Verwijderd

Enig idee waar je momenteel de beste deal kan krijgen?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12 11:34
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Ja dat wel maar daar stond niet bepaald nuttige info in :p

Ja bij mij staat nog hetzelfde bij mn order status als wat hieronder mij staat
Je kan beter weinig goeie info krijgen dan veel waardeloze info. Bijvoorbeeld dat je leverdatum 5x op een dag wijzigd etc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:28:
Enig idee waar je momenteel de beste deal kan krijgen?
Vodafone, en als je echt veel internet wilt Hi.

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
hmd01 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:26:
[...]

Geen indicatie gehad. Mijn order staat op 2 mei. Had hem al in april gepreorderd maar gecancelled en een nieuwe aangemaakt onder de nieuwe voorwaarden van Vodafone 50% korting. Hij zei dat ik er wel bij zou zitten. Bij geen reactie morgen om 12:00 uur weer even een belletje plegen. Anders gewoon naar pdashop.nl en zeker weten dat hij de 18e komt met de 2e batch.
Hm dan heb je iig eerder besteld dan ik.
Ik heb 5 Mei besteld.
Hopen dat ik ook nog bij de eerste batch zit!
Als jij je updates hier kan plaatsen als je contact met ze hebt gehad, dan hoeven we niet allemaal te bellen en kunnen ze hun tijd beter besteden aan het versturen van de toestelen :p

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Kremx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Hm dan heb je iig eerder besteld dan ik.
Ik heb 5 Mei besteld.
Hopen dat ik ook nog bij de eerste batch zit!
Als jij je updates hier kan plaatsen als je contact met ze hebt gehad, dan hoeven we niet allemaal te bellen en kunnen ze hun tijd beter besteden aan het versturen van de toestelen :p
Will do!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Zijn er al mensen die bij Hi kunnen verlengen en bij een 1 jarig Abbo een deel van de toestelprijs er af hebben gepraat via de KS?

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:18:
mail coolblue:
Geachte heer

Nogmaals hartelijk dank voor uw order 4333020 bij PDAshop.nl!

Allereerst excuus voor onze eerder gestuurde lege email.

U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. De eerste, zeer beperkte voorraad hebben wij inmiddels ontvangen en verzonden op basis van binnenkomst van de pre-orders. Vanwege de grote vraag en de zeer beperkte beschikbaarheid zit u echter helaas nog niet bij deze vervroegde zending.

De door ons gecommuniceerde leverdatum van 18-05-2011 blijft staan. U kunt uw toestel, inclusief gratis accessoirepakket t.w.v. € 60,-, dus alsnog netjes op deze datum verwachten. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben? Onze klantenservicemedewerkers zitten op werkdagen tot 22.00 uur voor u klaar op 010-2170277
Zelfde mail ontvangen, stond er bij jou ook in de titel "Vertraging van uw order"? Eventjes panikeerde ik :p.

• sjaan007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12 13:51
Wii4all schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:18:
mail coolblue:
Geachte heer

Nogmaals hartelijk dank voor uw order 4333020 bij PDAshop.nl!

Allereerst excuus voor onze eerder gestuurde lege email.

U heeft bij ons onlangs een pre-order op de Samsung Galaxy S II geplaatst. De eerste, zeer beperkte voorraad hebben wij inmiddels ontvangen en verzonden op basis van binnenkomst van de pre-orders. Vanwege de grote vraag en de zeer beperkte beschikbaarheid zit u echter helaas nog niet bij deze vervroegde zending.

De door ons gecommuniceerde leverdatum van 18-05-2011 blijft staan. U kunt uw toestel, inclusief gratis accessoirepakket t.w.v. € 60,-, dus alsnog netjes op deze datum verwachten. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben? Onze klantenservicemedewerkers zitten op werkdagen tot 22.00 uur voor u klaar op 010-2170277
Kreeg net dezelfde e-mail. Schrok wel even toen ik het onderwerp zag: Vertraging van uw order. Terwijl er bij bestellen al werd aangegeven dat de leverdatum 18 mei zou zijn.

