De webwinkel van Phonehouse lijkt nu wel voorraad te hebben, werd vandaag gebeld om een afleveringsdatum af te spreken. Afspraak staat op morgen
, ben benieuwd.. Had hem 18 mei besteld icm een Hi abonnement.
Verwijderd
op de hi site is het van 5-10 dag veranderd in : minimaal 10 dagen dus dat wordt sowieso nog even wacht . het is dat ik nergens anders zon goede aanbieding krijg anders had ik gem nu al geannuleerd . heeft een van jullie mischien wek een goede prijs(onder 100 euro bijleggen) voor een hi verlenging 25 +internet ?
Nu wel opeens veranderd he...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:39:
op de hi site is het van 5-10 dag veranderd in : minimaal 10 dagen dus dat wordt sowieso nog even wacht . het is dat ik nergens anders zon goede aanbieding krijg anders had ik gem nu al geannuleerd . heeft een van jullie mischien wek een goede prijs(onder 100 euro bijleggen) voor een hi verlenging 25 +internet ?
Ik had gedreigd naar de consumentenprogramma's te mailen met deze misleiding..
MBT Hi GS2 leveringen:
Eerder dan 8 juni dan hé.Hi_Webcare Hi Webcare
@
@basdiepenmaat Sorry hiervoor. Ik begrijp de frustraties, maar we zijn druk bezig om de toestellen eerder te leveren. *TT
17 minutes ago
Heb net weer studentmobiel gebeld. De man dacht wel dat ik bij de batch van morgen of overmorgen zou zitten. En dat ik qua nummerbehoud gewoon een mail moet sturen. Dan staat het zwart op wit en kan ik ook niet meer annuleren of zo iets!
Maar het is natuurlijk makkelijk zeggen dat hij 'niet 100%' weet of ik er bij zit, maar het wel denkt. Terwijl hij niet eens weet hoe groot de batch is. Maar goed ik ga maar niet te veel op hopen. Stiekum wel ben het wachten meer dan zat
Ook vertelde hij mij dat ze met de vorige batch alle pre orders tot 4/5 mei hebben weggewerkt.
Maar het is natuurlijk makkelijk zeggen dat hij 'niet 100%' weet of ik er bij zit, maar het wel denkt. Terwijl hij niet eens weet hoe groot de batch is. Maar goed ik ga maar niet te veel op hopen. Stiekum wel ben het wachten meer dan zat
Ook vertelde hij mij dat ze met de vorige batch alle pre orders tot 4/5 mei hebben weggewerkt.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ga daar maar niet van uit..sander_kok schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:45:
MBT Hi GS2 leveringen:
[...]
Eerder dan 8 juni dan hé.
ze kunnen de boot of vliegtuig vanaf de samsung fabriek echt niet eerder laten aankomen dan maandag 6 juni.
Dit is slechts proberen gerust te stellen. Maar ik eis een tegemoetkoming voor alle frustraties!
Dus zonder tegemoetkoming in onze kosten (!) mail ik de reklamecode commissie voor het misleiden van klanten.
Gelukkig heb ik een printscreen van de Hi site voor het veranderen van de levertijd van 5-10 dgn in minimaal 10 dgn.
Verwijderd
En wanneer heb jij jouw order geplaatst?Leoon. schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:49:
Heb net weer studentmobiel gebeld. De man dacht wel dat ik bij de batch van morgen of overmorgen zou zitten. En dat ik qua nummerbehoud gewoon een mail moet sturen. Dan staat het zwart op wit en kan ik ook niet meer annuleren of zo iets!
Vrijdag 13 mei, maar ze hebben hem pas in behandeling genomen op maandag 16 mei.
Maw die 'anton' probeerde mij gewoon gerust te stellen, denk echt niet dat ik er bij zit..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik had op op Phonehouse.nl besteld en ook icm hi 25 + internet extra. Aanschafkosten waren 29 euro alleen was dat een aanbieding. Nu moet je 139 euro bij betalen.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:39:
Ik heb mijn bestelling gedaan op 9 Mei. Volgens mij was ik al laat met bestellen, ook destijds te lezen in dit topic. Ik ga uit van een dalende lijn in pre-orders.Leoon. schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:54:
[...]
Vrijdag 13 mei, maar ze hebben hem pas in behandeling genomen op maandag 16 mei.
Maw die 'anton' probeerde mij gewoon gerust te stellen, denk echt niet dat ik er bij zit..
Ik heb vanmiddag een twitter bericht geplaatst richting GSMWijzer. Voor mijn gevoel zijn ze op twitter iets sneller met reageren als op e-mail.
Het lastige van GSMWijzer is dat ze bij de status alleen "contract ontvangen" laten staan en geen update geven over de verwachte levertijden.@GSMwijzer Is het al gelukt #Galaxy s2 weer binnen te krijgen? Ik wacht met spanning op mijn order [512987].
[ Voor 11% gewijzigd door Tjeerdtq op 23-05-2011 17:05 ]
Heb vorige week vrijdag een tweet naar vodafone gedaan of mijn nummerbehoud al was aangevraagd met een mention naar studentmobiel toe. En ook gezegd dat het informatie nogal karig was. Direct daarna gefollowed door vodafone en studentmobiel. 10 min later een mail in me inbox enz. Maar ik schiet er nog niks mee op. Heb nu mail gestuurd dat ik wil dat ze nu nummerbehoud gaan aanvragen en niet pas als mijn mobiel op voorraad is. Moest ik van klantenservice medewerker zwart op wit zetten.Tjeerdtq schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:02:
[...]
Ik heb mijn bestelling gedaan op 9 Mei. Volgens mij was ik al laat met bestellen, ook destijds te lezen in dit topic.
Ik heb vanmiddag een twitter bericht geplaatst richting GSMWijzer. Voor mijn gevoel zijn ze op twitter iets sneller met reageren als op e-mail.
Het lastige van GSMWijzer is dat ze bij de status alleen "contract ontvangen" laten staan en geen update geven over de verwachte levertijden.
Ik kom net bij de Vodafone winkel in Amsterdam Noord vandaan. Ik heb daar m'n abonnement laten verlengen en een Galaxy SII bij genomen. Ze liggen daar gewoon op voorraad, ik kreeg hem zo mee.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Ik heb op dit moment een contract dat ik kan verlengen bij T-mobile, maar het is mij opgevallen dat het duurder is dan een nieuw contract af te sluiten. Met deze vraag ben ik naar de T-mobile gegaan, en die konden mij vertellen dat als ik aangaf dat ik gewoon een nieuw contract wil, ik dezelfde procedure kan volgen als een nieuwe klant. Ik hoef alleen maar te melden dat ik gewoon mijn nummer wil behouden. Echter las ik hier http://www.gsmwijzer.nl/info/nummerbehoud_T-Mobile dat het volgens GSMwijzer niet mogelijk is om een nieuw contract af te sluiten. “Nummerbehoud vanaf een bestaand T-Mobile abonnement is alleen mogelijk in de vorm van een contractverlenging. Bij een contractverlenging kan de provider afwijkende prijzen hanteren.”
