• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-10 15:28
Mutsy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Zit in het zelfde schuitje. Tmobile heeft daarbij overigens een snellere internetverbinding naar in het schemaatje staat. Donderdag komen de prijzen van Tmobile op de site. Daar nog even op wachten.

Het zou trouwens een goede zet zijn van TM om wel skype e.d. toe te staan om zo nog wat klanten te krijgen. Mij zouden ze iig overhalen.
Klopt, maar door de iets mindere dekking (van horen zeggen) denk ik dat de snelheid tussen de twee providers niet veel zal schelen. Sowieso heeft T-mobile ook zeer eerlijke voorwaarden van betalen per seconden en je tegoed meenemen naar de volgende maand.

Maar de prijzen van T-mobile zullen op hun site denk ik niet goedkoper zijn dan de gemiddelde webshop. Dus ik weet niet of ik daarop moet wachten..

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 17:41

RMX

Dames en heren,
Het is officeel:
Geachte heer ****,

Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer **** wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:
Ik kan wel janken >:)

Verwijderd

macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:56:
[...]

Volgens mij heeft het er mee te maken, dat ze eerst zeker willen zijn dat ze op korte termijn kunnen leveren.
Tenminste dit hebben ze mij min of meer laten weten.
Klopt, ze willen voorkomen dat mensen abonnementen afsluiten en dat dan opeens hun leverancier opeens niet meer kan leveren, ofwel mensen zitten thuis te betalen voor een abonnement terwijl ze nog geen geleverd toestel hebben

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:56

13art

Moderator Mobile
Hier word hij ook verzonden!!!
Toppertje!!!!!

Algebeld.nl zit dus toch goed met zijn prognose. Bied weer hoop voor de volgende zendingen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:19:
[...]

Klopt, ze willen voorkomen dat mensen abonnementen afsluiten en dat dan opeens hun leverancier opeens niet meer kan leveren, ofwel mensen zitten thuis te betalen voor een abonnement terwijl ze nog geen geleverd toestel hebben
In mijn geval loopt mijn huidig contract pas eind juli af, dus dan zouden ze toch voor die tijd wel kunnen leveren ?
Ik vind het een heel vreemd excuus en heb het nog nooit eerder gehoord!

• RMX

RMX

Mensen, even een vraagje.

Bij Algebeld hebben ze een klein foutje gemaakt mbt de plaatsnaam.
Het moet naar Asten, echter op de factuur staat Assen.
De track&trace code heeft een nummer + postcode.
Ik neem aan dat TNT dit automatisch corrigeerd adh van de postcode?
Heb ze wel gemailt, maar volgens mij ziet de TNT dit ook wel als fout toch?

Al met al, morgen kunnen ze een goede shopreview verwachtten!

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-10 22:29
Iceman1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Klopt, maar door de iets mindere dekking (van horen zeggen) denk ik dat de snelheid tussen de twee providers niet veel zal schelen. Sowieso heeft T-mobile ook zeer eerlijke voorwaarden van betalen per seconden en je tegoed meenemen naar de volgende maand.

Maar de prijzen van T-mobile zullen op hun site denk ik niet goedkoper zijn dan de gemiddelde webshop. Dus ik weet niet of ik daarop moet wachten..
Wacht ook niet echt daarop, ik heb geen haast met het bestellen van het toestel in tegenstelling tot velen hier. Vind het ook leuk om eerst wat reacties te lezen van mensen die hem al hebben, al dan niet positief. Verder wil ik nog even kijken hoeveel belminuten ik eigenlijk nodig heb. Zit nu met een Ben Regelmatig 250 min/sms, maar ik kom nooit in de buurt :9 Komende maand(en) ga ik daar wat beter op letten.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:56

13art

Moderator Mobile
Lijkt me wel. TNT bezorgt aan de hand van de postcode en huisnummer. Dat is een automatisch proces. Dus zal wel goed komen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Nu maar hopen dat GSMwijzer hetzelfde gaat doen ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Heb trouwens nog een e-mail gehad van BelCompany, dat hij daar nu ook te leveren is.

