• _beevee_
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 14:14
antoineduchar schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:43:
..
Heb zelf geen zin om te gaan annuleren en al die poespas. Wil ook gebruik maken van die Vodafone aanbieding. Dus ik laat het er maar bij. Maar eens Belsimpel, nooit meer Belspimpel!
Annuleren gaat op zich makkelijk gewoon mailtje sturen dat je wil annuleren. Bij mij hebben ze de volgende dag de annulering doorgevoerd en na 3 dagen was het geld terug gestort.

Verwijderd

Mutsy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:58:
[...]

Je zou zeggen, twee keer annuleren zou genoeg moeten zijn, nou zie ik net bij de orderstatus dat deze verandert is in "in behandeling' wat dus aangeeft dat de internetbestelling nog gewoon loopt... Morgen maar weer even een belletje doen, twee SII's is ook weer een beetje te veel van het goede.
Ik heb dus exact hetzelfde gedaan. Binnen 24 uur nadat ik de Galaxy S2 op internet had besteld heb ik de order telefonisch geannuleerd en vervolgens heb ik een abonnement afgesloten in de Vodafone winkel zelf. ( op 17 mei ) Het annuleren heeft ruim 15 minuten geduurd denk ik, omdat ze mijn order niet konden vinden. Niet op naam, niet op adres, niet op ordernummer. Vervolgens werd ik doorverbonden met een collega, diegene heeft mijn order geannuleerd en ik heb daarbij ook een referentienummer gekregen.

Ook ik kijk vandaag nog even bij mijn order status bij de Vodafone shop in de hoop dat hij geannuleerd is.

Orderstatus:

Order in behandeling.

Ik hoopte dat ze een foutje gemaakt hadden. Er stond immers op hun site dat er een kleine storing was bij hun orderstatus en dat je alleen status updates via de e-mail moest vertrouwen. Kreeg ik zojuist deze e-mail van de Vodafone webshop.
Geachte heer van Etten,

Het toestel is inmiddels op voorraad.

Wij hebben nummerbehoud aangevraagd bij uw huidige provider.
Daar hebben wij vooralsnog geen goedkeuring van mogen ontvangen.

Zodra wij goedkeuring ontvangen hebben gaat u gebeld worden voor een afleverafspraak.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

Morgen net als Mutsy ook maar weer bellen maar ik word hier nu wel ietwat chagrijnig van. Hoe moeilijk is het om een order te annuleren? *zucht* tijd om naar bed te gaan. Morgen krijgen jullie weer een update.
(Mits het topic niet gesloten is)

• _beevee_
  • Laatst online: 06-11 14:14
Wat bedoelt Hi eigenlijk met de order status "voor inschrijving"? ,,, ik lees dat andere de status "out of stock" krijgen, dat lijkt me logischer?

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:28

ManiacsHouse

Scheisse!

ZeilDude schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:59:
[...]

Overigens ben ik ook even bij Belcompany binnen gegaan. Daar hadden ze 'm op voorraad, maar moest ik EUR 100,00 bijbetalen. Op mijn antwoord dat Vodafone 'm 'gratis' levert, kreeg ik een onverschillig antwoord en de toevoeging dat ik dan niet de service van de winkel had. Verder deed hij geen enkele moeite. Byebye Belcompany! ;)

Zo, nu een weekje wachten...
Offtopic. Ja allejezus wat een ongeïnteresseerd volk daar bij Belcompany. Ben er 2 keer naar binnen gelopen en ze noemen een prijs en valt niks mee te beginnen. Graag of niet, zo word je aangekeken. Totaal geen interesse om je ook maar iets te verkopen lijkt wel. Ja maar u heeft de service van de winkel... Als hij defect is bla bla. Ah dus daar betaal ik dan € 150 extra voor om hem dan ook gewoon 4-5 weken kwijt te zijn. Tjonge jonge wat keek die griet zuur...

• edhollan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12 09:53
Mijn bestelling was op 9 mei.
Laaste bericht van Coolblue;
Voor iedereen die het toestel nog niet ontvangt houden we een nieuwe leverdatum van 31-05-2011 aan.

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Een dag of tien geleden schreef ik al dat het waarschijnlijk tot eind mei zou duren voordat de SGS2 goed verkrijgbaar zou zijn, maar toen werd mijn bericht als onzin bestempeld en weg gehoond dat Coolblue en Belsimpel gerenommeerde bedrijven zijn. 7(8)7

Het is gewoon een simpel rekensommetje: als begin mei officieel bekend gemaakt wordt door Samsung dat de telefoon naar NL verscheept wordt, duurt dat altijd twee tot drie weken (boten zijn immers niet sneller).

Ik durf zelfs te beweren dat het nog tot half juni duurt voordat alle bedrijven volop kunnen leveren.

Natuurlijk zijn er al uitgeleverde telefoons en mensen die hem wel hebben weten te bemachtigen, maar de voorraden zijn nu op... Hou gewoon rekening met begin/half juni, dat is het meest realistisch.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Gister mijn galaxy s2 gelijk weer geretourneerd door een mega dooie pixel in het midden van het scherm. Ik kan via Hi geen nieuw toestel krijgen. Ik moet alles retourneren en dan kan ik na een dag of 10 opnieuw verlengen.

Echt belachelijk. Daag online korting en dergelijke. Ik ga vandaag nog een keer bellen en anders is het na 11 jaar toch echt exit Hi.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20:34
BillSpaarbank schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 06:28:
Gister mijn galaxy s2 gelijk weer geretourneerd door een mega dooie pixel in het midden van het scherm. Ik kan via Hi geen nieuw toestel krijgen. Ik moet alles retourneren en dan kan ik na een dag of 10 opnieuw verlengen.

Echt belachelijk. Daag online korting en dergelijke. Ik ga vandaag nog een keer bellen en anders is het na 11 jaar toch echt exit Hi.
???

Ik zou nog maar eens contact op nemen met Hi (KS/Shop), je moet je toestel gewoon om kunnen ruilen voor een andere. Het enige probleem wat je zou kunnen ondervinden is dat er niet gelijk een nieuwe voor je op voorraad is.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• rdriessen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 01:00
Zijn hier nog TNT experts op het forum? Als de zendingstatus sinds gisteravond 21 uur al op "Aangemeld, wordt volgbaar" staat en dat is 's ochtends om 8 uur nog steeds zo, dan hoef ik 'm vandaag niet meer te verwachten denk ik. Toch?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:18
2-5 verleng bij Hi.nl

t/m 16-5 voorinschrijving
17-5 t/m 19-5 order word gepicked in magazijn.
19-5 (19:15uur) gebeld naar KS gebeld wanneer ik hem is kreeg.
19-5 (20:00uur) sms: Je bestelling wordt vanaf morgen aangeboden door TNT.
20-5 (08:10uur) track&trace: Zending gesorteerd in sorteercentrum.

En nou maar hopen dat die vandaag komt en die bij de buren wordt afgegeven, aangezien ik er toch niet ben.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Het is alleen huis adres waar ze hem afleveren.

• Hightechsoul
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-12 21:24
Kl*te Hi.

ik had de 1e verlenging geannuleerd van hi, hiervoor had ik gebeld omdat ik i.p.v. 2 jaar me abbonement 1 jaar wou verlengen i.v.m. prijsverlaging van het toestel. Kijk ik nu op het internet en wat blijkt dat ze de eerste verlenging niet hebben geannuleerd. Ik weet niet wat ze doen bij HI.

Dus heb net gebeld en nu mag ik mooi het pakketje weigeren aan de deur, lekker zeg, maar niet heus. Ben de hele dag vrij.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik laat dit wel weten

Als dit niet goed verloopt ... !

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Als er iemand vandaag naar Hi in Eindhoven gaat, vraag dan aub hoeveel ze er nog hebben liggen en of ze de prijzen van de site handhaven.

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik mag vanaf vandaag verlengen bij Vodafone, maar ik kan nergens op de site een SGSII bestellen. Betekent dat dat het via Vodafone onmogelijk is er één te krijgen?

Verwijderd

hoi hoi

wel kan wel maar moet je even alle toestellen aanklikken anders vind je hem niet
eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:21:
Ik mag vanaf vandaag verlengen bij Vodafone, maar ik kan nergens op de site een SGSII bestellen. Betekent dat dat het via Vodafone onmogelijk is er één te krijgen?

• DeBaroN
Ruben1123 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:48:
Het is alleen huis adres waar ze hem afleveren.
Klopt, zie het staan bij track&trace: HVO / Alleen Huisadres

• eew

eew

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:23:
hoi hoi

wel kan wel maar moet je even alle toestellen aanklikken anders vind je hem niet

[...]
Ik kan die knop nergens vinden, het stomme is dat ik eigenlijk gewoon naar een vodafone winkel wil, maar voor dat ik dat doe de prijs wil vergelijken met een 3th party. Dat kan ik niet doen als ik de prijs niet weet. En ik heb geen zin om in dit internettijdperk of de vodafone winkel of vodafone zelf te bellen.

Verwijderd

ZeilDude schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:59:
[...]

Vandaag heb ik mijn verlenging bij Vodafone geregeld via de klantenservice. Via de website lukte het niet. Ik heb een verlenging van 2 jaar aangevraagd met een abo van 275 belminuten. De telefoon krijg ik zonder verdere kosten binnen 5-10 thuis. Op het abo krijg je de eerste 12 maanden 50% korting, daarna betaal ik EUR 39,50. De telefoon wordt als "Vanilla Sensation" geleverd, dus unbranded.

Zo, nu een weekje wachten...
Ik ben er gisteren achter gekomen dat ook ik die sensation (telefonisch) besteld had ! die is niet leverbaar de gewone SII inmiddels wel ! heb gisteren order laten wijzigen en is gisteren nog verstuurd dus als je de gewone zwarte wilt die is op voorraad (altans gisteren !)

• eew

eew

Ik snap het al, er staat een schuifalk die mij niet toestaat meer dan 157 euro bij te betalen. Waarom dat? Als ik 200 euro wil bijbetalen dan bepaal ik dat zelf toch wel.

Edit: En als ik een groter abbonoment aanklik gaat die maximale bijbetaalprijs omlaag. Wat moet ik hiermee?

[ Voor 24% gewijzigd door eew op 20-05-2011 09:36 ]

Verwijderd

Voor diegene die nog een webshop zoeken met voorraad :

http://www.phoneshop.nl/t...ng_galaxy_s_2_i9100_black

super snelle levering (17.00 bestellen volgende dag nog in huis) alleen toestel en met nieuw abo 1 dag langer.

Ik krijg de mijne als het goed is vandaag via Vodafone !!!!!

Verwijderd

http://www.vodafone.nl/sh...ementen?_requestid=395529
eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Ik kan die knop nergens vinden, het stomme is dat ik eigenlijk gewoon naar een vodafone winkel wil, maar voor dat ik dat doe de prijs wil vergelijken met een 3th party. Dat kan ik niet doen als ik de prijs niet weet. En ik heb geen zin om in dit internettijdperk of de vodafone winkel of vodafone zelf te bellen.

Verwijderd

Voor-inschrijving en out of stock zijn in principe hetzelfde. Als je hebt besteld of gewijzigd in de tijd dat de telefoon al in het systeem stond bij Hi, staat er out of stock. Had je besteld voordat die in het syteem stond, sta je nog steeds op voorinschrijving. Bij beiden wacht je dus tot er 1 voor je beschikbaar is.

edit:
Nou, als gewoonlijk valse beloftes van Hi, status nog steeds hetzelfde, out of stock. Levering vandaag? Never...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 09:44 ]

Verwijderd

rdriessen schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:59:
Zijn hier nog TNT experts op het forum? Als de zendingstatus sinds gisteravond 21 uur al op "Aangemeld, wordt volgbaar" staat en dat is 's ochtends om 8 uur nog steeds zo, dan hoef ik 'm vandaag niet meer te verwachten denk ik. Toch?
Dat is bij mij ook zo en ik vraag het me ook af. Deze status zou namelijk betekenen dat Hi het pakket alleen bij TNT aangemeld heeft voor verzending, maar dat TNT het nog niet heeft opgehaald/ontvangen. Toch stond er in die sms die ik gisteren van Hi heb ontvangen wel mooi dat ze hem vanaf morgen (vandaag dus) zouden komen aanbieden.

• eew

eew

OM te verlengen moet je een andere module gebruiken, die je alleen kan bereiken door in te loggen. Daar staat hij niet tussen.

• Hurley
  • Laatst online: 04-11 14:54
Krijg je altijd mail van Hi als je status wordt geupdate, of moet je zelf de bestelstatus op hun site blijven checken?

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:49:
[...]

OM te verlengen moet je een andere module gebruiken, die je alleen kan bereiken door in te loggen. Daar staat hij niet tussen.
Klopt maar als je belt hebben ze hem wel en gisteren ook op voorraad !

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Klopt je zult toch echt even moeten bellen krijg je ook meestal andere aanbieding a.d.h. je belverleden. (en gisteren waren ze op voorraad !!)

Sorry dubbel gepost !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 10:05 ]

Verwijderd

Verlengd via Hi op 3 mei, zou vandaag bezorgd worden.
Na contact met TNT blijkt dat het pakket onbestelbaar was, omdat Hi de papieren niet in orde zou hebben gemaakt.
Net contact gehad met KS Hi, dan moet ik maar opnieuw bestellen.. WTF
Orderafdeling is niet beschikbaar, dus kan over een uur terugbellen :-S
Hoe bedoel je klantonvriendelijk... word helemaal gek van t gezeik met Hi..

• eew

eew

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:02:
[...]

Klopt je zult toch echt even moeten bellen krijg je ook meestal andere aanbieding a.d.h. je belverleden. (en gisteren waren ze op voorraad !!)

Sorry dubbel gepost !
Ik denk dat ik eerst een even de lokale vodafone winkel ga bellen, als die directe voorraad heeft voor een redelijke prijs heb ik er namelijk nog eentje binnen een uur.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:06:
Na contact met TNT blijkt dat het pakket onbestelbaar was, omdat Hi de papieren niet in orde zou hebben gemaakt.
Ik heb geen aandelen ;)

http://www.phoneshop.nl/h...2-jaar/A136T11150D24O419/

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat ik eerst een even de lokale vodafone winkel ga bellen, als die directe voorraad heeft voor een redelijke prijs heb ik er namelijk nog eentje binnen een uur.
kan me voorstellen :) die mogelijkheid had ik niet, maar was al erg blij met deze levertijd eerst leek ik tot eind mei of langer te moeten wachten nu nog lekker voor het weekend !!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:06:
Dat vind ik niet normaal hoor... Bel even met 08000105 en vraag gelijk naar de KS van KPN, niet van Hi. Ze zijn daar een stuk hulpvaardiger en kunnen meer voor je doen dan de KS van Hi.

Ik zou t verhaaltje toelichten zoals je hierboven hebt geschreven en zeggen dat je wilt annuleren omdat je er klaar mee bent. Moet jij eens zien hoe snel t geregeld is ;)

• DeBaroN
Hurley schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:59:
Krijg je altijd mail van Hi als je status wordt geupdate, of moet je zelf de bestelstatus op hun site blijven checken?
geen mail, maar sms

• eew

eew

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:14:
[...]

kan me voorstellen :) die mogelijkheid had ik niet, maar was al erg blij met deze levertijd eerst leek ik tot eind mei of langer te moeten wachten nu nog lekker voor het weekend !!
Dat schiet niet op, blijkbaar zijn die winkel niet direct te bellen, maar kom je weer op een landelijk 0900 nummer terecht. Wat een rotzooi.

Edit: Toch maar online klantenservice gebeld, die hadden een aanbieding van 109 euro. Dus dat maar gelijk geregeld.

[ Voor 11% gewijzigd door eew op 20-05-2011 10:32 ]

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Dat schiet niet op, blijkbaar zijn die winkel niet direct te bellen, maar kom je weer op een landelijk 0900 nummer terecht. Wat een rotzooi.

Edit: Toch maar online klantenservice gebeld, die hadden een aanbieding van 109 euro. Dus dat maar gelijk geregeld.
was hij nog op voorraad ??

De mijne is net binnen !

• eew

eew

Phusebox schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:17:
Iemand anders hier die bij Vodafone heeft besteld en dus ook die rare benaming op zijn bevestiging heeft staan?
Tegen mij zeiden ze overigens dat ze de toestellen waarschijnlijk volgende week verwachten. Week 21 zou een beetje laat zijn gezien de actie van Samsung.
uhm, mja Vanilla Senstaion heb ik ook staan, en we weten allemaal watvoor telefoon Phusebox heeft gekregen...

Want betekent dat eigenlijk???

Edit: @leontine13 ja, op vooraad in ieder geval maandag, met een beetje geluk zelfs morgen. Maar stond er bij jou ook vanilla Sensation achter?

[ Voor 12% gewijzigd door eew op 20-05-2011 10:42 ]

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
Gisterochtend om 9:00 een sms gekregen van Vodafone:

"Helaas kunnen we uw betelling niet binnen 24 uur bezorgen. De levertijd is 4 tot 5 werkdagen i.v.m. administratieve handelingen."

Ik heb vrijdag 13 mei de bestelling gedaan, 2-jarig abonnement met een ingangsdatum in juni.
Ik neem aan dat ze de 'per direct' abo's voorrang geven, want ik zie hierboven mensen die deze week online besteld hadden en al wel hun toestel binnen hebben?

• FMJ
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Had Vodafone aan de tel van de week en ze zeiden inderdaad dat het toestel net weer binnen was. Uitlevering zou een a 2 weken duren.... Trouwens ze zijn wel heel erg karig met het geven van kortingen 1 jaar BSW 275 kostte het toestel nog € 256,- .

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:41:
[...]

uhm, mja Vanilla Senstaion heb ik ook staan, en we weten allemaal watvoor telefoon Phusebox heeft gekregen...

Want betekent dat eigenlijk???

Edit: @leontine13 ja, op vooraad in ieder geval maandag, met een beetje geluk zelfs morgen. Maar stond er bij jou ook vanilla Sensation achter?
Ja inderdaad ! en toen ik vroeg wat dat was telefonisch werd gezegt (gisteren) speciale uitvoering die niet leverbaar is maar de black wel !! dus toen direct om laten zetten en zojuist geleverd !!
is de gewone uitvoering en op de doos staat dat je het sensation pack kunt downloaden tot een bepaalde periode !

• eew

eew

FMJ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:45:
Had Vodafone aan de tel van de week en ze zeiden inderdaad dat het toestel net weer binnen was. Uitlevering zou een a 2 weken duren.... Trouwens ze zijn wel heel erg karig met het geven van kortingen 1 jaar BSW 275 kostte het toestel nog € 256,- .
Ik heb net voor 109,99 bij Bel+SMS+Web 150 2 jaar. Maar hij heet Samsung Galaxy II Vanilla Sensation, iemand enig idee wat hiermee aan de hand is?

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Ik heb net voor 109,99 bij Bel+SMS+Web 150 2 jaar. Maar hij heet Samsung Galaxy II Vanilla Sensation, iemand enig idee wat hiermee aan de hand is?
zie boven !!

• eew

eew

Maar is die telefoon anders, want online is er niets te vinden over een andere kleur ofzo. En ik dacht ook niet dat er branded versies waren. Of zit er gewoon iets bij en kan ik het zo laten? Dat ik niet opeens een unieke gele SGSII die naar vanille ruikt krijg ofzo 8)7 . Met aan alle kanten Vodafone logo's.

• FMJ
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

je hebt dan wel een uniek toestel :D:D

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Maar is die telefoon anders, want online is er niets te vinden over een andere kleur ofzo. En ik dacht ook niet dat er branded versies waren. Of zit er gewoon iets bij en kan ik het zo laten? Dat ik niet opeens een unieke gele SGSII die naar vanille ruikt krijg ofzo 8)7 . Met aan alle kanten Vodafone logo's.
volgens mij is het alleen een pakketje extra wat je kunt downloaden zo te zien, alleen lijkt het in de computer daar om een niet op voorraad toestel te gaan en als je om de black vraag komt die wel ineens als op voorraad uit de computer rollen. althans zo was het bij mij toen ik belde maar dat was ook pas na de 4e keer. toen was er een wakker die zei ja maar u heeft een speciale uitvoering besteld !!! Nou niet dus !
gelijk omgezet met resultaat !!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-12 11:22
eew schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Dit is echt al heel vaak behandeld in deze topic, gebruik de zoekfunctie ook ;)
Echter om antwoord te geven. Dit is de normale uitvoering van de SGS2, volgens mij zelfs nog zonder Vodafone logo (maar zoek maar is ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:18:
[...]

Dat vind ik niet normaal hoor... Bel even met 08000105 en vraag gelijk naar de KS van KPN, niet van Hi. Ze zijn daar een stuk hulpvaardiger en kunnen meer voor je doen dan de KS van Hi.

Ik zou t verhaaltje toelichten zoals je hierboven hebt geschreven en zeggen dat je wilt annuleren omdat je er klaar mee bent. Moet jij eens zien hoe snel t geregeld is ;)
Bedankt voor de tip!

Heb nogmaals met de KS gebeld en men gaf aan dat zij moeten wachten tot het toestel retour is, dan moeten ze mijn verlenging annuleren en pas na 10 werkdgn kan ik opnieuw een verlenging aanvragen - aangegeven dat ik dit heel klantonvriendelijk vind.. "er is helaas niets aan te doen mevrouw, dit is onze werkwijze"
Uiteindelijk om een leidinggevende gevraagd en deze wil mij wel tegemoetkomen en gelijk een verlenging aanvragen wanneer het toestel retour is (ma. of di.).. Volgens mij kom ik dan wel weer achteraan in de rij met orders, maar de toestelprijs van € 39,95 bij een Hi verlenging Hi 35 1jr met Internet Extra zie ik nergens geëvenaard..
Wat een gedoe!!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 23:58
Nu ook bij de phoneshop besteld. Beetje twijfel over die zaak, reviews zijn niet allemaal positief en kan zo snel ook geen keurmerk vinden. Toch maar de gok genomen, zodra hij verzonden is Belsimpel annuleren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Bedankt voor de tip!

Heb nogmaals met de KS gebeld en men gaf aan dat zij moeten wachten tot het toestel retour is, dan moeten ze mijn verlenging annuleren en pas na 10 werkdgn kan ik opnieuw een verlenging aanvragen - aangegeven dat ik dit heel klantonvriendelijk vind.. "er is helaas niets aan te doen mevrouw, dit is onze werkwijze"
Uiteindelijk om een leidinggevende gevraagd en deze wil mij wel tegemoetkomen en gelijk een verlenging aanvragen wanneer het toestel retour is (ma. of di.).. Volgens mij kom ik dan wel weer achteraan in de rij met orders, maar de toestelprijs van € 39,95 bij een Hi verlenging Hi 35 1jr met Internet Extra zie ik nergens geëvenaard..
Wat een gedoe!!
dit vind ik echt onzin, je stuur je kapotte toestel toch gewoon ter reparatie?
dat heeft toch geen invloed op je abonnement?

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:00:
Nu ook bij de phoneshop besteld. Beetje twijfel over die zaak, reviews zijn niet allemaal positief en kan zo snel ook geen keurmerk vinden. Toch maar de gok genomen, zodra hij verzonden is Belsimpel annuleren.
bij mij 2 x super gegaan ! is ool een live chat met direct antwoord

• ph4ge
Ja, maar heb jij ook gebruik gemaakt van de aftersales? Hoop het natuurlijk niet, maar dat vind ik toch wel belangrijk dat er goede verhalen zijn, juist bij webshops.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Bedankt voor de tip!

Wat een gedoe!!
Ga gewoon naar de Hi-shop. Die KS bij Hi is niks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:01:
[...]

dit vind ik echt onzin, je stuur je kapotte toestel toch gewoon ter reparatie?
dat heeft toch geen invloed op je abonnement?
Het toestel is niet eens stuk.. Er is iets mis gegaan met de order van TNT en zowel Hi als TNT weten niet precies waar het probleem zit.. TNT heeft het erover dat de papieren niet in orde waren, Hi zegt dat de doos open of stuk was.. Echt n hele rare werkwijze..
Word ook een beetje zat van het bellen naar de KS..

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Maar de toestelprijzen zijn inmiddels omhoog gegaan toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Het toestel is niet eens stuk.. Er is iets mis gegaan met de order van TNT en zowel Hi als TNT weten niet precies waar het probleem zit.. TNT heeft het erover dat de papieren niet in orde waren, Hi zegt dat de doos open of stuk was.. Echt n hele rare werkwijze..
Word ook een beetje zat van het bellen naar de KS..
ah, dan was ik even in de war met een ander bericht.

maar dan nog, dit staat allemaal los van jou abonnement.
datr ze je maar gewoon een toestel sturen, zal jou een rotzorg zijn hoe ze dat doen en waar hij vandaan komt.

• DeBaroN
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Maar de toestelprijzen zijn inmiddels omhoog gegaan toch?
Sorry zat verhalen van verschillende mensen door elkaar te halen. Dus vergeet mijn post maar.

@Monaldo hieronder, van harte.

Vind het wel belachelijk dat ik 2 mei al besteld had en hem nog niet heb!
Ben ook niet de enige volgens mij.
Is echt slechte service van Hi!

[ Voor 27% gewijzigd door DeBaroN op 20-05-2011 11:25 ]

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Eindelijk ontvangen van Hi :)

12/5 Besteld
12/5 - 18/5 voor inschrijven
18/5 - 19/5 Order picking
19/5 - order verzonden
20/5 - door TNT geleverd

Status bij Hi werd elke keer wel aangepast en vanaf 19/5 volgbaar via TNT.
Heb alleen op 19/5 sms gehad dat die op 20/5 aangeboden zou worden door TNT.

Succes iedereen ik mag eindelijk naar de andere topic toe.

[ Voor 3% gewijzigd door monaldo op 20-05-2011 11:22 ]

• PC-builder
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-12 17:13
Lol!!!
Ik had gister een mailtje gestuurd hoe 't zat met de levering van mijn SGSII van pdashop, omdat ik vorige week mailtje heb gehad waarin stond dat mijn bestelling 'net' buiten de 1e zending viel. Maar dat ze volgende week (deze week) een nieuwe zending zouden krijgen. Woensdag kwam er dan een mailtje dat de dag erna nieuwe telefoons binnenkwamen. Maar afijn, kreeg dit als antwoord op mijn mail:

U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. Wij verwachten dit toestel morgen weer binnen te krijgen. Vanwege overweldigende belangstelling en wereldwijde schaarste is echter nog onduidelijk of deze levering voldoende zal zijn voor iedereen die een pre-order bij ons geplaatst heeft.

Wij verzenden onze pre-orders op volgorde van binnenkomst. Als u de Samsung Galaxy S II uit de levering van morgen ontvangt, zenden wij u morgenavond per e-mail of sms een verzendbevestiging. Heeft u het toestel besteld in combinatie met een abonnement en zit u bij de levering, dan neemt onze abonnementenadministratie contact met u op. Voor iedereen die het toestel nog niet ontvangt houden we een nieuwe leverdatum van 30-05-2011 aan.

Exáct hetzelfde mailtje als dat ze woensdag stuurde.. Dan wordt het nog maar anderhalve week extra wachten...

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
baronruud schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:03:
[...]

De Hi-shop is ook niet alles :P Ik ben er gisteren heen geweest om te vragen of ze de SGSII op voorraad hadden:

Ik: Hebben jullie de SGSII op voorraad?
Verkoper: Ja, we hebben de SGSII.
Ik: Op voorraad?
Verkoper: Eh nee, maar als het goed is krijgen we hem morgen weer binnen. Je zou het dan even moeten vragen. Maar we kunnen hem wel alvast even voor je reserveren.
Ik: Oh, maar ik heb al een bestelling geplaatst in de online shop van Hi, kan ik hem dan voor dezelfde prijs hier krijgen. Ik wacht namelijk al even op mijn toestel.
Verkoper: Eh, dan moet je morgenochtend even langskomen, zodat het toestel niet uitverkocht is.

Dus ik ben vanmorgen langsgeweeest:

Ik: Hoi, hebben jullie de SGSII inmiddels op voorraad?
Verkoopster: Ja, we hebben de SGSII.
Ik: Op voorraad?
Verkoopster: Ja!
Ik: Want ik heb online besteld in de Hi shop; ik wacht echter al sinds 11 mei op mijn toestel.
Verkoopster: Oh, nou we hebben er maar eentje binnen gekregen, en die verkopen we eigenlijk liever hier in de winkel. En het is lastig om je bestelling te annuleren enzo...Je zou anders even naar de Hi KS moeten bellen om te vragen hoe het ervoor staat.
Ik: Dat heb ik een paar dagen geleden al gedaan, maar ze zeiden dat het nog wel even kon gaan duren.
Verkoopster: Oh, nou ik zal even bij mijn collega navragen wat ik voor je kan doen. (Even later) Sorry, maar alle SGSII's die wij hebben zijn al gereserveerd. Ik kan je verder niet helpen. Waarom komt echt iedereen voor de SGSII?
Ik: Omdat het zo ongeveer de beste telefoon is die op het moment uit is.
Verkoopster: Oh, maar de iPhone4 dan?
Ik: Ja, da's ook een prima toestel... *zucht* :P

• ph4ge
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:02:
bij mij 2 x super gegaan ! is ool een live chat met direct antwoord
De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x Samsung Galaxy S 2 i9100 Black

Zojuist besteld bij phoneshop.nl. Neem aan dat ik hem morgen heb? Of toch maandag? :( Algebeld geannuleerd.

Verwijderd

03-05 besteld bij Hi
Gisteravond eindelijk de orderstatus versprongen naar "Order verzonden".
TNT-status staat nu nog op "Bij TNT gemeld" en is dus nog niet gesorteerd...

Had zó gehoopt het toestel vandaag eindelijk te ontvangen, maar gok dat dat 'm helaas toch niet gaat worden...

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:36
E-mail van GSMwijzer *O*

"Wij hebben uw aanvraag inmiddels verder voor u in behandeling genomen
met het door u opgegevens adres. Het is niet meer nodig om u nog een
nieuw contract toe te zenden."

Dus dat scheelt weer wat rompslomp. Hoef ik in ieder geval niks meer te doen tot abbo is goedgekeurd en toestel verzonden wordt wanneer deze op voorraad is. 8)

Komt er niet a.s. dinsdag/woensdag een levering bij hen? Als dat zo is hoop ik dat het een flinke wordt. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Recrush op 20-05-2011 12:21 ]

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-12 13:07
iemand het toestel van vodafone al binnen? belde voor online verlengen, zegt die gast dat ik volgende week terug moet bellen omdat het toestel nog niet uit is... en hij niet kan boeken omdat er geen artikel nummers zijn en zo...

eikels.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:04:
03-05 besteld bij Hi
Gisteravond eindelijk de orderstatus versprongen naar "Order verzonden".
TNT-status staat nu nog op "Bij TNT gemeld" en is dus nog niet gesorteerd...

Had zó gehoopt het toestel vandaag eindelijk te ontvangen, maar gok dat dat 'm helaas toch niet gaat worden...
Net contact gehad met TNT, want bij mij is 't namelijk ook nog steeds hetzelfde. Ze konden me niet zoveel vertellen... De zending is inderdaad alleen door Hi bij TNT elektronisch aangemeld, maar hij is nog niet verstuurd (vanuit Hi). Dus we krijgen hem op z'n vroegst morgen. :(

Verwijderd

P33R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:23:
iemand het toestel van vodafone al binnen? belde voor online verlengen, zegt die gast dat ik volgende week terug moet bellen omdat het toestel nog niet uit is... en hij niet kan boeken omdat er geen artikel nummers zijn en zo...

eikels.
ja ik ! 14 mei besteld en vandaag ontvangen na vele malen bellen, je moet echt om de SII Black vragen !! anders zetten ze je op de sensation die weer niet op voorraad staat (maar het zelfde is :))

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
monaldo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:22:
Eindelijk ontvangen van Hi :)

12/5 Besteld
12/5 - 18/5 voor inschrijven
18/5 - 19/5 Order picking
19/5 - order verzonden
20/5 - door TNT geleverd

Status bij Hi werd elke keer wel aangepast en vanaf 19/5 volgbaar via TNT.
Heb alleen op 19/5 sms gehad dat die op 20/5 aangeboden zou worden door TNT.

Succes iedereen ik mag eindelijk naar de andere topic toe.
Precies hetzelfde bij mij:). Ook ontvangen:).

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12 19:05
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Net contact gehad met TNT, want bij mij is 't namelijk ook nog steeds hetzelfde. Ze konden me niet zoveel vertellen... De zending is inderdaad alleen door Hi bij TNT elektronisch aangemeld, maar hij is nog niet verstuurd (vanuit Hi). Dus we krijgen hem op z'n vroegst morgen. :(
Bij mij is het hier precies hetzelfde! 5-5 besteld, 18/5 en 19/5 order picking, gister veranderd in order verzonden. Status bij TNT is nog steeds sinds gisteravond: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Zou dit kunnen betekenen dat we hem morgen krijgen?

Verwijderd

Ik snap het niet meer... Gisteren een sms gehad van Hi, maar ik heb een ordernummer van KPN...
Ik kan dus niets bij TNT zien :(
Vanochtend maar een briefje op e deur gedaan dat de postbode direct naar het postkantoor kon...
Hopen dat hij vandaag geleverd wordt, en ik hem vanavond bij het postkantoor op kan halen...

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12 19:05
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:55:
Ik snap het niet meer... Gisteren een sms gehad van Hi, maar ik heb een ordernummer van KPN...
Ik kan dus niets bij TNT zien :(
Vanochtend maar een briefje op e deur gedaan dat de postbode direct naar het postkantoor kon...
Hopen dat hij vandaag geleverd wordt, en ik hem vanavond bij het postkantoor op kan halen...
Heb je de orderstatus op Hi gebruikt? Daar staat een link naar je TNT Track & trace!

Verwijderd

SnoopBok schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:47:
[...]

Bij mij is het hier precies hetzelfde! 5-5 besteld, 18/5 en 19/5 order picking, gister veranderd in order verzonden. Status bij TNT is nog steeds sinds gisteravond: De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar

Zou dit kunnen betekenen dat we hem morgen krijgen?
Ja, bij TNT zeiden ze dat als Hi het toestel vandaag op zou sturen voor 18:00 uur, dat we het dan morgen zouden ontvangen. En de meneer van TNT raadde me aan om contact op te nemen met Hi, dat heb ik ook gedaan, maar die konden me helemaal niks vertellen verder... "Ja meneer, ik zie hier dat het pakket voorgemeld is bij TNT", ja dat wisten wel al..!

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-12 16:24
T-Mobile (telefonisch, bij T-Mobile KS) order geplaatst donderdag 12-5 rond 13:00 --> afleverafspraak a.s. maandag 23-5 (vandaag kon niet meer)

(Wellicht tot ziens in het Samsung Galasy S II topic deel 4 en later :+ )

[ Voor 21% gewijzigd door fietsie op 20-05-2011 13:09 ]

Verwijderd

SnoopBok schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Heb je de orderstatus op Hi gebruikt? Daar staat een link naar je TNT Track & trace!
Doordat het ordernummer van KPN is, kan ik bij Hi niets zien.
Omdat de order van Hi is, kan ik bij KPN ook niets zien...

LMOA

Het Toestel is in ieder geval onderweg.

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Yep, ik heb ook eindelijk bericht van T-mobile. Ook voor maandag een afleverafspraak gemaakt.
Werd ook wel tijd met al die andere aanbieders die deze week gewoon toestellen binnen hadden gekregen.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
P33R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:23:

eikels.
Onzin, ik heb gisteren besteld. Online lukte inderdaad niet, maar via de klantenservice wel. Had een keurig nette dame aan de lijn die mij erg goed hielp en mijn vragen beantwoordde (en niet met een standaard lulverhaal kwam).

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:47

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Maandag bij T-mobile abbonement verlengt (loopt 21 juli af). Stond dat er tot 10 werkdagen levering op het product zat (SGS2). Krijg vandaag een mail over de levering, afspraak staat voor maandag. Netjes dus.

Verwijderd

Op 3 mei besteld(verlening) bij HI. Vanmorgen is hij door TNT afgeleverd.

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12 11:12

Flipmo

OMG !!

op 2 mei verlengt met HI, vanmiddag de telefoon ontvangen.
Kan er ook eindelijk mee gaan spelen :)

Verwijderd

Net als een gek bij phoneshop.nl besteld. Eerst een medewerker gevraagd via de chat hoeveel er nog op voorraad waren. Hij zei 13..ik gelijk besteld maar was niet in de buurt van een scanner om het contract terug te mailen.

Zojuist thuis gekomen gelijk contract ingescand (1 uur na het bestellen)

Eerst naar de chat gegaan, zijn ze nog op voorraad: Nee meneer ze zijn helaas uitverkocht...jaja dan zijn het er ook geen 13 geweest :(

Order bij Algebeld.nl is in ieder geval wel geannuleerd :) dus ga zo is ff de stad in om een gsm te scoren :D

Verwijderd

Ik heb hem besteld via hi maar gaat nog wel even duren. Is het mogelijk dat als ik een hi/kpn winkel vind waar ze hebben hebben liggen dat ik hem mee kan krijgen en dus niet op mijn bestelling hoef te wachten?

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 11:00
Ik heb hem binnen van Hi :D! 3 mei besteld.

• damkoning
  • Laatst online: 23-12 22:55
Ik heb net op de Hi site gecheckt wat mijn goedkoopste optie is voor de GSII. Dat is een 1 jarig abbo €15,- zonder internet.

totale kosten:

12*15=180
toestel=260
totaal= 440

440 euro voor een toestel plus een jaar lang 60min/120smsjes plus sms verdubbelaar. ben je nog veel goedkoper uit dan een los toestel...

• ph4ge
damkoning schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:31:
Ik heb net op de Hi site gecheckt wat mijn goedkoopste optie is voor de GSII. Dat is een 1 jarig abbo €15,- zonder internet.

totale kosten:

12*15=180
toestel=260
totaal= 440

440 euro voor een toestel plus een jaar lang 60min/120smsjes plus sms verdubbelaar. ben je nog veel goedkoper uit dan een los toestel...
Tja, maar wat moet je met een smartphone, zeker deze, zonder internet?

• damkoning
helemaal niks. Maar ik zie ook dat mensen hem los kopen voor 100 euro meer....

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 12:08
ph4ge schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:41:
[...]

Tja, maar wat moet je met een smartphone, zeker deze, zonder internet?
Dan kan je thuis wifi-en
Soort ipad dus, maar dan kleiner :P

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

totale kosten:

12*15=180
toestel=260
totaal= 440

Heb ik me ook zitten bedenken. En dan een abo erbij nemen van bijv. Simyo met meer minuten+internet en dan Hi afkopen voor 200 euro. Echter ben ik bang de Hi je dan gaat zitten fucken met nummerportering.

Oh jaaaaaaaa! Flikkers bij Hi kon met dit abo het toestel eerst nog krijgen voor € 209. Is nu ineens 289 geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 20-05-2011 14:57 ]

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18

Videopac

Rommelt wat aan.

Voor compleet nieuwe gebruikers kan dit dus wel?
Toestel met goedkoopste abbo kopen + losse SIM en dan die losse SIM gebruiken??

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Verwijderd

ManiacsHouse schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:50:
[...]

Heb ik me ook zitten bedenken. En dan een abo erbij nemen van bijv. Simyo met meer minuten+internet en dan Hi afkopen voor 200 euro. Echter ben ik bang de Hi je dan gaat zitten fucken met nummerportering.
eecht andere abbo afsluiten met nummer behoud en de de telefoon bestellen met nieuw nummer

• damkoning
Ik weet zelf niet echt wat of het handig is. Maar het lijkt me iig wel voordeliger dan een los toestel kopen. Maar vond het gewoon frapant dat het toestel+abbo veel goedkoper kan zijn dan een los toestel...

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024

totale kosten:

12*15=180
toestel=260
totaal= 440

Toestel is 360?

Verwijderd

Denk dat ze er op gokken dat je elke maand gortig over je abonnement gaat en op deze manier dus nog flink bijbetaald

• damkoning
oh ja vergeten er bij te vermelden betreft een verlenging. Nieuw abbo is het 360 zoals Nivk al vermeld

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Hij zal een verlenging hebben denk ik. Als nieuwe klant is het 360 ja. Dus dat grapje gaat niet werken.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Hoppa, hij is binnen.
KPN verlenging geannuleerd en bij de KPN winkel in ALMERE opgehaald :P

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:59:
Hoppa, hij is binnen.
En kreeg je dezelfde aanbieding als via internet?

Verwijderd

Eerst naar de winkel gegaan en gevraagd of ie binnen was en toen gelijk ter plekke je verlenging geannuleerd?
Die tactiek wil ik zo ook gaan toepassen :d
ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:59:
Hoppa, hij is binnen.

• ApOE
Eerst naar de winkel gegaan en gevraagd of ie binnen was en toen gelijk ter plekke je verlenging geannuleerd
YEP :P

En nog goedkoper dan online (scheelde 30€)

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:03:
[...]

YEP :P

En nog goedkoper dan online (scheelde 30€)
Met wat voor abo?

Verwijderd

Oke het is genoeg: Ik ga de stad in en jagen! haha

• ApOE
1 jaar verlenging 42.5 p/m
129.95 bij betaald.

(kan volgende maand mn abo al naar benede gooien >:) )

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

ApOE schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:09:
[...]

1 jaar verlenging 42.5 p/m
129.95 bij betaald.

(kan volgende maand mn abo al naar benede gooien >:) )
Ze hebben toch die Sim Smart-actie? € 25 per maand en dan zo'n abo afsluiten dat je telefoon gratis krijgt. En die meteen verlagen naar een lagere bundel.
Nevermind. 1-jarig ipv. 2 zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door ManiacsHouse op 20-05-2011 15:16 ]

Verwijderd

ManiacsHouse schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:15:
[...]

Ze hebben toch die Sim Smart-actie? € 25 per maand en dan zo'n abo afsluiten dat je telefoon gratis krijgt. En die meteen verlagen naar een lagere bundel.
Nevermind. 1-jarig ipv. 2 zie ik
dat is alleen bij 2 jaar
Pagina: 1 ... 71 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!