn vragen is behandeld (uitleg over late levering, voorstel tot compensatie, exacte leverdatum).

Ik wacht weer af.

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 10:40
asimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:03:
besteld: 17mei, soort abo: verlenging, status: voor inschrijving

Net een reactie gekregen van Hi op mijn klacht die ik gisteren via mail verzonden heb:
(...)
Bedankt voor je e-mail.

Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat je vraag reeds is beantwoord door mijn collega. Ik ga er van uit dat je e-mail niet meer van toepassing is. Voor toekomstige vragen staan we graag weer voor je klaar.

Groeten van Hi,
(...)

Ik heb direct teruggemails dat er feitelijk geen een van mijn vragen is behandeld (uitleg over late levering, voorstel tot compensatie, exacte leverdatum).

Ik wacht weer af.
naar welk emailadres stuur je die klacht dan?

Verwijderd

Status:

Laatste update: 21/05/2011

Voor inschrijving

17-05 besteld.
Wat hebben ze op 21-05 dan veranderd? Ik heb wel op de 22ste een sms gekregen dat ze hem nog niet hadden, maar wat ze veranderd hebben op de 21ste snap ik niet.

• asimov6
robertovergoor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:04:
[...]

naar welk emailadres stuur je die klacht dan?
Via de website van Hi kan je een klacht melden: http://www.hi.nl/Klantens...elde-vragen.htm?faqid=904

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:57
Gisteren gebeld met Hi en de bestelling die ik had geplaatst op 13 mei geannuleerd. Kreeg ik 2 uurtjes daarna een sms dat het toestel in een keer op voorraad is en werd ik gebeld door de pakketdienst. Dus afspraak gemaakt en Hi weer opgebeld om te zeggen dat ik het abonnement alsnog niet wilde opzeggen. Dat was geen probleem voor ze.

Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online # # jaar
Internet Extra
Hi sim-kaart

Status:
Laatste update: 24/05/2011
Order verzonden

Vandaag krijg ik de telefoon dus binnen maar ik blijf het vreemd vinden. Eerste tegen me zeggen dat ze 23 mei weer een levering krijgen. Dan zeggen dat deze levering verplaats is naar 8 juni en dan zeg ik op en in een keer is er een toestel voor mij beschikbaar....

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-01 08:50
Net gsmwijzer aan de telefoon gehad, en wordt eigenlijk verteld wat de meeste mensen hier horen. Binnen 2 weken zou het weer op gang moeten komen met de volgende batch.
Nu is het zo dat nummer porting alleen ingang gaat als ze de telefoon binnen hebben. Gezien de nieuwe Europese richt lijnen zou dit nu binnen 1 werkdag gedaan moeten worden. Aan de telefoon konden ze mij hiervan alleen geen garantie geven, wegens drukte bij Vodafone. Is iemand op de hoogte van de nieuwe regelgeving?

• rickoa
matz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:23:
Net gsmwijzer aan de telefoon gehad, en wordt eigenlijk verteld wat de meeste mensen hier horen. Binnen 2 weken zou het weer op gang moeten komen met de volgende batch.
Nu is het zo dat nummer porting alleen ingang gaat als ze de telefoon binnen hebben. Gezien de nieuwe Europese richt lijnen zou dit nu binnen 1 werkdag gedaan moeten worden. Aan de telefoon konden ze mij hiervan alleen geen garantie geven, wegens drukte bij Vodafone. Is iemand op de hoogte van de nieuwe regelgeving?
Heb alleen op Nu.nl gelezen dat het inderdaad met 1 dag rond moet zijn met de andere provider.

(heb even gezocht op nu.nl kan het nieuws niet weer vinden.)

• flitsie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11-2025
Durazno schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:08:
Hallo iedereen,
ben een beetje nieuw hier... (vast wel te lezen?! :p)
maar mijn vraag is eigenlijk de volgende: GSMWijzer en Studentmobiel zijn van dezelfde organisaties toch? Dus X besteld om 12:00 en Y besteld om 12:01 klopt het dan dat de ordernummers op elkaar volgend zijn? daarnaast, heeft iemand een indicatie wanneer de SGS2 wordt geleverd als ik op 14-05 heb besteld met ordernummer 5154**, bij Studentmobiel? Daarnaast vertellen ze mij dat het contract wordt goedgekeurd als het toestel binnen is.... Ik heb nummerbehoud, van T-Mobile naar Vf. Dit lijkt me namelijk stug, Studentmobiel stuurt toch het contract gwn door naar Vf, die keuren het goed, ze hebben niks van doen met de telefoon toch? Maar wrom kan dat goedkeuren met nummerbehoud een week duren?.... *zucht*
Bedankt!
Het is volgens mij al een aantal keer uitgelegd dat een organisatie als studentmobiel of gsmwijzer of wat voor retailer dan ook die abonnementen verkoopt inclusief levering van een toestel pas nummerbehoud (= opzegging van je oude abonnement bij oude provider) gaat aanvragen als ze zekerheid hebben dat ze de levering van het het totale product (= abonnement inclusief toestel) kunnen garanderen.
Zolang ze een toestel niet op voorraad hebben, wat het geval is bij de SGSII, gaan ze dus nog niet op de zaken vooruit lopen omdat het theoretisch gezien nog mogelijk is dat ze het totale product (= abonnement inclusief toestel) niet kunnen leveren. Dit is natuurlijk theoretisch want ze krijgen die nieuwe toestellen echt wel geleverd, maar zo werkt het wel in profesionele organisaties waar dit soort procedures gewoon onderdeel is van het risicobeleid.
Het kan namelijk wel dat de hele lading toestellen die onderweg is naar het magazijn van studentmobiel gestolen wordt of dat de vrachtwagen af fikt o.i.d., deze kans is klein maar wel aanwezig.

