Zit nog steeds op een telefoontje te wachten van the phone house waar ik mij op een reserveringslijst heb gezet.
Zal vandaag eens kijken of ik er 2 kan scoren in 's-Hertogenbosch hier. Toevallig al iemand hier die in die stad gelukkig is geweest? Zal wel lastig worden vrees ik.
Ik heb em ook daar besteld, omdat het de goedkoopste optie was en ik voor 10 euro wel een week kan wachten;). Ik verwacht gewoon dat ie volgende week donderdag/vrijdag er is.Gaargod schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:26:
[...]
Ik heb Belsimpel.nl vanochtend +/- 10u een mailtje gestuurd met de vraag wanneer zij de 1e levering verwachten.
Toen kreeg ik een mail terug (+/- 19u) zonder enige info / antwoorden waarin ze hintte naar de algemene e-mail die 'iedereen' gehad zou hebben.
Deze zgn. algemene e-mail kreeg ik 2 uur later binnen.
Heb 'm 06-05 besteld. Ik twijfelde tussen pdashop.nl en belsimpel.nl. pdashop komt mn huidige phone vandaan, en super tevreden over de geboden service.
Nu echter vanwege de eerdere levertijd (belsimpel 5-7 dagen vanaf 06-05 tegenover levering pdashop 18-05) voor belsimpel gekozen, maar tot nu toe nog NIETS waargemaakt door die gasten. Sowieso is het bizar dat ze nog geen concrete info hebben van hun distributeur maar alleen maar onduidelijkheid??
Ik ben echt zeer benieuwd naar dat 'pro-actieve mailen' van ze.
Ik wacht de 18e nog af. Daar was ik nl. stiekem al een beetje vanuit gegaan. Mocht het toch langer duren dan ga ik verder zoeken.
dan is de aanbieding van famosco toch nog steeds beter? Die had 200eu bij dat voorbeeld..macweeds schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Bij b.v. GSMweb betaal je "slechts" 213 euro bij, dus zo goed is dat aanbod niet.
bij tmobile heb ik vorig jaar verlengt, je kan er daar pas vanuit gaan dat je je toestel hebt als je het ook daadwerkelijk in handen hebt.
vorig jaar telefonisch verlengt na 3 weken nog steeds geen toestel, toen was de order bij tmobile geannuleerd zonder mij op de hoogte te brengen. Daarna een 2e keer telefonisch verlengt, alleen toen klopte het afgesproken bedrag niet stond wel op de factuur maar bij de postbode uiteindelijk moest ik 40 euro meer aftikken.
vorig jaar telefonisch verlengt na 3 weken nog steeds geen toestel, toen was de order bij tmobile geannuleerd zonder mij op de hoogte te brengen. Daarna een 2e keer telefonisch verlengt, alleen toen klopte het afgesproken bedrag niet stond wel op de factuur maar bij de postbode uiteindelijk moest ik 40 euro meer aftikken.
Burp
Ik net bellen naar Hi KS, omdat ik gister avond zag dat het toestel voor 100 euro goedkoper stond. Vanmorgen was hij weer 100 euro duurder, dus ze zegt: ja, ik kan er niks aan veranderen, aanbiedingen veranderen de hele dag. Ze kon ook niks aan mijn order veranderen.
En wanneer ik hem weer opnieuw bestel, als die aanbieding er mogelijk weer op staat, dan sta ik weer achteraan in de wachtrij.. (besteld op 2 mei)
En wanneer ik hem weer opnieuw bestel, als die aanbieding er mogelijk weer op staat, dan sta ik weer achteraan in de wachtrij.. (besteld op 2 mei)
Verwijderd
Weet iemand waar ze nog voorraad hebben? Gisteren 1tje bij Ritel gereserveerd, bij nabellen net blijkt dat ze toch niet meer in stock zijn
Misschien GSMweb? Mijne is onderweg vanaf Ritel (gisteren besteld)Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:40:
Weet iemand waar ze nog voorraad hebben? Gisteren 1tje bij Ritel gereserveerd, bij nabellen net blijkt dat ze toch niet meer in stock zijn
Algebeld.nlGolf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Waar en wanneer had jij besteld? algebeld toch?
