• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
Dennie-DP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:
Voor degene die bij Belsimpel.nl besteld hebben:
Heeft iemand een andere status dan 'Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl'?
Mijne staat namelijk al een week zo.
Nee dit is voor iedereen nog zo, als het goed is krijg je vandaag een mail met leverinformatie.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
baronruud schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Ik heb direct verleng bij Hi.nl, kan wel een weekje wachten, zeker omdat ik maar 180,- bij hoef te betalen voor 1 jaar. :P

edit: modbreak was tijdens typen mijn bericht.....excuus
Hopelijk zijn ze genereus bij Hi en versturen ze ze vrijdag of maandag al O-)

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
Laatste keer geweest dat ik iets bestel bij studentmobiel, als een van de eerste in NL besteld op 19 April maar helemaal nada niks van bericht gehad tot op heden. Laat dan in ieder geval ies weten al is het negatief.
Die vraag heb ik ze ook gesteld en daar kreeg ik een nogal geirriteerd antwoord op terug:
"maar meneer, U kunt toch niet van ons verwachten dat wij tussen alle orders iedereen apart gaan mailen?'
ik: Euh, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
"We hebben geprobeert het zo goed mogelijk te doen maar het maakt eigenlijk niet uit wat we doen want we doen het toch altijd wel fout"
:/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:00
jimzweers schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:
[...]

Nee dit is voor iedereen nog zo, als het goed is krijg je vandaag een mail met leverinformatie.
Bedankt. Ja, dit had ik een paar posts eerder begrepen inderdaad...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:38:
Hebben alle winkels van Vodafone landelijk de Galaxy 2 vandaag dan ook in voorraad gekregen of wat?

Verder als je in de winkel verlengt en ze hebben de telefoon op voorraad, krijg je hem dan vandaag mee?
vanmorgen toen ik bij de VF shop in almere was, hadden ze nog niks.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Jelle, ik was vandaag gebeld dat ik het toestel morgen zou kunnen ophalen bij VF Almere. Had het maandag of zo laten reserveren. Maar ik heb m'n reservering laten annuleren.

Flickr

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
baronruud schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Ik heb direct verleng bij Hi.nl, kan wel een weekje wachten, zeker omdat ik maar 180,- bij hoef te betalen voor 1 jaar. :P
.excuus
Ik mag pas de 23e verlengen bij Hi, dus ik wacht nog lekker af, ben benieuwd met wat voor aanbieding ze komen. Maar ik twijfel nog tussen één of twee jaar, iemand nog voor- en nadelen waarom je voor één jaar zou gaan?

Verwijderd

Over de "Gratis 8 GB geheugenkaart bij aankoop voor 31 mei 2011" actie;

Ook als je het toestel nog niet binnen hebt, je kan je hier nu al voor aanmelden. Zorg er gewoon voor dat je kassabon + de bevestiging van je aanmelding voor 15 juni bij Samsung binnen is.

Meer info en aanmelden:

http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

:p

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:13:
Over de "Gratis 8 GB geheugenkaart bij aankoop voor 31 mei 2011" actie;

Ook als je het toestel nog niet binnen hebt, je kan je hier nu al voor aanmelden. Zorg er gewoon voor dat je kassabon + de bevestiging van je aanmelding voor 15 juni bij Samsung binnen is.

Meer info en aanmelden:

http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

:p
Iemand die weet of die actie er ook voor België is? Want op de Samsung.be site is de SGS II nog niet eens te vinden :/

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Jo... schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Iemand die weet of die actie er ook voor België is? Want op de Samsung.be site is de SGS II nog niet eens te vinden :/
Uit de voorwaarden :
9. Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf of bestelling van de Samsung Galaxy S II binnen de actieperiode. Het toestel dient een Nederlands IMEI nummer te hebben, de klant dient een vast woon- of verblijfplaats in Nederland te hebben (met uitzondering van Capi-Lux). De actie is alleen geldig voor producten die in Nederland verkocht zijn door Samsung Nederland.

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-12 12:07
Jo... schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:21:
[...]

Daar is al eens op gereageerd eerder in een van de SGS II Topics. De actie is alleen voor Nederland.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:02
Elby1988 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:23:
[...]

Uit de voorwaarden :

[...]
Ja, had ik ook al gelezen. Maar dacht dat er misschien nog een gelijkaardige actie voor België was.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22
@Villains,

Had m bij GSMWijzer op 21 April besteld, dacht dat ik er vroeg mee was maar blijkbaar was er nog wat volk voor me want heb nog geen mailtje van ze gehad (als ze gisteren een kleine levering hebben gekregen).

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Jo... schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Ja, had ik ook al gelezen. Maar dacht dat er misschien nog een gelijkaardige actie voor België was.
Misschien dat hij later nog komt, maar op het moment niet.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:08
XElD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:
@Villains,

Had m bij GSMWijzer op 21 April besteld, dacht dat ik er vroeg mee was maar blijkbaar was er nog wat volk voor me want heb nog geen mailtje van ze gehad (als ze gisteren een kleine levering hebben gekregen).
Besteld met een T-Mobile abo?

PSN ID: Beest41

• XElD
Nee, los

• SCARfaceE
Vreemd, dan is er wel degelijk iets mis daar, want er zijn mensen die NA 21 april hebben besteld bij GSMwijzer en het toestel vandaag binnenkrijgen. Het lijkt erop dat ze willekeurig kiezen naar wie ze het opsturen.

@Verderf, weer een bevestiging dat er niks klopt van het T-Mobile systeem verhaal.

• XElD
Ik heb het onder rembours besteld, mss. speelt dat mee? :? :|

• XElD
Ahrgh!

"Om de bestelling af te ronden: stuur een e-mail met daarin 'Bevestiging ordernummer XXXXXX' naar info@GSMwijzer.nl."

Overheen gelezen :X

Verwijderd

Heb hem besteld met een vodafone abbo bij gsmwijzer.

27-4 contract ontvangen
2-5 maandbedrag eerste jaar verlaagd van 28,50 naar 19,75 , nieuw contract gekregen
11-5 geen antwoord op mailtjes en geen idee wanneer ik het toestel mag verwachten

Edit : Status is net veranderd naar Nummerbehoud in behandeling , vraag me af wat ze die andere 2 weken aan het doen waren dan ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 16:50 ]

• SCARfaceE
XElD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:44:
Ahrgh!

"Om de bestelling af te ronden: stuur een e-mail met daarin 'Bevestiging ordernummer XXXXXX' naar info@GSMwijzer.nl."

Oh haha, kan gebeuren. Bij jou is het dus een heel ander reden. ;)

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:04
Via samsung benelux's officiële twitter account:

Eerste voorraad Samsung Galaxy S II deze week uitgeleverd (Nederland)

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-12 01:29
XElD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:44:
Ahrgh!

Oke ik heb dus ook besteld bij gsmwijzer.

Gekregen mail van hun:

Mail > dank voor bestelling (contract ook opgestuurt) (ingevulde contract teruggestuurt)
Mail > Nieuw wachtwoord (inloggen voor status hun site)
Mail > Orderstatus is gewijzigt in contract ontvangen

Geen van deze mails zie ik het bovenstaande terug? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:47:
Heb hem besteld met een vodafone abbo bij gsmwijzer.

27-4 contract ontvangen
2-5 maandbedrag eerste jaar verlaagd van 28,50 naar 19,75 , nieuw contract gekregen
11-5 geen antwoord op mailtjes en geen idee wanneer ik het toestel mag verwachten

Edit : Status is net veranderd naar Nummerbehoud in behandeling , vraag me af wat ze die andere 2 weken aan het doen waren dan ;(
"Nummerbehoud in behandeling" is een fase waarmee ze pas gaan beginnen wanneer ze een toestel voor jou hebben. Waarschijnlijk hebben ze al het een en ander geregeld en gaat die fase erg snel. Zou het zomaar eens kunnen dat morgen je toestel wordt opgestuurd.

Lees zou zomaar eens kunnen. Wil je geen valse hoop geven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 17:04 ]

• XElD
Dat komt denk ik omdat je met contract besteld hebt, wat ik kreeg was wss. specifiek voor rembours.

Verwijderd

biepo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:02:
[...]

Gekregen mail van hun:

Mail > dank voor bestelling (contract ook opgestuurt) (ingevulde contract teruggestuurt)

Ik heb precies hetzelfde.

• SCARfaceE
[...]

Gekregen mail van hun:

Waarschijnlijk omdat jij met abonnement hebt besteld en hij een los toestel? Ik heb ook wat jij hebt en ik heb met abo besteld ;).

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-12 01:29
XElD schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:04:
Dat komt denk ik omdat je met contract besteld hebt, wat ik kreeg was wss. specifiek voor rembours.
Ja, heeft iedereen wel onder rembours. Maar kan idd een verschil zitten met los/contract.

Op hun site:

De betaalwijze is afhankelijk van het bedrag dat u aan GSMwijzer.nl dient te voldoen.

• Bedrag tussen 0 en 30 euro incl. BTW:
Betaling vindt plaats per éénmalige machtiging. Het te betalen bedrag wordt binnen zeven dagen na levering van uw rekening geincasseerd.
• Bedrag groter dan 30 euro incl. BTW:
De door u bestelde producten en/of abonnementen worden bij u onder rembours aangeboden door de postbode.

[ Voor 3% gewijzigd door biepo op 11-05-2011 17:08 ]

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
[...]

