[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.182 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Dorest0rm schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:19:
Ikzelf ben een beetje lui geworden mbt de startpost, iemand die het zou willen overnemen? :p

Stuur me dan een DM, maak ik je mede-auteur, of je moet een heel nieuw topic beginnen.
Ik ga er van de week even mee aan de slag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56
Weet iemand anders nog een site waar ik een Beta key vandaan kan toveren? Wil hem natuurlijk eerst uitproberen voordat ik hem koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
De game is f2p he...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze iets gaan veranderen aan de spawn, op dit moment werkt het niet lekker. Als je om een of andere reden dood gaat en je kan niet bij je squad kan spawnen, dan kost het absurd veel tijd om weer bij ze te komen, helemaal als je reaver/mosquito/scythe op cooldown is.

Ik vraag me af waarom ze simpelweg niet de AMS truck uit planetside 1 in het spel doen, of maak de sunderer een mobile spawnpoint. Je hebt veel meer tank/land battles en de galaxy is weer een transport voor drops.

Het blijft een geinig spel, had alleen gehoopt dat het meer op het origineel zou lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
clockw1ze schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:26:
Weet iemand anders nog een site waar ik een Beta key vandaan kan toveren? Wil hem natuurlijk eerst uitproberen voordat ik hem koop :P
Je zou eventueel een Alpha Squad pack kunnen kopen: www.planetside2.com/alpha-squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:25:
Ik hoop dat ze iets gaan veranderen aan de spawn, op dit moment werkt het niet lekker. Als je om een of andere reden dood gaat en je kan niet bij je squad kan spawnen, dan kost het absurd veel tijd om weer bij ze te komen, helemaal als je reaver/mosquito/scythe op cooldown is.
Squad Spawn Beacon neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 16:24
Voor alle mensen met rechten op de beta forums:

De spawn gaan drastisch veranderen, wat mij betreft een goede verandering:

http://forums.station.son...spawning-logistics.17169/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:32:
-Krijg je in je eentje ook maar deels het gevoel dat het voor het spelverloop uitmaakt wat je doet?
-Voor zover ik het tot nu toe begrijp kan je dit spel niet echt 'winnen' in de zin van een potje winnen, hoe committed zijn de medespelers dan om er vol voor te gaan?
-Verlies je niet heel snel het overzicht van wat waar gebeurt?
-Welk empire moet je kiezen? Lijkt me niet dat mensen netjes 1/3 - 1/3 - 1/3 dezelfde kiezen, zorgt dat niet voor inbalances in speler aantallen per empire?
-Heb je nog zoiets als een 'community'-gevoel met zoveel spelers? Meestal moet je toch wel vaak met iemand spelen wil je hem toevoegen aan een friends list.
-Wordt het (ooit) p2w?
1. ligt aan jouw handelingen, en wat je voor ogen hebt. Vanochtend zag ik een afgelegen basis, minimaal bezet. Die heb ik in mijn eentje overgenomen; ons team krijgt extra grondstoffen = meer tankjes etc. In mijn beleving was dat een handige actie. Realistisch niet echt; ik kan die basis niet alleen verdedigen. Maar de key van planetside2 = teamplay, teamplay, teamplay
2. Het vorige deel is 10jr geleden utigekomen, en wordt heden dag nog steeds gespeeld. De community van PS2 is compelet anders dan BF3/COD; over algemeen stukkie ouder en serieuzer. Er wordt niet continue gejankt, maar met ideeen gekomen
3. Soms wel; door de grootte in de map en diverse veldslagen. Maar sinds wanneer is oorlogje overzichtelijk?
4. Nee; als jouw ras in minderheid is. Krijgen jullie een boost; je wegingsfactor bij overnamen van gebieden ligt dan hoger dan die van de andere die in meerderheid zijn. Bedenk; ze hebben ruim 10jr ervaring op dit gebied. Gameplay is redelijk in balans. Belangrijkste nu is de wapens/voertuigen semi-gelijkwaardig krijgen.
5. je -moet- planetside echt in een squad/plantoon/outfit spelen. Wij zitten bij GoonBrigade, EU10, TR: http://forum.goonbrigade.com/index.php
6. nee; op de website staat een 1.5uur durende presentatie waarin ze haarfijn uitleggen waarom PS2 zeker geen P2W is. Als betalende speler is je enige directe voordeel; meer/andere kleurtjes armor. Wapens zijn voor iedereen te unlocken en vrij te spelen, dat is niet exclusief voor betaldende gamers.

//edit; lol zie nu pas dat oud bericht is wat ik quote :F :X njah fck it

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Rivr schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:29:

Ik denk dat dit echt een goede zet is, wordt echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
He, jij bent fr4ggl3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nieuw continent wat in ontwikkeling is;
Afbeeldingslocatie: http://wiki.planetside-universe.com/ps/images/thumb/b/bd/Esamir.jpg/800px-Esamir.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiki.planetside-universe.com/ps/images/1/1e/Esamir_concept.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-09 18:54
Rivr schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:29:

Lijkt mij inderdaad ook een goede verandering op 1 uitzondering na Biodome. Zonder de Galaxy wordt iets daar forceren veel lastiger (in een meer random make up, georganiseert met spawnbeacons niet zo een probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ja, ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
Ah, ik heb je niet meer gezien bij de goons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
Natuli schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:22:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook een goede verandering op 1 uitzondering na Biodome. Zonder de Galaxy wordt iets daar forceren veel lastiger (in een meer random make up, georganiseert met spawnbeacons niet zo een probleem).
Het zal moeilijker worden, maar onmogelijk?

Stap1:
Fly-ins met liberators en reavers om de launchpads te clearen van enemies

Stap2:
Launch pads gebruiken vanaf point B?
Squad spawn beacons onder de toren?
Hot drops vanuit galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Must.... have.... beta..key Aaargh

Ziet er E-P-I-S-C-H (letterlijk) uit kan niet wachten tot deze F2P titel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Rivr schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:02:
[...]

