Wat moet ik er nou van geloven dat Hi het binnen 10 werkdagen levert heb 16 mei besteld..... dus zou ik hem Maandag (of eerder) moeten hebben?
nee, ze krijgen rond 6 juni weer een nieuwe lading van samsung, dan pas gaan ze weer leveren. Of jij bij de lading zit hangt af van wanneer je hem besteld hebt. het kan dus nog zijn dat je nog langer moet wachten.rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:40:
Wat moet ik er nou van geloven dat Hi het binnen 10 werkdagen levert heb 16 mei besteld..... dus zou ik hem Maandag (of eerder) moeten hebben?
Verwijderd
Bestelling is ontvangen en momenteel in behandeling bij hi. Wat wil dat zeggen? Dat ik hem spoedig kan verwachten?
niet perse...maar misschien heb je geluk ja..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:54:
Bestelling is ontvangen en momenteel in behandeling bij hi. Wat wil dat zeggen? Dat ik hem spoedig kan verwachten?
wanneer heb jij besteld?
Verwijderd
Ik hoop het. Ik heb op 14mei besteld, status is vandaag gewijzigd.Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:56:
[...]
niet perse...maar misschien heb je geluk ja..
wanneer heb jij besteld?
ik heb op 12 mei besteld.. status veranderd naar voor inschrijving op 14 mei...Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:02:
[...]
Ik hoop het. Ik heb op 14mei besteld, status is vandaag gewijzigd.
daarna is het akelig stil gebleven op mijn status pagina...
Verwijderd
Verlenging of nieuw abonnement? Ik een verlenging, weet niet of dat enig verschil maakt.Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:04:
[...]
ik heb op 12 mei besteld.. status veranderd naar voor inschrijving op 14 mei...
daarna is het akelig stil gebleven op mijn status pagina...
ik ben een 5147xxRecrush schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:44:
[...]
Nice, hoop dat ik daar dan ook binnen val. 5165xx hier
Heb ook getwitterd naar GSMwijzer, maar nog geen reactie gehad.
hopen dat ik hem deze week krijg anders ga ik maar eens nellen hoe ze dit voor mij gaan oplossen.
vorige week abbo verlopen en wil nu toch wel weer smsén
nieuwe abo.
maakt idd verschil ja zo te zien...
de nieuwe abonnee's willen ze liever kwijt volgens mij.. omdat we massaal teveel korting op de tel hadden gekregen.. wat eigenlijk alleen voor bestaande klanten had moeten zijn.. iemand is ontslagen daar
maakt idd verschil ja zo te zien...
de nieuwe abonnee's willen ze liever kwijt volgens mij.. omdat we massaal teveel korting op de tel hadden gekregen.. wat eigenlijk alleen voor bestaande klanten had moeten zijn.. iemand is ontslagen daar
Ordernummers van mensen met KPN? Halen die uit dezelfde voorraad als Hi? Dan wordt het drama......
Verwijderd
Verwijderd in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."
Update: Vandaag is mijn bestelling veranderd naar 'Afgeleverd'. Frappant, want ik was niet thuis en het toestel was retour gestuurd naar Hi en mijn abonnement zou helemaal teruggedraait moeten worden aangezien alles al was doorgevoerd. Toch eens gebeld met Hi vanmiddag. 'Nee mevrouw, u wordt nog gebeld door onze koerier voor een afspraak, echt waar!' Dit gebeurt enkel bij nieuwe abonnees, zodoende heb ik maar ja en amen gezegd tegen haar en opgehangen, wetende dat ze zelf niet wist wat er was. Zojuist nog eens gebeld, dit keer naar het gratis nummer van KPN. Veel betere service. Eindelijk een aardig iemand die wat medeleven toonde. Ze heeft het voor me uitgezocht en kwam met de mededeling dat ze er bang voor is dat de leverancier er met mijn toestel vandoor is. Ze gaan nu een onderzoek starten en ik word op de hoogte gehouden. Eventueel gemaakte kosten worden allemaal gekrediteerd.
Eens kijken watvoor plotwending deze order morgen neemt!
Update: Vandaag is mijn bestelling veranderd naar 'Afgeleverd'. Frappant, want ik was niet thuis en het toestel was retour gestuurd naar Hi en mijn abonnement zou helemaal teruggedraait moeten worden aangezien alles al was doorgevoerd. Toch eens gebeld met Hi vanmiddag. 'Nee mevrouw, u wordt nog gebeld door onze koerier voor een afspraak, echt waar!' Dit gebeurt enkel bij nieuwe abonnees, zodoende heb ik maar ja en amen gezegd tegen haar en opgehangen, wetende dat ze zelf niet wist wat er was. Zojuist nog eens gebeld, dit keer naar het gratis nummer van KPN. Veel betere service. Eindelijk een aardig iemand die wat medeleven toonde. Ze heeft het voor me uitgezocht en kwam met de mededeling dat ze er bang voor is dat de leverancier er met mijn toestel vandoor is. Ze gaan nu een onderzoek starten en ik word op de hoogte gehouden. Eventueel gemaakte kosten worden allemaal gekrediteerd.
Eens kijken watvoor plotwending deze order morgen neemt!
Verwijderd
Volg dit topic al een tijdje en wil naar aanleiding van het gedoe rondom Hi en diens levering ook even mijn ervaringen plaatsen.
In de nacht van 20 op 21 mei mijn abonnement verlengd naar een 2-jarig Hi30 + internet extreem abonnement (klantwaarde C, toestel gratis).
Kreeg 21 mei om 8.13 uur een sms met de melding dat het toestel niet voorradig was (ingecalculeerd, stond op de website een levertijd van 5 tot 10 dagen).
Kreeg vandaag, 24 mei om 13.34 uur, een sms dat ze mijn bestelling hadden ontvangen.
Wellicht is het nuttig voor diegene die zich verheugen op het toestel en/of een klacht voorbereiden.
Edit: order nr = 33687***
In de nacht van 20 op 21 mei mijn abonnement verlengd naar een 2-jarig Hi30 + internet extreem abonnement (klantwaarde C, toestel gratis).
Kreeg 21 mei om 8.13 uur een sms met de melding dat het toestel niet voorradig was (ingecalculeerd, stond op de website een levertijd van 5 tot 10 dagen).
Kreeg vandaag, 24 mei om 13.34 uur, een sms dat ze mijn bestelling hadden ontvangen.
