[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.169 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik heb Planet Side 2 nu een aantal uur gespeeld, ben nog redelijk n00b rank 15, maar weet nu vaak wel wat de bedoeling is ;) Wat ik wel heb gemerkt is dat het heel erg uitmaakt of je met een volledig platoon speelt, welke ook nog een beetje aardig geleid wordt. Als dat het geval is worden vaak de juiste keuzes gemaakt om wel of niet terug te vallen. Sommigen geven te makkelijk op, anderen blijven te lang proberen, wat ten koste van de ervaring gaat vaak. Vind ook dat dat seven cash een beetje aan de dure kant is (ong. 6€ om 1 wapen te unlocken als ik mij niet vergis) en dat certs best lang duren om te verdienen. Zijn er nog tips om meer/sneller certs te verdienen?

Speel trouwens op lithcorp -> Vanu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Engineer & medics leveren het meeste certs op. Kies een vd twee (ik zou voor engineer gaan) en investeer je certs zodat je nog sneller kan healen/repareren = nog sneller certs verdienen.

Schaf ook een AMS en een ammo module voor je Sunderer aan en parkeer die bij een groot gevecht = XP jackpot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
Indien iets eenvoudigers zoekt om je game te tweaken, Nvidia heeft een tool die zowel de laatste versie van je driver checkt plus de (veel besproken) UserOptions.ini optimaliseert voor de beste FPS: http://www.geforce.com/drivers/geforce-experience

De Combat Medic is een uitstekende class als je je bevind in de grote gevechten, de revive bonus is bijna gelijk aan de kill bonus. Indien je 700 station cash over hebt; de NS11A is een beest voor medium range combat, hoewel de SMG het ook erg goed doet voor close combat. De engineer heeft zijn handen echter al gauw vol aan het repareren van vehicles, terminals, base turrets, etc. Daarbij krijg je een leuke bonus voor de delen van ammo.

Zoals Rolfski al aangaf, je kan ook een constante stream aan spawbonus verdienen door met je Sunderer + AMS in druk gebied plaatsen; probeer vooral de grote massa voor te zijn door als eerste in een vijandelijk gebied je Sunderer op een verstopt plekje te plaatsen. Speel je niet in een outfit en wil je toch iets te schieten hebben dan is de infiltrator een uitstekende class (vooral als je NC speelt).

Ben je op zoek naar een Europese outfit en heb je een karakter op Woodman (VS) of Miller (TR) dan raad ik je The Art of Warfare aan. We spelen 2 keer per week op een vast tijdstip (9 uur) en zijn vooral uit op organized fun met variatie van casual en dedicated gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
Brutal1ty schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:46:
Las op YT zojuist dat er ook iemand anders door die config gebanned zou zijn. Slaat nergens op als dat echt zo zou zijn. Ik ga het nu ook proberen. Als ik ook gebanned word laat ik het hier dadelijk even weten! ;)
Dat config verhaal is gewoon flauwekul, dus houd alsjeblieft op met die valse informatie! Ik speel al meer dan 400 uur met aangepaste useroption ini.

Staat op de site en is (als ik me niet vergis) in een video interview van luperza gezegt.
Rolfski schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:04:
Engineer & medics leveren het meeste certs op. Kies een vd twee (ik zou voor engineer gaan) en investeer je certs zodat je nog sneller kan healen/repareren = nog sneller certs verdienen.

Schaf ook een AMS en een ammo module voor je Sunderer aan en parkeer die bij een groot gevecht = XP jackpot.
Ben ik niet met je eens. Zeker als noob moet je niet in de vuurlinie bevinden om iemand the healen als je niet gelijk lek geschoten wil worden.

Om als noob voor engineer te gaan om met de gedachte 'anderen the helpen voertuigen te repareren' is het domste wat je kunt doen als je graag geteam killed word, daarbij krijgt je teammate een weapon lock, omdat jij in de weg loopt van zijn voertuig. gewoon opzouten met repareren 'vooral' bij tanks.

nee, door kills te maken kun je toch echt het snelst Certs binnen halen.
Hier zijn natuurlijk een aantal favorieten voor, maar dit moet je wel liggen als speler.

Vliegen. Dit vereist de meeste skil en na de nerfs toch misschien niet de beste keus als noob.
Tank. Is waarschijnlijk het voertuig waar je als beginner op dit moment het snelste Certs mee kan scoren.
Sniper. Alleen als je goed opgesteld bent kun je flink huishouden, maar ook dit vereist de nodige skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53

Spaar 1000 certs en ga voor de anti infantry main gun op de lightning. Hoewel wat generfed, vervang de heat vision met night vision en het is echt een beest. Hiermee heb ik zoveel certs mee gehaald. Ik ga zelf voor mineguard overigens zodat je niet in 1 keer explodeert als je even unlucky bent.

Met een ESF zou ik niet beginnen, daar heb je minimaal rocketpods en flares voor nodig en er is zoveel AA (annihilator spam :( ) dat het pas eigenlijk handig is zodra het helemaal uitgepimpt is

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
jbkappirossi schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 05:32:
[...]

Ben ik niet met je eens. Zeker als noob moet je niet in de vuurlinie bevinden om iemand the healen als je niet gelijk lek geschoten wil worden.

Om als noob voor engineer te gaan om met de gedachte 'anderen the helpen voertuigen te repareren' is het domste wat je kunt doen als je graag geteam killed word, daarbij krijgt je teammate een weapon lock, omdat jij in de weg loopt van zijn voertuig. gewoon opzouten met repareren 'vooral' bij tanks.

nee, door kills te maken kun je toch echt het snelst Certs binnen halen.
Een engineer en medic spelen niet direct in de vuurlinie maar vlak daarachter, support geven is daarom relatief veilig en verreweg de beste optie om XP/Certs te scoren in het begin totdat je een beetje doorkrijgt hoe de battle flows werken. Ga voor de lol maar eens healen of repairen/ammo geven bij een standaardgevecht rond Ti Alloys en je snapt wat ik bedoel. En les 1 is natuurlijk dat je niet voor of achter een tank gaat lopen repairen (tenzij het jouw tank is) maar ernaast terwijl je in beweging blijft zodat je niet gesniped kan worden.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de AV turret voor de engineer. Als je daarin investeert en je vliegt naar een afgelegen Amp station van de vijand om de turrets kapot te schieten en shield generators uit te schakelen dan haal je makkelijk binnen 20 min 50 certs op zonder enkele moeite. Al die turrets weer repareren als de Amp station eenmaal is overgenomen levert nog veel meer op.

Inzicht in de situatie/omgeving is veel belangrijker bij deze chaotische game dan bij andere shooters. Direct voor de kill gaan zonder dit door te hebben wordt genadeloos afgestraften is dus in het begin zeker niet de snelste mannier om XP/Certs binnen te halen.
Hier zijn natuurlijk een aantal favorieten voor, maar dit moet je wel liggen als speler.

Vliegen. Dit vereist de meeste skil en na de nerfs toch misschien niet de beste keus als noob.
Tank. Is waarschijnlijk het voertuig waar je als beginner op dit moment het snelste Certs mee kan scoren.
Sniper. Alleen als je goed opgesteld bent kun je flink huishouden, maar ook dit vereist de nodige skills.
Voor nieuwe spelers is alleen tank aan te raden. Vergeet vliegen en snipen. Vliegen geeft alleen veel kills na heel veel oefenen (je BF3 vlieg-skills kan je weg gooien) en heel veel Certs investeren in wapens en upgrades. Snipen is sowieso een slechte mannier om veel certs te scoren tenzij je de hele dag bij de Crown gaat zitten campen. In outfit/team-play valt er doorgaans weinig te halen voor een sniper, daar gaat het spel gewoon te snel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Rolfski schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Een engineer en medic spelen niet direct in de vuurlinie maar vlak daarachter, support geven is daarom relatief veilig en verreweg de beste optie om XP/Certs te scoren in het begin totdat je een beetje doorkrijgt hoe de battle flows werken. Ga voor de lol maar eens healen of repairen/ammo geven bij een standaardgevecht rond Ti Alloys en je snapt wat ik bedoel. En les 1 is natuurlijk dat je niet voor of achter een tank gaat lopen repairen (tenzij het jouw tank is) maar ernaast terwijl je in beweging blijft zodat je niet gesniped kan worden.

[video]

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de AV turret voor de engineer. Als je daarin investeert en je vliegt naar een afgelegen Amp station van de vijand om de turrets kapot te schieten en shield generators uit te schakelen dan haal je makkelijk binnen 20 min 50 certs op zonder enkele moeite. Al die turrets weer repareren als de Amp station eenmaal is overgenomen levert nog veel meer op.

Inzicht in de situatie/omgeving is veel belangrijker bij deze chaotische game dan bij andere shooters. Direct voor de kill gaan zonder dit door te hebben wordt genadeloos afgestraften is dus in het begin zeker niet de snelste mannier om XP/Certs binnen te halen.

[...]

Voor nieuwe spelers is alleen tank aan te raden. Vergeet vliegen en snipen. Vliegen geeft alleen veel kills na heel veel oefenen (je BF3 vlieg-skills kan je weg gooien) en heel veel Certs investeren in wapens en upgrades. Snipen is sowieso een slechte mannier om veel certs te scoren tenzij je de hele dag bij de Crown gaat zitten campen. In outfit/team-play valt er doorgaans weinig te halen voor een sniper, daar gaat het spel gewoon te snel voor.
Ik denk dat je filmpje meer het tegendeel bewijst, dat je door kills veel meer Certs kunt halen in kortere tijd.

Jawel. want mensen die neergeknalt worden lopen ALTIJD voorin het veld, waardoor je dus onnodig risico moet lopen om iemand te healen.

Bij TI of de Crown is het altijd een chaos en is het risico dus nog veel groter dat je onverwachts gesniped word.

Als je in de AV turret investeerd, heb je nog maar weinig gespeeld, want dat is echt een onding.
Ga jij maar ergens staan met je AV turret als je dan al niet gesniped word dan is het eerste schot wat richting mij tank komt een open invitation van je positie, want als een tank begint terug te schieten is 99% altijd raak, omdat het veel makkerlijker is om met een tank te mikken (welke veel stabieler is) dan met de AV turret. Plus je hebt armor onder je kont. 1 schot van welke tank dan ook is een instand kill achter je AV turret.

Niet overdrijven. Ik ben met je eens dat je een aantal Certs bij elkaar kan harken door alle turrets te repareren van een AMP Station, maar dit levert je rond de 20 Certs op als jij ze dus allemaal in je eentje kan repareren en we weten allebei dat dat bijna niet gebeurt want normaal is er 50 man die dat tegelijk doet.

Dit is van een van onze officers. Zap maar eens naar 2:20 in het filmpje en zie hoe je met een sniper overweg gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
jbkappirossi schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:38:
[...]
Ik denk dat je filmpje meer het tegendeel bewijst, dat je door kills veel meer Certs kunt halen in kortere tijd.

Jawel. want mensen die neergeknalt worden lopen ALTIJD voorin het veld, waardoor je dus onnodig risico moet lopen om iemand te healen.

Bij TI of de Crown is het altijd een chaos en is het risico dus nog veel groter dat je onverwachts gesniped word.
Je spreekt jezelf tegen hier. Directe kills zijn volgens jou de beste manier voor een beginner om XP/certs te scoren omdat medic/engineer support te gevaarlijk is want te dicht bij de frontlinie. Drie keer raden hoe je als beginner directe kills scoort. Juist ja, door het gevecht aan te gaan. Tenzij je gaat tanken is wat dat betreft een support rol direct achter de linie toch net ff wat veiliger dan in de linie staan, zeker als je in beweging blijft en een paar certs investeert in Flak armor tegen explosies.
Als je eenmaal het spel een beetje door hebt en jezelf hebt geupgraded wordt een ander verhaal natuurlijk.
Als je in de AV turret investeerd, heb je nog maar weinig gespeeld, want dat is echt een onding.
Ik speel sinds beta o.a als platoon lead bij de meest vooraanstaande outfits (Devil Dogs, GOTR, BRTD) op de drukste servers (Connery, Mattherson, Miller) in de game (BR17, 14, 43) dus jouw suggestie dat ik "nog maar weinig gespeeld" zou hebben is een behoorlijke understatement.
Ga jij maar ergens staan met je AV turret als je dan al niet gesniped word dan is het eerste schot wat richting mij tank komt een open invitation van je positie, want als een tank begint terug te schieten is 99% altijd raak, omdat het veel makkerlijker is om met een tank te mikken (welke veel stabieler is) dan met de AV turret. Plus je hebt armor onder je kont. 1 schot van welke tank dan ook is een instand kill achter je AV turret.

Niet overdrijven. Ik ben met je eens dat je een aantal Certs bij elkaar kan harken door alle turrets te repareren van een AMP Station, maar dit levert je rond de 20 Certs op als jij ze dus allemaal in je eentje kan repareren en we weten allebei dat dat bijna niet gebeurt want normaal is er 50 man die dat tegelijk doet.
De AV turret is zeker geen onding als je weet hoe je hem moet gebruiken. Integendeel, een hoop spelers vinden hem juist over-powered. Ik vind hem zelf overigens niet over-powered maar het is zeker geen onding en t.o.v de standaard turret is ie gewoon vele malen beter. Deze video geeft een goed idee hoe je er meer uit kan halen:

Mbt certs harken bij amp stations, de hoogte hangt af van je bonuses uiteraard en dit is iets wat je doet in de rustige uurtjes en dan zijn er zeker geen 50 man die je meehelpen met repareren.
Dit is van een van onze officers. Zap maar eens naar 2:20 in het filmpje en zie hoe je met een sniper overweg gaat :P
Heb je zelf wel eens geprobeerd te hip-firen met een semi-auto sniper? Neem maar van mij aan dat het een stuk minder makkelijk is dan dat filmpje wil doen geloven. Vanaf 2 meter afstand raak je nauwelijks nog iets en bovendien hebben een hoop spelers hebben hun graphic settings express op low staan om cloaked snipers te spotten in dit soort situaties.
Misschien effectieve manier om XP/certs te harken voor ervaren spelers maar zeker niet voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Rolfski schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:14:
[...]

Je spreekt jezelf tegen hier. Directe kills zijn volgens jou de beste manier voor een beginner om XP/certs te scoren omdat medic/engineer support te gevaarlijk is want te dicht bij de frontlinie. Drie keer raden hoe je als beginner directe kills scoort. Juist ja, door het gevecht aan te gaan. Tenzij je gaat tanken is wat dat betreft een support rol direct achter de linie toch net ff wat veiliger dan in de linie staan, zeker als je in beweging blijft en een paar certs investeert in Flak armor tegen explosies.
Als je eenmaal het spel een beetje door hebt en jezelf hebt geupgraded wordt een ander verhaal natuurlijk.

[...]
Ik speel sinds beta o.a als platoon lead bij de meest vooraanstaande outfits (Devil Dogs, GOTR, BRTD) op de drukste servers (Connery, Mattherson, Miller) in de game (BR17, 14, 43) dus jouw suggestie dat ik "nog maar weinig gespeeld" zou hebben is een behoorlijke understatement.

[...]

De AV turret is zeker geen onding als je weet hoe je hem moet gebruiken. Integendeel, een hoop spelers vinden hem juist over-powered. Ik vind hem zelf overigens niet over-powered maar het is zeker geen onding en t.o.v de standaard turret is ie gewoon vele malen beter. Deze video geeft een goed idee hoe je er meer uit kan halen:

[video]

Mbt certs harken bij amp stations, de hoogte hangt af van je bonuses uiteraard en dit is iets wat je doet in de rustige uurtjes en dan zijn er zeker geen 50 man die je meehelpen met repareren.

[...]
Heb je zelf wel eens geprobeerd te hip-firen met een semi-auto sniper? Neem maar van mij aan dat het een stuk minder makkelijk is dan dat filmpje wil doen geloven. Vanaf 2 meter afstand raak je nauwelijks nog iets en bovendien hebben een hoop spelers hebben hun graphic settings express op low staan om cloaked snipers te spotten in dit soort situaties.
Misschien effectieve manier om XP/certs te harken voor ervaren spelers maar zeker niet voor beginners.
Wie begon er nou over healen? Dat betekent dus dat je in de frontlinie moet gaan staan zoals jij bedoelde.
Ik heb niet gezegt dat je met directe kill voor aan moet gaan staan! Maar dat lijkt me zowiezo wel een stuk beter als je vooraan in de frontlinie met een echte proppen schieter gaat staan ipv een repair gun (komen zo wienig kogels uit ;) ) .

Dan heb ik je zeker onderschat. Had niet gedacht dat zulk advies van een BR43 kwam. lol
Maare... BR rank zegt niet veel over je skill, want je kan natuurlijk een lading boost hebben gebruikt dus belangrijker wat zijn je totaal aantal speeluren en wat is je K/D?

Tja, ik heb er als dedicated tank bestuurder ook weining problemen tegen.
De eerste Engineer die met zijn AV turret begint te schieten op mijn tank leer ik dat met dezelfde manier gelijk weer af. lol Ik schiet ze namelijk nog makkerlijker neer dan normale infantry. Achter je AV turret sta je namelijk stil en er is niks makkerlijker dan met een stabiel platform als de Magrider iemand achter z'n AV turet weg te vagen.

nou, van wat ik van het filmpje gezien heb is dat hij alleen maar stil staande voertuigen raakt. Een tank, sunderer met racer chassis al rijdend te raken is een heel ander verhaal. Ik kan mijzelf daarom ook niet herinneren wanneer ik door een AV turret ben uitgeschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
jbkappirossi schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Dan heb ik je zeker onderschat. Had niet gedacht dat zulk advies van een BR43 kwam. lol
Maare... BR rank zegt niet veel over je skill, want je kan natuurlijk een lading boost hebben gebruikt dus belangrijker wat zijn je totaal aantal speeluren en wat is je K/D?
K/D zegt niks in dit spel. Iemand die alleen maar in voertuigen zit heeft een hogere K/D dan iemand die alleen maar met een heal/repairgun rondloopt. Die repair/heal gast is misschien wel van grotere waarde.

Special props voor de figuren met BR100 die hun mosquito deconstructen als ze een dogfight verliezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

zit iemand hier in Better red then dead op Miller ? ik wil mijn zelf register op die site maar lukt niet elke keer kom ik terug naar user information als ik op knop register druk als ik alles heb in gevuld en kan geen e-mail vinden om hulp te vragen met dezen probleem

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
jbkappirossi schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Ik speel niet voor stats. Stats in deze game zeggen helemaal niets over skills, zeker niet als het gaat om team play en objective play skills. Als ik de hele dag in mijn Prowler met HE rounds in Anchored mode ga zitten campen rond de Crown dan heb ik een waanzinnige K/D ratio maar nul bereikt voor mijn team.

Sterker nog, gasten met een overdreven K/D ratio worden vaak wantrouwend bekeken binnen outfits. Samenspel is nodig om te winnen in deze game, stat padders spelen alleen voor zichzelf en zijn over het algemeen waardeloos voor een team.
Motaro schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:47:
hoi

zit iemand hier in Better red then dead op Miller ? ik wil mijn zelf register op die site maar lukt niet elke keer kom ik terug naar user information als ik op knop register druk als ik alles heb in gevuld en kan geen e-mail vinden om hulp te vragen met dezen probleem
Zou moeten werken, stuur me anders een pm met je ingame naam en email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Rolfski schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:18:
Ik speel niet voor stats. Stats in deze game zeggen helemaal niets over skills, zeker niet als het gaat om team play en objective play skills. Als ik de hele dag in mijn Prowler met HE rounds in Anchored mode ga zitten campen rond de Crown dan heb ik een waanzinnige K/D ratio maar nul bereikt voor mijn team.

Sterker nog, gasten met een overdreven K/D ratio worden vaak wantrouwend bekeken binnen outfits. Samenspel is nodig om te winnen in deze game, stat padders spelen alleen voor zichzelf en zijn over het algemeen waardeloos voor een team.
kuch, dus volgens jou ben je beter door het aantal mensen dat lid is van je outfit? ik ben over het algemeen tank bestuurder, maar kom ook regelmatig m'n tankje uit om in een biolab te matten. Maar zelfs als outfit maakt dat wel zeker wat uit. Stel mijn outfit zou het moeten opnemen tegen 666th devil dogs en devil dogs komen aan met 100 man dan hebben wij van EPIC of [ownd] maar 72 man nodig om jullie ass te whoopen.
\/ outfit K/D \/ 8)

ja, dat zeg je nu. Je hebt waarschijnlijk mijn account al opgezocht en gedacht 'daar kom ik toch net niet aan'. Maakt niet uit joh' des te meer targets voor mijn Maggie to moaw down. :9

En met de server merge van Cobalt en Lithium is het helemaal feest voor de hardcore gamers. We hadden pas zelfs server lockdown omdat hij volzat ineens. Gewoon loads met noobs to farm. 1 x in de week doen we outfit Alliance. Dan teamen de beste Outfits van de wereld up om eens flink huis te houden [ownd] en [trid] en soms nog een aantal andere.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NSdJgW9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
jbkappirossi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 07:55:
[...]

kuch, dus volgens jou ben je beter door het aantal mensen dat lid is van je outfit? ik ben over het algemeen tank bestuurder, maar kom ook regelmatig m'n tankje uit om in een biolab te matten. Maar zelfs als outfit maakt dat wel zeker wat uit. Stel mijn outfit zou het moeten opnemen tegen 666th devil dogs en devil dogs komen aan met 100 man dan hebben wij van EPIC of [ownd] maar 72 man nodig om jullie ass te whoopen.
\/ outfit K/D \/ 8)

ja, dat zeg je nu. Je hebt waarschijnlijk mijn account al opgezocht en gedacht 'daar kom ik toch net niet aan'. Maakt niet uit joh' des te meer targets voor mijn Maggie to moaw down. :9

En met de server merge van Cobalt en Lithium is het helemaal feest voor de hardcore gamers. We hadden pas zelfs server lockdown omdat hij volzat ineens. Gewoon loads met noobs to farm. 1 x in de week doen we outfit Alliance. Dan teamen de beste Outfits van de wereld up om eens flink huis te houden [ownd] en [trid] en soms nog een aantal andere.

[afbeelding]
Leuk lijstje met zergfits.
Aan je beschrijving te zien (mag-whore die enkel infantry speelt tijdens een biolabfarmfest) ben je een vrij standaard speler die vooral leunt op de numerieke overmacht van zijn zergfit. Ik zie persoonlijk ook het nut niet van noobs farmen, leuk voor je e-peen maar het is niet echt iets waarmee je respect verdiend.
Tevens vergelijk je nog steeds appels met peren door puur naar k/d vs k/d van outfits te kijken. Een spawnkill omdat je lekker met je lightning op een toren staat te knallen terwijl je wacht op een cap voegt niet heel veel toe terwijl eenzelfde kill waarmee je de laatste Sunderer van de enemy omlegt en daarmee de aanval afslaat veel meer waarde heeft. Je kan niet zeggen dat iemand met een k/d van 2 beter is dan iemand met een k/d van 1.2.
Ik denk, nouja ik weet wel zeker, dat een platoon van een kleinere outfit gehakt maakt van een platoon van zo'n zergfit met 500+ members. De kleinere outfits zijn vaak creatiever qua tactics, terwijl de grote outfits vrij voorspelbaar opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Trots zijn op je K/D in dit spel _O-

Anyways:

De update is uit :) Ik ben hem nu aan het downloaden. De nieuwe rocket launchers zitten er niet in trouwens, die komen later. De VR range etc. zitten er wel gewoon allemaal in :) Changelog: http://forums.station.son...wntime-03-13-2013.103289/

Mooi 48 certs per dag voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

krijg je nu ook certs als je even ofline bent ? krijg net paar toen ik uurtje of 2/4 ofline was

[ Voor 70% gewijzigd door Motaro op 13-03-2013 20:21 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Motaro schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:19:
krijg je nu ook certs als je even ofline bent ? krijg net paar toen ik uurtje of 2/4 ofline was
Ja klopt, de passive cert gain krijg je als je offline bent. Als je dus een premium member bent met een 6+ maanden lidmaatschap, dan krijg je per dag 48 certs als je niet online bent. Dit is wel verspreid over 24 uur, dus als je de game afsluit, en 12 uur later ga je weer spelen, dan heb je dus maar 24 certs verdient. Ook is het zo dat je wel elke dag minstens 1x moet inloggen. Als je een week niet hebt ingelogt, dan krijg je dus maar de certs voor één dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

oke dat is dan ook niet veel ik dacht eerst je krijg gewoon eens in 24 uur 48 certs hoe dan ook elken beetje helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Die laatste update is nice! Met z'n tweeën op een Flash is toch wel erg fijn en die training ground is helemaal ideaal; eerst testen voor je al je Certs ergens aan uitgeeft.

Helaas lijk ik na de update last te hebben van een bug of iets. Als ik bij mijn Certs kijk, heb ik inderdaad de scope en forward grip gekocht voor mijn standaard Medic gun (dat klopt), maar ik kan ze niet kiezen in mijn Loadout screen. :{

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
jbkappirossi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 07:55:
[...]
\/ outfit K/D \/ 8)
Je maakt hier ff een paar verkeerde aannames. Ten eerste heb ik nergens gezegd dat je beter bent door de grootte van de outfit. Ik zei dat om te winnen moet je beter samenwerken en dat heeft niet per se met grootte van outfits te maken. Het is eerder zo dat het voor kleine outfits makkelijker is om goed samen te coördineren wat overigens niet per se wil zeggen dat alle grote outfits zerg-outfits zijn die slecht samenwerken. In het voorbeeld van Devil Dogs, 40% van die gasten daar hebben een achtergrond in US military en dat merk je in hun superstrakke commando structuur die goede samenwerking prima mogelijk maakt. Ik zou hun dan ook zeker geen zerg-outfit willen noemen.

Ten tweede zegt K/D ratio niets over hoe goed een outfit samenwerkt. Je kan hooguit zeggen dat outfits met een hoge K/D ratio relatief veel spelers hebben die uit ervaring weten hoe ze kills moeten maken maar die ervaring zegt niets over het organisatie-vermogen van een outfit.

Wat ten derde betekent dat je niet kan zeggen dat een team van 72 man met een hoge K/D de vloer aanveegt met een team van 100 man met een lagere K/D. Integendeel,een prima georganiseerd 100 man team zal hun getalsvoordeel goed weten uit te buiten op het juiste moment/plaats en zoals de game nu in elkaar steekt draait het om het optimaal uitbuiten van overmacht om doorgaans te winnen in dit spel. (zergen = niet-optimaal gebruik maken van overmacht)

Lang verhaal kort: Staar je niet blind op die stats, ze zeggen helemaal niets op dit moment en SOE weet dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

kan iemand nu online komen ? ik krijg nu op eens erro als ik op play druk van morgen was nog niks aan de hand

There was erro completing your request please try again

heb mijn pc al op new gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
run eens als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Laatst online: 19-09 15:25
Ik heb hetzelfde. Gisteren kon ik nog online komen. Heb geprobeerd om het als administrator te starten maar dat helpt helaas niet. Lees ook nergens dat er problemen zijn. Of is er wel een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

nu kan ik weer op

wat word ik schijt ziek van die anti tankmijn zelf als mijn sunder stil staat kannen ze hem opblazen met anti tankmijn als of het C4 is slaat nergens op als je over heen rijd oke maar dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
Rolfski schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:52:
[...]
Lang verhaal kort: Staar je niet blind op die stats, ze zeggen helemaal niets op dit moment en SOE weet dat ook.
Ik ben het helemaal met je eens Rolfski. (mag ik wel opnoemen dat mijn outfit [TAW5] op dit moment op #73 wereldwijd? :P 8) )

Als medic zijnde kun je prima tussen de heavies meelopen (NS11A _/-\o_ ), wordt je geraakt dan duik je weg het druk je op de zelf heal knop. Even los van het geruststellende feit dat er nog 10 medics rondlopen in de platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
Motaro schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:18:
nu kan ik weer op

wat word ik schijt ziek van die anti tankmijn zelf als mijn sunder stil staat kannen ze hem opblazen met anti tankmijn als of het C4 is slaat nergens op als je over heen rijd oke maar dit
Op dit moment worden de tank mines hevig besproken op Sony forums. Misschien gaat ze de mines nurfen dat de voertuigen er daadwerkelijk er overheen moet rijden.. Je natuurlijk certen in de mine guard, die kan makkelijk 6 mines overleven, C4 is een ander dodelijk verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Performance is wel nog slechter geworden, bij een groot gevecht in een Biolab was gemiddeld mijn fps ong. 17. En dat op een GTX 580 SLI met i5 3570k. Ik las wel in de chat dat heel veel mensen last hadden van slechte performance, en ze gaan er ook een hotfix voor uitbrengen. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Motaro schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:18:
nu kan ik weer op

Ik vind die tank mines ook wat OP na de laatste GU. Mijn LA krijgt wel een nerf met die laatste patch (C4 verdwijnt op het moment dat je doodgaat).
Ik snap ook niet waarom er nu een verschil is tussen C4- en tankmine-mechanics. Ik snap dat je wilt dat tankmines blijven liggen (is ook vrij realistisch) maar waarom despawned C4 dan wel (verwijder dan gewoon de mogelijkheid om het zelf te detonaten maar laat het wel ontploffen als het getriggered wordt door een andere explosie).

Over de performance. Mijn framerate is nu ook vrij dramatisch. Voor de update dook hij alleen in hele zware gevechten onder de 30 maar nu zit ik regelmatig op de 10-20 in zware gevechten. En dat op een i5 3570k met een GTX670 :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:14
Ik heb het spel deze week ook maar eens geprobeerd, de performance is voor mij echt om te huilen. Op 1680x1050 medium heb ik in de base rond de 15/20 FPS. In gevechten is het helemaal niet wat. Dit is met een AMD Phenom 945 en een GTX 570. Enig idee hoe ik dit kan verbeteren ?

[ Voor 8% gewijzigd door ExilaaHH op 15-03-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
PirE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:49:
[...]

Leuk lijstje met zergfits.
Aan je beschrijving te zien (mag-whore die enkel infantry speelt tijdens een biolabfarmfest) ben je een vrij standaard speler die vooral leunt op de numerieke overmacht van zijn zergfit. Ik zie persoonlijk ook het nut niet van noobs farmen, leuk voor je e-peen maar het is niet echt iets waarmee je respect verdiend.
Tevens vergelijk je nog steeds appels met peren door puur naar k/d vs k/d van outfits te kijken. Een spawnkill omdat je lekker met je lightning op een toren staat te knallen terwijl je wacht op een cap voegt niet heel veel toe terwijl eenzelfde kill waarmee je de laatste Sunderer van de enemy omlegt en daarmee de aanval afslaat veel meer waarde heeft. Je kan niet zeggen dat iemand met een k/d van 2 beter is dan iemand met een k/d van 1.2.
Ik denk, nouja ik weet wel zeker, dat een platoon van een kleinere outfit gehakt maakt van een platoon van zo'n zergfit met 500+ members. De kleinere outfits zijn vaak creatiever qua tactics, terwijl de grote outfits vrij voorspelbaar opereren.
Uhm, wij hebben niet allen een grote maar ook één van de best georganiseerde. Hoe dacht je anders dat we aan die K/D komen?

Zo maar even willekeurig voor jullie opgenomen.

Mag-Whore? Suck om this.............

[YouTube: http://youtu.be/MIuSozNfh2I]
Rolfski schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:52:
[...]

Je maakt hier ff een paar verkeerde aannames. Ten eerste heb ik nergens gezegd dat je beter bent door de grootte van de outfit. Ik zei dat om te winnen moet je beter samenwerken en dat heeft niet per se met grootte van outfits te maken. Het is eerder zo dat het voor kleine outfits makkelijker is om goed samen te coördineren wat overigens niet per se wil zeggen dat alle grote outfits zerg-outfits zijn die slecht samenwerken. In het voorbeeld van Devil Dogs, 40% van die gasten daar hebben een achtergrond in US military en dat merk je in hun superstrakke commando structuur die goede samenwerking prima mogelijk maakt. Ik zou hun dan ook zeker geen zerg-outfit willen noemen.

Ten tweede zegt K/D ratio niets over hoe goed een outfit samenwerkt. Je kan hooguit zeggen dat outfits met een hoge K/D ratio relatief veel spelers hebben die uit ervaring weten hoe ze kills moeten maken maar die ervaring zegt niets over het organisatie-vermogen van een outfit.

Wat ten derde betekent dat je niet kan zeggen dat een team van 72 man met een hoge K/D de vloer aanveegt met een team van 100 man met een lagere K/D. Integendeel,een prima georganiseerd 100 man team zal hun getalsvoordeel goed weten uit te buiten op het juiste moment/plaats en zoals de game nu in elkaar steekt draait het om het optimaal uitbuiten van overmacht om doorgaans te winnen in dit spel. (zergen = niet-optimaal gebruik maken van overmacht)

De zerg wint altijd, dus je argument dat kleine outfits samen werken beter is klopt al niet.
Nee, voor kleinere outfits is het zelfs belangrijker dat alle individuelen boven gemiddeld zijn om enigsins wat uit te halen. K/D jongens!!

Pff, eergisteren Esamir en Amerish gelocked en gister nacht Indar ook maar even.
Esamir was onder mijn command. En dat terwijl wij Vanu de laagste Pop hebben. haha

Kijk eens naar de FEITEN!!!!! 666th devils 1.0 K/D tegen 1.4K/D van ons. Dat is een verschil van 29%.
29% van 100 is 71. Dus 72 man van ons zou dus genoeg moeten wezen. niet zo moeilijk he!

Kom anders maar eens een x bij ons kijken. Onze outfit heeft een behoorlijke rep. Alllemaal die hards die nooit opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chill guys, ergens doen stats er wel toe en ook ergens niet, het blijft een spel, je hoeft niet al te elite doen niet in de ene richting noch in de andere

ik moet wel zeggen dat EPIC, TRIDENT en OWNED heel ok outfits zijn, ik speel zelf ook VS op cobalt en ben al een paar keer in een van hun platoons opgenomen en ze weten wel wat ze doen

ik join hun outfits niet omdat ik zelf een outfit heb van 4 man :) enkel vrienden, gewoon fun shit
en ik solo heel vaak in planetside 2 wat ook wel lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
jbkappirossi schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Uhm, wij hebben niet allen een grote maar ook één van de best georganiseerde. Hoe dacht je anders dat we aan die K/D komen?

[video]
30 minuten Mag-rider gameplay :O. Het bevestigd wel mijn vooroordeel over de VS. Ze zitten alleen maar in hun mag-rider en tijdens de cooldown zitten ze te klagen op het SOE-forum dat ze hun Mag-rider niet meer bovenop de Tower kunnen krijgen :') ;).

Mijn enige punt is dat je niet kan zeggen dat outfit A > outfit B omdat je geen outfit vs outfit battles kunt organiseren op een afgesloten server waarbij iedereen evenveel leden online heeft en je ook geen blue's hebt. Het feit dat iedereen op verschillende servers en dus ook onder verschillende omstandigheden speelt (faction strengths) maakt het nog lastiger.
Jou outfit kan best goed zijn maar ik heb nooit tegen jullie gespeeld en dingen als k/d vind ik persoonlijk een slechte graadmeter. Op Miller kan ik de outfits redelijk inschalen en bij sommige TAGs weet ik dat het een lastig gevecht wordt. Sommige outfits hebben gewoon meer leden waardoor we outnumbered zijn (maar niet outskilled), andere outfits hebben niet de numbers maar wel de skills om het ons lastig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:27:
chill guys, ergens doen stats er wel toe en ook ergens niet, het blijft een spel, je hoeft niet al te elite doen niet in de ene richting noch in de andere
Dit, het is maar een spelletje :') Moeten hier mensen onder de indruk van raken ofzo?

Anyway hij is nu een 45mb grote update aan het downloaden, hopelijk is dit de hotfix.

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntju op 15-03-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
PirE schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:43:
[...]

30 minuten Mag-rider gameplay :O. Het bevestigd wel mijn vooroordeel over de VS. Ze zitten alleen maar in hun mag-rider en tijdens de cooldown zitten ze te klagen op het SOE-forum dat ze hun Mag-rider niet meer bovenop de Tower kunnen krijgen :') ;).

Mijn enige punt is dat je niet kan zeggen dat outfit A > outfit B omdat je geen outfit vs outfit battles kunt organiseren op een afgesloten server waarbij iedereen evenveel leden online heeft en je ook geen blue's hebt. Het feit dat iedereen op verschillende servers en dus ook onder verschillende omstandigheden speelt (faction strengths) maakt het nog lastiger.
Jou outfit kan best goed zijn maar ik heb nooit tegen jullie gespeeld en dingen als k/d vind ik persoonlijk een slechte graadmeter. Op Miller kan ik de outfits redelijk inschalen en bij sommige TAGs weet ik dat het een lastig gevecht wordt. Sommige outfits hebben gewoon meer leden waardoor we outnumbered zijn (maar niet outskilled), andere outfits hebben niet de numbers maar wel de skills om het ons lastig te maken.
haha. dat is voor mij dagelijkse kost, NC soep maken met de Magrider.

Ik heb de timer fully Certed en de mate waarmee ik het loodje leg hoef ik niet te wachten, nooit eigenlijk.
Kan gewoon de hele dag in mijn Mag NC en TR rapen. lol
bjorntju schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:21:
[...]

Dit, het is maar een spelletje :') Moeten hier mensen onder de indruk van raken ofzo?
Kijk even in welk topic je post voor je begint te trollen, want kennelijk vind jij de game niks!
Anyway's........

Team Awesome has done it again. Ik zal er dan ook niet te veel over zeggen een plaatje spreekt boekdelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YduMYmz.jpg
hee.... :O ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jbkappirossi op 16-03-2013 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Vanavond (16-03) hebben we onze eigen georganiseerde Outfit Alliance waar de 3 beste VS Outfits [OWND] [TRID] [IVGD] gaan samenwerken om NC en TR's Spirrit compleet te breken.

Ik wil voorzichtig zijn, maar ik gelooft dat we wel 4 volle Platoons bij elkaar hebben dan. Kunnen er altijd meer worden.

Iedereen is daarom ook uitgenodigt op de Cobalt server om mee te doen. Het gaat van start om 21:00 (de meesten zijn al wel eerder online) tot 3:00 in de ochtend. Hardcore to the bone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Haha, nou als ik niks te doen heb doe ik wel mee. Lekker ook met die dubbel xp nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
jbkappirossi schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 06:47:
[...]
haha. dat is voor mij dagelijkse kost, NC soep maken met de Magrider.

Ik heb de timer fully Certed en de mate waarmee ik het loodje leg hoef ik niet te wachten, nooit eigenlijk.
Kan gewoon de hele dag in mijn Mag NC en TR rapen. lol
Ach, dat doet de VS op elke server. Gisteren toch wel het toppunt. We waren met een squad een 3 point-tower aan het veroveren op de VS en wat deed de VS. Ze hingen met een stuk of 10 Scythes rond de base om zo een lolpod kill te krijgen en de 3 of 4 man die wat probeerden als infantry kregen niks gedaan omdat ze outnumbered waren. Eindresultaat, 0 lolpodkills en ze verdwenen allemaal zodra de base flipte _O- _O-.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 16-03-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
jbkappirossi schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 06:47:

Kijk even in welk topic je post voor je begint te trollen, want kennelijk vind jij de game niks!
Ik vind de game niks? _O- Hoe kom je dat nou afleiden van die post die ik maakte? _O- Wij zitten in het Planetside 2 topic, niet in het ''kijk hoe groot mijn e-penis is'' Ik heb al rond de €200 aan de game utigegeven aan SC,Alpha Squad en een 6 maanden premium membership. Als ik de game niks had gevonden had ik dit niet gedaan. En hoezo is dit trollen? :') Het is gewoon mijn mening en als je dat niet bevalt deal with it. Is het nou zo erg als iemand het niet met jou eens is?

[ Voor 41% gewijzigd door bjorntju op 16-03-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
shenr schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:16:
Haha, nou als ik niks te doen heb doe ik wel mee. Lekker ook met die dubbel xp nu.
ja, zeg dat wel. holy cow zeg 800XP voor een lightning of ESF en rond de 1000 voor een MBT en Sundie.
Ben vanmorgen ook tot 7:00 bezig geweest en ik denk dat de meesten van ons dat vannacht nog eens dunnetjes over doen.
PirE schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Ach, dat doet de VS op elke server. Gisteren toch wel het toppunt. We waren met een squad een 3 point-tower aan het veroveren op de VS en wat deed de VS. Ze hingen met een stuk of 10 Scythes rond de base om zo een lolpod kill te krijgen en de 3 of 4 man die wat probeerden als infantry kregen niks gedaan omdat ze outnumbered waren. Eindresultaat, 0 lolpodkills en ze verdwenen allemaal zodra de base flipte _O- _O-.
nou, over het algemeen hebben wij de laagste Pop. gisteren rond prime time hadden wij VS30% TR31% NC39%. Het leuke is omdat wij de continent bonus hebben NC en TR samen werken om ons te neutralizeren. Gisteren hadden ze ons ook bijna gewarpgate. Was echt een heavy fight, maar op een gegeven moment bedacht NC zich en begon TR aan te vallen rond de crown, waardoor wij ze alsnog wisten terug te dringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
jbkappirossi schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:35:
[...]

ja, zeg dat wel. holy cow zeg 800XP voor een lightning of ESF en rond de 1000 voor een MBT en Sundie.
Ben vanmorgen ook tot 7:00 bezig geweest en ik denk dat de meesten van ons dat vannacht nog eens dunnetjes over doen.
Heb ook nog een 50% xp boost op de achtergrond, dus dat is 1500 voor een MBT :D

Grrrrr en de servers zijn weer down ofzo, Error! De laatste tijd iets te vaak voor mijn gevoel.

[ Voor 10% gewijzigd door shenr op 16-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Wat zijn nu de echt grote outfits? Ik zoek eigenlijk een outfit die elke avond een goed grote groep online heeft en bij voorkeur een aantal air squads doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
shenr schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:19:
[...]

Heb ook nog een 50% xp boost op de achtergrond, dus dat is 1500 voor een MBT :D

Grrrrr en de servers zijn weer down ofzo, Error! De laatste tijd iets te vaak voor mijn gevoel.
nice....ja, ik heb het er even van genomen. zeker 1000certs te pakken vandaag.
Niet echt veel last van gehad. Ik ben om 19:30 online gegaan tot nu 6:44. 11uur achter elkaar. lol
drumstickNL schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:48:
Wat zijn nu de echt grote outfits? Ik zoek eigenlijk een outfit die elke avond een goed grote groep online heeft en bij voorkeur een aantal air squads doet.
Wij hebben niet de grootste, maar het is wel altijd spannend als zowel TR en NC samen werken om ons te neutralizeren.

Begin van de avond was het een beetje knudde. PTMC en nog een andere Outfit hadden wat gebrei met samen werking, maar pas na middernacht kwam ons platoon los. Vanmorgen rond 5 uur hadden we nog steeds een vol platoon. En bij ons kun je er ook altijd vanuitgaan dat er wel een platoon online is en we hebben zelfs vrouwlijke spelers. :P

neem eens een kijkje, misschien lijkt het je wat. http://www.ownd.so/home

Ooow.. en vannacht trouwens weer een tripple cap. :9 Zal zondag op maandag wel weer zo gaan.
Vaak pakken ze Esamir en Amerish terug in de vroege uurtjes wat wij s'nachts weer recht proberen te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door jbkappirossi op 17-03-2013 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
jbkappirossi schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:56:

[video]
Geen idee waarom je jezelf zo moet bewijzen maar als je zo nodig moet opscheppen over hoe goed je outfit wel niet is laat dan in ieder geval een filmpje zien waaruit blijkt dat jullie zo geweldig zijn: Coördinatie, leiderschap, communicatie, discipline, gecombineerde tactieken, samenwerking tussen oufits, dat soort zaken. Een slaapverwekkend filmpje over een beetje rondrijden in een Magrider zegt helemaal niets.
De zerg wint altijd,
Niet dus als het gaat om veroveren van de map. Dan is een zerg slechts een inefficiënte overkill van mankracht.
Kijk eens naar de FEITEN!!!!! 666th devils 1.0 K/D tegen 1.4K/D van ons. Dat is een verschil van 29%.
29% van 100 is 71. Dus 72 man van ons zou dus genoeg moeten wezen. niet zo moeilijk he!
Je snapt het echt niet geloof ik. Je kan die statistieken helemaal niet zo gebruiken. Er zijn ontelbare factoren die het verloop van een gevecht bepalen. Samenwerking weegt iig veel zwaarder in de uitkomst van een gevecht dan K/D ratio.
En als je je zo nodig moet blindstaren op die nietszeggende "feiten": Jouw outfit (#25) staat iig lager op de ranglijst dan Devildogs (#23), BRTD (#2) en GOTR(#10) waaraan je refereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
K/D ratio zegt zo weinig...

sowieso, hoe vaak ik wel niet op TS hoor: "everyone /suicide and deploy on .... "
/suicide tikken gaat erg snel in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
K/D zegt wel wat, maar niet alles inderdaad. Sommige mensen gebruiken xp/min als 'skill meter', maar daar geld ook hetzelfde verhaal aangezien je van boosts gebruik kan maken en de xp balans een beetje 'off' is.

Redeploy telt niet mee als death overigens :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
K/D boeit gewoon niet totaal.
Als ik solo speel (zerg volg) een kd van 2.0-3.0 en een xp/min van 200-300
Als ik met mn WASPies speel: Kd van 0.5-1.0 en een xp/min van 600-700

zegt genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
/\ Dat, jullie hebben zeker allemaal een lage K/D. looool

Voor mijn gevoel word ik net zo vaak geteamkilled door low BR ranks en pleeg ik net zovaak zelfmoord dan dat ik door de vijand gekilled word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Wel mooi hoe je deze overslaat:
Rolfski schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:49:
En als je je zo nodig moet blindstaren op die nietszeggende "feiten": Jouw outfit (#25) staat iig lager op de ranglijst dan Devildogs (#23), BRTD (#2) en GOTR(#10) waaraan je refereert.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik zit sinds gisteren bij de 666th; het laggt wel iets ping - wise maar het is wel leuk om een groot aantal actieve members te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
jbkappirossi schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:25:

Voor mijn gevoel word ik net zo vaak geteamkilled door low BR ranks en pleeg ik net zovaak zelfmoord dan dat ik door de vijand gekilled word.
Ga lekker CoD of BF spelen als je K/D boejend vind.
In PS2 heb je een onbeperkt aantal respawns, dus het is totaal niet interresant hoeveel kills je maakt.
Op Miller hebben we zo'n egotripper genaamd Daddy (TR), gast heeft weetikhoeveel k/d in z'n mosquito en gaat vrijwel nooit dood...
Maar die kerel voegt minder toe aan z'n team dan iemand met 0.5 k/d die een basis aan het capturen is.

Deze bedoel ik: http://www.planetside-uni...r-5428010618035589553.php

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 17-03-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Bramster schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:54:
Wel mooi hoe je deze overslaat:

[...]

;)
Ik had het niet over gemiddelde BR rank, maar over K/D en dat is van onze outfit het hoogste.
unfor schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:07:
[...]

Ga lekker CoD of BF spelen als je K/D boejend vind.
In PS2 heb je een onbeperkt aantal respawns, dus het is totaal niet interresant hoeveel kills je maakt.
Op Miller hebben we zo'n egotripper genaamd Daddy (TR), gast heeft weetikhoeveel k/d in z'n mosquito en gaat vrijwel nooit dood...
Maar die kerel voegt minder toe aan z'n team dan iemand met 0.5 k/d die een basis aan het capturen is.

Deze bedoel ik: http://www.planetside-uni...r-5428010618035589553.php
ow, nu ben ik ook een egotripper?
wees maar niet bang hoor, ik ben ook redelijk goed als Heavy.

even m'n ego strelen.....team Awesome has done it again. Triple cap baby. 8)
BTW, Dit \/ was onder mijn platoon command \/ ;)
Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/5382/planetside2201303180536.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
jbkappirossi schreef op maandag 18 maart 2013 @ 06:38:
[...]

Ik had het niet over gemiddelde BR rank, maar over K/D en dat is van onze outfit het hoogste.

....

even m'n ego strelen.....team Awesome has done it again. Triple cap baby. 8)
BTW, Dit \/ was onder mijn platoon command \/ ;)
[afbeelding]
Kijk nog eens naar die link, de ranking is gebaseerd op avg Exp van de members
Maargoed, ook dat is afhankelijk van hoelang iemand al speelt. Volgende interessante kolom is Exp/Min
Jullie scoren 106.37, beter dan de Devil Dogs met 105.04... Maar als we dan even kijken naar BRTD (Roflski's outfit) die scoren 136.57 en GOON (mijn outfit) scoort 137,57

Maarja, wie ben ik he? ik heb maar een K/D ratio van 1 :'( ;)
maar gelukkig is er altijd wel een Goon medic in de buurt

ow, en wat betreft die triple cap, ik nodig jullie uit op Miller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
jbkappirossi schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:25:

Nouja laag, ik zweef tussen de 3.8 - 3.9. Wil nog niet zeggen dat ik het heel boeiend vind :) .

www.planetside-universe.com/character.php?stats=pica

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
zo... we hebben nog een mag whore. haha

Je hebt een hogere BR rank dan mij, maar dat is, omdat op Cobalt niet zo veel mensen waren als Miller. Ik heb ook vaak minuten rond gereden zonder iemand tegen te komen. Sins de Server Merge gaat het weer redelijk te keer en ik merk ook dat ik veel sneller level daardoor, omdat er meer te farmen is. lol

http://www.planetside-uni...r-5428013610457295505.php
En toch zeker 8k van de 10.6k heb ik met de magrider gekilled.

Ik moet wel zeggen dat het iets naar beneden is gegaan, maar gaat nu hopelijk weer de lucht in door de Merge.

[ Voor 5% gewijzigd door jbkappirossi op 18-03-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
jbkappirossi schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:05:

Je hebt een hogere BR rank dan mij, maar dat is, omdat op Cobalt niet zo veel mensen waren als Miller. Ik heb ook vaak minuten rond gereden zonder iemand tegen te komen. Sins de Server Merge gaat het weer redelijk te keer en ik merk ook dat ik veel sneller level daardoor, omdat er meer te farmen is. lol

Wel mooi dat je toegeeft dat je eigenlijk helemaal geen skills nodig hebt om een Supernova :') Magrider :') te besturen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo leuk weekend gehad,ik ben zeker niet de beste speler qua k/d denk ik dat ik overall toch maar suck maar het streefdoel is 1 :) en daar zit ik zeker onder ook omwille van friendly fire en omver gereden worden,
een paar lucky streaks gehad dit weekend bvb een outpost aan het cappen van een amp station
komt daar de een na de andere vijand binnen die ik allemaal sneaky omleg en blijken het allemaal extreme menace kills te zijn, 3 op een rij en dan nog een max die binnenwandelt, pakje c4 op zn rug en hoppa, toch wel fijn om op je eentje een outpost te cappen en een stuk of 6-7 man te overleven

door puur toeval na een crash van mn scythe waar ik net op tijd was uitgesprongen met mn light assault kom ik op stenen brug met beneden me een prowler, ff nr beneden c4 en hoppa 3000 XP :)
2 extreme menace kills + de prowler en dubbelxp weekend +50% van mn membership

heb wat geinvesteerd in station cash
na reactie hier van de AV turret en het filmpje van wrel hem toch ook maar aangeschaft en al een paar mooie streaks mee gehaald dit weekend, positionering is alles met die turret, als ze aan het tankzergen zijn en je staat ver weg in de hoogte op hun flank of in hun rear dan leg je zo een hele hoop vehicules plat zonder dat ze het doorhebben, cert jackpot en hun tankzerg valt toch veel sneller stil dus ook al is dit vrijwel solo play het draagt wel ferm bij aan de empire
mn beste streak was meer dan 10 tanks, kheb ze niet exact bijgehouden maar was toch een vrij leuk experimentje

ook een smg gehaald en vind ik echt leuk spelen op infiltrator, samen met prox mines, base binnenglippen en cause some mayhem and destruction

ook die phobos shotgun gehaald voor op me light assault, en hier ben ik nog niet helemaal over uit, heel leuk om van dicht 1shot op hoofd en je hebt een dooie vijand, 2shot op body maar dit is al riskier want als je 1 mist door dat ie dodget dan ben je de sjaak door de trage reload en tijd tussen shots, 5 bullet clips is ook niet heel vergevend dus hier draait het wel om accuracy close up, wel een leuk wapen voor in de biolabs en bases waar je vooral in gebouwen zit, dan maai je ze wel neer

ook nog lock on armor air rocket launcher gehaald, kwou gewoon iets hebben om pesky air weg te houden als het moest

met 2 vrienden ook nog een paar liberator runs gedaan en al bij al een heel leuk dubbel xp weekend gehad

ps: sorry voor punctuatie enzo mijn forum schrijfstijl is niet al te best

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
jbkappirossi schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:05:

Ik moet wel zeggen dat het iets naar beneden is gegaan, maar gaat nu hopelijk weer de lucht in door de Merge.
Ik wil mezelf echt niet als magwhore bestempelen, ik heb denk ik een kwart van mijn kills met de mag gemaakt, wat ik nou niet echt extreem overdreven vind.
Zit vaker als infanterie / scythe voor mijn gevoel ieg.

Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd steeds minder zin in dit spel heb, ik word vooral erg gefrustreerd doordat ik altijd overal outnumbered ben, altijd locks overal, in mijn scythe en in mijn tank. Een biolab aanvallen heeft ook niet zoveel zin (zeker niet met NC's OP MAXes).
Misschien moet ik een grotere outfit vinden waardoor ik een keer meer als 2 gasten backup heb.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
pica schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Ik wil mezelf echt niet als magwhore bestempelen, ik heb denk ik een kwart van mijn kills met de mag gemaakt, wat ik nou niet echt extreem overdreven vind.
Zit vaker als infanterie / scythe voor mijn gevoel ieg.

Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd steeds minder zin in dit spel heb, ik word vooral erg gefrustreerd doordat ik altijd overal outnumbered ben, altijd locks overal, in mijn scythe en in mijn tank. Een biolab aanvallen heeft ook niet zoveel zin (zeker niet met NC's OP MAXes).
Misschien moet ik een grotere outfit vinden waardoor ik een keer meer als 2 gasten backup heb.
Ik raak soms ook verveelt om constand maar op een plek raak te farmen. Het is gewoon te makkelijk om al die noobs lek te schieten met de Magrider. Als je meer uitdaging zoekt en niet outnumbered wilt zijn moet je s'avonds laat alleen gaan ghost cappen in een Biolab dan is het gewoon 'run en gun' tactic. Dan komt het echt op skill aan.

Laatste paar dagen is het op onze server echt lachen. We zitten TR en NC constand te dissen.
Zelfs terwijl wij VS de laagste pop hebben kunnen we min of meer doen wat en wanneer we willen
en het enigste wat ze doen, zoals ook vannacht is zeuren dat we hacken. lol
Een TR guy zei; serriously??? You OWND guys don't deserve to play, you guys are constandly hacken.
Ik vind het daarom ook het mooist als de TR en NC in verband ons proberen te neutralizeren op Indar, want het gaat er dan meestal hard aantoe.

Secret. Alle VS Outfits op Cobalt communiceren ook met elkaar doormiddel van de Command chat ( numlock 7) . Dus als outfit/platoon A in de problemen zit dan gaat er een bericht over de Outfit comms als de rest even kan komen helpen. Leuk is dat. Denken de TR dat ze ons bijna terug gevochten hebben en vervolgens dropt er nog ineens 100man in om die gedachte te breken binnen secondes. lol 8)

Het is echt triest sins de laatste warpgate rotatie, ik zou bijna zeggen geef TR maar weer de beste Indar Warpgate. NC zijn gewoon noobs met een gemiddelde van 40% over 30% Populatie over de VS en nog steeds beginnen ze niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Zijn er mensen hier die member zijn? Vroeg me af of ondertussen alle bonussen goed werken, want lees er wisselende verhalen over. Denk erover na om 6 maanden membership te nemen en lees dat je dan gelijk de 50% bonus zou moeten krijgen, kan iemand dit verifieren? Ook lees ik vaak dat mensen de maandelijkse 500 SC niet krijgen, iemand die dit kan bevestigen/tegenspreken? Thanks.

Edit: Hmmm zie dat ik bijna 70 uur al in het spel heb zitten volgens de stats, voor mijn gevoel ben ik nog steeds noob en heb ik nog 70 uur nodig om mezelf een ervaren speler te noemen. Vooral omdat ik voor mijn gevoel nog zoveel te unlocken heb...

[ Voor 24% gewijzigd door shenr op 19-03-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik ben member en ik krijg gewoon mijn bonussen voor xp en resources, en 500 sc per maand.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Ben sinds vanmiddag ook member, even voor 3 maanden genomen, als het bevalt gaan we gewoon verder. Zag wel al gelijk de 500 SC binnen komen, dus dat werkt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

ik ben sinds dezen maand een member en heb mijn 500c nog niet gehad alleen rest wel hoop dat het snel krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Motaro schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:30:
ik ben sinds dezen maand een member en heb mijn 500c nog niet gehad alleen rest wel hoop dat het snel krijg :)
Even een support ticket aanmaken, die 500 SC had gelijk op je balans moeten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Rolfski schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:34:
[...]

Even een support ticket aanmaken, die 500 SC had gelijk op je balans moeten verschijnen.
Zou ik zeker doen, want die kreeg ik gelijk bijgeschreven. Al het andere werkt ook, lekker xp farmen zo met die bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbkappirossi schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:10:
[...]

Laatste paar dagen is het op onze server echt lachen. We zitten TR en NC constand te dissen.
Zelfs terwijl wij VS de laagste pop hebben kunnen we min of meer doen wat en wanneer we willen
en het enigste wat ze doen, zoals ook vannacht is zeuren dat we hacken. lol
euh toch niet zo leuk als de TR en NC continu samenspannen om tegen de VS te vechten
zeker niet als we laagste pop hebben zoals vanavond, we verliezen zwaar territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Rolfski schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:34:
[...]

oke bedankt zal zo doen ben nu even update er op aan te gooien ivm nu new mobo heb asus maximus V gene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Bramster schreef op maandag 18 maart 2013 @ 07:17:
[...]
ow, en wat betreft die triple cap, ik nodig jullie uit op Miller
Been there done that, hoorde dat de deathwatch luitjes jullie tea party op miller hebben gecrahsed :+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Sinds de closed beta niet meer gespeeld, maar als ik dit topic zo lees, krijg ik er ook niet veel zin in zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
eL_Jay schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 02:16:
Sinds de closed beta niet meer gespeeld, maar als ik dit topic zo lees, krijg ik er ook niet veel zin in zeg :/
Hoezo niet? Er zijn een paar die misschien hun ego hier willen boosten, maar dat zegt niet veel over het spel zelf ;) Gewoon een squad of nog beter een platoon joinen en de orders volgen, soms loop je een beetje rond te cappen, maar uiteindelijk loop je tegen een vijandelijk squad/platoon aan en kan de lol beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 02:16:
dit topic zegt weinig over het spel imho

ik vind het echt een kanjer van een spel, het feit dat ze nog steeds grondige wijzigingen doorvoeren die de goeie kant uitgaan is een heel positief punt voor mij

het enige wat ik jammer vind zijn de hackers, kerels die onder de grond kunnen rondlopen je kunnen doodschieten zonder dat je ze ooit hebt gezien, die gewoon schilden kunnen passeren, of andere die er dood uitzien maar wel over de kaart zich verplaatsen en terminals hacken a gogo terwijl je ze niet nog eens dood kan schieten, kerels die gewoon rapper lopen dan tanks, autoaim, no recoil, ... en hier mag sony toch iets aan doen, ik heb op youtube een paar filmpjes gezien en het zijn te overduidelijke cheats waardoor ik niet begrijp dat dit niet zomaar kan opgevangen worden
ik heb het zelf al een paar keer gezien ingame maar nu ook niet dat ik het continu tegenkom

de gameplay vind ik gewoon zalig, meestal speel ik in een kleine squad 3-4 man en dan kan je als je wil nog steeds mee optrekken met platoons of gaan ghostcappen of ergens gaan defenden
als je niet mee optrekt met een platoon heb je vrij snel door als het wel mogelijk is om je objectief na te streven of als je onderbemand bent om iets te pullen en dan ga je gewoon ergens anders heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Kunnen jullie het speel wel smooth spelen met 60 fps dan?
Zodra ik maar in een battle komt gaat mn FPS richting de 20-30, echt niet speelbaar gewoon.
Het lijkt me juist een hartstikke vette game maar de FPS drops die verpesten het voor mij nogal.

Lijkt mij dat ik met mijn systeem toch een redelijke FPS zou moeten kunnen halen, BF3 lukt op ultra +- 60fps steady..

Intel i7-870
16GB Ram
Nvidia GTX 680 EXO 2GB
Asus P7P55 LX Moederbord

[ Voor 9% gewijzigd door clockw1ze op 21-03-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

clockw1ze schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:15:
Kunnen jullie het speel wel smooth spelen met 60 fps dan?
Zodra ik maar in een battle komt gaat mn FPS richting de 20-30, echt niet speelbaar gewoon.
Het lijkt me juist een hartstikke vette game maar de FPS drops die verpesten het voor mij nogal.

Lijkt mij dat ik met mijn systeem toch een redelijke FPS zou moeten kunnen halen, BF3 lukt op ultra +- 60fps steady..

Intel i7-870
16GB Ram
Nvidia GTX 680 EXO 2GB
Asus P7P55 LX Moederbord
Dat is de reden waarom ik deze game niet meer speel.
In de closed beta kon ik er nog mee leven dat de FPS niet optimaal was, maar zelfs na de release is hier geen verbetering in te vinden.
op rustige plekken zit ik zo rond de 120 FPS maar als het druk wordt kom ik zelfs tot aan de 30 FPS en dat is onspeelbaar voor games als je altijd 60 frames gewent bent.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Dat is de reden waarom ik deze game niet meer speel.
In de closed beta kon ik er nog mee leven dat de FPS niet optimaal was, maar zelfs na de release is hier geen verbetering in te vinden.
op rustige plekken zit ik zo rond de 120 FPS maar als het druk wordt kom ik zelfs tot aan de 30 FPS en dat is onspeelbaar voor games als je altijd 60 frames gewent bent.
Zelfde reden voor mij. Heb een x6 1055T en HD5850. Kan de meeste recente games nog prima op 1680x1050 draaien. PS2 draait 40FPS op rustige plekken met een resolutie van < 1280x720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Oke, mooi laten liggen dus. Had al diverse .ini fixes uitgeprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Hebben jullie het al sinds de laatste updates geprobeerd? Want dat zou voor sommigen de fps moeten verbeteren. Ik heb een i5 3350P + 6870 OC +8GB en draait op 1920x1080 met alleen shadows op medium (of low weet t niet zeker) soepel (45+ fps) met alleen drops als het echt heel druk wordt. Speel altijd in een platoon, dus komen vaak grote gevechten voorbij en eigenlijk zelden merkbaar last. Zoals ik al zei, alleen als je echt met meerdere platoons op een kleine oppervlak staat wil de fps wel eens 30 worden. Met de Q6600 en zelfe videokaart en geheugen zat ik continu rond de 30 met veel drops op medium en lagere resolutie. Spel is echt een CPU vreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

heb zelf

I5 2500k 3.3 @ 4.7ghz
HD6950 1Gb @ 910/1360
8gb ram 1600 mhz 9-9-9-24-1T
asus Maximus V gene
256Gb SSD sata 600

speel op 1920x1200 en alles op high/max en fag shadow aan en alleen physx uit en als niks aan de hand is alleen veel man rond aan lopen zit ik op 60fps en in gevecht om crown zit op 35/40+ Fps zelde tot nooit onder 30fps

[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 21-03-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

shenr schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:12:
Hebben jullie het al sinds de laatste updates geprobeerd? Want dat zou voor sommigen de fps moeten verbeteren. Ik heb een i5 3350P + 6870 OC +8GB en draait op 1920x1080 met alleen shadows op medium (of low weet t niet zeker) soepel (45+ fps) met alleen drops als het echt heel druk wordt. Speel altijd in een platoon, dus komen vaak grote gevechten voorbij en eigenlijk zelden merkbaar last. Zoals ik al zei, alleen als je echt met meerdere platoons op een kleine oppervlak staat wil de fps wel eens 30 worden. Met de Q6600 en zelfe videokaart en geheugen zat ik continu rond de 30 met veel drops op medium en lagere resolutie. Spel is echt een CPU vreter.
jou bericht zegt voldoende voor mij ;)
45+ FPS met een redelijke setup die jij hebt is het nog steeds niet beter.
onder de 60 FPS is gewoon niet speelbaar, vooral op grote afstanden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
GTX 580 SLI, i5 3570k, 16gb ram, in de warpgate krijg ik ongeveer 60 FPS, en in grote gevechten vaak 30 FPS. Dit is op ultra settings, maar het verlagen van de settings naar high maakt qua FPS totaal niks uit, als ik hem naar medium of low zet is het verschil misschien 1 á 2 FPS.

Het is ook heel moeilijk om een PC aan te raden voor deze game, ik lees vaak dat mensen op dezelfde settings, maar wel met een mindere PC betere frames halen dan ik. De game is nog steeds gigantich slecht geoptimalizeerd.

GU 5 is wel vandaag uitgekomen met account wide unlocks. Deze vrijdag komen de nieuwe rocket launchers. (het zal wel weer uitgesteld worden) Hier een video waar Higby ze laat zien: http://www.twitch.tv/las0m/c/2050655 Vanaf 16:55 laat hij ook nog een sneak peak zien van de nieuwe buggy :)

En informatie over de extra toegevoegde roadmap features: http://forums.station.son...updates-post-gu04.106846/

[ Voor 11% gewijzigd door bjorntju op 21-03-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Die nieuwe buggy ziet er erg strak uit!, hopelijk word hij niet gedomineerd door tanks.

Ik draai op HD 7950's in Crossfire trouwens ~60-70 fps op Ultra. In zware gevechten ~40-50. Lager dan 40 ga ik absoluut niet.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Xaph schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:13:
Die nieuwe buggy ziet er erg strak uit!, hopelijk word hij niet gedomineerd door tanks.

Ik draai op HD 7950's in Crossfire trouwens ~60-70 fps op Ultra. In zware gevechten ~40-50. Lager dan 40 ga ik absoluut niet.
Wat is je CPU?

Schijnbaar ondersteund de game ook geen multithreading, waardoor de game maar een core van je CPU gebruikt. Ik weet het niet zeker, maar ik had ergens gelezen dat dit komt omdat de game op DX 9 draait, en die ondersteund schijnbaar geen multithreading. Het lijkt mij een gigantisch stomme keuze om hem op DX 9 te laten draaien als het echt zo is. Geen één videokaart die alleen DX 9 ondersteund kan de game soepel draaien volgensmij. Ook bij de minimum specs wordt een DX 10 kaart aangegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 21-03-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Gisteren op Miller 252spec ops outfit gejoined. Iemand bekend met ze? Gisteren lekker met ze gespeeld in ieder geval. De focus ligt op amerish. Beter dan die muffe sneeuwmap maar speel liever op indar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

hoi

weet iemand hoe ik kan in loggen op http://forums.station.sony.com/ps2/index.php als ik in wil loggen dan zegt hij Wrong username or password ook al is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
ga eens naar www.planetside2.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Rudolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:16:
Gisteren op Miller 252spec ops outfit gejoined. Iemand bekend met ze? Gisteren lekker met ze gespeeld in ieder geval. De focus ligt op amerish. Beter dan die muffe sneeuwmap maar speel liever op indar.
Ik word relatief vaak gekilled door die gasten, zitten goede spelers tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

daar kan ik er op maar die site wil ik niet op .com is veel drukker dan op EU site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Laatst online: 03-09 23:24
Motaro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 04:14:
[...]

daar kan ik er op maar die site wil ik niet op .com is veel drukker dan op EU site
Voor zover ik weet zijn de servers hetzelfde.
Als je op de .eu site geregistreerd bent speel je dus ook samen met de mensen die van de .com site komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

ik kan op EU forum komen maar op .com niet als ik new account aan wil maken dan krijg ik dit op .com site

You appear to be registering from a ProSieben Sat. 1 Games territory. Please click here to register for a ProSieben Sat. 1 Games account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Motaro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:52:
ik kan op EU forum komen maar op .com niet als ik new account aan wil maken dan krijg ik dit op .com site

You appear to be registering from a ProSieben Sat. 1 Games territory. Please click here to register for a ProSieben Sat. 1 Games account
Dan doe je toch gewoon wat daar staat? Ik weet niet hoe je erbij komt dat de .com site ''drukker'' is dan de .EU site. Het enige verschil is dat je een prosieben account hebt, je kan op precies dezelfde servers spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntju op 23-03-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph

Xaph

i5-3750K @ 4.2Ghz

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Van het weekend was het weer lachen met TR in mijn outfit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph

Xaph

Speelt iemand hier ook op Ceres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb een tijdje niet gespeeld en wil toch weer wat beginnen. En ik zie tot mijn vreugde dat er 2 SMG's zijn, nou heb ik die al getest in de VR shooting range, maar dat zijn targets die stil staan en niet echt een goede representatie van de werkelijkheid. Ik wil de SMG voornamelijk gebruiken op een infiltrator, waar ik nu de auto sniper (met 20 kogels) voor gebruik. Ik speel VS.

Maar nu rest de vraag welke van de 2 speelt het handigst als een hackende, stealthy in your face infiltrator? Ik neig het meeste naar die met 50 kogels gezien je daar makkelijker meerdere targets mee uitschakeld zonder een reload. Maar die met 25(35 met ext mags) killt stuff een stuk sneller. Maar die van 50 heeft dan weer een advanced laser sight. Iemand een suggestie?

En hoe zit het met die 3de pistol voor de VS? die 2de vind ik beter dan de standaard door meer dmg, maar hij haalt het nog niet bij die 2de van de NC. Maar hoe zit het dus met de derde? :)

Oh en die nieuwe rocket launcher voor de VS, nerdgasm. Misschien toch maar tijd spenderen aan de Heavy Assault :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:14:
Ik heb een tijdje niet gespeeld en wil toch weer wat beginnen. En ik zie tot mijn vreugde dat er 2 SMG's zijn, nou heb ik die al getest in de VR shooting range, maar dat zijn targets die stil staan en niet echt een goede representatie van de werkelijkheid. Ik wil de SMG voornamelijk gebruiken op een infiltrator, waar ik nu de auto sniper (met 20 kogels) voor gebruik. Ik speel VS.

Maar nu rest de vraag welke van de 2 speelt het handigst als een hackende, stealthy in your face infiltrator? Ik neig het meeste naar die met 50 kogels gezien je daar makkelijker meerdere targets mee uitschakeld zonder een reload. Maar die met 25(35 met ext mags) killt stuff een stuk sneller. Maar die van 50 heeft dan weer een advanced laser sight. Iemand een suggestie?
ik speel VS en de sirius smg speelt heel aardig op een infiltrerende infiltrator, ik kan de vergelijk niet maken want de andere heb ik niet, laser sights zorgen ervoor dat je gewoon continu kan hipfiren close range wat ook is wat je eigenlijk wilt want je moet je surprise zoveel mogelijk benutten en een fractie van een seconde maakt veel uit als je cloaked de hoek omgaat en plots iemand passeert, de grotere clip is ook iets vergevingsgezinder want soms is close range heel hectisch met spastische ontwijktechnieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Gisterenavond echt een geniaal moment gehad met mijn outfit TRID op Cobalt. We waren met 3 platoons van ons outfit bezig op Indar en op een gegeven moment verliezen we de crown. Ik denk dat wij (VS op cobalt) normaal gesproken 90% van de tijd de crown in bezit hebben, maar nu al 4 dagen achterelkaar begreep ik. Normaal gesproken mijdt een georganiseerd platoon de crown, maar we wilden even een statement maken. Echt enkele minuten na verliezen van de crown besloten we om met de hele outfit een galaxy drop te doen en de crown terug te nemen. Hier een filmpje (gemaakt door iemand anders uit outfit):
YouTube: Trident and the Crown
De crown was in luttele minuten weer van ons, waar de rest al 4 dagen vocht om de crown te krijgen ;) De mensen op crown wisten niet wat hun overkwam, ook de Vanus niet.

Een half uur later probeerden ze weer de crown af te pakken en deze keer herhaalden we de procedure, de base was alweer secured voordat we ook maar de helft van de balk kwijt waren. Ik gok dat de andere factions dit nu ook gaan proberen, maar het was geniaal vond ik.

[ Voor 10% gewijzigd door shenr op 25-03-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
ye-roon schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:14:

Als infiltrator neem de SMG die het snelste killt, voor andere klassen neem de SMG die het meeste killt (de meer kogels versie dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The crown belongs to the trident !!!

heb ik zien gebeuren, was wel grappig
toch wel snelste crown cap ooit denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:22:
[...]

The crown belongs to the trident !!!

heb ik zien gebeuren, was wel grappig
toch wel snelste crown cap ooit denk ik
Die overname was op zich niets mis mee maar de verdediging zag er behoorlijk zwak en ongeorganiseerd uit. Weinig NC te bekennen, jullie konden zomaar die vehicle terminals overnemen en ze vastpinnen in de spawn room. Een georganiseerde ScatterMax uitbraak had de verdediging makkelijk kunnen redden maar die was nergens te bekennen.
Op Miller prime time ga je dit negen van de tien keer niet redden.

Tip: Als je schuin vliegt met je Galaxy gaat ie aanzienlijk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassjur
  • Laatst online: 07-07 11:03
Even een kleine Hijack, mijn computer (i7 940 @ 3.5Ghz, GTX570 2.5GB, 4GB RAM) heeft veel problemen om dit spel te draaien, een tijdje geleden toen mijn pc nog in de kast zat had het geen problemen maar nu heb ik hem in een soort van testbenchopstelling en krijg ik geen hogere FPS dan 31 na een halfuur spelen, en gemiddeld dan 25. Met de temperaturen is niks mis, die blijft rond de 55C (CPU) hangen. Handig om te weten is ook dat op mijn moederbord (Asus P6T) de CPU-fan in Q-fan/Smart-fan op Turbo mode staat. Dit is echter totaal niet luid als ik PS2 speel. Oh en mijn resolutie is 1920x1080.
Dit probleem heb ik niet met Simcity en BF3, tegenovergesteld zelfs door de OC. Als dit een groter probleem is dan het lijkt dan zal ik een topic aanmaken maar voor nu leek me hier wel handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Bassjur op 26-03-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Zijn er meer mensen die niet on-line komen? Ook www.planetside2.eu doet het bij mij niet :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
Dit weekend Double XP & Station Cash! (van vrijdag ochtend tot maandag ochtend)
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.