Hoe zit dat nou? Ben ik verkeerd geinformeerd door de T-mobile medewerker? Kan ik niet gewoon mijn contract op zeggen en dan weer opnieuw een contract aanvragen?
Hoe zit dat nou? Ben ik verkeerd geinformeerd door de T-mobile medewerker? Kan ik niet gewoon mijn contract op zeggen en dan weer opnieuw een contract aanvragen?
ik ben vandaag ook bij Vodafone geweest voor een Galaxy S2, helaas hadden ze hem hier niet maar kon er wel 1 voor woensdag of donderdag reserveren, want dan zouden ze er 1 krijgen.
Laten we maar hopen dat het echt zo is.
Was het wachten op HI wel helemaal zat!!!
Dit is toch wel iets beter dan wachten tot 8-juni.
Ik laat het hier wel weten als ik hem heb
Laten we maar hopen dat het echt zo is.
Was het wachten op HI wel helemaal zat!!!
Dit is toch wel iets beter dan wachten tot 8-juni.
Ik laat het hier wel weten als ik hem heb
Verwijderd
Vandaag in de Hi winkel geweest, diegene heeft voor mij een paar zaken gebeld en hij is nergens meer te verkrijgen. Woensdag zouden er minimaal 2 binnenkomen en dan zou ik gebeld worden.
Hij heeft ook met zijn chef/baas gebeld en die kon vertellen dat de eerst volgende toestellen binnenkomen over 20 á 30 dagen. Dus jongens, succes met wachten. Ik hoop dat ik hem woensdag kan ophalen aangezien ze wel al gereserveerd waren anders ben ik de eerstvolgende die hem krijgt.
Heb op 13 mei besteld via hi. HI25 2jaar icm internet extreem. Toestel is gratis, en kan diezelfde korting en prijs ook krijgen als ik hem dan in de winkel haal. En hun annuleren voor mij de bestelling. Erg vriendelijk,.
Hij heeft ook met zijn chef/baas gebeld en die kon vertellen dat de eerst volgende toestellen binnenkomen over 20 á 30 dagen. Dus jongens, succes met wachten. Ik hoop dat ik hem woensdag kan ophalen aangezien ze wel al gereserveerd waren anders ben ik de eerstvolgende die hem krijgt.
Heb op 13 mei besteld via hi. HI25 2jaar icm internet extreem. Toestel is gratis, en kan diezelfde korting en prijs ook krijgen als ik hem dan in de winkel haal. En hun annuleren voor mij de bestelling. Erg vriendelijk,.
Op de Hi-site is de levertijd gewijzigd in......
Levertijd: minimaal 10 dagen, gratis levering.
dat is voor 8 juni
dat is voor 8 juni
Minimaal heh... dus 37 maanden kan ook altijd nog...2468abcd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:19:
Op de Hi-site is de levertijd gewijzigd in......
dat is voor 8 juni
ja daar heb je dan wel weer gelijk in. Hi stelt ons wel op de proef. Keuze om te wachten of te annuleren wordt steeds moeilijker. Ik blijf wel w8n.
+31 40 2358800cfbarca schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:01:
weet iemand of de samsung beschikbaar is in de mediemarkt in eindhoven.
ik kom uit belgie en is hier nog nergens te bespeuren in de winkels. eindhoven is voor mij dichtbij.
ik wil hem graag bestellen maar zou hem toch is van dichtbij willen bekijken
mvg
Ik was in eerste instantie over gestapt van Tmobile naar Vodafone, maar kreeg 16 mei een mail dat het nog 3 tot 4 weken duurde voordat alles geregeld zou zijn. Ondertussen had Tmobile een vergelijkbare aanbieding, heb toen Vodafone maar geannuleerd. Krijg nu morgen mijn galaxy s ii met i-300 abbo
Verwijderd
Had een mooie aanbieding van Hi: Hi 35 + inet extra en 40 euro bijbetalen (verlenging kpn). Echter werd er mij ook verzekerd dat ik het toestel uiterlijk afgelopen zaterdag zou ontvangen. Had op 17 mei besteld.
Vrijdag de 20ste gebeld met de ks van hi en de volgende levering was idd 23 mei geworden. Nu lees ik overal dat de volgende pas in juni verwacht wordt!
Ben zaterdag naar de stad in Den Bosch geweest, bij KPN hadden ze 'm niet, bij Hi niet, bij The Phone House ook niet. Toen maar een gokje wagen bij Vodafone. Er waren een aantal reserveringen maar die is niet meer opgehaald, ik heb toen het toestel gratis meegekregen. Nu vodafone 275 voor 2 jaar..
Top toestel, tot in het andere topic.
Veel succes allemaal met wachten!
Vrijdag de 20ste gebeld met de ks van hi en de volgende levering was idd 23 mei geworden. Nu lees ik overal dat de volgende pas in juni verwacht wordt!
Ben zaterdag naar de stad in Den Bosch geweest, bij KPN hadden ze 'm niet, bij Hi niet, bij The Phone House ook niet. Toen maar een gokje wagen bij Vodafone. Er waren een aantal reserveringen maar die is niet meer opgehaald, ik heb toen het toestel gratis meegekregen. Nu vodafone 275 voor 2 jaar..
Top toestel, tot in het andere topic.
Veel succes allemaal met wachten!
Hoelang duurt het voordat T-Mobile heeft goedgekeurd dat het nummer overgezet kan worden naar Vodafone?
Ik heb vandaag de S2 gekocht maar mocht hem nog niet meenemen omdat volgens de verkoper T-Mobile het nummer eerst moet overzetten.
En waarom mag ik hem dan niet al meenemen?
Ik heb vandaag de S2 gekocht maar mocht hem nog niet meenemen omdat volgens de verkoper T-Mobile het nummer eerst moet overzetten.
Had je beter de verkoper kunnen vragen. Ik gok iets met abonnement annuleren terwijl je het toestel al hebtfukijama schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:09:
Hoelang duurt het voordat T-Mobile heeft goedgekeurd dat het nummer overgezet kan worden naar Vodafone?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ik blijf gewoon wachten op hi, ik hield toen ik vorige week bestelde al rekening met twee tot drie weken. Wel kut om zonder smartphone te zitten, maarja.
Verwijderd
Ik was er toevallig vandaag nog en ze hadden hem daar niet. Mediamarkt is altijd wat later met nieuwe producten. Ook even een paar telefoon winkels in het centrum binnen gelopen maar ook niks.cfbarca schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:01:
weet iemand of de samsung beschikbaar is in de mediemarkt in eindhoven.
ik kom uit belgie en is hier nog nergens te bespeuren in de winkels. eindhoven is voor mij dichtbij.
ik wil hem graag bestellen maar zou hem toch is van dichtbij willen bekijken
mvg
Hmmm, vorige week m'n S2 ontvangen en bij aanvang geconstateerd dat er een witte streep aan de linker kant van het scherm verschijnt bij bepaalde kleuren. Het vage is dat deze ook kwa sterkte verschilt als ik bijvoorbeeld ga pannen over fotos. Anyway, dat word dus een DOA en een vrouw van KS deed me fijn de mededeling dat ze pas vanaf 8 juni weer leverbaar zouden zijn...Heeft iemand enig idee of het op de een of andere manier te regelen valt om mijn (via internet bestelde) toestel om te ruilen bij een Hi winkel? De een vertelde me van wel, de ander van niet. Misschien iets hiertussenin, gevalletje "het mag eigenlijk niet maar valt soms toch te regelen"?