Order Status
Order Ontvangen:
27-04-2011 20:53
Betaling:
Onder rembours (betaling aan de postbode)
Contract:
Ontvangen op 02-05-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 02-05-2011
* iDeal betalingen worden 2x per dag op werkdagen verwerkt.
Verwachte verzenddatum:
12-05-2011*
Damn it's good 2b a Tweaker!
Verwijderd
Wat ik mij afvraag is wat nou precies het verschil is met een telefoon abbo op internet af sluiten en een telefoon abbo in de winkel afsluiten (kwa prijs). Ik zit momenteel bij Hi en wil daar waarschijnlijk ook blijven, maar wat kan ik het beste doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 09:47 ]
Als je het zo stelt zou ik ook geen verschil wetenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:46:
Wat ik mij afvraag is wat nou precies het verschil is met een telefoon abbo in de winkel af sluiten en een telefoon abbo in de winkel afsluiten (kwa prijs). Ik zit momenteel bij Hi en wil daar waarschijnlijk ook blijven, maar wat kan ik het beste doen?
Verwijderd
nu eens kijken of ik hem morgen al binnen het zoals het bericht van AMP Logistics, in opdracht van T-Mobile, vertelt. Vandaag net besteld, hopelijk morgen binnen.
WTF!!!spanx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:44:
[...]
Algebeld.nl
Order Status
Order Ontvangen:
Betaling:
Contract:
Ontvangen op 02-05-2011
Goedkeuring:
Verwachte verzenddatum:
12-05-2011*
Order Status
Order Ontvangen:
26-04-2011 22:14
Betaling:
Ontvangen op 27-04-2011
Contract:
Ontvangen op 27-04-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 27-04-2011
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Lekker op volgorde van bestelling uitleveren maar niet heus!Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:49:
[...]
WTF!!!
Order Status
Order Ontvangen:
26-04-2011 22:14
Betaling:
Ontvangen op 27-04-2011
Contract:
Ontvangen op 27-04-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 27-04-2011
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011
FF een mailtje de deur uit doen, stelletje #@#@#....pannenkoeken!
misschien word hij voor je nog aangepast vandaag?
[ Voor 9% gewijzigd door spanx op 12-05-2011 10:03 ]
Ik heb je pm gestuurdspanx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:03:
misschien word hij voor je nog aangepast vandaag?
Verwijderd
Hopelijk krijgt Belsimpel snel hun lading binnen!, aangezien andere webshops al kunnen leveren
Dat hoop ik ook voor Coolblue (pdashop).. Ben ook al een tijdje aan het wachten op de "pre-order"..Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:06:
Hopelijk krijgt Belsimpel snel hun lading binnen!, aangezien andere webshops al kunnen leveren
Verwijderd
in de winkel kan je meestal meteen je mobiel meenemen en betaal je geen verzendkostenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:11:
Iemand een antwoord op mijn vraag voordat het straks word overgeslagen
via internet is het meestal goedkoper (mijn ervaring iig)
Hier in 's-Hertogenbosch ligt er 1 bij de Belcompany, alleen die mafketel wil er €600,- voor hebben
Verwijderd
raar dat die webshops zo langzaam zijn, zelf T-Mobile levert (met een beetje mazzel) morgen al!
Heel veel webshop zijn 10 mei al begonnen met leveren....Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:13:
raar dat die webshops zo langzaam zijn, zelf T-Mobile levert (met een beetje mazzel) morgen al!
Verwijderd
Ik bedoel over het algemeen. Eerst leveren ze uit aan retailers welke preorders hadden en dan pas de rest.dragon3016 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:28:
[...]
Pre orders? Je kon bij t-mobile niet echt pre orderen.
Ik snap het niet sommige mensen hebben deze telefoon al, maar als ik dan naar de webshops kijk hebben ze hem nog niet leverbaar. Waar hebben jullie hem besteld?
Verwijderd
Ik mag bij t-mobile mijn abonnement verlengen en dan komt een i150 abbo het beste uit de bus. Totaal ben ik dan over 2 jaar (inclusief 5 maanden geen abbo kosten) 780 euro kwijt. Is dit handig om te doen?
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 10:26 ]
Nou zojuist gesprekje gehad met t-mobile opzeglijn. Op zich leuk aanbod, met I-plan 300 abbo, in totaal kom ik dan over twee jaar uit op 740 euro,
Als ik het los zou kopen voor 490, met twee jaar sin-omly kom ik ronde dezelfde prijs uit. Wel balen dat bij het I-plan, je tegoed niet meer onbeperkt mee te nemen is.
Als ik het los zou kopen voor 490, met twee jaar sin-omly kom ik ronde dezelfde prijs uit. Wel balen dat bij het I-plan, je tegoed niet meer onbeperkt mee te nemen is.
Verwijderd
goed gedaan, voor 2 jr i-300 kwam ik uit op 804 eurosugarlevi01 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:22:
Nou zojuist gesprekje gehad met t-mobile opzeglijn. Op zich leuk aanbod, met I-plan 300 abbo, in totaal kom ik dan over twee jaar uit op 740 euro,
Gisteren was even schrikken, ik kreeg een mailtje van Salland dat het toestel pas op 1 juli binnen zou komen (besteld op 4 mei) - vanmorgen wilde ik net mijn bestelling annuleren, krijg ik ineens een mailtje dat het toestel verzonden is ^^ ik ben een happy camper!
Ik heb vanochte een mail gestuurd naar GSMwijzer met de vraag wanneer ze denken mijn toestel uit kunnen leveren. Weet iemand hoe snel GSMwijzer is met reageren op e-mails?
paar keer mail gestuurd naar gsmwijzer, meestal ochtend mail gestuurd en einde van dag of volgende dag wel reactie.Tjeerdtq schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:30:
Ik heb vanochte een mail gestuurd naar GSMwijzer met de vraag wanneer ze denken mijn toestel uit kunnen leveren. Weet iemand hoe snel GSMwijzer is met reageren op e-mails?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Verwijderd
Ik heb eergisteren een mail naar GSMwijzer gestuurd omdat de status bij mijn order nog steeds op aanvragen nummerbehoud staat. Al 7 dagen nu. Nog geen antwoord gehad. Stuur straks nog maar een email.
En we wachten en wachten maar op Hi, wat ben ik straks blij als ik over een week (hopelijk) eindelijk dat ding thuis in mijn bezit heb :)!!!!!
[ Voor 0% gewijzigd door mobileleon op 12-05-2011 11:00 . Reden: typo ]
* spanx is very ANGRY
Order Status
Order Ontvangen:
Betaling:
Contract:
Ontvangen op 02-05-2011
Goedkeuring:
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011*
Ik had dit kunnen verwachten ja....
Order Status
Order Ontvangen:
Betaling:
Contract:
Ontvangen op 02-05-2011
Goedkeuring:
Verwachte verzenddatum:
18-05-2011*
Ik had dit kunnen verwachten ja....
[ Voor 5% gewijzigd door spanx op 12-05-2011 10:36 ]
De 2e batch van Algebeld is verzonden!!
Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer 11042662372 wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:
Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer 11042662372 wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Klopt het dat Hi de 18de gaat leveren?mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:34:
En we wachten en wachten maar op Hi, wat ben ik straks blij als ik over een week (hopelijk) eindelijk dat ding thuis in mijn bezit he :)!!!!!
Want zoiets had ik begrepen van de website van Hi.
Ik heb echt zo'n spijt dat ik niet bij Algebeld besteld heb ipv Belsimpel....renzo4000 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:37:
Het is niet helemaal duidelijkVliegtuig02 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Klopt het dat Hi de 18de gaat leveren?
Verwijderd
Ze hebben via de KS de 16e en de 23e genoemd, dus ik heb geen idee wanneer ze nou echt verzendenVliegtuig02 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Klopt het dat Hi de 18de gaat leveren?
Verwijderd
Same, eerste keer dat ik online bestel. En meteen bij de verkeerdeKremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Ik heb echt zo'n spijt dat ik niet bij Algebeld besteld heb ipv Belsimpel....