Ah, ik heb je niet meer gezien bij de goons? :P
Ja ik denk dat ik mijn aanmelding ook maar intrek. Bij release speel ik sowieso VS, die main ik nu ook al op EU02 en ik heb een 3 maanden oude dochter die ook aandacht vraagt.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
Jesh schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:36:
[...]

Ja ik denk dat ik mijn aanmelding ook maar intrek. Bij release speel ik sowieso VS, die main ik nu ook al op EU02 en ik heb een 3 maanden oude dochter die ook aandacht vraagt.

;)
Hahaha, was niet bedoelt als terugtrekkertje of als verwijt, vroeg het me gewoon af haha. Hebben we in ieder geval een bekende Vanu die we af kunnen knallen ;)

Maar die changes zijn echt sick... Wordt veel leuker zo.... Echt inch by inch territory overnemen.. I like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
No problem bro. Heb maar ff een post achtergelaten in de application topic met dezelfde melding, wel zo netjes.

Ben ook echt benieuwd. Heb me sowieso al alpha squad gehaald, ga deze echt wel veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb wel het idee dat Devs er wel wat van proberen te maken en dingen proberen.
Bij BF3 stelde de beta geen reet voor, leuk wat je vind, maar het spel is toch al af.

Maakt het btw. niet uit qua latency of je op een US server speelt?
Normaal zou je niet op een US server willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Redje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:16:
Ik heb wel het idee dat Devs er wel wat van proberen te maken en dingen proberen.
Bij BF3 stelde de beta geen reet voor, leuk wat je vind, maar het spel is toch al af.
Juist die openheid en bereidwilligheid van de ontwikkelaars is het gene wat PS1 tot een succes maakte, en 10jr na release nog steeds gespeeld EN gepatched wordt!!

Bekijk de officele forums maar eens, dat is niet zoals op EA; janken, zeiken en zieveren. Er wordt kritiek geuit, maar men komt met oplossingen en alternatieve. De ontwikkelaars nemen die serieus in overweging (zie de weekelijkse DEV-video's op jijbuis). Daar wordt gediscussieerd over eventuele aanpassingen en hoe dat in praktijk tot uiting komt.

Dat van die spawnpunten is een onderdeel wat geooperd is op het forum. Nu zullen we dat enkele weken gaan testen, bevalt het, dan blijft die functie. Is het in praktijk toch niet zo goed, gaan die devvers verder zoeken naar een oplossing. Zeker als je dat met DICE vergelijkt is dat ongekend.
eL_Jay schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:07:
Must.... have.... beta..key Aaargh

Ziet er E-P-I-S-C-H (letterlijk) uit kan niet wachten tot deze F2P titel uitkomt :)
Bekijk twitter, en reageer da eens op PS2/SOE/Planteside2 e.d. zo hebben diverse reeds een key bemachtigd. Zelf heb ik net een mailtje de deur uitgedaan naar; happytohelp@soe.sony.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
De hele middag met PS2 zitten rommelen omdat hij niet wilde instaleren/spelen. Opnieuw geinstaleerd, allerlei settings veranderd, maar wat blijkt na wat rondgeneus op andere forums, PS2 werkt niet op Windows 8 als je nog een gamepad hebt ingeplugt, wat ik altijd heb;-)
Ach ja, het is ook nog maar een beta he.
Nu eindelijk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Misschien een domme vraag maar is de keuze voor een bepaalde factie definitief of kan je gewoon switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Je kunt meerdere 'characters' aanmaken, je kiest dan bij welke factie en op welke server je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
himlims_ schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:52:
[...]
Juist die openheid en bereidwilligheid van de ontwikkelaars is het gene wat PS1 tot een succes maakte, en 10jr na release nog steeds gespeeld EN gepatched wordt!!

Bekijk de officele forums maar eens, dat is niet zoals op EA; janken, zeiken en zieveren. Er wordt kritiek geuit, maar men komt met oplossingen en alternatieve. De ontwikkelaars nemen die serieus in overweging (zie de weekelijkse DEV-video's op jijbuis). Daar wordt gediscussieerd over eventuele aanpassingen en hoe dat in praktijk tot uiting komt.

Dat van die spawnpunten is een onderdeel wat geooperd is op het forum. Nu zullen we dat enkele weken gaan testen, bevalt het, dan blijft die functie. Is het in praktijk toch niet zo goed, gaan die devvers verder zoeken naar een oplossing. Zeker als je dat met DICE vergelijkt is dat ongekend.
Een forum account heb ik.
Ik kijk altijd een beetje hoe het daar is, of de devs actief posten.
Battlelog forums is idd een trieste verzameling ego's, nooit wordt ergens op gereageerd door dice/ea.
PS2 forums vind ik een stuk volwassener en draagt wel bij aan het community gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws , iedereen die de alpha package heeft gekocht krijgt een extra beta key om weg te geven !

http://forums.station.son...tatus-whats-coming.17498/

• clockw1ze
Kom maar op met zo'n beta key dan! Haha :P
http://planetside2beta.blogspot.nl/p/beta.html de hele dag F5'en schiet ook niet op :(

• Jesh
clockw1ze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:54:
http://planetside2beta.blogspot.nl/p/beta.html de hele dag F5'en schiet ook niet op :(
Zijn nog niet verstuurd.

• clockw1ze
Rond wel tijdstip komen ze er op dan elke keer? Want er staat nu last updated woensdag en alles is al unavailable

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Oeh als die beta keys gaan komen wil ik er ook graag eentje. Ik wil graag weer een MMO gaan spelen en een MMOFPS lijkt me helemaal geweldig. Sta al een tijdje voor de beta geregistreerd maar nog niets gehoord helaas.

Trouwens, wat me enthousiast maakte voor PS2 is het filmpje van NerdCubed. Hij speelt hartstikke slecht en ongecoördineerd maar de schaal en fun waren zo goed te zien :)

Edit: oops even 4 typo's verbeteren

[ Voor 4% gewijzigd door roy-t op 12-09-2012 10:58 ]

~ Mijn prog blog!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:05:
goed nieuws , iedereen die de alpha package heeft gekocht krijgt een extra beta key om weg te geven !

http://forums.station.son...tatus-whats-coming.17498/
Ik houd mijzelf warm aanbevolen voor diegenen die een beta-key te vergeven hebben door aankoop van een alpha pack.
Mocht je het niet uit de goedheid van je hart deze aan mij willen overdragen, of is mijn eeuwige dankbaarheid niet voldoende, stuur me een DM en de prijs daar komen we wel uit ;)

Dit spel ziet er zo gruwelijk uit, ik hoop dat het aan de verwachtingen kan voldoen die Savage in 2007 bij mij heeft geschept over hoe de ultieme MMOFPS eruit ziet.
niet dat savage ideaal was, maar dat schepte wel verwachtingen voor de toekomst
Wat ik tot dusver heb gezien is het awesome, zeker gezien de EPISCHE schaal van de battle
Kreeg een beetje hetzelfde gevoel als de eerste keer dat ik world in conflict speelde en er gewoon meerdere veldslagen tegelijk op je scherm plaatsvonden

Edit typo's 8)7 gefixd

[ Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 12-09-2012 11:17 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Savage was/is super toffe game (en draaide onder linux) ook mooie battles. Maar qua grootte en veldslag niet te vergelijken. Er is wel een groot verschil; in savage kon je als 1-man-army nog wel wat uithalen, in plantside vergeet dat maar, dan MOET je teamplay spelen.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
clockw1ze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:54:
Die site is zo fake als wat, ze hopen dat je je e-mail invult zodat ze er spam naartoe kunnen sturen. En alleen al het feit dat in de titel staat: ''Get your free PlanetSide2 beta keys code. Features distinctive items, new profession and race, and many more!'' Spreekt al boekdelen. Het is geen WoW :P

• clockw1ze
haha ja en als je email invult moet je van die sms-dienst shit doen ajuuu :P

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
clockw1ze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:33:
haha ja en als je email invult moet je van die sms-dienst shit doen ajuuu :P
Heb ze gerapporteerd, weg met die misbruikers.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
De enigste keys die ik vertrouw zijn de keys die of van retailers komen of van de dev zelf en niet een site zoals dat.

Als iemand trouwens nog een key over heeft ik hou me aanbevolen:D

en welke server is nou het leukst om te spelen? de EU servers doel ik dan op.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alpha squad; key for friend mail gehad, dus zullen aankomende dagen her en der wel wat nieuwe opduiken.
We are granting you a bonus key for your best fellow solider to use so they can join you on the battlefield. As you know, this epic fight is not for the faint of heart, so choose wisely!
Send your buddy beta key to a friend now and start making history!

To Redeem:
1. Go to www.PlanetSide2.com and enter your key.
2. Go to www.PlanetSide2.com/download and login with your Station name and password.
3. Download Launchpad and run/install.
4. Login with your Station name and password to start downloading.
5. When download is complete, press Play

• bjorntju
Wie wil er een key :o

[ Voor 10% gewijzigd door bjorntju op 12-09-2012 19:31 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik!

Sorry voor het topic vervuiling, maar als er een PS2 key wordt aangeboden laat ik die toch niet voorbij gaan! Anders snap ik je bericht niet.

En anders zet je je PM aan :+

Edit: Dank u wel! _/-\o_

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor ik iedereen kwaad maak met mn noobigheid? :+

[ Voor 53% gewijzigd door Postius op 12-09-2012 20:35 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• bjorntju
PM gemacht :)

• Spenser
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 21:19
Mocht iemand nog een key hebben zou ik heel graag hebben. Probeer al een week een te bemachtigen maar val overal net buiten de boot.

Bedankt,

Edit: bedankt voor de key Odessa.

Is er nog een een tweakers outfit die ik kan joinen.

[ Voor 24% gewijzigd door Spenser op 12-09-2012 23:06 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Postius schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:22:
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor ik iedereen kwaad maak met mn noobigheid? :+
zeker, lees deze beknopte instructiehandleiding maar eens door

@spencer; join TR (die rode) EU01, wij zitten bij www.goonbrigade.com - geen t.net outfit, maar wel een met redelijk wat tweakers, die houden van een feestje:

[YouTube: http://youtu.be/fD3k1AoGZvE]

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 13-09-2012 08:21 ]

• PirE
Paar uur solo gespeeld maar dan krijg je weinig gedaan :'), toch maar eens kijken of ik een fatsoenlijk squad kan vinden omdat ik nu vaak als een kip zonder kop rondloop.

Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe je zonder vliegtuig in zo'n shielded dome kan komen :'), maar ik moet nog meer dingen leren (vliegen bijvoorbeeld maar dat kan ik ook niet in BF :D)

• clockw1ze
Heb je nog meer keys in de aanbieding? :o Via de e-mail lijken ze ook geen keys meer weg te geven :/

[ Voor 14% gewijzigd door clockw1ze op 13-09-2012 10:23 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PirE schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:18:
Paar uur solo gespeeld maar dan krijg je weinig gedaan :'), toch maar eens kijken of ik een fatsoenlijk squad kan vinden omdat ik nu vaak als een kip zonder kop rondloop.

