http://www.planetside2.com/roadmap
Ze hebben het 6 maanden plan uitgebracht. Je kan stemmen op dingen die je graag toegevoegd ziet worden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 31% gewijzigd door unfor op 25-01-2013 23:47 ]
Bespaar je het geldBeakzz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:50:
Als Planetside Vet kon ik het toch niet laten Planetside 2 even te proberen , maar dat werd natuurlijk een diashow op mijn gare systeem
Heb een AMD II X2 550 met 4 GB en een HD5700 dus het was ook wel voorspelbaar. Morgen maar eens kijken of ik nog iets kan upgraden , maarja zit toch met het AM3 slot dus verder dan de X4 640 zal ik niet komen.
Als hier nog mensen een upgradetip hebben onder de € 200,- dan hoor ik het graagEn anders ga ik de volgende herfst wel weer kijken voor een nieuw systeempje aangezien ik in de zomermaanden toch bijna niet speel.
[ Voor 29% gewijzigd door dannzyx op 28-01-2013 17:27 ]
hier van hetzelfde;dannzyx schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:26:
Raar dat dat ie maar 25% cpu en 40% gpu gebruikt, zou toch denken dat ie er dan weer wat meer FPS uit kan pompen,
[ Voor 49% gewijzigd door Rolfski op 29-01-2013 06:04 ]
Niet helemaal waar. Deze waanzinnige Light Assault run (op Miller server) laat zien hoe je met knifen ammo kan besparen.himlims_ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:40:
muhahah madnesszo jammer dat knifen geen zin heeft in dit spel
Ik haal eigenlijk constant 60fps met alles op high/max (specs).unfor schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:46:
Leuk allemaal, maar zo lang iedereen 25-30 FPS heeft op high-end rigs is de lol er gauw af
Het is deprimerend om te zien hoe de CPU voor 30% word gebruikt, en GPU voor 40-50%..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nog steeds vind ik knife compleet nutteloos;Rolfski schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:55:
[...]
Niet helemaal waar. Deze waanzinnige Light Assault run (op Miller server) laat zien hoe je met knifen ammo kan besparen.
[video]
Dan denk ik dat je nog niet in echt dikke battles hebt gespeeld.OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:40:
Speel deze game nu een tijdje en begin het allemaal steeds leuker te vinden. In 't begin was het vooral zoeken hoe alles werkte en won ik vrijwel geen gevecht, nu gaat dat stukken beter, mede dankzij de upgrades.
Speel het voornamelijk tegelijk met een paar vrienden met Skype aan.
* OkkE is TR Medic
[...]
Ik haal eigenlijk constant 60fps met alles op high/max (specs).
Klopt, zakt naar 30-40 bij grotere battles, en dan nogsteeds niet vol de PC benutten....unfor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:40:
[...]
Dan denk ik dat je nog niet in echt dikke battles hebt gespeeld.
Iedereen die ik vraag in zo'n battle heeft dezelfde lage FPS.
Normaal heb ik ook constant 70-100 FPS..
Ik zal er eens wat meer op letten tijdens de grote battles dan.unfor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:40:
[...]
Dan denk ik dat je nog niet in echt dikke battles hebt gespeeld.
Iedereen die ik vraag in zo'n battle heeft dezelfde lage FPS.
Normaal heb ik ook constant 70-100 FPS..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik zat er al op te wachten...Game Update 02 has been slightly delayed to do some additional tweaking and testing. We are tentatively planning for release later this week and will update specifics when we can. Thanks for your patience! It'll be worth the wait.
[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 29-01-2013 22:45 ]
De game wordt er iig niet slechter op met die roadmap voor de komende 6 maanden. Membership kan handig zijn als je op een drukke server als Miller speelt.Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Niet te min Zeer leuk gehad vanmiddag zit er over na te denken om 6 maanden membership te nemen...
Doen of niet doen?
is heel persoonlijk, zelf speel ik meestal in de late avond; minder druk op server, en dus geen wachttijden (iets wat je met membership kunt omzeilen). Daarlangs krijg je wat extra xp/certs en 'korting' op sommige items (of je mag ze eerder kopen dan de niet members)Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Niet te min Zeer leuk gehad vanmiddag zit er over na te denken om 6 maanden membership te nemen...
