[PC] League of Legends - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste
Acties:
  • 71.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb toen ik Janna speelde nog wel eens mensen met de shield weten te redden van de Karthus ult. Prachtig om dat te zien gebeuren :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:37
of je hebt gewoon een kassadin/malzahar in je team en die focussed zijn silence op karthus ult, zo vet om iemand te hebben zo van *im dead* en dan net op het laatst denken ze van WTF? !

Edit :

Goed nieuws voor de mensen onder ons die zich wel eens konden storen aan de onstabiele servers
Linkje

[ Voor 34% gewijzigd door Intruder op 09-03-2011 11:31 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Intruder schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:26:
of je hebt gewoon een kassadin/malzahar in je team en die focussed zijn silence op karthus ult, zo vet om iemand te hebben zo van *im dead* en dan net op het laatst denken ze van WTF? !

Edit :

Goed nieuws voor de mensen onder ons die zich wel eens konden storen aan de onstabiele servers
Linkje
Dus ze maken voor EU een datacenter IN de US? Lekker 120 ping. Ookal merk ik er niks van als ik op US speel zijn er genoeg mensen die het wel werken :/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04

Edit :

Linkje
Het lijkt mij niks uit te maken voor de EU spelers, de servers staan in US en ze draaien al live sinds 19 februari. Ik krijg nu nog steeds regelmatig dc's/hoge ping/bugged champion selection. De queue valt dan wel weer mee de laatste week, heb hooguit 5 minuten moeten wachten ipv 15 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Jveer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:05:
[...]

Het lijkt mij niks uit te maken voor de EU spelers, de servers staan in US en ze draaien al live sinds 19 februari. Ik krijg nu nog steeds regelmatig dc's/hoge ping/bugged champion selection. De queue valt dan wel weer mee de laatste week, heb hooguit 5 minuten moeten wachten ipv 15 minuten :)
Zelfde ervaring hier :) Die hoge pings op EU lijken dus te komen doordat een deel van de servers nu in de US staat.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Werkt dus alleen als Karthus nog leeft ;) Dankzij zijn passive kan hij ook Requiem gebruiken als hij dood is en dan gaat taunten/stunnen/silencen niet meer zo makkelijk.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zyppora schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:21:
[...]

Werkt dus alleen als Karthus nog leeft ;) Dankzij zijn passive kan hij ook Requiem gebruiken als hij dood is en dan gaat taunten/stunnen/silencen niet meer zo makkelijk.
Daarom hebben sommige champs (items) een Oh F*ck button :)

@Vicarious, okay hoge ping zal ik dan maar schrappen :) Maar toch heeft dit niet geholpen voor de dc's van de game en/of chat en natuurlijk de bugged champion selection. Though ik er nu wel achter ben gekomen dat Blitzcrank best leuk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Nazanir schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:00:
[...]

Banshee's Veil is redelijk onbetrouwbaar, als je net door een ability geraakt bent, ben je weer 30 seconden een doelwit voor Requiem. Als je een Kart ziet, of een andere hele sterke AP carry, altijd een Negatron rushen, maar ja als je een BV hebt, beb je die ook wel. Het grote verschil is echter, dat Kart niet meteen kan beginnen met ult farmen als hij 6 is.

Zhonya's werkt inderdaad, maar is een vrij dure oplossing, maar een stuk betrouwbaarder, dan BV, omdat je die activeerd wanneer jij wilt. Echter, wat ik weet uit ervaring en gewoon altijd 100% werkt: Elixir of Fortitude.

Zie je Requiem? Drink potion, dik 400 HP erbij, en met 2 vingers in je neus weglopen. Het is echt -de- manier om hier onder uit te komen.

Ik heb ook veel ge-experimenteerd en tot een paar leuke/verassende conclusies gekomen:

Als je met Shaco Hallucinate gebruikt, net voor Requiem klaar is met channelen, ben je 0.5 seconden untargettable. Requiem mist je dan gewoon compleet. Maar timing is even leren.

Dit geldt ook voor Yi met zijn Alpha Strike, echter ben je dan afhankelijk of er een vijandig doelwit in de buurt is, maar ok hier geldt, dat tijdens Alpha Strike, je untargettable word. De timing is iets minder nauwkeurig dan Hallucinate, (zal rond de 0.75s liggen), dus is iets makkelijker te doen.

Als je Sanguine Pool gebruikt met Vlad als Requiem klaar is met channelen, zal hij missen (tenzij dit gepatched is, heb al weer een poosje niet meer met Vlad gespeeld).

Met Champions zoals Jarvan, Sion, Shen, etc. Kun je gewoon hun shield activeren om een deel van de damage op te vangen.

Maar anders gewoon zorgen dat je een Fort Elixer bij hebt, zorg wel dat je hem alleen gebruikt wanneer je denkt dood te gaan.
Het probleem met die champion abilities is over het algemeen dat je ze juist gebruikt hebt om Karthus af te maken :) Ze zijn dan gebruikt en je moet wachten op de cooldown, terwijl in de tussentijd die Requiem op je hoofd komt.

Edit:
Tenzij je vooruit denkt natuurlijk en ervoor kiest om Karthus zonder die skills in te maken :/ Maar ik heb die presence of mind in elk geval nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Zyppora op 09-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ach Karthus is op zich niet zo'n heel groot probleem hoor. Een Shaco, Ezreal, Kassadin hebben hem zo neer, het is hun voornaamste opdracht een Karthus zo snel mogelijk te doden. Kass heeft dankzij zijn passive een goede overlevingskans, mits je een beetje MR aanschaft. Een Shaco/Ezreal kunnen een Hexdrinker aanschaffen. Je moet Karthus altijd hard en snel focussen, je wilt niet dat hij gaat snowballen, anders stop je hem inderdaad niet meer. Gelukkig zie je hem ook weer niet elke game, en zijn er genoeg slechte Kart spelers te vinden.

Maar in ranked, counter Karthus met een Kassadin pick. Maar ik meen dat in de EU Kass standaard een ban is? Grappig dat in de US Zilean veelal gebanned word.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zyppora schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:10:
[...]

Het probleem met die champion abilities is over het algemeen dat je ze juist gebruikt hebt om Karthus af te maken :) Ze zijn dan gebruikt en je moet wachten op de cooldown, terwijl in de tussentijd die Requiem op je hoofd komt.

Edit:
Tenzij je vooruit denkt natuurlijk en ervoor kiest om Karthus zonder die skills in te maken :/ Maar ik heb die presence of mind in elk geval nog niet.
Dan zou je met een Hourglass natuurlijk altijd nog een trick achter de hand. Maar dat is weer alleen als je een AP champ heb gekozen.

*random gedachte modus*
Maar even iets compleet anders, is een Force of Nature bijv. niet goed tegen de ulti van Karthus? Ik geloof dat je geen debuff krijg dus een Quicksilver Sash heb je niet zo veel aan. Guardian Angel is over het algemeen niet zo nuttig op een carry omdat je met half hp (of minder?) weer resurrect. *random gedachtes modus /off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Nazanir schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:54:
Ach Karthus is op zich niet zo'n heel groot probleem hoor. Een Shaco, Ezreal, Kassadin hebben hem zo neer, het is hun voornaamste opdracht een Karthus zo snel mogelijk te doden. Kass heeft dankzij zijn passive een goede overlevingskans, mits je een beetje MR aanschaft. Een Shaco/Ezreal kunnen een Hexdrinker aanschaffen. Je moet Karthus altijd hard en snel focussen, je wilt niet dat hij gaat snowballen, anders stop je hem inderdaad niet meer. Gelukkig zie je hem ook weer niet elke game, en zijn er genoeg slechte Kart spelers te vinden.

Maar in ranked, counter Karthus met een Kassadin pick. Maar ik meen dat in de EU Kass standaard een ban is? Grappig dat in de US Zilean veelal gebanned word.
Ik vind het sowieso grappig om de verschillen in picks tussen EU en US te horen. Volgens mij zijn daar de champs zonder skillshot veel populairder, de beefy dps. Terwijl dat in de EU heel anders is. Malphite hier erg populair, in US helemaal niet. En nog meer van dat soort dingen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Forn schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:11:
[...]

