• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:
[...]

Yup. Online (pre) orderen is geheel en utterly useless :)
mwuah, scheelt voor mij toch bijna 100 euro, dat noem ik niet utterly useless ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:26
SCARfaceE schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:44:
De prijzen bij T-Mobile zijn inmiddels bekend geworden, ik weet niet of dat al aan de orde is geweest hier?
Is al gemeld zijn sommige die al hebben besteld incl me.

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Hahhaha, nooit geweten dat Studentmobiel ook tweakers bijhield. Net mailtje gehad dat ze 'm verstuurd hebben LOL. Tot morgen SGSII!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-12 15:17
Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:09:
mwuah, scheelt voor mij toch bijna 100 euro, dat noem ik niet utterly useless ;)
Verlengen kan nergens goedkoper dan bij Vodafone zelf, dus voor "ons" is er geen enkele andere optie ;P

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:05:
[...]

Nee hoor, gewoon hetzelfde, dat is zo über frustrerend. Gratis bij BSW275, 55 Euro bij BSW200 (verlengen).
Is dat echt zo? Want een post van een paar uur geleden zei iemand dat het rond 45 euro zou zijn voor BSW 275.. Hopen dat ik nog wat tegenkom onderweg naar huis, en dan gelijk cancellen bij studentmobiel want dit preorderen... dat dus

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
belsimpel staat nog steeds op wordt aangesloten:S

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:11:
Is dat echt zo? Want een post van een paar uur geleden zei iemand dat het rond 45 euro zou zijn voor BSW 275.. Hopen dat ik nog wat tegenkom onderweg naar huis, en dan gelijk cancellen bij studentmobiel want dit preorderen... dat dus
Kom er nét vandaan rijden hè... Gratis bij BSW275, 55 euro (54.99) bij BSW200, 2 jaar, verlengen.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Kom er nét vandaan rijden hè... Gratis bij BSW275, 55 euro (54.99) bij BSW200, 2 jaar, verlengen.
Beter, doe ik dat wel :*)

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oh bij jou wel, had vanmiddag even rondje shops hier in Utrecht gedaan. En ik moest bij alle shops 70 euro bijbetalen plus aansluitingskosten bij een abbo bij vodafone. Raar hoor. Plus dat ik overal moest wachten tot mijn nummerbehoud zou zijn goedgekeurd, waar ik geen zin in had.

Inmiddels maar op de aanbieding van T-mobile ingegaan die ik bij ze had losgepeuterd.

Verwijderd

sugarlevi01 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:14:
Oh bij jou wel, had vanmiddag even rondje shops hier in Utrecht gedaan. En ik moest bij alle shops 70 euro bijbetalen plus aansluitingskosten bij een abbo bij vodafone. Raar hoor. Plus dat ik overal moest wachten tot mijn nummerbehoud zou zijn goedgekeurd, waar ik geen zin in had.

Inmiddels maar op de aanbieding van T-mobile ingegaan die ik bij ze had losgepeuterd.
Raar dan dat het niet overal hetzelfde is

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Helaas werkt het niet, want ik heb vorige dat formulier ook al ingevuld en nog geen reactie, dan twitter maar eens proberen. In ieder geval, bedankt voor de moeite!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:03
Vanmiddag gebeld door een dame van VF, ze hadden al een aantal keren gebeld de afgelopen weken maar konden steeds de S2 niet aanbieden. Nu dus wel, dus verlengd, BSW200, 55 bijbetalen en de eerste 12 maand 50% korting.

Ik hoop dat hij snel geleverd gaat worden, afwachten maar.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Verwijderd

Net mijn online hi pre order gecancelled en de belcompany binnen gelopen en mijn hi abbo met 2 jaar verlengd hi online 35 2jaar met internet extreem. Belcompany had hem gewoon op voorraad! Ben benieuwd of hij mijn blackberry 9700 en iphone 3gs overtreft!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12 01:04
Freshnezz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:
[...]

En wanneer heb jij hem besteld? Los of met abbo?
Met abo... Vorige week vrijdag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:
Net mijn online hi pre order gecancelled en de belcompany binnen gelopen en mijn hi abbo met 2 jaar verlengd hi online 35 2jaar met internet extreem. Belcompany had hem gewoon op voorraad! Ben benieuwd of hij mijn blackberry 9700 en iphone 3gs overtreft!
Wasje daar niet veel duurder uit? Belcompany heeft vergeleken met internet wel pittige duurdere prijzen, net zoals The Phone House

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:
wat betaalde je voor het toestel???

Verwijderd

Vliegtuig02 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:16:
[...]
Helaas werkt het niet, want ik heb vorige dat formulier ook al ingevuld en nog geen reactie, dan twitter maar eens proberen. In ieder geval, bedankt voor de moeite!
Ik heb het ook via dat formuliertje gedaan en ik heb gewoon antwoord gehad.. misschien nog een keer proberen?

Verwijderd

@ Waldo: zou ik ook willen doen, mijn pre-order cancellen en naar de winkel gaan. Maar zo'n verlengingsaanbod krijg ik nooooit meer... Nog maar ff nagelsbijten dan!

Verwijderd

Nog een paar uur en dan in het bezit van dit geweldige toestel :9~ .
Wel een vrij duur abbonnement naar mijn idee...

2jarig
mtv pack €49,50 (400min incl onbeperkt internet van 1,5 gb per maand) 1ste 12 maanden 50% korting.

toestel prijs €60,-

Op of aanmerkingen graag gewenst O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:23:
@ Waldo: zou ik ook willen doen, mijn pre-order cancellen en naar de winkel gaan. Maar zo'n verlengingsaanbod krijg ik nooooit meer... Nog maar ff nagelsbijten dan!
geef je groot gelijk :)

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12 11:12

Flipmo

OMG !!

Same here..

Voor die 25 euro dat ik nu bij moet betalen voor een hi20 (verlenging, 2 jaar) wacht ik "graag" nog een weekje.
Geloof dat jij hetzelfde aanbod had :)

Mijn Nokia N85 houd het nog wel een weekje vol ;)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:22:
[...]

Ik heb het ook via dat formuliertje gedaan en ik heb gewoon antwoord gehad.. misschien nog een keer proberen?
Oke, hmm doen we nog een poging :9

Verwijderd

@ Flipmo: Yes indeed! Ook 25 euro bijbetalen bij een Hi20. Ik lach me kapot!! Whaaa! ;)

Wacht ik nog wel eventjes voor ja. Jij ook succes met wachten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Wasje daar niet veel duurder uit? Belcompany heeft vergeleken met internet wel pittige duurdere prijzen, net zoals The Phone House
Ik moet nu 30 euro bijbetalen, maar het voordeel is, de winkel is vlakbij en zijn prettige medewerkers, ik sluit ook een verzekering af en dan is het altijd binnen 2 weken een nieuw of gemaakt toestel, krijg je als leentoestel ook een smartphone, dus niks opsturen ofzo...
Ja oke, dat is waar, bij mij scheelt het maar 30 eu en de service van belcompany is erg goed plus dat het zo dichtbij is..

Verwijderd

Iemand nog mail gehad van Belsimpel?

Verwijderd

Studentmobiel:

Geachte heer

Op dit moment is de eerste partij van de Samsung Galaxy SII uitgeleverd
aan klanten die een preorder geplaatst hebben. Wij hebben uw contract
hier inderdaad op 11 mei in goede orde ontvangen, dank hiervoor! Orders
worden hier op volgorde van binnenkomst afgehandeld en verzonden.
Wij verwachten hier in de loop van volgende week een nieuwe levering van
de Galaxy SII binnen te krijgen

Verwijderd

@ Waldo: Goeie deal ja, zo. Ben jaloers! :) Geniet ervan hè!

Ik vind het wel jammer dat er vanuit Hi weinig info komt. Mensen die wat weten of horen: let us know! Vooralsnog blijft het stil.. Check wel zo nu en dan mijn bestelinfo, maar daar verandert niets in.

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12 20:21
Net terug van belcompany zoetermeer...

toestel 190 euro en 2 jaar t-mobile i-150 a 29,95 met 5 maanden 100% korting.
Kom op een totaal van 760 euro. Heb hem wel meteen meegenomen kon niet meer wachten en zo'n slechte deal vind ik het niet gezien de totaalprijs van abonnement en toestel over 2 jaar :)

Oja ze hadden er nog 4

[ Voor 4% gewijzigd door Reticulum op 12-05-2011 16:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:
@ Waldo: Goeie deal ja, zo. Ben jaloers! :) Geniet ervan hè!

Ik vind het wel jammer dat er vanuit Hi weinig info komt. Mensen die wat weten of horen: let us know! Vooralsnog blijft het stil.. Check wel zo nu en dan mijn bestelinfo, maar daar verandert niets in.
Ja dat is wel slecht van Hi idd..

Ben benieuwd wat de speedtest van mijn internet extreem laat zien bij vol bereik, of die 7.2mb/s echt haalbaar is!

• jimzweers
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:33:
Iemand nog mail gehad van Belsimpel?
nee heb ze net gebeld, gezegd dat de status nu al 4 uur lang op wordt aangesloten (nieuw) staat en of ie vandaag nog verzonden gaat worden.

de reactie: '' uw simkaart wordt nu geinstalleerd in het toestel en als het vandaag verzonden kan worden doen we dat.

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:51
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:37:
[...]

nee heb ze net gebeld, gezegd dat de status nu al 4 uur lang op wordt aangesloten (nieuw) staat en of ie vandaag nog verzonden gaat worden.

de reactie: '' uw simkaart wordt nu geinstalleerd in het toestel en als het vandaag verzonden kan worden doen we dat.
Hoezo installeren zij de simkaart!? Ze moeten van mijn toestel af blijven! Dat kan ik makkelijk zelf!
Bovendien heb ik nog een lopend abonnement dat ik de komende tijd nog in dit toestel wil gebruiken.

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12 08:59
De totaal prijzen over 2 jaar bij Vodafone liggen erg dicht bij elkaar

BSW 150 = 698 euro
BSW 200 = 705 euro
BSW 275 = 711 euro

(via belsimpel)

• jimzweers
Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Hoezo installeren zij de simkaart!? Ze moeten van mijn toestel af blijven! Dat kan ik makkelijk zelf!
Bovendien heb ik nog een lopend abonnement dat ik de komende tijd nog in dit toestel wil gebruiken.
precies, kost alleen maar tijd. Maar ik denk als je een verlenging hebt gedaan dat het sneller gaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:
Studentmobiel:

Geachte heer

Op dit moment is de eerste partij van de Samsung Galaxy SII uitgeleverd
aan klanten die een preorder geplaatst hebben. Wij hebben uw contract
hier inderdaad op 11 mei in goede orde ontvangen, dank hiervoor! Orders
worden hier op volgorde van binnenkomst afgehandeld en verzonden.
Wij verwachten hier in de loop van volgende week een nieuwe levering van
de Galaxy SII binnen te krijgen
Ik zit bij die partij. net bericht gehad dat ze hem hebben verstuurd :D
ow had hem 2 mei besteld voor degene die het interessant vinden.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Het is hier geen slow chat! Vanaf nu inhoudelijke berichten posten anders gaat het topic definitief op slot.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Kremx
  • Laatst online: 23:51
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:39:
[...]

precies, kost alleen maar tijd. Maar ik denk als je een verlenging hebt gedaan dat het sneller gaat.
Helaas heb ik geen verlenging gedaan, ik stap over van T-mobile naar Vodafone.

Wel raar dat mijn status nog steeds staat op: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

Sorry mods, ik was dit aan het typen terwijl dat de Modbreak werd geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door Kremx op 12-05-2011 16:41 ]

• GuiltyNL
  • Laatst online: 27-12 22:05
Villains schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:03:
Studentmobiel ben ik ondertussen kots en kotsbeu. 22 april besteld, nog steeds geen mail gehad terwijl ondertussen fucking veel bestelling zijn uitgeleverd aan mei-bestelling. Wat een kkhouding, krijg 'm naar alle waarschijnlijkheid morgen opgestuurd, maar door rembours pas een maandag binnen dus. Stelletje waardeloze zakken stront, khad 'm zo graag voor 't weekend gezien. Zal ik een (boos) mailtje sturen en hopen dat ze me met iets matsen oid :P?
En als je hem nu bij Bol.com bestelt? Daar is hij nu nog gewoon voorradig. Ik heb de mijne vanmiddag besteld en heb ik morgen in huis.

Ik vind het sowieso typisch dat Bol.com blijkbaar al zijn backorders al heeft uitgeleverd en dus nu uit voorraad kan leveren en dat andere webshops de eerste pre-orders moeten uitleveren van mensen die hem al weken in bestelling hebben staan.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
ruurdkoetjeboe schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Heeft nummerbehoud van t-mobile naar Vodafone dus 10 dagen bij jou geduurd? Ik zit nu op hetzelfde te wachten, sinds gisteren. Als ik op My T-Mobile kijk kun je de status van nummerbehoud inzien, daar staat hij op stap 3 (van 4). Lijkt snel te gaan, maar wellicht duurt die 3e stap lang. Was dit bij jou ook het geval?

1 Aanvraag ontvangen
2 Aanvraag in behandeling genomen
3 Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 11-5-2011 goedgekeurd. Na controle wordt deze doorgezet naar je nieuwe telecomaanbieder.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op MytMobile heb gekeken >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Ik moet nu 30 euro bijbetalen, maar het voordeel is, de winkel is vlakbij en zijn prettige medewerkers, ik sluit ook een verzekering af en dan is het altijd binnen 2 weken een nieuw of gemaakt toestel, krijg je als leentoestel ook een smartphone, dus niks opsturen ofzo...

[...]

Ja oke, dat is waar, bij mij scheelt het maar 30 eu en de service van belcompany is erg goed plus dat het zo dichtbij is..
Ok maar jij verlengde dus?

hoelang ben je al klant bij hi en in welke kortingscategorie zat je?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 23:58
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:39:
[...]

Ik zit bij die partij. net bericht gehad dat ze hem hebben verstuurd :D
ow had hem 2 mei besteld voor degene die het interessant vinden.
5 mei en niks gehoord, dus zal wel net pech hebben :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Vandaag is ook mijne verstuurd. 30 april besteld en het heeft 10 volle werkdagen geduurd voordat mijn nummerbehoud van t-mobile naar vodafone voltooid was. Morgen lekker wachten naast de deurbel.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Net Hi aan de lijn gehad om te vragen of ik een beter aanbod kon krijgen voor mijn verlenging.

Heb nu geregeld:

Hi online 35 / 300 min
1000 smsjes
Internet extra
Toestel 100 euro

1e 3 maanden 35 euro betalen daarna 50 euro p/maand. Als het goed is krijg ik de telefoon met 1,5 / 2 weken in huis. Wat ik overigens prima vind, ik kan nog wel ff wachten.

• Grimgor_6x3
  • Laatst online: 29-12 22:06
Ik heb een nieuw abbo van Hi (35 + extreem) pre-ordered staan. Nou laat Hi nog steeds op zich wachten, is het slim om te cancellen, zo ja hoe? en waar kan ik dan het beste hetzelfde abbo vandaan halen? belcompany?

Verwijderd

Ik las zonet op samsunggalaxys2.nl dat er iemand bevestiging heeft gekregen van Belsimpel
dat diegene het toestel morgen ontvangt..

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
tip:

bol.com heeft Nu voorraad :) sla je slag.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-12 20:49
Geachte heer van Dam,

Wij wachten normaal gesproken met het doen van een aanvraag bij de provider totdat er een toestel voor de klant beschikbaar is.
Dit omdat wanneer de levering van een toestel vanuit de leverancier/producent wordt uitgesteld, het voor ons niet meer mogelijk is een contract bij de provider te annuleren.
Indien u akkoord gaat met het feit dat wij de aanvraag bij de provider niet meer kunnen annuleren, zullen wij de aanvraag alvast voor u indienen bij de provider.
U kunt ons dit via een reply op dit bericht laten weten.
Wij verwachten het toestel waarschijnlijk eind volgende week aan u te kunnen verzenden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Contract verstuurd op 8 mei een zondag dus.

• XElD
  • Laatst online: 29-12 20:22
Jongens, mij orderstatus bij GSMwijzer staat nu op bevestigd, krijg ik nog een melding als ie verzonden is?

• SCARfaceE
  • Laatst online: 29-12 17:08
XElD schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:05:
Jongens, mij orderstatus bij GSMwijzer staat nu op bevestigd, krijg ik nog een melding als ie verzonden is?
Ja

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Hi schijnt wel zijn eerste levering binnen te hebben, alleen zijn ze nog niet met de bestellingen uit, er is wat fout gegaan bij verlengingen van abonementen. Dit heb ik net van een ander forum te horen gekregen..

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:07:
Hi schijnt wel zijn eerste levering binnen te hebben, alleen zijn ze nog niet met de bestellingen uit, er is wat fout gegaan bij verlengingen van abonementen. Dit heb ik net van een ander forum te horen gekregen..
een bron zou grappig zijn. Man ik wordt helemaal zenuwachtig van dit topic. _O-

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Verwijderd

http://www.samsunggalaxys...sung-galaxy-s2-overzicht/

Helemaal onderaan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 17:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:
[...]

Tjonge dat is lekker zeg!! :X

Kost mij weer een paar dagen fun met het toestel.

Afijn, thanks voor de info! d:)b
Zo ik heb 'em eindelijk! Werd vanmiddag gebeld door de BC dat het nummerbehoud was goedgekeurd.
Ik ken aan de slag!

Succes verder iedereen! d:)b

• dommel1955
  • Laatst online: 25-11 09:16
Ik kom net bij Vodafone in Deventer vandaag, waar ze hem overigens niet meer hadden. Tevens hoorde ik bij belcomany waar ik ook maar even na binnen ben gelopen. Dat je de telefoon pas krijgt nadat mijn nummerbehoud bij T-mobile is goedgekeurd.

Wie weet wat hier de reden van is of wat hier van waar is. Zit eraan te denken om na Vodafone Apeldoorn te gaan. Maar als dit waar is heeft het ook geen nut.

EDIT: Ik kan dan toch gewoon me andere simkaart van t-mobile erin doen.?

[ Voor 8% gewijzigd door dommel1955 op 12-05-2011 17:17 ]

Verwijderd

Bij mij staat er nog steeds dit "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"

hoop dat ik hem nog deze week op me deurmat kan vinden

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-11 14:16
BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:56:
Net Hi aan de lijn gehad om te vragen of ik een beter aanbod kon krijgen voor mijn verlenging.

Heb nu geregeld:

Hi online 35 / 300 min
1000 smsjes
Internet extra
Toestel 100 euro

1e 3 maanden 35 euro betalen daarna 50 euro p/maand. Als het goed is krijg ik de telefoon met 1,5 / 2 weken in huis. Wat ik overigens prima vind, ik kan nog wel ff wachten.
IS dit 1 of 2 jaar? Voor 2 jaar vind ik het namelijk niet echt goedkoop..

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:14

BPP

BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:56:

Heb nu geregeld:

Hi online 35 / 300 min
1000 smsjes
Internet extra
Toestel 100 euro

hebben ze bij jouw ook daadwerkelijk een bestelling kunnen plaatsen en heb je een bevestiging gekregen?

[ Voor 3% gewijzigd door BPP op 12-05-2011 17:34 ]

Verwijderd

vandaag leverbaar Samsung Galaxy SII bij bol ik heb er een besteld
Hopelijk morgen binnen :) _/-\o_ :9 :9

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:34:
vandaag leverbaar Samsung Galaxy SII bij bol ik heb er een besteld
Hopelijk morgen binnen :) _/-\o_ :9 :9
Heb je die kortingscode nog gebruikt?

• GuiltyNL
Kortingscode? WTF die heb ik gemist. welke code :D

Edit: wat staat er bij je orderstatus qua levering?

[ Voor 35% gewijzigd door GuiltyNL op 12-05-2011 17:38 ]

• Elby1988
SCE553RTL

Werkte eergisteren nog wel. 5%

Edit: Werkt nog steeds.. scheelt 25 euro.

[ Voor 34% gewijzigd door Elby1988 op 12-05-2011 17:39 ]

• dommel1955
  • Laatst online: 25-11 09:16
Kan iemand even een reactie geven op mijn bovenstaande bericht.

• jojo137
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:41
Ik heb hem vandaag ook nog gebruikt en werkte nog :P

• GuiltyNL
Hmm ik heb er twee besteld zonder die code... Even denken wat nu.

Verwijderd

KAN NIET WACHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.... nog anderhalf uur en ik heb eindelijk die telefoon in mijn handen waar ik al weken/maanden als een bezetenen op internet van alles aan het zoeken ben 8)7

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12 14:21
dommel1955 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:38:
Kan iemand even een reactie geven op mijn bovenstaande bericht.
Anders kan je het order/contract annuleren terwijl je het toestel al hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Baiko op 12-05-2011 17:41 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Grimgor_6x3
  • Laatst online: 29-12 22:06
Grimgor_6x3 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:57:
Ik heb een nieuw abbo van Hi (35 + extreem) pre-ordered staan. Nou laat Hi nog steeds op zich wachten, is het slim om te cancellen, zo ja hoe? en waar kan ik dan het beste hetzelfde abbo vandaan halen? belcompany?
iemand?

• Elby1988
Geen flauw idee. Weet wel dat HI begin volgende week levert, dus die paar dagen weet ik niet of je al die moeite zinvol vindt?

edit: Daarnaast weet ik niet welke aanbieding je hebt? Ik heb nl die erg goedkoper van h20 met IEX.. Ga die niet meer annuleren voor een paar dagen.

[ Voor 22% gewijzigd door Elby1988 op 12-05-2011 17:43 ]

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
k.olfers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:23:
[...]

IS dit 1 of 2 jaar? Voor 2 jaar vind ik het namelijk niet echt goedkoop..
Voor 1 jaar, voor 2 jaar is het inderdaad belachelijk duur!
BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:25:
[...]

hebben ze bij jouw ook daadwerkelijk een bestelling kunnen plaatsen en heb je een bevestiging gekregen?
Nee dat kon nog niet hij verwachte volgende week...

• GuiltyNL
Elby1988 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:38:
SCE553RTL

Werkte eergisteren nog wel. 5%

Edit: Werkt nog steeds.. scheelt 25 euro.
Even getest en werkt inderdaad, man ik heb niet op zitten letten, maar dit topic gaat ook zo hard.

Dan heb je dus gewoon de S2 voor € 504,50 inclusief verzending morgen in huis :)

Preorderen was nergens voor nodig. :+

Ik heb de klantenservice even gemaild, want ik kan mijn order nog annuleren en hem opnieuw plaatsen, maar dan sta wellicht weer achter in de rij en dat wil ik niet.

• coyote1980
Geweldig, vanmiddag gebeld door VF klantenservice, BSW200 verlengd met de S2 met 55 euro bijbetalen, en zojuist een verzendbevestiging. Dat wordt de vriendin verwaarlozen dit weekend! >:)

• Ample Energy
  • Nu online
Is het slim om te wachten op een prijsdaling binnen 2 of 3 maanden?
Als het om 50 euro maakt het me niet uit, maar het wordt m'n eerste smartphone en ik denk dat ik voor 500 euro liever ga beginnen aan het bouwen aan een nieuwe pc of voor een tablet.

En krijgt Android Gingerbread bijvoorbeeld Icecream Sandwich updates of alleen Gingerbread updates?

Misschien stomme vragen, maar ben wel benieuwd naar het antwoord.

[ Voor 25% gewijzigd door Ample Energy op 12-05-2011 17:53 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• WBFT
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-02-2024
GSMWijzer T-Mobile -> Vodafone met nummerbehoud.
2 mei per mail mijn contract ingediend, diezelfde dag nog orderstatus Contract Ontvangen.
12 mei (vandaag) is mijn orderstatus veranderd in Nummerbehoud in behandeling (dit kan 5-10 werkdagen duren).

Net zoals zo velen hier een pre-order gedaan zodat ik hem snel zou hebben, maar helaas.
Volgende keer gewoon naar de belcompany waar ze bovenstaand proces in 3 dagen kunnen.

• Brad Pitt
coyote1980 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:50:
Geweldig, vanmiddag gebeld door VF klantenservice, BSW200 verlengd met de S2 met 55 euro bijbetalen, en zojuist een verzendbevestiging. Dat wordt de vriendin verwaarlozen dit weekend! >:)
Fijn. Wat een heerlijk consequent bedrijf is het toch ook. Vriend van mij ook vandaag telefonisch verlengd, kreeg meteen erna een mail ter bevestiging. Ik uiteraard niets. Halve dag later maar even gebeld. Nee dat was normaal zei de Helpdesk meneer. De ene persoon krijgt meteen een antwoord, de ander na een paar uur en weer een ander helemaal niets. LOL. Moest maar gewoon wachten op de papieren bevestiging. Maar natuurlijk.

Als je dan berichten zoals die van jou leest zakt de moed echt heel diep in je schoenen.

• coyote1980
Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Fijn. Wat een heerlijk consequent bedrijf is het toch ook. Vriend van mij ook vandaag telefonisch verlengd, kreeg meteen erna een mail ter bevestiging. Ik uiteraard niets. Halve dag later maar even gebeld. Nee dat was normaal zei de Helpdesk meneer. De ene persoon krijgt meteen een antwoord, de ander na een paar uur en weer een ander helemaal niets. LOL. Moest maar gewoon wachten op de papieren bevestiging. Maar natuurlijk.

Als je dan berichten zoals die van jou leest zakt de moed echt heel diep in je schoenen.
Het is bij alle toko's (lijkt het tenminste) een puinhoop, het hele topic is doorspekt met ervaringen van klanten die in de eerste pre-order dagen besteld hebben en erop mogen wachten en mensen die later bestellen die hem al in handen hebben. Van mij was ook een gok, maar ja, ik ging voorlopig ook niet bij een VF winkel komen. En 55 bijbetalen bij een BSW200 abo vond ik wel acceptabel, dus de gok gewaagd. Staat in de verzendopdracht geen datum ingevuld, dus eerst zien dat ik hem in handen heb, maar chaotisch gaat het wel. Anderzijds draagt dat dan ook weer bij aan de charme rond de hype rond de S2, maar ja, daar heb jij niks aan.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
coyote1980 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:58:
[...]

Het is bij alle toko's (lijkt het tenminste) een puinhoop, het hele topic is doorspekt met ervaringen van klanten die in de eerste pre-order dagen besteld hebben en erop mogen wachten en mensen die later bestellen die hem al in handen hebben. Van mij was ook een gok, maar ja, ik ging voorlopig ook niet bij een VF winkel komen. En 55 bijbetalen bij een BSW200 abo vond ik wel acceptabel, dus de gok gewaagd. Staat in de verzendopdracht geen datum ingevuld, dus eerst zien dat ik hem in handen heb, maar chaotisch gaat het wel. Anderzijds draagt dat dan ook weer bij aan de charme rond de hype rond de S2, maar ja, daar heb jij niks aan.
Bij de VF winkel moet je ook niet komen. Net even binnengelopen toen ik er toch langsliep om te vragen wanneer de S2 en Sensation binnen kwamen. Sensation wist hij niet en S2 was al binnen (nergens een exemplaar te zien in de winkel) en kostte me "rond de 300 euro" bij verlengen met BSW350 1 jaar. Online is dat goedkoper en toen ik belde en wel iemand aan de lijn kreeg die iets voor me kon betekenen kreeg ik €209 te horen.

€91,- winst door niet de deur uit te gaan en te bellen naar de online winkel.

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04-2023
Bericht van GSMWIJZER

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

Ik heb geduld ,deze heb ik 29-04-11 besteld

• gebruikershaes
  • Laatst online: 25-12 22:13
Vanmiddag opgehaald bij T-mobile. Ik weet niet wie in dit topic de tip gaf, maar bedankt daarvoor.
Wel kwam ik daar en werd me verteld dat ze er doorheen waren, want ze hadden er naar eigen zeggen maar 3 gekregen.. Ik balen, maar toen vroeg de verkoper of ik bestaande klant was of nieuwe. Toen ik zei nieuwe ging die toch ff naar achter om te vragen of ze nog wat hadden. En ja hoor 'iemand die had gereserveerd hoefde hem niet meer'.. Jaja..
Daarna kwam er een jongen die hem ook wilde en hij was bestaande klant, hij is zonder de galaxy naar huis gestuurd.

Hoe dan ook als je nieuwe klant bij T-mobile bent en je hebt hem nog niet heb je miss geluk net als ik.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12 18:33
prijzen icm abonnement zijn bij de Hi online-shop gedaald.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• earthknake
  • Laatst online: 30-12 01:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:17:
[...]

En weet je dat omdat je status op 'je verzending wordt ingepakt staat' of heb jij al daadwerkelijk de mail gehad dat je pakket vanavond rond 22.30 verstuurd wordt?

Mijn staat namelijk ook op je verzending wordt ingepakt, samen met nog een aantal, ik vermoed dan toch dat ze hem vandaag nog opsturen?
Morgen een afspraak met een koerier... Dus ja!

• Elby1988
Siempie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:50:
Is het slim om te wachten op een prijsdaling binnen 2 of 3 maanden?
Als het om 50 euro maakt het me niet uit, maar het wordt m'n eerste smartphone en ik denk dat ik voor 500 euro liever ga beginnen aan het bouwen aan een nieuwe pc of voor een tablet.

En krijgt Android Gingerbread bijvoorbeeld Icecream Sandwich updates of alleen Gingerbread updates?

Misschien stomme vragen, maar ben wel benieuwd naar het antwoord.
Denk niet dat je hem in 2-3 maanden voor 350-400 euro kan krijgen..

Verwijderd

GuiltyNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:48:
[...]

Even getest en werkt inderdaad, man ik heb niet op zitten letten, maar dit topic gaat ook zo hard.

Dan heb je dus gewoon de S2 voor € 504,50 inclusief verzending morgen in huis :)

Preorderen was nergens voor nodig. :+

Ik heb de klantenservice even gemaild, want ik kan mijn order nog annuleren en hem opnieuw plaatsen, maar dan sta wellicht weer achter in de rij en dat wil ik niet.
Aan het einde van de bestelling gooit ie die 5% er gewoon weer uit bij mij....?
Gaat het bij jullie wel?

• Elby1988
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:32:
[...]

Aan het einde van de bestelling gooit ie die 5% er gewoon weer uit bij mij....?
Gaat het bij jullie wel?
Ik ga niet tot en met het einde, dus dat durf ik niet te zeggen..

• Framoes
reyals schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:20:
prijzen icm abonnement zijn bij de Hi online-shop gedaald.
€79,95 bij een 1-jarig Hi Online 35 met internet extreem. Dat kan toch niet kloppen? Of kunnen ze er niet meer onderuit als ik 'm nu bestel?

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:34:
[...]

€79,95 bij een 1-jarig Hi Online 35 met internet extreem. Dat kan toch niet kloppen? Of kunnen ze er niet meer onderuit als ik 'm nu bestel?
ik denk niet dat ze er nog onderuit kunnen, aangezien veel mensen hi 20, voor 25euro per maand hebben kunnen krijgen en dat ook krijgen :p

• Elby1988
[...]

Kunnen ze niet onderuit nee. Heb zelf hi20 met Internet extra 2 jaar met 25 euro bijbetaling. Dag later was hij 129 euro

Verwijderd

[...]

Bij mij ook. Snel bestellen, zou ik zeggen! Volgens mij kunnen ze er dan niet meer onderuit.

Verwijderd

Elby1988 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:34:
[...]

Ik ga niet tot en met het einde, dus dat durf ik niet te zeggen..
Check maar eens, net voor dat je kunt gaan betalen. Dan komt ie weer gewoon op 530 uit.

Edit: is dr iemand die bij BOL heeft besteld? Is dr echt al voorraad?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 18:38 ]

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:36:
[...]

Bij mij ook. Snel bestellen, zou ik zeggen! Volgens mij kunnen ze er dan niet meer onderuit.
Ze leveren toch ook vanaf nu? F-sterretje-ck, zit eigenlijk net krap qua financien, maar dit kan ik niet laten schieten.

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:38:
[...]

Ze leveren toch ook vanaf nu? F-sterretje-ck, zit eigenlijk net krap qua financien, maar dit kan ik niet laten schieten.
volgens mij vanaf 18 mei (en dat zijn geloof ik de pre-orders...). Vanuit Hi komt weinig info, dus ik weet niet hoe het zit met bestellingen en uitleveringen. Ikzelf heb op 2 mei verlengd en ik wacht met smart.

Tja, lastige keuze!

Verwijderd

OK ik heb dit topic al een tijdje gevolgd en wilde jullie vragen hoe het verlengen nu precies werkt. Ik ben zelf altijd bij telfort geweest, eerst prepaid en nu al sinds een tijdje via een sim only abonnement. Ik wil eindelijk overstappen naar een smartphone (de SGSII) en mijn huidige sim only loopt per 1 juli aanstaande af. Op zich ben ik tevreden over Telfort, alleen zijn ze naar verhouding volgens mij erg duur op het moment met de SGSII. Ter info ik denk aan belminuten 300, sms 100 en dan mobiel internet normaal.

Waar mijn vraag met name op slaat is hoe het verlengen van sim only naar een abonnement met telefoon. Ik hoor nogal wat horror verhalen van mensen die verlengen waarbij het dan toch niet direct is ingegaan en de nogal hoge rekeningen krijgen voor data gebruik met de nieuwe fancy telefoon.

Mijn huidige sim only heeft alleen belminuten en sms, geen mobiel internet. Als ik nu zou verlengen, gaat mijn nieuwe abo dan pas op 1 juli in, of gaat deze direct in??

Anders is het zo flauw dat ik nog 1,5 maand naar een telefoon kan staren zonder hem te gebruiken (uit angst voor hoge kosten dataverbruik). En tja als het pas per 1 juli gaat, dan wacht ik gewoon en kijk tegen die tijd hoe alle abonnementen liggen. Dan kan ik net zo goed ook overstappen naar een goedkopere provider en is er totaal geen meerwaarde om nu al bij telfort te verlengen volgens mij.

Hulp en advies stel ik erg op prijs.

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:40:
[...]

volgens mij vanaf 18 mei (en dat zijn geloof ik de pre-orders...). Vanuit Hi komt weinig info, dus ik weet niet hoe het zit met bestellingen en uitleveringen. Ikzelf heb op 2 mei verlengd en ik wacht met smart.

Tja, lastige keuze!
Ik kan het ook bijna niet geloven. Zat erg te twijfelen tussen een Sensation en de S2 en VF behouden of naar Hi overstappen, maar dit maakt de keus erg makkelijk.

Verwijderd

hoeveel is die Hi aanbieding nou in totaal? Ik snap die korting niet precies.

Is het: (3*31,45)+(9*35,-)+79,95 = 489,30?

En als GSMwijzer.nl mijn contract 5 mei heeft ontvangen (ik heb hem dus de 4e ingevuld) kan ik hem dan nu nog annuleren? Want deze Hi aanbieding is wel erg nice.

EDIT: ik zie het al. foutje

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 18:49 ]

Verwijderd

Hi heeft nu ook de site aangepast. S2 staat nu ook op de homepage bij Hi aanbiedingen in de shop.

En ook de prijzen zijn veranderd. http://shop.www.hi.nl/hi/...n_ic=caroussel_TSAI9100bl

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Zijn er al mensen die bij Hi hebben besteld die hebben geannuleerd en opnieuw hebben besteld voor een betere prijs?

• BPP
  • Laatst online: 23:14

BPP

Snel een verlenging bij Hi gedaan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hi 20 1 jaar met internet extra en 120 bijbetalen. _O- En dit terwijl ik maandag mondeling een andere afspraak had gemaakt aan de telefoon, maar die nog niet ingevoerd kon worden.

Totale bedrag over 1 jaar is 460 euro. :+

[ Voor 66% gewijzigd door BPP op 12-05-2011 18:52 ]

Verwijderd

nog info over belsimpel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:44:
Hi heeft nu ook de site aangepast. S2 staat nu ook op de homepage bij Hi aanbiedingen in de shop.

En ook de prijzen zijn veranderd. http://shop.www.hi.nl/hi/...n_ic=caroussel_TSAI9100bl
Beter gaat hi ook is een status update geven!!! :@

Vind alleen die prijs verschillen wel minimaal, het verschil tussen hi 30 en 35 is over de hele 2 jaar in totaal maar 32 euro. Heb daarom ook 35 genomen ipv 30 want ik denk dat als je een paar keer over je abbo heen gaat je al snel over die 32 euro gaat.

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12 15:17
Nope... nog steeds hetzelfde bij mij.
Blijkbaar zijn ze de enige webshop zonder eerste batch levering....

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:42:
hoeveel is die Hi aanbieding nou in totaal? Ik snap die korting niet precies.

Is het: (3*31,45)+(9*35,-)+79,95 = 489,30?

En als GSMwijzer.nl mijn contract 5 mei heeft ontvangen (ik heb hem dus de 4e ingevuld) kan ik hem dan nu nog annuleren? Want deze Hi aanbieding is wel erg nice.
Je vergeet het internet a €17,50/maand. Het is (3*31,45)+(9*48,95)+79,95= €614,85.
VF: (3*23)+(9*46)+270= €753,- (en dan reken ik de extra data elke maand a €10,- niet eens mee).

Verwijderd

tikimotel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:47:
[...]

Nope... nog steeds hetzelfde bij mij.
Blijkbaar zijn ze de enige webshop zonder eerste batch levering....
hebben ze jou al wat laten weten ? of weetje ook gewoon nog helemaal niks? wil wel is weten wanneer ze nu is echt gaan leveren..
Pagina: 1 ... 46 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!