Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:49:
ik probeer gvd te annuleren via mn mob alleen op een gegeven moment geeft hij 3 mogelijkheden en als ik dan 0 klik voor een telefoniste blijft hij het menu herhalen wtfffffffffff
Ik kwam er ook niet door uiteindelijk bleef ik proberen en kwam ik er door.
Morgen ochtend gewoon weer bellen, als ze zeggen dat het niet mogelijk is te annuleren pas als het toestel retour is gezonden (wat ik dus had) moet je gewoon zeggen oke en opnieuw bellen, hopen dat je een ander iemand van KS krijgt die wel weet waar hij/zij over praat

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12 20:34

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
zo besteld!

1 jaar nieuwe abo, 581,30 totaal! :)

nu wachten op de koerier!

• Meinon

• Villains
  • Laatst online: 05-12-2020
inderdaad, ik snap der ook werkelijk helemaal niks van... :F

• Golf2vr6
Wat valt er meer uit te leggen dan wat ik al gepost had?

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Villains schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:40:
[...]

inderdaad, ik snap der ook werkelijk helemaal niks van... :F
http://shop.www.hi.nl/hi/...Galaxy-S2/TSAI9100bl.html

Kies 1jaar, en Internet Extreem.. |:( |:(

• Villains
  • Laatst online: 05-12-2020
Sarcasme ;)
ik krijg 'm namelijk morgen binnen :) maar der is in de ochtend niemand thuis, dus waag het eens dat ze nu in de ochtend komen! :@

• Meinon

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-12 10:29
Voor mensen die geïnteresseerd zijn: Mijn telefoon is vandaag verzonden. Op 3 mei zijn mijn contracten binnen gekomen bij GSMWijzer.nl.

Ik heb een Vodafone Abonnement genomen met nummerbehoud. Ik kwam van T-mobile vandaan.

Pas gisteren is de status veranderd van 'contract ontvangen' naar 'nummerbehoud in behandeling'.

Het is dus allemaal vrij snel gegaan bij T-mobile (Het akkoord gaan met het nummerbehoud)

Ik heb hetzelfde abonnement voor mijn broer besteld, deze komt echter van een Tele2 Prepaid af. Bij hem staat alles nog gewoon op 'contract ontvangen'. Dit terwijl ik voor hem alles op dezelfde dag heb geregeld.

Ik hoop dat sommige mensen hier iets mee kunnen.

Groetjes!

• Golf2vr6
Moeilijk he, lezen...
Daar moest ik 266 euro bijbetalen (hi25+extreem-1jaar). Nu bij Hi.nl besteld voor 139,95 euro
Golf2vr6 in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 22:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:08:
Hebben hier nog meer mensen het probleem dat ze duurder uit zijn bij Hi als ze verlengen via de site?

Als ik verleng:
Hi Online 25 (met Internet Extra)
€22,45 (1e jaar)
€34,95 (2e jaar)
Toestelprijs: 99,95

Als ik als nieuwe klant afsluit:
Hi Online 25 (met Internet Extra)
€22,45 (1e jaar)
€34,95 (2e jaar)
Toestelprijs: 29,95

Nu had ik nog iemand van de KS van Hi aan de telefoon en die vertelde mij dat die €99,95 mijn persoonlijke aanbieding was gezien mijn belgedrag / smsgedrag de afgelopen jaren en dat hier niks afgehaald kan worden. Dit is toch vreemd? Je betaande klanten meer laten betalen dan nieuwe klanten? Zouden hier nog mogelijkheden zijn voor mij?
Iemand? Voordat er straks weer 5 pagina's bij zijn. Is dit een verkooptruc of het maximaal haalbare voor mij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Iemand? Voordat er straks weer 5 pagina's bij zijn. Is dit een verkooptruc of het maximaal haalbare voor mij?
Denk dat ze na het nieuws van vandaag klanten willen binden. dus idd marketing.

ik had op 2mei hi20 en niets bijbetalen maar dat was waarschijnlijk een foutje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 22:58 ]

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12 16:10
[...]

