Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:45:
[...]

Je moet gewoon einddatum van je huidige contract er op zetten, de datum dat je contract afloopt bij je huidige provider. Dat heeft niks met de huidige datum te maken, aight?

Mijn einddatum bij Hi is 6-8-2011 dit heb ik er dan ook op gezet.
Ben is een sim-only abonnement. Is maandelijks opzegbaar. Maar GSMwijzer.nl die gaan het abonnement voor mij opzeggen. Als ik 4 mei mijn contract naar GSMwijzer.nl stuur, komt hij daar 5 mei aan. Hoe moet ik dan weten wanneer zij mijn abonnement gaan opzeggen bij Ben? Kan zijn dat ze het meteen dezelfde dag doen dat ze mn contract binnen hebben. Kan ook zijn dat ze daar nog 1-2 dagen mee wachten. Kan ik toch niet weten???

Ik kan niet weten wanneer mn abonnement afloopt omdat het een abonnement is dat maandelijks opzegbaar is en ik niet weet wanneer GSMwijzer.nl het abonnement voor mij gaan opzeggen. Daarom heb ik ook netjes gebeld en gevraagd wat ik moest invullen. Blijkbaar willen ze dus dat je de datum invult van wanneer je het contract naar ze opstuurt.

Aight?

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-04 16:11
De mijne van Bol.com is ook binnen!!! wat een mooi ding!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-03 23:46
https://twitter.com/#!/tm.../status/68268531447382016
Aardige gozer van de helpdesk heeft me alleen al verteld dat dat morgen is :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Hang nu met Hi aan de telefoon voor een verlenging, en krijg de aanbieding van 19,95 1e jaar en 30 euro 2e jaar, telefoon gratis. Ivm nummerbehoud lijkt mij dit toch wel een redelijke aanbieding?

Hopelijk kan iemand dit be-amen, zal m zo wel bestellen denk ik :)

edit:
(ow, en ze hebben m al binnen volgens deze man, maar worden ze pas vanaf as maandag verzonden. hij garandeerd mij de telefoon volgende week dinsdag of woensdag binnen te hebben)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 13:13 ]

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:11:
Hang nu met Hi aan de telefoon voor een verlenging, en krijg de aanbieding van 19,95 1e jaar en 30 euro 2e jaar, telefoon gratis. Ivm nummerbehoud lijkt mij dit toch wel een redelijke aanbieding?

edit:
(ow, en ze hebben m al binnen volgens deze man, maar worden ze pas vanaf as maandag verzonden. hij garandeerd mij de telefoon volgende week dinsdag of woensdag binnen te hebben)
ziet er naar mijn idee goed uit.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
net GSMweb gesproken en zij geven aan dat zij ook pas het toestel versturen nadat nummbehoud goedgekeurd is door VF (heb nu T-Mobile). Maar dat dat normaal gesproken vrij snel gaat (paar werkdagen).

Dus studentmobiel is niet de enige shop die wacht met versturen totdat nummerbehoud akkoord is?!?

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023

edit:
Volgende week maandag worden dus de eerste orders verstuurd als ik dat goed lees :)? Damn, laat mij nou net maandag een vrije dag hebben :9 , naja, dan moet iemand anders thuis uhm maar aannemen :)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-03 08:17
ruurdkoetjeboe schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:15:
net GSMweb gesproken en zij geven aan dat zij ook pas het toestel versturen nadat nummbehoud goedgekeurd is door VF (heb nu T-Mobile). Maar dat dat normaal gesproken vrij snel gaat (paar werkdagen).

Dus studentmobiel is niet de enige shop die wacht met versturen totdat nummerbehoud akkoord is?!?
Ging om imei van telefoon maar goed;) Nummerbehoud moet altijd eerst goed gekeurd worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-05-2011 13:16 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
ruurdkoetjeboe schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:15:

Zojuist met Studentmobiel gebeld, als je aangeeft dat je wilt dat ze nu alvast het contract doorsturen, ookal komt het toestel pas later, dan doen ze dat voor je. Scheelt toch weer een aantal werkdagen.
Ze waarschuwen wel dat het op eigen risico is als de telefoon dan ineens vertraagd is. Hoop niet dat daar dan misbruik van gaat worden gemaakt in de categorie: het geld is toch al binnen

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 11-05-2011 13:20 ]

Verwijderd

is vandaag nu de officiele release of 13-05??? ben het even kwijt...

