[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

Hu9o

Schokkend

DennisM6 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:26:
Het mooiste stukje op Indar is toch wel De Crown. Alleen in het jammer dat als je aanvalt, er te weinig wegen omhoog zijn.
Ja daar heb ik ook een epic battle meegemaakt!

Na heel lang pushen en terug trekken de crown niet kunnen veroveren met zo'n 80 man.

Lees ik in de chat een yell van de tegenstander bovenaan : /yell the crown belongs to the real king.
Moest er wel om lachen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik speel dit spel nu ook een tijdje.. En ik vind het tot nu toe heel gaaf.. Het speelt fijner dan BF3 en het komt veel massaler over..
Net voor het eerst in een goed communicerend platoon gezeten, waar we freyr moesten verdedigen.. Alles gecoordineerd.. Heel cool.
Maar ik wilde net inloggen op de website en ik kreeg een melding dat ik mijn wachtwoord moet veranderen.. Is dat zo of is het een scam?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Ik heb een tutorial geschreven over hoe je het beste kan dealen met Zergs in dit spel dus doe er je voordeel mee: http://www.planetside-universe.com/showthread.php?t=51604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Weet iemand al of er een fix is geweest met de Logitech Driver onder windows 8 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet iemand een nld outfit?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Godver.. Dit spel ( mijn team ) laat mijn bloed koken. Staat er een rijtje tanks ergens op iets in de lucht te schieten :? terwijl ze van links aangevallen worden door een horde Mags. Ik roepen,typen en spotten als een zotte, denk je dat ze reageren?? Nope... binnen 3 minuten 16 tanks weggeblazen zonder dat er 1 schot richting die Mags is gegaan. En over spotten gesproken, het lijkt wel of ik de enige ben met een Q op het toetsenbord.
Ah, moest het even kwijt.

Maar verder wel een leuk en relaxed spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
/\ lol, you got Mag owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
En niet zo'n beetje ook :D
Nee, zo'n feestje heb ik nog niet eerder meegemaakt in dit spel.Jammer dat ik het niet heb opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Begin me steeds meer te irriteren aan de render distance bug. Zeker als infiltrator waar je toch een beetje op afstand moet blijven. Je ziet niets, en één stap verder ineens 20 man op je scherm. Beetje gaar.

Ook zie ik vaak tanks rondrijden die van een afstandje geen geschutskoepel hebben en als ze dichterbij komen ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Rudolf schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:04:
Begin me steeds meer te irriteren aan de render distance bug. Zeker als infiltrator waar je toch een beetje op afstand moet blijven. Je ziet niets, en één stap verder ineens 20 man op je scherm. Beetje gaar.

Ook zie ik vaak tanks rondrijden die van een afstandje geen geschutskoepel hebben en als ze dichterbij komen ineens wel.
Dit heb ik nog niet echt ondervonden. Is het niet dat je de drawdistance te kort hebt staan?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
nee, die instelling verandert alleen het perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzie2478
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik zit in een outfit op Woodman voor de NC: ''schwarzie2478NC" in Team Aftershox ( SHOX)
internationale bende met een kern van Engelsen en Nederlanders. Heel aangename gasten die proberen iets verstandiger te spelen dan het volgen van de zerg om gewoon maar punten te pakken.

Hopelijks komt er binnenkort een patch uit die de outfits een beetje belonen die met een kleinere groep proberen tactische punten te pakken én vast te houden en hiervoor ten dele beloond worden.
Overlaatst hebben we nog een epische sessie gehad waarbij we Crossroads Tower op Indar een uurtje gedefend hebben met een man of 40 tegen zowel een rush van Vanu als van TR, in de lucht en op de grond.

Ook Firearms op Amerish is zo'n heerlijk punt om te defenden.

Hopelijks kregen we meer Metagame opties zodat er iets meer strategie kan toegepast worden op de troepenbewegingen!!

Effe whinen: Fix the Air Skyguards zijn zwakker dan Max bursters en rocketpods op Scyth zijn OP

Wat de geweren betreffent: NC moet inderdaad meer moeite doen om 1vs1 een kans te maken, maar voorlopig beschouw ik dat nog als een uitdaging i.p.v. unbalanced. Ben al stukken beter geworden door te leren rustig met mijn kogels om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
nee, dat heb je mis hierboven. NC geweren hebben de hoogste damage per kogel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
NC wapens doen meer schade per kogel maar niet per seconde en zijn wat lastiger te hanteren door de terugslag.

Gisteren op Miller met de outfit een waanzinnige slag meegemaakt, te episch gewoon. VS stond op het punt alle 3 continenten te locken. De enige basis nog te veroveren was Highroads Station op Amerish dat verdedigd werd door slechts 2 TR squads van ons.

Urenlang hebben we daar stand gehouden en letterlijk alles gooide VS in de strijd: Liberator/Scythe spams, Galaxy en andere massale pod drops, Magrider/Lightning/Sunderer kolommen vanuit verschillende richtingen, Light Assault/Jetpack aanvallen, zelfmoord commando's, sniper teams. Niet normaal gewoon. Met een handje vol medics, ingenieurs, geleide raket mannen en wat burster Maxes hebben we de een na de andere aanval afgeslagen en honderden vijanden afgeslacht totdat uiteindelijk de overmacht te groot was. Zulke memorabele momenten ben ik nog in geen enkel ander spel tegengekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 19-09 16:53
Rond 0.30 was dat inderdaad, was wel leuk. Ik was daar vanuit VS perspectief.
Fucking irri om aan te vallen zo hoog en tussen de bergen daar, kan niets uithalen met tanks aangezien je gelijk 20 locked raketten op je krijgt zonder zelf een schot te krijgen, en met 3-4 AA maxes kan je via air ook wel vergeten aan te vallen.

Was overigens niet uren, denk dat dat 20-30 mins duurde toen er een serieuze groep VS was aangezien we alles eromheen nog moesten cappen en NC onder de duim houden.

[ Voor 20% gewijzigd door pica op 03-01-2013 14:13 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
De gehele slag om Amerish te locken (incl andere bases) heeft uren geduurd, incl 2 battles van ongeveer 30 min om Highlands. Toen het eindelijk onder voet werd gelopen had de VS 60% populatie.

Ben er wel van overtuigd geraakt dat je met lock-on launchers en georganiseerd target calling je goed kan verdedigen tegen een overmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ah ik dacht dat je het alleen had over Highroads Station, dan klopt het inderdaad :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Het verschil tussen een AMD FX4100 op 4.0 ghz
of een AMD FX 8350 op stocksnelheid (4.0ghz) Ga je dat merken in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Mixie100 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:14:
Het verschil tussen een AMD FX4100 op 4.0 ghz
of een AMD FX 8350 op stocksnelheid (4.0ghz) Ga je dat merken in deze game?
Ik ben niet bekend met deze processors maar ik weet wel dat CPU superbelangrijk is in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

zitten er ok mensen op Ceres als NC? wij hebben nu een beginnende outfit, ik kan niet egt zien of er echt grote outfits bij ons zin.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

psyy138 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:06:
zitten er ok mensen op Ceres als NC? wij hebben nu een beginnende outfit, ik kan niet egt zien of er echt grote outfits bij ons zin.
Ik had eens gelezen dat de grote outfits op EU op Miller zitten. Dus dat is the place to be :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
na aardig wat uurtjes op de beta gespeelt te hebben heb ik het spel toch maar weer geinstalleert.
Op beta nooit fps lag gehad en opeens nu wel beetje raar jammer genoeg maar niks aan te doen :(

zou toch te doen zijn met een Ati radeon 6870HD videokaart
en een AMD fx6100 processor?

[ Voor 19% gewijzigd door dr34m3dd op 07-01-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Ik had er ook wel is last van, kwam omdat ik m'n 6970 overgeklokt had. Soms kreeg ik ineens fps lag en dacht dat het aan de enorme battle's lag, maar zag met msi afterburner dat mn kaart gewoon een standje lager ging zingen. Op standaard snelheid nergens last van, op high altijd 45+ fps en dat speelt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 10:45
Beetje jammer dat mn iMac uit 2010 (27") het niet trekt, natuurlijk de resolutie al verlaagd naar 1600x900 (2560x1440 is al helemaal een drama met 15-20 fps als het rustig is) en alle instellingen op low maar het blijft niet echt soepel gaan. Jammer want het lijkt me wel een heel erg gaaf spel voor zover ik het nu kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Het is ook niet gemaakt voor op een mac van 2~3 jaar oud :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsta
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-12-2018
@maxietheboss er zijn behoorlijk wat optimalisatie tips voor PlanetSide2

C:\Users\Public\Sony Online Entertainment\Installed Games\PlanetSide 2 Beta\
Save a backup of the file UserOptions.ini (of verwijderen em, wordt automatisch opnieuw gegenereerd - met default waardes -bij het openen van de client als ie niet meer bestaat)

In UserOptions, zoek RenderDistance=-1.000000 vervang met RenderDistance=1000
Zoek RenderFlora=On vervang RenderFlora=Off

Zo zijn er nog een aantal van dat soort waardes waarmee je enkele extra frames krijgt. Ik speel PS2 op dit moment nog (nieuwe pc onderweg) op een iMac 24 ui 2008 met een framerate tussen de 20 en 40. Ook kun je in de NVIDEA settings (in combi met Win7) nog een aantal prestatie gerichte fucties kunnen fine tussen. De pre-frame-render naar 2, multimonitor uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Monsta op 08-01-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Punt is alleen dat jij een NVIDIA kaart hebt en hij een AMD kaart en deze game hevig geoptimaliseerd voor NVIDIA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
Zijn er hier nog mensen die bij Goon Brigade zitten? Heb de outfit volgens mij wel een aantal keer voorbij zien komen hier.

Speel nu een paar dagen mee als trial, lang niet zoveel lol gehad in PS2!

<-- Rehqama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ is a goon (hollandhards)

@hierboven; welke value is te gebruiken voor vergroten van die viewdistance?

[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 08-01-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hoi Bramster, ook een Goon hier! (unomomentodado) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Als BRTD speel ik veel samen met Goon Brigade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
himlims_ schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:43:
* himlims_ is a goon (hollandhards)

@hierboven; welke value is te gebruiken voor vergroten van die viewdistance?
-1.000000 is het maximale.

Maar als je het veranderd hebt in een positieve waarrde zoals 1000 is het aan te raden het op 2000 in te stellen... Waarom? Infantry maximum render = 1000, vehicles 1500 o.i.d. en die extra 500 neem je voor als je eens in een vliegtuigje stapt =p

Bij mij staat hij dan ook op 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rolfski schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:46:
Als BRTD speel ik veel samen met Goon Brigade
jah iemand moet het vuile werk opknappen; goonz ftw }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Gezellig dat er hier nog meerdere Goons zitten :)
Zie jullie vanzelf wel weer eens ingame dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Voor BRTD-ers onder ons of degene die lid willen worden en in een Nederlands team willen opereren: Ik heb zojuist een Nederlandse divisie opgericht: http://www.brtd.net/commu...ewgroup/7-maurits-brigade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jkremer
  • Laatst online: 01-09 08:58
Heej, ik ben net begonnen met planetside 2 op Miller EU. Nu vroeg ik mij af is dit een goede server om in te starten met het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Jkremer schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:58:
Heej, ik ben net begonnen met planetside 2 op Miller EU. Nu vroeg ik mij af is dit een goede server om in te starten met het spel?
Ja. De beste. De drukste EU server met aardig wat outfits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 20:48
Vanu op miller: join DIG als je van georganiseerde bewegingen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens mij zitten er redelijk wat tweakers op miller, verdeeld over GoonBrigade, BRTB, DIG etc.

misschien leuk om eens dagje te prikken, en (public)t.net platoon/party te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
<- NC op Miller. Zoek nog een outfit.

Miller is wat mij betreft echt de leukste server. Er is altijd wel iets te doen op alle planeten. Heb het idee dat de populatie bij NC ook weer wat op begint te lopen. Gisteren weer wat goed georganiseerde aanvallen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
NC op Miller beginnen inderdaad wat beter te worden de laatste tijd. Goede ontwikkeling, gezonde tegenstand is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wat is er gebeurd met planetside 2 :S
de beta was nog leuk om te spelen, maar nu is er echt geen zak meer aan.
altijd een baserape en het is pay to win geworden.
je verliest het gewoon. ik was zo paarse gast en zag dat het blauwe team alles in beslag had genomen om miller. dus ik denk fuck dat ik wissel naar de blauwekant want ik was toch pas level 3. ga ik switchen in de miller server en hoppa ben ik weer de zwakste class en zit ik in indar ofzo iets. WTF slaat dit op !!!
er is totaal geen balance in de game en FPS is zeer laag. zelfs met de nieuwste hardware van dit moment kunnen ze de game niet goed draaien. speel op high settings, maar het ziet er verschrikkelijk slecht uit.

maar waar ik me vooral aan erger is het pay 2 win systeem en dat je baseraped kan worden. ik dacht dat ze hier wel een oplossing voor hadden, maar nee hoor. want een flop is het geworden.
ik heb erg genoten van de closed beta. tuurlijk zaten er bugs in, dat is normaal. maar je werdt minder vaak gebaseraped en bijna iedereen had de zelfde unlocks dus niemand was beter dan een andere door unlocks.

dit lijkt nu dus wel het geval te zijn. hoe wissel je in godsnaam van land ? waar slaat het op dat je joined en het blauwe team heeft alle vlaggen en jij hebt alleen je basis nog die volledig omsingeld is. wat is planetside 2 een unbalanced kut game geworden zeg.

ik had het al natuurlijk moeten weten dat SEO geen games kan maken, want pas na 3 maanden ofzo een fix voor windows 8 met de logitech driver is zwaar amateuristisch te noemen en dan ook nog niet eens de FPS op order krijgen voor een game die er al niet uitziet.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 12-01-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:45:
je verliest het gewoon. ik was zo paarse gast en zag dat het blauwe team alles in beslag had genomen om miller. dus ik denk fuck dat ik wissel naar de blauwekant want ik was toch pas level 3. ga ik switchen in de miller server en hoppa ben ik weer de zwakste class en zit ik in indar ofzo iets. WTF slaat dit op !!!
er is totaal geen balance in de game en FPS is zeer laag. zelfs met de nieuwste hardware van dit moment kunnen ze de game niet goed draaien. speel op high settings, maar het ziet er verschrikkelijk slecht uit.

maar waar ik me vooral aan erger is het pay 2 win systeem en dat je baseraped kan worden. ik dacht dat ze hier wel een oplossing voor hadden, maar nee hoor. want een flop is het geworden.
ik heb erg genoten van de closed beta. tuurlijk zaten er bugs in, dat is normaal. maar je werdt minder vaak gebaseraped en bijna iedereen had de zelfde unlocks dus niemand was beter dan een andere door unlocks.

dit lijkt nu dus wel het geval te zijn. hoe wissel je in godsnaam van land ? waar slaat het op dat je joined en het blauwe team heeft alle vlaggen en jij hebt alleen je basis nog die volledig omsingeld is. wat is planetside 2 een unbalanced kut game geworden zeg.

ik had het al natuurlijk moeten weten dat SEO geen games kan maken, want pas na 3 maanden ofzo een fix voor windows 8 met de logitech driver is zwaar amateuristisch te noemen en dan ook nog niet eens de FPS op order krijgen voor een game die er al niet uitziet.
elke faction heeft eigenlijk wel 1 continent in hun handen zo zal dat altijd blijven gaan.

Pay to win? Je kan alles kopen met certs wat je ook met echt geld kunt kopen (behalve skins en boosts) Noem je dit pay to win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:45:
Dat ligt dan echt aan de server waar jij in speelt en je teammates. Zelf zit ik op Lithcorp en ik heb daar nou nooit last van. Meestal is het allemaal rond de 30% land wat we bezitten. soms wat meer en wat minder, maar baserape's zijn bij ons nog nooit voorgekomen. Dat jij gaat switchen zegt meer over jou dan over het spel btw. De fps is voornamelijk zo laag omdat de battle's zo groot zijn en er simpelweg gigantisch veel moet worden berekent en ja, BF3 ziet er beter uit. So what?

Hoe je van land wisselt? Dat kan je bij je warpgate doen, de tv schermen met de wereldbol erop.. Vergeet niet dat het in spellen als BF3 hetzelfde werkt, je werkt jezelf op naar een hoger level en krijgt daar betere wapens voor, het systeem is hier precies hetzelfde want je krijgt XP, alleen kan je zelf kiezen wat je neemt. Wat is precies het probleem hier mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

in niets te vergelijken met BF3, want daar heb je de m16A3 vanaf de eerste seconde al. het beste wapen in de game en daarna ga je pas unlocks vrij spelen om andere gameplay te krijgen.

als nieuwe speler kan je helemaal niets doen. punten krijg je veelste langzaam.
wil je medic spelen, dat glitch het aan alle kanten. soms wil je iemand healen en dan zie je een groene beam de andere kant op gaan waar jij naar toe kijkt :S waarom werkt dat niet net zo als in Team fortress 2. waar je heel snel kunt wisselen van de 1 naar de ander.

BF3 ziet er buiten uit. inderdaad dat maakt niks uit. maar als een game er zo uitziet, dan verwacht je toch wel wat meer frames dan 15 of 20 dat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:39:
in niets te vergelijken met BF3, want daar heb je de m16A3 vanaf de eerste seconde al. het beste wapen in de game en daarna ga je pas unlocks vrij spelen om andere gameplay te krijgen.

wil je medic spelen, dat glitch het aan alle kanten. soms wil je iemand healen en dan zie je een groene beam de andere kant op gaan waar jij naar toe kijkt :S waarom werkt dat niet net zo als in Team fortress 2. waar je heel snel kunt wisselen van de 1 naar de ander.

BF3 ziet er buiten uit. inderdaad dat maakt niks uit. maar als een game er zo uitziet, dan verwacht je toch wel wat meer frames dan 15 of 20 dat ik nu heb.
heb je een amd videokaart en processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL

Het spel is waarschijnlijk gewoon jouw type niet, dat kan.. Verder weet ik niet wat voor hardware jij hebt maar met mijn niet al te dure 6970 op stock haal ik op max gewoon 45+ fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty

Ik zeg dit niet graag maar: wat een onzin 8)7

Op de medic glitch na (werkt trouwens gewoon door te klikken zodra er iemand recht voor je crosshair staat, dan gaat het niet fout) klopt er het een en ander niet.

