Verwijderd
Hoe lang duurde het vanaf het moment dat die op verzonden stond dat jij bij TNT track&trace kon achterhalen?LuckyFu schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:16:
-12 mei om half 6 besteld!
-Gisteren order gepickt en binnen paar uur verzonden:)
-TNT chauffeur is onderweg
-ordernr .....506
Rij eens door TNT!!!!
Staat daar ook de tijd dat ze hem gaan leveren?
Verwijderd
Want online hebben ze nergens voorraad.
Daarnaast geloof ik niet in dat conflict tussen Samsung en Hi.... 100 per week? Dat is echt ziek weinig. Zo'n groot bedrijf als Hi/KPN krijgt zeker wel meer binnen!!
Ohjha en de reden dat die orders zolang gepickt worden komt gewoon doordat de automatische magazijn robot soms wel eens vastloopt. En je hebt net pech als jou SGS2 in een bepaalde magazijn straat staat. /S
Neem wel mee in je besluit dat je hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde prijs krijgt als bij je internet bestelling. De prijzen in de winkel waren al anders, en nu dus ook op internet. De order die je hebt gemaakt tijdens de actieperiode geldt gewoonweg niet meer wanneer je deze cancelled en vervolgens na de actieperiode er 1 opnieuw afsluit. Daarnaast weet ik dat het vanuit de winkel niet gebruikelijk is om toestelprijzen lager mee te geven dan voor wat in het systeem staan. Alleen bij hoge uitzondering. Aanspraak maken om een gepasseerde actie zit daar niet bij.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:33:
Al die replies boven me is dus de reden dat ik mn order ga cancellen en hem zo ga halen in de winkel. Ze hebben hem al apart gelegd voor me
in de hi winkel
Verwijderd
Weet wel dat die internet orders goedkoper zijn. Maar als je dan net zolang wacht als de leveringstijden zijn ze waarschijnlijk even duur in de winkelssnipey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Neem wel mee in je besluit dat je hoogstwaarschijnlijk niet dezelfde prijs krijgt als bij je internet bestelling. De prijzen in de winkel waren al anders, en nu dus ook op internet. De order die je hebt gemaakt tijdens de actieperiode geldt gewoonweg niet meer wanneer je deze cancelled en vervolgens na de actieperiode er 1 opnieuw afsluit. Daarnaast weet ik dat het vanuit de winkel niet gebruikelijk is om toestelprijzen lager mee te geven dan voor wat in het systeem staan. Alleen bij hoge uitzondering. Aanspraak maken om een gepasseerde actie zit daar niet bij.
leuk die xxxx maar ze beginnen allemaal met 3368 (of 3367 voor de eerdere pre-orders)BertP schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Ja hij heeft hij vanaf 12 mei op gestaan.
Ordernummer is overigens xxxx2630
Ik had trouwens 2473, hij kan elk moment worden gebracht door TNT...
[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1123 op 19-05-2011 13:41 ]
Dus alle wachtenden. Laat maar ff rusten tot na het weekend.
Nee, je bent niet de enige. Bij mij werd ook vertelt dat ze hem vanaf 31-5 weer op voorraad verwachten te hebbenspanx schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:25:
Ben ik de enige hier die hem bij gsmweb heb besteld?
* spanx maakt zich zorgen dat hij weer de boot mist!
Verwijderd
heb orderstatus die met 3367 begintRuben1123 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:41:
[...]
leuk die xxxx maar ze beginnen allemaal met 3368 (of 3367 voor de eerdere pre-orders)![]()
Ik had trouwens 2473, hij kan elk moment worden gebracht door TNT...
GefeliciteerdFramoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:45:
Dames en heren, ik heb 'm! Foto's komen er aan.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
Laatste update: 19/05/2011
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier
12mei besteld, verlenging
YEEEAAAAA
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 13:48 ]
Verwijderd
Order verzonden
18mei besteld, verlenging
/S /joke
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 13:54 ]
Ik weet niet meer hoelaat precies. Maar t was wel voor 8 uur 's avonds geloof ik.monaldo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:38:
[...]
Hoe lang duurde het vanaf het moment dat die op verzonden stond dat jij bij TNT track&trace kon achterhalen?
Staat daar ook de tijd dat ze hem gaan leveren?
Er staat helaas geen tijd bij. Mijn status staat sinds vanochtend vroeg op "chauffeur onderweg"
En nu maar hopen dat hij niet pas om 6 uur komt
WTF! Damn dat is niet echt eerlijk voor de vroege bestellers.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:
Status:
Order verzonden
[ Voor 9% gewijzigd door wanda op 19-05-2011 13:52 ]
Verwijderd
ik ook! maar bij mij staat hij nog op voorinschrijving :<Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:
Status:
Order verzonden
ze hadden wel beloofd dat ze hem vandaag gingen opsturen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 13:52 ]
lol, nee meneer we leveren echt op volgorde uit.....Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:
Status:
Order verzonden
* Golf2vr6 vindt u een mazzelaar!
Verwijderd
"Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic."Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:51:
Status:
Order verzonden
Verwijderd
muahaha, hi KS gaat weer boze telefoontjes krijgen denk ik zoGolf2vr6 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:52:
[...]
lol, nee meneer we leveren echt op volgorde uit.....
* Golf2vr6 vind u een mazzelaar!
Ik ga er van uit dat jij dat ook gaat doen??Golf2vr6 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:47:
[...]
Gefeliciteerd, kom maar op met het bewijs dat Hi hem echt leverd
Bevalt het wachten een beetje?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
jaloerse reacties ook niet!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:53:
[...]
"Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic."
ik vind zijn post waardevol, jouwe niet
Zijn post geeft anders juist heel duidelijk aan dat Hi willekeurig aan het verzenden is, daarom nuttige post!Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:53:
[...]
"Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic."
* Dobie65 agrees with JasperVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:53:
[...]
jaloerse reacties ook niet!
Verwijderd
Verwijderd
Pure drogredenering jouw post, je hebt geen idee of ik jaloers ben. Dit topic wordt overspoelt door bullsh*t en is niet meer overzichtelijk.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:53:
[...]
jaloerse reacties ook niet!
Het voordeel is dat ik hem nu sneller krijg dan dat ik hem bij algebeld in de bestelling had laten staan. En ook nog eens 130 euro goedkoper. Was/is het wachten wel waardAtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:53:
[...]
Ik ga er van uit dat jij dat ook gaat doen??![]()
Bevalt het wachten een beetje?
Ik vond het niet echt bullshit aangezien ik nu nog hoop heb dat ik hem sneller krijg. Heb namelijk ook pas de 17e besteld.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:56:
[...]
Pure drogredenering jouw post, je hebt geen idee of ik jaloers ben. Dit topic wordt overspoelt door bullsh*t en is niet meer overzichtelijk.
Verwijderd
Ordernummer 33677917
Status is nog steeds sinds 17-05 "Order wordt gepickt in magazijn"
Verwijderd
je bestempelt zijn post als een oneliner.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:56:
[...]
Pure drogredenering jouw post, je hebt geen idee of ik jaloers ben. Dit topic wordt overspoelt door bullsh*t en is niet meer overzichtelijk.
Een oneliner is:
* Ik heb hem :D! *
Zijn post was gedetailleerd, met besteldatum, leverdatum, etc.
Jouw reactie laat merken dat je liever niet ziet dat iemand hem eerder krijgt dan jij, --> Jaloers.
Hoe kan een topic met 30 pagina's per dag nog overzichtelijk zijn? Dat schip is weken geleden al gezonken.
Verwijderd
Dan wordt jouwe zo denk ik ook verzondenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:58:
Verlenging besteld bij Hi op 03-05
Ordernummer 33677917
Status is nog steeds sinds 17-05 "Order wordt gepickt in magazijn"
Kun je ook aangeven of de tel simlocked is of niet. (je hebt de Hi variant toch?)Framoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:45:
Dames en heren, ik heb 'm! Foto's komen er aan.
Verwijderd
dit zijn geen grappen he!
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:02 ]

Nog niet geprobeerd, zal zo eens kijken.Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:00:
[...]
Kun je ook aangeven of de tel simlocked is of niet. (je hebt de Hi variant toch?)
Verwijderd
Alweer pure drogredenering van jouw kant. Je maakt je schuldig aan stropopredenering.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:59:
[...]
je bestempelt zijn post als een oneliner.
Een oneliner is:
* Ik heb hem :D! *
Zijn post was gedetailleerd, met besteldatum, leverdatum, etc.
Jouw reactie laat merken dat je liever niet ziet dat iemand hem eerder krijgt dan jij, --> Jaloers.
Hoe kan een topic met 30 pagina's per dag nog overzichtelijk zijn? Dat schip is weken geleden al gezonken.
Enfin, jij kan niet weten wat ik denk, en dit is allemaal offtopic. Dus vanaf nu houd ik het maar ontopic, dat Hi-gezwets houd je toch niet tegen.
Verwijderd
Ik zit bij die batch en heb hem op 13/05/2011 besteld. Neem aan dat dat nu ongeveer de uitlevering is geweest (alles tot 12/13 mei met wat uitzonderingen zo te zien)
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Rustig rustig, het was maar een grapje. Smileys werken tegenwoordig niet goed genoeg meer... zuchtVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:04:
[...]
Alweer pure drogredenering van jouw kant. Je maakt je schuldig aan stropopredenering.
Enfin, jij kan niet weten wat ik denk, en dit is allemaal offtopic. Dus vanaf nu houd ik het maar ontopic, dat Hi-gezwets houd je toch niet tegen.
hoeveel komen er dan de 23e?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:05:
Net even de KS aan de lijn gehad. Ze hebben geen toestellen meer op vooraad maar weten wel hoeveel er binnen komen op 23 mei.
Ik zit bij die batch en heb hem op 13/05/2011 besteld. Neem aan dat dat nu ongeveer de uitlevering is geweest (alles tot 12/13 mei met wat uitzonderingen zo te zien)
Zoveelste verhaal al van Hi. Sommigen hebben hem deze week besteld en al ontvangen. Je kan eigenlijk niks meer geloven van die gasten.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:05:
Net even de Hi KS aan de lijn gehad. Ze hebben geen toestellen meer op vooraad maar weten wel hoeveel er binnen komen op 23 mei.
gaaaaaapp...Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:07:
[...]
Dat kon hij me niet vertellen, maar de orderafdeling weet het wel
vertel eens iets nieuws Hi...
Verwijderd
Momenteel staan er 900+ toestellen in backorder. Daar zit wrs. die van mij ook bij.
Dan zijn we maandag ZEKER aan de beurt.. ALS DIT KLOPT...
Nieuw abo, Vodafone BSW275, toestel gratis.
En abo gaat pas over 4 maanden in, dus ik heb geen dubbele lasten.
btw, Phonehouse had er nog één liggen.
En nu annuleren bij GSMWijzer
Ik heb ook contact gehad met Hi, ze zeiden dat mijn order besteld op de 16, bij de levering van de 23e meekomt.Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:10:
900+ worden er geleverd maandag a.s.?
Dan zijn we maandag ZEKER aan de beurt.. ALS DIT KLOPT...
Order verzonden
Ik blij natuurlijk. Ik heb hem besteld op 12 mei rond 20:00.
Ik heb de papierwinkel wel binnen ("binnen enkele dagen wordt uw toestel...") maar (bij gebrek aan het vermelden van een ordernummer en een ordertraceringssysteem) geen idee wat nu de status is.
Nu wil ik best de KS gaan stalken maar als iemand anders dat al gedaan heeft houd ik me aanbevolen voor info....
Nou .. mijn hoop voor deze week is vervlogen hiermee.robertovergoor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:11:
[...]
Ik heb ook contact gehad met Hi, ze zeiden dat mijn order besteld op de 16, bij de levering van de 23e meekomt.
Ik zie jullie weer vanaf maandag
En Simlock erop of niet? Kom op... niet gaan kwijlen op die phone
Kom op mensen...
Na al het slechte nieuws, nu toch echt goed nieuws van Hi.
Nice!
En nu wachten..
Wat ik vreemd vind is dat ik 2 weken te horen krijg dat het leveren niet gaat lukken, ik had ze gister ochtend zelfs nog aan de lijn en weer het verhaal word moeilijk en we hopen volgende week! Ik cancel gister middag, en opeens is er wel een SGS2 beschikbaar! Ik heb dus besloten om mijn ordercanceling weer ongedaan te maken, en krijg hem nu morgen geleverd via Belsimpel. Ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het geen toestel is met een mankement die is terug gestuurd, hier was/ben ik namelijk bang voor! Het blijft een raar verhaal. Ik heb erbij gezegd dat ze het toestel mogen opsturen, maar als er iets mis mee is iik persoonlijk naar groningen kom om dit recht te zetten! Ze garanderen me dat dit een nieuw toestel is die niet is teruggezonden, maar dat iemand zijn order had gecancelled waardoor hij voor mij vrij kwam....
Raar verhaal maar morgen heb ik hem dus!
Verwijderd
Vind het niet erg om even te wachten, maar maak me niet blij met een dood vogeltje
gewoon even de zegels checken voor je de doos openmaakt.RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:20:
KNIP
is hij geopend zie je het meteen. (dan zit er meestal een 2e sticker over de eerste heen.. ofzo.
en dan gelijk bellen met belsimpel natuurlijk
Ik had overigens wel een dubbele seal en lichte vingerafdrukken op het plastic dat over het scherm zat.Kbaboss schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:29:
Zojuist SGSII ontvangen via VF! Geen bubbele seal...wordt vervolgd....
Op 9 mei bij Telfort verlengd en vanochtend verzendbevestiging met trackingcode van TNT ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:20:
Zijn hier nog mensen die de S2 via TELFORT hebben besteld (dus geen andere webshop). Ik wil namelijk weten of ie daar nog op voorraad is om mijn bestelling bij Gsmeasy te annuleren.
Op de site is hij gewoon beschikbaar en van Telfort ben ik gewend dat ze het dan ook op voorraad hebben. Je kan voor de zekerheid altijd even bellen
@GSMwijzer Klopt het dat er vandaag weer #Galaxy S2 toestellen verzonden gaan worden?
@tjeerdtq Dank voor je berichtje.Gisteren kregen wij een kleine levering. Verwachting: dinsdag/woensdag volgende levering. Al besteld? Gr.
Verwijderd
Zo raar is dat volgens mij niet. Als ik lees hoeveel mensen hun order wel niet hebben gecancled bij Belsimpel, dan komen er aardig wat telefoons vrij.RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:20:
Wat ik vreemd vind is dat ik 2 weken te horen krijg dat het leveren niet gaat lukken, ik had ze gister ochtend zelfs nog aan de lijn en weer het verhaal word moeilijk en we hopen volgende week! Ik cancel gister middag, en opeens is er wel een SGS2 beschikbaar! Ik heb dus besloten om mijn ordercanceling weer ongedaan te maken, en krijg hem nu morgen geleverd via Belsimpel. Ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het geen toestel is met een mankement die is terug gestuurd, hier was/ben ik namelijk bang voor! Het blijft een raar verhaal. Ik heb erbij gezegd dat ze het toestel mogen opsturen, maar als er iets mis mee is iik persoonlijk naar groningen kom om dit recht te zetten! Ze garanderen me dat dit een nieuw toestel is die niet is teruggezonden, maar dat iemand zijn order had gecancelled waardoor hij voor mij vrij kwam....
wanneer besteld, hoelaat besteld?Ruben1123 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:31:
Hi(j) is bij mij ook afgeleverd! Doeg!
en wat was jouw ordernummer?
Ruben1123 in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:39:
[...]
wanneer besteld, hoelaat besteld?
en wat was jouw ordernummer?
Had een bestelling bij Belsimpel, maar die heb ik vanochtend geannuleerd.
Ben vandaag naar de Vodafone winkel in Haarlem geweest (grote Houtstraat), want daar hebben ze vandaag 13 exemplaren binnen gekregen.
Een vriend van mij en ik hebben er allebei 1 dus zijn er nog 11 over als het goed is!
Jeeeeeeeeejjjjj!!!
Ik lust geen rotte appels...
Maar tot zover nog geen reactie.
Nog niet alle van 13 mei, bij mij staat nog geen voorraad bij de statusVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:05:
Net even de Hi KS aan de lijn gehad. Ze hebben geen toestellen meer op vooraad maar weten wel hoeveel er binnen komen op 23 mei.
En wat moest je daar betalen voor abo etc? Of heb je toestel los gekocht?terrorvogel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:52:
Ladies and gentlemen... We've got him!!!
Had een bestelling bij Belsimpel, maar die heb ik vanochtend geannuleerd.
Ben vandaag naar de Vodafone winkel in Haarlem geweest (grote Houtstraat), want daar hebben ze vandaag 13 exemplaren binnen gekregen.
Een vriend van mij en ik hebben er allebei 1 dus zijn er nog 11 over als het goed is!
Jeeeeeeeeejjjjj!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nice congrats!BPP schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:52:
2 uur geleden een smsje gekregen dat ie is verzonden.
Mijn status is ook eindelijk versprongen hij is nu in behandeling. Denk dat hij morgen verzonden gaat worden en begin volgende week zal hij hier wel op de mat liggen. Ben ik tevreden mee.
Op 12 mei besteld, nieuw abbo zonder nummer behoud.
Waar dan??Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:02:
*Sluit pc af pakt de trein en gaat zn s2 halen in de hi shop*
Sorry heb een 2 jarig abbo 275 en hoefde niets bij te betalen.ManiacsHouse schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:55:
[...]
En wat moest je daar betalen voor abo etc? Of heb je toestel los gekocht?
Natuurlijk eerste jaar 50% korting.
Ik lust geen rotte appels...
2 jaar verlenging KPN Personal Smart 1500 (eerste 6 maanden €25,-; normaal €150,-) zonder bijbetalen.
(Bij KPN kun je na een maand onbeperkt je abo verhogen of verlagen, dus goedkoopste optie).
Had je hem eerst online besteld, of heb je hem bij hen in de winkel besteld?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:02:
*Sluit pc af pakt de trein en gaat zn s2 halen in de hi shop*
begrijp ik dus het volgende goed: ?Tremere schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:18:
Zonet gebeld door smartphoneshop voor een afleverafspraak. Morgen tussen 08.30 en 13.00 komt de koerier me verblijden met het toestel.
2 jaar verlenging KPN Personal Smart 1500 (eerste 6 maanden €25,-; normaal €150,-) zonder bijbetalen.
(Bij KPN kun je na een maand onbeperkt je abo verhogen of verlagen, dus goedkoopste optie).
ik neem een hoog abo bij KPN.... toestel is dan gratis plus eerste maand niet volle bedrag maar €25,-... maand erop stel ik hem omlaag naar bijvoorbeeld €20,- pmaand. Hoeft er dan niet alsnog voor het toestel betaald te worden?????
pdashop is trouwens hetzelfde als smartphoneshop (en coolblue)
@TweakerXs: helemaal correct.
[ Voor 9% gewijzigd door Tremere op 19-05-2011 15:30 ]
Laagste abo is 30 euro p/m, dus je bent gek als je binnen 6 maanden gaat wijzigen
[ Voor 23% gewijzigd door Sansar op 19-05-2011 15:31 ]
Bij verlengen kun je na een maand verhogen/verlagen. Die 3 maanden is alleen van toepassing voor nieuwe abo'sSansar schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:31:
Nee, eerste 6 maanden is 25 en je mag na 3 maanden wijzigen.
Laagste abo is 30 euro p/m
Verwijderd
Verwijderd
Dan zat ik dus bij de eerste 200. Misschien dat veel mensen hebben gecanceled na de prijsverlaging en ik als een van de eersten bij de orders van de verlaagde prijs zat.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:32:
Hi klantenservice: "We hebben er net 200 uitgeleverd en hebben er nu nog 900 in backorder staan. Ik zie hier staan dat de verwachting is dat deze 23 mei binnenkomen maar er staat ook bij dat ook dat nog niet zeker is. Ik moet u dus helaas terleurstellen en vragen nog even geduld te hebben".
Verwijderd
Ik had ze 13 mei gebeld en het toestel besteld helaas hebben ze hem pas 17 mei voor mij ingevoerd en dus werkelijk besteld vertelde de man van de KS. Ik heb 10 minuten geleden gebeld naar HI.
GSMWijzer levert waarschijnlijk dinsdag/woensdag.Sansar schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:47:
Ik blijf dit topic nog even in de gaten houden totdat GSMWijzer mijn order heeft geannuleerd, maar ik zeg alvast: ik zie jullie wel in het andere topic!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!