Klein verhaal omtrent een bestelling telefonische bij KPN, neem me niet kwalijk als dit de verkeerde posting is.
Beste L.S,
Gisteren donderdag 19 mei 2011 bestel ik bij u telefonische een Samung Galaxy S2. De reden dat ik dit toestel bij u bestel is u betrouwbaarheid van het netwerk, echter in uw service ben ik diep teleurgesteld. Het is uiteraard een zeer gewild toestel, daarom vraag ik dan ook specifiek of hij op voorraad is. Ja meneer deze is op voorraad dat kan ik zien in mijn scherm, nou oké dan gaan we ervoor. Binnen 5 min een mail met ordernr. ........, verwachte leverdatum 20 mei 2011. Er word kontakt met u opgenomen vwb de aflevering door Ceva. 15 min geleden nog niet vernomen, dus even bellen naar 0612001200, Sorry meneer maar dit toestel is helemaal niet op voorraad, ook gisteren niet. Hm, daar word ik dus niet vrolijk van, valse informatie om klanten te winnen? immers nu heb ik al besteld, dus heeft KPN 30 dagen om zijn verplichting na te komen. Beetje niet netjes. Vraag, wannneer komt het toestel dan wel? Ik ga even voor uw kijken, wacht, wacht, meneer hij komt 23 mei weer binnen. Nou oké vooruit dan maar even wachten. Maar het zit me niet lekker, dus ik bel 0800-0200804. Wat is het ordernummer meneer? Nee die is niet in voorraad, uitleg over het verhaal van gisteren, nee meneer hij is al een paar dagen niet meer te leveren?????? Wanneer komt ie dan binnen? Weet ik niet meneer, staat niet vermeld bij dit toestel. Maar uhuh u collega verteld me net dat hij 23 mei binnenkomt? Nee hoor daar zie ik niets van staan. Irritatie neemt toe, wat is dit nu voor klantenservice, buiten het feit dat ik de wetenschap had dat het toestel vandaag zou komen zoals toegezegd, hoor ik due helemaal niets en moet ik zelf hier nu achter komen. Ik vind dit zachts gezegd een zooitje, zo ga je niet met nieuwe klanten om. Nou dan gaan we maar afwachten wanneer het toesetl wel komt, maar de lol is er nu wel even vanaf.
gr, Rob