@Himlims, er is nog intern (Goon brigade) een allerlaatste beslissingsronde gaande, er komt antwoord voordat de character reset is geweest!
Maar die update wordt mooi!
Maar die update wordt mooi!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Facility Capture times have been changed. They increase based on the amount of influence and size. And before you say it, we verified with all sources and can confirm that is not what she said.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Hahaha Nicedrice schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:42:
Die gasten van Sony zijn echt gek. De nieuwe patch notes
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Jesh op 22-09-2012 17:02 ]
NC op ChaldeneJesh schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:02:
Wie zit er nu op welke server na de reset?
Ik ben nu gewoon weer VS op Thyone.
Ik ben nu TR op Thyone. ( ingame Senseopadje )Jesh schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:02:
Wie zit er nu op welke server na de reset?
Ik ben nu gewoon weer VS op Thyone.
http://tinyurl.com/5sdar8p
[ Voor 12% gewijzigd door Jesh op 23-09-2012 00:33 ]
Wat is nou de beste plek om een key te krijgen? overal waar ik kijk staat altijd -all gone-Ienni1983 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:54:
Ik kan niet wachten totdat ik een beta key bemachtig :3
[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 23-09-2012 08:12 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Er zijn meerdere manieren om aan een key te komen, maar de snelste manier is om Alpha Squad aan te schaffen (35 Euro), dan krijg je ook nog een tweede key om aan een vriend te geven. Voor degenen die dit nog wat ver vinden gaan is de beste manier om de Twitter accounts van de devs/PS2 te spammen. Zo ben ik initieel ook aan mijn key gekomen:Hu9o schreef op zondag 23 september 2012 @ 08:12:
[...]
Wat is nou de beste plek om een key te krijgen? overal waar ik kijk staat altijd -all gone-
Zojuist gedaan. Kijken of het wat oplevert..Jesh schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:36:
[...]
Er zijn meerdere manieren om aan een key te komen, maar de snelste manier is om Alpha Squad aan te schaffen (35 Euro), dan krijg je ook nog een tweede key om aan een vriend te geven. Voor degenen die dit nog wat ver vinden gaan is de beste manier om de Twitter accounts van de devs/PS2 te spammen. Zo ben ik initieel ook aan mijn key gekomen:
@planetside2
@PurrfectStorm (Margaret Krohn)
@autenil (Joshua Kriegshauser)
@mhigby (Matthew Higby)
@tomslick42 (Tom Schenck)
Ik heb gewoon de @planetside2 account een aantal berichten gestuurd en ineens had ik een beta key.
Je zou eventueel nog lief kunnen vragen hier, misschien zijn er hier nog mensen met extra keys. Alles wat ik had heb ik weggegeven aan vrienden, GoT en MordorHQ.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Gewoon berichten blijven sturen, bij mij duurde het ongeveer een paar uur voor ik er een had.Hu9o schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:05:
[...]
Zojuist gedaan. Kijken of het wat oplevert..
Verwijderd
Ach op EU 3 was NC 24% en toch hadden we ruim 33% territoryVerwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:01:
De eu servers zijn qua population balance niet echt top. Voorheen zat ik op EU beta1, daar zaten alle empires op +30%, nu zijn op alle 3 de servers in 1 empire die veruit de meeste spelers heeft. Thyone is het de vanu, Herse de terran en Chaldene de NC.
Het maakt het toch een stuk minder leuk als er 1 empire veruit de meeste spelers heeft.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Een beetje meer balans zou leuk zijn. Gisteren zijn we met onze NC squad tot aan de TR warp gate gekomen en vandaag tot de Vanu gate.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:01:
De eu servers zijn qua population balance niet echt top. Voorheen zat ik op EU beta1, daar zaten alle empires op +30%, nu zijn op alle 3 de servers in 1 empire die veruit de meeste spelers heeft. Thyone is het de vanu, Herse de terran en Chaldene de NC.
Het maakt het toch een stuk minder leuk als er 1 empire veruit de meeste spelers heeft.
Op de officiele forums gaat er een topic gaande waar de meeste oud-Werner spelers er over eens zijn om Thyone als "safehaven" te zien.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:01:
Maar je kan warpgates toch nog niet veroveren? Of je kan ze verder nog niet gebruiken.ADMK schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:10:
[...]
Op de officiele forums gaat er een topic gaande waar de meeste oud-Werner spelers er over eens zijn om Thyone als "safehaven" te zien.
