ik heb net met de hi klantenservice gebeld en gezegd dat ik wel erg veel negatieve korting op de site krijg en wat zeuren. hierna werd ik doorverbonden naar een ander gedeelte die er voor zorgde dat ik extra korting kreeg en nu dus goedkoper uit ben dan een nieuwe klant en hij probeerde er voor de zorgen dat ik hem voor het weekend binnen heb
Verwijderd
Naar waar ben je doorverbonden? Ik had hetzelfde probleem namelijk en het was einde verhaal zegmaar
Hmm voor het weekend, dat zou morgen moeten zijn. Zou er niet op rekenen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:06:
ik heb net met de hi klantenservice gebeld en gezegd dat ik wel erg veel negatieve korting op de site krijg en wat zeuren. hierna werd ik doorverbonden naar een ander gedeelte die er voor zorgde dat ik extra korting kreeg en nu dus goedkoper uit ben dan een nieuwe klant en hij probeerde er voor de zorgen dat ik hem voor het weekend binnen heb
Als dat zo is dat jij hem eerder krijgt, schiet ik em lek! Korting geven is prima, maar andere mensen die al langer wachten benadelen is wel slecht! Dus gok er niet op, aangezien ik 13 mei al besteld hebVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:06:
[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2011 16:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik sta nog op voorinschrijving, 17 mei besteld.
weet iemand of ze hem in zuid-limburg ergens in een Hi shop hebben?
weet iemand of ze hem in zuid-limburg ergens in een Hi shop hebben?
Sinds de start van deze topic worden er gemiddeld 3,09 berichten per uur gepost! Dit is een record!!
Verwijderd
Zo heb hem net opgehaaldVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:02:
*Sluit pc af pakt de trein en gaat zn s2 halen in de hi shop*
Had een pre order van 2 mei bij hi werd op dinsdag de 17de om 2 uur al gebeld voor een afspraak voor het afleveren. Ik denk dat ik dus 1 van de eerste was die hem bij Hi had gepreorderd. ( 2 mei om 1 uur in de middag )
Ik was dus toen helemaal blij alleen na de mensen van Hi levering gesproken te hebben bleek dat ik echt mn pinpas nodig had die bij de rekening hoorde van het contract. Ik had een week eerder al aangegeven dat ik die pas niet meer had en toen had mevrouw van de KS gezegd dat ze zou regelen dat ik met mn andere pas die ik wel had die 1 cent kon pinnen.
Alleen volgens meneer van de levering kon dit niet en had die eikel meteen mn order geanuleerd!!! :@#$#%$$%$$
Als gevolg dat ik een nieuwe order moest plaatsen op de 18de waardoor ik weer helemaal achteraan op de lijst kwam
Toen dus maar wat winkels afgegaan en in de Hi shop in Hilversum hadden ze er nog 2
Heb hem dus eindelijk!
* Dus er ligt er als het goed is nog 1 in hilversum alleen weet ik niet of deze miss apart gelegd is voor iemand. Proberen kan altijd.
Dus studentmobiel ook? Dat is 1 en hetzelfde bedrijf min of meer toch?Tjeerdtq schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:54:
[...]
GSMWijzer levert waarschijnlijk dinsdag/woensdag.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:12:
[modbreak] Dit is echt de laatste waarschuwing voor dit topic, of men houd rekening met de Topic waarschuwing of dit topic wordt definitief gesloten. [/]
Als topic-starter vraag ik jullie vriendelijk toch dringend je hier aan te houden. Als jullie willen chatten doe dit dan op irc. Als je je frustraties/blijdschap over leveringen e.d. kwijt wil doe dit dan met info over de bestelling (waar, wanneer, hoe) zodat mensen ook informatie krijgen!Waarschuwing:
Het is duidelijk geworden dat de Samung Galaxy SII vanaf vandaag leverbaar is geworden. Nutteloze berichten als "ik heb hem" of "hij ligt thuis" en andere berichten met deze strekking zijn ongewenst en daarmee niet nodig in dit topic! Hou hier rekening mee wanneer je een bericht wil plaatsen.
Het is hier geen slow chat! Vanaf nu inhoudelijke berichten posten anders gaat het topic definitief op slot.
Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic.
Alvast bedankt!
PS. Ikzelf heb me ook niet altijd aan de regels gehouden, excuses daarvoor!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Wanneer heb jij em besteld? Ik verwacht nog een telefoontje van coolblue, maar ik begin de hoop te verliezen.Tremere schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:18:
Zonet gebeld door smartphoneshop voor een afleverafspraak. Morgen tussen 08.30 en 13.00 komt de koerier me verblijden met het toestel.
2 jaar verlenging KPN Personal Smart 1500 (eerste 6 maanden €25,-; normaal €150,-) zonder bijbetalen.
(Bij KPN kun je na een maand onbeperkt je abo verhogen of verlagen, dus goedkoopste optie).
Na dat Studentmobiel zeer langzaam was (thank god) besloten dit te annuleren en te gaan voor een HI abbo dat ik gister avond heb gezien, little did i know over een prijs wijziging die gister nacht is door gevoerd.
Het verschil is ongeveer 60 euro op het toestel.
Zoals ik het gister avond kreeg:
Hi 30 1 jaar + internet extreem (44.95 pm) eerste 3 maanden 29.95 en voor het toestel nog 39.95. mind you dit was een verlenging. Totaal prijs zou dan: 540 euro zijn ongeveer, met de huidige waarde van de S2 dus een jaar lang snel internet en redelijke bundel voor 40 euro. Super deal natuurlijk
Vanochtend was het op eens een toestel voor 99.95 euro, en mooie 60 euro duurder, iets wat toch de pret drukte. Na opbellen uiteindelijk nog 50 euro van de prijs af geluld. Dit was alleen mogelijk bij verlengen met klant waarde E, maar was in ieder geval bijna 300 euro goedkoper dan het abbo dat ik bij Studenmobiel had aangevraagd.
Hi heeft op dit moment tussen de 350-400 mensen wachten op een telefoon, voor mij word het dus zeker eind mei gok ik zo. Maar wie weet.
Het verschil is ongeveer 60 euro op het toestel.
Zoals ik het gister avond kreeg:
Hi 30 1 jaar + internet extreem (44.95 pm) eerste 3 maanden 29.95 en voor het toestel nog 39.95. mind you dit was een verlenging. Totaal prijs zou dan: 540 euro zijn ongeveer, met de huidige waarde van de S2 dus een jaar lang snel internet en redelijke bundel voor 40 euro. Super deal natuurlijk
Vanochtend was het op eens een toestel voor 99.95 euro, en mooie 60 euro duurder, iets wat toch de pret drukte. Na opbellen uiteindelijk nog 50 euro van de prijs af geluld. Dit was alleen mogelijk bij verlengen met klant waarde E, maar was in ieder geval bijna 300 euro goedkoper dan het abbo dat ik bij Studenmobiel had aangevraagd.
Hi heeft op dit moment tussen de 350-400 mensen wachten op een telefoon, voor mij word het dus zeker eind mei gok ik zo. Maar wie weet.
Besteld op 4 mei via Hi.nl verlenging. Staat sinds 18 mei (gistermorgen) op order picken. Toch verzekerde de Hi KS mijn vriendin dat het toestel morgen geleverd wordt. Iemand enig idee tot hoe laat men die status nog kan veranderen? Weet wel dat de KS tot 22:00 uur bereikbaar is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Net gebeld over een nieuwe simkaart, deze superbehulpzame mevrouw van Hi heeft er één gratis opgestuurd. Ze zei er ook bij dat ik mijn S2 morgen ontvang, en ze zei tegen mij dat ik heel veel geluk heb gehad. Er zijn 200 toestellen binnengekomen en rond de 1000 orders. Ze wenste mij ook nog heel veel speelplezier met mijn nieuwe telefoon:). Eindelijk iemand die wél verstand van zaken heeft en behulpzaam is. Via de Hi site moest ik eerst 20,23 bijbetalen(raar bedrag). Toen ik 5 minuten geleden weer keek moest ik 40,46 bijbetalen, dit vond ik raar en daarom heb ik gebeld:) SUPER!
Besteld: 12-05-2011
Orderinfo:
Ordernummer: xxxxxxxxx
Samsung Galaxy S2
Hi Hi Online 45 1 jaar
Internet Extreem
Hi sim-kaart
Status:
Laatste update: 14/05/2011
Voor inschrijving PFFFFFFF
Idem bij GSMWeb, maar nog steeds mooi adverteren met "vandaag besteld = morgen in huis" bij losse toestellen, stelletje huichelaars. M'n vorige twee toestellen daar gehaald, maar dus nooit meer.alwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:19:
pdashop is inmiddels 31 mei....
Ik kan hem daar helaas niet meer annuleren, contract immers al ondertekend en aansluiting per direct laten ingaan.
Net weer gebeld met Hi KS, deze mevrouw zei dat ze me niks kon vertellen over wanneer mijn order eventueel uitgeleverd zou worden, en aan mijn ordernummer had ze niks..... ?
Vertelde mij dat ze gewoon de lijst netjes op volgorde afwerken, een opmerking van mijn kant dat er nieuwe klanten de belofte is gedaan dat ze hun toestel voor het weekend nog zouden hebben (in dit topic) werd afgedaan als : op het internet kan zoveel worden gezegt
Volgende week zouden er weer nieuwe toestellen binnnenkomen maar ze kon mij niet vertellen of ik bij die uitlevering zou zitten en gewoon de status van de bestelling moest volgen. grrrrr
Vertelde mij dat ze gewoon de lijst netjes op volgorde afwerken, een opmerking van mijn kant dat er nieuwe klanten de belofte is gedaan dat ze hun toestel voor het weekend nog zouden hebben (in dit topic) werd afgedaan als : op het internet kan zoveel worden gezegt
Volgende week zouden er weer nieuwe toestellen binnnenkomen maar ze kon mij niet vertellen of ik bij die uitlevering zou zitten en gewoon de status van de bestelling moest volgen. grrrrr
Vriend van me heeft verlengd bij Vodafone. Is 10 jaar klant bij Vodafone met een hoge klantwaarde.
Wilde toch even delen wat ze voor hem konden betekenen. Bsw 200 eerste jaar dus 17,50 2de jaar 34,5 euro. Hij hoefde maar 5 euro bij te betalen voor het toestel!
Is in totaal dus met 2 jaar bellen uitgerekend slechts 650 euro kwijt. Wow
Zeer netjes van Vodafone
Wilde toch even delen wat ze voor hem konden betekenen. Bsw 200 eerste jaar dus 17,50 2de jaar 34,5 euro. Hij hoefde maar 5 euro bij te betalen voor het toestel!
Zeer netjes van Vodafone
Ik ben van plan om de Samsung Galaxy S2 te kopen.
Waar kan ik hem het beste halen?
Ik zou graag enkel los toestel hebben (België).
Ik heb allerlei reacties gehoord dat de gsm's van coolblue bijna allemaal een roze vlek hebben met camera. Klopt dit of is dit niet het geval?
Waar kan ik hem het beste halen?
Ik zou graag enkel los toestel hebben (België).
Ik heb allerlei reacties gehoord dat de gsm's van coolblue bijna allemaal een roze vlek hebben met camera. Klopt dit of is dit niet het geval?
Prachtig, maar ze moeten eerst nog nummerportering aanvragen en T-Mobile heeft daar 4-5 dagen voor nodig.Tjeerdtq schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:54:
[...]
GSMWijzer levert waarschijnlijk dinsdag/woensdag.
Dus toch maar geannuleerd en vanmiddag in de winkel de phone opgehaald, overigens met een Voda abo.
Wou ik net zeggen dat ik hem heb besteld, mag dat niet.
Wou ik net zeggen dat hij is verstuurd, mag ... ik weet niet of dat mag.
Anyways, bij de Phoneshop in Den Haag was er een partij binnen, voor een redelijke prijs 499.
Ik heb daar dus 1 be****d. Die is vandaag verzonden.
Ik wou vanochtend eigenlijk eerst bij 4Launch bestellen, daar stond op van op=op (op voorraad dus).
Later op de dag, tegen 1 uur aan was dat veranderd in 6-10 dagen, ik kon mezelf wel in mijn kop schieten.
Anyways, vele sites afgestruind, vele winkels afgebeld (Mediamarkt Rijswijk 539 om half 2 op voorraad).
Uiteindelijk per ongeluk terecht gekomen op Phoneshop, gelijk gebeld en gevraagd, 1 minuut na gesprek besteld en betaald.
Helaas wordt hij geleverd terwijl ik niet thuis ben, ik vraag me dus af of hij eerst naar het depot gaat en maandag naar ophaalpunt (supermarkt) of direct naar ophaalpunt (dezelfde supermarkt).
We'll see.
Greetz.
Wou ik net zeggen dat hij is verstuurd, mag ... ik weet niet of dat mag.
Anyways, bij de Phoneshop in Den Haag was er een partij binnen, voor een redelijke prijs 499.
Ik heb daar dus 1 be****d. Die is vandaag verzonden.
Ik wou vanochtend eigenlijk eerst bij 4Launch bestellen, daar stond op van op=op (op voorraad dus).
Later op de dag, tegen 1 uur aan was dat veranderd in 6-10 dagen, ik kon mezelf wel in mijn kop schieten.
Anyways, vele sites afgestruind, vele winkels afgebeld (Mediamarkt Rijswijk 539 om half 2 op voorraad).
Uiteindelijk per ongeluk terecht gekomen op Phoneshop, gelijk gebeld en gevraagd, 1 minuut na gesprek besteld en betaald.
Helaas wordt hij geleverd terwijl ik niet thuis ben, ik vraag me dus af of hij eerst naar het depot gaat en maandag naar ophaalpunt (supermarkt) of direct naar ophaalpunt (dezelfde supermarkt).
We'll see.
Greetz.
Ik heb de telefoon 5 dagen geleden bij KPN besteld, dus niet bij Hi (ja het is bekend dat Hi een dochteronderneming is).
Heb een abonnement voor 1 jaar en zou 110 euro moeten bij betalen.
Kreeg ik gisteren een mail:
Wij hebben uw opdracht verwerkt.
De door u bestelde mobiele apparatuur is voor u gereserveerd:
872120 Samsung Galaxy S II, Noble black 0,00 1 0,00
Totaal 0,00
En daar heb ik niet eens moeite voor hoeven doen, ging allemaal vanzelf.
Nu wel nog wachten tot ik het toestel ook daadwerkelijk heb.
Totaal 0,00
Er zijn veel berichten met levertijden over Studentmobiel.nl . En over of gsmwijzer hetzelfde is als studentmobiel?
Wie kan ons de juiste informatie verschaffen m.b.t. de levering van Samsung Galaxy S2
Alvast bedankt!
Wie kan ons de juiste informatie verschaffen m.b.t. de levering van Samsung Galaxy S2
Alvast bedankt!
Heel raar is dit, gratis!!! Mijn order plotseling ook, stond op het punt om verzonden te worden, en toen werd ie geannuleerd, omdat de rembours kosten niet klopten...Audiowaste schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:24:
Ik heb de telefoon 5 dagen geleden bij KPN besteld, dus niet bij Hi (ja het is bekend dat Hi een dochteronderneming is).
Totaal 0,00
Mijn order stond vanmiddag op magazijn: order gepickt, vlak daarna, order verzonden, en vlak daarna een SMS'je van Hi, denk YES! Lees het SMS'je en mijn mondhoeken die hoog stonden zakte zeer snel naar dit
Dus gelijk gebeld met Online Pakket Dienst, die kon mij niet verder helpen en zij dat ik Hi klantenservice maar moest bellen, dus gebeld met Hi KS, na een half uur, verteld de meneer mij dat de opgemaakte rembours kosten verkeerd waren berekent en dat het toestel gratis is ipv € 110,= want mij maandag (16 mei j.l.) werd verteld.Beste Hi klant, We hebben de annulering van je Hi bestelling via onze koerier ontvangen. Groeten van Hi
Heb het even tot mij door laten dringen en toch nog maar een keer gebeld naar KS van Hi, en even gevraagd hoe het nu zit met de prijs, deze persoon kon helaas niets meer voor mij doen aangezien de afdeling die ze wou contacteren al naar huis waren, was immers 5 uur geweest. Maarja word morgen terug gebeld... ben benieuwd wanneer morgen, als ik voor 12 uur niet gebeld ben bel ik zelf wel
Maar iemand hier ook ervaring mee?
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 19-05-2011 18:48 ]
Studentmobiel valt onder hetzelfde bedrijf als GSMWijzer, daarom hanteren ze ook dezelfde prijzen.thijsn schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:34:
Er zijn veel berichten met levertijden over Studentmobiel.nl . En over of gsmwijzer hetzelfde is als studentmobiel?
Alvast bedankt!
bron: http://www.websend.nl/
Verder krijgt Studentmobiel als het goed is voor aanstaande woensdag zeker levering en daar zit ik als het goed is ook bij(bron: klantenservice). Hoewel ik het eerst wil zien en dan pas geloof.
[ Voor 6% gewijzigd door themole op 19-05-2011 18:52 ]
ik kreeg van de KS te horen dat mijn abbo vandaag of morgen word goedgekeurd en dan word hij direct naar mij toe gestuurd met mijn galaxy s2.themole schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:52:
[...]
Studentmobiel valt onder hetzelfde bedrijf als GSMWijzer, daarom hanteren ze ook dezelfde prijzen.
bron: http://www.websend.nl/
Verder krijgt Studentmobiel als het goed is voor aanstaande woensdag zeker levering en daar zit ik als het goed is ook bij(bron: klantenservice). Hoewel ik het eerst wil zien en dan pas geloof.
Mijn bestelling bij Coolblue is sinds 12:30 ingepakt, en wordt verzonden om 22:30. Ik had hem woensdag (11 mei) besteld. Ik had ook nog eens gebeld en ze zeiden dat ook enkel de mensen die voor de 11de hadden besteld hem deze week gingen krijgen, dus als je hierna hebt besteld zul je hem waarschijnlijk pas de 31ste kunnen verwachten.
Krijg je als ze hem effectief verzenden de tijd waarop ze komen of hoe werkt dat? (Smartphoneshop.BE)
Krijg je als ze hem effectief verzenden de tijd waarop ze komen of hoe werkt dat? (Smartphoneshop.BE)
Verwijderd
Zitten er hier ook mensen tussen die bij Belsimpel.nl hebben besteld en/of geleverd hebben gekregen?
Vandaag de Galaxy S II uit handen van de koerier gehad (bestelling 12/05) en ik kan je vertellen dat de mijne som lock vrij is. Op dit moment heb ik hem al in gebruik met m'n huidige T-Mobile sim en dat werkt vlekkeloos.ind0mi schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:23:
[...]
in de Hi winkel (Eindhoven) konden ze mij vertellen dat het toestel simlockvrij is.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Volgens mij alleen mensen die hebben geannuleerdVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:20:
Zitten er hier ook mensen tussen die bij Belsimpel.nl hebben besteld en/of geleverd hebben gekregen?
PSN ID: Beest41
Dat is niet waar heb één bericht gelezen dat iemand hem van Belsimpel.nl heeft gekregen!SCARfaceE schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:23:
[...]
Volgens mij alleen mensen die hebben geannuleerd. Van wat ik hier heb gelezen heeft Belsimpel.nl nog helemaal niks geleverd en zijn zij ook het meest onduidelijk over de levertijd.
Lekker is dat, ik val net buiten de boot. 12 mei besteld en tot de 31ste wachten.Jo... schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:14:
Mijn bestelling bij Coolblue is sinds 12:30 ingepakt, en wordt verzonden om 22:30. Ik had hem woensdag (11 mei) besteld. Ik had ook nog eens gebeld en ze zeiden dat ook enkel de mensen die voor de 11de hadden besteld hem deze week gingen krijgen, dus als je hierna hebt besteld zul je hem waarschijnlijk pas de 31ste kunnen verwachten.
Volgens mij geven ze een tijd van aankomst aan als je een nieuw abonnement hebt (vanwege contract tekenen), als je em los besteld hebt niet.
[ Voor 10% gewijzigd door RinkeNL op 19-05-2011 19:28 ]
Wauw.
Gisteravond kwam ik via de pricewatch (!) terecht op telefoonleader.nl, er stond in de pricewatch levering binnen 24uur. Ik had deze winkel nog niet gezien in het rijtje bij de S2, dus meteen ff gekeken.
Ik direct gebeld, of ze hem ook daadwerkelijke hadden en ja, om 19:15u hadden ze 20 stuks op voorraad!!
Jongedame die ik aan de lijn had raadde me aan om zsm te bestellen, wat ik dus ook heb gedaan. Om 19:20 mijn bestelling + betaling gedaan, 1 minuut later orderbevestiging ontvangen! Daarna toch 'ook maar even' mijn nog lopende bestelling bij belsimpel geannuleerd via de mail (telefonisch waren ze gisteren NIET te bereiken
). Kreeg ik gisteren om 22:10 een mailtje van telefoonleader.nl dat mijn bestelling verstuurd was, en mocht deze vanochtend om half 12 in ontvangst nemen van de TNT bezorger.
Deze snelle actie heeft me wel 25 euro meer gekost dan bij belsimpel (los toestel) maar het is me die 25 euro zeker waard geweest, onduidelijkheid en weet-ik-veel hoelang wachten bij belsimpel blegh. Net nog maar ff gebeld of ze mijn annulering hadden ontvangen: '(licht zuchtend') ja meneer, ik zie hem staan. Hierbij bevestiging. We zijn er nog niet aan toe gekomen deze te behandelen, maar ik verzeker u dat u binnen enkele werkdagen uw geld terug heeft'. Hihi denk dat ze het druk hebben met geld terugstorten daar...
Ik ben inmiddels de gelukkig eigenaar van het toestel dus ik meld me hier weer af... Good luck all!!
Gisteravond kwam ik via de pricewatch (!) terecht op telefoonleader.nl, er stond in de pricewatch levering binnen 24uur. Ik had deze winkel nog niet gezien in het rijtje bij de S2, dus meteen ff gekeken.
Ik direct gebeld, of ze hem ook daadwerkelijke hadden en ja, om 19:15u hadden ze 20 stuks op voorraad!!
Jongedame die ik aan de lijn had raadde me aan om zsm te bestellen, wat ik dus ook heb gedaan. Om 19:20 mijn bestelling + betaling gedaan, 1 minuut later orderbevestiging ontvangen! Daarna toch 'ook maar even' mijn nog lopende bestelling bij belsimpel geannuleerd via de mail (telefonisch waren ze gisteren NIET te bereiken
Deze snelle actie heeft me wel 25 euro meer gekost dan bij belsimpel (los toestel) maar het is me die 25 euro zeker waard geweest, onduidelijkheid en weet-ik-veel hoelang wachten bij belsimpel blegh. Net nog maar ff gebeld of ze mijn annulering hadden ontvangen: '(licht zuchtend') ja meneer, ik zie hem staan. Hierbij bevestiging. We zijn er nog niet aan toe gekomen deze te behandelen, maar ik verzeker u dat u binnen enkele werkdagen uw geld terug heeft'. Hihi denk dat ze het druk hebben met geld terugstorten daar...
Ik ben inmiddels de gelukkig eigenaar van het toestel dus ik meld me hier weer af... Good luck all!!
Ik had dus 2mei al verlengd via Hi.nl. Status sinds de 17e: Order wordt gepickt in magazijn
De KS van Hi maar is bellen
Goedenavond, waar kan ik u mee helpen?
Wanneer ik eindelijk dat ding is ontvang?
Als het goed is wordt die morgen verzonden meneer.
Maar de 18e is die mij belooft en lees op fora dat mensen hem al hebben die hem pas de 12e besteld hadden.
Oh, daar weet ik niks van meneer. We krijgen er maar heel weinig binnen van Samsung. En de bedoeling was pas vanaf 23mei uit te leveren.... Ik kan zien dat u er nu tussen zit meneer.
Ik hoop het is
Verder nog vragen meneer?
Nee.
blablabla.... ben benieuwd, hoe de status morgen is...
Maar de 18e is die mij belooft en lees op fora dat mensen hem al hebben die hem pas de 12e besteld hadden.
Oh, daar weet ik niks van meneer. We krijgen er maar heel weinig binnen van Samsung. En de bedoeling was pas vanaf 23mei uit te leveren.... Ik kan zien dat u er nu tussen zit meneer.
Ik hoop het is
Nee.
Of ik ben compleet kippig, of de SII staat helemaal niet meer op die site...Gaargod schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:27:
Wauw.
Jongedame die ik aan de lijn had raadde me aan om zsm te bestellen, wat ik dus ook heb gedaan. Om 19:20 mijn bestelling + betaling gedaan, 1 minuut later orderbevestiging ontvangen! Daarna toch 'ook maar even' mijn nog lopende bestelling bij belsimpel geannuleerd via de mail (telefonisch waren ze gisteren NIET te bereiken). Kreeg ik gisteren om 22:10 een mailtje van telefoonleader.nl dat mijn bestelling verstuurd was, en mocht deze vanochtend om half 12 in ontvangst nemen van de TNT bezorger.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Precies hetzelfde geval hier, al bijna 48 uur op 'order wordt gepickt' als status.baronruud schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:31:
Ik had dus 2mei al verlengd via Hi.nl. Status sinds de 17e: Order wordt gepickt in magazijn
Ben benieuwd.
Nee.
Kom er alleen niet door bij de KS, ze hebben een drukke avond vandaag, denk ik
Hopelijk wordt die dan inderdaad morgen verzonden en dat die dan ook gelijk morgen komt, of maandag.
Ach, je kan er niks aan doen als je moet wachten, er is nou eenmaal een enorme vraag naar dit toestel.
Ben ook bij studentmobiel? 33 euro bijbetalen zelfde abonnement.alwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:58:
Vriend van me heeft verlengd bij Vodafone. Is 10 jaar klant bij Vodafone met een hoge klantwaarde.
Zeer netjes van Vodafone
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Hmmm vaag kom ook niet door de KS!!!
Heb net een sms gekregen dat hij vanaf morgen word verzonden met TNT.
Alleen het leuke is heb geen trackingnummer ontvangen.
Niks in de Mail of Mijn HI
Hebben meer mensen dit?
Wil namelijk tracen en thuis zijn!
Hebben meer mensen dit?
Klopt. blijkbaar sold out! Ook als je nu in de pricewatch kijkt is ie nergens meer te bekennen...ph4ge schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:33:
[...]
Of ik ben compleet kippig, of de SII staat helemaal niet meer op die site...
Dat vrouwtje dat ik sprak zei al dat het als een malle zo hard ging...
Hoe zit het met de aansluitkosten en verzendkosten die studentmobiel rechts heeft staan bij "Wat moet u weten" gelden die niet?Leoon. schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:38:
[...]
Ben ook bij studentmobiel? 33 euro bijbetalen zelfde abonnement.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Jazeker wel maar die gelden bij vodafone ook wel? Aansluitkosten heb je altijd, behalve als je verlengt.Wicked-Game schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:44:
[...]
Hoe zit het met de aansluitkosten en verzendkosten die studentmobiel rechts heeft staan bij "Wat moet u weten" gelden die niet?
Als ik nu bij mn orderstatus bij Belsimpel kijk:
Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
De vraag naar de Samsung Galaxy S II is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij 4 verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs goed bevoorraad worden. Volgens onze laatste gegevens zijn er volgende week marktbreed
+/- 1500 toestellen beschikbaar waar Belsimpel.nl er minimaal 100 stuks van krijgt. We hebben hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen u via de e-mail op de hoogte houden van uw orderstatus.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
Speciale boodschap m.b.t. de Samsung Galaxy S II
De vraag naar de Samsung Galaxy S II is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij 4 verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs goed bevoorraad worden. Volgens onze laatste gegevens zijn er volgende week marktbreed
+/- 1500 toestellen beschikbaar waar Belsimpel.nl er minimaal 100 stuks van krijgt. We hebben hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen u via de e-mail op de hoogte houden van uw orderstatus.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Belsimpel.nl
Afdeling klantenservice
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ik kreeg net deze mail binnen over de vraag of ze kunnen zeggen hoe lang het gaat duren.
Op dit moment gaan wij uit van de levertijd van 2 weken. De vraag naar dit toestel is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs bevoorraad worden. Over concrete leverdata is op dit moment helaas veel onduidelijkheid en we zullen u dan ook pro-actief e-mailen zodra we meer duidelijkheid hebben over de leverdatum.
Op dit moment gaan wij uit van de levertijd van 2 weken. De vraag naar dit toestel is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.
Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs bevoorraad worden. Over concrete leverdata is op dit moment helaas veel onduidelijkheid en we zullen u dan ook pro-actief e-mailen zodra we meer duidelijkheid hebben over de leverdatum.
Wanneer heb jij hem besteld bij Hi? Ik heb hem op 5 mei besteld en nog steeds staat hij op Order wordt gepickt in magazijn ...Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:42:
Hmmm vaag kom ook niet door de KS!!!
Hebben meer mensen dit?
Heb vandaag KS aan de telefoon gehad en die hadden één of ander vaag verhaal dat de distributie niet kan zien in welke volgorde er geleverd wordt
Vandaag de belcompany binnengelopen en tevreden weer verlaten.
Toevallig liep mijn huidige abbo af een deze maanden en ik wilde graag een andere provider.
Ik vroeg of ze toevallig de galaxy S II op voorraad hadden, en jawel, nog één.
Ik heb nu een 2 jarig Hi abbo. Eerste 12 maanden heb ik 15 euro korting op 40 euro, en daarna wordt het dus 40 euro. En er moest 20 euro voor het toestel neergeteld worden.
225minuten/500sms + internet
Toevallig liep mijn huidige abbo af een deze maanden en ik wilde graag een andere provider.
Ik heb nu een 2 jarig Hi abbo. Eerste 12 maanden heb ik 15 euro korting op 40 euro, en daarna wordt het dus 40 euro. En er moest 20 euro voor het toestel neergeteld worden.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Yes, zou het dan echt zo zijn, na tig keer klikken op status pagina en TNT zie ik op TNT eindelijk een pakketje verschijnen.
Hebben jullie ook een status update?
Sorry het gaat over Hi..("laat je in spanning" is hun nieuwe slogun.)
Hebben jullie ook een status update?
Sorry het gaat over Hi..("laat je in spanning" is hun nieuwe slogun.)
[ Voor 18% gewijzigd door djanse op 19-05-2011 20:32 ]
lees eens even terug en trek je eigen conclussie!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:20:
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik heb hem pas op 13mei telefonisch besteld.SnoopBok schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:02:
[...]
Wanneer heb jij hem besteld bij Hi? Ik heb hem op 5 mei besteld en nog steeds staat hij op Order wordt gepickt in magazijn ...
Heb vandaag KS aan de telefoon gehad en die hadden één of ander vaag verhaal dat de distributie niet kan zien in welke volgorde er geleverd wordt
Maar ik heb geen mail gekregen alleen 2 x sms:
1. Helaas is op dit moment het toestel niet op voorraad (13mei)
2. Je bestelling word vanaf morgen aangeboden door TNT.
Verwijderd
Je kunt beter door kortingen heen kijken. Leuk hoor maar een beetje persoon prikt daar doorheen. Jij betaald gewoon schoon aan de haak 800 euro in 2 jaar. Daar moet je naar kijken. En ik vind dat dat wel minder kanrickyy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:22:
Vandaag de belcompany binnengelopen en tevreden weer verlaten.
Toen de SGS1 uitkwam was hij ook even duur en ik had hem voor 628 euro over 2 jaar.
Ik heb inmiddels bij TNT de volgende update:
19.05.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Maar nog geen status update bij Hi, die staat nog steeds op: Order wordt gepickt in magazijn
Beetje raar, maar hoop toch stiekem dat ik hem binnenkort ontvang!
19.05.2011:
Maar nog geen status update bij Hi, die staat nog steeds op: Order wordt gepickt in magazijn
Dit betekend hoogstwaarschijnlijk dat TNT hem morgen krijgt en overmorgen aan jou overhandigd.SnoopBok schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:37:
Ik heb inmiddels bij TNT de volgende update:
19.05.2011:
Verwijderd
Die heb ik allang gelezen, maar dat zijn mensen die niet konden wachten. Het gaat mij om de personen die nog een bestelling hebben lopen en/of contact hebben. Maar excuses dat ik het vraag.Bullet NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:32:
[...]
[mbr] lees eens even terug en trek je eigen conclussie! [/]
Klopt. Maar mijn oude abonnement kostte nog meer dan 800 euro in twee jaar. En dit was zelfs zonder internet en splinternieuwe mobiel. Het was een abonnement wat al 8 jaar liep, of iets in die richting. En T-mobile is tegenwoordig ook niet meer allesVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Je kunt beter door kortingen heen kijken. Leuk hoor maar een beetje persoon prikt daar doorheen. Jij betaald gewoon schoon aan de haak 800 euro in 2 jaar. Daar moet je naar kijken. En ik vind dat dat wel minder kan![]()
Toen de SGS1 uitkwam was hij ook even duur en ik had hem voor 628 euro over 2 jaar.
Dus dit is sowieso een vooruitgang.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Misschien handig om de reden van de vraag aan te geven.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:42:
[...]
Die heb ik allang gelezen, maar dat zijn mensen die niet konden wachten. Het gaat mij om de personen die nog een bestelling hebben lopen en/of contact hebben. Maar excuses dat ik het vraag.
Verwijderd
Had vanmiddag gebeld met de KS van Hi over de levering (die zullen wel gek worden van ons!). Adviseerde mij om langs een hi-shop te gaan. Dat vanavond ook meer even gedaan (Hi, Belcompany, Phonehouse). Helaas, nergens toestel te verkrijgen (Gorinchem). Maarrrrr, nu logde ik in en tadaa!! Mijn order wordt verzonden. Is al traceble via TNT. Dus ik hoop mijn gsm morgen te ontvangen (off topic: tevens mijn b-day, dus mooi kado).
Ik hoop dat alle verlengers van 2 en 3 mei ook inmiddels hun orderstatus gewijzigd hebben zien worden. Succes allen!
Ik hoop dat alle verlengers van 2 en 3 mei ook inmiddels hun orderstatus gewijzigd hebben zien worden. Succes allen!
Heb gister (woensdag) na het zien dat de status van mijn internetbestelling nog niet gewijzigd was naar "geannuleerd' of iets dergelijks toch nog even de bestelling voor een 2e keer geannuleerd (de medewerker aan de telefoon kon niet zien dat het al een keer geannuleerd was (ook geen ref. nummer gekregen van de winkeldude)) nu wel met referentie nummer.Mutsy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:25:
Ik had 'm gister via de VF webshop besteld, maar daar bleek al snel uit dat het veel te lang zou duren. Hij was niet op voorraad. Een half uur geleden ben ik naar de VF winkel geweest in Delft en daar hadden ze vanmorgen 20 exemplaren binnen gekregen.
De medewerker heeft mijn internetbestelling geannuleerd en nu heb ik het abonnement in de winkel afgesloten. Heb het toestel nog niet meegekregen (wordt wel aan de kant gelegd uiteraard) omdat eerst het nummerbehoud rond moet zijn met mijn huidige provider Ben. Dit duurt max 5 werkdagen en dan kan ik het toestel op gaan halen. Uiterlijk volgende week dinsdag kan ik er dus mee spelen !
Je zou zeggen, twee keer annuleren zou genoeg moeten zijn, nou zie ik net bij de orderstatus dat deze verandert is in "in behandeling' wat dus aangeeft dat de internetbestelling nog gewoon loopt... Morgen maar weer even een belletje doen, twee SII's is ook weer een beetje te veel van het goede.
Van de winkel heb ik nog niets gehoord overigens, maar ik zou ook pas vanaf vandaag gebeld kunnen worden (2-5 werkdagen). In de winkel heb ik toch iets meer vertrouwen.
Later meer...
Heb jij wel een statusupdate van Hi zelf gehad? Bij mij staat hij nu ook aangemeld bij TNT, maar bij Hi staat nog steeds:Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:57:
Had vanmiddag gebeld met de KS van Hi over de levering (die zullen wel gek worden van ons!). Adviseerde mij om langs een hi-shop te gaan. Dat vanavond ook meer even gedaan (Hi, Belcompany, Phonehouse). Helaas, nergens toestel te verkrijgen (Gorinchem). Maarrrrr, nu logde ik in en tadaa!! Mijn order wordt verzonden. Is al traceble via TNT. Dus ik hoop mijn gsm morgen te ontvangen (off topic: tevens mijn b-day, dus mooi kado).
Laatste update: 19/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Heb geduld, dat duurt even.SnoopBok schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:01:
[...]
Heb jij wel een statusupdate van Hi zelf gehad? Bij mij staat hij nu ook aangemeld bij TNT, maar bij Hi staat nog steeds:
Status:
Order verzonden
TNT: geeft aan 'Bij TNT gesorteerd'
Verwijderd
Ja, de status staat nu op 'order verzonden'. Heb ook net een sms gehad dat mijn bestelling morgen wordt aangeboden door TNT. Als ik op de detailpagina van de TNT kijk, zie ik dat de zending is aangemeld.SnoopBok schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:01:
[...]
Heb jij wel een statusupdate van Hi zelf gehad? Bij mij staat hij nu ook aangemeld bij TNT, maar bij Hi staat nog steeds:
Vreemd bij jou?
Verwijderd
Iemand een link of iets waar je Ordernummer bij HI kan invoeren?
Heb namelijk net KS aan de lijn gehad.
Die kon mij wel een ordernummer geven maar geen zekerheid (Afdeling al naar huis
)
Maar ze zei tegen mij als jij een SMS heb ontvangen dat ze morgen je toestel leveren dan zal dat ook zijn....
Hmmmm
Kan pas vanaf 08:00 bellen om 100% te zijn...
Heb namelijk net KS aan de lijn gehad.
Die kon mij wel een ordernummer geven maar geen zekerheid (Afdeling al naar huis
Maar ze zei tegen mij als jij een SMS heb ontvangen dat ze morgen je toestel leveren dan zal dat ook zijn....
Hmmmm
Kan pas vanaf 08:00 bellen om 100% te zijn...
Vorige week in de mail:
Helaas is uw bestelling inderdaad iets te laat binnengekomen om met de eerste zending beleverd te kunnen worden. Desondanks verwachten wij spoedig de volgende levering. U krijgt van ons een bericht zodra we u kunnen beleveren!
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Ben dusver nog steeds niet gebeld voor n afspraak. PDAshop heeft vandaag een nieuwe zending gehad. Dus dat mijn order 'net' buiten de boot viel voor de 1e zending lijkt me stug, of er moeten opeens honderden mensen een GSII besteld hebben voor mij. Wordt hier denk ik toch aan 't lijntje gehouden, zodat ik niet in eerste instantie een cancel doe...
Helaas is uw bestelling inderdaad iets te laat binnengekomen om met de eerste zending beleverd te kunnen worden. Desondanks verwachten wij spoedig de volgende levering. U krijgt van ons een bericht zodra we u kunnen beleveren!
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Ben dusver nog steeds niet gebeld voor n afspraak. PDAshop heeft vandaag een nieuwe zending gehad. Dus dat mijn order 'net' buiten de boot viel voor de 1e zending lijkt me stug, of er moeten opeens honderden mensen een GSII besteld hebben voor mij. Wordt hier denk ik toch aan 't lijntje gehouden, zodat ik niet in eerste instantie een cancel doe...
[ Voor 3% gewijzigd door PC-builder op 19-05-2011 21:11 ]
Verwijderd
@Extrazuur (leuke nickname..). Op de hi-site moet je naar 'shop' gaan. Daar kun je (rechtsonder) bij 'heb je al besteld? check hier de status van je bestelling' ingeven en je postcode. Ook helemaal onderaan (blauwe balk) staat 'status bestelling'. Succes.
Heb ze net aan de telefoon gehad. Die van mij (14e besteld) wordt waarschijnlijk de 27e geleverd. Mede ook doordat nummerbehoud (T-M naar VF) nog niet was afgerond terwijl ik daar maandag al een mailtje over had gestuurd en bevestiging heb gekregen dat ze het in gang zouden zetten.PC-builder schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:09:
Vorige week in de mail:
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Thnx! Geweldig!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:12:
@Extrazuur (leuke nickname..). Op de hi-site moet je naar 'shop' gaan. Daar kun je (rechtsonder) bij 'heb je al besteld? check hier de status van je bestelling' ingeven en je postcode. Ook helemaal onderaan (blauwe balk) staat 'status bestelling'. Succes.
Mijn order is verzonden!
Dus ik verwacht dat deze morgen komt
Mijne heb ik de 12e besteld zonder nummer behoud, dus ja... vind 't vreemd.
Verwijderd
Misschien wat off topic, maar wat ik vreemd vind, is dat als ik nu op verlengen klik, ik niet meer kan verlengen (logisch) maar dat er staat: 'Na 20 april 2013 bla, bla'. Maar ik heb op 2 mei verlengd... Ik zou denken dat ik dan weer vanaf 2 mei 2013 kan verlengen. Overigens heb ik (eenmalig) die 4 maanden opzegtermijn ook gekregen, dus eigenlijk zou ik dan pas op 2 juli 2013 kunnen verlengen (mij abo begint ergens in september, ooit jaaaaren geleden afgesloten). Ik vind het prima natuurlijk, maar is toch raar. Of hebben jullie een verklaring?
Mijnes heb ik 18 mei besteld bij Hi en staat nu op
Laatste update: 18-05-2011
Out of stock
Moet dus nog even wachten op de nieuwe batch. Hoop dat ze dat dan snel leveren.
Out of stock
Bij mij ookSlideR NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:23:
Mijnes heb ik 18 mei besteld bij Hi en staat nu op
Out of stock
"Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)"
Begin volgende week zou mooi zijn.
Verwijderd
Bij mij staat nog steeds 'Voor inschrijving' laatste update 13/05/2011Hightechsoul schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:28:
[...]
Bij mij ook
"Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)"
Begin volgende week zou mooi zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 21:44 ]
Meld aub ook gelijk even waar je hebt besteld, wanneer je hebt besteld e.d., anders wordt het weer een order status chat. We hebben de laatste waarschuwing hier al gehad!
Hopelijk gaat mijn order bij GSMWijzer volledig goed. Ik heb namelijk op 12 mei 08:30 een SII bij T-mobile besteld/verlengt en gelijk geannuleerd (had al via IDEAL betaald). Volgens de KS kon ik gelijk weer bestellen bij GSMWijzer wat ik een uur later heb gedaan.
Nu kreeg ik eergisteren een brief van T-mobile waarin stond gefeliciteerd met uw abonnement met daarin de prijs 219,95 euro vermeld voor het toestel. Zou het zo kunnen zijn dat hij wel geannuleerd is maar toch de brief verstuurd wordt die ik kan verwaarlozen?
De status staat overigens bij GSMWijzer op "contract ontvangen". Ik zou kunnen bellen naar de KS van T-mobile/GSMWijzer maar dan ben ik bang dat alles verkeerd gaat lopen.
Op My T-mobile kan ik verder niks vinden van de order of van contract verlenging.
Verder mag ik uitgaan dat ik de 5 maanden gratis actie behoud omdat ik 12 mei al besteld heb?
Nu kreeg ik eergisteren een brief van T-mobile waarin stond gefeliciteerd met uw abonnement met daarin de prijs 219,95 euro vermeld voor het toestel. Zou het zo kunnen zijn dat hij wel geannuleerd is maar toch de brief verstuurd wordt die ik kan verwaarlozen?
De status staat overigens bij GSMWijzer op "contract ontvangen". Ik zou kunnen bellen naar de KS van T-mobile/GSMWijzer maar dan ben ik bang dat alles verkeerd gaat lopen.
Op My T-mobile kan ik verder niks vinden van de order of van contract verlenging.
Verder mag ik uitgaan dat ik de 5 maanden gratis actie behoud omdat ik 12 mei al besteld heb?
[ Voor 7% gewijzigd door Baiko op 19-05-2011 22:07 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Gister mijn Contract opgestuurd naar GSM Wijzer, nu moet die alleen nog geaccepteerd worden en worden opgestuurd 
wat is de levertijd ongeveer dan ? 10dagen?
wat is de levertijd ongeveer dan ? 10dagen?
Gewoon T-Mobile KS bellen en vragen of je annulering bij hun goed is verlopen. Verder heeft GSMwijzer.nl als het goed is nog niks met je contract gedaan totdat ze een toestel voor je klaar hebben liggen.Baiko schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:06:
Hopelijk gaat mijn order bij GSMWijzer volledig goed. Ik heb namelijk op 12 mei 08:30 een SII bij T-mobile besteld/verlengt en gelijk geannuleerd (had al via IDEAL betaald). Volgens de KS kon ik gelijk weer bestellen bij GSMWijzer wat ik een uur later heb gedaan.
PSN ID: Beest41
Ik ben daar eerlijk gezegd een beetje vanuit gegaan dat het goed is verlopen aangezien ik zo ongeduldig was gelijk besteld heb 10 minuten nadat die op de website van T-mobile stond (zou ik het toestel dus al moeten hebben).SCARfaceE schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:09:
[...]
Gewoon T-Mobile KS bellen en vragen of je annulering bij hun goed is verlopen. Verder heeft GSMwijzer.nl als het goed is nog niks met je contract gedaan totdat ze een toestel voor je klaar hebben liggen.
Bedankt voor je reactie, ik zal morgen even de KS van T-mobile bellen. Was bang dat GSMWijzer het contract al verlengt had en dus T-mobile denkt dat het toch niet geannuleerd is (ja gaat dan een heel wazig verhaal worden).
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Ik heb op 7-5 bij algebeld dit toestel incl. abonnement besteld. Goedgekeurd op 09-05 met als verwachte leverdatum 18-5.
Dit is vervolgens opgeschoven naar 19-5 en sinds gisteren verplaatst naar 31-5!
Zoals jullie wellicht begrijpen ben ik hier allerminst blij mee en wil dan ook graag annuleren. Zojuist de voorwaarden gelezen en kwam dit tegen:
9. Retourrecht
1. Cliënt heeft het recht de afgeleverde materialen zonder opgave van reden binnen een termijn van 7 (zeven) werkdagen na ontvangst aan Algebeld.nl te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Algebeld.nl zal alsdan aan cliënt de ontvangen (koop)som verbonden aan de geretourneerde materialen restitueren.
2. De termijn als bedoeld in het vorige lid, zal ingaan na ontvangst van het geleverde door cliënt. De retourzending moet zich uiterlijk de 10e dag na ontvangst door cliënt in de feitelijke macht van Algebeld.nl bevinden.
3. De kosten verbonden aan het retourneren komen voor rekening van cliënt. Algebeld.nl aanvaardt uitsluitend retourzendingen die vooraf schriftelijk, per fax, per e-mail of per post, mits voldoende gefrankeerd, aan Algebeld.nl worden gemeld.
4. De te retourneren materialen dienen te allen tijde ongebruikt, onbeschadigd, en in onbeschadigde originele verpakking te worden ontvangen door Algebeld.nl. Indien de afgeleverde materialen niet aan voornoemde eis voldoen, vervallen de aanspraken die cliënt aan dit artikel kan ontlenen.
5. De voorgaande leden hebben geen betrekking op contracten met provider en geldt uitsluitend voor de door Algebeld.nl afgeleverde materialen. Door ontbinding van een overeenkomst tussen Algebeld.nl en cliënt wordt een overeenkomst tussen cliënt en een provider niet aangetast.
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om te annuleren bij de provider?
Zoals jullie wellicht begrijpen ben ik hier allerminst blij mee en wil dan ook graag annuleren. Zojuist de voorwaarden gelezen en kwam dit tegen:
9. Retourrecht
1. Cliënt heeft het recht de afgeleverde materialen zonder opgave van reden binnen een termijn van 7 (zeven) werkdagen na ontvangst aan Algebeld.nl te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Algebeld.nl zal alsdan aan cliënt de ontvangen (koop)som verbonden aan de geretourneerde materialen restitueren.
2. De termijn als bedoeld in het vorige lid, zal ingaan na ontvangst van het geleverde door cliënt. De retourzending moet zich uiterlijk de 10e dag na ontvangst door cliënt in de feitelijke macht van Algebeld.nl bevinden.
3. De kosten verbonden aan het retourneren komen voor rekening van cliënt. Algebeld.nl aanvaardt uitsluitend retourzendingen die vooraf schriftelijk, per fax, per e-mail of per post, mits voldoende gefrankeerd, aan Algebeld.nl worden gemeld.
4. De te retourneren materialen dienen te allen tijde ongebruikt, onbeschadigd, en in onbeschadigde originele verpakking te worden ontvangen door Algebeld.nl. Indien de afgeleverde materialen niet aan voornoemde eis voldoen, vervallen de aanspraken die cliënt aan dit artikel kan ontlenen.
5. De voorgaande leden hebben geen betrekking op contracten met provider en geldt uitsluitend voor de door Algebeld.nl afgeleverde materialen. Door ontbinding van een overeenkomst tussen Algebeld.nl en cliënt wordt een overeenkomst tussen cliënt en een provider niet aangetast.
Geheel tegen alle verwachtingen in zie ik net een statuswijziging (moet na 19.30 uur gebeurd zijn)
Order verzonden!
TNT: Zending aangemeld.
(5 mei besteld, verlenging)
Order verzonden!
TNT: Zending aangemeld.
(5 mei besteld, verlenging)
Bel zo spoedig mogelijk de klantenservice!!!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:45:
Ik heb op 7-5 bij algebeld dit toestel incl. abonnement besteld. Goedgekeurd op 09-05 met als verwachte leverdatum 18-5.
9. Retourrecht
Ik zie met dat soort scenario's het voordeel van de werkwijze van gsmwijzer: geen contracten laten goedkeuren totdat er uitgeleverd kan worden.
Ik heb gewoon algebeld een mail gestuurd om mijn order te annuleren. Kreeg als antwoord dat dat niet verstandig was want het toestel zou 19-05 geleverd gaan worden (right!). Mailtje gestuurd dat ik echt wilde annuleren. Daarna is alles door hun geannuleerd. Volgende dag was contract geannuleerd, geld terug duurde 2 dagen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:45:
9. Retourrecht
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderd
Klantenservice van de provider (= vodafone) neem ik aan? Maar krijg je daardoor geen negatieve beoordeling? Want het is wel de bedoeling om hetzelfde abonnement te nemen alleen dan via de VF Shop.MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:52:
[...]
Bel zo spoedig mogelijk de klantenservice!!!
Ik zie met dat soort scenario's het voordeel van de werkwijze van gsmwijzer: geen contracten laten goedkeuren totdat er uitgeleverd kan worden.
@Golf2vr6 --> heb je ook een bevestiging van ze ontvangen dat het abo geannuleerd is?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 22:58 ]
]Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:56:
[...]
Klantenservice van de provider (= vodafone) neem ik aan? Maar krijg je daardoor geen negatieve beoordeling? Want het is wel de bedoeling om hetzelfde abonnement te nemen alleen dan via de VF Shop.
@Golf2vr6 --> heb je ook een bevestiging van ze ontvangen dat het abo geannuleerd is?
De enige die een negatieve beoordeling zou moeten krijgen is Algebeld
Ik heb ook de KS van Hi nog even gebeld om te verifiëren of dit ook echt gedaan was...en alles was ok.Geachte heer,
Bij deze bevestigen wij dat uw order is geannuleerd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Afdeling contractsverwerking
Algebeld.nl
Postbus 212
7000 AE, Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66
[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-05-2011 23:01 ]
Verwijderd
ik kreeg om 22.20 een SMS van Hi:
Morgen postbode!!!
Nu een vraagje voor de levering:
Als ik een briefje aan de deur hang dat het pakketje gelijk naar het postkantoor kan, zal de postbode dat dan doen??
(anders loopt hij ook maar drie dagen met mijn pakketje rond te zeulen...)
Heeft een van jullie dit al eens geprobeerd?
Edit:
Ik heb net mijn status gecontroleerd via Hi.nl>>>> ordernummer niet bekend..
Via een link in de e-mail (van KPN??): pakket nog niet bekend. Dit betekent meestal dat de order nog niet gepickt is...
Morgen postbode!!!
Als ik een briefje aan de deur hang dat het pakketje gelijk naar het postkantoor kan, zal de postbode dat dan doen??
Edit:
Ik heb net mijn status gecontroleerd via Hi.nl>>>> ordernummer niet bekend..
Via een link in de e-mail (van KPN??): pakket nog niet bekend. Dit betekent meestal dat de order nog niet gepickt is...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 23:04 ]
Verwijderd
Ja dat kun je wel doen... Heb ik ook een keer gedaan met een USB-apparaatje wat ik sowieso de dag erop nodig zou hebben. Briefje op de deur, graag afleveren op postkantoor zodat ik hem zsm op kan halen.
Een beetje postbode geeft daar wel gehoor aan, scheelt ze idd ook weer gezeul met jou pakket.
Een beetje postbode geeft daar wel gehoor aan, scheelt ze idd ook weer gezeul met jou pakket.
Nog nooit geprobeerd, maar kun je niet beter iets met de buren regelen?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:59:
ik kreeg om 22.20 een SMS van Hi:
Morgen postbode!!!
@palookatouchHD:
wanneer, en hoelaat heb jij besteld? en nieuwe klant of verlengen?
Niet echt antwoord op jouw vraag maar toch:Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:03:
@palookatouchHD:
4 mei besteld. Via hi.nl Verlenging van 2jrhi20 internet extra. 25euro bijbetalen. Vanavond rond 21:30 smsje gehad. Half uurtje daarvoor was de order traceerbaar via TNT.
Misschien dat je er wat aan hebt?
16e bestelt bij Hi:
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
Ben vandaag nog langs de Hi winkel in Arnhem geweest smiddags gebelt, toen hadden ze er nog een. maar konden op een of andere vage manier niets meer reserveren voor klanten. Vanavond op goed geluk naar toegegaan, maar helaas. Was natuurlijk wel te verwachten maar jah, wat het proberen waard.
Dan maar wachten op de levering van 23 mei..
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
Ben vandaag nog langs de Hi winkel in Arnhem geweest smiddags gebelt, toen hadden ze er nog een. maar konden op een of andere vage manier niets meer reserveren voor klanten. Vanavond op goed geluk naar toegegaan, maar helaas. Was natuurlijk wel te verwachten maar jah, wat het proberen waard.
Dan maar wachten op de levering van 23 mei..
Verwijderd
Ik kan niets opzoeken. Zie mijn edit.AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:06:
[...]
Niet echt antwoord op jouw vraag maar toch:
4 mei besteld. Via hi.nl Verlenging van 2jrhi20 internet extra. 25euro bijbetalen. Vanavond rond 21:30 smsje gehad. Half uurtje daarvoor was de order traceerbaar via TNT.
Dit staat er bij mijn status van KPN:
Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 23:09 ]
hmm.. ik denk dat ze nu de 'gecancelde' orders opnieuw toewijzen aan anderen gelukkigen zoals jullie.AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:06:
[...]
Niet echt antwoord op jouw vraag maar toch:
want ik heb ze vaker gebeld en toen was het antwoord steeds we zijn door de 200 pre-orders heen,
tot maandag 23e dan krijgen we weer een paar honderd telefoontjes...
dus ik wacht op mijn sms op dinsdag a.s. .. i think.
nadat het geld van belsimpel vandaag terug op mijn rekening stond, naar de mediamarkt in Deventer gegaan, en de laatste daar meegenomen €530
Succes voor de rest, jullie hebben hem vast ook snel!
Succes voor de rest, jullie hebben hem vast ook snel!
[ Voor 16% gewijzigd door QempZoR op 20-05-2011 00:04 . Reden: succes ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ik mag naar het andere topic :)!!!!
even wat informatie voor jullie:
- 12 mei 19.30u. besteld bij Hi (nieuwe klant)
- Vandaag (16.00u.) is hij gebracht door de koerier
Het toestel ligt super in de hand en werkt uitermate goed.
Van HI heb ik een simlockvrije telefoon gekregen (gelukkig, anders moest ik hem nog 2 maanden in de kast laten liggen)
Iedereen nog succes die hem nog moet krijgen.......
even wat informatie voor jullie:
- 12 mei 19.30u. besteld bij Hi (nieuwe klant)
- Vandaag (16.00u.) is hij gebracht door de koerier
Het toestel ligt super in de hand en werkt uitermate goed.
Van HI heb ik een simlockvrije telefoon gekregen (gelukkig, anders moest ik hem nog 2 maanden in de kast laten liggen)
Iedereen nog succes die hem nog moet krijgen.......
Of het komt omdat mijn vriendin er redelijk vroeg bij was? 4mei. Denk eerlijk gezegd dat er niet echt een touw aan vast te knopen is.Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:12:
[...]
hmm.. ik denk dat ze nu de 'gecancelde' orders opnieuw toewijzen aan anderen gelukkigen zoals jullie.
want ik heb ze vaker gebeld en toen was het antwoord steeds we zijn door de 200 pre-orders heen,
tot maandag 23e dan krijgen we weer een paar honderd telefoontjes...
dus ik wacht op mijn sms op dinsdag a.s. .. i think.
Vandaag heb ik mijn verlenging bij Vodafone geregeld via de klantenservice. Via de website lukte het niet. Ik heb een verlenging van 2 jaar aangevraagd met een abo van 275 belminuten. De telefoon krijg ik zonder verdere kosten binnen 5-10 thuis. Op het abo krijg je de eerste 12 maanden 50% korting, daarna betaal ik EUR 39,50. De telefoon wordt als "Vanilla Sensation" geleverd, dus unbranded.Ransom_nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:39:
[...]
Bij verlenging VF275 2 jaar krijg je hem ook gratis als je bij Vodafone zelf besteld. Tot nu toe hebben ze unbranded toestellen uitgeleverd.
Overigens ben ik ook even bij Belcompany binnen gegaan. Daar hadden ze 'm op voorraad, maar moest ik EUR 100,00 bijbetalen. Op mijn antwoord dat Vodafone 'm 'gratis' levert, kreeg ik een onverschillig antwoord en de toevoeging dat ik dan niet de service van de winkel had. Verder deed hij geen enkele moeite. Byebye Belcompany!
Zo, nu een weekje wachten...
eind april (29e) pre-ordered bij algebeld, leverdatum was 18 mei, werd 31 mei
op 16 mei gecancelled en bij coolblue pre-ordered leverdatum was 19 mei is nu 31 mei
autolader/houder of 40 euro; over 3 maanden lachen we hier allemaal om, ik nu al hoor; de leverdatum boeit me echt niet en een weekje meer of minder wachten neem ik voor lief. Over 6 maanden hebben we weer zo'n topic voor wat dan hot is en over 6 maanden ben ik er weer bij!
op 16 mei gecancelled en bij coolblue pre-ordered leverdatum was 19 mei is nu 31 mei
autolader/houder of 40 euro; over 3 maanden lachen we hier allemaal om, ik nu al hoor; de leverdatum boeit me echt niet en een weekje meer of minder wachten neem ik voor lief. Over 6 maanden hebben we weer zo'n topic voor wat dan hot is en over 6 maanden ben ik er weer bij!
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
Mijn status nog steeds "out of stock". Wel eind april al voorbesteld, maar nu mijn bedragen zijn aangepast wegens foute bevestiging lijkt mijn pre-order ook te zijn gecancelled. Balen... Hi beloofde vanochtend nog wel dat ik hem morgen zou hebben, maar daar zal ik maar weer geen waarde aan hechten. Out of stock is ver verwijderd van levering.
goodnight
goodnight
Ik heb op mijn gisteravond gestuurde (boze) email aan Belsimpel maar liefst 2 verschillende antwoorden gekregen van 2 verschillende medewerkers..
In de ene mail staat: Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs.
In de andere staat: De levertijd van de Galaxy s2 is momenteel 2 weken omdat deze nog niet verder in Nederland beschikbaar is, uiteraard staat u inmiddels bij ons op de wachtlijst voor het toestel.
2 antwoorden, 2 leugens dus. Het toestel blijkt (volg dit forum sinds pag 50 van deel 2!) al wel leverbaar te zijn in Nederland. En ten tweede zijn ze echt niet meer 1 van de eerste, aangezien elke (web)winkel dit toestel al heeft geleverd.
Heb zelf geen zin om te gaan annuleren en al die poespas. Wil ook gebruik maken van die Vodafone aanbieding. Dus ik laat het er maar bij. Maar eens Belsimpel, nooit meer Belspimpel!
In de ene mail staat: Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs.
In de andere staat: De levertijd van de Galaxy s2 is momenteel 2 weken omdat deze nog niet verder in Nederland beschikbaar is, uiteraard staat u inmiddels bij ons op de wachtlijst voor het toestel.
2 antwoorden, 2 leugens dus. Het toestel blijkt (volg dit forum sinds pag 50 van deel 2!) al wel leverbaar te zijn in Nederland. En ten tweede zijn ze echt niet meer 1 van de eerste, aangezien elke (web)winkel dit toestel al heeft geleverd.
Heb zelf geen zin om te gaan annuleren en al die poespas. Wil ook gebruik maken van die Vodafone aanbieding. Dus ik laat het er maar bij. Maar eens Belsimpel, nooit meer Belspimpel!
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!