• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:16

ManiacsHouse

Scheisse!

Meinon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:32:
Oh kan je zomaar verlagen dan na de actie periode?
Volgens mij niet hoor.... weet je het zeker?
Kun je mij misschien wat meer info showen hierover? (de kleine lettertjes even lezen .. weet je wel)
Van de site
Personal Sim Smart is een abonnement voor iedereen die alles uit z’n smartphone wil halen. In het abonnement zit standaard een internetbundel van 1000 MB, waarmee je uitgebreid internet op je mobiel kunt gebruiken. Iedere maand kun je je abonnement gratis omhoog of omlaag aanpassen. Ook de Voordeelopties kun je maandelijks gratis wijzigen. Je bepaalt dus zelf hoe je het hebben wilt!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
het laagste is 30 wat je moet neertellen per maand.
en je hebt hem voor 2 jaar afgesloten .. right?
dus eerste 3 maanden betaal je 25, daarna 3x150, en dan 18x30... right?

telefoon gratis?

en volgens mij kun je maar 1 stap tegelijk naar beneden.. met je abo .. of niet?

[ Voor 17% gewijzigd door Meinon op 22-05-2011 21:41 ]

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-12 07:53
"Vanaf drie maanden na de ingangsdatum van het contract, kunt u maandelijks overstappen naar een lagere of hogere bundel."

Het klinkt eigenlijk te goed om waar te zijn. Helaas zijn de kleine lettertjes (voorwaarden) op KPN's site verdomde moeilijk te vinden.

Als ik het zo lees zou een route Smart 1500 > 1000 > 650 > 450 > 350 > 275 > 200 > 150 > 100 ook een mogelijkheid zijn!? Dus één stap per maand.

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Meinon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:39:
het laagste is 30 wat je moet neertellen per maand.
en je hebt hem voor 2 jaar afgesloten .. right?
dus eerste 3 maanden betaal je 25, daarna 3x150, en dan 18x30... right?

telefoon gratis?
Nee 6 maanden 25. Dan 18 maanden 30 (of meer afhankelijk waar je naartoe switcht)

Is een topic over [KPN] Personal Sim 2011 met ook wat info van iemand die in een KPN-winkel werkt. Misschien handiger om daar verder te kletsen over dit onderwerp?

[ Voor 11% gewijzigd door ManiacsHouse op 22-05-2011 21:43 ]

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

Hot Pixel

King of no pants

Het spijt me, maar 30 euro per maand voor 100 belminuten/smsjes vind ik vrij duur hoor, om eerlijk te zijn...

• Meinon
MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:40:
[...]

"Vanaf drie maanden na de ingangsdatum van het contract, kunt u maandelijks overstappen naar een lagere of hogere bundel."

Het klinkt eigenlijk te goed om waar te zijn. Helaas zijn de kleine lettertjes (voorwaarden) op KPN's site verdomde moeilijk te vinden.

Als ik het zo lees zou een route Smart 1500 > 1000 > 650 > 450 > 350 > 275 > 200 > 150 > 100 ook een mogelijkheid zijn!? Dus één stap per maand.
ja dat dacht ik dus ook.. per stap... nu maar hopen dat onze Maniac geen "blonde" persoonlijke medewerkster heeft bij KPN ... :P :F

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Hot Pixel schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:43:
Het spijt me, maar 30 euro per maand voor 100 belminuten/smsjes vind ik vrij duur hoor, om eerlijk te zijn...
Bij Hi (Online 20, 120 minuten) betaal je bijvoorbeeld zelf meer dan 30. Krijg je 20 minuten meer maar die rekenen af per minuut. Bij KPN is het per seconde. Dus zal elkaar uiteindelijk niet zo veel ontlopen.
Meinon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:44:
[...]
ja dat dacht ik dus ook.. per stap... nu maar hopen dat onze Maniac geen "blonde" persoonlijke medewerkster heeft bij KPN ... :P :F
Wat heeft Geert Wilders er mee te maken? Oh medewerkster
Ik haakte gewoon even in op de opmerking dat voor dat 1500 abo er wel wat meer bij mocht zitten. :9 :*)

[ Voor 33% gewijzigd door ManiacsHouse op 22-05-2011 21:49 ]

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

Hot Pixel

King of no pants

ManiacsHouse schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:46:
[...]

Bij Hi (Online 20, 120 minuten) betaal je bijvoorbeeld zelf meer dan 30. Krijg je 20 minuten meer maar die rekenen af per minuut. Bij KPN is het per seconde. Dus zal elkaar uiteindelijk niet zo veel ontlopen.
Als ik op de site kijk zie ik Hi Online 30 225 minuten voor 25 euro staan. Moet je nog wel 20 euro bijbetalen, dat dan weer wel. Na een jaar is het 40.
Wat bovendien opvalt is dat Hi Online 10 tien euro kost, Hi Online 20 twintig euro. Dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat Hi Online 20 dertig euro is? Met internet erbij zeker?

Nope; hi en kpn scheelt amper. 275 minuten kost 42 @ kpn, 225 minuten kost 40 @ hi. Je hebt gelijk :>

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Hot Pixel schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Als ik op de site kijk zie ik Hi Online 30 225 minuten voor 25 euro staan. Moet je nog wel 20 euro bijbetalen, dat dan weer wel. Na een jaar is het 40.
Wat bovendien opvalt is dat Hi Online 10 tien euro kost, Hi Online 20 twintig euro. Dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat Hi Online 20 dertig euro is? Met internet erbij zeker?

Nope; hi en kpn scheelt amper. 275 minuten kost 42 @ kpn, 225 minuten kost 40 @ hi. Je hebt gelijk :>
Jep internet moet je er nog bij rekenen. Dat zit bij KPN al in het SimSmart.
Ik heb altijd gelijk mallerd *;

:P

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12 12:09
weet iemand of er eigenlijk verschil is tussen Hi online en naar een KPN winkel gaan.
Wil morgen nl gaan overstappen van T-mobile naar KPN / Hi.

En ga liever naar een winkel dan online, maar het moet natuurlijk wel dezelfde prijs zijn.

vind trouwens bij T-mobile de aanbieding niet interessant, zeker nu ik al 6 jaar klant ben daarzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:40:
Heb hem vandaag ook maar besteld. KPN Personal Sim Smart 2 jaar, telefoon gratis. Eerste 6 maanden 25 euro en dan 30 euro.

Dat is dus 6x 25 + 18x30 = 690 euro totaal.

Bij belsimpel.nl zeiden ze dat ze volgende week een nieuwe batch van 100 telefoons binnen zouden krijgen en dat hij dan word uitgeleverd.
Ik heb hem ook bij Belsimpel.nl besteld. Dat was op 16 mei. Ik kreeg op de vraag hoe lang het leveren ging duren de reactie dat het minimaal 2 weken duurdt. Ben erg benieuwd wanneer ze nou wel gaan leveren.
Zie hieronder de reactie.

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.

Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Belsimpel.nl

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 22:30 ]

Verwijderd

Yihaaa schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:20:
weet iemand of er eigenlijk verschil is tussen Hi online en naar een KPN winkel gaan.
Wil morgen nl gaan overstappen van T-mobile naar KPN / Hi.

En ga liever naar een winkel dan online, maar het moet natuurlijk wel dezelfde prijs zijn.

vind trouwens bij T-mobile de aanbieding niet interessant, zeker nu ik al 6 jaar klant ben daarzo
Als je belt met de klantenservice van T-Mobile, dan hebben ze wel een aanbieding voor je. Heb al een paar langs zien komen van vaste klanten.

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12 12:09
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:32:
[...]

Als je belt met de klantenservice van T-Mobile, dan hebben ze wel een aanbieding voor je. Heb al een paar langs zien komen van vaste klanten.
Okay zal het morgen eens proberen.
Overigens als ik nu inlog op my T-mobile en naar verlengen ga dan heb ik

1-jarig i-150 abbo
toestel Euro 329
per maand Euro 29,50

Bij Hi als nieuwe klant (Hi online 25 170min + internet extra, 1 jarig)
toestel Euro 229
per maand Euro 22,45
aansluitkosten Euro 29

Okay abonnementen zijn niet 100% hetzelfde, maar wel ongeveer

Hoop dat T-mobile me een goede aanbieding kan doen? Wil iemand ervaringen delen en / of tips geven?

Verwijderd

Yihaaa schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Okay zal het morgen eens proberen.
Overigens als ik nu inlog op my T-mobile en naar verlengen ga dan heb ik

1-jarig i-150 abbo
toestel Euro 329
per maand Euro 29,50

Bij Hi als nieuwe klant (Hi online 25 170min + internet extra, 1 jarig)
toestel Euro 229
per maand Euro 22,45
aansluitkosten Euro 29

Okay abonnementen zijn niet 100% hetzelfde, maar wel ongeveer

Hoop dat T-mobile me een goede aanbieding kan doen? Wil iemand ervaringen delen en / of tips geven?
Ik heb hier over iemand gelezen die ook al jaren klant is van T-mobile. Die had gebeld omdat bij Typhone met een nieuw 2 jarig i200 abbo je een gratis Galaxy S2 kreeg. Daar heeft hij over geklaagd en kreeg toen de aanbieding van een 2 jarig i200 abbo met de eerste 3 maanden geen abbo geld en de Galaxy S2 gratis.

• Meinon
Ongelooflijk...
gaan we richting een klaagcultuur ofzo?
Wie klaagt, die wint! is nu meer passend als gezegde dan: wie waagt, die wint.

Misschien moeten we massaal eens mailtjes en boze telefoontjes richting Hi sturen
misschien leren ze dan wel op tijd te leveren... :(

[ Voor 32% gewijzigd door Meinon op 22-05-2011 23:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:31:
[...]

dat is echt onzin, het maakt geen verschil.
als je nu het geld hebt kun je beter nu kopen, dan heb je het meteen afgelost.

Vraag me af hoe mensen hun levertijden weten?!
ik weet van Hi alleen dat ze hem niet op voorraad hebben?
nee vanuit economisch oogpunt is dit juist wat ik zeg. Natuurlijk gaat het om een minimale voordeel en heeft het ook met preferenties van consumenten te maken. Maar in het algemeen is het spreiden van de betaling over een langere tijdspanne het beste.

bv.
galaxy s2 + vodafone abonnement 275min/ 450 sms met 1gb internet = cumulatief over 2 jaar 711

los toestel = 485

je betaalt gemakshalve voor je abo dan 711-485=226 over 2 jaar

226/24 =9,42 euro p maand

kdenk dat je geen enkel ander (simonly) abonnement met dat aantal belminuten/smsjes inclusief internet zal vinden!!!

Het is voordeliger. en dan heb ik nog niet de 711 verdisconteert op jaarbasis. Stel ik doe dat met 5%, dan kom je op 711/1.05^2 =645 euro v 2 jaar.

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 09:57
Is er al iemand die een serieuze klacht bij Hi heeft neer gelegd over hun levering? of hebben we weer eens geen ppot om op te staan in.v.m hun voorwaarden??

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
robertovergoor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:02:
Is er al iemand die een serieuze klacht bij Hi heeft neer gelegd over hun levering? of hebben we weer eens geen ppot om op te staan in.v.m hun voorwaarden??
Ik ben ook benieuwd of we iets kunnen doen. Ze hebben beweerd dat als je online besteld je zeker weet dat je de telefoon als eerste krijgt. Dat is dus niet waar.

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik kan sinds 10 min verlengen; moet 250 euro bijbetalen bij Hi 25 1 jaar..... morgen maar even bellen met de KS!

• robertovergoor
ilhanko schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:12:
Ik kan sinds 10 min verlengen; moet 250 euro bijbetalen bij Hi 25 1 jaar..... morgen maar even bellen met de KS!
Benieuwd wat jij voor evt leveringsdatum krijgt te horen..

Verwijderd

ik ga morgen bellen, als ze me een leverdatum geven die maar 1 dag na deze week is annuleer ik hem direct en ga ik ff de stad door, woon in Amsterdam dus winkels genoeg! Ben het zat met het lange wachten

Verwijderd

Mochten mensen bij Hi of KPN willen annuleren en wordt er aangegeven dat dit langer duurt dan 1 dag adviseer ik om te bellen met: 073 6872 628

Dit is een intern nummer dat niet voor klanten is, maar hier kunnen ze wel direct je order annuleren en kun je gelijk een nieuwe bestelling plaatsen

Verwijderd

robertovergoor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:13:
[...]

Benieuwd wat jij voor evt leveringsdatum krijgt te horen..
Ik kreeg te horen dat er 63 wachtende voor mij waren en dat bij een batch van 100 ik hem deze week al kon verwachten, wat overigens geen garantie was!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12 17:08
Nou, als ik deze week mijn toestel niet binnenkrijg zal ik mijn bestelling ook annuleren en naar een winkel hollen. Ik wacht al sinds 4 mei op mijn bestelling bij GSMwijzer en het wordt tijd dat ze het ook aan mij gaan leveren, lang genoeg gewacht. :X

PSN ID: Beest41

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
SCARfaceE schreef op maandag 23 mei 2011 @ 06:15:
Nou, als ik deze week mijn toestel niet binnenkrijg zal ik mijn bestelling ook annuleren en naar een winkel hollen. Ik wacht al sinds 4 mei op mijn bestelling bij GSMwijzer en het wordt tijd dat ze het ook aan mij gaan leveren, lang genoeg gewacht. :X
Ik heb mijn bestelling ook uit staan bij GSMWijzer. Deze krijgen dinsdag/woensdag de toestellen binnen. Deze worden hierna zo snel mogelijk uitgeleverd. Dus mogelijk einde deze week?

Wij verwachten deze week en in de loop van volgende week een levering met de Samsung I9100 Galaxy S II op voorraad te ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat wij u met één van deze leveringen van uw nieuwe telefoon kunnen voorzien. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

GSMwijzerGSMwijzer.nl
@tjeerdtq Dank voor je berichtje.Gisteren kregen wij een kleine levering. Verwachting: dinsdag/woensdag volgende levering. Al besteld? Gr.

Verwijderd

studentmobiel/gsmwijzer krijgt inderdaad dinsdag/woensdag een levering. De eerstvolgende levering daarna zal ook wel richting 4 juni gaan waarschijnlijk (net als Hi).

gsmwijzer/studentmobiel heeft vorige week nauwelijks toestellen verstuurt.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12 10:42
KPN Zakelijk:

Woensdag (18e) besteld, vandaag wordt hij geleverd volgens mijn TNT Track & Trace.. Afgelopen vrijdag was hij bij KPN zakelijk dus nog gewoon op voorraad..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:29:
[...]

Ik heb hem ook bij Belsimpel.nl besteld. Dat was op 16 mei. Ik kreeg op de vraag hoe lang het leveren ging duren de reactie dat het minimaal 2 weken duurdt. Ben erg benieuwd wanneer ze nou wel gaan leveren.
Zie hieronder de reactie.

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.

Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Belsimpel.nl
Zo erg vind ik dat allemaal niet hoor. Was van plan om langer te wachten met bestellen maar de netwerk actie is gewoon te aantrekkelijk voor mij om niet te doen. Of hij hou volgende week of 2 weken later wordt uitgeleverd, ik heb geduld.

• robertovergoor
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 01:09:
[...]

Ik kreeg te horen dat er 63 wachtende voor mij waren en dat bij een batch van 100 ik hem deze week al kon verwachten, wat overigens geen garantie was!
Dat betekend dus alle bestellingen voor de 19 geleverd worden deze week als het door gaat? ben benieuwd..

• ilhanko
  • Niet online
ilhanko schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:12:
Wtf, als ik nu inlog met die persoonlijke code, hoef ik 'maar' 150 euro bij te betalen.

Hi = raar.

Edit: ik zit te denken om nu te bestellen en vanmiddag naar een Hi winkel te rijden om te checken of ie daar ook is. Hoe zat het ook alweer met annuleren? Kun je wel verlengen in een Hi winkel als je al een verlenging hebt staan?

[ Voor 26% gewijzigd door ilhanko op 23-05-2011 09:09 ]

Verwijderd

Goed, tijd om Hi zo maar weer eens aan de tand te voelen! De laatste 2 keer resulteerde dat in veel frustratie, maar ook tegemoetkomingen. Nu houden ze zich niet aan de (driedubbele) belofte dat ik mijn telefoon afgelopen vrijdag in huis zou hebben. Mocht hij vrijdag niet aankomen, dan in ieder geval op maandag na het weekend. Maar, mijn status is onveranderd en staat nog steeds op "out of stock" en heb geen sms of mail gehad mbt de levering. Toch al vooringeschreven vanaf ergens eind april.

Uiteraard krijg ik als antwoord dat de levering vanaf juni weer voortgezet zal worden en ga ik hier weer ontzettend kwaad over zijn. Gelukkig heb ik al mijn gesprekken met KS opgenomen en zal ik ze dit terug laten luisteren. (zeg niet dat ze dat niks doet, bij mijn vorige telefoontje heeft me dat 120 euro aan restitutie opgelverd omdat ze een verkeerd bedrag voor mobiel internet hadden beloofd, en ze niet geloofden dat me dat was toegezegd!)

Ik bel over een half uurtje... eerst even opstaan en de stembandjes door de warming-up trekken :P

[edit]
Als wapentje zal ik gebruiken dat de KPN-winkel hem hier wel gewoon op voorraad heeft. Ik heb ze daar hierover gesproken en mr manager vond het erg vreemd dat ik het toestel niet opgestuurd kreeg terwijl hij beweerd dat er genoeg op voorraad liggen. Hij kon zelfs per direct bijbestellen! Als oplossing suggereer ik maar dat het beter is mij de telefoon daar op te laten halen, anders dreigen met annuleren. Op telefonische beloftes zitten wel degelijk verplichtingen, dus ze moeten me hoe dan ook tegemoet kunnen komen.

Best interessant om half verplicht me hier in te verdiepen :) ze worden inmiddels krankjorum van mij bij Hi, maar gelukkig is dat gevoel geheel wederzijds :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 09:21 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:13:
Goed, tijd om Hi zo maar weer eens aan de tand te voelen! De laatste 2 keer resulteerde dat in veel frustratie, maar ook tegemoetkomingen. Nu houden ze zich niet aan de (driedubbele) belofte dat ik mijn telefoon afgelopen vrijdag in huis zou hebben. Mocht hij vrijdag niet aankomen, dan in ieder geval op maandag na het weekend. Maar, mijn status is onveranderd en staat nog steeds op "out of stock" en heb geen sms of mail gehad mbt de levering. Toch al vooringeschreven vanaf ergens eind april.

Uiteraard krijg ik als antwoord dat de levering vanaf juni weer voortgezet zal worden en ga ik hier weer ontzettend kwaad over zijn. Gelukkig heb ik al mijn gesprekken met KS opgenomen en zal ik ze dit terug laten luisteren. (zeg niet dat ze dat niks doet, bij mijn vorige telefoontje heeft me dat 120 euro aan restitutie opgelverd omdat ze een verkeerd bedrag voor mobiel internet hadden beloofd, en ze niet geloofden dat me dat was toegezegd!)

Ik bel over een half uurtje... eerst even opstaan en de stembandjes door de warming-up trekken :P

[edit]
Als wapentje zal ik gebruiken dat de KPN-winkel hem hier wel gewoon op voorraad heeft. Ik heb ze daar hierover gesproken en mr manager vond het erg vreemd dat ik het toestel niet opgestuurd kreeg terwijl hij beweerd dat er genoeg op voorraad liggen. Hij kon zelfs per direct bijbestellen! Als oplossing suggereer ik maar dat het beter is mij de telefoon daar op te laten halen, anders dreigen met annuleren. Op telefonische beloftes zitten wel degelijk verplichtingen, dus ze moeten me hoe dan ook tegemoet kunnen komen.

Best interessant om half verplicht me hier in te verdiepen :) ze worden inmiddels krankjorum van mij bij Hi, maar gelukkig is dat gevoel geheel wederzijds :P
Als je zoveel haat hebt aan :X :? een provider, waarom stap je dan niet over

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 02:34
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:13:

[edit]

Hou ons op de hoogte, ik kan namelijk bijna niet voorstellen dat ze de toestellen niet eerder uitleveren.

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:22:
[...]

Als je zoveel haat hebt aan :X :? een provider, waarom stap je dan niet over
Ik vind alle verhalen omtrend levering gewoon onacceptable, en de onwetendheid van de KS van Hi is belachelijk. Daar word ik gewoon ontzettend pissig van, dus op momenten dat ik weer van een vertraging hoor ben ik over de rooie... Maar, aan de andere kant zit ik inmiddels 8 jaar bij Hi en heb ik behalve dit gedoe nog NOOIT problemen gehad. Bereik is goed, klachtenservice is super (al eerder gezegd, ik heb eens een paar maanden gratis gekregen omdat ik 2 weken niet gebeld kon worden) en de afrekeningen zijn duidelijk en eerlijk. Iets waar ik bij t-mobile, orange en vodafone veel meer gezeik mee heb gehad.

Ik vind Hi een prima telecombedrijf, maar op 1 vlak laten ze te veel steken vallen. En beloftes hoor je waar te maken, wie of wat je ook bent. Daarnaast wacht ik sowieso op mijn telefoon van Hi, omdat ik een aanbieding heb die ik nergens anders ooit voor elkaar zou krijgen. Het wachten is het dus waard, maar ik laat me niet van het kastje naar de muur sturen.

Verwijderd

2 mei verlengd bij Hi. Vrijdag zou het dan zover zijn, hij zou worden afgeleverd! Ik helemaal gelukkig. Kijk ik bij TNT, staat er bij dat ik 110 euro moest betalen. Het was eerst 149 euro, maar ik dacht dat we gecompenseerd zouden worden naar het bedrag dat vanaf 12 mei werd gevraagd, in mijn geval 30 euro. Daar was ik al niet gelukkig mee, maar zolang ik het ding zou krijgen zou ik blij zijn. 6 uur 's ochtends uit bed om nog snel naar een pinautomaat te kunnen om de rest van het bedrag bij te pinnen. 8 uur zat ik klaar en was ik aan het F5en op de TNT website. Vol geluk zie ik hem overspringen naar TNT distributie. Nog even en ik zou hem krijgen! Nog eens geF5t, zie ik mijn status terugspringen. 'Klant niet bekend op dit adres, pakket retour afzender.'

