• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:08
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:21:
[...]

WTF en krijg gewoon net een mailtje van ze:

[...]

En dat terwijl ik de 19de al besteld heb!
Welcome to the club :o

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-11 16:28
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:21:
[...]

WTF en krijg gewoon net een mailtje van ze:

[...]

En dat terwijl ik de 19de al besteld heb!
Same here :S
Dat mailtje dus.
30/4 besteld, contract verzonder 1/5. contract ontvangen 2/5

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hebben jullie alle contractgegevens wel gemaild? Dus niet gefaxed (bestaat ook nog..) of per post? Ik heb het iig gemaild, onder het mom "da's vast sneller" (en sowieso handiger)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Alles ingescanned en gemailt.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:13

Tazzios

..

ben benieuwd, ik heb hem 5-5 besteld bij gsmwijzer. en morgen toevallig vrij :*)

• macweeds
Gefaxt en was ook meteen dezelfde dag ontvangen, maar ze weigerden dus om het alvast in gang te zetten.
Dan had het nu allemaal geregeld kunnen zijn en hadden ze alles kunnen opsturen.

Verwijderd

Jaloers op de 2 mei Tweakers op GSMWijzer/studentmobiel, ik was 3 dagen later en nja, nu zit ik toch bij de 2e levering...

Geduld is geen schone zaak nu, ik wil hem NUUUUUUUUUUUUUUUU :'(

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Actie van T-Mobile is wel erg netjes. 5 maanden geen abo kosten bij I plan 150 2 jarig

Zit je met aansluitkosten in totaal 600 euro. En daar bel je ook nog voor. Zijn toestelkosten en aansluitkosten al bij berekend.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Even voor de statistiek:

1 mei besteld vodafone BSW 200 bij studentenmobiel.nl. Overstappen vanaf T-mobile. Contract loopt af op 3 juli en ik heb niet zelf opgezegd.
2 mei contract verstuurd via mail en die middag bevestiging gekregen.

Vanochtend stond er: Wachten op nummerbehoud.

Net dus een mailtje dat het verzonden is.

Hopelijk krijgen de personen die voor 1 mei hebben besteld ook nog vandaag het verlossende mailtje "verstuurd".

Succes.

• Verderf
Heb GSMwijzer maar gemailt dat ik het raar vind dat mensen die de 29ste hebben besteld al een verzonden bericht hebben en ze mij vrolijk vertellen dat "hij komt ergens deze week"

Ben benieuwd wat hun reactie hierop is.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 22:38
alwaysleft schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:27:
Actie van T-Mobile is wel erg netjes. 5 maanden geen abo kosten bij I plan 150.

Zit je met aansluitkosten in totaal 600 euro. En daar bel je ook nog voor. Zijn toestelkosten en aansluitkosten al bij berekend.
Ik kom op 633,05 zonder eventuele aansluitkosten, maar is inderdaad wel heel erg goedkoop. Zelfde abbo was gisteren nog 752,80.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 22:03
hmmm.... morgen een aantal reviews op tweakers te bewonderen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Volgens mij begint iedereen een beetje hysterisch te worden: vandaag al 10 pagina's in dit topic volgepost, haha.

Morgen zal het erg rustig zijn; als de eerste mensen hun telefoon hebben en daardoor geen tijd meer hebben om hier te komen kijken. :9

Verwijderd

Zelf besteld op 1 mei en op 4 mei bericht gekregen dat mijn status veranderd was in contract ontvangen. Zelf nog geen e-mail gehad. Vandaag dus nog even afwachten en hopen op een mailtje!

• macweeds
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:29:
Heb GSMwijzer maar gemailt dat ik het raar vind dat mensen die de 29ste hebben besteld al een verzonden bericht hebben en ze mij vrolijk vertellen dat "hij komt ergens deze week"

Ben benieuwd wat hun reactie hierop is.
Ik wacht ook wederom op een duidelijk antwoord van Studentmobiel, belachelijk gewoon dat ze blijkbaar selectief uitleveren nu.

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 509952) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.