Gekregen mail van hun:

Ik kreeg vandaag een mail dat ik mijn rekening overzicht niet mee had gestuurd. Had maandag al de rest van de spullen op gestuurd. Nieuw contract. Ik vraag me af waarom ze daar pas nu achter komen. :? Net meteen mijn overzicht op gestuurd per mail, en de status is weer terug op "contract ontvangen".

Verwijderd

Tjeerdtq schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:09:
[...]

Ik kreeg vandaag een mail dat ik mijn rekening overzicht niet mee had gestuurd. Had maandag al de rest van de spullen op gestuurd. Nieuw contract. Ik vraag me af waarom ze daar pas nu achter komen. :? Net meteen mijn overzicht op gestuurd per mail, en de status is weer terug op "contract ontvangen".
Ach bij mij staat hij alsinds 26-04 op contract ontvangen. Nieuw abonnement dus verder geen toeters en bellen.
Maar nog steeds geen andere status.

Grrrr 8)7

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:55:
[...]

vanmorgen toen ik bij de VF shop in almere was, hadden ze nog niks.
Zoals reeds eerder gemeld, begin van de middag in de VF shop in Tilburg hadden ze voorraad!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Ben vandaag naar de Belcompany en Phone House in Leuven (Belgie) geweest en daar verwachten ze het toestel pas begin juni.
Dan laat ik mijn pre-order bij gsmwijzer maar staan :)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
jebuske schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:14:
Ben vandaag naar de Belcompany en Phone House in Leuven (Belgie) geweest en daar verwachten ze het toestel pas begin juni.
Dan laat ik mijn pre-order bij gsmwijzer maar staan :)
Wow dat is wel erg laat als je vergelijkt met Nederland waar je her en der toch redelijk wat winkels vindt die ze daadwerkelijk op voorraad hebben.
Ik laat mijn pre-order dus ook staan, ook al was ik niet van plan dit te annuleren mocht hij wel beschikbaar zijn in een bepaalde winkel.

Steam: Grim

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-12 11:34
Iemand nog een update van belsimpel of dat de eerste batch daadwerkelijk vandaag is geleverd?

Verwijderd

Ik ga denk ik ook zo nog even bellen naar Belsimpel.nl. Bij mij staat de order ook nog in afwachting en ik hoop dat hij deze week nog wordt verstuurd:s. Mijn HTC hero begint het namelijk niet toch te begeven...

Verwijderd

Nou, ik heb even gebeld naar Belsimpel.nl en de bedrijfsleiding is aan het overleggen met verschillende leveranciers over wanneer ze de Galaxy SII kunnen leveren. Iedereen krijgt volgens Belsimpel.nl vanavond een mailtje over de levertijd... Dus even afwachten. Ben benieuwd:).

• Erik-91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 13:46
Als ik kijk naar http://www.vodafone.nl/sh...ementen?_requestid=297831, zie ik bij bijv. BSW 275 2 jaar "€ 39,50 nu € 19,75" staan. Er staat alleen nergens bij of die actieprijs voor 12 of voor 24 maanden geldt... iemand een idee? Want dan is bestellen via de Vodafone-shop nauwelijks duurder dan bijv. via Studentmobiel... of zie ik verder nog wat over het hoofd?

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:53

TRaSH

koffie ?

nou heb hem vandaag binnen gekregen.
Gls had hem bij de buren afgeleverd en netjes een briefje in de bus.
2 wekken geleden verlengt bij vodafone.
Maar kan hem nog niet gebruiken voordat ik bij een vodafone winkel ben geweest om me simkaart om te ruilen voor een micro simkaart.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Verwijderd

TRaSH schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:01:
Maar kan hem nog niet gebruiken voordat ik bij een vodafone winkel ben geweest om me simkaart om te ruilen voor een micro simkaart.
Huh, een micro-sim? Dat was mij niet bekend..

Verwijderd

Erik-91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:55:
Als ik kijk naar http://www.vodafone.nl/sh...ementen?_requestid=297831, zie ik bij bijv. BSW 275 2 jaar "€ 39,50 nu € 19,75" staan. Er staat alleen nergens bij of die actieprijs voor 12 of voor 24 maanden geldt... iemand een idee? Want dan is bestellen via de Vodafone-shop nauwelijks duurder dan bijv. via Studentmobiel... of zie ik verder nog wat over het hoofd?
Heb ook even meegekeken voor je. Ik zie het inderdaad niet staan, maar ik denk dat je ervan uit mag gaan dat deze korting - bij een 2jarig abo - geldt voor 12 maanden. Bij een 1jarig abo is de korting 4 maanden.

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:21
Gaat gewoon een normale simkaart in hoor.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• blizz107
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-11-2023
Zonet de standaard mail van BelSimpel gekregen n.a.v. mijn eerder mailtje:
Hier de inhoud...

Recent heeft u bij Belsimpel.nl een order geplaatst voor de Galaxy S2 van Samsung. De vraag naar dit toestel is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.

Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs bevoorraad worden. Over concrete leverdata is op dit moment helaas veel onduidelijkheid en we zullen u dan ook pro-actief e-mailen zodra we meer duidelijkheid hebben over de leverdatum.

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Zijn er belgen die besteld hebben bij Bol.com ?
Al iets vernomen? :9
Status zegt : verzonden, maar de updates blijven uit. Het jeukt :9

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Volgens mij heb je een Iphone gekocht en geen SGSII :)

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:43:
Laatste keer geweest dat ik iets bestel bij studentmobiel, als een van de eerste in NL besteld op 19 April maar helemaal nada niks van bericht gehad tot op heden. Laat dan in ieder geval ies weten al is het negatief.
En jij hebt waarschijnlijk ook nog eens de oude, niet 50% korting abonnementen. Ik zou direct annuleren. Ze kunnen het heen en weer krijgen

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Ritel.nl heeft hem gewoon op voorraad voor diegene die geen geduld hebben:

Geachte klant,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij kunnen het toestel uit voorraad leveren!

Met vriendelijke groet,

Ritel klantenservice

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-12 01:23
blizz107 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:19:
Zonet de standaard mail van BelSimpel gekregen n.a.v. mijn eerder mailtje:
Hier de inhoud...

Recent heeft u bij Belsimpel.nl een order geplaatst voor de Galaxy S2 van Samsung. De vraag naar dit toestel is vele malen groter dan verwacht en er zijn vanuit Samsung onvoldoende toestellen beschikbaar voor de Nederlandse markt in tegenstelling tot eerder aan Belsimpel.nl gecommuniceerde leverprognoses.

Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland de Galaxy S2 uitgeleverd en heeft vele honderden toestellen gereserveerd bij verschillende distributeurs. We verwachten u dan ook spoedig uw toestel te kunnen leveren zodra de Nederlandse distributeurs bevoorraad worden. Over concrete leverdata is op dit moment helaas veel onduidelijkheid en we zullen u dan ook pro-actief e-mailen zodra we meer duidelijkheid hebben over de leverdatum.
Dat mailtje heb ik niet ontvangen. Ik wacht nog een paar dagen en anders annuleer ik hem ook. Waarschijnlijk kunnen hun er ook niks aan doen, jammer voor ze.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• blizz107
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb het mailtje ook niet op de normale manier gekregen. Diegene die mij vraag beantwoorde dacht waarschijnlijk dat die e-mail al verstuurd is. Als er maandag nog geen verbetering is dan annuleer ik het ook bij Belsimpel. Jammer :(

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:42
12minuut en 51 seconden verder bij de klantenservice bij Hi....

Moest spontaan weer aan dit > YouTube: Sublieme belgische grap met container voor de deur van Mobistar Telecom - Dwdd 12-01-11 HD filmpje denken.. Vele doorverbindingen en muziek om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik bij een éénjarig abonnement Hi25 250 euro te moeten bijbetalen. Toen ik zelf op Hi keek stond er 200 voor ditzelfde éénjarig abonnement en had ik een 2 jarig abonnemt gekozen waarbij ik 70 moest bijbetalen.

Ik wou even bellen om te kijken of ik de prijs van 200 nog een paar tientjes kon verlagen, naar ongeveer 160/170. Laat maar zitten dan, dan maar een tweejarig abonnement:).

Ook heb ik mij laten vertellen dat 18 mei alles wordt verzonden en dat iedereen die tot nu toe gepre-ordert heeft bij de eerste batch zit. Verwacht m dus 19/20 mei in huis te hebben :)

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
GSMWeb heeft de SII ook op voorraad. Vandaag besteld (icm T-Mobile verlenging) en ze hebben hem vandaag verstuurd :)

Ter volledigheid: Twee weken geleden bij Studentmobiel/Gsmwijzer besteld maar nog niets ontvangen omdat ze niet netjes via FCFS/FIFO werken. De schuld bij de registratie van het toestel in het T-Mobile systeem leggen vind ik niet kunnen, want dat is onzin. Om die reden via een andere webwinkel besteld (dezelfde winkel als mijn vorige verlenging).

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:12
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van de SGS II, vanochtend netjes bezorgd door de koerier ... inclusief contractafhandeling aan de deur.

Nu ga ik er ff mee spelen!

• Thenotorious
  • Laatst online: 25-12 01:08
[quote]emcea schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:10:
GSMWeb heeft de SII ook op voorraad. Vandaag besteld (icm T-Mobile verlenging) en ze hebben hem vandaag verstuurd :)

:o leveren hun dus in 24uur? dan kan ik beter mijn pre-order bij coolblue annueleren aangezien het de zelfde uitkomt met vodafone 2 jaar.

Im notorious

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

tot wanneer kan je je bestelling gaan annuleren bij bijvoorbeeld algebeld.nl?

contract op 02 mei geaccepteerd maar ik heb nog geen telefoon....

en gaat dit nog problemen geven als ik het bij gsmweb laat doen... aangezien algebeld al het e.e.a. in het systeem heeft staan?

[ Voor 30% gewijzigd door spanx op 11-05-2011 19:17 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Verwijderd

Mitashi schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:

Ook heb ik mij laten vertellen dat 18 mei alles wordt verzonden en dat iedereen die tot nu toe gepre-ordert heeft bij de eerste batch zit. Verwacht m dus 19/20 mei in huis te hebben :)
Ah, dat is mooi. Ik hoop het! Ben de 20e jarig, dus is een mooi kadootje.

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:06
Mitashi schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:
12minuut en 51 seconden verder bij de klantenservice bij Hi....

Moest spontaan weer aan dit > YouTube: Sublieme belgische grap met container voor de deur van Mobistar Telecom - Dwdd 12-01-11 HD filmpje denken.. Vele doorverbindingen en muziek om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik bij een éénjarig abonnement Hi25 250 euro te moeten bijbetalen. Toen ik zelf op Hi keek stond er 200 voor ditzelfde éénjarig abonnement en had ik een 2 jarig abonnemt gekozen waarbij ik 70 moest bijbetalen.

Ik wou even bellen om te kijken of ik de prijs van 200 nog een paar tientjes kon verlagen, naar ongeveer 160/170. Laat maar zitten dan, dan maar een tweejarig abonnement:).

Eigenlijk wel leuk dan...... ik ben 20 mei jarig, goed kado dacht ik.......wel jammer dat het zoveel later is dan de rest van Nederland, maar achja, het had erger gekunt: begin juni...............

• SCARfaceE
off: Carootje en Grimgor samen verjaardag vieren?

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:21
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:27:
off: Carootje en Grimgor samen verjaardag vieren?
Samen spelen is samen delen heh jongens!
T-Mobile komt vanaf vandaag met een speciale actie voor de Samsung Galaxy S2 in combinatie met een iPlan abonnement. iPlan is een T-Mobile bundel die speciaal is samengesteld voor smartphones. Je kunt nu de Galaxy S2 bestellen met een iPlan bundel waarbij je de eerste 5 maanden niets betaald. Ja je hoort het goed: je kunt dan 5 maanden lang gratis bellen, SMS’en en onbeperkt internetten met een snelheid tot 7,2 Mbps. To good to be true? Nee hoor, maar deze actie loopt wel tot 21 mei 2011.
64 euro bijbetalen met een I-150 2-jarig abbo.

http://www.samsunggalaxys...t-mobile-iplan/#more-1111

[ Voor 60% gewijzigd door Baiko op 11-05-2011 19:32 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Ruben1123
  • Laatst online: 26-08 10:27
Zucht, waarom gaat Hi niet al deze week uitleveren als ze het al op voorraad hebben? Ik snap er niks van... Net alsof ze wachten totdat ze genoeg hebben voor iedereen, ipv de eerste pre-orders uitleveren en de rest later.

Verwijderd

Vervelend dit, 1 week terug op hi.nl besteld en daar wordt hij pas de 23e uitgeleverd heb ik na veel zeuren te horen gekregen, terwijl vrienden van me de belcompany binnenlopen en hem zo meenemen..

Verwijderd

Iemand een ETA voor de 2e batch van studentmobiel? Daar hoor ik bij te zitten (5 mei contracten gemaild) volgens hen.

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:37:
Iemand een ETA voor de 2e batch van studentmobiel? Daar hoor ik bij te zitten (5 mei contracten gemaild) volgens hen.
Met een beetje geluk eind deze week, met wat minder geluk volgende week sowieso.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

BPP

Vervelend dit, 1 week terug op hi.nl besteld en daar wordt hij pas de 23e uitgeleverd heb ik na veel zeuren te horen gekregen, terwijl vrienden van me de belcompany binnenlopen en hem zo meenemen..
Heb hetzelfde gehoord. Op de site staat 18e maar in het systeem staat de 13e. En hij staat nog steeds op voorinschrijving.

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12 20:21
Als ik mij abonnement verleng moet ik bij gsmweb meer bijbetalen als een nieuwe klant... vage boel

Verwijderd

BPP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:40:
[...]

Heb hetzelfde gehoord. Op de site staat 18e maar in het systeem staat de 13e. En hij staat nog steeds op voorinschrijving.
In het systeem staat de 13e? Hebben ze bij de klantenservice je dat verteld? introductie datum 18 mei wordt mee bedoeld dat hij dat geintroduceerd wordt, is iets anders dan leverdatum, heb ik mij laten vertellen

• Ruben1123
Hij staat nu ook gewoon op de site van Hi, niet alleen meer bij 'coming soon'.

