[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EjkA5NT.png

http://www.planetside2.com/roadmap

Ze hebben het 6 maanden plan uitgebracht. Je kan stemmen op dingen die je graag toegevoegd ziet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Leuk allemaal, maar zo lang iedereen 25-30 FPS heeft op high-end rigs is de lol er gauw af :/
Het is deprimerend om te zien hoe de CPU voor 30% word gebruikt, en GPU voor 40-50%..

[ Voor 31% gewijzigd door unfor op 25-01-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Gelukkig komt er 30 januari een nieuwe patch uit die de performance gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Als Planetside Vet kon ik het toch niet laten Planetside 2 even te proberen , maar dat werd natuurlijk een diashow op mijn gare systeem :/

Heb een AMD II X2 550 met 4 GB en een HD5700 dus het was ook wel voorspelbaar. Morgen maar eens kijken of ik nog iets kan upgraden , maarja zit toch met het AM3 slot dus verder dan de X4 640 zal ik niet komen.

Als hier nog mensen een upgradetip hebben onder de € 200,- dan hoor ik het graag ;) En anders ga ik de volgende herfst wel weer kijken voor een nieuw systeempje aangezien ik in de zomermaanden toch bijna niet speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Beakzz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:50:
Als Planetside Vet kon ik het toch niet laten Planetside 2 even te proberen , maar dat werd natuurlijk een diashow op mijn gare systeem :/

Heb een AMD II X2 550 met 4 GB en een HD5700 dus het was ook wel voorspelbaar. Morgen maar eens kijken of ik nog iets kan upgraden , maarja zit toch met het AM3 slot dus verder dan de X4 640 zal ik niet komen.

Als hier nog mensen een upgradetip hebben onder de € 200,- dan hoor ik het graag ;) En anders ga ik de volgende herfst wel weer kijken voor een nieuw systeempje aangezien ik in de zomermaanden toch bijna niet speel.
Bespaar je het geld ;)

De patch van de 30e (overmorgen) moet vooral medium end pc's (de jouwe) helpen met performance. Als dat niet helpt kan je niet voor 200 euro overstappen op Intel + Nvidia (daar draait het spel by far het beste op) dus ik zou het geld opsparen voor je upgrade in het najaar! :D

Als Planetside 2 dan nog goed loopt zal het spel ook een stuk verder ontwikkelt zijn en kan je fijn met je nieuwe systeem aan de slag!

Of je hebt mazzel en het is over een paar dagen al beter te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Raar dat dat ie maar 25% cpu en 40% gpu gebruikt, zou toch denken dat ie er dan weer wat meer FPS uit kan pompen, met 2x 7970 en 3570k (geen overclock) ook iets van 50 fps... veel gegoogled en toen:

Nieuw game profiel aangemaakt in CCC;
- AI Filtering: performance
- Crossfire: ASR Friendly

Nu standaard 90 FPS op high (full HD)

[ Voor 29% gewijzigd door dannzyx op 28-01-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dannzyx schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:26:
Raar dat dat ie maar 25% cpu en 40% gpu gebruikt, zou toch denken dat ie er dan weer wat meer FPS uit kan pompen,
hier van hetzelfde;
gpu ~70-80%
cpu ~50%
ram ~80%

alles op high gezet, en met 60fps steady speelbaar

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Het was weer een melige Monday Madness avond 8)7
Alt karakters aanmaken en dan elkaar overhoop schieten:

En wat spontane grove, smakeloze humor moet kunnen op zijn tijd:
http://www.youtube.com/watch?v=7C_MMiTtPFs

[ Voor 49% gewijzigd door Rolfski op 29-01-2013 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

muhahah madness :) zo jammer dat knifen geen zin heeft in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
himlims_ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:40:
muhahah madness :) zo jammer dat knifen geen zin heeft in dit spel
Niet helemaal waar. Deze waanzinnige Light Assault run (op Miller server) laat zien hoe je met knifen ammo kan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Speel deze game nu een tijdje en begin het allemaal steeds leuker te vinden. In 't begin was het vooral zoeken hoe alles werkte en won ik vrijwel geen gevecht, nu gaat dat stukken beter, mede dankzij de upgrades.