Maar om weer Vodafone BSW 275 als voorbeeld te gebruiken, bij VF zelf en de webshops is het 0 euro bijbetalen, bij BC toch nog 79,99. BC beweert wel dat op dit moment ze echt te leveren zijn, in beperkte aantallen zijn ze aanwezig

• Iceman1987
Mutsy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Wacht ook niet echt daarop, ik heb geen haast met het bestellen van het toestel in tegenstelling tot velen hier. Vind het ook leuk om eerst wat reacties te lezen van mensen die hem al hebben, al dan niet positief. Verder wil ik nog even kijken hoeveel belminuten ik eigenlijk nodig heb. Zit nu met een Ben Regelmatig 250 min/sms, maar ik kom nooit in de buurt :9 Komende maand(en) ga ik daar wat beter op letten.
Nou, ik heb in tegenstelling tot jou wel haast :9 Vooral nu ik lees dat de eerste orders geleverd worden. Moet ik wachten tot donderdag of niet. Aaah. Echt mannen zijn echt netals kinderen :9

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Ben benieuwd of iemand vandaag iets van Vodafone hoort... ik heb er weinig vertrouwen in. Je kunt je orderstatus niet checken online, iedereen aan de telefoon roept wat anders, en per e-mail wordt je ook niet op de hoogte gehouden...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:17:
Dames en heren,
Het is officeel:

[...]

Ik kan wel janken >:)
JALOERSSSS!!!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
en dan zegt Samsung via Twitter op mijn vraag wanneer hij in Nederland beschikbaar is: Deze week zullen we hier meer over vertellen....maar het ziet er goed uit . #GSII

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:25:
Heb trouwens nog een e-mail gehad van BelCompany, dat hij daar nu ook te leveren is.

Maar om weer Vodafone BSW 275 als voorbeeld te gebruiken, bij VF zelf en de webshops is het 0 euro bijbetalen, bij BC toch nog 79,99. BC beweert wel dat op dit moment ze echt te leveren zijn, in beperkte aantallen zijn ze aanwezig
Kan hem op hun site niet eens vinden :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Dan had je je contract niet moeten opzeggen....

[...]

Ik duim voor je, maar pas juichen als je bevestigings-mail hebt he!
Kan best dat ze vandaag de eerste batch versturen. Ze waren vannacht om 1:11 iig nog aan het werk (sgs2 klaarmaken voor verzending?), want toen heb ik nog een mailtje met antwoord op wat vragen gekregen. :)
Hou ons op de hoogte btw
Heb hem al gekregen samen met een TNT tracking nummer. Hij komt morgen zeker weten binnen :)

• Verderf

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Heel gefrustreerd wilde ik algebeld weer opbellen. Ik keek naar de order status op mijn telefoon, en mijn abonnement goedkeuring was nog steeds niet afgerond (had 19 april ge-pre-ordert, 21 april was alles afgerond, 9 mei annuleerde algebeld op mijn vraag mijn abonnement, en diende die daarna opnieuw in).

Ik telefoon pakken. Naar mijn comupter hollen. Nog een keer order status checken. En wat zie ik?

Goedkeuring:
Goedgekeurd op 10-05-2011

Definitieve verzenddatum:
Verstuurd via TNT Post*

Op 10-05-2011 is uw order aangeboden en verstuurd via TNT post. Via onderstaande link kunt u het pakketje volgen via Track Trace:

En nu ben ik zo blij als een kind in de speelgoedwinkel. Maar dan gewoon thuis. :D

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Als Belcompany hem als heeft, zal The Phonehouse hem dan ook al hebben?

• Phusebox
*note to self; nooit meer bij Vodafone bestellen...

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:36:
*note to self; nooit meer bij Vodafone bestellen...
Want?

Verwijderd

Ik zie nu op www.samsung.nl dat bij de Galaxy S2 nu ook de 'ondersteuning' online is. Dus het downloaden van het programma Kies. Dat was vorige week nog niet. Denk dat de release nu inderdaad dichtbij komt! Ben jaloers dat ik niet besteld heb bij Algebeld.nl... Ik heb verlengd bij Hi, maar moet denk ik nog ff wachten, helaas!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:38:
Ik zie nu op www.samsung.nl dat bij de Galaxy S2 nu ook de 'ondersteuning' online is. Dus het downloaden van het programma Kies. Dat was vorige week nog niet. Denk dat de release nu inderdaad dichtbij komt! Ben jaloers dat ik niet besteld heb bij Algebeld.nl... Ik heb verlengd bij Hi, maar moet denk ik nog ff wachten, helaas!
ik was precies hetzelfde aan het typen :9, veel plezier er mee algebeld-bestellers!

• Snoop
  • Niet online
RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:21:
Mensen, even een vraagje.

