[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.180 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 19:51

Pindamann

Human

Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:50:
[...]

vanmorgen was het gewoon zo: (ik zit in blauw)
[afbeelding]

snap je misschien mijn frustratie dat ik zoveel moet lopen en dan regelmatig niemand tegen kom
later deze middag zat ik in een squad met de galaxy en toen was het wel leuk om te spelen.

alleen wat zijn de max sterk zeg :S
of ze moeten de max zwakker maken of ze moeten ervoor zorgen dat je sneller reload met je rockets.
moet blij zijn met een KD van 1.0 in deze game .
Als je Heavy Assault bent moet je proberen de Max direct te raken met 1 rocket. Als je vervolgens je schild aan zet (F) en dan met je rifle schiet (op hoofd mikken), dan zou je hem neer moeten krijgen voordat je groene balkjes gaat verliezen.

Eerder was er Instant action waarmee je constant op de frontline kon spawnen. Dat was iets te makkelijk om middenin een base te droppen. Ik was het ermee eens dat ze dat eruit hebben gehaald. Vervolgens hebben ze ook squad spawnen eruit gehaald waardoor je nu alleen bij Galaxies en sommige basissen kunt spawnen. Ik denk ook dat je gemakkelijker bij je squad moet kunnen spawnen. De uitdaging daarin is dat het niet te makkelijk moet worden omdat je anders 12 man squads krijgt die echt niet uit te roeien zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Pindamann op 02-09-2012 15:02 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ziet er wel cool uit deze game, soort Tribes II on steroids.
Een keer wat anders dan die "realistische" shooters...

Als iemand nog een key heeft hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
[...]

[afbeelding]

snap je misschien mijn frustratie dat ik zoveel moet lopen en dan regelmatig niemand tegen kom
later deze middag zat ik in een squad met de galaxy en toen was het wel leuk om te spelen.

of ze moeten de max zwakker maken of ze moeten ervoor zorgen dat je sneller reload met je rockets.
Ga geen max te lijf one on one, gebruik cover en beweeg hem er uit, je bent dan net een wesp die hem steeds steekt en de max is te traag om dat te counteren, zo krijg je hem kapot.
Er zijn ook veel dingen gelokt, misschien dat ze de andere type wapens en kogels nog vrij gaan geven om te testen? Nu speel je een beetje met de standaard wapens.

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 02-09-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
[...]

[afbeelding]

MAX zijn opzich prima zoals ze zijn. Het is eenmaal de bedoeling dat je 1 op 1 een MAX niet zomaar neer kunt halen met een infantry (alhoewel je met heavy assault redelijk makkelijk een max uit kan schakelen mocht je cover om je heen hebben). Daarnaast is het misschien handig voor jou om een squad te zoeken of zelfs een outfit waarmee je kunt spelen.
Pindamann schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:00:
[...]

Als je Heavy Assault bent moet je proberen de Max direct te raken met 1 rocket. Als je vervolgens je schild aan zet (F) en dan met je rifle schiet (op hoofd mikken), dan zou je hem neer moeten krijgen voordat je groene balkjes gaat verliezen.

Eerder was er Instant action waarmee je constant op de frontline kon spawnen. Dat was iets te makkelijk om middenin een base te droppen. Ik was het ermee eens dat ze dat eruit hebben gehaald. Vervolgens hebben ze ook squad spawnen eruit gehaald waardoor je nu alleen bij Galaxies en sommige basissen kunt spawnen. Ik denk ook dat je gemakkelijker bij je squad moet kunnen spawnen. De uitdaging daarin is dat het niet te makkelijk moet worden omdat je anders 12 man squads krijgt die echt niet uit te roeien zijn.
Voglens mij kun je nog een squad spawn beacon gebruiken toch?

[ Voor 33% gewijzigd door ADMK op 02-09-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

Kunnen we niet een keer samen spelen met wat gotters.
teamspeak van GoTlike gebruiken (is van BF3 en Dayz en nog meer games)
teamspeak.gotlike.nl

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 20-09 17:03
Pindamann schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:00:
[...]

In de tech test was het zo dat je op elke basis kon spawnen die je factie in bezit had. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze dat eruit hebben gehaald. Ik had gisteren gespeeld en ik had erg veel moeite om grote gevechten te vinden. Hoop dat ze dat makkelijker gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bjorntju schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:01:
[...]

In de tech test was het zo dat je op elke basis kon spawnen die je factie in bezit had. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze dat eruit hebben gehaald. Ik had gisteren gespeeld en ik had erg veel moeite om grote gevechten te vinden. Hoop dat ze dat makkelijker gaan maken.
Iemand had een review gevonden die precies aansloot met mijn mening over de game ;)
ze geven aan dat het een leuke game is, maar dat het moeilijk is om grote gevechten te vinden of je betrokken te voelen aan een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 21-09 19:51

Pindamann

Human

bjorntju schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:01:
[...]

Ik vind ook dat je bij elke base zou moeten kunnen spawnen die van jou is. Misschien in combinatie zelfs met het beacon.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tip: Spaar auraxium voor de A2A missiles.

Ik had een killstreak van 48 in mijn Reaver tijdens het verdedigen van de Indar Comm. Array; hier een screen van 27. Vlieg laag en blijf achter de frontline totdat je een vijand ziet.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/planetside2_2012_09_0lpuxi.jpg

Ground-to-air stelt op dit moment niks voor, 3 weken geleden was je blij als je 2 kills had in een fighter.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zijn er al t.net outfits?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Heeft iemand enige idee waarom vliegen laat reageerd ?
als ik mijn muis omhoog doe, dan zit dat een halve seconde vertraging in, het voelt gewoon niet zo fijn aan als in BF3 bijvoorbeeld.

