[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.187 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Jeuhh... een queue van 45 minuten. Aha dus dat is hun verdienmodel....Dat is geen f2play als ik perse een elite membership nodig heb om binnen de 45 minuten de server op te komen. :x

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
De queue is duidelijk een stresstest situatie en zal hoogstwaarschijnlijk een enkele keer zichtbaar zijn zodra alle servers beschikbaar worden. Op twitter was rond 22:00 al gemeld dat de queue bug is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 11:52
HawVer schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:13:
Jeuhh... een queue van 45 minuten. Aha dus dat is hun verdienmodel....Dat is geen f2play als ik perse een elite membership nodig heb om binnen de 45 minuten de server op te komen. :x
Ook de queue moet getest worden. En er zijn sowieso maar 3 servers in de beta. Dus niet zo mauwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:22
Rudolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:49:
[...]

Ook de queue moet getest worden. En er zijn sowieso maar 3 servers in de beta. Dus niet zo mauwen :+
Ik test die queue wel genoeg ;-) Alleen de estimated time in queue mogen ze wat mij betreft wel weglaten, het is toch onmogelijk om daar een correcte schatting van te doen. In andere mmo's ken ik het ook niet, dan staat er alleen dat je de zoveelste bent in de queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hey Iedereen,

Ik ben zojuist ook begonnen met de beta van Planetside 2. Echter kamp ik met het probleem dat zodra ik het spel opstart de game eruit knalt en ik de melding krijg "Under Maintenance".
Ik kan dit probleem ook nergens gevonden krijgen...... :'(

Tevens vraag ik me af of er veel van de tweakers op EU spelen :)? Wat gebeurd er trouwens als alle continenten zijn overgenomen? Begint het dan weer opnieuw? En hoe zit het met dikke unbalanced servers? Niet dat ik dadelijk een server join waarbij de realiteit 70,20,10 is ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:22
Squishie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:29:
Hey Iedereen,

Ik ben zojuist ook begonnen met de beta van Planetside 2. Echter kamp ik met het probleem dat zodra ik het spel opstart de game eruit knalt en ik de melding krijg "Under Maintenance".
Ik kan dit probleem ook nergens gevonden krijgen...... :'(

Tevens vraag ik me af of er veel van de tweakers op EU spelen :)? Wat gebeurd er trouwens als alle continenten zijn overgenomen? Begint het dan weer opnieuw? En hoe zit het met dikke unbalanced servers? Niet dat ik dadelijk een server join waarbij de realiteit 70,20,10 is ofzo....
Waarschijnlijk zijn de servers nog niet online, als ik het goed gehoord heb zijn de servers ergens tussen 1500 en 2300 online doordeweeks, in het weekeind zijn de tijden iets ruimer.
Naar mijn weten zitten de meeste europeanen ook op een europese server. Qua balance zit het goed, ik heb nog geen enkele partij ooit hoger dan 37% zien komen. Op het moment dat het verschil tussen partijen te groot wordt krijgen partijen met een lagere aanwezigheid een XP bonus en een resource bonus, dat zie ik maar weinig gebeuren.

Qua het overnemen van continenten: het is onmogelijk een heel continent over te nemen, aangezien de warpgates niet zijn over te nemen. Het is voor één partij redelijk onmogelijk denk ik om een heel continent te veroveren. Als dat al lukt, moeten ze er ook nog voor zorgen dat de andere partijen niet uit de warpgates kunnen komen. Met 2000 man per continent lijkt dit mij redelijk onmogelijk.

Veel plezier, het spel is even wennen aan het begin en heeft een redelijke leercurve omdat er eigenlijk geen leesmateriaal aanwezig is voor 'startenden'. Als je daar doorheen bent, wat redelijk snel gaat, is het echt een waanzinnige game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ben benieuwd hoe lang ik dit spel leuk ga vinden. Denk dat ik op een gegeven moment een been there done that gevoel heb. Ben benieuwd hoe soe het spel voor langere tijd interessant blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-02 15:14
Tja, dat was een kwestie van tijd....
Aah, hags,,,,, ja die was er mee bezig... de rest is nog niet zover.

Probleem met de games is dat ze engines hergebruiken, na van loop van tijd is alles bekend over de engines en is het vrij makkelijk om een cheat voor een nieuw spel te ontwikkelen.

Neem maar War Z , gebruikt dezelfde engine als hun voorgaande game, en inter is bijna alles hetzelfde... inclusief de gebruikte memory encryptie... Dat is gewoon vragen om problemen.

Hopelijk gaat het niet zo snel met planetside 2, mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Het is ook echt niet ingewikkeld. Een aantal games zijn helemaal niet beschermd. Deze gast doet op youtube uit de doeken hoe je van begin tot einde een aimbot in elkaar kunt draaien.

YouTube: Fleep Hacks

De enige fatsoenlijke oplossing is denk ik door op de servers te controleren op opvallend gedrag. Ik hoop dat dat in planetside 2 ook komt, zodat we geen last krijgen van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Kan iemand mij uitleggen wat precies de speeltijden zijn?

Ik wou net gaan spelen, maar alle servers waren down. Ik snap de conversie qua tijd niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00
op de forums staan de tijden gewoon hoor, CEST is onze tijd
in het weekend vanaf 11:00 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Bramster schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:12:
op de forums staan de tijden gewoon hoor, CEST is onze tijd
in het weekend vanaf 11:00 dus...
Ik ga altijd uit van GMT+1(+2) dus vond het gewoon verwarrend.

:) thanks voor je reactie though. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Hoe is die Engineer class in dit spel? Ik speelde vroeger vaak "Infantry" (ook van SOE) en had altijd veel plezier met mijn Engie.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik vind engineer een leuke class. Afgelopen weekend nog gespeeld. XP stroomt in aardig tempo binnen vanwege de ammo en de repairs die je doet. Daarnaast kun je gebruik maken van een turret, die behoorlijk krachtig is en effectief tegen andere infantry.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.zath.co.uk/wp-content/uploads/2012/06/planetside-2-vanu-engineer-590x331.jpg

Certificates die je spendeert aan je carbine zijn ook bruikbaar als medic en light assault. Wat ik persoonlijk een plus vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
HawVer schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:51:
Ik vind engineer een leuke class. Afgelopen weekend nog gespeeld. XP stroomt in aardig tempo binnen vanwege de ammo en de repairs die je doet. Daarnaast kun je gebruik maken van een turret, die behoorlijk krachtig is en effectief tegen andere infantry.

[afbeelding]

Certificates die je spendeert aan je carbine zijn ook bruikbaar als medic en light assault. Wat ik persoonlijk een plus vind.
Dat is inderdaad een mooi voordeel - en die turrets was iets waar ik curieus voor was. :D
Hoe zit dat met die turret placements? Moet je daar bepaalde materialen voor hebben? Of kan je altijd 1 in het veld hebben?
Mischien binnenkort die Alpha pack toch aanschaffen, maar ik heb een beetje schrik dat die Europese versie (ProSieben?) gaat sucken vergeleken met de US (SOE zelf) versie, met belachelijk hoge prijzen of zo in vergelijking... =/

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de performance trouwens alweer beter geworden ? ik was er toen mee gekapt omdat mijn performance echt 1-5 FPS gedurende drukkere zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:52:
is de performance trouwens alweer beter geworden ? ik was er toen mee gekapt omdat mijn performance echt 1-5 FPS gedurende drukkere zones.
die is wel wat stabieler geworden in drukke omgevingen (met mijn setup; 15-20fps .... :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx zal hem denk ik wel weer ff rechecken... ben wel aan een nieuwe pc toe maar stel dat nog liever eventjes uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Kreeg gisteren wel een beetje een kick. We waren een base aan het cappen, maar we kwamen er niet doorheen. Onze sunderer werd flink gesloopt dus alle engi's de sunderer repareren. Bijna dood toen kwamen er een stuk of 5 tanks binnen rijden en konden we toch de basis nog innemen. Gaf een voldaan gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Net ook een heerlijk rondje gedaan. Base cappen, hop naar de volgende. Echt wel beter om in een goede squad te zitten. Sommige punten flink om knokken. Maar omdat je samenwerkt gaat het vele malen beter. Vraagje, zitten hier ook mensen in een outfit? Must of niet?

Vraagje 2, komt er ook een character wipe als het spel gereleased wordt?

[ Voor 12% gewijzigd door HawVer op 29-10-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
[b][message=39193354,noline]Vraagje 2, komt er ook een character wipe als het spel gereleased wordt?
Ik ben er vrij zeker van dat ze inderdaad alles gaan wissen voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KnightX schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat ze inderdaad alles gaan wissen voor de release.
100% ! ~rond 20-november kun je jouw spelernaam registreren! de 20ste gaat de game live en wordt de shit gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
16 november is de laatste dag van de beta en wordt de boel gewiped, 20ste gaat het live.... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Bramster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:36:
16 november is de laatste dag van de beta en wordt de boel gewiped, 20ste gaat het live.... ben benieuwd
Ai, het spel voelt mijns inziens nog niet af, ik heb namelijk nog steeds rare clipping glitches zodat ik ineens een pijpleiding zit waar ik niet uit kan (leuk als dat net in dat leven gebeurd dat je de MAX koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

eL_Jay schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Ai, het spel voelt mijns inziens nog niet af, ik heb namelijk nog steeds rare clipping glitches zodat ik ineens een pijpleiding zit waar ik niet uit kan (leuk als dat net in dat leven gebeurd dat je de MAX koopt)
check ook dit:

YouTube: Planetside 2 Critique. What's wrong with it so far?

vandaag ook weer tijdje zitten spelen, veel graphics glitches, textures die weg vallen etc.
ook had ik op gegeven moment bug dat je niet kan respawnen, je ziet jezelf dood liggen, meer niet.

Hoop echt oprecht dat ze een build klaar hebben liggen die wel bug vrij is, want met de huidige gaan ze geen grote playerbase op kunnen bouwen.

