Verwijderd

eew schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Juli moet toch lukken hoop ik, anders dan is het echt een stelletje oplichters. Vrijdag verzekerde de meneer van Vodafone mij dat ik hem gisteren zou hebben.
Jou hebben ze bij het telefonisch afsluiten van je abo/verlenging ook verzekerd dat ze hem op voorraad hebben ? Ik heb eigenlijk stille hoop dat ze hem gisteren verzonden hebben oid, maar dan zou ik wel een verzendbevesting gehad hebben lijkt mij.

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
shabroek schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:09:
Ben erg benieuwd wanneer er iemand iets gaat horen van GSMwijzer. Dat is volgens mij een van de weinige webshops die aangegeven hebben dat ze vandaag of morgen nog wat gaan leveren. Ik heb 12 mei in de middag besteld [met nummerbehoud Hi -> VF] en m'n ordernummer is 5145xx.

Zie hier graag de ordernummers van mensen die iets horen van GSMwijzer..

Gezien de drukte zullen ze die verwachte order wel morgen pas binnenkrijgen.. Wat is het wachten toch vervelend als je weet dat er een kans is dat je het toestel deze week nog kan verwachten..
Mijn order Bij GSMWijzer.
Gebruiker: Tjeerdtq
Ordernummer: 512987
Bestel datum: 09-05-2011 11:33

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22

• MoehMan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-12 10:29
Na alle klachten over levertijden van de online-bestellers hier gelezen te hebben, heb ik besloten om het maar in een fysieke winkel te proberen. Ik ben vanmorgen een vodafone winkel binnen gelopen (Enschede) en heb hem daar besteld (met abo BSW 275, telefoon gratis). Even wachten op het goedkeuren van de nummerportering (ben -> vf) en dan kan ik m'n telefoon naar verwachting vrijdag oppikken. Hij is in ieder geval gereserveerd. :-)
Op het moment dat ik bestelde hadden ze trouwens nog 2 exemplaren op voorraad (nu dus nog 1).

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Kijk eens wat ik lees op de klachten bieb van de reclamecode commissie...
KPN (en dus Hi...) is al eerder op de vingers getikt, m.b.t. de Samsung galaxy S en nu
flikken ze het weer bij ons met de S2!!! ongelooflijk.. ze zijn wel hard leers daar!

Datum: 10 november 2010
Dossiernr: 2010/00660
Uitspraak: Aanbeveling
Product / dienst: (Tele) communicatie technologie
Motivatie: Misl. Beschikbaarheid, Misl. Beschikbaarheid
Medium: Digitale marketing communicatie

De bestreden uiting

Het betreft de reclame-uiting op de website www.kpn.com voor een ‘Samsung GalaxyS (i9000) in combinatie met een abonnement van adverteerder.

De klacht

Op de bewuste website staat dat alle producten uit voorraad leverbaar zijn, tenzij anders is vermeld. Klager heeft mede om die reden de aangeboden Samsung telefoon bij adverteerder besteld. Noch op de site, noch tijdens het bestelproces is klager een melding tegengekomen dat het toestel niet leverbaar zou zijn. Ook bij de orderbevestiging is hiervan geen melding gemaakt. Pas toen klager de klantenservice belde, kreeg hij te horen dat het toestel niet op voorraad was. Het was onduidelijk wanneer de telefoon zou worden geleverd. Bij navraag bij de afdeling Verkoop bleek dat het meer dan 30 dagen na de bestelling kon duren.

Het verweer

Het verweer kan als volgt worden samengevat.

Adverteerder deelt mee dat uit intern onderzoek is gebleken dat door de populariteit van het door klager bestelde toestel op het moment van bestelling van het toestel dit niet op voorraad was. De uiting was op dit punt derhalve niet correct. Adverteerder heeft de informatie op de website op dit punt aangepast.

Het oordeel van de Commissie

De Commissie stelt voorop dat zij slechts oordeelt over een uiting zoals deze op het moment van het indienen van de klacht is gepubliceerd.

In de uiting staat dat ‘alle artikelen op KNP.com’ ‘Altijd op voorraad’ zijn. Nu vaststaat dat het bewuste toestel op het moment dat klager dit bestelde niet op voorraad was, is de Commissie van oordeel dat deze informatie in de uiting onjuist is, hetgeen ook door adverteerder is erkend. Meer in het bijzonder is de informatie onjuist met betrekking tot één van de voornaamste kenmerken als bedoeld in artikel 8.2 onder b van de Nederlandse Reclame Code (NRC), te weten de beschikbaarheid. Voorts is de Commissie van oordeel dat deze onjuiste informatie de gemiddelde consument ertoe kan brengen een besluit over een transactie te nemen dat hij anders niet had genomen. Om die reden is de uiting misleidend en daardoor oneerlijk in de zin van artikel 7 NRC.

Wat betreft de nieuwe versie van de uiting geeft de Commissie adverteerder in overweging om deze voor te leggen aan de afdeling Monitoring&Compliance van de Stichting Reclame Code, zodat kan worden nagegaan of met de wijziging gevolg wordt gegeven aan de onderstaande aanbeveling van de Commissie.

De beslissing

Gelet op het voorgaande acht de Commissie de uiting in strijd met artikel 7 NRC. Zij beveelt adverteerder aan om niet meer op een dergelijke wijze reclame te maken.

Regeling: NRC (nieuw) art. 7
NRC (nieuw) art. 8.2 onder b.
dit brengt mij op een idee.... >:) >:)

Verwijderd

Ik zie iniedergeval dat vodafone als 1 van de besten ervoor staat kwa binnenkomst.!
*sprankje hoop*

Verwijderd

Op deze site staat dat hi vandaag nog wat gaat leveren?

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Ik heb ordernummer 513543
Status contract ontvangen op 12-05 om 13:00
Vorige week dinsdag om 9.25 de mail gehad dat het was uitgesteld, benieuwd of we vandaag nog wat gaan horen.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12 23:00
Ordernummer: 5188xx
wel op gsmwijzer.be
23-05 besteld

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Studentmobiel
5154**
14-05 besteld(los toestel)

Hoop dat mijn mobiel bij de batch van vandaag/morgen zit, vrees van niet. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door themole op 24-05-2011 11:36 ]

Verwijderd

Ordernummer 5132** bij Studentmobiel

9 mei besteld

11 mei contract ontvangen 09:26

Ik heb nummerbehoud ( Hi- VF)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 11:37 ]

Verwijderd

Mijn update:

Vorige week dinsdag had ik in de fysieke Vodafone winkel een abonnement afgesloten met de Galaxy S2 met nummerbehoud van Ben naar Vodafone. Als die was goedgekeurd zouden ze me bellen en dan kon ik het toestel ophalen. Dit was dus ondertussen een week geleden en ik had nog niks van de winkel gehoord. Zojuist dus nog maar even naar de winkel om te kijken hoe het ervoor staat. Nummerbehoud was afgekeurd, nummer was niet bekend bij de huidige provider.

Blijkt dus dat die prutser de verkeerde provider had aangevinkt bij het nummerbehoud.

Ik: '' Maar je hebt de telefoon hier nu wel op voorraad liggen?''
Verkoper: ''Ja''
Ik: '' Maar ik mag hem nog niet meenemen omdat mijn nummerbehoud nog niet is goedgekeurd ''
Verkoper: '' Klopt "
Ik: '' Kan ik dan niet een nieuw nummer bij je aanvragen zodat ik de telefoon wel direct kan meenemen? ''
Verkoper : '' Ik heb 2 seconde geleden op Enter gedrukt voor een nieuwe aanvraag bij de juiste provider, dus dat kan nu niet meer... ''

AARGH

Ik: '' Dan vraag ik je nogmaals om mij direct te BELLEN, zodra het nummerbehoud is goed- of afgekeurd. ''
Verkoper: '' Dat ga ik zeker doen. Sorry nogmaals. ''

Ongelofelijk die gasten...

• ilhanko
  • Niet online
Op de twitter van Hi worden heel veel vragen gesteld over de SGS2. Daar beweren ze bij de laatste berichten dat je het toestel iedere dag kan verwachten en dat alle bestellingen binnen 10 dagen worden geleverd.

Nu is de vraag: die persoon heeft op de 14e besteld en ik pas gisteren, dus hoor ik daar ook bij?
En zijn het 10 dagen of 10 werkdagen? ;p Werkdagen dus.

Volgens mij moeten we gewoon (even) (heel veel) geduld hebben!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:37:
Mijn update:

Vorige week dinsdag had ik in de fysieke Vodafone winkel een abonnement afgesloten met de Galaxy S2 met nummerbehoud van Ben naar Vodafone. Als die was goedgekeurd zouden ze me bellen en dan kon ik het toestel ophalen. Dit was dus ondertussen een week geleden en ik had nog niks van de winkel gehoord. Zojuist dus nog maar even naar de winkel om te kijken hoe het ervoor staat. Nummerbehoud was afgekeurd, nummer was niet bekend bij de huidige provider.

Blijkt dus dat die prutser de verkeerde provider had aangevinkt bij het nummerbehoud.

Ik: '' Maar je hebt de telefoon hier nu wel op voorraad liggen?''
Verkoper: ''Ja''
Ik: '' Maar ik mag hem nog niet meenemen omdat mijn nummerbehoud nog niet is goedgekeurd ''
Verkoper: '' Klopt "
Ik: '' Kan ik dan niet een nieuw nummer bij je aanvragen zodat ik de telefoon wel direct kan meenemen? ''
Verkoper : '' Ik heb 2 seconde geleden op Enter gedrukt voor een nieuwe aanvraag bij de juiste provider, dus dat kan nu niet meer... ''

AARGH

Ik: '' Dan vraag ik je nogmaals om mij direct te BELLEN, zodra het nummerbehoud is goed- of afgekeurd. ''
Verkoper: '' Dat ga ik zeker doen. Sorry nogmaals. ''

Ongelofelijk die gasten...
haha wat een faal daar, lekker van die uitzendkrachten xD

en nu weer lekker weekje wachten?

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-12 21:33
Ik heb op 8 mei besteld, ordernummer 5128** zonder nummerbehoud met Vodafone BSW150. Ik hoop ook dat vandaag of morgen het toestel eindelijk geleverd gaat worden, want volgens mij zat ik net niet bij de vorige levering.

Verwijderd

Mail van studentmobiel: :9~

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

9 mei besteld

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 12:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:40:
[...]

haha wat een faal daar, lekker van die uitzendkrachten xD

en nu weer lekker weekje wachten?
waarschijnlijk wel ja. Een andere jongen hier op het forum werd ook niet gebeld terwijl zijn nummerbehoud wel was goedgekeurd. Hij had het vorige week dinsdag aangevraagd in de VF winkel en vrijdag was het goedgekeurd. Ik heb weinig vertrouwen meer in het personeel daar dus ik ge er bij voorbaat van uit dat ze mij weer niet bellen. Vrijdag ga ik dus weer even langs voor een status update.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:48:
[...]

waarschijnlijk wel ja. Een andere jongen hier op het forum werd ook niet gebeld terwijl zijn nummerbehoud wel was goedgekeurd. Hij had het vorige week dinsdag aangevraagd in de VF winkel en vrijdag was het goedgekeurd. Ik heb weinig vertrouwen meer in het personeel daar dus ik ge er bij voorbaat van uit dat ze mij weer niet bellen. Vrijdag ga ik dus weer even langs voor een status update.
dat is idd een wijs besluit, hoop voor je dat je em snel krijgt!

ik heb pas net besteld (21mei) dus ik zal nog wel een tijdje moeten wachten iniedergeval heb ik me daarop ingesteld!

• thomas_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 16:49
Tjeerdtq schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Order bij gsmwijzer.nl en ordenummer is 512883 en heb beteld op 10 mei

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-12 01:32

link_mario

Ofwa?

Eergisteren besteld bij Hi.nl. Ik wacht wel af.

Heb meerdere shops en groothandels gecontacteerd en deze geven allemaal aan levertijd onbekend of anders medio Juni. Geven aan dat ze nog veel leveringen krijgen, maar dat deze allemaal al verkocht zijn en dus direct uitgeleverd worden.

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:43:
Mail van studentmobiel: :9~

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

9 mei besteld

die heb ik ook gekregen, het lijkt erop dat studentmobiel de tweede batch mobieltjes binnen heeft!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 02:34
Meinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:41:
[...]

Waarom krijg jij 6 mnd korting ipv 3 mnd? :X
Ja dat vroeg ik me ook af, maar dat zei die mevrouw tegen mij ;)
Maar omdat alles in me spambox terecht is gekomen en per ongeluk verwijderd is, kan ik niets nakijken.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Misschien wel handig om te vermelden, vanaf donderdag kan je bij Mediamarkt 50 euro vakantiepremie krijgen dus 50 euro korting op de Galaxy S2 bij een los toestel.

Toch mooi meegenomen

Verwijderd

Hoelang duurt het overzetten van een nummer naar Vodafone?
Twee weken geleden abbo afgelopen in de Vodafone winkel. Momenteel zit ik bij Hi. Twee weken verder, en verder nog niks gehoord. Vorige week vrijdag nog in de winkel geweest, toen was het nog in behandeling bij Hi.
Lijkt me erg lang duren zo

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:55
Ik heb ordernr 5165xx (18-19 mei contract ontvangen) bij GSMwijzer, verwacht niet dat er vandaag/morgen iets gaat gebeuren voor mij maar de hoop is er natuurlijk wel. Heb een nieuw abbonement dus ik verwacht dat er tussen contract ontvangen en verzonden geen stappen meer zitten?

• Anita
  • Niet online
Recrush schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:35:
Ik heb ordernr 5165xx (18-19 mei contract ontvangen) bij GSMwijzer, verwacht niet dat er vandaag/morgen iets gaat gebeuren voor mij maar de hoop is er natuurlijk wel. Heb een nieuw abbonement dus ik verwacht dat er tussen contract ontvangen en verzonden geen stappen meer zitten?
tenzij je je nummer wilt behouden..?

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:55
Ik heb een nieuw abbonement zonder nummerbehoud. Dat bedoelde ik net ook eigenlijk, alleen verkeerd geformuleerd :P. Dus voor mij geldt die stap in ieder geval niet.