Verwijderd

Zit nu toch te twijfelen, mijn verlenging bij hi annuleren en dan een vodafone 2 jarig 275 abbo nemen waar hij gratis is, maar hi lijkt me toch fijner ivm internet extreem(2gb en 7.2mb/s)

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Heren, weet iemand of ik gemakkelijk mijn bestelling bij algebeld kan annuleren? 27 april aangevraag 2 mei geaccepteerd bij algebeld.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Ik heb BPP gesproken over korting op het toestel bij een 1 jarig Hi abbo, zijn er nog meer mensen die korting hebben gekregen op de S2 bij Hi 1 jaar verlenging?

• Ruben1123
spanx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:53:
Heren, weet iemand of ik gemakkelijk mijn bestelling bij algebeld kan annuleren? 27 april aangevraag 2 mei geaccepteerd bij algebeld.
Tuurlijk, waarom niet? Je kan toch altijd je bestelling annuleren en anders heb je nog een 7 daags cool down periode waar je het toestel ongebruikt terug kan sturen zonder opgave van een reden.

• Ruben1123
BertP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:54:
Ik heb BPP gesproken over korting op het toestel bij een 1 jarig Hi abbo, zijn er nog meer mensen die korting hebben gekregen op de S2 bij Hi 1 jaar verlenging?
Heb 20 euro meer betaald voor mijn verlening tegenover een nieuw abbonement. Echter heb ik ook niet de moeite genomen om via de KS extra korting te krijgen. Maar toch nog steeds zo'n 230 euro goedkoper als bij PhoneHouse of BC.

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48

Welzo

Perfectionist

blizz107 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:32:
Ik heb het mailtje ook niet op de normale manier gekregen. Diegene die mij vraag beantwoorde dacht waarschijnlijk dat die e-mail al verstuurd is. Als er maandag nog geen verbetering is dan annuleer ik het ook bij Belsimpel. Jammer :(
Dat ben ik ook aan het overwegen inderdaad... 22 april besteld en sindsdien niks meer van ze gehoord, met uitzondering van vrijdag toen ik ze zelf maar eens mailde omdat de orderstatus al ruim twee weken op "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl" staat (met levertijd 2-5 werkdagen). Indien ik morgenavond nog niks van ze hoor mail ik ze nog eenmaal en als ik dan geen of een vaag antwoord krijg wordt het annuleren en bestel/haal ik de SGS2 wel bij een andere shop. :-(

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Ruben1123 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Heb 20 euro meer betaald voor mijn verlening tegenover een nieuw abbonement. Echter heb ik ook niet de moeite genomen om via de KS extra korting te krijgen. Maar toch nog steeds zo'n 230 euro goedkoper als bij PhoneHouse of BC.
Wat heb jij betaald dan voor welk abbo met welke specs?

Verwijderd

Ik kreeg vandaag een pakketje binnen :D
http://www.theneocube.com/

Heb ik in ieder geval iets te doen totdat...
Iemand Hi nog gesproken vandaag? Zo niet, dan bel ik zo even... begin er toch wel veel moeite mee te krijgen, dat de tel. in de winkel is op te halen, en het via HI zelf nog een week duurt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:01:
Ik kreeg vandaag een pakketje binnen :D
http://www.theneocube.com/

Heb ik in ieder geval iets te doen totdat...
Iemand Hi nog gesproken vandaag? Zo niet, dan bel ik zo even... begin er toch wel veel moeite mee te krijgen, dat de tel. in de winkel is op te halen, en het via HI zelf nog een week duurt...
Ja bel maar, ik heb even geen zin . Ik bel morgen weer....

Verwijderd

Net nog gebeld, in de hi winkel ook niet leverbaar en hi.nl krijgt ze 23 binnen, dan beginnen ze met het versturen van de pre orders...

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12 15:17
Welzo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Dat ben ik ook aan het overwegen inderdaad... 22 april besteld en sindsdien niks meer van ze gehoord, met uitzondering van vrijdag toen ik ze zelf maar eens mailde omdat de orderstatus al ruim twee weken op "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl" staat (met levertijd 2-5 werkdagen). Indien ik morgenavond nog niks van ze hoor mail ik ze nog eenmaal en als ik dan geen of een vaag antwoord krijg wordt het annuleren en bestel/haal ik de SGS2 wel bij een andere shop. :-(
Ik hoop in ieder geval bij de eerste zending van belsimpel te zitten, heb namelijk 19-april al besteld....

Verwijderd

U zegt, NA de 23ste????

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-12 15:28
spl3ndr schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:19:
Zijn er belgen die besteld hebben bij Bol.com ?
Al iets vernomen? :9
Status zegt : verzonden, maar de updates blijven uit. Het jeukt :9
De mijne is binnen!

• Ruben1123
BertP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:58:
[...]

Wat heb jij betaald dan voor welk abbo met welke specs?
1 Jaar, Hi25, IExtreem, Toestel 269,-. (Nieuw abbo is 249)

Ik heb een slechte rating voor mijn abonnement, dit komt hoogswaarschijnlijk doordat de medewerker in de Hi winkel tijdens het afsluiten van mijn huidige contract het verkeerde bank rekening nummer heeft ingevuld, een 7 ipv een 1, en heb hier een half jaar mee lopen kloten. Ik kreeg toen allemaal betalings herinneringen, omdat het niet via automatisch incasso werk afgeschreven.

Ze hadden mij ook gewoon bij een bestaand klant nummer geplaatst, namelijk die van mijn broer, dus toen ik KS ging bellen kreeg ik te horen dat ze mij niks mochten vertellen, omdat mijn naam niet overeen kwam met het klantnummer.

Dus na zo'n 6 maanden e-mailen met KS heb ik een nieuw klantnummer gekregen en alle extra herinnerings kosten die zij in rekening hebben gebracht gecompenseerd gekregen. Verder heb ik geen klachten over Hi.

Verwijderd

Dus de 23e gaan ze in een keer zeer veel telefoons opsturen... Dat kan dus ook vertragingen/fouten geven.

• Thenotorious
Misschien een hele domme vraag maar ,
Is de Samsung galaxy s2 simlockvrij als je hem met vodafone bij coolblue besteld?
:D

Im notorious

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

maar hoe zit het dan met verlengen? Het is aangevraagd via algebeld.nl.... krijg ik dan geen problemen op gsmweb.nl als die zeggen dat het abbo al verlengd is en ik alsnog de volle pond moet betalen voor de foon?

• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-12 15:51
Thenotorious schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:12:
Misschien een hele domme vraag maar ,
Is de Samsung galaxy s2 simlockvrij als je hem met vodafone bij coolblue besteld?
:D
ja, simlockvrij

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
zuur, status blijft onveranderd hier.
Ik heb hem wel laten verzenden naar een Kiala punt, wegens onregelmatige werkuren.
Ach, misschien morgen of ten laatste overmorgen.... :9

• Thenotorious
Dat is fijn om te horen! Dan gebruik ik em de eerste 6 maanden op mijn t mobile simkaart want die heeft onbeperkt internet.

Im notorious

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb mijn contract ook 5 mei naar studentmobiel gestuurd. Ik heb ze vandaag gebeld, vrijdag kregen ze een volgende batch binnen, maar konden me niet vertellen of die van mij daar tussen zou zitten. Volgend week weer een batch, en daar zou ie zeker wel bij zitten. Nog maximaal een weekje geduld dus :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Voor iedereen die al een contract gestuurd heeft naar Studentmobiel/Gsmwijzer... Als je mobiel nog niet verstuurd is, is het contract/abonnement nog niet aangegaan/verlengt/ingediend bij je provider (status: Je contract is ontvangen). Als gevolg daarvan:

Je kan gewoon bij GSMWeb je abonnement afsluiten. Levering binnen 1 dag in mijn geval, dus wrs geldt dat ook voor meerdere Tweakers.

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

emcea schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:27:
Voor iedereen die al een contract gestuurd heeft naar Studentmobiel/Gsmwijzer... Als je mobiel nog niet verstuurd is, is het contract/abonnement nog niet aangegaan/verlengt/ingediend bij je provider (status: Je contract is ontvangen). Als gevolg daarvan:

Je kan gewoon bij GSMWeb je abonnement afsluiten. Levering binnen 1 dag in mijn geval, dus wrs geldt dat ook voor meerdere Tweakers.
Super bedankt! (ik heb hem bij algebeld.nl besteld)

Dat scheel ook nog eens 30 euro voor mij!

Ik heb ze gemaild maar ze zijn natuurlijk al dicht dus ik weet pas morgen ochtend of ze nog iets hebben liggen.
(hoop hoop dat ik deze week hem heb)

Verwijderd

Ik heb net met Hi gebeld, en de eerste telefoons die binnenkomen, zijn op de 23ste (zoals eerder gezegd).
Ik betwijfel of ik op dit moment nog een goede aanbieding kan vinden met Hi 20 en internet extreem.
Misschien dat jullie nog iets voorbij hebben zien komen, van shops die hem op voorraad hebben??

Verwijderd

Bij mij was het geval dat studentmobiel de verkeerde porteringsdatum had ingevult waardoor het vertraging heeft opgelopen. Op mytmobile kan ik namelijk zien dat het nu uiteindelijk is goedgekeurd.
Nu is het wachten totdat tmobile het terug communiceerd met vodafone.....

