![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 26-01-2011 20:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 26-01-2011 20:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 127642
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 26-01-2011 15:45 ]
Heb ik het nodig?NMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:19:
[...]
.....
Als iemand niet goed presteert spreek ik ze aan en dan mogen ze hun gear wat beter gaan min-maxen of aan hun rotatie gaan werken, en anders neem ik ze gewoon niet meer mee.Gelukkig is dat met de spelers die ik nu heb niet nodig.
Maar dat hebben we wel...NMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:05:
[...]
Met 333+ red je het ook wel hoor, als je geen apen achter het keyboard hebt zitten.
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
Anoniem: 308200
Ik had hem al gezien hoor, muts.Chreaker schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:46:
Special voor NMe maar even herhaalt
Jij wel.[...]
Heb ik het nodig?
Heb je ook gesignd? Ik ben op zijn vroegst een half uur voor raid start thuis.en btw, ik kan vanaaf gewoon raiden
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Anoniem: 377816
shift + mouse over de staff... vergelijken, en kiezen - klaar !!sabriel schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:52:
* dagboek *
Wat zouden de meeste beginnende raidende holy priests gebruiken.
Mainhand + heartsong met offhand + int of staff met enchantment. Purple is voor mij geen must, de beste combo is belangrijker en als blauw beter is dan paars, dan blijf ik gewoon natuurlijk mijn blauwe items gebruiken
Als ik thuis ben zal ik wel de items linken waar ik de keuze uit moet maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 377816 op 26-01-2011 16:01 ]
[ Voor 28% gewijzigd door HawVer op 26-01-2011 16:03 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Jaja uiteraard, hoezo heb je het er eigenlijk over dat Atramedes down gaat vanaaf?NMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:51:
......
Heb je ook gesignd? Ik ben op zijn vroegst een half uur voor raid start thuis.
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
Healing kan ik niet 100% zeker zeggen maar door die +100int op offhand (word trouwens +60 in volgende patchsabriel schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:52:
Wat zouden de meeste beginnende raidende holy priests gebruiken.
Mainhand + heartsong met offhand + int of staff met enchantment. Purple is voor mij geen must, de beste combo is belangrijker en als blauw beter is dan paars, dan blijf ik gewoon natuurlijk mijn blauwe items gebruiken
Als ik thuis ben zal ik wel de items linken waar ik de keuze uit moet maken.
[ Voor 11% gewijzigd door Puc van S. op 26-01-2011 16:06 ]
Anoniem: 377816
''EnchantingM1lamb3r schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:05:
[...]
Healing kan ik niet 100% zeker zeggen maar door die +100int op offhand (word trouwens +60 in volgende patch) is een MH+OH combo voor DPS casters stukken beter dan een staff.
MH/OH verschillen qua stats nu nog maar nauwelijks van hun 2H broertjes en dat maakt die +60int dus al goed.
Of er verschil in 2 blauw/paars zit dat weet ik zo niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 377816 op 26-01-2011 16:16 ]
Why not? Magmaw, Omnotron en Maloriak liggen vast snel neer, dus daarna door naar Atramedes = win.Chreaker schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:04:
[...]
Jaja uiteraard, hoezo heb je het er eigenlijk over dat Atramedes down gaat vanaaf?
Ach, komt vanzelf wel, jullie hadden twee mensen die het nog niet gezien hadden en jullie hebben maar iets van 3 tries gehad.Maar was idd netjes gegaan gister, 33%, helaas alleen dat sommige mensen beetje erg traag zijn met het ontwijken van de pulses
Anoniem: 373674
Staat op PTR, public test realm, dus nog niet live voor zover als ik weet.Anoniem: 373674 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:21:
Mensen.. is die nieuwe patch al geinstalleerd dan?
ok thxs.. dan denk ik dat ik ff een tijdelijke break inlas (paar weken ofzo). ben die "sleur" van dagelijks hc'tje en dan wat dailies wel een beetje zat.HawVer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Staat op PTR, public test realm, dus nog niet live voor zover als ik weet.
Crap dan was het dus -60 ipv -40 wat ik dachtAnoniem: 377816 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:13:
[...]
''Enchanting
Three new bracer enchants are available. They increase Agility by 50, Strength by 50, or Intellect by 50 respectively. Item level 300 or higher required. These new recipes are rare world drops.
Enchant Off-Handed - Superior Intellect now increases Intellect by 40, down from 100. ''![]()
![]()
![]()
Zo mooi dat Blizz zichzelf weet te nerfen met 150%
Je denkt dat dat na 2 weken minder wordt?Anoniem: 373674 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:30:
[...]
ok thxs.. dan denk ik dat ik ff een tijdelijke break inlas (paar weken ofzo). ben die "sleur" van dagelijks hc'tje en dan wat dailies wel een beetje zat.
Nee dat niet, maar heb een beetje de hoop dat het raiden dan meer op gang komt. De uitdaging die ik zoek in wow kan voor mij alleen uit raiden of pvp komen. pvp doe ik niet in wow omdat ik daar wow gewoon niet geschikt voor vind (persoonlijk). dus blijft raiden over.
Ik wil ook graag raiden maar mijn avg item level is 329, kan ik nu een raid in?Anoniem: 373674 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:51:
[...]
Nee dat niet, maar heb een beetje de hoop dat het raiden dan meer op gang komt. De uitdaging die ik zoek in wow kan voor mij alleen uit raiden of pvp komen. pvp doe ik niet in wow omdat ik daar wow gewoon niet geschikt voor vind (persoonlijk). dus blijft raiden over.
Al die andere zaken als lvl-en, questen etc. etc. vind ik gewoon erg hersenloos en spreekt mij persoonlijk gewoon niet aan. heb nog een time card voor 2 maanden, maar die activeer ik dan pas over een tijdje (en misschien wel helemaal niet)
Dit geldt volgens mij alleen voor wapens met hetzelfde ilevel. In mijn mainhand heb ik namelijk ook een fistweapon, deze heeft slow weapon speed (2.60) maar dezelfde dps als de fistweapon uit mijn voorbeeld met een hogere weaponspeed (1.70) van hetzelfde ilevel dus.M1lamb3r schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:47:
Is weapon speed niet meer normalized? dwz dat max dmg niet meer uitmaakt?
Ik ben heroics gaan tanken zodra ik een heroic in mocht. En aangezien dat 3 dagen na release was, was er niet echt iemand die veel beter gegeared was. Toen waren heroics pas pittig.HawVer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:00:
[...]
Ik wil ook graag raiden maar mijn avg item level is 329, kan ik nu een raid in?Questen is echt hersenloos, maar met reputation items bij de quartermaster ontkom je er haast niet aan. Ik zal toch goed moeten gearen voor je een hc kan tanken.
/casual spreekt.
Ok.NG00 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:04:
[...]
@ nMe: volgens totemspot is het:
Weapon Speed is still slow/slow, meaning 2.6 speed in both hands or slower. Imbues are still Windfury Mainhand/Flametongue Offhand
[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 26-01-2011 17:06 ]
Anoniem: 82860
Het maakt wel weer uit. Ik heb voor cata uitkwam ergens gelezen dat voor prot paladins het in ieder geval invloed heeft of je snelle of langzame wapens gebruikt.M1lamb3r schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:47:
Is weapon speed niet meer normalized? dwz dat max dmg niet meer uitmaakt?
Wacht een of twee weken op patch 4.0.6, daarmee worden de requirements voor de agility + 3% crit damage meta gem terugveranderd tot wat ze waren in WotLK en wordt het weer de meta gem of choice voor iedereen.Freaky Maus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:34:
Ik heb wat vragen over m'n rogue:
Als metagem heb ik nu "crit + spellreflect" omdat ik altijd meer red gems heb dan blauw en ik dus "crit + critdmg" metagem niet kan activeren helaas. Die reflect is wel leuk af en toe maar die crit is leuker denk ik, maar het is het niet waard denk ik om alles 'blauw' te gemmen?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hoppa, 3 farm bazen én een progressbaas neer, en daarna ook nog een oneshot op Conclave. Nu nog de hele raidweek over voor tries op Chimaeron en een kill op de eerste twee in BoT.NMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:16:
[...]
Why not? Magmaw, Omnotron en Maloriak liggen vast snel neer, dus daarna door naar Atramedes = win.
Neen, dat was voor rogue, main hand doet de hoogste damage en offhand applied poison oid... (Sorry voor laat antwoord)NMe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:42:
Was het voor enhancement shamans niet fast MH, slow OH?
Anoniem: 304426
Moet zeggen dat ik daar ook veel voor voel.DefLite schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:06:
En ik ben weer gequit met WoW, wat geraid, voornamelijk BWD maar het kon me echt niet boeien.
Dus vanavond /gquit gedaan, ff wat gold naar vrienden pasen en WoW verwijderen
Wotlk wilde je inderdaad iig in je off hand een slow weapon. 2.6 speed dus. Ik zou zeggen probeer het uit?Zhalix schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:17:
[...]
Neen, dat was voor rogue, main hand doet de hoogste damage en offhand applied poison oid... (Sorry voor laat antwoord)
Ik weet nog van WotLK dat shammy's 2x 2.6 attack speed wapens willen hebben ivm verschillende procs. (Static Shock, Flurry) Al weet ik niet hoe het momenteel is.
[ Voor 10% gewijzigd door Littleburst op 27-01-2011 01:22 ]
Voor meta zie reply boven mij. requirements worden veranderd.Freaky Maus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:34:
Ik heb wat vragen over m'n rogue:
Als metagem heb ik nu "crit + spellreflect" omdat ik altijd meer red gems heb dan blauw en ik dus "crit + critdmg" metagem niet kan activeren helaas. Die reflect is wel leuk af en toe maar die crit is leuker denk ik, maar het is het niet waard denk ik om alles 'blauw' te gemmen?
