zo leuk weekend gehad,ik ben zeker niet de beste speler qua k/d denk ik dat ik overall toch maar suck maar het streefdoel is 1

en daar zit ik zeker onder ook omwille van friendly fire en omver gereden worden,
een paar lucky streaks gehad dit weekend bvb een outpost aan het cappen van een amp station
komt daar de een na de andere vijand binnen die ik allemaal sneaky omleg en blijken het allemaal extreme menace kills te zijn, 3 op een rij en dan nog een max die binnenwandelt, pakje c4 op zn rug en hoppa, toch wel fijn om op je eentje een outpost te cappen en een stuk of 6-7 man te overleven
door puur toeval na een crash van mn scythe waar ik net op tijd was uitgesprongen met mn light assault kom ik op stenen brug met beneden me een prowler, ff nr beneden c4 en hoppa 3000 XP

2 extreme menace kills + de prowler en dubbelxp weekend +50% van mn membership
heb wat geinvesteerd in station cash
na reactie hier van de AV turret en het filmpje van wrel hem toch ook maar aangeschaft en al een paar mooie streaks mee gehaald dit weekend, positionering is alles met die turret, als ze aan het tankzergen zijn en je staat ver weg in de hoogte op hun flank of in hun rear dan leg je zo een hele hoop vehicules plat zonder dat ze het doorhebben, cert jackpot en hun tankzerg valt toch veel sneller stil dus ook al is dit vrijwel solo play het draagt wel ferm bij aan de empire
mn beste streak was meer dan 10 tanks, kheb ze niet exact bijgehouden maar was toch een vrij leuk experimentje
ook een smg gehaald en vind ik echt leuk spelen op infiltrator, samen met prox mines, base binnenglippen en cause some mayhem and destruction
ook die phobos shotgun gehaald voor op me light assault, en hier ben ik nog niet helemaal over uit, heel leuk om van dicht 1shot op hoofd en je hebt een dooie vijand, 2shot op body maar dit is al riskier want als je 1 mist door dat ie dodget dan ben je de sjaak door de trage reload en tijd tussen shots, 5 bullet clips is ook niet heel vergevend dus hier draait het wel om accuracy close up, wel een leuk wapen voor in de biolabs en bases waar je vooral in gebouwen zit, dan maai je ze wel neer
ook nog lock on armor air rocket launcher gehaald, kwou gewoon iets hebben om pesky air weg te houden als het moest
met 2 vrienden ook nog een paar liberator runs gedaan en al bij al een heel leuk dubbel xp weekend gehad
ps: sorry voor punctuatie enzo mijn forum schrijfstijl is niet al te best
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 18-03-2013 11:31
]