Ik ben er ook nog steeds niet achter hoe je zonder vliegtuig in zo'n shielded dome kan komen :'), maar ik moet nog meer dingen leren (vliegen bijvoorbeeld maar dat kan ik ook niet in BF :D)
ik heb de TS gevraagd een bepaalde afbeelding in de post op te nemen, die bevat veel info die voor beginnende spelers cruciaal is.

vliegen is zo goed als 1:1 gelijk aan bf3, alleen zijn je vliegtuigjes vaak wat wendbaarder (galaxy uitgesloten)

Plantside MOET~ je in teamverband spelen. Kunt gaan lonewolfen maar daarmee haal je zo weinig uit de game. Ook in teamverband krijg je meer punten voor handelingen in het vel. Revive levert bijv. meer op.
Er zijn vaak diverse open squads om te joinen. Maar beter; ga opzoek naar een outfit. Wij zitten bij TR(die rode) op server eu01, bij goonbrigade.com

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik heb hier nog een key over:

*weg*

Laat maar even weten als je 'm gebruikt hebt, dan haal ik 'm weg

[ Voor 12% gewijzigd door TrekDude101 op 13-09-2012 11:23 ]

• clockw1ze
TrekDude101 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:15:
Ik heb hier nog een key over:

*weg*

Laat maar even weten als je 'm gebruikt hebt, dan haal ik 'm weg
Nice! Thanks

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Het gaat toch wel heel erg mooi worden denk ik. Alleen jammer dat je een creditcard nodig hebt om die Alpha Squad package te kopen, had ik er toch maar eentje erbij genomen toen ik laatst mijn nieuwe en/of rekening opende :)

Edit:
Oh, en als iemand een key kwijt wil ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bilderbeek op 13-09-2012 11:33 ]

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Voor squad alpha hoeft je niet perse een credit card te gebruiken.

Jesh heeft hier een mooie instructie voor gegeven, paar pagina's terug. :)

Je kan ook via Direct Debit (bankafschrijving) betalen.

1) Log in je Station account in. https://account.station.sony.com
2) Ga naar "Payment sources"
3) Voeg "Direct debit" toe.
4) Vul je gegevens in en sla op.
5) Ga naar http://www.planetside2.com/alpha-squad
6) Bestel en tadaaaa, it works...

• Bilderbeek
Kw4kje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:45:
Voor squad alpha hoeft je niet perse een credit card te gebruiken.

Jesh heeft hier een mooie instructie voor gegeven, paar pagina's terug. :)

Je kan ook via Direct Debit (bankafschrijving) betalen.

1) Log in je Station account in. https://account.station.sony.com
2) Ga naar "Payment sources"
3) Voeg "Direct debit" toe.
4) Vul je gegevens in en sla op.
5) Ga naar http://www.planetside2.com/alpha-squad
6) Bestel en tadaaaa, it works...
Dank! Straks misschien maar eens overgaan tot aankoop :)

Edit: Kon het toch niet laten. Ben benieuwd of ik ook nog een extra beta-key ontvang...

Edit Edit: Servers zijn pas open vanaf 15:00 tot en met 09:00. Moet nu nog even het geduld opbrengen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Bilderbeek op 13-09-2012 13:27 ]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Net als bij andere beta's geldt ook hier dat wanneer tweakers keys weg te geven hebben en dat hier willen doen ze zich wel melden. Het is dus niet nodig en ook niet gewenst om erom te vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Postius
himlims_ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:27:
[...]

ik heb de TS gevraagd een bepaalde afbeelding in de post op te nemen, die bevat veel info die voor beginnende spelers cruciaal is.

vliegen is zo goed als 1:1 gelijk aan bf3, alleen zijn je vliegtuigjes vaak wat wendbaarder (galaxy uitgesloten)

Plantside MOET~ je in teamverband spelen. Kunt gaan lonewolfen maar daarmee haal je zo weinig uit de game. Ook in teamverband krijg je meer punten voor handelingen in het vel. Revive levert bijv. meer op.
Er zijn vaak diverse open squads om te joinen. Maar beter; ga opzoek naar een outfit. Wij zitten bij TR(die rode) op server eu01, bij goonbrigade.com
Die had ik wel gezien maar dat is echt basis info voor als je nog nooit een game hebt gespeeld.
Ik zal eens een outfit joinen dan. Daar soort informatie vindt ik handiger voor een plaatje. Welke classes er zijn kom ik zelf wel achter. Maar hoe ik het meest uit het spel haal dat wil ik graag weten. En wat welke rescources doen ach, dat is altijd universeel hetzelfde.

• Redje
En er is weer een nieuwe client update:
http://forums.station.son...e-notes-09-13-2012.18181/

Wel nice dat je dingen leest in het forum en dat het vrij snel worden toegepast. _/-\o_

• clockw1ze
Ga hem vanavond spelen voor het eerst, welke server zitten de meeste van GoT?

• Postius
clockw1ze schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:02:
Ga hem vanavond spelen voor het eerst, welke server zitten de meeste van GoT?
Wilde net hetzelfde vragen! Welke server zitten de gotters? EU 1 2 of 3? En kan je nog van server wisselen als je er 1 al hebt geselecteerd?

• Rivr
Zover ik weet EU 1 :)

En je kan meerdere karakters aanmaken, met elk karakter kan je een ras spelen op een server.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik zit ook op EU 1.

die er op dit moment uit ligt.

[ Voor 63% gewijzigd door Kw4kje op 13-09-2012 16:29 ]

• Postius
Ik zat op EU3 maar wordt er nu 2x achter elkaar na 5-10 minuten uitgegooid. Server problemen denk ik?

Overigens zit ik bij die Blauwe, FREEEEEEDOM! Haha.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 13-09-2012 16:31 ]

• Bilderbeek
Alle servers liggen eruit. Alles is nu gelocked, dus men is er mee bezig. Althans, dat kun je hopen ;) Slechte dag om de beta te willen spelen :P

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Wat is een goede server om te beginnen?

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:42
Ik denk dat je met EU1 gewoon goed zit. Het is nog een beta met wipes en dergelijke dus eigenlijk is deze vraag nog niet te beantwoorden omdat de meeste mensen spelen om het spel te testen.. dus eigenlijk gewoon te kutten om bugs te vinden.

[ Voor 72% gewijzigd door Gyrolion op 13-09-2012 17:08 ]

• bloodlynx
Gyrolion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:07:
Ik denk dat je met EU1 gewoon goed zit. Het is nog een beta met wipes en dergelijke dus eigenlijk is deze vraag nog niet te beantwoorden omdat de meeste mensen spelen om het spel te testen.. dus eigenlijk gewoon te kutten om bugs te vinden.
thx!

Ehm weet iemand hoe lang zo'n downtime meestal duurt? Uurtje of gewoon de halve dag? :)

• Bilderbeek

• Gyrolion
Agh gelukkig gebeurt het nu nog terwijl het in beta is en niet als de game al uit is.

• NLsandman
Gelukkig dat ze het fixen, de servers crashten steeds na enkele minuten.
De fracties zijn allemaal op geschoven, nu heeft vanu een basis links onderin en wat ik zo zag zit terra nu in het noorden en nc zit nu rechts onderin.

• Gyrolion
NLsandman schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:28:
Gelukkig dat ze het fixen, de servers crashten steeds na enkele minuten.
De fracties zijn allemaal op geschoven, nu heeft vanu een basis links onderin en wat ik zo zag zit terra nu in het noorden en nc zit nu rechts onderin.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PaJJU.jpg

• Bilderbeek
Vanavond rond tien uur zijn de servers mogelijk weer up ( http://forums.station.son...3-2012.18359/#post-245773 )

• Postius
Op mijn server EU3 zag de map er ongeveer hetzelfde uit. Met als uitzondering dat het blauwe gebiedje rechtsonder iets uitgebreid nadat ik iets had ingenomen (misschien met anderen geen idee, heb lekker zitten cappen)

Maar kan iemand me nu de bedoeling van het spel uitleggen? Ik snap dat je gebieden capped voor rescources en rescources heb je vehicles voor zodat je weer territory kan innemen. Maar kan je dan ook echt winnen als 1 partij?

En hoe pas ik in dit geheel. Uiteraard zooi innemen maar er speelt vast nog wel meer wat ik niet meekrijg. En wat zijn die certificates etc? Is er een level systeem oid? Ik krijg namelijk de indruk van wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Postius op 13-09-2012 19:37 ]

• PN_Tailz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 11:27
PS1 was mijn eerste MMO, wat een geweldig spel was dat. Hoefde ook niet lang na te denken toen Alpha Squad aanbieding voorbij kwam, was erg benieuwd hoe PS2 zou spelen.

Moet zeggen dat ik het concept nog steeds erg goed vind. Heb gisterenavond de hele avond gespeeld en een aantal dingen zijn zeer herkenbaar, maar er is ook genoeg nieuw spul om uit te zoeken. Ik heb me iig prima vermaakt :) Ik hoop alleen wel dat het F2P concept een beetje goed uitpakt... Een maandelijkse fee is toch een soort drempel dus het is even afwachten of er niet onnodig veel sociaal onbekwame mensen gaan spelen en hun gal spuwen over alles en iedereen.

Zag dat hier aardig wat spelers op EU1 spelen, heb dus ook maar een TR aangemaakt op die server. Ik zal me ook even aanmelden bij de Goon Brigade, want alleen is leuk voor even, maar teamplay is toch echt wel essentieel (en is een stuk gezelliger :)).

Over Alpha Squad gesproken, ik kreeg nog een mailtje van Sony, iets met een key.... de eerste die een PM stuurt krijgt de inhoud te zien ;)

Key is vergeven!!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:43

drice

Loading...

PN_Tailz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:46:

Over Alpha Squad gesproken, ik kreeg nog een mailtje van Sony, iets met een key.... de eerste die een PM stuurt krijgt de inhoud te zien ;)

Key is vergeven!!
Thx man. Tijd om te proberen

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• Gyrolion
Postius schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:35:
[...]

Op mijn server EU3 zag de map er ongeveer hetzelfde uit. Met als uitzondering dat het blauwe gebiedje rechtsonder iets uitgebreid nadat ik iets had ingenomen (misschien met anderen geen idee, heb lekker zitten cappen)

Maar kan iemand me nu de bedoeling van het spel uitleggen? Ik snap dat je gebieden capped voor rescources en rescources heb je vehicles voor zodat je weer territory kan innemen. Maar kan je dan ook echt winnen als 1 partij?

En hoe pas ik in dit geheel. Uiteraard zooi innemen maar er speelt vast nog wel meer wat ik niet meekrijg. En wat zijn die certificates etc? Is er een level systeem oid? Ik krijg namelijk de indruk van wel.
Okeej, ik begrijp uit deze post dat je zelf nooit hebt verdiept in planetside 1. (Was een van de beste mmofps ooit!)
Maar Planetside ging dus om 1 planeet met meerdere continenten, warpgates zorgden ervoor dat je naar andere delen van het land kon reizen. Had je dus de boel bij de warpgate overgenomen kon je naar een ander continent. Zodoende kon je ook een volledig continent overnemen en dus technisch voor world domination gaan.
Dus eigenlijk, het spel gaat puur om het vernietigen van jou vijand op de map en ze van een continent afsturen! Op ten duur werd het ook echt een strijd, je was voor jouw land! Jouw factie! En dat maakte dit spel zo verschrikkelijk vet.
Op dit moment is er natuurlijk maar 1 continent beschikbaar maar er komen er meer aan. Dit is de enige die nog maar af is en deze zijn we op dit moment dus aan het testen of iedere warpgate dezelfde balance heeft.

Verwijderd

Okeej, ik begrijp uit deze post dat je zelf nooit hebt verdiept in planetside 1. (Was een van de beste mmofps ooit!)
Is planetside niet de enige mmofps? Kan me geen mmofps voor planetside herinneren en na planetside is het enige wat me bijstaat de aankondiging van huxley, alleen is deze nooit uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW2 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gyrolion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:44:
[...]

Maar Planetside ging dus om 1 planeet met meerdere continenten, warpgates zorgden ervoor dat je naar andere delen van het land kon reizen. Had je dus de boel bij de warpgate overgenomen kon je naar een ander continent. Zodoende kon je ook een volledig continent overnemen en dus technisch voor world domination gaan.
Dus eigenlijk, het spel gaat puur om het vernietigen van jou vijand op de map en ze van een continent afsturen! Op ten duur werd het ook echt een strijd, je was voor jouw land! Jouw factie! En dat maakte dit spel zo verschrikkelijk vet.
Op dit moment is er natuurlijk maar 1 continent beschikbaar maar er komen er meer aan. Dit is de enige die nog maar af is en deze zijn we op dit moment dus aan het testen of iedere warpgate dezelfde balance heeft.
Aha oke! Dankjewel ik snap het al wat beter. Weet iemand of het op dit moment ingame dan het grotere plaatje te zien? Ik zit nu op mijn regionale map. Hoe krijg ik dan de continentale map te zien?

Overigens 2 of 3 uurtjes gespeeld ingame. En het voelt wel echt episch groots aan. Overal vliegtruigen en tanken en infantrty om je heen. Heb zelf met een mix van classes gespeeld waarbij ik de sniper klasse er fijn vondt (maakte aardig wat kills) en de light en heavy assault. Vliegen heb ik even geprobeerd en daarna meteen de toetsen verplaats naar mn keyboard. Maar tot nu toe is vooral de schaal erg gaaf. De graphics zijn een beetje een mengeling van erg mooi tot erg...pixelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:20:
[...]

Is planetside niet de enige mmofps? Kan me geen mmofps voor planetside herinneren en na planetside is het enige wat me bijstaat de aankondiging van huxley, alleen is deze nooit uitgekomen.
MMO betekent massive multiplayer online dus elke shooter die groot is en online wordt gespeeld kan je een mmofps noemen.
Voorbeeld is bf2 en bf heroes.
Gyrolion schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:44:
[...]

hail to vanu:-)

Op een ander forum gaat de strijd al lekker, ze noemen NC scum en rednecks, ze posten plaatjes met NC als farmers en VS als travestieten,lol

NC zonder armor:

Afbeeldingslocatie: http://www.crazyengineer.net/wp-content/uploads/2008/04/redneck.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door NLsandman op 14-09-2012 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik kwam gisteren eindelijk in een fatsoenlijk squad terecht. Onder andere een fantastische tankbattle meegemaakt in de nacht en daarna nog cqc on foot om een base over te nemen van de TR. Zo'n grote battle is echt _/-\o_ _/-\o_.

Ik speel trouwens NC op EU2, EU1 is vaak vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NLsandman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 07:35:
[...]
MMO betekent massive multiplayer online dus elke shooter die groot is en online wordt gespeeld kan je een mmofps noemen.
Voorbeeld is bf2 en bf heroes.
dan heb jij definitie van MMO niet begrepen. Een MMO heeft niets met het 'online' zijn te doen. Er zijn 2 factoren die een game een MMO maken.
1. 24/7 spelwereld (voor de gebruiker 1 server om in te loggen)
2. 1000+ spelers

Battlefield kent veel spelers, maar niet 1 grote wereld die 24/7 doorgaat. En dus geen MMO!
PirE schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:50:
Ik kwam gisteren eindelijk in een fatsoenlijk squad terecht. Onder andere een fantastische tankbattle meegemaakt in de nacht en daarna nog cqc on foot om een base over te nemen van de TR. Zo'n grote battle is echt _/-\o_ _/-\o_.

Ik speel trouwens NC op EU2, EU1 is vaak vol.
Terran Republic EU01, outfit; goonbrigade.com - zit redelijke groep tweakers bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Ik vroeg me af hoe de tank gameplay is? Wat zijn jullie ervaringen? Ik wacht nog op een key via twitter ik hoop dat ik er snel een kan bemachtigen.

• Postius
OxTox schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:28:
Ik vroeg me af hoe de tank gameplay is? Wat zijn jullie ervaringen? Ik wacht nog op een key via twitter ik hoop dat ik er snel een kan bemachtigen.
Het enige zinnige wat ik zover kan zeggen is dat ze per zijde echt veel verschillen (of athans zo lijkt het voor mij). Ze hebben andere guns en ook dingen als damage, armour en snelheid zijn niet gelijk.

Verder ben ik tot nu eecht tevreden met de schaal. Het voelt echt episch aan. Ook de enorme forten met meerdere cap points en vaste verdediging zijn leuk om aan te vallen of te verdedigen als het massaal gebeurd. Ik ben in ieder geval vrij onder de indruk so far. En dat gebeurd me niet zo snel.

• Gyrolion
Zit nog steeds te twijfelen, was gisteren wel lagguh in de Goon Brigade maar ik ben zelf niet echt zo een TR speler.. ik neig eerder richting de NC.. maar ik wil VS ook eens proberen.. agh misschien zijn daar ook grote outfits voor. ;)

• Jesh
Ik ben nog altijd op zoek naar een goede VS outfit op EU02, als iemand een weet dan hoor ik dat graag.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:02

Hu9o

Schokkend

Ik heb heel wat youtube videos gekeken over dit spel. Lijkt me super leuk!

Echter toch een ding wat me niet lekker zit. Hoe lang moet je wel op iemand schieten voor hij dood gaat??
Bij Battlefield speel ik altijd hardcore omdat ik het op normal al te lang vindt. Iemand ervaring hiermee?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hu9o schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:12:

Echter toch een ding wat me niet lekker zit. Hoe lang moet je wel op iemand schieten voor hij dood gaat??
Bij Battlefield speel ik altijd hardcore omdat ik het op normal al te lang vindt. Iemand ervaring hiermee?
ow geloof me; you will die a lot and fast. schild helpt beetje, maar poppetjes gaan vrij rap neer. zeker met OP NC.

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
himlims_ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:13:
[...]

ow geloof me; you will die a lot and fast. schild helpt beetje, maar poppetjes gaan vrij rap neer. zeker met OP NC.
hmm, mijn ervaring is toch anders. Ik speel NC (EU02) en de enige die snel neer gaat ben ik :) . Zelf moet ik zowat een clip legen om iemand neer te krijgen. Of zouden perks zoveel verschil kunnen maken? Die heb ik namelijk niet veel.

• Jesh

Je gaat sneller neer als bij BF. Dit komt ook omdat er vaak echt veel meer tegelijk gebeurt en je vaak echt van 20 kanten tegelijk onder vuur wordt genomen in grote battles.

In CQ situaties voelt het voor mij wel vaak meer als BF, behalve als ik weer eens een MAX tegenkom.

;w

• NLsandman
In bf3 heeft iedereen dezelfde damage rate maar in ps2 zit daar verschil in, sniper, lite assault, medic en engineer kunnen niet veel hebben, heavy assault heeft wat meer armor en een max is een soort tank met benen:-)

• Postius

Je kan hier meer hebben dan bij BF. Ik heb BC gesopeeld ne BC2 (uiteraard bf3) en alle Battlefields daarvoor. Ook vrij veel. Je stert in battlefield echt veel sneller. Ik weet dat onze fanboys hierboven PS2 beter eruit willen laten komen. Maar je kan hier echt veel meer kogels eten dan in battlefield. Je hp is laag maar je hebt wel een schild dat recharged. Overigens je HP regent niet.

Ook die comment hierboven. LoL. Alle wapens hebben dezelfde damage rate? _/-\o_ Je mag best commentaar geven maar als je er niks van battlefield af weet heeft het niet zoveel zin om te gaan vergelijken.

Ik speelde battlefield zelf altijd voor de schaal waarop het gevecht plaatsvond. PS2 is qua schaal echt groters en epische dan battlefield ooit zal worden in de komende jaren. Daarna voelt het wel het zelfde aan. Als je ondertussen battlefield of Cod gewend bent qua damage dan zit dit er niet ver vanaf. Maar je kan zeker meer hebben hier als in battlefield. Maar ik snap sowieso niet waar zo'n vraag echt op slaat, want het staat los van alles. Overigens vind ik PS2 een stuk realistischer aanvoelen dan BF, de wereld is geloofwaardiger en beter

Overigens beetje vreemde voorwaarde of het spel wel of niet te gaan spelen, er lijken me 100den zaken die een stuk relevanter zijn voor de gameplay en het design dan 1 klein losstaand iets wat verder helemaal nergens iets over zegt. Daarnaast is het eigelijk amper te doen om te vergelijken aangezien eht totaal andere spellen zijn. Wat is je onderliggende vraag? (als mannetjes met 1 schot sterven vind je het leuk en anders niet ofzo? Zoiets leidt ik uit je vraag af).

Maar te lang. Nee, is juist beter. Heb je meer skill nodig dan insta-kill hitscan wapens waar zelfs iedere noob nog wel een keer een kill mee maakt door perongeluk raak te schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 15-09-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Postius schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:53:
[...]

Je kan hier meer hebben dan bij BF. Ik heb BC gesopeeld ne BC2 (uiteraard bf3) en alle Battlefields daarvoor. Ook vrij veel. Je stert in battlefield echt veel sneller. Ik weet dat onze fanboys hierboven PS2 beter eruit willen laten komen. Maar je kan hier echt veel meer kogels eten dan in battlefield. Je hp is laag maar je hebt wel een schild dat recharged. Overigens je HP regent niet.

Ook die comment hierboven. LoL. Alle wapens hebben dezelfde damage rate? _/-\o_ Je mag best commentaar geven maar als je er niks van battlefield af weet heeft het niet zoveel zin om te gaan vergelijken.

Ik speelde battlefield zelf altijd voor de schaal waarop het gevecht plaatsvond. PS2 is qua schaal echt groters en epische dan battlefield ooit zal worden in de komende jaren. Daarna voelt het wel het zelfde aan. Als je ondertussen battlefield of Cod gewend bent qua damage dan zit dit er niet ver vanaf. Maar je kan zeker meer hebben hier als in battlefield. Maar ik snap sowieso niet waar zo'n vraag echt op slaat, want het staat los van alles. Overigens vind ik PS2 een stuk realistischer aanvoelen dan BF, de wereld is geloofwaardiger en beter

Overigens beetje vreemde voorwaarde of het spel wel of niet te gaan spelen, er lijken me 100den zaken die een stuk relevanter zijn voor de gameplay en het design dan 1 klein losstaand iets wat verder helemaal nergens iets over zegt. Daarnaast is het eigelijk amper te doen om te vergelijken aangezien eht totaal andere spellen zijn. Wat is je onderliggende vraag? (als mannetjes met 1 schot sterven vind je het leuk en anders niet ofzo? Zoiets leidt ik uit je vraag af).

Maar te lang. Nee, is juist beter. Heb je meer skill nodig dan insta-kill hitscan wapens waar zelfs iedere noob nog wel een keer een kill mee maakt door perongeluk raak te schieten.
Globaal per klasse doen alle wapens in BF3 wel dezelfde damage.
Bv. bijna alle AR's doen 25 damage.
In PS2 verschilt het per class en factie hoe een wapen aanvoelt.

Toe nu toe vind ik PS2 een veel beter gebalanceerde game dan BF3.
Je healt niet vanzelf, een tank dus ook niet, je hebt geen unlimited ammo, je hebt teamdamage.

En de gameplay is gewoon leuk.
Een basis bevat verschilde tactische elementen, shield generator(s), spawn generator.
Ik vermaak me er prima mee tot nu toe, heb BF3 AK 1x gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Postius schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:53:
[...]

Ik heb het niet over de wapens, ik heb het over hoeveel damage elke class in bf3 kan hebben.
Trouwens wat weet jij nou van mij verleden in bf, bijna 2000 uur bf2, 1200 uur bc2 en 400 uur bf3 maar dat is geen echte bf game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
NLsandman schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:12:
[...]