Ik heb m nu ook net besteld, ik heb ook Hi Online25 +internet extra (2 jaar), zelfde tarieven als jij. Alleen ie tie bij mij gratis :s

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12 21:52
Iemand alweer een status update van Belsimpel.nl?

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
QempZoR schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:58:
Iemand alweer een status update van Belsimpel.nl?
Nope...dinsdagavond besteld. Woensdag bevestigd gekregen dat contract binnen is. Tot op heden stilte...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:58
[...]

Dreigen met opzeggen, ik zou het iig niet accepteren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

YoupS schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:57:
[...]

Ik heb m nu ook net besteld, ik heb ook Hi Online25 +internet extra (2 jaar), zelfde tarieven als jij. Alleen ie tie bij mij gratis :s
Wat voor abbo had je hiervoor? Ik een Hi 20, ook met internet. Ik blijf het maar raar vinden

sorry als dit offtopic wordt beschouwd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Wat voor abbo had je hiervoor? Ik een Hi 20, ook met internet. Ik blijf het maar raar vinden

Ze proberen ons gek te maken denk ik.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:03:
[...]

Ze proberen ons gek temaken denk ik.....
Dat lukt vrij aardig :o

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik ben toch blij dat ik nog even gewacht heb op het abo, hopen dat studentmobiel meewerkt en dat ik volgende week kan pronken met mijn nieuwe telefoon :)

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Ik had een Hi 35 student zonder internet (2 jarig). Heb de SGS2 besteld via de persoonlijke aanbiedings dinges op de mijn hi site, jij ook?

Verwijderd

Ik denk echt om mijn super voordelige pre-order te cancelen.
Het scheelt nu nog maar 29 euro.

Verwijderd

YoupS schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Ik had een Hi 35 student zonder internet (2 jarig). Heb de SGS2 besteld via de persoonlijke aanbiedings dinges op de mijn hi site, jij ook?
Ik heb nog niks besteld, ik ga kijken of ik er morgen wat vanaf kan krijgen (in ieder geval naar die toestelprijs van €30 toe). Als ik me huidige abbo op zou zeggen en een nieuwe afsluit ben ik nog steeds €45 goedkoper uit (aansluitkosten meegerekend). Moet toch niet gekker worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:06:
[...]

Ik denk echt om mijn super voordelige pre-order te cancelen.
Het scheelt nu nog maar 29 euro.
Waar ga je m dan bestellen? Of ander verlengomgsaanbod bij hi? Ik wacht gewoon maar af..

Ik bedoel verlengingsaanbod.. Stomme iPad!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 23:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Waar ga je m dan bestellen? Of ander verlengomgsaanbod bij hi? Ik wacht gewoon maar af..
Morgen ga ik even met ze bellen.Voor een provider die ook nog al je packets leest moet er toch wel iets meer in zitten. Ik ben al 10 jaar klant. Ik denk dat ik geld toe wil.

• Meinon
dan weten ze nu al dat je morgen gaat bellen :p

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12 21:52
antoineduchar schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:59:
[...]

Nope...dinsdagavond besteld. Woensdag bevestigd gekregen dat contract binnen is. Tot op heden stilte...
ahh oke, ik had vandaag maar is gebeld naar belsimpel, en de aardige mevrouw aan de telefoon vertelde dat ze hopen "het zo snel mogelijk" kunnen uitleveren. Ze hadden wat vertraging met leveren is mij verteld

We wachten - in ZEEER grote - spanning af...

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Verwijderd

Zie de topic waarschuwing!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 23:30 ]

• jojo137
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:41
Hebben de Bol.com bestellers,
die vandaag besteld hebben al wat meer gehoord over de verzending??.
Mijn status staat nog steeds op "Word verwerkt"..

Kan niet wachten op het bericht is verzonden.. :*)

Verwijderd

jojo137 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:16:
Hebben de Bol.com bestellers,
die vandaag besteld hebben al wat meer gehoord over de verzending??.
Mijn status staat nog steeds op "Word verwerkt"..

Kan niet wachten op het bericht is verzonden.. :*)
Ik bestelde gisteren om 20:31 een friteuse bij bol.com kreeg hem vandaag keurig afgeleverd.
verzonden stond er vandaag pas btw.
Dus ik denk dat je hem morgen gewoon in huis hebt;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 23:19 ]

• jojo137
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:41
voeg iets on-topic's toe of laat een reactie achterweg!

[ Voor 92% gewijzigd door Bullet NL op 12-05-2011 23:29 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:De volgende keer dat dit topic weer niets anders dan slowchat laat zien gaat het definitief op slot! Wanneer je niets te melden hebt post dan ook niet! GoT is geen chatbox!

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Ik heb de galaxy s2 ook besteld, met nummerbehoud. Mijn status staat nu op nummerbehoud in behandeling..

Ik had nu een vraagje. Mijn abbo is met 1 gb internet. Het is mijn eerste toestel waarbij ik internet ga gebruiken en nu weet ik niet of 1 gb wel voldoende is.

Zouden jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven??

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:36:
Ik heb de galaxy s2 ook besteld, met nummerbehoud. Mijn status staat nu op nummerbehoud in behandeling..

Ik had nu een vraagje. Mijn abbo is met 1 gb internet. Het is mijn eerste toestel waarbij ik internet ga gebruiken en nu weet ik niet of 1 gb wel voldoende is.

Voor mij niet, maar ik ben een heavy user. Filmpjes, muziek streamen e.d. vreet helemaal mb's. Bij de meeste providers kan je extra krijgen. Vodafone 10 voor 1gb, hi 5euro om te verdubbelen. Voor de meeste mensen is 1gb wel genoeg btw

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-05-2011 23:40 ]

• -WarAx-
Voor vandaag is het mooi geweest, morgen hoop ik meer duidelijk te krijgen over de stand van zaken.
Weltrusten allen

• teejays
  • Laatst online: 10-12 22:01
Vandaag ook besteld op bol.com (met couponcode die ik hier vond, waarvoor veel dank!!)
Bestelstatus staat nog op 'wordt verwerkt', maar intussen zie ik dat hij in de shop op 'niet leverbaar' staat.
Bestellen gaat nu niet meer dus ik denk wel dat ik er nog net op tijd bij was en hem morgen mag verwachten :)

Verwijderd

Bahbah. Ik had nog zo'n goede hoop dat vandaag met Samsung Galaxy verstuurd zou worden door Belsimpel.nl. Zeker omdat ze zeiden dat ze er zoveel op voorraad hadden. Maar ondanks dat ik hem al besteld heb sinds 27-04 is hij nog niet verstuurd. Ben benieuwd of ze het op volgorde doen. Nog even afwachten dus...:(

Verwijderd

Mensen die bij Belsimpel hebben besteld:
Krijgen jullie ook alleen bij contract te zien: 'groen' vinkje met Ontvangen?
Weet iemand of dit voldoende is, of hoort er normaal gesproken nog iets anders te staan? :)

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:36:

Op mijn telefoon heb ik sinds 2 mei 20:57 ongeveer 90mb verbruikt, dit is iedere dag even wat mails ophalen en versturen en een beetje browsen op tweakers.net. Verder hier en daar een paar foto's verstuurd. Als ik een schatting mag doen is dit toch zeker wel een uurtje 'actief' browsen geweest.

Dingen zoals youtube zijn echte data slurpers.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Verwijderd

Ik ga m'n order bij Belsimpel annuleren. Ik heb nu een SGS2 + abonnement bij hi.nl besteld, maar nu vraag ik me af wat nu de volgende stappen zijn..

Ik kan het nergens op de site vinden.

M'n status is nu 'voor inschrijving'

Kan er iemand me vertellen hoe het verder zal verlopen.

