Kijk hier kan ik wat mee, bedankt. Ja dat je terug geplaats wordt is wel fijn, maar wel helemaal aan het begin, waardoor je overnieuw kan beginnen. Ik heb denk ik gewoon een hekel aan dingen waarbij je helemaal overnieuw moet beginnen na een (klein) foutje.Dice schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:33:
[...]
Het enige wat ik in deze met je eens ben qua slechte design van de instance is het feit dat je na een portal door 2 sentries heen moet die je een paar flinke tikken moet geven. Als caster is de tijd die ik daar voor nodig heb net te kort voor nummer 2 ... zodat je door nummer 1 weer naar achteren geduwd wordt.
Voor de rest wordt je bij leven door bij het er af vallen opgepakt door de wind en teruggeplaatst op het platform.
Zo slecht vind ik dat niet ontworpen
Listing fee is afhankelijk van de vendor value. De uiteindelijke auction fee is 5% van de betaalde prijs, de listing fee vervalt bij het betalen van de auction fee. Ik heb het vaak genoeg mee gemaakt dat de listing fee hoger was dan de auction fee.Seraphin schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:34:
[...]
Neuh. Omdat ik al rekening hou met andere undercutters, post ik voor 12h, en dan is de listing fee voor die belt maar 60 silver.
Overigens snap ik nog steeds helemaal niets van de listing fees; voor sommige items met een lage intrinsieke waarde ben je al 5g (of meer!) listing fee kwijt, en voor bovenstaande epic waar je 4k voor kan vangen maar een paar silver.
Het zou op zich natuurlijker aanvullen om de listing fee een percentage van de BO price te maken (1-2%?), al krijg je dan wel issues met AH auctions zonder BO (geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen).
Items zonder vendor value (enchanting items in WotLK bijvoorbeeld) kan je dan ook gratis op AH zetten.
Dat terzijde, ik zou als er maar 2 items zijn met 2 aanbieders, nooit de ander re-undercutten, lekker laten staan, dan verkoop je hem waarschijnlijk vanzelf. Het beste is dan om hem voor de zelfde prijs er op te zetten, en lekker de kopers de hoofdprijs laten betalen. Bij trade goods is het een compleet ander verhaal natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Nivado op 17-02-2011 10:53 ]