Daar heeft dit mee te maken, hoop dat e.e.a. duidelijk is. Iedereen (inclusief moi) op dit forum zit met spanning te wachten op zijn nieuwe SGSII, om maar een cliché te gebruiken: geduld is een schone zaak. :O

Verwijderd

Ik kon het niet laten om toch weer even te bellen met KS KPN. Waarom ik nog steeds niks hoor en mijn status niet veranderd. Schijnbaar hebben ze nu een standaard riedeltje dat ze je op mogen lezen. Ik zat iig niet bij de levering van 24 mei. En gvd waarom dan niet? Kon ze me niet vertellen, ze heeft geen inzicht in wie wat wanneer krijgt, tis gewoon afwachten. Maar schijnbaar krijgen ze elke 2 dagen weer een aantal nieuwe telefoons binnen, en hopen ze zo alle vroege bestellingen van voor de release nog voor eind mei af te ronden. 8 juni komt er weer een hele grote vracht binnen en vanaf dan zullen er ook geen lange wachttijden meer zijn en is sowieso iedereen snel voorzien.

Goed, ik moet snel gaan, blijft een waardeloos willekeurig verzendingsspelletje...

Verwijderd

flitsie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Het is volgens mij al een aantal keer uitgelegd dat een organisatie als studentmobiel of gsmwijzer of wat voor retailer dan ook die abonnementen verkoopt inclusief levering van een toestel pas nummerbehoud (= opzegging van je oude abonnement bij oude provider) gaat aanvragen als ze zekerheid hebben dat ze de levering van het het totale product (= abonnement inclusief toestel) kunnen garanderen.
Zolang ze een toestel niet op voorraad hebben, wat het geval is bij de SGSII, gaan ze dus nog niet op de zaken vooruit lopen omdat het theoretisch gezien nog mogelijk is dat ze het totale product (= abonnement inclusief toestel) niet kunnen leveren. Dit is natuurlijk theoretisch want ze krijgen die nieuwe toestellen echt wel geleverd, maar zo werkt het wel in profesionele organisaties waar dit soort procedures gewoon onderdeel is van het risicobeleid.
Het kan namelijk wel dat de hele lading toestellen die onderweg is naar het magazijn van studentmobiel gestolen wordt of dat de vrachtwagen af fikt o.i.d., deze kans is klein maar wel aanwezig.

Daar heeft dit mee te maken, hoop dat e.e.a. duidelijk is. Iedereen (inclusief moi) op dit forum zit met spanning te wachten op zijn nieuwe SGSII, om maar een cliché te gebruiken: geduld is een schone zaak. :O
Maar zoals ook genoemd, als je er specifiek om vraagt willen ze wel van die regel afwijken :)

Verwijderd

Net nog maar weer eens met Hi gebeld. Zelfde verhaal. Niet genoeg telefoons etc. etc. Toen ik zei dat er wel al telefoons werden uitgeleverd aan mensen die later besteld hadden zei de dame aan de telefoon dat die mensen waarschijnlijk ook gewoon moeten wachten en dat Hi echt kijkt naar wanneer er besteld is etc. Volgens haar zou het kunnen dat ik later mijn telefoon krijg omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd en dit sowieso langer zou duren.

Verwijderd

Vandaag gebeld naar studentmobiel en te horen gekregen dat ik hem vrijdag of zaterdag ontvang. 5145xx

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-01 14:04

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:51:
Goed nieuws.

14/5 besteld bij hi. 24/5 update dat die in behandeling is genomen, en nu net:

Ordernummer: 3368xxxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra

Status:

Hopen dat ik hem morgen dan heb!
hier nog niet veranderd, ik heb hem de 16e besteld met verlengen, bij mij staat hij nog steeds op in behandeling, dus hoop vandaag wat verandering te zien :)

Steam-Twitch-YouTube-X

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:33:
Ik kon het niet laten om toch weer even te bellen met KS KPN. Waarom ik nog steeds niks hoor en mijn status niet veranderd. Schijnbaar hebben ze nu een standaard riedeltje dat ze je op mogen lezen. Ik zat iig niet bij de levering van 24 mei. En gvd waarom dan niet? Kon ze me niet vertellen, ze heeft geen inzicht in wie wat wanneer krijgt, tis gewoon afwachten. Maar schijnbaar krijgen ze elke 2 dagen weer een aantal nieuwe telefoons binnen, en hopen ze zo alle vroege bestellingen van voor de release nog voor eind mei af te ronden. 8 juni komt er weer een hele grote vracht binnen en vanaf dan zullen er ook geen lange wachttijden meer zijn en is sowieso iedereen snel voorzien.

Goed, ik moet snel gaan, blijft een waardeloos willekeurig verzendingsspelletje...
Begreep ik goed uit je vorige verhaal dat er meerdere mensen zijn geweest wiens bestelling van de SGS2 is verdwenen? Las op twitter net nog een ander meisje wiens bestelling zonder pardon was verdwenen.
Mocht dat zo zijn, vraag ik me af wat ze daar aan het uitspoken zijn.

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Nou ik ga niet te vroeg juichen .. maar zag net dat mijn status is versprongen na weken op "voor inschrijving" naar

Orderinfo:

* Ordernummer: 3368XXXX
* Samsung Galaxy S2
* Hi Hi Online 25 1 jaar
* Internet Extra
* Hi sim-kaart

Status:

* Laatste update: 25/05/2011
*
* Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
*

-----------------------------

ik ben benieuwd...
we wachten nog even af..

oh:
besteld 12 mei 2011, nieuwe klant - kom van Ben.

status gewijzigd op 14-05 naar weer "voorinsch." :s
en nu dus eindelijk weer een status wijziging..

Ben benieuwd Hi. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Meinon op 25-05-2011 11:51 ]

• rickoa
Meinon schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:50:
Nou ik ga niet te vroeg juichen .. maar zag net dat mijn status is versprongen na weken op "voor inschrijving" naar

Orderinfo:

* Ordernummer: 3368XXXX
* Samsung Galaxy S2
* Hi Hi Online 25 1 jaar
* Internet Extra
* Hi sim-kaart

Status:

* Laatste update: 25/05/2011
*
* Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
*

-----------------------------

ik ben benieuwd...
we wachten nog even af..

oh:
besteld 12 mei 2011, nieuwe klant - kom van Ben.

status gewijzigd op 14-05 naar weer "voorinsch." :s
en nu dus eindelijk weer een status wijziging..

Ben benieuwd Hi. :(
Wanneer had je hem besteld?

Edit: Haha je had al een edit toegevoegd Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door rickoa op 25-05-2011 11:53 ]

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:39:
Vandaag gebeld naar studentmobiel en te horen gekregen dat ik hem vrijdag of zaterdag ontvang. 5145xx
voor mij precies hetzelfde; ordernummer: 5126**
Als ik niet bij deze levering zit, sowieso bij volgende week. Ze kregen volgende week woensdag voldoende toestellen om alle orders uit te leveren. Ik heb mijn nummerbehoudprocedure alvast gestart, dat scheelde 2 dagen volgens de meneer van de KS

• zackary
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-01 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:54:
Net een mail gestuurd naar vodafone@consumentenonline.com

Met de vraag wanneer mijn galaxy s2 geleverd gaat worden.
kijken wat ze gaan zeggen:D

heb op 21 mei besteld
Dan kun je nog wel ff, ik heb op 12 mei besteld bij VF en heb ook nog niets.....

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

zijn er mensen die bij hi webshop op de 15e hebben en wat hun status is?

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

zackary schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Dan kun je nog wel ff, ik heb op 12 mei besteld bij VF en heb ook nog niets.....
Valt wel mee, ze krijgen binnenkort een grote batch.
en als ik jou was zou ik even bellen ofzo, misschien is er iets mis!

want er zijn hier mensen die later hebben besteld en em eerder hebben.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-02 22:22
thijsn schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:04:
[...]

voor mij precies hetzelfde; ordernummer: 5126**
Als ik niet bij deze levering zit, sowieso bij volgende week. Ze kregen volgende week woensdag voldoende toestellen om alle orders uit te leveren. Ik heb mijn nummerbehoudprocedure alvast gestart, dat scheelde 2 dagen volgens de meneer van de KS
Ik denk dat jij sowieso wel goed zit. Ik heb dan 5165xx en mij werd gezegd dat ze verwachten volgende week te kunnen leveren.

Wordt wel een dodelijke week dit. Wil 'm hebben!

• zackary
  • Laatst online: 09-01 14:59
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:11:
[...]

Valt wel mee, ze krijgen binnenkort een grote batch.
en als ik jou was zou ik even bellen ofzo, misschien is er iets mis!

want er zijn hier mensen die later hebben besteld en em eerder hebben.
Heb al gebeld, er is een toestel gereserveerd voor mij maar ze lopen achter met de orderverwerking zeiden ze net.
Als mijn order aan de beurt is moet er nummerbehoud worden aangevraagd wat dan eerst weer goedgekeurd moet worden door HI. Al met al meerdere vertragende factoren dus we wachten wel af.
Ik wil dit toestel gewoon hebben dus geduld is hier zeker een schone zaak.

