• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:
Zojuist als nieuwe klant VF KS gesproken. Bij BSW200 2j gewoon €104,- bijbetalen zoals op de site vermeldt staat. Hij gaf wel aan dat VF mogelijkheid biedt om na half jaar (met deze actie pas verstandig na 1 jaar) een abonnements omlaag te gaan. Dit is inderdaad super voordelig. Nu BSW275 nemen en na een jaar overstappen naar BSW200.

Iemand hier ervaring mee? Komen er nog extra kosten zoals boete?
hmm.. interessant.. wil ik ook weten ja.. :9

Verwijderd

Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:11:
[...]

hmm.. interessant.. wil ik ook weten ja.. :9
Ik heb op dit forum voorbij zien komen dat de boete 20 euro bedraagt. Als je dit zeker wilt weten moet je de KS even bellen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:52:
[...]

Dat is opzich wel goed nieuws. Wat ik me afvraag: hebben GSMwijzer en Studentmobiel een centraal (gedeeld) magazijn, of loopt dat toch apart van elkaar als ze toestellen binnen krijgen? Heb zelf bij Studentmobiel besteld en ondanks dat ik pas op 5 mei heb besteld, werd mij toch verteld dat ik waarschijnlijk bij de 2e batch zou zitten.
heb je een los toestel of met abo besteld? welke provider? wat was je status?

edit sorry niet opgelet 2x laatste

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 14:16 ]

Verwijderd

mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Bellen met de KS, het verhaal uitleggen en zorgen dat je er geld afpraat, moet vast wel te doen zijn :)
Net dus even gebeld...het kan alleen goedkoper als ik naar een andere provider over zou stappen of als ik een ander nummer zou nemen. Voor mij geen van beide echt een optie eigenlijk.

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-12 11:34
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:
status op belsimpel.nl veranderd in '' wordt aangesloten (nieuw)'' dus misschien verzenden ze hem vandaag?
Hm bij mij staat ook nog steeds:

Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

Wanneer heb je besteld?

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Ik heb op dit forum voorbij zien komen dat de boete 20 euro bedraagt. Als je dit zeker wilt weten moet je de KS even bellen
Dat weet ik alleen hoor je nu als je belt ook verschillende verhalen. De een krijgt toestel voor €50 en de ander moet €104 bijbetalen. Zelfde abonnement en als nieuwe klant. Tegen mij werd er nu ook verteld dat het toestel over 2 weken leverbaar is en een ander geeft aan dat ze er 70 hebben liggen.
Hangt er dus erg vanaf met wie je spreekt. Voor hetzelfde geval zegt er nu 1 geen boete en daarlijk krijg je een boete van €100.

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
woohoo, net mailtje van gsmwijzer: Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Morgen zal die dus wel binnenkomen :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Verwijderd

Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Wanneer heb je besteld?
Ik heb 9 mei besteld, en heb dezelfde orderstatus:

"Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl"

• monaldo
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:16:
[...]

Net dus even gebeld...het kan alleen goedkoper als ik naar een andere provider over zou stappen of als ik een ander nummer zou nemen. Voor mij geen van beide echt een optie eigenlijk.
Dat bedoel ik. Tegen mij werd dit niet verteld en willen ze je dus alleen strikken als klant. :(

Verwijderd

monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:
Zojuist als nieuwe klant VF KS gesproken. Bij BSW200 2j gewoon €104,- bijbetalen zoals op de site vermeldt staat. Hij gaf wel aan dat VF mogelijkheid biedt om na half jaar (met deze actie pas verstandig na 1 jaar) een abonnement omlaag te gaan. Dit is inderdaad super voordelig. Nu BSW275 nu nemen en gratis toestel en na een jaar overstappen naar BSW200.

Iemand hier ervaring mee? Komen er nog extra kosten zoals boete?
Quote Vodafone Servicedesk Online.

Kan ik mijn abonnement verlagen?

Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen naar het abonnement dat je als eerste hebt laten aansluiten. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:
•je abonnement is aangesloten of
•je contract is verlengd of
•je gebruik gemaakt hebt van een actie of promotie

dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijk afgesloten abonnement laten verlagen. Dit kost € 20

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45

Tazzios

..