Wat moet ik verder opsturen naar Hi? (ID, bankafschrift)??

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:25:
Ik ga m'n order bij Belsimpel annuleren. Ik heb nu een SGS2 + abonnement bij hi.nl besteld, maar nu vraag ik me af wat nu de volgende stappen zijn..

Ik kan het nergens op de site vinden.

M'n status is nu 'voor inschrijving'

Kan er iemand me vertellen hoe het verder zal verlopen.

Wat moet ik verder opsturen naar Hi? (ID, bankafschrift)??
Bij mij staat ook gewoon nog "voorinschrijving" en ik heb als vrijwel de eerste besteld op 2 mei.

Hi is gewoon een beetje traag met het updaten van de status. Het schijnt dat ze maandag al de eerste toestellen gaan versturen. afwachten dus.

Verwijderd

En kan je je bestelling bij Belsimpel annuleren ook al heb je het contract opgestuurd en ondertekend?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:27:
En kan je je bestelling bij Belsimpel annuleren ook al heb je het contract opgestuurd en ondertekend?
Dat weet ik niet.

• Meinon
ja je hebt 7 dagen bedenking, dusmoet kunnen lijkt mij Nielslo

• Meinon
dit staat in hun vw:

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12 22:36
Trouwens, als je een kopie van bankafschrift moet opsturen.. Wat als je dit niet op papier hebt (puur internetbankieren)? Wat moet je dan doen/opsturen?

• Meinon
je moet niets opsturen. koerier komt checken! :)

Verwijderd

Je kunt je gegevens uit laten printen

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12 22:36
Okay, als het niet zoveel voorstelt dan kijk ik wel hoe het loopt.. Misschien dat ik morgen de knoop door ga hakken. :)

• Meinon
Recrush schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:35:
Okay, als hetn iet zoveel voorstelt dan kijk ik wel hoe het loopt.. Misschien dat ik morgen de knoop door ga hakken. :)
Als je het over die Hi abo hebt:
ik heb het net besteld, 1 jaar,
je krijgt alleen een keuze uit: nu betalen (iDeal) of pinnen bij koerier (ik heb deze gekozen!) :)

verder hoef je niets te doen tot de koerier je belt en langskomt.

that;s it.

bankafschrift etc,, oud nieuws :) we leven in 2011 nu :O
zo simpel gaat dat nu.

• Turdburgler
  • Laatst online: 10-12 23:12
Recrush schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:32:
Trouwens, als je een kopie van bankafschrift moet opsturen.. Wat als je dit niet op papier hebt (puur internetbankieren)? Wat moet je dan doen/opsturen?
http://www.studentmobiel.nl/info/bankafschriften
Dit stukje tekst legt voor bijna elke gangbare bank goed uit hoe je aan een perfecte printscreen/handout van je bank gegevens/afschrift kan komen middels internet bankieren.

Hope it helps.

edit: link vergeten lol

[ Voor 7% gewijzigd door Turdburgler op 13-05-2011 00:47 ]

Verwijderd

Mijn telefoon is via Bol verzonden. Hopelijk geven ze em ff bij de buren af, dan kan ik vanavond al pielen :D

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:03
Meinon schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:18:
[...]
welke abo heb jij gekozen? :9
Hi Online 35 1 jaar Extreem.

Ik bel op zich niet veel maar bij deze hoefde je maar 80E bij te betalen. ;)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12 20:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Brad Pitt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:45:
Belsimpel net ook maar gecancelled. Vind het storend (en misleidend) dat het op de status pagina op 2-5 dagen blijft staan. Hoop dus ook vandaag daarvan nog een bevestiging te krijgen.

Via de telefoon bij Vodafone zelf een BSW200 genomen (toestel dan 54 Euro, vond ik okay), ze hadden er nog 70, althans dat zeiden ze. Levering zou maximaal 5 werkdagen duren. Nou ja, we'll see :P
Mijn broek zakt hier van af. Ik heb ook BSW aan de telefoon bij VF verlengd en daar deelde mijn gesprekspartner mee dat ze pas in week van 23 mei geleverd worden, en dat de nu beschikbare telefoontjes (bij concullega's) buitelandse modellen waren. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn omdat het dus sneller kan gaan, jij verdrietig omdat het eigenlijk langer gaat duren en dat we eigenlijk allemaal gewoon voor de gek gehouden worden bij dit soort organisaties....
Als klap op de vuurpijl is mijn abo blijkbaar ook per direct omgezet, dus ik had geen ongelimiteerd internet meer en is mijn belbundel restant verloren gegaan. En dat terwijl mijn huidige contract begin juli afloopt...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Gisterenochtend rond 08:00 via de KS van T-Mobile i-300 besteld incl SGS2.
Gisterochtend mailtje gekregen rond 08:05 van AMS Logistics dat vrijdag 13-05 geleverd wordt.
Gisteravond smsje & mailtje ontvangen rond 21:00 dat de levertijd tussen 15:00 en 16:30 ligt.

Best snel zo zonder pre-order?! :)

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Bij Hi zijn ze ook niet goed wijs volgens mij..
Ik kijk op de site en daar vind ik een redelijk abonnement en de toestelprijs is 29.95.
Nu kijk ik bij verlengen en dan is toestelprijs ineens 99,95.
Dat is toch een beetje raar ofniet?
Dus heb ik een abonnement bij Hi afgesloten zonder verlenging en ga ik volgende week mijn huidige abonnement bij Hi opzeggen of gaat dat niet?

• MillanO
Iemand enig idee wanneer de S2 bij Hi binnen komt als je hem vandaag besteld hebt?
Iemand nog nieuwtjes daarover?

Verwijderd

ik ga belsimpel vandaag ook maar is bellen of e-mailen ik laat jullie weten of er nieuwe info is

• Golf2vr6
Ik hoop het wel. Gisteren namelijk bij algebeld (alles al goedgekeurd en betaald) geannuleerd via mail, 26-04 besteld. Daarna direct via Hi.nl besteld. Ik had een pre-order via algebeld, maar eentje die pas 18e uitgeleverd zou worden. Wat is dan het nut van een pre order? Bij Hi ben ik 130 euro goedkoper uit, daar wil ik nog wel een paar dagen langer voor wachten als het nodig is (misschien levert Hi hem zelfs ook wel de 18e).

Op de site van algebeld:
Annulering
Indien u een bestelling heeft geplaatst maar nog niets heeft ontvangen dan is het mogelijk voor de klant om kosteloos de bestelling te annuleren.

Nu maar afwachten of alles goed verloopt vandaag......

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-05-2011 08:41 . Reden: rekenfoutje ]

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12 19:05
[...]

Hi is gewoon een beetje traag met het updaten van de status. Het schijnt dat ze maandag al de eerste toestellen gaan versturen. afwachten dus.
Wordt hier aankomende maandag (16 mei) of maandag 23 mei mee bedoeld?

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05 20:18
SnoopBok schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:06:
[...]

Maandag 16 mei. Waarschijnlijk heb je hem rond de 18e binnen.

• Golf2vr6
SnoopBok schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:06:
[...]

Ik neem aan de 16e, want op de site staat vanaf de 18e....
Ik hou er gewoon rekening me dat het na de 18e wordt, alles eerder is meegenomen. Tot nu toe krijgt elke reseller meerdere batches binnen, dus misschien krijgt Hi ook niet genoeg binnen om gelijk iedereen te leveren.

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-05-2011 08:09 ]

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-12 10:25

spanx

_Sp[A]nX_

welke abbo heb je genomen... ik twijfel namelijk of ik mijn bestelling moet annuleren... als het je 140 euro scheelt ben ik wel benieuwd.

Damn it's good 2b a Tweaker!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Merk je veel verschil in snelheid tussen een abbonnement T-mobile relax incl internet plus of T-mobile I-plan?

• Golf2vr6
spanx schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:15:
welke abbo heb je genomen... ik twijfel namelijk of ik mijn bestelling moet annuleren... als het je 140 euro scheelt ben ik wel benieuwd.
Hi25 + extreem - 1 jaar. Bij algebeld 270euro bijbetalen en bij Hi.nl 140euro bijbetalen...scheelt 130euro.
Dat is toch snel 60+ bier..... dan is de keuze snel gemaakt. O-)

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Golf2vr6 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:32:
[...]

Hi25 + extreem - 1 jaar. Bij algebeld 270euro bijbetalen en bij Hi.nl 140euro bijbetalen...scheelt 130euro.
Dat is toch snel 60+ bier..... dan is de keuze snel gemaakt. O-)
_/-\o_

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-12 21:31
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 06:47:
Mijn telefoon is via Bol verzonden. Hopelijk geven ze em ff bij de buren af, dan kan ik vanavond al pielen :D
Ook bij mij vannacht verzonden :)
13.05.2011:
Chauffeur is onderweg
Hij is inmiddels weer 20 euro duurder geworden en staat nu op 549,-. Blij dat ik hem voor 504 (met couponcode) heb kunnen bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 13-05-2011 08:48 ]

Verwijderd

teejays schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:54:
Vandaag ook besteld op bol.com (met couponcode die ik hier vond, waarvoor veel dank!!)
Bestelstatus staat nog op 'wordt verwerkt', maar intussen zie ik dat hij in de shop op 'niet leverbaar' staat.
Bestellen gaat nu niet meer dus ik denk wel dat ik er nog net op tijd bij was en hem morgen mag verwachten :)
Inmiddels is hij weer leverbaar bij Bol. De prijs is wel 5% hoger dan voorheen. Hebben ze de coupon er al vast in verwerkt. :)

• MillanO
Status:
Laatste update: 13/05/2011

Voor inschrijving

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ter info: Samsung Galaxy S2 is 499 euro bij Media Markt.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
MillanO schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:00:
Status:

Voor inschrijving
Status:
Laatste update: 02/05/2011

Voor inschrijving

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
voil schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 06:51:
[...]

Hi Online 35 1 jaar Extreem.

Ik bel op zich niet veel maar bij deze hoefde je maar 80E bij te betalen. ;)
Die heb ik ook genomen. Precies genoeg minuten en smsjes, 2GB limiet waar ik nooit overheen ga en betaal uiteindelijk €2,95/maand vergeleken met het VF abo dat ik wilde nemen. Dat was met 1GB data en ik ga er bijna elke maand overheen.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12 20:01

The Wizard

Moderator Mobile
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:11:
[...]

Status:

Voor inschrijving
Jongens, laat het hier geen opsomming worden van lopende orders zonder inhoudelijke opmerkingen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Vraagje over de procedure bij VF: gisteren telefonisch besteld (verlenging), orderbevestiging e.d. ontvangen in de mail, en om 16:45 ineens ook een 'Bevestiging van levering'.

Hierin staat: 'Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.'

Eronder staat mijn nummer en dat het om 1 Galaxy II Vanilla Sensation gaat - maar het datumveld is leeg

Verder geen contact met mij opgenomen door koerier of wat dan ook - houdt dat alles dan in dat ik er niet op hoef te rekenen dat hij vandaag nog komt?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:10:
Ter info: Samsung Galaxy S2 is 499 euro bij Media Markt.
Heb je dit online gezien, of in de winkel (welke vestiging dan)

• -WarAx-
Haa toch mooi.

Uw orderstatus is gewijzigd naar Geannuleerd.

Nu aan de slag met Hi.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:54

BPP

-WarAx- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:16:
Haa toch mooi.

Uw orderstatus is gewijzigd naar Geannuleerd.

Nu aan de slag met Hi.
Prijzen zijn wel iets verhoogd bij Hi.

edit: tenzij ik inlog via sms

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 13-05-2011 09:19 ]

• Golf2vr6
coyote1980 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:15:
Vraagje over de procedure bij VF: gisteren telefonisch besteld (verlenging), orderbevestiging e.d. ontvangen in de mail, en om 16:45 ineens ook een 'Bevestiging van levering'.

Hierin staat: 'Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.'

Eronder staat mijn nummer en dat het om 1 Galaxy II Vanilla Sensation gaat - maar het datumveld is leeg

Verder geen contact met mij opgenomen door koerier of wat dan ook - houdt dat alles dan in dat ik er niet op hoef te rekenen dat hij vandaag nog komt?
Koerier hoeft met jou geen contact op te nemen, want je verlengd. Pakketje wordt dan via GLS verstuurd zover ik begrepen heb.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:11:
[...]

Status:

Voor inschrijving
Jij hebt niet willen annuleren voor een betere deal? Of was jou deal al goed genoeg?

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:54

BPP

Voor de mensen die een annulering hebben aangevraagd bij Hi.

Status:

Bestelling is door ons geannuleerd, vanwege onvolledige en of onjuiste gegevens.

• Framoes
The Wizard schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:15:
[...]

Jongens, laat het hier geen opsomming worden van lopende orders zonder inhoudelijke opmerkingen.
Ik denk dat hij wil zeggen dat hij al sinds 02/05 op voorinschrijving staat.

Edit: Mijn tweede bestelling (i.v.m. onduidelijkheid nummerbehoud) is geannuleerd. Ze zijn best snel als je bedenkt dat ik gister om 23u een mail heb gestuurd met het verzoek tot annuleren van de dubbele bestelling.

Edit 2: Overigens geen update wat voorinschrijving -> officiële bestelling betreft.

[ Voor 35% gewijzigd door Framoes op 13-05-2011 09:52 ]

Verwijderd

Taxipost heeft hem net geleverd (besteld bij Coolblue op 7 mei). Seal is nog intact.

• -WarAx-
Ik heb zojuist met de klantenservice/nummerbehoud afdeling van Hi gesproken.

Ik had namelijk mijn contract al opgezegd bij T-Mobile. bij de KS konden zij mij niet helpen aangezien ik het nummer al had opgezegd.
Bij de afdeling nummerbehoud had ik een contractnummer nodig waardoor zij mijn nummerbehoud konden aanvragen. Dit heb ik nog niet en zal ik een deze dagen wel binnen krijgen, dan kunnen ze namelijk spoed achter mijn nummerbehoud zetten waardoor binnen 5 werkdagen het was geregeld.
De klantenservice van Hi is niet de beste overigens, allemaal standaard antwoorden die niet verder kijken dan hun neus lang is.

Hopen dat ik binnenkort mijn contractnummer krijg waardoor ik alsnog mijn nummer kan behouden. Anders neem ik een nieuw nummer.

Hoop dat de rest hier ook wat aan heeft.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Ruben1123 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:23:
[...]

Jij hebt niet willen annuleren voor een betere deal? Of was jou deal al goed genoeg?
Nope, krijg straks bij Hi25 + Internet 2 jaar verlenging met 70 euro bijbetaling geloof ik, heb al wel 20 keer gekeken op de hi-site en gebeld met die lui maar ik krijg het niet goedkoper (ook niet op de momenten dat anderen hier super aanbiedingen krijgen), en aangezien ik dan waarschijnlijk volgende week mijn mobiel krijg vind ik het wel best zo :)
Framoes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Ik denk dat hij wil zeggen dat hij al sinds 02/05 op voorinschrijving staat.
Klopt, als iemand post dat ie er dat er had staan, wou ik laten zien dat iedereen dat op dit moment bij hi heeft en wacht op zijn/haar mobiel ;) ..

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:49:
Taxipost heeft hem net geleverd (besteld bij Coolblue op 7 mei). Seal is nog intact.
Ik had hem al op 5 mei besteld, ik verwacht de bezorgdienst elk moment vanaf nu ;)

Burp

• Framoes
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:52:
[...]

Nope, krijg straks bij Hi25 + Internet 2 jaar verlenging met 70 euro bijbetaling geloof ik, heb al wel 20 keer gekeken op de hi-site en gebeld met die lui maar ik krijg het niet goedkoper (ook niet op de momenten dat anderen hier super aanbiedingen krijgen), en aangezien ik dan waarschijnlijk volgende week mijn mobiel krijg vind ik het wel best zo :)

[...]

Klopt, als iemand post dat ie er dat er had staan, wou ik laten zien dat iedereen dat op dit moment bij hi heeft en wacht op zijn/haar mobiel ;) ..
Ook de verlengers dus. Ik dacht namelijk dat een aantal mensen hier hadden gezegd dat ze een andere status hebben, maar die hebben dan mogelijk via een andere site besteld.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12 20:22
Vanochtend om 7:59 een mailtje van GSMWijzer dat ie verzonden is.

Dan wordt je toch bijna nieuwsgierig of ie mss. toch niet aan het eind van de dag er kan zijn :P

Maar volgens KS is het de volgende dag.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
\o/

Net GLS aan de deur, S2 met Vodafone verlenging is binnen, gistermiddag verlengd en nu in handen, super, dit wordt een lekker weekend... Even opladen en dan neem ik de rest van de dag vrij :+

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
WTF, ga net nog eens kijken op mijn bol.com account om de status van mijn bestelling na te gaan en nu blijkt dat ze mijn bestelling gewoon geannuleerd hebben. De prijs is nu omhoog gegaan en vandaag dan ook geen toestel in de bus, balen :-(

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
Mailtje van GSMwijzer :D
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 506977) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
*O* *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12 11:00
Op Hi.nl is ie bij verlenging gratis vanaf Hi20 nu, met Internet Extra!!! Kun je gewoon een bestelling annuleren en geld terugkrijgen? Zou alleen wel jammer zijn als ik hem dan veel later zou krijgen...

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 19:57
Wat zijn de bestel nummers of bestel datum van de mensen van GSMWijzer?

Edit: Outch, hier is het 512987 en 09-05. Kan dus nog wel even duren.

[ Voor 34% gewijzigd door Tjeerdtq op 13-05-2011 10:41 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12 20:01

The Wizard

Moderator Mobile
Hier 507441 en hij komt vandaag binnen. Besteldatum was 21-4.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• XElD
21 april maar was vergeten te bevestigen (rembours), dat heb ik eergisteren alsnog gedaan. Als het goed is heb ik m dus maandag (geen rembours op zaterdag en nog geen track & trace ontvangen)

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:41

robertwebbe

Robert Webbe

Bij BelCompany (winkel) hebben ze hem op voorraad, met een nieuw Hi 35 abonnement + Internet Exta (2jr) is die 19,99 en met Internet Extreem is die gratis, noppes, nada.

Verwijderd

Iemand nog verlossende mailtjes gekregen van Belsimpel?

• XElD
Wizard, jij had m wel op tijd bevestigd? Dan hadden we sowieso wss. in de 2e lichting gezeten en maakte het laat bevestigen van mij niks uit. Waren nog een paar dagen voor 21-4 dat je m al kon pre-orderen bij GSM wijzer geloof ik

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-12 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:37:
Iemand nog verlossende mailtjes gekregen van Belsimpel?
Helaas nog niet,

Weet iemand trouwens of ze ook de galaxy s2's met TNT versturen?
Want anders krijg ik hem pas maandag. ( DPD levert niet op zaterdag..)

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:16:
[...]
Heb je dit online gezien, of in de winkel (welke vestiging dan)
In de winkel van Media Markt Alphen aan den Rijn gezien, gisteravond nog 7 stuks op voorraad.

[ Voor 7% gewijzigd door joblamie op 13-05-2011 10:44 ]

Pagina: 1 ... 49 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!