• damkoning
  • Laatst online: 23-12-2025
Ook hier eindelijk de status veranderd. Voor het eerst is in 13 dagen! Vanochten sprong hij over (weet niet hoe laat) van voorinschrijving naar order wordt gepicht in het magazijn....

ordernummer ....2674
Samsung galaxy s 2
Hi 30
internet extreem
30 euro voor het toestel

bestel 12-05-2011 rond 11 uur

Hopelijk kan ik hieruit opmaken dat hij morgen of misschien wel vandaag binnenkomt. Hoop uiteraard het laaste! Nu is het echte stressen begonnen :D

Verwijderd

zackary schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Heb al gebeld, er is een toestel gereserveerd voor mij maar ze lopen achter met de orderverwerking zeiden ze net.
Als mijn order aan de beurt is moet er nummerbehoud worden aangevraagd wat dan eerst weer goedgekeurd moet worden door HI. Al met al meerdere vertragende factoren dus we wachten wel af.
Ik wil dit toestel gewoon hebben dus geduld is hier zeker een schone zaak.
Oke, ik dacht al dat er wat meer aan de hand was bij jou, maar volgens mij komt er wel schot in de zaak nu.
hopen dat ik een meevaller heb en hem volgende week in ontvangst kan nemen.

Wil hem ook erg graag!!:D

Verwijderd

Zo, mijn status is inmiddels veranderd van "bestelling in behandeling" naar "order wordt gepickt in magazijn" (Hi, 17/7, verlenging)
Ben benieuwd!

Update: Heb nu ook een TNT code om te tracken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 12:45 . Reden: update ]

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 17-01 01:08
Ik heb de 16de telefonisch verlengd bij Vodafone, nu heb ik gisteren een mailtje gehad dat de bestelling is verzonden, echter ik heb nog niks gehoord van de bezorgdienst. Neemt deze geen contact op voorafgaand aan de bezorging, misschien iemand die dit weet?

• Recrush
Misschien een beetje obvious maar vraag het toch even.

Bij GSMwijzer staat bij leveringsprocedure:
"U of een van uw huisgenoten neemt het pakket in ontvangst en betaalt het eventueel bij te betalen bedrag contant aan de postbode."

Telefoon wordt geleverd op het woonadres van mijn ouders, dus ik hoef daar volgens GSMwijzer niet bij te zijn. Maar moet er verder iets aanwezig zijn aan mijn legitimatie ofzo? Moet er niet 1 cent van mijn rekening afgepint worden? Kom liever niet voor veranderingen te staan natuurlijk, maar vind dit ook weer niet urgent genoeg om daarvoor naar de KS te gaan :P

• shabroek
  • Laatst online: 18-08-2011
Beste ,

Wij hebben uw aanvraag inmiddels verwerkt en de nummerbehoud aavraag is
al geaccepteerd. Wij verwachten deze week de telefoon te versturen.
Zodra wij het pakket versturen, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Op 23-5-2011 16:59, Jij schreef:
> Beste GSMwijzer,
>
> Aangezien ik hoorde dat het nummerbehoudproces ook nog enige tijd duurt, zou
> ik graag willen dat dit vast in werking wordt gesteld. Ik begrijp dat er een
> redelijk grote kans is dat ik bij de volgende levering van de Galaxy SII een
> toestel zou kunnen ontvangen. Aangezien jullie de beste deal hebben
> voorlopig, ben ik toch niet meer van plan deze te annuleren. Ik begrijp dat
> als nummerbehoud in werking stellen, ik de order ook niet meer kan
> annuleren.
>
> Met vriendelijke groet,

Net ontvangen. Ordernummer 5145**

• robertovergoor
ik zal alle binnengekomen klachten over Hi vandaag in een Excel zette. heb er inmiddels een stuk of 10 als ik het goed heb.

Ik krijg langzaam wel weer een beetje hoop als ik alle status veranderingen zie.

Mijn status is nog steeds:

Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

[ Voor 16% gewijzigd door robertovergoor op 25-05-2011 13:04 . Reden: Eigen status toegevoegd ]

• Meinon
rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:52:
[...]

Wanneer had je hem besteld?

Edit: Haha je had al een edit toegevoegd Bedankt!
Yeps.. was het even vergeten door de commotie rond statusverandering..
Hier weer een update van mijn status:
Kreeg net een sms van Hi en gelijk erachteraan (nog voor ik de kans kreeg om die sms te lezen..) belde
de pakketdienst :9~

Morgen tussen 12 en 16:15 wordt hij bezorgd!

Yippieeeeee ... ik heb mijn promotie voor de andere thread bijna in handen..

Gewoon blijven zeuren bij Hi dus.. en twitteren en mailen en..... wachten natuurlijk..
pfiewwww.. wat een opluchting.. ik zat sinds 12 mei in het flesje vast.. 8)7
dat doet wat met je hoor. :(

edit: wat smilies verwijderd.. een beetje teveel...