Wellicht is het nuttig voor diegene die zich verheugen op het toestel en/of een klacht voorbereiden.
Verwijderd
Dankjewel dat je dit met ons wilt delen. De mensen zelf (en ik) hebben er niet veel aan, ons toestel zal er niet sneller door komen, maar het is wel een teken dat HI hier echt de plank mis slaat! Het is gewoon ongehoord op welke wijze ze te werk gaan. Dankje voor het delenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:14:
Volg dit topic al een tijdje en wil naar aanleiding van het gedoe rondom Hi en diens levering ook even mijn ervaringen plaatsen.
Hij heeft verlengd.. heb het idee dat zij dan toch worden voorgetrokken.. Hi kijkt zeker naar de belstatus van haar klanten... en als je waarschijnlijk status C hebt of beter mag je voor...Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:18:
[...]
Dankjewel dat je dit met ons wilt delen. De mensen zelf (en ik) hebben er niet veel aan, ons toestel zal er niet sneller door komen, maar het is wel een teken dat HI hier echt de plank mis slaat! Het is gewoon ongehoord op welke wijze ze te werk gaan. Dankje voor het delen
Verwijderd
Ja HI is echt schandalig maar dan ook schandalig bezig. Ik heb ook verlengd maar zat nooit over mijn bundel heen, ik ben dus voor hen geen interessante klant! Ze zijn alleen gefixeerd op de cijfers en niet op de klanten. Dit is denk ik toch een verkeerde keuze van ze, want verlies van klanten merken ze straks ook in de cijfers. Ik ben in ieder geval helemaal klaar met HI, na 5 jaar trouwe klant te zijn geweest. Echter wacht ik wel op mijn bestelling, omdat ik geen zin heb om al die rompslomp te krijgen. Over 2 jaar mooi andere provider
Verwijderd
Of volgende keer gewoon in de winkel halen. Dat was ik dan van plan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:34:
Ja HI is echt schandalig maar dan ook schandalig bezig. Ik heb ook verlengd maar zat nooit over mijn bundel heen, ik ben dus voor hen geen interessante klant! Ze zijn alleen gefixeerd op de cijfers en niet op de klanten. Dit is denk ik toch een verkeerde keuze van ze, want verlies van klanten merken ze straks ook in de cijfers. Ik ben in ieder geval helemaal klaar met HI, na 5 jaar trouwe klant te zijn geweest. Echter wacht ik wel op mijn bestelling, omdat ik geen zin heb om al die rompslomp te krijgen. Over 2 jaar mooi andere provider
Ben je wel stukken duurder uit..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:35:
[...]
Of volgende keer gewoon in de winkel halen. Dat was ik dan van plan.
Verwijderd
Geen idee waar het door komt, maar het lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat de eerste bestellers niet persé als eerste het toestel hebben. Wellicht door de klantwaarde, wellicht door de verlenging of door het feit dat het voordat ik bestelde (foutje op hi website?) goedkoper was en ik dus een "duurdere" klant ben.Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:
[...]
Hij heeft verlengd.. heb het idee dat zij dan toch worden voorgetrokken.. Hi kijkt zeker naar de belstatus van haar klanten... en als je waarschijnlijk status C hebt of beter mag je voor...
Verwijderd
Sommige mensen op dit forum lieten hun internetvoordeel zien aan de medewerkers van een Hi-winkel en ze kregen de toestel gewoon voor die prijs mee... je moet geluk hebben met of ze dat bereid zijn te doen
Denk dat het idd eerder is dat hij interessanter is omdat ie niet van de introductieaanbieding gebruik heeft gemaakt. Ik heb op de 17e verlengd met een HI 25 + Internet extreem en sta nog steeds op voorinschrijving. Ik heb ook klantwaarde C...Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:
[...]
Hij heeft verlengd.. heb het idee dat zij dan toch worden voorgetrokken.. Hi kijkt zeker naar de belstatus van haar klanten... en als je waarschijnlijk status C hebt of beter mag je voor...
sowieso krijg je nooit de 2,50 online korting voor je abo maandelijksVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:41:
[...]
Sommige mensen op dit forum lieten hun internetvoordeel zien aan de medewerkers van een Hi-winkel en ze kregen de toestel gewoon voor die prijs mee... je moet geluk hebben met of ze dat bereid zijn te doen
zie voorwaarden.
online blijft toch het goedkoopst om te bestellen bij Hi.. althans toen.. voor 19 mei..
Ik heb juist het idee dat dit net andersom is. Vooral de mensen (zoals ik) die in de actieperiode t/m 18 mei verlengd hebben lijken allemaal een té goede aanbieding van Hi gehad te hebben waardoor ze zich nu achter de oren krabben en deze orders nu expres vertragen in de hoop dat deze mensen hun order annuleren.Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:
[...]
Nieuwe klanten bij Hi (en ook bestaande klanten die NU verlengen) hebben beduidend meer moeten bijbetalen voor de telefoon en lijken daardoor hun telefoon eerder te ontvangen.
Hoe dan ook, ik ben een geduldig persoon en was van plan rustig af te wachten (mijn leven gaat immers gewoon verder zonder SII, bij sommige mensen hier lijkt een SII wel levensbehoefte nummer 1 te zijn
Heb KS maar weer is gebeld hun wisten mij te vertellen dat mijn order in behandeling was, terwijl op Hi.nl nog steeds voor inschrijving staat?? (vaag verhaal dus) zij dacht dat het morgen vroeg dan wel geupdate zou worden op internet. dus hopelijk krijg ik hem deze week nog!
Had hem 16 mei verlengd
Had hem 16 mei verlengd
Verwijderd
Maar ik maak mijn beloftes waar en ben er ook weer na anderhalf uur ;):PMeinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:08:
[...]
ach ja joh... laat jij ons ook maar wachten.. zijn we wel gewend..![]()
Goed, Hi was snel op de hoogte van mijn ontevreden mailtje en werd iets voor 8 teruggebeld door een vriendelijke madame van een afdeling waarvan ik de naam even niet meer weet. Het had schijnbaar effect om zo te reageren, want het was niet de bedoeling dat er zo over de levering van Hi gedacht werd. Ik heb haar gevraagd hoe het dan zit, want dit lijkt toch echt op het schandalige gedrag waarover ik het eerder had. Wat ze vertelde was dat alles omtrend deze telefoon logistiek erg slecht geregeld is. Door een veel te kleine levering van samsung kunnen bijna alle telecomproviders hun beloftes niet nakomen. Dat het door Hi slecht doorgecomminiceerd werd was ook een feit. Door deze omstandigheden liep bijna elke levering vertraging op en konden ze lang niet alle pre-orders afleveren. Hierdoor moesten schijnbaar heel veel bestellingen worden aangepast, en is het klaarblijkelijk gebeurd dat daardoor mensen hun plaats in de wachtrij hebben verloren.