Speel het voornamelijk tegelijk met een paar vrienden met Skype aan. :)
* OkkE is TR Medic
unfor schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:46:
Leuk allemaal, maar zo lang iedereen 25-30 FPS heeft op high-end rigs is de lol er gauw af :/
Het is deprimerend om te zien hoe de CPU voor 30% word gebruikt, en GPU voor 40-50%..
Ik haal eigenlijk constant 60fps met alles op high/max (specs).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rolfski schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:55:
[...]

Niet helemaal waar. Deze waanzinnige Light Assault run (op Miller server) laat zien hoe je met knifen ammo kan besparen.

[video]
nog steeds vind ik knife compleet nutteloos;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
OkkE schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:40:
Speel deze game nu een tijdje en begin het allemaal steeds leuker te vinden. In 't begin was het vooral zoeken hoe alles werkte en won ik vrijwel geen gevecht, nu gaat dat stukken beter, mede dankzij de upgrades.

Speel het voornamelijk tegelijk met een paar vrienden met Skype aan. :)
* OkkE is TR Medic

[...]

Ik haal eigenlijk constant 60fps met alles op high/max (specs).
Dan denk ik dat je nog niet in echt dikke battles hebt gespeeld.
Iedereen die ik vraag in zo'n battle heeft dezelfde lage FPS.
Normaal heb ik ook constant 70-100 FPS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
unfor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:40:
[...]

Klopt, zakt naar 30-40 bij grotere battles, en dan nogsteeds niet vol de PC benutten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

unfor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:40:
[...]

Ik zal er eens wat meer op letten tijdens de grote battles dan. :) Voor m'n gevoel valt het ook dan mee met de drop in fps.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Verassing!
Game Update 02 has been slightly delayed to do some additional tweaking and testing. We are tentatively planning for release later this week and will update specifics when we can. Thanks for your patience! It'll be worth the wait.
Ik zat er al op te wachten...

[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 29-01-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Ik hoop dat ze de bug met de medical kits oplossen in die release. Kan al een week geen med kit meer kopen en wordt er een beetje gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ik begin steeds meer plezier in het spel te krijgen!
Me FPS blijft constant in grote gevechten rond de 30 en dat speelt fijner dan 15 a 20 FPS

Nu ook heel vaak dat ik met TR op Indar bij TI alloys of The Crown aan het stoeien ben
Daarstraks dik onder de voet gelopen door een platoon FFS? 8 Galaxy's (of hoe ze heten van NC)
2 sunderers en ze bleven maar reviven.

Niet te min Zeer leuk gehad vanmiddag zit er over na te denken om 6 maanden membership te nemen...
Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Niet te min Zeer leuk gehad vanmiddag zit er over na te denken om 6 maanden membership te nemen...
Doen of niet doen?
De game wordt er iig niet slechter op met die roadmap voor de komende 6 maanden. Membership kan handig zijn als je op een drukke server als Miller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Doen of niet doen?
is heel persoonlijk, zelf speel ik meestal in de late avond; minder druk op server, en dus geen wachttijden (iets wat je met membership kunt omzeilen). Daarlangs krijg je wat extra xp/certs en 'korting' op sommige items (of je mag ze eerder kopen dan de niet members)

Al met al vind ik de voordelen niet opwegen tegen de kosten. De maandelijkse last en de prijs van in-game items is vrij fors. En zolang sony (online entertainment) geen actie onderneemt tegen hackers/cheaters/abusers weiger ik het om hiervoor maandelijks te betalen.