• Anita
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:29:
Hoelang duurt het overzetten van een nummer naar Vodafone?
Twee weken geleden abbo afgelopen in de Vodafone winkel. Momenteel zit ik bij Hi. Twee weken verder, en verder nog niks gehoord. Vorige week vrijdag nog in de winkel geweest, toen was het nog in behandeling bij Hi.
Lijkt me erg lang duren zo
het mag maximaal 10 werkdagen duren. (zie http://www.bellen.com/con...ud-informatie-mobiel.aspx). En vanaf woensdag als het goed is maar 1 werkdag (zie http://www.allaboutphones...k-verplicht-mogelijk.html)

Verwijderd

Hi webcare geeft aan uiterlijk 10 werkdagen nog voor degenen die al besteld hebben.. dus dat zou UITERLIJK 7 juni betekenen.. vraag me af waar ze die telefoons vandaan gaan halen nu

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:25
Vanmiddag ben ik bij verschillende winkels in Nijmegen (Winkelcentrum Dukenburg) geweest:
- telefoonkopen.nl: € 599,-, 2 op voorraad. Vanwege de beperkte voorraad mocht de medewerker het niet los verkopen.
- belcompany: gesloten ivm verbouwing
- the phonehouse: € 649,-, niet op voorraad
- Vodafone: € 729,-, niet op voorraad
- T-mobile: winkel was te druk, ik ben maar niet naar binnen gelopen.

Dan maar een weborder en enkele weken wachten. :Y)

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
zojuist contact gehad met een fysieke Hi winkel, hier wordt aangegeven dat ze als ze het toestel voor 17:00 uur bestellen ik het morgen op mijn thuis adres geleverd krijg. Ik moet dan wel mijn huidige online verlenging anuleren...

Ik ga hier over ong. een uurtje naar toe om dit te regelen, ik laat ze op papier zetten dat ik morgen het toestel geleverd krijgt.

• shabroek
  • Laatst online: 18-08-2011
Nummerbehoud in behandeling

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@gsmwijzer.nl) of telefoon 070 358 50 64 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur). Vermeld in de communicatie aub uw ordernr. 5145xx

Jeuj!

Hoewel ik gisteren wel een bericht gestuurd heb dat ze nummerbehoud vast in werking konden stellen, omdat ik toch voor deze aanbieding zou gaan. Heb er overigens (nog) geen mail van gehad. Ook geen reactie op het bericht van gisteren. Maar is al heel wat dat dat in ieder geval in bezig is! Zou het dan..?

• dafichias
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-02 17:16
Ik heb zelf ordernummer 515*** (studentmobiel), denk dat dit ook pas volgende maand wordt.
Erg jammer, hopelijk is het het wachten waard!

*offtopic: Dat is inderdaad een tijdje geleden Recrush!

Verwijderd

iemand al meer nieuws over vodafone leveringen?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
ik zit in de 513*** nummers en zie dat mensen met 514 al status update hebben :S zo maar weer bellen dan.
Duurt me echt te lang dit

Verwijderd

Verwijderd in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."

Update:

Net een sms gehad van Hi dat mijn bestelling succesvol is afgeleverd. Apart. Ik ben niet thuis en hij zou worden gecanceld. Ik heb er zelfs een maand abonnementskosten ervoor gekregen. Ik ben benieuwd wat ik straks thuis aantref.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:17:
iemand al meer nieuws over vodafone leveringen?
Ja ik heb net gebeld.....

Ook Vodafone heeft gelogen. Nu zeggen ze weer dat de hele boel is uitgesteld. Ze verwachten hem pas in juni. Ik ben dus twee keer keihard voorgelogen door Vodafone medewerkers. Apparaat is NIET op voorraad. Moet ik daar dan ook weer gaan annuleren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Ja ik heb net gebeld.....

Ook Vodafone heeft gelogen. Nu zeggen ze weer dat de hele boel is uitgesteld. Ze verwachten hem pas in juni. Ik ben dus twee keer keihard voorgelogen door Vodafone medewerkers. Apparaat is NIET op voorraad. Moet ik daar dan ook weer gaan annuleren?
Oke, wanneer heb jij hem besteld dan?

• rickoa
  • Laatst online: 10-12 10:58
16 mei besteld bij hi, hopen dat ik bij de batch van vandaag zit maar ben er toch bang voor dat het 8 juni word :(

• ilhanko
  • Niet online
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:59:
zojuist contact gehad met een fysieke Hi winkel, hier wordt aangegeven dat ze als ze het toestel voor 17:00 uur bestellen ik het morgen op mijn thuis adres geleverd krijg. Ik moet dan wel mijn huidige online verlenging anuleren...

Ik ga hier over ong. een uurtje naar toe om dit te regelen, ik laat ze op papier zetten dat ik morgen het toestel geleverd krijgt.
Dit lijkt me heel sterk, misschien zijn ze niet op de hoogte van de levercrises. ;) ik hoop voor je dat het lukt, maar ben bang van niet.

Hi lijkt toch eerder dan 8 juni te leveren, als ze via Twitter de waarheid spreken althans. Laten we het hopen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Oke, wanneer heb jij hem besteld dan?
Ik heb eerst de boel bij Hi geannuleerd. Toen afgelopen zaterdag telefonisch verlengd bij Vodafone, met de toezegging dat die telefoon gewoon op voorraad was. Gisteren gebeld, nadat ik hier een post zag over Vodafone. En toen is me weer verteld dat ie op voorraad is.

Verwijderd

mijne van Hi is zojuist overgesprongen van "voorinschrijving" naar "in behandeling" (17 mei besteld)

Verwijderd

Ruudvanelk schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:18:
ik zit in de 513*** nummers en zie dat mensen met 514 al status update hebben :S zo maar weer bellen dan.
Duurt me echt te lang dit
Laat even weten wat ze te zeggen hebben want mij viel precies hetzelfde op, hoeven we ze er geen twee keer mee lastig te vallen :)

• Koen87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:29:
mijne van Hi is zojuist overgesprongen van "voorinschrijving" naar "in behandeling" (17 mei besteld)
Heb je een verlenging of nieuw contract?

• ilhanko
  • Niet online
Die van mij is van 'Geen voorraad' naar 'In behandeling'. Gisteren besteld.

Ik heb me al ingesteld op twee weken wachten, dus hoe eerder hoe onverwachter hoe beter! ;)

Verwijderd

verlenging

• damkoning
  • Laatst online: 23-12 22:55
hoe kan dat nou weer? Heb ze toch zowaar een nieuwe batch binnen gehad? Bij mij staat hij nog steeds op voorinschrijving 12 mei besteld.....

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
damkoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:32:
hoe kan dat nou weer? Heb ze toch zowaar een nieuwe batch binnen gehad? Bij mij staat hij nog steeds op voorinschrijving 12 mei besteld.....
Mijne ook nog op voor inschrijving, 17 mei besteld.

Verwijderd

staat op samsung galaxy s2 website dat Hi vandaag een levering zou krijgen.. dus kan kloppen.. maar zou ook zomaar 10 dagen op in behandeling kunnen blijven staan

• robertovergoor
ilhanko schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:27:
[...]

Dit lijkt me heel sterk, misschien zijn ze niet op de hoogte van de levercrises. ;) ik hoop voor je dat het lukt, maar ben bang van niet.

Hi lijkt toch eerder dan 8 juni te leveren, als ze via Twitter de waarheid spreken althans. Laten we het hopen!
De winkel had vandaag ook nog twee toestellen gekregen....

Verwijderd

Bij vodafone is het erg vaag en onduidelijk allemaal.
Ik heb hem op 21 mei besteld mijn status staat op "Niet op voorraad, zodra op voorraad wordt order in behandeling genomen" zo iets. ik verwacht hem eerlijk gezegt ook niet eerder dan volgende maand:(:(

• damkoning
ik begin nu echt gefrustreerd te raken door Hi. Bij mensen die gisteren hebben besteld zit er blijkbaar meer schot in dan mensen met de pre-orders...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:19:
Verwijderd in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."

Update:

Net een sms gehad van Hi dat mijn bestelling succesvol is afgeleverd. Apart. Ik ben niet thuis en hij zou worden gecanceld. Ik heb er zelfs een maand abonnementskosten ervoor gekregen. Ik ben benieuwd wat ik straks thuis aantref.
Ik had je ook al een privéberichtje gestuurd dat bij jou precies hetzelfde is voorgevallen als bij mij..
Ik heb dezelfde sms en een mail ontvangen en ik ben wel thuis, maar geen pakketje hoor..

• rickoa
damkoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:34:
ik begin nu echt gefrustreerd te raken door Hi. Bij mensen die gisteren hebben besteld zit er blijkbaar meer schot in dan mensen met de pre-orders...
snap er ook niets meer van? en bij de klantenservice maar zeggen dat het netjes van de volgorde afgaat

Verwijderd

Nou ik heb dit bij me orderstatus staan: : Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer."

Geen goed nieuws voor mij iig. :(

• robertovergoor
rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:35:
[...]

snap er ook niets meer van? en bij de klantenservice maar zeggen dat het netjes van de volgorde afgaat
De KS weet niets behalve dat ze pas een levering op 8 juni krijgen...

Verwijderd

Ik heb op 18-05-2011 besteld en ik vind gewoon dat degene die eerder besteld hebben voorrang krijgen. Maar nu lees ik hier dat latere bestellers al een status-verandering hebben omtrent hun bestelling, dat KAN en MAG echt niet. MAar op twitter hebben ze het dan wel over 5-10 werkdagen alleen heb ik net een mail ontvangen van HI met het volgende:

Hi ------,

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.

Je geeft aan ontevreden te zijn over de levering van de Samsung Galaxy S2. Ik snap dat dit vervelend is. We streven ernaar om de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Echter zijn we ook afhankelijk van onze leveranciers. Wanneer Samsung vertraging heeft in het leveren van de telefoons loopt dit automatisch ook vertraging op bij ons.

We werken er hard aan om de telefoons vanaf 08-06-2011 te gaan leveren. Sorry voor het ongemak.

Groeten van Hi,

Christy

ECHT BELACHELIJK
Klantenservice Hi

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

net mailtje van Hi gehad!

Je bestelling met ordernummer 33685..... is op voorraad. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken. Je kunt ook zelf contact met ons opnemen om je Hi bestelling te laten bezorgen. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00- 22.00u en zaterdag van 9.00- 18.00u op0900- 73 868 73 (lokaal tarief). Groeten van Hi

gisteren zeiden ze nog dat ik bij de batch van 8 juni zat! woohoo

17 mei trouwens nieuw contract afgesloten incl. nummerbehoud

[ Voor 6% gewijzigd door ind0mi op 24-05-2011 13:44 ]

Verwijderd

Ik heb al op 4 mei bij Belsimpel.nl besteld. Tot nu toe niets ontvangen. Net nog even gebeld, maar ze kunnen niets zeggen. Ze schrijven op hun site dat ze week 21 (deze week) weer een lading nieuwe SGS2's ontvangen. Aan de telefoon zeggen ze echter niet te weten wanneer ze weer nieuwe binnenkrijgen, laat staan dat ze kunnen zeggen wanneer ik aan de beurt ben. Duurt allemaal wel heel erg lang.
Het lijkt erop dat belsimpel (en ook andere online winkels) de klanten lekker aan het lijntje houden.

Voor de mensen die nog niet hebben besteld, maar op de site van belsimpel zien dat ze een levertijd van 2 weken hebben: Geloof ze niet. Ik wacht al 3 weken en ze weten nog steeds niet wanneer ze kunnen leveren!

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:43:
net mailtje van Hi gehad!

Je bestelling met ordernummer 33685..... is op voorraad. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken. Je kunt ook zelf contact met ons opnemen om je Hi bestelling te laten bezorgen. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00- 22.00u en zaterdag van 9.00- 18.00u op0900- 73 868 73 (lokaal tarief). Groeten van Hi

gisteren zeiden ze nog dat ik bij de batch van 8 juni zat! woohoo
Wanneer heb je hem besteld?

• rickoa
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
vraag ik mij ook af, echt vaag bedrijf Hi

• ind0mi

ind0mi

17 mei in Hi winkel contract afgesloten incl nummerbehoud

• theroach
  • Laatst online: 22:26
Ik heb op 16 mei mijn abonnement verlengd in de Hi winkel, maar wacht nog wel. Kan ik hem niet alsnog in de winkel ophalen omdat ik hem daar ook heb laten verlengen...?

• robertovergoor
theroach schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:47:
Ik heb op 16 mei mijn abonnement verlengd in de Hi winkel, maar wacht nog wel. Kan ik hem niet alsnog in de winkel ophalen omdat ik hem daar ook heb laten verlengen...?
je zou zeggen van wel, in welke Hi winkel heb je verlengt??

Verwijderd

toen ik vorige week in de hi winkel was mocht ik m meteen meenemen als ik daar verlengde, maar ja dat had me wel 60 euro meer gekost bij een verlenging

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 15:30

Mickroz

Mickroz#2491

De mijne ook, ik heb 16 mei besteld met verlenging in de online shop.

Steam-Twitch-YouTube-X

• theroach
  • Laatst online: 22:26
robertovergoor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:48:
[...]

je zou zeggen van wel, in welke Hi winkel heb je verlengt??
In Groningen... Kom er donderdag pas weer, hopelijk hebben ze er dan nog wat. Vond het al frustrerend dat ik hier las dat iemand de 17e (dag later dan ik) kwam en hem meteen meekreeg. Fingers crossed

[ Voor 31% gewijzigd door theroach op 24-05-2011 13:53 ]

Verwijderd

17 mei online de Galaxy S2 besteld via hi.nl (nieuw contract).
Zojuist een smsje ontvangen dat mijn toestel op vooraad is en dat er contact met mij opgenomen zou worden.
Heb zelf maar even gebelt en morgen komt ie langs. Had 'm echt pas na 8 juni verwacht haha awesome.

Verwijderd

17 mei besteld via telefoon, verlengen vanaf KPN. Status is vandaag gewijzigd naar In behandeling. Iemand een idee wat dat betekend?

• wanda
Wat gebeurt hier nou allemaal!

• Nymph
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12 17:08
Het lijkt er op dat Hi toch een batch heeft binnengekregen maar via de klantenservice communiceert dat er pas 8 juni toestellen binnenkomen. Dit om waarschijnlijk niemand teleur te stellen. Nu valt het mee als de telefoon voor 8 juni aankomt.

• rickoa
idd ben nou best pissig, heb de mobiel eerder besteld dan al de bovengenoemde en ik heb nog gewoon voorinschrijving staan!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:53:
Zojuist een smsje ontvangen dat mijn toestel op vooraad is en dat er contact met mij opgenomen zou worden.
Heb zelf maar even gebelt en morgen komt ie langs. Had 'm echt pas na 8 juni verwacht haha awesome.
WTF....ik heb de 16e besteld..precies hetzelfde verder maar die van mij staat nog op "voorinschrijving"

Verwijderd

@Naamloos: Kan ik me voorstellen. Ik ben er ook echt nijdig om. Ik heb ook al reacties op andere fora gezien van mensen die hem ook later dan ik bij belsimpel hadden besteld, maar hem al een week in huis hebben.

Verwijderd

applefresh, hoe lang heeft hij bij jou in bestelling gestaan?

Verwijderd

Zojuist ook een heads up van GSMwijzer ontvangen dat ze verwachten mijn order deze week te versturen :) Ik hoop maar dat dat ook gaat lukken. Ordernummer staat hier ook ergens genoemd al (513543).

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-12 21:32
Poh ik wordt echt gek! Ik heb hem de 12de besteld bij Belsimpel.nl. En uiteraard nog niet binnen. Nu lees ik hier dat mensen die hem de 16de hebben besteld, weliswaar ergens anders besteld, hem al binnen gaan krijgen. En mijn bestelling staat nog steeds op:
"Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"

Ik ben echt geneigd om de bestelling te annuleren maar ben bang dat ik dan weer ergens anders lang moet wachten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:57:
[...]

WTF....ik heb de 16e besteld..precies hetzelfde verder maar die van mij staat nog op "voorinschrijving"
damn, hoop dat je status nog gewijzigd wordt vandaag. Anders ben ik gewoon lucky? I guess..
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:59:
applefresh, hoe lang heeft hij bij jou in bestelling gestaan?
Mijn order bleef precies 1 week lang op "voorinschrijving" staan. Tot vandaag,

Laatste update: 24/05/2011

Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-12 21:33
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:01:
Zojuist ook een heads up van GSMwijzer ontvangen dat ze verwachten mijn order deze week te versturen :) Ik hoop maar dat dat ook gaat lukken. Ordernummer staat hier ook ergens genoemd al (513543).
Ik snap niet waarom ze niet gewoon op volgorde werken, mijn contract hebben ze 9 mei al ontvangen, ordernummer 512828. Ik hoop dat ik niet weer buiten de boot val.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:53:
ik 14e besteld maar geen sms, ks vertelde wel dat ik waarschinlijk morgen krijg

• wanda
Hebben ze dan gewoon gelogen over die gecancelde order van de 23e?

• ind0mi

ind0mi

Zit die micro SD nu bij de verpakking van Hi? of moet je dat zelf regelen via de Samsung site?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Zojuist gebeld met studentmobiel, odernummer 513**. Mevrouw vertelde dat er vandaag geen zendig was binnengekomen, lijkt me sterk aangezien alle statusupdates in dit forum maargoed.
Ook wist ze te vertellen dat de uitlevering gelijk gaat over het aantal providers. Dus 10x vodofane is 10x hi uitlevering. Hierdoor kan het zo zijn dat mensen met een hoger ordernummer eerder aan de beurt komen. Vind ik persoonlijk een rare manier van werken omdat eerder bestellen eerder leveren is in mijn optiek. Ze zij dat er donderdag een nieuwe levering kwam waar ik zeker bij zal zitten :S fijn dit

• ilhanko
  • Niet online
ind0mi schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:09:
Zit die micro SD nu bij de verpakking van Hi? of moet je dat zelf regelen via de Samsung site?
Moet je zelf regelen via de website van Samsung.

• rickoa
Ruudvanelk schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:10:
Zojuist gebeld met studentmobiel, odernummer 513**. Mevrouw vertelde dat er vandaag geen zendig was binnengekomen, lijkt me sterk aangezien alle statusupdates in dit forum maargoed.
Ook wist ze te vertellen dat de uitlevering gelijk gaat over het aantal providers. Dus 10x vodofane is 10x hi uitlevering. Hierdoor kan het zo zijn dat mensen met een hoger ordernummer eerder aan de beurt komen. Vind ik persoonlijk een rare manier van werken omdat eerder bestellen eerder leveren is in mijn optiek. Ze zij dat er donderdag een nieuwe levering kwam waar ik zeker bij zal zitten :S fijn dit
Ga er dan maar vanuit wanneer je vodafone neemt lang moet wachten omdat deze het goedkoopst was op studentmobiel

• rickoa
net gekeken staat nog steeds voorinschrijving 17 mei doorgevoerd :(

Verwijderd

rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:12:
[...]

Ga er dan maar vanuit wanneer je vodafone neemt lang moet wachten omdat deze het goedkoopst was op studentmobiel
Ik heb een T-Mobile iPlan 150 verlenging, zal nog wel niet zo populair geweest zijn dan ofzo.

• MR0522
  • Laatst online: 24-03-2022
Na maanden lezen en verschillende topics op de voet volgen, zojuist geregistreerd. Mijn bijdrage in deze 'soap' is het volgende:
Heb ook sinds 9 mei een bestelling staan bij Belsimpel en ben vorige en deze week een aantal fysieke winkels binnengelopen. Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven.

Echter vandaag vertelde mij een medewerker van the Phonehouse dat het toestel gewoon bij hun was te bestellen en de dag erop opgehaald kon worden. Zijn versie was dat het zogenaamd niet op voorraad hebben van de toestellen een 'marketingtruc' van Samsung was om de verkopen nog verder op te stuwen. Zo zou het ook gegaan zijn met de lancering van de Iphone4. Vond het een beetje een vreemd verhaal, maar alles is mogelijk tegenwoordig.
Ik heb gelijk dan ook maar gevraagd wat ik evt. zou moeten bijbetalen bij een verlenging BSW 200 van Vodafone 2jr: 240 euries ;w

Dan wacht ik nog wel ff op Belsimpel. :z

• damkoning
Net de klantenservice van Hi en KPN gebeld. Beiden wisten te vertellen dat er gisteren een kleine batch is binnengekomen en de eerst volgende pas 8 juni is. Vertel me wat nieuws... De beschuldingen van foutieve informatie en niet op volgorde uitleven van de toestelen wuiven ze van de hand! Totaal niks mee opgeschoten dus. Enige wat ze me beiden vertellen is: Annuleer je toch je bestelling en ga je naar een Hi shop, alleen dan betaal je wel meer!

Wat een service, belachelijk zeg!

Verwijderd

damkoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:31:
Net de klantenservice van Hi en KPN gebeld. Beiden wisten te vertellen dat er gisteren een kleine batch is binnengekomen en de eerst volgende pas 8 juni is. Vertel me wat nieuws... De beschuldingen van foutieve informatie en niet op volgorde uitleven van de toestelen wuiven ze van de hand! Totaal niks mee opgeschoten dus. Enige wat ze me beiden vertellen is: Annuleer je toch je bestelling en ga je naar een Hi shop, alleen dan betaal je wel meer!

Wat een service, belachelijk zeg!
haha het zal me niks verbazen of het is echt zo!

Verwijderd

Ik volg dit topic ook al een tijdje en heb me zojuist geregistreerd. Ik heb de SGS2 op 2 mei besteld bij Belsimpel en heb hem ook nog steeds niet. Al tig keer naar de webshop gebeld, maar krijg elke keer een ander verhaal te horen. Bij mijn orderstatus las ik ook het bericht dat ze deze week een levering van 100 toestellen verwachten. Toen ik vervolgens naar Belsimpel belde om te vragen of ik toevallig bij 100 mensen zat die deze week hun telefoon uitgeleverd krijgen, konden ze mij daar helaas niets over vertellen.....Ik begrijp echt niet waarom een beetje informatie al teveel gevraagd is.

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
16e besteld bij Hi, morgen wordt ie afgeleverd op het werk :-)

Verwijderd

Fenomeno24 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:56:
Hoe heb je hier bericht van gehad?

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Hoe heb je hier bericht van gehad?
De status veranderde online, enkele uren later ben ik gebeld door de koerier.

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Fenomeno24 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:56:
Iets meer info svp: mail gekregen? Status geupdate?

(net te laat, bedankt)

[ Voor 5% gewijzigd door asimov6 op 24-05-2011 15:05 ]

Verwijderd

Fenomeno24 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:04:
[...]

De status veranderde online, enkele uren later ben ik gebeld door de koerier.
Verlenging? waar veranderde status in?
sorry voor alle vragen haha

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

ik heb 13 Mei een nieuw abo afgesloten met nummerbehoud bij Hi online,

krijg net eeeeeiiiindelijk de sms dat hij zal worden geleverd door de koerier;

die heeft zojuist gebeld voor de afspraak

*-Specs-*

• Koen87
R1 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:08:
ik heb 13 Mei een nieuw abo afgesloten met nummerbehoud bij Hi online,

krijg net eeeeeiiiindelijk de sms dat hij zal worden geleverd door de koerier;

die heeft zojuist gebeld voor de afspraak
Dan is er nog hoop voor mij :) Ik heb namelijk ook 13 Mei besteld. Heb je dat in de middag of Ochtend gedaan?

Verwijderd

Zonet met de klantenservice van Hi gebeld en de man waarmee ik sprak die zei dat ze voorlopig geen nieuwe SGSII's meer binnenkrijgen, en dat de wachtlijst voor deze telefoon uitermate lang is (wat ze nooit hebben meegemaakt). En dat het er naar uitziet dat iedereen die na 5 mei heeft besteld toch echt 3 weken lang zal "moeten" wachten.

Maar, mijn vriendin die heeft de zelfde telefoon besteld en zo een gozer van Hi die zegt: "Weet je wat, omdat je zo een lieve stem hebt krijg jij voorang" .. WTF

Dus ik teruggebelt, Gezegd dat ik dit niet vind kunnen, en ik werd opgehangen :/ ?? Mijn vriendin is ondertussen heel erg blij haha.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
wtf dat is echt idioot! en bovendien krijgen mensen die m na 5 mei besteld hebben m al binnen, maar dat lijkt ook willekeurig te gaan..
Pagina: 1 ... 76 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!