TNT gebeld, er stond een fout op het remboursformulier, dus ze konden hem niet zo afleveren. Hi gebeld, ja sorry mevrouw, uw sekse is niet ingevuld. Het toestel komt hier weer retour, wij gaan hem dan cancellen en daarna kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Cancellen duurt ongeveer drie weken. WAT?! Op mijn vraag waarom dit zolang duurt en waarom niet gewoon een nieuw formulier kon worden gemaakt, kwam geen duidelijk antwoord en werd ik opgehangen toen ik aangaf dat ik graag een duidelijk antwoord wilde en niet akkoord ging met 'Dat is nu eenmaal zo.'

De komende drie weken ben ik dus telefoonloos gegijzeld door Hi. Want zolang dit abonnement niet is gecancelled kan ik ook niet ergens anders verlengen aangezien er nu in het systeem staat dat mijn abonnement tot 2012 loopt. Kutzooi.

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Ik heb verlengt bij Hi. In mijn orderbevestiging die ik per email heb gekregen stata mijn bankgironummer niet ingevuld. Is dat omdat ik verlengt heb en ze het dus al weten of krijg ik dalijk zo'n situatie als hierboven, dat TNT hem ineens niet afleverd?

Andere verlengers, staat er bij jullie wel een bankgironummer ingevuld? Of is dat niet hetzelfde als je rekeningnummer?

[ Voor 6% gewijzigd door wanda op 23-05-2011 10:06 ]

• ilhanko
  • Niet online
ninjawanda schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:05:
Ik heb verlengt bij Hi. In mijn orderbevestiging die ik per email heb gekregen stata mijn bankgironummer niet ingevuld. Is dat omdat ik verlengt heb en ze het dus al weten of krijg ik dalijk zo'n situatie als hierboven, dat TNT hem ineens niet afleverd?

Andere verlengers, staat er bij jullie wel een bankgironummer ingevuld? Of is dat niet hetzelfde als je rekeningnummer?
Heb ook net verlengd en het staat er ook niet in. Maar ik heb nog een oude mail met een bestelling van 2 jaar geleden, daar stond het ook niet in. Ik ga er vanuit dat je rekeningnummer bekend is!

Verwijderd

1e poging, KS van Hi. Zoals gewoonlijk wisten ze weer van niks. Zelfs mijn hele order was voor hun onduidelijk vanwege de 120 euro restitutie. "Het enige wat wij weten is dat er een nieuwe bulk is besteld voor 8 juni. Er zijn nog 485 wachtenden voor dit toestel, en ik kan niet zien of u wel bij deze levering zit" Op mijn vraag het toestel dan maar uit de Hi-winkel op te halen: "Dat kan niet..." Hoe gaan we er dan voor zorgen dat ik niet overstap naar Vodafone? "Ik heb geen idee?" Duidelijk, fijne dag nog en verbind me maar door met annuleren. Bij annuleren vroegen ze me of ik het zeker wist, ik zei nee en zo werd de verbinding verbroken...

2e poging, KS van KPN. Gelijk werd duidelijk dat ze hier al meer kunnen vinden dan bij Hi. De order was daar wel duidelijk en er werd uitgezocht waarom mijn toestel niet geleverd was en ik daar verder geen bericht over had gekregen. Blijkt dat bij de wijziging van mijn order (door een foutje in het bedrag) mijn voorinschrijving is komen te vervallen en ik weer achteraan in de rij ben geplaatst (op de 19e van mei). Ik vertellen dat ik het onacceptabel vind en ik mijn toestel op wil halen bij de winkel van KPN. Dit WAS MOGELIJK, maar dan zou ik mijn 120 euro restitutie nier meer krijgen. Ze hebben in de winkel andere voorwaarden dan op internet, waardoor ik een compleet nieuw contract op zou moeten stellen en in de praktijk levert dat nogal problemen op. Ik: Tsja, telefonisch verlengen gaat in ieder geval probleemloos, toch? "Haha, tja, daar heeft u een punt. Ik vind het ook erg vervelend blaat blaat blaat... Als u deze aanbieding zo wilt houden zult u toch moeten wachten, wij kunnen niks verzenden wat we niet hebben." Maar, jullie doen loze beloftes, niet alleen aan mij maar aan een hele hoop mensen. Wat is er gebeurd met 23 mei? "Die batch is gecancelled en een nieuwe is besteld voor 8 juni." Goedkoper voor jullie zeker? "Waarschijnlijk wel." Ik heb hem het telefoongesprek laten horen waarin mij het toestel vrijdag is beloofd. Dit doen jullie niet, dan wil ik mijn order graag cancellen. "Nou (ja let op :P) er is kans dat u hem deze week nog krijgt. Er zijn namelijk nog wel toestellen die niet afgeleverd konden worden, en die worden dan automatisch verzonden naar de eerstwachtenden. Echter kan ik niks beloven. Mocht u het toestel eind van deze week nog niet hebben, kunnen we het hebben over VERTRAGINGSKOSTEN." Dat is altijd leuk :) Ik heb afgesproken dagelijks een bericht te willen ontvangen over de status.

Uiteindelijk weinig opgeschoten dus, maar als ik hem deze week niet heb kan ik in ieder geval weer een paar euro's van mijn totale kostenplaatje aftrekken. En ik word nu elke dag op de hoogte gehouden. Ik kan ook niet veel verder gaan, ik mag al niet klagen bij een totaalplaatje van 600 euro met 2 jaar Hi30. Dat heb ik overigens voor elkaar gekregen door telkens maar op deze manier door te blijven zeuren :) maar ik denk dat ik het plafond nu wel heb bereikt. Het blijft een zootje op dit moment... Maar voor alle vroege bestellers is er nog hoop! een klein beetje, maar het is er...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:31 . Reden: typo, wat wil je met zo'n lap tekst :P ]

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
ManiacsHouse schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:46:
[...]

[...]

Wat heeft Geert Wilders er mee te maken? Oh medewerkster
Ik haakte gewoon even in op de opmerking dat voor dat 1500 abo er wel wat meer bij mocht zitten. :9 :*)
Bij Hi betaal je na 1 minuut ook gewoon per seconde, bij mijn Hi abbo in ieder geval wel.

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-12 18:38
@Thornberg87

Wat ik niet snap is dat er op Hi.nl nog steeds levertijd 5-10 dagen staat.
Als de volgende levering echt pas op 8-juni is moeten ze dat ook maar eens aanpassen...

Ik ga eens goed nadenken wat voor opties er nog zijn waar je de telefoon wel snel kan ontvangen..
Iemand tips?

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-12 15:55
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:25:
studentmobiel/gsmwijzer krijgt inderdaad dinsdag/woensdag een levering. De eerstvolgende levering daarna zal ook wel richting 4 juni gaan waarschijnlijk (net als Hi).

gsmwijzer/studentmobiel heeft vorige week nauwelijks toestellen verstuurt.
Ik hoop echt dat het een redelijke levering wordt, heb de 17e besteld, 18e/19e contract ontvangen.. Zag staan dat ze voor de SGSII een levertijd van 10 dagen hanteren na ontvangen contract, dus dat zou de 29e betekenen. Als mijne er deze week bij zit dan zit het nog binnen die 10 dagen, als het juni wordt dan wordt het bijna 3 weken na bestellen. :-(

Verwijderd

Recrush schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Ik hoop echt dat het een redelijke levering wordt, heb de 17e besteld, 18e/19e contract ontvangen.. Zag staan dat ze voor de SGSII een levertijd van 10 dagen hanteren na ontvangen contract, dus dat zou de 29e betekenen. Als mijne er deze week bij zit dan zit het nog binnen die 10 dagen, als het juni wordt dan wordt het bijna 3 weken na bestellen. :-(
Ik heb 7 mei besteld en ze konden niet zeker zeggen of ik er deze week bij zit.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 16:28
Blijkbaar heeft Hi dan een andere voorraad dan KPN (voorheen hadden zij samen bij mijn weten 1 grote voorraad).
Ik werk zelf in een KPN-winkel en hebben ze al enkele keren binnen gekregen (weinig stuks, maar het is in ieder geval iets).

PSN ID = Jorco

• Meinon
Ik had een mail gestuurd naar Hi over de vertraging en tegemoetkoming hierin...
krijg ik een mail terug van : hi_support [-at-] custhelp.com????
*knip* Dit is niet nodig
Ik heb hierna verzocht om met Hi te willen spreken!

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 23-05-2011 12:24 ]

• Meinon
@Jorco.. kun je niet wat voor ons fixen :p bij je baasje...???

• Recrush
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Ik heb 7 mei besteld en ze konden niet zeker zeggen of ik er deze week bij zit.
Oh, dat is wel balen.. Dan duurt het wel erg lang.
Nouja duimen dan maar dat het een fikse levering is. :P

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
Is er een algemeen tekort aan Galaxy toestellen van uit Samsung of de importeurs? Ik hoor veel reacties dat er lange wachttijden zijn en weinig leveringen bij (web)shops.
Ik kan zelfs niets terug vinden qua o.a. nieuws berichten.

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:13:
Is er een algemeen tekort aan Galaxy toestellen van uit Samsung of de importeurs? Ik hoor veel reacties dat er lange wachttijden zijn en weinig leveringen bij (web)shops.
Ik kan zelfs niets terug vinden qua o.a. nieuws berichten.
Er is een tekort vanuit Samsung tbv het aantal toestellen wat gereserveerd was voor de Nederlandse markt. Populariteit van het toestel is zwaar onderschat.

• Meinon
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Er is een tekort vanuit Samsung tbv het aantal toestellen wat gereserveerd was voor de Nederlandse markt. Populariteit van het toestel is zwaar onderschat.
bron?

• Meinon
die klantenservice van Hi is gewoon een ingehuurde call-center (custhelp.com)
die gastjes die onze mail beantwoorden zijn dus geen medewerkers van Hi maar van custhelp.com ...
veel bedrijven maken hier gebruik van.
google dat maar eens..."custhelp.com"

Dus nooit zomaar aannemen wat ze jou mailen. Dat is gewoon een draaiboek die ze openklappen.
Voet bij stuk houden en vragen naar Hi !!

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 21:37
Nou ja, even een update:

Ik heb de 16de mijn abo telefonisch verlengd bij Vodafone en heb zojuist gebeld met de vraag of er duidelijkheid is of de toestellen deze week nog binnen komen of dat het juni wordt, naar aanleiding van verschillende geruchten..

De beste man wist mij te vertellen dat Vodafone deze week 400 toestellen binnen krijgt. Lijkt mij persoonlijk een beetje weinig, maar ja. Afwachten is het enige wat ik kan doen :p

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-12 14:22
Ik heb de telefoon bij Hi besteld op 13 mei. Al 3 keer gebeld met betrekking tot de status en er zou vandaag (maandag 23 mei) een levering komen bij Hi. Nu net gebeld en de medewerker zei tegen mij dat deze levering is verplaats naar 8 juni en dat dan nog maar de vraag is of ik daar tussen zit.

Wat een prutsers bij Hi zeg!

• Oner001
Ik ga maar annuleren denk ik bij HI...
mochten ze de galaxy s2 8 -juni binnen hebben verwacht ik niet voor 10-juni de telefoon...
Dat is toch even een levertijd van bijna een maand sinds ik besteld heb, te triest voor woorden. Op Hi.nl staat nog steeds levertijd: 5-10 dagen..

weet iemand nog een leuke aanbieding voor een abo van 2 jaar? maandelijks zo rond de 25-35 euro?

Verwijderd

Net ook maar even gebeld. Er moesten nog 900 toestellen uitgeleverd worden en die worden 8 juni pas geleverd. Dat wordt wachten geblazen dus.

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
Voor de mensen die de SG2 los willen halen, ik heb daarstraks gebeld met Saturn Zuidplein (Rdam) en Saturn Utrecht die beiden het toestel niet op voorraad hebben. Ivm met de tax free actie was het wel mogelijk in de laatste vestiging een factuurtje te maken tegen die korting, waardoor de kosten op 452, -- komen.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:14:
Net ook maar even gebeld. Er moesten nog 900 toestellen uitgeleverd worden en die worden 8 juni pas geleverd. Dat wordt wachten geblazen dus.
Lekker dan. 1 dag te laat besteld, dik 2 weken extra wachten.

Heeft iemand de Hi Online aanbieding in een KPN/GSM winkel kunnen krijgen?

Verwijderd

ik krijg net een sms, vanaf morgen wordt mijn bestelling door tnt post aangeboden!!

17 mei besteld, sms ontvangen 23-5 12:16

website staat echter dit:
Status:

Laatste update: 21/05/2011

Voor inschrijving

lijkt toch dat Hi iets gaat uitleveren? :D

mijn excuses, ik was vergeten dat ik ook nog een prepay pakketje besteld had voor mijn Opa |:( 8)7
;w hoop...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 12:19 ]

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-12 02:34
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:17:
ik krijg net een sms, vanaf morgen wordt mijn bestelling door tnt post aangeboden!!

Status:

Voor inschrijving

mijn excuses, ik was vergeten dat ik ook nog een prepay pakketje besteld had voor mijn Opa |:( 8)7
;w hoop...
Wanneer heb jij de bestelling geplaatst?
Zo'n vermoeden had ik al wel dat het toch wat uitgeleverd zou worden :)

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:17:

Status:

Voor inschrijving

;w hoop...
Aha, nice! Dan is er dus toch nog hoop op een telefoon voor 8 juni :)

Verwijderd

prepay pakketje is gisteren besteld, mijn galaxy 17-05
staat nog steeds op voor inschrijving, excuses voor de verwarring :o

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb net de status van mijn bestelling bij Vodafone opgevraagd. Helaas kan dit niet via de website, dus heb ik 1200 moeten bellen. Tot mijn teleurstelling leveren ze pas uit vanaf 16 juni! Dit is niet volgens afspraak, want vorige week was er voldoende voorraad en zou ik het toestel binnen 5-10 werkdagen in huis hebben. Nu moet ik zo'n 2 weken langer wachter. Erg jammer!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-12 18:06
zAo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:17:
[...]

Heeft iemand de Hi Online aanbieding in een KPN/GSM winkel kunnen krijgen?
Ik kwam bij de hi store in almere, daar deden ze het niet, toen kwam ik bij een hi store in purmerend, daar deden ze het wel nadat zij de aanbieden op internet gezien hadden. En toestel op voorraad dus ik die gelijk genomen. En mn bestelling die ik online gedaan had, geannuleerd.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb de 19e mijn toestel ontvangen van Hi en helaas terug moeten sturen door een defecte pixel.

In eerste instantie zou mijn verlenging ongedaan worden gemaakt en daarna zou ik opnieuw moeten bestellen.

Na het terugsturen realiseerde ik me dat ik de afgesproken korting en dergelijke dan kwijt zou zijn. KS weer gebeld en dit uitgelegd. Ik zou dan telefonisch opnieuw moeten bestellen en dan zou de korting in orde komen.

Een uur later krijg ik een bericht dat ze mijn teruggestuurde telefoon ontvangen hebben en dat ze zo snel mogelijk een nieuwe gaan sturen.

Net weer de KS gebeld met de vraag wat de verwachte levertijd is. Ze kon mijn order niet zien, maar wist me wel te vertellen dat ze vandaag een nieuwe lading hebben ontvangen. Helaas heb ik geen ordernummer of iets dergelijks, dus ik hoop maar dat alles goed gaat en dat de beloofde koerier snel contact opneemt voor het leveren van het nieuwe toestel.

Misschien is er dus hoop dat er nog wat statussen gaan veranderen vandaag.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• wanda
BillSpaarbank schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:49:
Ik heb de 19e mijn toestel ontvangen van Hi en helaas terug moeten sturen door een defecte pixel.

In eerste instantie zou mijn verlenging ongedaan worden gemaakt en daarna zou ik opnieuw moeten bestellen.

Na het terugsturen realiseerde ik me dat ik de afgesproken korting en dergelijke dan kwijt zou zijn. KS weer gebeld en dit uitgelegd. Ik zou dan telefonisch opnieuw moeten bestellen en dan zou de korting in orde komen.

Een uur later krijg ik een bericht dat ze mijn teruggestuurde telefoon ontvangen hebben en dat ze zo snel mogelijk een nieuwe gaan sturen.

Net weer de KS gebeld met de vraag wat de verwachte levertijd is. Ze kon mijn order niet zien, maar wist me wel te vertellen dat ze vandaag een nieuwe lading hebben ontvangen. Helaas heb ik geen ordernummer of iets dergelijks, dus ik hoop maar dat alles goed gaat en dat de beloofde koerier snel contact opneemt voor het leveren van het nieuwe toestel.

Misschien is er dus hoop dat er nog wat statussen gaan veranderen vandaag.
Wat is dit nou weer, is er nu WEL een order vandaag binnengekomen bij Hi?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
ninjawanda schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:52:
[...]

Wat is dit nou weer, is er nu WEL een order vandaag binnengekomen bij Hi?
Dit is wat mij een half uur geleden is verteld. Geen idee of de medewerkster goed geïnformeerd is.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• wanda
BillSpaarbank schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Dit is wat mij een half uur geleden is verteld. Geen idee of de medewerkster goed geïnformeerd is.
Nou, toch maar status refreshen op hi.nl dan :)

• Oner001
Nou net naar aanleiding van wat hier werd gezegd maar weer ff gebeld.
En nee hoor echt niet de eerste toestellen komen op 8-juni binnen!!!
Dus maar order geannuleerd.

Nu op zoek naar iets anders

Verwijderd

------

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 10:35 ]

Verwijderd

ZeilDude schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:30:
Ik heb net de status van mijn bestelling bij Vodafone opgevraagd. Helaas kan dit niet via de website, dus heb ik 1200 moeten bellen. Tot mijn teleurstelling leveren ze pas uit vanaf 16 juni! Dit is niet volgens afspraak, want vorige week was er voldoende voorraad en zou ik het toestel binnen 5-10 werkdagen in huis hebben. Nu moet ik zo'n 2 weken langer wachter. Erg jammer!
Ik heb me maar even geregistreerd om te kunnen reageren. We worden met zijn allen helemaal gek hier van onzekerheid. Ik maak een hoeveelheid cortisol aan, je wil het niet weten.

Ik heb op dit moment Vodafone en ben tevreden met ze, maar ik vond de telefoon te duur om via hen te verlengen. Toen zag ik net als vele anderen de Hi aanbieding. Ik had gehoopt in de 23 mei batch zitten. Maar toen kwam het '8 juni' drama om de hoek kijken en heb geannuleerd. Zo lang kan ik echt niet wachten.

Afgelopen zaterdag besloten telefonisch te verlengen, nadat de medewerker die ik aan de lijn had bij Vodafone, mij verzekerde dat deze op voorraad is. Dan maar meer betalen.

Nu lees ik net de gequote post en schrok me weer helemaal lam. Ik heb gebeld met 1200. Meisje aan de lijn verzekerde mij dat de SGS2 op voorraad is en gewoon verstuurd zou moeten worden. Ze zeggen dan altijd 'binnen 5-10 werkdagen', om een soort van voorbehoud te creëren. Ik kan me niet voorstellen dat ze die telefoon niet meteen opsturen als ie op voorraad is.

Ik heb nu dus twee maal, afgelopen zaterdag en zojuist, een mondelinge bevestiging gekregen dat de SGS2 op voorraad is. Hoe jij ( en daarmee bedoel ik de persoon van Voda die jij aan de lijn had) aan 16 juni komt is een beetje vreemd. Goed nieuws dus, maar we wachten af.

• Meinon
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Ik heb me maar even geregistreerd om te kunnen reageren. We worden met zijn allen helemaal gek hier van onzekerheid. Ik maak een hoeveelheid cortisol aan, je wil het niet weten.

Ik heb op dit moment Vodafone en ben tevreden met ze, maar ik vond de telefoon te duur om via hen te verlengen. Toen zag ik net als vele anderen de Hi aanbieding. Ik had gehoopt in de 23 mei batch zitten. Maar toen kwam het '8 juni' drama om de hoek kijken en heb geannuleerd. Zo lang kan ik echt niet wachten.

Afgelopen zaterdag besloten telefonisch te verlengen, nadat de medewerker die ik aan de lijn had bij Vodafone, mij verzekerde dat deze op voorraad is. Dan maar meer betalen.

Nu lees ik net de gequote post en schrok me weer helemaal lam. Ik heb gebeld met 1200. Meisje aan de lijn verzekerde mij dat de SGS2 op voorraad is en gewoon verstuurd zou moeten worden. Ze zeggen dan altijd 'binnen 5-10 werkdagen', om een soort van voorbehoud te creëren. Ik kan me niet voorstellen dat ze die telefoon niet meteen opsturen als ie niet op voorraad is.

Ik heb nu dus twee maal, afgelopen zaterdag en zojuist, een mondelinge bevestiging gekregen dat de SGS2 op voorraad is. Hoe jij ( en daarmee bedoel ik de persoon van Voda die jij aan de lijn had) aan 16 juni komt is een beetje vreemd. Goed nieuws dus, maar we wachten af.
Wat heb jij moeten neertellen dan?
Kun je de specs van je abo even met ons delen? :)
Misschien annuleer ik ook en ga naar VF.

Verwijderd

Ik volg die topic al een tijdje. Krijg er ook de schijt van maar heb geen andere keuze dan maar te wachten. Als je via een andere site verlengd ben je namelijk minimaal 80/90 euro meer kwijt voor het toestel (verlenging) en dat is het me niet waard.

Normaal nooit problemen gehad met HI (6jaar klant en ieder jaar nieuw toestel) maar nu al 2x gezeik gehad. Eerst met de SE Arc verlengd, op site stond er gewoon een voorraad van het toestel en voor 17:00 besteld dag erna binnen. Na paar dagen gebeld waar toestel bleef, kreeg ik te horen dat toestel pas 1 Juni geleverd kon worden (zag de voorraad op de site langzaam afnemen). Die heb ik dan ook maar geannuleerd.

Nu weer die ellende met de S2, 14 mei besteld via de site en nog altijd op voorinschrijving. Op site staat 5-10 dagen levertijd, morgen moet ik hem dus eigenlijk krijgen. Maar als ik nu lees dat ze de de order bij samsung van 23-5 hebben gecancelled en pas 8 Juni toestellen binnenkrijgen kun je concluderen dat ze klanttevredenheid niet echt hoog in het vaandel hebben staan.

Verwijderd

Meinon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:08:
[...]

Wat heb jij moeten neertellen dan?
Kun je de specs van je abo even met ons delen? :)
Misschien annuleer ik ook en ga naar VF.
Even kijken. Abo is verlenging 1 jaar:

Uw nieuwe abonnementsvorm Bel + SMS + Web-2 200
U ontvangt 4 maand(en) 50% korting op uw abonnementskosten.
Samsung Galaxy II Vanilla Sensation 1 € 279,99

Heb je hier genoeg aan ?

• Meinon
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Even kijken. Abo is verlenging 1 jaar:

Uw nieuwe abonnementsvorm Bel + SMS + Web-2 200
U ontvangt 4 maand(en) 50% korting op uw abonnementskosten.
Samsung Galaxy II Vanilla Sensation 1 � 279,99

Heb je hier genoeg aan ?
Yep, maar wel flink duurder dan Hi... toen ik hem 'pre-orderde'..

1 jaar Hi online 25 + internet
totaal 551 euro ( voor 1jr abo + toestel) ... :)

maar ja.. nadeel: 1 maand wachten op je toestel... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Meinon op 23-05-2011 13:25 ]

Verwijderd

Meinon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Yep, maar wel flink duurder dan Hi... toen ik hem 'pre-orderde'..

1 jaar Hi online 25 + internet
totaal 551 euro ( voor 1jr abo + toestel) ... :)

maar ja.. nadeel: 1 maand wachten op je toestel... :(
Ja klopt, maar Hi heeft het verkloot bij me. Als je liegt doe ik geen zaken met je. Dat schept een precedent. Dan maar meer betalen.

En ach, ik verkoop mijn Desire voor 170 euro en ik betaal geen aansluitkosten.

• asimov6
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01 15:36
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Ja klopt, maar Hi heeft het verkloot bij me. Als je liegt doe ik geen zaken met je. Dat schept een precedent. Dan maar meer betalen.
Dat denk ik ook steeds, komt het wel goed met dat abonnement bij HI? Het begint in ieder geval slecht en misschien is HI wel onbetrouwbaar. Ik had er altijd een vrij positief beeld bij (nog geen ervaring).

Ik zou nu best wel willen afzeggen, maar ik ken nog geen beter alternatief (qua prijs dan).

• ilhanko
  • Niet online
Ik was net bij Hi in Amersfoort. Ze hadden er vorige week maandag 8 binnengekregen en binnen 3 uur waren ze verkocht, aldus desbetreffende medewerker. Hij kon verder geen statusupdate geven wanneer hij weer nieuwe zou krijgen, dus ik wacht maar op mijn online bestelling. Zo meteen even in Hilversum kijken maar ik ga er niet vanuit dat ze de telefoon daar nog wel hebben.

Blijft raar dat een Hi winkel niet naar een andere Hi winkel kan bellen om zoiets na te vragen...

• Meinon
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:27:
[...]

En ach, ik verkoop mijn Desire voor 170 euro en ik betaal geen aansluitkosten.
Ja dat gevoel hebben we allemaal hier.
Maar helaas is er nog geen andere provider opgestaan om de actie van Hi te overtreffen.
Dat is echt een gemis voor ze en voor ons.. Want ik zou dan zo overgaan. en zij zouden zo
in 1 klap een paar honderd klanten erbij hebben..

It's all about the money he.. :D

Ik snap alleen niet waarom Hi de levering heeft verplaatst van 23e naar 8 juni..
Heeft iemand hier al een duidelijke antwoord op gehad? (behalve "schaarste"...)

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-12 21:27
https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0
Volgens die spreadsheet zijn vodafone en T-mobile toch goedkoper?

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
Fist schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:52:
https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0
Volgens die spreadsheet zijn vodafone en T-mobile toch goedkoper?
Als je voor 19 mei had besteld, was je goedkoper uit met Hi dan die spreadsheet aangeeft

• roggebrood
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-12 00:03

roggebrood

(man vd koningin)

Nou mijn status is geupdate, van 16/05/2011: voor inschrijving naar 23/05/2011: voor inschrijving, yayyy!
De 16e besteld, nieuw 1-jarig abonnement. Verder ook alleen zondagochtend (?) de sms gehad met het bericht dat 'het' toestel niet voorradig was, geen uitleg. Klantenservice net gebeld, ze hadden geen idee wanneer ik m'n telefoon heb. Hrrmmm...

koning der Nederlanden

• Nimrod2253
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12 19:19
Zou Hi zichzelf in de vingers hebben gesneden? Was de deal van vóór 19 mei misschien te scherp en schieten ze er nu zelf een beetje bij in? Noem me maar paranoide, maar zou me niets verbazen al Hi haar verlies probeert te beperken door de levering uit te stellen in hoop op afstel...

Verwijderd

Als je naar die spreadsheet kijkt, dan valt mij ook op dat je moet kijken naar de minuten die je krijgt voor je geld.. Dan lijkt me Hi toch duidelijk het voordeligst

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

roggebrood schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:56:
Nou mijn status is geupdate, van 16/05/2011: voor inschrijving naar 23/05/2011: voor inschrijving, yayyy!
De 16e besteld, nieuw 1-jarig abonnement. Verder ook alleen zondagochtend (?) de sms gehad met het bericht dat 'het' toestel niet voorradig was, geen uitleg. Klantenservice net gebeld, ze hadden geen idee wanneer ik m'n telefoon heb. Hrrmmm...
Hier exact dezelfde data, ook de SMS in de nacht van zaterdag op zondag. Ik heb zojuist gebeld; 8 juni komt hij binnen.

Ik ben nog in dubio wat ik doe.

Verwijderd

Klacht ingediend bij KPN dat ze me beloven dat ik mijn toestel in 2-3 dagen zou krijgen, en dat ze nu komen met een geschatte leverdatum van 8 juni. Heel veel excuses gekregen, maar ik ga toch mooi even de stad in om bij de winkels te kijken voor aanbiedingen.

KPN en Hi leveren overigens uit hetzelfde magazijn, waar hij dus niet op voorraad is

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:10 ]

Verwijderd

Besteld 13 mei bij Hi verlenging, 19e verstuurd en vandaag (23e) om 9 uur heb ik hem in ontvangst mogen nemen :).
(vind de achterkant wel erg ruw vergeleken met mijn Galaxy S1, schuurt nogal ;p. Verder prima toestel!)

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 10:29
Hallo ik heb een vraag!
Ik heb mijn mobiel ook besteld bij Gsmwijzer, en heb vorige week mijn contract op gestuurd.
Op 18 mij is deze status gewijzigd naar contract ontvangen, hier staat die nog steeds op ?
Hoelang duurt het voordat je contract geaccepteerd word ?

Abbo: Vodafone 275 2 jarig ;) Mobiel gratis.

• robertovergoor
Zojuist een klacht naar KPN gestuurd over Hi. benieuwd wat ik ervan hoor.

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12 14:21
gangstahh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:31:
Hallo ik heb een vraag!
Ik heb mijn mobiel ook besteld bij Gsmwijzer, en heb vorige week mijn contract op gestuurd.
Op 18 mij is deze status gewijzigd naar contract ontvangen, hier staat die nog steeds op ?

Op het moment dat er een toestel voor je gereserveerd is. Ik zit zelf ook nog te wachten met dezelfde status, 12 mei besteld. Het is maar even afwachten of we in de batch van morgen/woensdag zitten (verwachting).

Nu dat het moment bijna daar is moet ik zelf ook deel uit maken van alle ongeduldige mensen.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Recrush
gangstahh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:31:
Hallo ik heb een vraag!

Volgens mij hoor je pas weer wat zodra het toestel binnen is, dan wordt je abbo in orden gemaakt en wordt hij opgestuurd.

Ben zelf ook ongeduldig als de *** nu. :P

• gangstahh
Baiko schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Op het moment dat er een toestel voor je gereserveerd is. Ik zit zelf ook nog te wachten met dezelfde status, 12 mei besteld. Het is maar even afwachten of we in de batch van morgen/woensdag zitten (verwachting).

Nu dat het moment bijna daar is moet ik zelf ook deel uit maken van alle ongeduldige mensen.
Ooh zo oke, nahja laten we het maar hopen ;) vandaag gaat namelijk m'n Blackberry weg, en moet ik het een tijdje doen met zo'n oude paupertelefoon XD.

Als wij niet bij die batch van morgen zitten kunnen we zeker nog een weekje extra wachten ?

Verwijderd

Ik heb mijn bestelling op 13 mei online geplaatst. Na verschillende keren op internet en in winkels de beste verlenging voor mij te vinden, uiteindelijk toch bij hi.nl uitgekomen. Hoe langer ik wachte om online bij HI te bestellen des te beter het aanbod werd en in de winkel moest ik ineens honderden euro's betalen.

Nu heb ik vorige week al een mail gestuurd hoe het nou zit met mijn order. Kreeg maar geen status update en inmiddels zag ik wel op de site staan 5-10 dagen levertijd.

Ze wisten mij het volgende te vertellen: Je geeft aan dat je wilt weten wanneer de Samsung Galaxy S2 geleverd wordt. Wij streven ernaar om de toestellen vanaf 08-06-2011 te gaan leveren. Echter zijn we afhankelijk van Samsung of dit ook mogelijk zal zijn. Ik snap dat dit vervelend is. Sorry voor het ongemak.

Dus ik verwacht dat het ergens half juni gaat worden want ze proberen zich al weer in te dekken door te zeggen afhankelijk te zijn.

Maar weinig verbaasd me nog deze tijd.

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

ZeilDude schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:30:
Dat is heel vreemd, ik heb namelijk ongeveer een half uur geleden iemand van vodafone aan de lijn gehad die mij verzekerde dat ze deze week binnenkwamen. Maar toen ik vrijdag mijn abbonoment verlengde verzekerde deze meneer mij dat ik hem vandaan binnen had. Dus blijkbaar weet niemand daar hoe het werkelijk zit. Heel raar dit.

Ik heb trouwens 0800 0200 043 gebeld, zouden ze daar andere informatie geven dan 1200?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:53
net weer gebeld met studentmobiel, heb besteld op de 11e.

Meneer wist te vertellen dat er woensdag of donderdag een grote zending kwam. Alleen mijn nummerbehoud word dan pas aangevraagd zegt hij. Kan dat niet eerder zou je zeggen? De kans dat ik bij deze zendig zit was wel groot volgens hem

Wordt voor mij waarschijnlijk dus volgende week dan zijn er inmiddels bijna 3 weken overheen gegaan :-(

• Recrush
gangstahh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:37:
[...]

Ooh zo oke, nahja laten we het maar hopen ;) vandaag gaat namelijk m'n Blackberry weg, en moet ik het een tijdje doen met zo'n oude paupertelefoon XD.

Als wij niet bij die batch van morgen zitten kunnen we zeker nog een weekje extra wachten ?
Ik hoorde ergens 4 juni? Weet alleen niet of dat ook voor GSMwijzer was. Hoop maar gewoon dat ik bij de volgende batch zit.. Alleen er wordt telkens dinsdag/woensdag gezegd, betekent dat dat ze niet weten welke dag ze binnenkomen of wordt er beide dagen geleverd of..? :)

• gangstahh
Recrush schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Ik hoorde ergens 4 juni? Weet alleen niet of dat ook voor GSMwijzer was. Hoop maar gewoon dat ik bij de volgende batch zit.. Alleen er wordt telkens dinsdag/woensdag gezegd, betekent dat dat ze niet weten welke dag ze binnenkomen of wordt er beide dagen geleverd of..? :)
Laten we maar hopen dat Samsung snel levert, des te sneller wij ze ook krijgen :D

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ruudvanelk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:54:
net weer gebeld met studentmobiel, heb besteld op de 11e.

Meneer wist te vertellen dat er woensdag of donderdag een grote zending kwam. Alleen mijn nummerbehoud word dan pas aangevraagd zegt hij. Kan dat niet eerder zou je zeggen? De kans dat ik bij deze zendig zit was wel groot volgens hem

Wordt voor mij waarschijnlijk dus volgende week dan zijn er inmiddels bijna 3 weken overheen gegaan :-(
Ze doen de aanvraag nummerbehoud niet eerder, omdat als mensen dan cancellen (wat best veel mensen doen) ze een nummerbehoudaanvraag hebben gedaan waar ze uiteindelijk niets mee doen. Dat kost de providers tijd, dus die zijn dan niet blij met studentmobiel.
Om dat te voorkomen doen ze de nummerbehoud-aanvraag dus pas als de mobiel binnen is (dan cancelled bijna niemand meer de bestelling).

Het is nogal irritant (iedereen moet wat langer wachten op zijn mobiel), maar ook wel logisch....

• Recrush
Ik hoop alleen echt dat mijn order goed is doorgekomen en dat ze gedaan hebben wat in de mail gezegd werd, anders kan ik eeuwig wachten.. Ik heb overigens een i-150 abbo erbij besteld. Zie nu op de site dat de actieperiode al van 5 naar 4 maanden is gebracht. Maar in mijn contract stond 5 maanden dus dat zal nog wel goed zijn. :)

Verwijderd

Anita schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Ze doen de aanvraag nummerbehoud niet eerder, omdat als mensen dan cancellen (wat best veel mensen doen) ze een nummerbehoudaanvraag hebben gedaan waar ze uiteindelijk niets mee doen. Dat kost de providers tijd, dus die zijn dan niet blij met studentmobiel.
Om dat te voorkomen doen ze de nummerbehoud-aanvraag dus pas als de mobiel binnen is (dan cancelled bijna niemand meer de bestelling).

Het is nogal irritant (iedereen moet wat langer wachten op zijn mobiel), maar ook wel logisch....
Ze maken uitzonderingen als je het specifiek toe staat om eerder aanvraag te doen. Ik heb mijn nieuwe sim-kaart (met tijdelijk ander nummer) al ruim een week in huis. (hopelijk deze week de galaxy, 7 mei besteld)

Verwijderd

Wat ik gewoon belachelijk vind is dat de toestellen heel makkelijk in de KPN (hi)winkels te krijgen zijn, maar dat ze die niet gebruiken om de lang wachtenden van de telefoon te voorzien. Zal wel een marktstrategie achter zitten (wij hebben m! is een behoorlijk uitnodigende boodschap op dit moment) maar feit blijft dat het Hi en KPN weinig interesseerd om eerlijk naar haar klanten te zijn. Het is niet veel moeite om de levertijd op de website aan te passen en gewoon open te zijn over je wachttijden en plaats in de wachtrij. Inmiddels wachten we allemaal nog 2 weken langer en doet Hi nog stééds valse beloftes wanneer je gaat bestellen.

Echt een hele slechte zaak...

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
weet iemand of de samsung beschikbaar is in de mediemarkt in eindhoven.

ik kom uit belgie en is hier nog nergens te bespeuren in de winkels. eindhoven is voor mij dichtbij.

ik wil hem graag bestellen maar zou hem toch is van dichtbij willen bekijken

mvg
Pagina: 1 ... 74 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!