Alleen "het" mailtje met "Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland... etc... " ... en de eeuwige bestel status info.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:49:
[...]
hebben ze jou al wat laten weten ? of weetje ook gewoon nog helemaal niks? wil wel is weten wanneer ze nu is echt gaan leveren..
Ik heb hem ook bestel met korting.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:38:
[...]
Check maar eens, net voor dat je kunt gaan betalen. Dan komt ie weer gewoon op 530 uit.
Edit: is dr iemand die bij BOL heeft besteld? Is dr echt al voorraad?
In eerste instantie kwam ik ook weer op 530euro maar heb het nog een keer geprobeerd, toen lukte het wel.
Daarna kwam ik erachter dat je de code ook op het laatst nog kan invullen (net voordat je betaald) als je in de menu zit waar je waardebonnen kan bijbestellen en hem kan in laten pakken..
Over de status kan ik je nog niet mee helpen, bij mij staat dat het nog "wordt verwerkt", ik hou je op de hoogte..
Zo, heb mijn bestelling van 2 mei helaas moeten annuleren voor een betere deal. Scheelt mij precies 110 euro! Helaas kon ik niet op de zelfde plaats in de wachtrij worden geplaatst, dus nu maar hopen dat ze genoeg voorraad hebben om ook mij maandag toch een de telefoon op te sturen.
Verwijderd
ja heel vervelend allemaal, normaal bestel ik altijd bij typhone maar belsimpel was goed koper...tikimotel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:52:
[...]
Alleen "het" mailtje met "Belsimpel.nl krijgt als een van de eerste shops in Nederland... etc... " ... en de eeuwige bestel status info.
ik kijk elk uur me e-mail en me status maar ja dat doe ik nu al een anderhalve week... word beetje moe van
Bij mij was hij nu 159,-, maar nog altijd beter dan 269,- van 2 mei... Zitten wel 5215 bestellingen tussen 2 mei en 12 mei (alle toestellen)
Verwijderd
ik koop al mijn telefoons los! en heb dan een sim only abbo, die ik al 10 jaar heb of zo
is voor mij elke keer weer goed koper dan een abbo + tel
Verwijderd
Ja ik heb mijn oude geannuleerd en toen die aanbieding van HI 20 voor 24,95 besteld(Verlening).Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:46:
Zijn er al mensen die bij Hi hebben besteld die hebben geannuleerd en opnieuw hebben besteld voor een betere prijs?
Klopt, dat hierboven is een persoonlijke aanbieding voor verlenging.s3. schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:04:
Als ik nu kijk naar Hi met dezelfde producten als in de screenshot hierboven, is hij 169,95...??
Ow dan heb ik blijkbaar de 'verlenging' stukje gemistRuben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:05:
[...]
Klopt, dat hierboven is een persoonlijke aanbieding voor verlenging.
Prijzen zien er bij Hi nu opzich best redelijk uit qua bijbetaling!
Verwijderd
Post voortaan aub inhoudelijk, want hier heeft niemand wat aan.
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 12-05-2011 19:12 ]
Heb 'm maar besteld, want dit is echt belachelijk goedkoop bij een 1-jarig abonnement. Bij VF had het met €209,- bijbetalen gekost bij verlengen en wat bereik en voorwaarden ontlopen ze elkaar niet.
Zeker goeie deal, zelfs nog goedkoper dan een los toestel, alleen nu met abo!BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Mijn verlenging bij Hi is 3 x 22,50 + 9 x 35 + 90 euro toestelprijs = totale bedrag ca. 470 euro.
[ Voor 100% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 19:23 ]
Verwijderd
Heb net HI gebeld, en ongeveer 50 euro teruggekregen, omdat er een nieuwe aanbieding in de shop was.BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Mijn verlenging bij Hi is 3 x 22,50 + 9 x 35 + 90 euro toestelprijs = totale bedrag ca. 470 euro.
Als ik dit bericht lees, blijf ik het vreemd vinden allemaal.
Ik begrijp dat er verschillende retentiecodes zijn, maar dit verschil is wel gigantisch?????
Is dat zonder internet?BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:14:
Hoe bedoel je teruggekregen? Toen ik belde konden ze niks aan mijn order veranderen...Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:19:
[...]
Heb net HI gebeld, en ongeveer 50 euro teruggekregen, omdat er een nieuwe aanbieding in de shop was.
Als ik dit bericht lees, blijf ik het vreemd vinden allemaal.
Ik begrijp dat er verschillende retentiecodes zijn, maar dit verschil is wel gigantisch?????
Prijzen van abo zijn nu ook zo'n 5 euro goedkoper dan vanmiddag. (27,45 -> 22,45 bij Hi 25)
Ben van 711,85 euro gegaan naar 542,30 euro voor 1 jaar... Dus maar goed dan ik heb geannuleerd en opnieuw heb besteld.
Zucht.. ondanks dat ik me had voorgenomen om nog een paar maandjes met de Galaxy S 1 te gaan doen, kon ik de Bol.com prijs van 504,50 niet weerstaan. Morgen in huis 
Meteen maar de S 1 te koop zetten, dan valt het uiteindelijk weer heel erg mee.
Meteen maar de S 1 te koop zetten, dan valt het uiteindelijk weer heel erg mee.
[ Voor 19% gewijzigd door Sander H op 12-05-2011 19:29 ]
Dat zijn nog eens leuke verlengingsdeals! Zulke tref je gewoon niet bij T-Mobile. Meteen doen als je reeds bij Hi zit zou ik zeggen, krijg je gewoon je abbo gratis bij de SGSII
En je mag gespreid betalen voor je SGS II
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 12-05-2011 19:30 ]
Hahaha nu mijn verhaal over Hi:
Heengebeld en gezegd dat ik mijn order wou veranderen naar Hi25 1 jarig, had al 69,95 betaald van mij eerste. De man zou overleggen maar had last van een 'storing' ik zou morgen terug moeten bellen. Ik zei tegen hem: wat nou als u mijn order nu annuleert en ik de bestelling via Hi plaats. Kon niet volgens de jongeman aangezien daar 17 dagen tussen zouden zitten.
Eigenwijs als ik was heb ik gekeken op de Hi site na mijn telefoontje en gewoon op verlengen geklikt. Ik heb de 90 euro overgemaakt en mijn order geplaatst. Nu heb ik dus 2 orders lopen.
Mijn eerste order:
Hi 25 2 jaar, Internet Extra. 70 bijbetalen
Hi 25 1 jaar, internet extra, 80 bijbetalen.
70 en 80 zijn al betaald. Ga zometeen heenbellen om te vragen of ik mijn order op kan zeggen en mijn 70 euro terug kan krijgen:)
ik neem aan dat ik sowieso niet aan 2 abonnementen vast kom te zitten?
Heengebeld en gezegd dat ik mijn order wou veranderen naar Hi25 1 jarig, had al 69,95 betaald van mij eerste. De man zou overleggen maar had last van een 'storing' ik zou morgen terug moeten bellen. Ik zei tegen hem: wat nou als u mijn order nu annuleert en ik de bestelling via Hi plaats. Kon niet volgens de jongeman aangezien daar 17 dagen tussen zouden zitten.
Eigenwijs als ik was heb ik gekeken op de Hi site na mijn telefoontje en gewoon op verlengen geklikt. Ik heb de 90 euro overgemaakt en mijn order geplaatst. Nu heb ik dus 2 orders lopen.
Mijn eerste order:
70 en 80 zijn al betaald. Ga zometeen heenbellen om te vragen of ik mijn order op kan zeggen en mijn 70 euro terug kan krijgen:)
E-Mail van Bol.com
Geachte heer .....,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 mei 2011.
Het door u op 12 mei bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 1 werkdag. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling op 13 mei te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Peter Scharis
Dus Zaterdag in huis
Geachte heer .....,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 mei 2011.
Het door u op 12 mei bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 1 werkdag. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling op 13 mei te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Peter Scharis
Dus Zaterdag in huis
w00t, zojuist sms + mail gekregen van Coolblue
Uw bestelling bij PDAshop.be met ordernummer 4348464 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Steam: Grim
Verwijderd
Mijn bestelstatus op smartphoneshop.be is aangepast van "Je bestelling wordt ingepakt." naar "Je bestelling is ingepakt."
Ik neem aan dat ik vanavond een berichtje zou kunnen ontvangen met de melding dat het pakketje verzonden is?
Ik neem aan dat ik vanavond een berichtje zou kunnen ontvangen met de melding dat het pakketje verzonden is?
Verwijderd
Goed nieuws voor alle belsimpel bestellers. Belsimpel heeft m'n S2 vandaag vestuurd!
Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.
Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.
De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:
Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
1 Samsung Galaxy S II i9100 Black
Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.
Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.
Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
Binnen dit en enkele minuten krijg je sms + e-mail normaal gezienVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:32:
Mijn bestelstatus op smartphoneshop.be is aangepast van "Je bestelling wordt ingepakt." naar "Je bestelling is ingepakt."
Steam: Grim
Dan ga ik lekker voor een sandy bridge systeem. Bedankt!Elby1988 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:30:
[...]
Denk niet dat je hem in 2-3 maanden voor 350-400 euro kan krijgen..
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
t-mobile i-150
5 maanden gratis bij 2 jaar abo
kosten abo plus toestel
19 keer 29,50= 560,50 euro
toestel 129,- euro
totaal over 2 jaar 689,50
heb dit besteld bij coolblue
wordt morgen tussen 8:30 en 13:00 geleverd
5 maanden gratis bij 2 jaar abo
kosten abo plus toestel
19 keer 29,50= 560,50 euro
toestel 129,- euro
totaal over 2 jaar 689,50
heb dit besteld bij coolblue
wordt morgen tussen 8:30 en 13:00 geleverd
Heb ik ook gedaan. Bleek dat ik voor 10 euro meer over één jaar een abonnement omhoog kon. (had de eerste verlenging snel bevestigd voor dat de aanbieding weer weg was) En dus zon 50 minuten meer per maand. Dus gelijk nog een verlenging er overheen gedaan, en de klantenservice gebeld om mijn eerste verlenging te annuleren.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:30:
Mijn eerste order:
Wat is er met 17 dagen?, want dat snap ik niet helemaal.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:30:
Mijn eerste order:
Verwijderd
Die van mij is ook juist veranderd naar je bestelling is ingepakt! YES!!!!! (de mail die er normaal ook bijkomt nog wel niet gekregen?)Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:32:
Nu maar hopen dat alles voor de rest goed gaat!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 19:36 ]
wilde hem eigenlijk niet kopen...
maar ja ben zwak....>:)
bol.com vandaag besteld morgen in huis!!!! :-)))
(nou ja in huis wordt afgeleverd op mijn werk...
Kijk even een paar berichtjes eerdersuperericje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:35:
wilde hem eigenlijk niet kopen...
Word zaterdag hopelijk afgeleverd
Zo ook zojuist bij Hi verlengd met Hi online 20 en internet extreem, 2 jaar en toestel €30,-
Gisteren moest ik hier nog €130 voor bijbetalen. En nu lekker internet extreem dus over snelheid en datalimiet niet te klagen.
Gisteren moest ik hier nog €130 voor bijbetalen. En nu lekker internet extreem dus over snelheid en datalimiet niet te klagen.
@jojo137
ja bovenstaande staat er, dus leveren op 13- mei... vandaag 12, dus morgen 13... dus morgen (vrijdag) in huis....Het door u op 12 mei bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 1 werkdag. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling op 13 mei te kunnen leveren.
[ Voor 3% gewijzigd door superericje op 12-05-2011 19:39 ]
Probeer eens in te loggen via sms en dan een bestelling te plaatsen...monaldo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:36:
Zo ook zojuist bij Hi verlengd met Hi online 20 en internet extreem, 2 jaar en toestel €30,-
Verwijderd
Nice!!,Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:32:
Goed nieuws voor alle belsimpel bestellers. Belsimpel heeft m'n S2 vandaag vestuurd!
Hopelijk krijg ik straks ook zo'n mail:P
Wanneer heb je besteld als ik vragen mag?
Hoe bedoel je via sms?BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:38:
[...]
Probeer eens in te loggen via sms en dan een bestelling te plaatsen...
Maakt volgens mij niks uit. Gister avond was het goedkoop en vanochtend weer niet en nu weer wel. Heb met sms en gewoon login geprobeerd. De prijzen veranderen per dagdeel. Morgen is alles weer 100 euro duurder.BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:38:
[...]
Probeer eens in te loggen via sms en dan een bestelling te plaatsen...
En hopelijk duidt ook de lage prijs van Hi.nl op meer dan genoeg voorraad...
Dat als ik m nu zou annuleren, ik over 17 dagen mijn abonnement pas weer kon verlengen + nieuwe telefoon uitkiezen.Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
[...]
Wat is er met 17 dagen?, want dat snap ik niet helemaal.
Ja ik kreeg nu een man aan de telefoon die had er iet heel veel verstand van, normaal moet ik mijn naam opgeven en daarna postcode + adres. Deze man gaf ik mijn naam en hij las mijn postcode+adres voor.BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
[...]
Heb ik ook gedaan. Bleek dat ik voor 10 euro meer over één jaar een abonnement omhoog kon. (had de eerste verlenging snel bevestigd voor dat de aanbieding weer weg was) En dus zon 50 minuten meer per maand. Dus gelijk nog een verlenging er overheen gedaan, en de klantenservice gebeld om mijn eerste verlenging te annuleren.
Ik heb niets gezegd over mijn 2e bestelling, hij begon er ook niet over. Hoop dat t lukt:) anders heb ik pech.
Je gaat naar Shop en klikt daar op verlengen, je moet dan inloggen, maar je kan ook je 06 invullen en dan krijg je een sms met een wachtwoord.
Als je net pas hebt besteld, staat hij over 30 min pas in het systeem, dus misschien vandaar.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:40:
[...]
[...]
Ja ik kreeg nu een man aan de telefoon die had er iet heel veel verstand van, normaal moet ik mijn naam opgeven en daarna postcode + adres. Deze man gaf ik mijn naam en hij las mijn postcode+adres voor.
Ik heb niets gezegd over mijn 2e bestelling, hij begon er ook niet over. Hoop dat t lukt:) anders heb ik pech.
Verwijderd
Bedankt, heb ze inderdaad ontvangen met de boodschap dat het pakketje vanavond verzonden wordt.NuCl3aR schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:33:
[...]
Binnen dit en enkele minuten krijg je sms + e-mail normaal gezien
Edit: Op 7 mei besteld trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 19:46 ]
Via sms inderdaad dezelfde prijs. Maakt dus niks uit voor mij.Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:40:
[...]
Je gaat naar Shop en klikt daar op verlengen, je moet dan inloggen, maar je kan ook je 06 invullen en dan krijg je een sms met een wachtwoord.
HAHA Shame on mesuperericje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:37:
@jojo137
[...]
ja bovenstaande staat er, dus leveren op 13- mei... vandaag 12, dus morgen 13... dus morgen (vrijdag) in huis....
Was te snel met posten, Sorry people...
Verwijderd
Ik heb 1 mei besteld.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:39:
[...]
Nice!!,
Hopelijk krijg ik straks ook zo'n mail:P
Wanneer heb je besteld als ik vragen mag?
Verwijderd
Ik ook Nu!!!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:43:
[...]
Bedankt, heb ze inderdaad ontvangen met de boodschap dat het pakketje vanavond verzonden wordt.
Alleen ga ik morgen weer de drang voelen eerst uren te testen of er niks aan is, kennen jullie dat symptoom, haha
Ik kijk er naar uit!
Mooi toch? dan komt over 30 minuten mijn tweede bestelling in het systeemRuben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:42:
[...]
Als je net pas hebt besteld, staat hij over 30 min pas in het systeem, dus misschien vandaar.
never mind :-)HAHA Shame on me![]()
![]()
![]()
Was te snel met posten, Sorry people...
morgen in huis en DAAR gaat het om!
Ik heb mijn abbo veranderd bij Hi
Had eerst:
HI 45 1jaar (400/800) Internet Extreem
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=149,95 (Toestel)
1x29,95=29,95 (aansluitkosten)
Totaal € 809,75
Nu:
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=39,95 (Toestel)
Totaal € 699,75
Verschil van 110 euro!!!
Vond ik wel de moeite om even naar HI te bellen...
Het schilt echt veel wie je aan de telefoon krijgt, heb 3 keer gebelt en bij de 3e keer kreeg ik een aardige kerel aan de lijn die mij begreep en mijn order heeft geplaatst. Andere personen kwamen allemaal met rare verhalen aanzetten, dat ze het niet door konden voeren of dat je niet meteen een nieuwe order kon bestellen, redelijk vreemd allemaal.....
Hij zei dat er nu ook al zo'n 2000 preorders waren bij HI maar dat men meer als voldoende voorraad heeft. En dat ze vanaf 18 mei beginnen met uitleveren.
Had eerst:
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=149,95 (Toestel)
Totaal € 809,75
Nu:
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=39,95 (Toestel)
Totaal € 699,75
Verschil van 110 euro!!!
Het schilt echt veel wie je aan de telefoon krijgt, heb 3 keer gebelt en bij de 3e keer kreeg ik een aardige kerel aan de lijn die mij begreep en mijn order heeft geplaatst. Andere personen kwamen allemaal met rare verhalen aanzetten, dat ze het niet door konden voeren of dat je niet meteen een nieuwe order kon bestellen, redelijk vreemd allemaal.....
Hij zei dat er nu ook al zo'n 2000 preorders waren bij HI maar dat men meer als voldoende voorraad heeft. En dat ze vanaf 18 mei beginnen met uitleveren.
Ik heb ook nog geen bevestiging van annulering behad, waarschijnlijk later. Zou grappig zijn als ze met twee telefoons aankomen straksMitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:46:
[...]
Mooi toch? dan komt over 30 minuten mijn tweede bestelling in het systeemHeb alleen nog geen mail ontvangen ter bevestiging van mijn opzegging.
Ook ik heb nog geen bevestiging gekregen van mijn annulering. Zo'n 25 minuten geleden gebeld. Deze aanbieding is echt belachelijk laag. Hopen dat ze er niets meer aan kunnen veranderen.Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Ik heb ook nog geen bevestiging van annulering behad, waarschijnlijk later. Zou grappig zijn als ze met twee telefoons aankomen straks
Je bestelt vandaag 12 mei, BOL zegt hij wordt 13 mei geleverd (morgen dus), morgen is het vrijdag bij mij en geen zaterdag.jojo137 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:36:
[...]
Kijk even een paar berichtjes eerder![]()
Word zaterdag hopelijk afgeleverd
Hij heeft je order toch niet aangepast?? Want bij mij kon dan niet.marloh schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:47:
Ik heb mijn abbo veranderd bij Hi
Had eerst:
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=149,95 (Toestel)
Totaal € 809,75
Nu:
3x37,45=112,35
9x57,45= 517,50
1x39,95=39,95 (Toestel)
Totaal € 699,75
Verschil van 110 euro!!!
En voor één betaald hebbenRuben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:48:
[...]
Ik heb ook nog geen bevestiging van annulering behad, waarschijnlijk later. Zou grappig zijn als ze met twee telefoons aankomen straks
Zou het ook kunnen dat we alsnog een naheffing krijgen? Heb namelijk wel eens in advertentiefolders gelezen: Voorbehouden van drukfouten ed.
Is dat niet alleen bij hele onrealistische prijzen? 470 euro voor een abo + telefoon is niet duur in de telecomwereld, maar het is alles behalve onrealistisch.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:50:
[...]
En voor één betaald hebbenVolgens mij is het momenteel chaos daar. De man die ik eerst aan de lijn had zei dat ik mijn order niet kon veranderen aangezien er 'storing' was en ik het morgen weer zou moeten proberen(zodat ze de prijzen weer normaal kunnen maken??),
Zou het ook kunnen dat we alsnog een naheffing krijgen? Heb namelijk wel eens in advertentiefolders gelezen: Voorbehouden van drukfouten ed.
als je een bevestiging hebt gehad om het voor een bedrag te kopen niet meer.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:50:
[...]
En voor één betaald hebbenVolgens mij is het momenteel chaos daar. De man die ik eerst aan de lijn had zei dat ik mijn order niet kon veranderen aangezien er 'storing' was en ik het morgen weer zou moeten proberen(zodat ze de prijzen weer normaal kunnen maken??),
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Nee, hij is afgelopen week wel vaker goedkoper geweest. Meerdere mensen hebben ook KS gebelt en is gezegt dat de order in de e-mail definitief is.Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:50:
[...]
Sterker nog, het is al betaald:). Twee orders heb ik nu betaald, maar verwacht dat ik die andere 70 euro weer terug gestort ga krijgen.reyals schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:52:
[...]
als je een bevestiging hebt gehad om het voor een bedrag te kopen niet meer.
Order is niet aangepast.Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:49:
[...]
Hij heeft je order toch niet aangepast?? Want bij mij kon dan niet.
Oude order is geannuleerd en er is een nieuwe order in het systeem gezet.
De kans is nu wel dat ik de S2 iets later krijg maar daar heb ik opzich wel 110euro voor over....
Als ik de medewerker moet geloven hadden ze er voldoende!
Edit: Inmiddels orderbevesting gehad van mijn nieuwe order
[ Voor 6% gewijzigd door marloh op 12-05-2011 19:57 ]
Als alle vroege pre-orders nu gaan annuleren, dan is er eigenlijk geen verschilmarloh schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:56:
[...]
Order is niet aangepast.
Oude order is geannuleerd en er is een nieuwe order in het systeem gezet.
De kans is nu wel dat ik de S2 iets later krijg maar daar heb ik opzich wel 110euro voor over....
Als ik de medewerker moet geloven hadden ze er voldoende!
Bij mij kon de meneer van de KS ook niet mijn order naar voren schuiven in de wachtlijst, helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 19:58 ]
Ter info: 4 mei bij GSMwijzer besteld, vandaag is nummerbehoud goedgekeurd en het toestel opgestuurd. Dus morgen in huis denk ik.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Van wat voor provider kom je, ga je naartoe en hoelang heeft de status nummerbehoud in behandeling bij jou gestaan?Morpheusk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:58:
Ter info: 4 mei bij GSMwijzer besteld, vandaag is nummerbehoud goedgekeurd en het toestel opgestuurd. Dus morgen in huis denk ik.
Ik ga ook annuleren bij Hi. Had vorige week maandag verlengd bij Hi.nl
Net gebeld met KS en ben nu 110,- goedkoper uit als ik annuleer en opnieuw verleng.
60 euri bijbetalen voor verlengen met 1 jaar online 30 met internet extra.
Net gebeld met KS en ben nu 110,- goedkoper uit als ik annuleer en opnieuw verleng.
60 euri bijbetalen voor verlengen met 1 jaar online 30 met internet extra.
Heb zojuist toch weer een order geplaatst, verlenging bij Hi 
Hi Hi Online 35 1 jaar € 31,45 p/m
Internet Extreem € 17.50 p/m
Actie: 3 maanden extra korting / mnd: € 17.50
Toestel € 9,95
Totaal = (9 * 48,95) + (3 * 31,45) + 9,95 = 440,55 + 94,35 + 9,95 = € 544,85
Toestel € 9,95
Nice, kon toch niet wachten en ben maar langs de Vodafone geweest in Leiden.
Daar hadden ze hem gelukkig al binnen en heb ik hem voor 280 Euro verlengd met een 1 jarige BelSMSWeb 200 abbo!! Zo goedkoop heb ik hem online in ieder geval niet gevonden!! Zelfs nog gelegitimeerd met een in 3 delen gescheurd rijbewijs
Meteen de Coolblue bestelling geannuleerd dus (daar was ie 319!).
Mijn dag kan niet meer stuk! Real shops FTW!
En guys... wat een apparaat is het zeg!
Daar hadden ze hem gelukkig al binnen en heb ik hem voor 280 Euro verlengd met een 1 jarige BelSMSWeb 200 abbo!! Zo goedkoop heb ik hem online in ieder geval niet gevonden!! Zelfs nog gelegitimeerd met een in 3 delen gescheurd rijbewijs
[ Voor 100% gewijzigd door MillanO op 12-05-2011 20:16 ]
Van Hi naar Vodafone. Sinds afgelopen maandag tot en met vanmiddag.WBFT schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:02:
[...]
Van wat voor provider kom je, ga je naartoe en hoelang heeft de status nummerbehoud in behandeling bij jou gestaan?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Verwijderd
Op 2 Mei mijn bestelling gedaan bij Belsimpel.nl en vandaag een mail gehad met daarin dat mijn toestel via DPD onderweg is.
Dus gelukkig toch morgen in huis.
Kan al niet meer wachten.
Hoe blij een man kan worden van 30 jaar met een nieuwe mobiele telefoon. hahaha.
Dus gelukkig toch morgen in huis.
Kan al niet meer wachten.
Hoe blij een man kan worden van 30 jaar met een nieuwe mobiele telefoon. hahaha.
Weet je toevallig hoeveel hij zou kosten bij 2 jarige BSW200 verlenging? Heb ik 111 excl verzendkosten en garantie (belachelijk) voor betaald bij Belsimpel.Freshnezz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:05:
Nice, kon toch niet wachten en ben maar langs de Vodafone geweest in Leiden.
Lekker dan 2 mei contract ontvangen, sinds vandaag staat ie op Nummerbehoud in behandeling kan dus nog een 4 tal werkdagen wachten.Morpheusk schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:06:
[...]
Van Hi naar Vodafone. Sinds afgelopen maandag tot en met vanmiddag.
Blegh, heb ik een uur geleden een deal gesloten waarin ik 100 euro betaal voor t toestel, (60 euro van de toestelprijs afgepraat) staat hij nu voor de prijs op internet in de Hi shop...
Hoe kan het toch dat die prijzen zo schommelen...
hoe kom je aan die bedragen?AdnanKananda schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:04:
Heb zojuist toch weer een order geplaatst, verlenging bij Hi
Toestel € 9,95
is dat bij verlengen of nieuw abo?
Verlengen bij Hi heeft hij gedaan, staat in zijn post.
Het lijkt daar echt een grote chaos te zijn..
Ik betaal
3 maand 24,45 = 67,35
9 maand 34,95 = 314,55
Toestel = 89,95
Totaal = 471,85
Lager dan een los toestel, zegt genoeg..
Ik betaal
3 maand 24,45 = 67,35
9 maand 34,95 = 314,55
Toestel = 89,95
Totaal = 471,85
Ik heb nu online een veel beter aanbod dan ik vanmiddag afgesloten heb bij Hi, wat is nu slim om te doen, gewoon via internet afsluiten? Hoe krijg ik dan die order van vanmiddag gecanceled?
Volgens mij vergeet je het internetabonnement erbij te tellen...Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:17:
Verlengen bij Hi heeft hij gedaan, staat in zijn post.
Ik betaal
3 maand 24,45 = 67,35
9 maand 34,95 = 314,55
Toestel = 89,95
Totaal = 471,85
Haha ja... ik besef me nu eigenlijk pas dat ik in feite maar een paar tientjes meer kwijt ben dan wanneer ik hem los zou kopen... maar ik heb dus gewoon een heel mooi abonnement erbij
Die bestelling was toch nog niet doorgevoerd? Ik heb via mijn Hi gewoon een verlenging geplaatst.BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:14:
Blegh, heb ik een uur geleden een deal gesloten waarin ik 100 euro betaal voor t toestel, (60 euro van de toestelprijs afgepraat) staat hij nu voor de prijs op internet in de Hi shop...
Nou ja hij zou hem invoeren als het toestel beschikbaar was...
Volgens mij niet:) Heb een Hi25 inclusief Internet ExtraPeatsmoke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:19:
[...]
Volgens mij vergeet je het internetabonnement erbij te tellen...
Hi Hi Online 25 1 jaar
€ 25.00 € 22.45 € 0.00
Internet Extra
€ 12.50 € € 0.00
Actie: 3 maanden extra korting / mnd: € 12.50
Totaal € 89.95
Dit staat er in de mail
[ Voor 28% gewijzigd door Mitashi op 12-05-2011 20:21 ]
Je krijgt altijd een ordernummer. Dat staat in het mailtje dat je krijgt. Je kunt naar Hi mailen of naar hen bellen, en het ordernummer vermelden, dan komt het helemaal goed.BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:19:
Ik heb nu online een veel beter aanbod dan ik vanmiddag afgesloten heb bij Hi, wat is nu slim om te doen, gewoon via internet afsluiten? Hoe krijg ik dan die order van vanmiddag gecanceled?
Dat werd mij maandag ook verteld. Maarja als die hem invoert annuleer ik hem gewoon. Bij mij was er alleen een notitie gemaakt.BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:20:
Nou ja hij zou hem invoeren als het toestel beschikbaar was...
Ja hij zou hem ook invoeren bij mij (van de order die ik vanmiddag heb ingevoerd heb ik nog geen bevestiging gehad).BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:21:
[...]
Dat werd mij maandag ook verteld. Maarja als die hem invoert annuleer ik hem gewoon. Bij mij was er alleen een notitie gemaakt.
Net dus via hi besteld:
1 jarig i35 300 min
1e 3 maanden 36,40
daarna 9 maanden 53,90
toestel 49,95
Bij welke abo (voor 1 jaar) is hij nou het meest gunstigst?? (bij welke provider, het goedkoopst etc.)
ik wil hem wel bestellen maar zie door de bomen het bos niet meer...
Kun je trouwens van een BEN sim-only verlengen naar t-mobile (aangezien Ben gebruik maakt van t-mob netwerk?)
Kun je trouwens van een BEN sim-only verlengen naar t-mobile (aangezien Ben gebruik maakt van t-mob netwerk?)
Ben ≠ T-Mobile, dus dat kan niet. Hi is nu wel voordelig bij 1 jaar. De verschillende abonnementen verschillen met zo'n 30 euro van elkaar, dus je moet maar kijken tot hoe hoog je wil gaan.Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:27:
Bij welke abo (voor 1 jaar) is hij nou het meest gunstigst?? (bij welke provider, het goedkoopst etc.)
ja maar ik ben niet zo dol op KPN... (hi, telfort)
Het is volgens mij wel het beste netwerk (nl meeste dekking en snelste internet 7,2mb)Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:30:
ja maar ik ben niet zo dol op KPN... (hi, telfort)
ja dat wel .. maar niet mijn eerste keus.
Hi is volgens mij niet helemaal soepel 
Ik heb dus een i35 1 jaar besteld, alleen er staat nu een verzekering bij die ik helemaal nergens heb aangevinkt
Maar even bellen met de klantenservice. Raar van hi..
Ik heb dus een i35 1 jaar besteld, alleen er staat nu een verzekering bij die ik helemaal nergens heb aangevinkt
Is idd ineens goedkoop, moest gister nog 280 bij betalen volgens de gast aan de tel en internet.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dan kom je uit bij Vodafone, die hebben hem al in de verkoop en is op dit moment maar ongeveer 50/75 euro duurder dan Hi.
Lol, kak! Vanmiddag overgestapt naar T-mobile 2 jarig abbo en toestel mee gekregen, zie ik nu dat ik bij Hi de tel met ong zelfde maandkosten voor 50 euro kon krijgen bij 1 jarig abbo.
wanneer ontvang ik hem als ik bij Hi een nieuw abo neem?
weet iemand dat al?
weet iemand dat al?
Verwijderd
Iemand hier die toevallig bij Bol.com besteld heeft? Straks stond ie op 'besteld voor 21.30, morgen in huis' en nu op 'niet leverbaar'
Zeer waarschijnlijk ergens volgende weekMeinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:41:
wanneer ontvang ik hem als ik bij Hi een nieuw abo neem?
weet iemand dat al?
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!