1e poging, KS van Hi. Zoals gewoonlijk wisten ze weer van niks. Zelfs mijn hele order was voor hun onduidelijk vanwege de 120 euro restitutie. "Het enige wat wij weten is dat er een nieuwe bulk is besteld voor 8 juni. Er zijn nog 485 wachtenden voor dit toestel, en ik kan niet zien of u wel bij deze levering zit" Op mijn vraag het toestel dan maar uit de Hi-winkel op te halen: "Dat kan niet..." Hoe gaan we er dan voor zorgen dat ik niet overstap naar Vodafone? "Ik heb geen idee?" Duidelijk, fijne dag nog en verbind me maar door met annuleren. Bij annuleren vroegen ze me of ik het zeker wist, ik zei nee en zo werd de verbinding verbroken...
2e poging, KS van KPN. Gelijk werd duidelijk dat ze hier al meer kunnen vinden dan bij Hi. De order was daar wel duidelijk en er werd uitgezocht waarom mijn toestel niet geleverd was en ik daar verder geen bericht over had gekregen. Blijkt dat bij de wijziging van mijn order (door een foutje in het bedrag) mijn voorinschrijving is komen te vervallen en ik weer achteraan in de rij ben geplaatst (op de 19e van mei). Ik vertellen dat ik het onacceptabel vind en ik mijn toestel op wil halen bij de winkel van KPN. Dit WAS MOGELIJK, maar dan zou ik mijn 120 euro restitutie nier meer krijgen. Ze hebben in de winkel andere voorwaarden dan op internet, waardoor ik een compleet nieuw contract op zou moeten stellen en in de praktijk levert dat nogal problemen op. Ik: Tsja, telefonisch verlengen gaat in ieder geval probleemloos, toch? "Haha, tja, daar heeft u een punt. Ik vind het ook erg vervelend blaat blaat blaat... Als u deze aanbieding zo wilt houden zult u toch moeten wachten, wij kunnen niks verzenden wat we niet hebben." Maar, jullie doen loze beloftes, niet alleen aan mij maar aan een hele hoop mensen. Wat is er gebeurd met 23 mei? "Die batch is gecancelled en een nieuwe is besteld voor 8 juni." Goedkoper voor jullie zeker? "Waarschijnlijk wel." Ik heb hem het telefoongesprek laten horen waarin mij het toestel vrijdag is beloofd. Dit doen jullie niet, dan wil ik mijn order graag cancellen. "Nou (ja let op

) er is kans dat u hem deze week nog krijgt. Er zijn namelijk nog wel toestellen die niet afgeleverd konden worden, en die worden dan automatisch verzonden naar de eerstwachtenden. Echter kan ik niks beloven. Mocht u het toestel eind van deze week nog niet hebben, kunnen we het hebben over VERTRAGINGSKOSTEN." Dat is altijd leuk

Ik heb afgesproken dagelijks een bericht te willen ontvangen over de status.
Uiteindelijk weinig opgeschoten dus, maar als ik hem deze week niet heb kan ik in ieder geval weer een paar euro's van mijn totale kostenplaatje aftrekken. En ik word nu elke dag op de hoogte gehouden. Ik kan ook niet veel verder gaan, ik mag al niet klagen bij een totaalplaatje van 600 euro met 2 jaar Hi30. Dat heb ik overigens voor elkaar gekregen door telkens maar op deze manier door te blijven zeuren

maar ik denk dat ik het plafond nu wel heb bereikt. Het blijft een zootje op dit moment... Maar voor alle vroege bestellers is er nog hoop! een klein beetje, maar het is er...
[
Voor 2% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2011 10:31
. Reden: typo, wat wil je met zo'n lap tekst :P ]