Doen of niet doen?
himlims_ schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:14:
[...]
is heel persoonlijk, zelf speel ik meestal in de late avond; minder druk op server, en dus geen wachttijden (iets wat je met membership kunt omzeilen). Daarlangs krijg je wat extra xp/certs en 'korting' op sommige items (of je mag ze eerder kopen dan de niet members)
Al met al vind ik de voordelen niet opwegen tegen de kosten. De maandelijkse last en de prijs van in-game items is vrij fors. En zolang sony (online entertainment) geen actie onderneemt tegen hackers/cheaters/abusers weiger ik het om hiervoor maandelijks te betalen.
Zoals gezegd; is persoonlijk, als jij denkt dat het voor jou interresant is.... neem dan een kwartaal ofzo om te kijken of het rendabel is.
Hartelijk bedankt voor de reactie's. ik ga denk ik een maandje kopen kijken of het me bevalt, Ik szelf speel op Woodman overdag vrij bevolkt avonds wat minder maaar daar heb ik connory voorRolfski schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:43:
[...]
De game wordt er iig niet slechter op met die roadmap voor de komende 6 maanden. Membership kan handig zijn als je op een drukke server als Miller speelt.
Server ping tijden zijn in deze game wat minder een issue dan drukte op een server dus als je altijd mega battles wilt hebben dan zou ik inderdaad een US West coast (Connery) karakter, voor hele vroege ochtend, en East coast (Mattherson of Waterson) karakter, voor late nacht, erbij maken.Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:56:
Hartelijk bedankt voor de reactie's. ik ga denk ik een maandje kopen kijken of het me bevalt, Ik szelf speel op Woodman overdag vrij bevolkt avonds wat minder maaar daar heb ik connory voor
[ Voor 32% gewijzigd door bjorntju op 02-02-2013 15:21 ]
Zeg dat wel.. Ik heb vooral last van stotteren. Ze zijn er mee bezig gelukkig.bjorntju schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:54:
Lekker, performance is bij mij alleen maar slechter geworden
Same here, elke keer drops van 50-60fps naar <20fps wat een vrij klote beeld geeft.Odessa schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:10:
[...]
Zeg dat wel.. Ik heb vooral last van stotteren. Ze zijn er mee bezig gelukkig.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nope, vaak over gepraat maar een toegewijde test server er nog niet. Je hebt minimaal honderden test spelers nodig om fatsoenlijke stresstests daar op te doen.Jegorex schreef op maandag 04 februari 2013 @ 04:50:
Hebben ze geen beta server ofzo waar ze de nieuwe patches uittesten?
Tanks die geen damage doen lijkt me een van de dingen die je bij de eerste keer testen niet over het hoofd kunt zien.
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
Niet vergeten dat het SOE is, er moet altijd wat misgaan.HawVer schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:53:
Een fatsoenlijk testtraject is een stukje professionalisering dat de ontwikkelstudio hard nodig heeft.
Verwijderd
Er omheen rijden/vliegen lopenVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:22:
iemand tips over hoe je The Crown inpakt op Indar?
De Crown veroveren kost gewoon teveel tijd en moeite, je kan je troepen beter ergens anders inzetten.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:22:
iemand tips over hoe je The Crown inpakt op Indar?
Verwijderd
klinkt al te ingewikkeld om even te regelen ook, zal ik indd maar laten links liggenRolfski schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:48:
[...]
De Crown veroveren kost gewoon teveel tijd en moeite, je kan je troepen beter ergens anders inzetten.
Maar als je het per se en redelijk snel wilt doen wilt doen dan heb je minimaal 2 squads en wat coördinatie wel nodig:Kans op succes (voor de laatste patch): 50% of 60% als er al twee andere partijen aan het vechten zijn en jij komt als derde binnenvallen.
- Wave 1: 3+ zelfmoord Galaxies met alleen piloot om AA af te leiden
- Wave 2: 3+ Liberators met bemande Zepher guns en 3+ Mossie/Scythe/Reaver om turrets uit te schakelen en luchtoverwicht te bereiken.
- Wave 3: Instant action/Galaxy hot drop met minimaal 1 squad Maxes, engies, medics en 1 Infiltrator (om terminal te hacken en Sunderer te spawnen) voor de werkelijke verovering. Dooie piloten respawnen op de squad beacons of Sunderer ter plaatse.
Succespercentages zullen lager zijn na de laatste patch. Waarschijnlijk heb je nu nog een extra squad nodig.