Wat erg zonde is, want met 10 tanks, aantal sunderers en zooi soldaten oprukken naar een basis is echt erg vet om te zien/deel vanuit te maken

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Incoming wall of text. :P

Het filmpje van totalbiscuit moet je met een flinke korrel zout nemen. Het filmpje is nogal doorspekt van smaak en ervaringen met planetside 1.

Bijvoorbeeld planetside 1 had een gunner en een bestuurder, waar hij blijkbaar fan van is. Maar wat is er nou leuk aan het besturen van de tank? Ik vind juist meer tanks leuker.

Daarnaast klaagt hij over de performance . Hij kan zich niet vermaken met een game die een fps heeft die minder is dan 60. Hoe realistisch is dat bij een mmofps? Daarnaast moet je features opgeven voor een betere (high end) performance? Ik hoop het niet.

Volgend punt is dat AA te sterk is. Tegenargument is dat juist air en ground met elkaar moeten samenwerken. Zorg ervoor dat de turrets als eerste weg zijn en laat dan pas je vliegtuigen aanvliegen. Dit stimuleert teamwork en lijkt mij juist een sterk punt.

Daarna gaat hij verder over teamwork en dat deze versie van planetside alleen spelende mensen lijkt te stimuleren. Wat imho niet strookt met zijn voorgaande opmerking over AA.

Verder gaat hij in op hotspots en de manier waarop er over de hotspots gecommuniceerd wordt. Ik heb planetside 1 niet gespeeld maar ik ben er toch uitgekomen. Ok, een kleine tutorial of uitleg zou niet verkeerd zijn, maar dat maakt het spel niet meteen slecht.

Verder over dat er geen endgame content is, of dat het spel nooit afloopt. Elke keer dat je een basis verovert heb je gewonnen? Hij wil graag dat een continent het eigendom wordt van een faction, Een planetside 1 ervaring wat ik zelf geen toegevoegde waarde vind. De warp spanpoints vind ik juist sterk, je hebt als faction nog kansen om terug te komen. Wat is er leuk aan een continent die gelockt is??

Daarnaast f2p model. De deuren gaan open en er komen veel problemen... euh, doemdenker. Battlefield heroes wat ook f2p en liep prima. Had ook maar enkele maps. Nogal een schot n de lucht.

Verder noemt hij de hoeveelheid bugs een probleem. De berichten van de developers zijn dat er hard aan gewerkt wordt.. De hoeveelheid werk die er in wordt gestoken en de manier waarop ze naar de community luisteren zijn goede signalen dat ze ook daadwerkelijk opgelost worden.

Eén capture point per base.... niet goed.. Teveel zergs van de players die daar toch blijven spawnen...

Teveel sunderers.. right, dat tactical teamplay waarmee je vorige punt kan oplossen?

Zo kan ik nog wel doorgaan... Mijn punt is dat cynical brit iets te cynical is? Ik heb veel leuke filmpjes van hem gezien, maar hier hoor ik cynisch conservatief gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:54
Niet helemaal met je eens op een aantal punten.
HawVer schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:49:
Incoming wall of text. :P

Het filmpje van totalbiscuit moet je met een flinke korrel zout nemen. Het filmpje is nogal doorspekt van smaak en ervaringen met planetside 1.

Bijvoorbeeld planetside 1 had een gunner en een bestuurder, waar hij blijkbaar fan van is. Maar wat is er nou leuk aan het besturen van de tank? Ik vind juist meer tanks leuker.
Het aantal man dat nodig is om een voertuig effectief te besturen is wel zeker van belang. Hoewel ik helaas nog geen planetside 2 heb kunnen spelen en dus niet weet of battletanks daadwerkelijk een groot probleem zijn, is het wel zo dat dit een effectief middel kans zijn om de balans in het spel aan te passen. Wanneer bijvoorbeeld de battletank een extra persoon zou vereisen om effectief in te zetten, zal de balans zich verschuiven naar lichtere voertuigen. Nogmaals, ik weet niet hoe de balans op het moment is.
Daarnaast klaagt hij over de performance . Hij kan zich niet vermaken met een game die een fps heeft die minder is dan 60. Hoe realistisch is dat bij een mmofps? Daarnaast moet je features opgeven voor een betere (high end) performance? Ik hoop het niet.
Ik snap niet dat je hier zo makkelijk over denkt. Performance is in een FPS een van de belangrijkste punten. Het is ontzettend belangrijk dat het spel een hoge en stabiele FPS. Zonder degelijke performance wordt een FPS al zeer snel onspeelbaar en dit zou veel spelers kunnen kosten. Daarnaast is dit probleem nog belangrijker in e-sports. TB heeft een van de beste systemen die je op het moment kunt krijgen, dus als het op zijn systeem al niet soepel loopt, betekent dit niet veel goeds voor de gemiddelde gamer. Naar mijn mening is dit het allerbelangrijkste probleem met planetside 2 op het moment.
Volgend punt is dat AA te sterk is. Tegenargument is dat juist air en ground met elkaar moeten samenwerken. Zorg ervoor dat de turrets als eerste weg zijn en laat dan pas je vliegtuigen aanvliegen. Dit stimuleert teamwork en lijkt mij juist een sterk punt.

Daarna gaat hij verder over teamwork en dat deze versie van planetside alleen spelende mensen lijkt te stimuleren. Wat imho niet strookt met zijn voorgaande opmerking over AA.
Natuurlijk kan een bepaalde taktiek bijna altijd overwonnen worden met een beter taktiek, zeker in dit soort spellen. Wat dat betreft is het inderdaad goed dat dit teamwork aanmoedigd. Echter is dit een slap excuus om niet te twijfelen aan de huidige balans van AA. Als de tegentaktiek veel moeilijker is uit te voeren dan de oorspronkelijke taktiek, kan je met recht spreken van een ongebalanseerde situatie. Dit geld niet alleen voor planetside 2, maar ook voor andere spellen. De vraag is niet of er een tegentaktiek is, maar of deze in balans is met de oorspronkelijke taktiek.
Verder gaat hij in op hotspots en de manier waarop er over de hotspots gecommuniceerd wordt. Ik heb planetside 1 niet gespeeld maar ik ben er toch uitgekomen. Ok, een kleine tutorial of uitleg zou niet verkeerd zijn, maar dat maakt het spel niet meteen slecht.
Er werd ook niet gezegt dat planetside 2 slecht is door de onduidelijke respawn mogelijkheden. TB haalde alleen aan dat dit beter uitgewerkt dient te worden. Wat dat betreft kunnen we het denk ik wel eens zijn dat in zo'n situatie een tutorial niet zou misstaan.
Verder over dat er geen endgame content is, of dat het spel nooit afloopt. Elke keer dat je een basis verovert heb je gewonnen? Hij wil graag dat een continent het eigendom wordt van een faction, Een planetside 1 ervaring wat ik zelf geen toegevoegde waarde vind. De warp spanpoints vind ik juist sterk, je hebt als faction nog kansen om terug te komen. Wat is er leuk aan een continent die gelockt is??
Ik denk dat dit na performance een van de belangrijkste vragen is op het moment. Planetside 2 is een F2P spel en de manier om geld te verdienen leunt in grote mate op het feit dat spelers zich niet snel vervelen in het spel. Als er geen wezenlijk doel is naast het innemen van plekken, kan dit snel voor verveling zorgen. Immers, als je de volgende dag inlogt is de kans groot dat je dezelfde basis opnieuw kan innemen.

Ik zeg niet dat de manier waarop dit in planetside 1 gebeurde perfect is. Wel is het belangrijk dat mensen zien wat hun acties opleveren. Ik heb begrepen dat op dit moment het eigenlijk niet voorkomt dat een faction meer dan 40% van een continent in handen heeft voor langere tijd. Hierdoor krijg je als speler een beetje het gevoel dat je voor niks aan het vechten bent.
Daarnaast f2p model. De deuren gaan open en er komen veel problemen... euh, doemdenker. Battlefield heroes wat ook f2p en liep prima. Had ook maar enkele maps. Nogal een schot n de lucht.
Ik vond het nou niet heel erg overkomen als doemdenker. Het is inderdaad zo dat op de release er veel nieuwe spelers zullen instromen. De vraag is of men daar op voorbereid is. Een zeer terechte vraag als je kijkt naar recente releases, zoals Diablo 3 en Guildwars 2. Beide verliepen verre van vlekkeloos.
Verder noemt hij de hoeveelheid bugs een probleem. De berichten van de developers zijn dat er hard aan gewerkt wordt.. De hoeveelheid werk die er in wordt gestoken en de manier waarop ze naar de community luisteren zijn goede signalen dat ze ook daadwerkelijk opgelost worden.
Niet alleen TB, maar vele anderen roepen dit. Er zitten op het moment ongeloofelijk veel bugs in het spel. En hoe graag ik de ontwikkelaars ook wil geloven. Het kost gewoon ontzettend veel tijd om die nog allemaal op te lossen. Ik denk zelf dat ze dit bij lange na niet gaat lukken voor de release en dat is jammer.
Eén capture point per base.... niet goed.. Teveel zergs van de players die daar toch blijven spawnen...
Dat is toch ook een valide punt? Op deze manier wordt grenades spammen wel heel erg effectief. Ik zeg niet dat dit inderdaad gaat gebeuren, maar het is zeker belangrijk dat hier goed naar gekeken wordt.
Teveel sunderers.. right, dat tactical teamplay waarmee je vorige punt kan oplossen?
Wederom, de vraag is niet of het gecountered kan worden. De vraag is of dit in verhouding staat.
Zo kan ik nog wel doorgaan... Mijn punt is dat cynical brit iets te cynical is? Ik heb veel leuke filmpjes van hem gezien, maar hier hoor ik cynisch conservatief gezeik.
Ja TB is absoluut kritisch. Iets dat hij echter altijd al is geweest. Bekijk zijn WTF is? serie maar. In dit geval vind ik dat hij weinig verkeerds heeft gezegt. Het gebeurt nog wel eens dat hij een hele video lang aan het klagen is over een ding, zonder het totaal plaatje te bekijken.

Edit: Ik hoop nogsteeds op een beta key. Weet iemand of deze uberhaupt nog in omloop zijn. Of zijn ze gestopt met uitdelen, nu de release nog maar ruim 2 weken weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 12:50
Wellicht interessant voor diegene die nog een key willen, Logitech heeft een facebook-actie.

Liken + info verstrekken = key (volgens Logitech dan ;-))

https://www.facebook.com/logitechgaming/app_284174045033805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Meer mensen het probleem dat de game niet werkt in windows 8 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Is een topic over: http://forums.station.son...-8-crashing-issues.38674/

Schijnt iets te maken te hebben met joysticks/gamepads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:10
Ik heb nog een buddy key om weg te geven. PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Krijg je atm extra veel punten om voertuigen te kopen? Het boeit me op dit moment niet echt als ik een tank ofzo verlies. Spawn wel weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Schijnbaar willen ze nog het een en andere gaan veranderen zodat de resources (die bedoel je neem ik aan ;) ) meer een gevoel van waarde krijgen. Nu krijg je ze eigenlijk veel te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
red_arrow schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:04:
Ik heb nog een buddy key om weg te geven. PM me maar.
Ik weet dat DragonFly2257 nog opzoek was / is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Lichteffecten in planetside 2 zijn wel mooi:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bramster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:59:
Is een topic over: http://forums.station.son...-8-crashing-issues.38674/

Schijnt iets te maken te hebben met joysticks/gamepads
Als ik dat topic volg, gaat het van overal en nergens naar toe.
Sommige hebben het over een headset van turtlebeach, sommige weer over joystick of firefox.
Hou het topic wel in de gaten, want ik kan het nu niet spelen op mijn pc.
Maar goed, meestal lossen ze dit wel snel op en vooral omdat de release eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Pykow schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:13:
[...]

Als ik dat topic volg, gaat het van overal en nergens naar toe.
Sommige hebben het over een headset van turtlebeach, sommige weer over joystick of firefox.
Hou het topic wel in de gaten, want ik kan het nu niet spelen op mijn pc.
Maar goed, meestal lossen ze dit wel snel op en vooral omdat de release eraan zit te komen.
Bij werkte het eerst niet op windows 8 omdat ik nog een Xbox controller ingeplugd had, daarna heeft het altijd prima gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

3 weken voor de release en nog steeds draait de game niet op windows 8.
Alles eruit geplugged behalve me wireless dongle en toch doet de game het nog steeds niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 01-11-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hey ik heb zojuist ook toegang gekregen tot de game. Wat me opvalt is dat ik nergens op de site een account management pagina kan vinden? Klopt dat of ben ik gewoon scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdancka
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 09:04
Voor mensen die van plan zijn om dit spel (of andere SOE spellen) te gaan spelen, komende zondag is er een triple bonus Sony Cash sale. (waarschijnlijk zondag Amerikaanse tijd, dus hou daar wel rekening mee).

http://twitter.com/j_smedley/status/263345530124500993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MNCA-EC3G-4HGN-MNHH-ZXMN

First come first serve :)

[ Voor 6% gewijzigd door o0SmOkE0o op 04-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
@hierboven. Heel heel erg bedankt. Dankzij jou heb ik nu ook beta access. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WTH!

Dat is zon beetje de respons na het eerste uur PS2.
Wat moet ik doen, waar vind ik vehicles, waarom mag ik alleen gunnen en kan ik niet rijden?!
Een beetje uitleg was fijn geweest bij dit soort spellen...

Het ziet er allemaal erg vet uit, maar het meerendeel van het spel heb ik gewoon als gunner samen met nog 10 tanks stilgestaan bij een base...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
7laurens7 schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:49:
@hierboven. Heel heel erg bedankt. Dankzij jou heb ik nu ook beta access. :)
Np :) Veel plezier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik heb nog een beta key beschikbaar. PM bij interesse.

.edit. aaaaand it's gone

[ Voor 20% gewijzigd door HawVer op 04-11-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Is er iets bekend over tutorials/intro missies als het spel echt gereleased wordt. Ben nu zelf via youtube wat wijzer geworden over hoe alles werkt, maar de learning curve is wel erg hoog. Dat je A, B en C moet pakken enzo heb je snel daar maar ik was net bij een biolab waar 1 ruimte van de vijand bleef ondanks dat we A,B en C hadden en om die ruimte zat een forcefield wat ik maar niet begreep. Oh wel ik vermaak me wel en leer veel maar ik kan zeker wel wat hulp gebruiken. Is er een mentor clan? :P

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

roy-t schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:15:
Is er iets bekend over tutorials/intro missies als het spel echt gereleased wordt. Ben nu zelf via youtube wat wijzer geworden over hoe alles werkt, maar de learning curve is wel erg hoog. Dat je A, B en C moet pakken enzo heb je snel daar maar ik was net bij een biolab waar 1 ruimte van de vijand bleef ondanks dat we A,B en C hadden en om die ruimte zat een forcefield wat ik maar niet begreep. Oh wel ik vermaak me wel en leer veel maar ik kan zeker wel wat hulp gebruiken. Is er een mentor clan? :P
Je moet de game niet solo spelen om er plezier uit te halen, je moet echt met een groepje deze game spelen anders ben je zo uitgekeken op deze game of je hebt zo'n gast die de baas wilt spelen als. Stap in de galaxy we gaan naar het volgende punt., terwijl jij daar zelf eigenlijk niet naar toe wilt gaan en dus kom je soms weer alleen te staan.

Ik zal de game vannacht weer downloaden, want ik zag dat er een update was en misschien draait hij nu wel onder Windows 8, vindt het best wel slecht dat ze dat nog niet voor elkaar hebben en dat er andere hardware het probleem veroorzaken is een slecht excuus, vooral als je alle randapparatuur eruit haal behalve me muis en dan nog start de game niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
-Edit: Ik lees net onder de topic dat het vragen naar keys niet op prijs wordt gesteld.
Excuses

[ Voor 80% gewijzigd door Rixos op 07-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:59
Hier is nog een key: 4TFJ-RP7N-XZNE-6EHR-TPE9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
brechts schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:51:
Hier is nog een key: 4TFJ-RP7N-XZNE-6EHR-TPE9
Bedankt.

Key is dus bij deze in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
*reposted onderaan*

[ Voor 100% gewijzigd door Jesh op 08-11-2012 13:26 . Reden: Key verplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb al een tijdje closed beta acces maar eigenlijk pas sinds de recente build kan ik aardig inloggen en wat proberen te spelen (hiervoor vage grafische bugs waar textures totaal niet geladen werden).

Dus van het weekend even gespeeld, maar ik snap er geen reet van. Ik bedoel je word wakker in een wereld, je krijgt in je HUD een melding of je een squad wil joinen, dus dat maar gedaan. En dan naar punten gaan en thats it. Ik heb een voorkeur voor de Vanu (ik heb 14 day trial gedaan way back in the day voor PS1 en daar snapte ik ook de ballen niet van). En ik hou van een sniper en pistols, maar dan wel agressief (wat met de infiltrator goed kan dmv de cloak). Maar het hele doel van dit spel gaat me dus voorbij.

Bij BF3 is het simpel, capture all the points, shoot all the enemies en wie het eerste 0 tickets is verliest.

Hier is het: ja, we hebben een grote map en je kan overal heen, maar het wekt niet een gevoel van accomplishment op als je iets doet. Je staat daar, de facility is captured, yay punten. Je verovered een dikke basis en het gaat maar door. Ik zou graag iets zien van: You win! of quest complete hier heb je een reward. Dit is me gewoon te erg een chaos. Kan iemand vertellen wat ik verkeerd doe? Of hoe ik dit kan spelen? Via de ingame voice chat zij die squad commander ook van Yeroon go to the base and hack the stuff. Maar dat was zo'n dome en no way dat ik daar in kon komen. En dan had ik me snipert en die had echt een recoil waar je niet goed van word dus ik was eigenlijk mensen aant killen met me pistol. Ik vind het jammer dat er niet een soort van tutorial missie in zit of zo.

En het was ook of er een hele wazige mat witte gloed over me scherm hing. Terwijl ik dat op youtube filmpjes niet zag. weet iemand welke setting dat is?

Al met al wil ik het best graag proberen, maar zonder enige vorm van doel of het idee dat ik wat bereikt heb denk ik niet dat een persistent battlefield me gaat trekken. Dan doe ik liever een potje BF3 op een grote map dat uiteindelijk een keer eindigt en je aangeeft wie er gewonnen heeft.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Continent locking.

/problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik vraag me af of iemand van jullie misschien nog een beta-key over heeft.
En diegene zo genereus wil zijn om hem aan mij te geven. :)
Ik zou dit heel erg op prijs stellen.

Alvast bedankt,
Raqes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:56:
Hallo allemaal,
Ik vraag me af of iemand van jullie misschien nog een beta-key over heeft.
En diegene zo genereus wil zijn om hem aan mij te geven. :)
Ik zou dit heel erg op prijs stellen.

Alvast bedankt,
Raqes
Kijk binnen een paar minuten in je inbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Key!

MXE7-6KMX-NZTM-6J9A-9H4J

Meld even als 'ie gebruikt is aub.

Gebruikt

[ Voor 11% gewijzigd door TrekDude101 op 08-11-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor degene die het gemist hebben, name-reservation is live

www.planetside2.com/reserve-name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

himlims_ schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:44:
voor degene die het gemist hebben, name-reservation is live

www.planetside2.com/reserve-name
Is dat ook nodig als je al in de Beta een nick hebt gepakt??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Yup, alles wordt gewiped zodra het live gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ben me wachtwoord kwijt en ik wil hem resetten, ik vul daarna mijn nieuwe wachtwoord in en dan zegt hij onjuist :S nu kan ik 24 uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin26
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:08
TrekDude101 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:58:
Key!

MXE7-6KMX-NZTM-6J9A-9H4J

Meld even als 'ie gebruikt is aub.
Hebbes! :) heel erg bedankt! :D Nu nog een dag op me werk doorkomen en dan flink aan het gamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:54
Voor de liefhebbert - 6NZC-ERA2-2FGN-76KM-96XE

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:14
slashdev schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:22:
Voor de liefhebbert - 6NZC-ERA2-2FGN-76KM-96XE
Ik heb hem gebruikt!

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Laatst online: 14-09 13:34
Hier nog een key voor wie het wil proberen:
GAK9-RDPA-GHDN-9TC3-KNE3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TepelStreeltje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:49:
[...]

Is dat ook nodig als je al in de Beta een nick hebt gepakt??
yups; alle accounts worden een laatste keer gereset. daarom kun je nu jouw nickname laten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb windows 8 staan sinds een week maar het spel weigert te werken, herinstalleren bracht geen soelaas. Is dit bij jullie ook zo? Of ligt het probleem toch enkel bij mijn installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik was net bezig over te stappen naar W8, maar ga dat nu maar eens uitstellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Laatst online: 18-04-2024
Iemand toevallig nog een key over?
Alvast bedankt !

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Matss schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:45:
Iemand toevallig nog een key over?
Alvast bedankt !
MJ2N-6N9T-7GCF-KMJ2-PDKF

Had hem hierboven gepost, maar niet helder of ie al gebruikt is. Laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:00:
Ik heb windows 8 staan sinds een week maar het spel weigert te werken, herinstalleren bracht geen soelaas. Is dit bij jullie ook zo? Of ligt het probleem toch enkel bij mijn installatie?
Ik draai ook Windows 8 en heb nergens last van. Ik heb wel gelezen dat er een behoorlijk aantal mensen problemen had met Windows 8. Het probleem leek aangesloten hardware(controllers etc.) te zijn, maar hoe het precies zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 16:39

nimmer

hai :O

7laurens7 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:49:
[...]

Ik draai ook Windows 8 en heb nergens last van. Ik heb wel gelezen dat er een behoorlijk aantal mensen problemen had met Windows 8. Het probleem leek aangesloten hardware(controllers etc.) te zijn, maar hoe het precies zit weet ik niet.
Ik draai windows 8 met aangesloten xbox controller, nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Laatst online: 18-04-2024
Jesh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:26:
[...]

MJ2N-6N9T-7GCF-KMJ2-PDKF

Had hem hierboven gepost, maar niet helder of ie al gebruikt is. Laat het even weten.
Helaas al in gebruik.. :-(

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Je hebt een DM. Veel plezier ermee.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 20:22

Taygeta

KTM 790 Adventure

heb ook key's binnen ... heb er niet zoveel aan, zit nog 2 maanden in het buitenland.

ENRDJHTH2CDPNK9TRTA2
9PDZDKT7TA4R6EH9GXH3
2NNTGCHXJNXKANKDAAPE
K7XJTHHNKRMRTZCHATMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Laatst online: 23:06
De onderste gebruikt, dankje :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Alstu, hier nog wat keys... <+:)

ZPET9KNJ9G6GRHDTMZMA
P46P9TZ34P4CC9CRDR36
9ZXDDHNT43KEGGDXR4XT
EENZDN32FKRZXGZ74927
H7J77KFNR6XCMN9JRGZT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zal vanavond de keys die ik over heb ook nog even posten.

Moet zeggen dat ik zeer positief verbaasd ben over deze game.
Heb dan ook de Alpha Squad package gekocht en m'n nick alvast gereserveerd.
Zit ingame btw op de Euridyne server (tot eind van beta), bij de Vanu secte, nick is zoals gewoonlijk Renquin.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
5 buddy-keys te vergeven.
DM me voor een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Be beta duurt nog 2 dagen dus dit is een beetje onzin, maar hier zijn 5 beta keys

FC39TPEJKMADN4KAD7ZN
A67M2EZNTCXCRA9NGFCP
PFRC4PTEJJKNFDEKG6K4
9AJDE4EP3Z2PDHEXCND3
77ZMZGFD6M3FDNEGAJR3

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Is er al iets bekend over een fix van planetside 2 in Windows 8 ?
al vanaf de release van Windows 8 kan ik de game nog niet spelen en ik ben niet vanplan om weer terug te gaan naar windows 7.

Het is toch belachelijk dat ze het niet eens voor elkaar hebben, ze hadden het vanaf augustus al kunnen testen of als werkt onder windows 8 en nu zoeken ze smoesjes dat het aan een controller ligt. Zelfs al sluit je niks aan op je PC behalve mijn G500 muis en USB600 Wireless adapter en de game start nog niet.
onzin als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hier zijn vier beta keys:

THX94ACME3EN6M36XFX2
22EEPR2KPXG67GND666N
6TM7N92X99HGAAZKT2JA
7EFP2R9XPX964PAER44J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 22-09 09:52
HMPFAT4H34KZ6CMDA74M
DKJHKNR3DPHACFRC36TH
PR3P992E47GZ69KGHM74
3KHTRTJ6JHN679H4KACD
KE32E3D7A9KNKAE3DEPZ

Zo iedereen weer een key erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
DE3XHZJE23J3CHM26DR6
J47ART3PJREG6H4HK7MK
JMXZPGRJH2Z39CCA226R
EAJ6ZPPGK6CZDMA42HFR
3ZNEE2797N733F6PH37A

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
CC2KXJDER2ARNCJTGT7A
7K6972CGDP24N77N93XM
NM34J4A7JP43X7ZTG4AE
ANGCKZNMTDD93PDCKMAJ
PAETJ6RR7R47JETZXPDC

Mocht iemand nu nóg geen key hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 13:17
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:04:
Is er al iets bekend over een fix van planetside 2 in Windows 8 ?
al vanaf de release van Windows 8 kan ik de game nog niet spelen en ik ben niet vanplan om weer terug te gaan naar windows 7.

Het is toch belachelijk dat ze het niet eens voor elkaar hebben, ze hadden het vanaf augustus al kunnen testen of als werkt onder windows 8 en nu zoeken ze smoesjes dat het aan een controller ligt. Zelfs al sluit je niks aan op je PC behalve mijn G500 muis en USB600 Wireless adapter en de game start nog niet.
onzin als je het mij vraagt.
Heel vreemd. ik draai thuis ook Windows 8 en kan Planetside 2 zonder problemen spelen.

Wellicht een (video)driver issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Laatst online: 26-06 15:04
CM97N6ZRJN3PK94N3Z3E
F2NHFXHA2EZX4FH4NDZ6
C7GN4CNZKP26RRK9HN62
D9ZZZH9966H4A3FKZDTE
EACTJ42AFZFC4EECPRTF

Nog wat keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers nog een paar keys, men vrienden hebben het allemaal al.

EA6JXRFXHDT9NR9JM3JC
NRP9DXJ6HD3HDHKCRXME
76DRJPX2ERJJ426XXT27
EJFA33CHDXXGK6H6F9TR
GNKTRXDTZXMAC7AKXCRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lardon
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-04-2015
NJXAZZD7MZ6CJM4PX3R2
DAA22TCGZ6JMHJ2RXPR2
4AN2ED2GE62JZ2XKHZER
DNZKJ6TM9DKKKEFHAP24
7DMRHZGJZDC33MPZC4GZ

Ben niet de enige met teveel keys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
LOL, nog een paar dagen te gaan voor de beta gesloten is en ineens heeft idereen keys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
7laurens7 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:28:
LOL, nog een paar dagen te gaan voor de beta gesloten is en ineens heeft idereen keys :P
Jup, vannacht een mailtje met 5 keys erin gekregen...
Dus bij dezen:

FNEE9PG4JZ2KZG3KJCGH
MMTZ9ANFCTKJXMTGNEP9
26HET6A4AP44N939NRTJ
2ERMTPJ2GMGMP97TE2CM
FDAE4E964TZK9CJKPH69

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K9937T39PP39XGT7R2FT
XKPA7ZK4RX9AEC74EXFA
4ZENTX6T27CKZADM772M
NRNZJNAPJPK2FTAK3T46

Voor de liefhebbers, ik vind 'm niet leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
MT2KG3EDMDKTR3XN2DKK
A32MANKPPP3PZ626N4G7
9X7NPA9KGACKAR2NEE96
7ZJXCPAM99JZPDZ9XMHE
6XFF79K77ZXHAXERCKK3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin26
  • Laatst online: 17:08
Nog een paar dan maar.. :D

724N9FTRMJHCZGCZTCNF
K64NDCNKJ76FKG23MCXN
CJCD9EMDP7CACTDZ4K99
9MGN43FTN73AK343M9FN
726MPGN39PH6ARXGNJRN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Kreeg er ook een paar binnen, veel plezier met PS2

7HTG3FT36DG4C7HNE67T
FPDTZ9HGX2HNE2CFZRF9
7ADDEKCAKDRMCRAMGC3E
MNNRCA2DP22JMNKCC7A6
FEZ9K79DM23ADNZAFD4Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Alle codes geclaimed op nieuwe accounts en op marktplaats/ebay gezet voor 5 euro per stuk! Bedankt jongens! :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Postius schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:24:
Alle codes geclaimed op nieuwe accounts en op marktplaats/ebay gezet voor 5 euro per stuk! Bedankt jongens! :D
Veel plezier ermee :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Postius schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:24:
Lol.. Hoeveel heb je er al verkocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Zijn alle servers nu down?

Mijn YouTube Channel

• Renquin
Jup, het einde van de beta is aangebroken.

De 20e gaat de game "live", dan kunnen we weer spelen :)

Want a cookie?!

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.