Oh lolol helemaal overheen gelezen
Verwijderd
45 zou ik nog wel mee kunnen leven om op te hoesten... al is het ook niet echt weinig geld, genoeg wat je er mee kan doen..Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:58:
[...]
ja ben er gister geweest dacht iets van 45 euro bij 275. bij 200 is het 149 erbij
ik vind het ook een beetje een principie kwestie; bij het 200 abo waar ik zelf genoeg aan heb moest ik ipv 33 in de webshops maar liefst 149 bij betalen in de winkel.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:01:
[...]
45 zou ik nog wel mee kunnen leven om op te hoesten... al is het ook niet echt weinig geld, genoeg wat je er mee kan doen..
Denk niet dat het voor de winkel 116euro duurder is om mij de telefoon te verkopen dan voor een webshop.
Dan maar paar daagjes langer wachten
Als je nu naar de Tmobile winkel zou gaan of de een andere telefoonwinkel om je tmobile abonnement te verlengen, zouden ze dan de Galxy S2 op voorraad hebben ?
Heeft iemand die bij Vodafone telefonisch/via de website heeft besteld een leverdatum gekregen? Ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd met het ene lulverhaal na het andere...
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Op dit moment zijn de leveringen gedaan naar klanten die voor 26-04-2011 10:56 uur hebben besteld. Dit is inclusief de verzendingen van vandaag.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
@renzo4000, jij had echt precies op tijd besteld
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 12:14 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Haha dat is mazzel hebben! Nu maar hopen dat ik morgen dat bezorger niet misloop!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maar op de website staat levering over 2 week?Vonkie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:11:
@moonstrike
Mensen op het t-mobile forum melden dat het toestel ook bij de t-shop is geleverd.
Ik heb deze ook besteld op 7 mei, en op 10 mei op de post gedaan! Dat wordt nog even wachten denk ik, jij hebt ook de 17,25 1e jaar 2e jaar 34,50 met 33 euro voor het toestel?Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
Ik ben wel benieuwd waarom ik zo weinig berichten zie van mensen die vodafone besteld hebben via gsmwijzer of studentmobiel. Dat is op dit moment toch veruit de goedkoopste optie of mis ik iets?
Ik verwacht wel dat ze morgen mijn contract hebben gekregen, en daarna hopen dat ze hem zo snel mogelijk versturen?
Hoe staat het er bij jou voor?
Tell me about it... heb vanmorgen een verzend bevestiging ontvangen!!Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:12:
Op dit moment zijn de leveringen gedaan naar klanten die voor 26-04-2011 10:56 uur hebben besteld. Dit is inclusief de verzendingen van vandaag.
Met vriendelijke groet,
Arjan ter Haar
Jij had hem met een abbo genomen toch?
Power to the beat.
En welke leverdatum stond er op de site toen je hem bestelde?Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:27:
coolblue
besteld 05-05
aflevering 13-05
top nog voor het weekend!
Welke abbo (voor 1 jaar) is het meest gunstigst?? (bij welke provider, het goedkoopst etc.)
ik wil hem wel bestellen maar zie door de bomen het bos niet meer...
ik wil hem wel bestellen maar zie door de bomen het bos niet meer...
Verwijderd
Ben jaloers, was ik maar naar PDAshop gegaan, had ik ook nog is die "60 euro" accessoirepakket gekregen.. maar ik moest weer is zo nodig op Studentmobiel bestellenWii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:27:
coolblue
besteld 05-05
aflevering 13-05
Op de website van Hi staat vermeld dat je gebeld wordt voor overleg over waar/wanneer/hoelaat de levering gedaan wordt. Is er hier al iemand gebeld door Hi?
Heb net mijn contract verlengd bij de T-Mobile shop boven de koopgoot in Rotterdam en kon hem zo meenemen. Ze liggen dus in de winkelgebruikershaes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:21:
[...]
Maar op de website staat levering over 2 week?
18-05Freshnezz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:30:
[...]
En welke leverdatum stond er op de site toen je hem bestelde?
Burp
Waar zie je dit staan? Kan je een printscreen plaatsen?Grimgor_6x3 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:34:
Op de website van Hi staat vermeld dat je gebeld wordt voor overleg over waar/wanneer/hoelaat de levering gedaan wordt. Is er hier al iemand gebeld door Hi?
"Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen."
Nu maar hopen dat ook het toestel binnen is en ze niet alleen een simkaart sturen
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen."
Nu maar hopen dat ook het toestel binnen is en ze niet alleen een simkaart sturen
Verwijderd
België of Nederland?Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:27:
coolblue
besteld 05-05
aflevering 13-05
Ik heb de mijne voor 5-5 besteld in de Belgische coolbleu, nog steeds niets...
Had jij ook een mail gehad van hun over "latere levering van je toestel" gisteren?
Ja die mail heb ik ook gehad.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:46:
[...]
België of Nederland?
Ik heb de mijne voor 5-5 besteld in de Belgische coolbleu, nog steeds niets...
Had jij ook een mail gehad van hun over "latere levering van je toestel" gisteren?
Ik heb hem in NL besteld.
Burp
Verwijderd
Hoi, ik heb gisteren de s2 gehaald en mn simkaart eringeplaatst. n mooi toestel maar al mijn contacten staan op de simkaart maar de phone neemt de contacten niet over.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt.
Echt? Nice! Dan fiets ik zo als het ophoudt met stormenAtarian schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:39:
[...]
Heb net mijn contract verlengd bij de T-Mobile shop boven de koopgoot in Rotterdam en kon hem zo meenemen. Ze liggen dus in de winkel
Gisteren en maandag heb ik een medewerker van VF gesproken en beiden zeiden dat het toestel nog niet binnen was en ze ook niet wisten wanneer hij binnen zou komen.Tappone schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:11:
Heeft iemand die bij Vodafone telefonisch/via de website heeft besteld een leverdatum gekregen? Ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd met het ene lulverhaal na het andere...
Verwijderd
Ik heb juist nog eens op de site van pdashop.be gekeken en bij mijn bestelling staat onder status: "je bestelling wordt ingepakt".Wii4all schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:47:
[...]
Ja die mail heb ik ook gehad.
Ik heb hem in NL besteld.
Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet ervoor, maar wordt die status echt goed aangepast en zou dit betekenen dat ik het misschien morgen al thuis zou mogen verwachten?
Kan iemand anders die daar besteld heeft eens kijken wat er staat bij hem/haar?
Yep, maar dat zou niks uit moeten maken. Mijn contract was bijvoorbeeld eerder goedgekeurt dan die van renzo4000. Wanneer had jij besteld? 25-4 toch? Ik wilde 25-4 bestellen, maar toen was mijn loon nog niet gestort (normaal altijd de 25e). Daardoor pas de 26e 's avonds kunnen bestellen. Het is dus allemaal de schuld van mijn werkgeverronaldm3 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:24:
[...]
Tell me about it... heb vanmorgen een verzend bevestiging ontvangen!!(sorry maar ben er toch wel blij mee)
Jij had hem met een abbo genomen toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 12:59 ]
Nope T-mobile I-plan 150 is het goedkoopst. En dan heb ik nog niet meegerekend de betere voorwaarden. Maar veel tweakers geven aan dat ze slechte ervaringen hadden qua bereik.monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Bij verlenging alleen? Volgens mij ook bij nieuw abonnement als ik het zo zie. Of mis ik inderdaad ook iets?
Verwijderd
Mijn huidige KPN contract loopt 17/9 af, ik kan vanaf 17/7 opzeggen. Kan ik nu alvast een S2 met abbonement bij Vodafone bestellen (met nummerbehoud), wat dan automatisch in september ingaat of moet ik wachten tot 17/7?
Bestellen kan natuurlijk altijd.
Als je het niet erg vindt voor twee abo's te betalen en een nieuw nummer te krijgen.
Ik zou opzeggen wanneer dat kan. En dan begin september kijken waar je de beste deal kan maken.
Prijzen zullen eerder dalen dan stijgen lijkt me.
Als je het niet erg vindt voor twee abo's te betalen en een nieuw nummer te krijgen.
Ik zou opzeggen wanneer dat kan. En dan begin september kijken waar je de beste deal kan maken.
Prijzen zullen eerder dalen dan stijgen lijkt me.
[ Voor 38% gewijzigd door EWK op 12-05-2011 13:01 ]
Hoi!
En het is maar net wat je beter vindt. Met fup na 1gb niet bruikbare snelheid of na 1gb limiet mogelijkheid tot bijkopen 1gb of verdubbelen. Persoonlijk gevalletje dus die voorwaarden.Iceman1987 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
[...]
Nope T-mobile I-plan 150 is het goedkoopst. En dan heb ik nog niet meegerekend de betere voorwaarden. Maar veel tweakers geven aan dat ze slechte ervaringen hadden qua bereik.
19* 29.95 = 569 + 64 (telefoon) = 633 met 150 minuten bij t-mobileIceman1987 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
[...]
Nope T-mobile I-plan 150 is het goedkoopst. En dan heb ik nog niet meegerekend de betere voorwaarden. Maar veel tweakers geven aan dat ze slechte ervaringen hadden qua bereik.
12*34.50 + 12* 17.25= 621 + 33( telefoon) = 654 met 200 minuten bij vodafone
dus dan zou ik toch vodafone zeggen, zeker met het baggerbereik en snelheid van t-mobile
Ik heb gisteren pas bij Coolblue PDAshop besteld dus ik ben bang dat ik dan echt tot de 18e moet wachten.. iemand anders die ook de laatste paar dagen besteld heeft en weet of de levering dan eerder komt of niet?
ja dat kan gewoon ik heb ook net besteld mijn contract loop 16-7 af. Je mag bij VF 4 maanden van te voren een nieuwe telefoon aanvragen en dan in september je abo in laten gaan.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:59:
Mijn huidige KPN contract loopt 17/9 af, ik kan vanaf 17/7 opzeggen. Kan ik nu alvast een S2 met abbonement bij Vodafone bestellen (met nummerbehoud), wat dan automatisch in september ingaat of moet ik wachten tot 17/7?
Vanaf 17 mei kun je bestellen met nummerbehoud. (4 maanden van te voren ). Je nieuwe conract gaat dan 17/9 in met je huidige nummer.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:59:
Verwijderd
Iemand van jullie nog contact gehad met Studentmobiel/GSMwijzer vandaag betreffende een 2e levering?
Ik heb ze vanochtend gemaild maar ze hebben (nog) niet geantwoord
Verwijderd
zou je op je profiel op hun site eens kunnen kijken wat er bij je bestelling bij "status" staat?Freshnezz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:03:
Ik heb gisteren pas bij Coolblue PDAshop besteld dus ik ben bang dat ik dan echt tot de 18e moet wachten.. iemand anders die ook de laatste paar dagen besteld heeft en weet of de levering dan eerder komt of niet?
Zelfde hier helaas, zullen het wel druk hebben met nuteloze mail beantwoorden van ongeduldige tweakers die graag met hun nieuwe mobiel willen spelen en friemelen(woorden van hun eigen helpdeskVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:
Iemand van jullie nog contact gehad met Studentmobiel/GSMwijzer vandaag betreffende een 2e levering?
[ Voor 23% gewijzigd door Verderf op 12-05-2011 13:05 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hier staat het ook!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:51:
[...]
Ik heb juist nog eens op de site van pdashop.be gekeken en bij mijn bestelling staat onder status: "je bestelling wordt ingepakt".
Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet ervoor, maar wordt die status echt goed aangepast en zou dit betekenen dat ik het misschien morgen al thuis zou mogen verwachten?. Zou wel een mooie verrassing zijn seg!!
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
"Je wordt gebeld voor een afleverafspraak..." staat er..Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:
[...]
zou je op je profiel op hun site eens kunnen kijken wat er bij je bestelling bij "status" staat?
beter bellen ze snel
Klopt, maar je vergeet daarbij dat je bij T-mobile je per seconde betaalt en bij vodafone per minuut. En dat zal wel lekker aantikken. Daarnaast gebruik je bij T-mobile eerst je oude tegoed, voordat je nieuwe tegoed gebruikt. Bij vodafone gebruik je eerst je nieuwe tegoed, en dan pas eventueel je oude tegoed.Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:02:
[...]
