[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.179 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account is nog niet active :( Dus nog niet alle veteran accounts zijn geactiveerd. Ach, toch druk op werk, volgende week komt me beter uit :)

EDIT:
Vanwege dit bericht even gekeken of het toch waar was, bleek mijn e-mail niet bevestigd te zijn in mijn account. 15 minuten nadat ik dat gedaan had, beta invite. Dus mensen die vet zijn er er nog geen hebben, check je account of je e-mail bevestigd is!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:42
gisteravond ook het goede bericht gehad. Helaas ligt de internetverbinding er hier uit tot morgenochtend wegens onderhoud :'(

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha zelfde probleem hier. Maar alle Vets zouden nu een e-mail gehad moeten hebben. Anders even je spam box checken. Ik hoor tot nu toe trouwens wat negatieve klanken van veteranen dat het toch wel erg BF is met een planetside skin. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu ook 2 invites (2 accounts) van ze.. van de week maar ff kijken hoewel ik me op dit moment toch eerst op de release van GW2 ga focusen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:57:
haha zelfde probleem hier. Maar alle Vets zouden nu een e-mail gehad moeten hebben. Anders even je spam box checken. Ik hoor tot nu toe trouwens wat negatieve klanken van veteranen dat het toch wel erg BF is met een planetside skin. ;(
die vets moeten er ook bijvertellen dat 90% van de feutures uit staat (letterlijk iets vna 90%). Dat dit een BETA is, en dat veel van de punten die aangegeven zijn al in behandeling zijn door het dev team (hacken etc)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als iemand nog een key over heeft ..... of account die ie (tijdelijk) niet gebruik, ik wil 'm heel graag testen om te zien wat ie doet op mijn systeem. als iemand zijn account daar voor wil delen, graag

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49
Is er eigenlijk al een GOT outfit? Ik heb net een uurtje gespeeld, maar het was een beetje als een kip zonder kop rondrennen (oh en vliegen en rijden natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die zal er vast wel gaan komen, meerdere denk ik, gezien er 3 fracties zijn.

zelf ga ik denk ik voor die paarse, met hoover tankjes (/me like)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:26:
als iemand nog een key over heeft ..... of account die ie (tijdelijk) niet gebruik, ik wil 'm heel graag testen om te zien wat ie doet op mijn systeem. als iemand zijn account daar voor wil delen, graag
Daar hoef je hem nog niet voor te testen. De performance schijnt echt heel slecht te zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
breadje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:00:
Is er eigenlijk al een GOT outfit? Ik heb net een uurtje gespeeld, maar het was een beetje als een kip zonder kop rondrennen (oh en vliegen en rijden natuurlijk)
Ik heb met een vriend samen een TR squad mocht je geinteresseerd zijn ;) - Alle GoT'ers welkom aber naturlich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Details of the PlanetSide 2 Mobile Uplink App have surfaced on AppBurst, including a breakdown of everything to expect from the app. The Mobile Uplink App will have a comprehensive game guide, detailing weapons, factions, classes, vehicles, implants, and achievements. There is, of course, the now-standard Facebook and Twitter link-ins allowing sharing of information, plus videos and wallpapers for your phone.

But what's really cool is the interactive map and voice chat, showing off the in-game map's territory control, resource points, and facilities captured. It's updated in "near real-time", probably meaning there's a short delay before it's updated. You can also in-app voice chat with other players. Though, naturally, the question is what do you do with an app that offers you a map and in-game voice chat when the game ideally should have that feature anyway, but that's beside the point.

The Mobile Uplink App will be available for iPads and iPhones at an undetermined date.
bron;http://www.zam.com/story.html?story=30339

ik weet toch wel zeker gehoord te hebben uit het ander half uur durende interview op ps2.com dat ook android ondersteund werd. en tevens zou je een soort van 'drone' kunnen bedienen en 3 salvos schieten terwijl je op de wc zit te kakken :+ maar dat wordt in iedergeval niet genoemd in het bovenstaande artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49
Met het tuig van TR ga ik natuurlijk niet om. Ik spreek alleen met de vrije mensen van de NC ;). Als iemand geïnteresseerd is ik ben in PS2 te vinden als broodje.

Overigens vind ik de performance redelijk mee vallen. Zo nu en dan gaat hij onderuit, maar over het algemeen lijkt het vlot te spelen.

Dat schreef ik te snel, 5 minuten later crashed het hele gebeuren ;).

[ Voor 11% gewijzigd door breadje op 21-08-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Himlims ik heb nog me andere account die je desnoods kan gebruiken als je er geen hebt..
moet alleen ff kijken wat het account naam was en de password :P
gister geinstalleerd ff 30 min gespeeld.. performance met alles op medium .. tja ging wel voor het meest wel af en toe flinke drops maar dat heb je met een beta.

en .. NC rules bitches ! 8) ingame: Nafraq

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:42
snap ik het niet of klopt er iets niet. Ik kreeg afgelopen maandag een e-mail dat ik gekozen was voor de gesloten beta, en dat ik Planetside 2 kan downloaden vanaf
http://www.planetside2.com/download
De knoppen op deze site werken echter niet :/

Edit:

Hmm, vanaf een Windows pc blijkbaar wel...

[ Voor 9% gewijzigd door FRidh op 22-08-2012 10:17 ]

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
Zo'n zin om dit te spelen , maar Planetside 1 zo lang niet meer gespeeld dat ik mijn naam en pass inclusief de email die ik toen gebruikte niet meer weet dus de beta gaat voor mijn neus langs :)

Ben benieuwd of mijn ouwe pc'tje het nog trekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 22-08-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:12:
Himlims ik heb nog me andere account die je desnoods kan gebruiken als je er geen hebt..
moet alleen ff kijken wat het account naam was en de password :P
gister geinstalleerd ff 30 min gespeeld.. performance met alles op medium .. tja ging wel voor het meest wel af en toe flinke drops maar dat heb je met een beta.

en .. NC rules bitches ! 8) ingame: Nafraq
kun jij DM activeren via https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences geloof ik. dan kunnen we achter de schermen eea afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

kun jij DM activeren via https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences geloof ik. dan kunnen we achter de schermen eea afspreken.
Done... maar pas vanaaf kan ik ff kijken hoe of wat, maar komen er vast wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Technology is power mensen... de VS begrijpt dat en heeft dus ook minder last van lag en freezes... wij hebben de tech staan die nodig is voor PS2 :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
themac1983 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:52:
Technology is power mensen... de VS begrijpt dat en heeft dus ook minder last van lag en freezes... wij hebben de tech staan die nodig is voor PS2 :P
Maar jullie zijn... paars.

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/855/35xyux.jpg

:P

Verwijderd

buiten gaat het nog wel met de performance 15-40 fps.. maar zodra ik een basis binnenloop 1-8 fps..
en das wel heel erg aangezien hoe alles (behalve resolutie) er uitziet.

• themac1983
Maar na launch kan je je outfit aanpassen (dus dan wordt het waarschijnlijk roze ofzo lol :P)

I-racing Profile

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:36:
buiten gaat het nog wel met de performance 15-40 fps.. maar zodra ik een basis binnenloop 1-8 fps..
en das wel heel erg aangezien hoe alles (behalve resolutie) er uitziet.
Daar heb ik nog wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb wel een paar andere flinke 'gripes' op dit moment, maar daar zijn de beta forums voor denk ik!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:50:
[...]

Daar heb ik nog wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb wel een paar andere flinke 'gripes' op dit moment, maar daar zijn de beta forums voor denk ik!
yup true zal nog wel verbeteren maar denk wel dat ik een nieuwe systeem nodig heb om een beetje kans te maken in gevechten. forums hebben wel tips gegeven en ben daar ook bezig om info en mening te geven

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit erin! VS!
Maar waar staan die beta fora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig pakken ze veel kritiek op en zitten in de komende patch ook al wat goede fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wel geteld 2 poppetjes neergekregen gister in die anderhalf uur. Game draait echt voor geen meter op me quadcore, gt 220 en 4gb ram. Hopelijk gaat de prestatie nog omhoog, goed is natuurlijk beta, maar battlefield 3 draait in iedergeval vrij smooth op mijn machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in ieder geval al goed dat je hem kon spelen.. deed je het al beter als ik .. in 2 uur nog geen neergekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:58:
wel geteld 2 poppetjes neergekregen gister in die anderhalf uur. Game draait echt voor geen meter op me quadcore, gt 220 en 4gb ram. Hopelijk gaat de prestatie nog omhoog, goed is natuurlijk beta, maar battlefield 3 draait in iedergeval vrij smooth op mijn machine.
Dat is toch wel een erg low-end GPU, als je die vervangt moet het gewoon speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Veel mensen zien een FPS boost als je de physix drivers uninstalled via add remove software

voornamelijk mensen met een nvidea kaart zien fps stijgingen van 25-50% maar gaat helaas niet in alle gevallen op

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Leuk update voor mensen met een Twitter key!

John Smedley @j_smedley
I have good news - we are also letting in all the priority keys including Twitter and the ones we gave out at E3. This lets in everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:25:
[...]Dat is toch wel een erg low-end GPU, als je die vervangt moet het gewoon speelbaar zijn.
gpu is nog geen jaar oud, volgens mij nog binnen huidige generatie kaartjes. en battlefield3 draait heel behoorlijk. maar hebt wel gelijk, als iets upgrade nodig heeft, is het de videokaart.
* himlims_  
offtopic:
suggesties voor beetje betaalbare nvidia kaart (ivm linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Huide generatie GPU's? Ze zitten nu al op de GT 600 series haha.

Daarnaast was de GT 220 al een low-end videokaart vanaf het begin en is deze al ongeveer 3 jaar oud.

[ Voor 46% gewijzigd door SKdragon op 24-08-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SKdragon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:34:
Huide generatie GPU's? Ze zitten nu al op de GT 600 series haha.

Daarnaast was de GT 220 al een low-end videokaart vanaf het begin en is deze al ongeveer 3 jaar oud.
met serie bedoel ik; 200/300/-600, de vorige serie had nummering van 6600-8800, daarvoor was het geloof ik FX, en daarvoor weet ik niet meer. Ik bedoel dat mijn 220 van dezelfde 'generatie' is als de 660. begrijp heel goed dat die totaal niet vergelijkbaar zijn, maar 200 serie is budget, 300-400 midrange, 500-600 highend.

Je zou de prestatie aanzienlijk kunnen verbeteren door de waarde van renderdistance te wijzigen;

code:
1
2
[Rendering]
RenderDistance=1000

nog niet geprobeerd; servers down.

Servers ( including EU) won't be up till noon today. Big patch with platoons and 12 man squads inc
8pm uk and 9pm EU

[ Voor 67% gewijzigd door himlims_ op 24-08-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
ADMK schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:27:
Leuk update voor mensen met een Twitter key!

John Smedley @j_smedley
I have good news - we are also letting in all the priority keys including Twitter and the ones we gave out at E3. This lets in everyone
YES!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01
Nice Planetside, imho de meest ondergewaardeerde (en wellicht eerste) FPSmmo.
Vele maanden zeer veel plezier mee beleeft met collegae.

Echt geweldig om 30-40 man uit te roeien met een groep van 6-7.

Ik begrijp dat het nu beta is en je als oudgediende bent uitgenodigd?
*ben nu aan het kijken of ik mijn inlog gegevens ergens heb van SOE.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Bad Brains schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:31:
Nice Planetside, imho de meest ondergewaardeerde (en wellicht eerste) FPSmmo.
Vele maanden zeer veel plezier mee beleeft met collegae.

Echt geweldig om 30-40 man uit te roeien met een groep van 6-7.

Ik begrijp dat het nu beta is en je als oudgediende bent uitgenodigd?
*ben nu aan het kijken of ik mijn inlog gegevens ergens heb van SOE.
Veteranen hebben onlangs een beta invite gekregen. Als je geen mail erover hebt gehad zou je eventueel via de SOE customer service iets kunnen regelen. Gewoon de chat customer service een bezoekje brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja dat moet ik ook maar eens proberen , want ik heb echt niks meer. Weet mijn naam , pass en email niet meer , maar wil wel freakin graag Planetside 2 spelen.

Edit : Lekker handig , want voor live chat en een support ticket moet je inloggen :+

Nouja , ik wacht wel tot het feest echt losbarst met een nieuw account.

[ Voor 34% gewijzigd door Beakzz op 24-08-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nou heb ik dus vannacht ook m'n invite gekregen, maar ik kan niet op de 'download now' knop klikken op www.planetside2.com/download. Kan je daar alleen op klikken als er ook daadwerkelijk een beta bezig is of zo? Of doet die het bij jullie wel?

EDIT: Nu doet 'ie het blijkbaar wel weer

[ Voor 8% gewijzigd door TrekDude101 op 25-08-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens forum post zouden servers inmiddels moeten werken, maar kan sinds 22u gister niet spelen :( iemand die wel succes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 19-09 16:53
TrekDude101 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:27:
Nou heb ik dus vannacht ook m'n invite gekregen, maar ik kan niet op de 'download now' knop klikken op www.planetside2.com/download. Kan je daar alleen op klikken als er ook daadwerkelijk een beta bezig is of zo? Of doet die het bij jullie wel?

EDIT: Nu doet 'ie het blijkbaar wel weer
Ja echt megasuf, als je naar planetside2.com gaat, zegt dat je op .com blijft en weer teruggaat naar /download, dan werkt de knop.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
5 US servers zijn up, ik vraag me alleen af of EU nog opkomt nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik zit er in, om de haverklap dan. Veel disconnects...

Voor de rest wel ERGGGG vet! Ik had hem nog niet gespeeld en ziet er echt goed uit, dit belooft wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Jesh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:22:
Ik zit er in, om de haverklap dan. Veel disconnects...

Voor de rest wel ERGGGG vet! Ik had hem nog niet gespeeld en ziet er echt goed uit, dit belooft wat.
Zeker veelbelovend! Ik heb alleen veel bug-reports moeten maken, maar ach, daar zijn we voor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ADMK op 28-08-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ze geven volgens mij regelmatig keys weg via @planetside2, heb gisteren ook een key kunnen scoren. Waard om het te proberen als je nog geen key hebt, gisteren moest je aangeven waarom je PS2 wilt spelen en in welke army. Vandaag leek het erop dat je een mop moest verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Zijn er nog mensen die VS spelen op de EUR01? In mijn eentje rondrennen is minder leuk dan in een squad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Mijn main is VS op EU02, voor de rest heb ik nog een TR op EU01 en een NC op EU03 om alles eens te proberen maar zodra de final uitkomt ga ik wel voor VS.

[ Voor 30% gewijzigd door Jesh op 29-08-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat voor tips hebben jullie om de game prestatie te verbeteren?
heb de viewdistance naar 700 gezet, maar dat resulteerd nog steeds in onspeelbaar spel. BF3 draait vrij redelijk, en is wel gewoon speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39
Game draait prima voor mij, je hebt gewoon een dikke quad core nodig. Graphische instellingen gaan je dus niet helpen, alleen optimalisatie.

Ik denk niet dat het F2P model goed gaat werken voor een game met zulke hoge system requirements, zelfs al worden ze lager, dan moet het echt goed gaan werken op dual cores en laptop kaarten en dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik las op de forum een post van een dev die zegt dat PS nu met een probleem zit waardoor de game op bepaalde momenten op 1 core draait ipv meerdere cores waardoor veel mensen (ook met een high-end setup) trage gameplay ervaren.. ben dan ook benieuwd hoe de game draait zodra ze dit weten te fixen.

Daarnaast een update (ff een copypaste uit mn outfit forum)
Wow, they streamed their design meeting yesterday:
http://www.twitch.tv/las0m/b/330294260

Unfortunately I'm at work now, but this is what I did hear:
- More linear gameplay. Take over satellite bases before you can enter main base. Satellite bases have a shield generator nearby, which, when destroyed, lowers a couple of shields of the main base. That's epic.... No more full frontal, but actually a two step take-over
- Liberator Nerf
- Flak Buff
- In 2 patches: Aircraft certs, ground vehicles after that.
- Joystick support is going to get better.... Is kinda crap right now
- VS weapons are going to get better (range)
- Deployables: Engineer will not lose ammo pack.
- Changing classes removes deployables.... bugged right now
- Spawn beacon is going to get faction colors
- MAX units: More anti MAX options for other classes. Other balance options are being discussed (weak spot on head or back)
- On resupply, you will not get your health back.... (thank god, was too powerful)
- Resurrecting people will be be enabled for MAX units, but all units will get a certain percentage of health, based on certs (100% right now, was mentioned as a quick fix)
- Equipment, will be getting equip buttons, instead of click to select.(could not see specifications first)
- Indicators (blinks when attacked, being repaired, health status) of secondary objectives (spawn unit, shields etc)
- Squad options like waypoints get fixed...
- Near future: Vehicle management: Seat permissions (kick individual people, squad only)
- Youtube/twitch streaming: (insanely epic)... Will be activated when NDA gets lifted.
- Activity level on main map: How active is the region (not instant action)
- More visual VOIP indicators (next to text chat)
- Medals for weapon kills (10, 50, 200, 500, 1000)
- Better active handling for current fights going on
- Minimap zooming (YESSS, nice!) (Don't know if it's customizable, it's being resized by type (infantry, air, vehicle))
- Acceleration/deceleration responsiveness to movement!
- AMS will not return. Community has not yet made a good remark to get it back. Galaxies are the only mobile spawn points now
Very Promising!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
himlims_ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:39:
wat voor tips hebben jullie om de game prestatie te verbeteren?
heb de viewdistance naar 700 gezet, maar dat resulteerd nog steeds in onspeelbaar spel. BF3 draait vrij redelijk, en is wel gewoon speelbaar.
Over het algemeen draait ie bij mij goed, viewdistance wel op 1250 gezet maar dat was meer nadat ik een hoop forumposts zag op diverse plekken waar dit werd aangeraden.

Soms wel echt drops als er teveel op het scherm gebeurt, maar goed... het is beta, dussss...

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Dat je een dikke quadcore nodig hebt ben ik niet met je eens. De laatste dagen heb ik het spel goed kunnen spelen. Af en toe wel wat framedrops, maar niet zo erg als afgelopen weekend. En ik heb een dualcore (E6750).

Daarnaast heb ik een nvidia 460 GTX en 4gb intern geheugen.
Wellicht dat het beter draait sinds ik de nieuwe betadrivers van nvidia heb geinstalleerd (overigens heb ik physics niet geïnstalleerd, ik las ergens op het forum dat dat ook kon schelen).

Verder heb ik in msconfig onder tabblad computer opstarten en geavanceerde opties het aantal processors op twee gezet, geen idee of dat helpt.

Overigens merk ik geen verschil in fps by low of medium.

[ Voor 4% gewijzigd door PearlPumpkin op 30-08-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
NDA is er vanmiddag afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ervaren mensen hier ook een flinke FPS upgrade na de laatste "grote" patch? Wat vinden jullie van de nieuwe capturing mechanics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

1080p gameplay! Voor mensen zoals mij die geen key hebben. :')
Eerste 6 minuten is night time, daarna day time.
Game ziet er beter uit dan ik verwacht had voor een MMOFPS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 16:22
Ik heb zojuist een key kunnen bemachtigen via hier: http://www.curse.com/betas/planetside-2-beta-key
De weg hoe je hem moet krijgen, moet je zelf even uitzoeken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 01-09-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:12:
Ik heb zojuist een key kunnen bemachtigen via hier: http://www.curse.com/betas/planetside-2-beta-key
maar dan kan je alleen op de amerikaanse servers komen denk ik of niet ?
ik wil echt een key zien te krijgen, maar is lastig

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 01-09-2012 17:52 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
vinom schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:12:
Danku aeon, ik heb een key :D

Alleen nog geen tijd om te spelen... Herexamens tot 7 sept, maar daarna verlof tot 23 sept. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Pykow, EU servers ook.
@Asgaro, top :)
EDIT: Het is echt ontzettend donker op de EU server, je ziet geen f*ck :P

[ Voor 48% gewijzigd door vinom op 01-09-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:13:
@Pykow, EU servers ook.
@Asgaro, top :)
EDIT: Het is echt ontzettend donker op de EU server, je ziet geen f*ck :P
kan je er niet 1 voor me regelen :P zit steeds met javascript probleem haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:31:
[...]

kan je er niet 1 voor me regelen :P zit steeds met javascript probleem haha
Lukte bij mij ook niet met VPN, maar na wat zoeken kwam ik dit tegen ;)
http://facepunch.com/show...6&viewfull=1#post37493416

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Keys even verplaatst.

[ Voor 111% gewijzigd door Jesh op 01-09-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:39
Zijn er nog Nederlandse outfits hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
[GEBRUIKT] 4EMF-JJFA-H677-ZFZ6-9EKM

Geclaimd door Pykow.

[ Voor 42% gewijzigd door Jesh op 01-09-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mag ik jou kussen BEDANK !!!

BTW ik kreeg net buma politie vergrendeling toen ik met proxy bezig was.
backup terug gezet en alle gescanned, maar er is niks schadelijk gevonden en me pc doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:26:
[...]

Mag ik jou kussen BEDANK !!!

backup terug gezet en alle gescanned, maar er is niks schadelijk gevonden en me pc doet het weer.
Tenzij je een beeldschone dame bent sla ik dat aanbod beleefd af.

;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jesh op 01-09-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:28:
[...]

Tenzij je een beeldschone dame bent sla ik dat aanbod beleefd af.

;)
wacht even ik kan de game niet downloaden via :
http://www.planetside2.com/download .

kan nergens op klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Je hebt wel een Station account aangemaakt en die key geredeemed?

Wat zegt je PS2 account status in Station?

[ Voor 26% gewijzigd door Jesh op 01-09-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:30:
Je hebt wel een Station account aangemaakt en die key geredeemed?
ja ik krijg keurig een mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Raar, als je die link opnieuw laadt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:26:
[...]

Lol!
Toch maar even rap een Full Scan doen dan. Ik had ook een 5-tal proxy's geprobeerd dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurd echt niets.
in mijn mail staat dat ik naar:
http://www.planetside2.com/download moet gaan en op downloaden klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Krijg je wel die button "Download now" te zien of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:36:
Krijg je wel die button "Download now" te zien of niet?
Ja. alleen ik kan er niet op klikken op 1 of andere manier.
kan je voor mij de link die erachter zit kopiëren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bedankt nu kan ik hem wel downloaden.
kijk dit kreeg ik te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2mg1tv6.png|

maar ik kon niet op de knop duwen en nu is die gewoon aan het downloaden, Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/jl153n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ja, dat ziet er goed uit dus!

Veel plezier... ik vind de game echt erg vet tot nu toe en het kan alleen nog maar veel beter worden. Is nu wel echt nog een beta, maar wel een echte beta en niet zoals bij BF3.

Voor de liefhebbers, nog 2 keys:

HELAAS, OP.

[ Voor 43% gewijzigd door Jesh op 01-09-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:45:
Ja, dat ziet er goed uit dus!

Veel plezier... ik vind de game echt erg vet tot nu toe en het kan alleen nog maar veel beter worden. Is nu wel echt nog een beta, maar wel een echte beta en niet zoals bij BF3.
de game doet me denken aan red redemtion (ofzo iets) dat spel waar echt alles kapot kan op planeet mars
en tribes dat andere F2P game.

en dan zie ik ook nog veel BF3 overeenkomsten en ik ben verkocht.
een keer wat anders en F2P altijd handig.

Gaat een leuke game maand worden.
Planetside 2 beta
Battlefield 3 Armored kill
Borderlands 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ja, en gelukkig heb ik vanaf komende vrijdag een week vrij... dan kunnen we er eens even voor gaan zitten.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:48:
Ja, en gelukkig heb ik vanaf komende vrijdag een week vrij... dan kunnen we er eens even voor gaan zitten.

;)
ow dat is wel lekker.

hier is nog een livestream voor mensen die geen key hebben.
voor de BF3 spelers een bekende ;) rivalxfactor
http://youtu.be/GXVrNS36hZk

nog een vraagje. dat dag en nacht gebeuren in game. is dat realtime ?
want dan speel ik altijd in het donker

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 01-09-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:59:
[...]

ow dat is wel lekker.

hier is nog een livestream voor mensen die geen key hebben.
voor de BF3 spelers een bekende ;) rivalxfactor
http://youtu.be/GXVrNS36hZk

nog een vraagje. dat dag en nacht gebeuren in game. is dat realtime ?
want dan speel ik altijd in het donker
Nee dat is niet aan tijdzone gebonden als je het zo bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
@Jesh: Bedankt! Ik zat al een tijdje te wachten op een key ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
No problem. Helaas zijn ze nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

even noob vraag.
wat is de key voor push to talk in game ? krijg hem niet gevonden lol XD schaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:06:
even noob vraag.
wat is de key voor push to talk in game ? krijg hem niet gevonden lol XD schaam
voor voice?

Z voor proximity voice, X voor squad en numpad 9 voor outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Volgens mij is Z voor squad VoIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

dan doet me mic het niet in game ofzo ;)
ach ja morgen heb ik meer tijd om te spelen.

zat net met rivalxfactor te spelen.
in BF3 kom je hem nooit tegen, maar in planetside 2 gelijk na 10 minuten.
morgen lekker knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En wat is je eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jesh schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:28:
No problem. Helaas zijn ze nu op.
De devs hebben nog meer keys in de planning voor europa.

.@RADII23 don't give up hope! We def have plans for more EU @planetside2 fans to get in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De frame rate kan beter. als er geen actie is zit ik met de hoogste settings op 80 - 90 fps en zodra er veel actie is dropt hij naar 40-50 frames. dus speel hem op medium (maar ik heb gehoord dat ze dit gaan oplossen)

Wapens schieten goed ik heb al paar kills kunnen maken in een korte tijd.
ik wil graag me microphone in game gebruiken, maar dat ging nog niet goed.
lijkt me een leuke game om samen te spelen met wat vrienden (zoals met BF3)

ik zou graag thirdperson view hebben als ik op de scooter zit, zal vast wel een knop voor zijn, die ik nog niet heb gevonden.

hoe je apperancy (dat oranje logo) ophoogt is voor mij een raadsel
Zelfde geld voor dat blauwe waarmee je wapens kan kopen straks, ik had verwacht dat die ophoogt met je kills, captures, defense en wanneer je een bepaald gebied hebt overgenomen.
Radar mog wel duidelijker. soms zie ik een tank of rood puntje op de radar en dan loop ik erna toe en is er helemaal niets te zien.

ik heb nog wel een vraag. toen ik op de server zat was het meeren deel in beslag genomen door blauw en rood en weinig paars. wat gebeurd er als blauw steeds groter en sterker wordt en paars geen punten meer heeft ? komt er eens in de zoveel dagen een reset over heel de map, dat je weer strijd hebt om alle punten over te nemen, want dat zou haast wel moeten. (ik zit bij de blauwe, omdat die de meeste populatie al had en omdat ik nieuw ben wil ik wat hulp hebben van anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 07:54:
[...]

De frame rate kan beter. als er geen actie is zit ik met de hoogste settings op 80 - 90 fps en zodra er veel actie is dropt hij naar 40-50 frames. dus speel hem op medium (maar ik heb gehoord dat ze dit gaan oplossen)

ik zou graag thirdperson view hebben als ik op de scooter zit, zal vast wel een knop voor zijn, die ik nog niet heb gevonden.

Zelfde geld voor dat blauwe waarmee je wapens kan kopen straks, ik had verwacht dat die ophoogt met je kills, captures, defense en wanneer je een bepaald gebied hebt overgenomen.
Radar mog wel duidelijker. soms zie ik een tank of rood puntje op de radar en dan loop ik erna toe en is er helemaal niets te zien.

ik heb nog wel een vraag. toen ik op de server zat was het meeren deel in beslag genomen door blauw en rood en weinig paars. wat gebeurd er als blauw steeds groter en sterker wordt en paars geen punten meer heeft ? komt er eens in de zoveel dagen een reset over heel de map, dat je weer strijd hebt om alle punten over te nemen, want dat zou haast wel moeten. (ik zit bij de blauwe, omdat die de meeste populatie al had en omdat ik nieuw ben wil ik wat hulp hebben van anderen)
Op welke server en fractie zit je?

De toets voor 3e persoon in vehicles is de T.
Framerates is een probleem waar men de oorzaak van weet, ze hebben een fout met multi threading, de engine switcht steeds naar single threaded en er wordt aan een oplossing gewerkt.
Ook is het een echte beta die elke dag zijn fixes krijgt en langzaam steeds meer dingen toe gevoegd krijgt, het is geen demo zoals bf3 beta was.

Servers worden niet gereset maar fracties groeien en krimpen elke dag, afgelopen week was terra het grootst op EU1 maar gisteren avond was NC het grootst en vanacht heeft terra weer een deel terug gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:01

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien een beetje schooierig, maar als er nog iemand een key te veel heeft meld ik me als kandidaat O-)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dan wil ik me ook even melden als oude veteraan zonder inloggegevens :/ :p Wil graag kijken of mijn pc het aan kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Pykow schreef op zondag 02 september 2012 @ 07:54:
[...]

Resources win je door gebied te controleren. Er loopt per factie een tick en per tick krijg je zeg maar resources toegewezen, afhankelijk van hoeveel en welk gebied je controleert krijg je dus per tick resources.

Hier een korte video van LvlCap die e.e.a. uitlegt:

De map wordt idd niet gereset, maar de oorlog gaat continu door. Zo kan het zijn dat je als je stopt heel veel gebied controleert, en als je terugkomt weer veel hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Het voelt voor mij echt aan als een groot Star Wars galaxy en zeker met die big ass transport ships :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ok ik heb er nu 1,5 uur inzitten en ik moet zeggen:

Dat ik geen idee heb waar iedereen is.
dat ik overal alleen sta en dat de balance ver te zoeken is tussen de wapens.

Als je een vlag overneemt, kan je er niet eens op spawnen en kan je weer 2000 km lopen !!!
het is meer lopen dan schieten.
ik zit bij de blauwe en we hadden maar 10 gebieden ofzo en je hebt gewoon geen mogelijkheid om terug te komen als niemand helpt.

Waarom moet je steeds zo pokke eind lopen en kan je niet op je squad spawnen, gaan ze dat nog aanpassen ? want zo is er echt helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je kan als je dood gaat op minsten 2 of 3 plekken spawnen. 1 plek is altijd de base, dus 2KM of meer, maar je kan dichterbij spawnen, 200 meter of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:38:
Je kan als je dood gaat op minsten 2 of 3 plekken spawnen. 1 plek is altijd de base, dus 2KM of meer, maar je kan dichterbij spawnen, 200 meter of dergelijke.
vanmorgen was het gewoon zo: (ik zit in blauw)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/t4yzuo.jpg

snap je misschien mijn frustratie dat ik zoveel moet lopen en dan regelmatig niemand tegen kom
later deze middag zat ik in een squad met de galaxy en toen was het wel leuk om te spelen.

alleen wat zijn de max sterk zeg :S
of ze moeten de max zwakker maken of ze moeten ervoor zorgen dat je sneller reload met je rockets.
moet blij zijn met een KD van 1.0 in deze game .

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.