Zergen kan je nauwelijks een tactiek noemen.chiIIed schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:39:
Net zolang zergen totdat je hem hebt schijnt de standaard tactiek te zijn. Althans op miller als NC.
Ik zit bij wasp en als de Zehtuka die hier post dezelfde is dan zit die ook bij wasp.dr34m3dd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:52:
Zitten hier mensen die in wasp zit?
Verwijderd
Denk het niet.dr34m3dd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:52:
Zitten hier mensen die in wasp zit?
Je ini files wissen schijnt te helpen. Ik speel op 3 jaar oude hardware, high settings (behalve schaduw), en hij loopt als een zonnetje: 40fps bij hele drukke gevechten vind ik heel acceptabel.HawVer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:17:
Ik kap met het spel, elke keer weer lag en shit. Pomp ik iemand vol, geen enkele hit, granaat loop ik weg, 5 seconden later ben ik ineens dood. Zal wel een combinatie zijn van mijn pc en de game die niet lekker is.
[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 09-02-2013 20:30 ]
Hoe krijg jij voor elkaar om daarme 40fps in hele drukke gevechten te krijgen met mijn pctje red ik nauwelijks de 30.Rolfski schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Je ini files wissen schijnt te helpen. Ik speel op 3 jaar oude hardware, high settings (behalve schaduw), en hij loopt als een zonnetje: 40fps bij hele drukke gevechten vind ik heel acceptabel.
Verwijderd
Knap, ik zit hier zelf rond de 30 met dezelfde instellingen op:Rolfski schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Je ini files wissen schijnt te helpen. Ik speel op 3 jaar oude hardware, high settings (behalve schaduw), en hij loopt als een zonnetje: 40fps bij hele drukke gevechten vind ik heel acceptabel.
Allereerst blijkt dat mijn 5970 dual GPU kaart nog heel goed mee kan in de nieuwste 3Dmark test, hij scoort hoger bijv dan de meeste radeon kaarten van een generatie later. Verder heb ik verschillende keren gehoord van spelers dat ze betere fps halen met hun instellingen op hoog of zelfs ultra (verborgen instelling).dr34m3dd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:49:
[...]
Hoe krijg jij voor elkaar om daarme 40fps in hele drukke gevechten te krijgen met mijn pctje red ik nauwelijks de 30.
Intel i5 3470
radeon 6870
8gb ram
imho verschild het van dag tot dag; brengen namelijk dagelijks nieuwe fixes en patches uit, om proleem van gister te patchen, wat bij een nieuwe feature weer stuk gaat etc.dr34m3dd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:13:
Rolfski ik heb van alles al geprobeert, op ultra haal ik lagere fps dan op low med en high.
de fps op low med en high zijn allemaal hetzelfde. maak niet uit wat ik verander de fps blijft hetzelfde.
Verwijderd
Heb je de tutorials al gelezen?Booth schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:57:
Wat een vreemd spel. Begin net, zie ik iedereen in en rond mijn basis stil staan. Dacht direct dat het aan mijn verbinding lag en dat ik er zo uit werd geknikkerd. Niet dus, lopen heel veel mensen te idlen. Maar toen liet ik een autootje respawnen en ging ik naar een ander kamp. Word ik herhaaldelijk geteamkilled!
Spawn in ergens vlakbij enemy territory, zie ik eindelijk vijanden en verlies ik mijn eerste vuurgevecht, kan ik niet meer respawnen. Moet 14 minuten wachten. Overal op proberen te klikken, kan nergens respawnen. Moet ik echt een kwartier wachten??
De eerste 2/3 wel. Zal de rest eens bekijken.
[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 16-02-2013 18:18 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Is gewoon een setting voor, scoped sensitivity.Hu9o schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:43:
Weet iemand hoe ik de mouse sensitivity onveranderd kan krijgen als ik inzoom?
Nu gaat hij terug naar 50% ofzo wat bijzonder vervelend is.
nou ook als staat bij mij de mouse sens hoger dan de normale mouse sens. toch is het bij scoped zon' 50% lager?unfor schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:45:
[...]
Is gewoon een setting voor, scoped sensitivity.
