ach soms is het ook de verveling die toeslaat denk ikBlaming schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:41:
Vandaag even op cobalt bij de NC gekeken, viel me op hoeveel stompzinnige dingen er gedaan werden, mensen die in de spawn van de VS probeerden te lopen, ervoor gingen staan e.d.
En iemand die maar bleef proberen mij te reviven terwijl er een lading vijanden in de buurt was.
als je 10 minuten moet staan wachten met een platoon tegen dat het biolab eindelijk van jou is, doe ik soms ook wel eens wat geks
heerlijk wel als je het biolab aan het defenden bent en de scu is down, met grenade launcher op je carabine ff eindeloos knallen zot hoeveel mensen je kan farmen op die manier en niet enkel noobs
gisteren nog eens gedaan toen ons platoon een beetje stuurloos was en ik maar even lone wolf wou gaan, net op het nippertje de biolab was binnengeraakt maar we stonden daar dus met 2 man tegen several platoons
verschillende extreme menaces gefarmed en zelfs een max genoobtoobed, nog even veranderen in infiltrator 2 smerige prox mines gelegd en net op tijd van boven uit de spawn room gejumped om me dan wat verder te verstoppen even een sigaretje te gaan roken en terug te komen in een lege biolab