Nog even een mooie terugblik op EU1![]()
[afbeelding]
geen grondgebied betekend geen grondstoffen, geen grondstoffen betekend geen tankjes en andere voertuigen. Zonder tankjes en andere voertuigen wordt terug duwen van de tegenstander erg lastig. Kan wel, maar moeizaam.Postius schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:34:
[...]
Maar je kan warpgates toch nog niet veroveren? Of je kan ze verder nog niet gebruiken.
Ik speel op Thyone als VS en moet zeggen dat het eigenlijk best goed heen en weer gaat, maar NC is wel in de minderheid gemiddeld met een procentje of 10.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:01:
TR is op Tyone toch wel in de meerderheid, 40% is geen uitzondering.Jesh schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:20:
[...]
Ik speel op Thyone als VS en moet zeggen dat het eigenlijk best goed heen en weer gaat, maar NC is wel in de minderheid gemiddeld met een procentje of 10.
Tussen TR en VS gaat het gemiddeld wel gelijk op van wat ik nu heb gezien.
Was dat gister?
Dit is inderdaad van gisteravond.Redje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:28:
[...]
Was dat gister?
Toen ik uitlogde gisteravond had TR de linker bovenhoek weer terug.
Klopt, de enige constante is dat NC weinig heeft. Op Thyone althans...Postius schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:13:
Al die screenshots van die maps zegt niks lol. Dat kan echt in 5 minuten compleet veranderd zijn. Leuk zon;n klein stukje grond erbij. 5 min later is alles weer weg.
NC is inderdaad onderbemand op Thyone. Als je kijkt op een andere EU server is het juist weer andersom. Heb ook het idee dat Thyone gedomineerd wordt door TR/VSJesh schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:16:
[...]
Klopt, de enige constante is dat NC weinig heeft. Op Thyone althans...
Ik vind het niet erg, voorheen was VS continu in de minderheid en ondanks dat ik van een uitdaging houd is het ook wel eens prettig als je eigen team goed van manschappen is voorzien.ADMK schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:46:
[...]
NC is inderdaad onderbemand op Thyone. Als je kijkt op een andere EU server is het juist weer andersom. Heb ook het idee dat Thyone gedomineerd wordt door TR/VS
Het is wel minder als TR 10% meer heeft.Jesh schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ik vind het niet erg, voorheen was VS continu in de minderheid en ondanks dat ik van een uitdaging houd is het ook wel eens prettig als je eigen team goed van manschappen is voorzien.
Balans trekt wel bij als de game eenmaal gereleased wordt.
Voor zover ik weet is dat op dit moment nog niet mogelijk. Het klopt dat de devs hier eens wat over geroepen hebben volgens mij, maar ik moet het nog zien.himlims_ schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:47:
ik ben/was heilig in de veronderstelling dat je een character aanmaakt; los van een server. En dat je met jouw character van server > server kunt. Zo wordt ook geopperd in de eerdere dev. video's. Je kunt met jouw ontwikkelde soldaat, hup, naar amerikaanse server.
Dat blijkt dus niet waar.... of nog niet mogelijk?!
Verwijderd
Ik heb dat idee ook.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:07:
Op EU beta1 had ik een vanu en na de character wipe op thyone ook een vanu gemaakt. Het begon van het weekend wel op te vallen dat ik in 1 vs 1 (infantry) het ontzettend slecht deed. Als ik won dan had ik echt minimale health over. Ook vond ik het opvallend dat in sommige gevallen ik van de terran of nc slechts hun armour eraf had geschoten, nadat ik aan stukken was gemaaid.
Voor de grap maar een NC gemaakt, het verschil is werkelijk gigantisch. Lukt me nu met gemak om met 1 clip 2 gasten om te leggen als assault of medic (helemaal de vanu). Vraag me nu af of de vanu weapon damage werkelijk zo slecht is of het allemaal tussen de oren zit.
Hey guys -
I wanted to address some common issues we're seeing on beta right now and some plans for solving them which you'll see in the next couple weeks.
Spawn Camping
Towers and certain large facilities have had big increase in the prevalence of spawn camping since the last patch. When a base is about to flip you'll see players spawn engineers and camp the tubes with turrets. To combat this we will be implementing pain fields (areas where enemy players take damage over time as long as they're standing in them) in certain spawn rooms.
