[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.174 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
estrion schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:22:
[...]
bedankt voor de link.
toch de gok gegenomen en het nummer gekocht. blijkt wel een digitale issue te zijn.
hier zit helaas dus geen key bij. ben aan het kijken of ik deze als nog kan via zinio of pcgamer kan verkrijgen.
Laat svp weten of het lukt en hoe je het gedaan hebt. Ik had je post nog niet gelezen, maar wel al de digitale versie gekocht (krijg je als je het topic snel scant). :) Ik heb gelezen op een forum dat je je aankoopbevestiging kan mailen naar pcgamer.giftageddon@futurenet.com. Ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Best Shooter, Best MMO, Best of Show, Most Awards Received – PlanetSide 2
PlanetSide 2, on paper, almost seems too good to be true. In action, the “almost” disappears before your eyes and you’re left wondering: How can something this ambitious actually exist? And if it can, why did it take this long for somebody to do it?

We didn’t hand the same game the award for Best Shooter, Best MMO, and Best of Show lightly, but PlanetSide 2 clearly asserted itself as the top candidate in all of those categories. The shooting is fast, frantic, and fun. As an MMOFPS, it takes nearly every gameplay element that’s been attempted in the genre up to 11, without making any compromises in its pursuit of its “Wouldn’t it be cool if…?” premise. From what we’ve seen so far, PS2 has all of the elements PC gamers want in our ideal persistent, massively-multiplayer shooter, and probably a few we didn’t know we wanted.

We love that everything you do, from the time your boots hit the ground to that inevitable moment that you’re forced to log off by the sun coming in your window and the realization that you have to work, directly affects a world that doesn’t go away when a match ends.

E3 hasn’t ever really been about the PC, and this year featured a lot of big console titles, but we can say without any caveat that PlanetSide 2 stole the show for us. It’s shaping up to be a transcendent experience, both as a shooter and an MMO, in a very “only on PC” kind of way.
http://www.pcgamer.com/20...gamers-best-of-e3-awards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
bjorntju schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:05:
Komen van facebook, maar ze zijn allemaal al gebruikt :P
op steam invoeren met 5 komma's er achter :) try it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Waarom zal ik die keys in steam moeten invoeren? :P Die werken alleen op de PlanetSide 2 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
bjorntju schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:32:
Waarom zal ik die keys in steam moeten invoeren? :P Die werken alleen op de PlanetSide 2 site.
sorry, niet bekend met de game dus ik noem gelijk steam omdat daar vrijwel alle games op worden uitgegeven :/ (jaja lang niet alles maar wel de meest bekende ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Oh zo, nee de game is niet op steam. Tenminste daar is nog niks van bekend. Maar volgens mij waren ze er wel over aan het denken. Ze waren wel ''fan'' van steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Unomomentodado schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Laat svp weten of het lukt en hoe je het gedaan hebt. Ik had je post nog niet gelezen, maar wel al de digitale versie gekocht (krijg je als je het topic snel scant). :) Ik heb gelezen op een forum dat je je aankoopbevestiging kan mailen naar pcgamer.giftageddon@futurenet.com. Ga ik eens proberen.
ik heb al een mail er uit gestuurd maar helaas nog geen antwoord.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ok, het kost je waarschijnlijk wat uitleg bij je vrienden die je twitter account volgen, maar het is te doen om een beta key via de Planetside 2 twitter stream te krijgen. Beetje leuke opmerkingen maken voor een key, etc. 20 Tweets in de afgelopen 2 uur hebben me wel een beta key opgeleverd! :P

ps: niet vergeten de #planetside2 tag te gebruiken en je twitter account open te zetten (niet private).

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 18-06-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bitch jij kent die game via mij, en dan nog eerder een beta bemachtigen, kuddo's kerel :+ zal van daag ook eens dagje twitter spammen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Unomomentodado schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:17:
[...]

uiteindelijk een post gedaan op het pcgamer forum en wonder boven wonder plop een uurtje later lag er een key in mijn mailbox _/-\o_

inmiddels mijn priority access ook geactiveerd O+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Welk topic / link? Want dan kijk ik of me dat ook nog lukt.

Deze?

[ Voor 44% gewijzigd door Unomomentodado op 19-06-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Unomomentodado schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:49:
Welk topic / link? Want dan kijk ik of me dat ook nog lukt.