''Als nieuwe speler kan je helemaal niets doen, punten krijg je veelste langzaam'' <-- biggest ballony ever. Ik gebruik alleen de standaard wapens voor alle classes behalve de sniper, omdat ik meer een bolt-action type ben, en ik scoor toch echt wel goed boven gemiddeld. Infantry only, geef niks om m'n K\D ratio en toch is die nooit onder de 2.0 gegaan. Op m'n NC zelfs nooit onder de 3.0 (waar 1.0 altijd het gemiddelde is). En nee ik gebruik geen air\tanks of wat dan ook om te farmen.

Enige gevallen waarin dat punt wel geld dat n00bs niet mee kunnen komen (incl ik): Rocket Pods & Anti Air MAX. Voor de rest hoef je totaal helemaal níets te kopen om goed mee te kunnen komen.

Meer kills = meer punten.

En ja BF = mooier dan Ps2 zeker op het vlak van bv ground textures, maar... Als jij van de ene kant van het continent naar het andere vliegt, hoeveel loading screens zie je dan? Hoeveel tanks kan je wel niet in beeld hebben met hier en daar wat infantry er door heen rennend? Battlefield playercount + maps is zo ontiegelijk veel kleiner dat je kan spreken van een MMO engine vs een Shooter engine. Totaal niet te vergelijken, ook niet qua performance.

Ik wil ook betere performance, maar het met die game vergelijken gaat gewoon niet op :P Je kan het nog beter vergelijken met GuildWars 2 WvWvW. En ik durf te wedden dat dat óók veel minder goed draait dan Bf3. Nou zijn er duidelijke performance issues met de Ps2 engine die zelfs ik niet goed durf te proberen te praten hoor, dus ik hoop dat de patch eind deze maand daar wat verandering in brengt =p

Maar het hele ''als newb kan je niets'' oh man pleaaase! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 12-01-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Wat voor spelers zijn jullie allemaal eigenlijk? Ik zelf houd veel van beetje in mn eentje een base proberen te capturen en af en toe toch maar even met de tr zerg mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

dr34m3dd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:28:
Wat voor spelers zijn jullie allemaal eigenlijk? Ik zelf houd veel van beetje in mn eentje een base proberen te capturen en af en toe toch maar even met de tr zerg mee te doen
wut :? Dan is dit niet een spel voor jou :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Hu9o schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:39:
[...]

wut :? Dan is dit niet een spel voor jou :X
Waarom niet? ik neem gewoon een basis over naast het grote gevecht, en zo support ik de zerg enzo.
Maar mede niet in grote fights plaatsvinden komt vanwege de fps lagg die ik dan krijg. van 60fps naar 20-30 is niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Je kan dit spel prima in je eentje spelen: beetje vliegen, snipen of meehoppen met een zerg. Doe ik zelf ook wel eens. Best leuk maar BF3 vind ik een beter spel voor deze manier van spelen.

Het is echter niet te vergelijken met spelen in een georganiseerd team, dan wordt het ineens een heel ander spel. Iets waar geen enkele andere shooter aan kan tippen. Ik kan je dus zeker aanraden om lid te worden van een georganiseerde outfit. Dan haal je echt het beste uit dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:04:
Je kan dit spel prima in je eentje spelen: beetje vliegen, snipen of meehoppen met een zerg. Doe ik zelf ook wel eens. Best leuk maar BF3 vind ik een beter spel voor deze manier van spelen.

Het is echter niet te vergelijken met spelen in een georganiseerd team, dan wordt het ineens een heel ander spel. Iets waar geen enkele andere shooter aan kan tippen. Ik kan je dus zeker aanraden om lid te worden van een georganiseerde outfit. Dan haal je echt het beste uit dit spel.
tjah welke outfit moet ik joinen dan?:P zit op miller als tr mijn naam is: xIxLOVExCOOKIESx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
dr34m3dd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:09:
[...]

tjah welke outfit moet ik joinen dan?:P zit op miller als tr mijn naam is: xIxLOVExCOOKIESx
Better Red Than Dead is een aanrader (zit ik zelf in). Goon heeft ook genoeg Nederlanders.
Vanavond om 9 uur spelen al deze TR outfits samen op Miller. Massale oorlog dus wees erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Rolfski schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Better Red Than Dead is een aanrader (zit ik zelf in). Goon heeft ook genoeg Nederlanders.
Vanavond om 9 uur spelen al deze TR outfits samen op Miller. Massale oorlog dus wees erbij.
HA! bedankt voor deze info, rooie rakker..Wij zullen er klaar voor zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Zo'n beetje iedere TR outfit doet hier aan mee dus dit wordt heftig. Gisteren hadden ze een vergadering met de outfit leiders, meer dan 40 man in die vergadering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Rolfski schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:11:
Zo'n beetje iedere TR outfit doet hier aan mee dus dit wordt heftig. Gisteren hadden ze een vergadering met de outfit leiders, meer dan 40 man in die vergadering!
Welk continent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
2 uur wachttijd om in Indar te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb net een account aangemaakt, geactiveerd en als ik inlog moet ik schijnbaar mijn wachtwoord aanpassen. Als ik dat doe dan geeft ie aan dat mijn oude password niet goed is, maar die vul ik juist daarvoor in om in te loggen?

Vage shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik heb inderdaad ook wel eens account problemen met SOE.

Voor wie er gisteren niet bij was: Massale TR operatie op Miller, 43(!) outfits die met elkaar samenwerkten, nog nooit vertoond: http://forums.station.son...night.78959/#post-1015066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, weet iemand nog leuke outfit voor vanu op miller?

Zit zelf bij DIG, maar die maulrex xD. Ik kan hem niet echt serieus nemen. Daarnaast is 2000+ members beetje overdreven imo. Dus ben aan het orienteren naar nieuwe outfit.

Ben zelf ps1 vet

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:29:
hey, weet iemand nog leuke outfit voor vanu op miller?

Zit zelf bij DIG, maar die maulrex xD. Ik kan hem niet echt serieus nemen. Daarnaast is 2000+ members beetje overdreven imo. Dus ben aan het orienteren naar nieuwe outfit.

Ben zelf ps1 vet
Goon brigade is wel een leuke outfit. Zit er net 2dagen in en ben al wat nederlanders tegen gekomen.

zitten aardige mensen in en hebben allemaal goede gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Volgens mij zoekt ie een Vanu outfit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Goon brigade is wel een leuke outfit. Zit er net 2dagen in en ben al wat nederlanders tegen gekomen.

zitten aardige mensen in en hebben allemaal goede gameplay!
Hey bedankt voor je reactie! Heb Het Goon Brigade topic op planetside-universe gelezen. Klinkt goed: 18+ humor en experienced. Maar ik ben inderdaad nu Vanu. Gekozen, omdat ik dacht dat het de underdog zou zijn (Valt nu wel mee eigenlijk). En ik heb ook al wat geld in die character zitten. Ik kom jullie wel tegen op indar ;)

Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Bekijk dit topic ff een pagina terug of zo. Voor Vanu weet ik het niet voor Miller, DIG is een beetje een massa outfit. NC heeft er paar met Nederlanders. TR heeft genoeg goed georganiseerde outfits. Goon werken we veel mee samen en waar ik in zit (BRTD) is een van de grotere maar niet te groot (400 ingame): Genoeg om iedere avond met gemiddeld 2 platoons een tactisch verschil te maken zonder dat het een zerg zooitje wordt. Doen ook veel lache activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

volgens mij zou het handig kunnen zijn als er een lijst met actieve outfits in de TS komt te staan, dan vermijden we de constante "is er nog een outfit op X?" posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Mee eens, dezelfde vraag komt iedere 3 topics terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:09:
[...]

Hey bedankt voor je reactie! Heb Het Goon Brigade topic op planetside-universe gelezen. Klinkt goed: 18+ humor en experienced. Maar ik ben inderdaad nu Vanu. Gekozen, omdat ik dacht dat het de underdog zou zijn (Valt nu wel mee eigenlijk). En ik heb ook al wat geld in die character zitten. Ik kom jullie wel tegen op indar ;)

Andere suggesties?
in mijn optiek is TR duidelijk de underdog, bij VS en NC haal ik praktisch altijd meer kills omdat of nauwkeuriger is, of meer dmg doen. ROF is zo overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ze zouden heel die stats pagina eruit moeten halen. Het gaat om het grote geheel. Niet je eigen k/d ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Rudolf schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:07:
Ze zouden heel die stats pagina eruit moeten halen. Het gaat om het grote geheel. Niet je eigen k/d ratio.
Volgens mij halen ze de k/d ratio er bij de volgende grote patch uit en word het vervangen door exp/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
WASP (NC) op Miller is trouwens ook erg aan te raden, we spelen we graag tegen deze outfit.

Gisteren tijdends "Monday Madness" met de outfit waren we een tank leger aan het opstellen voor de foto:

Afbeeldingslocatie: https://0ccu5w.bay.livefilestore.com/y1pt6G7uevdao_Tto4Kri8HDMyIeqjr0OIH55lXrHfW0Kw4Fj_QmuEv_DwLbRJcEmgzE-TfRqwX3jk/2013-01-14_00005.jpg?psid=1

Komen ze ff een bezoekje brengen met hun bommenwerpers :+

Binnen 2 seconden was het totale chaos: "Tons of WASP Liberators incoming, everybody spread out, now!"

Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:09
Iemand ervaring met joysticks in PS2? Heb nog een microsoft force feedback 2 joystick en die is me vaak te langzaam en dan hebben we het puur over gas geven met vliegen.

Als iemand een NL TR Outfit op Miller zoekt wij zijn zo ver dat we mensen aan nemen.
De Dutch Rebellion bestond al in PS1 en is onderdeel van de Terran Republic Alliance.
We spelen veel samen met andere oude TRA Outfits.
We gebruiken TS om meerdere redenen.
Heb je vragen pm me dan ff dan blijft het topic schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb het spel pas sinds deze week ontdekt, shame on me!!!, maar vind het helemaal G-E-W-E-L-D-I-G. Hoop snel met een Outfit mee te kunnen spelen want alleen is het niet te doen een groot gedeelte over te nemen en samen gespeeld wordt er niet echt helaas overal... Welke server spelen jullie het meeste op? Vrijdag overdag ben ik eventueel vrij dus kan ik ook overdag mee doen, roep maar als je even zin hebt om me het 1 en ander bij te brengen ;)

Heb me btw zojuist op http://www.brtd.net ingeschreven dus kom zeker meedoen met jullie van de week...

[ Voor 10% gewijzigd door Donnie op 16-01-2013 21:23 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Atomium schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:56:
Iemand ervaring met joysticks in PS2? Heb nog een microsoft force feedback 2 joystick en die is me vaak te langzaam en dan hebben we het puur over gas geven met vliegen.

Als iemand een NL TR Outfit op Miller zoekt wij zijn zo ver dat we mensen aan nemen.
De Dutch Rebellion bestond al in PS1 en is onderdeel van de Terran Republic Alliance.
We spelen veel samen met andere oude TRA Outfits.
We gebruiken TS om meerdere redenen.
Heb je vragen pm me dan ff dan blijft het topic schoon.
ook ff geprobeerd met joystick. aangezien ik veel flightsims heb gespeeld, en spellen zoals bf ook altijd met joystick doe, in ps2 ook een gebruikt. Maar het is zo ontzetend onhandig (helaas) dat ik maar met juis en tobo vlieg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Donnie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:02:
Ik heb het spel pas sinds deze week ontdekt, shame on me!!!, maar vind het helemaal G-E-W-E-L-D-I-G. Hoop snel met een Outfit mee te kunnen spelen want alleen is het niet te doen een groot gedeelte over te nemen en samen gespeeld wordt er niet echt helaas overal... Welke server spelen jullie het meeste op? Vrijdag overdag ben ik eventueel vrij dus kan ik ook overdag mee doen, roep maar als je even zin hebt om me het 1 en ander bij te brengen ;)

Heb me btw zojuist op http://www.brtd.net ingeschreven dus kom zeker meedoen met jullie van de week...
Goeie keuze ik zit er ook :-)

Mijn handleiding over hoe je het beste kan vechten tegen zergs in het spel is zojuist gepubliceerd: http://themittani.com/fea...-control-how-exploit-zerg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Joystick support is echt vreselijk in Planetside 2
het voelt aan als een digitale controller, beetje bewegen is vol uitsturen

zelfs met mijn volledige met custom as-profielen instelbare Thrustmaster Cougar HOTAS krijg ik niet lekker aan het werken, hoe sloom ik de assen ook instel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
@Rolfski, Nice, maar ik hoop dat bases verdedigen leuker word. Zou ik een mooiere oplossing vinden. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Rolfski schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:52:
[...]

Goeie keuze ik zit er ook :-)

Mijn handleiding over hoe je het beste kan vechten tegen zergs in het spel is zojuist gepubliceerd: http://themittani.com/fea...-control-how-exploit-zerg
Kun jij misschien regelen dat ik het password van jullie mumble krijg, zou graag mee willen praten tijdens het gamen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
Troubles in paradise. Servers zijn de gehele ochtend al down. Wat een uurtje aan maintenance zou moeten worden duurt al ruim 6 uur.

Edit: Servers zijn weer up.

[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 17-01-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bramster schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:44:
Joystick support is echt vreselijk in Planetside 2
het voelt aan als een digitale controller, beetje bewegen is vol uitsturen

zelfs met mijn volledige met custom as-profielen instelbare Thrustmaster Cougar HOTAS krijg ik niet lekker aan het werken, hoe sloom ik de assen ook instel
joystick is om te janken, probeer eens de gevoelilgheid van de muis te vergroten voor vliegtuigen. met verhoogde gevoelligheid vliegt het een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:09
Ah dan ligt het toch niet aan mijn museum joystick.
Op zich ben ik best content met vliegen met de joystick maar het is puur de gashendel die wat traag is qua reactie.
Thx voor de reacties.

Rolfski wil jij je outfit eens wijzen op dat de TRA op Miller al bestaat en dat we juist wachten op reactie van INI Elite en BRTD? Bij INI is het Steeldragon die er meer van weet maar die heb ik nog niet in game gesproken. Ik wilde je een pm doen maar kennelijk kan ik dat niet naar jou toe. Er is ook een website die whisper ik je wel ff in game als ik je online tref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Donnie schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Kun jij misschien regelen dat ik het password van jullie mumble krijg, zou graag mee willen praten tijdens het gamen ;)
Vraag ff aan mij of iemand anders als je in de game bent. Mijn ingame naam is Rolfsky btw
Atomium schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:30:

Rolfski wil jij je outfit eens wijzen op dat de TRA op Miller al bestaat en dat we juist wachten op reactie van INI Elite en BRTD? Bij INI is het Steeldragon die er meer van weet maar die heb ik nog niet in game gesproken. Ik wilde je een pm doen maar kennelijk kan ik dat niet naar jou toe. Er is ook een website die whisper ik je wel ff in game als ik je online tref.
Heb mijn pm instellingen aangepast je kan me nu pm-en. Ik ga niet over TRA maar als je me pm-ed ga ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zo ben ik blij met rockets op m'n hellfire! Duurde wel ontzettend lang voordat ik die 1000 cert bij elkaar had gespaard. (heb 2000 in totaal zag ik in m'n stats app)

Kan nu voor tank-buster spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Als je geen geld aan dit spel wilt uitgeven ga dan alsjeblieft geen guns kopen. Da's gewoon niet slim, standaard wapens zijn goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 18-09 22:33
Vliegen in dit spel is gewoonweg geniaal, en de manier om cert te verdienen.

Ik heb met de beschikbare cert als eerste de rocket pods unlocked en spawn time verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

IngamerX schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:50:

Ik heb met de beschikbare cert als eerste de rocket pods unlocked en spawn time verlaagd.
ja same, beste waar ik certs in heb gestoken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
IngamerX schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:50:

OK.

Poll: Wat is de beste manier om te vliegen?
Keyboard
Keyboard + muis
Joystick
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384682&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik ben gewoon een drama met vliegen en was even benieuwd. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 19-01-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vliegtuigje
- Anti-infantery + night vision voor de 1st-weapon (banshee voor TR)
- A2Am voor de 2nd

upgrade:
- hoover frame
- flares
- stealth

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2013 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

voor alle wapens, wat is beter te unlocken? night vision of infrared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Infared is veel goedkoper, werkt hetzelfde en had grotere kijkafstand voor de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Op welke server zitten de meeste mensen hier?
Loop nu maar een beeje random rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Miller toch wel zeker. Altijd druk. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ereaser schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:40:
Doe ff moeite aub om een paar pagina's terug te lezen. Ik zie dezelfde vragen zo'n beetje iedere dag terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:40:
Miller, is volgens mij ook de drukste server van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik ben een console speler en ben van plan om een pc in elkaar te steken speciaal om planetside 2 te draaien.
Kan iemand mij hierbij helpen ? Ben nogal een leek in pc onderdelen. Budget draait rond de 800 -900 euro.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hallo Woldon,
Welkom op het Tweakers forum. Natuurlijk kunnen we je helpen. Deze vraag kan je beter niet in dit topic stellen, want er is een apart subforum met topics voor het bouwen van een game-pc. Ik kan je aanraden dit subforum eens door te lezen:
Desktop Aankoopadvies

ps: het is tevens een goed gebruik op Tweakers om eerst zelf zoveel mogelijk informatie te zoeken alvorens een vraag te stellen. Er zijn genoeg topics over game-pc's om ideeen op te doen. Daarnaast zijn er ook nog de best buy guides waarin game pc's worden behandeld. Check b.v.: reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, zal ik zeker doen !

Grt,

Glenn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Toevallig van de week een nieuwe pc samengesteld, een beetje met het oog op planetside 2. Ik had ongeveer hetzelfde budget.

Intel + Nvidia werd me aangeraden. Ben voor een i5 3570 met een nvidia gf 660TI gegaan. Alleen nog geen tijd gehad om PS2 te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 20-09 17:03
Een i5 3570k en een 660Ti zijn zeker wel voldoende voor PS2 denk ik. Op dit moment heb je misschien nog wat meer problemen qua performance, omdat de game slecht geoptimaliseerd is. Maar eind deze maand komt er een nieuwe update die de performance een stuk moet gaan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 19:54

psyy138

blackbulls.nl

bjorntju schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:30:
Een i5 3570k en een 660Ti zijn zeker wel voldoende voor PS2 denk ik. Op dit moment heb je misschien nog wat meer problemen qua performance, omdat de game slecht geoptimaliseerd is. Maar eind deze maand komt er een nieuwe update die de performance een stuk moet gaan verbeteren :)
dat werd tijd want mijn q8200 en gtx285 hebben het zwaar terwijl het een geweldig spel is

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.