Rockets and tank shells occasionally do no damage
Currently there is a bug where if you fire immediately after reloading the projectile will not do damage. This is most obvious when firing rocket launcher and tank shells. You can avoid this by waiting a moment after reloading before firing, but it will be resolved with this week's beta update. [Currently scheduled for Wednesday night/Thursday morning]
Population balancing
We've noticed the issues associated with population imbalances in the game. There are two primary things we're doing to address these issues in the near future:
1 - This week we'll be increasing the XP and Resource bonuses for under populated empires, as well as the threshold for when those bonuses are received.
2 - Next week we will be implementing zone and world level empire population caps. These will prevent a single over-populated empire from locking the other empires out of the zone / server.
We will continue to monitor the issues associated with population balance and reassess as more continents become available for play.
Default lack of anti-air
With the recent character wipe we've noticed players having a lot of trouble dealing with aircraft (especially liberators) from the ground. This week we'll be making Burster MAX weapons more readily available to new characters (this may just be a 1 Auraxium unlock for now, or it may just show up automatically on your character, we're still figuring it out), and eventually we'll be adding more anti-air weaponry for Engineers.
Platoon and squad issues
Platoons and squad leaders have expressed several communication and coordination related issues, largely having to do with being able to see all platoon members on the map, being able to see platoon and squad vehicles on the map. We're working on fixing these issues as quickly as possible and you should start seeing improvements this week, with a lot more coming next week.
My guns suck now! Boo! Hiss!
We've seen a lot of threads about various weapon balance changes and the feeling that "_____ faction's weapons have been nerfed, I can't hit anything now". Looking through our data we can see that overall weapon accuracy has gone down a few percentage points in the last week, but not significantly and not for any one faction more than any other. Here is some aggregate accuracy data for each of the main infantry weapons gathered since the most recent patch vs pre-patch:
Pre-patch accuracy:
NC Assault Rifle: 34.0542%
TR Assault Rifle: 33.0161%
VS Assault Rifle: 33.2806%
NC Carbine: 33.3055%
TR Carbine: 32.4743%
VS Carbine: 33.6675%
NC LMG: 28.3856%
TR LMG: 27.7163%
VS LMG: 27.8617%
Post-patch accuracy:
NC Assault Rifle: 29.9629%
TR Assault Rifle: 29.2134%
VS Assault Rifle: 29.4579%
NC Carbine: 30.6946%
TR Carbine: 29.4575%
VS Carbine: 29.8943%
NC LMG: 24.0507%
TR LMG: 24.6082%
VS LMG: 24.8786%
This shows a drop across the board of about 3-4.5% accuracy on each weapon with the addition of the new recoil mechanics. This is pretty much as expected and isn't impacting any particular empire more than the others. The average difference in accuracy across each empire are as follows:
NC: -3.7614%
TR: -3.8115%
VS: -3.9724%
NOTE: This loss in accuracy hurts the NC the most, since they're generally speaking the most punch per bullet, but the effects should be mostly negligible.
As always, thanks for continuing to beta test, your feedback and bug reports are definitely helping us to make this game great. Until next time!
Verwijderd
Het geluid van NC is inderdaad niet geweldig.Eikeltje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:10:
Op een of andere manier vind ik PS2 niet echt lekker spelen, de light assault machine gun van NC schiet gewoon niet lekker (accuracy way off) Geluid zwaar onder de maat.
Het hele resources systeem spreekt mij wel aan alleen als het schieten niet lekker gaat en ik me niet in het spel kan inleven is de lol er snel vanaf.
Zijn er ook mensen die vergelijkbare ervaringen hebben?
[ Voor 8% gewijzigd door Redje op 27-09-2012 16:22 ]
Met een goede koptelefoon is PS2 ook weer niet zo slecht.himlims_ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:35:
BF3 is in mijn beleving wel de koning op gebied van geluid. Geen een game komt ook maar beetje in de buurt, vind ik.
PS2 is gewoon om tehoe slecht het geluid is. Unreal(tournament) van 15jr geleden heeft nog betere effecten, duidelijker en klinkt acoustisch beter dan planetside 2. Bass geluid is kut, explosies zijn kut, ranged geluid is kut, sfx (repair enzo) zijn crap etc.
ingame VOIP is wel verbeterd
BC2 was voor mij de koning van het geluid, nog nooit zo'n goede sound positioning gehoord.himlims_ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:35:
BF3 is in mijn beleving wel de koning op gebied van geluid. Geen een game komt ook maar beetje in de buurt, vind ik.
