Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 240 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.775 views

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32
Dice schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:33:
[...]
Het enige wat ik in deze met je eens ben qua slechte design van de instance is het feit dat je na een portal door 2 sentries heen moet die je een paar flinke tikken moet geven. Als caster is de tijd die ik daar voor nodig heb net te kort voor nummer 2 ... zodat je door nummer 1 weer naar achteren geduwd wordt.

Voor de rest wordt je bij leven door bij het er af vallen opgepakt door de wind en teruggeplaatst op het platform.
Zo slecht vind ik dat niet ontworpen
Kijk hier kan ik wat mee, bedankt. Ja dat je terug geplaats wordt is wel fijn, maar wel helemaal aan het begin, waardoor je overnieuw kan beginnen. Ik heb denk ik gewoon een hekel aan dingen waarbij je helemaal overnieuw moet beginnen na een (klein) foutje.
Seraphin schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:34:
[...]

Neuh. Omdat ik al rekening hou met andere undercutters, post ik voor 12h, en dan is de listing fee voor die belt maar 60 silver.

Overigens snap ik nog steeds helemaal niets van de listing fees; voor sommige items met een lage intrinsieke waarde ben je al 5g (of meer!) listing fee kwijt, en voor bovenstaande epic waar je 4k voor kan vangen maar een paar silver.

Het zou op zich natuurlijker aanvullen om de listing fee een percentage van de BO price te maken (1-2%?), al krijg je dan wel issues met AH auctions zonder BO (geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen).
Listing fee is afhankelijk van de vendor value. De uiteindelijke auction fee is 5% van de betaalde prijs, de listing fee vervalt bij het betalen van de auction fee. Ik heb het vaak genoeg mee gemaakt dat de listing fee hoger was dan de auction fee.
Items zonder vendor value (enchanting items in WotLK bijvoorbeeld) kan je dan ook gratis op AH zetten.

Dat terzijde, ik zou als er maar 2 items zijn met 2 aanbieders, nooit de ander re-undercutten, lekker laten staan, dan verkoop je hem waarschijnlijk vanzelf. Het beste is dan om hem voor de zelfde prijs er op te zetten, en lekker de kopers de hoofdprijs laten betalen. Bij trade goods is het een compleet ander verhaal natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Nivado op 17-02-2011 10:53 ]

Verwijderd

[...]
Hoe was het met het ouwe brok reptiel ?? nog steeds humeurig ?
Heb hem malox voorgesteld, had een beetje een branderig gevoel aan de maag. 8)7

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Goede morgen!

Gister heb ik alleen even snel een random heroic gedaan met wat guildies. Had verder niet veel tijd, was namelijk jarig. Heerlijk om snel door Throne of the Tides heen te rammen. We hadden een pug hunter mee met zeer gebrekkig engels, maar hij trapte netjes en deed leuke damage. Bij de laatste baas dropte een hunter ring en die kerel ging helemaal uit zijn plaat…

Hij: ‘YES YE SYES YES YES YESSSS!!!!11!!!SY YES YES’
‘FARMED THIS FOR LONG TIME<< YES YES!!!!’
‘This is best hunter neck for MM in game!! YEEEEESSS!’

Wij: ‘It’s a ring…’

Hij: ‘gah, shit!’

Was weer leuk! De guild heeft in mijn aanwezigheid ook nog even 5 bazen neergelegd, dus er is veel tijd voor progressie deze reset! Vanavond is het mijn beurt!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Luitjes. Ben mijn Affli Lock aan het levelen (40 inmiddels) maar weet ff niet welke pet ik het beste kan gebruiken? Heb me uiteraard al behoorlijk ingelezen maar het lijkt wel hoe langer je zoekt hoe meer tegenstrijdigheden je tegenkomt. Gebruik nu die "chick" met die zweep en draintank (voor zover dat nog mogelijk is in 4.0x) mob voor mob. Gaat op zich prima hoor, vraag me alleen af of ik mezelf nog ergens kan verbeteren.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:49:
[...]

wat bedoel je met die farmmode. Ik ben ook met herbalism bezig, maar ik zou dat graag wat sneller willen levelen. Hoe kan ik deze activeren en gebruiken?
Als je de Elv's UI mod gebruikt. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/elvui.aspx

Dan kun je door de commando /farmmode je minimap groter maken.
En als je dan ook nog eens op de L links onder bij je chat klikt kan je die minimap ook nog eens naast je zetten. (kijkt ook nog eens rustiger voor farming)

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
[...]
Het enige wat ik in deze met je eens ben qua slechte design van de instance is het feit dat je na een portal door 2 sentries heen moet die je een paar flinke tikken moet geven. Als caster is de tijd die ik daar voor nodig heb net te kort voor nummer 2 ... zodat je door nummer 1 weer naar achteren geduwd wordt.

Voor de rest wordt je bij leven door bij het er af vallen opgepakt door de wind en teruggeplaatst op het platform.
Zo slecht vind ik dat niet ontworpen
De knockoff kan best irritant zijn.
En al langer wordt je naar begin van de instance geteleport, tot zover niks mis mee (bedankt mob skippers :x)
sinds 4.0.6 hebben ook maar toegevoegd dat tijdens combat niet gebruik van teleport kan maken.
En is zie regelmatig een tank/melee over rand gaan tijdens de laatste pack (airs doen een thundershock als je ze innterrupt). /why blizzard

de 2de baas is een behoorlijke verbetering, maar valt (imo) nog steeds onder meeste stomme fight in hc's.
maar de hele instance val onder makkelijst hc

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

kowapanga schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Wij hebben er gister de hele avond op gewiped :(
Einde van het liedje wel progress en denk dat hij zondag ook wel down gaat maar man man man , wat een sludge damage , sommige mensen nemen echt gewoon een bad in die zooi !! :(
Klopt, in het begin hadden wij ook veel te veel mensen die daardoor dood gingen.
Wij hebben trouwens 0 warlocks & 0 disc priests gebruikt op maloriak :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

@atramedes gevecht

Ook bij ons was het gisteren een puinhoop.
2 tries en uiteindelijk met 7 of 8 man over ging ie neer.

Ook bij ons klaagde er veel dat ze de sound levels redelijk onverklaarbaar waren. En dat zijn dan niet de mensen die elke week wel falen , maar degene die je ook nooit dood ziet gaan.

Van de week wat tries gedaan op Maloriak HC. Halfus Hc & Chimearon. Hc.

Chimearon moet wel te doen zijn , waren maar met 6 healers en denk dat we er toch 7 nodig hebben, en tanks moeten het nog ff door krijgen.
Halfus HC , LOL wat een clusterfuck in het begin , maar ook hier beter healing verdelen en dan is het ook wel te doen.

Maloriak HC, hmmm lots of damage , dat gaat nog wel wat tries in zitten. nog iemand tips hiervoor op 25 mans ?

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Damn wazig je items zijn wel ubervet nu, ik wou dat ik de enige priest was bij ons haha, helaas concurentie van twee disc bij ons.
MaceNL schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:21:
Damn wazig je items zijn wel ubervet nu, ik wou dat ik de enige priest was bij ons haha, helaas concurentie van twee disc bij ons.
Ach boeie geduld ;), iedereen doet altijd zo moeilijk erom teminste moeilijk maar "altijd irritant"
Als ik iets niet win of niet genoeg dkp / ksk / egdkp heb dan wachten we toch ;).

Iedereen verdient het :)

Verwijderd

Thx , Gief hc loot :D

Moet nu wel nog me 4 set gaan halen , na de Disc nerfs van gisteren.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:17:

Maloriak HC, hmmm lots of damage , dat gaat nog wel wat tries in zitten. nog iemand tips hiervoor op 25 mans ?
- Interrupten van Storm = prio nr 1!
- Vile Swills moeten neer zijn voordat de volgende fase (rood/blauw) begint.
- Laat je offtank(s) niet geraakt worden door de flames van de rode fase.
- Laat 3 waves van Aborations door en interrupt de laatste cast voor de groene fase begint.
- Vijf seconde voor de groene fase begint gooi de Aborations al in een groep en dot ze alvast.
- Zorg ervoor dat je voor de 3de dark phase al op 25% zit (al kan je ook de dark phase doen en hem dan pushen, maar het kost veel mana voor healers/dps).
- Wij hebben maar 1 Bloodlust gebruikt (rond 25%), want we hadden meestal nog 2 minuten Sated toen we in de laatste 25% terecht kwamen (we gebruikten BL eerst tijdens de pull).

Oh trouwens:
Maloriak will no longer cast Flash Freeze on anyone who is tanking Aberrations or anyone who has recently been hit by them.
Blij dat ze dit gefixed hebben _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 17-02-2011 11:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Wij hebben nu voor de tweede keer Nefarian normal 25 geprobeerd (4 tries). Dat is de laatste boss die we nog moeten voor 12/12 normal. Helaas hadden de interrupters een off-day, ik heb een paar gigabyte aan fraps filmpjes om ze mee in de maling te kunnen nemen. P1 is in ieder geval dood simpel. P3 moeten we eerst maar eens zonder doden bereiken voor ik daar een uitspraak over doe.

In ieder geval heb ik in twee avonden in BWD (gisteren en vandaag) mijn gear achterstand op de guild ingehaald. 5 nieuwe items, dat wordt weer flink in de buidel tasten voor enchants. En de valor gloves zijn ook nog maar twee dailies weg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:23:

welke nerfs :o

Gisteren eindelijk Argaloth guild ach gehaald na een hoop gezeik (ook van mezelf :D ) (slacky slack)
nadien weer BoT Trash ... weer geen staff :')

Vanavond nog maar eens HC BRC/HoO/SFK runne :(

Verwijderd

Priest :
In addition to its current effects, the Body and Soul talent now grants 12.5%/25% reduction to the base mana cost of Power Word: Shield. This is not reflected in the tooltip, but is reflected in the amount of mana used when Power Word: Shield is cast by Holy priests who have this talent. The tooltip update will require a client-side patch.
Power Word: Shield now costs roughly 34% of base mana, up from 25%. This is not reflected in the tooltip, but is reflected in the amount of mana used when the spell is cast. The tooltip update will require a client-side patch.
More information on these changes can be found here.
Deze nerf en terecht.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:23:

Nee joh, dat hoeft niet. Laat die maar voor Alu liggen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

meh :( oké al 1 kant wel terecht maarja. Spijtig dat het weer komt door de whines op het forum ... Ik weet nog andere momenten dat er gewhined werd op het forum en dat er niks werd aan gedaan ... (toont nog maar eens favoritisme aan van Blizz :p )

cfr release woltk & survi van warlocks xD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 11:48 ]

Verwijderd

FYI de whines op het forum kwamen ook een groot deel van disc priest zelf.

Zoals de raids van afgelopen week. 99% van de spels die ik gebruikt heb was PW:S. Wat is de fun nog in disc healing dan ?

En alu , we gaan eerst nog ff samen onze dkp burnen op het cho'gal Trinket :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 12:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:09:
FYI de whines op het forum kwamen ook een groot deel van disc priest zelf.

Zoals de raids van afgelopen week. 99% van de spels die ik gebruikt heb was PW:S. Wat is de fun nog in disc healing dan ?

En alu , we gaan eerst nog ff samen onze dkp burnen op het cho'gal Trinket :D
Het was hersenloos spamme weer (of toch bijna ja..) Ik vond het ook ubersaai. Maar zoals het voorheen was was het ook bagger . Nu is het beetje meer balanced.
Moet je niet over op je paard gaan zitten hoor :x

ik had het gwn van de manier waarop blizz omgaat met whines over bepaalde classes :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 12:23 ]

Verwijderd

wat zouden jullie aanraden voor een shaman : enhancement of elemental.

Ik ben voornamelijk nog aan het levelen (lvl 57) en daarnaast ben ik geinteresseerd in pvp en af en toe een dungeon :)

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
welk type weapon is het beste om te gaan voor shadow PvP
ik twijfel tussen de 2-handed en 1 hand met offhand

De verschillen zijn marginaal maar met mainhand + offhand kan ik een dubbele enchant plaatsen

Tevens ben ik er niet zeker van om te gaan voor crit of spi.
Iig hoef ik de spirit niet meer te hebben voor de conversie naar hit, maar is het nuttig voor manaregen als shadow.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteravond een redelijke faalraid gehad. Goed, we kregen Argaloth en 5 bosses down in BWD maar ik had graag toch op zijn minst Conclave ook nog neergehaald. En we maakten gewoon echt stomme fouten, interrupt fails op Maloriak, jump fails op Magmaw, add fails op Omnotron en sound fails op Atramedes....Chimaeron was de enige boss die lekker liep. Verder last gehad van ninja pulls, stomme fouten op trash, DC's, lag... Maar goed, die instance is "klaar" voor deze week. Vanavond maar even Conclave doen en dan door naar BoT in de hoop dat Halfus nog een keer Malevolence wil droppen en dat we redelijk snel voor Cho'gall staan voor nog wat tries. Die gaat deze week wel neer nadat we vorige week 10% gehaald hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32
sabriel schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:32:
welk type weapon is het beste om te gaan voor shadow PvP
ik twijfel tussen de 2-handed en 1 hand met offhand

De verschillen zijn marginaal maar met mainhand + offhand kan ik een dubbele enchant plaatsen

Tevens ben ik er niet zeker van om te gaan voor crit of spi.
Iig hoef ik de spirit niet meer te hebben voor de conversie naar hit, maar is het nuttig voor manaregen als shadow.
Kijk op shadowpriest.com daar staan ongetwijfeld lijsten met welke gear het beste is aan de hand van Pseudo Power berekningen. PP is de relatieve waarde van een stat t.o.v. Spell Power.
Als je de PP van je MH en OH bij elkaar opteld (inclusief enchants) en vergelijkt met ja staff (ook inclusief) kan je makkelijk zien wat beter is.
Boven aan deze lijsten staat altijd hoevel PP elke stat waard is. Ik heb geen idee hoe het nu is, maar crit zal ongetwijfeld hoger staan dan spirit (na het behalen van je hit cap)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:29:
wat zouden jullie aanraden voor een shaman : enhancement of elemental.

Ik ben voornamelijk nog aan het levelen (lvl 57) en daarnaast ben ik geinteresseerd in pvp en af en toe een dungeon :)
Persoonlijk zou ik enhancement zeggen.

Vind het echt een heerlijke melee class om te spelen, en zeker nu je 57 bent en bijna de wolves kunt nemen van de talent tree. Vergeet groupquests, je doet ze allemaal gemakkelijk alleen 8)

Daarnaast kan je in dungeons of raids heel handig zijn door chainheals te spammen als je 5 maelstrom stacks hebt, daar waar nodig natuurlijk.

edit: Had niet gelezen dat je enkel pvp wilt doen, denk elemental dan, zie niet zoveel enhancement shamans rondlopen eerlijk gezegd in bg's.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 13:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:18:
[...]

Het was hersenloos spamme weer (of toch bijna ja..) Ik vond het ook ubersaai. Maar zoals het voorheen was was het ook bagger . Nu is het beetje meer balanced.
Moet je niet over op je paard gaan zitten hoor :x

ik had het gwn van de manier waarop blizz omgaat met whines over bepaalde classes :)
Denk dat dit helemaal geen Nerf is ten gevolgen van Whining.
Gewoon balancing van classes. Kijk maar eens op wol rankings. Als bij 9 van de 12 encounters disc priest de hele top 50 in nemen dan is er toch duidelijk iets OP. Dat kan iedereen zien.

Denk dat Bliz het kwa pve healing nu aardig goed voor elkaar heeft. Dat na de shammy buf alle 4 de classes aardig dicht bij elkaar zitten. Dit zou het raiden alleen maar makkelijker maken. Je hebt niet per se je 3 holy paladins of je Disc priest nodig omdat anders de healing het niet haalt.

De manier waarop ze disc nerfen. Tja , denk dat we nog steeds genoeg shield spammers zullen zien , dan maar 1 of 2 inervates. en zodra we met de volgende raid tier beginnen hebben we weer genoeg regen en mana om weer te gaan shied spammen. Dan zitten we weer met het zelfde probleem.

Shield spec kan dus gewoon nog steeds , maar nu als Holy priest.
Als holy punten pakken in soul warding & Imp PW:S. en have fun topping meters.

Dus Body and soul wordt ook weer binnen 2 weeken generfed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 14:00 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Deze nerf en terecht.
Niet eens gemerkt :p

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MaceNL
@wazig,

Wat vind jij van Mastery tov Haste ?

Naar mastery reforgen ja of nee ?

Verwijderd

Als disc of Holy ?

Disc = Mastery + Crit , na de nerf nog ff kijken wat het beste is. Haste is naar mijn mening waardeloos als disc.

Holy = dunno , niet genoeg gespeeld. denk meer een mix van mastery & haste.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 14:42 ]

• MaceNL
Holy !

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

En zo was ik gisteren de leftover quests in Uldum aan het doen op me hunter toen er in de guild chat LFM BH verscheen. Dus ik zeg: Tank nodig? (ik zit als casual in een heroic 25man guild, dus de kans was klein). Zegt de guildleader Ja man prima log maar. En die boss is de makkelijk te tanken in full heroic/rep gear. Dus daarna nog even in org gehangen en ik wil net me hunter weer loggen. Komt er we hebben nog 2 mensen nodig voor de raid. Dus ik zeg: als je een feral dps in tank gear wil hebben, invite dan maar (cat is me offspec, bear me main). En toen heb ik zo waar 2 bosses in BWD gedaan en daarna wat wipefest op Atramedes HC. Al was ik niet degene die in het vuur bleef staan. (sound waves in dit geval).

Toch mis ik dat raiden wel, maar 5 dagen in de week zie ik echt niet zitten. Ik heb al werk. Misschien toch maar is praten met de GM om te zien of ik niet op wat meer reguliere basis mee mag zonder dat ik echt "raider" word en zo. Of gewoon elke zaterdag een casual saturday 10man zelf organiseren. Daar zal vast wel animo voor zijn :) Ik kreeg ook tijdens de raid whispers van "raiders" waarom ik niet vaker mee ging, ze konden me wel gebruiken blijkbaar. En dat was toch best leuk om te horen.

Maar nog even iets van heel andere orde. Ik ben toch maar van plan mijn alleroudste character op mijn huidige server te gaan levelen, maar dan heel anders dan ik gewend ben. Namelijk: PvP. Het is een Tauren Warrior en natuurlijk zit hij vol met Heirlooms. En aangezien ARCANITE REAPER HO! meer stam heeft dan de Truesilver champion verkies ik die. Misschien Valor shoulders vervangen voor de pvp heirlooms, maja dan moet ik eerst op een ander char wat honor halen ^^

Maar het gaat meer om tips/truuks/macro's etc voor een warrior in PvP tijdens het levelen. Hij is lvl 33 dus een goed gedeelte is al gedaan. En zo'n mooie kodo heeft hij ook ^^. Heeft iemand ideeen? of websites? Ik wil graag arms zijn omdat het het toffer vind om 1 groot wapen te hebben. Maar het internet faalt in het geven van echt goede antwoorden. En er zijn niet heel veel "Arms spefieke" websites/blogs. Alle info is welkom :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:49:
[...]

wat bedoel je met die farmmode. Ik ben ook met herbalism bezig, maar ik zou dat graag wat sneller willen levelen. Hoe kan ik deze activeren en gebruiken?
Hoi wat Freaky_Revolt ook al aangaf is dat je mini map groter wordt. Weet niet of dit speciaal voor de Elv's Tukui is, maar als je hier /farmmode typt hebt je een minimap die 4* groter is dan voorheen.

Echt super.. en zeker een aanrader als je herbing/mining wilt gaan doen. daarnaast zou ik dan ook je minimap openzetten om zo die achievement points voor het ontdekken van gebieden te behalen.

suc6 :D

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:48:

Maar het internet faalt in het geven van echt goede antwoorden. En er zijn niet heel veel "Arms spefieke" websites/blogs. Alle info is welkom :)
Ik zou gewoon "arms warrior elitest jerks" intypen bij google. Dit forum pakt het toch wat wetenschappelijker aan dan de rest en merk dat ze toch op heel veel punten de spijker op zijn kop slaan.

suc6

om het je helemaal makkelijk te maken ----> http://elitistjerks.com/f81/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 15:04 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Ik zou gewoon "arms warrior elitest jerks" intypen bij google. Dit forum pakt het toch wat wetenschappelijker aan dan de rest en merk dat ze toch op heel veel punten de spijker op zijn kop slaan.

suc6

om het je helemaal makkelijk te maken ----> http://elitistjerks.com/f81/
Dank voor de info, maar hellaas is EJ vooral gericht op PvE. En ik zoek eigenlijk wat PvP informatie voor arms warriors :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

Maar nog even iets van heel andere orde. Ik ben toch maar van plan mijn alleroudste character op mijn huidige server te gaan levelen, maar dan heel anders dan ik gewend ben. Namelijk: PvP. Het is een Tauren Warrior en natuurlijk zit hij vol met Heirlooms. En aangezien ARCANITE REAPER HO! meer stam heeft dan de Truesilver champion verkies ik die. Misschien Valor shoulders vervangen voor de pvp heirlooms, maja dan moet ik eerst op een ander char wat honor halen ^^

Maar het gaat meer om tips/truuks/macro's etc voor een warrior in PvP tijdens het levelen. Hij is lvl 33 dus een goed gedeelte is al gedaan. En zo'n mooie kodo heeft hij ook ^^. Heeft iemand ideeen? of websites? Ik wil graag arms zijn omdat het het toffer vind om 1 groot wapen te hebben. Maar het internet faalt in het geven van echt goede antwoorden. En er zijn niet heel veel "Arms spefieke" websites/blogs. Alle info is welkom :)
Sowieso altijd voor Arcanite Reaper (HOOOO!!) gaan. /care om de stats, sommige dingen horen nou eenmaal zo :)

Maarrum, sja, tips & trucs? Geen idee eigenlijk. Er is zó veel veranderd (en nog aan het veranderen) in warrirors... ik denk ook dat 80% van de info die nu nog relevant is, vooral is gericht op lvl 85's. Wat wel handig is: zoek een buddy die zin heeft in PVP-healen.

Arms warriors in PVP met een dedicated healer waren op low lvl altijd de schrik van de tegenpartij. Al durf ik zelfs hier niet meer te zeggen of dat nog zo is.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Seraphin schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:13:
[...]
Arms warriors in PVP met een dedicated healer waren op low lvl altijd de schrik van de tegenpartij. Al durf ik zelfs hier niet meer te zeggen of dat nog zo is.
Zeg maar een paladin over twee classes heen. :P

http://hawvie.deviantart.com/

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

HawVer schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:15:
[...]

Zeg maar een paladin over twee classes heen. :P
LOL

Nu je het noemt; allesjezus wat zijn protpala's OP (in single player PVE dan).
Gisteren op mijn 78 belf pala naar MH gevlogen om wat oldskool mobgrinding te doen.
Maar je pakt dus rustig 4 van die earth elementals daar (ook zonder hulp van de nelf npcs). Geen panicbuttons of "grote" cooldowns, geen 78 cata gear, gewoon je standaard dingetje doen en klaar!

Kwam nog een lvl 80 human warrior tegen die 1-voor-1 die elementals zat te killen (geen idee of hij het rustig aan deed of whatever). Dusss ik mount, ren even wat heen en weer, pull er 4, maak ze easy af in het zicht van de human, /flex

:P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok vanavond meneer Chimaeron op het menu.

Kijk deze middag de tactics na, maar iemand die me al een paar gouden tips kan bezorgen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond meegedaan aan mijn eerste Cata raid op mijn druid (Oranjeboom). Raid was Blackwing descent.

Wat mij opviel bij de 2 gasten die de ketting bij Magmaw beet hebben dat mijn lifebloom stacks verdwenen. Volgens counter zouden ze nog 8 seconden moeten lopen (Op grid status hots, maar ook als ik bij de buffs van het target keek), maar opeens waren ze weg.

Is er iets dat lifebloom overschrijft of hebben die mobs een ability die lifebloom dispelled?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

_Peter2_ schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:14:
Gisteravond meegedaan aan mijn eerste Cata raid op mijn druid (Oranjeboom). Raid was Blackwing descent.

Wat mij opviel bij de 2 gasten die de ketting bij Magmaw beet hebben dat mijn lifebloom stacks verdwenen. Volgens counter zouden ze nog 8 seconden moeten lopen (Op grid status hots, maar ook als ik bij de buffs van het target keek), maar opeens waren ze weg.

Is er iets dat lifebloom overschrijft of hebben die mobs een ability die lifebloom dispelled?
Lifebloom is toch nog maar op 1 target castbaar?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:13:
[...]

Sowieso altijd voor Arcanite Reaper (HOOOO!!) gaan. /care om de stats, sommige dingen horen nou eenmaal zo :)

Maarrum, sja, tips & trucs? Geen idee eigenlijk. Er is zó veel veranderd (en nog aan het veranderen) in warrirors... ik denk ook dat 80% van de info die nu nog relevant is, vooral is gericht op lvl 85's. Wat wel handig is: zoek een buddy die zin heeft in PVP-healen.

Op lvl 85 is Fury nu een stuk sterker in PvP, maar ik vraag me af of dat veel uit maakt op lagere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 08:43:
Ok vanavond meneer Chimaeron op het menu.

Kijk deze middag de tactics na, maar iemand die me al een paar gouden tips kan bezorgen ? :)
Is je healing setup al bekend? Het scheelde nl. voor ons om op basis van de sterke punten van de healers de tactiek te bepalen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:40:
[...]

Is je healing setup al bekend? Het scheelde nl. voor ons om op basis van de sterke punten van de healers de tactiek te bepalen.
We hebben voor vanavond :

Holy Paladin (pro)
Priest (dacht Holy ook) (pro)
Resto Shaman. (minder)

Het feit is dat onze resto shaman op performance een pak hoger zou kunnen liggen normaal gezien (6-7k hps), maar de andere twee zijn zeker on par. (+11k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:43:
[...]

We hebben voor vanavond :

Holy Paladin (pro)
Priest (dacht Holy ook) (pro)
Resto Shaman. (minder)

Het feit is dat onze resto shaman op performance een pak hoger zou kunnen liggen normaal gezien (6-7k hps), maar de andere twee zijn zeker on par. (+11k)
Dan zou ik de resto shaman op de double hit tank zetten, oftewel elke 10 seconden de tank full health krijgen. Zou opzich geen probleem moeten zijn. Holy pala de Chimaeron tank een beacon geven en met instant heals 3 dps en zichzelf healen. Priest kan dan focussen op zichzelf en de 2 andere dps (en inspringen daar waar nodig natuurlijk).

Tijdens feud all out gaan wat betreft healing. Men hoeft niet full health te zijn maar houd ze rond de 50k give or take. Zou voldoende moeten zijn om alles te overleven. Laat de shaman zn healing rain op elke cd gebruiken en chain heal spammen. Mocht je nog een druid hebben, laat hem tranq gebruiken op 1 van de feuds. Na de massacre tijdens feud mensen asap omhoog brengen naar 10k en de double hit soaker full health.
Wij stacken op de Chimaeron tank en markeren deze plek met een raidmarker.

Voor 20% wil je in ieder geval de tanks full health hebben en laten spreaden. Daarna is het een kwestie van zo snel mogelijk burnen dus als healer dps je ook mee.

Wat betreft healing output van shaman, er zijn een paar fights waar ik op hetzelfde niveau zit als onze druid en pala qua output, maar over het algemeen blijf ik ook achter. HPS is geweldig als je mensen gestackt hebt en je healing rain en chainheal kan gebruiken. Staat iedereen verspreidt dan wordt het al een stuk minder, zeker als je alleen healing wave gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal!

Daily heroic op mijn paladin was WEER Vortex Pinnacle. Snelle run, easy Valor Points, niks bijzonders. Daarna de raid op mijn priest. Afgelopen zondag hadden ze een tijd lang zonder succes geoefend op Artamedes en de beste try lag ergens rond de 30%. Ik, mijn broertje en nog iemand waren helemaal nieuw, maar na twee tries hadden we ook wel door hoe en wat. Met de derde try ging hij zowaar naar 10%! Twee tries later zat hij op 200.000 toen er alleen nog een lock, paladin, DK en rogue in leven waren. Op 100.000 hp was alleen de rogue nog in leven en toen hij nog 35.000 hp over had was het voorbij --- WIPE! De paar tries daarna werden hard vern@#$kt door domme persoonlijke fouten. Meestal door één van onze vaste raiders die een vriend op bezoek had, vaak al na 30 seconden dood was en niet op ventrilo zat. Dat waren we na een tijdje zo zat dat we hem vervingen door een andere dps. Die kwam ook voor het eerst, maar twee tries later hadden we een bijna flawless kill! Leuk gevecht en volgens mij niet meer zo moeilijk als je hem eenmaal een keer hebt neergehaald.

Vervolgens gingen we zonder enig idee naar Chim. Ik en een aantal anderen hadden wel iets gelezen, maar het was vooral proberen en trial and error. Uiteindelijk hebben we iets van 4 a 5 korte tries gehad. Zondag gaan we terug met het doel die lelijke draak ook om te leggen… Tips zijn dus welkom! Het healing team bestaat waarschijnlijk uit een holy priest (ik), een shaman en een paladin of druid. Onze beste try zaten we rond de 60% en hadden we de eerste fued fase overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:02:
[...]

Dan zou ik de resto shaman op de double hit tank zetten, oftewel elke 10 seconden de tank full health krijgen. Zou opzich geen probleem moeten zijn. Holy pala de Chimaeron tank een beacon geven en met instant heals 3 dps en zichzelf healen. Priest kan dan focussen op zichzelf en de 2 andere dps (en inspringen daar waar nodig natuurlijk).

Tijdens feud all out gaan wat betreft healing. Men hoeft niet full health te zijn maar houd ze rond de 50k give or take. Zou voldoende moeten zijn om alles te overleven. Laat de shaman zn healing rain op elke cd gebruiken en chain heal spammen. Mocht je nog een druid hebben, laat hem tranq gebruiken op 1 van de feuds. Na de massacre tijdens feud mensen asap omhoog brengen naar 10k en de double hit soaker full health.
Wij stacken op de Chimaeron tank en markeren deze plek met een raidmarker.

Voor 20% wil je in ieder geval de tanks full health hebben en laten spreaden. Daarna is het een kwestie van zo snel mogelijk burnen dus als healer dps je ook mee.

Wat betreft healing output van shaman, er zijn een paar fights waar ik op hetzelfde niveau zit als onze druid en pala qua output, maar over het algemeen blijf ik ook achter. HPS is geweldig als je mensen gestackt hebt en je healing rain en chainheal kan gebruiken. Staat iedereen verspreidt dan wordt het al een stuk minder, zeker als je alleen healing wave gebruikt.
Bedankt man :) Heerlijke omschrijving !

Ik hoor je spreken van een double hit tank & chimaeron tank, terwijl tankspot aangeeft dat hun tanks om de 3 stacks verwisselen ? Doen jullie dit dan niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:08:
[...]

Ik hoor je spreken van een double hit tank & chimaeron tank, terwijl tankspot aangeeft dat hun tanks om de 3 stacks verwisselen ? Doen jullie dit dan niet ?
Op 25 man gebruiken wij 3 tanks en hebben we 2 swappende + 1 double hit soaker, op 10m doen wij ook gewoon 1 tank pakt de stacks (=tankt gewoon) andere taunt ALLEEN voor de double hits en daarna pakt de "gewone" tank hem weer terug (om de 1-2 stacks dacht ik swappen is alweer ff geleden, tijdens feud resetten de stacks wel weer).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Healing op Chimaeron , Holy priest zijn daar ideal om een groep up te houden.

Laat je priest gewoon zijn eigen groep healen , zorg er dan wel voor dat deze mensen om de priest heen staan zodat 1 poh op hem zelf ook alle mensen healt en er niet iemand uit range staat.
Deze hele groep hoeven je andere healers al bijna niet meer na om te kijken , zelfs niet tijden feud.

En verder is Lightwell 100% win tijden feud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[...]

Neen, dit werkte voor ons het makkelijkste. Sowieso is de double soaker onze dk tank en die kan zichzelf ook een groot gedeelte van de damage zelf healen. Zodra double hit gaat komen, taunt de dk de boss en na double hit taunt de chimaeron tank direct terug, rinse and repeat. Er wordt dus nooit geswitched (warrior blijft altijd op de boss, dk altijd op double hits)

[ Voor 7% gewijzigd door Mik! op 18-02-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is niet nodig, je hebt de MT ed tank die de double hits neemt. Dus MT tank op chimaeron, wanneer double hit eraan komt neemt de 2e tank hem over, van zodra double hit voorbij is taunt de MT hem terug. Wel even opletten dat wanneer je massacre krijgt tijdens de double hit, dat de MT hem terug neemt omdat hij dan zelf zen double hit cancelled. Verder hoef je de MT in principe nooit hoger te healen dan 10% aangezien je toch niet dood kan als je meer dan 10% hp hebt. De double tank (OT in dit geval) moet je wel op full health hebben wanneer hij de double hit moet tanken. Bij feud moet je natuurlijk wel iedereen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt iedereen voor de info. Hopelijk een nieuwe screenshot erbij vnvnd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
avotar schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:25:
[...]

Lifebloom is toch nog maar op 1 target castbaar?
Dank je...(oops even opgezocht en inderdaad...[Lifebloom can be active only on one target at a time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
_Peter2_ schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:04:
[...]

Dank je...(oops even opgezocht en inderdaad...[Lifebloom can be active only on one target at a time)
Maar als je Tree Of Life bent niet :), maar was je dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:09
Ondertussen zit ik met mijn enhancement shaman ook in de cataclysm gebieden :)
Toen cata uitkwam ben ik begonnen met een goblin shaman en deze is ondertussen level 81. Ik doe niet aan powerlevellen, heb dus ook geen heirloom items en doe alles op mijn gemak. Het is de eerste keer dat ik met een character in de cata gebieden kom nu en ben begonnen in mount hyjal.
Ondertussen heb ik al 3 dungeons gedaan op normal, 2 keer TotT en 1 keer BRC. Ik heb het idee dat mijn dps redelijk goed is voor mijn huidige gear niveau. Over de gehele run heb ik ongeveer 5500 dps gemiddeld, en op bosses doe ik ongeveer 6500-7000 dps.
Met dmg done sta ik meestal op de 2de of 3de plek, aangezien enhancement geen fatsoenlijke aoe heeft en bijna alles dus single target is. (De groepen die ik tot nu toe gehad heb doen alles gewoon neer aoe-en en doen niet aan cc, dit zal wel komen omdat het nog normal is en geen heroic) Maar op bosses sta ik dan weer dik bovenaan.
Mijn gemiddelde ilevel is nu 259. Denken jullie dat de dps een beetje bij mijn gear niveau past?
Ik heb hier geen idee van aangezien dit mijn eerste character is op dit level. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Klopt de maxdps website wel?
Voor mijn resto druid heeft ie aan, dat een ring met stamina/int beter is dan een ring met sta/int/spirit ..

Maar hoe meer spirit als resto druid hoe beter toch lijkt me of?

voorbeeld:

Hij geeft aan dat nr1 beter is dan nr2 ..... maar nr2 is toch beter??

1. http://www.wowhead.com/item=58188

2. http://www.wowhead.com/item=58189

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:29:
Vraagje:

Voor mijn resto druid heeft ie aan, dat een ring met stamina/int beter is dan een ring met sta/int/spirit ..

voorbeeld:

Komt waarschijnlijk omdat mastery vrij slecht was voor druids eerder (nu verbeterd dacht ik), en je uiteraard de secondary stats voor een gedeelte naar spirit kan reforgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa true ... maar welke zou jij liever nemen?
precies hetzelfde verhaal met de valor points cloaks... zonder spirit is beter...

En als je gaat reforgen, zoveel spirit krijg je toch nooit...

welke zou jij dan liever nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:37:
Jaa true ... maar welke zou jij liever nemen?
precies hetzelfde verhaal met de valor points cloaks... zonder spirit is beter...

En als je gaat reforgen, zoveel spirit krijg je toch nooit...

welke zou jij dan liever nemen?
Dat ligt heel erg aan je situatie, volgens mij is er voor restodruids eerst iets van een cap op haste zodat je een extra tick op je hots kan krijgen waar je je op zou willen richten. Vervolgens is het natuurlijk de vraag of je OOM gaat of niet... zo niet dan is de spirit gewoon overbodig, als het wel zo is dan zou je het moeten overwegen om wat andere stats op te offeren voor spirit. Ben verder geen rdruid expert, maar hoor zo af en toe wel eens wat in guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks, als iemand anders nog tips heeft.. of het precies weet... graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
NG00 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:17:
Ondertussen zit ik met mijn enhancement shaman ook in de cataclysm gebieden :)
Toen cata uitkwam ben ik begonnen met een goblin shaman en deze is ondertussen level 81. Ik doe niet aan powerlevellen, heb dus ook geen heirloom items en doe alles op mijn gemak. Het is de eerste keer dat ik met een character in de cata gebieden kom nu en ben begonnen in mount hyjal.
Ondertussen heb ik al 3 dungeons gedaan op normal, 2 keer TotT en 1 keer BRC. Ik heb het idee dat mijn dps redelijk goed is voor mijn huidige gear niveau. Over de gehele run heb ik ongeveer 5500 dps gemiddeld, en op bosses doe ik ongeveer 6500-7000 dps.
Met dmg done sta ik meestal op de 2de of 3de plek, aangezien enhancement geen fatsoenlijke aoe heeft en bijna alles dus single target is. (De groepen die ik tot nu toe gehad heb doen alles gewoon neer aoe-en en doen niet aan cc, dit zal wel komen omdat het nog normal is en geen heroic) Maar op bosses sta ik dan weer dik bovenaan.
Mijn gemiddelde ilevel is nu 259. Denken jullie dat de dps een beetje bij mijn gear niveau past?
Ik heb hier geen idee van aangezien dit mijn eerste character is op dit level. :P
Geen aoe? :o Magma totem + fire nova en chain lightning kom je een heel eind mee hoor :)

Ben zelf ook bezig met mijn enhancement shaman. Gisteren lvl 83 geworden, bevalt als een trein zit nu zelf op de 10500 dps (selfbuffed zonder heroism). Dus je dps gaat hard omhoog, geniet van het levelen :) Enhancement shaman lijkt eindelijk "af"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:54
Stats voor resto druids zijn niet zo makkelijk te vergelijken en ik zou er geen website bijpakken om dat te doen. De waarde van spirit hangt natuurlijk erg af van je mana situatie zoals al gezegd is.

Maar hetzelfde geld voor de waarde van Mastery. Mastery wordt vooral sterk als je tanks healt, dus een target waar je HOTs op hebt lopen. Voor een raid healer is Mastery minder goed en kan je kijken naar andere stats die je doorvoer verhogen, zoals haste. De break points voor haste zijn 915 (extra tick op Rejuv) en 2004 (9de tick op Wild Growth). Dat zijn natuurlijk vooral de spells die je voor raid healing veel gebruikt.

Kortom; kies je items op basis van wat je veel doet (raid healing of tank healing) en je mana situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Morrar schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:02:
Stats voor resto druids zijn niet zo makkelijk te vergelijken en ik zou er geen website bijpakken om dat te doen. De waarde van spirit hangt natuurlijk erg af van je mana situatie zoals al gezegd is.

Maar hetzelfde geld voor de waarde van Mastery. Mastery wordt vooral sterk als je tanks healt, dus een target waar je HOTs op hebt lopen. Voor een raid healer is Mastery minder goed en kan je kijken naar andere stats die je doorvoer verhogen, zoals haste. De break points voor haste zijn 915 (extra tick op Rejuv) en 2004 (9de tick op Wild Growth). Dat zijn natuurlijk vooral de spells die je voor raid healing veel gebruikt.

Kortom; kies je items op basis van wat je veel doet (raid healing of tank healing) en je mana situatie.
Dus feitelijk heb je 2 item sets nodig: raid healing en tank healing (met andere prioriteiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:00:
[...]
Geen aoe? :o Magma totem + fire nova en chain lightning kom je een heel eind mee hoor :)

Ben zelf ook bezig met mijn enhancement shaman. Gisteren lvl 83 geworden, bevalt als een trein zit nu zelf op de 10500 dps (selfbuffed zonder heroism). Dus je dps gaat hard omhoog, geniet van het levelen :) Enhancement shaman lijkt eindelijk "af"
Ik gebruik altijd searing totem, heb eigenlijk nog nooit magma totem in combinatie met fire nova gebruikt... Ooit een geprobeerd maar dit leverde niet echt verbetering op in mijn dps toendertijd, wel al een aantal levels terug. Vond het altijd teveel gedoe om te switchen van totems haha O-) En dit in combinatie met de lange cd op fire nova vond ik dit niet de moeite, aangezien trash mobs snel neergaan (heb niet de talent met de cd verkorting).
Chain lightning gebruik ik wel en alleen bij maelstrom weapon x5 en 2 of meer mobs.
Maar in verhouding tot andere classes, vind ik de aoe van enhancement toch omslachtig en niet de moeite dus blijf ik fijn single target ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
_Peter2_ schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:06:
Dus feitelijk heb je 2 item sets nodig: raid healing en tank healing (met andere prioriteiten)
Ik weet niet of ik zo ver zou gaan om twee aparte sets te maken, maar het zou inderdaad kunnen dat je er wat losse items naast houdt voor verschillende situaties. Overigens is symbiosis (Mastery) ook zeker niet nutteloos voor raid healing. Als je bijvoorbeeld Wild Growth HOT hebt lopen en je gooit er dan nog een Rejuv achteraan, dan is die Rejuv geboost. Als je alleen maar Rejuv over een raid blanket, dan zal je misschien meer hebben aan een extra tick op Rejuv.Dus Mastery is doorgaans sterker voor single target healing. Op single target kun je bijvoorbeeld hebben dat Lifeblooms en Rejuv elkaar ook nog versterken. Daarnaast doe je ook nog gebooste direct heals als je single target aan het healen bent, terwijl raid healing veel meer HOTs rondstrooien is.

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 18-02-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NG00 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik altijd searing totem, heb eigenlijk nog nooit magma totem in combinatie met fire nova gebruikt... Ooit een geprobeerd maar dit leverde niet echt verbetering op in mijn dps toendertijd, wel al een aantal levels terug. Vond het altijd teveel gedoe om te switchen van totems haha O-) En dit in combinatie met de lange cd op fire nova vond ik dit niet de moeite, aangezien trash mobs snel neergaan (heb niet de talent met de cd verkorting).
Chain lightning gebruik ik wel en alleen bij maelstrom weapon x5 en 2 of meer mobs.
Maar in verhouding tot andere classes, vind ik de aoe van enhancement toch omslachtig en niet de moeite dus blijf ik fijn single target ;)
Aangezien we als Enhancement shaman tegenwoordig geen problemen meer hebben met mana. Kun je het beste altijd Chain Lightning gebruiken en Lightning bolt niet meer, CL doet toch meer damage. Het is idd ff aanpoten om te AoE'en, maar ik zei ook niet dat het makkelijk was. Daarnaast moet je wel vaker een situational totem neerzetten, en is het dus ook gunstig voor je eigen ervaring.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Algemene vraag over guild raids:

Hoe is bij jullie over het algemeen de sfeer in de guild raids? Wordt het gewaardeerd als je meedenkt? Hoe is de raidleader? Gaat het om de gezelligheid of zijn jullie streng voor elkaar? Ik zo mijn twijfels over de sfeer in onze raids. En ik wil eens weten hoe of dat het er in andere guilds aan toe gaat. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Toch mis ik dat raiden wel, maar 5 dagen in de week zie ik echt niet zitten. Ik heb al werk. Misschien toch maar is praten met de GM om te zien of ik niet op wat meer reguliere basis mee mag zonder dat ik echt "raider" word en zo. Of gewoon elke zaterdag een casual saturday 10man zelf organiseren. Daar zal vast wel animo voor zijn :) Ik kreeg ook tijdens de raid whispers van "raiders" waarom ik niet vaker mee ging, ze konden me wel gebruiken blijkbaar. En dat was toch best leuk om te horen.
Waarom ga je niet op zoek naar een raidgroup of guild met minder raiddagen? Ik zit zelf in een 10man guild waar we maar 2 dagen raiden, maar omdat iedereen netjes voorbereid aankomt (consumables bij zich, tactics gelezen etc) maken we toch goede progress. Verder weet ik dat er ook best guilds zijn waar je niet 5/5 raids hoeft te doen maar ook gewoon 2/5 ofzo, vooral veel raidgroups hebben dit.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:29:
Vraagje:

voorbeeld:

Ik heb maxdps.com eigenlijk nooit vertrouwd, ze maken daar regelmatig zeer vreemde keuzes...ik kijk wat naar Elitist Jerks en gebruik spreadsheets en sims maak op basis daarvan mijn eigen plan.
Zeker als healer is een site als maxdps.com eigenlijk volkomen nutteloos, het enige dat je kan aangeven qua stats is welke stats prio hebben, vanuit daar is het geen rocket science om te zien welke items beter zijn...spirit is zoals gezegd het enige 'lastige punt' maar daar merk je snel genoeg of je genoeg hebt of veel te veel...oude items dus een tijdje bijhouden zodat je eventueel terug kan :)

[ Voor 31% gewijzigd door Cronax op 18-02-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:24:
[...]

Aangezien we als Enhancement shaman tegenwoordig geen problemen meer hebben met mana. Kun je het beste altijd Chain Lightning gebruiken en Lightning bolt niet meer, CL doet toch meer damage. Het is idd ff aanpoten om te AoE'en, maar ik zei ook niet dat het makkelijk was. Daarnaast moet je wel vaker een situational totem neerzetten, en is het dus ook gunstig voor je eigen ervaring.
CL doet alleen meer dmg als je meerdere targets kan raken. Single target is LB sterker.

voor die maxdps website: Het is aardig maar veel klopt niet. Vaak omdat er bijv nog info van een oude patch in staat of ze de waardes verkeerd inschatten. Zelf gebruik ik het voornamelijk om te kijken waar er nog gear te halen valt. Een soort wowhead die gelijk een top 10 van beste items voor je maakt, even daargelaten of ze ook daadwerkelijk op sterkte zijn gesorteerd.
Als resto shaman geven ze bijv mastery op als erg sterke stat en is spirit heel erg laag (ook weer afhankelijk hoe je dit instelt, maar toch).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HawVer schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:37:

Hoe is bij jullie over het algemeen de sfeer in de guild raids? Wordt het gewaardeerd als je meedenkt? Hoe is de raidleader? Gaat het om de gezelligheid of zijn jullie streng voor elkaar? Ik zo mijn twijfels over de sfeer in onze raids. En ik wil eens weten hoe of dat het er in andere guilds aan toe gaat. :)
Há! Een vraag voor mij. Op een schreeuwerige pala na vind ik het best gezellig in de raids. Onze /o zijn geen nazi's en waarderen input wel (pop bloodlust/move/etc) en wanneer iets niet werkt kunnen we best wat inbrengen. Verder is het lekker kletsen tijdens raids en ouwehoeren. Gezellig, ik zou iig niet 3 uur lang stil kunnen zijn :p. Al ben ik de afgelopen jaar wel wat verandert ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ HawVer: Wij raiden met een groepje mensen dat elkaar al lang kent van online gamen (sommige mensen gaan al meer dan 10 jaar terug) plus wat mensen die er in de loop van de tijd bij zijn gekomen. We zijn streng voor elkaar en benoemen elkaars fouten maar voor het grootste deel van de raid zijn we elkaar aan het fucken en grappen aan het maken. Alleen tijdens bossfights is er concentratie/ alleen nuttige communicatie op ventrilo. Tijdens trash/ corpse runs enzo is het een hekseketel.

DKP doen we niet aan, alles wordt gepassed en dan wordt de loot in overleg verdeeld.

Ik denk dat we wel vrij apart zijn, de meeste guilds waar ik in heb gespeeld hebben toch minder mensen die actief praten op trilo en een iets serieuzere insteek. Ik vind het zelf wel fijn om heel direct op de man te spelen als iemand keer op keer dezelfde fout maakt. Ik heb in guilds gezeten waar het de regel was dat het NOOIT op de persoon werd gespeeld... Dan bleef je keer op keer falen door 1 a 2 man terwijl iedereen die een beetje oplet al lang had gezien dat het elke keer aan dezelfde speler lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik heb een leveling addon, ReadySetDing, geupdated naar v0.80,
misschien is er iemand die zijn alts aan het levelen is, wel geinteresseerd hoop ik :)
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/5324/wowscrnshot021611192632.png

Dit deel ik natuurlijk alleen met mijn mede-gotters, het is niet dat ik overal mijn addon ga adverteren oid :)
* zit wel een typo in het voorbeeld ><

[ Voor 3% gewijzigd door Ketho op 18-02-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Oh my... de spam van zo'n addon in een beetje guild van formaat ... :-P

Misschien kun je een optie toevoegen dat alleen per 10 levels een announcement wordt gestuurd of bijvoorbeeld niet onder een bepaald level?

Verder ziet het er wel cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Ketho, dat is precies wat ik zoek!

Ben na de launch van Cata bgonnen, een druid van 1 naar 85 getild, was niet m'n ding en wou toch een caster, dus een mage b egonnen en naar 82 geleveld. Ik probeer om die vandaag 85 te laten dingen. Ben b enieuwd of dat gaat lukken met je addon.

M'n mage was pas mid 40 toen ik met een schuin oog naar m'n mid 30 priest keek. Alleen maar DPS word ook saai en miste de versatility van m'n druid. Dus de volgende toepassing voor je addon staat al klaar.
Ik vindt levelen in MMO's één van de leukste dingen om te doen, en tegelijkertijd 1 van de meest irritante. Leuk omdat ik er een sport van maak. Guild announce is leuk, ik zal ze gek krijgen. Irritant omdat het zo lang duurt en max lvl het doel is. Maar eenmaal max-lvl begin ik me te vervelen, en begin ik jaloers te worden op de abilities van andere classes.
Typsich gevalletje altitis dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:46:
[...]

CL doet alleen meer dmg als je meerdere targets kan raken. Single target is LB sterker.

voor die maxdps website: Het is aardig maar veel klopt niet. Vaak omdat er bijv nog info van een oude patch in staat of ze de waardes verkeerd inschatten. Zelf gebruik ik het voornamelijk om te kijken waar er nog gear te halen valt. Een soort wowhead die gelijk een top 10 van beste items voor je maakt, even daargelaten of ze ook daadwerkelijk op sterkte zijn gesorteerd.
Als resto shaman geven ze bijv mastery op als erg sterke stat en is spirit heel erg laag (ook weer afhankelijk hoe je dit instelt, maar toch).
Lightning bolt: Casts a bolt of lightning at the target for 719 to 821 Nature damage.
http://www.wowhead.com/spell=403
Chain Lightning: Hurls a lightning bolt at the enemy, dealing 1020 to 1164 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces the damage by 30%. Affects 3 total targets.
http://www.wowhead.com/spell=421

Oftewel, CL doet meer damage op Single target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
hulkie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:56:
@ HawVer: Wij raiden met een groepje mensen dat elkaar al lang kent van online gamen (sommige mensen gaan al meer dan 10 jaar terug) plus wat mensen die er in de loop van de tijd bij zijn gekomen. We zijn streng voor elkaar en benoemen elkaars fouten maar voor het grootste deel van de raid zijn we elkaar aan het fucken en grappen aan het maken. Alleen tijdens bossfights is er concentratie/ alleen nuttige communicatie op ventrilo. Tijdens trash/ corpse runs enzo is het een hekseketel.

DKP doen we niet aan, alles wordt gepassed en dan wordt de loot in overleg verdeeld.

Ik denk dat we wel vrij apart zijn, de meeste guilds waar ik in heb gespeeld hebben toch minder mensen die actief praten op trilo en een iets serieuzere insteek. Ik vind het zelf wel fijn om heel direct op de man te spelen als iemand keer op keer dezelfde fout maakt. Ik heb in guilds gezeten waar het de regel was dat het NOOIT op de persoon werd gespeeld... Dan bleef je keer op keer falen door 1 a 2 man terwijl iedereen die een beetje oplet al lang had gezien dat het elke keer aan dezelfde speler lag.
Bij ons relatief hetzelfde. Wij rollen voor loot en dat levert eigenlijk nooit problemen op. Tactics etc. worden voornamelijk uitgedacht door RL met aanvulling vanuit de officersgroep (RL is officer, overige officers zijn 2 healers en een tank (puur toeval))en eventueel op de avond zelf vanuit de groep. Sowieso zitten we als officers na de raid nog even op Skype om de avond door te spreken en tactics bij te schaven etc.
Bossfights is communicatie zoveel mogelijk beperken, buiten bosses om maakt het niet heel veel uit en is er behoorlijk veel geouwehoer en doet bijna iedereen ook wel mee. We verwachten trouwens wel dat mensen zich iig voorbereiden door globaal te weten wat een boss doet.
We hebben inmiddels een grote hoeveelheid aan inside jokes dus dat is ook altijd erg leuk. Al met al raid ik nog steeds met veel plezier, maar dat komt vooral door de groep mensen die nu de raidcore vormen. Aan het eind van WOTLK tijdelijk in een fanatiekere guild gezeten, maar dat was helemaal niets voor me. Namen zichzelf veel te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:55:
[...]

Op een bezope schreeuwerige pala na v
Fixed.

En inderdaad , het is meestal wel gezellig bij ons in de raids , behalve als we lopen te falen.
Dan merk je de stemming toch wel veranderen in Vent.
Moet zeggen dat we best een goed raidleader hebben in iedergeval vergleken met wat ik in het verleden mee gemaakt heb. Blijft altijd wel kalm en is meestal lekker duidelijk , en zeker niet te beroerd om wat aan te nemen van andere. En healing bemoeit hij zich al zeker niet mee , dat zoeken we meestal zelf wel uit.

Alu , ben je er nu al achter hoe Holy overpowerd is op het moment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:24:
[...]
Bedankt voor de tip met CL, deze doet volgens de tooltip idd meer dmg zelfs single target. :D
Ik zal het misschien toch nog maar eens proberen in aoe situaties om de magma totem in combinatie met fire nova te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Morrar schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:09:
Oh my... de spam van zo'n addon in een beetje guild van formaat ... :-P

Misschien kun je een optie toevoegen dat alleen per 10 levels een announcement wordt gestuurd of bijvoorbeeld niet onder een bepaald level?

Verder ziet het er wel cool uit!
zo'n optie zit er al in. maar nvm verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:15:
Ketho, dat is precies wat ik zoek!

Ben na de launch van Cata bgonnen, een druid van 1 naar 85 getild, was niet m'n ding en wou toch een caster, dus een mage b egonnen en naar 82 geleveld. Ik probeer om die vandaag 85 te laten dingen. Ben b enieuwd of dat gaat lukken met je addon.
Oei dit zal wel een uitdaging zijn... de 6mln 9 mln!! exp van 84 naar 85 is een big one :D.

Zit in hetzelfde schuitje met mij Wolf (dk frost atm), maar heb als doel die zaterdagavond 85 te hebben en dan zondag wat dungeons te doen. wordt weer prima WoW weer.. koud, nat--> prima wow weer :P

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:46:
[...]

Oei dit zal wel een uitdaging zijn... de 6mln exp van 84 naar 85 is een big one :D.
9 miljoen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mr Vegeta
Disc speel stijl in een holy spec.

Shielden pre damage en dan na damage top je iedereen met coh en poh.
Waarvoor zou je nog disc gaan als je als holy dat gene waar disc goed in is beter kunt ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 13:27

Nibbz

Postmaster General

Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Lightning bolt: Casts a bolt of lightning at the target for 719 to 821 Nature damage.
Chain Lightning: Hurls a lightning bolt at the enemy, dealing 1020 to 1164 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces the damage by 30%. Affects 3 total targets.

is het niet zo dat dmv talents LB meer Crit heeft dan CL.. en dat het daardoor beter was voor single target (tis een tijdje terug dat ik uberhaubt met me shaman elemental speelde.. maar zoiets stond me nog bij)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:52:
@ mr Vegeta
Disc speel stijl in een holy spec.

Shielden pre damage en dan na damage top je iedereen met coh en poh.
Waarvoor zou je nog disc gaan als je als holy dat gene waar disc goed in is beter kunt ?
Mana. Met jouw gear lukt het misschien wel maar ik was gister vrij snel oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:15:
[...]

/sarcasm on
Ik ben heel blij dat je goed op de hoogte bent van de spellpower scaling van LB en CL.
/sarcasm off

Het is dus NIET zo dat CL meer damage doet omdat de tooltip dat zegt. Het is namelijk zo dat LB een hoger % spellpower mee krijgt dan CL. Single target is LB dus beter dan CL.

edit: veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:54:
[...]

Mana. Met jouw gear lukt het misschien wel maar ik was gister vrij snel oom.
zat ook wel oom hoor gisteren , but i stole zhe inervates :D
Maar ff flink door sparen voor je 4 piece tier gear voor de 4 set bonus. Dat scheel behoorlijk.
Als het een beetje mee zit kan ik me chest woensdag halen en dan heb ik hem kompleet.
Moet verder wel alles gaan reforgen en regemmen naar haste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit alvast wat zaken m.b.t. blood tree uit te zoeken zodat ik kan gaan tanken als de wolf 85 is. Hierbij heb ik een vraag m.b.t. die parry increase van dancing rune weapon. heeft deze increase te "lijden" van de deminishing returns of is deze gebaseerd op je stats voordat je dit aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:46:
[...]

Oei dit zal wel een uitdaging zijn... de 6mln 9 mln!! exp van 84 naar 85 is een big one :D.
Er is weinig uitdaging meer aan met de guildperks en evt de cloak heirloom (en dalijk de head heirloom). Van 84 naar 85 duurde +/- 75 quests in Twilight Highlands + enkele random normal dungeons. Hooguit een middagje werk. Met name de Ring of Blood questchain levert bakken met exp op.

Wel grappig overigens, mijn hunter heeft bijna alle gebieden moeten doen om 85 te worden (alleen Vashir overgeslagen) terwijl mijn 2e lv 85 (een mage) alleen maar Hyal, Deepholm en die 75 quests in Twilight nodig had. Uldum heb ik simpelweg geskipped omdat ik 84 dingde in Deepholm :+

Het enige nadeel is dat je met gare greens in Twilight Highlands moet questen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:09:
[...]

zat ook wel oom hoor gisteren , but i stole zhe inervates :D
Maar ff flink door sparen voor je 4 piece tier gear voor de 4 set bonus. Dat scheel behoorlijk.
Als het een beetje mee zit kan ik me chest woensdag halen en dan heb ik hem kompleet.
Moet verder wel alles gaan reforgen en regemmen naar haste :(
We gingen ook wel gelijk op totdat ~40% mana. Lol innervatie QQ. Was wel een ramp gister, moet toegeven vanwege mijn schouderpijn ik ook niet helemaal top speelde maar ja. Die 4p zie ik wel zitten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nibbz schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:53:
[...]

is het niet zo dat dmv talents LB meer Crit heeft dan CL.. en dat het daardoor beter was voor single target (tis een tijdje terug dat ik uberhaubt met me shaman elemental speelde.. maar zoiets stond me nog bij)
Kan ongetwijfeld, maar we praten over Enhancement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:37:

bij ons momenteel een ramp :)
Nederlanders( en 1 Belg, ik dus) versus Zweden.
Spanningen lopen hard op de laatste dagen. Heb me voorgenomen er me niet meer in op te jagen :) heeft geen nut meer. "It's only a game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt echt helemaal lijp van Pugs... Gisteren heroic stonecore gedaan komen we bij die baas die earthquake paralyse en shatter doet (ben ff de naam van em vergeten). Die naab rogues en deathknights blijven maar DPS'en zonder weg te rennen als die baas ze earthquake ding doet... ze zijn bijna instant dood en lopen ze te bitchen dat ik ze eerder moet healen want ze gaan dood...

Het lijkt of in Warcraft alleen tanks en healers weten wat ze moeten doen want tot nu toe heb ik weinig succes met PUG dps mensen. Met guild is wel altijd leuk maar die hebben mij liever als shadow spec(maar ik heb hier al goeie gear voor, in ieder geval beter wat in heroic te halen valt) dus healen doe ik af en toe voor de lolz in pugs om daar ook een beetje gear voor te verzamelen.. maar dit is gewoon irritant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Priest (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Skills/Talents)
In addition to its current effects, the Body and Soul talent now grants 12.5%/25% reduction to the base mana cost of Power Word: Shield. This is not reflected in the tooltip, but is reflected in the amount of mana used when Power Word: Shield is cast by Holy priests who have this talent. The tooltip update will require a client-side patch.
Power Word: Shield now costs roughly 34% of base mana, up from 25%. This is not reflected in the tooltip, but is reflected in the amount of mana used when the spell is cast. The tooltip update will require a client-side patch.

//

Ideally, Holy priests should not notice much of a change to the Power Word: Shield costs.

Tja, in hoeverre dat Holy Priests OP maakt ... ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:34:
Priest (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Skills/Talents)

//

Ideally, Holy priests should not notice much of a change to the Power Word: Shield costs.

Tja, in hoeverre dat Holy Priests OP maakt ... ik weet niet.
Dus de spec die zich voornamelijk op preventieve bescherming (shields) focussed, komt er weer bekaait vanaf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het klopt wel aardig, Wazie (disc) het enige wat hij deed was shields spammen op iedereen. Onzinnig en OP. Prima nerf lijkt me dat je iets selectiever moet zijn met je targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:39:
Het klopt wel aardig, Wazie (disc) het enige wat hij deed was shields spammen op iedereen. Onzinnig en OP. Prima nerf lijkt me dat je iets selectiever moet zijn met je targets.
Dan kunnen ze beter de potentie van het schild licht aanpassen, ipv een andere spec meer baat bij het shield te geven. Disc is een bubbel/shield specje. Holy niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje;

Aangezien ik hier achter een proxytje / firewall zit en alles wat met wow te maken heeft geblokkeerd word ...
Hoe krijgje die darkmooncard ? Inscription of ? :) (kinda een leek op dat vlak )

Ben stilletjes aan aan het denken voor Darkmoon Card: Tsunami te gaan halen.
Trinket van Archeo zal waarschijnlijk teveel werk zijn :) (of iemand hier ervaring mee ? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:42:
Klein vraagje;

Aangezien ik hier achter een proxytje / firewall zit en alles wat met wow te maken heeft geblokkeerd word ...
Hoe krijgje die darkmooncard ? Inscription of ? :) (kinda een leek op dat vlak )

Ben stilletjes aan aan het denken voor Darkmoon Card: Tsunami te gaan halen.
Trinket van Archeo zal waarschijnlijk teveel werk zijn :) (of iemand hier ervaring mee ? :) )
Tsunami is op onze realm vaak de duurste 24 tot 32k gisteren nog. Da's dus best een hoop gold, met inscription kun je hem zelf maken, maar dan moet je wel geluk hebben en zal het je evengoed nog veel gold kosten, of je moet echt heel veel herbs willen farmen...

Die trinket van Archeaology is ook een kwestie van geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:42:
[...]

Dan kunnen ze beter de potentie van het schild licht aanpassen, ipv een andere spec meer baat bij het shield te geven. Disc is een bubbel/shield specje. Holy niet :S
./facepalm.

Disc krijgt buff van shield.
Disc shields zijn sterker
Disc shields debuff geven healing buff op target.

Disc is single target healing. Holy is raid healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:51:
[...]

Tsunami is op onze realm vaak de duurste 24 tot 32k gisteren nog. Da's dus best een hoop gold, met inscription kun je hem zelf maken, maar dan moet je wel geluk hebben en zal het je evengoed nog veel gold kosten, of je moet echt heel veel herbs willen farmen...

Die trinket van Archeaology is ook een kwestie van geluk...
beiden staan op nr 1 van askmrrobot wat eig heel hard gepoept is :p
Geld is nu niet echt een issue (heb nog een epic van rond de 20K staan die ik kan verkopen of traden voor een tsunami card )
Stat weights in askmrrobot : 100 int 75 spirit 75 crit 85 mastery. rest op 0 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:20:
[...]

Kan ongetwijfeld, maar we praten over Enhancement :)
Ook voor enhancement is LB sterker dan CL op singletarget :) , zoals ik al heb aangegeven in mijn vorige comment.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.