Daarnaast kan ik de sensetivity van mijn muis hoger zetten, maar als ik in een tank zit of vliegtuig dan blijft hij traag. het maakt niet uit hoe hoog ik hem ook zet.

zit ook nog een vervelende bug in als ik in de galaxy zit en ik ga dan in mijn menu zitten om de shop door te bladen of squad te wisselen, dan ben ik opeens mijn muis kwijt en moet ik terug naar ingame en weer het menu openen.

Daarnaast heb ik dit soms ook met het scoreboard, moet ik eerst naar het menu gaan voordat ik weer verder kan spelen. raare bug maar het is nog beta ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 02-09-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Nog niet volgens mij, ik ben vandaag de outfit van ADMK gejoind: http://forum.goonbrigade.com/forumdisplay.php?fid=3 (Spelen TR op EU01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ze mogen echt wel iets doen aan de FPS zeg.
Game ziet er niet echt mooi uit op hoogste settings, maar me fps gaat van 80 naar 40 fps zelfs op low settings speel ik op 40FPS met mijn GTX670.
Vrijwel onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:41:
Ze mogen echt wel iets doen aan de FPS zeg.
Game ziet er niet echt mooi uit op hoogste settings, maar me fps gaat van 80 naar 40 fps zelfs op low settings speel ik op 40FPS met mijn GTX670.
Vrijwel onspeelbaar.
is echt een ramp; battlefield 3 is bij mij 'gewoon' speelbaar. maar deze shooter is nauwelijks vooruit te branden; speel nu op 1024x768 ipv 2048x1152, en dan nog is het mwah qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Met welke setting speel je dan op 80 FPS als je op low al van 80 naar 40 gaat? Ik heb zelf ook een 670 en het high speel ik op 40. Op medium 60+, dus dat nu ingesteld. Het is trouwens een beta en ze hebben aangegeven dat met live-gang de FPS nog een stuk omhoog gehaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister ongecontrolleerde defense van bepaalde regio. wel heel tof om zo met een team een bepaald stuk te verdedigen. somehow bleek het goed te gaan. De max werden fanatiek gerepaired door de engeniers, hierdoor hadden de tankjes moeite om in de buurt te komen. G2A defense bleek ook lekker effectief; ze kwamen er met geen mogelijkheid doorheen. Denk dat het kleine 2-3uur durende battle wat, die eindigde in clientside-crash :r :F jammer. Vond het voorteken om naar bed te gaan :X Prachtige game wanneer ze de minimale specs wat toegankelijker krijgen. Want op dit moment is het een free2play game, voor enkel high-end computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Unomomentodado schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:49:
Met welke setting speel je dan op 80 FPS als je op low al van 80 naar 40 gaat? Ik heb zelf ook een 670 en het high speel ik op 40. Op medium 60+, dus dat nu ingesteld. Het is trouwens een beta en ze hebben aangegeven dat met live-gang de FPS nog een stuk omhoog gehaald gaat worden.
1440x900 hoogste settings is rond de 80 fps en dropt naar 40 wanneer het avond wordt en je zit met 2 volle galaxy 1 punt aan te vallen.
op low precies het zelfde.

eergisteren avond heb ik lekker een potje zitten spelen en kwam ik rivalxfactor tegen een amerikaanse speler van BF3 die heel soms op de EU servers komt, ik dacht wat een toeval.
Daarna gisteren heel de middag nog zitten knallen en het ging zo slecht omdat het best wel rustig was opeens.
S'avonds join ik een squad en hebben die lui erover dat de EU server helemaal vol zit en dat ze niet voor kunnen stellen dat er 2000 man tegelijk online zijn en sterker nog, ze praate over de EU server alsof ze er niet op zaten en dus ging ik het maar controlleren. Blijk ik heel de dag op de US Server gespeeld te hebben.
Toch maar EU server gepakt daarna en gelijk schagerijnig ;) polen en duitsers die geen engels praten.
maar toch hadden we een heel groot gevecht met ik denk wel 40 man op 1 punt en dan zie je gewoon dat de game het niet meer trekt en gaat me fps naar 40 en raak ik echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Gisteravond op EU02 echt een lekkere sessie gehad met een paar onbekende Britten. Goede communicatie over VoIP, was echt een raging battle voor The Crown.

NC kwam echt van alle kanten, wij (VS) met alle macht aan het verdedigen. Echt episch. Helaas viel opeens de squad VoIP uit en toen was het snel gedaan met de communicatie.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dan heb ik volgens mij bij jouw battle gezeten; was ook EU02, bij the crown. Daar speel~ ik NC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:18:
Ok ik heb er nu 1,5 uur inzitten en ik moet zeggen:

Dat ik geen idee heb waar iedereen is.
dat ik overal alleen sta en dat de balance ver te zoeken is tussen de wapens.

Als je een vlag overneemt, kan je er niet eens op spawnen en kan je weer 2000 km lopen !!!
het is meer lopen dan schieten.
ik zit bij de blauwe en we hadden maar 10 gebieden ofzo en je hebt gewoon geen mogelijkheid om terug te komen als niemand helpt.