M'n rogue heb ik als PvP character, beetje rondneuzen in battlegrounds verder niet super serieus. Maar ik vraag mij af waar ik nu het beste op kan richten als Subtelty rogue qua stats? Uiteraard agility maar dan? Heb nergens echt een degelijke recente guide kunnen vinden, zelf denk ik aan 'agi > crit > mastery > haste. Ik had in WotLK dik 40% crit en daardoor had ik 100% kans op een crit met Ambush, nu zit ik op zo'n 83% crit. Haste is leuk maar niet echt van groot belang omdat het vooral om instant dmg gaat en niet op lange duur. Mastery is wel een handige stat, maar zonder crits nog geen leuke dmg. Hoe denken jullie hierover? Haste reforgen? Misschien zelfs Mastery? Tips zijn welkom, ook algemene opmerkingen over m'n rogue. Tnx.
Hoe wil je anders progres krijgen?Anoniem: 304426 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:19:
[...]
Moet zeggen dat ik daar ook veel voor voel.
Dungeons healen vind ik best leuk maar vanavond raid gedaan en was lang niet zo leuk als ik had verwacht. non stop wipen en lopen naar BoT (die 2 draken).
Ik wacht mn gametime wel af en misschien dat ik dan nog verder speel
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Volgens mij was het in TBC zo dat je een snelle MH wilde voor zoveel mogelijk Windfury weapon procs en een langzame OH voor zo hoog mogelijke damage op Flametongue weapon procs. Maar ik geloof graag dat dat in de loop der tijd veranderd is.Zhalix schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:17:
[...]
Neen, dat was voor rogue, main hand doet de hoogste damage en offhand applied poison oid... (Sorry voor laat antwoord)
Op AoE moet je juist slim healen, want anders ga je OOM. Je kan niet stomweg je grootste group heal blijven spammen.MrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:18:
[...]
Grappig dat ze een aantal dingen hebben "gefixed" in WoW... ik moet zeggen dat ik raids heal ook _erg_ saai vind, er zijn weinig gevechten waar je slim moet healen, er is natuurlijk veel AoE dmg en daar is het ook wel mee gezegd eigenlijk. Beetje jammer eigenlijk, misschien moet ik maar disc er naast pakken voor wat afwisseling oid.
[ Voor 37% gewijzigd door NMe op 27-01-2011 01:27 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Doe eens linken dan ???Anoniem: 373674 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:21:
Mensen.. is die nieuwe patch al geinstalleerd dan?
Als ik de notes zo lees dan worden hc dungeons via 2 wegen makkelijker:
1. nerfs bij behoorlijk wat bosses
2. jp's in normal waardoor de gem. speler dus betere gear zal hebben als ze aan een hc beginnen.
kan vanuit het maken van alt's en die op vlieghoogte brengen wel voordelen geven. Heb laats zowaar 2 nieuwe raid bosses neegekregen. was leuk om te doen, maar de guild is echt nog lang niet klaar (structureel) voor dit soort werk.
Bij die worm in BWD wel een leuk alterbatief voor een 10 man groep. 1 tank, 1 plate dps die 2 sec voor tank kan spelen, 1 hunter die de adds kite verder 3 healers (minimaal 1 pala die dan een beacon op die hunter zet)
Worm is dan zo neer omdat de hele dps vrijwel constant op hem inhakt.
Dat defence systeem was 1 drama omdat gewoon teveel mensen maar wat gaan doen. Heb in Visio een schema gemaakt en gemailt naar de GM. Kreeg de opmerking dat ik via een site bosskillers daar nog money mee kan maken
Je wilt als enhancement nog steeds 2 slow weapons met een minimum van 2,5 of hoger. De reden hiervoor is dat je mainhand je windfury proct en er zit een internal cooldown op windfury van 6 seconden. Wat je wil bereiken is dat je windfury elke 6 seconden proct voor zoveel mogelijk damage. Slow weapons dealen meer windfury damage.Littleburst schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:10:
[...]
Wotlk wilde je inderdaad iig in je off hand een slow weapon. 2.6 speed dus. Ik zou zeggen probeer het uit?
Als je kijkt naar BIS voor enhancement op: http://elitistjerks.com/f...up_discussion_4_0_onward/
Dan zie je mainhand 1,8 speed en off hand 2.6 speed. Daaruit kun je wel concluderen dat je nog steeds een slow offhand wil. Ik weet niet zeker hoe het zit met mainhand. Heb aantal shaman gechecked qua gear op EJ en over het algemeen hebben ze 2 slow weapons. Dus dat zou je zelf nog even verder moeten uit pluizen.
[ Voor 15% gewijzigd door Roflzor op 27-01-2011 08:52 ]
[ Voor 0% gewijzigd door MaceNL op 27-01-2011 10:07 . Reden: Typo ]
Anoniem: 15813
Dat je het niet waagt om als disc te gaan raiden.MrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:18:
[...]
misschien moet ik maar disc er naast pakken voor wat afwisseling oid.
Gisteren tijdens onze 25 man had onze disc healer toch de hoogste aantal hps. Ik merk trouwens wel als je veel aoe healing doet dat je niet echt hoogt eindigt op de recount meter, op een gegeven moment me focus op de tank gehouden toen eindige ik toch wel wat hoger in de lijst, nog steeds geen eerste maar heb dan ook de "minste" gear tov de rest.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:05:
[...]
Dat je het niet waagt om als disc te gaan raiden.
Hele raid een beetje klootvioolen met jouw en mijn weakend soul debuf.
En vergeet niet dat wij het kwa healing mischien wel wat makkelijker hebben.
Met onze 3 loladins ( beste single target healers op het moment ) 2 priest (beste aoe healers op het moment ) en 1 shammy. ( YAY mana tide ).
En dan op een gevecht als chimaeron staan we met 3 holy priest en als er daar wel iets OP is zijn het wel Holy priest.
Heroics word nog leuk. Daar zullen we het met 5 healers moeten gaan doen ivm enrage timers. Dus dan komen we nog echt aan het healen.
Dank allen voor de reactiesRoflzor schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:47:
[...]
Je wilt als enhancement nog steeds 2 slow weapons met een minimum van 2,5 of hoger. De reden hiervoor is dat je mainhand je windfury proct en er zit een internal cooldown op windfury van 6 seconden. Wat je wil bereiken is dat je windfury elke 6 seconden proct voor zoveel mogelijk damage. Slow weapons dealen meer windfury damage.
De reden voor de slow offhand is dat je stormstrike en lava lash meer damage dealen. Flametongue doet meer damage hoe slomer de offhand. Bijv bij een weapon met 1,5 speed doet hij 1,5k damage per hit en bij een weapon met 2,6 speed doet hij 2,6k damage.
Zit nu op m'n werk, maar eventueel kan je m'n character nakijken op Armory. Roflzor op Shadowsong.
edit: ik kan nu niet op de link klikken die je hebt gelinkt, maar volgens mij is die 1,8 speed een caster weapon. Deze zijn (of worden) generfd en dus niet meer BiS.
Zal wel met een week of 2 worden lijkt me?HawVer schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Staat op PTR, public test realm, dus nog niet live voor zover als ik weet.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Haha zeurpiet, ik shield niet als we een disc priest hebben tenzij ik de MT erg laag zie en geen WS heeft. Misschien worden de Heroic versies wat interessanter ja, ben benieuwd.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:05:
Dat je het niet waagt om als disc te gaan raiden.
Hele raid een beetje klootvioolen met jouw en mijn weakend soul debuf.
Is heel erg afhankelijk per fight welke healer er als hoogste staat. Maakt ook niet zo veel uit.MaceNL schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:11:
[...]
Gisteren tijdens onze 25 man had onze disc healer toch de hoogste aantal hps. Ik merk trouwens wel als je veel aoe healing doet dat je niet echt hoogt eindigt op de recount meter, op een gegeven moment me focus op de tank gehouden toen eindige ik toch wel wat hoger in de lijst, nog steeds geen eerste maar heb dan ook de "minste" gear tov de rest.
Ik wilde net gaan zeggen bekijk de lvl flow map uit de startpost eens, maar die ken je dus al. Ik ken geen guide, maar aangezien alle "old world" quests veel generieke opgezet zijn heb je in mijn ogen niet echt een guide nodig. Kijk gewoon welk gebied je leuk lijkt (of welke niet) en maak je keuze. Je wordt vervolgens vaak vanzelf naar een volgend gebied gestuurt als je daar hert geschikte level voor hebt.Sandor Scheffer schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:12:
[...]
is er iets van een guide die me een beetje stuurt? ik ken de lvl-flow-map al
Anoniem: 330860
Zygors levveling guide is momenteel nog de beste ( qua proffessions gaat dit in principe ookwel nice alhoewel zygor ze guide in het teken staat van speedlevellingSandor Scheffer schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:12:
advies nodig!!!
ik ben begonnen met een altje, goblin rogue, nu net de startgebieden klaar
lvl'en gaat makkelijk, tot nu toe is het bijna 1 shot van mobs, heel veel hierloom stuffz, daar zit mijn probleem niet
wat ik wel lastig vind is te bepalen waar heen te gaan, welke quests te doen enzo, mijn functionele wensen:
- wil het liefst ieder gebied wel zien
- graag de leukere quests doen
- quest chains vind ik ook leuk
- group quests zijn geen probleem
- meteen meelevellen van alle professions
is er iets van een guide die me een beetje stuurt? ik ken de lvl-flow-map al
Daarom pull je ook gewoon weer zonder cc, net zoals in WotLKMrVegeta schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:18:
Hoe wil je anders progres krijgen?
Grappig dat ze een aantal dingen hebben "gefixed" in WoW... ik moet zeggen dat ik raids heal ook _erg_ saai vind, er zijn weinig gevechten waar je slim moet healen, er is natuurlijk veel AoE dmg en daar is het ook wel mee gezegd eigenlijk. Beetje jammer eigenlijk, misschien moet ik maar disc er naast pakken voor wat afwisseling oid.
Ik vond de HC's met wat zwakke gear eigenlijk leuker dan de raids, alles lijkt vrij makkelijk te gaan en dat geeft een bleh gevoel. Poosje geleden pulde we 2 trashpacks @ BWD. Hoorde een paar lui al mompelen "wipe". Fuck that, alle healers gingen gewoon CD's poppen etc en we kwamen er doorheen. Dat was gaaf.
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 27-01-2011 11:35 ]
Bnet pindle#2913
Ah okee, nja blijf wel lekker Holy doen, vind het voorlopig wel goed zo, als het echt te dramatisch wordt probeer ik wel een keer disc.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:26:
[...]
Is heel erg afhankelijk per fight welke healer er als hoogste staat. Maakt ook niet zo veel uit.
Kwa priest zie je over het algemeen dat holy net iets beter is dan Disc. Maar disc heeft dan weer 2 goede cooldowns met Barrier & ps . Ik ben meestal disc en sommige fights holy ( waar holy dus zwaar in het voordeel is).
Na de patch is Disc waarschijnlijk beter dan Holy.
En zoals ik het nu zie zal het weer 100% Shieldspam worden , en als je je raid er een beetje op instelt kun je hiermee belachelijke hps halen.
Dan kan je het beste je heirloom gear uit doen, met heirloom gear ben je namelijk zo lvl 60. En vanaf level 60 weet iedereen wel wat te doen ( die eerder al level 80-85 is geweest ). Maar je kan ook elke keer naar je hoofd city gaan- bij jou dus Orgrimmar - en dan op de Warboard kijken, die geeft 2 questen die je dan moet inleveren in gebieden, bv: Desolace of southern Barrens, daarna krijg je dus een chain quest of iets dergelijks. Zo kan jij dus ook kiezen van ah ik wil daar heen of jusit niet. Warboard word met elk level of wel elke 2 levels geupdate. Dat werd mij verteldSandor Scheffer schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:34:
ja, het probleem is niet zozeer efficient levellen, maar juist dat ik deze alt heb gemaakt om alles ff kort te zien
ik wil dus onderweg naar 60 (vanaf daar weet ik het wel) een soort van WoW show/preview wat er allemaal inzit, de leukste quests doen, de mooiste gebieden zien, etc.
Vorige week of 2 weken geleden LW van 0 naar 450 geleveld. Niks gehad zoals jou, mischien omdat mijn profession level lager is als die van jou? Wellicht komt het pas op level 500 naar voren of zoDeadsy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:37:
Ik zat gisteren iets te maken met mijn Engineer (zat te lvln) en tijdens het maakte kreeg ik opeens een random engineering discovery.
Is dit ook bij andere professions zo dat je random zooi kunt ontdekken tijdens het lvln?
[ Voor 37% gewijzigd door Senzuel op 27-01-2011 11:54 ]
Gratz met de kill !kowapanga schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:
Woooohoooo (en ook nog een 1shot)
Eindelijk neferian down! wat ons nu brengt op 12/12 25m
Pure takes on Nefarian
Holy Paladins beste single target healers ? Dacht het niet. Gisteren Halfius 25 HC geprobeerd en Smite spamming Disc Priest zijn serieus OP single target, zonder echte mana problemen. Dat houd een Holydin echt niet bij zonder blind Divine Light te spammen en binnen een aantal casts oom te zijn.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:05:
Met onze 3 loladins ( beste single target healers op het moment ) 2 priest (beste aoe healers op het moment ) en 1 shammy. ( YAY mana tide ).
En dan op een gevecht als chimaeron staan we met 3 holy priest en als er daar wel iets OP is zijn het wel Holy priest.
Heroics word nog leuk. Daar zullen we het met 5 healers moeten gaan doen ivm enrage timers. Dus dan komen we nog echt aan het healen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
ChogalMaceNL schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:38:
[...]
Ah okee, nja blijf wel lekker Holy doen, vind het voorlopig wel goed zo, als het echt te dramatisch wordt probeer ik wel een keer disc.
Kan je voorbeelden geven waar Holy echt een voordeel is ?
+ Chimaeron
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 27-01-2011 12:11 ]
Denk als je bubble spam als PW:S bedoel, je snel oom raakt.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:26:
[...]
Is heel erg afhankelijk per fight welke healer er als hoogste staat. Maakt ook niet zo veel uit.
Kwa priest zie je over het algemeen dat holy net iets beter is dan Disc. Maar disc heeft dan weer 2 goede cooldowns met Barrier & ps . Ik ben meestal disc en sommige fights holy ( waar holy dus zwaar in het voordeel is).
Na de patch is Disc waarschijnlijk beter dan Holy.
En zoals ik het nu zie zal het weer 100% Shieldspam worden , en als je je raid er een beetje op instelt kun je hiermee belachelijke hps halen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
PoH nerf was wel te verwachten, CoH vangt het op voor holy priests en voor disc kan PoH crits een dubbele DA geven. PoH blijft hiermee redelijk gelijk voor Disc, mits genoeg crit en Holy heeft CoH.blouweKip schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:41:
Opzich valt het toch wel mee met de veranderingen va holy, overigens als men de buff van coh erin houdt (range en healing buff) dan lijkt me de zoveelste poh nerf echt geen probleem.
healing wise heeft poh geen nerf nodig maar ik geeft toe dan coh een beetje een ondergeschoven kindje wordt zo (wat opzich logisch is, hadden ze het maar niet moeten nerfen)
Het verschil tussen classes is echter niet groot genoeg om holy OP te noemen atm, goed gegeared en goede shammies en druids kunnen nog steeds prima meekomen (en vaak met minder moeite).
Ik vind t iig wel leuk dat disc weer een beetje wordt aangepakt maar ik zag in de patches al dat de meeste significante buffs al weer waren weggehaald (al blijft er genoeg over)
Overigens: disc op halfus heroic: OP, smite spam ftw
[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 27-01-2011 12:53 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 27-01-2011 13:03 ]
Goede shammies blijven alsnog achter op de andere classesblouweKip schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:41:
Het verschil tussen classes is echter niet groot genoeg om holy OP te noemen atm, goed gegeared en goede shammies en druids kunnen nog steeds prima meekomen (en vaak met minder moeite).
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ja heb idd even gekeken naar je WoL, 143 keer PW:S.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:00:
Dat die nerf er gaat komen ben ik vrij zeker van.
Heb wat lopen te tellen en hoe ik het ook doe , Shield spam ziet er gewoon Zwaar op uit.
En als ik het nu al vol hou met 30% mana over. Met een iets andere spec en mischien iets betere gear wat meer gericht op regen is die 30% extra per shield ook niet zo heel veel.
dat wil niet zeggen dat ik hier op zit te wachten , gaat ook snel vervelen niets als shields te spammen. Maar ben altijd wel benieuwd hoe ik het maximale uit me priest kan halen.
En rapture abuse zoals op LK is al sinds Cata release niet meer mogelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 27-01-2011 13:20 ]
Hangt allemaal van het gevecht af, zal ook wel verschillen in 10 vs 25, maar in 25 hebben shammies schijnbaar voldoende regen om acceptabel te raidhealen.Goede shammies blijven alsnog achter op de andere classes Onze druidhealer komt in 10m met gemak mee qua hps met de holy pala en ik kom niet eens in de buurt qua healing. Willen we de nummers halen dan moeten we of duurdere single target heals gebruiken (healing surge en greater healing wave) of aoe healen (wederom daar gaat je mana).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Keuze in DPS gear valt wel mee voor priestsMaceNL schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:22:
Klik maar op de link bij wazig zijn sig, zal je zien dat hij veel beter gegeared is, was ik van de week al jaloers op en nu nog steeds
Ik Disc nog nooit geprobeerd maar ik ga er toch maar is aan beginnen, al heb ik net ook wel een beetje dps gear gekocht, keuzes in WoW je wordt er gek van.
Reforge ?Anoniem: 330860 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:29:
[...]
Of je hebt pech zoals ik en der dropt geen 1e r** aan disc gear ...
ben maar uit pure frustratie me rogue gaan levvelle... Wil je beginnen met questen staat er 1 of andere horde guild de begin stad in Hiyal kapot te ganken..
Keuzes ... i hate them
[ Voor 33% gewijzigd door Derr_Hans op 27-01-2011 13:32 ]
Of je hebt pech zoals ik en der dropt geen 1e r** aan disc gear ...MaceNL schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:22:
Klik maar op de link bij wazig zijn sig, zal je zien dat hij veel beter gegeared is, was ik van de week al jaloers op en nu nog steeds
Ik Disc nog nooit geprobeerd maar ik ga er toch maar is aan beginnen, al heb ik net ook wel een beetje dps gear gekocht, keuzes in WoW je wordt er gek van.
Ik vind het grootste voordeel nog wel eigenlijk, en die hoor ik zelden, dat je zelfs moeilijke fights vaak met 1-2 healers af kan + disc priest. Dat klinkt als 3 healers en dat is ook zo voor de moeilijke stukken, op rustige phases kan de priest lekker smite spammen en daarmee de tank/melee healen, terwijl hij helemaal los kan gaan om mee te healen met flinke buff als het ff nodig is (fights zoals Halfus met dmg increase is natuurlijk helemaal super dan). Daarmee istie geen volwaardige dpsser maar doet minimaal 50% van een dpsser EN healt daarmee nog best aardig.Derr_Hans schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:30:
[...]
Denk als je bubble spam als PW:S bedoel, je snel oom raakt.
Rapture procced maar van 1 shield, daar waar PW:S in mana koste omhoog is gegaan.
Als je PoH bedoel, ja met crit wordt PoH nog beter.
1 Crit is 2x je DA op die target, nu is Disc voornamelijk PoH spam in 25mans.
Ben iig blij dat de Single target heals gebuffed worden, maak mij het leven als 10man guild zonder holy pally makkelijker.
Holy Priest zijn zeer goed op 25mans en kunnen zich meten met de Holy Pally's.
25N
Disc doet het beter op Heroic mode, mede door PoH met DA.
25H
Dat jullie healing goed is, tja vind je het gek met 3 priest and 2 holy pally's
10Mans is andere koek.
Daar zijn vooral de Holy pally's absoluut heer en meester met Druids op 2 die redelijk gebalanced zijn met Holy Priests, Zelfde trent zet zich voort op 10man Heroics.
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 27-01-2011 13:40 ]
Bnet pindle#2913
Zou inderdaad een groot verschil kunnen zijn, maar op 10m blijf ik ver achter. In overleg voorlopig maar besloten om mijn priest te gaan gearen om dit voorlopig in te zetten als healer. Wellicht verandert het weer zodra 4.0.6 live gaat, maar tot die tijd moeten we een healerspot vullen en dan is een shaman niet de meest lekkere class om te vullen op 10m.blouweKip schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:16:
[...]
Hangt allemaal van het gevecht af, zal ook wel verschillen in 10 vs 25, maar in 25 hebben shammies schijnbaar voldoende regen om acceptabel te raidhealen.
In de mate van het mogelijke .. ja[...]
Reforge ?
Nee Pally's zijn Heer en meester, druids en priests zijn redelijk gebalanced op 10man.porn* schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:36:
[...]
Ik heb trouwens het idee dat druids het niet zo goed doen? Gek dat jij ze zo heer en meester vindt? Zowel op 10 als 25 zie ik onze priests de druids er eigenlijk op bijna alle fights uithealen, en onze druids waren in WotLK toch altijd stukken beter dan de priests.
Shamans zijn idd de mindere, maar om nou te vervangen.Mik! schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:40:
[...]
Zou inderdaad een groot verschil kunnen zijn, maar op 10m blijf ik ver achter. In overleg voorlopig maar besloten om mijn priest te gaan gearen om dit voorlopig in te zetten als healer. Wellicht verandert het weer zodra 4.0.6 live gaat, maar tot die tijd moeten we een healerspot vullen en dan is een shaman niet de meest lekkere class om te vullen op 10m.
[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 27-01-2011 13:59 ]
Ghe die mazzel heb ik inderdaad altijdDerr_Hans schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:52:
Shamans zijn idd de mindere, maar om nou te vervangen.
Tis niet zo dat ze niets meer kunnen.
En ook waneer 4.0.6 er is, miss je valor points van kills / gear drops die je waarschijnlijk ook nodig heb op je shaman
(Zal je namelijk altijd zien, ben je op je alt dan drop de gear voor je main)
Anoniem: 386414
+ Elk gevecht met flinke AoE damage en je mana regeneration AoE healing kan bijhouden.
Ahja, lees het nog een keer en het staat er idd net ietsje andersDerr_Hans schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:52:
[...]
Nee Pally's zijn Heer en meester, druids en priests zijn redelijk gebalanced op 10man.
25man word gewoon gedomineerd door Holy priests en Paladins.
Lees maar een goed wat ik zeg
Zal wel weer wazig hebben omschreven ben daar namelijk erg goed in, maar het staat er toch echt
@ Wazig ja ik zie dat jij meer een raid healing spec heb aangenomen
1 min CD minder op Fiend, zelf spec ik vanavond uit soul warding aangezien ik geen PW:S spam (heb ook die glyph niet meer in gebruik).
Deze 2 punten gaat in Fiend, op progression fights zal die minute cd minder beter helpen dan haste aangezien ik mijn haste aardig uit de voeten kom. Soul warding geeft toch geen voldoening en had all veel eerder moeten vervallen in mijn spec. Maar ja onze raids komen nu pas op gang vanavond onze 2 echte raid.
Vorige raid was maar 2.5 uur lang, de rest daar voor was gecancelled door DC problemen en Healer die ziek was.
Bnet pindle#2913
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Wat wij deden met de slate dragon (malevolant strike ofzo) is 3 tanks gebruiken, 2 tanks op de boss en die taunten constant van elkaar op het moment dat hun stack weg is. Derde tank pakt de draken 1 voor 1 op en je molt gewoon de draken eerst. Omdat de boss 150% damage krijgt is DPS geen issue (ten minste niet bij ons)hulkie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:23:
Goede middag!
Leuke discussies hier over de healing… Ik ben zelf wel tevreden met mijn priest op dit moment. Gister ben ik nog twee keer als eerste uit de bus gekomen met healing done op Magmaw en ODS. Toen we daarna voor Halfus gingen kwamen er geluiden uit de raid dat ik de minst gegearde tank maar moest healen omdat ik stuk betere gear dan die andere priest zou moeten hebben… Hij zit dus gemiddeld twee itemlevels hoger… I’ll take that as a compliment!
Halfus hadden we afgelopen zondag voor het eerst geprobeerd en gekillt. Toen hadden we iets gunstigere draken, want we hadden de tactieken blijkbaar helemaal verkeerd. We lieten iedereen op elkaar stacken, en de healers spamden zich HELEMAAL een ongeluk. Dat werd de vierde try een kill. Dit keer probeerden we dat weer, maar het ging voor geen meter. De beste try die we hadden stond ik na 3 minuten op 22k hps, de andere priest op 16k hps en de shaman op 14k hps, en dat was nog steeds niet voldoende om de raid in leven te houden…
Omdat er iemand weg moest namen we een mage mee die net een dag 85 is. Die wist vanuit zijn ervaring op zijn druid te vertellen dat we niet moesten stacken, dit scheelde echt bakken met raiddamage, nu moesten we alleen nog even de mortal strike stacks op de tanks proberen te beperken. Helaas was de tijd op en hebben we uiteindelijk geen kill gehaald.
De mage die de raid joinde heeft trouwens in de 3 heroics die hij heeft gedaan 2 keer zoveel items gehaald als de andere mage in de raid die ongeveer 30 heroics achter de rug heeft… Some are Lucky, some are not!
Wij hadden toevallig deze week Nether Scion en Slate dragon en wat wij deden was met 2 tank's eerste tank pulled Halfus, 2de tank bevrijd eerst de Nether Scion ( die nuken we down met heroism ) toen de slate drake nuken, toen de Whelps en daarna vol Halfus nuken met taunt switching ging echt prima.Roflzor schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:27:
[...]
Wat wij deden met de slate dragon (malevolant strike ofzo) is 3 tanks gebruiken, 2 tanks op de boss en die taunten constant van elkaar op het moment dat hun stack weg is. Derde tank pakt de draken 1 voor 1 op en je molt gewoon de draken eerst. Omdat de boss 150% damage krijgt is DPS geen issue (ten minste niet bij ons)
edit: oh ja! slate dragon als eerst bevrijden, anders stackt de malevolant strike echt ziekelijk snel
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Bedankt voor die link naar arenajunkies, daar staat aardig wat informatie die ik nog niet wist. Heb vanochtend trouwens alle Mastery + Haste op m'n gear gereforged naar Crit maar dat bleek niet echt een succes. Die 2-3% extra crit die al dat reforgen oplevert maakt zo goed als niks uit, of je nu 83% of 86% crit op Ambush hebt..Littleburst schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:17:
[...]
Voor meta zie reply boven mij. requirements worden veranderd.
Voor gear, Arenajunkies: http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=231733
Subtlety Stat Priority: 5% Hit > Agility > Haste > Crit > Mastery > Expertise
Elitistjerks: http://elitistjerks.com/f...ng_faq_updated_1_18_11_a/
Ik zelf ben ook niet zo van de haste. Meer crits lijkt meer damage, lange leve dikke critsMaar blijkbaar heb je toch meer aan haste qua damage done. Het grote nadeel van crit, is dat je in verhouding veel crit rating nodig hebt om 1% crit erbij te krijgen. Hierdoor is het over het algemeen niet een stat die hoog in de prioriteit staat. Enige uitzondering die ik ken is frostmage in pvp door shatter(verdriedubbeled critchance als target frozen is). wat dus effectief de waarde van critrating bijna verdrievoudigd.
[ Voor 3% gewijzigd door Freaky Maus op 27-01-2011 16:58 ]
Ik heb wel eens een paar weekjes op rij dat ik zo'n pauze's neem, af en toe eens een keer raiden maar vooral zoveel mogelijk niet raiden om op te laden.deadsy33 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:09:
World of NoRaidCraft...
heerlijk...geen officiële raids, lekker casual rondhobbelen zonder geneuzel en verplichtingen. Had ik eerder moeten doen..
Anoniem: 63072
Anoniem: 63072
Ik doe het normaal ook met minstens 4 guild members in de groep, maar de guild was aan het raiden. Er waren teveel dps en healers, dus ik zat op de bank en wilde iets doenPinata schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:51:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen pugs (blijven) proberen. Aansluiten bij een geschikte guild heeft zoveel voordelen en bespaart je zoveel ergernis.
Omdat het gewoon werkt? Ik pug meestal, vaak wel een of 2 guildmembers erbij maar een volle guildrun zit er meestal niet in, dus de rest pug je. Vaak gaat het probleemloos, het zijn juist de keren die niet gaan dat het hier gemeld wordtPinata schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:51:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen pugs (blijven) proberen. Aansluiten bij een geschikte guild heeft zoveel voordelen en bespaart je zoveel ergernis.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
ik heb exact hetzelfdeThommmyy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:
Avond mensen,
Even een vraagje, probeer in te loggen maar mijn wow blijft hangen in de launcher, heb daarna wow.exe geprobeerd en dan kom ik wel in het spel en als ik inlog gaat hij updaten, na 10% moet ie herstart worden en dan geeft hij aan dat er iets fout is gegaan en alles opnieuw gestart moet worden.
Ben al anderhalf uur bezig en zou graag wat hulp kunnen gebruiken? Iemand een idee?
ik op het spel als administrator, en heb google al afgezocht of er ook anderen dit probleem hebben.
bvd
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dezelfde issue's hier, launcher blijft hangen op 'downloading updated tools"Thommmyy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:
Avond mensen,
Even een vraagje, probeer in te loggen maar mijn wow blijft hangen in de launcher, heb daarna wow.exe geprobeerd en dan kom ik wel in het spel en als ik inlog gaat hij updaten, na 10% moet ie herstart worden en dan geeft hij aan dat er iets fout is gegaan en alles opnieuw gestart moet worden.
Ben al anderhalf uur bezig en zou graag wat hulp kunnen gebruiken? Iemand een idee?
ik op het spel als administrator, en heb google al afgezocht of er ook anderen dit probleem hebben.
bvd
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 27-01-2011 18:37 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq