[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:
  • 77.167 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Misschien maken ze er dan 80% explosief van en 20% benzine, voor het mooie vuurbal effect maar dus minder explosieve kracht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Dat vehicles goedkoop waren is misschien waar, maar als je weinig territorium hebt kwam je nog vaak zonder recources te zitten (+10 per deposit is niet raar als je maar een paar territoriums in bezit hebt.). Wat wel absurd is dat die ontwikkelaars echt in uitersten werken. 400 voor een lightning of 150 voor een flash is gewoon belachelijk, als een mbt 450 en een sunderer ook 400 kost. Is gewoon even het dubbele vragen voor een lightning en het 6 dubbele voor een flash. Wie gaat er nu nog een flash spawnen? 9 van de 10 mensen gebruiken de flash voor goedkoop vervoer van A naar B.
Ik gok dat de prijzen met GU12 weer gaan veranderen, want hier ga je zoveel gezeik over krijgen straks.
Hoop dat we uitkomen op:
Flash 75
Lightning 300
Harrasser 300
MBT 400
Sunderer 400

Lijkt me beter in balans.

Wat ik ook niet begrijp is waarom de lucht tegenhangers dan wel een heel stuk goedkoper zijn:
Scythe vs Lightning == 250 vs 400
Liberator vs MBT = 350 vs 450
Galaxy vs. Sunderer = 350 vs 400 (is nog te begrijpen, een sunderer is net iets diverser inzetbaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Kans is groot dat dit toch wel een veel voorzichtiger gameplay teweeg brengt. Vooral tanks die heel veel kosten verhogen dan ook opeens de intrinsieke waarde van het ding, je wilt het niet kwijtraken, want je kan niet zo snel een nieuwe spawnen

Wat ik dan weer belachelijk vind is die limiet van 750 resources hoe dan ook. Je moet nu wel heel goed opletten wil je daar niet tegenaan komen en "prullenbak" resources verdienen. Misschien handig om dat te verhogen naar 1000 en de bonus voor continent bezit te verhogen? (25% korting op Air/inf /tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
En ja hoor! Als verwacht:
http://www.reddit.com/r/P..._have_been_updated_flash/

De kosten van 3 voertuigen zijn al aangepast voor GU11 live gaat:
Flash: 150 Update: 100
Lightning: 400 Update: 300
Harasser: 400 Update: 300

Stelletje prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind dit wel een slimme opmerking van een gebruiker daar:

So increasing the total cost is equal to the amount of "extras" you add to the tank. Best example is the flash:

Stock Flash: 25
Ability: + 50
Chassis: + 25
Weapon: + 50

Total cost: 25+50+25+50 = 150

Same can be done with every vehicle and even the MAX... its the "best" type of balance you can get without ignoring the game's lore.

In een andere thread als reactie op een vergelijkbaar voorstel als hierboven:

-----------------------------------
[–]PS2 Creative Directorlas0m 25 punten 4 dagen geleden*

It's a good idea, and one we've discussed quite a bit. We're not doing that right now primarily because it's several weeks worth of engineering work to do before we could see if it works and is fun compared to tuning the numbers which is about 30 seconds worth of labor and easy to tune or undo without losing any valuable dev time. Most of the work for tuning the resource values is analysis of the current resource earn and drain rates across different gameplay roles.

We still have plans for a larger resource revamp down the road, it's on the roadmap and is currently being specced out. It very well may include variable cost for loadout choices on vehicles, thats one of the options on the table. These resource changes are just tuning existing values, they're not "in lieu of" eventual revamps to the resource acquisition / spend systems any more than tuning existing assault rifles would be a replacement for creating new weapons in the future.

[ Voor 58% gewijzigd door Ircghost op 19-06-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
Vandaag op miller een van de leukste gevechten tot nu toe gehad, wij als terrans hadden de J908 impact site, aan de noordkant zat de NC en aan de zuidkant de VS. Wij hadden zelf geen verbinding met onze warpgate. De NC had op een gegeven moment de brug met het B-punt bezet met sunderers, wij hadden zelf punt A en C, en de vanu's liepen rond en genoten van het mooie weer of iets. Uiteindelijk heb ik ruim 2,5 uur verdedigd, toen kreeg de NC uiteindelijk de overhand. Prachtig om zulke lange battles uit te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Mark doe eens even linken naar dat topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

Heb een code om ingame spullen te krijgen ter waarde van $25.
Neem contact met me op als je hem wilt hebben.