Ik vind het sowieso grappig om de verschillen in picks tussen EU en US te horen. Volgens mij zijn daar de champs zonder skillshot veel populairder, de beefy dps. Terwijl dat in de EU heel anders is. Malphite hier erg populair, in US helemaal niet. En nog meer van dat soort dingen.
Ik hoorde van Irelia en Zilian dus dat ze vaak gebanned worden in US, maar in de EU niet. Ben aan 't sparen voor Irelia, en ik zit vaak te overwegen Zilian te bannen. Een goede Zilian (maar ook een goede Irelia) kan 't team naar de overwinning leiden!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Karthus was een lage tier champion tot 2-3 maanden geleden, hoe ik zijn ult zie is dat je champ gewoon 100 - 500 minder hp heeft.

Je kan heel makelijk feeden op karthus, omdat ie zo squishy is, en als ie mid gaat moet je hem gewoon snel ganken. lvl 1 - 3 karthus is de meest slechte champ ooit...

Als ik een AP champ speel zou ik BV en zonyas nemen, AD een BV en een hexdrinker. Dit doe ik ook vs Kassdin. Zowiezo moet je hele team BV hebben (behalve tank) als een potje >30 minuten duurd.

Karthus feed meestal op champs die een teamfight net overleven, bluepill nemen en dan zijn ult opvangen. daarom kan je beter in een team fight gewoon blijven en doodgaan of niet... maar niet je flash + ghost verspillen om met 20 hp weg te komen.

EDIT: volgens mij, weet niet zeker (check ff de forums) haalt Quicksilver sash zijn ulti weg net als vele andere ulti's zoals mordekaiser children of the grave. Zelf gebruik ik qss niet omdat ik het een duur item vind.

EDIT 2: xD vroeger kon je met qss zijn ulti "cleansen" RIOT heeft dit gefixt een paar maanden geleden, weet zeker dat dit vroeger wel kon.

[ Voor 18% gewijzigd door Baristo op 09-03-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Baristo schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:13:
Karthus was een lage tier champion tot 2-3 maanden geleden, hoe ik zijn ult zie is dat je champ gewoon 100 - 500 minder hp heeft.

Je kan heel makelijk feeden op karthus, omdat ie zo squishy is, en als ie mid gaat moet je hem gewoon snel ganken. lvl 1 - 3 karthus is de meest slechte champ ooit...

Als ik een AP champ speel zou ik BV en zonyas nemen, AD een BV en een hexdrinker. Dit doe ik ook vs Kassdin. Zowiezo moet je hele team BV hebben (behalve tank) als een potje >30 minuten duurd.

Karthus feed meestal op champs die een teamfight net overleven, bluepill nemen en dan zijn ult opvangen. daarom kan je beter in een team fight gewoon blijven en doodgaan of niet... maar niet je flash + ghost verspillen om met 20 hp weg te komen.
Ik heb pas tegen een Karthus gespeeld die zijn ulti net iets voor een team fight wist te gebruiken en daarmee hadden we 3 keer de team fights gewonnen. Moet wel zeggen dat dit was nadat Karthus early game al 4 kills heeft kunnen maken dus best wat gold al bij elkaar heeft kunnen sparen... Either way best een goede Kathus speler.

Edit:
Excuses heren, ik heb iedereen verwijderd uit me friendlist en ga nu iedereen weer toevoegen. Dit omdat ik een behoorlijke friendlist heb gekregen en ik 90% niet meer spreek of mee speel. Dus niet vreemd op kijken als ik je nog een keer add O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Jveer op 09-03-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Serieus... net een game verloren omdat een Veigar volledig gefeed was tot het punt dat hij ons hele team zo ongeveer kon one-shotten. Was niks meer tegen te beginnen :'(

EDIT:
En ondanks dat hun hele team AP was was ik de enige met een Banshee's en uberhaupt de enige andere persoon met iets MR was Garen met Force of Nature.... woohoo :(

[ Voor 33% gewijzigd door MazeMouse op 09-03-2011 22:21 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Wat vinden jullie trouwens een prettige (team) tactiek met Ashe? Ikzelf houd ervan om m'n attackspeed & damage FLINK omhoog te gooien. En dan gewoon recht op een vijand af stormen met de eerste 2 spells. Zodra de vijand bijna dood is, of weg probeert te rennen krijgen ze direct een Crystal Arrow op hun dak :Y) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Net de worst game ever met Sion gespeeld maar omdat het zo lang duurde heeft ons team toch de late game items bij elkaar kunnen sparen en hadden we na een baron steal 2/3 van hun turrets gesloopt. En vervolgens na een zeer spannende team fight (spannend als in een 1 vs 1 low hp Veigar tegen de enemy Caithlyn beide iets minder dan de helft over... Als Veigar z'n stun misde en niet op tijd weg had gestapt voor de skillshot van Caith hadden we toch verloren) maar anyways Veigar overleefde als enige de team fight en pushde de laatste turret en vervolgens de Nexus...! Het stond op het slechte punt 27/52 voor het enemy team, dit is uiteindelijk 46/65 geworden. We hadden de moed zo goed als opgegeven maar toch dat vleugje hoop nadat we onze eerste team fight wonnen omdat hun te ver onze basis in liepen, gaf ons toch nog dat beetje vertrouwen om door te gaan. Vervolgens snel Baron geward en die iets later mooi kunnen stelen >:)

@D4NG3R, het is lastig om met Crystal Arrow te initiaten he :) Ik schoot meestel of mis, of raakte keihard de enemy tank waar we alsnog niet zo gek veel aan hadden (niet zoveel als wanneer ik de carry hitte) Het is een hele goede ulti, maar 1 stap kan al genoeg zijn als je die niet had verwacht. (denk aan een stap naar links, terwijl je dacht dat die meer naar rechts wou gaan bijv.)

[ Voor 33% gewijzigd door Jveer op 09-03-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
D4NG3R schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:23:
Wat vinden jullie trouwens een prettige (team) tactiek met Ashe? Ikzelf houd ervan om m'n attackspeed & damage FLINK omhoog te gooien. En dan gewoon recht op een vijand af stormen met de eerste 2 spells. Zodra de vijand bijna dood is, of weg probeert te rennen krijgen ze direct een Crystal Arrow op hun dak :Y) .
Mijn build is ervoor gemaakt om 40 procent cdr te krijgen en zo constant je arrows te kunnen spammen,
Ik begin met een dorans blade, daarna ga ik meteen voor de CDR boots,
Hierna build ik een brutalizer (je hebt nu met je masteries 28 procent CDR)
als je cdr per level runes hebt dan tik je bijna de 40 aan en zal je elke 45 seconden je arrow kunnen schieten.
Dit zal je in de laning phase dusdanig veel kills geven dat je een snelle infinity edge kunt kopen opgevolgd door een phantom dancer.
hiernaa koop ik vaak no geen bloodthurster of een black cleaver (ligt eraan of ze armor dependant zijn, bij een rammus of malphite wil ik er ook vaak wel eens een last whisper in gooien)
Als ze jouw beginnen te focussen koop je wat defence in de vorm van een banshees veil o.i.d.
Zo niet, gewoon leuk nog een bloodthurster kopen xD,

Qua runes ga ik armor pen red/quints.
mana regen/level/5 yellows
blues soms cdr per level en soms mana regen/level/5, ligt er een beetje aan, 2e opte is namelijk veiliger omdat je constant je volley kunt casten dus zo relatief veilig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Vicarious schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:19:
[...]