Scopes verschillen per wapen, de ene is super gevoelig en de andere juist niet, waardoor het getalletje in je config niet heel veel zegt. De allerbeste muis ervaring creëer je zelf door de values wat hoger of lager te zetten en het simpel weg in de game te proberen. Als je muis het ondersteund zou je verschillende profielen kunnen maken. Zo heb ik een aparte config voor Air, ground magrider en 2 verschillende voor infantry. Tip, zet muis acceleration uit (zowel in de windows instelling als in de muis driver), tenzij je dat juist prettig vindHu9o schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:11:
[...]
nou ook als staat bij mij de mouse sens hoger dan de normale mouse sens. toch is het bij scoped zon' 50% lager?
ScopedMouseSensitivity=0.600000
MouseSensitivity=0.300000
hoe fix ik dit?
[ Voor 10% gewijzigd door Monsta op 18-02-2013 12:49 ]
zet je HUD maar eens uitMonsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:40:
Probeer is eens voor gein in 'Fullscreen Windowed' te spelen. Ik speel met een nieuwe comp, (i5 3570 + GTX680 + Intel SSD) waarmee ik een vrij stabiele 50/65 fps behaal in grote battles, maar als ik Full screen windowed mode speel krijg ik wonderbaarlijk een fps boost van tot wel 80/110 fps.
Hier een handige link voor het fine tunen van je UserOptions:
http://forums.station.son...ually-do-something.59528/
Als dat waar is dan heb ik m'n laatste potje PS2 gespeeld....Monsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Scopes verschillen per wapen, de ene is super gevoelig en de andere juist niet, waardoor het getalletje in je config niet heel veel zegt. De allerbeste muis ervaring creëer je zelf door de values wat hoger of lager te zetten en het simpel weg in de game te proberen. Als je muis het ondersteund zou je verschillende profielen kunnen maken. Zo heb ik een aparte config voor Air, ground magrider en 2 verschillende voor infantry. Tip, zet muis acceleration uit (zowel in de windows instelling als in de muis driver), tenzij je dat juist prettig vind
Ik zal het eens proberenMonsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:40:
Probeer is eens voor gein in 'Fullscreen Windowed' te spelen. Ik speel met een nieuwe comp, (i5 3570 + GTX680 + Intel SSD) waarmee ik een vrij stabiele 50/65 fps behaal in grote battles, maar als ik Full screen windowed mode speel krijg ik wonderbaarlijk een fps boost van tot wel 80/110 fps.
Hier een handige link voor het fine tunen van je UserOptions:
http://forums.station.son...ually-do-something.59528/
Heb dit geprobeert gisteren en 1 uur later was ik gebanned dus beter maar niet gebruiken.Rolfski schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:53:
Op Miller en Connery testen ze momenteel de verbeterde rendering afstanden, leuk voor snipers :-)
Deze tips kunnen je wellicht helpen als je performance issues hebt (heb ze niet getest):
[video]
dit is allemaal toegestaan, dus daarom ben je niet verbannen.goosche schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:51:
[...]
Heb dit geprobeert gisteren en 1 uur later was ik gebanned dus beter maar niet gebruiken.
Ah, jammer dat ik er niet bij wasRolfski schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:46:
Friday Night Ops: Vechten tegen Consortium terwijl de devs meekijken.
[video]
Waanzinnige battles, jammer dat het zo kort duurde.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 23-02-2013 15:45 ]
'Dan heb je zelf iets fout gedaan. Ik gebruik die tweaks nu +-2maanden en ben ik verbannen nee?goosche schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:24:
als er staat you are banned!!! wat betekent dat? banned dus die niet gebruiken!!!!
En? Dat je bent gebanned is iedereen wel duidelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2013 21:08 ]
Wat heeft customer support je vertelt?goosche schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:25:
[mbr]Niet nodig om op de man te spelen.[/]
[afbeelding]
Waarschijnlijk de zelfde als in dit topic.Brutal1ty schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:46:
Las op YT zojuist dat er ook iemand anders door die config gebanned zou zijn. Slaat nergens op als dat echt zo zou zijn. Ik ga het nu ook proberen. Als ik ook gebanned word laat ik het hier dadelijk even weten!
Ik ben na een goed uur gamen niet gebanned. De .ini tweaks zijn dan ook niets bijzonders qua FPS verschil of iets dergelijks.unfor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:56:
[...]
Waarschijnlijk de zelfde als in dit topic.
Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat er niemand gebanned is voor ini tweaks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq