[PC] Planetside 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste
Acties:
  • 77.175 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:33:
[...]

De VS doet het zéér goed op Miller, maar ik moet eerlijk zeggen dat het een fijne server is so far. De NC zijn meestal outnumbered (soms niet, gek genoeg) maar voor de rest wisselen de continent vrij vaak van eigenaar. Het komt meestal alleen tot een ''lockdown'' als een van de andere partijen amper aanwezig is (bv in de vroege middag als er minder spelers zijn) en Vanu doen het regelmatig beter dan TR die vlak daarna volgt. NC doen het met vlagen ineens on-ge-lovelijk goed. Ik neem aan dat dat komt doordat WASP of andere grote outfits dan ineens online komen en alles wegvagen =p

Overdag zijn de VS vaak in de meerderheid, daarna TR en daarna NC. Richting avond word het vaak meer TR, dan VS en dan NC en savonds (gameprimetime zeg maar) dan gaat het gelijk op. Hangt er vanaf welke outfits van welke factie online zijn :P

VS heeft een paar leuke outfits en kletsgrage mensen. Je kan altijd proberen DWG te contacten (deathwatchgaming). Is een leuke VS outfit waar ik ook bij wilde gaan. :D
Ok thx, Ik zal het eens checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ye-roon schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:16:
die QandNotU: Ik denk dat hij een 2de account gemaakt heeft, of een vriend van hem heeft laten inloggen en dan op een dood tijdstip/moment een plek gevonden waar die vriend/2de account kon spawnen, daar naar toe gegaan, die gast spawnt, headshot, spawn headshot etc etc. en dan door gaan tot je ammo op is, wat als Engineer niet kan gebeuren volgens mij. En zo krijg je dikke stats.
Je praat hier over 10.000 headshots, 22.000 kills. Met een gemiddelde van 5sec spawntijd en 0.5 killtijd, praat je over bijna 14 uur puur killen&respawnen voor de headshots alleen.

Gok eerder voor een trio-setup, 3rde is een reviver (aangezien hij engi is, unlimited ammo). Dat geval zit je op 2sec ongeveer, kom je voor 22.000 kills op kleine 12 uur.

Neemt niet weg dat je wel bizar snel aan exp komt zo, zelfs al zou je het maar een halfuurtje doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2012 16:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
ye-roon schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:16:
[...]

die QandNotU: Ik denk dat hij een 2de account gemaakt heeft, of een vriend van hem heeft laten inloggen en dan op een dood tijdstip/moment een plek gevonden waar die vriend/2de account kon spawnen, daar naar toe gegaan, die gast spawnt, headshot, spawn headshot etc etc. en dan door gaan tot je ammo op is, wat als Engineer niet kan gebeuren volgens mij. En zo krijg je dikke stats.

Een stats padder dus :)

en @jbkappirossi: ik heb gister gedowngrade en alles loopt rete smooth nu. Zelfs FC3 waar ik zieke frameskippes bij had draait als een zonnetje, thanks for the tip! :)
Ja, ik denk dat iedereen wel kan zien wie cheat of iets afspreekt met een vriend.
Ik heb ze allemaal keihard moeten verdienen.

Dit is mijn. :) http://www.planetside-uni...er.php?stats=jbkappirossi

nice, ja m'n broertje had hetzelfde met zijn 6950. Oude driver 11.12 draaide veel beter.
Misschien is het de moeite wel waard om nog een aantal drivers te proberen rond de datum dat je kaart is gereleased. De sneeuw level heeft het minste lag en draait het soepelst. Maar ik kan tock merken dat amerish iets zwaarder is.

Wat ook helpt is in CCC driver alles op performance zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
SinergyX schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:30:
Zag dat de characterstats weer waren bijgewerkt op http://www.planetside-universe.com :)

K/D Ratio: 0.75
K+Assists/D Ratio: 1.73

Ik ben een assist-killer :P

De nummer 1 atm:
http://www.planetside-uni...r.php?stats=BuzzCutPsycho
Weet je wat ik raar vind is dat hij 11d non-stop gespeeld heeft terwijl PS2 nog maar net 2 weken uit is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jbkappirossi schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:32:
Weet je wat ik raar vind is dat hij 11d non-stop gespeeld heeft terwijl PS2 nog maar net 2 weken uit is. :?
336 uur waarvan 264 gespeeld, 72 uur slaap over 14 dagen, 5 uurtjes slaap en 19 uur spelen per dag :P

Al denk ik dat je met een trio-setup dit zelfs macro'ed kan doen, al zit je wat moeilijk met ammo-drop.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2012 17:05 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wow, zit net bij mijn stats te kijken (ja, goBofal, god mag niet in nicknames zitten 8)7 ) en het valt me op dat ik wel érg veel TR heavies uitschakel

waarom speelt iedereen TR heavy dan? vind er echt geen reet aan; 1V1 heb je een voordeel met je schild, maar zodra die op CD zit heb je niks meer
bovendien kan je meestal je schild maar 1x gebruiken, daarna ga je snel dood
over het algemeen krijg je dan een 1:1 K/D ratio; je schiet er 1tje af en vervolgens schiet iemand jou af

alleen anti-vehicle heb je er wat aan, en dan nog alleen als je een paar maten naast je hebt staan met hun heavies; tanks zijn bemand door engi's (vaak iig) die gewoon ff achter een rotsje oid gaan staan en reparen als je in je eentje bent

valt me ook op dat ik veel meer TR afschiet dan VS, is de TR gewoon veel populairder of zit ik op plekken waar de VS minder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iedereen zal hogere kills hebben van heavies, die zijn meestal in de voorlinies te vinden.

Shield met upgrades heeft vrij lage cooldown, plus je eigen shield kan je de delay ook flink terugschroeven. En tja, RPG's zijn beetje flut, maar ben nu eenmaal heavy begonnen, doodzone om mijn 800+ certs weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:54:
[...]

Ok thx, Ik zal het eens checken. :)
Waarschuwing vooraf: Miller = wachtijden tijdens piekuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Rolfski schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:10:
[...]

Waarschuwing vooraf: Miller = wachtijden tijdens piekuren
ik vind het wel meevallen de laatste tijd; hooguit 5~10 minuten moeten wachten een paar keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:33
Ik zit op Mallory.

Op zich wel prettig, maar vooral alleen Indar. Daar is het momenteel een drieweg strijd.

De situatie was:

Indar -> overheerst door TR
Esamir -> overheerst door Vanu
Amerish -> overheerst door Conglomerate

Maar nu is Vanu ook op Indar actief. TR overheerst nog steeds kwa aantallen, maar krijgt de map maar niet onder controle.

Wel saai though.. niemand die op Amerish speelt behalve wat Conglomerate forces. En als je er met een squad heen gaat komen alle conglomerate spelers op je af. Waar ze vandaan komen weet ik niet, wat ze de hele tijd doen terwijl er geen TR en Vanu te zien zijn weet ik ook niet, ik weet alleen dat niemand van Vanu en TR kant het op Amerish proberen. Ook dat snap ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabgamer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 20:53
IngamerX schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:20:
Ik zit op Mallory.

Op zich wel prettig, maar vooral alleen Indar. Daar is het momenteel een drieweg strijd.

De situatie was:

Maar nu is Vanu ook op Indar actief. TR overheerst nog steeds kwa aantallen, maar krijgt de map maar niet onder controle.

Wel saai though.. niemand die op Amerish speelt behalve wat Conglomerate forces. En als je er met een squad heen gaat komen alle conglomerate spelers op je af. Waar ze vandaan komen weet ik niet, wat ze de hele tijd doen terwijl er geen TR en Vanu te zien zijn weet ik ook niet, ik weet alleen dat niemand van Vanu en TR kant het op Amerish proberen. Ook dat snap ik niet..
Ik speel ook op mallory als NC maar ja op amerish zijn van die noobs die staan te wachten tot er 1 komt.
Ik speel zelf meestal op esamir want daar kan je lkr veel mensen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
Miller is de laatste avonden steeds meer uitgespreid, al heeft de TR wel alle drie de continenten gecapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
Oh ja, de patchnotes zijn er ook. Als het goed is komt de patch vandaag (zit op werk).

http://forums.station.son...eads/game-update-1.64525/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ze zitten er wel dik bovenop!
ook een kleine performance verbetering zie ik

Fixed a few crash bugs and provided some optimizations to improve gameplay.

Yeahh:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Mixie100 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:31:
Ze zitten er wel dik bovenop!
ook een kleine performance verbetering zie ik

Fixed a few crash bugs and provided some optimizations to improve gameplay.

Yeahh:D
En de whines oh de whines op de officiele forums. PAGINA's met threads al over het einde van het spel en RAGE over de nerfs en buffs... terwijl het spel nog niet eens live is op het moment ;w
Werkelijk om te smullen! Doet me denken aan WoW toen het in z'n top whine periode zat. Werkelijk heerlijk! Ben erg blij dat ik over die fase heen ben >:)

Ik speel nu weer vooral TR omdat 'n maatje van mij TR heeft gekozen en die worden meteen geraakt met een nerf op alle standaard 40 round rifles :P NC kleine buff gekregen. VS blijft hetzelfde.
Mark. My. Words. Nu er meerdere karakters op 1 server gemaakt kunnen worden (en ik net m'n highlevel gedelete om te rerollen voor met m'n vriend 8)7 |:( ) gaan er véél mensen switchen naar VS omdat ze nu al denken dat dat dus automatisch de Flavor Of The Month is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
DinaDani schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:45:
Miller is de laatste avonden steeds meer uitgespreid, al heeft de TR wel alle drie de continenten gecapt :/
Ja hoe was dit mogelijk :o Ik speelde ook TR op Miller maar toen ik uitlogde deden we het ''ok'' en niets bijzonders. Volgende ochtend: 3x continent capped.

Ik gok dat er een paar outfits diep in de nacht alles gecapped hebben toen 3\4e van de VS en NC al sliepen ofzo :D

Moet trouwens zeggen dat ik érg veel respect heb voor een stel NC spelers (groepjes) op Miller. Er zitten er daar een paar tegen die zijn zo ongelovelijk goed dat ik er bijna jaloers op ben :P Zullen wel een paar keer gereport zijn voor ''hacker!!'' gok ik zo ;)
IngamerX schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:20:
Ik zit op Mallory.

De situatie was:

Dit is inderdaad een probleem op alle servers die niet zga ''vol'' zijn op primetime... Ik hoop dat ze dat dus wegwerken door eindelijk de meta-game te implementeren straks... That's right: er zit nog altijd geen metagame in dit spel. Geen duidelijk ''doel'' behalve gewoon lekker knallen, je character level en en uitbreiden en lol hebben, wat voor mij nog wel even genoeg is voorlopig :D

[ Voor 44% gewijzigd door Brutal1ty op 12-12-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
delete

[ Voor 99% gewijzigd door Brutal1ty op 12-12-2012 17:08 . Reden: triple post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Brutal1ty schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:03:
[...]

En de whines oh de whines op de officiele forums. PAGINA's met threads al over het einde van het spel en RAGE over de nerfs en buffs... terwijl het spel nog niet eens live is op het moment ;w
Werkelijk om te smullen! Doet me denken aan WoW toen het in z'n top whine periode zat. Werkelijk heerlijk! Ben erg blij dat ik over die fase heen ben >:)

Ik speel nu weer vooral TR omdat 'n maatje van mij TR heeft gekozen en die worden meteen geraakt met een nerf op alle standaard 40 round rifles :P NC kleine buff gekregen. VS blijft hetzelfde.
Mark. My. Words. Nu er meerdere karakters op 1 server gemaakt kunnen worden (en ik net m'n highlevel gedelete om te rerollen voor met m'n vriend 8)7 |:( ) gaan er véél mensen switchen naar VS omdat ze nu al denken dat dat dus automatisch de Flavor Of The Month is :+
Jaa haha ik zit ook bij TR maar heb vrij vaak last van drops naar 10 FPS dus heb het een tijdje laten liggen,
Zometeen even kijken of het al iets beter is, Want met een GTX670 en een i5 2500k zou het geen probleem moeten zijn lijkt mij

EDIT: FPS issue is opgelost in zeer drukke gebieden blijf ik boven de 40 FPS.
Dat ik niet kon spelen met me logitech muis is ook opgelost? staat niks over in de patchlist?
Net alleen een melding Planetside2.exe werkt niet meer gehad opnieuw opgestart en hij werkt weer gewoon!

[ Voor 10% gewijzigd door Mixie100 op 12-12-2012 17:34 ]

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:14
patch van 2 gig! Had hem niet zo groot verwacht :-)

En slim als ik was een weekje niet gespeeld, dus ik dacht: nice, nu met die honderd passive cert points iets kopen. Blijkbaar moet je dagelijks inloggen om de passive gain te krijgen :-D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brutal1ty schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:05:
Dit is inderdaad een probleem op alle servers die niet zga ''vol'' zijn op primetime... Ik hoop dat ze dat dus wegwerken door eindelijk de meta-game te implementeren straks... That's right: er zit nog altijd geen metagame in dit spel. Geen duidelijk ''doel'' behalve gewoon lekker knallen, je character level en en uitbreiden en lol hebben, wat voor mij nog wel even genoeg is voorlopig :D
Wij hebben aantal nieuwe mensen, dus onze lol op dit moment is... vlieglessen :D

Gewoon ergens achterin ons gebied paar vliegtuigen pakken en kijken of er mensen zijn die zo'n ding normaal kunnen besturen :P Aangezien mn sidewinger én roccat nog steeds niet werken, kan ik nog vrij weinig met een liberator of galaxy.
Brutal1ty schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:03:
gaan er véél mensen switchen naar VS omdat ze nu al denken dat dat dus automatisch de Flavor Of The Month is :+
Waarom switchen, gewoon altjes draaien :P Wij zitten ook nog regelmatig op VS, puur om weer even probleemloos mensen neer te maaien.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2012 09:56 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

damn, had ik die toch maar ff gedownload dan gisteren. Maja ik had de urge om stargate te kijken, dus goede rede :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Brutal1ty schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:05:

[...]

Tsja, IngamerX en ik proberen zo meta mogelijk te spelen (AMS Sunderer farmen? Nah, toch maar afknallen).
Wel gemerkt dat door de defense bonus van 15% het met een Liberator + C150 Dalton meer cert oplevert om te defenden dan aanvallen vanwege de lange captijd en het feit dat de reistijd in de lucht zo kort is. Als die lib op een beetje lekkere plaats hangt (950m hoog, tussen 2 basissen in) kunnen we 2 zones tegelijk defenden tegen vehicles.

Het is wel belangrijk om een medespeler te vinden met voice comms én plezier in vliegen, zodat je een beetje de rollen kan afwisselen - de gunner krijgt zoveel meer XP als je het speelt zoals wij de laatste dagen.

Vanaf vanavond kunnen we dat vliegtuig waarschijnlijk allebei spawnen met die gun, dus dat wordt nu 99% van de tijd vliegen ipv. 90% >:)

Nu nog hopen dat SOE de infantry render distance verhoogt zodat die niet meer onzichtbaar op me kunnen schieten.

[ Voor 5% gewijzigd door Moby Dick op 13-12-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
TR libs zijn op het moment zo OP. Heb met mijn outfit eergisteren op Indar een tijd rond de TR warpgate rondgehangen en we werden gewoon met z'n 12'en aan flarden geschoten door 2 tot 3 van die dingen zonder uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Chrotenise schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:16:
TR libs zijn op het moment zo OP. Heb met mijn outfit eergisteren op Indar een tijd rond de TR warpgate rondgehangen en we werden gewoon met z'n 12'en aan flarden geschoten door 2 tot 3 van die dingen zonder uitzondering.
libs, sundies en galaxies zijn toch exact hetzelfde across facties of heb ik het nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:13:
[...]

libs, sundies en galaxies zijn toch exact hetzelfde across facties of heb ik het nou verkeerd?
yup, incl flashes & lightnings, overal hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Een outfit waar je weg moet blijven is the Enclave (TR, Mattherson), als je de racistische recruitment video ziet weet je genoeg: YouTube: The Enclave RealTalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
ach, als ze tegen mij bleekscheet zeggen word ik niet koud of warm van.

Ik ben ook nog even aan het ownen geweest. K/D stijgt nu al boven de 4:1 :9

Wat me ook opvalt is dat er overdag en s'nachts geen kip te zien is. Alleen s'avonds rond 20:00 breekt de pleures uit.

Ik heb trouwens ook wat vreemds meegemaakt gisteren. We waren aan het Cappen met een handje vol.
Ik had 13cert op het moment en na het cappen had ik 17certs. kijk 30 seconden later weer waren het er 217 :) Misschien dat er een admin dacht; laat ik die jongen maar eens 200certs kado doen, want ik was al uren opzoek naar een gevecht maar d'r was bijna niemand online. :|

Wat ik wel irritant vind is die verrekte rocket pods. De hele ganse tijd word ik door die hufters neergeknalt.
En het leuke is, je kan er geen fuck aan doen, gvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Net wat leuks mee gemaakt !

ik deed deploy op the crown op Indar? dus ik val met zo'n Pod naar beneden vliegt er ineens een NC Galaxy onder me door waar die pod dus volop inbeukt...
Resultaat 12 kills erbij en heeeel veel bonussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

jbkappirossi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 00:17:
Wat ik wel irritant vind is die verrekte rocket pods. De hele ganse tijd word ik door die hufters neergeknalt.
En het leuke is, je kan er geen fuck aan doen, gvd!
dekking zoeken
seriously, ik snap niet waarom mensen daar zo'n probleem mee hebben, het gebeurt me echt weinig dat ik erdoor gesloopt word en dan is het meestal als ik met een tank door een vijandelijk gebied race, wat dus gewoon te verwachten is

als je met een georganiseerde troep rondloopt heb je over het algemeen wel 2 of 3 AA maxes en heb je er nul last van (of iig: zodra ze komen zijn ze dood :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
http://www.planetside-universe.com/character.php?stats=Xzito

Eindelijk rank 20 toch maar besloten om subscriptie te hallen momenteel een van de weinig games waar ik veel plezier in heb dus dan is het de 12$ wel waard krijg ook nog eens 500 station cash.

Mis nog wel echt dingen uit planetside 1. de traning simulation vond ik zo vet gedaan in planetside 1. met ze 40 aan het knallen op de shooting range.

Speel voornamelijk inf. Combat medic . momenteel aan het sparen voor de 2de upgrade van c4.

Met 1 c4 sloop ik net een niet geupgrade lightning. heb de 2de nodig voor sunders en zwaardere voertuigen.

Ook de stealth AMS vond ik erg dik.

Ik zoek nog een leuke outfit op de server Miller TR

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Xzito schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:03:
Met 1 c4 sloop ik net een niet geupgrade lightning. heb de 2de nodig voor sunders en zwaardere voertuigen.
zodra je een 2de C4/andere explosive krijgt moet je gaan oppassen met het spammen ervan
sinds ik een 2de bouncing betty heb gooi er teveel neer, je wilt gebruiken wat je hebt waardoor je ongemerkt enorm veel resources uitgeeft
mss minder het geval met C4 aangezien je dat meer met tanks e.d. gebruikt, maar anti personnel mines gaan er snel doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
We hebben zojuist onze outfit wat opgeschoond van inactieven dus er is nu tijdelijk weer plek.
Als je een van de grootste (1100 leden) en best georganiseerde TR outfits zoekt op de beste Euro server (Miller) met genoeg Nederlanders: www.brtd.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
Rolfski schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:10:
Een outfit waar je weg moet blijven is the Enclave (TR, Mattherson), als je de racistische recruitment video ziet weet je genoeg: YouTube: The Enclave RealTalk
Klopt ja, die BuzzCutPsycho (leider van Enclave) is ook echt een mongool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Aangemeld voor brtd.net .

Heb wel moeite met die anti infarty mines te zien
Maar laat me engineer altijd voor op lopen.

Gisteren als Max best wel wat punten verdiend met 1 anti air gun
Zit te denken om ze tweede tehalen iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Laatst online: 09-08 23:37
Wat ik me van het weekend toch heb meegemaakt...

Ik was een TR character begonnen op Miller om hopelijk een team georiënteerde outfit te vinden en spawnde ergens in een basis dat werd aangevallen door de Vanu. Overal waren vijandelijke tanks en vliegtuigen met raketten rond de spawn plekken, je kon er letterlijk niets tegen doen. Later was ik ook een andere basis aan het verdedigen door de turrets te repareren. Er kwamen een stuk of 6 vliegtuigjes aan, allemaal met raketwerpers - dag lucht verdediging!

Ik vind er geen bal aan: een zerg valt niet te stoppen en als beginner kun je niets beginnen tegen andere spelers (tenzij je een vijand kan verrassen). Het aantal voertuigen moet generfd worden of er moet een limiet komen aan de ammunitie. Het lijkt erop dat de resources geen goede imitatie is omdat ik bijna altijd aan het maximum zit en nadat ik dood ben gegaan het er toch weer is.

Weet iemand wanneer je Galaxies kan spawnen? Ik kan ze bijvoorbeeld niet zien in het spawn menu.

@Rolfski Hebben jullie bij BRTD ook kleinschalige team-georiënteerde aanvallen? Doen jullie leden ook zelf dingen organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:15:
Ik vind er geen bal aan: een zerg valt niet te stoppen en als beginner kun je niets beginnen tegen andere spelers (tenzij je een vijand kan verrassen). Het aantal voertuigen moet generfd worden of er moet een limiet komen aan de ammunitie. Het lijkt erop dat de resources geen goede imitatie is omdat ik bijna altijd aan het maximum zit en nadat ik dood ben gegaan het er toch weer is.
Als beginner kun je ook wel wat beginnen hoor. Ik ben net weer een nieuwe char begonnen op Miller en zodra ik een scope op mn rifle heb zitten gaat het al redelijk gelijk op. Misschien moet je een andere class proberen?

Ik ben het wel met je eens dat ze iets met de vehicles moeten doen. Er zijn er veel en zodra de 20 shells op zijn abandoned iedereen ze en zijn ze allemaal verdwenen. :S Ik zou wel voorstander zijn van alle main guns op MBTs verplaatsen naar de gunner positie en die meer ammo geven. Momenteel zie je namelijk bij veel vehicles [1/2] staan, omdat ze toch allemaal vervangbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:26:
Als beginner kun je ook wel wat beginnen hoor. Ik ben net weer een nieuwe char begonnen op Miller en zodra ik een scope op mn rifle heb zitten gaat het al redelijk gelijk op. Misschien moet je een andere class proberen?
Tuurlijk kun je wel wat doen, maar als je tegenover een geupgrade heavy staat zul je het niet zo makkelijk winnen. Overgens kan het wel natuurlijk, afhankelijk van de kwaliteit van de speler, zo heb ik in mijn eentje met heavy een maxx verslagen op br 3.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:26:Ik ben het wel met je eens dat ze iets met de vehicles moeten doen. Er zijn er veel en zodra de 20 shells op zijn abandoned iedereen ze en zijn ze allemaal verdwenen. :S Ik zou wel voorstander zijn van alle main guns op MBTs verplaatsen naar de gunner positie en die meer ammo geven. Momenteel zie je namelijk bij veel vehicles [1/2] staan, omdat ze toch allemaal vervangbaar zijn.
Dat is een goed idee! Misschien dat de main gun bijvoorbeeld niet zo veel damage meer doet tegen infantry of juist minder ammo heeft. Op die manier moet je spaarzaam omgaan met wat je hebt en moet je er bewust voor gaan kiezen om op infantry te schieten en binnen de korste keren weg moet om ammo te halen, of het te bewaren voor tanks en de infantry aan de gunner over laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje tank-groep heeft ook gewoon sunderers met ammo-supply rondrijden :P

Maar br1 of 20, de TTK op gemiddelde class is zo bizar laag dat het kwestie is van tijdig schieten en je wint wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
ik kom m'n magrider niet uit. Wat? ik kom de warpgate niet eens af zonder Mag. Dat ding is echt uber goed om infantry mee te maaien. loooool

weet iemand of er ook een Magrider outfit is op Cobalt sever, ik zit maar te zoeken maar kan niks vinden? :/

[ Voor 28% gewijzigd door jbkappirossi op 17-12-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Xeiji schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:15:
Wat ik me van het weekend toch heb meegemaakt...

Ik was een TR character begonnen op Miller om hopelijk een team georiënteerde outfit te vinden en spawnde ergens in een basis dat werd aangevallen door de Vanu. Overal waren vijandelijke tanks en vliegtuigen met raketten rond de spawn plekken, je kon er letterlijk niets tegen doen. Later was ik ook een andere basis aan het verdedigen door de turrets te repareren. Er kwamen een stuk of 6 vliegtuigjes aan, allemaal met raketwerpers - dag lucht verdediging!

Anti-air is net gebuffed en rocket-pods zijn generfd. Daarmee is grond aanvallen vanaf de lucht ineens een stuk gevaarlijker geworden. Maatregelen tegen vehicle spamming zijn in de maak. En mbt een zerg, daar kan je als eenling weinig tegen doen. Als je vecht in een outfit wordt het ineens een heel ander verhaal: Urenlang met een goed georganiseerd team een biolab verdedigen tegen een zerg kan echt heroïsch zijn.
Weet iemand wanneer je Galaxies kan spawnen? Ik kan ze bijvoorbeeld niet zien in het spawn menu.
Galaxies kan je alleen spawnen vanaf de warp gate of vanaf tech plants.
@Rolfski Hebben jullie bij BRTD ook kleinschalige team-georiënteerde aanvallen? Doen jullie leden ook zelf dingen organiseren?
Yup maar tijdens "ops night" altijd in coördinatie met de andere teams. Er is genoeg ruimte om zelf dingen te organiseren. Zo is er bij ons iemand een newbie squad begonnen. Hij doet niets anders dan nieuwelingen oppikken met zijn Galaxy vanaf de warpgate om ze vervolgens wegwijs te maken in het spel. Verder zijn er specifieke trainingsavonden (leiderschap, snipen, vliegen, etc.) en op Monday Madness night doen we allerlei melige dingen zoals "weapons free" races voor Station Cash:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Rolfski schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:52:
Anti-air is net gebuffed en rocket-pods zijn generfd. Daarmee is grond aanvallen vanaf de lucht ineens een stuk gevaarlijker geworden. Maatregelen tegen vehicle spamming zijn in de maak. En mbt een zerg, daar kan je als eenling weinig tegen doen. Als je vecht in een outfit wordt het ineens een heel ander verhaal: Urenlang met een goed georganiseerd team een biolab verdedigen tegen een zerg kan echt heroïsch zijn.
Ah, een stap in de goede richting ;) Klopt, dat heb ik zelf ook ondervonden! Je moet wel uitzoeken wat je het beste kan doen in zo'n situatie, meestal ga ik dan support engineer of medic.
Galaxies kan je alleen spawnen vanaf de warp gate of vanaf tech plants.
Dat is vreemd want ik kan nergens Galaxies spawnen, zelfs niet bij de warp gate (tech plants nog niet gecontroleerd). Moet je bepaalde certificaten kopen of bijv. squad leader zijn om ze überhaupt te zien in het spawn menu?
Yup maar tijdens "ops night" altijd in coördinatie met de andere teams. Er is genoeg ruimte om zelf dingen te organiseren. Zo is er bij ons iemand een newbie squad begonnen. Hij doet niets anders dan nieuwelingen oppikken met zijn Galaxy vanaf de warpgate om ze vervolgens wegwijs te maken in het spel. Verder zijn er specifieke trainingsavonden (leiderschap, snipen, vliegen, etc.) en op Monday Madness night doen we allerlei melige dingen zoals "weapons free" races voor Station Cash:

[video]
Dat klinkt goed, ik ga me aanmelden. Die training avonden zijn een goed idee, ik zou ze goed kunnen gebruiken voor het vliegen en snipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Nou jongens het was leuk, maar Planetside 2 is dood voor het einde van het jaar!

...
Als je de officiele forums mag geloven :')

1. Hackers.
2. Bugs.
3. Lag
4. Performance problemen
5. Ongebalanceerde facties
6. Population problemen
7 Pay 2 Win (! wtf?)

Zijn de redenen waarom de servers leeg lopen en er population issues zijn. Schijnbaar zijn 3\4 servers op primetime nog altijd low en SOE laat niets weten over server-merges.

We weten allemaal dat PS2 op low population = lege basissen cappen is en niets meer.

Wat zijn de views over deze zaken hier?

Ikzelf speel op Miller EU (1 van de oorspronkelijke servers) dus heb geen last van te weinig spelers of ongbalanceerde factie verschillen tijdens ''primetime'' elke avond... Maar een handjevol hackers gezien en pay2win heb ik al helemaal geen last van. In ieder geval niet op infantry\tank gebied. Optimalisatie mag beter, maar het is speelbaar hier en heb wel een paar vervelende bugs gehad.

Mijn mening: er is niets zoals Ps2 op de markt op het moment, Bf3 is het enige wat in de buurt komt maar dat voelt toch anders aan en ik denk dan ook dat als SOE het goed aanpakt we hier een héle goede, zo niet een van de beste F2P shooters ooit hebben.

Hoe kijken jullie tegen al deze klachten aan? Voor mijn gevoel zijn ze, behalve de low pop servers, overdreven. Maar dat kan ook zijn omdat ik mazzel heb met mijn server keuze en dus ook de mensen die daar op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

waar ik het meeste last van heb is de render distance
het gebeurt me gewoon te veel dat ik neergeschoten word door onzichtbare dingen tijdens een groot gevecht, dat is gewoon irritant
natuurlijk is dat niet echt zomaar te voorkomen met een spel als dit, maar goed, het is wel wat mij het meeste stoort

ik zie wel van tijd tot tijd hackers, dan sterf ik door een explosie en heeft een of andere gozer 100% schade gedaan met een assault rifle vanuit een onmogelijke hoek
eigenlijk is dat de enige echt duidelijke hack die ik heb gezien, anderen zouden hacks kunnen zijn maar net zo goed dat ik iets mistte oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
godofal schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:28:
waar ik het meeste last van heb is de render distance
het gebeurt me gewoon te veel dat ik neergeschoten word door onzichtbare dingen tijdens een groot gevecht, dat is gewoon irritant
natuurlijk is dat niet echt zomaar te voorkomen met een spel als dit, maar goed, het is wel wat mij het meeste stoort

ik zie wel van tijd tot tijd hackers, dan sterf ik door een explosie en heeft een of andere gozer 100% schade gedaan met een assault rifle vanuit een onmogelijke hoek
eigenlijk is dat de enige echt duidelijke hack die ik heb gezien, anderen zouden hacks kunnen zijn maar net zo goed dat ik iets mistte oid
Dat was hoogstwaarschijnlijk de grenade launcher under barrel attachment die je kan unlocked voor verschillende wapens ;) Die kan 1 shot killen met een explosie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Brutal1ty schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:53:
[...]

Dat was hoogstwaarschijnlijk de grenade launcher under barrel attachment die je kan unlocked voor verschillende wapens ;) Die kan 1 shot killen met een explosie :D
nope, als je daardoor gesloopt word krijg je het icoontje van de grenade launcher, ik gebruik hem zelf ook
bovendien was het een heavy, die kan die niet krijgen afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
godofal schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:59:
[...]

nope, als je daardoor gesloopt word krijg je het icoontje van de grenade launcher, ik gebruik hem zelf ook
bovendien was het een heavy, die kan die niet krijgen afaik
Oh ik heb nog nooit een icoontje van de grenade launcher gezien hahah. Maar idd, voor heavies geld dat niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
hmm, ik zit op de cobalt server.

overdag is er niet al te veel te zien maar s'avonds tussen 18:00 en 0:00 komt iedereen online en zijn er toch wel flinke battles de laatste tijd.

gisteren avond ook misschien een battle van 50 tanks en 200 man om 1 basis.

Ik heb wel het idee dat SOE somige mensen tevreden probeert te houden.
Zo heb ik een paar dagen geleden 200certs voor niks gekregen en verrekt nu ook een boost van 50% voor 7dagen gratis gekregen en ja ik weet ook zeker dat hij werkt. ik krijg namelijk 150xp voor elke kill. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:00:
[...]

Dat is vreemd want ik kan nergens Galaxies spawnen, zelfs niet bij de warp gate (tech plants nog niet gecontroleerd). Moet je bepaalde certificaten kopen of bijv. squad leader zijn om ze überhaupt te zien in het spawn menu?
Bij de tech plants is dit ook een aparte terminal. Misschien bij de warp gate ook. Geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50
Grootste probleem zijn momenteel spelers die express op andere spelers landen met hun galaxy om ze zo te teamkillen. Ben ook weleens "gestalked" door een 1persoon vliegtuigje waarbij deze persoon steeds probeerde mij te rammen (wat dus uiteindelijk lukte).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Brutal1ty schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:18:
Nou jongens het was leuk, maar Planetside 2 is dood voor het einde van het jaar!

...
Als je de officiele forums mag geloven :')

1. Hackers.
2. Bugs.
3. Lag
4. Performance problemen
5. Ongebalanceerde facties
6. Population problemen
7 Pay 2 Win (! wtf?)

Zijn de redenen waarom de servers leeg lopen en er population issues zijn. Schijnbaar zijn 3\4 servers op primetime nog altijd low en SOE laat niets weten over server-merges.

We weten allemaal dat PS2 op low population = lege basissen cappen is en niets meer.

Wat zijn de views over deze zaken hier?
1. Hackers: zitten ze bovenop
2. Bugs: die zijn er nog behoorlijk veel maar niet game breaking
3. Lag: af en toe nog, gaat meestal prima nu op volle servers
4. Performance problemen: zelf geen last van op mijn 3 jaar oude hardware maar zitten ze bovenop
5. Ongebalanceerde facties: onzin, NC wapens vragen iets meer skill en sommige tanks zijn beter in bepaalde rollen (Magrider/Vanguard => anti-tank, Prowler => anti-inf)
6. Population problemen: de hoeveelheid pop is niet het probleem, wel de verdeling over de continenten
7 Pay 2 Win (! wtf?): cert prijzen voor guns zijn aan de hoge kant en enkele dure, vehicle wapens (rocket pods, HE cannon, etc.) zijn must-haves. Geenszins P2W echter. Je standaard arsenaal is al supergoed en je kan alles bij elkaar spelen.

Conclusie: Je moet die forums met een korreltje zout nemen. Veel drama queens die alles tot in het belachelijke uitvergroten. Je moet het spel ook tijd geven voor mensen om nieuwe dingen te unlocken en nieuwe tactieken te ontwikkelen. PSU forum is beter overigens, meer ervaren spelers daar.

Galaxies hebben eigen terminals trouwens.
Dat klinkt goed, ik ga me aanmelden. Die training avonden zijn een goed idee, ik zou ze goed kunnen gebruiken voor het vliegen en snipen ;)
Je kan zeggen dat je van mij komt. Mijn ingame outfit naam is Rolfsky

[ Voor 5% gewijzigd door Rolfski op 18-12-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Rolfski schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:17:
[...]

1. Hackers: zitten ze bovenop
2. Bugs: die zijn er nog behoorlijk veel maar niet game breaking
3. Lag: af en toe nog, gaat meestal prima nu op volle servers
4. Performance problemen: zelf geen last van op mijn 3 jaar oude hardware maar zitten ze bovenop
5. Ongebalanceerde facties: onzin, NC wapens vragen iets meer skill en sommige tanks zijn beter in bepaalde rollen (Magrider/Vanguard => anti-tank, Prowler => anti-inf)
6. Population problemen: de hoeveelheid pop is niet het probleem, wel de verdeling over de continenten
7 Pay 2 Win (! wtf?): cert prijzen voor guns zijn aan de hoge kant en enkele dure, vehicle wapens (rocket pods, HE cannon, etc.) zijn must-haves. Geenszins P2W echter. Je standaard arsenaal is al supergoed en je kan alles bij elkaar spelen.

Conclusie: Je moet die forums met een korreltje zout nemen. Veel drama queens die alles tot in het belachelijke uitvergroten. Je moet het spel ook tijd geven voor mensen om nieuwe dingen te unlocken en nieuwe tactieken te ontwikkelen. PSU forum is beter overigens, meer ervaren spelers daar.

[...]
Ha! Ik merk dat ik niet de enige ben met een dergelijk standpunt _/-\o_ Complimenten voor de fijne laid-back houding, dat kan ik altijd erg waarderen.

Nou 1 ding weet ik wel zeker: Ik vermaakt me voorlopig met Planetside 2 en FireFall wel... Voorlopig ga ik daar wel wat centen in steken als ik geld uit wil geven aan games. Blijft me verbazen hoe de kwaliteit van F2P games omhoog is gegaan nu men er achter is dat je een goede cent kan verdienen zolang je het maar goed doet! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Galaxies hebben een aparte terminal en je hebt niks nodig om deze te spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Earfart schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:08:
Galaxies hebben een aparte terminal en je hebt niks nodig om deze te spawnen
Bedankt, ik heb ze gevonden! Nog een vraag, krijg je experience voor de mensen die je ergens afzet met een Galaxy? Ik heb namelijk al aardig wat mensen dit zien doen.
Is goed, maar ik wacht tot het volgend jaar. Het heeft geen zin om een trial van 2 weken te doen als je niet kunt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Nee, je krijgt er geen XP voor. Ik weet wel dat ze een AMS systeem willen terug brengen zodat je een galaxy kan deployen.

Galaxies zijn erg handig voor tactical troop drops. Zo deed ik met mijn outfit 12 man drops met C4 en Tank-mines op een TR tank groep, 7 stuks neer gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Gisteren op muble zijn iemand dat die exp kreeg toen mensen boven op de vijand basis dropte.

Galaxy drop 38xp (+14 sqaud bonus).
zelf kan ik het niet bevestigen maar al er vanmiddah eens naar kijken.

Gisteren een volledige volle galaxy gekilled in me anti air max. och de exp was grandioos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
Ik heb er ook al wat centen in gestoken ( vehicle starter pack :*) ) en heb spijt dat ik laatst premium heb gekocht voor bf3. Had liever het geld in ps2 gestoken...

ow een nog een vraagje, de gear ( suits enz) die je kan kopen geeft dat extra armor of is dat alleen voor de looks?

[ Voor 26% gewijzigd door Onne81 op 19-12-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:06:
We hebben zojuist onze outfit wat opgeschoond van inactieven dus er is nu tijdelijk weer plek.
Als je een van de grootste (1100 leden) en best georganiseerde TR outfits zoekt op de beste Euro server (Miller) met genoeg Nederlanders: www.brtd.net
Ik en mijn vrienden zoeken nog een outfit. We zijn allemaal Planetside 1 Veteranen.

Mocht je meer info willen weten vraag maar raak!

Zorewin op Miller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Xzito schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:28:
Gisteren op muble zijn iemand dat die exp kreeg toen mensen boven op de vijand basis dropte.

Galaxy drop 38xp (+14 sqaud bonus).
zelf kan ik het niet bevestigen maar al er vanmiddah eens naar kijken.

Gisteren een volledige volle galaxy gekilled in me anti air max. och de exp was grandioos.
Heb ik zondag nog geprobeerd, kreeg geen xp hoor. Heb ik overigens ook nog nooit gezien en ik speel al sinds beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Onne81 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:26:
Ik heb er ook al wat centen in gestoken ( vehicle starter pack :*) ) en heb spijt dat ik laatst premium heb gekocht voor bf3. Had liever het geld in ps2 gestoken...

ow een nog een vraagje, de gear ( suits enz) die je kan kopen geeft dat extra armor of is dat alleen voor de looks?
Camo gear is alleen voor looks. Wacht ff tot komende vrijdag, 21 dec voordat je gaat investeren in Station Cash: Er is dan namelijk een 3 halen,1 betalen -actie die dag. Beste deal die je kan krijgen.
Als je eenmaal Station Cash hebt en je wilt iets kopen, wacht dan totdat het betreffende item in een dagelijkse of wekelijkse sale voorbijkomt. Scheelt vaak 50%.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/30327505/triplestationcash.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:41:
[...]

Ik en mijn vrienden zoeken nog een outfit. We zijn allemaal Planetside 1 Veteranen.

Mocht je meer info willen weten vraag maar raak!

Zorewin op Miller
Onze outfit heeft veel PS1 veteranen dus jullie zijn van harte welkom. Ik ga zelf niet over recruitment maar meld je aan, loop mee met een aantal operations nights en kijk of je je draai kan vinden.

En wie weet, met zoveel Nederlanders wordt het misschien wel leuk om een eigen Geuzen squad binnen de outfit in het leven te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
tx voor de tip, ga dan zeker wat sc binnen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Dam account status : Banned

een fout bij het invoeren van me rekening nummer gedaan. Even maar support ticket gestuurd hoop dat ze snel antwoorden. dan snel he verschuldigde bedrag betalen en hoppa spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
double post*

[ Voor 95% gewijzigd door Xzito op 19-12-2012 19:31 ]

• Xeiji
Wacht even. Je was al na één keer een fout rekening nummer invoeren geband? Dat is toch niet normaal? Of had je gebruik gemaakt van de automatische incasso?

• Zayl
Je krijgt wel je items en er wordt geen geld van je rekening geschreven. Valt onder Fraude. Normaalgesproken kan dit simpel opgelost worden met customer support.

• Xeiji
Maar om gelijk het account te bannen? Persoonlijk zou ik de wanbetaler notificeren en een ultimatum stellen.

[ Voor 56% gewijzigd door Xeiji op 20-12-2012 10:32 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Xeiji schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:31:
Maar om gelijk het account te bannen? Persoonlijk zou ik de wanbetaler notificeren en een ultimatum stellen.
dit is de normale gang van zaken
individueel gezien zou het idd beter zijn om een mailtje oid te sturen, maar in het geval van dit soor games is het veel sneller om mensen gelijk te bannen; degenen die een foutje maken lossen het op met customer support en degenen die de boel proberen te flessen zijn gelijk weg zonder extra gedoe

bovendien zou je, als je bijvoorbeeld een week ultimatum standaard hebt, als speler zijnde 10k SC kunnen kopen, een week ermee lopen te kloten en vervolgens een nieuw account maken
is natuurlijk niet de leukste manier van spelen, je hebt immers vrij weinig aan certs, maar er zullen genoeg mensen zijn die het zouden doen als het kon (wat ook een deel gemiste inkomsten zal zijn)

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
https://twitter.com/j_smedley/status/281551603453014018

w00t! Double XP vanaf komende vrijdag tot en met 2 januari! Dit in combinatie met de triple Station Cash actie van morgen betekent goede feestdagen...

:P

• godofal
  • Niet online

godofal

ik krijg toch een beetje een wanhoopsgevoel met al die extra XP en station cash acties, vaak doen ze dat om er wat extra leven in te blazen omdat er te weinig spelers zijn...

• jbkappirossi
/\ exactly

ik bedoel, ik heb al 200 cert voorniks gekregen en een boost voor 7dagen. :S Vind dit toch wel verontrustend gedrag eigenlijk. Ik vind het daarom ook niet erg dat het sparen van certs langzaam gaat.
Laat iedereen maar grinden. Als ze elke x van die dubble XP weekenden, weeken gaan houden dan heeft iedereen zo alle upgrades die hij wil hebben binnen en dan is de lol daar al vanaf.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om van server te wisselen? Ik weet dat men een nieuwe account kan aanmaken, maar ik zou graag willen dat mijn huidige account overgeplaatst word naar een andere server.

• Rolfski
Mensen die veel spelen hebben die double XP periodes inderdaad niet nodig. Voor mensen die af en toe spelen gaat het unlocken en upgraden tergend langzaam in dit spel en is double XP een welkome afwisseling.

• Sdancka
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 09:04
Earfart schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:18:
[...]

Heb ik zondag nog geprobeerd, kreeg geen xp hoor. Heb ik overigens ook nog nooit gezien en ik speel al sinds beta.
Je krijgt wel xp van kills die gemaakt worden door je dropped squadies (misschien ook mensen die niet in je squad zitten).

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
godofal schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:36:
ik krijg toch een beetje een wanhoopsgevoel met al die extra XP en station cash acties, vaak doen ze dat om er wat extra leven in te blazen omdat er te weinig spelers zijn...
Triple SC doet SOE elk jaar in deze periode. Die double XP is vrij logisch, het is een mooie manier om extra spelers te trekken en bestaande te houden. Er zijn ook heel veel mensen die de komende 2 weken vrij hebben van school/uni/etc.

• Xzito
Yes naar 30 uur een ticket open een auto reply , daarna iemand via de live chat gehad die niet de autorisatie had helaas :(. hoop dar morgen me ticket beantwoord is en ik eindelijk weer ubanned ben.

Kerst vakantie is begonnen dus kijk uit naar de dubbel exp. wil graag zon 1500 certs unlocken in de vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

PirE schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:51:
[...]

Triple SC doet SOE elk jaar in deze periode. Die double XP is vrij logisch, het is een mooie manier om extra spelers te trekken en bestaande te houden. Er zijn ook heel veel mensen die de komende 2 weken vrij hebben van school/uni/etc.
dan klinkt het al wat minder wanhopig, ik ken SOE niet en wist niet dat ze dat jaarlijks doen

vind het nog steeds vreemd dat ze zoveel double XP weekends spammen, zeker net na de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
godofal schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:31:
[...]

dan klinkt het al wat minder wanhopig, ik ken SOE niet en wist niet dat ze dat jaarlijks doen

vind het nog steeds vreemd dat ze zoveel double XP weekends spammen, zeker net na de release
Mwah, ze zijn echt niet de enige en zoals aangegeven: holiday time!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Triple Station Cash is live voor de liefhebbers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Jesh schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:48:
Triple Station Cash is live voor de liefhebbers!
Yep, aangeschaft!!

is dat double xp ook geldig op de cert punten? want volgens mij heb je niet heel veel aan xp in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Onne81 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:35:
[...]

Yep, aangeschaft!!

is dat double xp ook geldig op de cert punten? want volgens mij heb je niet heel veel aan xp in dit spel.
exp = CERT
250 XP = 1 cert point

en ik zat er even over na te denken om nog wat SC te kopen, maar ik speel het eigenlijk te weinig om dat te rechtvaardigen, ook heb ik niet het idee dat ik nog iets moet kopen om het goed te kunnen spelen (wat vehicle wapens, maar dat doe ik mss nog met certs ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
godofal schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:45:
[...]

exp = CERT
250 XP = 1 cert point

en ik zat er even over na te denken om nog wat SC te kopen, maar ik speel het eigenlijk te weinig om dat te rechtvaardigen, ook heb ik niet het idee dat ik nog iets moet kopen om het goed te kunnen spelen (wat vehicle wapens, maar dat doe ik mss nog met certs ooit)
Mee eens, je hebt geen SC nodig voor een prima spelervaring. Ik heb het meer gekocht om achter de hand te hebben. Voor als er aanbieding voorbij komt voor een gun of camo die ik heel graag wil hebben. Er gaan heel veel nieuwe spullen voor deze game uitkomen de komende tijd. Als er wat tussenzit wat ik wil hebben, dan heb ik het iig tegen een derde van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:37:
[...]

Mee eens, je hebt geen SC nodig voor een prima spelervaring. Ik heb het meer gekocht om achter de hand te hebben. Voor als er aanbieding voorbij komt voor een gun of camo die ik heel graag wil hebben. Er gaan heel veel nieuwe spullen voor deze game uitkomen de komende tijd. Als er wat tussenzit wat ik wil hebben, dan heb ik het iig tegen een derde van de prijs.
Ik vind ook dat ze het netjes hebben gedaan voor een F2P game, de stock wapens zijn over het algemeen zeer goed. Gelukkig hoef je niet te betalen om te mogen respawnen... *kuch* WarZ.

Als je iets wil aanschaffen is het handig om te wachten totdat deze met korting in de shop wordt gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ik zoek nog een redelijke outfit op Miller, VS kant.
Ik zit nu in een Outfit met wat oud Planetside 1 veteranen (FanG) / mijn huidige WoW guildies (Furious Gaming), maar de activity is zeer laag, ik ben vaak de enigste online.

Het moet geen hardcore Outfit zijn waarbij je continu online moet zijn, maar mensen moeten wel kunnen schieten.

Ikzelf zit het liefst in mijn anti infantry lightning of mijn scythe.

http://www.planetside-universe.com/character.php?stats=pica

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
ja, het is echt een ramp met de servers, helaas weinig tot geen activiteit overdag op cobalt, maar het leek net wel of iedereen weer kwam van de kroeg. net om 3:00 een vette zerg van misschien wel 50 tanks half uur later trokken de kinderen het niet meer en was er weer geen kip te beleven.

Maar eens met z'n allen een stevig potje gaan klagen op de officiele forums over de server populatie.
Het is gewoon dikke knudde dat je niet kan wissellen van server met dezelfde account.

Ik ben nu ook level 35 en mn K/D is nu richting de 6:1. Ik krijg gewoon geen uitdaging, meesten zijn gewoon 10 jarige noobs, maar als ik in een scyth stap dan word het elke x zelfmoord.

heb deze gisteren opgenomen. volgensmij was iedereen blij dat het weekend/ vakantie is.

[YouTube: http://youtu.be/4G6j-q6QEaI]

[ Voor 10% gewijzigd door jbkappirossi op 23-12-2012 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
Ik kan altijd redelijk meekomen in FPS maar in ps2 wordt ik als NC elke keer kapot geowned door vanu. M.n. De tanks en air van vanu zijn erg sterk.

Straten met een tank, hoe makkelijk wil je het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Rudolf schreef op zondag 23 december 2012 @ 08:35:
Ik kan altijd redelijk meekomen in FPS maar in ps2 wordt ik als NC elke keer kapot geowned door vanu. M.n. De tanks en air van vanu zijn erg sterk.

Air van Vanu is niets bijzonders hoor =p Mosquito's zijn véél sneller en wendbaarder en de Reaver van de NC (schijnt beetje buggy\nerfed te zijn nu) is weer veel sterker.

Magrider is vervelend, maar wel erg vatbaar voor van achter een rots komen en in de rug schieten gelukkig. Alleen op medium-long range... Damn! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Rudolf schreef op zondag 23 december 2012 @ 08:35:

Haha :) ik heb als Vanu dus precies hetzelfde met TR. Al begin ik als eerste met schieten heb me halve magazijn al in hem, pomp de rest er in, en een paar handgun hits. En dan nog hebben de meeste TR tijd om om te draaien en met 1 klik van de muis lig ik. Tegen NC, die liggen al met de halve mag.

Op mijn NC char heb ik weer dat ik TR echt snoei hard neer maai en snel val tegen Vanu. Het lijkt alsof er een soort van vage balance int spel zit of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
ye-roon schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:41:
[...]

Haha :) ik heb als Vanu dus precies hetzelfde met TR. Al begin ik als eerste met schieten heb me halve magazijn al in hem, pomp de rest er in, en een paar handgun hits. En dan nog hebben de meeste TR tijd om om te draaien en met 1 klik van de muis lig ik. Tegen NC, die liggen al met de halve mag.

Op mijn NC char heb ik weer dat ik TR echt snoei hard neer maai en snel val tegen Vanu. Het lijkt alsof er een soort van vage balance int spel zit of zo.
Rock paper scissors ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-09 22:24

Hu9o

Schokkend

Bij het map scherm kan je links boven in de 3 continenten zien. Deze 3 continenten hebben soms een andere kleur. Paars/Rood/Blauw. Wanneer veranderd de kleur en wat is het effect er van?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleur van de continenten daar staan voor welk rijk het laatste de gehele map overgenomen heeft.
TR = Rood
NC = Blauw
VS = Paars
De bonus is per continent anders zo geeft Amerish het overwinnende rijk een 10% korting op aircraft, indar voertuigen meen ik en Esamir op infanterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Aah tnx.

Valt me op dat ze meestal paars zijn trouwens.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat verschilt uiteraard per server, ik zelf speel TR op Woodman en Amerish is vaak van de TR laat dit nu net mijn favoriete continent zijn en ook nog goedkopere vliegtuigen geven.
Iemand hier ervaring met het vliegen van een liberator?
Met een mossie kan ik goed vliegen en dogfighten maar met een liberator lukt het vliegen voor geen meter xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm... Planetside ligt mij niet echt. Ik krijg maar geen goed gevoel met mijn guns,zowat elk gevecht verlies ik. Ik ben geen topspeler en een twich gevecht zal ik 8 van de 10 keer verliezen. Dat weet ik en daar heb ik vrede mee. Maar als ik van een medium afstand of zelfs van dichtbij op een tegenstander schiet, die mij nog niet gezien heeft, en daarbij grotendeels hitmarkers heb, mag ik toch wel eens een keertje verwachten dat zo iemand gaat liggen. Nee, meneer kijkt eens rustig waar ik ben en knalt mij met een kleine burst omver. Ik speel NC op Miller maar ik heb maar weinig lol zo. Het zal vast niet zo zijn maar het lijkt wel of ik met watjes op de tegenstander schiet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Odessa schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:21:
Hmm... Planetside ligt mij niet echt. Ik krijg maar geen goed gevoel met mijn guns,zowat elk gevecht verlies ik. Ik ben geen topspeler en een twich gevecht zal ik 8 van de 10 keer verliezen. Dat weet ik en daar heb ik vrede mee. Maar als ik van een medium afstand of zelfs van dichtbij op een tegenstander schiet, die mij nog niet gezien heeft, en daarbij grotendeels hitmarkers heb, mag ik toch wel eens een keertje verwachten dat zo iemand gaat liggen. Nee, meneer kijkt eens rustig waar ik ben en knalt mij met een kleine burst omver. Ik speel NC op Miller maar ik heb maar weinig lol zo. Het zal vast niet zo zijn maar het lijkt wel of ik met watjes op de tegenstander schiet. :)
Burst fire is jouw redding. NC wapens zijn prima maar kun je nu eenmaal minder sprayen als die van de andere facties.
Een strakke outfit is ook superbelangrijk op Miller als NC. Als VS of TR daar in grote getale opkomen dagen hebben ze het relatief moeilijk en is organisatie superbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rolfski schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:32:
[...]

Burst fire is jouw redding. NC wapens zijn prima maar kun je nu eenmaal minder sprayen als die van de andere facties.
Een strakke outfit is ook superbelangrijk op Miller als NC. Als VS of TR daar in grote getale opkomen dagen hebben ze het relatief moeilijk en is organisatie superbelangrijk.
Ja weet je, het is niet dat ik ze niet raak, tenzij die hitmarkers nergens voor dienen. Ze willen gewoon niet dood. Of ik nou burst of spray, de markers vetellen mij dat ik raak schiet maar ik doe zowat geen damage.
Zo voelt het voor mij. Ben nu echt alle guns aan het proberen :)

Ik heb in de Beta met alle 3 de factions gespeeld. Uiteindelijk heb ik gekozen voor NC omdat in de Beta een goede groep bij NC bezig was die mij wel eens uitnodigde. Ik heb die groep nooit meer gezien. 1 van de spelers had de naam xXLegionXx of iets wat daar op lijkt. Geen idee welke outfit het was. Nu is NC op Miller niet veel meer. ( in de tijd die ik speel )

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hoe verlaat je een outfit? Ik zit nu bij The Core op Miller als TR (lvl15)

Ik lees dat BRTD een leuke outfit is. Is daar nog plek over? (invite ingame name Hu9oHu9o)

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Hu9o schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:36:

Ik lees dat BRTD een leuke outfit is. Is daar nog plek over? (invite ingame name Hu9oHu9o)
Ik dacht dat [CORE] op Woodman zat. Daar zit ik overigens ook, 208th.

Even dat terzijde, ik gebruik nu die 50. cal sniper rifle voor de TR icm 12x scope. _O_ Daar kun je echt ziek veel kills mee krijgen.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

drumstickNL schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:44:
[...]

Ik dacht dat [CORE] op Woodman zat. Daar zit ik overigens ook, 208th.

Even dat terzijde, ik gebruik nu die 50. cal sniper rifle voor de TR icm 12x scope. _O_ Daar kun je echt ziek veel kills mee krijgen.
Het is The Core [TCOR] en het is echt op Miller :)

En ik weet nog steeds niet hoe ik eruit kan

[ Voor 5% gewijzigd door Hu9o op 27-12-2012 18:30 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Heerlijk nu op INDAR. De russische TR 'cheat' squad is on the move. En het zou me niet verbazen als er een paar zijn die nog echt aan cheaten zijn ook. De afstanden waar ze me zien in me cloak en al aan het pre-firen zijn voordat ik cloaked een hoekje om kom waren meer de regel dan de uitzondering :S

Oh en waarom zijn die TR zou ongelofelijk sterk? Voorbeeldje: TR Heavy Assault, staat stil, point blank hij heeft me niet door. Corsair gaat naar zijn hoofd en ik schiet mijn hele artemis in hem leeg. Hij draait zich om en ik ben dood :s Bij een NC is dat 1, hooguit 2 bursts :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Hu9o schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:36:

Gewoon aanmelden via website en dan komt het wel goed.

Update: Gelukt zie ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rolfski op 28-12-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Laatst online: 18-09 16:26
Het mooiste stukje op Indar is toch wel De Crown. Alleen in het jammer dat als je aanvalt, er te weinig wegen omhoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 19:51

Pindamann

Human

Odessa schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:21:
Vergeet niet dat bullets niet instant zijn. Ze hebben reistijd en vallen iets naar beneden.

9800X3D | 3070

Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.