Wanneer heb je besteld? Ik 9 mei.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Zelfde mail ontvangen, stond er bij jou ook in de titel "Vertraging van uw order"? Eventjes panikeerde ik :p.
hehe ik schrok ook al ;)

Ik heb hem op 5 mei sochtends besteld.

met een abbo overstap, ik denk dus dat coolblue/bezorgdienst eerst belt en dan weet ik pas dat hij hopelijk een volgende dag bezorgt kan worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Wii4all op 11-05-2011 11:39 ]

Burp

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Net even gebeld met de PDA-shop en de order 4333020, telefonisch geannuleerd.... |:(

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
niet slim idd ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Wii4all op 11-05-2011 11:40 ]

Burp

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

Algebeld

Hallo ,

Ik begrijp de spoed, we doen ons best alles zo snel mogelijk te leveren. We geven echter geen mensen voorrang, iedereen krijgt geleverd op volgorde van bestelling. En als alles loopt zoals nu, dan gaan we ook alle uitleverdata redden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl

Damn it's good 2b a Tweaker!

• AtlAntA
Peatsmoke schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:38:
Net even gebeld met de PDA-shop en de order 4333020, telefonisch geannuleerd.... |:(
nm@quote

Er was een mede tweaker uitgenodigd voor Samsungs launch party toch? Ben wel benieuwd hoe dat gaat en wat er gezegd wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 11:43 ]

• Peatsmoke
  • Niet online
Dat bedoel ik dus....
Wellicht dat hij in de toekomst beter nadenkt, nu dit gebeurd is... :+

• pricing
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 19:12
Even voor die gasten die gisteravond bij Bol.com wat besteld hadden:
Krijgen jullie ook daadwerkelijk vandaag geleverd? (of wellicht hebben jullie 'm al?)

De levertijd staat nu op "vermoedelijk 2-3 weken".. Wel zuur als je daarvoor je pre-order geannuleerd hebt zoals sommigen hier gedaan leken te hebben.

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
Kremx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Nou hopen dat we er bij zitten dan...
Zou fijn zijn als ik mijn toestel nog voor het weekend binnen heb.
Deze beste man wist niet het aantal pre-orders te vertellen en het aantal toestellen verwacht?

Even om een indicatie te krijgen, wanneer heb jij besteld?
Ik heb 25 april besteld, mag toch hopen dat ik bij de eerste levering zit

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
offtopic maar misschien handig voor mensen die de S2 bij KPN willen bestellen..:

http://www.spitsnieuws.nl...n_knijpt_klanten_uit.html

• AtlAntA
spanx schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:41:
Algebeld

Hallo ,

Ik begrijp de spoed, we doen ons best alles zo snel mogelijk te leveren. We geven echter geen mensen voorrang, iedereen krijgt geleverd op volgorde van bestelling. En als alles loopt zoals nu, dan gaan we ook alle uitleverdata redden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl
Was dat de reactie op je "boze" mailtje van gisteren?

• xalvo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-12 23:03
pricing schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:42:
Even voor die gasten die gisteravond bij Bol.com wat besteld hadden:
Krijgen jullie ook daadwerkelijk vandaag geleverd? (of wellicht hebben jullie 'm al?)

De levertijd staat nu op "vermoedelijk 2-3 weken".. Wel zuur als je daarvoor je pre-order geannuleerd hebt zoals sommigen hier gedaan leken te hebben.
11.05.2011:
Chauffeur is onderweg

• Almeidacorp
  • Laatst online: 22-02-2022
thijsn schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, laat me weten wanneer je 't hebt!
Maar maar maar... het is morgen mn verjaardag... :( :P Ben overigens niet 5... Ook al gedraag ik me wel soms zo.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-12 17:19
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Haha ok sorry wist ik niet.
Mijn Tel is geleverd door GLS.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ik heb ook de 'vertragingsmail' van coolblue ook gekregen.
De 1ste batch van coolblue (100 stuks) zijn gisteren overgeleverd aan de pakketdienst/post.
Deze personen krijgen dus vandaag hun GS2.
Ook heb ik gisteren nog een mailtje gestuurd naar coolblue en ze hebben me verteld dat alle gsm's ten laatste 18 mei in huis zijn bij de pre-orders.

Vroeger is altijd beter, maar je zult hem ten laatste sowieso de 18e in huis hebben.

Steam: Grim

• Peatsmoke
  • Niet online
Almeidacorp schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Maar maar maar... het is morgen mn verjaardag... :( :P Ben overigens niet 5... Ook al gedraag ik me wel soms zo.
Als ik de reacties hier lees en zie hoeveel 'ervan afhangt om de eerste te zijn' ben je dan nog een van de oudste... :F

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Ok thanks... ik was er al bang voor dat het klopte wat ik eerder vertelde...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:24
Ewivis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:45:
[...]

oh bummer dan heb ik dus geen idee hoelaat ie geleverd wordt. het is best lekker weer zit er niet op te wachten om hele dag thuis te zitten.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

tweakers met Vodafone!? hoe snel kom je over je datalimiet van 1gb? onderweg naar werk (45mins trein) check ik wat nieuwssites en twitter/facebook en whatsapp ik.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De gouden tip van vandaag: de Galaxy S2 is volop leverbaar voor 525 euro op Ritel.nl. Net besteld, morgen binnen:) :) :9~ :) :P

• Phusebox
alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:50:
De gouden tip van vandaag: de Galaxy S2 is volop leverbaar voor 525 euro op Ritel.nl. Net besteld, morgen binnen:) :) :9~ :) :P
Ik dacht dat jij bij Vodafone werkte? Krijg je toch zeker wel korting daar?

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 09:22
Ik denk dat ik volgend jaar maar gewoon een webshop begin en 1 model bestel bij samsung voor verkoop en dan aan mezelf verkoop. Dan heb ik hem wel op tijd...... XD

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Grimgor_6x3 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:53:
Ik denk dat ik volgend jaar maar gewoon een webshop begin en 1 model bestel bij samsung voor verkoop en dan aan mezelf verkoop. Dan heb ik hem wel op tijd...... XD
En waarschijnlijk nog goedkoper ook ;)

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grimgor_6x3 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:53:
Mijn SGS 2 is net binnen in belgie bij m'n vriendin, ik zit helaas op de Maasvlakte Rotterdam aan het werk, vanavond lekker spelen 8)7

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

gsmeasy.nl heeft een voorraad dat binnen 24 uur wordt geleverd!!

http://www.gsmeasy.nl/com...28&f_bundelid_1=&f_id=117

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb je de prijs los gezien ;) 580 euro ;w

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-12 16:53
mafiatounes schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Mijn SGS 2 is net binnen in belgie bij m'n vriendin, ik zit helaas op de Maasvlakte Rotterdam aan het werk, vanavond lekker spelen 8)7
Waar had je hem dan besteld?

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 10:57

spanx

_Sp[A]nX_

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:44:
[...]

Was dat de reactie op je "boze" mailtje van gisteren?
Ik had geen boze mail gestuurd gisteren... :)

Damn it's good 2b a Tweaker!

• Phusebox
Tegen alle verwachtingen in is GLS net geweest... Ladies and gentlemen, we've got him.

• Peatsmoke
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:00:
Tegen alle verwachtingen in is GLS net geweest... Ladies and gentlemen, we've got him.
Suc6 ermee dan! :)

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:06:
[...]

GLS heeft ook geen tracking systeem of wel?
http://www.gls-belgium.com/en/home/index.html, normaal kan je daar je pakket traceren. Of j bent waarschijnlijk van Nederland? Zelf werk ik bij GLS zolder...

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Gefeliciteerd, jij schrijft dus een review?
Foto's? :9~

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
Het lijkt wel een sprookje, aan het einde komt alles goed ;)

Hoe zijn de eerste indrukken? (mogen in het andere topic )

• Phusebox
Vroeg me alleen af of iedereen een tweede seal over zijn doos had, en een telefoon vol vingervlekken :(
Zou vodafone dan toch branded software erop gezet hebben? Kan em nu nog niet testen.

• Peatsmoke
  • Niet online
-WarAx- schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Gefeliciteerd, jij schrijft dus een review?
Foto's? :9~
Laat hem nu eerst eens uitpakken, testen en fappen eh... spelen.
Die reviews komen wel....

Verwijderd

Net heb ik met Vodafone gebeld.

Ik wilde weten of ze Samsung Galaxy 2 leverbaar hadden via ofwel telefonische service alswel op de Vodafone locatie in Zwolle.

Krijg ik als reactie dat ze uberhaupt nog niets gehad hebben en niet weten per wanneer de SGSII leverbaar is.
Ook volhouden terwijl ik hem geconfronteerd heb met de leveringen die al lopen.

Verder kun je niet met een locatie Zwolle bellen, maar weten zij ook de voorraad niet.

Iemand die in Zwolle al meer weet?

Anders pak ik uurtje eerder vrij en haal ik hem meteen op vandaag.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 11:15
Neem je nu wel al je negatieve reacties terug? :P

PSN ID: Beest41

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:04:
Vroeg me alleen af of iedereen een tweede seal over zijn doos had, en een telefoon vol vingervlekken :(
Zou vodafone dan toch branded software erop gezet hebben? Kan em nu nog niet testen.
Dat is dan weer een minpuntje. Ben wel blij voor je dat je hem hebt.

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik heb Studentmobiel maar een mailtje gestuurd waarom andere mensen 'm eerder krijgen dan ik die 'm later hebben opgestuurd. Geen probleem als ze een goede reden heb, anders vind ik het gewoon jammer.

• Peatsmoke
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:04:
Ach, wat maakt het uit... die software kun je eraf gooien en nieuwe erop zetten.
Alleen, die vingervlekken... hmmzzzz.... Misschien omdat het de eerste zending betrof, was er bij de werknemers van Vf ook interesse voor het toestel...
Ik zou hem terugsturen als ie gebruikt is!

[ Voor 0% gewijzigd door Peatsmoke op 11-05-2011 12:08 . Reden: typo ]

Verwijderd

Twister360 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:06:
Zijn er mensen die bij GSMWijzer/Studentmobiel hebben besteld met nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone en bij wie de SGS II al verzonden is?
Heb hem 30 april besteld, 5 mei contract ontvangen, nog steeds is het contract niet goedgekeurd en is hij dus nog niet verzonden. Ik stap alleen wel over van Ben naar Vodafone met nummerbehoud.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 12:17 . Reden: foutje in data ]

• Peatsmoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Heb hem 30 april besteld, 5 april contract ontvangen, nog steeds is het contract niet goedgekeurd en is hij dus nog niet verzonden. Ik stap alleen wel over van Ben naar Vodafone met nummerbehoud.
Knap... 30 april bestellen en 5 april een contract krijgen...
Was dat op voorhand? |:( 8)7
:+

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jo... schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Waar had je hem dan besteld?
Bij smartphoneshop.be

Multiple pc builds in progress

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 10:46
[...]

Heb hem 30 april besteld, 5 april contract ontvangen, nog steeds is het contract niet goedgekeurd en is hij dus nog niet verzonden. Ik stap alleen wel over van Ben naar Vodafone met nummerbehoud.
Is bij iedereen zo die hem daar heeft besteld met overstap. Wat dan nog het nut is geweest van een pre-order plaatsen bij één van deze zaken is mij een raadsel. Mijn laatste bestelling daar in ieder geval.

Verwijderd

Peatsmoke schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:06:
[...]

Ach, wat maakt het uit... die software kun je eraf gooien en nieuwe erop zetten.
Alleen, die vingervlekken... hmmzzzz.... Misschien omdat het de eerste zending betrof, was er bij de werknemers van Vf ook interesse voor het toestel...
Ik zou hem terugsturen als ie gebruikt is!
hahaha, heeft 'ie em net!!! :D best zuur

Verwijderd

[...]

Ik stap ook over van Ben naar Vodafone met nummerbehoud. Mag ik vragen wat jij als einddatum contract hebt ingevuld? Hopelijk heb ik het goed gedaan.

• macweeds
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:13:
[...]

Ik stap ook over van Ben naar Vodafone met nummerbehoud. Mag ik vragen wat jij als einddatum contract hebt ingevuld? Hopelijk heb ik het goed gedaan.
Gewoon de einddatum van mijn contract en dat is bij mij 28 juli.

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
macweeds schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:
[...]

Is bij iedereen zo die hem daar heeft besteld met overstap. Wat dan nog het nut is geweest van een pre-order plaatsen bij één van deze zaken is mij een raadsel. Mijn laatste bestelling daar in ieder geval.
Idem, dit is niet waarom ik een pre-order doe.

Mijn laatste bestelling bij Studentmobiel / GSMwijzer, die het blijkbaar als enige nodig vinden om te wachten tot de telefoon er is alvorens het contract te versturen.

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Aaaah ik heb al 2 TNT busjes langs zien komen maar nog steeds geen die langs m'n huis is gekomen voor levering van telefoon. |:(
Lijkt wel een marteling, haha. Maargoed, nog maar even wachten dus.

• macweeds
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:16:
[...]

Idem, dit is niet waarom ik een pre-order doe.

Mijn laatste bestelling bij Studentmobiel / GSMwijzer, die het blijkbaar als enige nodig vinden om te wachten tot de telefoon er is alvorens het contract te versturen.
Sterker nog, ze geven als reden op dat ze zeker willen zijn dat ze kunnen leveren.
Dit terwijl er gisteren meerdere toestellen verstuurd zijn voor andere order 8)7

• Peatsmoke
  • Niet online
hahaha, heeft 'ie em net!!! :D best zuur
Ja, da's waar! Maar zou jij een tweedehands toestel willen hebben?
Wie weet, is dat toestel al op een beurs geweest of heeft een werknemer dat ding al uitgebreid thuis getest, heeft de hond erover gepiest, of weet ik wat...

Voor dat geld wil je ook een nieuw product. Vroeguh, zaten er stickertjes op dat je het toestel of de apparaten moest weigeren als de seal verbroken was...
Nu krijg je een toestel dat zichtbare gebruikssporen heeft....
Mijn oude Omnia was ook branded van VF, maar vingersporen heb ik daar nooit op gevonden. Bovendien was de doos gewoon ongeschonden en niet opnieuw geseald.

Verwijderd

macweeds schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:14:
[...]

Gewoon de einddatum van mijn contract en dat is bij mij 28 juli.
Oke bedankt. Ik heb een maand opzegtermijn, dus als het goed is loopt mijn "contract" bij Ben tot een maand nadat het wordt opgezegd.

• EmielFB
  • Laatst online: 19-11-2024
Morgen krijg ik hem binnen van de Phone House, ga hem eind van de dag halen. Waarom moeilijk doen en heel de dag wachten :) op een verzending van online shop. Ze hadden er nog genoeg op voorraad.

Mocht net al met de galaxy sii van een medewerker spelen, wat een apparaat man!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Ik ben net de Vodafone-winkel binnengestapt en heb er eentje mee kunnen nemen (Arnhem).
Geen preorder en niet gereserveerd oid.
Misschien een nuttige tip voor de mensen die niet langer willen wachten op hun bestelling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:13:
[...]

Ik had woensdag 4 mei thuis het contract ontvangen. Ben had ik natuurlijk nog niet opgezegd. Dus ik wist niet wat de eind datum moest zijn. Ik eventjes GSMwijzer.nl gebeld en toen kreeg ik een dame aan de lijn die zei van: "als je hem vandaag opstuurt naar ons dan zet je er 4 juni op." Ik vervolgens: "maar als ik hem nu opstuur dan hebben jullie hem morgen (5 mei) pas binnen en dán kunnen jullie pas het abonnement opzeggen van Ben. En met 1 maand opzegtermijn moet ik dan niet 5 juni opschrijven?" Toch moest ik 4 juni opschrijven volgens haar. Dat maar gedaan dan.

Hopelijk krijg ik geen gezeik. En anders dan ga ik niet meer op het contract wachten, invullen en terug opsturen. Dan doe ik het gewoon via de mail. Wist eerst helemaal niet dat dat kon.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 12:28 . Reden: typo ]

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Ik had woensdag 4 mei thuis het contract ontvangen. Ben had ik natuurlijk nog niet opgezegd. Dus ik wist niet wat de eind datum moest zijn. Ik eventjes GSMwijzer.nl gebeld en toen krijg ik een dame aan de lijn die zei van: "als je hem vandaag opstuurt naar ons dan zet je er 4 juni op." Ik vervolgens: "maar als ik hem nu opstuur dan hebben jullie hem morgen (5 mei) pas binnen en dán kunnen jullie pas het abonnement opzeggen van Ben. En met 1 maand opzegtermijn moet ik dan niet 5 juni opschrijven?" Toch moest ik 4 juni opschrijven volgens haar. Dat maar gedaan dan.

Hopelijk krijg ik geen gezeik. En anders dan ga ik niet meer op het contract wachten, invullen en terug opsturen. Dan doe ik het gewoon via de mail. Wist eerst helemaal niet dat dat kon.
Ik zou gewoon je 'pre-order' cancellen en naar een winkel toelopen. Zit er zelf ook aan te denken om dat te doen.

Verwijderd

ik denk niet dat ik de contract kan annuleren als je al alles heb gestuurd,anders deed ik dat en gin ik het kopen naar de winkel maar moet wachten jammer genoeg

Verwijderd

Peatsmoke schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:
[...]

Ja, da's waar! Maar zou jij een tweedehands toestel willen hebben?
Wie weet, is dat toestel al op een beurs geweest of heeft een werknemer dat ding al uitgebreid thuis getest, heeft de hond erover gepiest, of weet ik wat...

Voor dat geld wil je ook een nieuw product. Vroeguh, zaten er stickertjes op dat je het toestel of de apparaten moest weigeren als de seal verbroken was...
Mijn oude Omnia was ook branded van VF, maar vingersporen heb ik daar nooit op gevonden. Bovendien was de doos gewoon ongeschonden en niet opnieuw geseald.
je hebt uiteraard gelijk, maar ik vond het een uitmuntende tentoonspreiding van uitersten:
eindelijk heb je hem binnen, na heeeeel lang wachten en frustraties, moet/ga/wil je hem terugsturen! :)
i can appreciate the irony :)

• macweeds
Ik betaal nu "slechts" 270 euro bij voor een 1-jarig abo van VF, daar kan geen winkel tegenop, nee dan maar een week langer wachten!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:26:
[...]

Ik zou gewoon je 'pre-order' cancellen en naar een winkel toelopen. Zit er zelf ook aan te denken om dat te doen.
Mij boeit het niet of ik nog een weekje moet wachten of niet. Heb nu ook nog steeds een top toestel. Eigenlijk is vervanging geeneens nodig.

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:26:
ik denk niet dat ik de contract kan annuleren als je al alles heb gestuurd,anders deed ik dat en gin ik het kopen naar de winkel maar moet wachten jammer genoeg
Kan wel, thuiswinkelwet. Je zit nog binnen de 7 dagen dus als je nu belt kun je gewoon cancellen

• Phusebox
Peatsmoke schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:
[...]
Er zat ook een seal op, maar daar hebben ze gewoon zelf een nieuwe overheen geplakt... Dat is zo dubbel. Bij HTC krijg je meestal ook een extra seal in de doos, voor de winkels zodat ze hem opnieuw kunnen sealen.

Daarom vroeg ik me af of iedereen dus 2 over elkaar geplakte seals had.

• Pyrone89
Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Er zat ook een seal op, maar daar hebben ze gewoon zelf een nieuwe overheen geplakt... Dat is zo dubbel. Bij HTC krijg je meestal ook een extra seal in de doos, voor de winkels zodat ze hem opnieuw kunnen sealen.

Daarom vroeg ik me af of iedereen dus 2 over elkaar geplakte seals had.
Lol, een extra seal in de doos. Dat haalt het hele principe van een seal onderuit.

Ik zou hem terugsturen of korting eisen. We hebben het hier niet over een telefoontje van 50 euro

• Villains
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:26:
[...]

Ik twijfel zelf ook erg, om die reden heb ik ook net een mailtje gestuurd naar studentmobiel. Wanneer hun reageren dat ik niet bij de eerste bestelling zit cancel ik 'm linea recta, vervolgens naar de stad. Dan was 't ook mee bekant de laatste keer Studentmobiel, aangezien andere mensen met een latere bestelling nog eerder hebben gehad.

Maar tot nu toe hebben ze nog niet gereageerd...

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
macweeds schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:
[...]

Sterker nog, ze geven als reden op dat ze zeker willen zijn dat ze kunnen leveren.
Dit terwijl er gisteren meerdere toestellen verstuurd zijn voor andere order 8)7
Sterker nog, ik heb naar aanleiding van hun verhaal dat de Glalaxy S2 niet in het systeem van T-mobile stond T-mobile zelf maar eens gebeld met dit verhaal.

Conclusie: onzin! toestel staat al sinds 9 mei in hun systeem en het toestel type is _GEEN_ verplicht veld in het systeem wat resellers gebruiken!

Overigens wist de erg vriendelijke meneer van T-mobile me te vertellen dat hij morgen via hun site te bestellen is :)

* Verderf gaat gsmwijzer eens pissig bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 11-05-2011 12:31 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Kbaboss
  • Laatst online: 05-12 21:58
[quote]joswillems86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:22:
Ik ben net de Vodafone-winkel binnengestapt en heb er eentje mee kunnen nemen (Arnhem).
Misschien een nuttige tip voor de mensen die niet langer willen wachten op hun bestelling.
[/quote

Ook tweede seal??
branded/unbranded ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:04:
Net heb ik met Vodafone gebeld.

Ik wilde weten of ze Samsung Galaxy 2 leverbaar hadden via ofwel telefonische service alswel op de Vodafone locatie in Zwolle.

Krijg ik als reactie dat ze uberhaupt nog niets gehad hebben en niet weten per wanneer de SGSII leverbaar is.
Ook volhouden terwijl ik hem geconfronteerd heb met de leveringen die al lopen.

Verder kun je niet met een locatie Zwolle bellen, maar weten zij ook de voorraad niet.

Iemand die in Zwolle al meer weet?

Anders pak ik uurtje eerder vrij en haal ik hem meteen op vandaag.
Zoals ik al eerder verteld heb, hebben ze bij VF 2 voorraden, voor telefonisch en verlening en voor online verkoop.

• SCARfaceE
Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Sterker nog, ik heb naar aanleiding van hun verhaal dat de Glalaxy S2 niet in het systeem van T-mobile stond T-mobile zelf maar eens gebeld met dit verhaal.

Conclusie: onzin! toestel staat al sinds 9 mei in hun systeem en het toestel type is _GEEN_ verplicht veld in het systeem wat resellers gebruiken!

Overigens wist de erg vriendelijke meneer van T-mobile me te vertellen dat hij morgen via hun site te bestellen is :)

* Verderf gaat gsmwijzer eens pissig bellen.
Hmm je hebt een sterk punt, vertel gelijk dat er meerdere mensen pissig zijn om dit. Ik zal straks ook nog even bellen met hetzelfde verhaal. ;)

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Kbaboss schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:32:
[quote]joswillems86 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:22:
Ook tweede seal??
branded/unbranded ?
[/quote]
Tweede seal? Er zat een seal op de verpakking (gesloten, geopend in de winkel waar ik bij stond) en het apparaat zat zelf nog vol beschermstickers.
Verder is hij unbranded.

• macweeds
Pyrone89 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Kan wel, thuiswinkelwet. Je zit nog binnen de 7 dagen dus als je nu belt kun je gewoon cancellen
Geldt niet voor diensten.

Annuleren kan echter wel, omdat ze de contracten nog niet verstuurd hebben naar VF.

Verwijderd

phonehuis maastricht niet op voorrand weit iemand of een winkel in maastricht de telefoon op voorrand heb??

• Sander H
  • Laatst online: 22:07
voorrand? :P

Verwijderd

upsss sorry
belcompany heb het wel yupiiii ga hem meten halennnn

Verwijderd

[...]

Ik had woensdag 4 mei thuis het contract ontvangen. Ben had ik natuurlijk nog niet opgezegd. Dus ik wist niet wat de eind datum moest zijn. Ik eventjes GSMwijzer.nl gebeld en toen kreeg ik een dame aan de lijn die zei van: "als je hem vandaag opstuurt naar ons dan zet je er 4 juni op." Ik vervolgens: "maar als ik hem nu opstuur dan hebben jullie hem morgen (5 mei) pas binnen en dán kunnen jullie pas het abonnement opzeggen van Ben. En met 1 maand opzegtermijn moet ik dan niet 5 juni opschrijven?" Toch moest ik 4 juni opschrijven volgens haar. Dat maar gedaan dan.

Ik heb het contract gister gemaild en er 11 juni op gezet. Dus je bent in ieder geval niet de enige, mocht het niet goed lopen. Maar ik heb er wel vertrouwen in!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:41:
upsss sorry
belcompany heb het wel yupiiii ga hem meten halennnn
Jemig je kan toch wel een beetje proberen om normale taal te gebruiken? Zijn hier niet op hyves.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:32:
[...]

Zoals ik al eerder verteld heb, hebben ze bij VF 2 voorraden, voor telefonisch en verlening en voor online verkoop.
Dus dan is er geen manier om er achter te komen of Vodafone hem in Zwolle op voorraad heeft? Behalve binnenlopen terwijl ik in Nijmegen werk en niet zomaar weg kan...

Verwijderd

[...]

Je moet gewoon einddatum van je huidige contract er op zetten, de datum dat je contract afloopt bij je huidige provider. Dat heeft niks met de huidige datum te maken, aight?

Mijn einddatum bij Hi is 6-8-2011 dit heb ik er dan ook op gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 12:46 ]

• Verderf
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Hmm je hebt een sterk punt, vertel gelijk dat er meerdere mensen pissig zijn om dit. Ik zal straks ook nog even bellen met hetzelfde verhaal. ;)
Net gedaan, volgens de mevrouw gebruiken ze een speciaal systeem ofzo om 100en mensen tegelijk aan te sluiten. ze verwachten vrijdag weer een levering en als ik T-mobile moet geloven dat hij morgen in hun systeem staat dan moet dat helemaal goed komen, maar dan word het wel na het weekend.

Mevrouw aan de telefoon snapte het wel dat ik het verveld vond " want het is natuurlijk uw nieuwe speeltje, U wilt ermee friemelen enzo :')"

[ Voor 11% gewijzigd door Verderf op 11-05-2011 12:47 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• haakjesluiten
Ik heb hem binnen =D

Net als phusbox was de seal al een keer gebroken en was er een nieuwe overheen geplakt en zatten er vingerafdrukken op de stickers....

De accu zat nog wel ingepakt en ik kon geen gebruikers sporen vinden dus maar gewoon uitgepakt en ingebruik genomen maar vreemd is het wel!

Verwijderd

ze zijn gewoon handmatig gecontroleerd! :P

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-12 17:19
Crazyanz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:47:
Ik heb hem binnen =D

Net als phusbox was de seal al een keer gebroken en was er een nieuwe overheen geplakt en zatten er vingerafdrukken op de stickers....

De accu zat nog wel ingepakt en ik kon geen gebruikers sporen vinden dus maar gewoon uitgepakt en ingebruik genomen maar vreemd is het wel!
ben beniewd hoe het bij mijne is... maar hij ligt thuis :( pas om 16:30 thuis :( ga extra hard rijden! >:)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Villains
Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Net gedaan, volgens de mevrouw gebruiken ze een speciaal systeem ofzo om 100en mensen tegelijk aan te sluiten. ze verwachten vrijdag weer een levering en als ik T-mobile moet geloven dat hij morgen in hun systeem staat dan moet dat helemaal goed komen, maar dan word het wel na het weekend.
En de rest van de levering is er dus sowieso al wel gewoon uit? Dannnn wordt het misschien namelijk naar de stad toe fietsen, alleen dat ik nu geen tijd heb gvd:(

• SCARfaceE
Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:46:
[...]

Mevrouw aan de telefoon snapte het wel dat ik het verveld vond " want het is natuurlijk uw nieuwe speeltje, U wilt ermee friemelen enzo :')"
Gek genoeg zijn zij dan de enige die zo een systeem gebruiken? Achja, dat wordt wachten. Hopelijk krijgt T-Mobile zijn zaakjes wel op orde morgen dan.

• AtlAntA
Ik heb hem binnen =D

Was de folie van voor en achterkant af? of is die er af geweest? Kon je dat zien?

• Verderf
SCARfaceE schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:49:
[...]

Gek genoeg zijn zij dan de enige die zo een systeem gebruiken? Achja, dat wordt wachten. Hopelijk krijgt T-Mobile zijn zaakjes wel op orde morgen dan.
In hun speciale systeem is het verplicht het toestel te kiezen, de T-mobile soft die bijv in de winkel word gebruikt heeft dat niet als verplicht veld.. naja raar verhaal allemaal zo.

• SCARfaceE
Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:50:
[...]

In hun speciale systeem is het verplicht het toestel te kiezen, de T-mobile soft die bijv in de winkel word gebruikt heeft dat niet als verplicht veld.. naja raar verhaal allemaal zo.
In principe zou het kunnen dat het gewoon een onzinverhaal is. Want van wat ik heb gelezen hier zijn er ook mensen die het toestel nog niet opgestuurd hebben gekregen zonder een T-Mobile abonnement erbij..

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Met het kleine beetje Telco ervaring die ik heb:

T-Mobile gebruikt een aansluitprogramma waarin een IMEI nummer van een toestel moet worden opgegeven omdat aan de hand daarvan extra vergoeding aan de verkoper wordt over gemaakt. Dit achteraf toevoegen is niet mogelijk en om te voorkomen dat de verkoper geld mis loopt, moeten zij dus het toestel hebben voordat het wordt aangesloten :)

• haakjesluiten
AtlAntA schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:50:
[...]

Was de folie van voor en achterkant af? of is die er af geweest? Kon je dat zien?
ik vermoed dat folies er niet zijn af geweest omdat er geen vingerafdrukken op het toestel zelf te vinden waren.

• AtlAntA
nm

[ Voor 124% gewijzigd door AtlAntA op 11-05-2011 13:01 ]

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-12 17:32
dus die zijn ook al begonnen met uitleveren...spijtig dat ik niet gepreorderd heb, dan maar hopen dat ie de 18de gewoon af te halen is.

• Kbaboss
  • Laatst online: 05-12 21:58
Ik heb hem binnen =D

Vriendin had laatst (enige maanden geleden) via Hi online shop de Galaxy S besteld en daabij was ook de zegel verbroken...

Op de sticker stond zoiets vermeld als...bij verbroken zegel niet accepteren .en ze heeft me terug gestuurd.
Toen er maar eentje in de Hi winkel gehaald..

Verwijderd

glenner schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:59:
[...]

dus die zijn ook al begonnen met uitleveren...spijtig dat ik niet gepreorderd heb, dan maar hopen dat ie de 18de gewoon af te halen is.
Dan was je ook niet zeker... ik heb hem gepreorderd en heb hem nog niet binnen....

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32

13art

Moderator Mobile
Ik heb hem binnen =D

Was er niet al eerder in het topic iemand die een bericht van VF had ontvangen waarin stond dat ze het pakket op compleetheid hadden gecontroleerd en compleet bevonden was? Misschien dat dat bij deze ook het geval is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1 ... 39 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!