[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.178 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Ik heb tot nu toe alleen maar de rocket launcher met lock-on gebruikt, meer zit er ook niet in de tech test. (afgezien van de flak voor de MAX)

Maar ik had voor een Mosquito/Scythe 2 rakketen nodig om er eentje neer te halen. Voor een galaxy en liberator weet ik niet. Ik had wel geprobeerd een galaxy die op de grond stond neer te halen, maar na 5 rakketen was hij nog niet vernietigd.

Maar vergeet niet dat het een tech test is en dat de balance nog niet optimaal is. De damage kan in de beta/full game totaal anders zijn ;)

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 23-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Galaxys zijn ook enorm slome logge targets die langzaam naar een base toe kruipen. Die dingen zijn prime target voor alles en iedereen op de grond dus het zou me verbazen als er minder dan 10 rockets nodig zijn om dat ding neer te halen.

Iemand al enig idee wanneer de Closed beta gaat beginnen? Het enige wat ik weet is dat ze voor de tech test nietmand meer uitnodigen totdat de current issues opgelost zouden zijn.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

closed beta zou volgende week moeten beginnen (zie twitter john smedley). Of dan de closed beta ook daadwerkelijk begint is natuurlijk de vraag gezien SOE het weer eens net allemaal wat anders doet. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XrklX.gif

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Martinspire

Awesomeness

Krijg net een mailtje met een Technical Test invite. Dus meteen maar aan het downloaden, maar dit is dus een Beta test? Zitten er ook nog verschillende tijden bij waarop je online moet zijn of is het gewoon 24/7?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 25-07-2012 01:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Huh, ik kon niet kiezen waar ik de Test ging installerenn nu komt ie op mijn ssd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
MiliaanR schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:45:
Huh, ik kon niet kiezen waar ik de Test ging installerenn nu komt ie op mijn ssd... :S
naja, dat scheelt in ieder geval in de performance :)
ik ga hem zelf ook op een SSD installeren.

maar happy happy joy joy, midden in de nacht een mailtje gehad *O* *O* *O*

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Maat van me heeft er ook eentje gekregen, en hij is niet eens een vet. :'(

Ik ben wel een vet, dus even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Beide Servers niet beschikbaar, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
De tech test is alleen op bepaalde tijdstippen. Deze tijden staan op de forums als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dorest0rm schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:49:
Maat van me heeft er ook eentje gekregen, en hij is niet eens een vet. :'(

Ik ben wel een vet, dus even geduld.
ik had er ook op getelt; oud planetside-1 speler, vip pass van magazine, en al 2-3jr geleden aangemeld voor beta (ander systeem). Is daarna aangepast; opnieuw geregistreerd voor beta.... tot heden nix nakkes nada :(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
tsjah, het is geen BETA test he jongens. Het is puur een technical test, as in. werken de servers and hoe gedraagt het spel zich op diverse systemen. Dus bouw een exentriek systeem en update je specs :D
Verbaast me wel dat ze meer mensen toe hebben gelaten trouwens, er was aangekondigt dat ze dit niet zouden doen voor de beta geloof ik.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nee inderdaad, ik meen te herinneren dat smedly hoogstperoonlijk nog had gezegd dat er geen invites gestuurd zou worden voor de tech test.. maarja, je weet het maar nooit met SOE :P

Daarnaast gaat het bij de tech test idd om je machine en niet je vet status. Anders had het wel Tech Beta geheten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Mjah, ik zie het al. Hij noemde het de beta, maar het was idd voor de tech test.

Idd. wel mooi dat ze meer mensen hebben toegelaten. Stress test voor de servers? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tech test kan ook slaan op grafische performance. Mijn pc kan nogal wat aan (i2500 met 6950) dus dat zou een reden kunnen zijn. Ook heb ik in een ver verleden een tijdje (maand ofzo) Planetside 1 nog gedaan en was ik met inschrijven voor PS2 aardig snel, maar ben dus geen die-hard zoals de rest hier.
Maar jullie zullen vast nog wel komen ;)

Zal mn ervaringen in ieder geval delen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 25-07-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abo op PS1 krijg je ook voorrang staat op Smed's twitter. Dus als je echt zeker wil zijn dat je er als vet het eerste bij bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:53:
abo op PS1 krijg je ook voorrang staat op Smed's twitter. Dus als je echt zeker wil zijn dat je er als vet het eerste bij bent...
maakt voor TECH TEST niet uit, en als je in de TECH test zit, zit je ook in de 1e beta groep. De rest van die beta groep zal voor zoveel mogenlijk uit vets en prio key's etc komen...

Ik weet dat het wachten bleh is, maar dit spel zal ons nog lange tijd vermaken geloof ik.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
yeah invite gekregen :D spel downlaoden ging snel , instalatie ook kijk vooruit om vanvond wat planetside 2 te doen yeah.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Martinspire schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:33:
Tech test kan ook slaan op grafische performance. Mijn pc kan nogal wat aan (i2500 met 6950) dus dat zou een reden kunnen zijn. Ook heb ik in een ver verleden een tijdje (maand ofzo) Planetside 1 nog gedaan en was ik met inschrijven voor PS2 aardig snel, maar ben dus geen die-hard zoals de rest hier.
Maar jullie zullen vast nog wel komen ;)

Zal mn ervaringen in ieder geval delen.
Let nou op dat je onder een NDA zit hé. Zou zonde zijn als een of andere mafkees je aangeeft omdat je deze breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dorest0rm schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:26:
[...]

Let nou op dat je onder een NDA zit hé. Zou zonde zijn als een of andere mafkees je aangeeft omdat je deze breekt.
Mja tuurlijk weet ik dat, maar ik kan toch aangeven of ik het leuk vind of niet en wat mij verbaasd e.d.
Als ze me dan uit de beta gooien zal me worst wezen. Zou het triest vinden als iemand me hier aangeeft overigens, maar het zal me dan allemaal wel. Ze zullen toch nog niet alles in de tech beta zetten, dus ik verwacht dat er nog genoeg overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:17
pfff waarom gaan die devs nu al roepen van wat voor geweldig spel het is als ze nog zo pril in beta testen zitten.
Ten eerste gaan ze iedereen blij maken met een dode mus.
Ten tweede verliezen ze snel vertrouwen omdat ze eerst roepen dat het allemaal geweldig is en vervolgens roepen dat het nog niet af is.
Vroagah was nog gewoon closed doors beta testen dat is zeker te duur geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Hoort allemaal bij het opbouwen van een hype ;) aan de andere kant hebben ze gewoon een lekker dosis zelfvertrouwen me thinks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:17
Hype is al mors dood als het spel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
zolang maar 1 server lekker druk is het genoeg voor mij <3 ps1 dus twee kan niet slecht zij kan het eindelijk proberen kijk er naar uit.

tussen welke tijd zijn de server percies online zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Xzito op 25-07-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hmmm, erg toffe trailer, dat zeker. Maar ik had er wel wat meer van verwacht. Had liever echt grote veldslagen gezien, en dat de NC in het middelpunt staat en de andere facties wat op de achtergrond vind ik ook een beetje jammer. (liever NC dan een andere factie :+ ) Maar afgezien van dat is het echt een awesome trailer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Xzito schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:53:
zolang maar 1 server lekker druk is het genoeg voor mij <3 ps1 dus twee kan niet slecht zij kan het eindelijk proberen kijk er naar uit.

tussen welke tijd zijn de server percies online zijn?
Tussen 23:00 en 07:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Beetje jammer van de tijden, de EU server was daarom gister ook niet heel vol.

Je merkt wel dat het echt nog een TECH test is, een heleboel dingen zitten er niet in (Die eerder wel in filmpjes zijn getoond), veel bugs, crashes en balance issues.

Zal niet echt in detail gaan vanwege NDA, maar tot nu toe zie ik heel veel goede dingen. Als ze de grote bugs fixen en content aan zetten (Het zit er namelijk wel in, maar je kan het niet selecteren) en meer shit toevoegen is dit voor mij nu al de game van het jaar!