Waarom moet je steeds zo pokke eind lopen en kan je niet op je squad spawnen, gaan ze dat nog aanpassen ? want zo is er echt helemaal niets aan.
je moet dit spel ook ECHT niet alleen spelen. In een squad zitten dan microfoons gebruikt om te praten en een beetje over hersens beschikt is een noodzaak in dit spel. Dan zocht iemand voor een Galaxy (kan je op spawnen), een ander zocht voor een Spawn beacon (kun je op spawnen), weer andere nemen de medics als klasse, dan hoef je niet eens meer te re-spawnen want die ressen je gewoon etc etc.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

themac1983 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:54:
[...]

je moet dit spel ook ECHT niet alleen spelen. In een squad zitten dan microfoons gebruikt om te praten en een beetje over hersens beschikt is een noodzaak in dit spel. Dan zocht iemand voor een Galaxy (kan je op spawnen), een ander zocht voor een Spawn beacon (kun je op spawnen), weer andere nemen de medics als klasse, dan hoef je niet eens meer te re-spawnen want die ressen je gewoon etc etc.
Dat was gisteren avond ook het geval echt heerlijk teamwork, alleen moeten ze wel engels praten want sommige lui kon ik gewoon niet verstaan omdat ze opeens duits of pools gaan praten.
ik ga alleen nog maar dood door de MAX class en door mijn FPS schiet ik de helft mis.
ja ik ben zo nerd die niet onder de 60 wil komen, want dan bak ik er niks van.
maar EU01 zat gisteren helemaal vol zover ik had begrepen en zelfs gemerkt, want toen ik van US01 naar EU01 (een nieuwe gastje aanmaakte) kreeg ik gelijk de melding dat de server vol zat en echt overal waar je keek waren voertuigen en gasjes, zoveel heb ik nog nooit gezien in 1 game.

alleen doordat mijn FPS onder de 60 bleef en zelfs rond de 40 bleef hangen ben ik er toch maar mee gestopt en weer aan BF3 geslagen Ga vanavond wel even op ene lagere instelling spelen. Kan je trouwens windowed mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
himlims_ schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:27:
Dan heb ik volgens mij bij jouw battle gezeten; was ook EU02, bij the crown. Daar speel~ ik NC.
Was echt een megabattle...

Onderaan daar had NC 2 Galaxy's geparkeerd dus die gasten bleven binnenstromen. Echt heerlijk.

Op een gegeven moment me daar ergens verschanst tussen de rotsen en dan telkens de versterkingen proberen te elimineren.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Ik moet helaas nog wachten totdat ik mijn key krijg :( Maar het spel klink super vet! Normaal ben ik niet zo van de MMO's alleen dit lijk gewoon op een soort Battlefield 2142 XXXXL met uitgebreide features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Flight777 schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:09:
Ik moet helaas nog wachten totdat ik mijn key krijg :( Maar het spel klink super vet! Normaal ben ik niet zo van de MMO's alleen dit lijk gewoon op een soort Battlefield 2142 XXXXL met uitgebreide features :)
Same here, wacht ook al een tijdje met smacht op een key, maar toch heb ik nog heel veel vragen over PS2 waar de tijd de antwoorden zal leren.

Om maar wat te noemen...

-Krijg je in je eentje ook maar deels het gevoel dat het voor het spelverloop uitmaakt wat je doet?
-Voor zover ik het tot nu toe begrijp kan je dit spel niet echt 'winnen' in de zin van een potje winnen, hoe committed zijn de medespelers dan om er vol voor te gaan?
-Verlies je niet heel snel het overzicht van wat waar gebeurt?
-Welk empire moet je kiezen? Lijkt me niet dat mensen netjes 1/3 - 1/3 - 1/3 dezelfde kiezen, zorgt dat niet voor inbalances in speler aantallen per empire?
-Heb je nog zoiets als een 'community'-gevoel met zoveel spelers? Meestal moet je toch wel vaak met iemand spelen wil je hem toevoegen aan een friends list.
-Wordt het (ooit) p2w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:32:
[...]

Same here, wacht ook al een tijdje met smacht op een key, maar toch heb ik nog heel veel vragen over PS2 waar de tijd de antwoorden zal leren.

Om maar wat te noemen...

-Krijg je in je eentje ook maar deels het gevoel dat het voor het spelverloop uitmaakt wat je doet?
-Voor zover ik het tot nu toe begrijp kan je dit spel niet echt 'winnen' in de zin van een potje winnen, hoe committed zijn de medespelers dan om er vol voor te gaan?
-Verlies je niet heel snel het overzicht van wat waar gebeurt?
-Welk empire moet je kiezen? Lijkt me niet dat mensen netjes 1/3 - 1/3 - 1/3 dezelfde kiezen, zorgt dat niet voor inbalances in speler aantallen per empire?
-Heb je nog zoiets als een 'community'-gevoel met zoveel spelers? Meestal moet je toch wel vaak met iemand spelen wil je hem toevoegen aan een friends list.
-Wordt het (ooit) p2w?
1) Hangt van jezelf af... lonewolfen heeft niet heel veel zin dus squad up son!
2) Het is een continue oorlog om gebied en resources, dus dat zijn je doelen. K/D etc. heeft hier geen plaats.
3) Hangt ook van jezelf af, in het begin is alles nogal verwarrend. Oplossing, meer spelen.
4) Eigen smaak, imbalance hangt van het tijdstip van de dag af. (al lijkt TR en NC wel altijd in de meerderheid)
5) VoIP FTW!
6) Nee, alleen cosmetische upgrades

Zie voor de rest:

http://i.imgur.com/t3xEi.png

en

En lees dit eens door:

http://mordorhq.com/viewtopic.php?f=6&t=848

en

http://mordorhq.com/viewtopic.php?f=6&t=3171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Jesh schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:47:
[...]

1) Hangt van jezelf af... lonewolfen heeft niet heel veel zin dus squad up son!
2) Het is een continue oorlog om gebied en resources, dus dat zijn je doelen. K/D etc. heeft hier geen plaats.
3) Hangt ook van jezelf af, in het begin is alles nogal verwarrend. Oplossing, meer spelen.
4) Eigen smaak, imbalance hangt van het tijdstip van de dag af. (al lijkt TR en NC wel altijd in de meerderheid)
5) VoIP FTW!
6) Nee, alleen cosmetische upgrades

Zie voor de rest:

http://i.imgur.com/t3xEi.png

en

[video]

En lees dit eens door:

http://mordorhq.com/viewtopic.php?f=6&t=848

en

http://mordorhq.com/viewtopic.php?f=6&t=3171
Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik was al goed ingelezen in PS2 maar ik zal er vanavond nog eens goed voor gaan zitten om te kijken of er nieuwe dingen tussen zitten.

Voor de rest is het gewoon afwachten en zelf ervaren hoe het speelt lijkt me, mijn vragen waren dan ook een beetje retorisch. Maar goed, ongeduld en hoge verwachtingen is geen goede combinatie met een closed beta haha.

Het stemt wel hoopvol dat ze zeggen dat de open beta 'soon' volgt en de closed beta nu toch al bijna 2 maanden aan de gang is . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft het zin om vanavond met club mensen in 1 bepaalde server/groep te gaan zitten? beetje samen spelen? altijd leuker dan met pug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

himlims_ schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:50:
heeft het zin om vanavond met club mensen in 1 bepaalde server/groep te gaan zitten? beetje samen spelen? altijd leuker dan met pug
ik zit in server EU01 en op de GoTlike teamspeak server. (zelfde naam als hier) en als je wilt samenspelen, moet je maar gewoon roepen en dan kunnen we naar een channel gaan en samen spelen. ben iedere dag wel beschikbaar ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 03-09-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik zit op alle 3, maar het meeste op EU02 als Vanu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:09:
Ik zit op alle 3, maar het meeste op EU02 als Vanu.
ik ben een NC op EU01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
EU01 - TR
EU02 - VS (main)
EU03 - NC

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht wel eerst op een patch, voordat ik er weer tijd in ga steken.
Want zelfs op 1024x768 low settings en rendering op 50% (kijk scheel) heb ik nog fps drops naar 40 frames.

iemand nog meer tips. ik draai met GTX670 laatste drivers

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 03-09-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Mijn eerste indrukken:
1) het schieten lijkt niet zo vlot te gaan als in BF3.
2) soms echt een eind wandelen (soms spawn je in een basis zonder iets van voertuigen). Van mijn part mogen ze een duidelijker spawn systeem (dat je snel kan zien waar je spawnt) en spawn on squadmates insteken.
3) het krijgen van die upgrade punten gaat traaag! duurt echt een half uurtje vlagjes cappen tot je iets stoms als een reflex sight hebt.
4) verschillende klassen zijn best wel goed gedaan, lijkt goed gebalanceerd.
5) vliegen gaat voor mij nog niet zo goed, ik lijk altijd dood te gaan (misschien omdat ik nog niet air to air missiles heb)
6) leuk concept van de grondstoffen, maar in de praktijk lijkt het een eindeloze cirkel van gebiedje pakken, gebiedje verloren X1000

Zeker geen slecht spel, ik heb me al goed geamuseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

alfaleader schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:52:
Mijn eerste indrukken:
1) het schieten lijkt niet zo vlot te gaan als in BF3.
2) soms echt een eind wandelen (soms spawn je in een basis zonder iets van voertuigen). Van mijn part mogen ze een duidelijker spawn systeem (dat je snel kan zien waar je spawnt) en spawn on squadmates insteken.
3) het krijgen van die upgrade punten gaat traaag! duurt echt een half uurtje vlagjes cappen tot je iets stoms als een reflex sight hebt.
4) verschillende klassen zijn best wel goed gedaan, lijkt goed gebalanceerd.
5) vliegen gaat voor mij nog niet zo goed, ik lijk altijd dood te gaan (misschien omdat ik nog niet air to air missiles heb)
6) leuk concept van de grondstoffen, maar in de praktijk lijkt het een eindeloze cirkel van gebiedje pakken, gebiedje verloren X1000

Zeker geen slecht spel, ik heb me al goed geamuseerd!
1) mee eens maar het is dan ook een MMO en geen shooter
2) squad joinen, dan kan je in een galaxy spawnen steeds in de buurt
3) Valt mee, als je veel samenwerkt heb je iedere dag wel een unlock vrijgespeeld. ik had in 1 avond 30 punten verdient.
4) alleen de MAX is in mijn ogen te sterk of er moet een limiet gaan komen.
5)Vliegen gaat bij mij helemaal niet goed, als ik me muis omhoog doe, dan gaat die een halve seconde later pas reageren, voelt niet natuurlijk aan.
6) typisch mmo, maar niet echt vervelend te noemen.

ik heb eigenlijk 3 min punten
1)FPS moet hoger kunnen, het kan niet zo zijn dat ik van 100 fps terug zak naar 40 fps in grote open ruimtes
Gameplay is leuk dus grafisch maakt me niet zoveel uit in deze game.
2) een limiet op de MAX class, soms kom je er echt 5 tegelijk tegen in grote battles
3) voertuigen reageren niet gelijk op mijn muis (raw input staat aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Allemaal leuk, maar BETA.

Kan niet vaak genoeg gezegd worden, er wordt in de tussentijd nog zoveel veranderd aan de performance en de gameplay en de uiteindelijke release duurt volgens mij nog minimaal 6 maanden ofzo.

Ik denk dat het uiteindelijke product er echt een stuk beter gaat lopen en overall een killer game gaat worden. De devs luisteren ook echt actief naar de community, beter als bijvoorbeeld een DICE.

Zie bijvoorbeeld hier: http://www.reddit.com/r/P...beta_gameplay_issues_for/

[ Voor 12% gewijzigd door Jesh op 03-09-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jesh schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:11:
Allemaal leuk, maar BETA.

Kan niet vaak genoeg gezegd worden, er wordt in de tussentijd nog zoveel veranderd aan de performance en de gameplay en de uiteindelijke release duurt volgens mij nog minimaal 6 maanden ofzo.

Ik denk dat het uiteindelijke product er echt een stuk beter gaat lopen en overall een killer game gaat worden. De devs luisteren ook echt actief naar de community, beter als bijvoorbeeld een DICE.

Zie bijvoorbeeld hier: http://www.reddit.com/r/P...beta_gameplay_issues_for/
idd, het wordt vergeten dat dit een echte beta is en niet zo'n demo dat dice uitbracht, elke dag komen er fixes en de beta gaat ook veel langer duren.
Misschien is het toch handiger als men steeds bij de announcement gaat kijken op het ps2 forum.
Zo krijgt men een idee wat de devs aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe kun je nu eigenlijk gemakkelijk met vrienden samen spelen?
komt namelijk vaak zat voor dat die kilometers verderop zitten. en ik heb nog niet uitgevonden hoe je dan dichtbij je vrienden/squad/outfit kunt spamnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
himlims_ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:14:
hoe kun je nu eigenlijk gemakkelijk met vrienden samen spelen?
komt namelijk vaak zat voor dat die kilometers verderop zitten. en ik heb nog niet uitgevonden hoe je dan dichtbij je vrienden/squad/outfit kunt spamnen
Is op dit moment erg lastig, squad spawning is volgens mij nog niet actief. Je kan wel een squad beacon certificeren en die plaatsen, maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet (heb hem wel gecert, maar nog niet gebruikt... overigens wel al eens bij anderen op gespawnd).

Wat ik meestal doe is gewoon op een Galaxy spawnen als ie dicht in de buurt van de strijd is, anders op een basis in de buurt en anders wordt het helaas toch gewoon erheen wandelen/rijden/vliegen.

In ieder geval via VoIP wat afspreken is het handigst op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Van wat ik heb gezien in de filmpjes tot nu toe, is het inderdaad veel landje "stelen" heen en weer. Maar van wat ik me van ps1 herinner zijn de gevechten in de daadwerkelijke game veeeeeel groter, en zal het dus aan de frontlinies gewoon echt massive zijn, dus kan je niet zomaar eventjes heen en weer.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Jesh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:40:
[...]

Is op dit moment erg lastig, squad spawning is volgens mij nog niet actief. Je kan wel een squad beacon certificeren en die plaatsen, maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet (heb hem wel gecert, maar nog niet gebruikt... overigens wel al eens bij anderen op gespawnd).

Wat ik meestal doe is gewoon op een Galaxy spawnen als ie dicht in de buurt van de strijd is, anders op een basis in de buurt en anders wordt het helaas toch gewoon erheen wandelen/rijden/vliegen.

In ieder geval via VoIP wat afspreken is het handigst op het moment.
De squad beacon krijg je zodra je je eerste Squad Leader certificate hebt. Volgens mij is dit dan de enige manier om bij je squad te spawnen. Pas bij Command Rank 4 (nog niet in-game) krijg je de mogelijkheid om de timer te verminderen. Je kunt via je load-out scherm (volgens mij kun je met alle classes een spawn beacon fitten) op de laatste item box klikken waarna je de spawn beacon kan selecteren. Vergeet niet je beacons te resupplyen. Je kunt daarna de spawn beacon in-game selecteren en deployen. Let wel op dat je beacon groen is voordat je hem deployed, wanneer hem je hem deployed terwijl die rood is verdwijnt ie uit je inventory.. volgens mij een bug.
DeppOx schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:33:
Van wat ik heb gezien in de filmpjes tot nu toe, is het inderdaad veel landje "stelen" heen en weer. Maar van wat ik me van ps1 herinner zijn de gevechten in de daadwerkelijke game veeeeeel groter, en zal het dus aan de frontlinies gewoon echt massive zijn, dus kan je niet zomaar eventjes heen en weer.
Ik heb gisteravond een battle mogen meemaken ten noorden van Allatum Bio Labs. Een gigantische hill vs. hill fight met een grote tank collumn die we tegen wisten te houden met een grootse rocketlauncher spam. Daarnaast lekker heen en weer skirmishen en heerlijke goede flank attacks van beide kanten. Kreeg meteen PS1 kriebels. :D

Daarnaast wil ik dit even met jullie delen!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CWNOOwuDsRI&feature=player_embedded]

[ Voor 25% gewijzigd door ADMK op 04-09-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planetside 1 was mijn eerste mmo, nog steeds goede herinneringen aan. Met je hele outfit op teamspeak, een berg galaxies en dan hotdroppen op een basis, chaos alom. Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en vroeg me af of ze de AMS trucks uit het spel hebben gehaald? Dat was destijds de spawn mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:46
Yup, de AMS is eruit, nu is de Galaxy de mobile spawn point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Let even op, voor non-premium IGN leden kan je pas de 7e die key claimen.

Voordat iedereen weer begint te ragen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Kan iemand mij dit uitleggen: ik zit bij een basis waarvan we A t/m F gecapped hebben. Nadat ik dood ben, wil ik in het centrum spawnen (F in dit geval) omdat het daar loos gaat. De basis is voor de enemy beveiligd, omdat we hem net hebben overgenomen. Waarom kan ik vervolgens alleen op A en D spawnen?

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39
Hoe weet je trouwens wanneer de beta servers online zijn?

• Jesh
Als je op de SOE Beta forums kijkt staat daar een topic met servertijden voor de week:

http://forums.station.son...ews-and-announcements.19/

(alleen toegankelijk als je in de beta zit volgens mij)

• ADMK
Ik wil binnenkort het beginpost even een update geven. Daarbij komt natuurlijk ook een lijst met wie op welk server speelt en welk fractie (eventueel ook outfit). Mochten mensen op de lijst willen staan, stuur me dan even een PM! :)

• Jesh
ADMK schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:18:
Ik wil binnenkort het beginpost even een update geven. Daarbij komt natuurlijk ook een lijst met wie op welk server speelt en welk fractie (eventueel ook outfit). Mochten mensen op de lijst willen staan, stuur me dan even een PM! :)
Check je inbox.

;)

• Jesh
Ook wel handig voor in de TS:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QiUHL.png

Legenda:

Blue = Auraxium
Green = Polymers
Orange = Catalysts
Yellow = Alloys

[ Voor 34% gewijzigd door Jesh op 06-09-2012 21:41 ]

• NLsandman
Jesh schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:14:
Als je op de SOE Beta forums kijkt staat daar een topic met servertijden voor de week:

http://forums.station.son...ews-and-announcements.19/

(alleen toegankelijk als je in de beta zit volgens mij)
Volgens mij zijn ze nu sinds 1 september 24/7 beschikbaar?

• Unomomentodado
Ik ben deze week de outfit van ADMK gejoined en moet zeggen dat dat PS2 10x leuker maakt. Zijn relaxte lui (engels sprekend), leuke/goede communicatie via teamspeak en niet te beroerd om een PS noob zoals ik wegwijs te maken. Spelen TR op EU01, dus als iemand het lonewolfen zat is en en wil joinen, stuur me een DM, of meld je direct bij: www.goonbrigade.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Unomomentodado schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:46:
Ik ben deze week de outfit van ADMK gejoined en moet zeggen dat dat PS2 10x leuker maakt. Zijn relaxte lui (engels sprekend), leuke/goede communicatie via teamspeak en niet te beroerd om een PS noob zoals ik wegwijs te maken. Spelen TR op EU01, dus als iemand het lonewolfen zat is en en wil joinen, stuur me een DM, of meld je direct bij: www.goonbrigade.com
Ik heb een TR char op EU01, zal me vanavond wel even aanmelden als ik weer thuis ben.

EDIT: Aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesh schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:37:
[...]

Let even op, voor non-premium IGN leden kan je pas de 7e die key claimen.

Voordat iedereen weer begint te ragen.

;)
Nog geen succes helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me lid gemaakt voor één maand (Premium) en vervolgens automatische renewal afgezet. 7 Dollar om Planetside 2 te kunnen beta testen, dat is het mij wel waard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Als het online gaat zal de server wel gaan roken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:36:
[...]

Als het online gaat zal de server wel gaan roken denk ik.

Wellicht dat het daar nog geen 7 september is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UxBfi.jpg

Ziet er goed uit, ik ga hem nemen als ie beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Unomomentodado schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:46:
Jesh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:25:
[...]

Ik heb een TR char op EU01, zal me vanavond wel even aanmelden als ik weer thuis ben.

EDIT: Aangemeld.
Tof! :D

Vandaag een is er weer een lekkere patch gelanceerd. Notes: http://forums.station.son...design-patch-notes.15185/

Daarnaast willen ze het hacken weer introduceren:
We are constantly evaluating all aspects of the game. Our next experiment with Generators is to move away from a damage model and turn them into targets you must Hack to destroy. So you would interact (hold E) with the gen for 5-10 seconds, then it would begin to overload. If defenders don't stop the overload by re-hacking it, the gen explodes. Engineers are able to repair it once it's blown up.
Look for this mechanic in the next Beta update, some time late next week.
What do you guys think of this approach? Better/worse/the same as our current "just shoot it" mechanic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Ign tweette dat het nu open zou gaan voor non prime members
http://twitter.com/IGN
Maar tot nu toe niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik zit alleen op een FPS fix te wachten, voordat ik deze game weer verder ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Xephasis schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:16:
Ign tweette dat het nu open zou gaan voor non prime members
http://twitter.com/IGN
Maar tot nu toe niks!
Hier ook nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
De PlanetSide 2 site is weer online in ieder geval. Het lijkt me eerlijk gezegt ook vreemd als ze beta keys gaan weggeven met de aankondiging van Alpha Squad, maar we zullen zien, tot nu toe niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Xephasis schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:24:
De PlanetSide 2 site is weer online in ieder geval. Het lijkt me eerlijk gezegt ook vreemd als ze beta keys gaan weggeven met de aankondiging van Alpha Squad, maar we zullen zien, tot nu toe niks.
Deze actie was al aangekondigd voordat de Alpha Squad info bekend was. Tevens heeft IGN een onbeperkte hoeveelheid keys.

Zie:

https://twitter.com/planetside2/statuses/243466174699024386

en

https://twitter.com/planetside2/statuses/243505022762119169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
Als ze onbeperkt keys hebben is nu F5'en ook een beetje zinloos, maar goed, heb nog wel even tijd. Het zou opzich wel netjes zijn dat Planetside, ondanks hun prime deal met IGN en Alpha Squad gratis keys zou weggeven, kudo's als dat gebeurd!

edit - Planet Side 2 twitter laat weten dat het nog wel even duurt
https://twitter.com/planetside2

[ Voor 17% gewijzigd door Xephasis op 07-09-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
De pagina voor Alpha Squad is nu ook live:

http://www.planetside2.com/alpha-squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
IGN keys zijn inmiddels te verkrijgen als non premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xephasis
En dan krijgt iedereen hem gewoon in de mail van IGN, wel zo eerlijk eigenlijk.
En is er al een Server en Faction waar de meeste Tweakers op zitten, misschien een outfit vormen ofzo?

edit - Limited use, vandaag gebruiken! En de site lijkt er wat moeite mee te hebben, kan niet inloggen.
edit 2 - 3000 keys max?!

[ Voor 26% gewijzigd door Xephasis op 07-09-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Momenteel speel ik op alle 3 de servers, maar VS als main op EU02.

Als de game straks echt live gaat dan moet ik nog even kijken, maar ik denk uiteindelijk ook VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Nog meer betakeys voor degenen die willen (tussen 8-10 september):

http://www.alienwarearena...side-2-beta-key-giveaway/

[ Voor 9% gewijzigd door Jesh op 07-09-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Voor 35 eurootjes zit je er ook in met nog genoeg leuke extra's: http://www.planetside2.com/alpha-squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 20-09 17:03
Jesh schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:17:
Nog meer betakeys voor degenen die willen (tussen 8-10 september):

http://www.alienwarearena...side-2-beta-key-giveaway/
''So, don't miss your deployment window and grab your key between September 8 - 10! As always, keys are first come, first served.''

Volgens mij waren ze al binnen een uur weg :+
Unomomentodado schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:50:
Voor 35 eurootjes zit je er ook in met nog genoeg leuke extra's: http://www.planetside2.com/alpha-squad
Ja heb die ook mooi gekocht :) Heb nu in totaal 14000SC dus daar kan ik wel even mee vooruit denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Hier nog een Planetside 2 key, eerst komt eerst maalt:

KCE9-9REF-F4AZ-HM7G-D2FR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-09 18:54
Jesh schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:05:
Hier nog een Planetside 2 key, eerst komt eerst maalt:
Dank u mocht ik er een krijgen bij alienware dan zal deze uiteraard zo snel mogelijk gepost worden.

Key ter vervanging van degene die ik gestolen heb:
F2JF-9F3R-MXMH-KHM9-MTE2

[ Voor 13% gewijzigd door Natuli op 08-09-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Leuk, ik beschik alleen niet over een creditcard. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Natuli schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:20:
[...]

Dank u mocht ik er een krijgen bij alienware dan zal deze uiteraard zo snel mogelijk gepost worden.

Key ter vervanging van degene die ik gestolen heb:
F2JF-9F3R-MXMH-KHM9-MTE2
Dankjewel voor deze key Natuli! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Nice.
Nu maar hopen dat ik PS2 leuk vind haha.

Hoe zit dat met ProSiebenSat.1.Games service?
Heb je straks weer een ander account nodig voor de EU spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Ook de Alpha Squad package besteld :)
EVE-Online subs gecancelled dus not wat geld over in het game potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Valt niet tegen iig. Even snel wat geprobeerd.
Spawnen moet ik nog een beetje uitzoeken, maar het is een keer wat anders dan de average shooter.

Het wel echt een beta, spawn ik zak ik tot 3x toe door de grond, goed voor m'n k/d ratio :)
Kan alleen maar beter worden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Weet of iemand of Alienware elke dag een paar keys weg geeft of in een keer alles heeft weggegeven?
Ik was net te laat namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Helaas na de patch wel weer nieuwe bugs gezien, ik spawn soms scheef en spawn soms zonder wapens, beiden corrigeren na 5 a 6 seconden.
Dood gaan en dan door de map vallen gebeurt nu ook vaker.

Gelukkig zitten de devs er boven op en is er vandaag alweer een kleine patch uit gekomen.

edit: voorbeeld.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8oBO0tDixjM&feature=player_embedded]

[ Voor 15% gewijzigd door NLsandman op 08-09-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
bloodlynx schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:45:
Weet of iemand of Alienware elke dag een paar keys weg geeft of in een keer alles heeft weggegeven?
Ik was net te laat namelijk :(
Was helaas eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:42
Dus, is er al een soort van tweakers outfit gestart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
Na wat gespeeld te hebben heb ik een aantal dingen opgemerkt.
Als eerste ik moet nog flink wat oefenen met vliegen want dat gaat tot nu toe meer een heuvel in dan combat in :P
Instant action dropped je soms ergens waar je helemaal niet moet zijn en ze moeten de turret draaisnelheid aanpakken zit nu iedere keer als ik een turret opzoek eerst me mouse sensitivity aan te passen voordat ik iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Ikzelf ben een beetje lui geworden mbt de startpost, iemand die het zou willen overnemen? :p

Stuur me dan een DM, maak ik je mede-auteur, of je moet een heel nieuw topic beginnen.

[ Voor 32% gewijzigd door Dorest0rm op 08-09-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Kw4kje schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:27:
[...]

Leuk, ik beschik alleen niet over een creditcard. :/
Je kan ook via Direct Debit (bankafschrijving) betalen.

1) Log in je Station account in. https://account.station.sony.com
2) Ga naar "Payment sources"
3) Voeg "Direct debit" toe.
4) Vul je gegevens in en sla op.
5) Ga naar http://www.planetside2.com/alpha-squad
6) Bestel en tadaaaa, it works...

;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jesh op 08-09-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Jesh schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:46:
[...]

Je kan ook via Direct Debit (bankafschrijving) betalen.

1) Log in je Station account in. https://account.station.sony.com
2) Ga naar "Payment sources"
3) Voeg "Direct debit" toe.
4) Vul je gegevens in en sla op.
5) Ga naar http://www.planetside2.com/alpha-squad
6) Bestel en tadaaaa, it works...

;)
Jesh d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
NLsandman schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:03:
Helaas na de patch wel weer nieuwe bugs gezien, ik spawn soms scheef en spawn soms zonder wapens, beiden corrigeren na 5 a 6 seconden.
Dood gaan en dan door de map vallen gebeurt nu ook vaker.

Gelukkig zitten de devs er boven op en is er vandaag alweer een kleine patch uit gekomen.

edit: voorbeeld.

[video]
Even inzoomen lijkt het ook te fixen
door de map heen vallen heb ik nu ook meer last van...
Gelukkig speel ik bijna altijd LA, heb me er al een paar keer uit kunnen redden met mijn jetpack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probeer eens met heavy-assault, die wil ik in me MAX niet tegen komen; armor piercing rounds, en bad-ass rocketlauncher = massive damag. vervelende knakkers zijn dat.

servers zijn down; wereld map wordt vergroot *O*
en
We are currently investigating zone crashes players may be experiencing on Beta. These issues will be resolved as quickly as possible and we appreciate your patience.

Update: A fix has been applied to the server which will resolve these issues upon the next zone reset. This means players may experience one more crash but zones should remain stable after that.

[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
  • Laatst online: 13-03 16:24
@himlims, waar baseer je op dat de wereld map wordt vergroot? Dit is gewoon standaard downtime tijdens de beta (09.00 tot 11.00 GMT+1)

en voor de vragen over een outfit, alhoewel ik niet te veel wil promoten op Tweakers.

Er is een outfi(opgericht door ADMK22) waar ik en ook al een kleine groep tweakers in zit. Het is een EU based outfit met op dit moment vooral UK en NL mensen. iedereen is welcome though.

Meer informatie: www.goonbrigade.com

[ Voor 3% gewijzigd door Rivr op 09-09-2012 15:06 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond alpha squad gekocht en meteen een NC karakter gemaakt op BETA EU 3. Na behoorlijk wat uren gespeeld te hebben zwaar teleurgesteld uitgelogd, dit leek in de verste verte niet op planetside 1. Helemaal geen epic battles, het leek meer op battlefield 3 conquest 64 player server waar maar 15 man op zitten.
Van basis naar basis vliegen in een galaxy, cappen en met een beetje geluk zag ik zowaar 5 of 6 terran/vanu.

Vanmiddag maar een Terran karakter gemaakt op BETA EU 1, jezus wat een verschil!
Eindelijk weer die grote battles, chaos, en gelukkig in een leuke platoon.
De verhoudingen tussen de facties op beta 1 was ook goed, op beta 3 was het gisteren 17% vanu, 19% NC en 64% Terran.

Ik moet alleen een joystick scoren, met de reaver/mosquito/scythe suck ik behoorlijk. Geen kill kunnen maken en werkelijk overal tegenaan gevlogen. Het lukte me niet eens om te landen op zo'n repairpad.

Uiteindelijk toch weer happy dat ik planetside 2 kan spelen, nu alleen zorgen dat mijn k/d wat beter word, kan me geen shooter herinneren waar ik zo vaak dood ben gegaan (ben ook best vaak door de grond gezakt, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EU1 is gewoon de beste server op dit moment, met mijn outfit doen wij elke dag wel een enorme aanval op een bepaald front. Alleen Quartz Ridge Camp blijft een irritante basis omdat deze solo objective base controle geeft over een enorm gebied.

We komen best wel vaak TR outfits tegen maar georganiseerde Vanu aanvallen zijn best wel zeldzaam. Is er iemand hier die VS speelt op EU1 en misschien kan uitleggen hoe dit in elkaar steekt?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wij spelen TR, bij www.goonbrigade.com, redelijke leiders tussen, dus aanvallen verlopen redelijk smooth zolang iedereen bij elkaar kan blijven.

Dat vind ik wel grootste irritatie bij PS2; verplaatsen over de map. Als je jouw groep kwijt bent, is eigenlijk een vliegtuig de enige fatsoenlijke manier om bij elkaar te komen. Tank duurt eeuwigheid, flash is al kapot voordat je bij volgende gebied bent. Dus moet je vliegtuig pakken om naar je vrienden te komen. Erg irritant, zijn er geen teleports of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Er zijn spawn beacons. Weet alleen niet hoe je er aan komt.

Wel irritant ja als je in een squad zit en de Galaxy is moeilijk bereikbaar en het lang duurt voordat iedereen er in zit. Vliegen ze soms weg zonder jou. :|

Gisteren een aantal uur gespeeld in twee goede squads, niet zo gek veel weerstand gekregen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
Spawn beacons moet je in je loadout selecteren. Zitten rechts van je granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spawn beacon moet je eerst unlocken, ga naar je profiel > leadership > squad leader > spawnbeacon
nadat je 'm geunlocked heb, kun je jouw loadout aanpassen. ga naar soldaatje > customise > kies voor granaten en dan kun je 'm selecteren, en bijvullen! want het is niet zo dat je die unlimited kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
EU2 is ook niet verkeerd, gemiddeld 30% balance in de teams en vanmiddag nadat de servers open gingen was er een massive battle tussen VS en NC om crown.
VS had crown veroverd maar NC ging vol in de aanval met galaxies en tanks, dit ging al een uur zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
TR is op EU 1 bijna van de map. Owned bij NC >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
NLsandman schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:21:
EU2 is ook niet verkeerd, gemiddeld 30% balance in de teams en vanmiddag nadat de servers open gingen was er een massive battle tussen VS en NC om crown.
VS had crown veroverd maar NC ging vol in de aanval met galaxies en tanks, dit ging al een uur zo door.
Ik speel daar meestal, zit @ VS.
Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.