19* 29.95 = 569 + 64 (telefoon) = 633 met 150 minuten bij t-mobile
dus dan zou ik toch vodafone zeggen, zeker met het baggerbereik en snelheid van t-mobile
En de netwerk is niet slecht in de randstad. Wellicht dat het buiten de randstad ruk is.
Verwijderd
Als studentmobiel niet antwoord op mijn e-mail voor het einde van de middag, en ik een toestel mee kan krijgen in een paar VF winkels die ik ga opzoeken na m'n stage, doe ik dat maar gewoon.. ja het kost even wat meer maar dan heb je ook wat.. kijk als het 100 euro extra wordt oke dat gaat te ver
Bij i-Abbo's wordt na de eerste minuut afgerond op seconden, Vodafone is per minuut. Internet is bij i-Abbo 7,2mbps, bij Vodafone 3,6mbps.Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Over die belminuten, als je vaak korte telefoontjes maakt (2-3 minuten ofzo?) kan je net zogoed bij T-Mobile gaan. In de praktijk kan je dan bij beiden waarschijnlijk evenveel bellen al zegt Vodafone 200 minuten te geven. Als je telkens korte telefoontjes hebt zit je daar zo op, met afronding op minuut..
Moet maar even kijken hoe het bereik van T-Mobile in mijn omgeving is, want dat is wel mijn voorkeur. Heb sowieso al minder relaxte ervaring met Vodafone (zakelijk).
Trouwens, weet iemand of je tegenwoordig nog minuten/smsjes mee kan nemen naar de volgende maand? Maat van me met een oud iPhone 150 abbo kan alles meenemen naar de volgende maand, maar is dat bij de nieuwe abbo's ook nog zo?
Verwijderd
Ah ok, dat is met een abbo enzo zeker? Hier in België kennen we dat nog nie echt zo...Freshnezz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:05:
[...]
"Je wordt gebeld voor een afleverafspraak..." staat er..
beter bellen ze snel
Ik heb gewoon het losse toestel. Op 6 mei besteld en er staat nu je bestelling wordt ingepakt.
Maar je gaat het zeker op 18 mei hebben, al weet ik niet hoe dat abbo goedkeuren enzo werkt...
Haha SammyGolf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:53:
[...]
Yep, maar dat zou niks uit moeten maken. Mijn contract was bijvoorbeeld eerder goedgekeurt dan die van renzo4000. Wanneer had jij besteld? 25-4 toch? Ik wilde 25-4 bestellen, maar toen was mijn loon nog niet gestort (normaal altijd de 25e). Daardoor pas de 26e 's avonds kunnen bestellen. Het is dus allemaal de schuld van mijn werkgever
Ja ik had hem idd de 25e besteld en ook betaald enzo... Maar goed het is het wachten hoop ik wel waard
Bij mij wordt ie morgen op me werk bezorgt!
Power to the beat.
Verwijderd
Ja ik hoop met je meeThe Wizard schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:05:
[...]
Hier staat het ook!. Hopen dat het echt klopt, Coolblue kennende wel. NL shop besteld.
Zal ik blij zijn als ik de mail van hen krijg met de verzendbevestiging
sodeju... iedereen wil S2??
ok .. wie verkoopt aan mij zijn oude Samsung Galaxy S.. voor een prikkie natuurlijk .. hehehe
ok .. wie verkoopt aan mij zijn oude Samsung Galaxy S.. voor een prikkie natuurlijk .. hehehe
Ja, je kunt je tegoed een maand meenemen (dus twee maanden houdbaar). En je gebruikt als eerst je oude tegoed.Recrush schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Trouwens, weet iemand of je tegenwoordig nog minuten/smsjes mee kan nemen naar de volgende maand? Maat van me met een oud iPhone 150 abbo kan alles meenemen naar de volgende maand, maar is dat bij de nieuwe abbo's ook nog zo?
Hmmm vraag aan de mensen die em (telefonisch) via vodafone verlengt hebben. Ik heb gisteren rond 2:30 PM bericht ontvangen van "Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.". Gisteren hier gehoort dat iemand anders die dit bericht ontvangen had em de volgende dag binnen had (zou voor mij vandaag moeten zijn).
Ik vroeg me dus af of ik ook nog een orderstatus/trackingpage mailtje moet verwachten?
Ik vroeg me dus af of ik ook nog een orderstatus/trackingpage mailtje moet verwachten?
Ohw lol, ik denk dat ik dat ergens anders gezien heb. nvmVin87 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:41:
[...]
Waar zie je dit staan? Kan je een printscreen plaatsen?
Ik heb wel een hele mooie Nokia N97 voor je.....Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:11:
sodeju... iedereen wil S2??
laat maar, dat wil ik je niet eens aandoen.
Nog meer offtopic:
KPN kan beter weer PTT gaan heten. Staatsbedrijf der Pakket Toezicht en Toetsing.
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 13:37 ]
Oke, cool. Dat maakt T-Mobile nog aantrekkelijkerIceman1987 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:12:
[...]
Ja, je kunt je tegoed een maand meenemen (dus twee maanden houdbaar). En je gebruikt als eerst je oude tegoed.
En volgens mij als je hem voor 20 mei besteld eerste 5 maanden geen abonnementskosten
Waar zie jij 64 voor de tel bij 2 jaar i150??Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:02:
[...]
bij pdashop staat er 129 ... en bij tmob zelf: 199
dus explain please?
gsmwijzer en studentmobielMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:26:
[...]
Waar zie jij 64 voor de tel bij 2 jaar i150??
bij pdashop staat er 129 ... en bij tmob zelf: 199![]()
dus explain please?
ja maar voor 64 hebben zij hem niet op voorraad binnen een paar dagen :d
dan betaal je toch lekker 60 euro om er een paar dagen eerder mee te spelenMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:
ja maar voor 64 hebben zij hem niet op voorraad binnen een paar dagen :d
Ik wacht wel.. Beetje twee tot drie keer (100-200%) meer betalen voor die paar dagen.
Is niks interessant aan. Staat hier al zo vanaf 2 mei. En bij iedereen anders die verlengd heeft via de Hi website.ricardo248 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:31:
mijn status bij hi
Laatste update: 09/05/2011
Voor inschrijving
interessant^^
Wie goed doet, die goed ontmoet.
what about die aansluitkosten ... ad. 30 ...?? hoef je die bij die 2 sites niet te betalen?Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:29:
[...]
dan betaal je toch lekker 60 euro om er een paar dagen eerder mee te spelen
goed kijken: staan rechts onderaan bij de voorwaarden. + 6.95 verzending. maar volgens mij is dat overal wel ongeveer gelijkMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:35:
[...]
what about die aansluitkosten ... ad. 30 ...?? hoef je die bij die 2 sites niet te betalen?
aha de kleine lettertjes... ok.
en wanneer krijg jij hem dan binnen? iets bekend daarover?
(of heb je hem niet via die site besteld?)
Verwijderd
Hoe doe je dat? Gewoon verlenging aanvragen?Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:03:
[...]
Vanaf 17 mei kun je bestellen met nummerbehoud. (4 maanden van te voren ). Je nieuwe conract gaat dan 17/9 in met je huidige nummer.
ik kan zelf pas bestellen vanaf komende maandag ivm met lopend abo. maar volgens de berichten in dit topic zal het dan wel een week tot twee weken durenMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:39:
Als je het over T-Mobile hebt, kan de klantenservice niet meer zeggen dan 10 dagen/2 weken...Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:39:
verlengen kan pas 2 maanden van te voren dacht ik. nieuw abo kan 4 maanden (bij VF) dan moet je gewoon je datum van je huidige contract invoeren en zorgen zij dat je nieuwe abo meteen ingaat als de oude is afgelopenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:40:
[...]
Hoe doe je dat? Gewoon verlenging aanvragen?
de KS van t-mobile kan natuurlijk niks zeggen over levering van gsmwijzer of studentmobiel lijkt meInComrad schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Als je het over T-Mobile hebt, kan de klantenservice niet meer zeggen dan 10 dagen/2 weken...
Verwijderd
Ik heb dezelfde status (ook pdashop.be)Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:51:
[...]
Ik heb juist nog eens op de site van pdashop.be gekeken en bij mijn bestelling staat onder status: "je bestelling wordt ingepakt".
Ik heb daar eigenlijk nooit op gelet ervoor, maar wordt die status echt goed aangepast en zou dit betekenen dat ik het misschien morgen al thuis zou mogen verwachten?. Zou wel een mooie verrassing zijn seg!!
Ik heb eigenlijk geen idee wat de voorgaande status was en wanneer deze veranderd is, jij wel?
Belsimpel net ook maar gecancelled. Vind het storend (en misleidend) dat het op de status pagina op 2-5 dagen blijft staan. Hoop dus ook vandaag daarvan nog een bevestiging te krijgen.
Via de telefoon bij Vodafone zelf een BSW200 genomen (toestel dan 54 Euro, vond ik okay), ze hadden er nog 70, althans dat zeiden ze. Levering zou maximaal 5 werkdagen duren. Nou ja, we'll see
Via de telefoon bij Vodafone zelf een BSW200 genomen (toestel dan 54 Euro, vond ik okay), ze hadden er nog 70, althans dat zeiden ze. Levering zou maximaal 5 werkdagen duren. Nou ja, we'll see
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
heb net het telefoon nummer even gebeld van gsmwijzer. Ze hopen vandaag nog een zending toestellen binnen te krijgen en deze dan morgen te kunnen verzenden.Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:
[...]
Zelfde hier helaas, zullen het wel druk hebben met nuteloze mail beantwoorden van ongeduldige tweakers die graag met hun nieuwe mobiel willen spelen en friemelen(woorden van hun eigen helpdesk)
Mijn aanvraag dateerd van 26-04 dus hij gaf aan alle mensen te kunnen voorzien die in April al hebben besteld. De eerdere levering was erg klein en hebben ze maar een aantal mensen mee kunnen voorzien.
Hij wilde van KPN naar Vodafone....dat is geen verlenging maar overstappen! Nieuw abbo.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:40:
[...]
Hoe doe je dat? Gewoon verlenging aanvragen?
Verwijderd
Had zelf eerst ook de i150 aangevraagd maar op het laatste moment toch maar voor de Hi + internet extreem gegaan. 2Gb + de mogelijkheid het in de loop van de maand voor 5 euro te verhogen naar 4Gb met een snelheid van 7.2GbRecrush schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Bij i-Abbo's wordt na de eerste minuut afgerond op seconden, Vodafone is per minuut. Internet is bij i-Abbo 7,2mbps, bij Vodafone 3,6mbps.
Over die belminuten, als je vaak korte telefoontjes maakt (2-3 minuten ofzo?) kan je net zogoed bij T-Mobile gaan. In de praktijk kan je dan bij beiden waarschijnlijk evenveel bellen al zegt Vodafone 200 minuten te geven. Als je telkens korte telefoontjes hebt zit je daar zo op, met afronding op minuut..
Moet maar even kijken hoe het bereik van T-Mobile in mijn omgeving is, want dat is wel mijn voorkeur. Heb sowieso al minder relaxte ervaring met Vodafone (zakelijk).
Bellen doe ik weinig dus gewoon de Hi20 erbij.
Betaal nu eerst jaar 20,95 + 5,00 extreem en het tweede jaar 30,95 + 5,00 extreem, moet voor nieuw abonnement 88,00 betalen voor de SII
Mijn ervaring en de ervaring van andere is inderdaad dat de ontvangst met T-mobile zwaar te wensen overlaat, KPN daarin tegen zijn de berichten stukken beter over.
Verwijderd
Dat is opzich wel goed nieuws. Wat ik me afvraag: hebben GSMwijzer en Studentmobiel een centraal (gedeeld) magazijn, of loopt dat toch apart van elkaar als ze toestellen binnen krijgen? Heb zelf bij Studentmobiel besteld en ondanks dat ik pas op 5 mei heb besteld, werd mij toch verteld dat ik waarschijnlijk bij de 2e batch zou zitten.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:45:
[...]
heb net het telefoon nummer even gebeld van gsmwijzer. Ze hopen vandaag nog een zending toestellen binnen te krijgen en deze dan morgen te kunnen verzenden.
Mijn aanvraag dateerd van 26-04 dus hij gaf aan alle mensen te kunnen voorzien die in April al hebben besteld. De eerdere levering was erg klein en hebben ze maar een aantal mensen mee kunnen voorzien.
KPN sucks.. ze gaan jou aanslaan voor belminuten verricht via skype ...
[ Voor 4% gewijzigd door Meinon op 12-05-2011 13:53 ]
status op belsimpel.nl veranderd in '' wordt aangesloten (nieuw)'' dus misschien verzenden ze hem vandaag?
Bron?Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:52:
Dat heb je verzonnen.Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:52:
Hoi!
nee hoor: ze waren laatst bij kassa en hier staat er ook iets vaags erover.
http://www.nu.nl/internet...elfort-wordt-duurder.html
http://www.nu.nl/internet...elfort-wordt-duurder.html
Deze berichtgeving was niet te missen afgelopen week. Skype gaan ze belasten en apps zoals Whatsapp niet.
Hier staat nog steeds:jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:
status op belsimpel.nl veranderd in '' wordt aangesloten (nieuw)'' dus misschien verzenden ze hem vandaag?
Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
Aldus geen zin meer in. Staat er al vanaf het begin. Plus Vodafone zelf was nog goedkoper ook. Welnu doei!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
nieuws: KPN maakt mobiel internet duurder en ziet af van chatheffing - update
Ondertussen is het artikel geüpdate.
Voor nieuwe contracten ja.monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Deze berichtgeving was niet te missen afgelopen week. Skype gaan ze belasten en apps zoals Whatsapp niet.
Nu toch nog totaal niet van toepassing als je nu een S2 wil kopen?
Hoi!
hoop wel dat ze hem ook daadwerkelijk verzenden, niet dat mijn abbonement al loopt zonder dat ik het toestel heb...
Met het verschil dat je bijna 200 euro meer betaald over 2 jaar tijd. Met telefoon meegerekend betaal je gemiddeld 35 euro per maand, met i-150 is dat gemiddeld 26 per maaand..Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:51:
[...]
Had zelf eerst ook de i150 aangevraagd maar op het laatste moment toch maar voor de Hi + internet extreem gegaan. 2Gb + de mogelijkheid het in de loop van de maand voor 5 euro te verhogen naar 4Gb met een snelheid van 7.2Gb
Bellen doe ik weinig dus gewoon de Hi20 erbij.
Betaal nu eerst jaar 20,95 + 5,00 extreem en het tweede jaar 30,95 + 5,00 extreem, moet voor nieuw abonnement 88,00 betalen voor de SII
Mijn ervaring en de ervaring van andere is inderdaad dat de ontvangst met T-mobile zwaar te wensen overlaat, KPN daarin tegen zijn de berichten stukken beter over.
@EWK... geen verzakking krijgen he?
waarom zou ik zoiets verzinnen ?
Verwijderd
Ja maar ik skype nietMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:52:
en de soep wordt meestal niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. verder zal de aanpassing denk ik niet direct voor lopende contracten gelden.
Anders heb ik waarschijnlijk een goedkoop toestel gekocht want dan gaat het abonnement gewoon retour afzender bij gewijzigde voorwaarden.
En zoek ik een nieuwe uit tegen die tijd, dan zal de SII ook al weer een stuk ouder zijn
@tremium.. dan nog vind ik KPN sucks als ze Skype wel blijven belasten.
En over belminuten in rekening brengen voor skype wordt niet gesproken.Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:00:
@EWK... geen verzakking krijgen he?
Ze gaan het meer belasten. Kand us ook best zijn dat je voor bedrag X gebruik kan maken van zaken als Skype, en anders niet.
Doet verder niets af aan mijn vorig punt dat het nu nog totaal niet van toepassing is.
Hoi!
Verwijderd
Zit net even te kijken bij studentmobiel voor t-mobile i-plan 150:
normaal: 19 x (5 maanden gratis) 29.50 + 64(telefoon) + 26.25 (aansluiten) + 6.95 (verzenden) = 657.70 euro
verlengen: 19 x (5 maanden gratis) 29.50 + 136 (telefoon) + 0 (aansluiten) + 6.95 (verzenden) = 703.45 euro
Dus dat betekent dat ik als vaste klant genaaid wordt. Is daar iets aan te doen?
Verder lijkt het me een goede deal.
normaal: 19 x (5 maanden gratis) 29.50 + 64(telefoon) + 26.25 (aansluiten) + 6.95 (verzenden) = 657.70 euro
verlengen: 19 x (5 maanden gratis) 29.50 + 136 (telefoon) + 0 (aansluiten) + 6.95 (verzenden) = 703.45 euro
Dus dat betekent dat ik als vaste klant genaaid wordt. Is daar iets aan te doen?
heb net een mailtje teruggekregen van Studentmobiel:
Geachte heer ...,
Vanaf het moment dat wij uw contract hier ontvangen hebben, bedraagt de
verwachte levertijd van de Samsung Galaxy SII ongeveer 10 dagen.
De bestelling mag eventueel ook door een familielid of huisgenoot
betaald en in ontvangst genomen worden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Geachte heer ...,
Vanaf het moment dat wij uw contract hier ontvangen hebben, bedraagt de
verwachte levertijd van de Samsung Galaxy SII ongeveer 10 dagen.
De bestelling mag eventueel ook door een familielid of huisgenoot
betaald en in ontvangst genomen worden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Bellen met de KS, het verhaal uitleggen en zorgen dat je er geld afpraat, moet vast wel te doen zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:04:
Zit net even te kijken bij studentmobiel voor t-mobile i-plan 150:
ja, en doet ook niets af aan mijn mening dat KPN 'suckt'.
ik betaal toch ook geen extra skype-tax op mijn normale inet aansluiting thuis?
Het geld al in hun voorwaarden, net als bij vodafone. VOIP is niet toegestaan. Alleen word dat nu niet afgedwongen. Maar als die abonnementen komen dan worden ze zeker afgedwongen, anders gaat niemand zo'n abonnement afsluiten.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:01:
[...]
en de soep wordt meestal niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. verder zal de aanpassing denk ik niet direct voor lopende contracten gelden.
En aangezien onze minister van Economische Zaken Verhagen zei dat hij er ''begrip'' voor heeft, kun je toch het een en ander voorspellen.
Als je nu een contract afsluit dan valt dat onder de nieuwe voorwaarden. Dus goed rekening hiermee houden als je de SG2 bij KPN wil afsluiten.EWK schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Voor nieuwe contracten ja.
Nu toch nog totaal niet van toepassing als je nu een S2 wil kopen?
Verwijderd
Kan je nog dommer praten?Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:05:
ja, en doet ook niets af aan mijn mening dat KPN 'suckt'.![]()
Verwijderd
Ach ik betaal graag wat meer, maar heb dan wel bijna 100% zekerheid van een goede dekking en snelheid. En bij t-mobile heb je die echt niet.Recrush schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:00:
[...]
Met het verschil dat je bijna 200 euro meer betaald over 2 jaar tijd. Met telefoon meegerekend betaal je gemiddeld 35 euro per maand, met i-150 is dat gemiddeld 26 per maaand..
Ik vind bovenstaande belangrijker dan de prijs.
Heb ook internet gehad van tot 20Mb en mocht blij zijn als ik 8Mb haalde zoiets geldt ook voor de mobile markt. Men kan wel zeggen dat ze 7.2 leveren maar in de praktijk komt er 9 van de 10 niks van. en heb met dit verhaal in mijn achterhoofd een stuk meer vertrouwen in de KPN
ja maar dan ga ik jou immiteren..
dan wil ik ook niet
Zojuist als nieuwe klant VF KS gesproken. Bij BSW200 2j gewoon €104,- bijbetalen zoals op de site vermeldt staat. Hij gaf wel aan dat VF mogelijkheid biedt om na half jaar (met deze actie pas verstandig na 1 jaar) een abonnement omlaag te gaan. Dit is inderdaad super voordelig. Nu BSW275 nu nemen en gratis toestel en na een jaar overstappen naar BSW200.
Iemand hier ervaring mee? Komen er nog extra kosten zoals boete?
Iemand hier ervaring mee? Komen er nog extra kosten zoals boete?
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!