Mouki_9 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:17:
woohoo, net mailtje van gsmwijzer: Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
wanneer besteld?

Verwijderd

Gratz! De 2e batch zou dus inmiddels binnen moeten zijn bij GSMwijzer/Studentmobiel. Wanneer had je besteld / contract ontvangen status als ik vragen mag?

• Mouki_9
  • Nu online
21 april al, dus toch dik 3 weken gewacht... laatste keer dat ik preorder denk ik :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Quote Vodafone Servicedesk Online.

Kan ik mijn abonnement verlagen?

Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen naar het abonnement dat je als eerste hebt laten aansluiten. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:
•je abonnement is aangesloten of
•je contract is verlengd of
•je gebruik gemaakt hebt van een actie of promotie

dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijk afgesloten abonnement laten verlagen. Dit kost € 20
Dit betekent dus dat je pa na 1 jaar en 6 maanden een niveau lager mag, aangezien hun actie 12 maanden duurt.
Ik weet niet of het die overige 6 maanden waard is?

Verwijderd

De vlag mag uit. Ook hier mailtjes binnen. beide SII toestellen verzonden door gsmwijzer, morgen na de nachtdienst maar onder de brievenbus gaan slapen anders loop ik de postbode mis. :)

Verwijderd

Aangezien Hi me 8 jaar als klant geen fatsoenlijke aanbieding wou doen(lees; meer betalen bij verlengen dan een nieuwe klant) ben ik overgestapt naar Vodafone. Contract afgesloten in de winkel. Nu even wachten totdat me nummer is overgezet naar Vodafone. Volgens de medewerker duurt dit een week tot twee weken. Leek mij erg lang maar goed. Afwachten nu dus:)

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Wanneer heb je besteld?
25 april dus was er aardig vroeg bij

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:22:
[...]

De vlag mag uit. Ook hier mailtjes binnen. beide SII toestellen verzonden door gsmwijzer, morgen na de nachtdienst maar onder de brievenbus gaan slapen anders loop ik de postbode mis. :)
Hier nog niks gehoord van GSMwijzer :(.. Verderf jij al iets?

PSN ID: Beest41

• GuiltyNL
  • Laatst online: 27-12 22:05
Voor de liefhebbers, BOL.com heeft hem zojuist vrij op voorraad gekregen en als je hem nu bestelt kan je hem morgen nog in huis hebben. Uiteraard heb ik ook nog even gebeld voor de zekerheid:

http://www.bol.com/nl/p/e...05000011341287/index.html

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12 20:48

Welzo

Perfectionist

jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:24:
[...]

22 april besteld maar hier nog geen verandering... :?

• jimzweers
Welzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:26:
[...]

22 april besteld maar hier nog geen verandering... :?
let wel dat hij nog niet verzonden is, het zou een fout van belsimpel kunnen zijn en dat ze me gewoon voordat ik het toestel heb aansluiten..

• Kremx
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:24:
[...]

Hm misschien dadelijk maar eens in de telefoon gaan hangen dan hoe dat het zit.

Verwijderd

Ik snap het niet hè, sommige webwinkels hebben al meerdere keren de telefoon opnieuw 'bevoorraad'
terwijl andere bijv. Belsimpel, nog niks hebben uitgeleverd.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:24:
Aangezien Hi me 8 jaar als klant geen fatsoenlijke aanbieding wou doen(lees; meer betalen bij verlengen dan een nieuwe klant) ben ik overgestapt naar Vodafone. Contract afgesloten in de winkel. Nu even wachten totdat me nummer is overgezet naar Vodafone. Volgens de medewerker duurt dit een week tot twee weken. Leek mij erg lang maar goed. Afwachten nu dus:)
Alsof je daar volgend jaar verlengd, wel een aanbieding krijgt die hetzelfde is als een nieuwe klant.
Die regel dat een nieuwe klant meer korting krijgt is bij alle providers volgens mij.
Of je moet flink buiten je bundel bellen/smsen.

• jimzweers
jaa '' onduidelijkheid met de leverancier'', daarom hebben ze steeds geen voorraad.

• monaldo
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:24:
Krijg je het toestel (als ze het hebben) dan gelijk mee of pas als je contract is goedgekeurd? Ook al gaat die pas over 2/3 maanden in.

• Kremx
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:29:
jaa '' onduidelijkheid met de leverancier'', daarom hebben ze steeds geen voorraad.
Heb net proberen te bellen, maar er word niet opgenomen.
Misschien druk met het inpakken en versturen van Samsung Galaxy S2 toestellen >:) ?

• jimzweers
Laten we het hopen!

Verwijderd

Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Heb net proberen te bellen, maar er word niet opgenomen.
Misschien druk met het inpakken en versturen van Samsung Galaxy S2 toestellen >:) ?
:P , laten we dat maar hopen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Ik heb dezelfde status (ook pdashop.be) :9 . Hopelijk verandert het gauw naar "wordt verzonden"!
Ik heb eigenlijk geen idee wat de voorgaande status was en wanneer deze veranderd is, jij wel?
Nee,geen idee sinds wanneer dit er staat. Daarom dat ik wel zou willen weten of er nog mensen zijn met andere statussen op dit moment via die site? Ik heb wel eens in de vlucht gekeken vorige week en dacht toch dat er toen gewoon stond:'bestelling wordt geleverd op 18mei'. Laten we allemaal samen bidden! :P

Verwijderd

monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:29:
[...]

Krijg je het toestel (als ze het hebben) dan gelijk mee of pas als je contract is goedgekeurd? Ook al gaat die pas over 2/3 maanden in.
Kan het toestel ophalen wanneer Hi goedkeurt dat ik overstap naar Vodafone

@baron
Vorig jaar kreeg ik toen ik verlengde, en de jaren daarvoor ook, aanzienlijke kortingen. Ik zit regelmatig over me bundel heen. Elke dag dat ik nu inlog op de website van Hi staan er weer andere prijzen. 4 andere contactpersonen bij Hi gesproken en geen een die weet waar ze het over hebben. Vind het gewoon slechte service. Nu zal ik bij Vodafone hetzelfde gaan krijgen wanneer ik dan wil verlengen, maar nu heb ik wel het eerste jaar 50% korting.

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:04
Coolblue heeft er ook weer een aantal binnen. Die van mij komt morgen! :9

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12 12:02
earthknake schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:46:
Bij mij staat helaas nog steeds dat hij pas de 18de wordt geleverd. Maar heb dan ook pas gisteren ge-preorderd.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-12 01:09
En hier ook status verzonden ! besteld 29-04. studentmobiel.
Morgen lekker pielen.. goeie timing zo voor het weekend.

Voor diegene die nog even moeten wachten .. Sterkte !

N86 8mp .. kan de deur uit .. of tegen de muur.

[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 12-05-2011 14:51 ]

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:08

Freshnezz

Why so serious?

En wanneer heb jij hem besteld? Los of met abbo?

Verwijderd

Hier ook verstuurd via studentmobiel, ben benieuwd, al 18 April besteld.

Verwijderd

Ik heb dus een nieuw abbo afgesloten en dan staat er op de hi website dat je aan de deur je legitimatie moet laten zien en 1 cent moet pinnen. Alleen is een tijd terug mijn portemonee gestolen en daar zat dus mn bank pasje in van de rekening die ik gebruik voor mijn mobiel abbo.

Alleen kom ik verder nooit aan die rekening dus had daar toch geen pasje voor nodig en heb die dus nooit opnieuw aangevraagd.

Nou is mijn vraag dus of de bezorger hier een probleem van zal maken en wat zal er met mijn pakketje gebeuren als hij hem niet wil afgeven? Word hij dan naar een Tnt centrum gebracht of naar een Hi/Kpn winkel?

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:30
Voor de mensen die vandaag verzendbevestigingen hebben gekregen van gsmwijzer/studentmobiel: hebben jullie hem los gekocht of met abonnement?

• Mouki_9
  • Nu online
Timo12 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:54:
Voor de mensen die vandaag verzendbevestigingen hebben gekregen van gsmwijzer/studentmobiel: hebben jullie hem los gekocht of met abonnement?
met abbo (gsmwijzer)

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-12 01:09
Die van mij met abbo .. overstap gemaakt van Hi naar Vodafone

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
Wtf en ik heb nog steeds niks! (order in de 5069xx) 19de besteld :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SCARfaceE
Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:56:
Wtf en ik heb nog steeds niks! (order in de 5069xx) 19de besteld :S
Komen ze zeker weer met hun T-Mobile verhaal. :D

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:53:
Ik heb dus een nieuw abbo afgesloten en dan staat er op de hi website dat je aan de deur je legitimatie moet laten zien en 1 cent moet pinnen. Alleen is een tijd terug mijn portemonee gestolen en daar zat dus mn bank pasje in van de rekening die ik gebruik voor mijn mobiel abbo.

Alleen kom ik verder nooit aan die rekening dus had daar toch geen pasje voor nodig en heb die dus nooit opnieuw aangevraagd.

Nou is mijn vraag dus of de bezorger hier een probleem van zal maken en wat zal er met mijn pakketje gebeuren als hij hem niet wil afgeven? Word hij dan naar een Tnt centrum gebracht of naar een Hi/Kpn winkel?
Ik denk dat hij terug gaat naar Hi distri.. Misschien is het slim om met Hi contact op te nemen en te vragen of het goed is als je een kopie van afschrift kan overhandigen. Het gaat erom dat Hi wil controleren of het rekeningnummer wat je hebt opgegeven ook van jou is.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Ik heb ook besteld bij Belsimpel. Hebben ze nog helemaal geen voorraad gehad?

Verwijderd

1 met een nieuwe Hi extreem abonnement
+
1 met overstap van VF naar Hi extreem abonnement loopt nog tot aug 2011 dus moet met deze nog even uitkijken met het gebruik ervan. (nummerbehoud zal nog even op zich laten wachten)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:58:
Ik heb ook besteld bij Belsimpel. Hebben ze nog helemaal geen voorraad gehad?
voor zover ik weet niet.

Verwijderd

belsimpel levert!!! besteld op 2 mei

Je bestelling is op 12-05-2011 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12 23:58
Ai, jij bent net iets eerder dan mij en ik heb nog niks gehoord! :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Kremx
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:00:
belsimpel levert!!! besteld op 2 mei

Je bestelling is op 12-05-2011 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)
Waaaaaaaat ik wil ook!
Heb je hier een mail van gehad? Of stond dit ineens bij je bestelstatus?

Verwijderd

Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Waaaaaaaat ik wil ook!
Heb je hier een mail van gehad? Of stond dit ineens bij je bestelstatus?
mail gekregen van belsimpel ook van vodafone.

• jimzweers
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:04:
[...]

mail gekregen van belsimpel ook van vodafone.
Had je ook eerst wordt aangesloten in je status?

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Net bij de Belcompany (Amsterdam) een los toestel gehaald, hadden er eentje op voorraad, die lag in de etalage.

Prijs is wel wat hoger, 599 euri, maar ja.

Kom van een iPhone 4 af, afgelopen jaar wel even een Samsung galaxy s gehad, maar uiteindelijk weer verkocht en mn iPhone weer uit de kast gehaald, na veel gelezen te hebben, toch maar de s2 gescoord, iPhone was ik eigenlijk al een poosje beu, na een 3g, 3gs en een 4 ..

Nog een 25 minuten aanwezig zijn op kantoor en dan snel naar huis om te spelen :-)

Verwijderd

Heb zo'n grijs vermoeden dat ik ook niet bij de 2e levering zal zitten van studentmobiel/gsmwijzer, aangezien ik hier net een post zag van iemand die 19 april had besteld en zelfs de e-mail nog niet heeft gehad..

Verwijderd

NeoSoulStar schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:06:
Net bij de Belcompany (Amsterdam) een los toestel gehaald, hadden er eentje op voorraad, die lag in de etalage.

Kom van een iPhone 4 af, afgelopen jaar wel even een Samsung galaxy s gehad, maar uiteindelijk weer verkocht en mn iPhone weer uit de kast gehaald, na veel gelezen te hebben, toch maar de s2 gescoord, iPhone was ik eigenlijk al een poosje beu, na een 3g, 3gs en een 4 ..

Nog een 25 minuten aanwezig zijn op kantoor en dan snel naar huis om te spelen :-)
Welk filiaal? Weet ik dat ik daar zometeen niet heen hoef als ik weer in Amsterdam ben :9

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat hij terug gaat naar Hi distri.. Misschien is het slim om met Hi contact op te nemen en te vragen of het goed is als je een kopie van afschrift kan overhandigen. Het gaat erom dat Hi wil controleren of het rekeningnummer wat je hebt opgegeven ook van jou is.
Ok dank je, ik zal is gaan bellen dan om te kijken wat ik kan regelen.

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
@dude1108

Filiaal in de bijlmer, winkel centrum de poort, daar bij de Arena.

Verwijderd

jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Had je ook eerst wordt aangesloten in je status?
ik om 12 uur voor het laatste gekeken. doen stond er nog onderweg van leverancier naar belsimpel

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:07:
Heb zo'n grijs vermoeden dat ik ook niet bij de 2e levering zal zitten van studentmobiel/gsmwijzer, aangezien ik hier net een post zag van iemand die 19 april had besteld en zelfs de e-mail nog niet heeft gehad..
Volgens mij waren er mensen die in mei besteld hadden die het toestel al bij de eerste levering kregen.

• Verderf
Okay, voor de mensen die T-mobile hebben en bij gsmwijzer besteld hebben:
-ze versturen op datum order en provider
-ze hebben voorraad

het lukt ze alleen niet om alles vandaag te verzenden, T-mobile zit helaas niet bij vandaag maar bij morgen en ze verwachte dat de mijne morgen verstuurd zou worden!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-12 01:29
Oke, ik ben dus een ontzettende noob op het gebied van rembours betalingen.

Hebben die postbodes ook geld bijzig om te wisselen zoals iets dat 9.95 uro kost en jij heb 10 euro cash bij je xD Of iets dat 288 euro kost en je hebt alleen briefgeld?

Verder als ik bij gsmwijzer de toestel krijg moet ik dan een 0,01bedrag pinnen en een legitimatie laten zien of kan ik een familielid em zomaar laten aannemen?

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:27
NeoSoulStar schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:06:

Hier in 's-Hertogenbosch ligt er ook 1 in bij de BC, voor dezelfde prijs. Is mij toch echt even te gek. Mocht iemand hier dus 1 zoeken, vanmorgen lag die er nog :)

• Verderf
biepo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:13:
Oke, ik ben dus een ontzettende noob op het gebied van rembours betalingen.

Hebben die postbodes ook geld bijzig om te wisselen zoals iets dat 9.95 uro kost en jij heb 10 euro cash bij je xD Of iets dat 288 euro kost en je hebt alleen briefgeld?

Verder als ik bij gsmwijzer de toestel krijg moet ik dan een bedrag pinnen en een legitimatie laten zien of kan ik een familielid em zomaar laten aannemen?
Heb ik ook gevraagt aan hun, pinnen kan niet bij de TNT (god knows why not), ze hebben meestal geen wissel geld en iedereen die op het adres aanwezig is mag het pakje aannemen (mits hij het geld op zak heeft)

• SCARfaceE
Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:13:
-ze hebben voorraad

het lukt ze alleen niet om alles vandaag te verzenden, T-mobile zit helaas niet bij vandaag maar bij morgen en ze verwachte dat de mijne morgen verstuurd zou worden!
Hmm je laat meteen alle hoop verdwijnen voor deze week. Aangezien ik ook T-Mobile heb en veel later heb besteld dan jij, zal het voor mij nog minimaal een week duren. Achja, niks aan te doen...

Verwijderd

SCARfaceE schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Volgens mij waren er mensen die in mei besteld hadden die het toestel al bij de eerste levering kregen.
I wasn't one of the lucky few.. zo maar is op weg naar huis langs de VF winkels

• Verderf
SCARfaceE schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Hmm je laat meteen alle hoop verdwijnen voor deze week. Aangezien ik ook T-Mobile heb en veel later heb besteld dan jij, zal het voor mij nog minimaal een week duren. Achja, niks aan te doen...
Tja, dat is wat de helpdesk mevrouw me wist te vertellen :) ik weet nu iig waar ik aan toe ben en dat de kans groot is dat hij er maandag is voor mij :D

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zojuist bericht van Studentmobiel dat mijn pakket is verzonden.

Ik heb op 2 mei besteld, met nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone, wat vandaag is goedgekeurd.

Verwijderd

En weet je dat omdat je status op 'je verzending wordt ingepakt staat' of heb jij al daadwerkelijk de mail gehad dat je pakket vanavond rond 22.30 verstuurd wordt?

Mijn staat namelijk ook op je verzending wordt ingepakt, samen met nog een aantal, ik vermoed dan toch dat ze hem vandaag nog opsturen?

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
-ze hebben voorraad

Gelukkig een duidelijk antwoord. Zal bij mij nog wel even duren, ik heb ordernummer 512987 (9 Mei).

Verwijderd

Pyrone89 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:16:

Ik heb op 2 mei besteld, met nummerbehoud van T-Mobile naar Vodafone, wat vandaag is goedgekeurd.
Geeft mij ietsjes meer hoop, ik had op 5 mei besteld.. Al besef ik mij dat er heel veel orders kunnen zitten tussen 2 en 5 mei...

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:20:
[...]

Geeft mij ietsjes meer hoop, ik had op 5 mei besteld.. Al besef ik mij dat er heel veel orders kunnen zitten tussen 2 en 5 mei...
Ik heb ook op 5 mei besteld. Aan de telefoon wisten ze me te vertellen dat het zeker volgend week zou zijn.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Verderf
Ze wist me in ieder geval wel te vertellen dat de Galaxy S2 nu wel in hun speciale systeem van T-mobile stond :P

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Ik heb ook op 5 mei besteld. Aan de telefoon wisten ze me te vertellen dat het zeker volgend week zou zijn.
Oh oke :P :'(

• SCARfaceE
Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:22:
Ze wist me in ieder geval wel te vertellen dat de Galaxy S2 nu wel in hun speciale systeem van T-mobile stond :P
Zoals verwacht op donderdag dus. Werd wel eens tijd :P. En nu snel alles regelen GSMwijzer :D.

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk wat telt bij GSMWijzer? De datum waarom je het toestel besteld hebt of de datum waarop zij je contract hebben ontvangen? Heb zelf namelijk op 1 mei besteld en ze hebben op 5 mei mijn contract ontvangen.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Dan hebben alle providers hun eerste toestellen zo onderhand wel uitgeleverd, nu alleen Hi nog :)!! Hopelijk versturen ze uhm iig maandag bij hi...

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:23:
Weet iemand eigenlijk wat telt bij GSMWijzer? De datum waarom je het toestel besteld hebt of de datum waarop zij je contract hebben ontvangen? Heb zelf namelijk op 1 mei besteld en ze hebben op 5 mei mijn contract ontvangen.
Anders lees je de laatste pagina even :/

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:23:
-ze hebben voorraad

Verwijderd

mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:
Dan hebben alle providers hun eerste toestellen zo onderhand wel uitgeleverd, nu alleen Hi nog :)!! Hopelijk versturen ze uhm iig maandag bij hi...
Dat zou zeker mooi zijn ja, hoop nou iig iets van een update of ene bericht van hi te krijgen want heb al lang niks meer gehoord.

• AtlAntA
  • Laatst online: 13:22
mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:
Wat is "uhm"?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Dat zou zeker mooi zijn ja, hoop nou iig iets van een update of ene bericht van hi te krijgen want heb al lang niks meer gehoord.
Heeft Hi geen e-mail adres? Wou wel graag even mailen, maar kan niets vinden.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12 10:51
Vliegtuig02 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:27:
[...]
Nee, bellen of twitter

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Mijn laaste statusupdate is (behalve dat vreemde smsje van maandag) 5 minuten nadat ik uhm besteld had 2 mei, dus eigenlijk nog geen gehad. Maar als ik de SGS2 eenmaal in bezit heb, hoor je mij hier niet meer :)

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11 19:52

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x Samsung Galaxy S 2 i9100 Black
- 1x Korting
- 1x Vernieuwing T-Mobile Relax Particulier 330 12 maanden
Toch nog deze week terwijl ik vorig week de melding kreeg dat het nog 3-6 weken kon duren.

Besteld bij Phoneshop/2Call

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Pyrone89 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:16:

Heeft nummerbehoud van t-mobile naar Vodafone dus 10 dagen bij jou geduurd? Ik zit nu op hetzelfde te wachten, sinds gisteren. Als ik op My T-Mobile kijk kun je de status van nummerbehoud inzien, daar staat hij op stap 3 (van 4). Lijkt snel te gaan, maar wellicht duurt die 3e stap lang. Was dit bij jou ook het geval?

1 Aanvraag ontvangen
2 Aanvraag in behandeling genomen
3 Aanvraag beoordeeld
Je aanvraag is op 11-5-2011 goedgekeurd. Na controle wordt deze doorgezet naar je nieuwe telecomaanbieder.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder

• Kremx
Oke net contact gehad met Belsimpel.
Dit is wat er letterlijk gezegd is:

Belsimpel: Goedemiddag met Belsimpel.nl spreekt u, wat kan ik voor U doen?
Ik: Goedemiddag, met Koen ....., ik heb bij jullie een Samsung Galaxy S2 besteld en ik vroeg me af ofdat jullie al wat meer duidelijkheid kunnen geven over wanneer jullie deze ontvangen of wanneer hij verzonden wordt?
Belsimpel: Deze word als het goed is VANDAAG verzonden want we hebben een HELE GROTE lading binnen gehad.
Ik: Oke, bedankt! Dan wacht ik even de verzendbevestiging af.
Belsimpel: Oke meneer, fijne dag nog!
Ik: Hetzelfde!

Hieruit begrijp ik dus dat heel veel, zoniet alle, order bij belsimpel.nl vandaag verstuurd worden :D!

• Turdburgler
  • Laatst online: 10-12 23:12
Net per direct mijn bestelling bij student mobiel stop gezet, na het laatste nieuws over KPN ga ik niet meer gebruik maken van hun diensten, iemand nog een goed vodafone abbo?

• Kremx
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:37:
Net per direct mijn bestelling bij student mobiel stop gezet, na het laatste nieuws over KPN ga ik niet meer gebruik maken van hun diensten, iemand nog een goed vodafone abbo?
Misschien een Vodafone abo bij Belsimpel? Zie mijn bovenstaande bericht.
Misschien als je telefonisch contact met hun opneemt kunnen ze je vertellen ofdat ze hem meteen kunnen versturen als je nu besteld.

Ik heb zelfs een 2-jarig vodafone B+S+W 275 bij hen afgesloten.
Eerste jaar 19,75 daarna 39,50 per maand. Toestel is dan gratis.

Verwijderd

Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:33:

Ik: Goedemiddag, met Koen ....., ik heb bij jullie een Samsung Galaxy S2 besteld en ik vroeg me af ofdat jullie al wat meer duidelijkheid kunnen geven over wanneer jullie deze ontvangen of wanneer hij verzonden wordt?
Belsimpel: Deze word als het goed is VANDAAG verzonden want we hebben een HELE GROTE lading binnen gehad.

Hieruit begrijp ik dus dat heel veel, zoniet alle, order bij belsimpel.nl vandaag verstuurd worden :D!
Dit klinkt zeer goed! *O*

Nu hopen dat die van mij er ook bij zit :D

• SCARfaceE
De prijzen bij T-Mobile zijn inmiddels bekend geworden, ik weet niet of dat al aan de orde is geweest hier?

• AtlAntA
  • Laatst online: 13:22
Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:33:

Of hij heeft je in het ootje genomen. Zijn meer van zulk soort berichten binnen gekomen van belsimpel en als dan bleek dat het niet klopte werd gezegd: We hebben er toch minder binnen gekregen dan verwacht.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Turdburgler
  • Laatst online: 10-12 23:12
Wat voor internet levert me dat op?
Kremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Misschien een Vodafone abo bij Belsimpel? Zie mijn bovenstaande bericht.
Misschien als je telefonisch contact met hun opneemt kunnen ze je vertellen ofdat ze hem meteen kunnen versturen als je nu besteld.

Ik heb zelfs een 2-jarig vodafone B+S+W 275 bij hen afgesloten.
Eerste jaar 19,75 daarna 39,50 per maand. Toestel is dan gratis.

• jimzweers
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:45:

[...]
1 Gb limiet, 3,6 mb(?) p/s

• Kremx
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:45:

[...]
3,6 mbit, 1GB datalimiet.

Volgens mij is dit voor 10,- te verhogen met nog 1GB doormiddel van zogenaamde BLOX en anders voor 30 cent per MB die je er overheen gaat.

Correct me if i'm wrong though, want gebruik zelf never nooit geen 1GB per maand.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12 18:33
Vliegtuig02 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:27:
[...]
http://hi.custhelp.com/cg...Tw2CYi&p_lva=&p_sp=&p_li=

is het emailformulier.

Of twitter/telefonisch bereikbaar

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-12 15:17
Net bij de Vodafone winkel in Leidschenhage geweest. Waren er zat voorradig. Dus ik: heb uur geleden telefonisch verlengd, kan ik dan hier toestel meenemen? Meneer: nee, dan moet u dat eerst cancellen. Ik: dat kunt u niet doen? Meneer: nee moet u echt zelf doen.

Dus bellen, en cancellen. Meteen vragen: kan ik dan hier in de winkel meteen weer opnieuw verlengen? Helpdesk: nee over 48 uur pas weer (lees: 2 werkdagen, being maandag). Ik: is daar niets aan te doen? U kunt niet doorgeven dat ik nu hier gewoon jullie abonnement weer opnieuw aanvraag!? Helpdesk: dat kan niet.

Volgende keer dus echt nooit meer iets pre-orderen maar gewoon naar de winkel en klaar. Sneller dan online.

Nickname does not reflect reality

• dommel1955
  • Laatst online: 25-11 09:16
Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:
Net bij de Vodafone winkel in Leidschenhage geweest. Waren er zat voorradig. Dus ik: heb uur geleden telefonisch verlengd, kan ik dan hier toestel meenemen? Meneer: nee, dan moet u dat eerst cancellen. Ik: dat kunt u niet doen? Meneer: nee moet u echt zelf doen.

Dus bellen, en cancellen. Meteen vragen: kan ik dan hier in de winkel meteen weer opnieuw verlengen? Helpdesk: nee over 48 uur pas weer (lees: 2 werkdagen, being maandag). Ik: is daar niets aan te doen? U kunt niet doorgeven dat ik nu hier gewoon jullie abonnement weer opnieuw aanvraag!? Helpdesk: dat kan niet.

Volgende keer dus echt nooit meer iets pre-orderen maar gewoon naar de winkel en klaar. Sneller dan online.
Maar wel duurder dan online neem ik aan?

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Studentmobiel ben ik ondertussen kots en kotsbeu. 22 april besteld, nog steeds geen mail gehad terwijl ondertussen fucking veel bestelling zijn uitgeleverd aan mei-bestelling. Wat een kkhouding, krijg 'm naar alle waarschijnlijkheid morgen opgestuurd, maar door rembours pas een maandag binnen dus. Stelletje waardeloze zakken stront, khad 'm zo graag voor 't weekend gezien. Zal ik een (boos) mailtje sturen en hopen dat ze me met iets matsen oid :P?

• Brad Pitt
dommel1955 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:01:
Nee hoor, gewoon hetzelfde, dat is zo über frustrerend. Gratis bij BSW275, 55 Euro bij BSW200 (verlengen).

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
dommel1955 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:01:
[...]

nee, ik heb bij studentmobiel exact hetzelfde abonnement afgesloten als ik gister in de Hi winkel had kunnen doen... en dan had ik de telefoon gister gewoon direct mee kunnen nemen :/

edit: en nu moet ik nog minimaal een week wachten...

[ Voor 7% gewijzigd door jodeltje op 12-05-2011 16:07 ]

• Brad Pitt
jodeltje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:06:
edit: en nu moet ik nog minimaal een week wachten...
Yup. Online (pre) orderen is geheel en utterly useless :)

Pagina: 1 ... 45 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!