Zelfde ervaring hier :) Die hoge pings op EU lijken dus te komen doordat een deel van de servers nu in de US staat.
Inderdaad, hele domme zet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Nazanir schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:54:
Je moet Karthus altijd hard en snel focussen, je wilt niet dat hij gaat snowballen, anders stop je hem inderdaad niet meer. Gelukkig zie je hem ook weer niet elke game, en zijn er genoeg slechte Kart spelers te vinden.
Een echt -echt- goede Karthus houd je alleen tegen door hem met meer man continu te bestoken. 1v1 ga je dat bijna niet redden. Hij heeft zo'n beetje alle ingredienten om het je gewoon onmogelijk te maken: long-range AP attack, aoe slow, aoe damage aura. En hij heeft ranged autoattacks.

Het enige nadeel van Karthus is dat hij squishy is. Een Kassadin kan hem inderdaad silencen maar het is voor Karthus heel makkelijk om te farmen in de veiligheid van zijn eigen tower.

Maar zoals je zelf al zegt komen -echt- goede Kart spelers maar nauwelijks voorbij (mede dankzij het feit dat -echt- goede spelers al snel de ELO ladder bestijgen en dan komen us commoners ze niet meer tegen :P). En wat er dan overblijft aan Kart spelers kan met een redelijke hoeveelheid tactisch inzicht wel onder de duim gehouden worden.

Laatste keer dat ik mid tevenover Karthus stond was ik Katarina. Ik had een hoop geluk nodig (towerdiven, Karthus doden, weg-shunpoen, Requiem opvangen en 20 HP overhouden) maar uiteindelijk de mid-game fase ingegaan met 5/0/0. En omdat de lanes verder geen feeding frenzy begonnen was het gewoon GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:18:
[...]

Mijn build is ervoor gemaakt om 40 procent cdr te krijgen en zo constant je arrows te kunnen spammen,
Ik begin met een dorans blade, daarna ga ik meteen voor de CDR boots,
Hierna build ik een brutalizer (je hebt nu met je masteries 28 procent CDR)
als je cdr per level runes hebt dan tik je bijna de 40 aan en zal je elke 45 seconden je arrow kunnen schieten.
Dit zal je in de laning phase dusdanig veel kills geven dat je een snelle infinity edge kunt kopen opgevolgd door een phantom dancer.
hiernaa koop ik vaak no geen bloodthurster of een black cleaver (ligt eraan of ze armor dependant zijn, bij een rammus of malphite wil ik er ook vaak wel eens een last whisper in gooien)
Als ze jouw beginnen te focussen koop je wat defence in de vorm van een banshees veil o.i.d.
Zo niet, gewoon leuk nog een bloodthurster kopen xD,

Qua runes ga ik armor pen red/quints.
mana regen/level/5 yellows
blues soms cdr per level en soms mana regen/level/5, ligt er een beetje aan, 2e opte is namelijk veiliger omdat je constant je volley kunt casten dus zo relatief veilig bent.
Hmm ik doe meestal zoiets:
- Dorans blade
- In lane blijven tot 2200 gold en BF sword en boots kopen
- Boots upgraden (meestal boots of swiftness)
- Inf. Edge afmaken
- Phantom Dancers
- Banshees Veil
- Bloodthirster

Het lijkt erop dat jouw build iets effectiever is, want met alleen een dorans blade vind ik het lastig farmen en kills krijg je al helemaal niet. Ook eens proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zyppora schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:43:
[...]
Laatste keer dat ik mid tevenover Karthus stond was ik Katarina. Ik had een hoop geluk nodig (towerdiven, Karthus doden, weg-shunpoen, Requiem opvangen en 20 HP overhouden) maar uiteindelijk de mid-game fase ingegaan met 5/0/0. En omdat de lanes verder geen feeding frenzy begonnen was het gewoon GG.
Ohh dat heb je dan netjes gedaan zeg :o Het blijft vervelend om tegen een Karthus/Erzeal te spelen op mid. Als je niet blijft bewegen dan krijg je steeds onnodige dmg, want eigenlijk is het wel te ontwijken maar gaat bij mij meestal ten koste van de aanval.

Oh en ik weet niet meer wie het precies was, maar degene die een Regrowth Pendant aan heeft geraden op Teemo... Kudo's want het werkt fantastisch! Ik sta de laatste tijd wat vaker op mid, maar ook op side lanes is het heerlijk om bijna weer full hp te zijn na een minuut of 3/4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ben zelf de laatste tijd trouwens bezig aan een matige streak... niks lijkt te lukken gewoon :P Als ik goed speel zuigt mn team en als mn team aardig/goed is loop ik zelf te kloten (waardoor we mede verliezen). Van de laatste 20 games er denk ik 7 of 8 gewonnen ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:46:
Ben zelf de laatste tijd trouwens bezig aan een matige streak... niks lijkt te lukken gewoon :P Als ik goed speel zuigt mn team en als mn team aardig/goed is loop ik zelf te kloten (waardoor we mede verliezen). Van de laatste 20 games er denk ik 7 of 8 gewonnen ofzo :{
Net zoals die mooie pijlen van je gisteren XD

Dat was echt gewoon humor, zo van w000h weer een pijl vol ERNAAST XD

En uiteindelijk op het einde nog 1 pijl raken :')

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:50:
[...]

En uiteindelijk op het einde nog 1 pijl raken :')
Mjah dat ging gewoon nergens meer over. Voor de rest speelde ik wel aardig (qua positionering e.d.), maar die pijlen sloegen nergens op. Heb dat ook nog nooit gehad, normaal mis ik 1 ult-pijl per game ongeveer. Gelukkig wel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:52:
[...]

Mjah dat ging gewoon nergens meer over. Voor de rest speelde ik wel aardig (qua positionering e.d.), maar die pijlen sloegen nergens op. Heb dat ook nog nooit gehad, normaal mis ik 1 ult-pijl per game ongeveer. Gelukkig wel gewonnen.
Hehehe het potje wat we samen met wat andere tweakers hadden gespeeld, had je inderdaad maar 1 arrow gemist de rest was allemaal zeer netjes geschoten :o Jammer dat we dan alsnog hadden verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:52:
[...]

Zo had ik gister een lux game waarbij ik het om 1 of andere reden voor mekaar wist te krijgen om een veigar te missen met mijn snare terwijl ik er naast stond, en zo had ik wel een paar andere fail snares.
Normaal raak ik ze allemaal, snapte dr niks van :P
Had wel een paar pracht pijlen met ashe, dat gelukkig wel xD, van de ene kant naar de andere kant van de map.
Komt die 5 seconden stun! natuurlijk had de top lane een double kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00

Zo had ik gister een lux game waarbij ik het om 1 of andere reden voor mekaar wist te krijgen om een veigar te missen met mijn snare terwijl ik er naast stond, en zo had ik wel een paar andere fail snares.
Normaal raak ik ze allemaal, snapte dr niks van :P
Even zonder gekheid, ik heb het idee dat dit (deels) een server probleem is. Zo zag ik gister een Ashe pijl dwars DOOR een malphite vliegen en nog wat van dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

De reden dat ik een hekel heb aan skillshots :D
Ik heb Ezreal games gespeeld waar ik ALLES raakte en via blinde ultimates kills maakte tot games waar ik zo goed als alles miste :D

Then again, ik wist gisteren zelfs een ignite te missen doordat ik die deed net op het moment dat de persoon in kwestie achter een minion langs liep :(

EDIT:
En die ping is inderdaad grappig. Soms dat je dingen superhard raakt terwijl de animatie zo hard mis is :D

[ Voor 14% gewijzigd door MazeMouse op 10-03-2011 10:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
SaphuA schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:15:
[...]

[...]

Even zonder gekheid, ik heb het idee dat dit (deels) een server probleem is. Zo zag ik gister een Ashe pijl dwars DOOR een malphite vliegen en nog wat van dat soort ongein.
Nja mijn slechte lux game was echt mezelf, niks ging daadwerkelijk raak maar je hebt gelijk, ik heb gisteren ook een arrow dwars door een enemy zien gaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ohja dat had ik ook nog bij 1 arrow idd. Ik was er zeker van dat ie raakte, maar toch ging ie er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Hey mensen,

Ik zag net dit topic over LoL en wou even meedelen dat jullie mij wel mogen toevoegen voor een par potjes ranked... :)

Ingame nick: Knupkes

speel meestal als tank of support ( malphite, janna, ...)

Laat me maar iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
(eer)Gisteren een win streak van 12!!! gehaald met veigar, dat was jammer genoeg niet met jullie maar dat komt nog wel :D

Moet binnenkost maar eens Vicarious gaan assisteren :P

Rik

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik had gisteren wel leuk m'n cleaver mooi door de muur geraakt op die LeBlanc die als een gek overal doorheen flashde en met die skill heen ging, Zij had echt iets van WTF O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Pijlen die door champs heen gaan? :? Klinkt als een game-breaking bug. Gebeurt dit alleen op de EU servers? Ik ben het op de US servers in elk geval nog niet tegengekomen (maw: ik ben tot nu toe altijd gestunned door een incoming :+ )

Mja, skillshots missen kennen we allemaal wel. Vaak genoeg gezien dat zo'n pijl van Ashe gewoon tussen alle 5 de enemy champs door vliegt en gewoon NIETS raakt in een teamfight. Ook vaak genoeg gezien dat een Ezreal bijvoorbeeld tijdens het terugrennen naar zijn tower de chaser nog even wil raken met een skillshot die (geheel in de lijn der verwachting) in zijn looprichting afgevuurd wordt ipv. naar de chaser :9

Overigens ben ik laatst tegen een goede Ashe gepit op mid. Deze Ashe kon mij KEER OP KEER van mijn ult ontdoen met zijn ult :( Zijn auto attacks waren ook vrij pijnlijk maar als je als Ashe steeds je pijl bewaart voor het moment dat het een life-or-death situation wordt, dan ben je goed bezig.
MazeMouse schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:15:
Then again, ik wist gisteren zelfs een ignite te missen doordat ik die deed net op het moment dat de persoon in kwestie achter een minion langs liep :(
Die heb ik ook wel eens gehad :( Ignite, Exhaust en je ziet de enemy champ wegrennen. Wait what? Je hebt je summoner spells op een caster minion ge-offload |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drayer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:42:
Hmm, ik heb de laatste tijd veel problemen tegen teams met een goede Karthus. Is er een manier om Requiem te ontwijken (behalve Banshee's)?

Telkens als ik laag health was als Lux, deed ie z'n ult. Heel irritant. Ik shield me dan nog wel, maar weet meestal al dat het te laat is.
is gewoon een kwestie van ap inleveren en phantoms hoursglass halen ipv de deathcap.
en die is dan wel late game maar requim doet late game ook pas veel dmg dus als karthus fed is ben je gewoon screwed dus tjah het ligt niet aan karthus maar aan hoe snel hij ap krijgt en je dan kan nekken met zen ulti.

[ Voor 18% gewijzigd door drayer op 10-03-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Knupoltor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:26:
Hey mensen,

Ik zag net dit topic over LoL en wou even meedelen dat jullie mij wel mogen toevoegen voor een par potjes ranked... :)

Ingame nick: Knupkes

speel meestal als tank of support ( malphite, janna, ...)

Laat me maar iets weten
Heb je je al netjes aangemeld op http://www.fakegaming.eu/GoT/ :9

Vanavond heb ik weer tijd voor een potje of 3 misschien 4 dus ik zie wel welke Tweakers online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Heb me net aangemeld!
Kijk er naar uit om enkele ranked potjes te spelen met tweakers.

Gebruiken jullie overigens de ingame voice functie of iets gelijkaardigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Knupoltor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:38:
Heb me net aangemeld!

Het vorige potje hebben we mbv Teamspeak gespeeld, het server IP staat alleen nog niet in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Knupoltor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:38:
Heb me net aangemeld!

Welke ingame voice functie? :P
IS HET UIT? omg ben dit weekend weg maarja vanavond ff spelen dan! :D

[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-03-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
Wat is het nieuws?
Kan de link niet openen op he werk?

Zou iemandeen copy paste kunnen doen bitte?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Co-op vs. AI mode is now available on the European servers for preliminary testing!

The time has come for you and your allies to face off against the fiercest AI to hit the Fields of Justice so far. They’re hungry for battle against human foes and you can hone your skills, try new tactics, and feel the flames of Annie Bot first hand by joining AI matchmaking!

We’ll be keeping a close eye on things to make certain there is no impact on stability. If you encounter any issues with your games please let us know right away so that we can respond as quickly as possible.
If server stability is impacted then we may turn Co-op vs. AI off as a part of the testing process in order to resolve any problems; rest assured, we will keep you updated should this be required.

We can’t wait to hear how your first game goes these cunning new foes; so be sure to give us a battle report here on the forums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Het zou tijd worden, staat al twee maanden in het openings-scherm geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag beste tweakers and gamerz

ook nieuw op het forum maar ik lees deze thread en die van diablo3 toch al een tijdje
user account lol : Dark Corvuz (je mag me altijd adden, weet niet meer als het aan of van elkaar is
) ik speel vrij regelmatig, praktisch bijna elke avond

ik speel lol al eventjes maar pas nadat ik demigod een beetje beu gespeeld ben
(waar vooral de kleine playerbase en bugs heel irritant konden zijn)

heb ooit een EU account gehad maar speel nu enkel nog op US servers
net geen lvl20 dus nog net geen runepage

ik ben WW aan het mainen maar soms heb ik het toch wat moeilijk als mn eerste ganks mislukken ben ik lategame meestal niet veel meer waard, nu vraag k me af als ik misschien iets kan doen aan mn build of dat het gewoon een beetje ligt aan de skills van WW of gewoon het gebrek van een runepage

ik start meestal in de jungle (armor + 5pots) => madreds razor + boots
en als ik een buff heb, probeer ik soms al eens te ganken (vooral early game mid harassment of soms als ik zie dat een toren moeilijk verdedigd wordt), lukt dit dan heb ik op mn huidig niveau niet veel problemen om 1vs1 iedereen te overweldigen voor de rest van de game en eindig ik meestal met ±(15/2/15) cijfers
MAAR als ik sterf wanneer mn gank mislukken in het begin dan heb ik soms moeite om het tempo van lvlen bij te houden en ben ik veel kwetsbaarder als ik probeer te ganken en ik heb wel al episch gefeed hierdoor
nuja met wat spelletjes ervaring begint het al te beteren maar ik sta altijd open voor advies

core build:
madreds razor => bloodrazor
meestal mercury threads
starks fervor

en die bouw k uit met 2 x zeal => 2 x phantom dancer
en een infinty edge
lekker snel lopen en snel continu crits met lifesteal is wel leuk

late game probs : WW lijkt me niet sterk in teamfights, moet je echt wel opletten wanneer en op wie je ult
de laatste tijd laat k mn team de teamfights initieren en probeer k de vijand van zn stuk te brengen door te backdooren of ergens een eenzaat te overvallen of dragon en baron op mn eentje plat te leggen, en dan sterf ik wel minder en kan k toch hard pushen maar dit is sterk afhankelijk van mn team, als ik een goed team heb is dit geen prob maar als mn team niet goed weet wat ze moeten doen :s dan kan ik ze bijna nooit carryen tenzy ik hard gefeed wordt maarja dan kan iedereen winnen

yeay vr de nieuwe ai zal k zeker eens testen maar ik kijk meer uit naar de nieuwe map, beetje jammer dat er maar 1 is voor de moment (3v3 vind k niet zo leuk en weiger ik bijgevolg te spelen, misschien later..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Als je gaat pushen wanneer je team een team fight aan het houden is ben je 9/10 keer niet erg slim bezig. Je laat je team mates dus 4 vs 5 spelen en dan maak het niet uit of ze goed zijn of niet, ze missen gewoon 1 man. Je hebt als Warwick niet echt hele goed skills voor een team fight (alleen maar single target skills vandaar) Maar als je de enemy carry kan surpressen kan je team focussen op de carry en is de enemy die de meeste dmg doet al uitgeschakeld en schrik je het enemy team weer mee af.

Je kan wel leuk gaan farmen/pushen maar dan heb jij straks je items, maar dan staat het enemy team al in base :P Dus heb je er alsnog niks aan 8)7

Wat wel gaaf is, als je voordat de team fight begint, je al bezig bent met Baron en wanneer de team fight start, je team mates ineens de imba buff krijgen :D Als het enemy team dit niet door heeft (kan natuurlijk gebeuren) blijven ze aanvallen en heb je een easy ace en anders rennen al terug naar de turrets om te defenden.
Anyways zo'n actie kan leuke reacties in de /all chat veroorzaken :+

Edit, Hoe bevalt de gameplay voor je op de US servers? Heb je last van lag of valt dat reuze mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Jveer op 10-03-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Warwick moet je niet zien als carry inderdaad. Warwick heeft een aantal doelen:
- Snel junglen zodat je twee solo lanes hebt en de tegenstander als team kan outlevelen. Omdat je zelf snel kan junglen hou jij in ieder geval de duo-lane bij qua experience
- Zorgen dat er altijd een dreiging van ganks is, waardoor tegenstanders voorzichtiger spelen (mindset)
- In teamfights de carry langdurig uitschakelen met je ult. Als je goede teammates hebt kunnen zij die carry dan ook gelijk focussen om die te slopen
- Ontsnappende enemies kapot chasen met je E-skill
- Offtank spelen. Warwick kan met zijn lifesteal, hoge life en meestal redelijke armor vaak aardig wat klappen hebben

Tips voor sneller junglen (en dus sneller levelen):
- Pak ook de jungle van de tegenstander mee, vooral die kleine creeps. Die zijn zo dood, leveren redelijk wat XP op en je deniet spelers van de tegenstander wat XP als ze die creeps gaan opzoeken. Wel oppassen, maar Warwick heeft meestal tijdens het junglen dusdanig veel HP dat je meestal wel kan ontsnappen
- Pak berserkers boots ipv merc treads. Tuurlijk, je mist wat magic resist, maar daarom bouw je na je madreds dan ook spirit visage. Die levert je extra HP, magic resist en een sterkere lifesteal
- Bouw geen stark: warwick heeft lifesteal genoeg van zichzelf en stark levert voor de kosten maar heel weinig extra damage. Ik ga meestal voor frozen mallet. Ook niet de beste qua dmg, maar maakt je ook nog wat tankier en je kan makkelijker chasen door de slow (en later in het spel heb je meestal geen red buff meer)

Tips voor ganks:
- Pas ganken als je level 6 bent, initieren met ult
- Zet je e-skill uit! Als jij in de bosjes staat met je E-skill aan en er is iemand met low HP in de buurt, gaat ie af. De tegenstander weet dit ook en weet dus dat jij eraan komt! Die E-skill doe je pas aan als je daadwerkelijk iemand chaset.
- Laat je lanemates met een ping op de persoon (rode ping dus) weten wie je gaat ulten. Dan kunnen zij die persoon ook focussen. Aangezien hij zo'n 2 sec. vast zit in jouw ult is dat 2 seconden lang damage van 2 a 3 personen.

Mijn itembuild:
- Armor met 5 HP pots
- Madreds razor afmaken (nog niet uppen naar bloodrazor)
- Berserkers boots
- Spirit Visage
- Madreds Bloodrazor
- Frozen Mallet
- Game is meestal over, maar anders situational. Als je te squishy bent bouw je tank-items (force of nature, sunfire cape), als je naar meer damage op zoek bent pak je een flink damage item zoals black cleaver oid. Je kan ook nog je boots omswitchen naar merc treads aangezien die berserkers boots vooral in het begin nuttig waren om sneller te junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ook leuk trouwens:

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=568362
Several thousand players received suspensions of varying lengths today as a result of consistent behavior that negatively impacts the play experience of others.

This includes (but most definitely is not limited to)
- Excessive flaming/trolling
- Afking
- Intentional feeding
- Offensive/vulgar language
- Harassment

Players who receive suspensions will automatically receive an email at the email address associated with their account.

We will continue to monitor player behavior as part of our efforts to ensure the best possible experience, and look forward to the release of the Tribunal in the future to help amplify our efforts through player participation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zo je heb me meteen wat leuke ideeën gegeven voor Warwick, voor de Spirit Visage. Die heb ik nooit met Warwick gekocht, wel een goed idee eigenlijk. Ik koos altijd voor meer lifesteal, een Bloodthirster meestal. Of wanneer het team meer AD champs had een Starks.

Maar een goede build, die wil ik is gaan proberen.

@Vicarious
Zo zo het lijkt erop dat ze eindelijk is iets doen met de klachten. Ik hoop dat ze snel met of het justification system komen en anders dat ze is wat mensen gaan bannen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jveer op 10-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Als ik WW speel, pak ik Berserker Greaves ipv. Merc Threads. Madreds en Starks zijn goede items en voor de rest ziet je build er ook wel goed uit. Chasen zou geen probleem moeten zijn met 2x PD en je E skill. Als je niet te vaak doodgaat kun je ook Bloodthirster op WW gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Xenophon16 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:38:
(eer)Gisteren een win streak van 12!!! gehaald met veigar, dat was jammer genoeg niet met jullie maar dat komt nog wel :D

Moet binnenkost maar eens Vicarious gaan assisteren :P

Rik
Mjah wij lopen elkaar steeds mis he :D Nouja, komt vast een keer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast al bedankt voor de tips, paar nieuwe zaken opgepikt, hoewel ik wel al het een en ander wist

Starks is ook met de teamfights in gedachten, maar kan indd wel vervangen worden voor een Spirit Visage (dit zal ik zeker eens testen)
Phage => frozen mallet hmm daar verkies ik toch phantom dancer, dan kan ik iedereen nog steeds ontvluchten mocht k iets overmoedig geweest zijn :) yes i have suicidal tendencies, i wanna see blood
de speed zorgt ook wel voor effectievere ganks, wanneer ze me zien aankomen lopen is het te laat :)

nja teamfights moet ik nog wat aan werken, soms toren voor inhibitor backdooren is wel de moeite vind ik zelfs al moet mn team dan maar even defensief 4vs5

jungling time berserkers greaves is wel goed idee maar ben meestal nogal bang van exhausts wanneer ik probeer te ganken, omdat ik soms nog moeite heb om in te schatten wanneer een gank zeker zal lukken in een duolane
exhaust + 2 champs die op je in hakken dan durft het wel eens verkeerd gaan early game
zeker als er wat totale noobs op mn team zitten en niet eens doorhebben dat ik zit te pingen om te ganken
en als ze het toch doorhebben pushen ze soms teveel ipv de vijand naar onze torens te laten komen waardoor de tegenstanders de gank toch kunnen ontvluchten achter hun torens
i dunno, moet k toch eens testen

@JVeer

US servers lijken me vrij stabiel uitgezonderd tijdens patchperiodes
veel disconnect van chat maar anders nooit ellenlange Queus gehad meestal binnen de 2 minuten over naar champion selection, ping ± 150 maar nog nooit laggy problemen gehad
veel van mn vrienden zitten allemaal op US servers daarmee waarvan er al een paar lvl 30 met paar 500 à 1000 games won dus moet ik nog wat inhalen voor ze me niet langer als noobish beschouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
En jullie pakken allemaal de verkeerde boots voor Warwick, warwick doet MAGIC damage met zijn Q skill en zijn ult (met bloodrazer aangezien dit je core is).

Ik zou dus Sorcerer Boots pakken, je hit gewoon veel harder als Warwick, Starks is leuk maar in 1 tegen 1 win je het vaak toch wel en dan heb je niet zo veel aan die extra lifesteal/attack speed, met dit geld kan je veel meer doen ;) Zoals een BT inderdaad.
Je hebt als Warwick niet echt hele goed skills voor een team fight (alleen maar single target skills vandaar)
Geen goede skills? :P Wat is je W skill dan? 1 van de beste pushing skills in het spel als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:59:
En jullie pakken allemaal de verkeerde boots voor Warwick, warwick doet MAGIC damage met zijn Q skill en zijn ult (met bloodrazer aangezien dit je core is).

Ik zou dus Sorcerer Boots pakken, je hit gewoon veel harder als Warwick, Starks is leuk maar in 1 tegen 1 win je het vaak toch wel en dan heb je niet zo veel aan die extra lifesteal/attack speed, met dit geld kan je veel meer doen ;) Zoals een BT inderdaad.

[...]

Geen goede skills? :P Wat is je W skill dan? 1 van de beste pushing skills in het spel als je het mij vraagt.
Je junglet in het begin. Je Q heeft dan nog een vrij hoge cooldown, dan zijn berserkers boots echt veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:02:
[...]

Je junglet in het begin. Je Q heeft dan nog een vrij hoge cooldown, dan zijn berserkers boots echt veel sneller.
Zoveel maakt dat ook weer niet uit, juiste runes en ik ben even snel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Jeffroiscool schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:59:

Troll detected? Sorcerer Boots is echt de laatste keuze voor mij als het op WW aankomt. Berserker Greaves zorgt voor extra AS waardoor je het voordeel van MPen op die ene Q die daarna op CD is in principe evenaart, zo niet overtreft dankzij je W skill. Je ult moet je zeker niet gaan zien als een DD skill, maar als een CC skill, maw. het is een hard disable in plaats van een damage dealing skill.

En ik verbaas me een beetje over het afraden van Starks. Het is gewoon een erg goed item voor een champ als Warwick. Het geeft tevens in teamfights je team een boost. Vooral leuk voor champs als Xin, Mundo, Jarvan, Sion, Ashe, Tryn, etc, icm. je W skill. Ja, Spirit Visage is ook een goed item, maar dat maakt Starks nog niet overbodig. Misschien als je match langer dan een uur duurt dat je het op enig moment inruilt voor een ander item, als al je item slots vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Boot choice

Berserker's Greaves
Common choice for Warwick,but I don't take them because of low AS boost. You already have good AS from Hunters Call.

Sorcerer's Shoes
Unusual,but great choice for Warwick because of magic damage from Madred's Bloodrazor and Hungering Strike.

Boots of Swiftness
You already have great movement speed with Blood Scent,so additional movement speed isn't necessary.

Mercury's Treads
Good choice against CC,but they won't save you from interrupting your ultimate.
Van: http://leaguecraft.com/st...e-guide-for-warwick.xhtml

1 van de best gerate guides voor WW ;)

Zoalstie al zegt, je bent al snel genoeg. stel je hebt 1.5 as, 25% hiervan is 0.375. zo hoog is het echt niet.

Madreds geeft hierin tegen 40% dit stacked echt niet zo goed met berserker omdat ze achter elkaar worden berekend.

Edit: Overigens, je haalt een Bloodrazer, of je nou uiteindelijk sneller minder hit dan iets trager veel meer hit (9/10 mensen halen armor tegen warwick) daarbij zal je met je ult en Q altijd iemand uitgeschakeld hebben (mits niet feeded)

[ Voor 11% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-03-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Zyppora schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:11:
[...]

En ik verbaas me een beetje over het afraden van Starks. Het is gewoon een erg goed item voor een champ als Warwick. Het geeft tevens in teamfights je team een boost. Vooral leuk voor champs als Xin, Mundo, Jarvan, Sion, Ashe, Tryn, etc, icm. je W skill. Ja, Spirit Visage is ook een goed item, maar dat maakt Starks nog niet overbodig. Misschien als je match langer dan een uur duurt dat je het op enig moment inruilt voor een ander item, als al je item slots vol zitten.
Lifesteal wordt pas echt leuk als je ook damage hebt. Als je in het begin lifesteal gaat stacken doe je EN geen damage waardoor je useless bent, EN je gaat alsnog vaak dood omdat je niet snel genoeg life terug stealt. Lategame is Stark al een stuk beter, maar echt pas nadat je een flink damage-item hebt.

En over de boots kun je eeuwig doordicussieren. Voor mij werken de berserkers boots tijdens het junglen het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Overigens, sorc boots geeft 20% magicpen op een skill die 275 dmg doet met een cooldown van 6 seconden. Stel dat je tegenstander 80 magic resist heeft, daar houdt ie dan 60 MR van over na je sorc boots. 60/(100+60) = 37,5% reduced damage, dus 186 dmg. Als je 0.375x per seconde sneller kan aanvallen is dat over 6 seconden dus 2 aanvallen. Met die 2 aanvallen haal je ook de 186 dmg wel. Staat wel tegenover dat je sneller kan lifestealen met je passive.

edit: ik snap je redenatie wel, maar puur voor early jungling blijf ik echt zweren bij berserkers greaves. Tegen de tijd dat je bloodrazor afhebt (want madreds alleen geeft geen atk speed) trekt je eigen team je jungle ook al leeg voor de buffs en is de laning phase wel over.

[ Voor 23% gewijzigd door Vicarious op 10-03-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Co-op vs AI stelt weinig voor als je tegen beginners speelt. Ik heb mijn enige potje tot nu toe afgerond in 19 minuten en kreeg daar wel 9 IP voor xD

Nu ga ik eens even proberen of die intermediate bots nog een stukje beter zijn, maar ik verwacht er niet al te veel van.

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:43:
Overigens, sorc boots geeft 20% magicpen op een skill die 275 dmg doet met een cooldown van 6 seconden. Stel dat je tegenstander 80 magic resist heeft, daar houdt ie dan 60 MR van over na je sorc boots. 60/(100+60) = 37,5% reduced damage, dus 186 dmg. Als je 0.375x per seconde sneller kan aanvallen is dat over 6 seconden dus 2 aanvallen. Met die 2 aanvallen haal je ook de 186 dmg wel. Staat wel tegenover dat je sneller kan lifestealen met je passive.

edit: ik snap je redenatie wel, maar puur voor early jungling blijf ik echt zweren bij berserkers greaves. Tegen de tijd dat je bloodrazor afhebt (want madreds alleen geeft geen atk speed) trekt je eigen team je jungle ook al leeg voor de buffs en is de laning phase wel over.
Leuk dat discussieren :D

Ge maakt een fout, geen 20% magic pen, gewoon +20 en het is op oog dat je early game ze makkelijk gankt. Die jungle heb je ook zo leeg met full W skill hoor met blue buff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Xenophon16 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:43:
Co-op vs AI stelt weinig voor als je tegen beginners speelt. Ik heb mijn enige potje tot nu toe afgerond in 19 minuten en kreeg daar wel 9 IP voor xD

Nu ga ik eens even proberen of die intermediate bots nog een stukje beter zijn, maar ik verwacht er niet al te veel van.
Reken er inderdaad maar niet op nee, ze schijnen nog steeds onder het "niveau" van een gespeculeerde lvl 10 - 15 speler zitten. *op het forum van LoL gelezen*

Geinige feature,maar niet echt boeiend imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Net Co-op vs AI geprobeerd, ik zat in het team bij een Teemo en Annie (premade) die gingen feeden en elkaar steeds de schuld gaven. Niemand kon het wat boeien (meer gold voor de rest door killing sprees) maar ze gingen toch door met hun 'dialoog'. :')

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jeffroiscool schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:53:
[...]

Leuk dat discussieren :D

Ge maakt een fout, geen 20% magic pen, gewoon +20 en het is op oog dat je early game ze makkelijk gankt. Die jungle heb je ook zo leeg met full W skill hoor met blue buff :P
Full w-skill heb ik pas op lvl 14 ofzo... ik max Q altijd eerst :P. En idd gewoon 20 MR eraf, maar dat maakt het eindresultaat in mijn voorbeeldje hetzelfde :D

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 10-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Jveer schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:55:
[...]

Reken er inderdaad maar niet op nee, ze schijnen nog steeds onder het "niveau" van een gespeculeerde lvl 10 - 15 speler zitten. *op het forum van LoL gelezen*

Geinige feature,maar niet echt boeiend imo
Ik vin dhet een hele goede feature, ideaal om de nieuwe f2p-champs van de week te testen. Niets is zo irritant als een 1/15/6 singed die achteraf zegt: 1st game singed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Vicarious schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:03:
[...]
Ik vin dhet een hele goede feature, ideaal om de nieuwe f2p-champs van de week te testen. Niets is zo irritant als een 1/15/6 singed die achteraf zegt: 1st game singed.
Hmm na het bericht van g0tanks denk ik dat ik een verkeerd beeld hebt van Co-op vs AI...

Het is toch dat het gewoon 2 (human player) vs 2 (ai) is? Wat is het verschil dan met even snel de skills testen in een normale custom game tegen een bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nou, de bots zijn wat beter geworden en je kan het in een 5v5-situatie testen met een normale teamcompositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Nee het is 5 menselijke spelers tegen 5 bots. Als je met z'n tweeën in de queue gaat worde er, net zoals bij een normal game, drie andere mensen erbij gezocht om met je te spelen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Net een coop vs AI verloren o.O, we owden ze early game sick en wonnen echt alles, toen begonnen we een beetje te trollen domme items te kopen, komen die schijt bots er opeens aan met 5 man, en man! dan zijn ze opeens best lastig af te maken, zeker tegen een vol team met banchees veil en guardian angel -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Intruder schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:41:
Net een coop vs AI verloren o.O, we owden ze early game sick en wonnen echt alles, toen begonnen we een beetje te trollen domme items te kopen, komen die schijt bots er opeens aan met 5 man, en man! dan zijn ze opeens best lastig af te maken, zeker tegen een vol team met banchees veil en guardian angel -.-'
rofl, moet je ze ook niet trollen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:41:
Cool :D In die riot-demo zagen ze er al best indrukwekkend uit (ook daar waren ze early game slecht maar lategame unstoppable), hier hoopte ik al een beetje op. Kun je tenminste nieuwe champs serieus testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@de WW discussie:

Als ik WW speel, kies ik toch voor Berserker Greaves/Merc threads. Als het me lukt om een paar ganks early game te krijgen speel ik meestal veel aggressiever (eerdere bloodrazor en zerker greaves), terwijl als we een paar deaths krijgen ik liever ga voor defensive items zoals Wriggle's en daarna Spirit Visage. Als ik een slechter team of slechtere game heb, kan je niet veel doen als WW met full AD. Ik zorg dan liever dat ik beter kan suppressen, chasen of junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
De magic penetration boots zijn dus gewoon echt het beste voor Warwick, Niet alleen de Q doet magic damage, ook Madreds, en voor zover ik weet is dat gevoelig voor de boots. Extra attack speed van berserker boots zijn late game niet meer significant, de magic penetration wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorc boots en berserker greaves zal ik vanavond even tegen elkaar afwegen
heeft iemand hier al eens een AP build van WW geprobeerd? zag die staan op mobafire maar leek me beetje raar veranderd de speelstijl dan niet drastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:06:
De magic penetration boots zijn dus gewoon echt het beste voor Warwick, Niet alleen de Q doet magic damage, ook Madreds, en voor zover ik weet is dat gevoelig voor de boots. Extra attack speed van berserker boots zijn late game niet meer significant, de magic penetration wel.
Nogmaals: als je lanet ben ik het 100% met je eens, voor jungle vind ik het niet handig. Buiten dat ben je natuurlijk altijd vrij om lategame je boots in te wisselen, zo duur zijn die niet (Zeker als je de sell-opbrengsten van die andere erbij telt en er rekening mee houdt dat je met zerker boots meer gefarmed hebt vanwege je attack speed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ok, beginner mode is alleen aan het begin van het potje beginner friendly.. voorbij level 13-14 is het in mijn ogen niet beginner friendly meer, AI ganked er op los!

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Dit is niet grappig meer XD

http://puu.sh/1b2Q
Beginner

http://puu.sh/1b40
Intermediate :D

[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-03-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ryze bot is OP :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:13

Hu9o

Schokkend

Alle nuke heroes werken goed tegen die bots. Te simpel gewoon

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik merk al dat het level gebonden is.. ik krijg 150-200 exp en IP per potje.. ben een level 8

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Van: http://leaguecraft.com/st...e-guide-for-warwick.xhtml

1 van de best gerate guides voor WW ;)

Zoalstie al zegt, je bent al snel genoeg. stel je hebt 1.5 as, 25% hiervan is 0.375. zo hoog is het echt niet.

Madreds geeft hierin tegen 40% dit stacked echt niet zo goed met berserker omdat ze achter elkaar worden berekend.

Edit: Overigens, je haalt een Bloodrazer, of je nou uiteindelijk sneller minder hit dan iets trager veel meer hit (9/10 mensen halen armor tegen warwick) daarbij zal je met je ult en Q altijd iemand uitgeschakeld hebben (mits niet feeded)
thx a lot, die guide had k nog niet gezien en heeft voor mij heel goed gewerkt
nice build

tatatatatata ik werd lvl 20 YEAY
runes FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heren, was een gezellig potje (met uitzondering van Vraatje die mij met z'n prachtige wall met vijf vijanden insloot :P)

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/5654/lol2o.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Snappie88 op 11-03-2011 03:19 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Warwick speel ik niet echt meer veel, ik herinner me nog wel items waar ik graag mee speelde:

Madreds en Wit's End. Het mooie is, dat Wit's proct met elke hit van WW zijn ult, en dus altijd 42 extra damage doet. Na de wat meer recente change doet hij altijd 42 damage ongeacht of je target mana heeft of niet (dat was eerst anders, voor elke 42 mana verwijderd per hit, deed hij 42 damage, geen mana, geen damage).

Ook vond ik Stark's wel een leuk item op Warwick, maar ik ging meestal voor armorpen, ten opzichte van magic pen + merc treads. Zeker op wat hoger niveau kom je gewoon niet weg gewone boots, zeker als een melee. Maar Warwick speel ik gewoon niet meer, zeker omdat een Trunle naar mijn idee veel handiger is, zijn utility is grandioos.

Ik merk ook dat ik Warwick nauwelijks meer zie, de junglers die ik het meeste tegenkom: Amumu, Rammus, Irelia. In mindere mate: Olaf en Trundle en bij hoge uitzondering een Fiddlesticks.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Toch vreemd, want hij trekt die jungle behoorlijk snel leeg en is een goede ganker. Rammus jungle werkt het eerste rondje wel redelijk snel, maar wordt steeds langzamer. Bovendien heb je steeds low health waardoor je kwetsbaarder bent voor ganks. Als warwick hoef je je daar niet zo'n zorgen over te maken.

Met Amumu jungle ik ook meestal, maar ook daarvoor geldt dat het stiekem best gevaarlijk is. Ik heb vaak gewoon echt nog maar 100 HP over, 1 gank en ik ben dood. Roept natuurlijk iedereen dat je wards moet kopen, maar dan kan ik golem niet doen op lvl1 . En zonder golem wordt mijn jungle supertraag (want geen despair).

Irelia zie ik eigenlijk nooit junglen (alhoewel ze er denk ik heel goed in zou zijn). Meestal zie ik die een solo lane of mid pakken om snel te levelen. Ook op de streams van US servers die ik kijk zie ik eigenlijk nooit een junglende Irelia. Zal denk ik vergelijkbaar zijn met Xin Zhao?

Olaf lijkt me ook een leuke jungler. Heb hem zelf niet vrijgespeeld (niet genoeg IP), maar volgens mij is dat de snelste jungler van het spel en kun je met zijn W-skill ook zorgen dat je meestal wel gold hebt. Trundle speel ik eigenlijk nooit omdat ik niet zo goed met zn skills kan omgaan.

Het schijnt trouwens dat je met Chogath ook onwijs goed kan junglen, iemand daar ervaring mee? En hoe doe je dat ongeveer qua itembuild, jungle volgorde en skillvolgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb Guardsman Bob een keer Cho'gath zien junglen en toen zad hij de hele game te klagen dat hij de verkeerde runes had (en toch heel hard heerschen) dus schijnbaar is dat best goed te doen ;)
Verder is Shaco een knettervervelende jungler om tegen je te hebben. Kan gewoon kiezen of hij blue of red begint. Als hij red begint kan hij gewoon meteen al beginnen met ganken :(

Net 2 potjes coop vs ai gedaan... Beginner is echt gaap (52 v 8 op 18 minuten)
Intermediate was wel FF schrikken toen ik ze daadwerkelijk voor het eerst een fortify zag gebruiken. En ze uberhaupt hun skills slimmer gebruiken.

Maar overall blijven het bots en zijn ze makkelijk te ontwijken. Al was Tibbers angstaanjagend... Een tryndamere zien doodgaan van Full-health tot dood in de animatietijd dat Tibbers gedropped wordt. Hij had niet eens tijd voor zijn ultimate zo snel was hij dood...
Ik kan me hooguit voorstellen dat het voor mensen die de runes en masteries gewoon niet hebben (low-lvl's of een free-to-play champ die je niet kent) een tikje taai is. Voor de rest is het platwalsen als een malle :)
Wel een makkelijke manier om toch iedere dag je First-win-of-the-day-bonus op te halen :D

En ik ben door alle mensen die Malady's op Teemo roepen (overal en altijd...) maar eens wat dingen aan het proberen. Tot zover: squishies gaan harder neer maar tegen beefyDPS en tanks voelt het aan alsof ik damage tekort kom ineens :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wat me wel opvalt aan die bots is dat Ryze en Annie een behoorlijke nuke hebben, maar dat de rest eigenlijk een beetje achterblijft. Het voordeel van die twee is dat ze ranged skills hebben en dus wat minder snel een hopeloze situatie inrennen (en sowieso genoeg damage doen om mensen op afstand te houden). Verder zijn die bots inderdaad helemaal niks tegen een goede nuke. Maargoed, het is wel een stuk leukere manier geworden om nieuwe champs even te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:30:
Toch vreemd, want hij trekt die jungle behoorlijk snel leeg en is een goede ganker. Rammus jungle werkt het eerste rondje wel redelijk snel, maar wordt steeds langzamer. Bovendien heb je steeds low health waardoor je kwetsbaarder bent voor ganks. Als warwick hoef je je daar niet zo'n zorgen over te maken.

Met Amumu jungle ik ook meestal, maar ook daarvoor geldt dat het stiekem best gevaarlijk is. Ik heb vaak gewoon echt nog maar 100 HP over, 1 gank en ik ben dood. Roept natuurlijk iedereen dat je wards moet kopen, maar dan kan ik golem niet doen op lvl1 . En zonder golem wordt mijn jungle supertraag (want geen despair).

Irelia zie ik eigenlijk nooit junglen (alhoewel ze er denk ik heel goed in zou zijn). Meestal zie ik die een solo lane of mid pakken om snel te levelen. Ook op de streams van US servers die ik kijk zie ik eigenlijk nooit een junglende Irelia. Zal denk ik vergelijkbaar zijn met Xin Zhao?

Olaf lijkt me ook een leuke jungler. Heb hem zelf niet vrijgespeeld (niet genoeg IP), maar volgens mij is dat de snelste jungler van het spel en kun je met zijn W-skill ook zorgen dat je meestal wel gold hebt. Trundle speel ik eigenlijk nooit omdat ik niet zo goed met zn skills kan omgaan.

Het schijnt trouwens dat je met Chogath ook onwijs goed kan junglen, iemand daar ervaring mee? En hoe doe je dat ongeveer qua itembuild, jungle volgorde en skillvolgorde?
de snelste jungler lijkt me Master Yi
met Meditate kan hij zonder problemen zn health ok houden en met Alpha en Wuju maak je die creeps snel af
lvl 6 = highlander vs dragon en die gaat verdacht snel neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Nunu is ook een pro jungler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
De drie champions waarmee ik jungle zijn Rammus, Warwick en Olaf. Waarbij Olaf mijn favoriet is. Hij is heel snel, kan goed ganken en redelijk counter junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jazeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:31:
[...]

de snelste jungler lijkt me Master Yi
met Meditate kan hij zonder problemen zn health ok houden en met Alpha en Wuju maak je die creeps snel af
lvl 6 = highlander vs dragon en die gaat verdacht snel neer
Master Yi wordt pas snel vanaf lvl 3 of 4 ofzo, daarvoor is hij vrij matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Yes, Nunu met z'n nomnomnom skill is inderdaad een pro jungler, je hebt smite eigenlijk niet echt nodig op hem. Of zo heb ik wel is in een stream gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ben de laatste potjes ook veel jarvan jungle aan het spelen, moet zeggen dat me dit erg goed bevalt, het is een goede/snelle en veilige jungler, en zijn ganking skills zijn erg hoog vanwege de knockup/slow combo, en na level 6 zijn super goede ulti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jveer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:35:
[...]

Yes, Nunu met z'n nomnomnom skill is inderdaad een pro jungler, je hebt smite eigenlijk niet echt nodig op hem. Of zo heb ik wel is in een stream gezien...
Ik wil juist smite met Nunu, (anders kan je blue buff niet aan op lvl 1)

Wat leuk is de techniek die ik eerder beschreven heb en goed counterjunglen met Nunu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora

Zyppora

155/50 Warlock

Jeffroiscool schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:18:
[...]

Ik wil juist smite met Nunu, (anders kan je blue buff niet aan op lvl 1)

Wat leuk is de techniek die ik eerder beschreven heb en goed counterjunglen met Nunu :D
Juistem, met Smite gaan creeps zoals lizard, golem, dragon en baron net een tikje sneller neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Zyppora schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:35:
[...]

Juistem, met Smite gaan creeps zoals lizard, golem, dragon en baron net een tikje sneller neer :D
Op lvl 1 bijna 1000 dmg met smite+nomnom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 12:59
Intruder schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:08:
Ben de laatste potjes ook veel jarvan jungle aan het spelen, moet zeggen dat me dit erg goed bevalt, het is een goede/snelle en veilige jungler, en zijn ganking skills zijn erg hoog vanwege de knockup/slow combo, en na level 6 zijn super goede ulti.
Vind die ulti maar niks, irritant dat je team maten er ook in vast kunnen komen en dat hij de weg blokkeert voor medespelers waardoor de tegenstanders kunnen ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zyppora schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:35:
[...]

Hey ik zei dat het kon... niet dat het slim is :o Maar het kan een leuke gank opleveren want als je geen Smite als Summoner Spell hebt verwacht het enemy team soms niet dat een Nunu/Warwick is gaan junglen :) Like i said, het is mogelijk of het verstandig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Jveer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Hey ik zei dat het kon... niet dat het slim is :o Maar het kan een leuke gank opleveren want als je geen Smite als Summoner Spell hebt verwacht het enemy team soms niet dat een Nunu/Warwick is gaan junglen :) Like i said, het is mogelijk of het verstandig is...
Als ze je niet zien en je bent Warwick gaan ze echt niet denken dat je afk bent hoor :P of je hebt wel hele grote n00bs tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Jeffroiscool schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:31:
[...]

Als ze je niet zien en je bent Warwick gaan ze echt niet denken dat je afk bent hoor :P of je hebt wel hele grote n00bs tegen je.
Het was alweer een tijd geleden dat ik ben wezen junglen.... Toen ik actief aan het junglen was, was ik ook nog maar een noobje van 10 ofzo :P Sinds kort 1 keertje geprobeerd te jungeln met Trundle na de guide van Nazanir _/-\o_ (moet nog wat runes aanpassen)

[ Voor 15% gewijzigd door Jveer op 11-03-2011 13:41 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.