Ik vond dit alsnog geen excuus, en mevrouw zei ook dat ze had gehoopt dat alles beter was verlopen, maar dat dat gewoon niet is gebeurd. De klantenservice van Hi was (en is) slecht op de hoogte waardoor ze inmiddels al veel klanten waren verloren. Daarom zouden ze om zichzelf in te dekken vermelden dat de eerstvolgende levering op 8 juni plaats zou vinden. De batch van 24 mei is echter ook binnengekomen, en wij verwachten elke bestelling van vóór het weekend van 20 mei nog deze week te kunnen verzenden.
Ik gaf aan dat het op zich wel een aannemelijk verhaal is, maar dat ik het alsnog erg verdacht vind klinken. Waarom kozen jullie er niet voor om te vertellen dat er wel een levering zou zijn, de 24e? Dat deden ze niet om een herhaling van de chaos omtrend eerste levering te voorkomen, mocht ook deze levering weer te klein zijn. Dat ze hierdoor veel klanten hebben verloren, het zij zo... Het had zeker beter gekund, maar de commincatie over dit toestel is alles behalve goed te noemen, en daarvoor excuses.
Heb nog even met mevrouw aan de telefoon gehangen en goed afgesloten, ze vertelde mij in ieder geval dat ook jullie op dit forum de telefoon binnen 10 werkdagen mogen verwachten, mocht je hem voor het weekend hebben besteld. Ik zei:"Dat is een heel gevaarlijke belofte, we zijn nogal fanatiek op tweakers."Natuurlijk kan ik niks 100% beloven, maar het is zo goed als zeker.
Dus...
Ok, laten we er vooral niet al te veel waarde aan hechten, de beloftes van Hi en KPN tellen voor niks op dit moment, maar gezien sommigen toch al een bevestiging van levering hebben gekregen kan dit best wel eens waar zijn. Ik heb mijn verhaal in ieder geval weer even gedeeld
Dat de order in behandeling is hoor ik ook elke keer als ik bel, het betekent gewoon dat de order in het systeem zit, verder niks volgens mij.rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:53:
Heb KS maar weer is gebeld hun wisten mij te vertellen dat mijn order in behandeling was, terwijl op Hi.nl nog steeds voor inschrijving staat?? (vaag verhaal dus) zij dacht dat het morgen vroeg dan wel geupdate zou worden op internet. dus hopelijk krijg ik hem deze week nog!
Had hem 16 mei verlengd
Verwijderd
En mijn grote dank daarvoorVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:54:
[...]
Maar ik maak mijn beloftes waar en ben er ook weer na anderhalf uur ;):P
Goed, Hi was snel op de hoogte van mijn ontevreden mailtje en werd iets voor 8 teruggebeld door een vriendelijke madame van een afdeling waarvan ik de naam even niet meer weet. Het had schijnbaar effect om zo te reageren, want het was niet de bedoeling dat er zo over de levering van Hi gedacht werd. Ik heb haar gevraagd hoe het dan zit, want dit lijkt toch echt op het schandalige gedrag waarover ik het eerder had. Wat ze vertelde was dat alles omtrend deze telefoon logistiek erg slecht geregeld is. Door een veel te kleine levering van samsung kunnen bijna alle telecomproviders hun beloftes niet nakomen. Dat het door Hi slecht doorgecomminiceerd werd was ook een feit. Door deze omstandigheden liep bijna elke levering vertraging op en konden ze lang niet alle pre-orders afleveren. Hierdoor moesten schijnbaar heel veel bestellingen worden aangepast, en is het klaarblijkelijk gebeurd dat daardoor mensen hun plaats in de wachtrij hebben verloren.
Ik vond dit alsnog geen excuus, en mevrouw zei ook dat ze had gehoopt dat alles beter was verlopen, maar dat dat gewoon niet is gebeurd. De klantenservice van Hi was (en is) slecht op de hoogte waardoor ze inmiddels al veel klanten waren verloren. Daarom zouden ze om zichzelf in te dekken vermelden dat de eerstvolgende levering op 8 juni plaats zou vinden. De batch van 24 mei is echter ook binnengekomen, en wij verwachten elke bestelling van vóór het weekend van 20 mei nog deze week te kunnen verzenden.
Ik gaf aan dat het op zich wel een aannemelijk verhaal is, maar dat ik het alsnog erg verdacht vind klinken. Waarom kozen jullie er niet voor om te vertellen dat er wel een levering zou zijn, de 24e? Dat deden ze niet om een herhaling van de chaos omtrend eerste levering te voorkomen, mocht ook deze levering weer te klein zijn. Dat ze hierdoor veel klanten hebben verloren, het zij zo... Het had zeker beter gekund, maar de commincatie over dit toestel is alles behalve goed te noemen, en daarvoor excuses.
Heb nog even met mevrouw aan de telefoon gehangen en goed afgesloten, ze vertelde mij in ieder geval dat ook jullie op dit forum de telefoon binnen 10 werkdagen mogen verwachten, mocht je hem voor het weekend hebben besteld. Ik zei:"Dat is een heel gevaarlijke belofte, we zijn nogal fanatiek op tweakers."Natuurlijk kan ik niks 100% beloven, maar het is zo goed als zeker.
Dus...
Ok, laten we er vooral niet al te veel waarde aan hechten, de beloftes van Hi en KPN tellen voor niks op dit moment, maar gezien sommigen toch al een bevestiging van levering hebben gekregen kan dit best wel eens waar zijn. Ik heb mijn verhaal in ieder geval weer even gedeeld
@Thornberg87
Bedankt voor de info, klinkt veelbelovend. Maar wat heb je eigenlijk gedaan dat ze je zelfs teruggebeld hebben? Ik heb ook een klacht ingediend, maar nog niks gehoord.
Bedankt voor de info, klinkt veelbelovend. Maar wat heb je eigenlijk gedaan dat ze je zelfs teruggebeld hebben? Ik heb ook een klacht ingediend, maar nog niks gehoord.
Ik heb nog niet besteld en wil een nieuw abbo: waar kan ik hem nu het beste bestellen?
Hi online of ergens anders?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Alles behalve bij Hi.. heheheVideopac schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:11:
Ik heb nog niet besteld en wil een nieuw abbo: waar kan ik hem nu het beste bestellen?
gewoon bij een shop in de buurt die hem op voorraad heeft als je niet tot minimaal 8 juni wilt wachtenVideopac schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:11:
Verwijderd
@asimov6
Ik heb na het verzenden van de mail ook gebeld en verteld dat ik een klacht had ingediend, en er mee naar de comsumentenprogramma's ben geweest. Om eerlijk te zijn begin ik nu te twijfelen, na jouw reactie, of ze mijn mail wel gelezen hebben of dat ze me vanuit dat ene gesprek terug hebben gebeld... Dat durf ik je niet te vertellen. Ik had eerlijk gezegd ook een klein beetje haast toen ze me belde, dus heb niet alles kunnen vragen wat ik wou, ik zat midden in een hondencursus
Ik heb na het verzenden van de mail ook gebeld en verteld dat ik een klacht had ingediend, en er mee naar de comsumentenprogramma's ben geweest. Om eerlijk te zijn begin ik nu te twijfelen, na jouw reactie, of ze mijn mail wel gelezen hebben of dat ze me vanuit dat ene gesprek terug hebben gebeld... Dat durf ik je niet te vertellen. Ik had eerlijk gezegd ook een klein beetje haast toen ze me belde, dus heb niet alles kunnen vragen wat ik wou, ik zat midden in een hondencursus
i was just kiddingVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:54:
[...]
KNIP
bedankt voor het meedelen van deze info.. een lichtpuntje
om zo weer even te kunnen slapen.. en morgen weer aan deze
nachtmerrie te beginnen..
Nu ik aan het bedanken ben...:
Ik wil wel even Tweakers (en hun Mods) bedanken voor het feit ze ons deze "ruimte"
bieden om ons ongenoegen te uiten en elkaar bij te staan. bedankt hiervoor
Zo staan we als community veel sterker. Dan wanneer iemand aan zichzelf was overgelaten
So a big thanks to Tweakers
Verwijderd
Mijn order is opeens vandaag wel 'verzonden' door KPN. Het ordernummer was vanmiddag opeens wel te volgen en was bij de eerste stap: aangemeld bij TNT. Ik wilde eerst annuleren en in de winkel kopen (waar ze hem gewoon hadden), maar het annuleren kon niet omdat hij al verzonden was (opeens).
Verwijderd
Haha dan is het lastig ja! Maar super dat je zo adequaat reageert, TOP! Ik had op twitter getweet en ze belde me ook terug met één of ander mauw verhaal waar tot nu toe niks van klopt:S De ene keer dat het 8 juni is en de andere keer dat ze elke dag leveringen binnenkrijgen!Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:16:
@asimov6
Ik ben blij dat ik dan toch gewacht heb, ik heb daarvoor nu een 1 jarig hi 35 contract + I-extra + de telefoonVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:19:
[...]
529..Ik weet dat het wat hoge prijs is, maar ik ben nooit zo geduldig...
Ik heb geen haast...rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:13:
[...]
gewoon bij een shop in de buurt die hem op voorraad heeft als je niet tot minimaal 8 juni wilt wachten
Wat zijn de ervaringen met mobiel-internet.nl?alwaysleft schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:09:
Nette aanbieding van mobiel-internet.nl. Bij Vodafone BSW 200 betaal je voor het toestel maar 30 euro.
Goedkoop!
http://www.mobiel-interne...&GrId=15&lm=5&AbonGrId=15
(irritante bedrijfsnaam; moeilijk te googelen).
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verwijderd
Orderinfo:
Ordernummer:
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 2 jaar
Internet Extreem
Status:
Laatste update: 24/05/2011
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Wat houd dat in? dat ik hem 1 dezer dagen kan verwachten of wat?
Ordernummer:
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 2 jaar
Internet Extreem
Status:
Geen idee, maar wanneer heb je besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:49:
Orderinfo:
Ordernummer:
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 2 jaar
Internet Extreem
Status:
Dan lijkt mij dat ie eraan komt, hoop het voor je.
Verwijderd
Toch raar dat ik een week later heb besteld en op exact dezelfde dag dezelfde update krijg.
Overigens vind ik "in behandeling" een erg ruim begrip en verwacht ik die telefoon voorlopig nog niet.
Ja, maar het is beter dan 'voor inschrijving' zoals ik nog steeds heb. Ik heb het idee dat mijn bestelling helemaal niet behandeld wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:09:
[...]
Toch raar dat ik een week later heb besteld en op exact dezelfde dag dezelfde update krijg.
Overigens vind ik "in behandeling" een erg ruim begrip en verwacht ik die telefoon voorlopig nog niet.
Verwijderd
Ik hoop het ook, zou mooi zijn. Heb ook nog een reservering lopen bij de Hi winkel in Venlo. Dus dan kan ik die cancellen mocht hij een dezer dagen komen.
Wat het concreet inhoud, is dat deze nu eindelijk in het systeem staat bij Hi voor de order afhandeling.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:49:
Orderinfo:
Ordernummer:
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 2 jaar
Internet Extreem
Status:
Het houd echter niet in dat je hem dus ook binnen een paar dagen krijgt. Al verwacht ik dit wel gezien je besteldatum.
Lees ook wat eerder in dit topic de communicatie tussen Thornberg87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:54:
[...]
Dus...
Ik weet niet of het al eerder is gepost hier, maar op de website van Hi staat nu; Levertijd: minimaal 10 dagen.
Eerder was dat nog 'tussen 5 en 10 dagen'.
Overigens heb ik op 16 Mei bij Hi verlengd in de winkel. Maar na de berichten hier hoop ik ook 'm deze week
nog te mogen ontvangen!
Overigens heb ik op 16 Mei bij Hi verlengd in de winkel. Maar na de berichten hier hoop ik ook 'm deze week
nog te mogen ontvangen!
Verwijderd
"In behandeling" klinkt inderdaad beter dan "voor inschrijving". Al eens een belletje gepleegd om te vragen hoe het kan dat latere bestellingen al wel in behandeling zijn?asimov6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Ja, maar het is beter dan 'voor inschrijving' zoals ik nog steeds heb. Ik heb het idee dat mijn bestelling helemaal niet behandeld wordt.
Edit: sorry, lees net hierboven dat je al een klacht ingediend hebt. Sterkte in ieder geval.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 23:21 ]
Ja, al 3x ofzo, sinds gisteren staat dat er al opDeJoostnl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:14:
Ik weet niet of het al eerder is gepost hier, maar op de website van Hi staat nu; Levertijd: minimaal 10 dagen.
nog te mogen ontvangen!
Oh, sorry danKoen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:23:
[...]
Ja, al 3x ofzo, sinds gisteren staat dat er al op
Daarbij wilde ik nog even vermelden dat er zeer waarschijnlijk geen waarde wordt gehecht aan
klantenwaarde. Ik heb een F waarde, wat het hoogste is wat er bestaat. Ben gigantisch veel over m'n bundel gegaan de laatste twee jaar
Heb 16 Mei besteld en sta nog steeds in voor inschrijving, helaas:)
Hopelijk dat er morgen wat verandert aan m'n status!
[ Voor 41% gewijzigd door DeJoostnl op 24-05-2011 23:31 ]
Is het mogelijk om met mijn huidige t-mobile abo, een nieuw abo af te sluiten bij t-mobile maar dan gewoon nummer behoud aanvragen? Een medewerker van t-mobile zei dat dit kon, maar volgens http://www.gsmwijzer.nl/info/nummerbehoud_T-Mobile de website van Gsmwijzer is dit niet mogelijk. Klopte het niet wat de t-mobile mij vertelde?
Zijn er eigenlijk nog anderen die op of voor 17 mei besteld hebben en waarbij de status nog steeds op "voor inschrijving" staat?
Verwijderd
Klantwaarde F en nog steeds "voor inschrijving". Dan lijkt het er wel op dat ze alle "goedkope" bestellers (midden mei) in de wacht zetten en hopen dat deze bestellers annuleren om vervolgens elders duurder uit te zijn.
Verwijderd
Winkel van KPN, Belcompany en ongetwijfeld nog meer winkels. Of het online te checken is weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:40:
Waar vind je die klantwaarde? Ben benieuwd op welke waarde ik zit dan...
Als ze dat nou eens gewoon zo via o.a. de website of nog beter via de order status zouden communiceren dan zouden ze een hoop frustraties en onnodige KS calls hebben kunnen vermijden.Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:13:
[...]
De batch van 24 mei is echter ook binnengekomen, en wij verwachten elke bestelling van vóór het weekend van 20 mei nog deze week te kunnen verzenden.
[...]
Maar goed lijkt dan uiteindelijk toch nog redlijk acceptable af te gaan lopen ;-) ... maar ...eerst zien dan ga ik het pas echt geloven. We zijn in tussen al zo vaak op het verkeerde been gezet niet waar
Verwijderd
Jep. helemaal mee eens, ik hecht er ook weinig waarde aan, maar heb toch een klein beetje hoop op een wat snellere levering. Toch blijf ik twijfelen aan de eerlijkheid van mijn gesprek, komt vast doordat ze het eigenlijk al lang verpest hebben. Ik geloof het pas als het officieel is aangekondigd. Ze zouden een mailtje de deur uit moeten doen met excuses en hoe het nu verder verloopt met alle bestellingen, open en eerlijk. Maar ach, who cares bij Hi
dat schip is al lang gevaren...
Verwijderd
Ik mocht gelukkig vanavond werken, dat helpt altijd goed tegen de galaxy-stress. Ga morgen maar weer eens aan de telefoon hangen of ze hun valse beloftes misschien deze week kunnen goed maken in plaats van 8 juni. Heb inmiddels wel mijn 2 hoesjes uit Hongkong mogen ontvangen, voor maar liefst 2 euro 80, 4 dollar, incl verzendkosten. Kunnen ze die telefoon ook niet gewoon met Hong Kong Post Air Mail sturen? Gaat een stuk sneller..
Verwijderd
Op een andere forum las ik dat een heer de Galaxy s2 als één van de eerste had besteld (naar zijn zeggen), en dat de telefoniste van de klantenservice (T-Mobile) tegen hem had gezegt dat: "klanten die als eerst of zo vroeg mogelijk hadden gereserveert een andere levertijd krijgen dan mensen die dat later doen." En later werd duidelijk dat de vrouw bedoelde te zeggen dat; hoe vroeg mogelijk je besteld hoe laat mogelijk je hem kan verwachten..
Ben blij dat ik aan Hi vastzit ... (Nou, zo blij ook weer niet hahaa )
Ben blij dat ik aan Hi vastzit ... (Nou, zo blij ook weer niet hahaa )
14 mei hier, en sinds 14 mei helemaal niks veranderd aan mijn status, volgens mij gaat er ook niks meer veranderen...asimov6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:30:
Zijn er eigenlijk nog anderen die op of voor 17 mei besteld hebben en waarbij de status nog steeds op "voor inschrijving" staat?
Goed. Ik werd gister gebeld door de bezorgservice van Hi of ik morgen middag/ avond thuis wil zijn omdat mijn telefoon dan wordt bezorgd. Heb nooit de klantenservice van Hi of KPN gebeld.
Voor de geïnteresseerden: heb op 18 mei besteld, nieuwe klant, 1 jarig Hi 25 met internet extra. Ik kom van Tmobile.
Ze hebben dus zeker een batch telefoons binnen gekregen.
Voor de geïnteresseerden: heb op 18 mei besteld, nieuwe klant, 1 jarig Hi 25 met internet extra. Ik kom van Tmobile.
Wat was jou status voor die tijd?Nymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:55:
Goed. Ik werd gister gebeld door de bezorgservice van Hi of ik morgen middag/ avond thuis wil zijn omdat mijn telefoon dan wordt bezorgd. Heb nooit de klantenservice van Hi of KPN gebeld.
Ik ook op 18 mei besteld, staat nog steeds op geen voorraad.
Verwijderd
Hoe zijn de ontwikkelingen rond de leveringen van de vodafoner's?
Vermeld even hoe je hebt besteld en onder wat voor voorwaarden.
Verwijderd
Heb op 12-5 besteld als nieuwe klant bij Vodafone.
kwam over van T-mobile
Ik heb gister telefonisch contact gehad met VF.
De telefoniste vertelde dat er 1 gererserveerd klaar ligt. Ze waren bezig met nummerbehoud en dat waarschijnlijk begin volgende week uitgeleverd wordt
kwam over van T-mobile
Ik heb gister telefonisch contact gehad met VF.
De telefoniste vertelde dat er 1 gererserveerd klaar ligt. Ze waren bezig met nummerbehoud en dat waarschijnlijk begin volgende week uitgeleverd wordt
Verwijderd
Het is echt een rare gang van zaken. Ik heb 2 dagen eerder besteld met precies dezelfde situatie en ik sta nog steeds op "voor inschrijving". Vandaag nog maar eens bellen.Nymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:55:
Weet je ook zo ongeveer wanneer je bestelstatus op in behandeling werd gezet?Nymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:55:
Voor 24 mei was de status: geen voorraad. Op 24 mei versprong de status naar "in behandeling".sander_kok schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:58:
[...]
Wat was jou status voor die tijd?
Ik ook op 18 mei besteld, staat nog steeds op geen voorraad.
Bestelstatus werd 24 mei op behandeling gezet en ik werd dus diezelfde avond gebeld. Vanmiddag volgt de bezorging.Koen87 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:37:
[...]
Weet je ook zo ongeveer wanneer je bestelstatus op in behandeling werd gezet?
[ Voor 36% gewijzigd door Nymph op 25-05-2011 09:42 ]
Dan hoop ik dat ik vandaag ook een belletje krijg, mijn status veranderde gisteren rond een uur of 6 s'avondsNymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:39:
[...]
Bestelstatus werd 24 mei op behandeling gezet en ik werd dus diezelfde avond gebeld. Vanmiddag volgt de bezorging.
Bedankt voor je mededeling
Verwijderd
Ik heb ook 18 mei besteld met een 2-jarig HI 25+extra internet maar dan gewoon verlengd, zat al bij HI! Ik vind het TOP voor jou hoor dat je hem krijgt, maar weer eens een FAIL voor HI. Niet dat ik hem nu moet hebben (beetje wel) maar degene die voor 18 mei besteld hebben logischerwijs gewoon voorrang. GRRRr kan dat niet hebben van die mannekes bij HINymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:55:
Idd het verrast me vooral dat ik mijn telefoon nu eerder krijg dan mensen die de bestelling voor 18 mei hebben geplaatst. Ik had me al ingesteld op een bezorging na 8 juni.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:42:
[...]
Ik heb ook 18 mei besteld met een 2-jarig HI 25+extra internet maar dan gewoon verlengd, zat al bij HI! Ik vind het TOP voor jou hoor dat je hem krijgt, maar weer eens een FAIL voor HI. Niet dat ik hem nu moet hebben (beetje wel) maar degene die voor 18 mei besteld hebben logischerwijs gewoon voorrang. GRRRr kan dat niet hebben van die mannekes bij HI
Verwijderd
Hahaha ja en door jou krijg ik nu ook stiekem een beetje hoop dat mijn bezorging toch nog eerder zal vallen (A) maja het zal wel valse hoop zijn. Maar het is nu moeilijk om tot 8 juni te wachten.... het kriebeltNymph schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:44:
[...]
Idd het verrast me vooral dat ik mijn telefoon nu eerder krijg dan mensen die de bestelling voor 18 mei hebben geplaatst. Ik had me al ingesteld op een bezorging na 8 juni.
17mei besteld, verlenging
Net weer gebeld met de klantenservice van Hi. De mevrouw aan de telefoon was dit keer heel behulpzaam. Ze ging de 'reviva afdeling' bellen om te vragen naar de status van mijn order (is op dit moment via internet 'voor inschrijving'). De reviva afdeling wist te vertellen dat de telefoon morgen geleverd zou worden.
Hoop echt dat het klopt. Ik heb wel gevraagd een aantekening hiervan in het log te maken.
Net weer gebeld met de klantenservice van Hi. De mevrouw aan de telefoon was dit keer heel behulpzaam. Ze ging de 'reviva afdeling' bellen om te vragen naar de status van mijn order (is op dit moment via internet 'voor inschrijving'). De reviva afdeling wist te vertellen dat de telefoon morgen geleverd zou worden.
Hoop echt dat het klopt. Ik heb wel gevraagd een aantekening hiervan in het log te maken.
Belachelijk, net 5 minuten geleden nog met de de KS van Hi gebeld en het bekende riedeltje aangehoord. Deze week komen er nog een x aantal S2's binnen bij Hi en die worden op volgorde van bestelling uitgeleverd. Er zat hierin geen verschil tussen verlengers en nieuwe abo's. Ze hadden 1500 bestellingen, en daarvan zijn op 18 mei 200 bedient. De rest volgt dus deze week en later...
Maar hoe de fuck kan iemand van 18 mei dan nu al geleverd krijgen?? Gun het je van harte hoor daar niet van.
Ik sta vanaf 16 mei op "voor inschrijving" Nieuw abo 1 jaar Hi35 + Inet Extreem € 79,95 bijbetalen.....
Maar hoe de fuck kan iemand van 18 mei dan nu al geleverd krijgen?? Gun het je van harte hoor daar niet van.
Ik sta vanaf 16 mei op "voor inschrijving" Nieuw abo 1 jaar Hi35 + Inet Extreem € 79,95 bijbetalen.....
Als je verlengt hebt, moet je dan zelf het pakje aannemen of mag je moeder/vader dat ook gewoon?
Gewoon zeggen dat jij dat bent en dan moet je even met je ouders overleggen dat hun de bankpas aan je geven met pincode want volgens mij moet je 1 eurocent pinnen...ninjawanda schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:51:
Als je verlengt hebt, moet je dan zelf het pakje aannemen of mag je moeder/vader dat ook gewoon?
Iemand iets meer gehoord van Phoneshop?
Heb al regelmatig gemaild, gebeld en met de live-chat gecommuniceerd, maar krijg erg weinig los over een nieuwe levering bij hen.
Staat nog altijd op levertijd 3 weken, maar gezien verschillende leveringen deze week bij andere winkels/webshops, vraag ik me af of Phoneshop niet ook een kleine batch ontvangt.
Heb al regelmatig gemaild, gebeld en met de live-chat gecommuniceerd, maar krijg erg weinig los over een nieuwe levering bij hen.
Staat nog altijd op levertijd 3 weken, maar gezien verschillende leveringen deze week bij andere winkels/webshops, vraag ik me af of Phoneshop niet ook een kleine batch ontvangt.
Verwijderd
ook maar even geregistreerd voor dit forum;
Bestelling gedaan bij GSMWijzer op 16 mei, nieuw abbonnement zonder nummerbehoud. Provider T-Mobile iplan 150 met 5 maanden 0 euro p.m. Order nummer 5157xx,
Op 17 mei status veranderd na contract ontvangen.
Gebeld 19e en verwachting was binnen 2 weken dat de telefoon geleverd zou zijn.
Ben alleen benieuwd wat er gebeurd met de actie van 5 maanden 0 euro p.m. als straks me abbonement ingaat, aangezien deze actie nu op de t-mobile en GSMWijzer site verkort is na 4 maanden..
Bestelling gedaan bij GSMWijzer op 16 mei, nieuw abbonnement zonder nummerbehoud. Provider T-Mobile iplan 150 met 5 maanden 0 euro p.m. Order nummer 5157xx,
Ben alleen benieuwd wat er gebeurd met de actie van 5 maanden 0 euro p.m. als straks me abbonement ingaat, aangezien deze actie nu op de t-mobile en GSMWijzer site verkort is na 4 maanden..
Verwijderd
Ja ik hoop het voor je! Blijven bellen jongens, ze moeten helemaal gek worden van ons! haahah, dat zijn ze onderhand wel. Ik heb net ook een mail gestuurd naar HI met een hele klachtenbrief. Het antwoord volgtasimov6 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:50:
17mei besteld, verlenging
Ik heb m'n toestel vorige week retour gestuurd en ik ben gisterochtend weer in het systeem gezet voor herlevering. Heb ondertussen verschillende dingen gehoord van de KS wanneer de levering plaatsvindt. Wanneer heb jij dan besteld en wat wordt jou verteld?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:01:
Hoe zijn de ontwikkelingen rond de leveringen van de vodafoner's?
volgens mij komt dat wel goed, ik heb een paar dagen geleden dit bericht gekregen van GSMWijzer:Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:02:
ook maar even geregistreerd voor dit forum;
nu nog bedenken of ik gemiddeld 27 euro per maand (ook T-Mobile Iplan 150) deze telefoon waard vindU ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een T-Mobile abonnement.
In het contract dat u van ons heeft ontvangen staat vermeld dat wij uw contract uiterlijk 20 of 21 mei in ons bezit moeten hebben om gebruik te maken van de bestelde actievoorwaarden.
Zojuist hebben wij met T-Mobile een uitzonderingsregeling kunnen afspreken waarbij de door u bestelde actievoorwaarden ook volgende week nog aangesloten kunnen worden. Concreet betekent dit dat indien wij uw contractformulieren voor 27 mei ontvangen u profiteert van de huidige scherpe acties.
Voor 2 jarige iPlan orders geldt voor u dus ook volgende week nog de actie 5 maanden gratis terwijl deze actie op de website komend weekend zal worden aangepast naar 4 maanden gratis.
Verwijderd
Ik heb op 21mei een abo afgesloten: 275 vodafone + galaxy s2 voor 19,95 eerste jaar en 39.50 2de jaar.pvang84 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:08:
[...]
Ik heb m'n toestel vorige week retour gestuurd en ik ben gisterochtend weer in het systeem gezet voor herlevering. Heb ondertussen verschillende dingen gehoord van de KS wanneer de levering plaatsvindt. Wanneer heb jij dan besteld en wat wordt jou verteld?
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Nu snap ik dat ik niet voor in de rij sta, maar via tweakers krijg ik een kleine indicatie wanneer ik hem kan verwachten.
Heb verder ook nog geen mailtjes gestuurd of naar KS gebeld.
Mijn broertje heeft ook een S2 besteld hij niet bij hi maar bij Studentmobiel. Net nog even de KS van Studentmobiel gebeld in tegenstelling tot de Hi helpdesk zijn ze daar wel op de hoogte!
Ze krijgen deze week nog een batch binnen maar dat is voor de mensen die tot ong 13Mei besteld hebben
die week erop hij kon niet de exacte datum geven maar dacht 2/3 juni kregen ze een hele grote batch binnen en hoopten ze dat iedereen die tot nu toe besteld zou hebben de telefoon dan opgestuurd zou krijgen
Ze krijgen deze week nog een batch binnen maar dat is voor de mensen die tot ong 13Mei besteld hebben
die week erop hij kon niet de exacte datum geven maar dacht 2/3 juni kregen ze een hele grote batch binnen en hoopten ze dat iedereen die tot nu toe besteld zou hebben de telefoon dan opgestuurd zou krijgen
Het is was 17mei, maar goed je heb gelijk, jij zou eerder moeten. Ik heb bij de ks aangegeven dat ik mensen ken die later besteld hebben maar eerder kregen. Zou gewoon weer een keer bellen. En... het is natuurlijk helemaal niet zeker dat ik hem morgen krijg, het is maar de ks van Hi toch?Nimrod2253 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:51:
Belachelijk, net 5 minuten geleden nog met de de KS van Hi gebeld en het bekende riedeltje aangehoord. Deze week komen er nog een x aantal S2's binnen bij Hi en die worden op volgorde van bestelling uitgeleverd. Er zat hierin geen verschil tussen verlengers en nieuwe abo's. Ze hadden 1500 bestellingen, en daarvan zijn op 18 mei 200 bedient. De rest volgt dus deze week en later...
Hoop dat mijn telefoon nog wel bij de batch tot ongeveer 13 mei zit. Heb op 14 mei besteld. Anders moet ik nog even wachten vrees ik.rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:15:
Mijn broertje heeft ook een S2 besteld hij niet bij hi maar bij Studentmobiel. Net nog even de KS van Studentmobiel gebeld in tegenstelling tot de Hi helpdesk zijn ze daar wel op de hoogte!
Gaat om het moment dat het contract goedgekeurd is en niet wanneer je besteld hebtthemole schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:17:
[...]
Hoop dat mijn telefoon nog wel bij de batch tot ongeveer 13 mei zit. Heb op 14 mei besteld. Anders moet ik nog even wachten vrees ik.
Heb een los toestel besteld, dus daar heb je weinig aan een contract.rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Gaat om het moment dat het contract goedgekeurd is en niet wanneer je besteld hebt
Als mijn hoesje niet bij de douane terecht was gekomen had ik het hoesje eerder dan mijn telefoon.
dit bericht kreeg ik via twitter van studentmobiel.nl
Net nog even gebeld. Wij verwachten eind vd middag een nieuwe batch #SGSII
Verwijderd
Hi status nog steeds out of stock
ik wacht de komende 2 dagen nog wel even af, heb ik m dan nog niet leg ik ze het vuur weer aan de schenen. Gelukkig maak ik 2 lange dagen van 10 uur, dus dan gaat de tijd wat sneller voorbij
ik kreeg 13 mei om 8.42 de mail dat mijn contract goed ontvangen was (11 mei besteld). Hopen maar dat ik erbij zit, duurt wel heel lang nu.rickoa schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:18:
[...]
Gaat om het moment dat het contract goedgekeurd is en niet wanneer je besteld hebt
Verwijderd
Vanochtend ook gebeld en zij zei dat ze morgen een batch verwachten dus op z'n vroegst vrijdag binnen. Maar nu wordt het toch nog spannend vandaag.jeroenm17 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:19:
dit bericht kreeg ik via twitter van studentmobiel.nl
(ik heb ordernummer 5127**)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 10:29 ]
Ik heb met mijn ordernummer van 5145** van GSMwijzer op de 12e besteld om 15.15. Om 15.38 kreeg ik een mailtje terug dat het contract ontvangen is. Wellicht dat ik met mijn redelijk hoge ordernummer toch nog voor een aantal mensen in de wachtrij sta, omdat ik binnen 23 minuten een antwoord kreeg dat mijn contract verwerkt was.
Intussen alweer meer dan een dag op nummerportering. Iemand ervaring mee hoe lang dat duurt van Hi naar VF?
Intussen alweer meer dan een dag op nummerportering. Iemand ervaring mee hoe lang dat duurt van Hi naar VF?
mij is ook verteld donderdag dus hopen maar dat hij vandaag komt! volgens de medewerker is nummerportering pas een status als je telefoon al binnen is, omdat ze hem specifiek koppelen aan een nummer. Dus wss is die van jouw al binnen, bij nog steeds contract ontvangenshabroek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:27:
Ik heb met mijn ordernummer van 5145** van GSMwijzer op de 12e besteld om 15.15. Om 15.38 kreeg ik een mailtje terug dat het contract ontvangen is. Wellicht dat ik met mijn redelijk hoge ordernummer toch nog voor een aantal mensen in de wachtrij sta, omdat ik binnen 23 minuten een antwoord kreeg dat mijn contract verwerkt was.
Ook besteld bij Studentmobiel met ordernr: 5135** dit was op 10 mei
Op de website staat nog steeds:
Op de website staat nog steeds:
Dit staat al 13 dagen zo...Contract ontvangen
Wij hebben uw contract ontvangen.
Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
Verwijderd
Mijn eerste post of dit forum!
Heb net met de klantenservice van Vodafone gebeld.
Ik heb gister een abbonoment 275 afgesloten. De telefoon is op voorraad maar ze moesten mijn saldo nog checken en mijn nummer overzetten van mijn prepaid van T-mobile.
Ik mocht het toestel eind volgende week verwachten volgens de vriendelijke mevrouw.. even geduld dan maar
Ik heb gister een abbonoment 275 afgesloten. De telefoon is op voorraad maar ze moesten mijn saldo nog checken en mijn nummer overzetten van mijn prepaid van T-mobile.
Ik mocht het toestel eind volgende week verwachten volgens de vriendelijke mevrouw.. even geduld dan maar
Zou hier trouwens nog een strategie van Samsung achter zitten, bedenk ik me net?
Schaarste maakt mensen hebberig
Schaarste maakt mensen hebberig
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Hahah meen je niet ik heb dezelfde afgesloten op 21 mei, wel nieuwe abo zonder nummer behoud.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:43:
Mijn eerste post of dit forum!
misschien moet ik toch maar ff bellen xD
Verwijderd
Goed nieuws.
14/5 besteld bij hi. 24/5 update dat die in behandeling is genomen, en nu net:
Ordernummer: 3368xxxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra
Status:
Laatste update: 25/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Hopen dat ik hem morgen dan heb!
14/5 besteld bij hi. 24/5 update dat die in behandeling is genomen, en nu net:
Ordernummer: 3368xxxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 25 1 jaar
Internet Extra
Status:
Laatste update: 25/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Hopen dat ik hem morgen dan heb!
Ik heb 5132***, 9 Mei besteld, ik ga er echt van uit dat ik deze week de gsm eindelijk krijg. Heb geen nummer behoud, gewoon nieuwe abo.shabroek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:27:
Verwijderd
Net een mail gestuurd naar vodafone@consumentenonline.com
Met de vraag wanneer mijn galaxy s2 geleverd gaat worden.
kijken wat ze gaan zeggen:D
heb op 21 mei besteld
Met de vraag wanneer mijn galaxy s2 geleverd gaat worden.
kijken wat ze gaan zeggen:D
heb op 21 mei besteld
Reactie van GSMwijzer, ook interessant voor de anderen met T-Mobile 2jarig i-Abbo.
Ik:
@GSMwijzer Enig idee of ik bij de volgende levering Galaxy S2's zit, of misschien een indicatie wanneer ik deze kan verwachten? Order#5165xx
GSMwijzer:
Zal naar verwachting volgende week zijn. Je komt uiteraard wel in aanmerking voor de 5 maanden 0 euro abokosten :-)
Dus de 5 maanden gaan zoals het lijkt gewoon in op het moment dat je abbo ingaat. En dus niet nog maar 4 maanden zoals bij de nieuwe actie.
Het is wel weer "naar verwachting" maargoed. In ieder geval een indicatie. Nog even wachten dus.
Ik:
@GSMwijzer Enig idee of ik bij de volgende levering Galaxy S2's zit, of misschien een indicatie wanneer ik deze kan verwachten? Order#5165xx
GSMwijzer:
Zal naar verwachting volgende week zijn. Je komt uiteraard wel in aanmerking voor de 5 maanden 0 euro abokosten :-)
Dus de 5 maanden gaan zoals het lijkt gewoon in op het moment dat je abbo ingaat. En dus niet nog maar 4 maanden zoals bij de nieuwe actie.
Het is wel weer "naar verwachting" maargoed. In ieder geval een indicatie. Nog even wachten dus.
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!