Volgens die helpdeskmedewerker 23 mei en zijn er zo 320 preorders geplaatst.mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Het is niet helemaal duidelijk, er zijn hier mensen die hebben gehoord van de KS van hi dat hi maandag begint met het verzenden van de eerste pre-orders, en er zijn ook mensen dat hi pas de 23e begint, en dit terwijl de introductiedatum 18 mei is. Ik weet ook niet wanneer je besteld/gepre-ordered hebt
?
Wanneer had je besteld?renzo4000 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:37:
320 maarBPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:42:
[...]
Volgens die helpdeskmedewerker 23 mei en zijn er zo 320 preorders geplaatst.
Krijgen jullie via KS van Hi wel prijzen door?Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Ze hebben via de KS de 16e en de 23e genoemd, dus ik heb geen idee wanneer ze nou echt verzenden
Mij konden ze namelijk gisteren niks vertellen over prijzen en moest ik op de website kijken.
Dat kunnen _Sp[A]nX_ en ik niet zeggen, helaasKremx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Ik heb echt zo'n spijt dat ik niet bij Algebeld besteld heb ipv Belsimpel....
Die proberen natuurlijk eerst of die apparaten kunnen vliegen, bomen kunnen omzagen, of je er uberhaupt mee kunt bellen blabla.... Laat ze die apparaten toch gewoon versturen, ben het wachten meer dan zatVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:44:
Hi schijnt ze ook al binnen te hebben..
Ik moet het toestel nog bestellen...
Waar wordt S2 het snelst geleverd is jullie verwachting?
Waar wordt S2 het snelst geleverd is jullie verwachting?
Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro
320 preorders van klanten als ik het goed begrijp he. Hij had geen idee hoeveel toestellen er binnen komen.mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:43:
[...]
320 maar? Had er bij hi wel meer verwacht....
That makes three of us.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Same, eerste keer dat ik online bestel. En meteen bij de verkeerde
Ergste is nog dat je totaal geen informatie krijgt wanneer je hem wel kan verwachten bij Belsimpel.nl. Levertijd/orderstatus is al meer dan twee weken hetzelfde (5-7 werkdagen op site, 2-5 werkdagen op orderstatus pagina) dus daar kan je ook geen waarde meer aan hechten. Er zou gister een mail uitgaan naar 'iedereen' die een SGS2 heeft besteld maar bijna niemand heeft deze ontvangen en wat erin stond was ook maar vaag.
Dan was er op twitter ook nog eens een bericht dat belsimpel al door de voorraad heen zou zijn?
Beetje het toppunt van vaagheid.
Ik snap wat je bedoeldBPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:48:
[...]
320 preorders van klanten als ik het goed begrijp he. Hij had geen idee hoeveel toestellen er binnen komen.
zeg zeiden dat als ik niets had gezegd ik de telefoon morgen zou ontvangen....
slapende honden.....wakker maken
nu zijn ze achter de fout gekomen....
maar iemand is er wel blij van geworden.....
Mijn collega die twijfelde of hij de SGS2 zou kopen.... is gisteravond naar Zeist/phonehouse gereden en hij zit nu naast mij te pronken met die (&*^#*&^mooie telefoon..
pre-order? NOOIT MEER
pre-order? NOOIT MEER
[ Voor 6% gewijzigd door spanx op 12-05-2011 10:55 ]
Hoe snel kregen T-Mobile bestellers de AMP Leveringsafspraak mail?
Order Status
Order Ontvangen:
26-04-2011 09:09
Betaling:
Geen betaling nodig
Contract:
Ontvangen op 26-04-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 10-05-2011
Definitieve verzenddatum:
Verstuurd via TNT Post*
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
binnen 5 minuten na afronding telefoongesprek met KS T-Mobile inzake verlenging.InComrad schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:
Hoe snel kregen T-Mobile bestellers de AMP Leveringsafspraak mail?
Verwijderd
+ 1mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:34:
En we wachten en wachten maar op Hi, wat ben ik straks blij als ik over een week (hopelijk) eindelijk dat ding thuis in mijn bezit he :)!!!!!
Verwijderd
ja dat is best zuur, zou eigenlijk verboden moeten worden...spanx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:
Mijn collega die twijfelde of hij de SGS2 zou kopen.... is gisteravond naar Zeist/phonehouse gereden en hij zit nu naast mij te pronken met die (&*^#*&^mooie telefoon..
pre-order? NOOIT MEER
Verwijderd
Anyone?Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:22:
Ik mag bij t-mobile mijn abonnement verlengen en dan komt een i150 abbo het beste uit de bus. Totaal ben ik dan over 2 jaar (inclusief 5 maanden geen abbo kosten) 780 euro kwijt. Is dit handig om te doen?
Ik ben wel benieuwd waarom ik zo weinig berichten zie van mensen die vodafone besteld hebben via gsmwijzer of studentmobiel. Dat is op dit moment toch veruit de goedkoopste optie of mis ik iets?
Dat hangt ervan af...Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
Ik ben wel benieuwd waarom ik zo weinig berichten zie van mensen die vodafone besteld hebben via gsmwijzer of studentmobiel. Dat is op dit moment toch veruit de goedkoopste optie of mis ik iets?
Bij verlenging is VF goedkoper.
Bij verlenging alleen? Volgens mij ook bij nieuw abonnement als ik het zo zie. Of mis ik inderdaad ook iets?Peatsmoke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:04:
[...]
Dat hangt ervan af...
Bij verlenging is VF goedkoper.
Verwijderd
Mehh al 10 dagen verder sinds mn pre order bij Hi alleen nog geen enkele update bij order status. staat nog steeds "voorinschrijving"
Verwijderd
Ik heb ook vodafone (BSW 200) 2 jaar via studentmobiel (Status: contract ontvangen), en dat viel mij ook al op ja!Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
Verder snap ik ook niet waarom mensen niet even een weekje willen wachten maar 100+ euro uit willen geven zodat ze hem nu al hebben. Maar dat zal wel aan mij liggen
Ok ben benieuwd, ik heb 9 mei besteld/gepre-orderd. Denk dat ik dan in de groep van de 23e zit (hopelijk:p)mobileleon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Het is niet helemaal duidelijk, er zijn hier mensen die hebben gehoord van de KS van hi dat hi maandag begint met het verzenden van de eerste pre-orders, en er zijn ook mensen dat hi pas de 23e begint, en dit terwijl de introductiedatum 18 mei is. Ik weet ook niet wanneer je besteld/gepre-ordered hebt
?
Heb trouwens een abo genomen, dus ik zal worden gebeld voor een afspraak, alleen heb ik mijn 06 opgegeven en zit ik vrij veel op school, zou ik dat nummer (via KS) kunnen veranderen in een mijn huisnummer?
ik heb net alles doorgerekend en voor een BWS 200 + 33 euro bijbetalen kom ik op 650 ongeveer over 2 jaar
kan ik nergens goedkoper vinden
Pre-order via een webshop is bijna nooit het snelst (in geval van gsm+abo).Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:00:
[...]
ja dat is best zuur, zou eigenlijk verboden moeten worden...
Als de webshops die dingen krijgen, krijgen gewone shops hem ook. Webshops moeten dat ding verzenden enz. Bij een gewone shop krijg je hem dezelfde dag al mee.
Ik heb precies het zelfde contract moet het alleen nog terugsturen.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Ik heb ook vodafone (BSW 200) 2 jaar via studentmobiel (Status: contract ontvangen), en dat viel mij ook al op ja!
Verder snap ik ook niet waarom mensen niet even een weekje willen wachten maar 100+ euro uit willen geven zodat ze hem nu al hebben. Maar dat zal wel aan mij liggen
Volgens mij zitten we dan wel goed idd.
