• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:16:
iemand al bekend hoe het zit bij vodafone? ik wacht al ongeduldig.. Nu andere al de verzendstatus binnen hebben.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Zou onze geliefde VF medewerker ons de laatste ontwikkelingen kunnen mededelen?

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:51
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:22:
Haha, heb je daar ook 100 euro extra voor over dan? :P
eeeuuuuuh......................................nee!

btw:

Bedankt voor uw mail.

10 mei – vandaag, eerste uitleveringen naar klanten.
12 mei – zo goed als bevestigd (net als de eerste batch)
18 mei – geen definitieve bevestiging, we verwachten zeker toestellen binnen maar weten nog niet hoeveel. (zodra een definitieve datum bekend is zal dit worden aangepast in de orderstatus)

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Arjan ter Haar
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl

[ Voor 55% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 11:27 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Framoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:11:
Dan nog zal ik niet aan t-mobile beginnen. In mijn omgeving zijn er te veel mensen die er problemen mee hebben en ook een aantal die al zijn overgestapt. Tevens is het internet dan wel onbeperkt, maar zit je eigenlijk vast aan een FUP en afgeknepen worden als je er overheen gaat.
Afknijpen is naar mijn idee een betere regeling dan 3 euro per 100 mb te gaan betalen als je over je databundel gaat.

• Golf2vr6
prutser387 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Afknijpen is naar mijn idee een betere regeling dan 3 euro per 100 mb te gaan betalen als je over je databundel gaat.
Bij Hi heb je voor 5 euries gewoon weer 1 of 2 gig (ligt aan abo vorm) extra!

En daarbij knijpt t-mobile af naar een snelheid waarbij inet niet meer normaal te gebruiken is.

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 11:29 ]

Verwijderd

Maar even voor de Studentmobiel klanten onder ons, wat weten wij tot nu toe?

Algebeld levert vandaag al zijn 1e batch, en studentmobiel waarschijnlijk donderdag? En de 2e batch staat volgens mij geplanned voor mid volgende week? Of heeft iemand nieuwe informatie hierover?

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 22:29
Mobiel internet KPN wordt duurder...

Vanaf de zomer dus geen skype meer voor de mensen met een huidig Hi/KPN/MTVmobile abo?

Hierbij kom de volgende vraag bij mij naar boven:
Hoe slecht is het Tmobile netwerkt nou daadwerkelijk? Ik merk dat er een negatieve sfeer rondom TM hangt hierzo, maar waarom precies?

Ik overweeg namelijk nog steeds Tmobile vanwege hun onbeperkt internet en nu beter uitziende voorwaarden...

Verwijderd

Mutsy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:

Vanaf de zomer dus geen skype meer voor de mensen met een huidig Hi/KPN/MTVmobile abo?

Hoe slecht is het Tmobile netwerkt nou daadwerkelijk? Ik merk dat er een negatieve sfeer rondom TM hangt hierzo, maar waarom precies?

Ik overweeg namelijk nog steeds Tmobile vanwege hun onbeperkt internet en nu beter uitziende voorwaarden...
Kan niet zo 123 vinden in het bericht wanneer dit ingaat, wanneer gaat dit ong in?

• Golf2vr6

Gaan we weer. t-mobile heeft bewezen slechtste dekking (ook eigen ervaring) en onbeperkt is niet onbeperkt maar fup.

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Kan niet zo 123 vinden in het bericht wanneer dit ingaat, wanneer gaat dit ong in?
Alle nieuwe klanten die gebruikmaken van het netwerk van KPN zullen vanaf de zomer dus extra moeten betalen voor bepaalde functionaliteiten.

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Alle nieuwe klanten die gebruikmaken van het netwerk van KPN zullen vanaf de zomer dus extra moeten betalen voor bepaalde functionaliteiten.
ik dank u zeer:p

• Golf2vr6
Encryptie kom er maar in.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Ben toch benieuwd of ze dit ook voor bestaande klanten gaan invoeren. Dit zullen ze natuurlijk niet hardop in de pers gaan zeggen omdat dat nogal kwaad bloed zet maar toch..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023

Uit dat bericht:

Dus nu verlengen en het abonnement aanhouden, dan kom je er onderuit :)

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
Maar even voor de Studentmobiel klanten onder ons, wat weten wij tot nu toe?

Algebeld levert vandaag al zijn 1e batch, en studentmobiel waarschijnlijk donderdag? En de 2e batch staat volgens mij geplanned voor mid volgende week? Of heeft iemand nieuwe informatie hierover?
Onderstaand bericht ontving ik zojuist van Studentmobiel;
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten de toestellen deze week binnen te krijgen.
Waarschijnlijk zit uw toestel daar ook tussen, zo niet, dan zit hij bij de levering van volgende week. Na volgende week verwachten wij genoeg toestellen te hebben om aan de nieuwe orders direct te kunnen leveren.
Een definitieve datum van levering hoeven we niet te geven, bovendien weten we deze niet precies want dat is afhankelijk van de leverancier.
Wij zullen pas nummerbehoud aan gaan vragen zodra er een toestel voor uw order beschikbaar is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 22:29
Maar vanaf de zomer wordt Skype e.d. ook voor huidige abonnees afgesloten:

"Zo is in de voorwaarden (pdf) te lezen dat het gebruik van VoIP verboden is. KPN staat dit nu toe, maar zal de functionaliteit wanneer de nieuwe abonnementen ingegaan zijn ook blokkeren voor bestaande abonnees."

Kan er misschien even duidelijk uitgelegd worden waarom Tmobile onderdoet t.o.v. andere providers?

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Mutsy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:

"Zo is in de voorwaarden (pdf) te lezen dat het gebruik van VoIP verboden is. KPN staat dit nu toe, maar zal de functionaliteit wanneer de nieuwe abonnementen ingegaan zijn ook blokkeren voor bestaande abonnees."

Kan er misschien even duidelijk uitgelegd worden waarom Tmobile onderdoet t.o.v. andere providers?
Bereik.....

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 12:31
macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:
[...]

[...]
Ah mooi weer terug naar het topic

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

mobileleon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Uit dat bericht:

Is het niet zo dat je ook bij verlenging nieuwe voorwaarden krijgt?

Verwijderd

mobileleon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Uit dat bericht:

Nou blijkbaar toch niet helemaal waar.

Uit het zelfde bericht:
Huidige abonnees

Wel stelt de provider dat er voor huidige klanten niets verandert. Dat is deels waar. Er is extra een regel in de algemene voorwaarden die nu niet nageleefd wordt en straks wel.

Zo is in de voorwaarden (pdf) te lezen dat het gebruik van VoIP verboden is. KPN staat dit nu toe, maar zal de functionaliteit wanneer de nieuwe abonnementen ingegaan zijn ook blokkeren voor bestaande abonnees.

• AtlAntA
[...]

Een definitieve datum van levering hoeven we niet te geven, bovendien weten we deze niet precies want dat is afhankelijk van de leverancier.

[...]
En waarom hoeven zij geen definitieve datum van levering te geven? Beetje lakse instelling. "Hij komt wanneer hij komt"

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28

Mn zusje heeft T-mobile, en ze zegt dat ze nergens last van heeft. Ze reist ook elke dag Rotterdam-Leiden. Misschien dat de dekking verbeterd is, maar zijn de ervaringen (nog) niet bijgesteld?

• AtlAntA
Iceman1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:39:
[...]

Mn zusje heeft T-mobile, en ze zegt dat ze nergens last van heeft. Ze reist ook elke dag Rotterdam-Leiden. Misschien dat de dekking verbeterd is, maar zijn de ervaringen (nog) niet bijgesteld?
Buiten de randstad of in zeer drukke gebieden is t-mobile nog steeds bagger.

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:45
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:40:
[...]

Buiten de randstad of in zeer drukke gebieden is t-mobile nog steeds bagger.
Hier in Noord-Brabant (tussen Den Bosch en Nijmegen) al ruim 8 jaar klant van T-mobile zonder klachten.
GSM bereik is prima, 3G werkt prima. Alleen op outdoor dancefeesten in de buurt geen bereik, dat lijkt me normaal, zoals laatst in Arnhem op K'dag.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 17:41

RMX

In St Michielsgestel nabij Den Bosch anders heel belabberd bereik. Praat nu over 2 jaar terug. Maar volgens mij is het in steden goed te doen qua bereik, maar in dorpen klote.

• brtk
Vreemd, ik woon in zon klein dorp (5.000 inwoners) onder de rook van Oss, nog nooit problemen gehad met bereik T-mobile. Wel hebben collega's met Vodafone hier grote problemen.

[ Voor 20% gewijzigd door brtk op 10-05-2011 11:47 ]

• AtlAntA
brtk schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:44:
[...]

Hier in Noord-Brabant (tussen Den Bosch en Nijmegen) al ruim 8 jaar klant van T-mobile zonder klachten.
GSM bereik is prima, 3G werkt prima. Alleen op outdoor dancefeesten in de buurt geen bereik, dat lijkt me normaal, zoals laatst in Arnhem op K'dag.
Als jij dat normaal vindt om dan geen bereik te hebben ben je al te lang klant bij T-Mobile. ;)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:04
Welk topic is dit eigenlijk nu??

Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic toch?

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 10-05-2011 11:48 ]

• brtk
Geen bereik als je met 20.000 mensen op 1 terrein staat vind ik vrij normaal. Er waren ook geen extra voorzieningen getroffen volgens mij.

• Golf2vr6

Alle providers (dus ook t-mobile) hebben al aangegeven het voorbeeld van KPN te zullen volgen, maar wachten eerst af hoe het gaat verlopen.

• Golf2vr6
brtk schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:46:
Vreemd, ik woon in zon klein dorp (5.000 inwoners) onder de rook van Oss, nog nooit problemen gehad met bereik T-mobile. Wel hebben collega's met Vodafone hier grote problemen.
Ik woon in Arnhem en met k-dag via vodafoon gewoon 3g bereik. ;)

Park achter musis woon ik 800m vandaan ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 11:52 ]

• brtk
Ik kon helaas niet SMS'en op K'dag in Arnhem in zon park (Muze park?).. en dat lag volgens mij niet alleen aan mezelf of T-mobile. Anderen met Vodafone/KPN konden ook niet SMS'en.

[ Voor 22% gewijzigd door brtk op 10-05-2011 11:51 ]

• Grimgor_6x3
Mensen jullie gaan off-topic...
Graag verder met speculeren over leveringstijden ofzo....of niet...nja zie maar

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Ik woon in Arnhem en met k-dag via vodafoon gewoon 3g bereik. ;)
My point exactly.
@brtk: Als jij daar zo aan gewend bent dan is dat prima natuurlijk. Maar feit blijft dat t-mobile gewoon het slechtste netwerk van de 3 heeft.

Ontopic: Nog order updates? Track and trace?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:48:
[...]

Alle providers (dus ook t-mobile) hebben al aangegeven het voorbeeld van KPN te zullen volgen, maar wachten eerst af hoe het gaat verlopen.
*offtopic* en waarschijnlijk ook van het feit of de regering gaat zeggen "foei, kpn, dat mag niet! we houden hier netneutraliteit, en je past de prijzen maar aan van de internetabonnementen."

dan hoeven VF en TM niet eerst de klanten schrik aan te jagen en kunnen ze verwijzen naar wat kpn doet.*einde offtopic*

hoop trouwens wel dat Hi eens op gaat schieten met "testen" en dat ze toch ook wel een paar batches met toestellen besteld hebben....

[ Voor 12% gewijzigd door reyals op 10-05-2011 11:55 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Iceman1987
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:48:
[...]

Dat is niet waar. T-mobile zou zich erover beraden. Ze hebben niks over gezegd.

• Golf2vr6
Grimgor_6x3 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:51:
Mensen jullie gaan off-topic...
Graag verder met speculeren over leveringstijden ofzo....of niet...nja zie maar
Ik maak mezelf er ook schuldig aan, dus hierbij maar ff de linkjes waar je wel op KPN kan zeiken:
Whatsapp inlichten over de KPN/toekomstige situatie
Mag KPN internetdiensten blokkeren?

