toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ben er echt helemaal klaar mee, nieteens een nette mail, het is dat ze goedkoop zijn en ergens anders de telefoon nu niet meer te betalen is...
Je kan als consument ook zo weinig doen, wordt er echt heel moe van, het leuke uitkijken naar het krijgen van je toestel is er echt vanaf
Heb 16 mei een nieuw abonnement afgesloten bij Hi, maar lees dus net dat ik em pas 8 juni krijg?
Is die batch van 23 mei nou helemaal van de baan? Ik denk erover na om mijn order te cancelen, ben er klaar mee!
hoe weet je dat?jeroenm17 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:46:
studentmobie.nl krijgt dinsdag/woensdag zijn levering en mijne zit er ook tussen.
[ Voor 10% gewijzigd door thijsn op 21-05-2011 14:55 ]
Verwijderd
Ik zag op studentmobiel idd op voorraad staan en goedkoper dan Hi.nl het nu zelf aanbied, heel vreemd. Zal ze maandag eens bellenjeroenm17 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:46:
studentmobie.nl krijgt dinsdag/woensdag zijn levering en mijne zit er ook tussen.
Dat weet je helemaal niet, want ze weten nog niet hoe groot de batch is. Ze konden het mij ook nog niet vertellen. Wanneer hebben ze jou contract in behandeling genomen? (niet wanneer jij verstuurd hebt maar dat ze echt een berichtje deden van contract ontvangen)jeroenm17 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:46:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
hij staat helemaal niet als zijnde voorraad bij studentmobiel.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:52:
[...]
Ik zag op studentmobiel idd op voorraad staan en goedkoper dan Hi.nl het nu zelf aanbied, heel vreemd. Zal ze maandag eens bellen
hij staat op in bestelling inderdaad, maar de KS heeft mij verteld dat ik volgende week zo goed als zeker mijn telefoon zou krijgen! Dus ik denk iedereen die voor 13 mei zijn status op "Contract ontvangen" heeft gekregen, krijgt zijn telefoon sowiezo volgende week! De anderen moeten denk ik geluk hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:59:
[...]
hij staat helemaal niet als zijnde voorraad bij studentmobiel.
ik zal mijn email even kopieeren.Leoon. schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:53:
[...]
Dat weet je helemaal niet, want ze weten nog niet hoe groot de batch is. Ze konden het mij ook nog niet vertellen. Wanneer hebben ze jou contract in behandeling genomen? (niet wanneer jij verstuurd hebt maar dat ze echt een berichtje deden van contract ontvangen)
Beste ***********
Hierbij nog een korte update. Wij verwachten volgende week dinsdag/woensdag een nieuwe levering. Afhankelijk van de leverancier, zullen wij jouw order dan ook uitleveren.
Inmiddels is het abonnement wel alvast voor je ingediend omdat de actie vanaf morgen verandert bij T-Mobile (de actie wordt minder aantrekkelijk). Dit heeft uiteraard geen invloed op jouw order.
Nog even wachten, maar wij verwachten een ruime levering volgende week zodat jouw order kan worden uitgeleverd.
Wij hopen je hiermee (voorlopig) voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Verwijderd
Verwijderd
een vriendelijke dame van de KS van Hi melde dat er wel mails en sms rond zijn gestuurd rondom de vertraging van de S2, ze vond het heel vreemd dat ik die niet kreeg
Heel vreemd. Ik denk dat het onzin is, ik heb ook niks gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:29:
Even een van men laatste berichten
een vriendelijke dame van de KS van Hi melde dat er wel mails en sms rond zijn gestuurd rondom de vertraging van de S2, ze vond het heel vreemd dat ik die niet kreeg
Verwijderd
ik heb er wel een gekregen:asimov6 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Heel vreemd. Ik denk dat het onzin is, ik heb ook niks gekregen.
Hi,
Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan jou te kunnen leveren.
Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat jouw bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
Ik heb bij GSMweb besteld maar ik weet niet wanneer de volgende leveringen aan webshops gedaan worden.
Damn it's good 2b a Tweaker!
31 mei, volgens GSMweb.spanx schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:52:
wanneer komen de grote leveringen weer?
Ik heb bij GSMweb besteld maar ik weet niet wanneer de volgende leveringen aan webshops gedaan worden.
Ok, geen onzin dus, wanneer heb je dat bericht gekregen? Per mail of per SMS?
Verwijderd
per mail, ook een bericht met sms :asimov6 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:03:
[...]
Ok, geen onzin dus, wanneer heb je dat bericht gekregen? Per mail of per SMS?
Hi, je hebt gekozen voor A A n van de allernieuwste toestellen. Zodra het leverbaar is, nemen we contact me jet op voor een afleverafspraak. Groeten van Hi
dat A A n zal wel een betekenen foutje denk ik.
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten...
Verwijderd
had hem btw bij gsmwijzer op 30 april besteld. 5 mei contract ontvangen. woensdag de 18e verstuurd. van Ben > Vodafone met nummerbehoud.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 17:11 ]
Dit zou met een abonnement van 45 euro per maand toch wel moeten kunnen ?
Verwijderd
ja je hebt inderdaad mazzel! ik heb geleerd dat ik de volgende keer niet pre-order. vodafone had er een aan de kant gelegd voor me, had hem dus zo op kunnen halen, had helaas al mijn abbo verlengd, waar zij niks mee konden omdat deze nog niet geannuleerd was.hopiconjo schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:22:
Ben vandaag tijdens boodschappen even bij BC in Amsterdam noord geweest. "heeft u een samsung galaxy 2 op voorraad". "Ja hoor". Meteen mijn abonnement verlengd bij Hi en klaar was keest. Binnen 15 minuten weer buiten met telefoon. Als ik zie wat een drama het op forum is met dat toestel dan denk ik wat een mazzel
30-04 besteld, krijg hem eindelijk volgende week.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
De vent die ik sprak geloofde me niet eens dat mensen hem al binnen adden gekregen en bleef erop dringen dat dat dan via bijv. studentmobiel was aangezien er bij hem op zn scherm stond datttie pas vanaf de 27e geleverd zou worden.
Belachelijk wat daar gebeurd, heb hem dat ook verteld.
Wat gaan ze de 27e dan leveren als ze hem pas op 7 juni binnen krijgen?ninjawanda schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:34:
Bel net met Hi. 7 Juni krijgen ze inderdaad weer een nieuwe batch.
De vent die ik sprak geloofde me niet eens dat mensen hem al binnen adden gekregen en bleef erop dringen dat dat dan via bijv. studentmobiel was aangezien er bij hem op zn scherm stond datttie pas vanaf de 27e geleverd zou worden.
Vaag allemaal.
Officieel de 27e zei hij, maar was verschoven naar 7 juni._beevee_ schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Wat gaan ze de 27e dan leveren als ze hem pas op 7 juni binnen krijgen?
Vaag allemaal.
Kan er wel mee janken nu. Andere providers zijn veel duurder. Waar is Hi toch mee bezig
Verder veel prijsverschillen gezien. Bij belcompany of tph (weet even niet meer welke het was) een prijsverschil van 200 euro ten opzichte van de hi winkel bij exact hetzelfde abonnement
Vodafone winkel was helaas dicht, de t-mobile winkel deed me een slechter aanbod dan via de telefoon en op de website, bij de Hi winkel was het nog wel te doen, maar die hamerde er op dat wanneer ik bij hi op internet zou bestellen dat ik voor garantie en service etc niet bij de winkels terecht kan
Maar nergens op voorraad dus. Wel hebben ze bij de hi winkel aangegeven dat als je nu zou bestellen (in de winkel!) dat ze verwachtte dat hij over een week thuisbezorgd kan worden.
Maar geen echt goeie deals tegen gekomen dus.
Wanneer je niet veel belt lijkt het er op dat mtvmobile het voordeligst is (zie hier) met een totaal prijs van 569€ voor de gs2 en een jaar bellen/smsen/internetten.
Of heeft iemand nog een betere suggestie gevonden?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Iemand enig idee of de Galaxy S II daar verkocht wordt en voor welke prijs?
Weet niet of dat waar is, maar met winkels is volgens mij veel te veel gedoe. Je kan het veel beter met de fabrikant zelf regelen, heb je ook weer een tussenpersoon minder. Met Samsung heb ik hele goede ervaring wat garantie betreft (probleem met monitor, opgestuurd en binnen 5 dagen weer terug).sjirafje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:15:
Vodafone winkel was helaas dicht, de t-mobile winkel deed me een slechter aanbod dan via de telefoon en op de website, bij de Hi winkel was het nog wel te doen, maar die hamerde er op dat wanneer ik bij hi op internet zou bestellen dat ik voor garantie en service etc niet bij de winkels terecht kan(is dat echt zo?)
Hoogste snelheid tot nu toe is 679 kB/s.. (5,4mb/s)Fenomeno24 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:34:
Verzoekje voor de mensen die de SG2 hebben in combinatie met Hi internet extreem, welke snelheden bereik je er in de praktijk mee?
Bij Hi is de S2 nu trouwens in prijs verhoogt zag ik net, toch zo'n 60 euro.
Had van de week gebeld naar Saturn Tilburg, daar hadden ze er nog 1 voor 589 meen ik.lictorian schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:18:
Ik ben ook één van die gelukkige "Hi wachters". Volgende week zijn de BTW-vrije dagen bij Saturn, op de flyer staat "inclusief telecom".
Iemand enig idee of de Galaxy S II daar verkocht wordt en voor welke prijs?
Ach MTV is van Hi..sjirafje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:15:
Heb vandaag een rondje gemaakt in Maastricht. Alleen bij telefoonkopen.nl (ja, da's een fysieke winkel) hebben ze er nog 3 op voorraad. Alleen wel tegen belachelijke prijzen. 570 los, en alleen bij duurdere 2jarige abonnementen gratis of tegen een geringe bijbetaling.
Verder veel prijsverschillen gezien. Bij belcompany of tph (weet even niet meer welke het was) een prijsverschil van 200 euro ten opzichte van de hi winkel bij exact hetzelfde abonnement
Vodafone winkel was helaas dicht, de t-mobile winkel deed me een slechter aanbod dan via de telefoon en op de website, bij de Hi winkel was het nog wel te doen, maar die hamerde er op dat wanneer ik bij hi op internet zou bestellen dat ik voor garantie en service etc niet bij de winkels terecht kan(is dat echt zo?)
Maar nergens op voorraad dus. Wel hebben ze bij de hi winkel aangegeven dat als je nu zou bestellen (in de winkel!) dat ze verwachtte dat hij over een week thuisbezorgd kan worden.
Maar geen echt goeie deals tegen gekomen dus.
Wanneer je niet veel belt lijkt het er op dat mtvmobile het voordeligst is (zie hier) met een totaal prijs van 569€ voor de gs2 en een jaar bellen/smsen/internetten.
Of heeft iemand nog een betere suggestie gevonden?
dan val je van de regen in de drup. Zou ik niet doen.
Als andere providers nou slim waren kunnen ze zo in 1 klap heel wat
klanten wegkapen bij Hi en co. door de SGS2 tegen die prijs als wat Hi had.
Ik zou zo switchen!
dat zal best.thomasje91 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:12:
Gewoon nog even wachten mensen. Iets met wereldwijde schaarste enzo.. Ik moest er de komende 3 weken nog niet op rekenen. *another story from Hi*
Maar dan zeg ik tegen hi.. dan moet je mensen niet blij maken met een dooie mus.
Er staat nu nog op website levertijd: 5 - 10 dagen
en toen ik hem bestelde (12-05) stond er : introductiedatum 18-05.
Nou eer zij KUNNEN leveren aan mij zijn we al 4 weken verder !!
vermelden die p*** !
Ja was ook enigzins sarcastisch. Heb hem ook besteld met het oog op 18 mei. En ook raar dat op de site staat dat de levertijd 5-10 dagen is. Bij Hi weten ze het ook allemaal niet en ik heb het idee dat er ook maar wat gezegd wordt. Helaas kunnen we niks anders doen dan afwachten.Meinon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:15:
[...]
dat zal best.
Maar dan zeg ik tegen hi.. dan moet je mensen niet blij maken met een dooie mus.
Er staat nu nog op website levertijd: 5 - 10 dagen
en toen ik hem bestelde (12-05) stond er : introductiedatum 18-05.
Nou eer zij KUNNEN leveren aan mij zijn we al 4 weken verder !!.. dit hadden ze wel even mogen
vermelden die p*** !
"We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt."
Dat noem je nou een gotspe!
Das kann man wol sagen, nog nooit zo veel gedonder gehad met een bedrijf. Tussen 23 mei en 8 juni zit meer dan twee weken... belachelijk.asimov6 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:18:
Er staat ook nog steeds op site van HI:
"We verwachten de Samsung Galaxy S vanaf medio mei op voorraad te krijgen. Je kan vanaf 2 mei de Samsung Galaxy S2 direct hier bij Hi.nl bestellen. Op die manier ben je er zeker van dat je als eerste een Nederlandse Galaxy S2 krijgt."
Dat noem je nou een gotspe!
Verwijderd
Heel tevreden met mijn nieuwe telefoon trouwens.... echt een toppie toerstel !!
[ Voor 17% gewijzigd door Dobie65 op 21-05-2011 21:53 ]
Kun je bij de kpn winkel ook terecht voor een hi of mtvmobile abonnement?Dobie65 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:52:
Afgelopen donderdagavond bij de KPN winkel gehaald en bestelling bij Hi geannuleerd, in de KPN winkel waren ze heel verbaasd dat Hi.nl zonder de telefoons zat terwijl hij bij hun gewoon op voorraad was
Heel tevreden met mijn nieuwe telefoon trouwens.... echt een toppie toerstel !!
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Verwijderd
G*dver, dit is toch niet normaal, wat een ontzettende KUTservice bij die idioten van Hi. Ik kan hier zo ontiegelijk pissed over worden! Als ik geen tegemoetkoming van 120 euro had gekregen wegens alle ellende die ze hebben veroorzaakt met foute beloftes, had ik per direct geannuleerd. Maar een deal als deze krijg ik nergens anders meer, zeker niet na de prijsstijging van laatst.Meinon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:06:
[...]
ga daar maar ook niet van uit. Zie mijn post hierboven! 8 juni wordt het pas geleverd...
Moet verdomme dus nóg drie weken wachten... Of het nu zin heeft of niet, de KS gaat maandagmorgen weer van me horen
Ze konden zonder problemen mijn abo omzetten naar een kpn abo, Hi abo's verkochten ze niet (meer)sjirafje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:17:
[...]
Kun je bij de kpn winkel ook terecht voor een hi of mtvmobile abonnement?
Maar aangezien KPN en Hi eigenlijk 1 zijn konden ze wel bij mijn abo ..
(vreemde is dat ik wel op hi.nl inlog en daar zie dat mijn abo is omgezet naar een andere vorm....)
Rare jongens daar bij Hi & KPN
voor een mtvmobile moet ik je het antwoordt schuldig blijven
Verwijderd
Dat is dus 6x 25 + 18x30 = 690 euro totaal.
Bij belsimpel.nl zeiden ze dat ze volgende week een nieuwe batch van 100 telefoons binnen zouden krijgen en dat hij dan word uitgeleverd.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 22:44 ]
Belachelijk dat zelfs de pre orders geen duidelijk kregen....
Ik zal maar moeten wachten op juni.....
Als ik hem vind in een winkel kan ik daar dan mijn telefoon halen? Icm met mijn Abbo bij gsmweb?
Nee, zou je hem eigenlijk eerst moeten annuleren, aangezien ze misschien wel eerder je abo omklappen voordat je je toestel hebt.spanx schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:46:
En dan krijg je hem.....? Sept 2011?
Als ik hem vind in een winkel kan ik daar dan mijn telefoon halen? Icm met mijn Abbo bij gsmweb?
Verwijderd
Net ff op gsmweb gekeken maar ik vind die aanbiedingen op gsmweb eigenlijk niet zo aantrekkelijk. Eigenlijk hebben ze helemaal geen aanbiedingen het zijn standaard netwerk aanbiedingen welke je overal kan krijgen. Annuleren en kijk even of ze hem ergens anders wel op voorraad hebben.spanx schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:46:
En dan krijg je hem.....? Sept 2011?
Uuuhm Ik dacht dat jij hem al in april had gepreordered? Of ben ik nu in de war?Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:40:
Heb hem vandaag ook maar besteld. KPN Personal Sim Smart 2 jaar, telefoon gratis. Eerste 6 maanden 25 euro en dan 30 euro.
Dat is dus 6x 25 + 18x30 = 690 euro totaal.
Bij belsimpel.nl zeiden ze dat ze volgende week een nieuwe batch van 100 telefoons binnen zouden krijgen en dat hij dan word uitgeleverd.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nee hoor, had me aangemeld voor die actie van Samsung (8GB kaartje) maar meer ook niet. Op gebied van Smartphones heb ik een paar nare ervaringen (vooral dankzij Nokia) dus ben ik tegenwoordig voorzichtig en wacht netjes reviews af.AtlAntA schreef op zondag 22 mei 2011 @ 02:52:
[...]
Uuuhm Ik dacht dat jij hem al in april had gepreordered? Of ben ik nu in de war?
Ik heb er ooit wel aan gedacht maar daar is verder niks van terecht gekomen. Even snel terug gekeken en ik kan zo snel niks vinden waarin ik zeg dat ik een preorder heb geplaatst. Misschien dat ik ooit iets heb gezegd dat ik hem wilde voorbestellen of dat ik bezig was maar later ervan af zag. Achteraf, gezien hoe sommige webshops omgaan met hun preorders ben ik eigenlijk ook blij dat ik het niet heb gedaan.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 08:00 ]
Bedankt voor uw e-mail, waarin u navraag doet naar uw bestelling.
Uit onze gegevens blijkt dat uw bestelling een artikel bevat die op dit moment niet leverbaar is, dit is inmiddels bekend bij u. Zodra dit artikel weer op voorraad is zal het pakket alsnog worden verzonden. De bezorgdienst zal dan zo spoedig mogelijk het pakket bij u aanbieden. Op dit moment kan ik u mededelen dat de verwachte datum van leveren, 08-06-2011 bekend bij ons is. Ik begrijp dat u steeds verschillende datum's krijgt te horen, maar op dit moment is dit ook de datum die nu bij alle afdelingen binnen KPN Mobiel bekend is. Het is dus ook een verwachte datum van leveren. Ik verzoek u dit verder af te wachten.
Onze excuses voor het ongemak.
Kijk eens de reactie, 19 mei besteld en volgens mailvan KPN 20 mei geleverd, dus niet, wat een drama bedrijf dat KPN, valse voorlichting noe ik dat,bedrog om klanten te scoren,,.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:13:
Weet iemand iets van de levertijden van KPN? Ik heb de telefoon op 13 mei besteld, maar ik heb verder geen bericht gekregen over de levering. Het ordernummer geeft ook nog niets aan, alleen dat hij nog niet gevonden is en waarschijnlijk niet uit het magazijn gehaald is...Ook handig van KPN dat ze na de bevestiging van de bestelling 'binnen 1 werkdag' een definitieve bevestiging sturen met het ordernummer erbij, en dat deze dan pas een halve week later binnenkomt.
Uit onze gegevens blijkt dat uw bestelling een artikel bevat die op dit moment niet leverbaar is, dit is inmiddels bekend bij u. Zodra dit artikel weer op voorraad is zal het pakket alsnog worden verzonden. De bezorgdienst zal dan zo spoedig mogelijk het pakket bij u aanbieden. Op dit moment kan ik u mededelen dat de verwachte datum van leveren, 08-06-2011 bekend bij ons is. Ik begrijp dat u steeds verschillende datum's krijgt te horen, maar op dit moment is dit ook de datum die nu bij alle afdelingen binnen KPN Mobiel bekend is. Het is dus ook een verwachte datum van leveren. Ik verzoek u dit verder af te wachten.
verschillende datum's .. you got to be kidding me ...Rob0860 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:12:
Dit antwoord kreeg ik van de KPN, echt schadalig, 19 mei besteld en verwacht op 8 juni, eens even kijken of ik hier nog onderuit kan komen.
Net sms gekregen van Hi... :
Beste klant,
Helaas is het toestel nog niet op voorraad zodra deze binnen is krijg je meer info over je bestelling...
Volgens mij lezen ze mee...
[ Voor 1% gewijzigd door pven op 23-05-2011 12:24 ]
Verwijderd
1. Er als de kippen bij zijn en zolang door blijven rammen tot je er een hebt.
2. Voorbestellen en afwachten wanneer jij aan de beurt bent
3. Je er helemaal niet druk om maken, wachten tot de drukte voorbij is en het product goed bevoorraad is.
De voorraad is beperkt, dat is bekend en al vaker gepost. Om hier dan maar te gaan zitten zeiken en zeuren dat je hem niet krijgt daar schiet je niks mee op. Je kon van tevoren weten dat er een beperkte voorraad is en dat er een kans bestaat dat dit zou gebeuren.
[ Voor 92% gewijzigd door BastiaanN op 22-05-2011 11:52 ]
[ Voor 98% gewijzigd door BastiaanN op 22-05-2011 11:53 ]
Verwijderd
Maximaal 10 dagen, ervaringen hier zitten tussen 3 en 5 werkdagen.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:34:
Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat nummerbehoud van Ben naar Vodafone is geregeld?
Vanaf as woensdag moet het 1 werkdag worden
http://www.nu.nl/gadgets/...-van-telefoonbedrijf.html
Verwijderd
Thanks!!!MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:38:
[...]
Maximaal 10 dagen, ervaringen hier zitten tussen 3 en 5 werkdagen.
Dus nu ook bezitter van de SII!
Kun je bij de kpn winkel ook terecht voor hi en mtvmobile abo's?ManiacsHouse schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:53:
Gister KPN winkel in gewandeld. En ze hadden er nog 1. Gratis met die SimSmart-aanbieding voor € 25 per maand. Over half jaar terugzetten naar het goedkoopste abo. Bel bijna nooit en sms sporadisch. Voordel t.o.v. Hi is dat het per seconde word afgetikt en je overgebleven minuten meeneemt.
Dus nu ook bezitter van de SII!
[TOPIC=1447644?data][ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic[/TOPIC][filter_keywords]=8gb%20sd&data[boolean]=ANDVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:12:
Hoe zit dat met het gratis sd kaartje? Is dat alleen van Hi?
Blijft lastig..
[ Voor 15% gewijzigd door thecompany op 22-05-2011 13:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
14e verlengt, sms ontvangen om 8 uur.
Ook echt een kansloos klein smsje zonder enige uitleg
Verwijderd
Jeez, 8 juni is ook gewoon meteen 2 weken later. Dan mogen ze een mooie aanbieding hebben gehad met die telefoon enzo maar dit is ook niet echt relaxed. SMS was inderdaad redelijk kansloos.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:26:
Ik heb gister met Hi gebelt, de volgende levering komt 8 juni pas, ze kon me niet vertellen wat er met die van de 23e was gebeurt
14e verlengt, sms ontvangen om 8 uur.
Ook echt een kansloos klein smsje zonder enige uitleg
Verwijderd
ja ik ook, om 8 minuten over 8.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:23:
Ik kreeg vanmorgen (zondag!) om 8 over 7 een SMS van Hi dat het toestel niet op voorraad is. Ik heb afgelopen maandag (16e) besteld. Iemand anders ook zo'n SMS gehad? Ik begreep donderdag van een Hi medewerkster overigens dat er morgen (23e) waarschijnlijk weer een nieuwe lading binnen moet komen.
ik heb dinsdag de 17de besteld en ik sta no op voorinschrijving.
edit: toevallig ook om 8.08
[ Voor 12% gewijzigd door rickoa op 22-05-2011 16:42 ]
Verwijderd
Of hebben we nog kans dat het toch eerder word als 8 juni?
Zal het nu gewoon slechte levering zijn van Samsung of is het een overweldigend sucses nummer de S2?
Verwijderd
Verwijderd
Nou, KPN niet hoor, helemaal niets gehoord van hen.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:37:
Alle providers hebben last van lange levertijden zoals Hi, maar informeren hun klanten wel wat beter
Verwijderd
dat het 8 juni gaat worden, maar dat t toch bij 31 mei blijft.( of sneller)
hoe zit t eigenlijk met de sd card als we t toestel pas 8 juni gaan krijgen.
Je kan je al van te voren registreren, je hebt nog tot iets van half juni om deze te claimen zodra je het toestel hebt.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:34:
ik hoop morgen iets van gsmweb te horen. en het liefste niet
dat het 8 juni gaat worden, maar dat t toch bij 31 mei blijft.( of sneller)
hoe zit t eigenlijk met de sd card als we t toestel pas 8 juni gaan krijgen.
En ja, als het dan ineens 8 juni wordt, kan ik er ook niet meer tegen.
(Die smiechten hebben trouwens nog stééds bij het losse toestel staan dat ze hem binnen een dag leveren)
Verwijderd
ik heb nog geen bewijs van aankoop, deze zal ook wel met t toestel meekomenM-en-M schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:38:
[...]
Je kan je al van te voren registreren, je hebt nog tot iets van half juni om deze te claimen zodra je het toestel hebt.
En ja, als het dan ineens 8 juni wordt, kan ik er ook niet meer tegen.![]()
(Die smiechten hebben trouwens nog stééds bij het losse toestel staan dat ze hem binnen een dag leveren)
dus als t 8 juni word ben ik al te laat. samsung actie is tot 4 juni.
ik zit ook niet echt te wachten op dat kaartje. had liever de galaxy in m'n handen.
Je hebt tot 4 juni om je in te schrijven (hier is niets voor nodig), en dan tot 15 juni om je aankoopbewijs/IMEI nummer te tonen (Ik weet eigenlijk niet zeker hoe je aantoont een GS II te hebben...).Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:45:
[...]
ik heb nog geen bewijs van aankoop, deze zal ook wel met t toestel meekomen
dus als t 8 juni word ben ik al te laat. samsung actie is tot 4 juni.
ik zit ook niet echt te wachten op dat kaartje. had liever de galaxy in m'n handen.
Verwijderd
ja had t idd net gezien en me aangemeld. nu maar hopen dat sneller gaatM-en-M schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:51:
[...]
Je hebt tot 4 juni om je in te schrijven (hier is niets voor nodig), en dan tot 15 juni om je aankoopbewijs/IMEI nummer te tonen (Ik weet eigenlijk niet zeker hoe je aantoont een GS II te hebben...).
als 8 juni.
heb jij ook bij gsmweb besteld. zo ja wanneer heb je besteld.
ik heb mijn goedkeurings mail 16-5 gekregen
Verwijderd
Nog een vraagje, wordt het toestel, zodra nummerbehoud is goedgekeurd door de provider, direct verzonden of moet er gewacht worden tot de datum van overgang? alvast bedankt mensen!.MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:38:
[...]
Maximaal 10 dagen, ervaringen hier zitten tussen 3 en 5 werkdagen.
Ik heb hem ook bij GSMweb besteld, ja. Mail op 12-5 gekregen, ook die dag contract uitgeprint (kon niet wachten...) en opgestuurd.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:55:
[...]
ja had t idd net gezien en me aangemeld. nu maar hopen dat sneller gaat
als 8 juni.
heb jij ook bij gsmweb besteld. zo ja wanneer heb je besteld.
ik heb mijn goedkeurings mail 16-5 gekregen
En nu ben ik dus al aangesloten (ik had hem op direct gezet, aangenomen dat ik hem vrij snel zou krijgen) en kan daarom ook niet meer annuleren.
Ik hoop zelf ook het laatste heb per 18-5 de mijne besteld bij Hi me huidige abbo loopt alleen pas 20-9 afVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:
[...]
Nog een vraagje, wordt het toestel, zodra nummerbehoud is goedgekeurd door de provider, direct verzonden of moet er gewacht worden tot de datum van overgang? alvast bedankt mensen!.
Neem een simpel abonnement van rond de 8 euro per maand:
8,00 x 24 maanden = 192 euro
De goedkoopste deal in combinatie met een abonnement is 677,- (telefoon incl. 24 mnd abonnement)
Prijsverschil: 677,00 - 192,00 = 485,00
Voor die 485 kun je een losse Galaxy kopen, wat het voordeel dus nihil maakt. Of zie ik iets over het hoofd?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Zelf een 1 jarig Hi20 abbo (18,45) met Internet Extra (12,50) hier krijg ik 3 maanden 10 euro korting op.yohan schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:05:
Voor mensen die weinig bellen en sms'en is het kopen van een los toestel goedkoper dan een combi met abonnement.
De goedkoopste deal in combinatie met een abonnement is 677,- (telefoon incl. 24 mnd abonnement)
Voor die 485 kun je een losse Galaxy kopen, wat het voordeel dus nihiel maakt. Of zie ik iets over het hoofd?
En ik moest 209,95 bijbetalen.
dus in totaal 551,35
dan zou ik bij een los toestel een abbo van 5,5 euro de maand moeten nemen.
Verwijderd
Maar het is veel handiger om die 485 gespreid te betalen over 2 jaar en dus toch een abonnement te nemen. Kosten moet je namelijk zo ver mogelijk in de toekomst plaatsen. Een goede berekening kan je alleen maken als je verdisconteert.yohan schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:05:
Voor mensen die weinig bellen en sms'en is het kopen van een los toestel goedkoper dan een combi met abonnement.
Voor die 485 kun je een losse Galaxy kopen, wat het voordeel dus nihil maakt. Of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
dat is echt onzin, het maakt geen verschil.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:21:
[...]
Maar het is veel handiger om die 485 gespreid te betalen over 2 jaar en dus toch een abonnement te nemen. Kosten moet je namelijk zo ver mogelijk in de toekomst plaatsen. Een goede berekening kan je alleen maken als je verdisconteert.
als je nu het geld hebt kun je beter nu kopen, dan heb je het meteen afgelost.
Vraag me af hoe mensen hun levertijden weten?!
ik weet van Hi alleen dat ze hem niet op voorraad hebben?
Verwijderd
Direct daarna contact opgenomen met de KS van Hi en duidelijk aangegeven dat ik het niet fair vond praktisch net zoveel te moeten betalen voor een toestel als een nieuwe klant. Ik werd in de wacht gezet waarop mij werd medegedeeld dat ik de "aansluitkosten" niet hoef te betalen waarop ik reageerde met het feit dat ik deze kosten twee jaar geleden al heb moeten betalen en dat dit dus totaal niet relevant is. Ik ging hier niet mee akkoord.
Daarna doorverbonden met een andere afdeling waar ik te horen kreeg het toestel voor € 70 euro te krijgen ipv € 140. Ik verbaas mezelf dat je dit pas te horen krijgt wanneer je contact zoekt en jezelf niet met het eerste beste verkoop praatje in laat pakken.
Helaas nog steeds geen orderbevestiging ontvangen. Morgen toch nog maar eens contact opzoeken, kans is aanwezig dat de bestaande order is aangepast.
Afgelopen dinsdag keek ik en toen was het opeens weer 99.95 euro, toen heb ik hem besteld en verlengt, nieuwe klanten kregen hem bij dat abo voor 29.95.
Nu is het idd dus weer duurder geworden, als ik nu probeer te verlengen is het opeens weer 159.95 euro
Dusja, ik kreeg vanmorgen dus ook hetzelfde sms'je en ga er dan maar vanuit dat ik toch wel minstens tot 8 juni moet wachten.
Wat ook frappant is dat er nu nog steeds staat dat de levertijd 5 - 10 dagen is, sinds afgelopen woensdag. Terwijl aan klanten die hem al besteld hebben wordt verteld dat het 8 juni is!
Zelfs als je alleen de werkdagen telt is 8 juni nog steeds 13 werkdagen weg, en dat is de datum dat Hi hem binnenkrijgt dan moet je zelf er nog minstens een dag (waarschijnlijk) langer bij optellen totdat Hi het heeft verwerkt.
Nouja, ik hoop dat ze het allemaal redelijk oplossen.
Toestel wordt direct verzonden! Zodra jij niet bij BKR geregistreerd staat... anders is hetVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:56:
[...]
Nog een vraagje, wordt het toestel, zodra nummerbehoud is goedgekeurd door de provider, direct verzonden of moet er gewacht worden tot de datum van overgang? alvast bedankt mensen!.
Op basis van een 0,- contract ontvang je je toestel toch, tot je nummer is overgegaan op Hi.
(max 4 maanden loopt dat 0,- contract). Dan gaat je Hi abo daadwerkelijk lopen
edit:
hoewel direct verzonden.. je weet wel wat ik bedoel.. dus niet direct als in: binnen 2 werkdagen..
ik bedoel .. we hebben het over Hi........
[ Voor 12% gewijzigd door Meinon op 22-05-2011 21:20 ]
Volgens mij niet. Ze kunnen je wel verlengen van Hi naar KPN (1 pot natsjirafje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:44:
[...]
Kun je bij de kpn winkel ook terecht voor hi en mtvmobile abo's?
Hi winkel ben ik niet eens meer naar toe gegaan. Druk, stampende muziek en de laatste 2 keer dat ik er was wilden ze me naar MTV pushen. Een nieuw abo zal wel voor het personeel interessanter zijn dan een verlenging.
KPN winkel probeerde mij in eerste instantie ook een totaal nieuw abo/nummer aan te smeren. Dan was het toestel bij een lager abo al gratis. Ja doei ik stap gewoon in op SimSmart 1500 (€ 150 per maand) maar met die aanbieding van € 25 voor eerste 6 maanden was het ding gratis.
wat? heb jij een abo genomen van 150 / maand?
Jep. Was schijtziek van dat gezeik dat ik klantwaarde D inmiddels had en gewoon geen ruk korting kreeg. Winkel ingelopen en gratis SII met 150 abo genomen. Over uiterlijk 6 maanden verlaag ik hem naar het laagste of 1 na laagste abo. Ik bel/sms weinig de laatste maanden en internet zit er bij in.Meinon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:22:
@ManiacsHouse:
wat? heb jij een abo genomen van 150 / maand?
Ghehehe was wel effe schrikken. Status "U heeft nog € 150 tegoed deze maand"
Winkel? l0lManiacsHouse schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:20:
[...]
Volgens mij niet. Ze kunnen je wel verlengen van Hi naar KPN (1 pot nat)
Hi winkel ben ik niet eens meer naar toe gegaan. Druk, stampende muziek en de laatste 2 keer dat ik er was wilden ze me naar MTV pushen. Een nieuw abo zal wel voor het personeel interessanter zijn dan een verlenging.
KPN winkel probeerde mij in eerste instantie ook een totaal nieuw abo/nummer aan te smeren. Dan was het toestel bij een lager abo al gratis. Ja doei ik stap gewoon in op SimSmart 1500 (€ 150 per maand) maar met die aanbieding van € 25 voor eerste 6 maanden was het ding gratis.
Voor 150/mnd zou ik verwachten dat ze langskomen bij mij!
Met minimaal een fles 12Y whiskey om de tranactie te smeren.
Natuurlijk krijg je wat extra inzet bij zo'n contract
Mmm zal mijn persoonlijke medewerkster in de KPN winkel eens mailen of er nog wat extras bij zit. (oh nee wacht ze zit onder mijn buro nu net kan ik het haar meteen vragen)MyrddinLXXIIX schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:28:
[...]
Winkel? l0l
Voor 150/mnd zou ik verwachten dat ze langskomen bij mij!
Met minimaal een fles 12Y whiskey om de tranactie te smeren.
Natuurlijk krijg je wat extra inzet bij zo'n contract
[ Voor 3% gewijzigd door ManiacsHouse op 22-05-2011 21:32 ]
Volgens mij niet hoor.... weet je het zeker?
Kun je mij misschien wat meer info showen hierover? (de kleine lettertjes even lezen .. weet je wel)
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!