Doe Praemel!
Heb hem net betaald bij gsmwijzer.be
Dit is toch hetzelfde als gsmwijzer.nl he? Iemand ervaringen mee met deze winkel? Het is eerste maal dat ik er bestel. Leveren zij de UK versie of gewoon de NL?
Dit is toch hetzelfde als gsmwijzer.nl he? Iemand ervaringen mee met deze winkel? Het is eerste maal dat ik er bestel. Leveren zij de UK versie of gewoon de NL?
Als je maar genoeg stennis schopt lukt het je waarschijnlijk wel, helemaal als een fysieke winkel binnenloopt. Image is voor een bedrijf ook zeer belangrijk en regels worden dan snel vloeibaar, de brutalen hebben de wereld.Preimel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:53:
Hmmm, vorige week m'n S2 ontvangen en bij aanvang geconstateerd dat er een witte streep aan de linker kant van het scherm verschijnt bij bepaalde kleuren. Het vage is dat deze ook kwa sterkte verschilt als ik bijvoorbeeld ga pannen over fotos. Anyway, dat word dus een DOA en een vrouw van KS deed me fijn de mededeling dat ze pas vanaf 8 juni weer leverbaar zouden zijn...Heeft iemand enig idee of het op de een of andere manier te regelen valt om mijn (via internet bestelde) toestel om te ruilen bij een Hi winkel? De een vertelde me van wel, de ander van niet. Misschien iets hiertussenin, gevalletje "het mag eigenlijk niet maar valt soms toch te regelen"?
In Nederland krijgen ze morgen/woensdag een nieuwe batch binnen, weet niet of ze dezelfde toestellen gebruiken om belgie te bevoorraden of dat ze een losse vestiging aldaar hebben. Het is ook hetzelfde bedrijf als studentmobiel.nl .frye schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:55:
Heb hem net betaald bij gsmwijzer.be
[ Voor 21% gewijzigd door themole op 23-05-2011 19:58 ]
Verwijderd
Heb vandaag heel Eindhoven afgezocht en had bij de vodafone piazza geluk! Ze hadden er nog 1! Wel dik 2 uur daar moeten wachten door een storing maar dat was de moeite waard! Succes met wachten
Als ik ongeluk heb en er niet bijzit bij de levering van deze week bij gsmwijzer is dan pas 8 juni de volgende.
Maar ze hebben hem al vanaf 10 mei in behandeling en kan gewoon echt niet meer wachten.
Maar ze hebben hem al vanaf 10 mei in behandeling en kan gewoon echt niet meer wachten.
Via gsmwijzer.be hebben ze me verteld dat bijna alle pre-orders de deur uit gingen deze week. En de week nadien kwam een zeer grote bestelling binnen.thomasv15 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:04:
Als ik ongeluk heb en er niet bijzit bij de levering van deze week bij gsmwijzer is dan pas 8 juni de volgende.
Hij is eigenlijk best goedkoop, maar € 350,75 !
Heb je er ook nog een Telfort 200 abbo bij voor 2 jaar..
http://tweakers.net/price...pWMjY1UdIBkqZA0sTMWCm2FgA
"Helaas" moet ik nog met mijn S1
En als je dat abbo van 200 ook nog kan doorverpatsen aan je moeder ofzo voor de normale prijs van 4,95 per maand, betaal je maar 194 euro voor de telefoon
En dan doen je er lekker een abbo met data bij.. cheap = plan over 1,5 jaar
En als je dat abbo van 200 ook nog kan doorverpatsen aan je moeder ofzo voor de normale prijs van 4,95 per maand, betaal je maar 194 euro voor de telefoon
En dan doen je er lekker een abbo met data bij.. cheap = plan over 1,5 jaar
[ Voor 29% gewijzigd door HaTe op 23-05-2011 20:39 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
zit geen internet bij, dus heb je er niks aan vind ikHaTe schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:11:
Hij is eigenlijk best goedkoop, maar € 350,75 !
Dat maakt niet uit, dat abonnement hoef je niet te gebruiken. Als je er los een simonly abonnement bij neemt, ben je goedkoper uit (voor hoe ik het zal doen dan).
Telefoon voor € 350,75
Sim only abbo €344,75
---------------------------------
€695,50 in 2 jaar
Terwijl je voor dit vergelijkbare abbo pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 852,50 kwijt bent in 2 jaar
Het scheelt toch 200 euro.[offtopic]Maar nog niet zo goedkoop als dat ik mijn S1 had,.. Vorig jaar augustus had ik m'n S1 voor 450 euro in 2 jaar met Vodafone BSW150[/offtopic]
Telefoon voor € 350,75
Sim only abbo €344,75
€695,50 in 2 jaar
Terwijl je voor dit vergelijkbare abbo pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 852,50 kwijt bent in 2 jaar
Het scheelt toch 200 euro.[offtopic]Maar nog niet zo goedkoop als dat ik mijn S1 had,.. Vorig jaar augustus had ik m'n S1 voor 450 euro in 2 jaar met Vodafone BSW150[/offtopic]
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 23-05-2011 20:40 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ben ik nou gek, of wil T-Mobile deze telefoon niet graag verkopen met zijn i-abo's?? Als ik tenminste naar de prijzen kijk in vergelijking met Vodafone, dan is T-Mobile echt stukken duurder....terwijl Vodafone volgens mij veel snellere internetverbindingen heeft (en dekking) dan T-Mobile.
???
???
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik hoop dat de mijnes geen doa wordt, ik heb hem don. Zal anders mooi zuur zijn als ik tot begin juni moet gaan wachten
Wat zijn de meest voorkomende doa klachten van het toestel eigenlijk?
Verwijderd
Dde pricewatch heeft het fout. ze hebben de telfort abo gehele periode een netwerkactie, terwijl dit maar de eerste 9 maanden is. Gewoon even kijken op de site zelf. Want de totaalprijs voor het vodafone abo + toestel klopt ook niet in de pricewatchHaTe schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:22:
Dat maakt niet uit, dat abonnement hoef je niet te gebruiken. Als je er los een simonly abonnement bij neemt, ben je goedkoper uit (voor hoe ik het zal doen dan).
Telefoon voor € 350,75
Sim only abbo €344,75
€695,50 in 2 jaar
Het scheelt toch 200 euro.offtopic:
Maar nog niet zo goedkoop als dat ik mijn S1 had,.. Vorig jaar augustus had ik m'n S1 voor 450 euro in 2 jaar met Vodafone BSW150
-dode pixels..FMJ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:29:
Ik hoop dat de mijnes geen doa wordt, ik heb hem don. Zal anders mooi zuur zijn als ik tot begin juni moet gaan wachtenWat zijn de meest voorkomende doa klachten van het toestel eigenlijk?
-gele of groene gloed in het midden van de foto als je een foto neemt..
-batterij die erg snel leeg loopt..
en...?
Uit het rooting topic:Meinon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:34:
[...]
-dode pixels..
-gele of groene gloed in het midden van de foto als je een foto neemt..
-batterij die erg snel leeg loopt..
en...?
Samsung Update 21-5-2011 - XWKE7 [I9100XWKE7_I9100XXKE4_I9100XEUKD1]
Zo, deel II voor diegene die mijn eerste post hebben gelezen en hun Sammy hebben geroot naar XWKE2 met behoud van root toegang. We gaan updaten en het opnieuw rooten van de Sammy.
De eerste meldingen van de XWKE7 zijn:
Auto Brgihtness is meer vloeiend gemaakt.
WiFi is verbeterd.
De S II is voor het gevoel sneller en reageert sneller.
Eerste meldingen van een betere batterij tijd.
Camera problemen marco stand en pinkspot worden genoemd als opgelost/aanzienlijk verminderd.
Meer beschikbaar vrij geheugen.
Toevoeging van de BBC iPlayer / Samsung Suggest / Google Talk 1.3
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
bedankt @verderf...
wij zitten nog even hier in dit topic vast... dankzij Hi.
dus daar komen we nog niet vaak...
wij zitten nog even hier in dit topic vast... dankzij Hi.
dus daar komen we nog niet vaak...
Verwijderd
Bij welke Hi winkel ben je geweest? Ik probeerde precies hetzelfde, maar hij vertelde me dat hij alleen de aankoop prijs gelijk kon maken met mijn aanbieding, maar niet de maandelijkse kostenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:06:
Vandaag in de Hi winkel geweest, diegene heeft voor mij een paar zaken gebeld en hij is nergens meer te verkrijgen. Woensdag zouden er minimaal 2 binnenkomen en dan zou ik gebeld worden.
Met i-150 ben ik anders goedkoper uit (incl. korting) dan met Bel+SMS+Web 150? En i-Abbo's hebben 7,2mbps internet, die van Vodafone 3,6mbps.wvexeltweakers schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:27:
Ben ik nou gek, of wil T-Mobile deze telefoon niet graag verkopen met zijn i-abo's?? Als ik tenminste naar de prijzen kijk in vergelijking met Vodafone, dan is T-Mobile echt stukken duurder....terwijl Vodafone volgens mij veel snellere internetverbindingen heeft (en dekking) dan T-Mobile.
???
Is @ GSMwijzer overigens.
Verwijderd
Meer mensen die hem via Vodafone hebben ontvangen en de "Sensation" content niet kunnen downloaden omdat het IMEI nummer niet klopt?
degenen die hem uberhaupt al hebben,,, zij gevlucht naar andere topics..Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:00:
Meer mensen die hem via Vodafone hebben ontvangen en de "Sensation" content niet kunnen downloaden omdat het IMEI nummer niet klopt?
hier vind je alleen wachtenden...
so we can't answer you.... yet!
Verwijderd
Ik heb even een account gemaakt om mijn verhaal te doen;
Ik heb vorige week vrijdag gebelt naar de Hi klantenservice, en die hadden mij te vertellen dat ze de Samsung Galaxy S2 al volgende week zou kunnen leveren. (Er is zelfs gezegt dat er Maandag een nieuwe levering zou zijn; en dat ik hem maandag al kan verwachten). Oké, dus ik het hele weekend onrustig omdat ik eindelijk weer een nieuwe telefoon krijg (heb mijn Samsung Wave al voor een jaar). Kom ik op deze thread en zie ik dus daadwerkelijk dat Hi zich helemaal niet aan de afspraak houd.
Maargoed, ik heb dus aan een vriend gevraagd die het even online op de Facebook-page van Hi kon navragen, en die komt met dit:
"Goedemiddag Hi,
Ik heb vorige week vrijdag de Samsung Galaxy S2 besteld en mij werd verteld dat de bestelling op maandag geleverd zal worden. Nu kijk ik op de site en zie ik 5-10 werkdagen staan.. Hier heb ik wel begrip voor aangezien het toestel vaak is besteld / ge-preordered.. Irritant vind ik dit wel.
Zonet heeft mijn vriendin gebelt naar de klantenservice (die heeft zelf ook een SGS2 besteld) en die zegt dat het pas later dan 8 Juni geleverd kan worden. Dit is toch echt niet "eerlijk" om het zo te noemen; want op jullie site staat toch echt "5-10 werkdagen" En als zij tot 8 juni moet wachten heeft ze zeker 3 weken moeten wachten totdat ze eindelijk haar toestel binnenkrijgt.
Zou ik hier wat meer duidelijkheid over kunnen krijgen? Dank u!:
Waarop Hi met dit nuttelose antwoord kwam:
"Ik snap dat je wat meer duidelijkheid wilt hebben. Het leveringstermijn van 5-10 staat ook voor de mensen die een vroege bestelling hebben gedaan. Door de overweldigende vraag naar dit toestel is de levertijd iets opgelopen. Ik kan dus niet zeggen of je hem wel binnen het gestelde termijn zult ontvangen. Maar er komen wel dagelijks toestellen binnen."
Het is maar dat ik een deal heb kunnen sluiten met Hi waarbij ik maar 130eur voor het toestel moet betalen voor een 1 jarig contract, anders was ik gewoon overgestapt.
Ik heb vorige week vrijdag gebelt naar de Hi klantenservice, en die hadden mij te vertellen dat ze de Samsung Galaxy S2 al volgende week zou kunnen leveren. (Er is zelfs gezegt dat er Maandag een nieuwe levering zou zijn; en dat ik hem maandag al kan verwachten). Oké, dus ik het hele weekend onrustig omdat ik eindelijk weer een nieuwe telefoon krijg (heb mijn Samsung Wave al voor een jaar). Kom ik op deze thread en zie ik dus daadwerkelijk dat Hi zich helemaal niet aan de afspraak houd.
Maargoed, ik heb dus aan een vriend gevraagd die het even online op de Facebook-page van Hi kon navragen, en die komt met dit:
"Goedemiddag Hi,
Ik heb vorige week vrijdag de Samsung Galaxy S2 besteld en mij werd verteld dat de bestelling op maandag geleverd zal worden. Nu kijk ik op de site en zie ik 5-10 werkdagen staan.. Hier heb ik wel begrip voor aangezien het toestel vaak is besteld / ge-preordered.. Irritant vind ik dit wel.
Zonet heeft mijn vriendin gebelt naar de klantenservice (die heeft zelf ook een SGS2 besteld) en die zegt dat het pas later dan 8 Juni geleverd kan worden. Dit is toch echt niet "eerlijk" om het zo te noemen; want op jullie site staat toch echt "5-10 werkdagen" En als zij tot 8 juni moet wachten heeft ze zeker 3 weken moeten wachten totdat ze eindelijk haar toestel binnenkrijgt.
Zou ik hier wat meer duidelijkheid over kunnen krijgen? Dank u!:
"Ik snap dat je wat meer duidelijkheid wilt hebben. Het leveringstermijn van 5-10 staat ook voor de mensen die een vroege bestelling hebben gedaan. Door de overweldigende vraag naar dit toestel is de levertijd iets opgelopen. Ik kan dus niet zeggen of je hem wel binnen het gestelde termijn zult ontvangen. Maar er komen wel dagelijks toestellen binnen."
Het is maar dat ik een deal heb kunnen sluiten met Hi waarbij ik maar 130eur voor het toestel moet betalen voor een 1 jarig contract, anders was ik gewoon overgestapt.
https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0wvexeltweakers schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:27:
???
Valt best mee, i150 is best wel aantrekkelijk
Na de berichten over het lange wachten zelf ook maar een mailtje gestuurd naar studentmobiel:
Beste ,
Wij verwachten uw toestel volgende week binnen te krijgen. Het is inderdaad nog even wachten op deze levering.
Wij hopen u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Jammer, nog een weekje wachten dan maar...
Beste ,
Wij verwachten uw toestel volgende week binnen te krijgen. Het is inderdaad nog even wachten op deze levering.
Met vriendelijke groet,
wanneer heb je besteld?dafichias schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:27:
Na de berichten over het lange wachten zelf ook maar een mailtje gestuurd naar studentmobiel:
Beste ,
Met vriendelijke groet,
mij hebben ze vrijdag laten weten dat ik mijn Sll dinsdag/donderdag bij hun zou zijn en dat ze heb hem direct naar mij door sturen.
ik heb hem 12 mei besteld en direct het contract opgestuurd.
Heb het echt met jullie te doen
"fysieke" winkels lijken het toch te winnen van de webshops.
Ik had een pre-order lopen bij KPN.com ivm verlenging, deze verzending werd bevestigd voor 19-5 leveren.
Helemaal top, alleen er kwam geen track&trace nummer en dus ook geen pakketje. Ik dus de 20e even gebeld en daar werd verteld dat er 1300+ bestellingen stonden voor dit toestel en dat niemand weet hoeveel er binnen komen en naar wie die worden verzonden.
Nu had ik me op 12-5 al een een lijst laten zetten bij de KPN shop (je weet maar nooit
)
Goed ik dus 20-5 naar de KPN winkel gelopen en gewoon gezegd: joh ik wil mijn abonnement verlengen en wil daarbij graag een SGSII. Zei kijken en ja hoor, mijn toestel lag klaar
Snel weer even 1200 gebeld om mn web-order te annuleren, en +/- 15min later had ik mn SGSII in mn handen
Nu wil ik jullie natuurlijk niet jaloers maken (
) maar wellicht is het een idee om de echt even naar de winkel te lopen!
Ik had een pre-order lopen bij KPN.com ivm verlenging, deze verzending werd bevestigd voor 19-5 leveren.
Helemaal top, alleen er kwam geen track&trace nummer en dus ook geen pakketje. Ik dus de 20e even gebeld en daar werd verteld dat er 1300+ bestellingen stonden voor dit toestel en dat niemand weet hoeveel er binnen komen en naar wie die worden verzonden.
Nu had ik me op 12-5 al een een lijst laten zetten bij de KPN shop (je weet maar nooit
Goed ik dus 20-5 naar de KPN winkel gelopen en gewoon gezegd: joh ik wil mijn abonnement verlengen en wil daarbij graag een SGSII. Zei kijken en ja hoor, mijn toestel lag klaar
Snel weer even 1200 gebeld om mn web-order te annuleren, en +/- 15min later had ik mn SGSII in mn handen
Nu wil ik jullie natuurlijk niet jaloers maken (
Twee weken gelede (16/05) heb ik het mailtje teruggekregen dat het contract ontvangen was.
Verwijderd
dafichias schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:35:
Twee weken gelede (16/05) heb ik het mailtje teruggekregen dat het contract ontvangen was.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 21:40 ]
Tweer weken geleden, en 16/05 mailtje gekregen dat het contract ontvangen was.
Mijn Twitter update op GSMWijzer
Mijn bestelling: 09-05
@GSMwijzer Is het al gelukt #Galaxy s2 weer binnen te krijgen? Ik wacht met spanning op mijn order [512987].
@tjeerdtq Het is nog even wachten maar wij verwachten de order zeker deze week te kunnen uitleveren #isinhuis Groetjes Gsmwijzer.nl
Mijn bestelling: 09-05
@GSMwijzer Is het al gelukt #Galaxy s2 weer binnen te krijgen? Ik wacht met spanning op mijn order [512987].
@tjeerdtq Het is nog even wachten maar wij verwachten de order zeker deze week te kunnen uitleveren #isinhuis Groetjes Gsmwijzer.nl
Helemaal nutteloos is dat antwoord niet. Er komen blijkbaar dagelijks toestellen binnen. Dat is wat anders dan we tot nu toe gehoord hebben (nl dat er pas weer vanaf 8 juni geleverd kan worden).Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:21:
Verwijderd
Dat zullen dan wel ge-annuleerde bestellingen zijn, of die vage zendingen die niet afgeleverd mogen worden wegens onvolledige contracten enzo...
Waarom moet dit ook allemaal zo moeilijk ;p , als Samsung nou gewoon meer telefoons produceert en verscheept. Hebben we hier allemaal geen last van, tegenswoordig gaat dit altijd zo met de nieuwste mobieltjes, best jammer...
Ik werk bij Vodafone en kan bevestigen dat de vráag naar de Galaxy S2 ongekend hoog is. Samsung kan de orders gewoon niet aan, toch leveren ze meer dan Apple in de begin tijd van de Iphone 4. Het duurt denk ik nog een kleine 2 maanden eer de leveringen snel geleverd gaan worden.gangstahh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:53:
Waarom moet dit ook allemaal zo moeilijk ;p , als Samsung nou gewoon meer telefoons produceert en verscheept. Hebben we hier allemaal geen last van, tegenswoordig gaat dit altijd zo met de nieuwste mobieltjes, best jammer...
Verwijderd
wat me vooral iriteert is dat de Hi winkel wekelijks best nog een aantal toestellen binnenkrijgen, maar deze niet voor de op internet bestelde prijs mee kunnen geven. ik wacht nu al 10 dagen en moet nog 2-3 weken wachten op mijn telefoon, terwijl een random iemand de winkel inloopt en zo een telefoon meeneemt, zo vertelde een Hi winkel medewerker die er vanochtend 2 had verkocht en morgen weer binnen dacht te krijgen
Alles wat bij HI nog binnenkomt hoort gewoon in volgorde van bestelling uitgeleverd te worden. Ongeacht of het een winkel is of een online bestelling. (dat vind ik dus he, het is niet zo blijkbaar)
[ Voor 13% gewijzigd door asimov6 op 23-05-2011 22:18 ]
Verwijderd
Dit wil ik ook gaan doen, bedankt voor het delen. Als je 1200 belt om online bestelling te annuleren kun je daarna gelijk in de winkel verlengen?ApOE schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:35:
Heb het echt met jullie te doen![]()
Nu had ik me op 12-5 al een een lijst laten zetten bij de KPN shop (je weet maar nooit)
Goed ik dus 20-5 naar de KPN winkel gelopen en gewoon gezegd: joh ik wil mijn abonnement verlengen en wil daarbij graag een SGSII. Zei kijken en ja hoor, mijn toestel lag klaar![]()
Yup wordt direct geannuleerd (krijg je mailje van).Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:27:
[...]
Dit wil ik ook gaan doen, bedankt voor het delen. Als je 1200 belt om online bestelling te annuleren kun je daarna gelijk in de winkel verlengen?
Verwijderd
Ik had dus een bestelling bij algebeld.nl. deze geannuleerd dag later naar vodafone om opnieuw te verlengen (hadden er eentje aan de kant liggen voor me). konden niks voor me doen om dat de verlenging vanaf algebeld nog niet geannuleerd was. Ze konden hem ook niet langer aan de kant leggen.ApOE schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:35:
Heb het echt met jullie te doen![]()
Nu had ik me op 12-5 al een een lijst laten zetten bij de KPN shop (je weet maar nooit)
Goed ik dus 20-5 naar de KPN winkel gelopen en gewoon gezegd: joh ik wil mijn abonnement verlengen en wil daarbij graag een SGSII. Zei kijken en ja hoor, mijn toestel lag klaar![]()
Snel weer even 1200 gebeld om mn web-order te annuleren, en +/- 15min later had ik mn SGSII in mn handen![]()
Nu wil ik jullie natuurlijk niet jaloers maken () maar wellicht is het een idee om de echt even naar de winkel te lopen!
Bestelling op het laatste moment toch doorgezet bij algebeld. ze zouden hem morgen versturen, nu een mailtje dat dit weer naar donderdag is opgeschoven vanwege leveringsproblemen van de kant van Samsung zelf.
even ter info: 30-04 besteld. duurt wel erg lang dit..
Verwijderd
Deze mail kreeg ik op 20-5Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:19:
nog nieuws van belsimpel iemand ?
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.
Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Belsimpel.nl
16-05 is vandaag 1 week geleden.dafichias schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:35:
Btw, Aprilia-Forum?
Sorry voor offtopic
Wat verwacht je nou zelf? Heb je een idee wat een winkelpand kost om te huren? En zeker waar Hi winkels zitten? A-locaties zijn behoorlijk duur joh.. Ze maken gewoon onderscheid. Wil je meer betalen, krijg je meer service. Wil je voor een duppie op de eerste rij, dan wacht je maar even.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:00:
wat me vooral iriteert is dat de Hi winkel wekelijks best nog een aantal toestellen binnenkrijgen, maar deze niet voor de op internet bestelde prijs mee kunnen geven. ik wacht nu al 10 dagen en moet nog 2-3 weken wachten op mijn telefoon, terwijl een random iemand de winkel inloopt en zo een telefoon meeneemt, zo vertelde een Hi winkel medewerker die er vanochtend 2 had verkocht en morgen weer binnen dacht te krijgen
Vraagje, mijn abbo bij tmobile is over 2,5 maand verlopen. Kan ik een abbo nemen bij vodafone zonder nummerbehoud? Maar dat ik de tel nu krijg en de abbo pas laat beginnen over 2,5 maand? Ik kan dit nergens vinden bij vf website.
Dit mag niet, een contract moet per direct in gaan..ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:53:
Vraagje, mijn abbo bij tmobile is over 2,5 maand verlopen. Kan ik een abbo nemen bij vodafone zonder nummerbehoud? Maar dat ik de tel nu krijg en de abbo pas laat beginnen over 2,5 maand? Ik kan dit nergens vinden bij vf website.
Als je mét nummerbehoud neemt, kun je je toestel ophalen zodra duidelijk is dat vodafone je nummer kan overnemen (meestal binnen een paar werkdagen).
Verwijderd
Bestelling bij hi geannuleerd en eentje in de winkel gehaald. Het kost dan iets meer mar dan heb je hem ook meteen! Winkels winnen het idd van webshops ^^
Bleh ik ga niet dubbel betalen naja dan maar met nummerbehoudBuRningFire schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:58:
[...]
Dit mag niet, een contract moet per direct in gaan..
Als je mét nummerbehoud neemt, kun je je toestel ophalen zodra duidelijk is dat vodafone je nummer kan overnemen (meestal binnen een paar werkdagen).
ty
Verwijderd
Hi VenloVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:39:
[...]
Bij welke Hi winkel ben je geweest? Ik probeerde precies hetzelfde, maar hij vertelde me dat hij alleen de aankoop prijs gelijk kon maken met mijn aanbieding, maar niet de maandelijkse kosten
Leuk spreadsheet, alleen zou je dan via GSMwijzer af moeten willen sluiten. Daar heb ik nu al zoveel ellende over gelezen, dat ik toch maar voor andere aanbieders kies. Ik denk dat ook hier opgaat: alle waar naar zijn geld. Je kunt voor een duppie op de eerste rang willen zitten, maar de kans dat je van een koude kermis thuiskomt is ook veel groter.Fist schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:23:
[...]
https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0
Valt best mee, i150 is best wel aantrekkelijk
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Dit bericht staat nu op mijn orderstatus pagina.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:47:
[...]
Deze mail kreeg ik op 20-5
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.
Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Belsimpel.nl
Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
De vraag naar de Samsung Galaxy S II is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij 4 verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs goed bevoorraad worden. Volgens onze laatste gegevens zijn er volgende week marktbreed
+/- 1500 toestellen beschikbaar waar Belsimpel.nl er minimaal 100 stuks van krijgt. We hebben hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen u via de e-mail op de hoogte houden van uw orderstatus.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
Verwijderd
Dat als elke Hi winkel bijna zeg 8 stuks per week binnenkrijgt en er tussen de 20-30 van die dingen in NL zijn en mensen die daarkopen ook nog eens een snellere levering hebben als toestel niet in de winkel is, er gerust een paar naar de online mensen mogen gaan die bijna een maand moeten wachten.Skann schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:48:
[...]
Wat verwacht je nou zelf? Heb je een idee wat een winkelpand kost om te huren? En zeker waar Hi winkels zitten? A-locaties zijn behoorlijk duur joh.. Ze maken gewoon onderscheid. Wil je meer betalen, krijg je meer service. Wil je voor een duppie op de eerste rij, dan wacht je maar even.
Geheel mee eens, al krijg ik steeds meer de indruk dat ze een tijdje de actie voor een te lage prijs hebben gehad. Hierdoor verwacht ik zelf dat ze deze maand dit proberen te compenseren door de batch van gisteren (23 mei) puur naar de winkels te sturen, die meer marge halen. Die zal echt niet gecancelled zijn. Zo'n schip is daar te lang voor onderweg. (ik verwacht geen vliegtuig, te duur)Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:11:
[...]
Dat als elke Hi winkel bijna zeg 8 stuks per week binnenkrijgt en er tussen de 20-30 van die dingen in NL zijn en mensen die daarkopen ook nog eens een snellere levering hebben als toestel niet in de winkel is, er gerust een paar naar de online mensen mogen gaan die bijna een maand moeten wachten.
Mijn eigen abbo kost in totaal 524 euro (1 jaar Hi 35 + I-Extra) en toen ik belde zei de vriendelijke mevrouw dat ik de 17,5 euro korting een half jaar zou krijgen. dus zou het zelfs nog meer korting zijn.
Dit kan eigenlijk gewoon niet met een telefoon van 500 euro. Vooral niet als ik dat ga vergelijken met T-Mobile of Vodafone.
Maargoed, ik ga hier mooi op wachten en hopen op een beetje geluk dat ze hem eerder versturen. Tenslotte zit ik bij de 1 van de eersten want t/m 12 mei is uitgeleverd en ik heb 13 mei besteld.
Pfff, heb 9 Mei besteld bij GSMwijzer en nog steeds niks
, alleen maar uitstel mails van hun.
Heb er nog maar eens een mail aan besteed dat het wel erg lang duurt. Vanaf Zaterdag 2 weken met vakantie, zou deze graag willen meenemen.
Heb er nog maar eens een mail aan besteed dat het wel erg lang duurt. Vanaf Zaterdag 2 weken met vakantie, zou deze graag willen meenemen.
Vandaag of morgen zou GSMWijzer/Studentmobiel een nieuwe batch mobieltjes binnenkrijgen, of die van jou daar bij zit weet ik niet, maar de kans is natuurlijk aanwezig.migeye schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:32:
Pfff, heb 9 Mei besteld bij GSMwijzer en nog steeds niks, alleen maar uitstel mails van hun.
Verwijderd
Ik heb een abbo afgesloten bij de vodafone webwinkel met de sgs2 op 21 mei.
Ik zal em wel volgend jaar een keer krijgen als ik dat zo lees AHAHA
Het is overal drama. Lees maar erop na, genoeg klachten over de Hi en de vodafone shop. Tenzij je de hoofdprijs wilt betalen moet je geduld hebben.wvexeltweakers schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:48:
[...]
Leuk spreadsheet, alleen zou je dan via GSMwijzer af moeten willen sluiten. Daar heb ik nu al zoveel ellende over gelezen, dat ik toch maar voor andere aanbieders kies. Ik denk dat ook hier opgaat: alle waar naar zijn geld. Je kunt voor een duppie op de eerste rang willen zitten, maar de kans dat je van een koude kermis thuiskomt is ook veel groter.
Verwijderd
Het wachten vind ik persoonlijk ook niet zo erg, maar het geen informatie krijgen vind ik wel waardeloos.
Ik heb besteld bij Belsimpel.nl en die hebben wel keurig een verklaring bij mijn order geplaatst dat er een ongekende belanstelling is voor de SGS2, maar dat ze dagelijks contact hebben met hun 4 leveranciers en mij op de hoogte houden via de mail. De enige mail die heb ik tot nu toe heb gekregen is antwoord op de mail die ik zelf eerst had verstuurd. Denk dat ik er zo nog maar eens een mail tegen aan gooi, aangezien ik hier alweer een aantal lever data's heb gezien van andere bedrijfen.
Ik heb besteld bij Belsimpel.nl en die hebben wel keurig een verklaring bij mijn order geplaatst dat er een ongekende belanstelling is voor de SGS2, maar dat ze dagelijks contact hebben met hun 4 leveranciers en mij op de hoogte houden via de mail. De enige mail die heb ik tot nu toe heb gekregen is antwoord op de mail die ik zelf eerst had verstuurd. Denk dat ik er zo nog maar eens een mail tegen aan gooi, aangezien ik hier alweer een aantal lever data's heb gezien van andere bedrijfen.
Verwijderd
dat zou inderdaad best wel kunnen, maar het lijkt dat de prijzen weer zijn verlaagd op Hi.nl vergeleken met een week terug.Ik heb 14 mei besteld dus zit waarschijnlijk dan ook wel echt bij de eerst volgende levering.Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:22:
[...]
Geheel mee eens, al krijg ik steeds meer de indruk dat ze een tijdje de actie voor een te lage prijs hebben gehad. Hierdoor verwacht ik zelf dat ze deze maand dit proberen te compenseren door de batch van gisteren (23 mei) puur naar de winkels te sturen, die meer marge halen. Die zal echt niet gecancelled zijn. Zo'n schip is daar te lang voor onderweg. (ik verwacht geen vliegtuig, te duur)
Mijn eigen abbo kost in totaal 524 euro (1 jaar Hi 35 + I-Extra) en toen ik belde zei de vriendelijke mevrouw dat ik de 17,5 euro korting een half jaar zou krijgen. dus zou het zelfs nog meer korting zijn.
Dit kan eigenlijk gewoon niet met een telefoon van 500 euro. Vooral niet als ik dat ga vergelijken met T-Mobile of Vodafone.
Maargoed, ik ga hier mooi op wachten en hopen op een beetje geluk dat ze hem eerder versturen. Tenslotte zit ik bij de 1 van de eersten want t/m 12 mei is uitgeleverd en ik heb 13 mei besteld.
Verwijderd
Ik denk dan bij mezelf van hadden ze dan niet verwacht dat er zo veel vraag naar zou zijn, na de galaxy s?
Die liep toch ook aardig storm?
ik denk dat je vooral geluk moet hebben in dit stadium.
Die liep toch ook aardig storm?
ik denk dat je vooral geluk moet hebben in dit stadium.
Word je vanmorgen wakker gebeld door HI met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen met 20% vaste klanten korting, Zeg ik hun dat ik hem vorige week zelf al verlengt heb met de Galaxy S2 (raar dat ze dit niet kunnen zien), Maargoed ik vragen of ze nog wat wisten te vertellen over de levering zegt die man dat ze gewoon op voorraad zijn, dus ik weer naar de klantenservice gebeld en gevraagd of dit klopte, nee zij die man de toestellen komen 8 juni pas weer binnen, wat iedereen al wist, gisteren hebben ze ook nog een batch binnengekregen deze was voor de mensen die hem voor 14 mei besteld hebben!
Nou dus wachten tot 8 Juni
Ik heb telefonisch bestelt op 20 mei, maar het stomme is dat ik ook niet kan annuleren, want die man toverde (verlening) ergens minstens 90 euro korting vandaan. Ik heb er bij mijn Bel+SMS+WEB 150 (2 jaar) nu één voor 110 euro (als hij ooit komt). Ik mag toch hopen dat hij binnen is voordat ik begin juli op vakantie ga. Anders had ik nog twee maanden langer onbeperkt internet kunnen hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:47:
Ik heb een abbo afgesloten bij de vodafone webwinkel met de sgs2 op 21 mei.
Ik hoop nog in aanmerking te kunnen komen voor de microSD actie...
Verwijderd
Nou hopen dat je hem krijgt voor je op vakantie gaat! en die microSD actie is idd ook niet verkeerd....:Peew schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:16:
[...]
Ik heb telefonisch bestelt op 20 mei, maar het stomme is dat ik ook niet kan annuleren, want die man toverde (verlening) ergens minstens 90 euro korting vandaan. Ik heb er bij mijn Bel+SMS+WEB 150 (2 jaar) nu één voor 110 euro (als hij ooit komt). Ik mag toch hopen dat hij binnen is voordat ik begin juli op vakantie ga. Anders had ik nog twee maanden langer onbeperkt internet kunnen hebben.
Ik hoop nog in aanmerking te kunnen komen voor de microSD actie...
Verwijderd
Dat meen je niet.... ik heb em 14e om iets van 12:00 besteld...rickoa schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:16:
Word je vanmorgen wakker gebeld door HI met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen met 20% vaste klanten korting, Zeg ik hun dat ik hem vorige week zelf al verlengt heb met de Galaxy S2 (raar dat ze dit niet kunnen zien), Maargoed ik vragen of ze nog wat wisten te vertellen over de levering zegt die man dat ze gewoon op voorraad zijn, dus ik weer naar de klantenservice gebeld en gevraagd of dit klopte, nee zij die man de toestellen komen 8 juni pas weer binnen, wat iedereen al wist, gisteren hebben ze ook nog een batch binnengekregen deze was voor de mensen die hem voor 14 mei besteld hebben!
Nog een paar dagen wachten als het goed is....
Onderstaand bericht van Typhone:
@Roelio86 Ja, als we deze week Galaxy S2's binnen krijgen, wordt die van jou ook direct verstuurd.
Kan niet wachten
Onderstaand bericht van Typhone:
@Roelio86 Ja, als we deze week Galaxy S2's binnen krijgen, wordt die van jou ook direct verstuurd.
Kan niet wachten
Heb ik ook naar gevraagd iedereen die hem besteld heeft met deze actie krijgt gewoon de SD Kaart is mij verzekerd je moest het "Ibam????" nummer invullen op de website van samsung en dan kreeg je hem opgestuurd.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:20:
[...]
Nou hopen dat je hem krijgt voor je op vakantie gaat! en die microSD actie is idd ook niet verkeerd....:P
Mensen die 'em nog willen bestellen via Belsimpel kunnen 'telecomvergelijker' als promotiecode gebruiken. Scheelt je verzendkosten.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Na mijn drama met Hi heb ik er met veel pijn en moeite toch een kunnen bemachtigen en kan ik hem vanmiddag ophalen in een shop. Voor mij geen pre-orders meer via internet. Tevens worden de Hi abo's van mij en mijn vriendin nooit meer verlengd via Hi :W
Het gevoel leeft gewoon heel sterk dat ik in de maling wordt genomen. Best jammer na 11 jaar tevreden klant te zijn geweest.
Het gevoel leeft gewoon heel sterk dat ik in de maling wordt genomen. Best jammer na 11 jaar tevreden klant te zijn geweest.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Heb je meer moeten betalen in de shop dan je order online?BillSpaarbank schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:33:
Na mijn drama met Hi heb ik er met veel pijn en moeite toch een kunnen bemachtigen en kan ik hem vanmiddag ophalen in een shop. Voor mij geen pre-orders meer via internet. Tevens worden de Hi abo's van mij en mijn vriendin nooit meer verlengd via Hi :W
Je hebt groot gelijk
Uiteindelijk ben ik voor het toestel 20 euro meer kwijt, maar het abo is uiteindelijk voordeliger.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Heb je meer moeten betalen in de shop dan je order online?
Je hebt groot gelijk
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Waarom krijg jij 6 mnd korting ipv 3 mnd?Koen87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:22:
[...]
...
...
MBT Hi SG2
Het kan elke dag, maar ook over 3 weken

Reactie op iemand die hem 17 mei heeft besteld:
[quote]
Hi_Webcare Hi Webcare
@
@Jellepepe Je ontvangt jouw toestel binnen 10 werkdagen. *JV
1 minute ago
[quote]
Hi_Webcare Hi Webcare
@
@Duncankrebbers Je kan je toestel iedere dag verwachten, binnen drie weken moeten alle klanten die besteld hebben GSM in huis hebben. *TT
6 minutes ago
[quote]
Hi_Webcare Hi Webcare
@
1 minute ago
[quote]
[ Voor 24% gewijzigd door sander_kok op 24-05-2011 10:46 ]
Jongens even kappen hiermee!!sander_kok schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:45:
MBT Hi SG2
[...]
![]()
[quote]
Hi_Webcare Hi Webcare
@
1 minute ago
[quote]
Voor de laatste keer:
-ER ZIJN GEEN LEVERINGEN MEER eerder dan 8 juni bij Hi. En zelfs 8 juni is nog onzeker!
Net gebeld met KS. Die begon mij ook te vertellen .. ja het wordt deze week geleverd.. bla bla..
ik zeg jongen... weet je dit zeker, want ik hoor dat het pas 8 juni word..? Hij even wachten..ik zoek het even na.. na 15 sec: ja je hebt gelijk.. het is verschoven naar 8 juni lees ik net in mijn mail...
Wel eerst je mail lezen voor je klanten te woord gaat staan.
Dus nogmaals.. er is geen levering vanaf Hi eerder dan 8 juni. Punt.
Maak jezelf niet gek! (en ons...
Juli moet toch lukken hoop ik, anders dan is het echt een stelletje oplichters. Vrijdag verzekerde de meneer van Vodafone mij dat ik hem gisteren zou hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:20:
[...]
Nou hopen dat je hem krijgt voor je op vakantie gaat! en die microSD actie is idd ook niet verkeerd....:P
Je hebt gelijk, maar het is maar om aan te geven hoe je eigenlijk genaait wordt. Binnen nu en 3 weken zal er waarschijnlijk geleverd worden (dus over 2,5 week eigenlijk pasMeinon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Jongens even kappen hiermee!!
Voor de laatste keer:
-ER ZIJN GEEN LEVERINGEN MEER eerder dan 8 juni bij Hi. En zelfs 8 juni is nog onzeker!
Net gebeld met KS. Die begon mij ook te vertellen .. ja het wordt deze week geleverd.. bla bla..
ik zeg jongen... weet je dit zeker, want ik hoor dat het pas 8 juni word..? Hij even wachten..ik zoek het even na.. na 15 sec: ja je hebt gelijk.. het is verschoven naar 8 juni lees ik net in mijn mail...![]()
Wel eerst je mail lezen voor je klanten te woord gaat staan.
Dus nogmaals.. er is geen levering vanaf Hi eerder dan 8 juni. Punt.![]()
Maak jezelf niet gek! (en ons...)
Verwijderd
Weet iemand hier iets van de vodafone shop?
Leveren hun ook pas weer vanaf 8 juni? iemand enig idee?
Leveren hun ook pas weer vanaf 8 juni? iemand enig idee?
Ben erg benieuwd wanneer er iemand iets gaat horen van GSMwijzer. Dat is volgens mij een van de weinige webshops die aangegeven hebben dat ze vandaag of morgen nog wat gaan leveren. Ik heb 12 mei in de middag besteld [met nummerbehoud Hi -> VF] en m'n ordernummer is 5145xx.
Zie hier graag de ordernummers van mensen die iets horen van GSMwijzer..
Gezien de drukte zullen ze die verwachte order wel morgen pas binnenkrijgen.. Wat is het wachten toch vervelend als je weet dat er een kans is dat je het toestel deze week nog kan verwachten..
Zie hier graag de ordernummers van mensen die iets horen van GSMwijzer..
Gezien de drukte zullen ze die verwachte order wel morgen pas binnenkrijgen.. Wat is het wachten toch vervelend als je weet dat er een kans is dat je het toestel deze week nog kan verwachten..
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!