Armor cap? Haal jij al 75% reduction dan??? Dacht dat we daar echt belachelijke hoeveelheden voor nodig hadden op 85.Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:07:toon volledige bericht
[...]
Je hebt altijd nog de meta die 2% meer armor geeft. Ik zit bijna aan de armor mitigation cap en ben er nu over na aan het denken om toch maar de 1% blocked meta te gaan gebruiken.
[...]
Hmm pallies zijn altijd vanaf het begin af aan de tanks geweest die ook konden healen. We zijn zelfs de enige tank die mana gebruikt tijdens het tanken. Naar mijn mening zijn de pallies altijd de survival/healing tanks geweest. Alleen nu in Cataclysm is veranderd.
De druid nerf was ook echt wel nodig. De healing was gewoon veel te sterk. Enige nu is dat ze misschien iets te veel zijn generfed. Maar ik blijf toch altijd een prot pally en dan zeg ik nerfen die beertjes.
Als ik naar onze 10 man raid kijk dan zie ik inderdaad dat onze DK tank meer damage pakt. Maar daar healed hij meer voor en absorbed meer damage dan ik op mijn prot pally. Daarnaast doet hij meer damage en meer threat dan ik. Dat zou wel eens wat te maken kunnen hebben met het verschil in hit/exp.
[...]
Ik zit op dit moment op 62% damage reduction van armor. Met ongeveer 12% dodge/parry en ergens in de buurt van 58% block. Kan het nu niet checken, ik kan er dus wat naast zitten met de percentages.
Raid buffed mis ik nog rond de 15% om bij de 102.4% te komen. Ik zou nog meer stamina om kunnen zetten naar block, maar ik heb ik gevoel dat het dan mis gaat op de herioc bosses.
Herioc gear zou meer stamina en meer avoidance/mitigation moeten brengen. We zijn pas 2 weken met heriocs bezig en hebben pas 2 bosses neer. Beetje pech gehad met de loot en nog geen herioc tank gear gehad.
Ik heb raidbuffed ~34% dodge en parry bij elkaar, jij dus zo'n ~20? en dan hebben we beiden nog een paar % miss. Ik heb iedere 5 sec een ~15k shield (alleen fully raidbuffed) maar kan mezelf voor ong. evenveel healen na een hit, jij blocked bijna 60% van alle attacks en heb je ook nog eens een bak armor meer (ik 29.5k unbuffed in Blood pres, jij 39k? Effe Devo aura niet meetellen
Qua dmg done kan ik het niet vergelijken we hebben in onze 25 mans raids geen pally tank, wel weet ik dat het normaliter op de meters druids > DKs > warriors is, alhoewel druids en DK's vlak bij elkaar liggen en ik *denk* dat onze warriors gewoon een beetje slacken
Dat ie meer threat doet geloof ik goed, we zijn nu "bugged" in die zin dat onze heals van DS ook threat geven. Dat is zelfs zo erg dat als ik 2x heal terwijl ik Ony tank (momenteel met Nef bezig
Hit/exp tja veel DKs zorgen dat ze capped zijn maar da's eigenlijk niet meer nodig. Heb zelf 3,5% hit en 15 exp en als ik dat zou willen cappen zou ik bakken en bakken avoidance op moeten geven, liever niet. Parry hasting is niet echt een probleem meer tegenwoordig en threat is sowieso nooit een probleem, waar dan ook. Waarom zou je dan cappen? Zodat je niet heel af en toe die DS mist na dikke dmg? Zo dacht ik vroeger ook, in de praktijk maakt het weinig uit. De kans is zelfs met zulke lage stats ENORM klein dat je 2x DS achter elkaar mist.
Bnet pindle#2913