En die 100 euro is mij ook wel een weekje waard idd
Verwijderd
Ik heb bij studentmobiel een BSW 200 met 33 euro bijbetaling. Bij VF betaal je iets van 70-80 euro...monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Bij verlenging alleen? Volgens mij ook bij nieuw abonnement als ik het zo zie. Of mis ik inderdaad ook iets?
je mist denk ik nog de verzendkosten + netwerkaansluiting kom je op +/- 690 uitRuudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:07:
ik heb net alles doorgerekend en voor een BWS 200 + 33 euro bijbetalen kom ik op 650 ongeveer over 2 jaar
Verwijderd
aha, let's hope so! dan heb ik hem morgen al binnenPeatsmoke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Pre-order via een webshop is bijna nooit het snelst (in geval van gsm+abo).
Als de webshops die dingen krijgen, krijgen gewone shops hem ook. Webshops moeten dat ding verzenden enz. Bij een gewone shop krijg je hem dezelfde dag al mee.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:19:
Volgens mijn servicemedewerker bij de klantenservice van Hi, wie vanaf nu mijn vaste contactpersoon is (heb ik om gevraagd, en houd hij zich nog aan ook!) word de GS2 vanaf maandag verzonden. Ze zouden dan genoeg toestellen op voorraad hebben om in ieder geval ook mij volgende week van de telefoon te kunnen voorzien. Ik heb met hem afgesproken dat hij mij maandag om 11 uur sochtends nog even belt ter bevestiging. Dan word ook de verlenging definitief, en heb het persoonlijke aanbod al zwart op wit (die zal ik niet meer herhalen).
Toch twijfel ik nog steeds een heel klein beetje tussen de GS2 en HTC Sensation. De S2 is zo ontzettend licht en dun, iets wat van mij niet hoeft, dat hij echt heel fragiel aanvoelt. Het plastic doet hem ook niet goed, ik blijf het idee houden dat hij, net als mijn oude u600, gewoon in mijn zak kan breken. De Sensation daarentegen vind ik een ontzettend mooi en stevig toestel (qua uiterlijk). Alleen heeft hij een wat mindere batterij maar wel meer pixels. Kan de batterijduur nooit ten goede komen. En de nieuwe sense, wauw... Sorry, maar daar kan samsung niet tegenop... Als ik deze week nog een goede reden vind wel op de sensation te wachten doe ik dat, anders verleng ik maandag mijn abbo definitief en ga ik voor de GS2
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Ik heb bij studentmobiel een BSW 200 met 33 euro bijbetaling. Bij VF betaal je iets van 70-80 euro...
[...]
ik ben gisteren bij VF maastricht geweest daar hadden ze hem al op voorraad maar wel met 149 euro bijbetalen
[...]
Ik heb bij studentmobiel een BSW 200 met 33 euro bijbetaling. Bij VF betaal je iets van 70-80 euro...
[...]
ik ben gisteren bij VF maastricht geweest daar hadden ze hem al op voorraad maar wel met 149 euro bijbetalen
Heb mijn abo verlengd bij t-mobile vandaag. En gelijk een afspraak kunnen maken met een chauffeur voor het afleveren van de mobiel. Hij zei tijdens het gesprek dat ik rekening moest houden met een levertijd van 2 weken maar had gehoord van een ander klant van hun dat de mobiel al wel werd geleverd maar dit niet als datum mocht zeggen.
Is dan waarschijnlijk mijn schuldspanx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:53:
zeg zeiden dat als ik niets had gezegd ik de telefoon morgen zou ontvangen....
Ik heb ze gemaild waarom latere bestellers eerder geleverd gaan krijgen. Ik denk dat ze de lijst toen nog een keer zijn gaan doorlopen. Heel k*t voor jou en ik ben er ook niks mee opgeschoten.
Verwijderd
ja klopt, met een beetje mazzel krijg ik hem morgen al, dat is 1 dag levertijddragon3016 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:10:
Heb mijn abo verlengd bij t-mobile vandaag. En gelijk een afspraak kunnen maken met een chauffeur voor het afleveren van de mobiel. Hij zei tijdens het gesprek dat ik rekening moest houden met een levertijd van 2 weken maar had gehoord van een ander klant van hun dat de mobiel al wel werd geleverd maar dit niet als datum mocht zeggen.