Edit:
Weggegeven

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victus op 20-06-2013 17:07 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Wat een heerlijke update, de verbeterde MCG alleen is al meer dan genoeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02 20:17
Ik kon gisteren het spel niet opstarten na de update. :(
Bij het opstarten bleef ie uren lang op 98% staan.
Heeft iemand hier meer last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Soms gebeurt dat ja. Dan is het te druk en dan kan je overal in het proces van opstarten totdat je ingelogd bent blijven hangen ergens. Vaak is het zo dat de login-knop het dan niet eens doet, hij blijft steken op 15%, of 98%. Wat je dan het beste kan doen is ALT-F4 en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Kan ook komen omdat de servers nog niet online waren, dat duurde namelijk nog een paar uur na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Ik heb sinds gister flinke lag in PS2. Iemand enig idee wat dit kan zijn? FPS is meestal rond de 80. Server gepingt via CMD en ping is tussen de 4 en 8 ms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Hoorde iemand anders er ook over ja, je kan altijd even via de support vragen of er iets aan te doen is. Al zou het natuurlijk ook mogelijk zijn dat er iets met je netwerk/provider aan de hand is, zou echter toevallig zijn als het begint na de update. Laatste mogelijkheid is dat de servers het gister niet helemaal aankonden, zou kunnen dat er meer mensen nu online waren vanwege de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bremg, ik betwijfel dat jij een ping van 4-8ms hebt naar de PS2 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is best mogelijk hoor geloof dat de servers in Amsterdam staan net als de ps1 Werner server voordat alles gemerged werd (had ik destijds een ping van 13ms naar). Goeie hamsters daar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:05:
Bremg, ik betwijfel dat jij een ping van 4-8ms hebt naar de PS2 servers
De EU-servers staan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
De meest controversiele outfit in deze game heeft er de brui aan gegeven. Brilliant drama, doet me denken aan Eve Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Rolfski schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:02:
De meest controversiele outfit in deze game heeft er de brui aan gegeven. Brilliant drama, doet me denken aan Eve Online.
Ja, ik las het op reddit.
BuzzCutPsycho, the top-ranked player on Mattherson server. ("BCP", rank 100, has averaged eleven hours of play daily since PS2 exited beta.)
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Ik vind het wel mooi. je hebt van die markante personen die onderdeel worden van de gemeenschap. Je hebt van die beroemde dorpsgekken, ook op Woodman. Kijk nou eens naar ChickenCurrys bij de VS, Alongstory bij de TR en bij de NC Jerusalem (serieus, ga een keer in gesprek met die persoon en sta versteld). Deze persoonlijkheden voegen echt iets toe, soms doen ze meer afbreuk aan het imago dan toevoegen, maar ik vind het toch mooi om te horen dat als ik op mn VS char inlog dat Chickencurrys als een malloot tekeer gaat in het command channel en de order chat.

Je hebt dit soort lui gewoon nodig. Voor comic relief.

[ Voor 5% gewijzigd door Nickbn op 22-06-2013 16:10 . Reden: Hallo moderator. Leest u mee? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Nickbn schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:09:
Ik vind het wel mooi. je hebt van die markante personen die onderdeel worden van de gemeenschap. Je hebt van die beroemde dorpsgekken, ook op Woodman. Kijk nou eens naar ChickenCurrys bij de VS, Alongstory bij de TR en bij de NC Jerusalem (serieus, ga een keer in gesprek met die persoon en sta versteld). Deze persoonlijkheden voegen echt iets toe, soms doen ze meer afbreuk aan het imago dan toevoegen, maar ik vind het toch mooi om te horen dat als ik op mn VS char inlog dat Chickencurrys als een malloot tekeer gaat in het command channel en de order chat.

Je hebt dit soort lui gewoon nodig. Voor comic relief.
Totaal mee eens. Dit is wel een van die dingen die deze game bijzonder maakt ivgl met "standaard" shooters.

Ik moet toegeven dat ik in het begin moest wennen aan die randdebielen maar uiteindelijk maken ze de game er absoluut vermakelijker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Te rustig in dit topic, voor de mensen die een tijd geleden zijn afgehaakt: het spel is ondertussen weer heel wat verbeterd, mogelijk is het iets om weer even te proberen?

Wel hoop ik zelf dat ze het verdedigen van een basis makkelijker maken, ik houd er wel van om een paar uur te vechten om een basis. Daarnaast geeft dat tenminste het gevoel dat je iets bereikt, op het moment kan een basis 10 minuten nadat je hem verovert hebt alweer worden ingenomen :(. Verder hoop ik op een map met een gigantisch bos o.i.d. Lijkt me geniaal om daar met infantry in te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben niet afgehaakt, speel alleen even wat minder atm. Ik moet zeggen dat met die laatste update er inderdaad het een en ander veranderd is. Wat mij onmiddelijk opviel is dat de kaar duidelijker is gemaakt, bijvoorbeeld de medics die nu echt oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Iemand anders die last heeft van lage frame rates als iemand zo'n flare gun afschiet? Speelde altijd relatief goed op high settings, maar had nu echt lage frame rates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Ik dacht, laat ik ook eens inhaken in dit topic. Speel nu al een tijdje PS2 op Miller, TR, met de Goon Brigade. Persoonlijk vind ik dit echt een van de beste, zo niet het beste spel ooit. Voornamelijk omdat ik vrijwel elke avond dat ik speel, altijd enorm vermakelijk vind, wat overigens ook voor een groot deel te danken is aan de Goons (echte aanrader!).

Net nog een geweldige verdediging gehad. Een enorme Vanu-zerg kwam van Ymir bio lab (Esamir) naar het noorden richting Nott amp station. Daar hebben we ze uiteindelijk stop kunnen zetten door telkens te redeployen en AV teams in de bergen te zetten. En dat alles met net aan twee volle squads, we vonden het zelf een hele prestatie :P

Over die flare guns, zelf merk ik inderdaad ook frame drops sinds die dingen afgeschoten worden. Of het nou echt aan die dingen lucht, of gewoon aan de update weet ik niet.
Verder vind ik die dingen echt enorm irritant. Loop je heel gespannen een basis te verdedigen, en schrik je je opeens rot omdat een of andere grappenmaker met zo'n ding loopt rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Klopt, vindt de flare guns nou niet echt veel toevoegen, behalve dat een paar idioten mij beschoten met flare guns toen ik hun sunderer aan het slopen was heb ik er ook niet echt lol aan gehad :D.
Af en toe heb je wel van die verdedigingen die fantastisch zijn, een paar weken geleden bijvoorbeeld door uren te vechten voor een impact side, vandaag door een lading vanu's te stoppen toen ze met hun tanks door een ravijn wilden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
De 4th of July actie valt een beetje tegen, maar 40% korting op SC-aankopen, dan maar wachten tot december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Mja, is inderdaad jammer. Die dubbele xp is echter wel ff lekker zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:57
Net nieuwe pc en meteen Planetside 2 geinstalleerd. Hij crashed regelmatig, als ik doodga krijg ik windows melding: planetside2.exe werkt niet meer.