PS2 is gewoon om tehoe slecht het geluid is. Unreal(tournament) van 15jr geleden heeft nog betere effecten, duidelijker en klinkt acoustisch beter dan planetside 2. Bass geluid is kut, explosies zijn kut, ranged geluid is kut, sfx (repair enzo) zijn crap etc.
ingame VOIP is wel verbeterd
Is nu ook officieel aangekondigd, tevens character-wipe.ADMK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:33:
Ik meen ergens nog gelezen te hebben dat ze ook Esamir erin gooien met de nieuwe patch.
Verwijderd
Die krijg je toegemaild als het goed is. Althans, zo ging het bij mij.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:39:
Ik heb trouwens nog geen extra betakey kunnen vinden aangezien ik de alpha package heb gekocht dus als iemand mij kan vertellen waar ik deze extra key kan vinden kan ik er iemand blij mee maken op het forum.
Je hebt een DMVerwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:39:
Ik heb de alpha package zojuist besteld alleen merk dat mijn systeem het erg moeilijk heeft met planetside 2
heb een amd phenom x6 1055pt 2.8 ghz / 6 gb ram en een ati radeon 5750 1 gb maar draai met moeite hoger als 20 fps wat vreemd is dat mijn fps op high of op low precies hetzelfde is en er geen merkbaar verschil in framerate.
Mijn setup draait battlefield 3 prima met alles op high rond de 50 fps.
Wat is raadzaam om te upgraden mijn videokaart of mijn processor om deze game beter te laten draaien?
Ik heb trouwens nog geen extra betakey kunnen vinden aangezien ik de alpha package heb gekocht dus als iemand mij kan vertellen waar ik deze extra key kan vinden kan ik er iemand blij mee maken op het forum.
Verwijderd
Verwijderd
Esamir gaat hopelijk echt geweldig worden! Zien we daar snow camo op die Vanguard?bjorntju schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:09:
Mooi, ben benieuwd naar de nieuwe map
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 19:40 ]
Verwijderd
Kan je beter naar de officiële fora. TIs ook pas een beta. Veel meer dan wat loshangende teams zul je niet tegenkomen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:44:
Zoek een plekje in een lekker actieve outfit. TR of NC, op een van de EU servers
Wat versta ik onder lekker actief?
- Squad/platoon operations met een squad leader die voicechat niet verafschuwd en squad members
die ook effectief mee de orders opvolgen en als een team spelen
- Die regelmatig samenspeelt
Goonbrigade.com is wat je zoektVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:44:
Zoek een plekje in een lekker actieve outfit. TR of NC, op een van de EU servers
Wat versta ik onder lekker actief?
- Squad/platoon operations met een squad leader die voicechat niet verafschuwd en squad members
die ook effectief mee de orders opvolgen en als een team spelen
- Die regelmatig samenspeelt
Verwijderd
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Wel eens naar de topic start gekeken?Morax schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:49:
Is er ergens een goede tutorial die even de basics uitlegt? Ik ben sinds kort toegelaten tot de beta, en heb weleens planetside 1 gespeeld, maar ik snap toch echt een hoop niet in PS2.
Vooral het hele stuk van resources, waar ik kan zien hoeveel ik heb/krijg en dergelijke is mij nog volstrekt onduidelijk.
Ik had dezelfde vraag als jou. Maar er valt helemaal niks te snappen. Dat ding in de TS kan je overslaan, als je hersens hebt kan je dat zelf ook bedenken.Morax schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:49:
Is er ergens een goede tutorial die even de basics uitlegt? Ik ben sinds kort toegelaten tot de beta, en heb weleens planetside 1 gespeeld, maar ik snap toch echt een hoop niet in PS2.
Vooral het hele stuk van resources, waar ik kan zien hoeveel ik heb/krijg en dergelijke is mij nog volstrekt onduidelijk.
In-game op escape drukken en dan naar de map gaan. Aan de rechterkant staat dan een overzicht van het aantal resources wat je per tik krijgt. Het aantal is afhankelijk van het aantal gebieden wat jou factie onder controle heeft. Auraxium (kan je in de store uitgeven voor weapon-upgrades) kent geen maximum, de andere 3 gaan maar tot maximaal 750.Morax schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:49:
Denk dat ik weer net te laat was, keys waren binnen no time weg.
[ Voor 12% gewijzigd door S.J_84 op 03-10-2012 22:13 ]
jazeker wel, heb je hem nog?Hu9o schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:09:
iemand nog een key nodig?
[ Voor 5% gewijzigd door Sua op 06-10-2012 02:03 ]
hoi
[ Voor 75% gewijzigd door bjorntju op 06-10-2012 13:30 ]
spijtig, maar bedankt voor het laten weten.PromWarMachine schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:25:
[...]
offtopic:
Nope, hij heeft hem aan mij gegeven
Ik had 't via DM geregeld, maar op deze manier heb jij eerder je antwoord.
hoi
Waar kun je die spelen? Zie maar 2 servers beschikbaar met Indar.bjorntju schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:29:
Esamir is online! Net even gespeeld en het is wel een toffe map, veel meer grotere tussenruimtes dus meer vehicle combat.
[ Voor 8% gewijzigd door Bramster op 06-10-2012 14:39 ]
Bedankt,Bramster schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:39:
in the spawn ruimte (warp gate) zijn terminals met een wereld icoontje er boven
Probleem is dat de server capped is op 650 voor beide servers maar er is geen cap voor de continenten, Je kan gewoon 650 NC op Esamir hebben. Voor de NC is er ook geen reden om naar Indar te gaan, op Esamir krijg je 90 Auraxium per tick zodat je vrij snel Skyguards en nieuwe wapens kan unlocken.Kw4kje schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:52:
Ik zit zelf in NC, maar hier mogen ze wel wat aan doen, balans in de factions is ver te zoeken nog steeds. Lock op NC ?
Het is een (closed) beta!! Links bij de launcher staat een moersleutel; die brengt je naar de advanced setting. Daar kun je tevens de server status controleren.PromWarMachine schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:42:
Aha. Wat doe je als 2 van de 12 servers up zijn als het weekend net begint?
Natuurlijk, je haalt ze allebei offline.
Vervolgens laat je de gameclient geen melding geven, maar knalt de client er gewoon uit met een onbekende foutmelding omdat geen enkele server online is.
Verder is de instant action knop echt al meer dan 6 uur down. Twitteren dat je ermee bezig bent, is geen oplossing.
zeker; beetje balans in de individuele classes en knallen. Gister met beperkte groep (geloof met z'n 5e) een kleine basis langs Zurvan gehouden voor lange periode. Op gegeven moment waren er 10-20 tanks voor onze basis. Maar dankzij de heavy-assault en zijn ondersteuning via ammo packs van engenieers hebben we die aanval kunnen afslaan en basis behouden. Was super leuk om dat te doen; we waren in dikke minderheid.Tot zo ver de rant over vandaag. Het is een leuke game als het eenmaal werkt. Vooral als het balanced is. Het is ook leuk om te zien wat je met een squad van 6-12 mensen kunt bereiken. Het cappen van bases met kleine groepen is een van de leukste dingen om te doen.
Het is ook echt totaal geen beta ofzoPromWarMachine schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:42:
Aha. Wat doe je als 2 van de 12 servers up zijn als het weekend net begint?
Natuurlijk, je haalt ze allebei offline.
Vervolgens laat je de gameclient geen melding geven, maar knalt de client er gewoon uit met een onbekende foutmelding omdat geen enkele server online is.
Verder is de instant action knop echt al meer dan 6 uur down. Twitteren dat je ermee bezig bent, is geen oplossing.
Tot zo ver de rant over vandaag. Het is een leuke game als het eenmaal werkt. Vooral als het balanced is. Het is ook leuk om te zien wat je met een squad van 6-12 mensen kunt bereiken. Het cappen van bases met kleine groepen is een van de leukste dingen om te doen.
Mag ik 'm?Kimo schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:29:
Ik heb nog een key over.
hoi
[ Voor 52% gewijzigd door FaberOne op 07-10-2012 11:01 ]
Wanneer Keys worden aangeboden gelieve expliciet te verzoeken om een reactie in DM zodat dit topic een beetje schoon blijft.Waarschuwing:
Net als bij andere beta's geldt ook hier dat wanneer tweakers keys weg te geven hebben en dat hier willen doen ze zich wel melden. Het is dus niet nodig en ook niet gewenst om erom te vragen.
[ Voor 23% gewijzigd door eL_Jay op 07-10-2012 10:28 ]
Blijven proberen, ze hadden gisteravond wat problemen met caps en daadwerkelijke populatie.zAo schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:44:
Weet iemand, als je voor het eerst begint en je kunt niet op 'next' klikken bij het selecteren van een server, of dat met de downtime te maken heeft?
Erg vaag aangezien je wel alle servers ziet, incl populatie.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq