Verwijderd

Ik heb ook weer een update.

Ben naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel gegaan. Die meiden hebben hem gewoon op voorraad. Maar omdat ik uiteraard een bestelling bij Vodafone heb lopen, kunnen ze daar niks voor je doen. Maar nu heb ik de boel telefonisch geannuleerd en kan ik over 48 uur weer naar de winkel om een identiek abo af te sluiten. Ze houden er daar eentje voor me apart. Ik heb het meisje het me laten beloven.

Ik heb al vier jaar geen alcohol meer op, maar je gaat toch aan de drank van zo'n soap als dit?

Verwijderd

Mijn vriend heeft hem op 17 mei besteld via de website, nieuw abonnement. Hij is net gebeld voor een afleverafspraak voor morgen.

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 23:18
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Verlenging? waar veranderde status in?
sorry voor alle vragen haha
Nieuw abo; van ''voorinschrijving'' naar ''toestel op voorraad, er wordt contact met u opgenomen''.

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12 19:39
Eindelijk! Hahaa.

Hi nieuw abonnement.
16 mei besteld, vandaag 24 mei: Bestelling geaccepteerd, er zal telefonisch contact worden opgenomen.
Binnenkort dus naar het andere forum!

• frye
  • Laatst online: 27-12 23:00
Beste x
Vast bedankt voor uw bestelling bij GSMwijzer.be.

Wij ontvangen deze week 500 toestellen, maar deze zijn voorbehouden voor reeds betaalde pre-orders.
De week nadien verwachten wij opnieuw toestellen, maar helaas weten we nog niet hoeveel.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.be
Dit gaat nog lang duren dus :(

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Gingen die van jullie van voor inschrijving meteen naar de laatste status?

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:15:
Mijn vriend heeft hem op 17 mei besteld via de website, nieuw abonnement. Hij is net gebeld voor een afleverafspraak voor morgen.
Ik heb hem ook op de 17e besteld, maar via een verlenging. Misschien gaan de nieuw abo's voor de verlengers.

• xGlasvezelkabel
ninjawanda schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:19:
Gingen die van jullie van voor inschrijving meteen naar de laatste status?
Zover ik weet wel!
Voel me wel bevoorrecht als ik lees dat sommige andere mensen die eerder dan ik hebben besteld hem nog niet krijgen. :$ Maarja soms moet je geen medelijden hebben.

Verwijderd

13 Mei besteld bij Hi voor verlenging en hij staats nog steeds op voor inschrijving... Goed geregeld :P

Verwijderd

Ik hoop wel dat de nieuwe abo's voor de verlengers gaan hahaah!

ik heb 21ste nieuw abo afgesloten, bij vodafone online shop, zal wel eeuwen gaan duren:(

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 02:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:24:
13 Mei besteld bij Hi voor verlenging en hij staats nog steeds op voor inschrijving... Goed geregeld :P
Waar begint jou ordernummer mee? Ik wacht ook nog steeds op mijne :P

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Waar begint jou ordernummer mee? Ik wacht ook nog steeds op mijne :P
3368****

Verwijderd

xGlasvezelkabel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:17:
Eindelijk! Hahaa.

Hi nieuw abonnement.
16 mei besteld, vandaag 24 mei: Bestelling geaccepteerd, er zal telefonisch contact worden opgenomen.
Binnenkort dus naar het andere forum!
Ik ook de 16e...ben benieuwd of mijn status ook nog verandert vandaag.

Verwijderd

Mijn bestelnummer begint ook met 33685***

• Koen87
Toch maar is bellen, mijne begint met 23305, en dat kan niet volgens TNT.

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
3368 is voor iedereen bijna hetzelfde.. het gaat om de laatste 4 cijfers... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:29:
[...]

Mijn bestelnummer begint ook met 33685***
Mijn bestelnummer begint met 33684***, 16 mei besteld en mijn status staat nog steeds op 'voor inschrijving' !
Vindt het echt belachelijk van Hi dat ze de telefoons niet op volgorde van bestellen verzenden :(

• xGlasvezelkabel
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Ik ook de 16e...ben benieuwd of mijn status ook nog verandert vandaag.
Heb net de pakketservice gebeld, wordt morgen tussen kwart over 4 en half 9 dacht ik gebracht. :)
Dat afhandelen duurt wel lang hoor, 2x zo'n standaardverhaal moeten aanhoren.

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:31:
[...]

Toch maar is bellen, mijne begint met 23305, en dat kan niet volgens TNT.
Ik liet niet het hele nummer zien :P. 33683***

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:33:
[...]

Ik liet niet het hele nummer zien :P. 33683***
Dan nog begint mijne met een 2 en heb ik de 3368 er niet eens in staan :)

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:10:
[...]

Dan is er nog hoop voor mij :) Ik heb namelijk ook 13 Mei besteld. Heb je dat in de middag of Ochtend gedaan?
ik heb die vrijdag de bevestiging om 15.52 gekregen

*-Specs-*

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Dan nog begint mijne met een 2 en heb ik de 3368 er niet eens in staan :)
Maar is dat je bestelnummer bij HI of bij TNT? want wij hebben het over het bestelnummer van HI wat je kan checken op HI.nl en heeft TNT opzich nog niks mee te maken

Verwijderd

Ik heb 4955***-*

Verwijderd

R1 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Vrijdag om 19:23

• Koen87
R1 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Poh hey, ik heb em voor jou besteld.Nou ik wacht toch geduldig af. namelijk rond 14:30 en de sms was om 15:24 dat ie niet op voorraad was. Let wel, een verlenging

[ Voor 16% gewijzigd door Koen87 op 24-05-2011 15:42 ]

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Nog geen mail van studentmobiel. Me bestelnr: 5135** ( 10 Mei )

[ Voor 9% gewijzigd door souljah1h op 24-05-2011 15:42 ]

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Poh hey, ik heb em voor jou besteld.Nou ik wacht toch geduldig af. namelijk rond 14:30 en de sms was om 15:24 dat ie niet op voorraad was. Let wel, een verlenging
Alsof dat wat uitmaakt... je hebt gezien dat er mensen voor zijn gegaan ;)

• Meinon
Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:41:
[...]

als ik zo alles analyseer denk ik dat Hi toch echt onderschat heeft die actie van hun.
En nu willen ze het liefst iedereen die van die actie gebruik heeft gemaakt (voor 19 mei besteld online)
naar een Hi winkel sturen om tegen hogere bedragen de SGS2 DIE ZE WEL OP VOORRAAD hebben
aan te smeren... :( :X :(

Verwijderd

Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:44:
[...]

als ik zo alles analyseer denk ik dat Hi toch echt onderschat heeft die actie van hun.
En nu willen ze het liefst iedereen die van die actie gebruik heeft gemaakt (voor 19 mei besteld online)
naar een Hi winkel sturen om tegen hogere bedragen de SGS2 DIE ZE WEL OP VOORRAAD hebben
aan te smeren... :( :X :(
Dat vermoeden krijg ik ook steeds sterker. Maar mijn abo was nou niet zo heel veel meer voordeliger dan bij VF of T-mobile 25 euro + internet extra eerste jaar voor 22,45 daarna 34,95 plus 69 euro bijbetaling. Als ik naar VF zou gaan, was het uiteindelijk ongeveer even veel geweest

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
Zojuist contact met Hi gehad, KS vertelde mij dat er meer dan 1700 bestellingen nu nog waren voor de SGS2.. en noemde inderdaad 8 juni als datum.

Ondertussen heb ik bij een Hi winkel mijn abbo (ook) verlengt met het toe zeggen dat ik deze morgen zou krijgen, hier was de KS dan ook erg verbaasd over.

Afwachten dus.

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Zucht weet niet wat ik hier nu mee aanmoet..

24-04 contact gehad met KS van hi dat ik mijn contract wilde omzetten naar prepaid. Een van de redenen was dat ik de SGS2 zo snel mogelijk wilde hebben en dan eigenlijk niet afhankelijk wilden zijn van hun.

Hebben ze me weten "ompraten" (wist heus wel dat ze dan intressante aanbiedingen gaan doen.) om nog even te wachten, zodra ze wisten wanneer ze de SGS2 konden leveren zouden ze me terug bellen. We hadden 12 mei afgesproken en vol verbazing werd ik die dag terug gebeld door hi KS. heb toen een 1 jarig contract met hun afgesproken wat toch wel erg voordelig was. Ik zou de mobiel 18de moeten ontvangen. Ik de 19de maar eens bellen waar het bleef (had geen order bevestig gehad; stom natuurlijk nu ik erop terug kijk)
Blijkt te zijn dat ze mijn bestelling helemaal niet konden vinden. Erg naar dus, nieuwe bestelling gemaakt waarop de verkoper aan de telefoon zei of de 20ste of de maandag daarop. Verder geen probleem gemaakt van hun fout, dacht als ze hem toch de volgende dag gaan leveren. kan het me ook niet zoveel schelen.

Maar nu belde ik gisteren (weer niets gehad). Er werd mij verteld die er of vandaag bij moest zitten, mocht dat niet zo zijn, binnen 3 weken :S. Ik wel op een vriendelijke manier gezegd dat ik dat niet zo netjes vond van hun kant. of ze misschien wat voor mij konden betekenen; Ja was hun antwoord, ze konden mijn bestelling annuleren :S

Ik bedoel wtf, ik deed mijn bestelling op 12 mei!!! ruim 10 dagen later nog steeds niets verder. Toch maar weer een keer bellen. Ben echt geen zeikerd, maar nu ik zo lang moet gaan wachten door hun fout en enige reactie die ik krijg, bestelling annuleren. erg onprofessioneel. Zit er wel sterk over na te denken hier wat mee te gaan doen, zo te zien ben ik niet de enige die zich waardeloos behandelt voelt.

Hi/KPN, wat waardeloos geregeld.

Verwijderd

Heb hem net in Breda gekocht bij Ritel. Ze hebben (nu misschien hadden) er nog 1 op voorraad en morgen krijgen ze er weer 1 binnen. Eindelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:33:
Heb hem net in Breda gekocht bij Ritel. Ze hebben (nu misschien hadden) er nog 1 op voorraad en morgen krijgen ze er weer 1 binnen. Eindelijk :)
hoeveel heb je er voor betaald?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:32

zAo

GPLv2 Fanboy

@lightstyle ik kreeg ook de indruk dat men graag van alle vroege preorders afwil; de prijs is inmiddels flink omhoog gegaan en men kan nog steeds niet leveren.

• asimov6
Ik heb inmiddels de volgende klacht naar hi gestuurd, misschien moeten andere ook maar een klacht indienen, het voorlopig het enigste wat we kunnen:

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik bezwaar maken tegen de manier waarop mijn bestelling wordt afgehandeld.
00-00-0000 j.l. heb ik via een verlenging telefonisch een bestelling gedaan van de Samsung Galaxy S2 in combinatie met een HI Online 25 2 jaar abonnement (Ordernummer: 3368xxxx).
Tot op heden heb ik niks ontvangen. Vandaag heb ik de servicedesk gebeld en gevraagd naar de verwachte leverdatum. Aangegeven werd dat er pas weer geleverd gaat worden vanaf 8 juni maar dat niet met zekerheid te zeggen viel of mijn bestelling dan ook geleverd kan worden.

Dit is een leveringstermijn van tenminste 3 weken. Dit terwijl u op de Hi site geadverteerd heeft met o.a. de stelling dat als je hem online besteld je zeker weet dat je het toestel als eerste hebt.
Deze belofte breekt u nu en ik neem aan dat u hier een tegemoetkoming tegenover zult stellen.

Verder bevreemd het mij zeer dat u geen geen precieze informatie kunt geven over de levering van mijn bestelling. Ik verwacht dat u mij alsnog een exacte leverdatum kunt geven.

Tenslotte wil ik u mijn ontevredenheid overbrengen over de informatievoorziening over mijn bestelling. Bij overschrijding van de voorspelde levertijd met minimaal 3 weken verwacht ik tenminste een mail bericht met uitleg en verontschuldigingen.

Ik hoop van harte dat u mijn klacht in behandeling neem. Een afschrift van deze mail stuur ik door naar de volgende consumentenorganisaties/programma's:

Consumentenbond
TROS Radar
Kassa
thuiswinkel.org

• Meinon
@asimov6: heel mooi.
ik hoop dat ze nu eens van bovenaf reageren (de baasjes ontkomen altijd in dit soort situaties....)

ik w8 hun reactie naar jou toe af. Vervolgens stuur ik dezelfde klacht/bezwaar ook.
(als je het niet erg vindt kopieer ik jouw bericht?)...

Verwijderd

Ik heb op 17-5 de S2 besteld via de website van Hi.
Mijn huidige status is: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Zou dit inhouden dat ik de gsm binnenkort kan ontvangen? Of zal ik toch moeten wachten tot 8 juni...

Verwijderd

Volgensmij krijg je m dan iig binnen 10 werkdagen.. dat zegt Hi op Twitter iig

• asimov6
Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:47:
@asimov6: heel mooi.
ik hoop dat ze nu eens van bovenaf reageren (de baasjes ontkomen altijd in dit soort situaties....)

ik w8 hun reactie naar jou toe af. Vervolgens stuur ik dezelfde klacht/bezwaar ook.
(als je het niet erg vindt kopieer ik jouw bericht?)...
Natuurlijk ga je gang, ik hoop dat meer mensen het doen (ps er zitten een paar typos in)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:55:
Ik heb op 17-5 de S2 besteld via de website van Hi.
Mijn huidige status is: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Zou dit inhouden dat ik de gsm binnenkort kan ontvangen? Of zal ik toch moeten wachten tot 8 juni...
Niet te geloven... Is het een verlenging of nieuw abbonement?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nette aanbieding van mobiel-internet.nl. Bij Vodafone BSW 200 betaal je voor het toestel maar 30 euro.

Goedkoop!

http://www.mobiel-interne...&GrId=15&lm=5&AbonGrId=15

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31

Bullet NL

Eigen Wijs

asimov6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:35:
Ik heb inmiddels de volgende klacht naar hi gestuurd, misschien moeten andere ook maar een klacht indienen, het voorlopig het enigste wat we kunnen:
*knip* ivm een lap tekst.
Schijnbaar ga je helemaal aan het feit voorbij dat ze zich kunnen beroepen op overmacht, wanneer jij je toestel niet voor de aangegeven datum krijgt kan HI altijd zeggen dat ze meer aanvragen dan toestellen hebben ontvangen van Samsung.

Je deeld de zwartepiet hier wel uit naar HI, maar Samsung is net zo schuldig, die hebben/hadden maar een beperkt aantal toestellen voor de Nederlandse markt deze kant op laten komen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:03:
[...]

Niet te geloven... Is het een verlenging of nieuw abbonement?
Verlenging. Weet niet of ze daar naar kijken bij het eventueel selecteren...??? Ik mag het hopen van niet voor de eventueel gedupeerden in dit geval!

• robertovergoor
Bullet NL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:09:
[...]

Schijnbaar ga je helemaal aan het feit voorbij dat ze zich kunnen beroepen op overmacht, wanneer jij je toestel niet voor de aangegeven datum krijgt kan HI altijd zeggen dat ze meer aanvragen dan toestellen hebben ontvangen van Samsung.

Je deeld de zwartepiet hier wel uit naar HI, maar Samsung is net zo schuldig, die hebben/hadden maar een beperkt aantal toestellen voor de Nederlandse markt deze kant op laten komen.
Maar Hi communiceert dit vervolgens niet, en Hi blijft dingen roepen die niet waar gemaakt kunnen worden.

Hi adverteert "Als eerste een nederlandse Galaxy S2".
En vervolgens is Hi is dit geval hun aanspreekpunt.

De kans bestaat dat Hi het vervolgens weer bij Samsung kan verhalen.

[ Voor 0% gewijzigd door robertovergoor op 24-05-2011 17:15 . Reden: Typfout ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:10:
[...]

Verlenging. Weet niet of ze daar naar kijken bij het eventueel selecteren...??? Ik mag het hopen van niet voor de eventueel gedupeerden in dit geval!
13 mei verlengt :P en nog steeds op voor inschrijving hier.

• robertovergoor
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:13:
[...]

13 mei besteld :P en nog steeds op voor inschrijving hier.
Hier 16 mei verlengt:

Nog steeds:
Laatste update: 16/05/2011

Voor inschrijving

• Koen87
[...]

Het probleem is ook dat Hi telefoons uitlevert naar klanten die later hebben besteld. En tegen de klanten die eerder besteld hebben dan zegt dat ze gewoon op volgorde uitleveren.
Er zijn er nog steeds enkele hier op et forum die op de 13e besteld hebben. Terwijl mensen die 16 en 17 mei besteld hebben, ineens een uitlevering krijgen. Dit is gewoon van de zotte.

Helaas kunnen wij hier als kleine consument niets tegen doen, denk ik dan maar.

• asimov6
[...]

Als ik de telefoon direct by Samsung had gekocht hadden zij de klacht gekregen. Ik begrijp wel dat het overmacht is, maar dat ik vervolgens helemaal geen uitleg krijg vind ik heel slecht. Ik heb de meeste info uit dit forum, van Hi niks (ja, afgelopen zondag dat karige smsje dat ik maar moest afwachten).

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zie zojuist dat je (bij Vodafone ten minste) een icoon hebt van een simkaart met o.a. 'Gratis SMS berichten'. Ik vraag me af hoe dat zit? Zijn dat berichten die je eenmalig mag versturen of zijn dat gewoon voorgedefineerde berichten die je onbeperkt kunt sturen?

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:17:
[...]

Het probleem is ook dat Hi telefoons uitlevert naar klanten die later hebben besteld. En tegen de klanten die eerder besteld hebben dan zegt dat ze gewoon op volgorde uitleveren.
Er zijn er nog steeds enkele hier op et forum die op de 13e besteld hebben. Terwijl mensen die 16 en 17 mei besteld hebben, ineens een uitlevering krijgen. Dit is gewoon van de zotte.

Helaas kunnen wij hier als kleine consument niets tegen doen, denk ik dan maar.
Er zijn zelfs mensen hier die op 3 mei hebben verlengd en nog geen toestel van Hi hebben ontvangen!!

• robertovergoor
Kunnen we alle klachten van Hi niet bundelen, samen staan we sterken denk ik..

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:20:
[...]

Er zijn zelfs mensen hier die op 3 mei hebben verlengd en nog geen toestel van Hi hebben ontvangen!!
Hebben wij dan een te mooie aanbieding? Ik neem aan dat jij er 1 van bent?

Verwijderd

Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:21:
[...]

Hebben wij dan een te mooie aanbieding? Ik neem aan dat jij er 1 van bent?
Klopt :-S.. Ik heb geen idee wat de werkelijke reden is, maar er klopt natuurlijk niets van..

@ Roberto: de klachten bundelen lijkt me geen slecht idee..

• lightstyle
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:20:
Ja ben ik voor, Net gebeld, ze vroegen me niet eens om mijn order nummer. zit idd bij de volgende levering, ( 6juni, 7 juni in huis). Voel me ook echt waardeloos behandeld. Volgens hun kan het ook niet dat er mensen zijn die hem later besteld hebben en hem eerder gekregen hebben.

• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-09 19:00
Vorige week dinsdag m'n samsung galaxy s2 retour gestuurd naar de vodafone onlineshop. Krijg ik net te horen van de klantenservice dat ik een nieuw toestel kan verwachten in de 2de week van juni!

Edit:
Toch maar even voor de zekerheid nog een keer gebeld met de KS, de medewerkster die ik nu sprak kon niks over de leverdatum vinden, wat ik dus al vermoedde...

[ Voor 30% gewijzigd door pvang84 op 24-05-2011 17:45 ]

Verwijderd

ja das ook lekker, krijgen we m eindelijk is er wellicht nog iets mis mee..

• Meinon
pvang84 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:28:
Vorige week dinsdag m'n samsung galaxy s2 retour gestuurd naar de vodafone onlineshop. Krijg ik net te horen van de klantenservice dat ik een nieuw toestel kan verwachten in de 2de week van juni!
waarom heb je hem teruggestuurd? geopende verpakking? :)

• pvang84
Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:29:
[...]

waarom heb je hem teruggestuurd? geopende verpakking? :)
Er zat een soort rondje linksonderin met donkerdere pixels dan de rest van het scherm. Leek wel of er iets van een zuignapje op had gezeten ofzo.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-12 19:44

BPP

Ik heb met jullie te doen jongens. Ik heb de 12e verlengd en kreeg hem de 20e binnen. Succes allemaal. :P

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 11:15
Mensen die klagen over GSMwijzer, ik zie dat meeste van jullie op of na 9mei heeft besteld. Ikzelf heb al op 4 mei besteld en heb ook niks niks ontvangen. Ik neem aan dat zij vandaag geen levering hebben gekregen en die dus morgen zouden moeten krijgen. We wachten met spanning af ;)

PSN ID: Beest41

• robertovergoor
Als iedereen nou eens zijn gegevens in een email naar hi@robertovergoor.nl stuurd, plak ik alles ff in een Excel sheet dan hebben we alles bij elkaar..

Ik hem nu naast elkaar in Excel staan: Naam, Ordernummer, Datum bestelt, Nieuw abbo / verlengt, Datum geleverd, evt opmerking.

Hor graag de klachten met betrekking van Hi. (wel via email bericht naar hi@robertovergoor.nl AUB)

[ Voor 9% gewijzigd door robertovergoor op 24-05-2011 17:38 . Reden: Tekst aangepast ]

Verwijderd

30 april bij algebeld, ik lijk nog wel de enige die nog op het toestel van hun wacht, eind deze week hoop ik nu maar!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik zit al een aantal dagen mee te lezen, maar ga me nu ook in de discussie mengen.

Ook verlengd bij Hi, 16 mei. Nog steeds niets ontvangen. KS kan mij ook niet vertellen waar ik op de lijst sta, en wanneer ik 'm kan verwachten.

Word hier een beetje moe van :-/

[ Voor 0% gewijzigd door ton89 op 24-05-2011 17:49 . Reden: Tekst gewijzigd ]

Verwijderd

Nu breekt mijn klomp!!!!! kijk op twitter en dan bij het bericht van ALEXANDER (QELFORT) bij HI_WEBCARE. Deze kerel heeft op 21 mei zijn Samsung GS2 besteld en krijgt hem gewoon al geleverd :S! Slaatttt werkelijk nergens op

• Meinon
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:05:
Nu breekt mijn klomp!!!!! kijk op twitter en dan bij het bericht van ALEXANDER (QELFORT) bij HI_WEBCARE. Deze kerel heeft op 21 mei zijn Samsung GS2 besteld en krijgt hem gewoon al geleverd :S! Slaatttt werkelijk nergens op
ongelooflijk...
ze willen ons echt lozen.
zijn ordernummer = 33687514

en dat klopt dus echt dat hij pas later dan de gemiddelde wachtende hier heeft besteld... :X :X :r |:(

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

pvang84 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:28:

Edit:
Toch maar even voor de zekerheid nog een keer gebeld met de KS, de medewerkster die ik nu sprak kon niks over de leverdatum vinden, wat ik dus al vermoedde...
Dat betekent dus dat ze mij voorliegen bij Vodafone, ik weet zo ondertussen niet meer of ik dat ding nog wel voor 8 juli ontvang. Ik heb de 20ste bestelt, en mij wordt deze week belooft. Jij heb dinsdag teruggestuurd en krijgt nu de de 2e week van juni te horen? Dan is er toch iemand behoorlijk aan het liegen tegen mij.

• asimov6
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:20:
Op zich lijkt het me een goed idee, maar hoe doe je dat, hoe bundel je klachten? Ik denk dat het nog steeds belangrijk is je eigen klacht in te dienen bij Hi.

Verwijderd

14 mei besteld. Vanochtend nog voorinschrijving. Check het nu net:

Status:

Laatste update: 24/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Verwijderd

ik heb net even gebeld naar Hi.

het was het populairste toestel ooit en er waren er 1700 bij hi besteld en dat was een record bla bla bla.
ik heb de 17de besteld en kon hem binnen 10 werkdagen verwachten. Dit kwam door de hoge vraag en de leveringsproblemen vanuit samsung.

altijd al gemengde gedachtes gehad over samsung telefoons, nu kan ik dus lekker wachten. is met met alle andere telefoons nog nooit gebeurt!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 10:29
@GSMwijzer Zit mijn order ook bij de volgende levering van de galaxys2 (ordernummer: 5157xx)

GSMwijzer :dit zal naar verwachting id loop van volgende week zijn

Ik hoop dat dit klopt, dan heb ik em volgende week binnen :D Contract ontvangen op 18 Mei

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:41:
14 mei besteld. Vanochtend nog voorinschrijving. Check het nu net:

Status:

Laatste update: 24/05/2011

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Ondertussen het bellen met de KS heb ik inderdaad ook de update gekregen, echter werd mij verteld dat ze dus binnen 3 weken alles willen verwerken. Maar ik verwacht zelf dat ik ook wel die 10 werkdagen kan aanhouden ;)

• pvang84
eew schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:12:
[...]

Dat betekent dus dat ze mij voorliegen bij Vodafone, ik weet zo ondertussen niet meer of ik dat ding nog wel voor 8 juli ontvang. Ik heb de 20ste bestelt, en mij wordt deze week belooft. Jij heb dinsdag teruggestuurd en krijgt nu de de 2e week van juni te horen? Dan is er toch iemand behoorlijk aan het liegen tegen mij.
Ik heb hem vorige week dinsdag retour gestuurd, maar het zal wel een aantal dagen geduurd hebben voordat ze het toestel hebben ontvangen en daarna de herlevering in het systeem hebben gezet

• gangstahh
Trouwens ik zie net dat ze op GsmWijzer deze actie ook hebben verlengd :

Samsung i9100 Galaxy S II
Nu tijdelijk met 8.0 GB Micro SD (aankoop voor 4 juni 2011, woonadres in NL).

Dit was eerst altijd 31 mei ;)

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12 20:36
ik heb hem de 13e besteld met een verlenging, meerdere malen verteld dat ik hem de 23e kreeg toen 8 juni, en vandaag weer gebeld nadat ik zag dat er bij mensen hun status was verandert. dus ik weer bellen en toen werd me verteld dat ik hem in de loop van deze week kreeg. ik ben benieuwd !

Verwijderd

syntesia schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:12:
ik heb hem de 13e besteld met een verlenging, meerdere malen verteld dat ik hem de 23e kreeg toen 8 juni, en vandaag weer gebeld nadat ik zag dat er bij mensen hun status was verandert. dus ik weer bellen en toen werd me verteld dat ik hem in de loop van deze week kreeg. ik ben benieuwd !
Bij jou is de status op de Hi-site ook nog niet veranderd ?
Dan heb ik ook nog hoop dat ik hem deze week krijg.. Ook al zeggen ze bij de KS zoveel !

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:33:
Als iedereen nou eens zijn gegevens in een email naar hi@robertovergoor.nl stuurd, plak ik alles ff in een Excel sheet dan hebben we alles bij elkaar..

Ik hem nu naast elkaar in Excel staan: Naam, Ordernummer, Datum bestelt, Nieuw abbo / verlengt, Datum geleverd, evt opmerking.

Hor graag de klachten met betrekking van Hi. (wel via email bericht naar hi@robertovergoor.nl AUB)
Goed idee, ik mail je.

Verwijderd

Besteld via voorinschrijving eind april, nog steeds de status "out of stock".

Ik heb inmiddels Hi en de welbekende comsumentenprogramma's op de hoogte gesteld van deze praktijken. Een beetje logisch denkwerk laat inderdaad zien dat bijna alle mensen die hem in de actieperiode hebben besteld, of nog eerder bij de "late" voorinschrijving zaten, het toestel nog steeds niet ontvangen. Bij velen lijkt de levering in de buurt te zijn, maar word de order gecancelled om vage redenen met als enige antwoord: De bestelling is geannuleerd, dan moeten we een nieuwe bestelling maken. Via sociale media als twitter valt te lezen dat bestellingen uitgevoerd slechts enkele dagen geleden gewoon afgeleverd worden. De door mij bezochte winkels van Hi en KPN hebben het toestel steeds weer op voorraad, en krijgen bijna dagelijks nieuwe toestellen binnen. Dit klopt natuulijk van geen kant, gezien het onmogelijk is om je toestel daarvandaan te halen wanneer je via de telefoon hebt besteld. De service aan de telefoon bij KS word ook steeds grimmiger, mensen worden afgewimpeld, zelfs opgehangen, grofweg de inschatting verteld dat de volgende levering over 2 weken is en dat het niet eens zeker is dat je daar bij hoort of alles behalve vriendelijk geadviseerd te annuleren en in de winkel te bestellen. Dit lijkt steeds meer op het feit dat Hi de gedane orders zsm kwijt wil, zodat de telefoons voor hogere prijzen opnieuw verkocht kunnen worden. (Ik heb al mijn gesprekken met KS opgenomen, en als ik het terugluister in de juiste volgorde, schrik ik mij een ongeluk hoe ik ben behandeld. Deze gesprekken heb ik als bijlage meegestuurd, dat geeft ze 3 uur luisterplezier.)

In afwachting op een reactie van welke partij dan ook...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 19:28 . Reden: onvolledig ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:25:
Besteld via voorinschrijving eind april, nog steeds de status "out of stock".

Ik heb inmiddels Hi en de welbekende comsumentenprogramma's op de hoogte gesteld van deze praktijken. Een beetje logisch denkwerk laat inderdaad zien dat bijna alle mensen die hem in de actieperiode hebben besteld, of nog eerder bij de "late" voorinschrijving zaten, het toestel nog steeds niet ontvangen. Bij velen lijkt de levering in de buurt te zijn, maar word de order gecancelled om vage redenen met als enige antwoord: De bestelling is geannuleerd, dan moeten we een nieuwe bestelling maken. Via sociale media als twitter valt te lezen dat bestellingen uitgevoerd slechts enkele dagen geleden gewoon afgeleverd worden. De door mij bezochte winkels van Hi en KPN hebben het toestel steeds weer op voorraad, en krijgen bijna dagelijks nieuwe toestellen binnen. Dit klopt natuulijk van geen kant, gezien het onmogelijk is om je toestel daarvandaan te halen wanneer je via de telefoon hebt besteld. De service aan de telefoon bij KS word ook steeds grimmiger, mensen worden afgewimpeld, zelfs opgehangen, grofweg de inschatting verteld dat de volgende levering over 2 weken is en dat het niet eens zeker is dat je daar bij hoort of alles behalve vriendelijk geadviseerd te annuleren en in de winkel te bestellen. Dit lijkt steeds meer op het feit dat Hi de gedane orders zsm kwijt wil, zodat de telefoons voor hogere prijzen opnieuw verkocht kunnen worden. (Ik heb al mijn gesprekken met KS opgenomen, en als ik het terugluister in de juiste volgorde, schrik ik mij een ongeluk hoe ik ben behandeld. Deze gesprekken heb ik als bijlage meegestuurd, dat geeft ze 3 uur luisterplezier.)

In afwachting op een reactie van welke partij dan ook...
Het is idd zo dat veel mensen die het toestel in de voorinschrijving hebben besteld het toestel nog niet hebben.. Ik heb op 3 mei verlengd en ook nog steeds niets ontvangen.. Ben ook totaal niet te spreken over de KS, hoewel ik via het 0800 nr. van KPN wel beter werd geholpen dan direct via Hi..

Goed dat je een klacht hebt ingediend en de gesprekken hebt opgenomen..
Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

• thijsn
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik zie al dat er bestellingen zijn uitgeleverd bij Studentmobiel, met ordernummers boven de 26 5126**, heeft iemand daar een idee van hoe dat komt? ik heb 5126** namelijk

• asimov6
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:33:

Heb ik gedaan, goed inititief, bedankt!

Verwijderd

Ik heb ze de kans gegeven het fatsoenlijk op te lossen, en die hebben ze niet gegrepen, tot 5 keer aan toe. Dan moet het maar zo... Er zijn veel kleine lettertjes te vinden waaruit blijkt dat Hi en KPN zich niet aan de regels houden (leveringsdatum is onder voorbehoud, maar bij wijzigingen daarin dient iedere partij op de hoogte te worden gebracht, en met deze aantallen gedupeerden hoop ik dat er in ieder geval aandacht aan word besteed).

Ik zie iig dat niet alleen Hi vieze spelletjes speelt. Ben erg benieuwd waarom dit gebeurd... (betere inkoopsprijs bij latere levering bij telecomprovider? samsung die zijn levering niet op orde heeft? In shock door hun eigen acties en daarom alle orders proberen af te wimpelen? gewoon ongecoördineerde chaos?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 19:42 ]

Verwijderd

Gister naar de vodafone winkel gelopen in Hilversum en 1tje meegenomen... Ze hadden er nog 1 :)

• Meinon
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:43:
Gister naar de vodafone winkel gelopen in Hilversum en 1tje meegenomen... Ze hadden er nog 1 :)
tegen welke voorwaarden... |:(

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-12 23:16
gangstahh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:45:
@GSMwijzer Zit mijn order ook bij de volgende levering van de galaxys2 (ordernummer: 5157xx)

Ik hoop dat dit klopt, dan heb ik em volgende week binnen :D Contract ontvangen op 18 Mei
Nice, hoop dat ik daar dan ook binnen val. 5165xx hier :)
Heb ook getwitterd naar GSMwijzer, maar nog geen reactie gehad.

• thomas_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:49
Recrush schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:44:
[...]

op Twitter geven ze niet zoveel antwoorden want ze hebben er vandaag 2 gedaan maar ik heb gister al een bericht gestuurd maar geen antwoord en van daag nog en keer hoop dat ze morgen antwoord geven.

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
[...]

GSMWijzer is niet zo snel met antwoord geven. Vragen per e-mail is meestal 1 dag, Twitter kijken ze 2x per dag volgens mij. Voor mijngevoel gaat Twitter sneller.
Valt me wel op dat ze nooit een datum geven, alleen een iets in de rcihting van "Deze week".

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 22:43
[...]

Zit zelf ook in deze order nummer regio, echter heb ik ook nummer behoud aangevraagd en daar tot op heden nog steeds niks van gehoord. Vind het allemaal maar erg traag gaan w.b.t nummer behoud. Verwacht dan ook zeker niet dat ik bij deze batch hoor :(

Verwijderd

Ik heb al een reactie mensen! maarmoet nu snel weg, ik zla m over anderhalf uur posten! maar niks bijzonders... gr

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12 12:46
Hallo iedereen,
ben een beetje nieuw hier... (vast wel te lezen?! :p)
maar mijn vraag is eigenlijk de volgende: GSMWijzer en Studentmobiel zijn van dezelfde organisaties toch? Dus X besteld om 12:00 en Y besteld om 12:01 klopt het dan dat de ordernummers op elkaar volgend zijn? daarnaast, heeft iemand een indicatie wanneer de SGS2 wordt geleverd als ik op 14-05 heb besteld met ordernummer 5154**, bij Studentmobiel? Daarnaast vertellen ze mij dat het contract wordt goedgekeurd als het toestel binnen is.... Ik heb nummerbehoud, van T-Mobile naar Vf. Dit lijkt me namelijk stug, Studentmobiel stuurt toch het contract gwn door naar Vf, die keuren het goed, ze hebben niks van doen met de telefoon toch? Maar wrom kan dat goedkeuren met nummerbehoud een week duren?.... *zucht*
Bedankt!

• Meinon
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:05:
Ik heb al een reactie mensen! maarmoet nu snel weg, ik zla m over anderhalf uur posten! maar niks bijzonders... gr
ach ja joh... laat jij ons ook maar wachten.. zijn we wel gewend.. :( ;)

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 12:08
Online bestellen bij vodafone is echt %$##$%$%#.

Vorige week woensdag geannuleerd bij algebeld.nl omdat zij de leverdatum weer 2 weken hadden verschoven en ik was van plan om hem ergens in de winkel te gaan zoeken.

Toppie service van algebeld.nl overigens. Binnen een dag het geld retour en zij hebben de annulering doorgegeven aan Vodafone via fax

Doet die schijt vodafone er dus nu al 6 dagen over om een fax uit het fax-apparaat te halen en op de knop 'annuleer verlenging' te drukken.
KS zegt niks te kunnen omdat de annulering nog niet in het systeem staat. en de fax-meneer is niet telefonisch te bereiken. En als de annulering in het systeem staat, dan duurt dat 2 werkdagen om te verwerken????

Volgende keer wacht ik gewoon geduldig 2 weken af en dan haal ik hem wel in de winkel. Gewoon in de winkel verlengen, handtekening zetten en de telefoon mee naar huis nemen.....

[ Voor 17% gewijzigd door prutser387 op 24-05-2011 20:11 ]

• lightstyle
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:41:
Ik heb ze de kans gegeven het fatsoenlijk op te lossen, en die hebben ze niet gegrepen, tot 5 keer aan toe. Dan moet het maar zo... Er zijn veel kleine lettertjes te vinden waaruit blijkt dat Hi en KPN zich niet aan de regels houden (leveringsdatum is onder voorbehoud, maar bij wijzigingen daarin dient iedere partij op de hoogte te worden gebracht, en met deze aantallen gedupeerden hoop ik dat er in ieder geval aandacht aan word besteed).

Ik zie iig dat niet alleen Hi vieze spelletjes speelt. Ben erg benieuwd waarom dit gebeurd... (betere inkoopsprijs bij latere levering bij telecomprovider? samsung die zijn levering niet op orde heeft? In shock door hun eigen acties en daarom alle orders proberen af te wimpelen? gewoon ongecoördineerde chaos?)
De combinatie van hogere prijs en goedkopere inkoop prijs is voor hun blijkbaar belangrijker dan op tijd leveren. Nieuwe bestelling krijgen voorrang omdat die meer geld opleveren. Krijg persoonlijk het idee dat ze gewoon een afweging hebben gemaakt, meer winst, meer ontevreden klanten. minder winst meer tevreden klanten. Vandaar het advies om te annuleren, kunnen ze de mobiel weer voor meer verkopen.
Daarom denk ik ook dat we als consument niet over ons heen moeten laten lopen.

• pek
  • Laatst online: 06-02 11:46

pek

Ik heb vandaag bericht gehad van GSMwijzer dat mijn nummerportering in gang is gezet.
Besteld op 10 mei, ordernummer 513***.

Ik hoop dat het een beetje vlot gaat met de NP en dat ik hem voor het weekend in huis heb, maar ik reken op volgende week.

Verwijderd

wtf wordt gek van die belsimpel...

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Helaas is de verwachte levertijd van het door u bestelde toestel 2 weken voor nieuwe klanten.

Uiteraard kunt u ervanuit gaan dat wij ons uiterste best doen om uw toestel zo snel mogelijk te leveren, maar wij afhankelijk zijn van onze distributeurs.

Wij verwachten het toestel over 2 weken weer voldoende te kunnen uitleveren.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

dat is toch belachelijk, 2 weken geleden zijden ze ook 2 weken...

kunnen ze niet rekenen bij belsimpel of wat ?
werken zeker alleen maar SIMPELE ZIELEN GRRRRRRRR>...

• gangstahh
thomasv15 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:46:
[...]

op Twitter geven ze niet zoveel antwoorden want ze hebben er vandaag 2 gedaan maar ik heb gister al een bericht gestuurd maar geen antwoord en van daag nog en keer hoop dat ze morgen antwoord geven.
Ik had ze dus gister getwitterd, en kreeg vannochtend een reactie maar wel in een privé bericht.

• Meinon
gangstahh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:
[...]

Ik had ze dus gister getwitterd, en kreech vannochtend een reactie maar wel in een privé bericht.
en die luidt...?? :O

• gangstahh
had ik al gepost haha ;) Hier nog een x :

Ik hoop dat dit klopt, dan heb ik em volgende week binnen Contract ontvangen op 18 Mei
:)

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 12:08
gangstahh schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:22:
dit zal naar verwachting id loop van volgende week zijn
2 vaagheden in 1 zin belooft weinig goeds :P

• gangstahh
prutser387 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:30:
[...]

2 vaagheden in 1 zin belooft weinig goeds :P
Nee oke maar eerder bericht van Gsmwijzer klopte toch ook ? dat deze week tot minimaal aan levering X weet niet meer precies welke, zouden worden uitgeleverd...

Nahja we zullen zien, hoop dat die snel komt ik kan niet wachten haha. Ik loop nu rond met zo'n pauper telefoon, blackberry is gisteren weggegaan ;p

Verwijderd

ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Telfort surf & mail standaard? ik wil graag weten of dat snel genoeg zal zijn voor de galaxy s2. ze adverteren met een snelheid van max 768 Kbit/s. Is dat niet traag in vergelijking met bv Hi of Vodafone die veel hogere snelheden vermelden?
Pagina: 1 ... 77 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!