*hates bureaucracy*

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Iphone 4 op MP gezet, omdat ik morgen de Galaxy S 2 krijg :9~

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Ik zit net te bladeren door mijn mail van algebeld.nl.....

"
Goedemorgen,

UW aanvraag is al doorgevoerd bij Telfort, het is moeilijk deze aan te passen.
U krijgt nu al 4 maanden korting op de belbundel en ook op het internet.
Dit geld ook zonder sms bundel.
"

deze mail kreeg ik na aanleiding van een vraag of ik nog een sms bundel kon aanvragen.....

dus wel gemeld bij telfort??? :(

• Ruben1123
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:33:
Ik heb net met Hi gebeld, en de eerste telefoons die binnenkomen, zijn op de 23ste (zoals eerder gezegd).
Ik betwijfel of ik op dit moment nog een goede aanbieding kan vinden met Hi 20 en internet extreem.
Misschien dat jullie nog iets voorbij hebben zien komen, van shops die hem op voorraad hebben??
Er is eerder gezegd dat ze al voorraad hebben en maandag gaan versturen... Maar ook de 13e is voorbij gekomen.. dus..

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:45:
[...]

In het systeem staat de 13e? Hebben ze bij de klantenservice je dat verteld? introductie datum 18 mei wordt mee bedoeld dat hij dat geintroduceerd wordt, is iets anders dan leverdatum, heb ik mij laten vertellen
Sorry ik bedoelde 23 mei.

Verwijderd

Ruben1123 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:39:
[...]

Er is eerder gezegd dat ze al voorraad hebben en maandag gaan versturen... Maar ook de 13e is voorbij gekomen.. dus..
Daarom ben ik nu opzoek naar een winkel/webshop die ze op voorraad heeft, maar kan er geen vinden waar ik monder dan 50 hoef bij te betalen...

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022

Ik gok niet dat het voor mij veel uitmaakt, Vodafone is duurder op GSMWeb en omdat ik gebruik maak van nummerbehoud gaat dat ook langer duren, ik heb wel even geduld tot volgende week. ;)

Verwijderd

Laat de bestelling nu ook maar staan want denk niet dat ik hem anders wel voor het weekend binnen zal hebben maar blijft het apart vinden dat er al veel mensen een levering hebben gehad van studentmobiel/gsmwijzer terwijl ze later hebben besteld. Nog maar een weekje geduld hebben maar is niet makkelijk als je al de reactie hier leest van mensen die hem al in huis hebben. Volgende keer in ieder geval geen studentmobiel meer voor mij in ieder geval.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
En waar blijft KPN....

Ik kan al sinds maart verlengen en betaal nu mandelijkst teveel voor mn abonnement.
Als ik wil verlengen via een willekeurige gsm-shop dan moet ik mega bijbetalen en betaal ik ook nog een de hoofdprijs per maand. Verlengen van KPN naar HI via hi.nl is ook ruk, want niemand weet wanneer HI de toestellen gaat uitleveren.

Kan je ook je KPN abbo naar HI verlenge bij bijv. pdashop.nl?

Edit:

Nu kan het wel,

1 jaar verlengen
12*42.50 + 159.5 = 669,95 goede deal lijkt me
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/SG2KPN-1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ApOE op 11-05-2011 21:06 ]

• Erik-91
  • Laatst online: 21-09 13:46
Vraag 1: Toestel is simlockvrij (met Vodafone-abonnement), ongeacht bij welke CoolBlue-webshop je 'm bestelt?

Vraag 2: Hoe zijn de ervaringen met PDAshop? En hoe zit het daar met de leveringen? Ik volg het topic nu al een tijdje, maar het is onmogelijk om naderhand ervaringen van net die ene winkel te herinneren.

Vraag 3: Stel dat ik 'm zou bestellen via PDAshop, met een Vodafone-abonnement. Is 'ie dan ook unbranded?

Dit zijn eigenlijk de drie meest 'brandende' vragen die ik nu heb, dus een antwoord zou heel fijn zijn :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-12 18:33
Erik-91 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:05:
[...]

Vraag 1: Toestel is simlockvrij (met Vodafone-abonnement), ongeacht bij welke CoolBlue-webshop je 'm bestelt?

Vraag 2: Hoe zijn de ervaringen met PDAshop? En hoe zit het daar met de leveringen? Ik volg het topic nu al een tijdje, maar het is onmogelijk om naderhand ervaringen van net die ene winkel te herinneren.

Vraag 3: Stel dat ik 'm zou bestellen via PDAshop, met een Vodafone-abonnement. Is 'ie dan ook unbranded?

Dit zijn eigenlijk de drie meest 'brandende' vragen die ik nu heb, dus een antwoord zou heel fijn zijn :)
1: ja
2: kijk eens bij de shopreviews op got
3: ja

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1 ... 41 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!