Bij Algebeld hebben ze een klein foutje gemaakt mbt de plaatsnaam.
Het moet naar Asten, echter op de factuur staat Assen.
De track&trace code heeft een nummer + postcode.
Ik neem aan dat TNT dit automatisch corrigeerd adh van de postcode?
Heb ze wel gemailt, maar volgens mij ziet de TNT dit ook wel als fout toch?

Al met al, morgen kunnen ze een goede shopreview verwachtten!
Met een beetje geluk heb je hem gewoon morgen binnen, maar het zou wellicht ook een dag vertraging op kunnen leveren. Dat is tenminste mijn ervaring met TNT als een pakket verkeerd is geadresseerd. Je hoeft je echter geen zorgen te maken dat je hem niet onvangt, dat komt altijd wel goed.

• Phusebox
Het is daar maar een loterij wanneer je iets krijgt en wat je dan uiteindelijk krijgt. Branded/niet branded, alleen persoonlijk met id en pin-transactie te ontvangen (ook als bestaande klant volgens klantenservice)...

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:04
Enige wat ik vaag vind bij vodafone is dat je geen enkele vorm van updates krijgt wat betreft voortgang. Lijkt me logisch dat je even aan je klant meld dat het toestel verzonden is zoals bij algebeld?

• Phusebox
Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:40:
Enige wat ik vaag vind bij vodafone is dat je geen enkele vorm van updates krijgt wat betreft voortgang. Lijkt me logisch dat je even aan je klant meld dat het toestel verzonden is zoals bij algebeld?
Er is echt nog niks verzonden hoor bij Vodafone...

• RMX

RMX

Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Met een beetje geluk heb je hem gewoon morgen binnen, maar het zou wellicht ook een dag vertraging op kunnen leveren. Dat is tenminste mijn ervaring met TNT als een pakket verkeerd is geadresseerd. Je hoeft je echter geen zorgen te maken dat je hem niet onvangt, dat komt altijd wel goed.
Heb inmiddels al reactie van Algebeld, en het is al aangepast. (Dingen zijn natuurlijk nog niet echt de deur uit)

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:04
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:41:
[...]

Er is echt nog niks verzonden hoor bij Vodafone...
bel dan nog maar een keer naar de klanten service tegen mij zeiden ze dat de toestellen bij de leverancier liggen nu.

Daarnaast krijg je gewoon een unbranded telefoon weet niet hoe je daarbij komt dat ze branded versies hebben.

• Snoop
  • Niet online
RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:41:
[...]

Heb inmiddels al reactie van Algebeld, en het is al aangepast. (Dingen zijn natuurlijk nog niet echt de deur uit)
Dat is helemaal mooi natuurlijk. Ik weet ook niet hoe ze het logistiek doen allemaal, maar gelukkig konden ze het nog aanpassen. Heb jij hem ook morgen :)

Verwijderd

Jaloers op de Algebeld klanten, had ik maar eerder mijn bestelling geplaatst bij studentmobiel.. al moet ik wel zeggen dat ik niet echt spijt heb van de niet Algebeld keus want ik vond de website er maar een beetje louche uit zien:P

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:51
Goede morgen,

De eerste 2 batches zijn bevestigd. De eerste is zelfs al binnen. De 3e batch moet nog bevestigd worden. Zodra er meer bekend is passen we het weer aan in de orderstatus.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl

edit: Ik heb net mail gestuurd voor data

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 10:44 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:43:
Jaloers op de Algebeld klanten, had ik maar eerder mijn bestelling geplaatst bij studentmobiel.. al moet ik wel zeggen dat ik niet echt spijt heb van de niet Algebeld keus want ik vond de website er maar een beetje louche uit zien:P
Vond ik eigenlijk ook. Maar om de een of andere reden had ik een beter gevoel bij algebeld. Heb zelf nog geen ervaring met algebeld/gsmwijzer/studentmobiel/belsimpel/etc.
Het was dus gewoon op gevoel, en wat blijkt: juiste keuze gemaakt. :D

• Verderf
Tja, bij algebeld kost het toestel 400 euro bij een Iplan 150 verlenging en bij gsmwijzer 136, das nogal een verschil :P

• Golf2vr6
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:46:
Tja, bij algebeld kost het toestel 400 euro bij een Iplan 150 verlenging en bij gsmwijzer 136, das nogal een verschil :P
Los en via de meeste andere providers is algebeld goedkoop!

