Als je Heavy Assault bent moet je proberen de Max direct te raken met 1 rocket. Als je vervolgens je schild aan zet (F) en dan met je rifle schiet (op hoofd mikken), dan zou je hem neer moeten krijgen voordat je groene balkjes gaat verliezen.Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:50:
[...]
vanmorgen was het gewoon zo: (ik zit in blauw)
[afbeelding]
snap je misschien mijn frustratie dat ik zoveel moet lopen en dan regelmatig niemand tegen kom
later deze middag zat ik in een squad met de galaxy en toen was het wel leuk om te spelen.
alleen wat zijn de max sterk zeg
of ze moeten de max zwakker maken of ze moeten ervoor zorgen dat je sneller reload met je rockets.
moet blij zijn met een KD van 1.0 in deze game .
Eerder was er Instant action waarmee je constant op de frontline kon spawnen. Dat was iets te makkelijk om middenin een base te droppen. Ik was het ermee eens dat ze dat eruit hebben gehaald. Vervolgens hebben ze ook squad spawnen eruit gehaald waardoor je nu alleen bij Galaxies en sommige basissen kunt spawnen. Ik denk ook dat je gemakkelijker bij je squad moet kunnen spawnen. De uitdaging daarin is dat het niet te makkelijk moet worden omdat je anders 12 man squads krijgt die echt niet uit te roeien zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Pindamann op 02-09-2012 15:02 ]
9800X3D | 3070