Zoals gezegd; is persoonlijk, als jij denkt dat het voor jou interresant is.... neem dan een kwartaal ofzo om te kijken of het rendabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
himlims_ schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:14:
[...]

is heel persoonlijk, zelf speel ik meestal in de late avond; minder druk op server, en dus geen wachttijden (iets wat je met membership kunt omzeilen). Daarlangs krijg je wat extra xp/certs en 'korting' op sommige items (of je mag ze eerder kopen dan de niet members)

Al met al vind ik de voordelen niet opwegen tegen de kosten. De maandelijkse last en de prijs van in-game items is vrij fors. En zolang sony (online entertainment) geen actie onderneemt tegen hackers/cheaters/abusers weiger ik het om hiervoor maandelijks te betalen.

Zoals gezegd; is persoonlijk, als jij denkt dat het voor jou interresant is.... neem dan een kwartaal ofzo om te kijken of het rendabel is.
Rolfski schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:43:

[...]
De game wordt er iig niet slechter op met die roadmap voor de komende 6 maanden. Membership kan handig zijn als je op een drukke server als Miller speelt.
Hartelijk bedankt voor de reactie's. ik ga denk ik een maandje kopen kijken of het me bevalt, Ik szelf speel op Woodman overdag vrij bevolkt avonds wat minder maaar daar heb ik connory voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Mixie100 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:56:
Hartelijk bedankt voor de reactie's. ik ga denk ik een maandje kopen kijken of het me bevalt, Ik szelf speel op Woodman overdag vrij bevolkt avonds wat minder maaar daar heb ik connory voor :)
Server ping tijden zijn in deze game wat minder een issue dan drukte op een server dus als je altijd mega battles wilt hebben dan zou ik inderdaad een US West coast (Connery) karakter, voor hele vroege ochtend, en East coast (Mattherson of Waterson) karakter, voor late nacht, erbij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Of Miller, daar is altijd wel wat te doen volgens mij :) Ik ben in ieder geval erg blij dat ik daar mijn main character op heb.

Update is uit! http://forums.station.son...pdate-2-02-02-2013.87343/

Als het goed is zijn de servers nog wel down, maar je kan hem wel alvast downloaden :) Laten we hopen op betere performance! Ook is er voor elke factie een SMG toegevoegd (vooral die van de VS is erg nice!) en zijn er wat veranderingen aan basissen gedaan. Zoals tunnels onder AMP stations en Tech plants vanaf de spawnroom. Ook is er een nieuw type spawnroom toegevoegd en zijn de towers wat veranderd. Zie de changelog in bovenstaande link voor alle veranderingen.

[ Voor 32% gewijzigd door bjorntju op 02-02-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
zijn er mensen op de cobalt server die een outfit willen beginnen, en is het misschien een goed idee om een lijst met spelers in de TS te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

misschien een google docje voor gebruiken? wordt in andere topic ook gedaan voor vergelijkbare info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Lekker, performance is bij mij alleen maar slechter geworden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
bjorntju schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:54:
Lekker, performance is bij mij alleen maar slechter geworden :')
Zeg dat wel.. Ik heb vooral last van stotteren. Ze zijn er mee bezig gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Odessa schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:10:
[...]

Zeg dat wel.. Ik heb vooral last van stotteren. Ze zijn er mee bezig gelukkig.
Same here, elke keer drops van 50-60fps naar <20fps wat een vrij klote beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Yup same. Vooral als er veel NC tanks zijn heb ik er erg last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Yep performance is ver-schrik-kelijk geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
* kan al sinds voor de patch geen medical supplies meer kopen.
* mijn vanu wapens (zoals flare) geven geen geluid meer.
* performance is zo slecht geworden dat in grote gevechten je de vijand geen 10 meter voor je ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Deze patch heeft meer gesloopt dan gefixt, hopelijk lossen ze het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik zie geen projectielen meer als ik met de tank of met turrets schiet ook lijkt het alsof de turrets helemaal geen schade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Klopt, schijnbaar doen de Prowler en Vanguard geen schade meer lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Wat een amateuristische bedoeling zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

Hu9o

Schokkend

hetzelfde is met de mosquito, die doet soms ook geen schade en je ziet dan ook geen kogels vliegen maar de bullets in de clip worden wel minder.

Wat ook ontzettend kapot is, is de negative mouse acceleration als je in een vliegtuig is... dit is gewoon een rede om dit spel te uninstallen als dat nie gemaakt gaat worden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij mij is de performance wel een kleinbeetje vooruit gegaan. Waar ik eerst op 1280x720 op allerlaagste (mbv ini edits) niet meer dan 30fps kon hebben in drukke gebieden kan ik nu op 1680x1050 op allerlaagste 50fps hebben. Nu nog de viewdistance omhoog gooien en ik kan eindelijk ook goed mee doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Ze hebben een hotfix uitgebracht voor de tanks die schieten nu weer echt, in plaats van losse flodder.
Maar nu vloog me tank half de map over *zucht*

Op de stotteringen na is me FPS wel van 24 biolab battles naar 48 a 51 gegaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Leuk zo'n hotfix, na 2 minuten een CTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Tijdens beta was dit ook al een probleem. Iedere keer als ze met een grote patch aankwamen, waren ze vervolgens een week bezig om de nieuwe problemen die het veroorzaakte op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Laatst online: 03-09 23:24
Hebben ze geen beta server ofzo waar ze de nieuwe patches uittesten?
Tanks die geen damage doen lijkt me een van de dingen die je bij de eerste keer testen niet over het hoofd kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Jegorex schreef op maandag 04 februari 2013 @ 04:50:
Hebben ze geen beta server ofzo waar ze de nieuwe patches uittesten?
Tanks die geen damage doen lijkt me een van de dingen die je bij de eerste keer testen niet over het hoofd kunt zien.
Nope, vaak over gepraat maar een toegewijde test server er nog niet. Je hebt minimaal honderden test spelers nodig om fatsoenlijke stresstests daar op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Een fatsoenlijk testtraject is een stukje professionalisering dat de ontwikkelstudio hard nodig heeft.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:53:
Een fatsoenlijk testtraject is een stukje professionalisering dat de ontwikkelstudio hard nodig heeft.
Niet vergeten dat het SOE is, er moet altijd wat misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips over hoe je The Crown inpakt op Indar?
dat is echt de lastigste base om te veroveren lijkt mij
die choke points zijn te makkelijk te verdedigen, zelfs met behoorlijk wat minder volk kan je daar aanvallen tegenhouden

enige eenvoudige manier om binnen te geraken lijkt me met light assault er is een plaats in de rotsen waar je gewoon naar boven kan maar dan zou je dit al gecoordineerd moeten doen met 30+ man om toch een voet in die basis te krijgen en allemaal light assaults lijkt me toch ook niet zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:22:
Er omheen rijden/vliegen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:22:
De Crown veroveren kost gewoon teveel tijd en moeite, je kan je troepen beter ergens anders inzetten.
Maar als je het per se en redelijk snel wilt doen wilt doen dan heb je minimaal 2 squads en wat coördinatie wel nodig:
  • Wave 1: 3+ zelfmoord Galaxies met alleen piloot om AA af te leiden
  • Wave 2: 3+ Liberators met bemande Zepher guns en 3+ Mossie/Scythe/Reaver om turrets uit te schakelen en luchtoverwicht te bereiken.
  • Wave 3: Instant action/Galaxy hot drop met minimaal 1 squad Maxes, engies, medics en 1 Infiltrator (om terminal te hacken en Sunderer te spawnen) voor de werkelijke verovering. Dooie piloten respawnen op de squad beacons of Sunderer ter plaatse.
Kans op succes (voor de laatste patch): 50% of 60% als er al twee andere partijen aan het vechten zijn en jij komt als derde binnenvallen.

Succespercentages zullen lager zijn na de laatste patch. Waarschijnlijk heb je nu nog een extra squad nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Net zolang zergen totdat je hem hebt schijnt de standaard tactiek te zijn :P. Althans op miller als NC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:48:
[...]

De Crown veroveren kost gewoon teveel tijd en moeite, je kan je troepen beter ergens anders inzetten.
Maar als je het per se en redelijk snel wilt doen wilt doen dan heb je minimaal 2 squads en wat coördinatie wel nodig:
  • Wave 1: 3+ zelfmoord Galaxies met alleen piloot om AA af te leiden
  • Wave 2: 3+ Liberators met bemande Zepher guns en 3+ Mossie/Scythe/Reaver om turrets uit te schakelen en luchtoverwicht te bereiken.
  • Wave 3: Instant action/Galaxy hot drop met minimaal 1 squad Maxes, engies, medics en 1 Infiltrator (om terminal te hacken en Sunderer te spawnen) voor de werkelijke verovering. Dooie piloten respawnen op de squad beacons of Sunderer ter plaatse.
Kans op succes (voor de laatste patch): 50% of 60% als er al twee andere partijen aan het vechten zijn en jij komt als derde binnenvallen.

Succespercentages zullen lager zijn na de laatste patch. Waarschijnlijk heb je nu nog een extra squad nodig.
klinkt al te ingewikkeld om even te regelen ook, zal ik indd maar laten links liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
chiIIed schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:39:
Net zolang zergen totdat je hem hebt schijnt de standaard tactiek te zijn :P. Althans op miller als NC.
Zergen kan je nauwelijks een tactiek noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Bovendien verlies je vaak veel gebieden omdat heel jouw team non stop die crown zit aan te vallen. Eens je het hebt kijk je dan op de map en merk je dat er 4 gebieden van kleur zijn veranderd. Eenvoudigste is wat negeren en achteraf een squadje op afsturen als het gevecht vooral elders gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik ontwijk The Crown zo veel mogelijk, ga liever met een paar mensen de kleinere facilities overnemen. Zo af en toe is het best leuk om te Zergen of met een heel platoon tactisch bezig te zijn, maar over het algemeen vind ik het leuker om met een paar IRL vrienden (+Skype) ons eigen ding te doen en kleinere gevechten te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Zitten hier mensen die in wasp zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
dr34m3dd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:52:
Ik zit bij wasp en als de Zehtuka die hier post dezelfde is dan zit die ook bij wasp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
hier ook wasp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Wasp is een prima NC outfit, als BRTD spelen we graag tegen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Wolfsi, ik ben jou inderdaad vandaag een paar keer tegengekomen haha.

toenet ook: ik liep samen met iemand anders naar een basis toe vanaf warpstation. waren bijna overgenomen @ amerish. Opeens vliegen er 3 libs achter ons hij was een infiltrator en ik was een medic. De infiltrator gaat dood en alle 3 de libs hebben geen ammo meer, ik rezz hem snel hij dropt squad beacon en bam 10man komt aancrashen op de 3 libs. Prachtig moment waarna de libs 3min lang achter ons aanvlogen en ons niet te pakken kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Kan het niet zo waarderen dat we gewarplocked zijn. Ben maar gestopt, geen zin om tegen een de hele TR zerg op te nemen met 1 squad. Dat onze complete zerg op blahblah ampstation zat hielp ook niet mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Chilled ga dan lekker ergens anders vechten haha, en op het moment hebben we al een goede basis overgenomen en zijn we weer hard er tegen aan aan het gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Nah, ga zo lekker film kijken :P. Speel vanavond wel weer wanneer het grote gros naar bed is. Maakt voor veel leukere gameplay heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Die "TR Zerg" van zojuist viel wel mee. BRTD was met 3 tot 4 squads die op verschillende plekken opereerde toen we Amerisch lockte. Totale populatie overwicht was rond 52%, da's echt het minimum wat je nodig hebt om een continent te veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ti Alloys (naast de Crown) is ineens een hele heftige basis geworden: Veel moeilijker om te veroveren nu. Heb al vele urenlange gevechten daar meegemaakt sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:52:
Denk het niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik kap met het spel, elke keer weer lag en shit. Pomp ik iemand vol, geen enkele hit, granaat loop ik weg, 5 seconden later ben ik ineens dood. Zal wel een combinatie zijn van mijn pc en de game die niet lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
HawVer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:17:
Ik kap met het spel, elke keer weer lag en shit. Pomp ik iemand vol, geen enkele hit, granaat loop ik weg, 5 seconden later ben ik ineens dood. Zal wel een combinatie zijn van mijn pc en de game die niet lekker is.
Je ini files wissen schijnt te helpen. Ik speel op 3 jaar oude hardware, high settings (behalve schaduw), en hij loopt als een zonnetje: 40fps bij hele drukke gevechten vind ik heel acceptabel.

[ Voor 7% gewijzigd door Rolfski op 09-02-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:29:
[...]

Je ini files wissen schijnt te helpen. Ik speel op 3 jaar oude hardware, high settings (behalve schaduw), en hij loopt als een zonnetje: 40fps bij hele drukke gevechten vind ik heel acceptabel.
Hoe krijg jij voor elkaar om daarme 40fps in hele drukke gevechten te krijgen met mijn pctje red ik nauwelijks de 30.
Intel i5 3470
radeon 6870
8gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:29:
[...]

Knap, ik zit hier zelf rond de 30 met dezelfde instellingen op:

i5 2500k @ 4.8Ghz
7970 @ 1100 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
dr34m3dd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:49:
[...]

Hoe krijg jij voor elkaar om daarme 40fps in hele drukke gevechten te krijgen met mijn pctje red ik nauwelijks de 30.
Intel i5 3470
radeon 6870
8gb ram
Allereerst blijkt dat mijn 5970 dual GPU kaart nog heel goed mee kan in de nieuwste 3Dmark test, hij scoort hoger bijv dan de meeste radeon kaarten van een generatie later. Verder heb ik verschillende keren gehoord van spelers dat ze betere fps halen met hun instellingen op hoog of zelfs ultra (verborgen instelling).
En verder is er de random factor, sommige combo's werken beter op bepaalde games dan anderen zonder aanwijsbare reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski ik heb van alles al geprobeert, op ultra haal ik lagere fps dan op low med en high.
de fps op low med en high zijn allemaal hetzelfde. maak niet uit wat ik verander de fps blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dr34m3dd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:13:
Rolfski ik heb van alles al geprobeert, op ultra haal ik lagere fps dan op low med en high.
de fps op low med en high zijn allemaal hetzelfde. maak niet uit wat ik verander de fps blijft hetzelfde.
imho verschild het van dag tot dag; brengen namelijk dagelijks nieuwe fixes en patches uit, om proleem van gister te patchen, wat bij een nieuwe feature weer stuk gaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaduwen uit zetten is de sleutel ;), gemiddeld 80fps, in gevechten 40 fps. Verder heb ik alles op ultra door in de ini met de hand alles op 4 te zetten en de rendering op 1.200.
Schaduwen zijn in dit spel ook eerder een nadeel dan een voordeel als je aan het vechten bent.

ik heb een phenom2 x6 op 3.6ghz, en een 7850.

Ik vind het wel tof dat NC eindelijk een normale recoil heeft gekregen, dat merk je echt meteen bij 1 vs 1 gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Afgelopen weekend eens de NightHawk shotgun uitgetest op Light Assault; op zich een erg fijne gun maar ik was constant out of ammo. Ik moet er nog een beetje mee leren omgaan. Binnenkort ook nog eens de Morningstar shotgun proberen, misschien bevalt dat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wat een vreemd spel. Begin net, zie ik iedereen in en rond mijn basis stil staan. Dacht direct dat het aan mijn verbinding lag en dat ik er zo uit werd geknikkerd. Niet dus, lopen heel veel mensen te idlen. Maar toen liet ik een autootje respawnen en ging ik naar een ander kamp. Word ik herhaaldelijk geteamkilled!

Spawn in ergens vlakbij enemy territory, zie ik eindelijk vijanden en verlies ik mijn eerste vuurgevecht, kan ik niet meer respawnen. Moet 14 minuten wachten. Overal op proberen te klikken, kan nergens respawnen. Moet ik echt een kwartier wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Booth schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:57:
Wat een vreemd spel. Begin net, zie ik iedereen in en rond mijn basis stil staan. Dacht direct dat het aan mijn verbinding lag en dat ik er zo uit werd geknikkerd. Niet dus, lopen heel veel mensen te idlen. Maar toen liet ik een autootje respawnen en ging ik naar een ander kamp. Word ik herhaaldelijk geteamkilled!

Spawn in ergens vlakbij enemy territory, zie ik eindelijk vijanden en verlies ik mijn eerste vuurgevecht, kan ik niet meer respawnen. Moet 14 minuten wachten. Overal op proberen te klikken, kan nergens respawnen. Moet ik echt een kwartier wachten??
Heb je de tutorials al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

dr34m3dd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:14:
[...]

Heb je de tutorials al gelezen?
De eerste 2/3 wel. Zal de rest eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Check ff een paar van die beginners tutorials op YouTube . De officiële zijn ok, deze is ook erg goed:

Sluit je ook gelijk aan bij een squad in de game, dan leer je het snelst en wordt je over het algemeen wat minder snel verrot geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Op Miller en Connery testen ze momenteel de verbeterde rendering afstanden, leuk voor snipers :-)

Deze tips kunnen je wellicht helpen als je performance issues hebt (heb ze niet getest):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
http://www.twitch.tv/planetside2/b/367775552

Vanaf ~26 min een uur lang mijn outfit op Friday Night Ops, was leuk :)
120 man online om 02:00

Zoek je nog een toffe outfit op Miller en speel je NC; http://www.consortiumnc.com/forum/

[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 16-02-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Weet iemand hoe ik de mouse sensitivity onveranderd kan krijgen als ik inzoom?

Nu gaat hij terug naar 50% ofzo wat bijzonder vervelend is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hu9o schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:43:
Weet iemand hoe ik de mouse sensitivity onveranderd kan krijgen als ik inzoom?

Nu gaat hij terug naar 50% ofzo wat bijzonder vervelend is.
Is gewoon een setting voor, scoped sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

unfor schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:45:
[...]

Is gewoon een setting voor, scoped sensitivity.
nou ook als staat bij mij de mouse sens hoger dan de normale mouse sens. toch is het bij scoped zon' 50% lager?

ScopedMouseSensitivity=0.600000
MouseSensitivity=0.300000

hoe fix ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
Probeer is eens voor gein in 'Fullscreen Windowed' te spelen. Ik speel met een nieuwe comp, (i5 3570 + GTX680 + Intel SSD) waarmee ik een vrij stabiele 50/65 fps behaal in grote battles, maar als ik Full screen windowed mode speel krijg ik wonderbaarlijk een fps boost van tot wel 80/110 fps.

Hier een handige link voor het fine tunen van je UserOptions:
http://forums.station.son...ually-do-something.59528/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is de scoped sensitivity relatief tot je normale sensitivity.
Dus .5 is de helft van je normale sensitivity bijvoorbeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
Hu9o schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:11:
[...]

nou ook als staat bij mij de mouse sens hoger dan de normale mouse sens. toch is het bij scoped zon' 50% lager?

ScopedMouseSensitivity=0.600000
MouseSensitivity=0.300000

hoe fix ik dit?
Scopes verschillen per wapen, de ene is super gevoelig en de andere juist niet, waardoor het getalletje in je config niet heel veel zegt. De allerbeste muis ervaring creëer je zelf door de values wat hoger of lager te zetten en het simpel weg in de game te proberen. Als je muis het ondersteund zou je verschillende profielen kunnen maken. Zo heb ik een aparte config voor Air, ground magrider en 2 verschillende voor infantry. Tip, zet muis acceleration uit (zowel in de windows instelling als in de muis driver), tenzij je dat juist prettig vind :)

[ Voor 10% gewijzigd door Monsta op 18-02-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Monsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:40:
Probeer is eens voor gein in 'Fullscreen Windowed' te spelen. Ik speel met een nieuwe comp, (i5 3570 + GTX680 + Intel SSD) waarmee ik een vrij stabiele 50/65 fps behaal in grote battles, maar als ik Full screen windowed mode speel krijg ik wonderbaarlijk een fps boost van tot wel 80/110 fps.

zet je HUD maar eens uit :X BAM 20-40 fps meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Friday Night Ops: Vechten tegen Consortium terwijl de devs meekijken.

Waanzinnige battles, jammer dat het zo kort duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Monsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:48:
[...]

Scopes verschillen per wapen, de ene is super gevoelig en de andere juist niet, waardoor het getalletje in je config niet heel veel zegt. De allerbeste muis ervaring creëer je zelf door de values wat hoger of lager te zetten en het simpel weg in de game te proberen. Als je muis het ondersteund zou je verschillende profielen kunnen maken. Zo heb ik een aparte config voor Air, ground magrider en 2 verschillende voor infantry. Tip, zet muis acceleration uit (zowel in de windows instelling als in de muis driver), tenzij je dat juist prettig vind :)
Als dat waar is dan heb ik m'n laatste potje PS2 gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Monsta schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:40:

Ik zal het eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:45
Rolfski schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:53:
Op Miller en Connery testen ze momenteel de verbeterde rendering afstanden, leuk voor snipers :-)

Deze tips kunnen je wellicht helpen als je performance issues hebt (heb ze niet getest):

[video]
Heb dit geprobeert gisteren en 1 uur later was ik gebanned dus beter maar niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
goosche schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:51:
[...]

Heb dit geprobeert gisteren en 1 uur later was ik gebanned dus beter maar niet gebruiken.
dit is allemaal toegestaan, dus daarom ben je niet verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
als er staat you are banned!!! wat betekent dat? banned dus die niet gebruiken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 19-09 16:53
Heeft niets met die video te maken, je kan doen met je useroptions.ini wat je zelf wilt, dat is zelfs in een interview met 1 van hun dev's bevestigd.

Ik zou even een mailtje sturen naar SOE om te vragen waarom je wel bent gebant, want dit is het niet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Rolfski schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:46:
Friday Night Ops: Vechten tegen Consortium terwijl de devs meekijken.

[video]

Waanzinnige battles, jammer dat het zo kort duurde.
Ah, jammer dat ik er niet bij was :P
Ik zit in Conz, vorige week zaten wij in FNO.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 23-02-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
goosche schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:24:
als er staat you are banned!!! wat betekent dat? banned dus die niet gebruiken!!!!
'Dan heb je zelf iets fout gedaan. Ik gebruik die tweaks nu +-2maanden en ben ik verbannen nee?
Staat het op de officiele forums? Ja
reageren de devs are zelfs op? ja
is het toegestaan? Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Niet nodig om op de man te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/m7gfh2.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En? Dat je bent gebanned is iedereen wel duidelijk.
Ben je werkelijk zo dom dat je niet snapt wat men je probeert te vertellen?
Vrijwel iedereen gebruikt ini tweaks, jij zou de eerste zijn die daarvoor gebanned is.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
goosche schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:25:
[mbr]Niet nodig om op de man te spelen.[/]

[afbeelding]
Wat heeft customer support je vertelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Las op YT zojuist dat er ook iemand anders door die config gebanned zou zijn. Slaat nergens op als dat echt zo zou zijn. Ik ga het nu ook proberen. Als ik ook gebanned word laat ik het hier dadelijk even weten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Brutal1ty schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:46:
Las op YT zojuist dat er ook iemand anders door die config gebanned zou zijn. Slaat nergens op als dat echt zo zou zijn. Ik ga het nu ook proberen. Als ik ook gebanned word laat ik het hier dadelijk even weten! ;)
Waarschijnlijk de zelfde als in dit topic.
Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat er niemand gebanned is voor ini tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:56:
[...]

Waarschijnlijk de zelfde als in dit topic.
Ik steek mijn hand er voor in het vuur dat er niemand gebanned is voor ini tweaks.
Ik ben na een goed uur gamen niet gebanned. De .ini tweaks zijn dan ook niets bijzonders qua FPS verschil of iets dergelijks. :D
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.