• Grimgor_6x3
Off-topic:

Ruud zei op 10 mei 2011 om 11:28:
Ik ben blij dat water maatschappijen niet de zelfde ideeën hebben als KPN,

Dat zou dan zo gaan,

“Wat, U kookt ook eten in het water?, U wast zich er mee, drinkt het, en maakt er mee schoon.
We gaan Uw waterverbruik extra belasten. (we zullen U leren)”

PFFFFF ben blij dat daar een goed management zit
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...en-whatsapp-extra-belast/

Moest ik wel om lachen. Maar mensen, a.u.b. terug naar het topic

• AtlAntA
Toch wel een beetje raar dat BC geen order tracking pagina heeft. Zou hun vandaag toch heel wat telefoontjes van mij hebben bespaart. ;)

Edit: Net mailtje van BC gehad:

Beste

Jouw bestelling met ordernummer ****** is door ons gecontroleerd op compleetheid en compleet bevonden. Uw order zal nu verder verwerkt worden (indien toestel voorradig).

Met vriendelijke groet,

BelCompany.nl

[ Voor 50% gewijzigd door AtlAntA op 10-05-2011 12:01 . Reden: ordernummer weg gelaten ]

Verwijderd

[...]

[...]
Dat zou mooi zijn, ben jaloers op je als je bij de 1e batch zit. Wanneer had jij besteld?

• macweeds
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:00:
[...]

Dat zou mooi zijn, ben jaloers op je als je bij de 1e batch zit. Wanneer had jij besteld?
Ik heb besteld op 2 mei. Maar ik moet dan ook nog afwachten op de goedkeur voor nummerbehoud van VF.
Dus wordt bij mij sowieso niet eerder als week 20.

Verwijderd

macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Ik heb besteld op 2 mei. Maar ik moet dan ook nog afwachten op de goedkeur voor nummerbehoud van VF.
Oh das wel jammer voor je ja, achteraf gezien had ik misschien ook beter nummerbehoud kunnen aanklikken maar ik dacht ach, zooooveel moeite is het ook weer niet om mensen een nieuw nummer door te geven

• Golf2vr6
macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Via algebeld werd nummerbehoud gelijk aangevraagd zonder dat het toestel binnen was. Waarom vragen ze pas nummerbehoud aan als het toestel binnen is? Mijn toestel komt 18 mei, maar ik heb al bericht gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd.

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 12:05 ]

• macweeds
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Via algebeld werd nummerbehoud gelijk aangevraagd zonder dat het toestel binnen was. Waarom vragen ze pas nummerbehoud aan als het toestel binnen is? Mijn toestel komt 18 mei, maar ik heb al bericht gehad dat nummerbehoud is goedgekeurd.
Ja dat is mij ook compleet een raadsel. Maar goed die paar dagen kom ik wel door. Scheelde me bijna 40 euro dus dat is het wel waard.

Verwijderd

Voor de geintresseerden: nieuwe T-mobile aanbiedingen bij Typhone: http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-2

Eerste 5 maanden Gratis daarna €34,50 per maand. U ontvangt 200 belminuten of 200 SMS per maand. U ontvangt onbeperkt internet. Downloadsnelheid 7,2 Mb/s, uploadsnelheid 768 Kb/s.
Verwachte leverdatum: week 19

Gaat om het i-200 abo

Edit: ik ben nog steeds aan het wachten op goedkeuring van Vodafone, besteld via GSMwijzer..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 12:24 ]

• hans180
  • Laatst online: 30-10 14:24
Mail van GSMwijzer op 10 mei om 12:15:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 5*****) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.

Hoppa!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Nice :D hopelijk de mijne ook vandaag! jij had ook de 19de besteld toch?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• hans180
  • Laatst online: 30-10 14:24
Klopt kreeg om 12:15 een mail! Check even je orderstatus wellicht is de jouwe ook al verzonden!

• AtlAntA
hans180 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:22:
Mail van GSMwijzer:

Uw order (Ordernummer: 5*****) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.

Hoppa!
Van harte! Denk dat er veel blije tweakers met hun nieuwe telefoon aan het spelen zijn morgen.
En natuurlijk veel jaloerse tweakers die nog even geduld moeten hebben.

• macweeds
hans180 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:22:
Mail van GSMwijzer op 10 mei om 12:15:

Hoppa!
Ah, goed nieuws GSMwijzer / Studentmobiel heeft ze dus binnen!

Verwijderd

Pff, baal wel een beetje dat het bij Hi nog wel drie weken duurt. Snap het eigenlijk waarom... Zit te twijfelen om toch te annuleren, maarja mijn verlengingsaanbod bij Hi vind ik nergens terug. Heb de telefoon voor 24,95 bij een Hi abo van 20 euro + internet extra. Enige optie is overstappen naar Vodafone, naar een BSW 200. Zit in dubio...

• Verderf
hans180 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:24:
Klopt kreeg om 12:15 een mail! Check even je orderstatus wellicht is de jouwe ook al verzonden!
Staat hier helaas nog steeds hetzelfde ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:28:
Pff, baal wel een beetje dat het bij Hi nog wel drie weken duurt. Snap het eigenlijk waarom... Zit te twijfelen om toch te annuleren, maarja mijn verlengingsaanbod bij Hi vind ik nergens terug. Heb de telefoon voor 24,95 bij een Hi abo van 20 euro + internet extra. Enige optie is overstappen naar Vodafone, naar een BSW 200. Zit in dubio...
Als ik jouw was zou ik nog even doorbijten. Zon aanbieding krijg je niet weer denk ik.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 21:08
Weet iemand de voorwaarden bij Hi als het gaat om verlengen? Krijg je echt een goed aanbod of verschilt dit per klant, ik heb nu een abbo van 50e per maand, en zit er per maand eigenlijk 'slechts' 5 euro overheen.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:04
BertP schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:31:
Weet iemand de voorwaarden bij Hi als het gaat om verlengen? Krijg je echt een goed aanbod of verschilt dit per klant, ik heb nu een abbo van 50e per maand, en zit er per maand eigenlijk 'slechts' 5 euro overheen.
Dan moet je meer betalen dan een nieuwe klant waarschijnlijk voor hetzelfde abo...

Verwijderd

Wat een belabberde klantenservice bij Hi zeg. Ben al 8 jaar klant, vorig jaar een mooie aanbieding gehad bij een toen 1 jaar abbo inclusief hi 25 met Desire. Persoonlijke aanbieding scheelde erg veel geld vergeleken met de webshop prijs.

Vandaag me aanbieding opgehaald, alle toestellen 10 euro duurder dan wanneer je als nieuwe klant aanmeld. Klantenservice gebeld, krijg ik als antwoord dat nieuwe klanten aansluitkosten betalen en dan dus duurder uit zijn.

Slechte aanbieding voor iemand die al 8 jaar aangesloten zit. Dan maar naar Vodafone..

• Iceman1987
Net een abonnement afgesloten via gsmwijzer. 2-jarige I-Plan, waarbij de eerste 5 maanden gratis zijn. Lijkt me een geweldig deal. Komt nu daardoor ook goedkoper uit dan vodafone. Ben blij dat ik gewacht heb!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
toch even een vraag.

Als je nu een abbo afsluit bij kpn dan gelden toch de voorwaarden die nu gelden?

mijn abbo bij tmobile loopt begin augustus af en ik mag dus nu verlengen bij tmobile of overstappen naar kpn.

Je krijgt van kpn een simkaart met een ander nummer en maakt dus eigenlijk gebruik van kpn met hun voorwaarden. Daarna begin augustus wordt je 'huidige nummer' geporteerd naar kpn en gaat het werkelijke abbo. in wat je hebt afgesloten.

Dit vraag ik uiteraard mbt. de kpn meldingen dat er extra betaald zal moeten gaan worden voor whatsapp/skype etc.

Burp

• Verderf
lees de paar posts hierboven daarover.

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 20:55
Hier de dekkingskaarten van T-Mobile, Vodafone en KPN . Kan goed helpen bij het kiezen van de juiste provider.

Deze kaarten moet je met een korreltje zout nemen EN niet vergeten dat ze deadspots niet mee rekenen.
Voorbeeld: Bereik van Vodafone is hier in Zaandam prima, tenzij je bij mij thuis langs komt. Dan heb je geen bereik meer. 8)7
Voorbeeld 2: Volgens de dekkingskaart van T-Mobile zou ik in 't Twiske (natuurgebied tussen de gemeentes Zaanstad en Landsmeer) goede dekking moeten hebben. Dat viel vies tegen afgelopen vrijdag. Internetten was mogelijk, maar veel moest je er niet van verwachten.

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Bij weinig vebruik bij HI is verlengen veel duurder dan een nieuw abonnement. Vergelijk dit maar op hun site.
baronruud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Dan moet je meer betalen dan een nieuwe klant waarschijnlijk voor hetzelfde abo...

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 18:36
Toch eigenlijk van de pot gerukt, je betaalt toch gewoon je abonnement en verbruikt er dus kennelijk niet eens alles van. Daar wordt je als trouwe klant dan even lekker beloond voor je loyaliteit met een dikke fuck you zomaar.

• guido73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
grr, besteld op 4 mei bij salland, verwachte levertijd was toen volgens de site 1-5 dagen. Heb speciaal daar besteld vanwege de verwachte levertijd, maar dat is dus een lokkertje om je te laten bestellen, want: vervolgens een mailtje: het wordt de 11e .. dag erna een mailtje dat het de 12e wordt .. toen de 13e .. en nu alweer een mailtje dat het de 16e wordt.

• Turdburgler
  • Laatst online: 13-09 10:02
Dit is de deal die ik heb gehad:

Verlengen bij HI: 1e jaar: 22,70 2e jaar: 39.50
Internet extreem: 5 pm, 7.2 mbps 2gig data lil voor 5 euro 2 gig extra.
Toestel: gratis

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Zelfs in de Hi winkel waar ze toch anders omgaan bij verlengen of nieuw is het verlengen bij normaal gebruik duurder kan € 100 schelen
k.olfers schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:41:
Toch eigenlijk van de pot gerukt, je betaalt toch gewoon je abonnement en verbruikt er dus kennelijk niet eens alles van. Daar wordt je als trouwe klant dan even lekker beloond voor je loyaliteit met een dikke fuck you zomaar.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Op Expansys.com staat nu: stock expected in 10 days...

Ik vraag me overigens af of de mensen die nu geleverd krijgen een NL versie ontvangen of een import model.
Persoonlijk zou het me niks uitmaken, maar het zou wel eventueel kunnen verklaren waarom de ene winkel wel kan leveren en de andere niet.

[ Voor 69% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2011 12:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Turdburgler
  • Laatst online: 13-09 10:02
2468abcd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:44:
Zelfs in de Hi winkel waar ze toch anders omgaan bij verlengen of nieuw is het verlengen bij normaal gebruik duurder kan € 100 schelen

[...]
als je belt met de klanten service om op te zeggen krijg je hun rebound team aan de lijn.
Die kunnen je betere deals bieden dan de winkel of internet. In ieder geval vergelijkbaar als bij de concurent

• Phusebox
En vodafone heeft een storing in hun systeem; dus dat zal alleen maar betekenen dat het later wordt.

• AtlAntA
guido73 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:41:
grr, besteld op 4 mei bij salland, verwachte levertijd was toen volgens de site 1-5 dagen. Heb speciaal daar besteld vanwege de verwachte levertijd, maar dat is dus een lokkertje om je te laten bestellen, want: vervolgens een mailtje: het wordt de 11e .. dag erna een mailtje dat het de 12e wordt .. toen de 13e .. en nu alweer een mailtje dat het de 16e wordt.
Dat is dus 1 van de redenen dat ik hem liever gewoon uit de winkel zou willen halen. Heb hem nu maar los besteld bij BC omdat dat ook niet zou gaan lukken. Nu maar hopen dat dat wat de 2 BC helpdesk medewerkers tegen mij zeiden ook echt waar is en dat ik hem morgen krijg.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
2 mei besteld en contract verstuurd naar studentenmobiel.

