BELACHELIJK!! Dit gestuntel daar bij oa HI
Gister in de fysieke Hi shop geweest na dit topic al een tijdje in de gaten gehouden te hebben met al dat gepre-order wat voor geen meter werkt om het toestel misschien daar gelijk mee te kunnen nemen..NOT!!
Jongens in die shop gaven aan dat de levering van gister niet was geweest en hm vandaag te verwachten dus heb ene aan de kant laten leggen mocht deze binnenkomen..ik zou na 14:00 gebeld worden aangezien dan de levering geweest zou moeten zijn dus nog ff afwachten..wie niet hier
Ik heb ze meteen ook mijn persoonlijke aanbieding laten zien zowel met mn smscode als eigen naam en inlogcode op Mijn Hi. In de shop abbo dan wel 2,55 duurder per maand maar wel betere voorwaarden. Ze waren nogal verbaasd maar zou hm ook voor die prijs meekrijgen..ik heb ze laten weten de printscreens zelfs nog thuis te hebben als bewijs van mijn aanbieding.
Nu dacht ga je weer ns ff kijken op Mijn Hi hopende dat de prijs iig het zelfde is gebleven of nog mooier omlaag is gegaan (werd ook door Hi geclaimed) is die zelfs weer gestegen als ik inlog met of de smscode of mijn eigen naam
Betaalde gister nog voor een 1 jarige Hi Online 30 + internet extra 69,95 bij voor het toestel 1 jaar verlenging is nu weer 129,95 geworden WTF
Ik vind niet dat Hi dit soort gedoe kan maken!! Al dat gestuntel van ze gaat helemaal nergens meer over