Heb dat ook al jaren niet meer dat ik denk dat ik ergens de eerste mee moet zijn. Er zijn wel belangrijkere zaken dan de eerste zijn die ergens over kan beschikken, maar da's persoonlijk. Verder zijn na een of twee maanden de meeste kinderziektes eruit (denk bijv. aan de laatste iPhone) en is de prijs reëler.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Ik heb ook vodafone (BSW 200) 2 jaar via studentmobiel (Status: contract ontvangen), en dat viel mij ook al op ja!
Als ik dit topic doorlees kan ik niet anders dan concluderen dat er heel wat Tweakers geen leven hebben of wel erg kinderachtig zijn.
Verwijderd
oke nuttige postPeatsmoke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:13:
[...]
Heb dat ook al jaren niet meer dat ik denk dat ik ergens de eerste mee moet zijn. Er zijn wel belangrijkere zaken dan de eerste zijn die ergens over kan beschikken, maar da's persoonlijk. Verder zijn na een of twee maanden de meeste kinderziektes eruit (denk bijv. aan de laatste iPhone) en is de prijs reëler.
Als ik dit topic doorlees kan ik niet anders dan concluderen dat er heel wat Tweakers geen leven hebben of wel erg kinderachtig zijn.
mmm dezelfde dag besteld en eerder goedgekeurd, maar hier nog steeds 18e....renzo4000 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:57:
[...]
Order Status
Order Ontvangen:
26-04-2011 09:09
Betaling:
Geen betaling nodig
Contract:
Ontvangen op 26-04-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 10-05-2011
Definitieve verzenddatum:
Verstuurd via TNT Post*
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Verwijderd
Goeie grap van T-Mobile. Ik kreeg zojuist een e-mail dat ze het toestel binnen hebben. Dus ik bellen om hem te bestellen.. "Prima, binnen 10 werkdagen heeft u hem in huis"
10 werkdagen? Lol.. Dan maar geen T-Mobile.
10 werkdagen? Lol.. Dan maar geen T-Mobile.
Vooral dat laatste zinnetje... Als het niet de 18de wordt, kunnen ze zich daar altijd op beroepen...Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Heb hem op 10 mei bij studentmobiel besteld, toen stond het toestel nog op voorraad. Contract is nu ontvangen maar niet goed gekeurd. Hoe zit het hiermee eigenlijk? Hij was op voorraad toen ik hem bestelde.. krijg ik hem dan ook daadwerkelijk als me contract is goedgekeurd?
Verwijderd
Ja, zonder goedgekeurd contract geen toestelsouljah1h schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:
Heb hem op 10 mei bij studentmobiel besteld, toen stond het toestel nog op voorraad. Contract is nu ontvangen maar niet goed gekeurd. Hoe zit het hiermee eigenlijk? Hij was op voorraad toen ik hem bestelde.. krijg ik hem dan ook daadwerkelijk als me contract is goedgekeurd?
Ze reserveren hem niet tot het goede contract binnen is als je dat soms bedoeld.souljah1h schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dat was de vraag niet!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:27:
[...]
Ja, zonder goedgekeurd contract geen toestel
Ik zit te twijfelen om hem nu te bestellen bij studentenmobiel. Ook ik ga overstappen. Iemand enig idee hoe lang het duurt wat betreft goedkeuren contract enzo en daadwerkelijk verzenden ? (uiteraard ervan uitgaan dat ze mobiel op voorraad hebben)
Via studentenmobiel is die namelijk goedkoper dan rechtstreeks bij VF echter wil ik niet risico lopen om nog 2/3 weken te moeten wachten.
Via studentenmobiel is die namelijk goedkoper dan rechtstreeks bij VF echter wil ik niet risico lopen om nog 2/3 weken te moeten wachten.
Ik lees niet zoveel over leveringen van Gsmwijzer/Studentmobiel, dus ik vraag me af hoe de levering hiervan gaat? Ik wil misschien bestellen in combinatie met een i-150 abbonement en heb daar nog even mee gewacht tot T-Mobile zelf ook echt de prijzen (en 5 maanden 0,- actie) bekend heeft gemaakt. Dus levert gsmwijzer ook gewoon uit? Dat ik niet 2 maanden hoef te wachten..
De mijne word als het goed is vandaag of morgen verzonden, mits ze vandaag of morgen een batch krijgen.Recrush schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:31:
Ik lees niet zoveel over leveringen van Gsmwijzer/Studentmobiel, dus ik vraag me af hoe de levering hiervan gaat? Ik wil misschien bestellen in combinatie met een i-150 abbonement en heb daar nog even mee gewacht tot T-Mobile zelf ook echt de prijzen (en 5 maanden 0,- actie) bekend heeft gemaakt. Dus levert gsmwijzer ook gewoon uit? Dat ik niet 2 maanden hoef te wachten..
(i-150 verlening 2 jaar, 19 april besteld)
[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 12-05-2011 11:38 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik heb ook via GSMwijzer besteld icm vodafone en wel afgelopen Maandag. Ik ging er al van uit dat ik 2 a 3 weken moest wachten tot levering, ik zie het wel.Ruudvanelk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
Hier ook bij GSMWijzer besteld (met VF B+S+W 200). 4 Mei besteld en contract gemaild, sinds 5mei is de status "Contract ontvangen". Had verwacht dat ik hem rond volgende week zou krijgen maar heb dit topic laatste paar dagen gevolgd en word hier steeds ongeduldiger van.migeye schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:46:
[...]
Ik heb ook via GSMwijzer besteld icm vodafone en wel afgelopen Maandag. Ik ging er al van uit dat ik 2 a 3 weken moest wachten tot levering, ik zie het wel.
Ik denk dat ik dus maar een paar dagen hier uit de buurt blijf om niet nog ongeduldiger te worden.
Verwijderd
Wanneer had je besteld? Die hoop heb ik ook, 5 mei had ik besteldVerderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:38:
[...]
De mijne word als het goed is vandaag of morgen verzonden, mits ze vandaag of morgen een batch krijgen.
Ah oke, denk dat ik dan maar gewoon ga bestellen.Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:38:
[...]
De mijne word als het goed is vandaag of morgen verzonden, mits ze vandaag of morgen een batch krijgen.
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal loopt, zit nu nog met prepaid.. Dus wordt m'n eerste abbo ever.
Verwijderd
Overigens nog een vraag voor de mensen die bij VF winkels langs zijn gegaan:
Via de VF website is BSW 275 met 12 maanden korting 0 euro bij betalen, en deze actie is ook bij studentmobiel/gsmwijzer en nog wat winkels. Moet je met deze BSW 275 in de winkel wel bijbetalen? Want ik overweeg straks na mijn stage, het is toch koopavond, een aantal winkels langs te gaan in de hoop dat ze wat hebben liggen
Via de VF website is BSW 275 met 12 maanden korting 0 euro bij betalen, en deze actie is ook bij studentmobiel/gsmwijzer en nog wat winkels. Moet je met deze BSW 275 in de winkel wel bijbetalen? Want ik overweeg straks na mijn stage, het is toch koopavond, een aantal winkels langs te gaan in de hoop dat ze wat hebben liggen
ja ben er gister geweest dacht iets van 45 euro bij 275. bij 200 is het 149 erbijVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:57:
Overigens nog een vraag voor de mensen die bij VF winkels langs zijn gegaan:
Staat erbij slaapkopVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:55:
[...]
Wanneer had je besteld? Die hoop heb ik ook, 5 mei had ik besteld
Verwijderd
Want ik word nu wel beetje gefrustreerd door Studentmobiel, hebben kennelijk meer mensen.. maar of ik nou echt geld wil neerleggen voor een paar dagen eerder spelen, de meeste hebben hem voor 2 jaar, dat zijn ook heel wat daagjes... lastig lastig..
Gewoon geduld hebben, hij komt er echt wel.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:59:
Want ik word nu wel beetje gefrustreerd door Studentmobiel, hebben kennelijk meer mensen.. maar of ik nou echt geld wil neerleggen voor een paar dagen eerder spelen, de meeste hebben hem voor 2 jaar, dat zijn ook heel wat daagjes... lastig lastig..
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!