Besteld bij GSMWijzer, yessssssss.

• Verderf
Wanneer besteld?

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
30 april besteld

• MyrddinLXXIIX
Lucky1965 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:31:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 509952) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.

Besteld bij GSMWijzer, yessssssss.
Ordernummer 1000+ hoger dan ik, verrekt.

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Als ik deze week bij GSMwijzer zou bestellen(verlenging t-mob) wanneer zou ik de SG2 kunnen verwachten?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
macweeds schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:30:
[...]

Ik wacht ook wederom op een duidelijk antwoord van Studentmobiel, belachelijk gewoon dat ze blijkbaar selectief uitleveren nu.
troll on
Heb je wel een foto van jezelf mee gestuurd? Op samsung's verzoek moeten er de 1e week alleen knappe mensen met de telefoon rond lopen. Dat is betere reclame.
troll off.

Niemand die hem af gaat halen bij studentmobiel/gsmwijzer?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:50:
En vodafone heeft een storing in hun systeem; dus dat zal alleen maar betekenen dat het later wordt.
Bedankt voor de tip!! :*)

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
beetje jammer dat je nu al een mailtje stuurt omdat je jezelf opzij gezet voelt. het is inderdaad niet eerlijk dat jij later bericht krijgt dan iemand die later heeft besteld maar niet meer dan een menselijke 'fout'. iets met een schone zaak en geduld.
anyway, ik wacht lekker af, ook eind april bij GSMwijzer besteld en nog geen verdere verandering gehad dan contract ontvangen.

• Verderf
Het is toch meer dan normaal dat je bij nummer 1 begint met versturen en niet 1000 order nummers verder? dus ja ik vind dat ik het recht wel heb om mij opzij gezet te voelen.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:34:
toch even een vraag.

Als je nu een abbo afsluit bij kpn dan gelden toch de voorwaarden die nu gelden?

mijn abbo bij tmobile loopt begin augustus af en ik mag dus nu verlengen bij tmobile of overstappen naar kpn.

Je krijgt van kpn een simkaart met een ander nummer en maakt dus eigenlijk gebruik van kpn met hun voorwaarden. Daarna begin augustus wordt je 'huidige nummer' geporteerd naar kpn en gaat het werkelijke abbo. in wat je hebt afgesloten.

Dit vraag ik uiteraard mbt. de kpn meldingen dat er extra betaald zal moeten gaan worden voor whatsapp/skype etc.
Als jij nu een abonnement afsluit (wat dus mogelijk is, aangezien je binnen de 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement zit) dan gebeurt dat natuurlijk onder de huidige voorwaarden. Wat er dus op neerkomt dat je niet voor de verrassing komt te staan dat er plotseling extra kosten in rekening worden gebracht voor whatsapp ed. Deze nieuwe abonnementen worden pas in de zomer geintroduceerd, dus als je wacht met overstappen tot de zomer ben je de sjaak.

Het enige wat KPN kan doen voor bestaande klanten (en VF ook trouwens) is botweg het blokkeren van VoIP diensten, omdat dit wél in de huidige voorwaarden staat vermeld. Je kon dit tot voor kort min of meer zien als iets wat ze wel eens door de vingers zien, net als FUP voor mobiel internet waar je best wel eens over een bepaald limiet mag gaan. Als ze echter op hun strepen gaan staan, wat ze nu dus gaan doen, dan kunnen ze dit verbieden.

Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik snap eigenlijk niet waarom dit voor zoveel verwarring zorgt bij mensen elke keer als er weer nieuws is over dit onderwerp. Met een beetje logisch nadenken en redeneren, kun je dit zelf ook wel bedenken?