Ik heb het niet over de wapens, ik heb het over hoeveel damage elke class in bf3 kan hebben.
Trouwens wat weet jij nou van mij verleden in bf, bijna 2000 uur bf2, 1200 uur bc2 en 400 uur bf3 maar dat is geen echte bf game.
Het gaat hier niet over wat jij wel en niet battlefield games vind het gaat hier over planetside...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
himlims_ schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:40:
[...]

1. ligt aan jouw handelingen, en wat je voor ogen hebt. Vanochtend zag ik een afgelegen basis, minimaal bezet. Die heb ik in mijn eentje overgenomen; ons team krijgt extra grondstoffen = meer tankjes etc. In mijn beleving was dat een handige actie. Realistisch niet echt; ik kan die basis niet alleen verdedigen. Maar de key van planetside2 = teamplay, teamplay, teamplay
2. Het vorige deel is 10jr geleden utigekomen, en wordt heden dag nog steeds gespeeld. De community van PS2 is compelet anders dan BF3/COD; over algemeen stukkie ouder en serieuzer. Er wordt niet continue gejankt, maar met ideeen gekomen
3. Soms wel; door de grootte in de map en diverse veldslagen. Maar sinds wanneer is oorlogje overzichtelijk?
4. Nee; als jouw ras in minderheid is. Krijgen jullie een boost; je wegingsfactor bij overnamen van gebieden ligt dan hoger dan die van de andere die in meerderheid zijn. Bedenk; ze hebben ruim 10jr ervaring op dit gebied. Gameplay is redelijk in balans. Belangrijkste nu is de wapens/voertuigen semi-gelijkwaardig krijgen.
5. je -moet- planetside echt in een squad/plantoon/outfit spelen. Wij zitten bij GoonBrigade, EU10, TR: http://forum.goonbrigade.com/index.php
6. nee; op de website staat een 1.5uur durende presentatie waarin ze haarfijn uitleggen waarom PS2 zeker geen P2W is. Als betalende speler is je enige directe voordeel; meer/andere kleurtjes armor. Wapens zijn voor iedereen te unlocken en vrij te spelen, dat is niet exclusief voor betaldende gamers.

//edit; lol zie nu pas dat oud bericht is wat ik quote :F :X njah fck it
Desalnietemin bedankt voor je reactie! Hier kan zeker wel wat mee, ik was alleen ivm sociale verplichtingen ook tijdje van tweakers weg dus een reactie duurde eventjes. Taai dat er altijd keys worden weggegeven als je er niet, bedankt Murphy zullen we maar zeggen :)

Ik ben vooral benieuwd naar de community in PS2 en of dat niet snel te groot wordt. In BF3 is het nu ook al lastig om de servers en spelers te vinden die aansluiten op je eigen niveau, plus het 'gejank' en geklaag van jonge of niet zo goede spelers begint me echt de strot uit te komen.

Ik hoop ook dat het in PS2 goed uitpakt dat je veel meer meer vrijheid en overzicht hebt om via de map snel te zien hoe hard waar gevochten wordt zodat je snel het gevecht kan kiezen waar je op dat moment zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
bloodlynx schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:27:
[...]

Het gaat hier niet over wat jij wel en niet battlefield games vind het gaat hier over planetside...
We hadden het over een vergelijk tussen bf3 damage en planetside damage of mag dat ook al niet....

Massive tank attack:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Na de patch van de 16e start hij hier niet meer :( Als ik op play klik dan blijft hij hangen op het SoE logo :(
Hopen dat er snel een kleine patch bij komt die dat ff fixed aangezien ik zeker niet de enige ben. Heb al op verschillende fora gekeken maar ik zie nog niet echt een announcement dat ze er mee bezig zijn (hoewel ik daar wel vertrouwen ik heb :P ).
Even geduld voor mij dus.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
DeppOx schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:59:
Na de patch van de 16e start hij hier niet meer :( Als ik op play klik dan blijft hij hangen op het SoE logo :(
Hopen dat er snel een kleine patch bij komt die dat ff fixed aangezien ik zeker niet de enige ben. Heb al op verschillende fora gekeken maar ik zie nog niet echt een announcement dat ze er mee bezig zijn (hoewel ik daar wel vertrouwen ik heb :P ).
Even geduld voor mij dus.
Had ik ook. AV uitzetten zou moeten werken.
Ik gebruik Avast en moest planetside2.exe toevoegen aan de behaviour shield exception lijst

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Thanks, dat werkt idd! :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• ADMK
Character wipe in aantocht en server name changes!

http://forums.station.son...ndex.php#announcements.18

US East:

Themisto
Leda
Himalia

US West:

Metis
Adrastea
Amalthea

EU:

Thyone
Herse
Chaldene

http://forums.station.son...r-names-09-18-2012.21038/

Dit zijn niet de officiele namen - ze ondergaan nog een namechange vlak voor release. Namechange is om te vermijden dat nieuwe spelers voor EU1 gaan omdat het zogenaamd the place to be is (want, 1). Heb het idee dat dit suggereert dat we langzaam naar open beta gaan?

• NLsandman
Ze willen de spelers spreiden nu er steeds meer spelers bij komen, afgelopen weekend stonden er spelers in de wacht op eu1 terwijl er ruimte zat was op eu2 en 3.

Verwijderd

OxTox schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:28:
Tanks hebben nog steeds paper armor maar er wordt aan gewerkt :) Also check DM voor key.
Heb er zelf iig erg veel lol in ook al is het nog in de beta fase.

• Redje
Gister was het bizar leeg op EU1.
Ik dacht laat even aan iemand PS2 zien met dikke battles, kwam geen hond tegen...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chaldene is 'ons' nieuwe thuis basis voor goonbrigade.com
EU01 was idd wat rustig gister, vele spelen ook niet meer ivm char reset

vandaag dikke update; http://nl.twitch.tv/las0m/b/332774696

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.