Krijg dit net in de mailbox:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden

:D :D :D :D :D

Verwijderd

Inderdaad.. Gewoon je huidige provider bellen om op te zeggen en dan krijg je vanzelf iemand van het rebound team aan de lijn. Dan is het een kwestie van onderhandelen en afdingen (net zo als op vakantie :-)).

• macweeds
zero_cool89 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:51:

Goed nieuws!!!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28

30/4 besteld bij gsmwijzer, dus zou voor mij alleen wachten op nummerbehoud zijn :S
Of had jij dat ook?

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Al iemand een reactie van coolblue...? (pdashop..)

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:53:
[...]

30/4 besteld bij gsmwijzer, dus zou voor mij alleen wachten op nummerbehoud zijn :S
Of had jij dat ook?
had ik ook. Stond een uur geleden nog op wachten op nummerbehoud vodafone vanaf T-mobile

• project2401
  • Laatst online: 24-08 15:44
iemand al wat gehoord van typhone?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
zero_cool89 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:53:
[...]

had ik ook. Stond een uur geleden nog op wachten op nummerbehoud vodafone vanaf T-mobile
Sweet. Zelf van simyo prepaid naar vf.
Kan geen probleem zijn!

Fingers crossed.

Edit: en hopen dat gsmwijzer/studentmobiel wachtlijstje effectief 1 wachtlijst is...

[ Voor 12% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 10-05-2011 12:56 ]

• AtlAntA
project2401 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:54:
iemand al wat gehoord van typhone?
JudgeTreve schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:53:
Al iemand een reactie van coolblue...? (pdashop..)
Op beide sites staan telefoon nummers. Een beller is altijd sneller.

• macweeds
zero_cool89 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Bij mij staat die status er ook nog steeds, maar we wachten af :9
Edit; staat bij mij nog op contract ontvangen, dus dat duurt nog wel paar dagen..

[ Voor 12% gewijzigd door macweeds op 10-05-2011 12:59 ]

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Beetje offtopic: Nog iets anders, gaat iemand zijn telefoon verzekeren? Zoja waar?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:59:
Beetje offtopic: Nog iets anders, gaat iemand zijn telefoon verzekeren? Zoja waar?
Dacht dat dat bij Vodafone zelf iets van 6 Euro per maand was. Ben wel tempted.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Als ik jouw was zou ik nog even doorbijten. Zon aanbieding krijg je niet weer denk ik.
Ja, precies, ik dacht hetzelfde. Maarja, blijk toch niet zo geduldig als ik dacht te zijn, haha!

Had nl. in eerste instantie een Galaxy S (white) besteld via gsmwijzer. Een éénjarig abo (Vodafone BSW 200) en toestel voor 39 euro. Maar zal 's avonds ineens een mega-aanbod voor de SGSII. Dus dacht, dat doe ik maar eens en tja, wat maakt het uit om een weekje of 2 te wachten. Nou, heel veel dus! Vooral als ik lees dat andere providers eerder uitleveren....

Ik ga maar weer nagels bijten... Succes allen!

• project2401
  • Laatst online: 24-08 15:44
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:55:
[...]

[...]

Op beide sites staan telefoon nummers. Een beller is altijd sneller.
Ja heb typhone gebeld en die zeggen dat samsung meestal aan het eind van de week levert dus dat wordt nog ff wacheten

• Phusebox
* Phusebox gaat morgen zielig in een hoekje GalaxySII-loos zitten zijn...

en minimaal de volgende 7 dagen ook *snif*

[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2011 13:11 ]

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Brad Pitt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Dacht dat dat bij Vodafone zelf iets van 6 Euro per maand was. Ben wel tempted.
Ik ga het denk ik wel doen hoor .... 600 euro ophoesten als hij weg is / gestolen :S

dan maar kleine 3 bier per maand minder :D

There is no art to find the minds construction in the face

• AtlAntA
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
* Phusebox gaat morgen zielig in een hoekje GalaxySII-loos zitten zijn...
/AtlAntA voelt oprechte medelijden.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb ook bij Studentmobiel besteld op 2 mei, met nummerbehoud, maar bij mij staat hij nog steeds op 'Contract ontvangen'

• macweeds
Muppet schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:10:
[...]

Ik ga het denk ik wel doen hoor .... 600 euro ophoesten als hij weg is / gestolen :S

dan maar kleine 3 bier per maand minder :D
Ik zou zeggen lees de voorwaarden eerst goed door ;)
Je krijgt niet zomaar een nieuwe mobiel en er zit meestal een eigen risico aan vast.
Diefstal is meestal alleen bij de duurdere pakketten verzekerd en daar moet dan wel een bewijs van b.v. mishandeling en aangifte van zijn.

• RMX

RMX

Dan zal ik me morgen vreedzaam opstellen, en een foto van de tel. maken, of evt vragen beantwoorden, die nog niet duidelijk waren.

• Phusebox
RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:12:
Dan zal ik me morgen vreedzaam opstellen, en een foto van de tel. maken, of evt vragen beantwoorden, die nog niet duidelijk waren.
*The horror*... nee behandel ons maar gewoon als paria's...

• Grimgor_6x3
Gelukkig komt de SGSII met software waarmee je hem terug kunt vinden =D

• Verderf

Meh, ik heb 19 april al besteld maar nog geen mailtje hier :(

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Dito! Op 29 april besteld bij gsmwijzer, en zojuist ook 'pakket verzonden' status :)

Ik had ook met nummerbehoud aangevraagd (vanaf t-mobile), waarbij mijn t-mobile contract al voorbij de einddatum was.

[ Voor 14% gewijzigd door brama op 10-05-2011 13:18 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Pyrone89
Aangezien dit mijn eerste smartphone wordt (in de categorie ga van een FIAT Panda naar een Ferrari Enzo) ben ik heel benieuwd wat er op me af gaat komen, welke apps ik echt moet hebben en welke dingen ik echt rekening mee moet houden.

• Pyrone89

Heb jij nummerbehoud?

• RMX

RMX

Angry Birds sowieso!

• Verderf
brama schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:17:
[...]

Dito! Op 29 april besteld bij gsmwijzer, en zojuist ook 'pakket verzonden' status :)
Grml :'(

• 13art
  • Laatst online: 08:56

13art

Moderator Mobile
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:59:
Heb er ook over zitten denken. Maar twijfel nog.
Je hoort ook zoveel verhalen over verzekeringen waar je bijna nooit iets terug krijgt.
Ook ben ik nog nooit mijn telefoon verloren, oid, dus nog nooit zo'n verzekering nodig gehad. Dus tja nog altijd twijfels of ik mijn telefoon moet verzekeren of niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 22:38
Iceman1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:34:
Net een abonnement afgesloten via gsmwijzer. 2-jarige I-Plan, waarbij de eerste 5 maanden gratis zijn. Lijkt me een geweldig deal. Komt nu daardoor ook goedkoper uit dan vodafone. Ben blij dat ik gewacht heb!
Heb ik ook gezien, dacht eigenlijk dat het een foutje was, maar dit klopt dus gewoon?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
Woohoo GSMwijzer heeft mijn order ook verzonden.
29 april besteld met nummerbehoud (Telfort naar Vodafone).
Documenten waren niet goed door hun ingelezen dus contractaanvraag is pas donderdag 5 mei naar Vodafone doorgestuurd. Vreesde daardoor dat ik nog wel wat weekjes kon wachten.
Maar nu toch verzendbevestiging.

• Verderf
Polster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:20:
Woohoo GSMwijzer heeft mijn order ook verzonden.
29 april besteld met nummerbehoud (Telfort naar Vodafone).
Documenten waren niet goed door hun ingelezen dus contractaanvraag is pas donderdag 5 mei naar Vodafone doorgestuurd. Vreesde daardoor dat ik nog wel wat weekjes kon wachten.
Maar nu toch verzendbevestiging.
WTF en krijg gewoon net een mailtje van ze:
Wij verwachten de Samsung I9100 Galaxy S II deze week geleverd te
krijgen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen zullen wij
uw aanvraag direct verder in behandeling nemen
En dat terwijl ik de 19de al besteld heb!

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 10-05-2011 13:22 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!