• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:21
Paar weken geloof ik, had gister iemand aan de lijn van de afdeling ex-klanten. Vond de 280 bijbetalen bij Hi 25 1 jr al te doen, maar 170 bijleggen voor 1jr vind ik zeer acceptabel :) bestellen maar :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-12 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:41:
Iemand hier die toevallig bij Bol.com besteld heeft? Straks stond ie op 'besteld voor 21.30, morgen in huis' en nu op 'niet leverbaar'
Heb hem een uurtje geleden bij Bol besteld, krijg hem morgen binnen. Nu lijkt inderdaad de laatste er al weer uit te zijn :)

[ Voor 50% gewijzigd door Sander H op 12-05-2011 20:43 ]

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:41:
wanneer ontvang ik hem als ik bij Hi een nieuw abo neem?
weet iemand dat al?
Waarschijnlijk gaan ze maandag versturen is eerder op het forum gezegd...

Verwijderd

Staat dat er ja? Ik heb enkele uren geleden besteld en die staat op verzending: '13 mei verwachty'

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:41:
Iemand hier die toevallig bij Bol.com besteld heeft? Straks stond ie op 'besteld voor 21.30, morgen in huis' en nu op 'niet leverbaar'
Heb 'm vanmiddag om 15:45 besteld, staat nog op 'Wordt verwerkt' en morgen als leverdatum.

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:43:
[...]

Waarschijnlijk gaan ze maandag versturen is eerder op het forum gezegd...
oh dat heb ik niet gezien. thnx.
ook als je nummerbehoud doet?
wil wel graag mijn nummer behouden namelijk.. ;)

• Ruben1123
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:45:
[...]

Ik weet niet precies hoe dat zit, denk dat dat wel langer gaat duren. Maandag iig voor de pre-orders als het waar is...

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:21
Zo, direct van de optie gebruik gemaakt, Galaxy SII voor 169,95 met een 1 jarig Hi 25 abonnement (170/340 min/sms) + Internetabonnement van 12,50 p/maand. Komt op een totaal van 551,90 in de gehele looptijd, kun je niet veel van zeggen. Beter dan de 280 bijbetalen van gister (was wel met hoesje en 16GB kaartje erbij, maar voor 110 euro kan ik dat zelf ook regelen :) )

De wijzen komen uit het Oosten!

• jojo137
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:41
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:44:
[...]

Heb 'm vanmiddag om 15:45 besteld, staat nog op 'Wordt verwerkt' en morgen als leverdatum.
Bij mij precies het zelfde..
Ik wacht mooi rustig af ;)

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Mijn god, die prijzen bij Hi zijn echt grandioos. Hoe is het mogelijk?

• Meinon
kun je later nog gebruik maken van nummer behoud na dat je de tel hebt? :p
of niet?
of moet het gelijk met je abo doen?

• Ruben1123
-WarAx- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:55:
Té veel voorraad? 8)7

• -WarAx-
Ik heb 2 dagen geleden een bestelling gedaan bij studentmobiel, kan ik deze nog annuleren en overstappen op Hi?

• blizz107
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb ook zonet een uurtje geleden mijn telefoon op bol.com besteld en belsimpel geannuleerd. levering staat nog steeds gepland voor morgen maar ook op wordt verwerkt. Hoop dat het goed gaat :)

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

BPP

-WarAx- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:55:
Al sla je me dood. _/-\o_
Voor de mensen die bij Hi hun eerste verlenging hebben geannuleerd. Er schijnt een paar uur tot maximaal een dag overheen te gaan. In het systeem stond in ieder geval dat er een annulering is aangevraagd.

• Ruben1123
BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:58:
[...]

Voor de mensen die bij Hi hun eerste verlenging hebben geannuleerd. Er schijnt een paar uur tot maximaal een dag overheen te gaan. In het systeem stond in ieder geval dat er een annulering is aangevraagd.
Ja, maar niet voor de nieuwe bestelling, deze gaat er meteen doorheen... heb al een sms gehad dat hij in het systeem staat.

Verwijderd

Nog meer nieuws over Belsimpel?

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:04
BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:58:
[...]

Weet je dan ook toevallig hoe het zit met het bedrag dat je terug gestort krijgt? Ik krijg nog 69,95 van ze.

Is overduidelijk een fout van Hi, nouja iedereen die ons uit zat te lachen over dat wij laat zijn bij Hi, we zijn wel veel goedkoper :)

• Ruben1123
Ik heb gelezen dat ze vandaag met DPD hebben verstuurd..

• BPP
  • Nu online

BPP

Mitashi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:00:
[...]

Weet je dan ook toevallig hoe het zit met het bedrag dat je terug gestort krijgt? Ik krijg nog 69,95 van ze.

Is overduidelijk een fout van Hi, nouja iedereen die ons uit zat te lachen over dat wij laat zijn bij Hi, we zijn wel veel goedkoper :)
Geen flauw idee, ik heb twee keer aangegeven dat ik aan de deur wil betalen. Lijkt me dat je die gewoon teruggestort krijgt, of dat die word verrekend.

• -WarAx-
Ik heb twee dagen geleden een contract opgestuurd naar Studentmobiel, weet iemand of ik die nog kan annuleren en dus kan ingaan op deze geweldige aanbieding van Hi?

• Ruben1123
-WarAx- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:05:
Ik heb twee dagen geleden een contract opgestuurd naar Studentmobiel, weet iemand of ik die nog kan annuleren en dus kan ingaan op deze geweldige aanbieding van Hi?
Zolang je nog niks geleverd hebt gekregen kan je altijd annuleren, of je stuurt hem gewoon terug in de 7 daagse cool-down periode (wet kopen op afstand), kost je alleen verzendkosten.

• -WarAx-
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:07:
[...]

Zolang je nog niks geleverd hebt gekregen kan je altijd annuleren, of je stuurt hem gewoon terug in de 7 daagse cool-down periode (wet kopen op afstand), kost je alleen verzendkosten.
Ze zijn nog bezig met nummerbehoud, ik kan dus kosteloos nu nog stopzetten en ingaan op de actie van Hi?

Verwijderd

ik heb mijne besteld op 04-05 bij belsimpel zag net dat iemand hem al opgestuurd kreeg van 02-05 dus of ik krijg zo nog mail of morgen pas en anders pas volgende week maar dat zou echt minder zijn,,,,,,

• Ruben1123
-WarAx- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Ze zijn nog bezig met nummerbehoud, ik kan dus kosteloos nu nog stopzetten en ingaan op de actie van Hi?
Algemene voorwaarden Studentmobiel:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op
de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de
verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover
dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij
van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde
toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking
aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke
en duidelijke instructies.

Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de
ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het
aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

https://www.studentmobiel...oorwaarden_Websend_BV.pdf

Dus zolang je nog niks hebt ontvangen kan je gewoon annuleren.

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:14:
ik heb mijne besteld op 04-05 bij belsimpel zag net dat iemand hem al opgestuurd kreeg van 02-05 dus of ik krijg zo nog mail of morgen pas en anders pas volgende week maar dat zou echt minder zijn,,,,,,
ik heb hem op 25 april besteld en hij is nog niet verstuurd:S

Verwijderd

de webshops en winkels worden gek van jullie die annuleren! hahah

• -WarAx-
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:15:
[...]

Algemene voorwaarden Studentmobiel:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op
de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de
verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover
dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij
van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde
toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking
aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke
en duidelijke instructies.

Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de
ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het
aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

https://www.studentmobiel...oorwaarden_Websend_BV.pdf

Dus zolang je nog niks hebt ontvangen kan je gewoon annuleren.
Topper!
Ik heb in ieder geval besteld bij Hi! in totaal 550 euro kwijt voor 1 jaar abo + inet

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-12 22:37
Heb het toestel 27-4 bij belsimpel besteld en betaald, maar nog geen status update...
Ook bij belsimpel dus niet op volgorde van reserveren :s

Verwijderd

-WarAx- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:17:
[...]

Topper!
Ik heb in ieder geval besteld bij Hi! in totaal 550 euro kwijt voor 1 jaar abo + inet
haha lijkt net of je bent opgelicht 550 euro met abbo XD

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:35:
[...]

Dan kom je uit bij Vodafone, die hebben hem al in de verkoop en is op dit moment maar ongeveer 50/75 euro duurder dan Hi.
Eerder 130-190 duurder. Ik betaal nu 79,95 bij en bij VF bij een nieuw abonnement 270,35. Bij verlengen was ik €209 kwijt op basis van mijn huidige belgedrag.

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12 20:48

Welzo

Perfectionist

Dat is dus echt belachelijk, had hem 22 april besteld maar blijkbaar beginnen ze pas te leveren aan orders die vanaf 1 mei geplaatst zijn?
blizz107 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:57:
Ik heb ook zonet een uurtje geleden mijn telefoon op bol.com besteld en belsimpel geannuleerd. levering staat nog steeds gepland voor morgen maar ook op wordt verwerkt. Hoop dat het goed gaat :)
Dat is dus ook wat ik heb gedaan (ongeveer een uur geleden). Was dus nog net één van de laatste omdat hij nu op "niet leverbaar" staat. :P Heb hem als het goed is morgen binnen!
Bestelling bij belsimpel.nl geannuleerd ook ondertussen. Ga ook nog wel een klacht indienen bij ze de bedrijfsleider. Op de site staat dan wel "Gemiddeld leveren we alle toestellen binnen 2 tot 5 werkdagen bij je af. Het komt wel eens voor dat een toestel moeilijk leverbaar is door grote vraag en de levertijd langer wordt. Hier over houden we je per E-mail op de hoogte." maar hier heb ik niks van gemerkt.
Integendeel, ik heb ze zelf gemaild waarbij ze toegaven dat het een fout was en dat ik nu wel van die levertijd uit kon gaan... Niet dus.

We zien het morgen wel, hopen dat bol.com zich wel aan de levertijd houdt. :)

Verwijderd

Ik heb 'm ook 04/05 besteld. Ik hoop dat ze morgen nog verzenden. Verzenden ze ook via TNT?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 21:23 . Reden: spelvaud ]

Verwijderd

Ik heb op 2 mei een pre order gemaakt bij hi, die kan ik nu/morgen toch nog annuleren?

Gezien die prijzen nu zoveel beter zijn kan ik dan een betere afsluiten

Hi verlengen 35 + internet extreem voor 1 jaar

toestelprijs 19,95

Verwijderd

Welzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:21:
[...]

Dat is dus echt belachelijk, had hem 22 april besteld maar blijkbaar beginnen ze pas te leveren aan orders die vanaf 1 mei geplaatst zijn?

[...]

Dat is dus ook wat ik heb gedaan (ongeveer een uur geleden). Was dus nog net één van de laatste omdat hij nu op "niet leverbaar" staat. :P Heb hem als het goed is morgen binnen!
Bestelling bij belsimpel.nl geannuleerd ook ondertussen. Ga ook nog wel een klacht indienen bij ze de bedrijfsleider. Op de site staat dan wel "Gemiddeld leveren we alle toestellen binnen 2 tot 5 werkdagen bij je af. Het komt wel eens voor dat een toestel moeilijk leverbaar is door grote vraag en de levertijd langer wordt. Hier over houden we je per E-mail op de hoogte." maar hier heb ik niks van gemerkt.
Integendeel, ik heb ze zelf gemaild waarbij ze toegaven dat het een fout was en dat ik nu wel van die levertijd uit kon gaan... Niet dus.

naja hopen dat ik hem nog krijg van belsimpel als het nog ff duurt bestel ik nooit mee bij hun

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-12 23:51
Ik heb zojuist Belsimpel aan de lijn gehad.
Krijg deze keer een vrouw die er niet zo veel verstand van leek te hebben, maar als ik deze mevrouw moest geloven dan hoeven de mensen die nog geen statusupdate hebben gehad hem niet meer voor het weekend te verwachten....

• Framoes
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:45:
[...]

Ik stap over met nummerbehoud en bij mij staat hij op 'voor inschrijving'. Hopen dat ze gewoon zo spoedig mogelijk gaan leveren, heb nu tenslotte gewoon een VF met internet blox.

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:23:
Ik heb op 2 mei een pre order gemaakt bij hi, die kan ik nu/morgen toch nog annuleren?

toestelprijs 19,95
Je kan nu ook nog annuleren, ze zijn tot 22:00 te bereiken via de telefoon. Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Je komt echter wel weer achteraan in de wachtrij, maar er zijn berichten dat ze genoeg voorraad hebben voor nieuwe orders.

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12 15:17
jimzweers schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:15:
[...]

ik heb hem op 25 april besteld en hij is nog niet verstuurd:S
ik heb op 19 april besteld er is niets verstuurd... :(

Verwijderd

Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:26:
[...]

Je kan nu ook nog annuleren, ze zijn tot 22:00 te bereiken via de telefoon. Dan kan je meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Je komt echter wel weer achteraan in de wachtrij, maar er zijn berichten dat ze genoeg voorraad hebben voor nieuwe orders.
Voor de deal die ik nu krijg heb ik eerlijk gezegd geen probleem met een week langer wachten als dat het geval is :)

EDIT: Met welke dienst moet ik me doorverbinden dan voor annuleren?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 21:28 ]

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Voor de deal die ik nu krijg heb ik eerlijk gezegd geen probleem met een week langer wachten als dat het geval is :)
Je moet wel nu bestellen, want de kans is groot dat hij morgen weer duurder is.. Veranderd per dagdeel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 21:29 ]

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:23:

toestelprijs 19,95
Dus bij Hi is het wel goedkoper voor klanten die willen verlengen? Dit dus in tegenstelling tot het verlengen bij Vodafone wat voor bestaande klanten duurder is :(

Misschien toch maar Belsimpel + VF annuleren en overstappen naar HI (supersnel internetten spreekt mij ook wel aan). Ik slaap er nog een nachtje over...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Inderdaad! Maar word toch wel wat ongeduldiger.. Jij had ook besteld op 2 mei toch? Nou, hopelijk hebben we m volgende week binnen!

• blizz107
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-11-2023
Welzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:21:

Die klacht ga ik ook indienen,
ik vind het ook vreemd dat zelfs als je nu de telefoon zou bestellen de levertijd 5-7 dagen is... Het zou natuurlijk kunnen dat ze volgende week een hele batch binnen krijgen maar ik betwijfel het. Doet een beetje af van de de betrouwbaarheid van de webshop..

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Inderdaad! Maar word toch wel wat ongeduldiger.. Jij had ook besteld op 2 mei toch? Nou, hopelijk hebben we m volgende week binnen!
Ik had in eerste instantie ook op 2mei besteld, maar nu iedereen die 2 mei heeft besteld heeft geannuleerd, zijn we toch weer iets sneller aan de beurt :)

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:25:
[...]

Ik stap over met nummerbehoud en bij mij staat hij op 'voor inschrijving'. Hopen dat ze gewoon zo spoedig mogelijk gaan leveren, heb nu tenslotte gewoon een VF met internet blox.
Beetje jammer. Afwachten dan maar..

Verwijderd

Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Je moet wel nu bestellen, want de kans is groot dat hij morgen weer duurder is.. Veranderd per dagdeel.
Kan ik wel alvast verlengen nu dan denk je?

Heb al een order staan voor een nieuw abbo op mijn naam of kan ik gwn nu verlengen en dan zo of morgen bellen en die andere annuleren? ( ik zeg morgen omdat ik miss voor 22:00 hun niet meer aan de lijn krijg )

• Meinon
ik snap niet hoe jullie aan die 550 komen met nieuwe abo voor 1 jaar Hi25???

ik heb hier alle opties uitgerekend en kom op:

Hi20= 581.30
Hi25= 581.80

Hi30= 604.30
Hi35= 614.80

Hi45= 669.30
Hi60= 809.30

Dan is mijn keus Hi20, 25 of 30 :)

Ik ga even bestellen!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Ik heb net even gebeld omdat er op mijn bestelling een verzekering bij het maandbedrag zit en ik die niet wil. Maar goed de afdeling die dat kan regelen is geopend van 08:00 tot 18:00, ik neem dus aan dat mensen met een pre order die nu een betere aanbieding zien even moeten wachten tot morgen. Dan gewoon bellen met de KS, hier je ordernummer doorgeven, zeggen dat je deze wil annuleren en vervolgens via de site een nieuwe bestellen.

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:33:
[...]

Kan ik wel alvast verlengen nu dan denk je?

Heb al een order staan voor een nieuw abbo op mijn naam of kan ik gwn nu verlengen en dan zo of morgen bellen en die andere annuleren? ( ik zeg morgen omdat ik miss voor 22:00 hun niet meer aan de lijn krijg )
Er bestaat nog een kleine kans dat ze morgen iets gaan uitleveren, heb bericht gelezen in het forum dat dat in hun systeem zou staan. Dus dan kan je maar beter nu alvast annuleren ipv morgen. Anders is er morgen misschien wel weer een nieuwe aanbieding.. en kan je dan alsnog annuleren.. of niet. Het is een gok als je het niet nu regelt.

• BPP
  • Nu online

BPP

Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:35:

Hi20= 581.30
Hi25= 581.80

Hi30= 604.30
Hi35= 614.80

Hi45= 669.30
Hi60= 809.30

Ik ga even bestellen!
Ik kom met een Hi25 abo met internet extra uit op 470 euro.

• -WarAx-
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:35:

Hi20= 581.30
Hi25= 581.80

Hi30= 604.30
Hi35= 614.80

Hi45= 669.30
Hi60= 809.30

Ik ga even bestellen!
Hi Hi Online 25 1 jaar
€ 25.00 € 22.45 € 0.00
Internet Extra
€ 12.50 € € 0.00
Hi sim-kaart
€ € € 0.00

Actie: 3 maanden extra korting / mnd: € 12.50

Totaal € 169.95
oftewel: (22.45*12)+(12.5*12)-(3*12.5)= 381.90
Toestel = 169.95
Totaal= 169.95 + 381.90 = 551.85

Geen aansluitkosten erbij berekent ( komt er nog bij)

• Ruben1123
BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:36:
Ik heb net even gebeld omdat er op mijn bestelling een verzekering bij het maandbedrag zit en ik die niet wil. Maar goed de afdeling die dat kan regelen is geopend van 08:00 tot 18:00, ik neem dus aan dat mensen met een pre order die nu een betere aanbieding zien even moeten wachten tot morgen. Dan gewoon bellen met de KS, hier je ordernummer doorgeven, zeggen dat je deze wil annuleren en vervolgens via de site een nieuwe bestellen.
Ik had rond 19:00 gebeld, KS/opzeg afdeling was toen nog gewoon open..

• Meinon
aha .. ik heb wel alles erbij gerekend.. :)
@BPP je vergeet het inet erbij te doen (12x12,50) ;)

Verwijderd

Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:37:
[...]

Er bestaat nog een kleine kans dat ze morgen iets gaan uitleveren, heb bericht gelezen in het forum dat dat in hun systeem zou staan. Dus dan kan je maar beter nu alvast annuleren ipv morgen. Anders is er morgen misschien wel weer een nieuwe aanbieding.. en kan je dan alsnog annuleren.. of niet. Het is een gok als je het niet nu regelt.
ok dus nu annuleren en dan die verlenging meteen doen?

welk nummer moet ik bellen!!!?

• BPP
  • Nu online

BPP

Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:40:
Nee, ik heb verlengd. 3 maanden 22,50 en dan 9 maanden 35 euro + toestelprijs 90 euro.

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Of je wordt donderdag/vrijdag gebeld omdat er een 2e lading is binnengekomen.

Of zij krijgen hem maandag/dinsdag binnen en dan wordt het de 18e..

komt goed ;)

eerder is leuk, maar goed die paar dagen kan ook nog wel.
hij word morgen geleverd dus toch nog sneller dan verwacht he

• Framoes
Ik zie overigens nergens dat ik nummerbehoud wil. Hoort dat in het bevestigingsmailtje te staan?

• Ruben1123
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:40:
Internet is niet apart gerekend, maar zit bij de maandkosten inbegrepen.

• Meinon
BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Nee, ik heb verlengd. 3 maanden 22,50 en dan 9 maanden 35 euro + toestelprijs 90 euro.
oh.. ja .. ok.
ik had het over nieuwe abo's :F

• BertP
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Ik had rond 19:00 gebeld, opzeg afdeling was toen nog gewoon open..
Ja maar ik wil mijn huidige bestelling niet opzeggen maar aanpassen. De bestelling is voor de rest prima alleen ik wil die verzekering eraf hebben.

Ik kom in totaal overigens op 644 euro, dit is voor 1 jaar en met deze specificaties:

Toestel: 49,95
Hi 35 1 jaar 300 min
1000 sms
Internet Extra

3 maanden 36,40, 9 maanden 53,90.

• Jameso0w
  • Laatst online: 30-12 21:14
Ik heb speciaal hiervoor een account aangemaakt lol:

Heb hem gisteren besteld bij Typhone.nl. Ik had ze gebeld, ze zeiden dat ze volgende week een stuk of 200 binnen krijgen .. Hopelijk heb ik hem volgende week nog :D

Nogmeer mensen die via typhone hebben besteld?

btw. Van die 200 waren toen al 30 gereserveerd om op te sturen.

• Ruben1123
BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:43:
[...]

Ja maar ik wil mijn huidige bestelling niet opzeggen maar aanpassen. De bestelling is voor de rest prima alleen ik wil die verzekering eraf hebben.

Ik kom in totaal overigens op 644 euro, dit is voor 1 jaar en met deze specificaties:

Hi 35 1 jaar 300 min
1000 sms
Internet Extra

Ze kunnen orders niet aanpassen, dat hebben ze gezegd via de telefoon en op hi_webcare. Annuleren en opnieuw bestellen is de optie. Misschien in jou geval wel, alleen voor die verzekering...

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 21:46 ]

• BPP
  • Nu online

BPP

BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:43:
[...]

Hi 35 1 jaar 300 min
1000 sms
Internet Extra

Waarom niet een nieuwe bestelling aanmaken en deze annuleren? Zo heb ik het tenminste gedaan.

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn bestelling geannuleerd..
Eerst kreeg ik een vrouw aan de lijn die zei dat het niet kon, en dat ik het pas kon doen als ik men toestel had ontvangen en terug gestuurd.
Vervolgens nog een keer gebelt en toen vertelde die meneer dat hij hem zou gaan annuleren en dat ik gewoon een nieuwe bestelling moest plaatsen, en inderdaad vertelde hij ook dat ik achteraan zou komen.

Raar verhaal van de eerste mevrouw. maarja nu hi 20 gratis abbo ipv hi 25 met 70 euro ..

• BertP
BPP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Waarom niet een nieuwe bestelling aanmaken en deze annuleren? Zo heb ik het tenminste gedaan.
Kan dat al zo snel dan, heb hem pas een uur geleden besteld via internet.

• BPP
  • Nu online

BPP

BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:46:
[...]

Kan dat al zo snel dan, heb hem pas een uur geleden besteld via internet.
Heb ik wel gedaan. Ik heb zon half uur na mijn verlenging nog een verlenging aangevraagd. (Wou toch liever een Hi25 ipv een hi20 abo) Heb van beide een bevestiging gekregen via zowel sms als email. En gelijk daarna gebeld om die eerste verlenging te laten annuleren. Daar gaat een paar uur tot max een dag overheen als ik die man moet geloven.

• Meinon
wat is jullie ervaring met Hi .. (behalve dan dat ze "skype-tax" willen invoeren)...???

Verwijderd

ik probeer gvd te annuleren via mn mob alleen op een gegeven moment geeft hij 3 mogelijkheden en als ik dan 0 klik voor een telefoniste blijft hij het menu herhalen wtfffffffffff

• BertP
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:49:
ik probeer gvd te annuleren via mn mob alleen op een gegeven moment geeft hij 3 mogelijkheden en als ik dan 0 klik voor een telefoniste blijft hij het menu herhalen wtfffffffffff
Ja dat heb ik dus ook... raar!

• BPP
  • Nu online

BPP

Had ik ook gewoon menu verlengen kiezen en je dan laten doorverbinden naar afdeling annuleringen.

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:49:
0800-0346 geprobeerd? was vanaf daar doorverbonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 21:51 ]

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-12 22:05
Inmiddels staat de Galaxy S2 bij Bol.com weer op 'niet leverbaar' dus de voorraad zal op zijn.

Mijn status staat tot nu toe op 'wordt verwerkt' en daarnaast verwacht 13-5-2011.

Ik ben benieuwd.

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:51
Ik kom er bij de KL van Hi niet door, (hetzelfde probleem als de vorige posters, en blijkbaar is de afdeling Annuleringen al naar huis) heb zojuist m'n bestelling (verlenging abbo + 2 jaar abbo) via de mail geannuleerd. Kan ik nu gewoon een nieuwe bestelling (zelfde, maar dan 1 jaar abbo + 19,95 euro) via de site plaatsen?

• BertP
Je moet gewoon de klantenservice bellen met overige vragen. Die kunnen hem voor je annuleren. (heb ik net gedaan). Dan kan je daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Wat ik me overigens wel afvraag is hoe het gaat met betalen, want je betaald zo wel 2 keer het toestel via iDeal.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12 20:34
Ik begin nu ook te twijfelen. Ik heb 26-4 bij algebeld een pre-order gedaan incl. hi25+exteem 1 jaar met nummerbehoud. Alles is al goedgekeurd en heb 266 afgetikt.

Als ik nu bij hi zou bestellen betaal ik 140 euri voor hetzelfde abo.

Nu vraag ik me af of het een probleem is als ik bij algebeld annuleer en bij hi.nl opnieuw afsluit.

Ik baal echt ontzettend dat ik ondanks een pre-order pas de 18e geleverd krijg. Als ik nu bij hu bestel zou ik hem dan wel de 18e krijgen en niet nog langer moeten wachten.

moeilijk moeilijk moeilijk........

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Ruben1123
BertP schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:56:
Je moet gewoon de klantenservice bellen met overige vragen. Die kunnen hem voor je annuleren. (heb ik net gedaan). Dan kan je daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Wat ik me overigens wel afvraag is hoe het gaat met betalen, want je betaald zo wel 2 keer het toestel via iDeal.
Krijg je uiterlijk binnen 30 dagen teruggestord, zoals gewoonlijk.

Verwijderd

meh hi ks is al gesloten.

Wat zal ik nu doen dan.

Heb op 2 mei een pre order geplaatst namelijk:

Nieuw hi abbonement voor 2 jaar 35 + internet extreem

Alleen nou keek ik dus vandaag en op de een of andere vage manier is verlengen nu veeeeeeeel goedkoper. probeerde net dus die eerste order te annuleren maar ze zijn al gesloten. Wat zal ik nu doen?

Nu alsnog verlengen terwijl die eerste order voor een nieuw abbo nog staat of w8en tot morgen dan die eerste annuleren en het risico lopen dat morgen die actie weer weg is?

• BertP
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:58:
[...]

Krijg je uiterlijk binnen 30 dagen teruggestord, zoals gewoonlijk.
Woei 8)

Thanx!

Klantenservice zei overigens dat Hi volgende week gaat uitleveren.

• PC-builder
  • Laatst online: 26-12 17:13
Ik heb de SGSII vandaag (rond 6 uur) ook besteld (vodafone abbo 275 min/sms + web), en dit forum te lezen is hij al beschikbaar. Heb de eerste bevestiging gehad dat mijn order geaccepteerd was. En dan komt er als nummer 2 dat ik 'n e-mailtje krijg zodra de betaling is ontvangen (die er niet is aangezien m'n telefoon 'gratis' bij 't abbo komt). En daarna zou pas het puntje komen dat er gebeld wordt voor 'n afspraak (binnen 2 uur,die dusver niet geweest is). Zou dat betekenen dat jullie tweakers mij voorgeweest zijn of kan ik nou 'n telefoontje tijdens de les verwachten morgen?

Groeten,

EDIT: Besteld bij pdashop (coolblue)

[ Voor 4% gewijzigd door PC-builder op 12-05-2011 22:02 ]

• Ruben1123
Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:57:
Ik begin nu ook te twijfelen. Ik heb 26-4 bij algebeld een pre-order gedaan incl. hi25+exteem 1 jaar met nummerbehoud. Alles is al goedgekeurd en heb 266 afgetikt.

Als ik nu bij hi zou bestellen betaal ik 140 euri voor hetzelfde abo.

Nu vraag ik me af of het een probleem is als ik bij algebeld annuleer en bij hi.nl opnieuw afsluit.

Ik baal echt ontzettend dat ik ondanks een pre-order pas de 18e geleverd krijg. Als ik nu bij hu bestel zou ik hem dan wel de 18e krijgen en niet nog langer moeten wachten.

moeilijk moeilijk moeilijk........
Tja, volgens mij kan het uiterlijk de 23e worden dat ze hem naar je versturen, maar het kan ook deze maandag al zijn. voor 126 euro had ik het gedaan....

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:51
Ik heb toch maar een nieuwe bestelling gedaan zojuist, hopelijk is die annulering per mail van mijn vorige bestelling voldoende...

Verwijderd

Hebben hier nog meer mensen het probleem dat ze duurder uit zijn bij Hi als ze verlengen via de site?

Als ik verleng:
Hi Online 25 (met Internet Extra)
€22,45 (1e jaar)
€34,95 (2e jaar)
Toestelprijs: 99,95

Als ik als nieuwe klant afsluit:
Hi Online 25 (met Internet Extra)
€22,45 (1e jaar)
€34,95 (2e jaar)
Toestelprijs: 29,95

Nu had ik nog iemand van de KS van Hi aan de telefoon en die vertelde mij dat die €99,95 mijn persoonlijke aanbieding was gezien mijn belgedrag / smsgedrag de afgelopen jaren en dat hier niks afgehaald kan worden. Dit is toch vreemd? Je betaande klanten meer laten betalen dan nieuwe klanten? Zouden hier nog mogelijkheden zijn voor mij?

Verwijderd

nou ik ga slapen zie het morgen wel weer! of ik kijk als ik s'nachts niet kan slapen weer hier ;)

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12 14:53

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

GuiltyNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:53:
Inmiddels staat de Galaxy S2 bij Bol.com weer op 'niet leverbaar' dus de voorraad zal op zijn.

Mijn status staat tot nu toe op 'wordt verwerkt' en daarnaast verwacht 13-5-2011.

Ik ben benieuwd.
Hier hetzelfde heb om 5 voor 8 vanavond besteld status is nog op: Wordt verwerkt. Btw die coupon werkte voor mij nog steeds thanks :D

[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-05-2011 22:10 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Ruben1123
Leuk weetje (van Hi):

Omdat ik geen e-mail bevestiging kreeg, heb ik meerdere orders geplaatst. Krijg ik nu even zoveel toestellen?

Wanneer je meerdere bestellingen hebt gedaan voor hetzelfde toestel, dan krijg je maar één toestel

Ik wil mijn bestelling via de shop annuleren. Wat moet ik doen?

Je kunt een mail sturen. Beschrijf daarin dat je de bestelling wilt annuleren. Zet ook in de e-mail de volgende gegevens:
naam
adres
postcode en woonplaats
toestel
abonnementsvorm of PrePay

Je kunt je gegevens alleen wijzigen na ontvangst van het contract of toestel. De wijzigingen kunnen op het contract worden aangegeven.
Bij onjuiste gegevens op het contract, moet het contract worden geannuleerd en de bestelling opnieuw worden geplaatst.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruben1123 op 12-05-2011 22:13 ]

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:09:
[...]

Hier hetzelfde heb om 5 voor 8 vanavond besteld status is nog op: Wordt verwerkt. Btw die coupon werkte voor mij nog steeds thanks :D
Heb 'm vanochten besteld. Status levertijd 3-5 werkdagen. Staat bij mij verwacht 19-5. Heb dus gebeld of hij morgen geleverd wordt. De status direct leverbaar zou alleen gelden voor nieuwe bestellingen. Beetje vreemd.
Ben dus benieuwd of ze morgen echt gaan jullie gaan leveren.

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:03
Zojuist maar de Galaxy S II besteld bij Hi! Mijn Eerste smartphone. ;)

• Meinon
voil schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:17:
Zojuist maar de Galaxy S II besteld bij Hi! Mijn Eerste smartphone. ;)
welke abo heb jij gekozen? :9

Verwijderd

Als je een SGS2 + abbo via Hi nl besteld, moet je dan het toestel direct betalen, of kan dat ook bijv. via acceptgiro oid? Ik zit nu namelijk krap op kas. Over 1,5 week heb ik weer salaris.

• Ruben1123
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:19:
Als je een SGS2 + abbo via Hi besteld, moet je dan het toestel direct betalen, of kan dat ook bijv. via acceptgiro oid? Ik zit nu namelijk krap op kas. Over 1,5 week heb ik weer salaris.
Direct via Ideal of bij de koerier, misschien dat je de afspraak met de koerier over 1,5 week kan doen?

• Meinon
eventuele kosten betaal je cash of met pin staat er bij bestellen.. dus volgens mij hoef je niet via iDeal te betalen???

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Heb 'm vanochten besteld. Status levertijd 3-5 werkdagen. Staat bij mij verwacht 19-5. Heb dus gebeld of hij morgen geleverd wordt. De status direct leverbaar zou alleen gelden voor nieuwe bestellingen. Beetje vreemd.
Ben dus benieuwd of ze morgen echt gaan jullie gaan leveren.
Had je hem beter kunnen annuleren en ff opnieuw bestellen. Hier is de status ook nog niet veranderd, kijk elk half uur ;)

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik twijfel nog tussen Hi of Vodafone. Even kijken wat uiteindelijk het goedkoopste is en bij wie de levering het soepelst verloopt.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Framoes
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:10:
Leuk weetje (van Hi):

Omdat ik geen e-mail bevestiging kreeg, heb ik meerdere orders geplaatst. Krijg ik nu even zoveel toestellen?

Wanneer je meerdere bestellingen hebt gedaan voor hetzelfde toestel, dan krijg je maar één toestel
Dat is mooi, want ik heb twee keer besteld omdat het niet duidelijk was of ik nummerbehoud had aangevinkt. Wijzigde namelijk m'n internetbundel en toen zag ik dat ik bepaalde dingen opnieuw moest aanvinken.

Morgen toch maar even 1 van de 2 bestellingen annuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Framoes op 12-05-2011 22:25 ]

• Golf2vr6
OK, knoop doorgehakt. Bestelling bij algebeld geannuleerd (zou 18e geleverd worden). Daar moest ik 266 euro bijbetalen (hi25+extreem-1jaar). Nu bij Hi.nl besteld voor 139,95 euro. Ik hoop dat ik nu niet 2 weken op mijn toestel hoef te wachten, maar 126euro vond ik een beetje teveel centjes om zomaar te laten liggen.

pffff

Nu maar hopen dat alles goed verloopt ivm al aangevraagd en goedgekeurd contract en nummerbehoud.

• Meinon
139.95???

• Ruben1123
Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:29:
OK, knoop doorgehakt. Bestelling bij algebeld geannuleerd (zou 18e geleverd worden). Daar moest ik 266 euro bijbetalen (hi25+extreem-1jaar). Nu bij Hi.nl besteld voor 139,95 euro. Ik hoop dat ik nu niet 2 weken op mijn toestel hoef te wachten, maar 126euro vond ik een beetje teveel centjes om zomaar te laten liggen.

pffff

Nu maar hopen dat alles goed verloopt ivm al aangevraagd en goedgekeurd contract en nummerbehoud.
Je hebt toch nog geen fysiek contract getekend? Dan is er toch niks aan de hand, en nummerbehoud kan gewoon opnieuw worden aangevraagd, dat blijft toch gewoon het zelfde.

http://www.hi.nl/Klantens...lde-vragen.htm?faqid=7311

• ronaldm3
  • Laatst online: 30-12 22:10

ronaldm3

Leapmotor specialist ;)

Golf2vr6 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:29:

pffff

Hmm telleurstellend dat je niet hebt gewacht op algebeld ... maargoed geld is geld heh... dat zullen ze daar ook wel begrijpen ;)

Nou maar hopen dat je hem bij H! ook op de 18e of 19e in da house hebt _/-\o_

Power to the beat.

• Golf2vr6
Ruben1123 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:35:
[...]

Je hebt toch nog geen fysiek contract getekend? Dan is er toch niks aan de hand, en nummerbehoud kan gewoon opnieuw worden aangevraagd, dat blijft toch gewoon het zelfde.

http://www.hi.nl/Klantens...lde-vragen.htm?faqid=7311
Bij algebeld heb ik wel contract getekend bij bestelling (was ook al goedgekeurd net zolas nummerbehoud). Algebeld heb ik net via mail geannuleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 22:38 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!