• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Hey jongens ik wil heel graag een Samsung Galaxy S2 aanschaffen, maar ik twijfel erg aan of ik gewoon een los toestel koop of met abonnement.

Los kost hij ongeveer 500 euro toch?
Hoeveel ben ik in totaal kwijt met een abonnement?

Ik bel eigenlijk weinig mobiel, sowieso minder dan 100 minuten per maand, dus een te dure abonnement is overbodig voor mij.

Wat kan ik het beste doen?

Wat is het goedkoopste optie voor mij?

Wat is het goedkoopste abonnement op dit moment?

En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij aanschaf?

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Misschien heb je wat aan deze sheet met het totaal van een aantal abonnementen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nivk op 20-05-2011 15:24 ]

• ObiTewodros
Nivk schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:23:
Misschien heb je wat aan deze sheet met het totaal van een aantal abonnementen.
THNX dat is idd handig.

Alleen staat er niets over internet.

[ Voor 5% gewijzigd door ObiTewodros op 20-05-2011 15:30 ]

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 23:18
Verzoekje voor de mensen die de SG2 hebben in combinatie met Hi internet extreem, welke snelheden bereik je er in de praktijk mee?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12 10:51
Fenomeno24 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:34:
Verzoekje voor de mensen die de SG2 hebben in combinatie met Hi internet extreem, welke snelheden bereik je er in de praktijk mee?
Denk dat je die vraag beter kan stellen in dit topic:
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4

• Fenomeno24
  • Laatst online: 31-10 23:18
baronruud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Denk dat je die vraag beter kan stellen in dit topic:
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4
Idd, thnx!

• Rob0860
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:17
Klein verhaal omtrent een bestelling telefonische bij KPN, neem me niet kwalijk als dit de verkeerde posting is.
Beste L.S,
Gisteren donderdag 19 mei 2011 bestel ik bij u telefonische een Samung Galaxy S2. De reden dat ik dit toestel bij u bestel is u betrouwbaarheid van het netwerk, echter in uw service ben ik diep teleurgesteld. Het is uiteraard een zeer gewild toestel, daarom vraag ik dan ook specifiek of hij op voorraad is. Ja meneer deze is op voorraad dat kan ik zien in mijn scherm, nou oké dan gaan we ervoor. Binnen 5 min een mail met ordernr. ........, verwachte leverdatum 20 mei 2011. Er word kontakt met u opgenomen vwb de aflevering door Ceva. 15 min geleden nog niet vernomen, dus even bellen naar 0612001200, Sorry meneer maar dit toestel is helemaal niet op voorraad, ook gisteren niet. Hm, daar word ik dus niet vrolijk van, valse informatie om klanten te winnen? immers nu heb ik al besteld, dus heeft KPN 30 dagen om zijn verplichting na te komen. Beetje niet netjes. Vraag, wannneer komt het toestel dan wel? Ik ga even voor uw kijken, wacht, wacht, meneer hij komt 23 mei weer binnen. Nou oké vooruit dan maar even wachten. Maar het zit me niet lekker, dus ik bel 0800-0200804. Wat is het ordernummer meneer? Nee die is niet in voorraad, uitleg over het verhaal van gisteren, nee meneer hij is al een paar dagen niet meer te leveren?????? Wanneer komt ie dan binnen? Weet ik niet meneer, staat niet vermeld bij dit toestel. Maar uhuh u collega verteld me net dat hij 23 mei binnenkomt? Nee hoor daar zie ik niets van staan. Irritatie neemt toe, wat is dit nu voor klantenservice, buiten het feit dat ik de wetenschap had dat het toestel vandaag zou komen zoals toegezegd, hoor ik due helemaal niets en moet ik zelf hier nu achter komen. Ik vind dit zachts gezegd een zooitje, zo ga je niet met nieuwe klanten om. Nou dan gaan we maar afwachten wanneer het toesetl wel komt, maar de lol is er nu wel even vanaf.
gr, Rob

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:52

Oekol

waka waka hey hey

Dank voor je email. Wij verwachten de volgende batch dinsdag of woensdag
te ontvangen en leveren uit op basis van datum contract ontvangst. Het
is nog niet duidelijk of je bij de volgende batch zal zitten, hiervan
zijn wij afhankelijk van de leverancier. Als wij het toestel verwachten,
dan zullen wij nummerbehoud aanvragen.
Mail van studentmobiel. Ik vind het echt raar dat ze pas nummerbehoud gaan aanvragen wanneer de mobiel er daadwerkelijk is. Ik moet dan toch alleen nog maar langer wachten op mijn mobiel of zie ik dit verkeerd?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 22:05
Ik heb een S2 extra van Bol.com binnen en ons kantoor heeft deze over. Ik kan hem terugsturen natuurlijk, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken hier? Geen prijsonderhandeling, gewoon de prijs die wij ervoor betaald hebben € 529,- (prijs is inmiddels € 549,-) bij Bol.com

Verwijderd

Waar kopen de Belgen onder ons hun S2? Heb in verschillende winkels rondgevraagd (phonehouse, belcomany, de verschillende telco's) maar niemand kan zelfs nog maar een indicatie van de leverdatum geven.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:06:
Maar de toestelprijzen zijn inmiddels omhoog gegaan toch?
Zijn nu inderdaad met ongeveer €60 omhoog gegaan bij Hi, vergeleken met vorige week. Dat is minder...

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Vodafone oosterhout heeft nu op voorraad (vlakbij breda)

• slvans
  • Laatst online: 29-12 07:32
Wat doen jullie allemaal met die sheet? Ik heb hem er twee a drie weken op gehad zonder een mailtje te krijgen. Nu wordt hij nogmaals genoemt en ik krijg van iedereen mailtjes met het verzoek om te delen. Terwijl ik hem gewoon open heb. Heeft iemand een idee wat er mis is? Hij staat gewoon op delen met iedereen zonder melding. Word hier iig gek van. Heb nu in een half u al 10 mail gehad hierover.

Edit: inmiddels 15.

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

Hot Pixel

King of no pants

Wat zijn je sharing settings? Anyone with the link? Of public? Verander het eens naar één van de twee?

[ Voor 33% gewijzigd door Hot Pixel op 20-05-2011 16:23 ]

• slvans
  • Laatst online: 29-12 07:32
Hot Pixel schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:23:
Wat zijn je sharing settings? Anyone with the link? Of public? Verander het eens naar één van de twee?
Ja, iedereen met link
Met daaronder het volgende:

Bewerken voor iedereen toestaan (geen aanmelding vereist)

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

s.v.seters schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:25:
[...]

Ja, iedereen met link
Met daaronder het volgende:

Bewerken voor iedereen toestaan (geen aanmelding vereist)
Heb net ook even gekeken. Ik moet ineens ook 'access' vragen anders kan ik er niet in. Dus waarschijnlijk heb je nu 16 mailtjes? I'm sorry :9

EDIT:
https://spreadsheets0.goo...nl&authkey=CM2AyfID#gid=0

Deze is het toch? Nu kan ik er wel gewoon in komen. Die link is dus niet goed..?

Edit2: Snap er niks van, nu doet die andere link het ook wel gewoon weer in het vorige bericht. Weird

[ Voor 29% gewijzigd door Oekol op 20-05-2011 16:30 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Verwijderd

ik heb nog een Samsung Galaxy S 2 te koop staat bij Advertentiebeheer Vraag & Aanbod voor 475 euro

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
Nice :) Morgen wordt mijn SGSII via TNT Post aangeboden.

Ik heb hem op 11 mei met verlenging in de Hi online shop besteld.

Nu nog een koper zien te vinden :P Ik ga toch voor de HTC Sensation..

[ Voor 22% gewijzigd door AdnanKananda op 20-05-2011 16:37 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:
ik heb nog een Samsung Galaxy S 2 te koop staat bij Advertentiebeheer Vraag & Aanbod voor 475 euro
Met welke reden?

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12 19:05
Zijn er hier nog meer mensen die sinds gisteravond bij de TNT de status:
19.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

hebben?

Mijn status bij Hi is overigens: Order verzonden
(5 mei besteld met een verlenging)

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-12 15:06

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik kom er geen wijs uit en telecomvergelijker.nl helpt ook niet echt.

Ik bel net iets meer dan een uur per maand en zit op een kleine 50 smsjes per maand.
Net gebeld met t-mobile (daar zit ik nu al een paar jaar bij) en die kunnen me een i150 aanbieden a 30 euro p/m en dan moet ik 330 euro bijbetalen of 300 bij een i200 abo (35€ p/m)
Maar ik vind het nogal aan de prijs eerlijk gezegd.

Heeft iemand misschien een betere suggestie?
Ik wil wel graag onbeperkt internet (eventueel gecapped na xGb verbruikt te hebben). Ook wil ik mijn simkaart in mijn laptop mogen gebruiken (voornamelijk voor internet)

edit:
ben op zoek naar een 1 jarig abo

[ Voor 3% gewijzigd door sjirafje op 20-05-2011 17:38 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Leoon. schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Mail van studentmobiel. Ik vind het echt raar dat ze pas nummerbehoud gaan aanvragen wanneer de mobiel er daadwerkelijk is. Ik moet dan toch alleen nog maar langer wachten op mijn mobiel of zie ik dit verkeerd?
ALs je nadrukkelijk toestemming geeft doen ze de nummeraanvraag al eerder. Ik heb nog geen toestel maar al wel mijn nieuwe sim-kaart. Je moet toestemming geven omdat je bestelling na aanvragen nummerbehoud niet meer geannuleerd kan worden.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-12 15:55
sjirafje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:12:
Ik kom er geen wijs uit en telecomvergelijker.nl helpt ook niet echt.

Ik bel net iets meer dan een uur per maand en zit op een kleine 50 smsjes per maand.
Net gebeld met t-mobile (daar zit ik nu al een paar jaar bij) en die kunnen me een i150 aanbieden a 30 euro p/m en dan moet ik 330 euro bijbetalen of 300 bij een i200 abo (35€ p/m)
Maar ik vind het nogal aan de prijs eerlijk gezegd.

Heeft iemand misschien een betere suggestie?
Ik wil wel graag onbeperkt internet (eventueel gecapped na xGb verbruikt te hebben). Ook wil ik mijn simkaart in mijn laptop mogen gebruiken (voornamelijk voor internet)
Ik vermoed dat je een 1jarig abbo wil? T-Mobile i-150 met 2jarig abbo is 64 euro bijbetalen bij GSMwijzer, en de eerste 5 maanden 0,- per maand (is niet geldig bij 1jarig geloof ik).

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:00
SnoopBok schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:56:
19.05.2011:

hebben?

Yep, alleen dan 20.05.2011. En ik heb hem 12 mei besteld....

Verwijderd

SnoopBok schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:56:
19.05.2011:

hebben?

Jup, 3 mei besteld met verlenging.

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-12 15:06

sjirafje

No inspirational quotes here

Recrush schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:22:
[...]

Ik vermoed dat je een 1jarig abbo wil? T-Mobile i-150 met 2jarig abbo is 64 euro bijbetalen bij GSMwijzer, en de eerste 5 maanden 0,- per maand (is niet geldig bij 1jarig geloof ik).
ik ben inderdaad op zoek naar een 1 jarig abonnement.

Ik heb net bij MTVmobile zitten kijken:
32,50 p/m (180 min / 90 sms en onbeperkt internet) (eerste 3 maanden 50% korting p/m)
bijbetalen: 250

Lijkt me een betere deal dan ik bij t-mobile kreeg?
Ik zie nu dat ik als bestaande klant bij t-mobile (als dank voor 6 jaar braaf elke maand betalen) ruim 100 euro meer moet betalen dan nieuwe klanten

[ Voor 11% gewijzigd door sjirafje op 20-05-2011 17:46 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-12 18:06
Best raar, ik krijg vandaag een brief van kpn dat ze mijn abbonement aanvraag niet uit kunnen voeren omdat de gegevens die ze hebben niet kloppen om 1 of andere reden.

Maar nu zit ik inmiddels wel al 3 dagen thuis met de mobiel.

Zal ik bellen of niets van me later horen zodat ik geen abbonement heb maar wel een mobiel? Hehe, evil. O+

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-12 16:51
sjirafje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:40:
[...]

ik ben inderdaad op zoek naar een 1 jarig abonnement.

Ik heb net bij MTVmobile zitten kijken:
32,50 p/m (180 min / 90 sms en onbeperkt internet) (eerste 3 maanden 50% korting p/m)
bijbetalen: 250

Lijkt me een betere deal dan ik bij t-mobile kreeg?
Ik zie nu dat ik als bestaande klant bij t-mobile (als dank voor 6 jaar braaf elke maand betalen) ruim 100 euro meer moet betalen dan nieuwe klanten
100 euro meer betalen?
jah het beste is eigenlijk dat je ze moet bellen!
dan gaan ze je de korting geven( vertellen) .
uit eigen ervaring namelijk, als ik via hun site een telefoon koop krijg ik boven allen prijzen 30 euro korting !

• SnoopBok
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:38:
[...]

Jup, 3 mei besteld met verlenging.
Zou dit betekenen dat we hem morgen kunnen verwachten? Of is er iets anders aan de hand?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Hier ook een update, 12-05 via internet verlengd bij Hi en status staat sinds vanmiddag 2uur op:

# Laatste update: 20/05/2011
#
# Order verzonden

Ook heb ik een sms gehad met:

Beste Hi klant, uw bestelling wordt morgen aangeboden door TNT.

Dus als het goed is vanaf morgen mijn nieuwe S2.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

voil schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:29:
Best raar, ik krijg vandaag een brief van kpn dat ze mijn abbonement aanvraag niet uit kunnen voeren omdat de gegevens die ze hebben niet kloppen om 1 of andere reden.

Maar nu zit ik inmiddels wel al 3 dagen thuis met de mobiel.

Zal ik bellen of niets van me later horen zodat ik geen abbonement heb maar wel een mobiel? Hehe, evil. O+
Wat denk je zelf? Fout van hun, niet jou fout. Profiteren is altijd goed :9

Verwijderd

Nog steeds out of stock. Heb Hi al geconfronteerd met de belofte dat ik m vandaag zou krijgen (had het gesprek opgenomen en 3 keer gevraagd of ik hem dan zeker heb vrijdag). Natuurlijk was het antwoord "Ik weet niet hoe hij dat heeft kunnen beloven, wij hebben daar helemaal geen zeggenschap over". Kon er helaas ook geen extra vergoeding meer uit krijgen... Het enige dat wederom duidelijk werd was dat er de 23e weer nieuwe toestellen geleverd worden. Maar ook dan was het voor mij niet zeker of ik bij die zending zou zitten. Heb maar duidelijk gemaakt dat ik toch zeker hoop van wel, tevergeefs gedreigd met annuleren want er was, zoals gezegd, geen inspraak op.

Ach ja, niet geschoten is altijd mis :) Teleurgesteld? Ja... De wereld vergaat? Neh... (Alhoewel, morgen om 18:00 uur :P)

Verwijderd

voor alle mensen die bij hi zitten en willen verlengen en hun aanbod is duurder dan het standaard, dus bijvoorbeeld bij een hi 25+ online extra 129.95 bijbetalen i.p.v 89.95 of iets dergelijks.(dit zie ik zelf nu). of niet duurder en gewoon gelijk of maar een klein beetje korting,

bel naar de klantenservice en zeg dat je het niet eerlijk vind en het raar vind dat je extra moet betalen dan een nieuwe klant, dan vragen of ze je echt niet voor de 'normale' prijs de telefoon kunnen aanbieden. hierna heb je grote kans dat je wordt doorverbonden naar een ander deel van de klantenservice welke bestaande klanten extra korting geeft, dan moet je je probleem weer opnieuw uitleggen. Hier zijn ze ook een stuk kundiger en vriendelijker dan bij de normale klantenservice.

Bij mij was het zo dat ik bij hi online 20 + internet extra 140 euro moest bijbetalen (normaal 150, dus het was niet eens slechter dan normaal) ik 70 euro korting kreeg en de mobiel voor 70 euro kon hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 19:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:19:
[bla bla bla]

bel naar de klantenservice en zeg dat je het niet eerlijk vind en het raar vind dat je extra moet betalen dan een nieuwe klant, dan vragen of ze je echt niet voor de 'normale' prijs de telefoon kunnen aanbieden. hierna heb je grote kans dat je wordt doorverbonden naar een ander deel van de klantenservice welke bestaande klanten extra korting geeft, dan moet je je probleem weer opnieuw uitleggen. Hier zijn ze ook een stuk kundiger en vriendelijker dan bij de normale klantenservice.

[bla bla bla]
Klopt inderdaad, je word dan doorgestuurd naar een afdeling van KPN klantenservice, heb al eerder vermeld dat ze daar veel meer voor je kunnen doen. Te bereiken op 0800 0105, das de receptie, en vraag naar klantenservice KPN, niet naar Hi. Dat scheelt je een hoop kastje-muur gesleep en is gratis.

Verwijderd

Ik wacht denk ik voorlopig wel voor een los toestel. Waar ze op voorraad zijn in de fysieke winkels hier in Zaanstad gaan ze voor ruim boven de €500 over de toonbank :/

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:30:
Ik wacht denk ik voorlopig wel voor een los toestel. Waar ze op voorraad zijn in de fysieke winkels hier in Zaanstad gaan ze voor ruim boven de €500 over de toonbank :/
Wat opzich nog meevalt als je het vergelijkt met de iphone 4.

• ObiTewodros
waar is hij het goedkoopst te verkrijgen als los toestel?

Verwijderd

NeutraleGast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:56:
waar is hij het goedkoopst te verkrijgen als los toestel?
Als je met levertijden wilt zitten (die keer op keer verlegd worden), zie de t.net pricewatch.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 19:57 ]

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12 22:48

superblaag

Mooi spul hoor!

Vandaag in de ochtend ingelogd op mijn Hi, zoals ik eigenlijks al 2 weken elke dag doe omdat ik een sms verstuurd had dat ik 4 maand ipv 2 maand voor het einde mocht verlengen.

En ik mocht wonder boven wonder eindelijk verlengen!
Ik kon al eerder verlengen volgens de site, maar toen niet gedaan omdat ik nog wat dingen wilde weten, en toen weer ingelogd, maar toen kon ik niet verlengen...

Hebben nu een Hi Online 20 + Extreem Inet voor 25,95 p/m het eerste jaar en 10 euro meer voor het tweede jaar.
Het toestel kreeg ik gratis.

En zoals verwacht is het toestel niet meer op voorraad :+

We zullen moeten afwachten :)

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12 12:02
Ik heb hem vanochtend, vroeger dan verwacht ontvangen :) De postbode stond al om 8 uur aan de deur :p Ik had zo gerekend dat hij er pas rond 12 uur zou zijn. Ik had hem de 11de ge-preorderd bij Coolblue.

Verwijderd

Voor de mensen die ook besteld hebben bij Belsimpel.nl

Ik kreeg vandaag deze mail aan de hand van mijn vraag over de levertijd en het aantal annuleringen die ik hier langs heb zien komen.

De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.

Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Belsimpel.nl

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12 17:08
Misschien een beetje te laat, maar in de toekomst goed nieuws voor overstappers:
http://www.nu.nl/gadgets/...-van-telefoonbedrijf.html

PSN ID: Beest41

• Zjoske78
  • Laatst online: 23-12 16:16
Net gebeld met coolblue (pdashop). Krijg hem de 31e pas ;-(
Nummerbehoud was inmiddels goedgekeurd, had hem 14 mei besteld... scheelt dat ik volgende week in Barcelona zit, dus dat wachten zal snel voorbij gaan met zoveel anders leuks aan mijn hoofd ;)

• BertP
Status @ TNT is nu

20.05.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum,

Denk dus dat ik hem morgen wel kan verwachten :) Hoef aan de deur niet meer te betalen in ieder geval...

Overigens 12 mei via Hi website verlengd met een 1 jarig 35 abbo.

[ Voor 16% gewijzigd door BertP op 20-05-2011 21:20 ]

• WupR
  • Laatst online: 20-12 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:17:

Ik kreeg vandaag deze mail aan de hand van mijn vraag over de levertijd en het aantal annuleringen die ik hier langs heb zien komen.

De verwachte levertijd is nog 2 weken. Er zijn inderdaad annuleringen, maar nog niet zodanig veel dat wij denken dat dit consequenties zal hebben voor deze levertijd.

Onze wachtlijst is nog steeds van behoorlijke lengte. We proberen uw order zo snel mogelijk uit te leveren, maar veel sneller dan 2 weken gaat helaas niet lukken.

Ik heb hem ook bij Belsimpel.nl besteld maar niet deze mail gekregen. Wanneer heb jij hem besteld?

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-12 18:08
Gisteren mijn order geplaatst bij 2call en vandaag verzonden :)
Ze hadden een partij binnen die inmiddels ook alweer op is.

Verwijderd

Wens iedereen een fijn weekend, helaas heb ik m niet als beloofd vandaag binnen... Nog maar even wachten tot volgende week! Kan nog wel 1 laatste weekend zonder :P

• BertP
Weet iemand wat meer over de levertijden van TNT (om nog eventjes ongeduldig te doen). Bij welke status kan je het pakketje de volgende dag verwachten enzo...

[ Voor 29% gewijzigd door BertP op 20-05-2011 23:18 ]

Verwijderd

MillanO schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:58:
Vodafone oosterhout heeft nu op voorraad (vlakbij breda)
Voor hoeveel verkopen ze hem daar? (los toestel)
Op site van vodafone wordt 596 euro aangegeven, hoop het niet, :o
Anders ga ik hem morgen even halen :)

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
nou wordt ie leuk met die Hi... !! :(

ik had ze een mail gestuurd krijg ik dit:
Hi XXXXX,

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak.

Je geeft aan dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik heb de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat Hi minder toestellen geleverd heeft gekregen dan er bestellingen zijn gedaan. Ik begrijp dat dit vervelend is. Sorry voor het ongemak. De toestellen worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. Eerst worden de oudste bestellingen uitgeleverd. Op 8 juni krijgt Hi nieuwe toestellen geleverd. Vanaf die datum zal je bestelling geleverd worden..

Groeten van Hi,
8 juni??!!! wordt er weer pas geleverd!!??? #$$%#$## dit is druppel!
klaar!

• Meinon
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:16:
Wens iedereen een fijn weekend, helaas heb ik m niet als beloofd vandaag binnen... Nog maar even wachten tot volgende week! Kan nog wel 1 laatste weekend zonder :P
ga daar maar ook niet van uit. Zie mijn post hierboven! 8 juni wordt het pas geleverd... :F

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Als ik dit allemaal lees vraag ik me toch 1 ding af...
Worden de verkopers nou de dupe van Samsung die zegt te leveren maar het niet doet (in aantallen)...
of wil de verkoper iedereen eerst met leugens over de streep trekken en dan de waarheid vertellen?
In beide gevallen is de klant de dupe...

Ik waardeer jullie geduld (zat zelf bij de eerste levering van de pdashop) maar ik zou denk ik helemaal GEK worden van al die kletspraat....

Toch een fijn weekend...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:17:

Ja, haha ik probeer te annuleren maar een dag later is dat nog niet doorgedrongen |:(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-12 18:08
Voor de volgende keer weet ik wel hoe ik het doe.
Gewoon een aantal orders bij diverse webshops plaatsen 1 of 2 weken voor mijn verlenging/ einde abbonnement. Zodra 1 shop hem binnen heeft en verstuurd heeft gewoon de rest annuleren, dan kan het bijna niet fout gaan.

• redsun
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12 14:38

redsun

huh?

15-05 order geplaatst voor verlenging op de Hi site
16-05 voor inschrijving

Duurde me allemaal te lang, heb hem gisteren gewoon bij de Hi winkel in Vlissingen gehaald.
Blijkt dat je dan nog voordeel hebt ook als hij niet goed blijkt te zijn. Bestel je via de site moet je hem terugsturen en hopen dat je snel een nieuwe krijgt, via de winkel gekocht is gewoon in de winkel omruilen.

Was overigens gelijk de laatste :9

whoei!

• BertP
Mijn zending staat nog steeds op zending gesorteerd in het sorteercentrum.. met als datum 20.05...

Ik hoop dat ik hem vandaag nog ga krijgen maar weet niet of dit realistisch is...

• SnoopBok
BertP schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:17:
Weet iemand wat meer over de levertijden van TNT (om nog eventjes ongeduldig te doen). Bij welke status kan je het pakketje de volgende dag verwachten enzo...
Volgens mij vanaf de status Zending gesorteerd in sorteercentrum

• BertP
SnoopBok schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:47:
[...]

Volgens mij vanaf de status Zending gesorteerd in sorteercentrum
Hmmm dan zal het dus a.s. maandag worden ben ik bang.. :(

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22
Meinon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:05:
nou wordt ie leuk met die Hi... !! :(

ik had ze een mail gestuurd krijg ik dit:

[...]

8 juni??!!! wordt er weer pas geleverd!!??? #$$%#$## dit is druppel!
klaar!
Dit kan ik ook bevestigen, net met de klantenservice gebeld en die zeggen nu ook 8 juni als eerste leverdatum weer. Toch maar winkels afbellen.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:50

BPP

BertP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:46:
Mijn zending staat nog steeds op zending gesorteerd in het sorteercentrum.. met als datum 20.05...

Ik hoop dat ik hem vandaag nog ga krijgen maar weet niet of dit realistisch is...
Gisteren stond bij mij dat tot ongeveer 11 uur. Toen verandere de status naar "chauffeur onderweg". Het kan dus nog.

• BertP
BPP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Gisteren stond bij mij dat tot ongeveer 11 uur. Toen verandere de status naar "chauffeur onderweg". Het kan dus nog.
Oeh zou relaxed zijn :)

Thanx voor de update!

[offtopic]

Trouwens, hoe bevalt je nieuwe SGS2?
[/offtopic]

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:50

BPP

BertP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:10:
[...]

Oeh zou relaxed zijn :)

Thanx voor de update!

[offtopic]

Trouwens, hoe bevalt je nieuwe SGS2?
[/offtopic]
Heb hem verkocht. :+
Ik kan hem volgende week goedkoop via het bedrijf krijgen. :P

• BertP
BPP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:19:
[...]

Heb hem verkocht. :+
Ik kan hem volgende week goedkoop via het bedrijf krijgen. :P
8)7

Zijn er trouwens meerdere die hier de bevestiging hebben gehad dat Hi pas vanaf 8 juni gaat leveren? En waar ik ook wel benieuwd naar ben, wie heeft er na 12 mei besteld bij Hi en zijn toestel al binnen?

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22
BertP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:24:
[...]

8)7

Zijn er trouwens meerdere die hier de bevestiging hebben gehad dat Hi pas vanaf 8 juni gaat leveren? En waar ik ook wel benieuwd naar ben, wie heeft er na 12 mei besteld bij Hi en zijn toestel al binnen?
Gebeld met de klantenservice, 13 mei besteld, ook nog in de wacht. Ik kreeg ook 8 juni te horen.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12 12:38
JudgeTreve schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:23:
Als ik dit allemaal lees vraag ik me toch 1 ding af...
Worden de verkopers nou de dupe van Samsung die zegt te leveren maar het niet doet (in aantallen)...
of wil de verkoper iedereen eerst met leugens over de streep trekken en dan de waarheid vertellen?
In beide gevallen is de klant de dupe...

Ik waardeer jullie geduld (zat zelf bij de eerste levering van de pdashop) maar ik zou denk ik helemaal GEK worden van al die kletspraat....

Toch een fijn weekend...
Hier wil ik wel even op reageren, als verkoper. Samsung levert gewoon niet. Ik krijg een maand geleden mailtjes dat ik de SGS II goedkoop kon inkopen, waardoor ik hem zelf kon matchen met de Algebeld.nl prijs. Besteld, maar niet leverbaar. Er is totaal geen enige indicatie wanneer die weer komen. Actie liep via Copaco trouwens.

Ik heb gister alles afgezocht qua leveranciers, maar niemand heeft hem. Op ééntje uitgezonderd, maar die was zo duur, dan moet je gewoon bij 2jr abo nog 100€+ bijbetalen. Dus dat deden we maar niet.

De klant is niet alleen de dupe, maar ik ook. Ik wil ze dolgraag verkopen. Maar ze ZIJN er niet. Dat was met de Desire HD toen ook zo.

• AdnanKananda
redsun schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:37:
Blijkt dat je dan nog voordeel hebt ook als hij niet goed blijkt te zijn. Bestel je via de site moet je hem terugsturen en hopen dat je snel een nieuwe krijgt, via de winkel gekocht is gewoon in de winkel omruilen.
Nadeel in het geval van de SGSII is wel dat je maar net geluk moet hebben dat de desbetreffende winkel hem nog op voorraad heeft.

• JudgeTreve
Skann schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Hier wil ik wel even op reageren, als verkoper. Samsung levert gewoon niet. Ik krijg een maand geleden mailtjes dat ik de SGS II goedkoop kon inkopen, waardoor ik hem zelf kon matchen met de Algebeld.nl prijs. Besteld, maar niet leverbaar. Er is totaal geen enige indicatie wanneer die weer komen. Actie liep via Copaco trouwens.

Ik heb gister alles afgezocht qua leveranciers, maar niemand heeft hem. Op ééntje uitgezonderd, maar die was zo duur, dan moet je gewoon bij 2jr abo nog 100€+ bijbetalen. Dus dat deden we maar niet.

De klant is niet alleen de dupe, maar ik ook. Ik wil ze dolgraag verkopen. Maar ze ZIJN er niet. Dat was met de Desire HD toen ook zo.
Okee..dat is duidelijk.
Het wordt dan toch hoog tijd dat wij als consument (en ook jullie als verkopende partij) daar eens iets van leren en het de volgende keer anders aanpakken. Door misschien ook op de website te vermelden hoe de vork in de steel zit...en niet te snel "op voorraad" neer te zetten als het er maar 1 of 2 zijn...

Wij als consument zullen moeten accepteren dat we misschien pas overgaan tot koop als het artikel daadwerkelijk beschikbaar is...niet te vlug pre-orderen als het allemaal nog veel te vaag is.
Als Hi constant de aanbiedingen aanpast en het bijna een toestand wordt van "tis maar wat de gek er voor geeft (die gek zijn wij dan") en vervolgens in willekeurige volgorde gaat uitleveren, dan is dat volgens mij onacceptabel.

Misschien ook (nog) meer de faciliteiten benutten die we hebben om info met elkaar te delen. Ook vanuit Samsung zelf...die hebben ook een verantwoordelijkheid. Als ik via Twitter een vraag stel aan Samsung dan geven ze op de ene vraag meteen antwoord en op de andere vraag helemaal niet. Ook de verkopende kant kan een wat prominentere rol spelen...gewoon zelf terugkoppelen naar de kalnt dat de leveringen niet gaan zoals verwacht en sneller de koop annuleren of het abonnement.

De frustratie van de koper komt volgens mij niet door het feit dat we niet kunnen wachten...maar door het feit dat hij/zij met een kluitje in het riet wordt gestuurd.
Voor ons allen een leer traject...waarin we misschien iets zullen moeten gaan consu minderen...

• Morfang
Fijn, het is zaterdag, en dus is de klantenservice van TNT gesloten. Wie dat bedacht heeft, mag serieus ontslagen worden. Anyway, de status van mijn zending is "Chauffeur is onderweg" en ik wil graag weten hoe laat ie ongeveer komt, zodat ik er rekening mee kan houden. Is er überhaupt een mogelijkheid om contact op te nemen met de chauffeur ofso?

• JudgeTreve
Morfang schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:21:
Fijn, het is zaterdag, en dus is de klantenservice van TNT gesloten. Wie dat bedacht heeft, mag serieus ontslagen worden. Anyway, de status van mijn zending is "Chauffeur is onderweg" en ik wil graag weten hoe laat ie ongeveer komt, zodat ik er rekening mee kan houden. Is er überhaupt een mogelijkheid om contact op te nemen met de chauffeur ofso?
Uh...ja....ik heb een tijd terug zijn nummer gevraagd...
Volgens mij is het de bedoeling dat ze voor 13.00 uur komen op zaterdag...
Maar daar heb je niks aan...

Inderdaad stom dat we in deze 24 uurs economie op zaterdag TNT niet kunnen bellen..
Hoop voor jou dat hij komt...

• Morfang
JudgeTreve schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Uh...ja....ik heb een tijd terug zijn nummer gevraagd...

Inderdaad stom dat we in deze 24 uurs economie op zaterdag TNT niet kunnen bellen..
Hoop voor jou dat hij komt...
Nja, hopen dan maar. Komt nog bij dat onze deurbel zo kapot is als maar zijn kan, en ik op de 2e verdieping van een studentenhuis woon. Nja, ik ga wel constant uit mijn raam kijken naar een TNT bestelbusje :P

• JudgeTreve
Morfang schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Nja, hopen dan maar. Komt nog bij dat onze deurbel zo kapot is als maar zijn kan, en ik op de 2e verdieping van een studentenhuis woon. Nja, ik ga wel constant uit mijn raam kijken naar een TNT bestelbusje :P
Gewoon aflossing van de wacht regelen....
Iedereen een uurtje "uitkijkdienst"....

succes!

• BertP
Mijn status staat nog steeds @ zending gesorteerd in sorteercentrum... Denk dat de TNT vandaag mijn SGS2 niet meer gaat uitleveren :(

• Morfang
JudgeTreve schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Gewoon aflossing van de wacht regelen....
Iedereen een uurtje "uitkijkdienst"....

succes!
Heb een briefje beneden opgehangen met m'n telefoonnummer, zo moet het vast ook lukken. Ik wil dat ding gewoon vandaag hebben 8)

• BertP
Toch een nieuwe statusupdate...

21.05.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Misschien dat hij zo nog met een chauffeur mee gaat *duimen doet*

• Morfang
JudgeTreve schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Hoe weet je dit trouwens?

• JudgeTreve
Morfang schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:36:
[...]

Hoe weet je dit trouwens?
Ik krijg bijna elke dag leveringen en dan maak ik altijd een praatje met de TNT bezorger...
En dan verteld hij hoe het schema in elkaar zit...
Maar als ze veel leveringen op zaterdag hebben gaan ze 13.00 natuurlijk niet halen...

• Morfang
JudgeTreve schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:41:
[...]

Ik krijg bijna elke dag leveringen en dan maak ik altijd een praatje met de TNT bezorger...
En dan verteld hij hoe het schema in elkaar zit...
Maar als ze veel leveringen op zaterdag hebben gaan ze 13.00 natuurlijk niet halen...
Ah oke, dankjewel. Laten we hopen dat verder niemand iets moet hebben vandaag en ie er inderdaad voor 13.00 is ;)

• JudgeTreve
Morfang schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:42:
[...]

Ah oke, dankjewel. Laten we hopen dat verder niemand iets moet hebben vandaag en ie er inderdaad voor 13.00 is ;)
T minus 5 kwartier.............fingers crossed...

• BertP
*ding dong*

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20097734/21052011373.jpg

Via hi.nl 12 mei besteld :)

• JudgeTreve
BertP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:48:
*ding dong*

[afbeelding]

Sjeesus...kan die doos nog groter!!

Lijkt wel of de tekst op jouw GSII doosje groen is....zeker gemaakt met een HTC...sorry grapje!

Veel plezier!!

• AdnanKananda
BertP schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:48:
*ding dong*

[afbeelding]

Dat is vlug! Dat betekent dat ik hem wellicht ook zo krijg :)

Was je status niet meer veranderd bij TNT?

[ Voor 56% gewijzigd door AdnanKananda op 21-05-2011 11:58 ]

• BertP
AdnanKananda schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:53:
[...]

Dat is vlug! Dat betekent dat ik hem wellicht ook zo krijg :)

Was je status niet meer veranderd bij TNT?
http://dl.dropbox.com/u/2...05-21%20om%2012.05.27.png

• Meinon
Even een vraagje voor de mensen die hem ook via Hi hebben besteld maar nog niet ontvangen:

Zoals jullie weten wordt hij nu pas vanaf 8 juni geleverd bij Hi.... :(

Maar hoe zit het met de actie van die gratis 8GB kaartje van Samsung die loopt tot max. 4 juni !!??

Vallen wij nu buiten de boot hierdoor?

Verwijderd

Meinon schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:10:
Even een vraagje voor de mensen die hem ook via Hi hebben besteld maar nog niet ontvangen:

Zoals jullie weten wordt hij nu pas vanaf 8 juni geleverd bij Hi.... :(

Maar hoe zit het met de actie van die gratis 8GB kaartje van Samsung die loopt tot max. 4 juni !!??

Vallen wij nu buiten de boot hierdoor?
Je hebt m voor 4 juni besteld, dus lijkt me dat jullie er niet buiten vallen.

Wel moeten de aankoopbon en bevestigingsmail voor 15 juni bij samsung binnen zijn.

Verwijderd

Het wordt rustig op het forum.

mag ik daaruit concluderen dat de meeste het toestel binnen hebben, of hebben we ons erbij neergelegd
dat t nog ff gaat duren.

mijn leverdatum is 31-5.heb 16-5 besteld.lang leve gsmweb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 13:01 ]

Verwijderd

Ik ben afgelopen woensdag naar vodafone winkel in nijmegen geweest, hadden er eentje aan de kant gelegd voor mij. vervolgens bij algebeld.nl geannuleerd en dag erna terug naar vodafone. Helaas bleek dat mijn verlenging nog niet geannuleerd was en vodafone kon mij verder niet helpen..

Naar huis, meteen een mailtje naar algebeld dat ze de bestelling maar door moesten zetten. Ik kan hem nu volgende week verwachten! (24-05)

• thomasje91
  • Laatst online: 09-11 00:57
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:58:
Het wordt rustig op het forum.

mag ik daaruit concluderen dat de meeste het toestel binnen hebben, of hebben we ons erbij neergelegd
dat t nog ff gaat duren.

mijn leverdatum is 31-5.heb 16-5 besteld.lang leve gsmweb.
Ik heb me erbij neergelegd dat het nog even gaat duren :(

• Morfang
Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/248358_2055663076656_1396971769_32352148_300420_n.jpg

Tadaa!

• JudgeTreve
Kijk ...voor 13.00!! of net na.....

Verwijderd

tja

ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk bericht ga krijgen dat hij verzonden is.
heb nog ff gemaild met gsmweb wannneer er geleverd gaat worden, maar krijg geen reactie
ga er vanuit dat t 31-5 wordt.

• PC-builder
  • Laatst online: 26-12 17:13
Ik heb gehoord van een maat van me dat omdat Samsung de GS II niet snel genoeg aangesleept kan krijgen, en dat ze daarom i.p.v. samoled scherm lcd-schermen gebruiken. Klopt dan? Zoja, maakt dat uit in bijv. stroomverbruik?

Verwijderd

PC-builder schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:09:
Ik heb gehoord van een maat van me dat omdat Samsung de GS II niet snel genoeg aangesleept kan krijgen, en dat ze daarom i.p.v. samoled scherm lcd-schermen gebruiken. Klopt dan? Zoja, maakt dat uit in bijv. stroomverbruik?
ik mag er toch vanuit gaan dat ik ook het toestel krijg waar ik voor betaald heb, en dus
niet met een lcd scherm.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:22:
[...]

ALs je nadrukkelijk toestemming geeft doen ze de nummeraanvraag al eerder. Ik heb nog geen toestel maar al wel mijn nieuwe sim-kaart. Je moet toestemming geven omdat je bestelling na aanvragen nummerbehoud niet meer geannuleerd kan worden.
Ik heb het tegen vodafone gezegd en die gaat er maandag achteraan. Ze weten mijn ordernummer en hun gaan nu studenmobiel op de vingers tikken want ze willen hun klant behouden.

• AdnanKananda
Hoe komt iedereen erbij dat ze op zaterdag maar tot 13:00 leveren? Als ik op de website van TNT mijn postcode en huisnummer invoer, staat er het volgende:
Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten

Za 21 mei
08:30 - 21:30
Ma 23 mei
08:30 - 21:30
Of is mijn adres niet regulier? :P

[ Voor 5% gewijzigd door AdnanKananda op 21-05-2011 13:29 ]

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12 07:25
Hoop dat iemand me iets meer kan vertellen over het Hi Extreem (7.2 Mbps) internet abonnement in vergelijking met dat van Vodafone (3.6 Mbps).

Ik wil de Samsung Galaxy S II gaan halen voor o.a. wifi tethering met mijn iPad. Ik heb nu een oud T-Mobile iPhone abonnement in mijn Samsung Galaxy S zitten en wil op de GS II zo snel mogelijk internet.

Het fijne aan dat van Hi vind ik de 2GB standaard en de 'tot 7.2 Mbps' snelheid. Alleen dat woordje 'tot' belooft die snelheid natuurlijk niet. Vraag me af wat ik gemiddeld kan verwachten (in Amsterdam).

Klopt het dat KPN Hi abonnees knijpt op drukke momenten, zodat meer betalende KPN klanten hun snelheid behouden?

Heb goede verhalen over Vodafone gehoord. Dus vraag me af of het niet verstandiger voor hun 3.6 Mbps internet te kiezen. Tenminste, als dat constant is en hoger dan dat van Hi.

Dank alvast!

Verwijderd

Ik lees hier en daar op dit forum over een leverdatum van 5 juni. Waar komt dit vandaan en is van de leverdatum van Hi? Ik heb 14e bestelt, hoop niet dat ik hier ook onder val

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 14:14
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:09:
Ik lees hier en daar op dit forum over een leverdatum van 5 juni. Waar komt dit vandaan en is van de leverdatum van Hi? Ik heb 14e bestelt, hoop niet dat ik hier ook onder val
Dat had iemand vernomen van de klantenservice van Hi. Maar er zijn meer KS berichten geweest die de 23e als volgende datum noemde.

Voor degene die nog gaan bestellen of pas zeer recent besteld hebben is het aannemelijk dat die niet in de levering van de 23e zitten en voor hen is wellicht die leververwachting vanaf 5 juni een redelijke verwachting.

• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 14:14
PC-builder schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:09:
Dat zullen ze (Samsung NL en vervolgens de NL verkopers) dan toch eerst officieel moeten aankondigen IMHO. Dat is zeker niet gebeurt tot op heden.

Verwijderd

Heb net even gebelt met KS van Hi,

8 juni is volgende levering, vind het heel vervelend voor u meneer. Als u naar een Hi shop gaat kunt u deze niet voor dezelfde prijs meenemen als u een bestel formulier enz laat zien, dat is onzin HA wat een onzin, niet bepaald wat ik hier lees.

Wordt echt heel moe van Hi, hebben ze het oook nogsteeds over de 1e levering, dat is het natuurlijk niet....

Waarom zetten ze niet gewoon en verklaring op internet of een mail ipv ons gewoon maar laten wachten

• Meinon
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:25:
Heb net even gebelt met KS van Hi,

8 juni is volgende levering, vind het heel vervelend voor u meneer. Als u naar een Hi shop gaat kunt u deze niet voor dezelfde prijs meenemen als u een bestel formulier enz laat zien, dat is onzin HA wat een onzin, niet bepaald wat ik hier lees.

Wordt echt heel moe van Hi, hebben ze het oook nogsteeds over de 1e levering, dat is het natuurlijk niet....

Waarom zetten ze niet gewoon en verklaring op internet of een mail ipv ons gewoon maar laten wachten
ik heb een klcht ingediend bij Hi hierover.
En heb geeist dat ze mij in de kosten tegemoet komen die ik moet maken
voor het bijbetalen van het toestel!

ik ben dit zo zat! :(
Pagina: 1 ... 72 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!