• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:37:
Iemand nog verlossende mailtjes gekregen van Belsimpel?
Krijg niet eens een bevestiging op mijn annulering. Nu 2x gestuurd. Welnu, hoef het allemaal principieel niet meer. Status die eeuwig op 2-5 dagen blijft staan, doe even normaal dan. Zo kan ik ook klanten trekken.

Vodafone ook even gebeld waarom ik geen bevestiging van hun krijg en of m'n mail adres wel klopt die ze daar hebben. Mail adres kon de beste man pas zien 48 uur na het verlengen ( :? ), "uw toestel zal wel onderweg zijn, verder nog vragen meneer?". Nee hoor, tis wel goed zo :z

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Krijg je normaal gesproken ook een bevestiging van Vodafone als je een nieuw contract hebt afgesloten bij een reseller?

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-02 20:03
Ik heb net het toestel van Bol.com binnen en dit is de versie met zwart chromen rand. De rand glanst dus wel en ziet er in het echt eigenlijk best chique uit. Ook is dit de versie met Samsung logo voorop.

Het is ook keurig de Nederlandse versie met Nederlandse widgets voorgeinstalleerd en een Nederlandse handleiding.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 08:48

The Wizard

Moderator Mobile
XElD schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:38:
Wizard, jij had m wel op tijd bevestigd? Dan hadden we sowieso wss. in de 2e lichting gezeten en maakte het laat bevestigen van mij niks uit. Waren nog een paar dagen voor 21-4 dat je m al kon pre-orderen bij GSM wijzer geloof ik
Ik had hem idd dezelfde dag nog bevestigd. Ik had gehoopt in de 1e lichting te zitten, aangezien er mensen zijn die hem later besteld hadden maar wel in de 1e lichting zaten. Ze werken daar niet volgens FIFO principe volgens mij, wat een kwalijke zaak is.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 12:37
GuiltyNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:48:
Ik heb net het toestel van Bol.com binnen en dit is de versie met zwart chromen rand. De rand glanst dus wel en ziet er in het echt eigenlijk best chique uit. Ook is dit de versie met Samsung logo voorop.

Het is ook keurig de Nederlandse versie met Nederlandse widgets voorgeinstalleerd en een Nederlandse handleiding.
Samsung logo voorop? Dat heb ik nog niet gezien, of ligt dat aan mij?
Heb je foto?

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 05:08
@Wizard,

Laten we het in perspectief houden he, het gaat om de levering van een tel niet om mensenlevens ;)

Maar heb even gekeken, zit een paar ordernummers voor jou dus dat maakt weinig uit

Verwijderd

Gisteren toch maar naar de BelCompany op de nieuwendijk (amsterdam).. Daar hadden ze hem wel maar kon ik hem voor 75 euro meenemen voorhetzelfde Vodafone BSW 275 abonnement.. Dus ik toch twijfelen maar gelukkig nog maar even op afstand gehouden. Verder gelopen naar de VF winkel op het Rokin, werd gelijk geholpen en verrek ze hadden er voldoende op voorraad. Dus ik navragen;

Zelfde actie 50% 1e jaar?
Branded/non branded?
Sim-lock vrij?

Allemaal positief beantwoord, dus ik heb het maar gedaan. Thuis gelijk studentmobiel gemaild om te annuleren en gelukkig is dit ook doorgekomen.

Dus mensen die nog wachten op belsimpel/gsmwijzer/studentmobiel, en hun order precies hetzelfde/vergelijkbaar zien in de winkel, gewoon daar halen.. die frustraties die je krijgt van het afwachten zijn echt ***!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:00:
Dus mensen die nog wachten op belsimpel/gsmwijzer/studentmobiel, en hun order precies hetzelfde/vergelijkbaar zien in de winkel, gewoon daar halen.. die frustraties die je krijgt van het afwachten zijn echt ***!
Moeten ze wel je annulering bevestigen. Ook daarin zijn ze niet allemaal even snel ;)

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:02:
[...]

Moeten ze wel je annulering bevestigen. Ook daarin zijn ze niet allemaal even snel ;)
Kan je niet even bellen? Maar goed, inderdaad wel zo slim om ff te wachten.. straks zit je met 2 abbo's

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 12:07
Recrush schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Samsung logo voorop? Dat heb ik nog niet gezien, of ligt dat aan mij?
Heb je foto?
Samsung logo zit voorop ja... Heeft iedereen hier in NL, ziet er best uit hoor

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 19:29
ter info

20 april besteld bij studentmobiel
vandaag status verandering naar pakket verzonden.

Tnt track en trace werkt nog niet (gok dat hij nog niet in het systeem staat)

Reactie van studentmobiel klopt dus wel, ze hadden mij verteld dat ze hem vrijdag (uiterlijk) maandag zouden versturen.

Verwijderd

coyote1980 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:09:
\o/

Net GLS aan de deur, S2 met Vodafone verlenging is binnen, gistermiddag verlengd en nu in handen, super, dit wordt een lekker weekend... Even opladen en dan neem ik de rest van de dag vrij :+
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Dus dat 'coming soon' op de site van Vodafone is een beetje onzin? Ik dacht dat Vodafone leveringsproblemen had. Ik mag maandag de 16e pas verlengen.

Hebben andere verlengers bij Vodafone ook zo een snelle levering?

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik krijg nu net een DM op twitter van de AanbiedingvanHi dat ze woensdag beginnen met het versturen van de SGS2 en niet op maandag zoals de geruchten waren..

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 22:20
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:15:
Ik krijg nu net een DM op twitter van de AanbiedingvanHi dat ze woensdag beginnen met het versturen van de SGS2 en niet op maandag zoals de geruchten waren..
mooi, kan ik er vrijdags al mee gaan zitten spelen.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Dus dat 'coming soon' op de site van Vodafone is een beetje onzin? Ik dacht dat Vodafone leveringsproblemen had. Ik mag maandag de 16e pas verlengen.

Hebben andere verlengers bij Vodafone ook zo een snelle levering?
de verwachte levertijd van ongeveer 2 weken van t-mobile & het coming soon van VF kan je idd beter met een zak zout nemen.
ik heb gisteren besteld en krijg hem vandaag tussen 15 en 17 binnen (t-mob)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:52:
[...]

de verwachte levertijd van ongeveer 2 weken van t-mobile & het coming soon van VF kan je idd beter met een zak zout nemen.
ik heb gisteren besteld en krijg hem vandaag tussen 15 en 17 binnen (t-mob)
Dankjewel, dat geeft weer een beetje hoop op een snelle levering.

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas hebben wij de Samsung I9100 Galaxy S II niet op voorraad. Wanneer
u een bestelling bij ons heeft geplaatst, kunnen wij u uw nieuwe
telefoon binnen ongeveer 2 weken leveren. Zodra wij u uw nieuwe telefoon
verzonden hebben ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Verwijderd

Pfff maar blij dat ik er heb geannuleerd. Ook echt zeer beschamend maar vooral oneerlijk voor de 1e pre-orderers dat zij niet als 1e hun telefoon geleverd kregen, terwijl latere die wel kregen

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:58
wat een gedoe bij hi yoh, heb echt al 3 verschillende prijzen gezien bij exact de zelfde abbo's als ik wil verlengen. XD

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
coyote1980 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:09:
\o/

Net GLS aan de deur, S2 met Vodafone verlenging is binnen, gistermiddag verlengd en nu in handen, super, dit wordt een lekker weekend... Even opladen en dan neem ik de rest van de dag vrij :+
Had je van Vodafone een verzendbevestiging gehad? Ik heb hem woensdag telefonisch verlengd bij Vodafone, dus ben wel benieuwd! Wel gelijk een orderbevestiging gehad, maar nog geen bericht dat het toestel verzonden is.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:12:
[...]
Pfff maar blij dat ik er heb geannuleerd. Ook echt zeer beschamend maar vooral oneerlijk voor de 1e pre-orderers dat zij niet als 1e hun telefoon geleverd kregen, terwijl latere die wel kregen
Kun je nog annuleren als je contract al is opgestuurd? Daar zie ik tegenstrijdige berichten over.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47

Tazzios

..

GSMwijzer
ordernr:51138*
besteld: 5 mei
Provider: tmobile

status verzonden!

Het eerdere bericht dat er op ordernr & provider verzonden wordt lijkt dus te kloppen. Daar was aangegeven dat vandaag de tmobile bestellingen verzonden zouden worden.

@martiveen
mijne ging direct van van contract ontvangen(van mij naar gsmwijzer) naar verzonden, zegt dus niet heel veel.

[ Voor 19% gewijzigd door Tazzios op 13-05-2011 12:28 ]

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-02 09:40
Tazzios schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:25:
GSMwijzer

status verzonden!

Het eerdere bericht dat er op ordernr & provider verzonden wordt lijkt dus te kloppen. Daar was aangegeven dat vandaag de tmobile bestellingen verzonden zouden worden.
Ik heb ook verlenging t-mobile.. Überhaupt nog geeneens de bevestiging gehad dat mijn contract is verwerkt bij t-mobile... Duurt wel heel erg lang allemaal

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-02 14:07
zAo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Kun je nog annuleren als je contract al is opgestuurd? Daar zie ik tegenstrijdige berichten over.
Daar ben ik nu mee bezig bij algebeld. Ik heb ze de keuze gesteld of annuleren of de 19e leveren voor Hi.nl prijs. We zullen zien, ik zou vandaag antwoord krijgen.
Laatste reactie was dat ze bezig waren met Hi.... waarover? Contract ontbinden? extra vergoeding ivm met extra korting?.....

Ik post het wel als ik meer weet!

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-05-2011 12:28 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• jimzweers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-02 09:27
Iemand al nieuwe verzendbevestiging van belsimpel?

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Chauffeur is onderweg

Let the party begin.

Zie jullie in het andere topic :D

• Brad Pitt
jimzweers schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:28:
Iemand al nieuwe verzendbevestiging van belsimpel?
Zowel geen verzend- dan wel annuleringsbevestiging. Maar goed, toestel komt tussen 2-5 dagen binnen hoor :P

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Brad Pitt schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:30:
Zowel geen verzend- dan wel annuleringsbevestiging. Maar goed, toestel komt tussen 2-5 dagen binnen hoor :P
En anders laten ze het ons weten! :9

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:58
iemand die niet de sgs2 heeft kunne bestellen telefonisch via hi XD, kreeg te horen dat het niet kon ! en dat hij pas over een maand leverbaar zou zijn...

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Telecomtelecom.nl heeft hem ook op voorraad sinds vandaag:
https://www.telecomteleco...y-s-ii-16gb-black-nl.html

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-02 09:40
Ik heb een mailtje gestuurd naar GSMWijzer dat vanwege de lange levertijd ik graag mijn bestelling wou annuleren.. En dit is het antwoord :D

Beste M.A.J. van Wensveen,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Geannuleerd.

De order (order nr: 509909) is geannuleerd.
Als u de order alsnog wenst door te zetten dan kunt u reageren op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-02 16:21
Beste Geert, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten in de loop van volgende week een nieuwe levering van de Samsung I9100 Galaxy S II op voorraad te ontvangen. Wij gaan er van uit dat uw telefoon ook bij deze levering aanwezig zal zijn. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw bestelling verzonden hebben. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice GSMwijzer.nl

Ordernummer: 512987
Besteldatum 09-05-2011

Ik ga er van uit dat GSMWijzer er weer door heen is voor deze lading.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zal nog even mijn status doorgeven voor de statistieken:
05-05 smiddags besteld icm nummerbehoud / overstap naar kpn bij coolblue/pdashop

12-05 verzendbevestiging

13-05: ontvangen!

nu ligt ie hier op mn bureau te wachten tot ik naar huis ga ;)

Burp

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-02 14:52
GSMwijzer

status verzonden!

@martiveen
mijne ging direct van van contract ontvangen(van mij naar gsmwijzer) naar verzonden, zegt dus niet heel veel.
Hetgeen de helpdesk medewerker mij vertelde lijkt inderdaad te kloppen :) hoewel ik het wel een rare manier vind.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-02 21:51
Zo te zien zijn de meeste bestellingen bij GSMwijzer verzonden. Ik word nu wel een beetje ongeduldig, ik heb nog steeds geen update. :( Zal wel volgende week worden dan.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

net weer een mail gestuurd naar belsimpel kijken wat ze nu antwoorden..............

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:50:
net weer een mail gestuurd naar belsimpel kijken wat ze nu antwoorden..............
volgens mij stellen die webshops zodirect gewoon een autoreply in en doei! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:51:
[...]

volgens mij stellen die webshops zodirect gewoon een autoreply in en doei! :)
haha we zullen zien niet echt klant vriendelijk maar ja wat wil je met mensen die alleen maar annuleren XD
zou ik ook gek van worden!

• Brad Pitt
Moet je maar geen misleidende leveringsdata op je site blijven vermelden. Ongelooflijke spijt, had ding al lang in m'n handen kunnen hebben. Niet dat een week ook maar iéts uitmaakt natuurlijk, maar dat is wat anders :P

• welat
  • Laatst online: 10-02 17:42
Ik heb dit topic op maandag 9de en dinsdag 10e gelezen en dacht ik dat ik nog minimaal 2 weken moest wachten tot ik een zou hebben.
Ik ging woensdag(officiële release dag) om 16:00 uur naar alle telefoon winkels in Arnhem en later naar Vodafone winkel(eerst geholpen door een dikke gast die me wilde naaien, hij zei is nog niet binnen. later bleek door andere medewerker van wel... :( ) en ze hadden nog zat(denk meer dan 10), ik heb dus 1 gekocht(niet branden wohoo!) en 3 gereserveerd voor vrienden(2 al geregeld andere vandaag ophalen).
Ma later ging oude mobiel(galaxy s) naar de klote, fietsband was lek.... en werd ook ziek die dag.... ~.^

Moraal van het verhaal: Ga naar de winkels zelf ook!, Vodafone internet is letterlijk 65x beter dan T-Mobile(in Arnhem dan) en als je veel geluk hebt zul je ook veel ongeluk krijgen........iets met balans of zo ;p

Wat ik opgemerkt heb van Galaxy S2 itt Galaxy S is dat 2 in alle opzichten beter is, dus aanraakrespons, scherm, batterij en zelf touchwizz is te best goed(oude is te choppy en IPhoneachtig _/-\o_ ).

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:54:
[...]

haha we zullen zien niet echt klant vriendelijk maar ja wat wil je met mensen die alleen maar annuleren XD
zou ik ook gek van worden!
offtopic:
als je echt nasty bent als webshop, kan je een apart annuleringstelefoonnummer instellen en dan voicemail instellen.... 4 weken later ff afluisteren :D

• SCARfaceE
GSMwijzer

status verzonden!

Pff ik heb een dag eerder besteld dan jij bij GSMwijzer en ook met T-Mobile. Status staat nog steeds op contract ontvangen en verder heb ik er niks van gehoord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:56:
[...]

offtopic:
als je echt nasty bent als webshop, kan je een apart annuleringstelefoonnummer instellen en dan voicemail instellen.... 4 weken later ff afluisteren :D
haha ja dat zou nog is wat zijn ik denk dat niet veelklanten meer bij hun zullen bestel ik iig nooit meer..

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-02 14:52
SCARfaceE schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Pff ik heb een dag eerder besteld dan jij bij GSMwijzer en ook met T-Mobile. Status staat nog steeds op contract ontvangen en verder heb ik er niks van gehoord.
Ik zou even bellen, en verder is de dag nog niet voorbij ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SCARfaceE
Verderf schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Ik zou even bellen, en verder is de dag nog niet voorbij ;)
Ik heb een mailtje gestuurd en ik wacht op reactie. De dag is nog zeker niet voorbij nee maar ik lees berichten dat ze door hun voorraad heen zijn, dat belooft niet veel goeds :X

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-02 16:25
welat schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:

Moraal van het verhaal: Ga naar de winkels zelf ook!, Vodafone internet is letterlijk 65x beter dan T-Mobile(in Arnhem dan) en als je veel geluk hebt zul je ook veel ongeluk krijgen........iets met balans of zo ;p
Het probleem is wel dat je in de winkel 50-100 euro meer betaald voor je telefoon bij een abonnement, dus alleen doen als je haast hebt. Ik wacht liever even en het scheelt me nu €130,- nu ik van VF naar Hi ben overgestapt. VF is een relaxte provider, maar Hi bood een betere deal.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:02
Maandag 2 mei heb ik mijn abo verlengt bij Hi.nl met 1 jaar. Gister zag ik dus dat die goedkoper was geworden en heb ik contact gehad met de KS van Hi.nl en (na wat gedoe) een beter aanbod gekregen, scheelde 120,-

Advies van de KS was dat ik volgende wk 18 mei het pakketje moest weigeren, en dat terug laten sturen afzender. Hij van de KS zal mij 19mei bellen voor een nieuw contractverlenging met de prijs zoals gister afgesproken. (ik heb zijn naam genoteerd en hij heeft alles genoteerd in de zijn terugbel-afpsraak)

Hij gaf aan dat als je het pakketje in ontvangst neemt pas het contract ingaat. Klopt dit vraag ik me nu af?

• welat
Framoes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:09:
[...]

Het probleem is wel dat je in de winkel 50-100 euro meer betaald voor je telefoon bij een abonnement, dus alleen doen als je haast hebt. Ik wacht liever even en het scheelt me nu €130,- nu ik van VF naar Hi ben overgestapt. VF is een relaxte provider, maar Hi bood een betere deal.
Ik heb zelf Vodafone 275 2jaar gekozen en moest niets bijbetalen :9~
Met Vodafone lijkt wel of ik wifi overal meeneem (T-Mobile was echt te erg)
Ik heb hiervoor 8 jaar lang 1 jarige contract gehad en het was/is perfect voor mij, maar de prijzen(€220-260 8)7 ) die je voor de mobiel moet betalen met abonnement is te erg geworden vanaf vorige jaar :'( .
Voorheen moest ik iets van €30-70 betalen voor de toestel icm 1 jaar.

Verwijderd

Ik hoop wel dat hi nou is een keer met een status update gaat komen zeg :S

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08-2025
baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:17:
Maandag 2 mei heb ik mijn abo verlengt bij Hi.nl met 1 jaar. Gister zag ik dus dat die goedkoper was geworden en heb ik contact gehad met de KS van Hi.nl en (na wat gedoe) een beter aanbod gekregen, scheelde 120,-

Advies van de KS was dat ik volgende wk 18 mei het pakketje moest weigeren, en dat terug laten sturen afzender. Hij van de KS zal mij 19mei bellen voor een nieuw contractverlenging met de prijs zoals gister afgesproken. (ik heb zijn naam genoteerd en hij heeft alles genoteerd in de zijn terugbel-afpsraak)

Hij gaf aan dat als je het pakketje in ontvangst neemt pas het contract ingaat. Klopt dit vraag ik me nu af?
Volgens mij stonden de zelfde prijzen nu ook nog op de Hi site, dus waarom niet nu al annuleren en 18 mei al je definitieve telefoon ontvangen?

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-02 16:25
welat schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:18:
[...]

Ik heb zelf Vodafone 275 2jaar gekozen en moest niets bijbetalen :9~
Met Vodafone lijkt wel of ik wifi overal meeneem (T-Mobile was echt te erg)
Ik heb hiervoor 8 jaar lang 1 jarige contract gehad en het was/is perfect voor mij, maar de prijzen(€220-260 8)7 ) die je voor de mobiel moet betalen met abonnement is te erg geworden vanaf vorige jaar :'( .
Voorheen moest ik iets van €30-70 betalen voor de toestel icm 1 jaar.
Ik heb een 1-jarig Hi35 + internet extreem en betaal €79,95 bij, dus dat is redelijk goedkoop. Als VF me eenzelfde aanbieding had kunnen doen, was ik misschien gebleven.

Let trouwens op met je databundel, ik zit regelmatig over de 1000MB (volgens telco's is dat tegenwoordig 1GB).

• DeBaroN
Ruben1123 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Volgens mij stonden de zelfde prijzen nu ook nog op de Hi site, dus waarom niet nu al annuleren en 18 mei al je definitieve telefoon ontvangen?
Ja, klopt. Alleen als ik inlog en ik ga naar verlengen, kan ik niet zien wat ik moet betalen. Zie alleen telefoon en dat tabelletje rechts is er niet meer...

( en dat aanbod van de KS krijg ik denk ik toch niet via de site)

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 13-05-2011 13:30 ]

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 06:05
Framoes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Ik heb een 1-jarig Hi35 + internet extreem en betaal €79,95 bij, dus dat is redelijk goedkoop. Als VF me eenzelfde aanbieding had kunnen doen, was ik misschien gebleven.

Let trouwens op met je databundel, ik zit regelmatig over de 1000MB (volgens telco's is dat tegenwoordig 1GB).
Goed dat ik nu ook even kijk, ik kom bij een 1 jarig abbo uit met Hi35 + internet extra op 50 euro toestel! :D

• Ruben1123
baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:29:
[...]

Ja, klopt. Alleen als ik inlog en ik ga naar verlengen, kan ik niet zien wat ik moet betalen. Zie alleen telefoon en dat tabelletje rechts is er niet meer...

( en dat aanbod van de KS krijg ik denk ik toch niet via de site)
Ja had ik ook soms op mijn netbook met chrome, IE werkt werk gewoon altijd, anders proberen te refreshen/opnieuw inloggen.

• DeBaroN
Ruben1123 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:37:
[...]
Ja had ik ook soms op mijn netbook met chrome, IE werkt werk gewoon altijd, anders proberen te refreshen/opnieuw inloggen.
Ligt niet aan de browser, heb IE, Firefox en Chrome geprobeerd. Ook refreshen, alles.
Dacht gister, ligt misschien ook aan de drukte op de site. Maar vanmorgen om half8 was het niks anders.

edit: en met gewone login en sms, allebei werkt ook niet.

Maar mijn vraag was eigenlijk ook:
baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:17:

[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 13-05-2011 13:52 ]

• welat
Framoes schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Goede keuze gemaakt ;) .
(zolang het maar geen T-Mobile is >:) )

• Ruben1123
baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Ligt niet aan de browser, heb IE, Firefox en Chrome geprobeerd. Ook refreshen, alles.
Dacht gister, ligt misschien ook aan de drukte op de site. Maar vanmorgen om half8 was het niks anders.

[...]
Misschien met gewoon login ipv sms, of andersom?

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 13:52
Hmm slechte ervaringen met telefonisch bestellen bij T-Mobile hier:

Gisterochtend rond 10:00 verlenging i-300 (Zomeraktie, 5 mnd gratis) met SII besteld. Expliciet gevraagd of ie op voorraad is, antwoord: Ja. Geen bevestigings emai of wat dan ook.
Vandaag 13:45 klantenservice gebeld wat mijn orderstatus is.

Antwoord: toestel is niet op voorraad, duurt 2 weken.

Rare is nu dat 2 kennissen OOK gister hebben besteld (iets andere Abbo's maar wel SII) en die hebben al een bevestigingsmail + leverafspraak. Verschil: die hebben online besteld (dus niet telefonisch)

Wie heeft ook dit soort ervaringen?

Verwijderd

fietsie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:52:

Gisterochtend rond 10:00 verlenging i-300 (Zomeraktie, 5 mnd gratis) met SII besteld. Expliciet gevraagd of ie op voorraad is, antwoord: Ja. Geen bevestigings emai of wat dan ook.

Rare is nu dat 2 kennissen OOK gister hebben besteld (iets andere Abbo's maar wel SII) en die hebben al een bevestigingsmail + leverafspraak. Verschil: die hebben online besteld (dus niet telefonisch)

ik heb gisteren telefonisch besteld om 08:00, die van mij wordt (middels bevestigde leveringsafspraak) vandaag tussen 15:00 en 16:30 geleverd

• Ninjaman
  • Laatst online: 16-02 19:23
fietsie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:52:

Om hierop te reageren ik heb gister ook gebeld met tmobile over het verlengen van mijn contract.
Ik heb mijn abo toen verlengd met de samsung galaxy s2. De medewerker vertelde mij dat ik mijn mail goed in de gaten moest houden wat het kon wel eens zijn dat hij gelijk werd verstuurd, hij vertelde er wel toen dat hij dit niet kon zeggen en dat je rekening moest houden met een levertijd van 2 weken. Ik kreeg een paar minuten later na mijn belletje ook gelijk een mailtje om een afspraak te maken met een koerier. Dit heb ik toen gedaan. En heb hem vandaag in ontvangst kunnen nemen.

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-01 11:26
Heb gisteren ook een Galaxy s2 hebsteld met een T-mobile Iplan 150.
had gisteren ook direct een mailtje er bij gestuurd hoelang ze denken dat het gaat duren.
ik kreeg net een mailtje terug dat het wel 14 dagen kan duren.
ik hoop dat het niet zo lang duurt...

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:41:
[...]

edit: en met gewone login en sms, allebei werkt ook niet.

[...]
Heb ik ook, dan moet je gewoon weer in het menu naar shop gaan (dus niet vanaf je Mijn HI pagina), weer galaxy s2, dan staat het aanbod er gewoon normaal in de tabel rechts, dus hi 20 gratis toestel.

Ik heb gister hetzelfde gehoort, dus heb opnieuw gebelt en laten annuleren, en direct een nieuwe bestelling geplaatst. Dat kun je beter doen denk ik.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
betreffende het bestellen van Hi:

De Galaxy S2 is in prijs verlaagd. Iedereen die hem onderhand al heeft besteld zal gecompenseerd worden.
1 hour ago via CoTweet Favorite Retweet Reply

Verwijderd

jeroenm17 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:00:
Heb gisteren ook een Galaxy s2 hebsteld met een T-mobile Iplan 150.
had gisteren ook direct een mailtje er bij gestuurd hoelang ze denken dat het gaat duren.
ik kreeg net een mailtje terug dat het wel 14 dagen kan duren.
ik hoop dat het niet zo lang duurt...
yeah, ziet er naar uit dat je dan net te laat ben inderdaad

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-01 11:26
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:06:
[...]

yeah, ziet er naar uit dat je dan net te laat ben inderdaad
dat denk ik ook heb hem gister avond rond 8 uur besteld via studentmobiel.nl.
me abbo moet nog goed gekeurd worden door t-mobile.
ik hoop dat ik geen 2 week hoef te wachten.

• Ruben1123
mobileleon schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:05:

De Galaxy S2 is in prijs verlaagd. Iedereen die hem onderhand al heeft besteld zal gecompenseerd worden.
Ja lekker dan, heb ik mijn plaats vooraan in de wachtrij opgegeven en nu gaan ze compenseren... Ze mogen dan wel alle orders gelijk sturen! Liefs vandaag nog! T-mobile levert ze ook al uit..

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1123 op 13-05-2011 14:11 ]

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 13:52
Het vervelende is natuurlijk vooral dat er geen enkele terugkoppeling naar zo'n verkoopmedewerker is van "jij hebt gezegd dat hij op voorraad is en nu is er een klant die jij daarmee benadeelt hebt".

Volgende keer dus toch maar weer bij een dealer over de toonbank kopen, dan kun je altijd nog iemand aan zijn overhemd over de toonbank helpen ;)

Verwijderd

De verzendstatus van Algebeld is van 18 mei veranderd naar 19 mei! Nog langer wachten.. 8)7

• Ruben1123
Waarschijnlijk doen ze dan compenseren omdat de helft nu al heeft geannuleerd..

Verwijderd

Ruben1123 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:14:
Waarschijnlijk doen ze dan compenseren omdat de helft nu al heeft geannuleerd..
ja daarmee pakken ze je terug, zodat je nog langer moet wachten en dan nog meer mensen gaan annuleren... :D

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Geachte heer X,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl
Wij hebben onze eerste levering inmdidels gehad. Deze is inmiddels ook alweer uitgeleverd op basis van de besteldatum. Een nieuwe levering verwachten wij op korte termijn. Of de levering ook snel genoeg zal zijn zodat u de telefoon woensdag in huis hebt, kan ik helaas niet garanderen. We zullen ons best doen.
Ik ga ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons te bellen te bellen via 050-2103404.

Met vriendelijke groeten,
Oftewel, ze weten het gewoon niet, en die 3-5 dagen slaat nergens op. Ik denk dat ik ook maar ga annuleren, want dit schiet niet op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jimzweers
ph4ge schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Oftewel, ze weten het gewoon niet, en die 3-5 dagen slaat nergens op. Ik denk dat ik ook maar ga annuleren, want dit schiet niet op.
'' op basis van besteldatum''
bedoelen ze daarmee: eerst de nieuwe orders dan de eerste orders? :+

• DeBaroN

Heb je een linkje naar dat bericht?
En gecompenseerd? krijg je geld terug dus?

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 11:38
Inderdaad ben ook nieuwsgierig, heb hem zelf voor 169 bijbetalen gekocht, nieuwe prijs dus. Echter helaas niet voor 90 euro zoals andere mensen in dit topic.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:22:
[...]

Heb je een linkje naar dat bericht?
En gecompenseerd? krijg je geld terug dus?
http://twitter.com/#!/Aan.../status/68989656338939904

• LuckyFu
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-02 07:27
Zo, toch maar even een account aangemaakt hier:)

Ik heb gisteren ook de GS2 besteld bij hi.
Toestel gratis bij hi 45 met internet extreem voor 1 jaar verlenging:)
Vorige week moest ik nog €160,- bij betalen!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
Jippie, 2 mei los toestel aangevraagd bij GSMWijzer en nu net (13 mei) bericht gekregen dat hij is verstuurd. Ik moet zeggen ik vind het behoorlijk vlot. Had verwacht veel langer te moeten wachten.

Ik heb er zin an ;)

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:18

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Da's inderdaad lekker. :(
Heb spreekwoordelijk 5 minuten geleden een KS medewerker aan de lijn gehad. Toen ik aangaf dat de toestel prijs flink was gezakt, kon ze me enkel zeggen dat de de eerdere order niet veranderen maar enkel kon annuleren. Ze wist klaarblijkelijk niets van de compensatie regeling 8)7 GRRRR.

Dus inderdaad, plekje in de wachtrij opgegeven vanwege de onwetendheid van de KS-er, ennuhh bedankt hé :|

abo is btw 1 jaar Hi online 35 + i-net xtreme 3x € 31,45/mnd , 9x € 48,95/mnd en € 79,95 voor de Galaxy SII

ARRGGGHHH, en nu de email binnen gekregen dat een eerdere bestelling tegen de hogere prijs gecompenseerd zal worden, gevalletje trage communicatie dus :(((

[ Voor 14% gewijzigd door Pantagruel op 13-05-2011 14:53 . Reden: xtra info. ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Mail HI:
Beste Hi klant,

HI.nl is altijd op zoek naar het meest scherpe aanbod, daarom hebben we een prijscorrectie voor de Samsung Galaxy SII doorgevoerd.

Het toestel is nu nog voordeliger!

Heb je gekozen voor betalen aan de deur, dan wordt de nieuwe verlaagde prijs in rekening gebracht.

Bij een IDEAL betaling zal de korting na ontvangst van het pakket worden gecrediteerd.

Bij vragen neem dan contact met ons op 1200 (vast 06-12001200) of kijk op www.hi.nl.

Groeten van Hi

• Elby1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-05-2025
Kreeg ik ook.. Slim van ze!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-02 09:01
Ik vind overigens dat telecomproviders best snel schakelen! Als je ziet hoe razend snel dit topic gaat vind ik dat de telecom providers best goed meegaan. Je kan wel zeggen ja lekker dat Hi nu pas komt met compensatie maar goed voor dat zo iets besloten is gaat het via allerlei afdelingen en overigens mailen ze iedereen netjes.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Pantagruel schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:26:
[...]
abo is btw 1 jaar Hi online 35 + i-net xtreme € 31,45/mnd en € 79,95 voor de Galaxy SII
Dat is toch alleen de eerste 3 maanden? Daarna is het € 31,45 + € 17,50 = € 48,95/mnd!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:07

BPP

BertP schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:38:
Ik vind overigens dat telecomproviders best snel schakelen! Als je ziet hoe razend snel dit topic gaat vind ik dat de telecom providers best goed meegaan. Je kan wel zeggen ja lekker dat Hi nu pas komt met compensatie maar goed voor dat zo iets besloten is gaat het via allerlei afdelingen en overigens mailen ze iedereen netjes.
Die vrouw waarmee ik een mondelinge afspraak had gemaakt heeft een uur geleden weer een verlenging ingevoerd. Kreeg daar een voicemail en een bevestiging via zowel mail als sms binnen. Heb hem wel weer gelijk geannuleerd. :P

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 22:20
en hoeveel lager is dat dan? niks van bekend?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-02 09:01
BPP schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:
[...]

Die vrouw waarmee ik een mondelinge afspraak had gemaakt heeft een uur geleden weer een verlenging ingevoerd. Kreeg daar een voicemail en een bevestiging via zowel mail als sms binnen. Heb hem wel weer gelijk geannuleerd. :P
Ik had met een jongen een mondelinge afspraak gemaakt, hij kon hem toen nog niet in het systeem zetten (hetzelfde als bij jou het geval was als ik het goed heb?). Ik heb hier nog niks van vernomen, mijn bestelling met verzekering die gister mis is gegaan staat op geannuleerd en de juiste staat nu gewoon goed. Ik weet dus niet in hoeverre die in 'gevaar' kan komen door mijn eerdere mondelinge afspraak.

Verwijderd

reyals schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:41:
[...]

en hoeveel lager is dat dan? niks van bekend?
Als ik nu kijk op de site, staat er bij een verlening gratis. Heb eerst 24,95 betaald.

Verwijderd

Kreeg net een SMS van HI:

HI.nl heeft een prijsverlaging doorgevoerd, Cherck je email voor meer informatie obver jou order.

email:

Beste Hi klant,

HI.nl is altijd op zoek naar het meest scherpe aanbod, daarom hebben we een prijscorrectie voor de Samsung Galaxy SII doorgevoerd.

Het toestel is nu nog voordeliger!

Heb je gekozen voor betalen aan de deur, dan wordt de nieuwe verlaagde prijs in rekening gebracht.

Bij een IDEAL betaling zal de korting na ontvangst van het pakket worden gecrediteerd.

Bij vragen neem dan contact met ons op 1200 (vast 06-12001200) of kijk op www.hi.nl.

Groeten van Hi

Ik weet niet wat ik eraan heb , heb het toestel al gratis met hi 20. 2jr. Misschien toch overstappen naar een 1 jarig abonnement.....

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 14:48 ]

• snipey
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10-2024
Nou, ook ik heb de bestelling geplaatst bij Hi. Ik ben al enige tijd klant en kon gebruik maken van mijn klantwaarde. Toen gisterenavond de prijs nog eens 100 euro lager uitkwam kon ik het niet laten. Ik heb een 1-jarig Hi online 35 + I-net extreme genomen met maar 19,95 voor de galaxy S2. Hopelijk komt hij dan ook snel binnen.
Wat mij wel erg opviel was dat in de bevestigingsmail stond dat de SGS2 een 1 ghz processor had en NFC. Naar mijn weten is dit niet het geval toch? Althans, als het geen buitenlandse versie is dan.

• Ruben1123
Zou ik mijn geannuleerde bestelling nu weer actief kunnen laten maken? Zodat ik alsnog weer vooraan in de wachtrij kom? En die nieuwe bestelling weer annuleren...

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 11:09
In de sms/mail van Hi wordt gesproken over een verlaagde prijs, maar als ik in de shop kijk staat er gewoon dezelfde prijs als waar ik hem voor heb besteld. (Hi 35 - Extreem) (05-05-2011 besteld). Zijn er meer prijzen niet verlaagd?

• DeBaroN
Grimgor_6x3 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:51:
In de sms/mail van Hi wordt gesproken over een verlaagde prijs, maar als ik in de shop kijk staat er gewoon dezelfde prijs als waar ik hem voor heb besteld. (Hi 35 - Extreem) (05-05-2011 besteld). Zijn er meer prijzen niet verlaagd?
Bij mij is ie nu toch 110,- minder!
Ben ook blij dat ik niet geannuleerd heb, had maandag 02-05 besteld.
Dus pakketje gewoon in ontvangst nemen! :)

Verwijderd

Ik kreeg ook de sms/mail. Mijn eerste aanbod wordt nog steeds niet overtroffen (24,95 bijbetalen bij Hi20 en Internet Extra). Het enige dat kan, is dat ik niets meer hoef te betalen....

Ik wacht het rustig af. Heb alles al betaald. Nu is het wachten wanneer er geleverd wordt. Ik hoop de 18e!!!

Verwijderd

Nog steeds niemand wat gehoord van Belsimpel?

Verwijderd

Heb vanmiddag verlengd (door middel van dat sms'je); Hi 25 1 jaar, internet extreem, 59,95 voor het toestel. Net de sms en e-mail van Hi ontvangen, geen idee over welke prijsverlaging ze spreken. Als ik nu op de site kijk ben ik juist weer duurder uit 8)7 !

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 11:09
baronruud schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Bij mij is ie nu toch 110,- minder!
Ben ook blij dat ik niet geannuleerd heb, had maandag 02-05 besteld.
Dus pakketje gewoon in ontvangst nemen! :)
Wat voor abbo heb je? verlenging of nieuw?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:18

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

zAo schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:39:
[...]

Dat is toch alleen de eerste 3 maanden? Daarna is het € 31,45 + € 17,50 = € 48,95/mnd!
Klopt, in de haast der dingen eventjes vergeten.

Blijft wel min of meer de goedkoopste aanbieder voor een 1 jarige abo met de Galaxy SII
(3x 31,45 + 9x48,95 + 29,95+ 79,95) € 644,8; dus zeg maar € 53,75 /maand in mijn geval (nieuw abo)

[ Voor 4% gewijzigd door Pantagruel op 13-05-2011 14:58 . Reden: edit ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• jimzweers
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:55:
Jaa, hij is zojuist verzonden maar helaas met DPD dus dat wordt toch maandag..

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:55:
ik niet. (besteld 10-05-2011)

Verwijderd

jimzweers schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Jaa, hij is zojuist verzonden maar helaas met DPD dus dat wordt toch maandag..
Goed nieuws voor jou!:D

Wanneer had je besteld?
Pagina: 1 ... 50 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!