[ Voor 20% gewijzigd door Meinon op 25-05-2011 13:11 ]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

pfff F5 F5 F5 haha, wel spannend zo!

Steam-Twitch-YouTube-X

Verwijderd

Update
Ordernummer: 33683xxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra

Status:

Order verzonden

Tevens net een sms gekregen dat bestelling morgen wordt aangeboden door TNT! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 14:18 ]

• Meinon
Mickroz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:12:
pfff F5 F5 F5 haha, wel spannend zo!
LOL .. dat knopje is aan vervanging toe op mijn ttb. :9
Dit is de status waar je op moet wachten: (als je di ziet dan wordt er gelijk met je gebeld..)

Status:

Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.

Succes allemaal.. diegenen die moeten wachten..
Ik zal wel gewoon blijven volgen deze thread. en voor vragen open staan
ik zal niet vluchten zoals al die anderen die hier ooit zaten.. :D (denk ik..)

Even een vraag voor degenen die hem al hebben (als ze hier nog lezen..)
Wat krijg je allemaal bij de ontvangst.. behalve de simkaart en de SGS2 natuurlijk...
waar moet je op letten en wat niet. Heb nooit zo een abo afgesloten namelijk.
Dit is de eerste keer.. en de laatste keer .. :X 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Meinon op 25-05-2011 13:18 ]

• Meinon
@casah : verlenging dus?

Verwijderd

Zo order verzonden, en hij wordt morgen door tnt post aangeboden, wordt ik daarvoor nog gebeld? of moet ik ervoor zorgen dat er de hele dag iemand aanwezig is?

Verwijderd

CeetjeBeetje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:
Ik heb de 16de telefonisch verlengd bij Vodafone, nu heb ik gisteren een mailtje gehad dat de bestelling is verzonden, echter ik heb nog niks gehoord van de bezorgdienst. Neemt deze geen contact op voorafgaand aan de bezorging, misschien iemand die dit weet?
bij mij hetzelfde als bij jou, 16e verlengd bij vodafone, zelfde mail gisteren, niet gebeld.
Maar rond 13.00 uur bezord door GLS. Hangt nu aan de lader.

Ik denk dat je hem vandaag krijgt, anders morgen.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06-2025
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:40:
Zo, mijn status is inmiddels veranderd van "bestelling in behandeling" naar "order wordt gepickt in magazijn" (Hi, 17/7, verlenging)
Ben benieuwd!

Update: Heb nu ook een TNT code om te tracken
ook op de 17e verlengd, mijne staat nog steeds op voor inschrijving.

• damkoning
staat sinds vanochtend order wordt gepickt uit het magazijn. Hoe lang kan deze status duren, iemand enige idee?

Verwijderd

Jepz een verlenging. 14 mei verlengd.

• robertovergoor
Hi leverd dus alles behalve in de juiste volgorde. mensen die de 17 besteld hebben krijgen hem dus als snel geleverd terwijl andere mensen die eerder besteld hebben de status nog op "Voor inschrijving" staat.

• rickoa
robertovergoor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:41:
Hi leverd dus alles behalve in de juiste volgorde. mensen die de 17 besteld hebben krijgen hem dus als snel geleverd terwijl andere mensen die eerder besteld hebben de status nog op "Voor inschrijving" staat.
Hier ook de 17e hoor maar nog steeds Voor inschrijving!....

• robertovergoor
rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Hier ook de 17e hoor maar nog steeds Voor inschrijving!....
Hi houd inderdaad een hele rare volgorde aan..

• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:54:
Net een mail gestuurd naar vodafone@consumentenonline.com

Met de vraag wanneer mijn galaxy s2 geleverd gaat worden.
kijken wat ze gaan zeggen:D

heb op 21 mei besteld
Al een reactie op je mail gehad?

Verwijderd

pvang84 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:47:
[...]

Al een reactie op je mail gehad?
nee helemaal niks, trage mensen daar!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb hem gisteren gehaald in amsterdam bij de Vodafone op de Nieuwendijk. Daar was ie ruim op voorraad.

• ronanp12
  • Laatst online: 11-01-2025
Ik ga deze telefoon binnenkort bestellen.
Welke provider kunnen jullie mij aanraden?
Ik heb al gelezen dat er veel klachten zijn.

• damkoning
Bij een verlenging van HI mag dan ook iemand anders het pakketje in ontvangst nemen?

• Meinon
ronanp12 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:
Als je geduldig bent. kun je gewoon voor het goedkoopste gaan..
zoek even die excelsheet die hier ergens is gepost

Wil je hem z.s.m. dan zou ik langs een vodafone winkel of kpn winkel lopen... :)

Verwijderd

Heeft iemand hier nog een reactie gehad van Belsimpel.nl. Ik heb gistermorgen een mail gestuurd over hoe en wat met hun verhaal dat ze als eerste weer een levering krijgen. Maar heb helaas nog geen reactie gehad.

Ik heb maandag 16 mei besteld en orderstatus is nog steeds: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
ronanp12 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:
Wil je een abbonnement? Losse telefoon? Hoeveel belminuten/sms? Internet? Iets meer info graag! Heb je zelf al gekeken?

De klachten zijn voornamelijk over de levering, dus ik zou nog even wachten als je deze online wilt bestellen. Vind je het niet erg om iets meer te betalen, kun je gewoon even naar een telefoonwinkel gaan want ze schijnen er overal wel wat op voorraad te hebben.

• frye
  • Laatst online: 14:36
Weet er iemand als de gsm's van gsmwijzer.nl simlock vrij zijn?

• ronanp12
Ok
Ik zat ook al aan Vodafone te denken.
Ik ga wel dan voor Vodafone.
bedankt voor de snelle reactie.

• Meinon
Nu blijven die smsjes van Hi binnenkomen.. net weer bevestiging in sms gekregen dat ze mijn pakket
morgen 26-05 komen langsbrengen...

kom maar op :) :p

• Meinon
damkoning schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:55:
Bij een verlenging van HI mag dan ook iemand anders het pakketje in ontvangst nemen?
ja als het door TNT wordt bezorgd. (bestaande klanten van Hi die verlengen)
en nee als het door de pakketdienst van Hi zelf wordt bezorgd (nieuwe klanten dus)

Yes?

• Meinon
frye schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:56:
Weet er iemand als de gsm's van gsmwijzer.nl simlock vrij zijn?
Ik denk het wel.. en anders bestaat er al een sim-unlock app op de XDA website ;)
Die van Hi is al bevestigd iig dat die simlock vrij zijn :)

• damkoning
dat zou top zijn betreft toch een verlenging... Hoop dat hij dan morgen binnenkomt staat namelijk nog steeds order wordt gepickt uit het magazijn. Groot magazijn daar dus bij Hi, zijn ze al een paar uur mee bezig... Ach ja zit eindelijk schot in de zaak dus zoveel te klagen heb ik dus ook weer niet

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:15:
Update
Ordernummer: 33683235
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra

Status:

Order verzonden

Tevens net een sms gekregen dat bestelling morgen wordt aangeboden door TNT! :)
daar zitten 1200+ orders tussen met die van mij... En mensen van de 17e hebben hem al, dus op volgorde my ass!

Steam-Twitch-YouTube-X

• Meinon
damkoning schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:01:
dat zou top zijn betreft toch een verlenging... Hoop dat hij dan morgen binnenkomt staat namelijk nog steeds order wordt gepickt uit het magazijn. Groot magazijn daar dus bij Hi, zijn ze al een paar uur mee bezig... Ach ja zit eindelijk schot in de zaak dus zoveel te klagen heb ik dus ook weer niet
oh zorg wel voor gepast geld ... ;) (indien je nog moet bijbetalen voor je verlenging..)

• damkoning
kan je niet pinnen dan?

• Meinon
Bij de TNT mensen volgens mij niet..
dat is wat ik hier eerder heb gelezen.
Dus je moet echt gepast hebben. Maar je kan het dus wel door iemand
anders laten ontvangen..

• damkoning
oke dan zometeen maar even naar de dichts bijzijnde ATM lopen. Alles voor een nieuw 'mobieltje' he... Blijf wel nieuwsgierig wanneer de status gaat overspringen :P

• ronanp12
Tk55 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Wil je een abbonnement? Losse telefoon? Hoeveel belminuten/sms? Internet? Iets meer info graag! Heb je zelf al gekeken?

De klachten zijn voornamelijk over de levering, dus ik zou nog even wachten als je deze online wilt bestellen. Vind je het niet erg om iets meer te betalen, kun je gewoon even naar een telefoonwinkel gaan want ze schijnen er overal wel wat op voorraad te hebben.
Ik zat te denken aan een Vodafone abonnement met internet en 150 belminuten/sms
Kan je de telefoon (als ze hem hebben dan) zo uit de telefoonwinkel meenemen met een abonnement?
of kan dat alleen los?

• tommygun_24
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01-2025
Voor KPN mensen - hoor nu opeens 8 juni van de KS, duurt langer en langer.....

Verwijderd

Nu op belsimpel.nl order status.
Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-02 09:16
Status:

Besteld 13 mei met een verlenging, eindelijk een verandering.

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-01 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:56:
Heeft iemand hier nog een reactie gehad van Belsimpel.nl. Ik heb gistermorgen een mail gestuurd over hoe en wat met hun verhaal dat ze als eerste weer een levering krijgen. Maar heb helaas nog geen reactie gehad.

Ik heb maandag 16 mei besteld en orderstatus is nog steeds: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Ik heb ze ook gisteren gemaild zal je wel op de hoogte houden als ik wat binnen krijg!

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:36:
[...]

bij mij hetzelfde als bij jou, 16e verlengd bij vodafone, zelfde mail gisteren, niet gebeld.
Maar rond 13.00 uur bezord door GLS. Hangt nu aan de lader.

Ik denk dat je hem vandaag krijgt, anders morgen.
Dat betekent dus dat ik (20ste verlengt bij Vodafone (kon niet eerder)) niet bij de levering van deze week zit, terwijl mij dat maandag wel vertelt werd. Wanneer zullen we weer nieuwe krijgen? Ik denk dat ik maandag maar weer bel.

Aan alle verhalen in dit topic kan je maar één concusie verbinden. Die dingen lijken sneller bestelt te worden dan ze gemaakt kunnen worden. Straks is er een echt tekort, en een wachtlijst van een paar maanden.

Verwijderd

syntesia schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:30:
Status:

Besteld 13 mei met een verlenging, eindelijk een verandering.
13 mei verlengd en nog steeds op voor inschrijving bij HI (33683***)

• rickoa
tommygun_24 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:24:
Voor KPN mensen - hoor nu opeens 8 juni van de KS, duurt langer en langer.....
zeggen ze al langer... maar op twitter zeggen ze dat iedereen die hem voor op de site stond minimaal 10 werkdagen hem besteld had, hem binnen 10 werkdagen heeft

• rickoa
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:34:
[...]

13 mei verlengd en nog steeds op voor inschrijving bij HI (33683***)
Hier ook nog hier 33685***

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02 21:32
Bij GSMWeb weten ze ook niet wat ze moeten maandag nog gebeld toen werd er gezegt dat er die vrijdag (20 mei) een levering had moeten komen welke dan afgelopen vandaag of gisteren zou binnenkomen. Waaruit ze orders ouder dan 1,5 weken kon uitleveren. Echter wordt er vandaag weer gezegt dat er pas 31 mei een levering binnenkomt.

Helaas blijven de levertijden steeds veranderen en blijft het dus maar afwachten.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• JensC
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:59
Net met KS van HI gebeld en die zeggen dat ze morgen weer een levering krijgen van SGSll.

Verwijderd

JensC schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:43:
Net met KS van HI gebeld en die zeggen dat ze morgen weer een levering krijgen van SGSll.
Weet je ook of het een grote BATCH betreft? want bij KS van HI zeggen ze zoveel. Heb ook gebeld en toen zeiden ze me dat ze alles wat voor het weekend besteld was deze week zouden leveren. Zo ziet het er volgens mij toch niet uit!

Verwijderd

Studentmobiel/GSMWijzer gaat morgen weer leveren.

Twitter:

Uitlevering vd batch van vandaag gebeurt morgen. graag DM voor specifieke orders :)

Ik kan weer doorademen... :)

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-01 15:35
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:51:

Twitter:

Uitlevering vd batch van vandaag gebeurt morgen. graag DM voor specifieke orders :)

Pfew ik kan ook weer doorademen, wat ben ik toch een ongeduldig mannetje.

Met dit toestel (het wachten) krijg ik weer dat speciale gevoel toen ik een kind was als je iets nieuws/spannends had.

Zelf heb ik ordernr 5144** en hoop ook echt dat ik morgen bij de uitlevering zit. 12 mei 10:00 besteld en 13:47 contract ontvangen.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:54

Twitter:

iets bekend over de ordernummers die uitgeleverd gaan worden?

• asimov6
besteld 17mei, soort: verlenging, status: voor inschrijving

Eerder schreef ik dat ik vanochted te horen heb gekregen van Hi KS dat het toestel morgen geleverd gaat worden (mevrouw had het gechecked bij de afdeling reviva en het was echt zo). Omdat tot nu de status niet gewijzigd was toch maar weer even gebeld:

KS: "Ik zie dat mijn collega u heeft verteld dat hij vandaag geleverd gaat worden. Ik weet niet hoe ze daar bij komt want u moet nog zeker tien dagen wachten"
Ik: "Hoe kan dat nou ze heeft het gechecked bij de afdeling reviva en ze was er zeker van."
KS: "Dat weet ik niet, maar het is echt niet zo, u krijgt uw toestel deze week niet."

Dussss....

Verwijderd

13/5/11 online op Hi besteld vandaag eindelijk eerste update op de website.

Status:

Dus volgens mij, mag ik de telefoon voor het weekend verwachten.

Maar dan klopt het dus totaal niet dat Hi kijkt naar wie het eerst besteld heeft want dacht gelezen te hebben dat iemand op de 16e had besteld en hem inmiddels in de lader heeft hangen.

Erg jammer weer maar het moment is bijna daar lol

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11-2025
Bericht net ontvangen van Hi KS: "Er zijn minder toestellen binnengekomen dan er bestellingen zijn geplaatst. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. De oudste bestellingen worden als eerste geleverd. Op dit moment is het nog niet bekend of er een extra levering gaat plaatsvinden voor 8 juni. We zijn hiervoor afhankelijk van Samsung."

Het is bijna grappig hoe de diverse KS medewerkers zich tegenspreken. Maar het blijft frustrerend om niet te weten hoe het nu precies zit *zucht*.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
13/5/11 online op Hi besteld vandaag eindelijk eerste update op de website.

Status:

Dus volgens mij, mag ik de telefoon voor het weekend verwachten.

Maar dan klopt het dus totaal niet dat Hi kijkt naar wie het eerst besteld heeft want dacht gelezen te hebben dat iemand op de 16e had besteld en hem inmiddels in de lader heeft hangen.

Erg jammer weer maar het moment is bijna daar lol
Ik heb op 17 mei de verlenging online aangevraagd.
Ook ik krijg zojuist de melding dat de order gepickt wordt! :)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

We hebben een afspraak met je gemaakt voor de aflevering van je Hi bestelling met ordernummer 336.... Wij komen op 25-05-2011 tussen 12:00 en 16:39 je bestelling afleveren op het door jou opgegeven adres: ..

nou hij heeft nog een dik uur! :( i want!!!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:53

Oekol

waka waka hey hey

Zit waarschijnlijk niet bij de batch van vandaag. Huilen! Wordt het toch juni kut zooi. ordernummer 515... studentmobiel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• damkoning
indOmi wanneer is jou status veranderd van order wordt gepickt in magazijn naar dat ie bezorgd wordt?

Verwijderd

mijn order wordt nog steeds gepickt in het magazijn, hoe lang zou het nog duren, ik schaam me voor mijn eigen hebberigheid!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.minddisorders.com/images/gemd_02_img0068.jpg

• Meinon
voor de mensen die een bevestigingsmail of bevestiging van de pakketdienst krijgen...
EN die gmail hebben...

check je spamfolder..

ik vond daar mijn bevestiging voor de aflever-afspraak voor morgen :s

• Z1Rk
  • Laatst online: 08:24
Nou laat ik ook maar eens na (lang passief lezen) reageren dan.
Helaas zit ik dus net als een paar anderen hiero bij de groep die maar niet verstuurd lijkt te worden.

Ook ik ben voor een verlenging online gegaan voor een mooi prijsje.
Dit was ook op 13-05-11 (19:22)

En ook bij mij staat nog doodleuk:
Laatste update: 13/05/2011

Voor inschrijving

Ordernum: 33683***

Daarnaast lijken ze ook niet meer te reageren op mn (week geleden) verstuurde emails.
Alleen kreeg ik een antwoord dat ze te druk waren om te reageren.
Fijn zo'n klantenservice die je doodleuk verteld dat ze ernaar streven de beste service te leveren....

• Recrush

Twitter:

Ben benieuwd t/m welke order ze gaan leveren!

Verwijderd

Iemand vodafone updates? m.b.t leveringen?

Verwijderd

Studentmobiel:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Order 5127xx.

(nummerbehoud had ik al geregeld)

• ilhanko
  • Niet online
Wow kapot veel pagina's erbij als je even niet oplet. Anyway, ik heb maandag besteld bij Hi en hij wordt morgen bezorgd door TNT. Kreeg net een smsje :)

Status:

Order verzonden

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:17:
[...]

Ik heb op 17 mei de verlenging online aangevraagd.
Ook ik krijg zojuist de melding dat de order gepickt wordt! :)
Nu maar hopen dat het picken niet tot volgende week duurt:)

Wat ik me wel afvraag is waarom ze niet voor elke afdeling het zelfde antwoord klaar hebben. Kom je tenminste nog een beetje geloofwaardig over. Bij dit soort momenten roep ik toch een paar keer per dag tegen mensen hoe kut HI/KPn wel niet is = slechte reclame.

Misschien denk ik alleen zo, maar kunnen ze niet beter roepen dat het 3 dagen later binnenkomt en dan een dag van tevoren kunnen leveren, hebben we iets van WOW eerder als gepland. Bedoel dan niet alleen HI/KPN maar elke provider. Anders heb je weer dat de ene provider een vroegere leverdatum heeft dan de andere etc...

• Recrush
Leoon. schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:20:
Zit waarschijnlijk niet bij de batch van vandaag. Huilen! Wordt het toch juni kut zooi. ordernummer 515... studentmobiel
Zag het staan op Twitter (zit bij GSMwijzer maar dacht laat ik Studentmobiel ook maar eens bekijken..) hoop echt dat ik dan ook bij de volgende zit, anders wordt het wel heel erg laat :X

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:57:
Iemand vodafone updates? m.b.t leveringen?
Wanneer heb je bestelt, een paar pagina's geleden staat geschreven dat ze orders die de 14 geplaatst zijn zijn gaan leveren. Die van mij is van de 20ste, en ik heb nog niets gehoord. Ik ga maandag weer bellen denk ik.

Verwijderd

Ik volg deze forum al een tijdje en dacht laat ik ook maar eens iets posten ;)

Ik heb zojuist GSM wijzer gebeld en zij geven aan dat ik voor het weekend mijn toestel binnen krijg. Daarbij gaf hij ook aan dat er vanavond rond 5 uur een zending komt en anders komt deze morgen in de ochtend.

Ik heb 12 mei besteld, 13 mei goedgekeurd en order: 5145**
Pagina: 1 ... 79 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!