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:20:
is vandaag nu de officiele release of 13-05??? ben het even kwijt...
De officiële release is al een week of 2 geleden.

Het persevent is vandaag,

• Villains
  • Laatst online: 05-12-2020
Beste -,
Dank voor uw email. De Samsung i9100 Galaxy SII is bij ons ruim in
bestelling. Wij hebben gisteren de eerste (kleine) levering ontvangen.
Eind deze week verwachten wij weer een nieuwe levering, het is
vooralsnog onduidelijk hoe groot de exacte levering zal zijn. Wij
verwachten u het toestel binnen 5 werkdagen te kunnen uitleveren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl.

Verwijderd

Nou goed, het blijkt iig maar weer dat je gewoon lekker af moet dingen aan de telefoon. Verlengen in de winkel was ontzettend duur, en moest zelfs nog 69 euro bijbetalen bij een abbo van 43 euro, eerste 3 maanden 50%.

Nu dus een Hi+Web 30 voor 19,95 het eerste jaar en 30 euro (vaag, als ik naar alle abbo's kijk zou dat dan 35 moeten zijn, maar ik klaag niet :P) het tweede jaar. Het toestel voor nopz, en dus met nummerbehoud.

Het gisteren even bij de BC in Zutphen gespeeld met het dingetje, denk dat ik er wel veel plezier aan ga beleven :P Nu maar hopen dat het Hi-mannetje zich aan zijn woord houd en ik dinsdag of woensdag mijn telefoon heb :P

Verwijderd

Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:18:
[...]

Zojuist met Studentmobiel gebeld, als je aangeeft dat je wilt dat ze nu alvast het contract doorsturen, ookal komt het toestel pas later, dan doen ze dat voor je. Scheelt toch weer een aantal werkdagen.
Technisch gezien kan dat natuurlijk (bij alle providers behalve T-Mobile), maar de mogelijkheid om te annuleren binnen de Thuiswinkel wet kan dan wel verlopen zijn tegen de tijd dat het toestel dan aankomt. Als het toestel dan binnen komt en niet bevalt (wat ik oprecht niet hoop voor iedereen hier) zal de Webshop het abonnement niet meer kunnen annuleren. Vraag is even of je dat risico wil nemen.

Edit: nuance toegevoegd over T-Mobile

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 13:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Ben is een sim-only abonnement. Is maandelijks opzegbaar. Maar GSMwijzer.nl die gaan het abonnement voor mij opzeggen. Als ik 4 mei mijn contract naar GSMwijzer.nl stuur, komt hij daar 5 mei aan. Hoe moet ik dan weten wanneer zij mijn abonnement gaan opzeggen bij Ben? Kan zijn dat ze het meteen dezelfde dag doen dat ze mn contract binnen hebben. Kan ook zijn dat ze daar nog 1-2 dagen mee wachten. Kan ik toch niet weten???

Ik kan niet weten wanneer mn abonnement afloopt omdat het een abonnement is dat maandelijks opzegbaar is en ik niet weet wanneer GSMwijzer.nl het abonnement voor mij gaan opzeggen. Daarom heb ik ook netjes gebeld en gevraagd wat ik moest invullen. Blijkbaar willen ze dus dat je de datum invult van wanneer je het contract naar ze opstuurt.

Aight?
Sorry mijn fout, dacht dat je een 2-jarig contract had!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:44
Ik heb mijn bestelling ook gedaan bij GSMWijzer. Na wat twijfelen 9 Mei mijn bestelling gedaan. Het contract ingevuld en de zelfde dag terug gestuurd. Krijg nu een mail terug dat ik mijn bank-afschift vergeten was mee te sturen. Mijn status stond wel op "Contract ontvangen" is nu "Contract onvolledig".
Zit dus wel beweging in. :S

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Technisch gezien kan dat natuurlijk, maar de mogelijkheid om te annuleren binnen de Thuiswinkel wet kan dan wel verlopen zijn tegen de tijd dat het toestel dan aankomt. Als het toestel dan binnen komt en niet bevalt (wat ik oprecht niet hoop voor iedereen hier) zal de Webshop het abonnement niet meer kunnen annuleren. Vraag is even of je dat risico wil nemen.
Over het toestel maak ik me geen zorgen, daar heb ik een week op gestudeerd :D. Als er dingen fout zijn aan het toestel gaat hij sowieso terug (kapot oid), daar heb ik geen thuis winkel wet voor nodig.

En volgens mij moet ik nog altijd die SIM kaart aan de deur accepteren met een handtekening, of niet?

• Pyrone89
Villains schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:
Beste -,
Dank voor uw email. De Samsung i9100 Galaxy SII is bij ons ruim in
bestelling. Wij hebben gisteren de eerste (kleine) levering ontvangen.
Eind deze week verwachten wij weer een nieuwe levering, het is
vooralsnog onduidelijk hoe groot de exacte levering zal zijn. Wij
verwachten u het toestel binnen 5 werkdagen te kunnen uitleveren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl.
Onder welke voorwaarden heb jij besteld, of is die 5 werkdagen niet toegespitst op jouw situatie?

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05-2025
elby1988 @Hi_Webcare Weet je toevallig ook of hij de 18e al bij de pre-orders ligt of dan wordt verstuurd?
Hi_Webcare @elby1988 Zullen wel pre-orders zijn. *TT

*Zucht*

Dan maar hopen dat hij er is woensdag :)

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:45
Ik heb geannuleerd bij Studentmobiel, te vaag wanneer ze nu kunnen leveren.
Besteld bij Ritel en hopelijk morgen / overmorgen in huis.

Verwijderd

Er is vast niet iemand langs Vodafone Zwolle gekomen om te vragen of ze op voorraad zijn? Wil verlengen, maar mag nog niet.. Echter daar al wel opties doorsproken dus ben echt afhankelijk van 1 winkel... :(

Verwijderd

Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Over het toestel maak ik me geen zorgen, daar heb ik een week op gestudeerd :D. Als er dingen fout zijn aan het toestel gaat hij sowieso terug (kapot oid), daar heb ik geen thuis winkel wet voor nodig.

En volgens mij moet ik nog altijd die SIM kaart aan de deur accepteren met een handtekening, of niet?
Haha, zolang je zeker bent van het type toestel moet dat geen probleem zijn.

Of er getekend moet worden voor een losse simkaart is afhankelijk van iedere Webshop individueel, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dergelijke zaken zonder handtekening voor ontvangst zouden verzenden.

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:
Nou goed, het blijkt iig maar weer dat je gewoon lekker af moet dingen aan de telefoon. Verlengen in de winkel was ontzettend duur, en moest zelfs nog 69 euro bijbetalen bij een abbo van 43 euro, eerste 3 maanden 50%.

Nu dus een Hi+Web 30 voor 19,95 het eerste jaar en 30 euro (vaag, als ik naar alle abbo's kijk zou dat dan 35 moeten zijn, maar ik klaag niet :P) het tweede jaar. Het toestel voor nopz, en dus met nummerbehoud.

Het gisteren even bij de BC in Zutphen gespeeld met het dingetje, denk dat ik er wel veel plezier aan ga beleven :P Nu maar hopen dat het Hi-mannetje zich aan zijn woord houd en ik dinsdag of woensdag mijn telefoon heb :P
Heb je gekozen voor Internet Extra of Internet Extreem?

En weet iemand of een contract dat men heeft geaccepteerd nog geannuleerd kan worden (heb hem bij Belsimpel via mail opgestuurd)? EDIT: Ik zal gewoon even mailen 8)7

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11-2025
leech1984 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:35:
Vanmiddag ben ik gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen.

Aangezien ik dat wilde, toch even gevraagd naar de S2 gevraagd.

Wanneer ik de S2 via Vodafone ga bestellen als nieuwe klant met een Bel+SMS+Web 275 abo, hoef ik niets bij te betalen (wel 24,50 aansluitingskosten).
Wanneer ik als bestaande klant de telefoon wil bestellen, komt er 70 euro bij voor het toestel aldus de jongeman aan de andere kant van de lijn.

De Vodafone medewerker had er wel begrip voor dat ik toch voor een andere oplossing ging kijken.
Om even terug te komen op dit verhaal:
Goedemiddag,

Vanmiddag ben ik gebeld door een van uw collega's met de vraag of ik nog tevreden ben over mijn abonnement en of ik deze wilde verlengen.

Gezien ik geen enkele klacht heb en ook niet kapot ben gespamd door jullie, wilde ik graag verlengen.

Echter ik loop nu 3 jaar met een Nokia N82 en wilde wel eens een nieuw toestel + bijbehorend abonnement. De Samsung Galaxy S2 vind ik een erg mooi toestel en volgens jullie site hoeven nieuwe abonnee's niet bij te betalen wanneer ze een Bel+SMS+Web 275 abonnement nemen. Slechts 24,50 euro aansluitkosten.

Tot mijn grote vreugde kon ik alvast een soort van "voorreservering" doen. Echter, ik moet dan 70 euro bijbetalen voor het toestel. Ik heb bij uw medewerker dit verschil voorgelegd, maar hij kon er helaas weinig aan veranderen. Hij kon wel het eerste jaar 50% korting geven. Maar dat krijgen nieuwe klanten ook!

Mijn vraag is nu: hoe kan dit verschil ontstaan zijn? En waarom wordt de vaste klant benadeeld?
Reactie van vodafone:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U kunt via de afdeling Loyalty een bestelling doen met de Samsung S2 voor bel+ sms + web 275 2jaar eerste 12 maanden 50% korting.
Geen aansluitkosten en het toestel geheel gratis.
Toch nog een nette oplossing van Vodafone... zo eens even bellen met Vodafone. Ik hou jullie op de hoogte.

PSN: Leech1984

Verwijderd

edit:
Hey, da's mooi! Ik heb hem op 2 mei gepreorderd.. Vwb de aanbieding: die is zeker helemaal prima!

• Ewivis
Mijn doosje heeft dus ook 2 zegels.... :( Wat is dat nou weer...

Verwijderd

Hoi,

Ik wil hem los kopen. Welke winkel of webshop kan ik hem het beste lees goedkoopste krijgen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:38:
Hoi,

Ik wil hem los kopen. Welke winkel of webshop kan ik hem het beste lees goedkoopste krijgen??
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Verwijderd

@Adnankananda

Ik heb internet extra. Als ik zware toepassingen ga gebruiken ga ik thuis wel op wifi zitten :)

Mocht het niet genoeg zijn doe ik er wel 5 euro bij voor extreem, daar ligt t probleem ook niet echt :)

• IcedCoffee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-02 12:25
Hij is binnen via Bol.com en wow wat is ie licht !
Zo en nu er mee aan de slag :)!

• AtlAntA
  • Laatst online: 12:45
IcedCoffee schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:45:
Hij is binnen via Bol.com en wow wat is ie licht !
Zo en nu er mee aan de slag :)!
Van harte! En zo wordt het in de loop van de dag toch nog wat rustiger in dit topic. ;)

Iemand een idee welke kleur de wagens van koeriersdienst AMS uit utrecht hebben?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 27-03 08:17
Dit begint een vervelend topic te worden om te lezen.... ik zit mezelf nu de hele dag af te vragen waarom ik überhaupt een pre-order heb geplaatst........is het al de 18e

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-03 14:13
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:48:
[...]

Iemand een idee welke kleur de wagens van koeriersdienst AMS uit utrecht hebben?
Ik gok op geel.

PSN ID: Beest41

• Verderf
Golf2vr6 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:52:
Dit begint een vervelend topic te worden om te lezen.... ik zit mezelf nu de hele dag af te vragen waarom ik überhaupt een pre-order heb geplaatst........is het al de 18e
Ik leef met je mee ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04 13:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik heb hem net besteld bij ritel.nl, ik stap zometeen de auto in om hem op te halen. Ben ik blij dat ik niks ge-preordered heb :)

• Pyrone89
2nd that.

Begin er spijt van te krijgen dat ik bij Studentmobiel heb besteld

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
pjvandesande schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:53:
Ik heb hem net besteld bij ritel.nl, ik stap zometeen de auto in om hem op te halen. Ben ik blij dat ik niks ge-preordered heb :)
Ze zeiden tegen mij toen ik net belde of alles was goed gegaan er om 1 uur geen voorraad meer was. Dan heb je nog geluk ;)

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10-2025
pjvandesande schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:53:
Zelfde hier, gister gewoon bij BelCompany los gekocht

• Verderf
Colors schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Zelfde hier, gister gewoon bij BelCompany los gekocht
ach, mijn preorder is 140 euro, bij de BC kost dezelfde combi 250 euro.
Die paar dagen is mij geen 100 euro waard :)

• macweeds
alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Ze zeiden tegen mij toen ik net belde of alles was goed gegaan er om 1 uur geen voorraad meer was. Dan heb je nog geluk ;)
Toen ik om ca. 13:30 uur belde was er nog voorraad :P

Verwijderd

Ben er een paar jaar uitgeweest (prepaid), maar heo zit het met die mobiel internet abonnementen? Kun je bv bellen en sms-en bij 1 provider afnemen en mobiel internet via een ander of is dat nooit voordelig?

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:00:
Ben er een paar jaar uitgeweest (prepaid), maar heo zit het met die mobiel internet abonnementen? Kun je bv bellen en sms-en bij 1 provider afnemen en mobiel internet via een ander of is dat nooit voordelig?
Kan niet. Dan zou je meerdere sim kaarten moeten hebben die tegelijk aan staan.

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-03 17:24
Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Sterker nog, ik heb naar aanleiding van hun verhaal dat de Glalaxy S2 niet in het systeem van T-mobile stond T-mobile zelf maar eens gebeld met dit verhaal.

Conclusie: onzin! toestel staat al sinds 9 mei in hun systeem en het toestel type is _GEEN_ verplicht veld in het systeem wat resellers gebruiken!

Overigens wist de erg vriendelijke meneer van T-mobile me te vertellen dat hij morgen via hun site te bestellen is :)

* Verderf gaat gsmwijzer eens pissig bellen.
Dat dat onzin was heb ik je gisteren ook al geprobeerd duidelijk te maken, maar dat terzijde. Het probleem is dat een abonnement niet onder de Thuiswinkel-wet valt: daar zit je gewoon aan vast en je zult dat in ieder geval bij hun moeten afnemen onder de gestelde voorwaarden. T-Mobile of any other winkel zal je geen korting op het toestel geven zonder een abo af te sluiten, dus ik ben bang dat je nog even moet wachten.

Ubrigens: hij is het wachten waaaaaard :P

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-03 17:24
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:38:
Mijn doosje heeft dus ook 2 zegels.... :( Wat is dat nou weer...
Relax, die van mij ook. En er zit een dikke schaamhaar onder de accu! Okee, dat laatste is een geintje. Dat eerste niet. De seal heeft zo geen enkele waarde, je zult gewoon zelf moeten vaststellen of het ding gebruikt en belangrijker beschadigd is. Zo niet: lekker belangrijk.

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-02 20:59
Darn-_- ik moet nog wachten tot de 18e, maar tja wat is één week -_- (veel te lang dus)

• AtlAntA
derbirol schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:07:
[...]

Relax, die van mij ook. En er zit een dikke schaamhaar onder de accu! Okee, dat laatste is een geintje. Dat eerste niet. De seal heeft zo geen enkele waarde, je zult gewoon zelf moeten vaststellen of het ding gebruikt en belangrijker beschadigd is. Zo niet: lekker belangrijk.
Ik vind dat toch wel belangrijk. Ben graag de aller eerste die het doosje openmaakt nadat het in de fabriek is ingepakt.
Maar eerlijk gezegd als ie vanmiddag komt en het seal is verbroken maar verder is alles ok dan zal ik hem (haar zoals golf2vr6 dan zegt) echt niet terug sturen!

Verwijderd

ik heb hem!!!!! ze handen maar 1

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:17:
ik heb hem!!!!! ze handen maar 1
hoeveel betaald?

• WupR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 21:38
Ik snap het niet sommige hebben hem al en sommige moeten nog wachten. In welke webshops of winkels is de SGS2 nu verkrijgbaar?

• pjvandesande
  • Laatst online: 02-04 13:13

pjvandesande

GC.Collect(head);

WupR schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:20:
Ik snap het niet sommige hebben hem al en sommige moeten nog wachten. In welke webshops of winkels is de SGS2 nu verkrijgbaar?
Er zijn meerdere webshops met voorraad genoemt in de laatste 50 berichten.

Verwijderd

WupR schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:20:
belcompany heeft/had er een paar, maar sommige winkels maar 1 stuks.. je zou dus per vestiging moeten kijken bij ze... ik wacht nog geduldig af tot vodafone hem levert.

• macweeds
Ben net gebeld, mijne wordt morgen geleverd door Ritel!

• AtlAntA
De mijne wordt vandaag geleverd tussen 14:15 en 16:15. Tik Tok Tik Tok...

Verwijderd

ik heb een abonnement gepakt en 70e bij betaalt, maar ze hadden echt maar 1 gekregen

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-04 07:45

BPP

BertP schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:32:
Zijn er al mensen die bij Hi kunnen verlengen en bij een 1 jarig Abbo een deel van de toestelprijs er af hebben gepraat via de KS?
Ik! 30 euro eraf. Ipv 199, mee kunnen krijgen voor 170 bij een Hi25 abo. Er is overigens nog geen bestelling aangemaakt, omdat de SGS2 nog niet in het kortingssysteem stond ofzo?!?

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-03 21:21

spanx

_Sp[A]nX_

dat vraag ik me ook af... volgende week vrijdag... na het weekend dus!

[sombermode]
over twee weken hebben we hem!
[/sombermode]

Damn it's good 2b a Tweaker!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Ben net bij de vodafone winkel geweest in tilburg en daar hebben ze de toestellen sinds vandaag op voorraad.

Heb maar besloten om mijn contract via deze winkel te regelen in plaats van via studentmobiel of gsmweb, lijkt mij sneller te gaan dan eerst weer contract opgestuurd krijgen van webshops en vervolgens weer terugsturen. Prijzen abonnement: 350 minuten met internet voor 2 jaar, toestel gratis. 2 jaar met 275 minuten en internet was dacht ik iets van 39 euro bijbetalen.

Het toestel is al apart gelegd samen met mijn contract. Nu wachten op nummerbehoud en dan kan ik hem ophalen. Medewerkster gaf wel aan dat nummerbehoud van T-mobile nog wel eens langer wilen duren dan bij andere aanbieders, max 2 weken wat mij wel heel veel lijkt. Hopelijk is het binnen één week geregeld.

Los toestelprijs wist ze niet uit het hoofd maar ze dacht rond de 559 euro.

• AtlAntA
ruurdkoetjeboe schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:36:
Ben net bij de vodafone winkel geweest in tilburg en daar hebben ze de toestellen sinds vandaag op voorraad.

Heb maar besloten om mijn contract via deze winkel te regelen in plaats van via studentmobiel of gsmweb, lijkt mij sneller te gaan dan eerst weer contract opgestuurd krijgen van webshops en vervolgens weer terugsturen. Prijzen abonnement: 350 minuten met internet voor 2 jaar, toestel gratis. 2 jaar met 275 minuten en internet was dacht ik iets van 39 euro bijbetalen.

Het toestel is al apart gelegd samen met mijn contract. Nu wachten op nummerbehoud en dan kan ik hem ophalen. Medewerkster gaf wel aan dat nummerbehoud van T-mobile nog wel eens langer wilen duren dan bij andere aanbieders, max 2 weken wat mij wel heel veel lijkt. Hopelijk is het binnen één week geregeld.

Los toestelprijs wist ze niet uit het hoofd maar ze dacht rond de 559 euro.
Maandag stond nog in de VF computer 729euro voor een los toestel. Hebben ze snel aangepast dus!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-01 18:24
Ik heb hem ook binnen...wel een mooi ding...loopt als een speer...
Wel 1 bummer...heb aan de achterkant rechts beneden naast het batterij klepje 2 krasjes...
Hm..even melding van gemaakt bij Pdashop...
Ik had trouwens ook 2 x een seal...op het doosje...

• Ewivis
net een sms van vodafone: let op je brievenbus, want binnen enkele dagen ontvang je informatie over een fantastisch aanbod van vodafone!

heb op dit moment de S2 al via vodafone verlengd... en deze ligt thuis al klaar... dus............ 8)7

• Ewivis
JudgeTreve schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:42:
Ik heb hem ook binnen...wel een mooi ding...loopt als een speer...
Wel 1 bummer...heb aan de achterkant rechts beneden naast het batterij klepje 2 krasjes...
Hm..even melding van gemaakt bij Pdashop...
Ik had trouwens ook 2 x een seal...op het doosje...
Als je toch een melding maakt, vraag dan direct waarom er 2x een seal op zat....

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:42:
net een sms van vodafone: let op je brievenbus, want binnen enkele dagen ontvang je informatie over een fantastisch aanbod van vodafone!

heb op dit moment de S2 al via vodafone verlengd... en deze ligt thuis al klaar... dus............ 8)7
Ben benieuwd wat die aanbieding zou zijn. Hou ons op de hoogte, je weet het maar nooit ;)

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-01 18:24
[...]

Als je toch een melding maakt, vraag dan direct waarom er 2x een seal op zat....
Heb ik gedaan...let's wait and see...

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
Na een tip van een tweaker op t forum heb ik de Ritel in Breda meteen gebeld. Ze hadden er zojuist 1 op voorraad gekregen. Meteen Belsimpel geannuleerd heb heb hem nu voor me liggen! Nog een 10tje goedkoper ook!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Zojuist Hi klantenservice gebeld. Kon me niks vertellen over de prijs en aanbod van de S2 omdat deze nog niet in zijn systeem actief staat. Volgens hem over 2 weken leverbaar.
Blijft wel mooi al die verschillende verhalen van de telecombedrijven :)

Verwijderd

hmd01 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:51:
Na een tip van een tweaker op t forum heb ik de Ritel in Breda meteen gebeld. Ze hadden er zojuist 1 op voorraad gekregen. Meteen Belsimpel geannuleerd heb heb hem nu voor me liggen! Nog een 10tje goedkoper ook!
zonde dat hier in de buurt geen ritel is...

Verwijderd

hoelaat zou de presentatie beginnen?
mbt galaxy s2

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

en waar? (linkje?)

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:56:
hoelaat zou de presentatie beginnen?
mbt galaxy s2
Denk dat ze al lekker op het water aan het kabbelen zijn.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
monaldo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:54:
Zojuist Hi klantenservice gebeld. Kon me niks vertellen over de prijs en aanbod van de S2 omdat deze nog niet in zijn systeem actief staat. Volgens hem over 2 weken leverbaar.
Blijft wel mooi al die verschillende verhalen van de telecombedrijven :)
Dan heb je wel één of ander dom persoon gehad, want op de site staan toch de prijzen en dat hij op 18mei geïntroduceerd wordt!!

Heb je hem/haar daar ook op gewezen?

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
baronruud schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Dan heb je wel één of ander dom persoon gehad, want op de site staan toch de prijzen en dat hij op 18mei geïntroduceerd wordt!!

Hij gaf zelf ook aan dat er wel info op de site staat maar zelf konden ze niet een aanbieding doen omdat de prijzen bij klantenservice nog niet bekend zijn.
Nu las ik op tweakers dat iemand wel een aanbieding via KS heeft gekregen. Vreemd dus.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-04 07:45

BPP

baronruud schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb hetzelfde gehoord. Namelijk dat die nog niet in het kortingssysteem stond ofzo. Van 2 verschillende medewerkers.

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10-2025
Ontvangen. :D
Tijdstip: 15:05

Byebye! ^^

• AtlAntA
Dreabe schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:08:
Ontvangen. :D
Tijdstip: 15:05

Byebye! ^^
Doe je even een unboxing vid?

Verwijderd

Al mensen die bij belsimpel hebben besteld, en de telefoon al binnen hebben? :D

• Almeidacorp
  • Laatst online: 22-02-2022
Net mail ontvangen van Vodafone klantenservice met titel: "Bevestiging van levering"

Voor de mensen die via VF verlengt hebben. Betekend dit dat het nu naar TNT/GLS gaat en daar morgen pas is en ik het vrijdag pas ontvang of is er een fantastische kans dat ik em morgen voor me verjaardag heb?! :o :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:10:
Al mensen die bij belsimpel hebben besteld, en de telefoon al binnen hebben? :D
Nee, reken er voorlopig ook nog niet op :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ewivis
Almeidacorp schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
Net mail ontvangen van Vodafone klantenservice met titel: "Bevestiging van levering"

Voor de mensen die via VF verlengt hebben. Betekend dit dat het nu naar TNT/GLS gaat en daar morgen pas is en ik het vrijdag pas ontvang of is er een fantastische kans dat ik em morgen voor me verjaardag heb?! :o :P
Dan heb je hem morgen... Ik had gister de mail en heb hem vandaag binnen.

• AtlAntA
Almeidacorp schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:

Grote kans dat ie vanavond in het distributiecentrum ligt en morgen gewoon op de route naar jouw toe komt.

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]

En ik dacht dat belsimpel snel was xD :'(

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Heb hem ook voor me liggen (VF). Met dubbele seal. Maak er een foto van voor het geval hij beschadigd is oid.

EDIT: Uit doos gehaald, Onbeschadigd. Je zou bijna denken dat het alleen een plastic omhulsel is zoo licht is die.

EDIT2: Batterij erin en aan de oplader gehangen. Damn wat scherp is dat beeld als slechts de batterijindicator verschijnt. Nog nooit zoiets moois gezien :P

[ Voor 60% gewijzigd door MIQ op 11-05-2011 15:28 ]

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Net gebeld door Phonehouse: ze hebben er eentje (!) binnengekregen. Stond vooraan in de lijst dus mag 'm ophalen. Niks geen pre-orderen en toch het toestel snel binnen...

[ Voor 24% gewijzigd door heutsm op 11-05-2011 15:19 ]

• Ewivis
MIQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:16:
Heb hem ook voor me liggen (VF). Met dubbele seal. Maak er een foto van voor het geval hij beschadigd is oid.
Ja ga ik ook maar doen inderdaad... ben erg benieuwd naar de reden...

• Sander H
  • Laatst online: 05-04 22:23

Misschien weer een zelfde soort aanbieding als vorig jaar met de S1? (379,- voor los toestel, Mysteryland editie)

• AtlAntA
Ik heb hem! Felicitaties zijn welkom

• Ewivis
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:24:
gefeliciteerd....

Verwijderd

*O*

• AtlAntA
seal niet verbroken. Via BC

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-02 17:12
ph4ge schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Ik heb hen zostraks gebeld, ik kreeg te horen dat degenen die bestelde hadden vandaag een mail zouden krijgen met leverinformatie

• SCARfaceE
Unboxing vid? Review? Klachten? Etc etc.? :P

[ Voor 15% gewijzigd door SCARfaceE op 11-05-2011 15:29 ]

Verwijderd

jimzweers schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Ik heb hen zostraks gebeld, ik kreeg te horen dat degenen die bestelde hadden vandaag een mail zouden krijgen met leverinformatie
Wacht vol spanning! :P

• AtlAntA
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Unboxing vid? Review? Klachten? Etc etc.? :P
Heb hem nog niet eens aan! En heb geen camera. Sorry.

Gaat nu ff offline..

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

ik wens iedereen veel plezier met zijn/haar telefoon!

Tegen de tijd dat ik hem heb is het 2014..... nooit meer bij algebeld bestellen dus....

• SCARfaceE
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Heb hem nog niet eens aan! En heb geen camera. Sorry.

Gaat nu ff offline..
Snel aan dat ding! :P

't Begint steeds stiller te worden hier zeg, nu ik nog.
Veel plezier AtlAntA!

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
spanx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:31:
ik wens iedereen veel plezier met zijn/haar telefoon!

Tegen de tijd dat ik hem heb is het 2014..... nooit meer bij algebeld bestellen dus....
En nooit meer direct verlengen bij Hi, dat duurt ook nog een week, dat is veel en veel te lang :9...

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-04 00:54

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Het is duidelijk geworden dat de Samung Galaxy SII vanaf vandaag leverbaar is geworden. Nutteloze berichten als "ik heb hem" of "hij ligt thuis" en andere berichten met deze strekking zijn ongewenst en daarmee niet nodig in dit topic! Hou hier rekening mee wanneer je een bericht wil plaatsen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
mobileleon schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:32:
[...]

En nooit meer direct verlengen bij Hi, dat duurt ook nog een week, dat is veel en veel te lang :9...
Ik heb direct verleng bij Hi.nl, kan wel een weekje wachten, zeker omdat ik maar 180,- bij hoef te betalen voor 1 jaar. :P

edit: modbreak was tijdens typen mijn bericht.....excuus

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 11-05-2011 15:36 ]

Verwijderd

Hebben alle winkels van Vodafone landelijk de Galaxy 2 vandaag dan ook in voorraad gekregen of wat?

Verder als je in de winkel verlengt en ze hebben de telefoon op voorraad, krijg je hem dan vandaag mee?

Verwijderd

Laatste keer geweest dat ik iets bestel bij studentmobiel, als een van de eerste in NL besteld op 19 April maar helemaal nada niks van bericht gehad tot op heden. Laat dan in ieder geval ies weten al is het negatief.

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
Voor degene die bij Belsimpel.nl besteld hebben:
Heeft iemand een andere status dan 'Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl'?
Mijne staat namelijk al een week zo.
Pagina: 1 ... 40 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!