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
Turdburgler schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:49:
[...]

als je belt met de klanten service om op te zeggen krijg je hun rebound team aan de lijn.
Die kunnen je betere deals bieden dan de winkel of internet. In ieder geval vergelijkbaar als bij de concurent
Bedankt voor de Tip!! :Y

• macweeds
hanzai schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:33:
beetje jammer dat je nu al een mailtje stuurt omdat je jezelf opzij gezet voelt. het is inderdaad niet eerlijk dat jij later bericht krijgt dan iemand die later heeft besteld maar niet meer dan een menselijke 'fout'. iets met een schone zaak en geduld.
anyway, ik wacht lekker af, ook eind april bij GSMwijzer besteld en nog geen verdere verandering gehad dan contract ontvangen.
Ik vind het een beetje vreemd als ze 2 uur geleden nog melden dat ze niet weten wanneer ze geleverd krijgen, dat ze vervolgens mensen al uitleveren die later besteld hebben.
En dat ze wachten met contracten doorsturen, totdat ze de mobieltjes in huis hebben.
Dat is bij andere telefoonzaken echt niet zo.

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-11 21:10
Snoop schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Als jij nu een abonnement afsluit (wat dus mogelijk is, aangezien je binnen de 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement zit) dan gebeurt dat natuurlijk onder de huidige voorwaarden. Wat er dus op neerkomt dat je niet voor de verrassing komt te staan dat er plotseling extra kosten in rekening worden gebracht voor whatsapp ed. Deze nieuwe abonnementen worden pas in de zomer geintroduceerd, dus als je wacht met overstappen tot de zomer ben je de sjaak.
nieuws: KPN maakt mobiel internet duurder en ziet af van chatheffing - update

Alleen VOIP dus, en geen WhatsApp blocks etc =)

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Heb m! kon niet meer wachten en heb hem bij de BC gehaald. Voor mensen die ook niet kunnen wachten ik heb nog een geserveerd toestel in een ander filiaal van BC. Deze komt morgen binnen.

Stuur me een PM als je hem wilt ophalen, kost €599,- daar trouwens.

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Flash3d schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:37:
Heb m! kon niet meer wachten en heb hem bij de BC gehaald. Voor mensen die ook niet kunnen wachten ik heb nog een geserveerd toestel in een ander filiaal van BC. Deze komt morgen binnen.

Stuur me een PM als je hem wilt ophalen, kost €599,- daar trouwens.
Filliaal?

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Ik heb de laatste uit filiaal Leiden (5 meilaan), ze hadden er 2 binnen. De andere komt bij een ander filiaal morgen binnen. Ook in de buurt van Leiden.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oke, nou dat is alleen maar beter. Maar of er nu chatheffingen komen of niet, waar het om gaat is dat als je nu een abo afsluit, je onder de huidige voorwaarden zult vallen en die zijn zoals ik net heb opgenoemd.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:
Het is toch meer dan normaal dat je bij nummer 1 begint met versturen en niet 1000 order nummers verder? dus ja ik vind dat ik het recht wel heb om mij opzij gezet te voelen.
Relax...mijn mailtje is pas een uur geleden verzonden, waarschijnlijk doen ze de hele batch vandaag en/of morgen wel, en binnen 1 batch maakt de volgorde nou niet echt uit.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Verderf
Ja das makkelijk praten voor jou, jij weet in ieder geval dat je hem morgen al hebt :(

maar dan nog, geef me dan geen bullshit antwoord over de mail!

[ Voor 27% gewijzigd door Verderf op 10-05-2011 13:46 ]

• biepo
  • Laatst online: 05-11 05:34
Verderf schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:45:
Ja das makkelijk praten voor jou, jij weet in ieder geval dat je hem morgen al hebt :(

maar dan nog, geef me dan geen bullshit antwoord over de mail!
Rustig aan. Wacht nog eventjes voordat je al je emoties laat gaan ik heb em ook niet.
29 april besteld bij gsmwijzer. Gewoon beetje wachten niks an het handje.

owja

YouTube: Nelson

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-11 08:36
Pfff jaa hoor; Vodafone gebeld: storing was nu opgelost, maarrrr... *drumroll* de toestellen zijn niet binnen gekomen, en ze weten ook niet wanneer ze wel binnenkomen...

:( :( :( waarom heb ik die pech altijd?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heb net mijn HTC Incredible S weer ingeleverd. Werd gek van het bereik met WiFi en 3G.
Morgen kan ik de Galaxy S 2 ophalen :).

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:51:
Pfff jaa hoor; Vodafone gebeld: storing was nu opgelost, maarrrr... *drumroll* de toestellen zijn niet binnen gekomen, en ze weten ook niet wanneer ze wel binnenkomen...

:( :( :( waarom heb ik die pech altijd?
Je bent niet de enige die zo graag dit toestel wil, ook voor alle mensen die bij hi zitten duurt het nog wel ff ;)

• Mitashi
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:32:
Wat een belabberde klantenservice bij Hi zeg. Ben al 8 jaar klant, vorig jaar een mooie aanbieding gehad bij een toen 1 jaar abbo inclusief hi 25 met Desire. Persoonlijke aanbieding scheelde erg veel geld vergeleken met de webshop prijs.

Vandaag me aanbieding opgehaald, alle toestellen 10 euro duurder dan wanneer je als nieuwe klant aanmeld. Klantenservice gebeld, krijg ik als antwoord dat nieuwe klanten aansluitkosten betalen en dan dus duurder uit zijn.

Slechte aanbieding voor iemand die al 8 jaar aangesloten zit. Dan maar naar Vodafone..
Heb je dat gedaan via inloggen? Je kan het namelijk ook doen via je 06 nummer. Dan krijg je een code toegestuurd en die moet je invullen. Dan krijg je veel scherpere aanbiedingen, tenminste dat had ik.

Moet nu 70 bijbetalen met hi 25 en moest via de 'gewone inlogweg' 180 bijbetalen :):)

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

Flash3d schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Ik heb de laatste uit filiaal Leiden (5 meilaan), ze hadden er 2 binnen. De andere komt bij een ander filiaal morgen binnen. Ook in de buurt van Leiden.
Ik zit ook te twijfelen om het hier in Rotterdam bij de BC te halen. Voor 100 euro extra heb je hem dus wel gelijk in de hand.

• Phusebox
mobileleon schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Je bent niet de enige die zo graag dit toestel wil, ook voor alle mensen die bij hi zitten duurt het nog wel ff ;)
Vorig jaar had ik die ellende al met de Desire; 2 MAANDEN later dan de rest van Nederland volgens mij gekregen, en nu dit weer... Ga maar annuleren.

• wilmundo
  • Niet online
@Phusebox: enig idee of het toestel wel besteld kan worden?

Flickr

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik heb bericht van Belsimpel gehad, ik val waarschijnlijk net buiten de eerste levering die ze vandaag binnen krijgen, dus dan krijg ik hem als het goed is begin volgende week bij de 2e levering. Als ik hem woensdag maar heb...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Ik heb ergens nog wel hoop dat ik net bij de laatste van de 1e levering zit, al ga ik er eigenlijk van uit dat het niet zo is. De vodafone medewerker zei hier ook al gisteren dat zij 3500 geleverd kregen, mocht studentmobiel ook +/- zoiets krijgen kan ik wel 1 van die laatsten zijn :-)

En anders ach jammer dan, volgende week dan maar, alleen dan kan ik alleen maar vrijdag thuis zijn:(

• Phusebox
wilmundo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:56:
@Phusebox: enig idee of het toestel wel besteld kan worden?
Wil je dat dan? Met een onbekende leverdatum en zo'n slechte klantenservice?

Maar nee dat weet ik niet helaas.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:00:
Ik heb ergens nog wel hoop dat ik net bij de laatste van de 1e levering zit, al ga ik er eigenlijk van uit dat het niet zo is. De vodafone medewerker zei hier ook al gisteren dat zij 3500 geleverd kregen, mocht studentmobiel ook +/- zoiets krijgen kan ik wel 1 van die laatsten zijn :-)

En anders ach jammer dan, volgende week dan maar, alleen dan kan ik alleen maar vrijdag thuis zijn:(
Ja Vodafone lult maar wat uit hun nek; niemand weet daar waar ze mee bezig zijn. Echt belabberd.

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2011 14:03 ]

• Snelbinder
  • Laatst online: 23-10 18:27
Weten jullie hoelang het ongeveer duurt voordat je contract wordt goedgekeurd nadat ze ontvangen zijn bij Vodafone via GSMWijzer zonder nummerbehoud?

[ Voor 7% gewijzigd door Snelbinder op 10-05-2011 14:09 ]

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
22e besteld bij Studentmobiel: Nog geen mailtje binnen oid. Ben benieuwd =), goede nieuws is dat het aannemelijk is dat ik iig bij de eerste levering zit?

Verwijderd

Mitashi schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Heb je dat gedaan via inloggen? Je kan het namelijk ook doen via je 06 nummer. Dan krijg je een code toegestuurd en die moet je invullen. Dan krijg je veel scherpere aanbiedingen, tenminste dat had ik.

Moet nu 70 bijbetalen met hi 25 en moest via de 'gewone inlogweg' 180 bijbetalen :):)
Heb het via beide manieren geprobeerd. Krijg dan alsnog dezelfde aanbieding. Zelfs via klantenservice niets. Vind het maar raar. Was vorig jaar toch echt heel anders.

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik heb net gebeld met BC, hoeveel kost ie daar als je Vodafone B+S+W 200 neemt?

• Phusebox
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:10:
Ik heb net gebeld met BC, hoeveel kost ie daar als je Vodafone B+S+W 200 neemt?
Ja dat vroeg ik me ook af, hun site werkt niet helaas.

• wilmundo
  • Niet online
Good point, duly noted...

M'n abo wordt eind van de week omgezet naar prepaid. Aan de ene kant ben ik blij dat ik 't laat omzetten, want dan hoef ik niet buiten m'n contractuele periode de 'hoofdprijs' te betalen voor m'n abo, zonder dat ik een toestel heb. Aan de andere kant wil ik zo kort mogelijk (liefst geen) periode met prepaid opgescheept zitten. Bovendien biedt het de mogelijkheid om over te stappen naar Hi. Zeer waarschijnlijk doe ik dat ook. Waardeloos online aanbod en een langere periode in het ongewisse gelaten worden, is niet prettig.

Daarnaast vind ik dat Samsung niet vrij van blaam is. Wel banners laten plaatsen op websites dat je een 8gb sd micro kaart kan krijgen bij aanschaf voor 31 mei, maar het toestel is niet officieel aangekondigd. Ik vermoed ook dat er containers vol met toestellen liggen, die er pas 'uit mogen' als Samsung akkoord geeft. Verklaart ook waarom de meeste toestellen morgen worden bezorgd, aangezien dat op dezelfde dag is dat het toestel wordt aangekondigd.

Vraag mij alleen af of de internetdekking van KPN in de Randstad vergelijkbaar is met Vodafone. Daarover ben ik namelijk zeer te spreken bij Vodafone.

Flickr

• Rebelhein
  • Laatst online: 03-12-2020
ph4ge schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:59:
Ik heb bericht van Belsimpel gehad, ik val waarschijnlijk net buiten de eerste levering die ze vandaag binnen krijgen, dus dan krijg ik hem als het goed is begin volgende week bij de 2e levering. Als ik hem woensdag maar heb...
Even ter info wanneer heb je besteld? Dan heb ik een indicatie aangezien mijn berichten niet beantwoord worden...

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:25
Net gebeld voor Vodafone, SGS2 is nog steeds niet te bestellen. Annulering dus maar maandje uitgesteld, eens kijken wat voor andere aanbiedingen er nog langskomen. Medewerker van Vodafone kon wel prijzen zien, deze zijn wel gestegen t.o.v. vorige week: +/- 320 euro bij 1 jaar B+S+W 200, +/- 110 bij 2 jaar.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
Nice! Vanochtend een mailtje gekregen van Studentmobiel dat de Galaxy s2 verzonden is! Morgen heb ik uhm dan eindelijk in me handen! Had uhm trouwens de 1e dag dat je de tel kon pre orderen meteen besteld dus vandaar zal ik wel bij de 1e batch zitten.

Heb nu een cheap nokia omdat me Motorola milestone (wat me 1ste smartphone was) gestolen was een half jaar geleden toen ik uhm net een week had, dus kan deze phone wel echt gebruiken:p

[ Voor 28% gewijzigd door Stylze op 10-05-2011 14:17 ]

Playstation 5

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-10 19:06
Gasten,
Ik had hem 13 maart al besteld (combinatie vooruitziende blik, groot ongeduld en complete gekte) en zat me al te verbijten over het gebrek aan communicatie van 2Call, maar daar komt net een mailtje binnen: vandaag verstuurd per TNT, morgen binnen.

• -WarAx-
Zijn er meer winkels behalve de BelCompany die ook al hun eerste levering GS2 binnen heeft? Ik kan nu ook niet meer wachten en wil hem gewoon hebben! :9~

• Phusebox
Pff fuck Vodafone... echt elke shop levert ze gewoon vandaag uit, en zo'n megagroot bedrijf kan niet eens aangeven wanneer ze iets kunnen leveren..

• Mitashi
  • Laatst online: 13:02
Phusebox sjonge sjonge heb gewoon geduld, T-Mobile en Hi leveren ook nog niet uit...

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:16:
Pff fuck Vodafone... echt elke shop levert ze gewoon vandaag uit, en zo'n megagroot bedrijf kan niet eens aangeven wanneer ze iets kunnen leveren..
Uhm, vergeet Hi niet! Die leveren ook pas vanaf JUNI! Sukkels, haha! Pfffff....... wordt lang wachten.

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Uhm, vergeet Hi niet! Die leveren ook pas vanaf JUNI! Sukkels, haha! Pfffff....... wordt lang wachten.
Als het zo doorgaat wordt het bij Vodafone ook juni, en dan wel reclame maken met je smartphone abo en de SII in de televie reclame... #FAIL

En daarnaast Hi en T-Mobile liegen je tenminste niet voor;
- ja we leveren in week 19
- vandaag komen er 3500 binnen
- uiterlijk 10 of 11 mei heb je hem in huis
- ja hoor; het toestel is op voorraad en gaat vandaag naar de koeriers
- u wordt morgen gebeld voor een afleverafspraak

Dat heb ik o.a. al allemaal gehoord de afgelopen week. De andere telco's maken tenminste geen valse beloftes.

Maar ondertussen wel vrolijk mijn abo in laten gaan en mijn tegoed dat ik nog had even gewoon op 0 zetten...

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2011 14:21 ]

• alwaysleft
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:16:
Jongen, jongen. Alleen algebeld, studentmobiel en belcompany leveren nu. Pdashop niet eens, die zijn normaal de snelste

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:45
net nog gesproken met T-mobile CS, schijnt dat ze donderdag op de site komen, prijzen ook pas op zn vroegst donderdag.

Wat denken jullie; verlengen via T-mobile aanbod (ben al 8 jaar klant maar nog nooit een persoonlijk verlengingsaanbod mogen ontvangen, ondanks diverse verzoeken), of toch maar kijken via 2Call, Typhone en dat soort winkels? Die laatsten bieden meestal toch wel de beste verlengingsvoorwaarden aan?

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Wij hebben hem ook net binnen gekregen (phonehouse)

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:19:
[...]

Als het zo doorgaat wordt het bij Vodafone ook juni, en dan wel reclame maken met je smartphone abo en de SII in de televie reclame... #FAIL
Ja, vind het gewoon misleidend. Als je via Google zoekt op SGSII dan staat er doodleuk:
Nieuw: Samsung Galaxy S2 - Bestel je nieuwe Galaxy S2 direct bij Hi.
Je bent de 1ste!

Huh, eerste? Nou, no way dus...

• DaJohn
  • Laatst online: 23-10 15:47
wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:22:
Waar?! :9~

• -WarAx-
Ik belde net ook met the Phonehouse, in Purmerend komt ie pas morgen of overmorgen binnen

• wizzlewaxx
Schagen/Anna Paulowna (vlakbij alkmaar) meer mag ik er helaas niet over zeggen omdat de modjes me in de gaten houden :/

Verwijderd

pdashop is die van mij ook aan het inpakken

• biepo
  • Laatst online: 05-11 05:34
Timo12 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:08:
Weten jullie hoelang het ongeveer duurt voordat je contract wordt goedgekeurd nadat ze ontvangen zijn bij Vodafone via GSMWijzer zonder nummerbehoud?
Blabla schreef:
Beste gsmwijzer,

Hoe lang duurt het gemiddeld voor een contract om goedkeuring te krijgen > van Vodafone?Zodat ik daar rekening mee kan houden.
Met vriendelijke groet,
blabla
ordernr. 509770*

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste blabla,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij u deze binnen ongeveer 1-5 werkdagen verzenden. Bij deze termijn zit de aanvraag van uw abonnement bij Vodafone inbegrepen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl

Verwijderd

sfinx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:14:
Net gebeld voor Vodafone, SGS2 is nog steeds niet te bestellen. Annulering dus maar maandje uitgesteld, eens kijken wat voor andere aanbiedingen er nog langskomen. Medewerker van Vodafone kon wel prijzen zien, deze zijn wel gestegen t.o.v. vorige week: +/- 320 euro bij 1 jaar B+S+W 200, +/- 110 bij 2 jaar.
Is de 2 jaar 275 niet goedkoper ?

http://www.vodafone.nl/sh...ementen?_requestid=219886

• Crusher77
wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:22:
Leuk, voor €649,- 8)7

• DaJohn
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:26:
pdashop is die van mij ook aan het inpakken
Heb je er mail van gehad dan?

• wizzlewaxx
Online ja.. Als je dit topic even verder had gelezen had k dat al eerder gezegd (daar is de prijs nog niet aangepast). hij staat voor 569,99 in het systeem

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
haha waar toveren ze die prijs vandaan in godsnaam? ik vond de belcompany al duur :+ gelukkig heb ik uhm op tijd bij een webshop besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 10-05-2011 14:31 ]

Playstation 5

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:27

RMX

wizzlewaxx schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Online ja.. Als je dit topic even verder had gelezen had k dat al eerder gezegd (daar is de prijs nog niet aangepast). hij staat voor 569,99 in het systeem
Toch nog 80 euro te duur ;)

• MyrddinLXXIIX
Stylze schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:31:
[...]

haha waar toveren ze die prijs vandaan in godsnaam? ik vond de belcompany al duur :+ gelukkig heb ik uhm op tijd bij een webshop besteld.
Is de originele adviesprijs (incl nfc)

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09:51
[...]

Koopje....toch....... :+

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

DaJohn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Staat in de status bij bestellingen. ;)

• Crusher77
[...]

Denk je dat ik elke 2 minuten 15 posts ga doorlezen ofzo? Wordt tijd dat ze hun zaakjes op orde krijgen en de goeie prijzen er neer zetten. En eigenlijk is ie dus nog steeds te duur.

• Phusebox
alwaysleft schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Jongen, jongen. Alleen algebeld, studentmobiel en belcompany leveren nu. Pdashop niet eens, die zijn normaal de snelste
Inmiddels op voorraad (voor pre-orders voornamelijk) bij:
- Algebeld
- Studentmobiel / GSMWijzer
- Belcompany
- The Phone House
- PDAshop
- 2Call
- GSMweb
...

• RMX

RMX

Als je wist dat Vodafone vorige ook 2 maanden te laat was, waarom dan daar weer bestellen? Of heb je verlengt ?

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Inmiddels op voorraad (voor pre-orders voornamelijk) bij:
- Algebeld
- Studentmobiel / GSMWijzer
- Belcompany
- The Phone House
- PDAshop
- 2Call
...
Pffff... en ik dacht dat ik slim was om hem bij een andere webshop (Belsimpel) te kopen 8)7

• Phusebox
RMX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:35:
Als je wist dat Vodafone vorige ook 2 maanden te laat was, waarom dan daar weer bestellen? Of heb je verlengt ?
Verlenging inderdaad... maar vorig jaar was het niet Vodafone waar ik hem besteld had. Toen was het Belcompany en GSMweb.

• Golf2vr6
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Verlenging inderdaad... maar vorig jaar was het niet Vodafone waar ik hem besteld had. Toen was het Belcompany en GSMweb.
Ik zou ook wel willen dat ik iets minder knap was en iets meer geluk had :w

Verwijderd

DaJohn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:30:
[...]

nee op de online status staat nu geen pre order maar Je bestelling wordt ingepakt

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:20:
[...]

PDAshop/Smartphoneshop leveren ook nu hoor. Tenminste, dat zegt de status in het besteloverzicht. Ik geloof het pas als ie morgen binnenkomt.

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-11 18:00
AdnanKananda schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Pffff... en ik dacht dat ik slim was om hem bij een andere webshop (Belsimpel) te kopen 8)7
Ik heb hem ook bij Belsimpel besteld.
Ik heb ze vanochtend gemailed en er werd mij verteld dat ook zij vandaag een vracht verwachten!

Verwijderd

ik heb hem bij algebeld bestel en staat Verwachte verzenddatum:
De producten worden op dit moment gereserveerd of besteld

dus geen idee wanner ik die zal krijgen,maar ik denk dat efe gaat duren heb pas vorige week bestel en vandaag Goedgekeurd

• -WarAx-
Zojuist BC, als het goed is komt ie vanmiddag binnen. Ik ga eens kijken wat me dat gaat kosten in de winkel.

• RMX

RMX

580 euro waarschijnlijk.

• alwaysleft
-WarAx- schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:48:
Zojuist BC, als het goed is komt ie vanmiddag binnen. Ik ga eens kijken wat me dat gaat kosten in de winkel.
580-600 euro

• jDuke
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:36
PDAshop heeft mijn bestelling ingepakt. ik kan 'm dus morgen verwachten. Ik had 'm op 2 mei ge-preorded. Zo te zien zit ik nog bij de eerste batch...

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Mijne ook...net mail van PDASHOP...hij is ingepakt...joehoe...

• DaJohn
Wanneer hebben jullie hem bij Pdashop besteld?

Net een BC gebeld, maar daar is het nog 100 euro bijbetalen voor een 2 jarig KPN abonnement nieuw.. das me te veel geld..

Verwijderd

Pff. die pre-order van Hi is dus ook een grote miskleun... Want blijkbaar leveren die nog niets, noppes, nada.. Heb het er maar druk mee, alle posts in de gaten houden omtrent Hi-levering (en de rest, die blijkbaar al leveren, boehoe!)

Verwijderd

Via studentmobiel een Hi web-25 abo afgesloten.

Maar Hi levert pas in Juni, begrijp ik dat goed?

• Phusebox
Grmmph ik had ook nog een backup reservering staan bij BelCompany in Sittard... was ik natuurlijk net de 2e op de lijst, en ze hadden er maar 1 gekregen...

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:57:
Via studentmobiel een Hi web-25 abo afgesloten.

Maar Hi levert pas in Juni, begrijp ik dat goed?
Dat maakt niet uit, jij hebt niet bij Hi besteld.Dus je zal ergens deze of volgende week waarschijnlijk iets ontvangen.

• Golf2vr6
Phusebox schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:57:
Grmmph ik had ook nog een backup reservering staan bij BelCompany in Sittard... was ik natuurlijk net de 2e op de lijst, en ze hadden er maar 1 gekregen...
Jij bent de Dries Roelvink van het telefoon bestellen :Y

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:07
Sommige winkels krijgen er 1000 binnen en sommigen 1?

Anyway mijn order is niet direct goed gekeurd VF abbo bij gsmwijzer

[ Voor 40% gewijzigd door Morpheusk op 10-05-2011 15:01 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Pagina: 1 ... 32 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!