• macweeds
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:46:
Bij mij kwam Algebeld icm verlenging T-mobile zelfs duurder uit als los toestel 8)7

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19
Iemand enig idee wanneer Hi gaat leveren? Heb even gezocht in dit topic maar kon het niet echt vinden en op de site staat begin juni, maar dat wil ik niet geloven... 8)7
Hoop namelijk op een ander antwoord hier. O-)

• Golf2vr6
Moet je ook maar geen t-mobile willen :p

:+

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 10:50 ]

• macweeds
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:49:
Moet je ook maar geen t-mobile willen :p
Vandaar dat ik hard naar VF gerend ben :P

• Snoop
  • Niet online
macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
[...]

Bij mij kwam Algebeld icm verlenging T-mobile zelfs duurder uit als los toestel 8)7
Er staan bij sommige abonnementen inderdaad een beetje vreemde prijzen. Het toestel wordt maar iets goedkoper of blijft zelfs even duur bij een hoger abonnement, dus het ligt een beetje aan welk abonnement je zoekt. Bij Vodafone of KPN is niks mis met de prijzen. Bovendien, wat moet je met Tmobile :P

• Phusebox
Crazyanz schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:42:
[...]

bel dan nog maar een keer naar de klanten service tegen mij zeiden ze dat de toestellen bij de leverancier liggen nu.

Daarnaast krijg je gewoon een unbranded telefoon weet niet hoe je daarbij komt dat ze branded versies hebben.
Er zijn mensen met een orderbevestiging waarin zoiets staat als "Vanilla Sensation" (wat hier geinterpreteerd wordt als een unbranded versie) maar er zijn ook mensen waar er staat i9100 VF Black (waarbij VF kan staan voor Vodafone, en dus branded?).

Duidelijkheid is er zeker niet.

En hun leverancier; tja dan moeten ze nog ingepakt met pakbon, naar de pakketdienst (en die doet er volgens vodafone 3-5 werkdagen over).

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Vlooi schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:36:
Als Belcompany hem als heeft, zal The Phonehouse hem dan ook al hebben?
Ja. Krijg ze vandaag binnen... Verder mag ik er niks over zeggen van de modjes... :/

• Iceman1987
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Bovendien, wat moet je met Tmobile :P
Eerlijke voorwaarden en netneutraliteit? :9

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
GSMwijzer heeft op de homepage status aangepast van 'verwacht' naar 'beschikbaar week 19' :D

Maar ik wacht nog steeds op antwoord... :S

[ Voor 20% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 10-05-2011 10:53 ]

• Verderf
Geen keuze? Ik verleng namelijk het abo van mjin vriendin en die gebruikt dat abo met haar Iphone 4 (die ze laatst weer op mijn abo verlenging heeft gehaald :P)

• mobileleon
SlideR NL schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:49:
Iemand enig idee wanneer Hi gaat leveren? Heb even gezocht in dit topic maar kon het niet echt vinden en op de site staat begin juni, maar dat wil ik niet geloven... 8)7
Hoop namelijk op een ander antwoord hier. O-)
Vertegenwoordigers van webwinkels en providers duiken hierop, maar hi lijkt wel een gesloten club ofzo, een van de weinigen waar echt totaal niks over bekend is...

• Verderf
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:52:
GSMwijzer heeft op de homepage status aangepast van 'verwacht' naar 'beschikbaar week 19' :D

Maar ik wacht nog steeds op antwoord... :S
Ik heb ze toevallig net nog een mailtje gestuurd met de vraag of ze al enigsinds een idee hebben wanneer ze gaan leveren.. ze zullen wel gek worden van ons daar :P

"kunnen die ket nerds niet ff kappen met ons te pesten!!einz!"

Overigens is bij mij de status nog steeds dit: (19de besteld)
Contract ontvangen
Wij hebben uw contract ontvangen.

Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

• Golf2vr6
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:53:
Geen keuze? Ik verleng namelijk het abo van mjin vriendin en die gebruikt dat abo met haar Iphone 4 (die ze laatst weer op mijn abo verlenging heeft gehaald :P)
Dan is er toch nog steeds de keuze om over te stappen naar een andere provider?

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:54:
[...]

Ik heb ze toevallig net nog een mailtje gestuurd met de vraag of ze al enigsinds een idee hebben wanneer ze gaan leveren.. ze zullen wel gek worden van ons daar :P

"kunnen die ket nerds niet ff kappen met ons te pesten!!einz!"

Overigens is bij mij de status nog steeds dit: (19de besteld)

[...]
Ik heb dezelfde status, irritant dat je hierdoor geen prognose kunt zien.
30/4 besteld btw.

• Verderf
Dat wil ze niet ivm gezeik toen we van kpn naar T-mobile wilde, KPN heeft nogal een aggresieve manier van klantje pesten bij overstappen.

Verwijderd

wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Ja. Krijg ze vandaag binnen... Verder mag ik er niks over zeggen van de modjes... :/
Gaat The Phone House nog wel zijn prijzen aanpassen mag ik hopen? Want dezelfde VF BSW 275 is nog steeds 172 euro bij betalen.. Maar gaan ze vandaag ook daadwerkelijk in de winkels liggen?

Verwijderd

mobileleon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:53:
[...]

Vertegenwoordigers van webwinkels en providers duiken hierop, maar hi lijkt wel een gesloten club ofzo, een van de weinigen waar echt totaal niks over bekend is...
Idd ik word er schijt ziek van :/

• Snoop
  • Niet online
Iceman1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:52:
[...]

Eerlijke voorwaarden en netneutraliteit? :9
Voor hoelang? :P dit geldt overigens ook voor de tijd dat je voldoende bereik hebt :+
+ als je nu nog een abo afsluit bij VF of KPN is er niks aan het handje hoor.

Verwijderd

vorige week de gs2 besteld. Kreeg een sms dat hij niet leverbaar is nog, en dat ik een bericht krijg wanneer hij wel geleverd kan worden.

OPSCHIETEN!!! wil me s2 hebben!!!

• AtlAntA
  • Laatst online: 07:33
BC gebeld, Ja meneer is meteen leverbaar morgen in huis.
Dus ik heb hem meteen besteld. Tot nu toe alleen de orderbevestiging in de mailbox.
Voor iedereen die zegt dat ik teveel heb betaald.. Boeieuh! :P

Krijg hem gewoon morgen! 8)

hoop ik...

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Dan rij ik in m'n pauze er ff heen hier in Nijmegen. Kan ik m'n Incredible S nog net omruilen.

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Gaat The Phone House nog wel zijn prijzen aanpassen mag ik hopen? Want dezelfde VF BSW 275 is nog steeds 172 euro bij betalen.. Maar gaan ze vandaag ook daadwerkelijk in de winkels liggen?
Ik zie alleen dat ze de website nog niet hebben aangepast.. Aangezien daar nog steeds staat dat ie 18 mei leverbaar zal zijn, dus de prijs zal vermoedelijk nog anders worden.... Maar ze zijn onderweg vanuit de koeriersdienst. En ik weet niet of ie bij elk filiaal vanaf vandaag op voorraad is.. Hangt er net vanaf of ze gister besteld hebben... Wij hebben ze besteld iig...

Verwijderd

MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:55:
[...]

Ik heb dezelfde status, irritant dat je hierdoor geen prognose kunt zien.
30/4 besteld btw.
Ook hetzelfde, echter 5 mei besteld

• Golf2vr6
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:55:
Dat wil ze niet ivm gezeik toen we van kpn naar T-mobile wilde, KPN heeft nogal een aggresieve manier van klantje pesten bij overstappen.
Mijn verleden: libertel-kpn-ben-libertel-orange-vodafone-tmobile-vodafone... nog nooit een probleem gehad en nog steeds mijn eerste 06 nummer.

Verwijderd

Als je trouwens een pre order gedaan hebt bij hi kan je die tog gewoon annuleren?

• Phusebox
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Mijn verleden: libertel-kpn-ben-libertel-orange-vodafone-tmobile-vodafone... nog nooit een probleem gehad en nog steeds mijn eerste 06 nummer.
Je hebt dan ook maar 1x kpn gehad, lang geleden.

Tegenwoordig keuren ze gewoon echt een paar keer je nummerbehoud af om je te irriteren en van dat soort acties... :r

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:02
Ik heb mijn bestelling gedaan :)

70 euro bijbetalen bij een Hi 25.
Eerste jaar 22,45
Tweede jaar 34,95

Met het oog op de aankondiging van KPN maar snel mij contract verlengd:). Wou eerst wachten tot ik meer geld had en dan een éénjarig abonnement met 200 euro bijbetalen.

Ik heb gister overigens iemand aan de lijn gehad van Hi, deze zei: Levertijd is niks over bekend, kan ook eerder worden.

Ik wacht in ieder geval rustig af met mijn HTC Legend, moet lukken :)

• Verderf
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Je hebt dan ook maar 1x kpn gehad, lang geleden.

Tegenwoordig keuren ze gewoon echt een paar keer je nummerbehoud af om je te irriteren en van dat soort acties... :r
heeft ons een hoop belletjes gekost in het verleden ja..

• Razer
  • Nu online
Vriend van me werkt bij Belcompany, één binnen gekregen, die was voor mij al lange tijd gereserveerd. Ik ben even naar de winkel rennen :P

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:58:
BC gebeld, Ja meneer is meteen leverbaar morgen in huis.
Dus ik heb hem meteen besteld. Tot nu toe alleen de orderbevestiging in de mailbox.
Voor iedereen die zegt dat ik teveel heb betaald.. Boeieuh! :P

Krijg hem gewoon morgen! 8)

hoop ik...
Ik hoop het met je mee hoor, maar of ik nou in mijn geval 80 euro extra wil neerleggen voor die paar dagen extra plezier, nahhh, kan ik dat geld ook anders spenderen.. Maar ik geef het dan wel eerlijk toe, ik ben geen die hard S II fan, omdat ik er niet alles voor over heb

• Golf2vr6
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:01:
[...]

heeft ons een hoop belletjes gekost in het verleden ja..
lol, dan weet ik alvast wat me volgend jaar te wachten staat (ik ga nu over op Hi)......

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 11:02 ]

Verwijderd

Wow blijkbaar kan ik nu naar de belcompany lopen en zo een abbo afsluiten en een telefoon meenemen, alleen dan moet ik 200 euro betalen voor het toestel terwijl als ik het via de hi shop doe hij gratis is.

Dat ga ik dus mooi niet doen

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:01:
[...]

Ik hoop het met je mee hoor, maar of ik nou in mijn geval 80 euro extra wil neerleggen voor die paar dagen extra plezier, nahhh, kan ik dat geld ook anders spenderen.. Maar ik geef het dan wel eerlijk toe, ik ben geen die hard S II fan, omdat ik er niet alles voor over heb
mwah heb wel eens meer dan 180 euro neergelegd voor slechts een uurtje plezier. Was het toen ook waard en denk dat het het nu ook wel waard is.

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:04:
[...]

mwah heb wel eens meer dan 180 euro neergelegd voor slechts een uurtje plezier. Was het toen ook waard en denk dat het het nu ook wel waard is.
Escort? :o

Verwijderd

http://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/67859002716987392

Hi Webcare
@MarijnRab Hij wordt pas geïntroduceerd van begin juni *LN

• AtlAntA
Ja een ford excort. Gekocht voor 200euro. Uur later via boom in sloot. Wel veel lol gehad.

• Verderf
Zo, koop maar vast een hele grote berg geduld :P

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:03:
Wow blijkbaar kan ik nu naar de belcompany lopen en zo een abbo afsluiten en een telefoon meenemen, alleen dan moet ik 200 euro betalen voor het toestel terwijl als ik het via de hi shop doe hij gratis is.

Dat ga ik dus mooi niet doen
Zo zit ik er dus ook over te denken. Word wel gebeld door The Phonehouse en Belcompany Beverwijk als ze hem hebben. Maar heb niet zo veel zin om veel er voor te betalen. Als ik namelijk via Hi.nl verleng met Hi Online 25 en Internet Extreem voor 2 jaar betaal ik €39,95 voor het toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:04:
http://twitter.com/#!/Hi_Webcare/status/67859002716987392

Hi Webcare
@MarijnRab Hij wordt pas geïntroduceerd van begin juni *LN
Als ik dat woord Geintroduceerd zo lees krijg ik het idee dat ze wel de toetsellen op voorraad gaan krijgen maar ze gewoon pas vanaf begin juni gaan leveren, stel flikkers zijn het dan. Mensen vroeg laten pre orderen en dan alsnog lang laten wachten voor niks.

• Iceman1987
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:57:
[...]

Voor hoelang? :P dit geldt overigens ook voor de tijd dat je voldoende bereik hebt :+
+ als je nu nog een abo afsluit bij VF of KPN is er niks aan het handje hoor.
T-mobile voorwaarden zijn nu gewoon goed, ze kunnen niet achteraf je voorwaarden aanpassen zonder consequenties.
Maar bij VF en KPN mag je nu eigenlijk al niet skypen. Alleen het word niet daadwerkelijk gecontroleerd. Maar als ik de voorpagina van het nrc lees dan denk ik dat het binnenkort wel aankomt...

• AtlAntA
Iceman1987 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:06:
[...]

T-mobile voorwaarden zijn nu gewoon goed, ze kunnen niet achteraf je voorwaarden aanpassen zonder consequenties.
Maar bij VF en KPN mag je nu eigenlijk al niet skypen. Alleen het word niet daadwerkelijk gecontroleerd. Maar als ik de voorpagina van het nrc lees dan denk ik dat het binnenkort wel aankomt...
KPN zou vandaag de nieuwe abbo vormen gaan introduceren.

• Golf2vr6
[...]

Dan zal eerst de wetgeving aangepast moeten worden.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Als ik dat woord Geintroduceerd zo lees krijg ik het idee dat ze wel de toetsellen op voorraad gaan krijgen maar ze gewoon pas vanaf begin juni gaan leveren, stel flikkers zijn het dan. Mensen vroeg laten pre orderen en dan alsnog lang laten wachten voor niks.
KPN/Hi leveren altijd later omdat ze zelf het toestel moeten testen....zegt de KS altijd.

god mag weten waarom?? 8)7

Kost hun alleen maar klanten aangezien mensen naar een andere provider stappen die wel op tijd leveren.

@hieronder: inderdaad, dat ook

[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 10-05-2011 11:11 ]

• AtlAntA
baronruud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:09:
[...]

KPN/Hi leveren altijd later omdat ze zelf het toestel testen.... god mag weten waarom?? 8)7
Dat beweren ze ja. Zou me echter niks verbazen dat ze zelf net wat later bestellen en zo een beetje minder betalen per toestel.

• Razer
  • Nu online
baronruud schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:09:
[...]

KPN/Hi leveren altijd later omdat ze zelf het toestel testen.... god mag weten waarom?? 8)7
Jep, bij Desire HD was er ook een heel fiasco met Hi, die klanten hebben toen ook een stuk langer moeten wachten. 8)7

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:02
Ik snap wel waarom ze de toestellen eerst willen testen hoor :*)

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
[...]

Dan nog zal ik niet aan t-mobile beginnen. In mijn omgeving zijn er te veel mensen die er problemen mee hebben en ook een aantal die al zijn overgestapt. Tevens is het internet dan wel onbeperkt, maar zit je eigenlijk vast aan een FUP en afgeknepen worden als je er overheen gaat.

Verwijderd

vertel!

• Grimgor_6x3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 12:31
Mitashi schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:11:
Ja ik wil hem ook nu testen :D

• AtlAntA
Heb nu sim only bij Hi. En heb het toestel net besteld bij BC. Maar ik kan je wel vertellen dat volgende keer als mijn abbo is afgelopen of ik aan een nieuw toestel toe ben ik echt wel 1 uitzoek die al een paar weken uit is in NL. Heb 3 maanden moeten wachten op dit ding..

• mobileleon
Mitashi schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:11:
2 a 3 weken testen? Wat willen ze er in godsnaam mee gaan doen :9 ? Een consument wil gewoon zijn apparaat zo snel mogelijk, of voorzien ze een groot complot van de gehele boze buitenwereld om hi mobieltjes te laten leveren die niet goed zijn? Vind het zo'n non-argument. En als ze zo graag extra willen verdienen aan de verkoop, dit is de laatste keer dat ik wat heb besteld bij hun, de volgende keer mogen andere mensen centjes aan mij verdienen!
(zo dat moest er ff uit O-) )

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Mijn abb. loopt de 25e af, dus kan ik mij nog mooi ff orienteren overal :)
Heb helemaal geen probleem om hier een paar dagen op te wachten.
Als ik dan sommige reacties hier lees, dat komt soms echt wel desperate over...
Puur om een toestel 1 dag eerder te hebben en dan abb. afkopen of gewoon € 100,- meer betalen, dat gaat er bij mij echt niet in.
Snap best dat dit een levertijden/- abb. topic is en dat veel whizzkids de eerste willen zijn, maar toch.
Zonde van je centen, waarschijnlijk wonen de meesten nog thuis en worden nog in de watten gelegt door hun ouders en hebben dus geld teveel en dat wordt dan besteedt aan dit soort doeleinden.

• Golf2vr6
Brabso schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:14:
Puur om een toestel 1 dag eerder te hebben en dan abb. afkopen of gewoon € 100,- meer betalen, dat gaat er bij mij echt niet in.
Snap best dat dit een levertijden/- abb. topic is en dat veel whizzkids de eerste willen zijn, maar toch.
Zonde van je centen, waarschijnlijk wonen de meesten nog thuis en worden nog in de watten gelegt door hun ouders en hebben dus geld teveel en dat wordt dan besteedt aan dit soort doeleinden.
Sommige mensen werken ook gewoon voor hun geld hoor...
En daarbij ik heb nu een N97, dat zou genoeg moeten zeggen!

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2011 11:16 ]

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:55

BPP

Zojuist gebeld met Hi en verlengd met een Hi25 abo en internet extra met bijbetaling van 169,99 euro. (1 jaar)
Redelijk aanbod lijkt mij zo. Had bij wat meer doorzeiken vast nog wel een paar tientjes eraf kunnen lullen.
Maarja ik ben tevreden.

Alleen een of andere verhaal dat ie nog niet ingevoerd kon worden in het systeem omdat ie er nog niet in stond ofzo. Wat ze zelf ook heel raar vond. Hopen dat het goed komt en niet weer het gezeik als vorig jaar.

[ Voor 30% gewijzigd door BPP op 10-05-2011 11:17 ]

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:15:
[...]

+1
Sommige mensen zijn ook al oud genoeg om zelf wizzkids te hebben hoor.

Verwijderd

iemand al bekend hoe het zit bij vodafone? ik wacht al ongeduldig.. Nu andere al de verzendstatus binnen hebben.

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:16:
[...]

+1
Sommige mensen zijn ook al oud genoeg om zelf wizzkids te hebben hoor.
+1

Nou ja wizzkid, hij is pas 4. Maar weet dondersgoed hoe hij de laptop e.d. moet bedienen om zijn ding te kunnen doen

• Snoop
  • Niet online
Haha en toch vind ik dat Brasbo wel enigszins gelijk heeft. Geduld is en blijft een schone zaak en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als ik een weekje langer zou moeten wachten. Het is dat ik altijd heel goed weet wat ik wil en ik er dus al vroeg bij was met bestellen. Mij hoor je dan ook niet klagen dat ik hem morgen al krijg, maar ik had een weekje langer wachten ook niet geen ramp gevonden hoor.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Ik heb een Nokia E71 ...
Dat de meeste werken dat lijkt mij logisch wil je zoiets aanschaffen, maar als je werkt en je woont nog mooi bij je ouders heb je natuurlijk meer te besteden, zo bedoel ik het.
En de mensen die al kids hebben (ikzelf heb er ook 2) die zijn toch over het algemeen iets voorzichter met hun uitgaven en kunnen het geld wat je voor een weekje eerder betaald beter gebruiken voor iets nuttigers :)
Golf2vr6 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:15:
[...]

En daarbij ik heb nu een N97, dat zou genoeg moeten zeggen!

• Golf2vr6
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:20:
Haha en toch vind ik dat Brasbo wel enigszins gelijk heeft. Geduld is en blijft een schone zaak en ik zou het persoonlijk niet erg vinden als ik een weekje langer zou moeten wachten. Het is dat ik altijd heel goed weet wat ik wil en ik er dus al vroeg bij was met bestellen. Mij hoor je dan ook niet klagen dat ik hem morgen al krijg, maar ik had een weekje langer wachten ook niet geen ramp gevonden hoor.
Stuur hem dan ff naar mij, krijg jij die van mij volgende week +)

• Snoop
  • Niet online
Haha, heb je daar ook 100 euro extra voor over dan? :P

Verwijderd

De enige reden waarom ik nu nog mijn order bij studentmobiel zou annuleren en naar BC zou gaan en extra geld moeten bijleggen is omdat de BC bij mij 10 minuten lopen is, studentmobiel is toch ff wat moeilijker.. ook zie ik een winkel als BC niet zo snel failliet gaan etc etc..

• Verderf
maakt voor je garantie vrij weinig uit, vaak is naar de leverancier sturen toch sneller.

Verwijderd

Brabso schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:14:
Ga jij is andere mensen vervelen, gelukkig heb ik altijd moeten werken voor mn spullen. ( mobiel, laptop enz )
Pagina: 1 ... 30 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!