• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-12 15:51
Erik-91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:05:
[...]

Vraag 1: Toestel is simlockvrij (met Vodafone-abonnement), ongeacht bij welke CoolBlue-webshop je 'm bestelt?

Vraag 2: Hoe zijn de ervaringen met PDAshop? En hoe zit het daar met de leveringen? Ik volg het topic nu al een tijdje, maar het is onmogelijk om naderhand ervaringen van net die ene winkel te herinneren.

Vraag 3: Stel dat ik 'm zou bestellen via PDAshop, met een Vodafone-abonnement. Is 'ie dan ook unbranded?

Dit zijn eigenlijk de drie meest 'brandende' vragen die ik nu heb, dus een antwoord zou heel fijn zijn :)
1: CoolBlue, smartphone en PDAshop zijn allemaal dezelfde winkels en leveren dus dezelfde producten.

2: Mijn ervaring met (smartphoneshop) is goed. Had een HTC Desire besteld om 7 uur savonds met nieuw abbonement en had hem de volgende dag binnen met contract afhandeling aan de deur.

3: Mijn HTC was met een bel+sms+web abbo via smartphoneshop unbranded, en simlockvrij.

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:12
hanskuiper24 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:08:
[...]

1: CoolBlue, smartphone en PDAshop zijn allemaal dezelfde winkels en leveren dus dezelfde producten.

2: Mijn ervaring met (smartphoneshop) is goed. Had een HTC Desire besteld om 7 uur savonds met nieuw abbonement en had hem de volgende dag binnen met contract afhandeling aan de deur.

3: Mijn HTC was met een bel+sms+web abbo via smartphoneshop unbranded, en simlockvrij.
Klopt, de service van de coolblue shops is werkelijk super. De contractafhandeling aan de deur duurt nog geen 5 minuten (een kopje koffie vinden de koeriers ook lekker!).

Tevens al een keer gebruik kunnen maken van de aftersales, aangezien mijn htc desire een jaar geleden overleed ... ook deze afhandeling van hun kant uit was zeer netjes te noemen.

De toestellen worden inderdaad unbranded en simlock vrij geleverd, dit kan ik eveneens bevestigen.

Daarbij komt ook nog kijken dat ze vaak als een van de eerste de nieuwe toestellen kunnen leveren, zo zie ook deze keer maar. De eerste 100 zijn gisteren verzonden.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12 10:32
morgen ligt die klaar bij de vodafone winkel. werd vanmiddag gebeld door een medewerker :D. alleen moet paar dagen wachten tot ik hem mee krijg. want ze regelen de opzeggingen bij tmobile voor me ofzo zeiden ze tegen me..klopt dit?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:12
Alekz87 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:
morgen ligt die klaar bij de vodafone winkel. werd vanmiddag gebeld door een medewerker :D. alleen moet paar dagen wachten tot ik hem mee krijg. want ze regelen de opzeggingen bij tmobile voor me ofzo zeiden ze tegen me..klopt dit?
Dit kunnen ze inderdaad regelen .... maar normaal gesproken kan dit direct in de winkel als ik mij niet vergis.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Tuur86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:22:
[...]

Dit kunnen ze inderdaad regelen .... maar normaal gesproken kan dit direct in de winkel als ik mij niet vergis.
Van T-Mobile naar Vodafone duurt idd een paar dagen.
Dat is wat ze me bij Belcompany en Phonehouse vertelden. Andere providers is geen probleem.

Verwijderd

Ik ben vandaag bij TPH overgestapt naar Vodafone en ik had KPN, kon het toestel meteen meenemen(Enschede). Overstap koste maar een paar minuten ..

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:53
Alekz87 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:
bij vodafone in maastricht hebben ze hem al. 5-6 op voorraad en als je los koopt kreeg je m meteen mee. Alleen beetje jammer dat hij met abo BSW 200 110 euro duurder is dan bij studentmobiel. Anders had ik hem meteen meegenomen

• Golf2vr6
  • Laatst online: 04:05
spanx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:32:
[...]

Super bedankt! (ik heb hem bij algebeld.nl besteld)

Dat scheel ook nog eens 30 euro voor mij!

Ik heb ze gemaild maar ze zijn natuurlijk al dicht dus ik weet pas morgen ochtend of ze nog iets hebben liggen.
(hoop hoop dat ik deze week hem heb)
Ik kreeg 's nachts om 1:11 nog een mail van ze op vragen..... sta jij ook nog steeds op de 18e btw (ik wel 27-4 besteld). Morgen krijgen ze batch #2 binnen en de 18e verwachten ze batch #3 maar die was nog niet bevestigd :/ Ik zie het nut van een pre-order niet meer in, alhoewel het misschien in totaal een paar tientjes scheelt dat weekje extra wachten. Maar wachten duurt lang!

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-05-2011 21:34 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:18:
mail coolblue:
Geachte heer

Nogmaals hartelijk dank voor uw order xxxx bij PDAshop.nl!

Allereerst excuus voor onze eerder gestuurde lege email.

U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. De eerste, zeer beperkte voorraad hebben wij inmiddels ontvangen en verzonden op basis van binnenkomst van de pre-orders. Vanwege de grote vraag en de zeer beperkte beschikbaarheid zit u echter helaas nog niet bij deze vervroegde zending.

De door ons gecommuniceerde leverdatum van 18-05-2011 blijft staan. U kunt uw toestel, inclusief gratis accessoirepakket t.w.v. € 60,-, dus alsnog netjes op deze datum verwachten. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben? Onze klantenservicemedewerkers zitten op werkdagen tot 22.00 uur voor u klaar op 010-2170277
die mail heb ik ook gehad vandaag ,ik heb pre order besteld de dag dat ik pre order kon bestellen en ben er ook niet bij.

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Nice! Heb vanmiddag gemaild naar Belsimpel om het contract te laten annuleren, en dat hebben ze zojuist een paar minuten geleden gedaan! Netjes :)

Fijn om weer nergens aan vast te zitten, ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht, want ik werd helemaal gek van het feit dat anderen de telefoon al binnenkregen en ik niets hoorde van Belsimpel :P

EDIT:
Belsimpel heeft dit enkele minuten eerder gemaild:
Geachte heer/mevrouw,

Recent heeft u bij Belsimpel.nl een order geplaatst voor de Galaxy S2 van Samsung. De vraag naar dit toestel is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.

Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs bevoorraad worden. Over concrete leverdata is op dit moment helaas veel onduidelijkheid en we zullen u dan ook pro-actief e-mailen zodra we meer duidelijkheid hebben over de leverdatum.

Onze welgemeende excuses voor eventueel ongemak.

Ik ga ervan uit u volledig te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 99% gewijzigd door AdnanKananda op 11-05-2011 21:51 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:33:
[...]

die mail heb ik ook gehad vandaag ,ik heb pre order besteld de dag dat ik pre order kon bestellen en ben er ook niet bij.
Of je wordt donderdag/vrijdag gebeld omdat er een 2e lading is binnengekomen.

Of zij krijgen hem maandag/dinsdag binnen en dan wordt het de 18e..

komt goed ;)

eerder is leuk, maar goed die paar dagen kan ook nog wel.

Burp

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12 17:53

TRaSH

koffie ?

Baiko schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Gaat gewoon een normale simkaart in hoor.
helemaal gelijk,
me vrouw had hem in ontvangst genomen.
heeft zich vergist.
meteen mee klooien dan

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12 17:08
TRaSH schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:40:
[...]

helemaal gelijk,
me vrouw had hem in ontvangst genomen.
heeft zich vergist.
meteen mee klooien dan
Meteen de schuld aan de vrouw geven |:(

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Of je wordt donderdag/vrijdag gebeld omdat er een 2e lading is binnengekomen.

Of zij krijgen hem maandag/dinsdag binnen en dan wordt het de 18e..

komt goed ;)

eerder is leuk, maar goed die paar dagen kan ook nog wel.
inderdaat ik hou mij aan de 18 de zo was vermeld in de pre order.
maar moest hij vlugger zijn des te beter he.
dus de mogelijkheid bestaad nog dat hij er mischien deze week ook bij is ??

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:52:
[...]

inderdaat ik hou mij aan de 18 de zo was vermeld in de pre order.
maar moest hij vlugger zijn des te beter he.
dus de mogelijkheid bestaad nog dat hij er mischien deze week ook bij is ??
Precies, nog maar een weekje. ;) Haastige spoed ....

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:30:
[...]

Ik kreeg 's nachts om 1:11 nog een mail van ze op vragen..... sta jij ook nog steeds op de 18e btw (ik wel 27-4 besteld). Morgen krijgen ze batch #2 binnen en de 18e verwachten ze batch #3 maar die was nog niet bevestigd :/ Ik zie het nut van een pre-order niet meer in, alhoewel het misschien in totaal een paar tientjes scheelt dat weekje extra wachten. Maar wachten duurt lang!
ik zal ze morgen gaan bellen. als ik er nog onderuit kom dan ben ik blij.... zat de afgelopen jaren bij GSMweb en nog nooit problemen gehad.... waarom ik nu een pre order heb gedaan is omdat ik de eerste wou zijn.... zo heeft het ab-so-luut geen zin... pre-order is ook niet meer wat het geweest is

mijn datum staat nog op de 18e... versturen... dus 22-23 mei binnen... dat vind ik schandalig.

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Vlooi schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Van T-Mobile naar Vodafone duurt idd een paar dagen.
Dat is wat ze me bij Belcompany en Phonehouse vertelden. Andere providers is geen probleem.
Helaas ook bij ander providers.
Ik ga van KPN naar Vodafone, en ook ik mocht het toestel niet gelijk meenemen vanwege aanvaarding nummerbehoud.
Mij werd verteld dat dit een dag of 2 tot 3 kon duren. Heb er echter geen ervaring mee.
Iemand die dit kan bevestigen?

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:00
Ik heb helaas nog geen mail gehad van Belsimpel.nl terwijl ze nu gesloten zijn. Ik zie dat sommige wel hebben gehad. Zijn er meerdere die niet hebben gehad?

• Skann
  • Laatst online: 29-12 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:01:
[...]

Helaas ook bij ander providers.
Ik ga van KPN naar Vodafone, en ook ik mocht het toestel niet gelijk meenemen vanwege aanvaarding nummerbehoud.
Mij werd verteld dat dit een dag of 2 tot 3 kon duren. Heb er echter geen ervaring mee.
Iemand die dit kan bevestigen?
Dit duurt ongeveer een minuut of 6 tot 7 (voor er komt te staan of het nummerbehoud goed of afgekeurd wordt), alleen de meeste belcompany's zullen wel 2 a 3 tijdstippen per week alle vodafone contracten met nummerbehoud nakijken.
Beetje kinderachtig, want alles waar het op kan fout gaan kunnen ze met 1 druk op de knop vinden in het KPN systeem.
Maarja, hoofdkantoren en geld he...

• Golf2vr6
Dennie-DP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:02:
Ik heb helaas nog geen mail gehad van Belsimpel.nl terwijl ze nu gesloten zijn. Ik zie dat sommige wel hebben gehad. Zijn er meerdere die niet hebben gehad?
@NieuweMobiel NieuweMobiel.NL
Het gaat nu al hard met de vraag naar de Samsung #S2; Belsimpel kan al niet meer leveren
28 minutes ago via Twitter for iPad

http://twitter.com/#!/NieuweMobiel/status/68399904430637056

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-12 09:02
Skann schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:06:
[...]
Je krijgt je televisie toch ook niet mee als hij nog niet is betaald en ze wel op je rekening kunnen controleren dat je het geld hebt en het gaat overmaken?
Je toestel is pas 'betaald' als in het systeem staat dat nummerbehoud is goedgekeurd: dus krijg je hem ook dan pas.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Erik-91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 13:46
Tuur86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:17:
[...]

Klopt, de service van de coolblue shops is werkelijk super. De contractafhandeling aan de deur duurt nog geen 5 minuten (een kopje koffie vinden de koeriers ook lekker!).

Tevens al een keer gebruik kunnen maken van de aftersales, aangezien mijn htc desire een jaar geleden overleed ... ook deze afhandeling van hun kant uit was zeer netjes te noemen.

De toestellen worden inderdaad unbranded en simlock vrij geleverd, dit kan ik eveneens bevestigen.

Daarbij komt ook nog kijken dat ze vaak als een van de eerste de nieuwe toestellen kunnen leveren, zo zie ook deze keer maar. De eerste 100 zijn gisteren verzonden.
Oké, dank! (ook voor hanskuiper24 en reyals) Neem aan dat de toestellen in de Vodafone-winkels juist branded en niet-simlockvrij zijn?

• Golf2vr6
Erik-91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Oké, dank! (ook voor hanskuiper24 en reyals) Neem aan dat de toestellen in de Vodafone-winkels juist branded en niet-simlockvrij zijn?
Waarom?

• SCARfaceE
[...]

...... Neem aan dat de toestellen in de Vodafone-winkels juist branded en niet-simlockvrij zijn?
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat deze vraag langs is gekomen 8)7
Je aanname is onjuist gebleken tot nu toe.

• Alekz87
dit topic gaat me toch SNEL!. iig morgen naar de VFshop mn contract tekenen. denk een BWS275 ofzo.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Skann schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:06:
[...]

Dit duurt ongeveer een minuut of 6 tot 7 (voor er komt te staan of het nummerbehoud goed of afgekeurd wordt), alleen de meeste belcompany's zullen wel 2 a 3 tijdstippen per week alle vodafone contracten met nummerbehoud nakijken.
Beetje kinderachtig, want alles waar het op kan fout gaan kunnen ze met 1 druk op de knop vinden in het KPN systeem.
Tjonge dat is lekker zeg!! :X

Kost mij weer een paar dagen fun met het toestel.

Afijn, thanks voor de info! d:)b

• Alekz87
[...]

als t goed is is alles simlockvrij.

• Skann
  • Laatst online: 29-12 12:38
Sp!tF!re schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Je krijgt je televisie toch ook niet mee als hij nog niet is betaald en ze wel op je rekening kunnen controleren dat je het geld hebt en het gaat overmaken?
Je toestel is pas 'betaald' als in het systeem staat dat nummerbehoud is goedgekeurd: dus krijg je hem ook dan pas.
Ik werk ook in een telecomzaak en wij geven ze direct mee. En waarom? Alles waar het op kan fout gaan (06nummer en SIM nummer komen niet overeen komt vaak voor) valt op te zoeken of als je de oude provider belt kom je er wel achter. Waarom zou ik die mensen laten wachten?
Vind het echt overdreven controlfreakgedrag.
Ik heb nog nooit gehad dat alles fout ging. Kwam altijd goed.

• Erik-91
  • Laatst online: 21-09 13:46
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:
[...]

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat deze vraag langs is gekomen 8)7
Je aanname is onjuist gebleken tot nu toe.
Haha, dan had je vast en zeker een duurder abonnement kunnen kopen voor deze telefoon? ;) Sorry... ik volg 't topic nu al een tijdje, maar kan niet alles onthouden. Als 't goed is, is alles simlockvrij dus, las ik - maar ook in de Vodafone-winkels zijn ze unbranded?

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:09:
[...]

Het gaat nu al hard met de vraag naar de Samsung #S2; Belsimpel kan al niet meer leveren

uhm oke.. En dit betekent? :P

• SCARfaceE
Erik-91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:26:
[...]

Haha, dan had je vast en zeker een duurder abonnement kunnen kopen voor deze telefoon? ;) Sorry... ik volg 't topic nu al een tijdje, maar kan niet alles onthouden. Als 't goed is, is alles simlockvrij dus, las ik - maar ook in de Vodafone-winkels zijn ze unbranded?
Dan had ik het toestel los kunnen kopen zelfs :p. Ach maakt niet uit joh, dit topic gaat ook zo hard...
Onder aanname dat alles ook echt alles is, ja.

Verwijderd

[...]

Dat is het hem juist, ik moest hem wél vooruit betalen...maar kreeg 'em niet mee!!
Skann schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:14:
[...]

Ik werk ook in een telecomzaak en wij geven ze direct mee. En waarom? Alles waar het op kan fout gaan (06nummer en SIM nummer komen niet overeen komt vaak voor) valt op te zoeken of als je de oude provider belt kom je er wel achter. Waarom zou ik die mensen laten wachten?
Vind het echt overdreven controlfreakgedrag.
Ik heb nog nooit gehad dat alles fout ging. Kwam altijd goed.
Ik vertrouw erop dat het goed komt, baal gewoon dat dit per winkel een verschil uitmaakt.
8)7

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48

Welzo

Perfectionist

Dennie-DP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:02:
Ik heb ook nog totaal niks gehoord.

Dat zegt me weinig, had wel verwacht dat ik bij de eerste batch zou zitten of ze hebben maar 5 exemplaren binnengekregen (die dan ook nog eens onder de eigen medewerkers zijn verspreid?) ja dan is het logisch dat ze al geen voorraad meer hebben. :P

Volgens mij hebben ze nog niet eens kunnen leveren!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
[...]

Nummerbehoud heeft niets te maken met betalen.

Snap niet hoe je daar bij komt.

Volgens jouw redenatie betalen mensen die een nieuw nummer nemen niet.
Ik zou zeggen: waar kan ik tekenen? 8)7

Verwijderd

Zouden de mensen die al een beschermhoes voor de sgs2 hebben gekocht mij een link will geven.

Welke is goed geschikt er voor?

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:45:
Zouden de mensen die al een beschermhoes voor de sgs2 hebben gekocht mij een link will geven.

Welke is goed geschikt er voor?
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

• Ruben1123
  • Laatst online: 26-08 10:27
OMG! Ik heb even gekeken wat het kost als ik inlog met een sms wachtwoord op Hi.nl. Is gewoon 100!! euro goedkoper als dat ik heb besteld heb..

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Wat heb je nu betaald dan?

• Ruben1123
269 euro bij 1 jaar, nu staat er 169

• BertP
Dat is wel een slechte zaak. Even screenshots maken en morgen de KS bellen gok ik.

• BertP
Bij mij is het verlengen aanbod via sms gewoon hetzelfde als wanneer ik inlog met mijn username trouwens. Voor een 1 jarig moet ik 159 bijbetalen.

• Ruben1123
Kan ook die andere annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen? Echter heb ik op 2 mei besteld, dus misschien als ik nu opnieuw bestel later geleverd krijg?

• BertP
Ruben1123 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:01:
Kan ook die andere annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen? Echter heb ik op 2 mei besteld, dus misschien als ik nu opnieuw bestel later geleverd krijg?
Ik weet niet hoe die regelingen zijn, wellicht dat als je met de KS gaat bellen je de sms aanbieding om kan zetten in je huidige afgesloten contract, lijkt me niet meer dan normaal.

• Ruben1123
Ik heb ook even ingelogd met mijn username, en daar is hij nu ook 100 euro goedkoper... Morgen KS bellen!

