Iedereen die al in de beta zat heeft in het laatste mailtje van planetside een extra betakey gekregen. Dus als iedereen even ze mail checked kunnen we veel mensen aan een key helpen.
Dat ligt een beetje aan hoeveel €40 voor je is, als dat een avondje in de kroeg is en je besluit een avondje kroeg in te ruilen voor beta toegang, sure go ahead.eL_Jay schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:17:
Wat ik me af vraag is of dit spel in de Betafase het waard is om 40 euro aan uit te geven?
Ik heb voor me zelf echter besloten dat ik voor dit soort games geen beta access meer koop, als ik het krijg, prima. Verder ligt het er ook aan wat voor beta het is, als het een marketing beta is dan is het vrij dicht bij het eindproduct, een test beta is nog redelijk ver van het eind product en dan vind ik mijn test werk (aka. spelen en bugs melden) opwegen tegen op dat moment gratis toegang. Als het uit beta is en ik speel het veel dan geef ik meestal geld uit achter x aantal uur, als ik verwacht het nog veel te spelen wil ik ook wel wat 'investeren'. Momenteel geef ik ~€0,25/uur uit als een F2P uit beta is, wat aardig kan oplopen (€55 voor LoL op het moment).
Ik kreeg mijn beta toegang vannacht, even installeren, even spelen... En toen was het over vieren. Ik mis een goede uitleg, het is nu echt een beetje hannesen, er zitten ook nog bugs in (maar daarvoor is het beta). Sorry, geen extra betakey gehad.
Edit: Ik zou ook even wachten met nu cash uitgeven, want na beta worden we gezamelijk uit de SOE-station getrapt en mogen we het gaan uitzoeken met ProSiebenSat.1, je station cash wordt wel mee geconverteerd, maar het is nog maar de vraag wat voor toko ProSiebenSat.1 zal zijn...
[ Voor 19% gewijzigd door Cergorach op 07-10-2012 12:39 ]
edit2: Blijkbaar had ik me aangemeld met mijn verkeerde stationname, nu kan ik het wel downloaden.
[ Voor 86% gewijzigd door Glandur op 07-10-2012 12:35 ]
Voordeel is dat als je die ''beta toegang'' koopt, je ook $40 aan station cash krijgt, een 12 tal wapens (4 per factie) exclusieve skins, decal, titel en een 6 maanden 10% XP en resource boost. Eigenlijk betaal je gewoon voor 4000 SC (ter waarde van $40) en krijg je beta toegang en de ingame extras er gratis bij. (maar als je de game niet leuk vind heb je er niet veel aan, tenzij je een andere SOE game speelteL_Jay schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:17:
@ FaberOne, je bent niet de enige die graag een beta-key wil, maar dat betekend niet dat je de regels omtrent dit topic moet overtreden:
[...]
Wanneer Keys worden aangeboden gelieve expliciet te verzoeken om een reactie in DM zodat dit topic een beetje schoon blijft.
Wat ik me af vraag is of dit spel in de Betafase het waard is om 40 euro aan uit te geven?
Het is trouwens €35 dacht ik, tenminste dat moest ik betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2012 12:43 ]
Ben op dit moment het spel aan het installeren.
Op welke server zitten de meeste tweakers en welk team?
Er is nu maar een Europese server dus op die waarschijnlijk. Ik zit in VS, velen hier volgens mij TR.Bart1983 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:44:
Ben op dit moment het spel aan het installeren.
Er is er inderdaad maar één beschikbaar. Jammer dat ze daar niet de sneeuwmap draaien.Jesh schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:09:
[...]
Er is nu maar een Europese server dus op die waarschijnlijk. Ik zit in VS, velen hier volgens mij TR.
Je kunt Esamir bereiken door in de main warpgate een terminal op te zoeken met een wereldbol icoon en dan "E" te drukken.
Oh straks ff proberen.Jesh schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:40:
Je kunt Esamir bereiken door in de main warpgate een terminal op te zoeken met een wereldbol icoon en dan "E" te drukken.
Ik heb alleen maar sneeuw gezien, eentonig landschap ftwBart1983 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:29:
[...]
Er is er inderdaad maar één beschikbaar. Jammer dat ze daar niet de sneeuwmap draaien.
Maar nee, uitwerking is matig op z'n best. Ik heb nooit echt het doel gesnapt van shield/health, als TTK amper 2 seconde is, wat is de meerwaarde om 2 aspecten op je character te plakken als het per saldo bijna 0 effect heeft. Maarja, overvloed aan bugs, ze hebben nog flink wat werk te verrichten, maar ik sla heb gewoon over
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Huh? Ik speel op de EU server en ik zou toch echt zweren dat ik gisteren daar een sneeuw map heb gespeeld.Bart1983 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:29:
[...]
Er is er inderdaad maar één beschikbaar. Jammer dat ze daar niet de sneeuwmap draaien.
Leuk spel maar wel met issues. Had gisteren een galaxy vol met mensen, krijg ik onderweg een skypecall en crasht de game. Iedereen dood. *zucht*
Is het echt zo erg, ik speel namelijk anderhalf de verkapte beta genaamd World of Tanks en ben dus wel wat gewend, echter als ik dit zo lees houd ik de 35/40 euries liever in mijn zak.SinergyX schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Ik heb alleen maar sneeuw gezien, eentonig landschap ftw
Maar nee, uitwerking is matig op z'n best. Ik heb nooit echt het doel gesnapt van shield/health, als TTK amper 2 seconde is, wat is de meerwaarde om 2 aspecten op je character te plakken als het per saldo bijna 0 effect heeft. Maarja, overvloed aan bugs, ze hebben nog flink wat werk te verrichten, maar ik sla heb gewoon over
Erg is relatief, maar je komt best veel 'teh fook?' momenten tegen.eL_Jay schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:43:
Is het echt zo erg, ik speel namelijk anderhalf de verkapte beta genaamd World of Tanks en ben dus wel wat gewend, echter als ik dit zo lees houd ik de 35/40 euries liever in mijn zak.
Zoals nu bv healing/repair werkt vind ik het zelf al geen 30/40 waard, naast de onlogische dingen ingame.
Goed, qua gameplay is hij zeker beter dan Dust514, maar daar hebben ze toch aantal aspecten (en zeker scenery) stuk beter uitgewerkt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Voor de liefhebber:
EZD6-KJD3-6R3H-X9EX-23PM
MZME-FAGE-N9A9-PET3-4HHP (misschien al gebruikt maar wil dit niet "testen")
Geef maar door als ze gebruikt zijn.
EZD6-KJD3-6R3H-X9EX-23PM
Geef maar door als ze gebruikt zijn.
Heb er 1 aan m'n broertje en 1 aan een goede maat van me doorgegeven en ze werkten allebei, thanks!Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:07:
EZD6-KJD3-6R3H-X9EX-23PM
Heb zelf gister beta-access gekocht
[ Voor 11% gewijzigd door sc0ut84 op 08-10-2012 14:01 ]
Nog een key: CNH9-6JFZ-A7AZ-HZ6G-2M4P
Laat even een berichtje achter als je hem gebruikt hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door dennisvalk op 09-10-2012 09:32 ]
Ontzettend bedankt Dennis! Hij werkt vlekkeloos, kijk al tijden uit naar dit spel en de download loopt!dennisvalk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:27:
Nog een key: CNH9-6JFZ-A7AZ-HZ6G-2M4P
game wordt sowieso F2P, maar ervaring verschild veel wanneer je op individuele basis of in groepsverband speeld.SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
Erg is relatief, maar je komt best veel 'teh fook?' momenten tegen.
Zoals nu bv healing/repair werkt vind ik het zelf al geen 30/40 waard, naast de onlogische dingen ingame.
Goed, qua gameplay is hij zeker beter dan Dust514, maar daar hebben ze toch aantal aspecten (en zeker scenery) stuk beter uitgewerkt.
Hierbij ook een key van mij: 6CN3-HECD-DJ42-R72R-GRM7
Wel zo aardig voor andere om het even te melden als je 'm gebruikt hebt.
Helaas hij is gebruikt
We do what we must because we can.
Bedankt Dirk!Dirk149 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:06:
Hierbij ook een key van mij: 6CN3-HECD-DJ42-R72R-GRM7
Was er nu wel op tijd bij, nu aan het binnenhalen
Beidde servers zijn vol dus zal even moete wachten, de rest lijkt down te zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door S.J_84 op 08-10-2012 21:45 ]
Bugs lijken me niet echt gerelateerd aan in een team zitten of niet, zeker niet de heal/repair zaken.himlims_ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:49:
[...]
game wordt sowieso F2P, maar ervaring verschild veel wanneer je op individuele basis of in groepsverband speeld.
Ligt het dan niet eerder aan dat je niet de juiste certificaten hebt? Dat je bijv. met de nodige medic certs beter kan healen of dat de handling van je healing gear er dan beter op wordt (ie targetting & afstand).SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
Erg is relatief, maar je komt best veel 'teh fook?' momenten tegen.
Ik kan healen, ik kan repairen, krijg alleen of geen exp of je ziet wel je 'straaltje' maar geen repair cirkel, je zit opeens vast in je wapens (of beter, geen wapens, je kan alles behalve wapen trekken), je staat naast een (ruim) naast een tank en je wordt overreden.ADMK schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:52:
Ligt het dan niet eerder aan dat je niet de juiste certificaten hebt? Dat je bijv. met de nodige medic certs beter kan healen of dat de handling van je healing gear er dan beter op wordt (ie targetting & afstand).
Uiteindelijk is het de TTK-ratio die ik gewoon niet vind passen bij de setup.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2012 09:08 ]
Hierbij nog een key: GG6K-MMZJ-7ENX-C7ZA-E92N
Meld even als de key is gebruikt, dan kan ik mijn bericht aanpassen.
Edit: Is ondertussen gebruikt
Edit: Is ondertussen gebruikt
[ Voor 14% gewijzigd door Thysiej op 09-10-2012 09:38 ]
Gebruikt, thanks!Thysiej schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:32:
Hierbij nog een key: GG6K-MMZJ-7ENX-C7ZA-E92N
Ik volg Planetside 2 nu al een behoorlijke tijd en ben zeer onder de indruk over de openheid en communicatie van de devs.
Laatst hoorde ik iemand klagen over een, wat hem betreft, groot minpunt binnen de gameplay. Zijn grootste kritiek punt was dat je acties (te) weinig gevolgen hebben en je hierdoor weinig voldoening uit de game haalt. Je captured een base, krijgt extra recources gaat op weg naar het volgende capture punt waarna het punt dat je tien minuten geleden had ingenomen alweer is terug veroverd.
Uiteindelijk zal het 'mission system' nog wel wat voldoening kunnen geven maar misschien zou het interessant zijn om een partij uit een continent te kunnen knokken en dus ook een continent geheel over te kunnen nemen.
Ik snap dat het in de praktijk ingewikkeld is om zo'n systeem door te voeren maar de gedachte erachter vind ik goed genoeg om over na te denken.
Helaas kan ik verder nog weinig over de gameplay zeggen want heb nog steeds geen key weten te bemachtigen dus mocht er iemand nog één over hebben hoor ik het graag!
Laatst hoorde ik iemand klagen over een, wat hem betreft, groot minpunt binnen de gameplay. Zijn grootste kritiek punt was dat je acties (te) weinig gevolgen hebben en je hierdoor weinig voldoening uit de game haalt. Je captured een base, krijgt extra recources gaat op weg naar het volgende capture punt waarna het punt dat je tien minuten geleden had ingenomen alweer is terug veroverd.
Uiteindelijk zal het 'mission system' nog wel wat voldoening kunnen geven maar misschien zou het interessant zijn om een partij uit een continent te kunnen knokken en dus ook een continent geheel over te kunnen nemen.
Ik snap dat het in de praktijk ingewikkeld is om zo'n systeem door te voeren maar de gedachte erachter vind ik goed genoeg om over na te denken.
Helaas kan ik verder nog weinig over de gameplay zeggen want heb nog steeds geen key weten te bemachtigen dus mocht er iemand nog één over hebben hoor ik het graag!
Dat was dus het geval met Planetside 1, dat je als fractie een continent in zijn geheel kon overnemen. Ik weet niet of ze een dergelijk systeem willen invoeren met PS2, maar hoe het er nu uit ziet is het een beetje free4all. Het was toentertijd als aanvallende partij ook ontzettend spannend om bijv. als TR een VS continent binnen te vallen met een groot groep mensen.Purple Dolphin schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:17:
Ik volg Planetside 2 nu al een behoorlijke tijd en ben zeer onder de indruk over de openheid en communicatie van de devs.
Eindelijk aan een betakey gekomen, iemand die me kan vertellen of dit spel baat heeft bij installatie op een ssd?
[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 09-10-2012 19:45 ]
Verwijderd
volgens mij prevaleert installatie toch altijd op de SSD ipv een normale HDD ?
Heb hem zelf in ieder geval op de SSD en hij loopt heel erg soepeltjes , dus als je de ruimte hebt zou ik het zeker doen
Heb hem zelf in ieder geval op de SSD en hij loopt heel erg soepeltjes , dus als je de ruimte hebt zou ik het zeker doen
SSD zal alleen maar de laadtijden verkorten, je krijgt er geen fps meer van.
Ondanks dat ik nog 200GB vrij heb op mijn SSD staan alle games nog op de HDD
Maar dat is meer luiheid...
Ondanks dat ik nog 200GB vrij heb op mijn SSD staan alle games nog op de HDD
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:53:
volgens mij prevaleert installatie toch altijd op de SSD ipv een normale HDD ?
Een gemiddeld spel profiteert niet van een SSD (of ik bij world of tanks nu als eerste ben ingeladen of niet, ik moet toch wachten tot de countdown). Ik heb zelf maar 3 spellen die ik echt niet zonder SSD kan/wil spelen en dat zijn Fallout 3, Fallout NV en Skyrim. De rest staat bij mij inderdaad op de hdd omdat ik het nut er niet van in zie.Redje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:41:
SSD zal alleen maar de laadtijden verkorten, je krijgt er geen fps meer van.
Ondanks dat ik nog 200GB vrij heb op mijn SSD staan alle games nog op de HDD![]()
Ik heb planetside dus ook maar op de HDD gezet. Het spawnen is zo al snel genoeg
Een ander vraagje, ik heb gister 2 uurtjes gespeeld en enkele kills gemaakt ( jeeuj)
Toch voelde ik me voornamelijk zoals dit plaatje beschrijft:
Ik heb geen idee wat ik moet doen, load-out en vehicles spawnen begrijp ik.
Het re-spawnen hoop ik ook onder de knie te krijgen, maar hoe je een gebied verovert of objectives realiseert??? (No f*cking clue)
Heeft iemand toevallig een link naar een goede youtube tutorial voor dit spel?
Thanks a lot John
Verwijderd
heb jij even geluk , SOE heeft net de officiele PS2 Wiki gelanceerd. check hem hier : http://planetside.wikia.com/wiki/PlanetSide_2_Wiki
Misschien heb je hier ook wat aan:
http://forums.station.son...d-summary-25-09-12.23988/
http://forums.station.son...d-summary-25-09-12.23988/
Hierbij nog een Beta key voor iemand die interesse heeft
6T2Z-6NRZ-CD7P-9XAX-TR4N
En hij is weg.
6T2Z-6NRZ-CD7P-9XAX-TR4N
En hij is weg.
[ Voor 11% gewijzigd door LeonNL87 op 11-10-2012 13:27 ]
Heel erg bedankt! Erg benieuwd hoe het speelt.LeonNL87 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:57:
Hierbij nog een Beta key voor iemand die interesse heeft![]()
6T2Z-6NRZ-CD7P-9XAX-TR4N
Gaan de updates bij dit spel met ruim 2 gb per keer?
Het is heel verschillend, maar gemiddeld wel 2Gb gok ik. Maar ik heb er ook eentje voorbij zien komen van 500Kb (qua installeren weet ik niet wat die aan het doen was, dat duurde een partij lang...)eL_Jay schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:25:
Gaan de updates bij dit spel met ruim 2 gb per keer?
Super! Nu heb ik een key direct aan mijn Sony Station account toegevoegd (dus zonder de redeem button) en kan ik nergens een download linkje vinden.. Heeft iemand dat voor me?
Edit: Laat maar, ik kreeg een mailtje
Edit: Laat maar, ik kreeg een mailtje
[ Voor 11% gewijzigd door ResuCigam op 11-10-2012 15:07 ]
Thanks voor de tip.PredNL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:21:
Eurogamer heeft 2000 beta keys gekregen om uit delen! Grijp je kans!
Klik
Frapanste is wel dat ik nu al de tweede 2,3 GB update van vandaag heb:Sdennisvalk schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:39:
[...]
Het is heel verschillend, maar gemiddeld wel 2Gb gok ik. Maar ik heb er ook eentje voorbij zien komen van 500Kb (qua installeren weet ik niet wat die aan het doen was, dat duurde een partij lang...)
Vraag me ook af waar hij die data heen schrijft aangezien de map PS niet groter wordt:S
[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 11-10-2012 17:01 ]
Net een key verkregen via @Terran_Republic / terran-republic.com ff downloaden en spelen maar!
Thnx! Ik heb me even voorgesteld, ben benieuwd.
http://hawvie.deviantart.com/
Iemand nog tips om bij een vaste outfit binnen te komen?
Single-en werkt namelijk nauwelijks (hoewel ik gister in mijn eentje een base heb gecapt
)
Single-en werkt namelijk nauwelijks (hoewel ik gister in mijn eentje een base heb gecapt
Verwijderd
Beste gewoon een post maken in de outfit recruitment sectie op de officiële forums hier:eL_Jay schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:29:
Iemand nog tips om bij een vaste outfit binnen te komen?
Single-en werkt namelijk nauwelijks (hoewel ik gister in mijn eentje een base heb gecapt)
http://forums.station.son...ums/outfit-recruiting.15/
Of als je TR speelt even bij ons kijken op www.outcasters.net (ps1 outfit sinds 2003 en nu actief in ps2).
Over het algemeen 1 - 2 volle squads op een avond atm.
Is het misschien een idee om een Tweakers Beta Outfit te maken? Dan kunnen we het spel samen verkennen.
Dat vind ik wel een strak plan!ResuCigam schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:
Is het misschien een idee om een Tweakers Beta Outfit te maken? Dan kunnen we het spel samen verkennen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Probleem is hiermee dat niet iedereen in dezelfde faction zit.ResuCigam schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:
Dan maken we toch voor de gezelligheid een manneke aan in dezelfde fractie? Dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik kom hier vanavond als ik thuis ben nog wel op terug
als je het topic terug leest, zie je dat de meeste tweakers bij goonbrigade.com zitten. Annimo (of eerder aantal) tweakers wat intresse heeft in planetside2 is minimaal. In mijn beleving te weinig om een zinnige outfit te maken. Maar wat houdt je tegen om die zelf op te zettenResuCigam schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:
lol; 800 members, en dan maar 1-2 volle squads :x wij werken naar de 100 members toe, maar hebben iedere avond tenminste 1-2 squads met 700 man minderVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:24:
Of als je TR speelt even bij ons kijken op www.outcasters.net (ps1 outfit sinds 2003 en nu actief in ps2).
Over het algemeen 1 - 2 volle squads op een avond atm.
[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 12-10-2012 13:53 ]
Jammer, voor een leuke tweakers outfit zou ik me wel enlisten ongeacht de gekozen factie
[ Voor 52% gewijzigd door eL_Jay op 12-10-2012 13:51 ]
In Plantside 2 heb ik ook geen interesse.himlims_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:50:
[...]
Annimo (of eerder aantal) tweakers wat intresse heeft in plantside2 is minimaal.
Verwijderd
Door de jaren heen komen en gaan mensen he[...]
lol; 800 members, en dan maar 1-2 volle squads :x wij werken naar de 100 members toe, maar hebben iedere avond tenminste 1-2 squads met 700 man minderEn op zaterdag een platoon
Hoeveel mensen heb je nodig om iets zinnigs te kunnen bereiken? Ik moet helaas nog even wat tekenwerk doen voor de baas, maar ik kan over een uurtje of wat voor het eerst het spel aanslingeren
ligt helemaal aan je doel. Wil je the crown pakken met 10 man, vergeet dat maar. Maar north-zurvan gaat bijvoorbeeld makkelijk(er).Firestorm schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:17:
Hoeveel mensen heb je nodig om iets zinnigs te kunnen bereiken? Ik moet helaas nog even wat tekenwerk doen voor de baas, maar ik kan over een uurtje of wat voor het eerst het spel aanslingeren
Wil je het goed/serieus doen zul je verschillende squads/groepen nodig hebben. Tank divisie, air squadron, aantal specialisten etc. Maar belangrijkste is goede leiders
Misschien is het toch wel mogelijk om een outfit op te zetten. Het hoeft geen groot team te zijn, maar Tweakers kunnen dan wel eenvoudig samen spelen.
De factie maakt mij dan ook niet uit.
Mee eens, zolang we maar eens samen kunnen rondrennen met NL voicechat erbij maakt het toch helemaal niet uit of er 5 man online zijn of 50Xephasis schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:09:
Misschien is het toch wel mogelijk om een outfit op te zetten. Het hoeft geen groot team te zijn, maar Tweakers kunnen dan wel eenvoudig samen spelen.
ik heb in ieder geval de beschikking over een teamspeak server met voldoende capaciteit, zal de eigenaar vragen of er een ps2 kanaal gemaakt kan worden
Ik heb het nog niet geprobeerd maar er zit outfit/squad/area voicechat in de game!
Ik zal over een dik uur eens kijken
Mochten er nog mensen een NL fun guild willen joinen, stuur me een PM
We zijn NC op de EU server btw
Ik zal over een dik uur eens kijken
Mochten er nog mensen een NL fun guild willen joinen, stuur me een PM
[ Voor 50% gewijzigd door ResuCigam op 12-10-2012 21:04 ]
De Planetside 2 beta is daadwerkelijk een beta, enorm buggy. Al mijn speel sessies na een week spelen zijn geëindigd door bugs, als het niet een compleet vastgelopen computer is (iets wat eigenlijk alleen gebeurt bij PS2), dan is het wel een game crash of kan ik niet langer gebruik maken van mijn wapens...
Het is best aardig, maar mijn k/d ratio is extreem laag ;-)
Het is best aardig, maar mijn k/d ratio is extreem laag ;-)
Hm zitten inderdaad nog wel wat bugjes in. Mijn rocketpack valt regelmatig uit. Maar verder wel geinig spel.. Username is HawVie op Eurydome.
[ Voor 12% gewijzigd door HawVer op 13-10-2012 20:46 ]
Daar heb ik ook last van en dan vooral met de Icarus pack. Meestal switch ik dan maar naar de normale, die werken wat beter.HawVer schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:36:
Hm zitten inderdaad nog wel wat bugjes in. Mijn rocketpack valt regelmatig uit. Maar verder wel geinig spel.. Username is HawVie op Eurydome.
Verwijderd
heeft iemand nog een Beta key over
? binnen!!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 21:55 ]
Tips
How to get a beta key?
1 / TWITTER! Follow this people:
https://twitter.com/planetside2
https://twitter.com/mhigby
https://twitter.com/PurrfectStorm
https://twitter.com/PS_TRay
They are giving them away by tweets or you have to re-tweet a tweet. Sometimes they as just to DM them!
Also some tips for getting one:
- Tweet frequently! They're getting a lot of tweets so you won't stand out if you'll send only one!
- Be creative! Make something cool with paint of Photoshop! You don't have to be Picasso, any effort is appreciated! Also a creative tweet is a good way to get a key (I asked 'Do or dare?' and got a response back!)
- Just respond when they ask a question or ask for your opinion. That's how I got my key!
- Patience! When you're not getting any response, try again later! I responded when it was morning in the US and got a key!
2 / Planetside Universe Forums
One of the best forums with regards to Planetside! Sometimes people post they have PS2 Beta keys in this threads:
http://www.planetside-universe.com/forum...y.php?f=65
http://www.planetside-universe.com/forum...y.php?f=76
Gistermorgen via de mail ook een beta invite mogen ontvangen. Paar uurtje gespeeld en je rolt er vrij snel in. Het is even uitzoeken hoe het werkt met certs en het spawnen van voertuigen/ uitrusting, maar het knallen ging in ieder geval al prima.
Merkte wel dat het bij bepaalde gebieden (met name basissen) echt takkedruk is en je in nauwe doorgangen meer bezig bent om je team te ontwijken dan de enemy te doden. Had aan het einde van de dag dan ook een weapon lock aan mijn broek, doordat iedereen vooraan wilt staan en daardoor rustig door jouw line of fire loopt. Maar dat even los daarvan, na een paar uurtjes spelen, vind ik het wel interessant en ga zeker nog wat meer spelen!
Merkte wel dat het bij bepaalde gebieden (met name basissen) echt takkedruk is en je in nauwe doorgangen meer bezig bent om je team te ontwijken dan de enemy te doden. Had aan het einde van de dag dan ook een weapon lock aan mijn broek, doordat iedereen vooraan wilt staan en daardoor rustig door jouw line of fire loopt. Maar dat even los daarvan, na een paar uurtjes spelen, vind ik het wel interessant en ga zeker nog wat meer spelen!
Heb ik ook steeds meer last van ja, dat je aan het schieten bent en dan loopt er een teammate voor je neus door (gebeurt ook wel eens andersom hoor hahamicrooo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:32:
Gistermorgen via de mail ook een beta invite mogen ontvangen. Paar uurtje gespeeld en je rolt er vrij snel in. Het is even uitzoeken hoe het werkt met certs en het spawnen van voertuigen/ uitrusting, maar het knallen ging in ieder geval al prima.
Game krijgt donderdag een releasedate op SOE live! Inclusief een sneak peak van een nieuw continent (game krijgt 3 continenten bij launch) en meer info over wat ze na de release willen gaan maken.
Vreemd hoor, kreeg ik vorige week een mailtje dat ik in beta zit, is mijn account daar niet voor geactiveerd. Krijg ik gisteren wel een buddy beta key en nadat ik deze had in gegeven werd m'n beta account eindelijk actief.
Shuttle st20g5
Verwijderd
ze kondigen aankomende donderdag de release date aan als ik dit bericht moet geloven :
http://massively.joystiq....-announced-this-thursday/
http://massively.joystiq....-announced-this-thursday/
Ben (nog) niet heel erg wild van het spel so far.
2005 willen hun graphics terug, om mee te beginnen. Ik begrijp ook niet goed hoe een bak die BF3 op 60fps draait, dit spel op maar 20 fps weet te draaien (AMD X6 1090, 5770, 8gb). Wellicht dat dat later beter gaat worden, maar de combinatie van low-budget graphics met slechte performance geeft geen beste spel-ervaring so far.
Ook de interface van het menu, het spawnen e.d....allemaal zo clunky. Dat kan toch veel makkelijker allemaal jongens.
T' voelt gewoon aan als een crappy port van een console so far. Ik ga t' nog een beetje proberen omdat ik benieuwd ben of de upgrades een andere spelervaring geven (huidige wapens van infantry hebben allemaal sloten met hits nodig voor iemand neer gaat...).
2005 willen hun graphics terug, om mee te beginnen. Ik begrijp ook niet goed hoe een bak die BF3 op 60fps draait, dit spel op maar 20 fps weet te draaien (AMD X6 1090, 5770, 8gb). Wellicht dat dat later beter gaat worden, maar de combinatie van low-budget graphics met slechte performance geeft geen beste spel-ervaring so far.
Ook de interface van het menu, het spawnen e.d....allemaal zo clunky. Dat kan toch veel makkelijker allemaal jongens.
T' voelt gewoon aan als een crappy port van een console so far. Ik ga t' nog een beetje proberen omdat ik benieuwd ben of de upgrades een andere spelervaring geven (huidige wapens van infantry hebben allemaal sloten met hits nodig voor iemand neer gaat...).
Heb jij hem op low staat ofzo? Game ziet er erg goed uit imo. En een port van een console? Haha wat?!majic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:41:
Ben (nog) niet heel erg wild van het spel so far.
[ Voor 13% gewijzigd door bjorntju op 17-10-2012 00:47 ]
Ik ben het wel eens met majic als het gaat om de menu's. Het werkt allemaal wel, alleen optimaal is het niet. Het gebeurt regelmatig dat ik wil deployen en dat ik 10 seconden zit te wachten voordat ie daadwerkelijk deployd. Op een aantal plekken kun je niet terug in het menu. En als je de eerste keer inlogt sla je dat hele menu over. Overigens vind ik de gameplay wel top.
Verwijderd
er zitten nog een hoop performance updates in de lijn. Verder ben ik echt blij met de aangekondige gameplay updates. minder kat en muis en meer grote georganiseerde gevechten op die manier denk ik...
ik ondervindt af en toe ook wel problemen, maar ze hebben het al 100 keer gezegd , het is een ECHTE BETA en geen free trail / reclame 3 weken voor release. ze luisteren in iedergeval naar de community , dus totdat de beta over is zal je mij niet horen over zeuren over de bugs en ctd's ( ja , die heb ik ook
).
ik ondervindt af en toe ook wel problemen, maar ze hebben het al 100 keer gezegd , het is een ECHTE BETA en geen free trail / reclame 3 weken voor release. ze luisteren in iedergeval naar de community , dus totdat de beta over is zal je mij niet horen over zeuren over de bugs en ctd's ( ja , die heb ik ook
Imho, maar een 'echte beta' hoor je dan niet al meteen te proberen te verkopen, dat doe je pas moment dat het allemaal wat 'stabieler' is gemaakt ipv in huidige vorm.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:01:
ik ondervindt af en toe ook wel problemen, maar ze hebben het al 100 keer gezegd , het is een ECHTE BETA en geen free trail / reclame 3 weken voor release. ze luisteren in iedergeval naar de community , dus totdat de beta over is zal je mij niet horen over zeuren over de bugs en ctd's ( ja , die heb ik ook).
Verwijderd
Wat valt er te verkopen ? het spel wordt free to play. tuurlijk is er de alpha package , maar eerlijk is eerlijk er zit niets in dat je niet kunt verdienen door tijd in het spel te steken (op cosmetische items na). en je krijgt er $40 dollar station cash voor terug.
SOE heeft er alle belang bij om goed naar de community te luisteren. Ze kunnen het spel maken of breken, en Planetside heeft gewoon al een hele grote fanbase vanuit PS1 die ze echt niet in het harnas willen jagen. dat gezegd hebbende zeggen ze zelf dat het niet een vervolg is op PS1 en dat er serieus ook rekening wordt gehouden met de nieuwe spelers.
SOE heeft er alle belang bij om goed naar de community te luisteren. Ze kunnen het spel maken of breken, en Planetside heeft gewoon al een hele grote fanbase vanuit PS1 die ze echt niet in het harnas willen jagen. dat gezegd hebbende zeggen ze zelf dat het niet een vervolg is op PS1 en dat er serieus ook rekening wordt gehouden met de nieuwe spelers.
Je hoeft het ook niet te kopen he.SinergyX schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Imho, maar een 'echte beta' hoor je dan niet al meteen te proberen te verkopen, dat doe je pas moment dat het allemaal wat 'stabieler' is gemaakt ipv in huidige vorm.
Er zijn mensen, zoals ik, die dit een supervet project vinden en het financieel willen ondersteunen. Zijn er problemen, ja legio... maar anders als bijvoorbeeld DICE is men echt serieus aan het werk om dit een supervette game te maken en ik denk dat ze dit uiteindelijk gaat lukken.
Bevalt het je niet, dan koop vooral niks en speel vooral niet.
Anders dan DICE staat SOE in een iets ander daglicht bekend, SWG of Matrix mischien?Jesh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:19:
Je hoeft het ook niet te kopen he.
Er zijn mensen, zoals ik, die dit een supervet project vinden en het financieel willen ondersteunen. Zijn er problemen, ja legio... maar anders als bijvoorbeeld DICE is men echt serieus aan het werk om dit een supervette game te maken en ik denk dat ze dit uiteindelijk gaat lukken.
Bevalt het je niet, dan koop vooral niks en speel vooral niet.
Ik kocht, beviel me niet, en heb m'n geld terug, zo makkelijk was het dan ook weer
Verwijderd
Ik ben ook een beetje teleurgesteld door de performance maar dit zal vast te maken hebben met mijn wat verouderde systeem.
In Bf3 haal ik met alles op high gemiddeld 50 fps maar in planetside 2 mag ik al blij zijn met 20 fps op low.
Specs :
Amd phenom x6 1055pt 2.8 ghz
8 gb ram
ati radeon 5770 HD 1 gb
Dus toch denk ik maar een tijd voor wat upgrades denk ik
In Bf3 haal ik met alles op high gemiddeld 50 fps maar in planetside 2 mag ik al blij zijn met 20 fps op low.
Specs :
Amd phenom x6 1055pt 2.8 ghz
8 gb ram
ati radeon 5770 HD 1 gb
Dus toch denk ik maar een tijd voor wat upgrades denk ik
Ja, want dat ze niet zo'n goed verleden hebben betekent niet dat ze geen goede games meer kunnen maken. En aan jou reactie te zien wist je dit al, dus als je dat zo dwars zat waarom ''kocht'' je de game dan? Als je zo graag in de beta wilde spelen zonder geld te betalen (en over geld betalen gesproken, je betaalt eigenlijk gewoon voor 4000 SC en je krijgt daar beta access en wat andere extra's gratis bij) had je ook via twitter een key kunnen bemachtigen wat volgens mij nu wel aardig goed gaat.SinergyX schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:40:
[...]
Anders dan DICE staat SOE in een iets ander daglicht bekend, SWG of Matrix mischien?
Ik kocht, beviel me niet, en heb m'n geld terug, zo makkelijk was het dan ook weer
[ Voor 33% gewijzigd door bjorntju op 17-10-2012 19:05 ]
ik hoorde dat we maandag een release datum gaan krijgen op de Sony event 2012 ?
maar moeten ze er niet eens voor zorgen dat de game stabiel loopt ?
want BF3 met een fps van 100+ en dan Planetside 2 met 40 frames moeten spelen is wel slecht gemaakt.
maar moeten ze er niet eens voor zorgen dat de game stabiel loopt ?
want BF3 met een fps van 100+ en dan Planetside 2 met 40 frames moeten spelen is wel slecht gemaakt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb al genoeg betakeys, had erder verwacht met zulke 'grote' updates elke keer dat het iets rapper zou gaan mbt de game zelf en dat je met SC iets meer wapens kon kopen om te zien hoe die zijn (want man man, wat zijn die dingen standaard qua geluid en settings).bjorntju schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:02:
Ja, want dat ze niet zo'n goed verleden hebben betekent niet dat ze geen goede games meer kunnen maken. En aan jou reactie te zien wist je dit al, dus als je dat zo dwars zat waarom ''kocht'' je de game dan? Als je zo graag in de beta wilde spelen zonder geld te betalen (en over geld betalen gesproken, je betaalt eigenlijk gewoon voor 4000 SC en je krijgt daar beta access en wat andere extra's gratis bij) had je ook via twitter een key kunnen bemachtigen wat volgens mij nu wel aardig goed gaat.
Daarnaast annuleerde ik eerder om de settings zelf, de TTK, principe van basis-pikken, algemene setup, nog niet eens om de bugs zelf (want dat is een lijst).
En mischien tegen de tijd ooit dat ze gaan releasen, is het allemaal beter. Tot die tijd speel ik wel games die wel stabiel lopen.
Voor de liefhebbers van betakeys:
DJGD-RAER-TPFN-49RN-HGK2
AT4T-RM39-HFZ3-NP3P-JE7D
9JA4-RT76-A6XR-HJCA-7K6E
Vrienden in de directe omgeving wilden ze niet hebben
Laat wel even weten als je er eentje wegpakt
DJGD-RAER-TPFN-49RN-HGK2
AT4T-RM39-HFZ3-NP3P-JE7D
9JA4-RT76-A6XR-HJCA-7K6E
Vrienden in de directe omgeving wilden ze niet hebben
Ik heb de onderste meegenomen erg bedankt.Bilderbeek schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:03:
DJGD-RAER-TPFN-49RN-HGK2
AT4T-RM39-HFZ3-NP3P-JE7D
9JA4-RT76-A6XR-HJCA-7K6E
Vrienden in de directe omgeving wilden ze niet hebbenLaat wel even weten als je er eentje wegpakt
Mooi spel, vind het alleen wat jammer dat je niet altijd de class/faction combi kan maken die jij wilt. Ik speel het liefst sniper met de Vanu maar die heeft echt een gigantisch nadeel omdat (iig het starter wapen) niet zo'n groot bereik/dmg output heeft op langere afstanden.
en ik de 2deBilderbeek schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:03:
DJGD-RAER-TPFN-49RN-HGK2
AT4T-RM39-HFZ3-NP3P-JE7D
9JA4-RT76-A6XR-HJCA-7K6E
Vrienden in de directe omgeving wilden ze niet hebbenLaat wel even weten als je er eentje wegpakt
heel er bedankt!
Verwijderd
Ik heb de eerste genomen. Hartelijk bedankt.
Bilderbeek schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:03:
DJGD-RAER-TPFN-49RN-HGK2
AT4T-RM39-HFZ3-NP3P-JE7D
9JA4-RT76-A6XR-HJCA-7K6E
20 november dus, mogen ze nog wel even aan de bak.
Yup. Hopelijk kunnen ze de game nog goed optimaliseren voor die datum want het draait nog niet allemaal 100%.
Wat meer info van de stream:
YouTube: We're at War - Planetside 2 Machinima
En de reveal van Amerish:
YouTube: SOE Live 2012 PlanetSide 2 Reveal: Amerish
Wat meer info van de stream:
En deze (fanmade) trailer lieten ze ook zien op de stream, echt heel tof gemaakt!They can't really test it without all of us, so keep up the feedback
Name Reservations are in. You need to purchase Alpha Squad
Alpha squad goes off sale on November 15th
FNO is awesome and shows off outfits
If you want to be featured, talk to maggie
Game is community driven. They want to give us tools to make videos
Shout out to twitch streams. They watch a whole bunch of streams and really like watching the streamers
Game will never be 'finished'. They will add more things for the years to come
Smed will say Release date
Amerish Coming soon. Screenshots of concept art.
Amerish will be released before launch
Post Launch: Searhus, Oshur, Hossin
Buggies are coming back. Snowmobils. Snowcat version of sunderer.
Outfit Functionality. Outfit Uniforms, Specialization, Decals, Recruitment
Outfit Advancement, your members get something for being part of your outfit.
Player owned bases. You design and make your own bases. Others can destroy them
Tournament Stuff - 'Not this year'
Release Date 11 -20 -2012
YouTube: We're at War - Planetside 2 Machinima
En de reveal van Amerish:
YouTube: SOE Live 2012 PlanetSide 2 Reveal: Amerish
[ Voor 5% gewijzigd door bjorntju op 19-10-2012 15:09 ]
N.a.v. de berichten toch even mijn mailtjes goed bekeken en warempel, ook ik heb een extra key.
First come, first serve :
FC2K-DMTG-3DEZ-HC32-DHEG
Graag melden als je hem gebruikt hebt
First come, first serve :
FC2K-DMTG-3DEZ-HC32-DHEG
Graag melden als je hem gebruikt hebt
Ik helemaal blij proberen en aacount te maken met bovenstaande key.... Dat kan dus niet, is al gebruikt

Bedankt voor het delen, helaas heeft degene die hem gebruikt heeft dit niet gemeld!
Bedankt voor het delen, helaas heeft degene die hem gebruikt heeft dit niet gemeld!
Verwijderd
Voor zij die nog een key wensen
CFKZ-PM2M-3RNT-PT6D-FRTK
9TAZ-7CGZ-9AN2-7ATC-MRPZ
72P4-MRRT-JRJH-FDDC-KGK6
GD4A-T32J-K7DH-7X7J-MZKD
All Gone ...
CFKZ-PM2M-3RNT-PT6D-FRTK
9TAZ-7CGZ-9AN2-7ATC-MRPZ
72P4-MRRT-JRJH-FDDC-KGK6
GD4A-T32J-K7DH-7X7J-MZKD
All Gone ...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 20:23 ]
@himlims_ Ik weet het
Maar ik hals over kop proberen die code in te voeren (welke er natuurlijk al een paar uur op stond) en dan wil het niet, das natuurlijk altijd jammer
@Daverock: Bedankt! Ik heb de 1e code gebruikt
@Daverock: Bedankt! Ik heb de 1e code gebruikt
thanks ik dibs de 2e!Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:52:
Voor zij die nog een key wensen
CFKZ-PM2M-3RNT-PT6D-FRTK
9TAZ-7CGZ-9AN2-7ATC-MRPZ
72P4-MRRT-JRJH-FDDC-KGK6
GD4A-T32J-K7DH-7X7J-MZKD
edit 2e is al door iemand gebruikt dan pak ik de derde wel...
en nog een keer edit... 3e is ook al gebruikt 4e werkte voor mij wel.
meld het volgende keer ff als je er eentje pakt aub
anyway bedankt Daverock!!
[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-10-2012 15:19 ]
Battle.net Spud#2543
Jongens, zoals gemeld. Dit forum is publiek toegankelijk. Je hebt geen account nodig. Dus je kan wel dingen neerzetten als meld het als je er 1 pakt. Maar dat is natuurlijk volledig nutteloos. Als je keys neerplempt kan en mag iedereen ze zomaar gebruiken. Ook mensen die gewoon dagelijkse allerlei fora afgaan om een key te scoren (heb ik ook vaak genoeg gedaan, zelfde als hier. Mensen posten keys op een voor mij verder totaal onbekend forum, ik pak een key kom verder nooit meer terug maar zit wel in de beta!).
EN anders maak een lijstje van tweakers die nog een key willen. Kan je teminste je keys naar tweakers sturen mocht er behoefte aan zijn.
EN anders maak een lijstje van tweakers die nog een key willen. Kan je teminste je keys naar tweakers sturen mocht er behoefte aan zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 21-10-2012 15:26 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tijd voor een betere gfx kaart. Bases gaan opzich wel maar z'n zwevend laboratorium daar heb ik echt te veel fps drops.
Dit topic is gesloten.