Deze?
yup ik heb inderdaad in dat topic gepost.

nu begint in iedergeval het tenen krommende wachten op de start van de beta :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Heb inmiddels ook de key binnen van PC Gamer Mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even een mailtje gestuurd, ik hoop dat ik mijn key nog krijg!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
http://venturebeat.com/20...-in-an-arena-interview/2/
and what we’re going to be doing is allow players to fly a drone on their phone. And then if they have a high enough level in the game, they’ll be able to launch a drone strike. So gameplay out of your phone or your iPad, and it works on both iPhone or Android.
wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
wow, dat was even een *jaw hits floor* momentje. als ze dat daadwerkelijk goed kunnen implementeren zou dat echt wel een geweldige feature zijn :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
estrion schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:38:
[...]

wow, dat was even een *jaw hits floor* momentje. als ze dat daadwerkelijk goed kunnen implementeren zou dat echt wel een geweldige feature zijn :)
Tot het moment dat het toch pay 2 win blijkt te zijn. Zoals alle f2p games worden (behalve TF2). En ik weet nu gaan we heel hard deze game verdedigen en roepen maar je kan alles ook vrijspelen als gratis account!(zie tribes ascend). Ieder f2p spel gaat een ontzettende vorm van pay 2 win erin krijgen. Zeker bij shooters vindt ik dat echt funest voor je plezier maar goed het is nog niet uit, maar toch een ontzettende domper dat het pay 2 win wordt. De kwaliteit hold achteruit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Postius schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:53:
[...]

Tot het moment dat het toch pay 2 win blijkt te zijn. Zoals alle f2p games worden (behalve TF2). En ik weet nu gaan we heel hard deze game verdedigen en roepen maar je kan alles ook vrijspelen als gratis account!(zie tribes ascend). Ieder f2p spel gaat een ontzettende vorm van pay 2 win erin krijgen. Zeker bij shooters vindt ik dat echt funest voor je plezier maar goed het is nog niet uit, maar toch een ontzettende domper dat het pay 2 win wordt. De kwaliteit hold achteruit.
Waar baseren mensen dit soort uitspraken toch op?
De developer blijft aangeven dat het NIET P2W wordt maar om cenvinience items en Cosmetic items zal gaan (zoals XP BOOSTS en een hood ornament voor je tank). En steeds hebben mensen het over hoe het P2W is of wordt. Ik ken zat F2P spellen die heel goed te spelen zijn zonder geld aan uit te geven. Je zou die XP boost mischien P2W kunnen noemen maar zolang iedereen het complete spel, met alle wapens en attachements kan vrijspelen zonder hiervoor te betalen is het gewoon F2P.
Ik speel ze alleen niet zo, ik wil namelijk wel die luipaard op mijn roze tank die met blauwe lasers jouw neerschiet, vind ik het geld waard :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
[...]

Je hebt duidelijk geen Planetside 1 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
[...]

ik snap het hele pay 2 win geneuzel ook niet. ik bedoel de beta is nog niet eens begonnen. dus er is nog niemand die hier een echt oordeel over kan vellen. behalve wat de developer ons zelf verteld. die beweren juist bij hoog en laag dat het niet zo is.

wat ik daarvan heb begrepen is dat er wel cash items zullen zijn maar van de variant iets meer dmg en dan gelijk een lagere rate of fire zodat de overal dmg van dat cash wapen gelijk is aan alle andere wapens van die class. daardoor dus meer een speel stijl keuze. verder de cosmetische items en de xp boosts.

in mijn boekje valt dit niet onder pay to win iig. maargoed ik kan mijn info ook fout hebben. daarnaast vindt ik dat het bedrijf dat de moeite neemt om deze game te maken ook best wat mag verdienen. anders zouden er op den duur nooit meer nieuw games komen. en daar zitten we ook niet op te wachten.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
estrion schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:38:
[...]

Ja idd, klinkt echt gaaf. Ben ook benieuwd hoe ze het implanteren. Ze kunnen moeilijk de volledige game renderen op je telefoon :P
ADMK schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Je hebt duidelijk geen Planetside 1 gespeeld.
Naja heeft niks met PlanetSide 1 te maken dat F2P model, maar ben er wel mee eens dat wat hij zegt gewoon onzin is. De devs hebben meerdere malen gezecht dat ze dit absoluut niet willen gaan doen. Ze willen iedereen op een even playing field hebben. Ze willen zelfs graag dat PlanetSide 2 een esport gaat worden. Dat gaat al helemaal niet lukken met een P2W model.

[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 20-06-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
bjorntju schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Ja idd, klinkt echt gaaf. Ben ook benieuwd hoe ze het implanteren. Ze kunnen moeilijk de volledige game renderen op je telefoon :P

[...]

Naja heeft niks met PlanetSide 1 te maken dat F2P model, maar ben er wel mee eens dat wat hij zegt gewoon onzin is. De devs hebben meerdere malen gezecht dat ze dit absoluut niet willen gaan doen. Ze willen iedereen op een even playing field hebben. Ze willen zelfs graag dat PlanetSide 2 een esport gaat worden. Dat gaat al helemaal niet lukken met een P2W model.
Ik doelde eerder op het feit dat het model waarbij convenience items (zoals XP boosts) en cosmetische items weinig invloed heeft op hoe je het spel ervaart. Planetside 1 spelers weten dat je met een Newbie kit evenveel kans maakt op het slagveld als iemand met heavy gear (hoger BR) als je weet hoe je er mee moet omgaan (skill). In the bigger picture gaat het om teamplay en daarbij speelt iedereen een rol van infantristen tot armored en maakt je BR weinig uit zolang je je rol weet te vinden en vervult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ja zo, experience boosts en cosmetische items maken niet veel uit op de game. Als de game succesvol is (waar ik wel vertrouwen in heb) dan kunnen dat soort dingen veel geld opleveren. Zie bijvoorbeeld TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Goeie video's, met veel gameplay en info. Kijk er naar uit :) Wel pas onlangs over gehoord, dus ze moeten wel nog wat werken aan marketing. Maar dat komt deels vanzelf wel als de Beta van start gaat :)

Ben benieuwd naar de systeemeisen.
Zit met een relatief oude Intel Q6600 @ 3.0Ghz. Bij Battlefield 3 in 64 player servers zit ik aan 35 tot 45 FPS.
Ik heb nooit willen upgraden omdat ik dat zonde vind om exact één game wat beter te kunnen spelen (al mijn andere games speel ik perfect vloeiend). Misschien komt hier nu wel verandering in.

edit: Lees zonet in de FAQ:
Will my computer run it? They are gunning for 4 – 5 year old machines as their low-end. No exact specifications yet.
Is dit echt haalbaar qua performantie? Hoeveel man kunnen er op een server?

[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 21-06-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Qua performance zal het wel haalbaar zijn als ze de graphics heel erg naar beneden bijschalen, explosies zo goed als uit etc. Als je BF draait zou ik me niet te druk maken om eerlijk te zijn.

servers, Groot :P Vergeet niet dat de hele map enkele honderden keer zo groot is als een normale FPS map. Deze is dan onderverdeeld in area's die weer enkele tientallen (of meer) keer zo groot zijn als een traditionele FPS map, hierop staan dan bases die ongeveer zo groot zijn als een traditionele FPS map. (als infantrie ben je vooral in de bases bezig denk ik zo, tanks+air voor cover om de bases heen en als transport ernaartoe etc.

GIEF BETA want dit is allemaal speculatie en guestimations hier boven :P Graag zou ik er met wat meer zekerheid over kunnen praten :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Denk ook wel dat je PC het aan kan. (wat is je videokaart?) En er kunnen maximaal 1998 mensen op een ''map''. (666 vs 666 vs 666)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bjorntju schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:15:
Denk ook wel dat je PC het aan kan. (wat is je videokaart?) En er kunnen maximaal 1998 mensen op een ''map''. (666 vs 666 vs 666)
Ja, voor de rest is mijn systeem goed (videokaart is ATI HD 6950), het is enkel mijn CPU dat een bottleneck vormt.
Maar nu ik erover nadenk: alle MMORPGs hebben vele spelers tegelijk in een server en dat werkt altijd vloeiend :P Het is omdat ik nog nooit een MMORPG heb gespeeld en ik daarom de lijn doortrok naar de enige game dat ik speel met veel spelers: Battlefield 3 in dit geval.
Maar daar heb je dus destruction en extreem veel pracht en praal, en dat zal de reden van mijn lage fps daar zijn. :)
Nice!

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 24-06-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik heb laatst een nieuwe PC gekocht dus daar kan ik PS2 gelukkig wel op zijn hoogst mee spelen neem ik aan :P

Maar hiervoor had ik een aardig oude PC, ik had vorig jaar november mijn oude videokaart naar een 580 geupgraded. Maar mijn E8400 kon die kaart gewoon niet bijhouden, zelfs niet met een OC. Dus hij was amper sneller dan mijn oude 4870. Nu is dat gelukkig wel anders :) Maar mocht het ooit mogelijk zijn, zal ik wel een keer kijken om je CPU te upgraden. Maakt echt een hele hoop verschil. Maar het minpunt eraan is dat je dan ook meteen een nieuw moederbord moet kopen. En ik denk dat je ook nog DDR2 geheugen hebt, dus dan moet je dat ook weer gaan vervangen met DDR3. (moest ik zelf ook)

Maar ik denk wel dat je PS2 gewoon op redelijke settings kan spelen. Vergeet niet dat het een PC only game is dus hij is ook echt voor de PC gemaakt. Ik denk dat high met een paar settings op medium wel te doen is.

Maar daar komen we wel achter in de beta. Die misschien wel de komende dagen al begint! :D
@planetside2 Is there any idea when the beta will go live other than soon? A matter of days, weeks or months? The excitement is killing me.

@jahbailey1 The New Conglomerate and Terran Republic should cherish their remaining days. ^Nova
http://twitter.com/planetside2/status/216968157250859009

Smedly had deze week (twitter bericht was een paar dagen geleden, dus ''next week'' is nu ''this week'') ook iets aan te kondigen over de beta. Dus dat kan het wel eens zijn! :D
@j_smedley Any Information on when other players will be let in?

@AwesumEndeavors not yet. We will have announcements next week :)
http://twitter.com/j_smedley/status/215965923935391744

Nu moet ik niet té hyped zijn, want het is niet eens zeker dat ik bij de aller eerste batch zit :P Kom er gelukkig wel vroeg in.

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 24-06-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Nu moet ik niet té hyped zijn, want het is niet eens zeker dat ik bij de aller eerste batch zit Kom er gelukkig wel vroeg in.
Ja inderdaad, ik wll ook niet te hy.... Te laat :P

edit: nog iets OT.

Ok... dus 2000 man per continent. Hoeveel maps (bases) zater er (ongeveer) op 1 continent dan? Want als dit er meer dan 10 zijn wordt het al mindr ubergrootschalig :P Lijkt me sterk dat je vaak met 600V600 bezig bent.

[ Voor 38% gewijzigd door themac1983 op 26-06-2012 16:58 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
themac1983 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:57:
[...]

Ja inderdaad, ik wll ook niet te hy.... Te laat :P

edit: nog iets OT.

Ok... dus 2000 man per continent. Hoeveel maps (bases) zater er (ongeveer) op 1 continent dan? Want als dit er meer dan 10 zijn wordt het al mindr ubergrootschalig :P Lijkt me sterk dat je vaak met 600V600 bezig bent.
Meestal is de actie grotendeels te vinden op 1 of 2 (met peak zelfs 3) continenten met een lock op de drukste continent (good ol days PS1 praat :p). Actie is wat dat betreft meestal geconcentreerd op een aantal continenten. Aangezien PS2 met een Grid-systeem werkt, is er denk ik een soort van "front" waar de actie plaatsvindt waarbij de basissen en resource-points als soort van chokepoints functioneren waar om gevochten moet worden (om dus het front naar voren te duwen). Met PS1 had je altijd een aantal CR5 spelers (Command Rank 5) die gezamelijk de strategie bepalen dmv global chat.. weet niet hoe dat met PS2 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

waarschijnlijk al gezien maar;
External Beta will include primary rounds of entry for existing PlanetSide 1 players and additional External Beta registrants, including those who obtained Beta codes from the PC Gamer magazine cover feature. Playtests will be scheduled during this time to ensure the maximum testing of specific aspects of the game with ever increasing numbers of players. Your participation is extremely valuable to us and we’ll be balancing and revising base layouts based on your feedback. Again, we will be inviting as many of our existing PlanetSide 1 players as we can into the early phases of Beta determined by a number of different factors, including machine type. Rest assured PlanetSide 1 players... you’re top of the list in each phase.
benieuwd of dat goed komt, geloof dat mijn email/account 3/4x gewijzigd is over die 10jr, of dat binnen dezelfde soe-account is gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Eerste soe acount niet meer volledige de informatie van. Planetside 1 met maanden sub gehad and ook swg.
Ziet er voor mij slecht uit om de beta te bemachtigen. Echter ps1 is win dus 2 moet ook wel goed zijn.
/buy
De meeste mmo's zijn cpu heavy kijk naar WoW/Tera list goes on.
ps1 was ver voor zijn tijd maar draaide prima op mijn pentium 4\

Iedereen deze email ontvangen?.

Attention recuits,
We are gearing up for the next phases of testing for PlanetSide® 2, which kicks off with a Technical Test. Please click the link below to tell us more about your computer specifications. For more information about our upcoming beta plans, check out this Producer Letter covering the highlights! Remember, if you are an original PlanetSide® 1 player, you have priority!
Share Specs >
Thanks for your participation soldier. The War is Coming. Are you prepared for battle?
The PlanetSide 2 Team

[ Voor 44% gewijzigd door Xzito op 27-06-2012 09:07 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Nee, die survey heb ik wel al ingevuld gisteren. Maar die mail heb ik nog niet gekregen. Schijnbaar zijn nog niet alle mails processed. Dus ik wacht wel fr af. Dadelijk kan ik geen mails van soe ontvangen ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Xzito schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:24:
Eerste soe acount niet meer volledige de informatie van. Planetside 1 met maanden sub gehad and ook swg.
Ziet er voor mij slecht uit om de beta te bemachtigen. Echter ps1 is win dus 2 moet ook wel goed zijn.
/buy
De meeste mmo's zijn cpu heavy kijk naar WoW/Tera list goes on.
ps1 was ver voor zijn tijd maar draaide prima op mijn pentium 4\

Iedereen deze email ontvangen?.

Attention recuits,
We are gearing up for the next phases of testing for PlanetSide® 2, which kicks off with a Technical Test. Please click the link below to tell us more about your computer specifications. For more information about our upcoming beta plans, check out this Producer Letter covering the highlights! Remember, if you are an original PlanetSide® 1 player, you have priority!
Share Specs >
Thanks for your participation soldier. The War is Coming. Are you prepared for battle?
The PlanetSide 2 Team
Jep, ook ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Yup, ontvangen en ingevuld... Echter stond de FX 8150 er niet bij bij de procs... -_-
Je zou haast denken dat je dit soort dingen ongeveer 1 weekje voor je eerst beta test vraagt? (hopen is een beter woord:P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
hier helaas nog geen mail ontvangen. hopelijk komt die binnen kort nog :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Je kan wel gewoon de survey invullen, gewoon op sign up for beta klikken op de PS2 site. Dan inloggen met jou account en als het goed is vraagt hij dan om de survey in te vullen. Zo heb ik het ook gedaan en heb zelf ook nog steeds geen mail ontvangen. Heb net een mail naar SOE gestuurd om te vragen waarom ik er nog geen heb. Ben benieuwd wat ze terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ik had via de newspost op de main site de survey al gevonden.
maar laat het even horen als je een reply hebt :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Gisteren heeft PSU een interview gedaan met de Creative Director en Senior Art Director van PS2, wat leuke feitjes dat boven water is gekomen:
  • Regarding weather: They want things like sandstorm to interrupt radar, storms to give turbulence to aircraft, they want meteor storms in the future. Zandstormen limiteerd ook de afstand dat je kan zien.
  • Higby says they're focusing on building PS2 now, esports later. Gives us at least a good year of PS2 awesomeness before SOE ruins the game.
  • UPDATE on C4 + TEAM MATES: It's currently in the beta build, but it's exploitable, so it may not be in launch.

Edit: They hinted at water being in other continents, it's not in the current one because it's a desert. But it was a vague answer so who knows.
  • Galaxy doesn't currently allow for transport of vehicles, but they may allow it to transport small vehicles.
  • Bases will have a number of generators that control various aspects of base operation that you can disable/repair to affect what the base can do.
  • There will be an Achievement system...kills, weapons use etc. O.a. ook killstreaks waarbij je extra exp krijgt.
  • Higby and T-Ray hinted that they will have servers in various countries. They said their partnership with The9 in China was part of it.
  • They also confirmed my Q about water, it is in-game we just have not seen it yet. And no, we cannot swim....confirmed.
  • Certifications are tied to advancement, not access. Everyone will have basic access to all vehicles, but cert points can be used to specialize further. Ze hanteren hier min of meer hetzelfde model als in PS1 neem ik aan?
  • Mobile device access is currently view only, but the plan for the future is to be able to cert into launching drone strikes etc from "outside" the game through the app.
  • Premium membership. Experience booster, gaining experience offline kinda thing.
  • Buggy/Jeep vehicles are already modeled, but will not be in game at launch. Apparently just a matter of balancing.
  • There are several different types of cloaks available to Infiltrators. Some allow you to carry more but not be as visible and vice versa.
Ben benieuwd wat de premium membership precies inhoudt en hoe dat hele 'offline exp gaining' werkt. Ik krijg in dat geval een beetje een EVE Online idee. Daarnaast ben ik benieuwd of we de Lodestar (Air transport voor heavy vehicles, tanks e.d.) terug zullen zien in PS2... ze hebben het trouwens wel heel interessant gemaakt voor de mensen die into covert-ops zijn.

Los hiervan, zijn hier mensen al aan de outfits? Ik ben onlangs een TR outfit begonnen met een vriend van me en het heel tof zijn als we wat medelanders in huis hebben! (Excuses voor het nonchalante reclame maken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
estrion schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:37:
Zal ik doen, heb gisteren avond een mail gestuurd dus ik ben benieuwd wat ik terug krijg. Ik ben bang dat er een probleem met mijn account is ofzo, maar wij zijn niet de enige, een paar andere mensen op PSU hebben ook nog geen mail ontvangen.

Hoop niet dat PS2 in zo'n e-sports game veranderd. Laat dat maar aan andere games over... Ook goed om te horen dat de buggys al gemodeld zijn :) En die premium subscription zal ik waarschijnlijk wel gaan pakken. Al is het alleen maar om de game te ondersteunen :)

Oh, en de PlanetSide 2 booth op ChinaJoy (door de Chinese publisher van PlanetSide 2):
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-3WhgSYfR4ns/T-HcA4hH16I/AAAAAAAAJt8/Ka4R2-7RX4o/s1600/ps3.jpg

Hadden ze dat maar op E3 _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door bjorntju op 29-06-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik meen te herinneren dat ze wel degelijk van plan om er een e-sport aspect aan vast te knopen. Niet zozeer in het spel zelf, maar ik gok dat het eerder een stand-alone iets wordt. Ik denk dat dat dan sponsoren moet lokken om extra geld te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik zie niet hoe deze game een e-sport kan worden in de normale game. Ze kunnen wel een inctanced omgeving maken met bijvoorbeeld 32 vs 32 man. Met iedereen toegang tot exact dezelfde wapens. Maar daar staat PlanetSide 2 juist helemaal niet voor. Naja we zullen zien, het zal niet een al te groot probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
YouTube: Planetside2 vanguard day night test

Gefilmt met een camera, maar het ziet er nog steeds geweldig uit. Die day-night cycle is echt prachtig _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
estrion schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:37:
Heb net een bericht terug gekregen:
Hello, bjorntju,

Thank you for contacting Sony Online Entertainment. I took a look at your account and everything appears to be working correctly. As long as you have access to the email that we have on file you should be good to go. If you're unable to provide your system specs via the survey in the email, or you didn't receive the email, you can always provide it to us manually. I have included instructions below on how to include your system's information in the attachment of this help request.

Answer Title: How to Create System and Network Information Files
Answer Link: http://help.station.sony.com/app/answers/detail/a_id/28973

Original message:

Hello,

I have a question. I signed up for the PlanetSide 2 beta a long time ago. But I have a problem, I hear people are receiving e-mails about a survey they can take about their computer specs. But I still haven't received that e-mail. The problem isn't that I can't take that survey, since I already did that via the PS2 website ''manually''. But I am worried I can't receive PlanetSide 2 e-mails. And thus won't receive the beta invite e-mail when I am selected. I don't have SOE in my blocked contacts list. And it is also not in my spam folder. I also have PlanetSide 2 checked in my e-mail preferences.

Can you check my account (bjorntju) to see if there is something wrong. Or are not all e-mails sended out yet? Maybe I am overreacting, but I am really looking forward to this game and it would pretty suck if I get invited to the beta, but don't get the e-mail that I am invited. (I also played PlanetSide 1, if that matters)

Thanks in advance,

Bjorn
We hoeven ons dus waarschijnlijk nergens zorgen om te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Een interessant discussie op de planetside reddit wat betreft certificatie and de cert tree:

http://www.reddit.com/r/P...rd_a_lot_about_the_large/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Om spuit 11 te zijn (ik volg het topic).

Is die beta nu aan de gang of niet? Er is dus nu al een closed beta en de meeste hier vermoeden dat die beta binnen enige tijd nog wel open wordt?

Overigens ook netjes de survey gedaan. Planetside 1 nooit gedaan maar ik weet nog wel goed dat hij uitkwam. Het was vrij innovatief voor zijn tijd. Dus ben benieuwd naar deel 2. Ik mis sinds de nieuwe generatie console's toch wel de echt grote gevechten 60v60 of meer. Vroeger kon dit bij vrij veel PC games, tegenwoordig niet. Alles is multi console/pc en dus ook vaak max 32 spelers of 16 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Er is volgens mij nu een closed beta aan de gang en het is vrij sterk dat die binnenkort open gaat voor een groot groep spelers (planetside 1 vets + VIPs). Het is dan de bedoeling dan langzamerhand steeds meer mensen toegang krijgen tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Oei! very very soon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
oh boy :) lijkt er inderdaad op de het nu wel dicht bij begint te komen :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
gelukkig, ben niet de enigste die stiekem toch geklickt heeft :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jawadde, dat gaat t worden he. Mijn spel voor 2013! Kijk er zo naar uit, veel te veel de eerste gespeeld...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:46
Het gaat er maar mooier en mooier uit zien. Helaas lukt het me niet meer om nog echt in PS1 te komen. Mijn oude outfits zijn niet meer actief, maar bovendien zijn de 10 tegen 10 gevechten die nu de norm zijn niet echt epic. M.a.w. het is de hoogste tijd dat de beta open gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Stew360 ‏@xStew360x
@j_smedley what you guys are doing with our specs ? and why you guys did not ask for DXdiag ? instead of asking our specs ?

John Smedley @j_smedley
@xStew360x we are looking for a good mix or our technical test which likely starts in a few days.
https://twitter.com/j_smedley/statuses/220213796185186305

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Heb vaak een vriend van me gehad die bij die surveys altijd veel beter invulde dan dat zijn PC was. Weet niet of het toeval was (denk het wel) maar ik kwam met mijn crap specs altijd eerder in beta's dan hem! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd hoe ps2 gaat uitpakken. Ik heb me ingeschreven voor de beta en kan niet wachten. Maar die zal wel rond maart starten vermoed ik zo.. (nergens op gebaseerd overigens) Ik ben vooral benieuwd hoe dat nieuwe hex-systeem gaat uitpakken.
Ik zat er naast... Hoop toch wel dat het binnenkort gaat gebeuren. Ik lees net op twitter dat higby een afspraak bij de kapper heeft gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:47:
[...]

Heb vaak een vriend van me gehad die bij die surveys altijd veel beter invulde dan dat zijn PC was. Weet niet of het toeval was (denk het wel) maar ik kwam met mijn crap specs altijd eerder in beta's dan hem! :+
Ze willen voor de test een zo wijd mogelijke range aan systemen hebben. Om zo te kijken op welke PC's hij goed/niet goed draait. Je kan wel aangeven dat je gigantisch snelle specs hebt, maar het kan goed zijn dat er juist meer mensen worden uitgenodigd met low-end specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Beta start ergens komende maand / binnen een maand:

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 11-07-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Lang zal het niet meer duren.

Thank you for signing up for the PlanetSide 2 Beta game testing and redeeming your priority Beta access code! Once we begin allowing access into Beta, your priority code will award you some of the earliest access available.*

Beta testing is a very important part of each and every game launch. As with any Beta, the more participants the better, and with the size and scope of PlanetSide 2, this aspect will be even more important. Thank you for your offer to help us make PlanetSide 2 amazing.

When we are ready to begin allowing people into the PlanetSide 2 Beta, an email will be sent to this email address, and you will be asked to read and accept a Beta Testing Agreement. If your email address changes, be sure to update your Station Account with your new address to ensure that you receive any future emails about the Beta testing.

Should you choose to participate in the Beta testing, everything associated with this game testing will be considered confidential information, and you may not discuss it with anyone except other players through the PlanetSide 2 Beta game testing forum only.

Thanks,

The PlanetSide 2 Development Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uit de dev diary begrijp ik dat het nog ongeveer 1 maand zal duren voor de eerste (PS1) spelers hun toeterde kunnen maken tot de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
According to the buzz around the PS2 related twitter pages: Players that hold BETA keys, with computers that meet specific qualifications are set to go first, as the first part will be technical testing.

John Smedley ‏@j_smedley
just to make sure I'm clear on this - the tech test is NOT the beta test. We hand select machine specs we want in.

The rest of the users which hold BETA keys will be rolled out in phases, starting with veteran priority(via Planetside 1 and certain keys) and followed by the general testing population based the batch which their key belonged to.

If you've been following the game, Matt has said that when he cuts his hair, it would mark the start of the BETA testing period.

Matthew Higby ‏@mhigby
Does anyone know about @Floyds99** in downtown SD? I heard it’ll be all the BUZZ on Thursday...

**Floyds99 is a barber shop in San Diego.

From John Smedley on Twitter:

Some bugs to fix but tech test will begin in the next 2 days followed by beta ( assuming all goes ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
en als het goed is wordt vandaag zn haar geknipt. ze maken er zelfs een event van :)

ze hebben telkens gezegt dat dat tech-test niet de beta is en dat als higby zn haar knipt de beta gaat beginnen.
dat zet je toch aan het denk of ze al de tech-test hebben gehad of niet :+

naja in ieder geval als de tech-test morgen begint kan het niet lang meer duren in ieder geval :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
hmmm... over 2 weken vakantie vieren in Polen zonder internet... Ik verwacht dat dan de Beta gaat beginnen dus :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zit nog steeds te hopen op een key, battlefield 3 kan op ultra hier. Dus planetside 2 moet dan ook wel episch kunnen uitzien! Maar vaak selecteren ze machines die aan de uiteindes van het spectrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Het is officieel, de beta gaat deze week van start!
Hey all!

First off, we're really all insanely excited about getting everyone in and playing the game as soon as possible. This has been a long road and it feels like we've all been in it together, having this next phase getting kicked off is a huge thrill for us.

I wanted to come by and give you guys some info about our beta plans and have there be one source of info from the dev team about what we're doing with beta rather than having a bunch of speculation based on tweets. Most of this info has been out there, but in various disconnected posts, so here it is all in one easy to reference spot.

Here is some general info about our current beta plans, what you should expect and when. I'll be sure to update this with more info and answers to more questions as I see them.

1 - Our external testing will be kicking off sometime this week (to be totally clear, I mean the week of July 9th - July 15th) with the technical test that we've been talking a lot about. This test will let us make sure the game runs across a variety of hardware configurations and the people invited will be hand picked based on the requirements in our hardware matrix. We're currently internally evaluating the build we expect to be used for this test and those players who have been selected will be receiving invites as soon as we're ready.

2 - We will be opening up the test in multiple phases or stages, inviting more and more players for each phase. Our priority invitees are those of you who are PlanetSide vets, and those who have priority beta keys (i.e. keys from the PC Gamer magazines), as well as those who received keys from members of the dev teams or at E3. Just so I'm 100% clear, we're not going to be opening the floodgates by inviting all of the thousands of PlanetSide veterans on day 1, but you are still the highest priority to get invites as we expand the testing circle out.

3 - Beta testing will begin with specific pre-determined times, and eventually will open up to being available more often. These testing times will be communicated through email to players who have been flagged for access.

4 - PlanetSide vets do not need a beta key, their accounts will be flagged for beta and they will receive an email letting them know – if you are a PlanetSide veteran, make sure your station account email is up to date.

5 - While we’re making every effort to communicate accurate times & dates to you guys, and get the beta going as soon as possible, if unforeseen circumstances occur and we’re forced to delay testing then we will.

6 - Beta testing is a critically important part of our development cycle on this project, we may be asking you to only play on tanks for a play session, or only play aircraft. We are doing true beta testing, not just a game demo and we implore those of you who are invited to understand and respect that. Things will break, the server will be unavailable sometimes, we will cancel scheduled tests when we find something that breaks before the test starts. All of this will help us make a better final game.

Looking forward to shooting you in the face and / or shooting other people in the face alongside you.

-
mh
http://www.planetside-uni...d.php?p=780919#post780919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
SWEET :D

Even zodat ik het goed begrepen heb. Deze week dus de technische tests. Daarna 1e beta invite's maar de datum moet nog precies bekent gemaakt worden.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Het is begonnen!
John Smedley ‏@j_smedley
Tech Test starts at 6pm tonight. Invite emails are being sent now
Eerste batch met invites zijn al de deur uit. Gedurende de eerste phase zullen ze steeds meer mensen uitnodigen. Schijnbaar nodigen ze mensen uit op basis van welke specs ze hebben.
Barrett Georgeson ‏@tribesman256
@j_smedley When do you think the next test will be? And invites will be going out every test? Thanks in advance for answers.

John Smedley ‏@j_smedley
@tribesman256 the tech test is one phase. During that phase at various points we will be letting more in.
Bolek Lolek ‏@BolekLolek5
@j_smedley I bet it is :-) one quick question, are EU players allowed in the tech tests if they redeemed the priority code?

John Smedley ‏@j_smedley
@BolekLolek5 the tech test isn't about priority codes or vet status. It's about tech specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Mmm, volgende week hele week in buitenland dus geen betatijd voor mij als het dan begint. Welke faction gaan jullie eigenlijk spelen? Alle drie, of zover mogelijk levelen binnen 1 faction? Ben zelf wel van plan ze alle drie te proberen, met lichte voorkeur voor Vanu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
In het begin misschien alle drie de fracties uitproberen, maar ik ga sowieso voor de Terran Republic voor old time's sake. Heb met een vriend zelfs al een outfit opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
NC natuurlijk.

En er komt ook een EU tech test volgens Smedley. Hoeveel later kon hij nog niet zeggen, maar omdat de tech test ongeveer 1-2 weken gaat duren (misschien korter, misschien langer) dan denk ik dat wij niet lang hoeven te wachten. Er waren wel een ''paar'' EU mensen uitgenodigd voor de tech test. Maar de kans dat iemand erin komt is wel erg klein omdat ze maar erg weinig mensen daarvoor nodig hebben. Nu maar afwachten. Ze hebben wel op dat community event vorige vrijdag gezegt dat als de closed beta begint, ze erg snel mensen gaan toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echte closed beta begint eigenlijk pas op 1 Aug, dus nog even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08 11:32
Size always matters! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er wel erg goed uit, nog even geduld en dan kunnen we aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
(jarig!)
Net mail ontvangen dat ik uitgenodigd ben voor de Technial test! Vanavond helaas geen tijd gehad, hopelijk morgenavond. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Nice! veel plezier ermee. Zelf niks ontvangen helaas. Schijnbaar hadden ze nu veel mensen met gtx 500 kaarten uitgenodigd. Zit er met mijn 580 niet in helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
hier helaas ook nog geen invite gehad.
naja gedult is een schone zaak :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
(jarig!)
EU beta server is helaas nog niet live. Dus gespeeld kan er nog niet worden.

Heb zelf ook de 580, mss dat je invite eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Als het goed is kan je gewoon op de US server spelen :)

Naja wie weet krijg ik nog wel een invite, maar ik reken er niet op, vooral omdat er zo weinig mensen voor worden uitgenodigd. Ik reken wel mooi op de Closed Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Een lange tijd geleden had ik in een interview gelezen dat AMS terugkomen in Planetside 2, alleen lees ik nu op de PSU forum dat AMS's juist NIET terugkomen in PS2 maar dat Galaxy's de nieuwe AMS's zijn en dat het nu ook mogelijk is om op je squad leader te spawnen, mits outdoors en dmv droppods. Iemand in beta die dit kan confirmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik zit niet in de beta, maar het klopt dat je kan squad spawnen, en dat de galaxy de nieuwe AMS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
(jarig!)
Ik zie overigens nergens staan hoe ik in een US server kan komen. In de de server lijst staat alleen de Beta server, maar die is unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
De server is niet continue online, alleen op bepaalde tijdstippen. De tijden weet ik niet, daarvoor moet je op het beta forum kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik mag eigenlijk niks zeggen, maar laat ik maar zeggen dat ik zojuist HEEL erg blij ben geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:12
Ja hier ook , verrassend mailtje in man inbox !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08 11:32
Niet dat ik weet wat het is, maar ik wil ook heel bij worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
https://twitter.com/j_smedley/status/226535306604732416

Bij deze helaas geen invites meer voor de tech test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Laat maar weten hoe die open Alpha/Beta is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
(jarig!)
Iemand enig idee wanneer de EU servers draaien? Van het officiële forum word je ook niet wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ze draaien al :) Heb er gisteren nog op gespeeld. De servers staan trouwens in Amsterdam, dus dat betekent mooie ping voor ons :)

[ Voor 44% gewijzigd door bjorntju op 21-07-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
(jarig!)
Hmm, welke tijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Zelfde tijden als de US servers, ze staan op het officiele beta forum. Als het goed is draaien ze op dit moment ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
helaas hier nogsteeds niks binnen. gezien de laatste twitters zal het waarschijnlijk minimaal een week duren voordat er nieuwe invites uit gaan

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Jammer voor de mensen die er nog niet inzitten (ik heb ook het gevoel dat er echt maar 2 duizend man bij de tech tests zitten trouwens.)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bjorntju schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:33:
Ze draaien al :) Heb er gisteren nog op gespeeld. De servers staan trouwens in Amsterdam, dus dat betekent mooie ping voor ons :)
kun je iets zeggen over de dmg van s2a (surface to air) wapens.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.