Verwijderd

Waarom staat er nog altijd bij Belsimpel.nl op de site dat die binnen 5-7 werkdagen geleverd kan worden. dat stond er op 2 mei toen ik de sgs2 besteld had ook al.
Ik kan gewoon niet wachten. en het op de hoogte houden van wanneer je die toch nog zou kunnen ontvangen is ook erg slecht.

Verwijderd

Volgens mijn servicemedewerker bij de klantenservice van Hi, wie vanaf nu mijn vaste contactpersoon is (heb ik om gevraagd, en houd hij zich nog aan ook!) word de GS2 vanaf maandag verzonden. Ze zouden dan genoeg toestellen op voorraad hebben om in ieder geval ook mij volgende week van de telefoon te kunnen voorzien. Ik heb met hem afgesproken dat hij mij maandag om 11 uur sochtends nog even belt ter bevestiging. Dan word ook de verlenging definitief, en heb het persoonlijke aanbod al zwart op wit (die zal ik niet meer herhalen).

Toch twijfel ik nog steeds een heel klein beetje tussen de GS2 en HTC Sensation. De S2 is zo ontzettend licht en dun, iets wat van mij niet hoeft, dat hij echt heel fragiel aanvoelt. Het plastic doet hem ook niet goed, ik blijf het idee houden dat hij, net als mijn oude u600, gewoon in mijn zak kan breken. De Sensation daarentegen vind ik een ontzettend mooi en stevig toestel (qua uiterlijk). Alleen heeft hij een wat mindere batterij maar wel meer pixels. Kan de batterijduur nooit ten goede komen. En de nieuwe sense, wauw... Sorry, maar daar kan samsung niet tegenop... Als ik deze week nog een goede reden vind wel op de sensation te wachten doe ik dat, anders verleng ik maandag mijn abbo definitief en ga ik voor de GS2 :)

• Golf2vr6
Alleen al hiervoor: Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3" zou ik voor de sgs2 kiezen ipv de sensation ;)

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:21
Welzo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:

Ik heb ook nog totaal niks gehoord.
Ik heb Belsimpel.nl vanochtend +/- 10u een mailtje gestuurd met de vraag wanneer zij de 1e levering verwachten.
Toen kreeg ik een mail terug (+/- 19u) zonder enige info / antwoorden waarin ze hintte naar de algemene e-mail die 'iedereen' gehad zou hebben.

Deze zgn. algemene e-mail kreeg ik 2 uur later binnen.

Heb 'm 06-05 besteld. Ik twijfelde tussen pdashop.nl en belsimpel.nl. pdashop komt mn huidige phone vandaan, en super tevreden over de geboden service.

Nu echter vanwege de eerdere levertijd (belsimpel 5-7 dagen vanaf 06-05 tegenover levering pdashop 18-05) voor belsimpel gekozen, maar tot nu toe nog NIETS waargemaakt door die gasten. Sowieso is het bizar dat ze nog geen concrete info hebben van hun distributeur maar alleen maar onduidelijkheid??

Ik ben echt zeer benieuwd naar dat 'pro-actieve mailen' van ze.

Ik wacht de 18e nog af. Daar was ik nl. stiekem al een beetje vanuit gegaan. Mocht het toch langer duren dan ga ik verder zoeken.

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:24:
Alleen al hiervoor: Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3" zou ik voor de sgs2 kiezen ipv de sensation ;)
Tja, dat heb ik inderdaad al meer gehoord... Maar met mijn gedrag zal het er waarschijnlijk nooit van komen, een custom rom... Heb ik gewoon geen verstand van en vind het ook niet echt nodig. Ik snap dat velen hiervoor warmlopen, maar voor mij is het geen argument :)

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Hoi

ik ben van belgie( regio limburg) ik wil in nl limburg of noord brabant een lost toestel gaan kopen vermits ze in belgie pas na een maand ofzo uitkomen, belgie is een ramp kwa technologie.
Waar kan het toestel los gekocht worden?

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12 03:24

Quindor

Switching the universe....

yasin76 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 01:52:
Hoi

ik ben van belgie( regio limburg) ik wil in nl limburg of noord brabant een lost toestel gaan kopen vermits ze in belgie pas na een maand ofzo uitkomen, belgie is een ramp kwa technologie.
Waar kan het toestel los gekocht worden?
Ik zou eventjes een rondje BelCompany en PhoneHouse bellen waar ze er nog eentje op voorraad hebben. Ze hem laten reserveren en dan op gaan halen. Best way to do it.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Tja, dat heb ik inderdaad al meer gehoord... Maar met mijn gedrag zal het er waarschijnlijk nooit van komen, een custom rom... Heb ik gewoon geen verstand van en vind het ook niet echt nodig. Ik snap dat velen hiervoor warmlopen, maar voor mij is het geen argument :)
Reactie in techtopic:
Verwijderd in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3"

Verwijderd

t-mobile heeft eindelijk de prijzen en abonnementen erop staan!
5 maanden gratis abonnement bij 2 jaar!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Liever dat ze gewoon de gemiddelde prijzen verlagen ipv dit soort flauwe truckjes, scheelt me weer wat werk in excel en dan zie je dat het helemaal niet zo goedkoop is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:01:
t-mobile heeft eindelijk de prijzen en abonnementen erop staan!
5 maanden gratis abonnement bij 2 jaar!
Ja ik moet wel 229.95 bijbetalen bij een I-150.

229.95 + 19x 29.50 (5 maand gratis) = 789.76

Edit: maar besteld. Levertijd van ca 2 weken is wel minder :(

[ Voor 9% gewijzigd door Baiko op 12-05-2011 08:16 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

T-Mobile abonnementen SGS2 (5 maanden gratis actie)

i-150 29.5 * 19 + 219,95 = 780.45
i-200 34.5 * 19 + 159.95 = 815.45
i-300 42.5 * 19 + 0 = 807.5
i-500 59,95 * 19 + 0 = 1139.05

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 08:18 ]

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-12 23:12
Iemand enig idee wanneer de tweede batch bij studentmobiel e.d. aankomt? Kan niet wachten tot ik er mee kan spelen. :D:D

Verwijderd

Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:08:
[...]

Ja ik moet wel 229.95 bijbetalen bij een I-150.

229.95 + 19x 29.50 (5 maand gratis) = 789.76

Edit: maar besteld. Levertijd van ca 2 weken is wel minder :(
Bij GSMwijzer T-mobile Iplan150 29,95x19 + 64 = 633 + verzendkosten

• Baiko
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:25:
[...]

Bij GSMwijzer T-mobile Iplan150 29,95x19 + 64 = 633 + verzendkosten
*** haha ik heb net het geld overgemaakt. Maar even cancelen. Bedankt voor het melden trouwens!

[ Voor 6% gewijzigd door Baiko op 12-05-2011 08:32 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

Bij Bol.com staat ie weer op levertijd 3-5 dagen. Heb een keer iets over een korting coupon gezien. Weet iemand hoe dat werkt ?

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:15:

Verschil voor mij:

iPlan-150 1 jaar
T-Mobile: 12 * 29.50 + 30 + 339.95 = 723.95
(Abo + Aansluitkosten + Toestel)
Gsmwijzeer: 3 * 24.95 + 9 * 29.95 + 26.25 + 225 + + 6.95 = 632.60
(Abo aanbieding + Abo, Aansluitkosten, Toestel, Verzendkosten)

_/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Tjeerdtq op 12-05-2011 08:37 ]

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-12 15:55
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:15:

Ik zie op T-Mobile.nl 199,95 bijbetalen bij i-150?
Maargoed, ik had bij GSMWijzer ook al gezien dat je daar maar 64 hoeft bij te betalen. :)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-12 13:50
Heb bij Hi een aanbieding gekregen voor 1jr Hi Online 30 met 170min/340sms met internet erbij voor eerste 3mnd 22,45 en dan 34,95. Dan krijg ik voor 279,95 de galaxy S2 met 16GB sd, hoesje alles erop en eraan. Ik heb nog geen verlengingsaanbieding of aanbieding op internet gezien die hieraan echt kan tippen. Als ik de telefoon netjes hou kan ik hem over een jaar weer voor een leuk bedrag verkopen (netjes houden niet echt gelukt met m'n SGS1 :X)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Ben een paar dagen weg geweest dus heb het topic niet gevolgd, er zijn ook iets te veel berichten om na te lezen. Ik ben een beetje in de war, zijn de eerste pre-orders nou wel of niet geleverd?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:01

The Wizard

Moderator Mobile
Kort en bondig: Ja. :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Turdburgler
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:41:
Ben een paar dagen weg geweest dus heb het topic niet gevolgd, er zijn ook iets te veel berichten om na te lezen. Ik ben een beetje in de war, zijn de eerste pre-orders nou wel of niet geleverd?
Ja, de eerste pre's zijn gister en eergister aangekomen, als ik het goed begrepen heb is er vrijdag/morgen dus weer een lading

• Baiko
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:45:
[...]

Ja, de eerste pre's zijn gister en eergister aangekomen, als ik het goed begrepen heb is er vrijdag/morgen dus weer een lading
Ok bij T-mobile canceled. Nu maar bij GSMwijzer bestellen, bij verlenging moet ik alsnog 134 voor het toestel bijlappen inplaats van 64 euro WEIRD!

• Turdburgler
Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:47:
[...]

Ok bij T-mobile canceled. Nu maar bij GSMwijzer bestellen, bij verlenging moet ik alsnog 134 voor het toestel bijlappen inplaats van 64 euro WEIRD!
Als je wilt verlengen even de klanten service opbellen, meestal willen die heel ver gaan om je te behouden, kan zo 100+ schelen met internet en hun eigen aanbiedingen.

• Baiko
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:48:
[...]

Als je wilt verlengen even de klanten service opbellen, meestal willen die heel ver gaan om je te behouden, kan zo 100+ schelen met internet en hun eigen aanbiedingen.
Van GSMwijzer neem ik aan, T-mobile kon mij max 40 euro korting geven wat overigens nog 100 euro scheelde met GSMwijzer.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik kan vanaf vandaag verlengen dit bied de tmobile website me zelf, echt schandalig:
Abonnement 1-jarig abonnement
Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 339,95 € 29,50
i-200 € 299,95 € 34,50
i-300 € 269,95 € 42,50
i-500 € 229,95 € 59,95
i-1000€ 189,95 € 99,95

2-jarig abonnement
Abonnement Prijs toestel Prijs p/m*
i-150 € 219,95 € 29,50
i-200 € 159,95 € 34,50
i-300 € 19,95 € 42,50
i-500 € 0,00 € 59,95
i-1000 € 0,00 € 99,95

Alle prijzen zijn inclusief 19% btw.

Ik denk als ik bel dat ik het toestel bij een i-200 wel voor onder de 100 zou kunnen krijgen.

Ik ben blij dat ik overstap.

[ Voor 23% gewijzigd door Wii4all op 12-05-2011 08:53 ]

Burp

• Golf2vr6
"Er is geen exclusieve deal met een van de operators en er verschijnen dus ook geen "branded" versies."
bron: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/14501

• Turdburgler
Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Van GSMwijzer neem ik aan, T-mobile kon mij max 40 euro korting geven wat overigens nog 100 euro scheelde met GSMwijzer.
Nee als je de tmoblie klantenservice belt dat je wilt opzeggen dan kom je bij een rebound/resales team. Die willen je vaak een hoop bieden, klein lul verhaal er bij over dat kpn/vodafone beter bied en dan willen ze vaak wel leuk doen

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gsmweb.nl verlenging t-mobile i-plan is goedkoper dan gsmwijzer

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
ind0mi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:52:
gsmweb.nl verlenging t-mobile i-plan is goedkoper dan gsmwijzer
Euh nee hoor.

i150 2 jaar verlenging bij gsmwijzer: 136,-
i150 2 jaar verlenging bij gsmweb.nl 148,-

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Baiko
Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:53:
[...]

Euh nee hoor.

Waarom moet ik extra betalen bij verlenging?

• Turdburgler
Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:54:
[...]

Omdat telco's liever nieuwe klanten krijgen dan oude behouden, het gaat nergens over, ik ben al ongeveer 8/9 jaar klant bij HI maar krijg ook amper wat van ze (ja ga elke maand over mijn bundel heen) Dus ik dreig elke keer met opzeggen en dan doen ze weer lief.

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:53:
[...]

Euh nee hoor.

De 1-jarige abbo's zijn wel goedkoper bij gsmweb hoor

• Golf2vr6
Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:54:
[...]

Vraag het je provider! Meestal smoesjes als: je betaald geen afsluitkosten e.d.

Alle providers geven nieuwe klanten meer korting om ze te lokken. Als je rechtstreeks bij je provider verlengd is er meestal wel extra korting te krijgen via klanten service. Gewoon aangeven dat je naar een andere provider stapt als ze je geen korting willen geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 08:59 ]

• Baiko
Turdburgler schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:56:
[...]

Omdat telco's liever nieuwe klanten krijgen dan oude behouden, het gaat nergens over, ik ben al ongeveer 8/9 jaar klant bij HI maar krijg ook amper wat van ze (ja ga elke maand over mijn bundel heen) Dus ik dreig elke keer met opzeggen en dan doen ze weer lief.
Bel die knakkers van gsmwijzer.nl zodadelijk wel even om het te horen. Dan nog 100 euro verschil met T-mobile mocht ik 134 bijlappen.

Edit: ik heb het over gsmwijzer.nl nieuwe klant = 64 voor het toestel, verlenging 134.

[ Voor 7% gewijzigd door Baiko op 12-05-2011 08:59 ]

• Golf2vr6
Baiko schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:58:
[...]

Bel die knakkers van gsmwijzer.nl zodadelijk wel even om het te horen. Dan nog 100 euro verschil met T-mobile mocht ik 134 bijlappen.

Edit: ik heb het over gsmwijzer.nl nieuwe klant = 64 voor het toestel, verlenging 134.
gsmwijzer krijgt meer subsidie voor nieuwe abbo's dan verlengen. Zij kunnen dus niks voor je doen. Bij verlengen meer korting krijgen op toestel werkt alleen via provider zelf!

• Kbaboss
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-12 21:58
Heb op 6 mei bij Vodafone online Galaxy SII icm 2 jaar BSW 275 besteld.

Op orderstatus staat:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Laatst gewijzigd: 12-05-2011 06:37:07

Krijg net een smsje :"Geachte klant, we kunnen uw bestelling helaas niet direct leveren.
Neem voor actuele status a.u.b. contact op met de klantenservice 0800 0200 043"

Verwijderd

T-Mobile besteld met 2jr i-300

Beste .....,

Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.

Leverdag: 13-05-11

hoppa!

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:07:
T-Mobile besteld met 2jr i-300

Beste .....,

Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.

Leverdag: 13-05-11

hoppa!
wanneer besteld? want ik zie hem nog steeds niet op hun site staan :S

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 12-05-2011 09:13 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:12:
[...]

wanneer besteld? want ik zie hem nog steeds niet op hun site staan :S
net, 30 minuten geleden

dit was het bericht van AMP Logistics, in opdracht van T-Mobile.
via de helpdesk contractverlenging afgesproken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 09:15 ]

• Verderf
Lol, maar er staat 2 weken levertijd :O

• Baiko
Wat een poep service bij T-mobile ook, dacht even weer bellen om te kijken wat ze me aan extra korting kunnen geven, dit keer niks.

[ Voor 55% gewijzigd door Baiko op 12-05-2011 09:15 ]

Verwijderd

Verderf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:14:
Lol, maar er staat 2 weken levertijd :O
yep, dat dan weer wel :) nu maar eens kijken wat de waarheid is, zeggen ze 2 weken om een slag om de arm te houden of is het echt zo...

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Net gebeld door T-Mobile voor verlenging.1 jaar relax 330 met 200 euro bijbetaling. Lijkt mij een aardige deal toch?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12 08:39

s3.

Nou, op tmobile staat toch echt: binnen ~9 uur bestelt = morgen binnen

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:16:
[...]

yep, dat dan weer wel :) nu maar eens kijken wat de waarheid is, zeggen ze 2 weken om een slag om de arm te houden of is het echt zo...
Lol I-150 2 jaar verlenging is bij T-mobile dik 220 euro, bij GSMWijzer is het 136..

Verwijderd

Bij mij staat er toch echt circa 2 weken levertijd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:19:
Bij mij staat er toch echt circa 2 weken levertijd
Bij mij ook, ze leveren eerst de preorders uit daarna gaat het in de vrije verkoop.

• reyals
  • Laatst online: 27-12 18:33
iemand nog iets terug gehoord van @aanbiedingvanhi of @hi op twitter over welke leverdatum er aangehouden wordt voor voorinschrijvingen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

reyals schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:22:
iemand nog iets terug gehoord van @aanbiedingvanhi of @hi op twitter over welke leverdatum er aangehouden wordt voor voorinschrijvingen?
Nee, nog niet echt duidelijk de 1 zegt dat ze maandag gaan leveren, de ander zegt dat ze de 23e beginnen met uitleveren... Las dat iemand contact houd met een medewerker van hi, dus ik wacht maandag rustig af.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:01:
[...]

gsmwijzer krijgt meer subsidie voor nieuwe abbo's dan verlengen. Zij kunnen dus niks voor je doen. Bij verlengen meer korting krijgen op toestel werkt alleen via provider zelf!
YAHOO!!!!!

Verwachte verzenddatum:
12-05-2011*

vandaag veranderd!!! dus morgen in huis! (k*t, ik ben niet niet thuis)

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Bij verlengen bij vodafone, is de mobiel nog niet te kiezen. Hij staat er wel gewoon bij de pagina met alle mobieltjes (weliswaar met 'Coming Soon').
Iemand enig idee wanneer de SGS II via verlengen is te kiezen?

• Ninjaman
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Bij mij ook, ze leveren eerst de preorders uit daarna gaat het in de vrije verkoop.
Pre orders? Je kon bij t-mobile niet echt pre orderen.

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
Famoso schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:17:
Net gebeld door T-Mobile voor verlenging.1 jaar relax 330 met 200 euro bijbetaling. Lijkt mij een aardige deal toch?
Net de emailing gekregen van T-mobile, dus ook gelijk even gekeken. En als ik op de website kijk zie ik:
Relax 330 met € 299,95 voor het toestel en € 35,00 per maand. Dus lijkt me wel aardige deal inderdaad!

• Golf2vr6
spanx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:28:
[...]

YAHOO!!!!!

Verwachte verzenddatum:
12-05-2011*

vandaag veranderd!!! dus morgen in huis! (k*t, ik ben niet niet thuis)
Waar en wanneer had jij besteld? algebeld toch?

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 10:46
thaisie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:31:
[...]

Net de emailing gekregen van T-mobile, dus ook gelijk even gekeken. En als ik op de website kijk zie ik:
Relax 330 met € 299,95 voor het toestel en € 35,00 per maand. Dus lijkt me wel aardige deal inderdaad!
Bij b.v. GSMweb betaal je "slechts" 213 euro bij, dus zo goed is dat aanbod niet.
Pagina: 1 ... 42 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!