Iemand hier ook last van en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

PirE schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:11:
De 4th of July actie valt een beetje tegen, maar 40% korting op SC-aankopen, dan maar wachten tot december.
Haha inderdaad, hoopte op triple SC! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader2010
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 23:39
Hallo allemaal!

Ik ben [FU] Khulod en wilde jullie vertellen dat morgen om 18:00 de Freelancers Union een server event organiseert op Miller. De TR verzamelen zich voor een gezamelijke aanval en het lijkt erop dat we 3 platoons gaan vullen en samen zullen werken met de TRMA (Terran Republic Miller Alliance) om eens goed keet te schoppen. We nodigen voor het eerst mensen uit om met ons samen te spelen in een public platoon.

https://forums.station.so...ration-nfp-teaser.138174/

TR spelers die met ons mee willen vechten in onze public platoon kunnen hier inschrijven:

http://www.fuclan.org/mai...PS-Operation-NFP-6th-July

Natuurlijk nodigen we de VS en NC uit om een zo goed mogelijke tegenstand te bieden want anders is het maar saai. :)

Indien mogelijk zullen we vechten op Esamir. Tot morgen!

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader2010 op 05-07-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Crusader2010 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:51:
Hallo allemaal!

Ik ben [FU] Khulod en wilde jullie vertellen dat morgen om 18:00 de Freelancers Union een server event organiseert op Miller. De TR verzamelen zich voor een gezamelijke aanval en het lijkt erop dat we 3 platoons gaan vullen en samen zullen werken met de TRMA (Terran Republic Miller Alliance) om eens goed keet te schoppen. We nodigen voor het eerst mensen uit om met ons samen te spelen in een public platoon.

https://forums.station.so...ration-nfp-teaser.138174/

TR spelers die met ons mee willen vechten in onze public platoon kunnen hier inschrijven:

http://www.fuclan.org/mai...PS-Operation-NFP-6th-July

Natuurlijk nodigen we de VS en NC uit om een zo goed mogelijke tegenstand te bieden want anders is het maar saai. :)

Indien mogelijk zullen we vechten op Esamir. Tot morgen!
Leuk, even kijken of ik mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
Nog meer terrans \o/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Het is raar met die US servers, soms kan ik prima spelen en andere keren lagg ik alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
PirE schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:11:
Baggerverhaal, mijn geld hebben ze niet gekregen deze ronde.

Heeft iemand dit gezien trouwens? http://planetside2.eu/tea...m-tonight-on-twitch/click
Je hebt niets gemist overigens want het was gewoonweg niet om aan te zien. De enige reden dat ik keek was omdat 3 outfitmaten van mij in de finale zaten.

@Freelancers Union: Ik raad jullie aan om die recruitment evenmenten wat later in de avond te organiseren. Mijn outfit wil altijd wel meedoen maar het tijdstip is een beetje ongelukkig met dit mooie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Was gisteren heel leuk om mee te spelen met het publieke platoon van de FU. Voor het eerst met een platoon gespeeld, was dus even wennen.
Weet iemand trouwens of het premium membership soms ook goedkoper is? Dan wacht ik namelijk nog even daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Spelen in een platoon is een totaal andere ervaring. Negen van de tien keer leuker ook omdat je met samenwerken getalsmatig echt het verschil kan maken dan. Het aantal keren dat we met ons outfit platoon letterlijk een Alert gewonnen hebben voor TR kan ik inmiddels niet meer bijhouden. Geeft echt een kick en helemaal als outfits samenwerken op een server, zoals TR op Miller dat doen. Met FU heb ik inmiddels met mijn outfit al heel wat Max crashes gedaan, 100+ Maxes die ff een biolab komen binnenstormen om een Alert veilig te stellen verveelt nooit.

Mbt Premium, wie weet doen ze een aanbieding tijdens SOE Live (1-4 augustus)
Voor zover ik weet zijn de prijzen voor een half jaar Premium membership (beste waarde) nog nooit veranderd maar dat maakt niet uit want als je dit spelletje leuk vindt is het zijn geld dubbel en dwars waard.
Alleen al aan Station Cash krijg je de helft uitgekeerd en de rest verdien je makkelijk terug in 50% meer XP en 48 passieve certs per karakter per dag. En geen uur hoeven te wachten om op een server te komen is behoorlijk prettig als je in een outfit speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
1-4 augustus zit ik waarschijnlijk net zonder internet :D, maar wilde even weten of er een kans was dat het opeens goedkoper zou zijn. Nu maar voor een paar maanden premium gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik heb physics geactiveerd maar krijg geen particles te zien bij de anti gravity elevators. Bijvoorbeeld wel bij schieten op muren enzo. Ook bij teleporters en jump-pads. Weet iemand waar dit aan kan liggen of is dit een bug in een latere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Woodman wordt een steeds hechtere club. Een aantal luitjes van de VS gaan goed om met NC en TR. Er is zelfs een subreddit aangemaakt voor de Woodmen onder ons. zie http://www.reddit.com/r/WoodmanPS2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Nickbn schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:46:
Woodman wordt een steeds hechtere club. Een aantal luitjes van de VS gaan goed om met NC en TR. Er is zelfs een subreddit aangemaakt voor de Woodmen onder ons. zie http://www.reddit.com/r/WoodmanPS2/
Ik speel ook sinds een aantal dagen op Woodman (Terran Republic). Niet gedacht dat dit zo'n leuke game is met zeer grote battles en samenwerking! Hoe meer mensen hoe meer vreugde :). Vraag me wel of het vroeger drukker was en of het over een half jaar ofzo ook nog druk is.

Wel jammer dat het spel zo vaak crasht. Denk dat ik physics toch maar eens uit ga zetten want dat schijnt te helpen. Physics geeft wel nog meer actie bij grote gevechten met die vonken die in het rond springen.

EDIT: Kan iemand me vertellen hoe ik als medic of engineer snel kan zien wie er om hulp vraagt? Via de minimap kan ik dit volgens mij niet volgen? Bijvoorbeeld als er iemand dood ga wil ik er snel heen om hem weer tot leven te wekken...

[ Voor 12% gewijzigd door Bart1983 op 15-07-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Volgens mij kan je dat wel zien op de minimap hoor, respectievelijk een doodshoofdje of een moersleutel icoontje.

Voor healen en repairen luister ik ook voornamelijk gewoon naar de callouts.

[ Voor 26% gewijzigd door pica op 15-07-2013 18:09 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Zo te zien kun je alle lock on missile launchers tegen air weggooien, zo erg generfd dat je beter dumb fire rockets kan gaan schieten. Joepiejee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Bart1983 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:54:
[...]

Ik speel ook sinds een aantal dagen op Woodman (Terran Republic). Niet gedacht dat dit zo'n leuke game is met zeer grote battles en samenwerking! Hoe meer mensen hoe meer vreugde :). Vraag me wel of het vroeger drukker was en of het over een half jaar ofzo ook nog druk is.

Wel jammer dat het spel zo vaak crasht. Denk dat ik physics toch maar eens uit ga zetten want dat schijnt te helpen. Physics geeft wel nog meer actie bij grote gevechten met die vonken die in het rond springen.

EDIT: Kan iemand me vertellen hoe ik als medic of engineer snel kan zien wie er om hulp vraagt? Via de minimap kan ik dit volgens mij niet volgen? Bijvoorbeeld als er iemand dood ga wil ik er snel heen om hem weer tot leven te wekken...
Op je kaart kun je ontzettend gemakkelijk zien wie wat nodig heeft, bedenk wel dat je het alleen kunt zien als je daadwerkelijk een medic of een engineer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ircghost schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 01:35:
[...]

Op je kaart kun je ontzettend gemakkelijk zien wie wat nodig heeft, bedenk wel dat je het alleen kunt zien als je daadwerkelijk een medic of een engineer bent.
Ja bedoel je op de grote kaart (m)? Daar zie ik het inderdaad goed. Maar op de minimap staan zoveel icoontjes dat de belangrijke punten en je mede spelers goed te zien zijn maar dode enzo niet. Kun je nog inzoomen in die mini map?

Gisteren in de biodoom bezig. Op een gegeven moment zat de tegenstander in een gebouw met shields en dat was ook hun spawn plek. Wij hadden de doom en ook alle genaratoren enzo. Iedereen zat om dat gebouw van de tegenstander heen. Weet iemand hoe ik kan zien hoe lang het nog duurt voor de tegenstander weg is? Is dit nog ergens afhankelijk van? Ik zie namelijk dan geen timer ofzo. Op eens waren de shields van dat gebouw weg en stormde we naar binnen en toen waren ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die spawnplekken worden bepaald door locaties rondom de bio lab, er zijn 3 of 4 (weet het niet zeker) locaties en als je die overneemt dan kun je spawnen naar hun respectievelijke spawnsaferoom in de biolab die erbij hoort.

Tenminste dit is wat ik had begrepen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Blaming schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 01:33:
Zo te zien kun je alle lock on missile launchers tegen air weggooien, zo erg generfd dat je beter dumb fire rockets kan gaan schieten. Joepiejee.
Kan je eindelijk fatsoenlijk in TR gebied vliegen, heeft veel te lang geduurd.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Enige vervelende is dan wel dat de lock-on rocket launchers al de lock verliezen als er een grasspriet tussen zit. Vlieg een keer rond een vlaggenmast en je bent de lock kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
De aankomende veranderingen in Esamir zijn wel heftig zeg, echt een totaal ander (beter) continent geworden. Bomen, muren, rotspartijen. Je herkent de oude bases niet meer terug. Je kan het bewonderen op de test server.

Als iemand toevallig dit forum checkt en misschien dit spel overdenkt om te gaan spelen, check dan ff deze link, krijgen we beide een bonus/welkomstpakket die nog groter wordt als je binnen 2 maanden zou besluiten om geld (9 euro min) aan het spel uit te geven:

https://recruit.soe.com/r...5H5ET4X8C4PM&gamecode=PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 20:17
Rolfski schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 02:26:
Als iemand toevallig dit forum checkt en misschien dit spel overdenkt om te gaan spelen, check dan ff deze link, krijgen we beide een bonus/welkomstpakket die nog groter wordt als je binnen 2 maanden zou besluiten om geld (9 euro min) aan het spel uit te geven:

https://recruit.soe.com/r...5H5ET4X8C4PM&gamecode=PS2
Ja. :) Over een week.

Ik zoek trouwens ook een groep spelers die dit regelmatig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
KoningStoma schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 03:33:
[...]

Ja. :) Over een week.

Ik zoek trouwens ook een groep spelers die dit regelmatig spelen.
Op welke server ga je spelen en welk team?

Op welke server spelen de meeste tweakers eigenlijk? Ik ben begonnen op Woodman (TR) maar kwam er daarna achter dat Miller toch veel drukker is en ben daar nu ook begonnen (NC). Ga eerst flink wat oefenen en daarna squads joinen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bart1983 op 19-07-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik zou op Miller beginnen omdat daar de meest ervaren outfits zitten. Outfits zoals degene waar ik bij zit lopen al meer dan 10 jaar mee en stammen nog uit de Planetside 1 tijd. Ze hebben destijds afgesproken om op Miller tegen elkaar verder te spelen in dit spel. Je kan er dus wel redelijk van op aan dat ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben en ervaren leiders hebben.

Dus eerst server keuze, dan factie keuze en dan bepalen welke outfit het best bij je past.

Btw Je kan die link met meerdere mensen gebruiken dus iedereen krijgt het bonuspakket.

[ Voor 8% gewijzigd door Rolfski op 19-07-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7v0iKyc9kwc]

Heel mooi filmpje van een operatie van een outfit op miller, moet zeggen dat die er beter uit ziet dan de meeste trailers van planetside 2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Onze outfit deed mee met die operatie. Inderdaad erg mooi geschoten, met die dev cam kan je prachtige film van dit spel maken.

Speaking off film, ik hoor zojuist dat ik $25 Station Cash heb gewonnen met deze video wedstrijd :9

Dat wordt (wanneer ze in de aanbieding zijn):
  • Vulcans voor mijn Prowler en Harasser
  • Fractures voor mijn Max
  • Dalton voor mijn Lib
  • Commissioner pistool
  • Indar dry bush camo (werkt errug goed in bases)
  • Black Crystallize camo (als het ooit uitkomt)
8)

[ Voor 88% gewijzigd door Rolfski op 22-07-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

As a token of our appreciation for your support, we are sending you this exclusive preview: Player Studio is coming to PlanetSide 2.
While the official announcement will come early next week, we wanted you to be the first to know of this exciting reveal.
Player Studio is a way for you to make a permanent impact on the marketplace in Auraxis. Ever wanted to create and sell your own in-game items? Now you can!
Meer mensen die vandaag dit mailtje hebben gehad? Zal wel founders iets zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Player Studio betekent dat je nu je eigen ingame helmpjes kan ontwerpen en 40% van de inkomsten krijgt. Gaat morgen officieel live maar je kan nu al aan de slag: https://www.planetside2.com/player-studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Hopen dat de bestanden van de hoedjes in TF2 makkelijk over te zetten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Ben ik de enige die moeite heeft om een account te maken?
Het spel gedownload via steam. Moet ik een account maken. Naja goed. Ik naar die website van ze, gegevens ingevuld. Dan naar me email om te verifiëren. Allemaal gelukt. Ik ga terug naar het spel om in te loggen. Eerste wat ik krijg is dat ik mijn wachtwoord moet vernieuwen. Nogal vaag is dat maarja goed. Station name ingevuld (neem aan dat dat mijn username is, zoja, noem het dan gewoon een username). Oude wachtwoord ingevuld + me nieuwe wachtwoorden. Ik klik op ok; 'The username or/and password is wrong'. Ik nog een keer proberen, nog 2 keer zelfs, blijft fout.
Leuk dat het allemaal gratis is hoor maar ik ben er nu al klaar mee. Erg ongebruiks vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
Er zijn helaas verschillende distributeurs, ProsiebenSat1 (Planetside2.eu) voor Europa en SOE (Planetside2.com) voor US, volgens mij werkt Steam alleen met SOE accounts

Je speelt uiteindelijk wel gewoon op dezelfde servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
hahah begrijp er helemaal niks van. Dit is 1 dikke toedeledoki voor mij. Hadden ze het maar beter moeten maken en dan hadden ze mijn support gehad en had ik hen spel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Mocht je het ooit nog een keer willen proberen dan kan je ook altijd naar de site gaan en het daar direct downloaden. Hoef je steam niet eens op te starten om het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

whatupdoc schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:29:
hahah begrijp er helemaal niks van. Dit is 1 dikke toedeledoki voor mij. Hadden ze het maar beter moeten maken en dan hadden ze mijn support gehad en had ik hen spel gespeeld
Als je zo snel opgeeft dan snap ik eerlijk gezegd niet eens waarom je het wilt proberen? Ik kan je aan raden om naar de Amerikaanse (soe.com) te gaan om daar een account aan te maken. Voor de Amerikaanse accounts zijn er veel meer aanbiedingen en dergelijke..

En een makkelijke tip:
Zie je station name staan dan heb je te maken met de Amerikaanse inlog zie je username staan dan heb je te maken met de Prosieben (Europese) variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
@Irchost, Ik zal er vast wel uitkomen als ik er tijd insteek. Het gaat mij erom dat de makers van het spel het mij moeilijk maakt om "hen" spel te spelen.
(offtopic, heb nu bijv. een probleem met grid 2. Na 20 seconden in een race krijg ik zwart scherm. Heb wel op internet gekeken voor een oplossing maar niet kunnen vinden. In mijn ogen is dit een gigantische miskoop voor mij en zal ik niet meer kopen van codemasters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

whatupdoc schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:14:
@Irchost, Ik zal er vast wel uitkomen als ik er tijd insteek. Het gaat mij erom dat de makers van het spel het mij moeilijk maakt om "hen" spel te spelen.
(offtopic, heb nu bijv. een probleem met grid 2. Na 20 seconden in een race krijg ik zwart scherm. Heb wel op internet gekeken voor een oplossing maar niet kunnen vinden. In mijn ogen is dit een gigantische miskoop voor mij en zal ik niet meer kopen van codemasters)
Weet je zeker dat het probleem misschien niet deels bij de gebruiker ligt?

--

Iemand had het net over TF2 hoedjes, in een van de laatste Command Center episodes zegt Tramell Isaac dat ze alleen normale, "realistische" items in de game plaatsen en dus geen grappige/lulzy items zoals in TF2 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
naja het is nogal vaag als ik in de eerste instantie wel mijn wachtwoord juist invul omdat ie daarna vraagt vraagt dat ik em moet veranderen. Het lijkt mij als ik mijn wachtwoord de eerste keer fout invul dat ik niet wordt gevraagd om mijn wachtwoord te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je dat wachtwoord zelf gemaakt of is het gegenereerd? Want in het geval van het tweede moet je vaak een nieuwe maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Blaming schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:24:
Hopen dat de bestanden van de hoedjes in TF2 makkelijk over te zetten zijn :P
Vergeet het maar, clownshoedjes die niet binnen het Planetside universum passen worden buiten de deur gehouden.

[ Voor 45% gewijzigd door Rolfski op 29-07-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Net volgens Raptr een krappe 3 uur gespeeld van de game. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. De game crashed bij mij niet (Windows8/i72600k) en ik ervaar ook geen lag. Laadtijden zijn snel, heb niet echt iets mee gemaakt wat ik irritant vind. Het is vooral even zoeken naar load outs en wat je ermee kunt doen. Ik loop nog als een kip zonder kop rond, maar al gauw heb je door dat de kill-and-attack strategie niet zo werkt. We hebben een aantal gebieden over kunnen nemen, maar het ging ook net zo hard weer bergafwaarts. Op een gegeven moment waren we in de aanval, maar dat sloeg ineens om in verdediging. De game is hierin best afwisselend! Natuurlijk heb ik pas 3 uur op de teller, dus what do I know ;). Tot nu toe een erg gave game!

Oh en een Sunderer is wel handig dacht ik, die zet ik ergens achter de enemy base neer, zodat mensen kunnen spawnen. Niet wetende dat dit een load out is die je moet verdienen... Dus dat kwam me zuur te staan terwijl ik achter die basis een aantal random knoppen indrukte en een paar Terrans mij opvraten. :)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:36
de kill-and-attack strategie werkt prima hoor, je moet dan alleen wel een stuk voorzichtiger zijn. Als infiltrator met een SubMachineGun gebruik ik deze strategie voortdurend. Met behulp van mijn darts weet ik precies waar enemies zitten en daar heb ik een groot voordeel mee ten opzichte van hun.

Ik heb even twee maanden niet meer gespeeld vanwege voor mij het enige nadeel dat dit spel heeft: Het is zo groot dat je eigenlijk niet echt een doel kan hebben. Als je in een Outfit zit kan dat waarschijnlijk al meer, de outfit waar ik nu in zit is helemaal niets. Weet iemand een goede outfit op Miller voor de TR of een website waar ik een overzicht van die outfits zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Ik zat in een hele grote outfit [Trident] op cobalt , waarbij ik zeer veel platoon leads deed. Op een gegeven moment gaat dat ook wel vervelen, maar vaak erg voldaan gevoel gehad als je de vijand weer eens te slim af was. Erg leuke tijd gehad. Maar ondertussen zijn we met een groep spelers (stuk of 15) vertrokken bij trident, allemaal veteranen (incl 4 troop commanders, waaronder ik) en zijn een eigen outfit begonnen (door een interne conflict). Mijn speelstijl is hierdoor verandert. Nu speel ik vaker met een kleine groep en doen we meer hit squads of doen we liberator/magrider/harasser runs. Erg vermakelijk allemaal, maar het spel zelf begint de meesten van ons ook wel te vervelen. Er is niet echt een doel en altijd een beetje hetzelfde (heb er ook al wel 500 uur in zitten). En zit soms ook wel weer bij een public platoon van mijn oude outfit, maar erger me tegenwoordig zeer vaak aan die lowlevel platoon leaders die alleen maar zergen en geen risico's durven te nemen of strategisch spelen. Kan je net zo goed niet in een platoon spelen.

O ja, die kill-attack strategie werkt ook heel erg goed met de light assault. Erg vermakelijk om te spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door shenr op 31-07-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 09:21
Thysiej schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:06:
de kill-and-attack strategie werkt prima hoor, je moet dan alleen wel een stuk voorzichtiger zijn. Als infiltrator met een SubMachineGun gebruik ik deze strategie voortdurend. Met behulp van mijn darts weet ik precies waar enemies zitten en daar heb ik een groot voordeel mee ten opzichte van hun.

Ik heb even twee maanden niet meer gespeeld vanwege voor mij het enige nadeel dat dit spel heeft: Het is zo groot dat je eigenlijk niet echt een doel kan hebben. Als je in een Outfit zit kan dat waarschijnlijk al meer, de outfit waar ik nu in zit is helemaal niets. Weet iemand een goede outfit op Miller voor de TR of een website waar ik een overzicht van die outfits zou kunnen vinden?
Freelancers Union. Een paar posts hierboven is een video geplaatst van één van de speciale events die elke maand georganiseerd worden. Het is een vrije grote outfit die onderdeel is van een gaming community waar meer spellen gespeeld worden dan alleen PS2. Er worden geen eisen gesteld aan je activiteit en met name voor mensen die overdag gewoon werken is het ideaal aangezien er met name in de avond in platoon verband wordt gespeeld.

Je kunt er meer over terugvinden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
De server van FU schijnt erg druk te zijn op het moment, probeer het later nog eens ;).

Op zich werkt de kill-and-attack strategie misschien wel, maar voor een noob als ik is dat niet het meest verstandige. Als kritiekpunt vind ik tot nu toe de map wel erg onoverzichtelijk, vooral jammer dat ik nog geen mogelijkheid heb gevonden om mijn mini-map in te zoomen. Ik moet nog best wel veel zoeken terwijl ik rondren, en als ik dan een icoontje heb gevonden, heb ik vaak geen idee wat het inhoudt.

Ik ga me best vermaken met deze game de komende zomer! Hopenlijk wordt het wel een beetje druk op de server, want deze game valt of staat daarop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Mini-map zoom knoppen zijn de bracket keys: [ + ]

In het begin is het inderdaad even wennen. Spring in een paar public platoons door op de P knop te drukken en er een te joinen. Probeer de commandos te volgen die ze roepen over de voicechat en als je niet weet wat je moet doen volg je de squadleader, die weet vaak wel wat ie doet.

[ Voor 74% gewijzigd door shenr op 31-07-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Thysiej schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:06: Weet iemand een goede outfit op Miller voor de TR of een website waar ik een overzicht van die outfits zou kunnen vinden?
Kijk eens in dit topic rond, deze vraag wordt zo ongeveer om de pagina gesteld. Actieve TR outfits op Miller die redelijk wat Nederlanders hebben: BRTD, FU en Goon.

Misschien kan de topic starter dit ff aanpassen in zijn start verhaal? Deze vraag blijft maar terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Weet iemand een goede outfit op Miller voor de TR of een website waar ik een overzicht van die outfits zou kunnen vinden?
De enige TR outfit waar ik enig respect voor heb als VS zijnde op Miller is BRTD. De andere grote outfits zijn of zergfits (bijv de eerder genoemde FU) of doen niets anders als met zijn allen op een heuvel in the middle of nowhere strikerspammen (voornamelijk GOON en die franse outfit waarvan ik de naam vergeten ben).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Op Woodman zijn er steeds meer georganiseerde en respectabele outfits. Het valt mij wel op dat de Vanu wat dat betreft nog steeds met kop en schouders boven de rest uisteekt maar de TR en NC zijn met een flinke inhaalslag bezig als je kijkt naar luitjes als YAAR en FFS. Traditionele "zergfits" splinteren op in groepjes met hardcore lui en minder hardcore lui.

Oh, en we hebben een publieke teamspeak, voor alle 3 de facties, alle outfits. 1 grote gezellige boel is het.

94.23.13.182:9981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Leuk om wat communities voorbij te zien komen. Hoewel ik waarschijnlijk na een tijd beperkt wordt tot 1 a 2 keer in de week spelen (Steam Summer Sale bracht veel andere games ;)) zal ik even kijken bij welke community mijn speelstijl (en lage niveau) het best past. In teamverband werken lijkt me een stuk leuker, gezelliger en efficiënter met deze game.

Wel jammer dat een regio zo snel in handen kan komen van de vijand. Gisternacht hadden we (Vanu op Ceres) 3/4 van de regio in handen, nu worden we van twee kanten aangevallen en is het gebied echt zeer klein. Benieuwd of de game interessant kan blijven voor een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is juist het mooie van dit spel, je moet altijd actief blijven vechten voor de gebieden. En wanneer je samenwerkt met een sterke outfit dan kun je zo weer een hoop innemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Ik vind juist dat de gevechten die uren lang door gaan het mooist zijn, heb een keer een hele ochtend gevochten om een basis te verdedigen en dat is toch een heel stuk leuker dan achter elkaar gebieden veroveren/verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Dat is ook zo, alleen verdwijnt die voldoening toch wel heel snel als je ziet dat de volgende ochtend het hele gebied weer overgenomen is. Kijk ik heb pas 5 uur speeltijd nu op de teller staan, maar als je hier al zo'n 100+ uur in hebt zitten, lijkt me dat op den duur wel een beetje gaan vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 09:21
pica schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:00:
[...]

De enige TR outfit waar ik enig respect voor heb als VS zijnde op Miller is BRTD. De andere grote outfits zijn of zergfits (bijv de eerder genoemde FU) of doen niets anders als met zijn allen op een heuvel in the middle of nowhere strikerspammen (voornamelijk GOON en die franse outfit waarvan ik de naam vergeten ben).
BRTD stelt echt weinig meer voor op het moment. BMC, FU, DEIM zijn de grotere over het algemeen goed georganiseerde outfits. Als je het verschil tussen georganiseerd en zerg niet weet zeg dan niks. De laatste tijd (en dan met name door de lattice) hebben we bij FU min of meer als specialisatie Gal drops. Troepen landen op de belangrijkste punten om een basis te flippen of te heroveren om vervolgens terug te gaan naar de warpgate en een belangrijk volgend punt in de lattice te verdedigen of aan te vallen. Vaak met minder eenheden dan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Cloggs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:19:
[...]

BRTD stelt echt weinig meer voor op het moment.
Geen idee waar jij die onzin vandaan haalt. Dat FU recentelijk super agressief heeft gerekruteerd, wil niet zeggen dat BRTD ineens "weinig meer voorstelt". BRTD heeft er altijd bewust voor gekozen om stabiel en middelgroot te blijven (300-400 maar nooit meer dan 500 leden) en weet uit ervaring (meer dan 10 jaar Planetside) de problemen die kunnen ontstaan als je als outfit te snel en te hard groeit: Teveel newbs, te weinig leiders, teveel spelers die als een kip zonder kop rondlopen, etc. Vraag maar eens aan je leider Hadouken waar die nu allemaal tegen aanloopt.
Cijfers spreken voor zich wat dat betreft: http://www.planetside-uni...d.php?server=&members=192
Royeboi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:40:
Dat is ook zo, alleen verdwijnt die voldoening toch wel heel snel als je ziet dat de volgende ochtend het hele gebied weer overgenomen is. Kijk ik heb pas 5 uur speeltijd nu op de teller staan, maar als je hier al zo'n 100+ uur in hebt zitten, lijkt me dat op den duur wel een beetje gaan vervelen?
Het strategie gedeelte gaat binnenkort drastisch verbeteren. Wat je nu speelt is nog niet de helft waar ze met deze game naartoe willen. Je moet bedenken dat deze game (net als TF2) bedoelt is om nog jaren in ontwikkeling te blijven.

[ Voor 27% gewijzigd door Rolfski op 01-08-2013 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE

Die zijn er niet, daarom moet je je TR deleten een NC-karakter aanmaken. Space Murica FTW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Miller (NC), Woodman (TR) en Cobalt (VS) gaan tegen elkaar vechten op het nieuwe continent Hossin op de test server (11 aug)! Dat wordt lachen, ik raad iedereen aan om hierbij te zijn. Alle outfits die wat voorstellen doen hier aan mee:
Woodman info: http://www.reddit.com/r/W...e9/official_hossin_event/
Miller info: http://www.reddit.com/r/M...alt_vs_woodman_pts_event/
Cobalt info: http://www.reddit.com/r/P...se_upvote_for_visibility/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik had gehoopt dat Woodman en Cobalt servers iets meer zouden voorstellen maar ze zijn zojuist ingemaakt door Miller omdat ze niet eens kwamen opdagen voor iets dat door Woodman zelf was georganiseerd.
Slecht verhaal, Woodman en Cobalt. Hopelijk komen die servers wel opdagen bij het werkelijke event. Ceres is inmiddels ook uitgenodigd.

[ Voor 25% gewijzigd door Rolfski op 05-08-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
Volgens mij loop je een weekje voor Rolfski ;) 11 aug

Edit: dit wist je zelf ook wel, maar je verwacht toch niet dat mensen daad werkelijk de test client van 8gb gaan installeren voor een uurtje lolz?

[ Voor 58% gewijzigd door Monsta op 07-08-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Zag de grote TR outfits van Woodman er niet tussen staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ben het spel nu aan het installeren :)
Volgens mij heb ik Planetside 1 wel eens gespeeld.
Ben eens benieuwd, ik zoek eigenlijk een beetje tactische shooter en niet COD style dom rondt rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
timskiej schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:23:
Ben het spel nu aan het installeren :)
Volgens mij heb ik Planetside 1 wel eens gespeeld.
Ben eens benieuwd, ik zoek eigenlijk een beetje tactische shooter en niet COD style dom rondt rennen.
PTS=Public Test Server, dus niet gerelateerd aan PS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Rolfski schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 02:00:
Ik had gehoopt dat Woodman en Cobalt servers iets meer zouden voorstellen maar ze zijn zojuist ingemaakt door Miller omdat ze niet eens kwamen opdagen voor iets dat door Woodman zelf was georganiseerd.
Slecht verhaal, Woodman en Cobalt. Hopelijk komen die servers wel opdagen bij het werkelijke event. Ceres is inmiddels ook uitgenodigd.
Dag Rolfski. Ik zou me er niet zo druk om maken. Achter de schermen gebeurt er meer dan je denkt. Je kan veel daarvan trouwens ook zien op de woodman reddit Er zijn ook mensen die niet echt de behoefte hebben aan het installeren van de test client. Overigens had ik begrepen dat jullie alleen op basis van hoeveelheid konden winnen. Maar dat is maar een gerucht neem ik aan O+ We zien je wel bij de echte event. Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Monsta schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:11:
Volgens mij loop je een weekje voor Rolfski ;) 11 aug

Edit: dit wist je zelf ook wel, maar je verwacht toch niet dat mensen daad werkelijk de test client van 8gb gaan installeren voor een uurtje lolz?
Misschien is dat juist het verschil met andere servers. Bijna iedereen in mijn Miller outfit heeft de test client geinstalleerd op het moment dat die beschikbaar kwam. En niet voor een uurtje lolz maar om de laatste features te checken en de devs te helpen met bug hunting. Ook voor outfit trainings doeleinden (dog fighting bv) is de test server ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb het spel ook eens geinstalleerd, na een hoop getweak is het spel eindelijk speelbaar. Als er grote battles zijn heb ik helaas FPS drops(misschien iemand nog tips?).

Ik vroeg mij af of er Nederlandse outfits zijn? Of iemand een leuke weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Bjorn89 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:31:
Ik heb het spel ook eens geinstalleerd, na een hoop getweak is het spel eindelijk speelbaar. Als er grote battles zijn heb ik helaas FPS drops(misschien iemand nog tips?).

Ik vroeg mij af of er Nederlandse outfits zijn? Of iemand een leuke weet :)
Blader ff een paar pagina's terug, deze vraag komt altijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Rolfski schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:52:
[...]

Blader ff een paar pagina's terug, deze vraag komt altijd terug.
misschien een goed idee om het dan in de startpost te zetten.

edit: ah fijn, ik kan niet spelen omdat geen enkele usernaam en wachtwoord combinatie werkt.
en het resetten van het wachtwoord helpte ook al niet, en nu mag ik fijn 24 uur wachten voordat ik het nog een keer kan proberen......

[ Voor 31% gewijzigd door dragon9114 op 09-08-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
dragon9114 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:38:
[...]

misschien een goed idee om het dan in de startpost te zetten.
Ik heb de topic starter al een bericht gestuurd. De start info is inmiddels zwaar verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Ik heb Rolfski mede auteur gemaakt. Ik speel zelf bijna geen PS2 meer en heb me dus niet bezig gehouden met de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb inmiddels een nieuw vervolgtopic aangemaakt dus deze kan dicht. Bedankt Dorest0rm!

[ Voor 6% gewijzigd door Rolfski op 12-08-2013 16:13 ]

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.