Ben ook blij dat mijn 2 jaar oude laptop het (een beetje) draait, al is het op minimale settings. Ik neem aan dat er nog wel wat performance fixes komen waardoor het ook echt speelbaar gaat worden. Nu haal ik zo'n 20-30 fps.

Specs van laptop:
Intel T4400
Nvidia GT 320 M
4gb ram

[ Voor 21% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 26-07-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Denk op het drukste rond 2-3 am was.

had zon 8 game crashes , 4 stuck in me max in de grond , door de map heen gevallen in de muur.
Weet de map plek niet meer exact maar was bij een mooie air tower.

Moest wel echt wennen die basic van terminal was nog hetzelfde kopen van tanks en andere goederen ook.

Helaas nog geen galaxy drop gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Wat ik vooral vaak vervelend vond was het gebrek aan equip terms. Vaak zat je rond een base te vechten en moest je maar hopen dat er een engineer in de buurt was om nieuwe ammo te krijgen. Vaak lukt dat gewoon niet.

LA is denk ik mijn favorite class, alleen doen ze veel te weinig damage tegen HA. Ik kan point blank een mag leeg schieten en dan zijn ze nog niet dood. Vaak maar gewoon knifen en pistol gebruiken ipv reloaden... Naja, dit zal nog wel gefixt worden tijdens balancing. Oh, en ik wil een shotgun!

De jetpack is wel echt awesome, je kan er door heel cool achter enemy lines komen (Misschien beter nog dan als infiltrator). Dit gaat zeker vet worden als je met een hele squad LA's speelt.

Oh, en je kan de jetpack natuurlijk ook als ultieme parachute gebruiken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zijn het voor de beta trouwens Amerikaanse servers? Als in: ik heb dan lag en kan eigenlijk niet echt lekker meekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Nee, er is een EU server en deze staat in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ow hebben er trouwens meer mensen last van dat het beta forum niet bereikbaar is ?

edit:

bleek een algehele sony forum maintenance te zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door estrion op 26-07-2012 23:57 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Eerst zien dan geloven! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Toch wel me vermaakt de afgelopen dagen helaas was de EU server aardig leeg.

Veel als Inf gespeeld , <3 infeltrator ( Vanu)

Moet zeggen de sniper van de vanu is velenmalen beter dan de sniper die nc/tr op het momment hebben.

een galaxy koste mij 4-5 racketen als heavy. tanks ging als 2-3 weg.

Vond de anti tank weapons on mijn max erg tegenvallen zelf naar 2x mounten van die had ik nog steeds zon 12 kogels nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De balans mag m.i. nog wel wat aangepast gaan worden straks (tuurlijk het is beta). Ik vond het mooie van planetside vanille dat voertuigen en een groep (r)exo's een echte bedreiging vormden en niet zomaar weg te vagen waren. Dit had wel een positieve invloed op de duur van een aanval en op je kans van overleven als een team als je samenwerkte. Het lijkt nu zo te zijn dat een handjevol heavy's binnen no-time een multi-persoonsvoertuig weg kunnen vagen.

Ik hoop dus niet dat het een instagib festijn wordt zoals menig ander shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
De beta is helaas uitgesteld naar deze vrijdag, maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
bjorntju schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:54:
De beta is helaas uitgesteld naar deze vrijdag, maandag.
inderdaad, naar wat ik gehoord heb zijn er nog een paar puntjes weg te poetsen voor dat de beta kan beginnen.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor de paar uurtjes dat ik met de test kon mee spelen. Heb ik toch al ferm zittten vloeken op noobs in het spel. Gingen ze een galaxy nemen voor volgens op een punt in de map te gaan staan voor als spawnpoint te gebruiken. En dit dat er 150m verder gewoon een spawnpoint is !!!!

Was aan het grote sience building waar je alleen door 2 teleport lifts of via airdrop binnen kon. Stond de vijand gewoon aan de 2 liften te campen. En geen galaxy's om te gebruiken door de noobs. Het was echt zielig om te zien. Een voor een door de lift waar 5 of meer maxen van de vijand stond te wachten.

Voor de rest van de tijd een andere map deel opgezocht :p En kmoet zeggen echt wel fun zo met 50+ mensen punten gaan aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
*Zucht* Zergs heh :P Denk dat je dit veel meer zult meemaken zodra het spel uitkomt. Misschien dat er met CR5's + Global chat meer organisatie te regelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
goede outfit zoeken en dat valt een heel stuk beter mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond deze wel even de moeite waard om te plaatsen erg gaaf gedaan, mooie TR propaganda ook.
De enige juiste keuze :p

YouTube: Planetside 2 Terran Republic Speech Trailer | Prepare for Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:35:
*Zucht* Zergs heh :P Denk dat je dit veel meer zult meemaken zodra het spel uitkomt. Misschien dat er met CR5's + Global chat meer organisatie te regelen valt.
CR5s hadden tegen het einde van de leeftijd van Planetside nog maar weinig effect had ik het idee. In den beginne waren het nog mensen met gezond verstand, maar in de loop der tijd werden het steeds meer kiddies. Ik heb het idee dat de meeste georganiseerde outfits sowieso hun eigen plan trekken en de rest vooral bij de zerg hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
laatste nieuws is dat de beta maandag 2pm PST gaat beginnen.

John Smedley ‏@j_smedley
Looking like it's going to be Monday at 2pm for the start of Beta. still a lot of work to do tomorrow and this weekend but looking good

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Nog iemand problemen dat alle servers als Locked staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08 11:32
GuardMoony schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:29:
Nog iemand problemen dat alle servers als Locked staan ?
Moet je even op het forum kijken, de servers zijn lang niet altijd open.
Vandaag en morgen dacht ik om 20 of 21.00uur. Doordeweeks om 23.00. Niet de meest ideale tijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Planetside 2 will be on Steam. Yes it will
Yeah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:50
Bartisik schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

Moet je even op het forum kijken, de servers zijn lang niet altijd open.
Vandaag en morgen dacht ik om 20 of 21.00uur. Doordeweeks om 23.00. Niet de meest ideale tijden....
Zaterdag vanaf 18.00 uur en doordeweeks vanaf 23.00 uur. Deze week dezelfde tijden. As zondag zijn de servers vooralsnog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier veterans waarvan de accounts al geflagged zijn voor beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze dan ook voor en bepaalde tijd open? da theb ik nog niet gelezen. heb wel de beta key gekregen dus het wordt leuk straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het blijft verdacht stil in mijn mailbox voor een beta die vandaag zou moeten beginnen (ben geen vet, wel toegang tot beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
In Amerika is het aardig wat uurtjes vroeger.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 06-08-2012 17:53 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Unomomentodado schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:52:
Het blijft verdacht stil in mijn mailbox voor een beta die vandaag zou moeten beginnen (ben geen vet, wel toegang tot beta).
het lijkt me sterk dat als je al in de tech test zit dat je dan als nog een beta inv krijgt. aangezien die mensen automatisch al in de beta zitten is voor zover ik me kan herrineren door smedly zo gezegt op twitter

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
@Estion: ik zit niet in de tech test. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
@rogierh: waarom zeg je dan dat je toegang tot de beta hebt? :) wat blijkt dat je dus niet hebt. ik neem aan dat je dan dus ergens een key vandaan hebt en die geregistreerd. dan zal je volgens de forums nog een week of 2 - 4 moeten wachten. eerst active subs > non-active subs > prio - keys > opt in registraties. dat is de aangegeven volgorde van invites

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
'heb een key voor' toegang tot, had wat duidelijker geweest inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
servers should be up within 2 hours. slight delay due to fixing a last minute issue that came up. nothing to see here...
Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/images/9/2008/03/medium_giantjohnsmedley.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bjorntju op 06-08-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
:'(
Dan ga ik maar slapen

in ieder geval al erg veel lol gehad de afgelopen 2 weken in tech test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Hmm er is een patch maar wel veel problemen met het downloaden daarvan.

om 11 uur waren de server nog niet beschikbaar om 2 uur weer geprobeerd er is nu een patch van 5gb tedownloaden.

ik hoop cerfticiation points yes zou nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
Momenteel is dus de techtest aan de gang. De servers zijn op a-relaxte tijden beschikbaar (23.00 - 07.00 ma-vr en 18.00-08.00 za en als we geluk hebben ook op zo). Ook als veteran moet je wel even aanmelden voor de beta, je hebt alleen geen prio key nodig.

Het uitnodigen voor de techtest is random (op basis van system specs?). Collega is uitgenodigd voor de techtest, hij is geen veteran en had geen beta prio key. Ik ben wel PS1 vet en ik ben ook één van de gelukkige die in kan loggen op de servers, maat van me wacht nog steeds op een invite als PS1 vet.

Edit: van de officiële forums vandaag gepost:
To help accommodate our EU testers we will begin shifting availability times beginning tomorrow.

Server Availability:

Tuesday, August 7th through Friday, August 10th (Daily)

6::00 AM PT - 2:00 PM PT (3:00 PM CEST- 11:00 PM CEST)

[ Voor 21% gewijzigd door dennisvalk op 07-08-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
estrion schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:41:
[...]

het lijkt me sterk dat als je al in de tech test zit dat je dan als nog een beta inv krijgt. aangezien die mensen automatisch al in de beta zitten is voor zover ik me kan herrineren door smedly zo gezegt op twitter
Idd. Als je in de techtest zit, zit je ook vanaf het begin in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
dennisvalk schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:32:

Edit: van de officiële forums vandaag gepost:

[...]
NICE! 8) Kan ik eindelijk fatsoenlijk gaan proberen! Ivm werk moet ik vroeg genoeg op, dus s'avonds laat doorgaan zat er niet in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
Update:
The server hours will revert back to those previously posted starting on Wednesday the 8th.
EU - 6:00 AM - 2:00 PM PST
NA - 2:00 PM - 10:00 PM PST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Vanavond vanaf 19.00 uur weer knallen en vervolgens elke dag vanaf 15.00 uur onze tijd, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW zeggen dat je in de beta zit mag niet van de NDA he. Dat je het wel even weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:29:
zijn hier veterans waarvan de accounts al geflagged zijn voor beta?
Yup, sinds gistermiddag heb ik toegang to de Beta en PS2 Beta Forums, heb inmiddels ook een mail hierover ontvangen. Spel is geïnstalleerd alleen de servers bleven locked, technische problemen rond een nieuwe patch.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:24:
BTW zeggen dat je in de beta zit mag niet van de NDA he. Dat je het wel even weet. ;)
Je mag best zeggen dat je in de Beta zit, je mag alleen niet (publiekelijk) details vrijgeven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
Ik ben benieuwd wanneer de veteranen key's gaan krijgen, ik kan niet wachten om een paar batles om wat outposts uit te vechten :). Zijn er al outfits en squads aan het ronselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:44:
[...]
Je mag best zeggen dat je in de Beta zit, je mag alleen niet (publiekelijk) details vrijgeven :-)
https://twitter.com/j_smedley/status/232611332027977728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Er is genoeg ingame content te vinden online ;) Leuk dat ze door hebben dat de uren voor Europeanen niet echt optimaal waren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lol. Op de forums is deze vraag ook voorbij gekomen en daar was het antwoord iets genuanceerder :-) Ik sta zeker te popelen om te beginnen, denk dat het nog even wel even duurt voor de game sowieso live gaat. Tot die tijd is PS1 ook zeker de moeite waard, zoek wel een leuke squad of outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg me betamail maandag met een active account :) . Heb het geinstalleerd, maar nog niet gespeeld. Het is voor mij ook erg onduidelijk wanneer de servers open zijn. Komt nog eens bij dat de betaforums regelmatig offline zijn en daar staan volgens mij de tijden op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
de tijden staan iets naar boven in het topic.
dennisvalk schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:32:
Momenteel is dus de techtest aan de gang. De servers zijn op a-relaxte tijden beschikbaar (23.00 - 07.00 ma-vr en 18.00-08.00 za en als we geluk hebben ook op zo).
[...]

[ Voor 7% gewijzigd door Xzito op 07-08-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad begonnen en het is wat het is: beta :+

grappig je tegen te komen bjorntju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hah idd :D

Moet wel zeggen dan vorige builds beter speelden voor mij. Heb nu al 3 CTD's gehad en een server disconnect. Terwijl ik hiervoor zelde last had van CTD. Naja, het blijft een beta natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
bjorntju schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:06:
Hah idd :D

Moet wel zeggen dan vorige builds beter speelden voor mij. Heb nu al 3 CTD's gehad en een server disconnect. Terwijl ik hiervoor zelde last had van CTD. Naja, het blijft een beta natuurlijk.
Wat is er wel nieuw in de build? Ik ben bezig met downloaden maar mijn internet is zooo sloom... Dus zal t vandaag wel weer niet worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
mijn FPS in gigantisch slecht geworden met de nieuwe build :(

was eerst 25-30 (niet geweldig, maar goed genoeg) en nu nog maar 5-10... GPU wordt ook maar voor ongeveer 20% gebruikt
Gelijk na het inloggen was de FPS een heel stuk beter, zo rond de 45-50 maar een minuutje later stortte het helemaal in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Bartisik schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:22:
[...]

Wat is er wel nieuw in de build? Ik ben bezig met downloaden maar mijn internet is zooo sloom... Dus zal t vandaag wel weer niet worden :(
Ze hebben een paar certs geactiveerd en je kan nu scopes etc. unlocken voor je wapen. Schijnbaar kan je ook inplants kopen met recourses maar daar heb ik nog niet naar gekeken. ([edit] Ja, dat kan.)Ook lijkt het alsof de wapens iets zijn aangepast qua uiterlijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Gisteren even geprobeerd. 3x gamecrash, 5x fps drop naar 1fps. waarvan 2 keer midcombat. Friendslist gewiped. Enorm veel spawndeads gezien ( mensen bleven in spawnpots staan ). En sniperwapen voelde anders aan. Bijna geen bullet drop. Veel mensen die warpen ( lag ) en voertuig glitchen. vliegende tanks any1?

Kmoet zeggen vorige build was stukken aangenamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
de eerste build van techtest was voor mij het besten geen frame drops , ook niet in groote combat, ook geen crash.

gisteren wel veel game craches niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de zomer vakantie loopt hier ten einde :( helaas geen ps2 kunnen beleven.

http://www.youtube.com/watch_popup?v=DA0dfEwwCac
weinig bijzonders eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb nog een extra beta-key, voor de liefhebber, wel even melden indien gebruikt, hé ?!

spoiler:
EDZH-GNZT-KC9Z-9TRK-JCD6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MEN-O schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:07:
Ik heb nog een extra beta-key, voor de liefhebber, wel even melden indien gebruikt, hé ?!

spoiler:
EDZH-GNZT-KC9Z-9TRK-JCD6
We're sorry, the Code you have entered has already been redeemed or has expired bij maat van me, dus is al (mis)bruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Pas vanaf de 20e zullen de eerste vets aan de beta worden toegevoegd en aangezien ik geen vet ben, zal het dus nog wel langer duren. Ondertussen vermaak ik me maar even met een capture van de live stream van Higby :)

"if you are a vet you are in on the 20th (as long as you registered for the beta)."
https://twitter.com/j_smedley/status/234538622542557184

NC Infiltrator gameplay:

NC Light/heavy assualt gameplay:

ps: Heb nog een stuk of 6 HD Youtube vid's gevonden van de closed beta. Mocht je de linkjes willen, stuur me dan een DM. De GoT mod's hebben aangegeven dat video's van de closed beta niet gepost mogen worden.

[ Voor 72% gewijzigd door Unomomentodado op 13-08-2012 12:57 . Reden: Reactie van mods opgenomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 19:51

Pindamann

Human

Je mag de filmpjes die door Higby zelf zijn gemaakt wel posten denk ik. Die zijn immers door de dev zelf publiekelijk gestreamed.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Zelfde voor de filmpjes van totalhalibut/totalbiscuit :) Die heeft het gecoverd voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook opgegeven. Kan het lang duren voor dat ik een beta key krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:39:
Ik heb me ook opgegeven. Kan het lang duren voor dat ik een beta key krijg?
Via de site? Ja dat kan lang duren... ik heb afgelopen zaterdag de PS2 twitter gestalkt met keyrequests en na 3 uur had ik er 1 bemachtigd.

Mijn vriendin maar aan het lachen...

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indd via de site. Ik zal dus even geduld moeten hebben en anders maar pech toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Je zou twitter kunnen proberen... ik had er ook geen en ben verder niet van plan om hem te gebruiken. Alleen maar aangemaakt om zo'n key te kunnen bemachtigen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus zon key gekregen wia twitter en ben nu ook aangemeld, alleen ik heb voor de rest geen info gekregen wat ik dan moet doen en op twitter wordt het voor mij niet duidelijk.
ik heb nog geen download link gekregen, of melding dat ik ook ingame kan komen.
wat moet ik nu doen wachten dat ik en mail krijg dat ik dan mee mag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:36:
ik heb dus zon key gekregen wia twitter en ben nu ook aangemeld, alleen ik heb voor de rest geen info gekregen wat ik dan moet doen en op twitter wordt het voor mij niet duidelijk.
ik heb nog geen download link gekregen, of melding dat ik ook ingame kan komen.
wat moet ik nu doen wachten dat ik en mail krijg dat ik dan mee mag doen?
Wachten op mail met instructies, volgorde van binnenlaten (ik weet het niet meer 100% maar zoiets was het ongeveer):

PS1 abonnementen/veteranen > Priority keys (PC Gamer en ik geloof van een of andere beurs) > Twitterkeys > Websiteinschrijvingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Haas_nl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:23:
pfff waarom gaan die devs nu al roepen van wat voor geweldig spel het is als ze nog zo pril in beta testen zitten.
Ten eerste gaan ze iedereen blij maken met een dode mus.
Ten tweede verliezen ze snel vertrouwen omdat ze eerst roepen dat het allemaal geweldig is en vervolgens roepen dat het nog niet af is.
Vroagah was nog gewoon closed doors beta testen dat is zeker te duur geworden?
Vroeger, als je bij een ONLINE game in de closed BETA zat. mocht je zelf uitvogelen hoe dingen geinstaleerd werden, met een beetje geluk had je het aan de praat gekregen na hulp van anderen en was het spel nouwlijks speelbaar, zaten bijna nergens textures op en sloeg balance totaal nergens op.

Tegenwoordig zijn Beta's meer publicity stunts geworden van een 99% af spel waar toch niets meer aan veranderd word. Ik ben blij dat PS2 een ECHTE beta heeft waar echt issues in zitten en balance problemen die nog uitgewerkt moeten worden. Dit geeft tenminste aan dat ze echt om feedback zitten te wachten

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

e3

bad ass trailer (cgi)

dat wachten duurt lang :X

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 18-08-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de veteran accounts staan op active mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:06:
Volgens mij staan ze dat al een tijdje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik dacht ook dat alle vets er ondertussen wel al inzaten. Maar er is dus weer een nieuwe ronde spelers uitgenodigd? nice, begint wel erg druk te worden al dan :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Eergisteren zag ik een stel gasten door Den Haag lopen waarvan 2 met een Planetside 2 shirt. Iemand van hier toevallig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:06:
jah op een email account van 10jr geleden, SOE wil dat niet herstellen / overzetten naar me huidig email account. bedoel, wie gebruik hotmail.com nog serieus met al die spam berichten?

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.